[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.404 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:41
Ik dacht dat in 2010/2011 het voornaamste voordeel van de uitlaatgassen was om de diffuser te blazen. Met de veranderde regels in 2012 is de focus verplaatst naar het sealen van de diffuser. Op de bekende ScarbsF1 weblog staat een artikel erover.
Analysis: Coanda Exhausts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:55

AzzKickah

06-CENSORED

Senor Sjon schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:54:
[...]

Alles is beter dan die Rexona reclame. De paarse broeken hadden daar een slechte dag. Wat kunnen we doen met een deo en een F1-team? Kom, we maken een superstatische reclame die zo internationaal is, dat niemand er meer naar kijkt.
Ik mis volgens mij volledig de clou van die reclame..?
Makia Racing? Mweh?

Ben ik nou zo ignorant of....? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:22

fynrd1

Fooled by Randomness

AquaSheep schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:56:
Ik dacht dat in 2010/2011 het voornaamste voordeel van de uitlaatgassen was om de diffuser te blazen. Met de veranderde regels in 2012 is de focus verplaatst naar het sealen van de diffuser. Op de bekende ScarbsF1 weblog staat een artikel erover.
Analysis: Coanda Exhausts
Principe is hetzelfde, lees venturieffect :)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

AzzKickah schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:00:
[...]

Ik mis volgens mij volledig de clou van die reclame..?
Makia Racing? Mweh?

Ben ik nou zo ignorant of....? :D
http://f1today.net/nl/nie...tract-maar-niet-bij-lotus

Aha...

De humor ontgaat mij volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Makia is de sponsor van het huidige lotus f1 team, denk dat lotus de naam gaat wijzigen in makia.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ze maken gewoon puur misbruik van de situatie, en zetten daarmee een relatief (voor mij geheel) onbekend merk in de etalage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Fietsbel schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:15:
Makia is de sponsor van het huidige lotus f1 team, denk dat lotus de naam gaat wijzigen in makia.
Oh zou ook kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14
Is Makia daar groot genoeg voor? komt mij over als een simpel kledingmerk die een lijn kleding met de naam 'racing' heeft uitgebracht en dat promoot door Kimi in te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 11:16
Frijns in de Young Driver Test bij Sauber

Lijkt me wel terecht dat hij een kans krijgt om een formule 1 auto te rijden, aangezien hij het aardig goed doet in de WSR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBleeder schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:

Lijkt me wel terecht dat hij een kans krijgt om een formule 1 auto te rijden, aangezien hij het aardig goed doet in de WSR.
Ben benieuwd wat hij kan, maar Gutièrrez zal het stoeltje voor 2013 wel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik kan maar niet wennen aan tweakers 7.0😒

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

fynrd1 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:43:
Ik kan maar niet wennen aan tweakers 7.0😒
Ik ook nog niet..
Heb wel die witte achtergrond vervangen voor een medium-grijze. Dat scheelt al een hele bult.

Maar er is nog heel wat ruimte voor verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

TheBleeder schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:13:

Daar geef ik hem overigens meer kans om iets leuks te doen dan in een caterham

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Jammer alleen dat een Nederlandse nationaliteit niet echt interessant is voor een team. Zelfs bij een team als Williams met Randstad en McGregor zie je weinig ondersteuning voor Nederlands talent. Giedo van der Garde mag dan wel reserverijder zijn bij Caterham en een goede coureur zijn, maar mijn gevoel zegt dat die voornamelijk zit door de centjes van zijn schoonvader. Onze grootste Nederlandse hoop is denk ik toch wel Robin Frijns en Nyck de Vries.

Robin Frijns doet het ontzettend goed. In 2010 Formule BMW Europa kampioen, 2011 Eurocup Formule Renault 2.0 kampioen en nu in 2012 in zijn debuutjaar(!) strijdt hij vrolijk mee in het Formule Renault 3.5 Series kampioenschap. Het wordt nog mooier, want de hoogst geplaatste rijder van het Formule Renault 3.5 kampioenschap mag ook testen voor Red Bull tijdens de Young Driver Test op voorwaarde dat die coureur geen contract heeft met een F1 team. De leider Jules Bianchi is daardoor uitgesloten en de nummer twee is Robin Frijns *O*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Het grootste struikelblok voor Nederlandse rijders zijn dan ook de Nederlandse bedrijven.

Enige die wat geld achter zich kreeg was Verstappen maar die was zwaar gehandicapted door zijn manager. GVD Krijg je een bod van Jordan, wat destijds een outsider was voor race overwinningen, ga je even een nulletje toevoegen aan het salaris!!! |:(
En dan bied Williams je een prestatiecontract aan voor 2000 (iirc), wijger je dat. Nee je wilt een jaar contract ondanks dat je nou niet bepaald veel te eisen had :X

Buiten dat, heel Nederland is in hosanna stemming zodra een Nederlander een kans maakt op een raceseat maar niemand is thuis als ze geld nodig hebben.

Ergste kick in the groin was nog wel met Spyker. Geweldig!! Goede promotie voor het Nederlands bedrijfsleven, lang leve de Nederlandse handelsmentaliteit.......oh je hebt geld nodig.....uhm volgens mij heb ik het gas nog aan laten staan thuis......Hey Renault, wil je wat geld van ons?(ING) Williams? jullie ook? (Philips, Randstad). |:(

Als ING achter Spyker was gaan staan, waren ze (ING) minder geld kwijt en had het team het wellicht wel gered. Sterker nog, als Heineken erachter was gaan staan had je een groene auto gehad waarmee je een mooie retro-look mee had kunnen maken. De Jordan F191 is nog steeds door vele F1 fans als mooiste auto bestempeld. Qua kleuren had je die kunnen kopieren en had je lading fans erbij en dus sponsordoelgroep.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Dit vind ik een gave foto!

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/308gq3n.jpg

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Die is wel vet ja :)
Maar mist die Sauber nou 't puntje van de neus? Is dat wat daar boven dat wiel wappert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

L1nt schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 17:40:
Enige die wat geld achter zich kreeg was Verstappen maar die was zwaar gehandicapted door zijn manager. GVD Krijg je een bod van Jordan, wat destijds een outsider was voor race overwinningen, ga je even een nulletje toevoegen aan het salaris!!! |:(
En dan bied Williams je een prestatiecontract aan voor 2000 (iirc), wijger je dat. Nee je wilt een jaar contract ondanks dat je nou niet bepaald veel te eisen had :X
Uhm... het is dankzij zijn manager dat Verstappen de nodige jaren in de F1 actief is geweest en zich in financiëel opzicht geen zorgen hoeft te maken. Zonder Rothengatter was het na Simtek mogelijk al klaar geweest.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
Voor de F1 techniek liefhebbers een interessant artikel over de onderzijde van een F1 auto.
Explore The Secret Underside Of A Modern Formula One Car

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Speedpete schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:40:
[...]

Uhm... het is dankzij zijn manager dat Verstappen de nodige jaren in de F1 actief is geweest en zich in financiëel opzicht geen zorgen hoeft te maken. Zonder Rothengatter was het na Simtek mogelijk al klaar geweest.
Ik denk dat Footwork niet door Oom Huub is overgehaald, denk dat ze wisten wat Jos kon in een (iets) betere wagen. Ik denk dat vele zaakwarnemers Jos bij Footwork hadden kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

In '94 (iirc) heeft Willy Weber (destijds zaakwaarnemer van ene Schumacher) geprobeert Jos weg te lokken bij Rothengarter. Had ie gelijk moeten doen. Was zijn carriere heel anders geeindigd.

Daarnaast is het Jordan verhaal wat ik beschreef gewoon waar. Een beetje zaakwaarnemer had gezegd "doen" en had niet het 10voudige geeist aan salaris. Het zal echt niet zijn dat ie maar 10.000/jaar zou krijgen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

AquaSheep schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:19:
Voor de F1 techniek liefhebbers een interessant artikel over de onderzijde van een F1 auto.
Explore The Secret Underside Of A Modern Formula One Car
Ik hoopte stiekem op veel meer tekst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

L1nt schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:50:
In '94 (iirc) heeft Willy Weber (destijds zaakwaarnemer van ene Schumacher) geprobeert Jos weg te lokken bij Rothengarter. Had ie gelijk moeten doen. Was zijn carriere heel anders geeindigd.
Juist, na Benneton al. Derde viool spelen bij Weber (die zich toen voornamelijk concentreerde op Schumacher en zijn F3-team) of eerste bij Rothengatter, die hem de F1 in had gekregen. Zo moeilijk is die keuze niet.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik denk dat je het concept manager niet helemaal snapt.

Een Weber gaat echt niet bewust een client van hem blokkeren. Kost hem zelf ook geld.

Rothengatter heeft juist door zijn starre houden Jos wel belemmerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete

Speedpete

was barman

L1nt schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:49:
Rothengatter heeft juist door zijn starre houden Jos wel belemmerd.
Vind jij, en jij moet het - net als ik - doen met wat de media schrijft en mensen roepen. Het is vanachter het toetsenbord of op de bank makkelijk oordelen.

Het enige objectieve wat wij weten is dat mede dankzij Rothengatter Verstappen van 1994 t/m 2003 in de Formule 1 actief is geweest en er multimiljonair mee geworden is. Daarnaast heeft Jos mij persoonlijk - tijdens het signeren van een petje jaren geleden, gezegd dat er ten onrechte veel geklaagd wordt over Huub.

Heeft Rothengatter de ontwikkeling van Jos belemmert? Of was het Jos die tegen Huub heeft gezegd dat hij minimaal X wilde verdienen en alleen contracten van type Y wilde? Als Huub tegen de zin van Jos zaken blokkeerde dan is hij de eerste om Huub terecht te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:20

rally

Deyterra Consultancy

En dat truukje de 4 laatste races herhalen ;)

Schumacher, Senna, Prost hebben dat "truukje" (net als Frijns overigens) allemaal in de laatste race gedaan om vervolgens wereldkampioen te worden.

Alonso moet nog 4 races en 4x achterelkaar gaat volgens mij opvallen :P

Overigens denk ik niet dat Alonso nog echt kansen maakt. De ontwikkeling die RB de laaste weken heeft gedaan zijn dusdanig groot dat het volgens mij lastig gaat worden voor Ferrari om aan te haken.

[ Voor 27% gewijzigd door rally op 22-10-2012 13:34 ]

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Waarom zijn mijn posts hier verdwenen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:22
Die zijn verplaatst naat het algemene race topic deel 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Phusebox schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:38:
Waarom zijn mijn posts hier verdwenen?
Omdat die postst onderdeel waren van een discussie over een zeker niet in de F1 acterende meneer Frijns en deze derhalve verplaatst zijn naar Algemeen race topic Deel 2. Zie ook de topicwaarschuwing.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
argro schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:40:
[...]
Omdat die postst onderdeel waren van een discussie over een zeker niet in de F1 acterende meneer Frijns en deze derhalve verplaatst zijn naar Algemeen race topic Deel 2. Zie ook de topicwaarschuwing.
Op zijn minst dubieus te noemen aangezien het meer betrekking had op Alonso. Bovendien heeft Frijns met twee testdatums op zak in de F1 zeker ook wat te zoeken in dit topic. Anyhoo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 19:34
rally schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:32:
En dat truukje de 4 laatste races herhalen ;)

Schumacher, Senna, Prost hebben dat "truukje" (net als Frijns overigens) allemaal in de laatste race gedaan om vervolgens wereldkampioen te worden.

Alonso moet nog 4 races en 4x achterelkaar gaat volgens mij opvallen :P

Overigens denk ik niet dat Alonso nog echt kansen maakt. De ontwikkeling die RB de laaste weken heeft gedaan zijn dusdanig groot dat het volgens mij lastig gaat worden voor Ferrari om aan te haken.
Red Bull gaat inderdaad als een speer de laatste paar wedstrijden maar vraag me af of dat nou door de ontwikkeling van de RB komt of dat de laatste paar banen goed bij de RB pasten.

oh my lord they broke tweakers!

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ferrari heeft de afgelopen 2 weken keihard gewerkt, in de windtunnel als op de baan. 2 a 3 tiende is genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaStealth
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 10:19
fynrd1 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:24:
Ferrari heeft de afgelopen 2 weken keihard gewerkt, in de windtunnel als op de baan. 2 a 3 tiende is genoeg
Denk je dat Red Bull uit hun neus heeft zitten vreten?
Die zullen ook genoeg getest hebben en ook nog wat gevonden hebben. Vraag is hoeveel risico ze gaan nemen de komende races om de voorsprong van Vettel uit te breiden...

Mess with the best, die like the rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://f1today.net/nl/nie...p-formule-1uitzendrechten

Mooi mooi :) Alles beter dan achter de decoder :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Met HvN er tussendoor?

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Zou nice zijn want laatste keer dat het op SBS was, mocht er geen reclame tussendoor. Hopelijk geld dat nog steeds.

Nu nog even Doornbos naast Mol of 2 andere wel capabele commentatoren die de races doen en F1 kijken op de Nederlandse zender is weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ThaStealth schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

Die zullen ook genoeg getest hebben en ook nog wat gevonden hebben. Vraag is hoeveel risico ze gaan nemen de komende races om de voorsprong van Vettel uit te breiden...
Tja, als RB 2 tiende vindt, en Ferrari 4 tiende, kan het al een stuk interessanter worden. Er zijn geruchten dat Ferrari ook DDRS heeft op de nieuwe achtervleugel. Als ze dat goed aan het werk krijgen, kunnen ze tenminste druk zetten tijdens de kwalificatie, want met de racepace zit het altijd wel vrij goed bij Ferrari.

Om heel eerlijk te zijn denk ik wel dat Alonso nog een DNF van Vettel nodig heeft om de titel te winnen. Of een regenrace die hij kan winnen terwijl Vettel ver van het podium eindigt.

Alonso heeft veel pech gehad de afgelopen races (Monza, Spa en Japan), en Vettel niet. Eerder dit seizoen was dat andersom. 3 races geleden dachten we nog dat McLaren het dominante team zou zijn gedurende het laatste deel van het seizoen. Onvoorspelbaarheid is dus wel een factor dit seizoen en er kan nog veel gebeuren.
Of het weer met Paulusma.
"Het strand-weer krijgt van mij een 5 en het Formule1-weer krijgt van mij een 8" :+ :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Zamorano op 24-10-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

ThaStealth schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 08:08:
[...]

Redbull heeft niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Misschien heb ik niet op zitten letten, maar wat heeft Ferrari dan op de baan getest? Ik dacht dat dat verboden was..

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

MrSleeves schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:59:
Misschien heb ik niet op zitten letten, maar wat heeft Ferrari dan op de baan getest? Ik dacht dat dat verboden was..
Straightlinetest, naar verluid nieuwe voor en achter vleugel, aangepaste uitlaatconfiguratie, Aanpassing diffuser, en een vorm van DDRS. Ze waren gelukkig met het resultaat, en kwamen overeen met de gegevens uit de windtunnel in Keulen. Ze denken zelf aan 2 tot 4 tiende winst per ronde

[ Voor 35% gewijzigd door fynrd1 op 24-10-2012 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

fynrd1 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

Straightlinetest, naar verluid nieuwe voor en achter vleugel, aangepaste uitlaatconfiguratie, Aanpassing diffuser, en een vorm van DDRS. Ze waren gelukkig met het resultaat, en kwamen overeen met de gegevens uit de windtunnel in Keulen. Ze denken zelf aan 2 tot 4 tiende winst per ronde
Ik hoop het; een derde keer Vettel trek ik niet.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
MrSleeves schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:59:
Wat fynrd1 dus zegt.
Zoals bijvoorbeeld hier gemeld. Tombazis was iig erg positief. Gené was iets gematigder, en gaf aan dat men geen grote stap moest verwachten, maar ze zullen RB ook niet wakker willen schudden als ze die stap wel verwachten te kunnen zetten.

Het zou toch leuk zijn als Alonso weer eens de snelste wagen van het veld had aan het eind van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

L1nt schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:32:
Zou nice zijn want laatste keer dat het op SBS was, mocht er geen reclame tussendoor. Hopelijk geld dat nog steeds.
Da's waar ook, omdat ze broadcasten vanuit Luxemburg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

TommyGun schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:36:
[...]

Da's waar ook, omdat ze broadcasten vanuit Luxemburg :9
Vanuit Nederland bedoel je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

fynrd1 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:44:
[...]

Vanuit Nederland bedoel je
:Y. RTL is degene uit Luxemburg daarom de reclame's nu.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

My bad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2vaf9df.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door V3g3ta op 25-10-2012 00:25 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het in Nederland achter de decoder verdwijnt is het voor mij exit F1, of er moet een gratis buitenlands alternatief te zien zijn. Hoezeer ik er ook van geniet, ik ga er geen extra geld aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:08
Niet meer althans dan dat de reclame voor ons deed. Gratis bestaat niet, daarom 'keken' we dus reclame..:) (lees snacks halen/drinken verversen en lozen)

[ Voor 26% gewijzigd door ProudElm op 25-10-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 00:42:
Als het in Nederland achter de decoder verdwijnt is het voor mij exit F1, of er moet een gratis buitenlands alternatief te zien zijn. Hoezeer ik er ook van geniet, ik ga er geen extra geld aan uitgeven.
Om een of andere vage reden heb ik wel een beetje vertrouwen in dat SBS de rechten in handen krijgt eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Laten we het hopen, want anders is de F1 voor mij ook buiten beeld. En ik volg het toch al 15 jaar op de voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

Ik denk eigenlijk niet dat SBS het zonder reclame mag uitzenden, dat was toch een regel van die FIA of heb ik het mis. Zou het wel @#$ vinden als het echter de decoder gaat, wil het toch graag kijken dan of een schotel (wat weer niet kan ivm de vve) of via Sport 1

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
Pierre61 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:37:
Ik denk eigenlijk niet dat SBS het zonder reclame mag uitzenden, dat was toch een regel van die FIA of heb ik het mis. Zou het wel @#$ vinden als het echter de decoder gaat, wil het toch graag kijken dan of een schotel (wat weer niet kan ivm de vve) of via Sport 1
Afaik zal SBS het wel zonder reclame moeten uitzenden, ze moeten zich houden aan hun Nederlandse zendvergunning. Het is in NL nog steeds verboden om een sportwedstrijd te onderbreken voor reclame.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

SnowDude schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

Afaik zal SBS het wel zonder reclame moeten uitzenden, ze moeten zich houden aan hun Nederlandse zendvergunning. Het is in NL nog steeds verboden om een sportwedstrijd te onderbreken voor reclame.
Klopt inderdaad. RTL zend uit via het Luxemburgse bestel, maar SBS via het Nederlandse, welke het niet mogelijk maakt een liveuit(sport)uitzending te onderbreken voor reclame. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

SnowDude schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

Kijk dat wist ik niet, laten we het hopen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Hoop alleen niet dat ze weer die belspelletjes gaan toevoegen. Haal dat hele gedoe bij die studio lekker weg en hou het dan alleen nog maar op het circuit. Het zou overigens kunnen dat SBS mogelijk eenzelfde strategie gaat doen als de BBC door niet alles uit te zenden, maar we zullen zien. Zolang ze van de presentatie niet weer een dominoday maken, heb ik er wel vertrouwen in

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:49

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

SBS, krijgen we weer van die achterlijke belspelletjes die gewoon een belediging zijn, een presentator die niets heeft met F1 en liever over voetbal of shownieuws praat. En dan heb ik het nog niet over voorstukjes van andere SBS programma's die je ook te zien gaat krijgen...

Als Sport1 dat beter kan (geen reclame tijdens de race, goed commentaar en goede voor- en nabeschouwing) vind ik dat een prima optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik heb liever voor en na de race belspel-meuk dan tijdens de race reclame eigenlijk. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Als ze dezelfde strategie overwegen als de BBC dan neem ik als nog een Sport 1 abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkow
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:33
De reclame zoals RTL7 dit doet mag volgens mij gewoon. Op twitter heeft Olav ooit gezegd dat dat ze tijdens de herhaling van de wedstrijd wel volledige commercials mogen tonen, en dus tijdens de live wedstrijd niet. Dit geeft mij het idee dat SBS ook gewoon eenzelfde soort commercial break zou mogen doen zoals RTL nu doet. Zolang het beeld maar doordraait denk ik..

https://twitter.com/D3n_/status/255184085457199104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Kan toch nooit gezond zijn zoveel smog? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ProudElm schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:14:
Niet meer althans dan dat de reclame voor ons deed. Gratis bestaat niet, daarom 'keken' we dus reclame..:) (lees snacks halen/drinken verversen en lozen)
Lees mijn opmerking nog eens goed en zie dat ik er niet meer voor ga betalen. Dat er een knee-jerk opmerking zou komen over dat reclames een vorm van betaling zijn was te voorspellen, maar dat gaat niet uit mijn portemonnee en dus betaal ik niets. Buiten het gebruikelijke televisieabonnement en bijbehorende apparatuur, want die gaan ook gewoon mee in het plaatje van wat iets je kost natuurlijk.

Ik lever hooguit de dienst van het bekijken van reclames in ruil voor de dienst van het uitzenden van F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Lucky-Shirt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:17:
SBS, krijgen we weer van die achterlijke belspelletjes die gewoon een belediging zijn, een presentator die niets heeft met F1 en liever over voetbal of shownieuws praat. En dan heb ik het nog niet over voorstukjes van andere SBS programma's die je ook te zien gaat krijgen...

Als Sport1 dat beter kan (geen reclame tijdens de race, goed commentaar en goede voor- en nabeschouwing) vind ik dat een prima optie.
Als ze die Wieteke of hoe ze ook al weer heette terug halen, heb ik geen problemen met die belspelletjes voor en na de race O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

L1nt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:09:
[...]

Als ze die Wieteke of hoe ze ook al weer heette terug halen, heb ik geen problemen met die belspelletjes voor en na de race O+
Wytske Kenemans, erg dat ik dat gewoon nog weet :$

Er moeten gewoon meer coureurs hun vrouw duidelijk aanwezig laten zijn. Button heeft dat aardig begrepen, die van Hamilton vind ik persoonlijk iets te camera-bewust, Grosjean zou zijn vrouwtje wel eens mee mogen nemen (of meer voor de camera laten komen).

Van het weekend tijdens de kwalificatie ook zo'n heerlijk verschijning in de pitbox bij Ferrari, viel mij op hoever zo'n camera in kan zoomen (en goed gezien van de cameraman).

[ Voor 42% gewijzigd door Lucky-Shirt op 26-10-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij betreft blijft de F1 over auto's gaan en niet over tetten. Ik ben er heus niet vies van, maar als je dat wilt kan je beter teh interwebz aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Nou in sommige races is het best prettig als je iig nog naar vrouwelijk schoon kunt kijken. Op de baan gebeurt dan toch weinig spannends :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

Wytske Kenemans, erg dat ik dat gewoon nog weet :$

Er moeten gewoon meer coureurs hun vrouw duidelijk aanwezig laten zijn. Button heeft dat aardig begrepen, die van Hamilton vind ik persoonlijk iets te camera-bewust, Grosjean zou zijn vrouwtje wel eens mee mogen nemen (of meer voor de camera laten komen).

Van het weekend tijdens de kwalificatie ook zo'n heerlijk verschijning in de pitbox bij Ferrari, viel mij op hoever zo'n camera in kan zoomen (en goed gezien van de cameraman).
Dat is de vriendin van Alonso, het heeft overigens meer te maken met het team, het prmanagement en de coureurs zelf. Vroeger zag je bijvoorbeeld veel die van schumi en hakkinen, ook niet echt vrouwen die volle zalen zouden trekken. Het geeft eigenlijk ook een vertekend beeld van de situatie, want inprincipe zijn alle vrouwen en kinderen er vaak wel bij. Ik kan wel waarderen dat sommigen liever uit de luwte blijven van de camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Het is gewoon de ideale combinatie, snelle auto's, veel herrie, glitter&glamour en "lekkere wijven" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Lucky-Shirt schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:17:
Het is gewoon de ideale combinatie, snelle auto's, veel herrie, glitter&glamour en "lekkere wijven" :+
_/-\o_ daarom kijk ik ook altijd met "vrienden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:01:
[...]

Lees mijn opmerking nog eens goed en zie dat ik er niet meer voor ga betalen. Dat er een knee-jerk opmerking zou komen over dat reclames een vorm van betaling zijn was te voorspellen, maar dat gaat niet uit mijn portemonnee en dus betaal ik niets. Buiten het gebruikelijke televisieabonnement en bijbehorende apparatuur, want die gaan ook gewoon mee in het plaatje van wat iets je kost natuurlijk.

Ik lever hooguit de dienst van het bekijken van reclames in ruil voor de dienst van het uitzenden van F1.
Ik snap niet waarom je er niet voor zou willen betalen? Geld uitgeven aan hobby's is toch niks mis mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
fynrd1 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:03:
[...]

Ik snap niet waarom je er niet voor zou willen betalen? Geld uitgeven aan hobby's is toch niks mis mee
Dat doe je al: je tv-abonnement. Nog eens extra betalen voor Sport 1 is voor veel mensen gewoon niet te doen in deze tijd. €180 per jaar is best veel voor auto's die rondjes rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Afbeeldingslocatie: http://fc00.deviantart.net/fs70/f/2012/292/c/b/vettel_vs__alonso_by_atatashechke-d5i9y1r.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Duidelijk wie wint: water blust vuur.. ;)
Cubic X schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:35:
[...]

Dat doe je al: je tv-abonnement. Nog eens extra betalen voor Sport 1 is voor veel mensen gewoon niet te doen in deze tijd. €180 per jaar is best veel voor auto's die rondjes rijden.
Ach, het is normaal om twee keer te betalen voor hetzelfde. Uitzending gemist van SBS6 wel eens bekeken via Ziggo portal? Mag je ook nog een keer betalen, én nog een keer de reclame bekijken (het is gewoon een opname van SBS wat je zit te kijken, terwijl online je maar één reclame van 30 sec. krijgt).

SBS helpdesk kan alleen niet lezen: probeer ze al drie keer aan het verstand te peuteren dat dat niet klopt.
/offtopic

Ik kijk gewoon lekker de Beeb en volgend jaar RTL+ ofzo voor de tussenliggende races.

[ Voor 90% gewijzigd door MrSleeves op 27-10-2012 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

MrSleeves schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:20:
Ik kijk gewoon lekker de Beeb en volgend jaar RTL+ ofzo voor de tussenliggende races.
Volgens mij gaat de Beeb er volgend seizoen ook mee kappen hoor, dacht zo iets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:05

DDX

Leuk intverview met Bernie nu op Sky.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EuORk.png

Wel vreemd dat Ferrari veel verliest tegenover de top 4 in sector 2, en de snelste zijn in sector 1 en in sector 3 maar een tiende verliezen. Ik zou juist verwachten dat ze meer zouden verliezen in sector 3 maar goed.. Illustreert misschien minder downforce wat zonder DRS wellicht wat voordeel op kan opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fynrd1 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:03:
Ik beleef best een hoop plezier aan het kijken van de F1, maar als ik kijk naar hoeveel uren dat per jaar is kom ik al snel tot de conclusie dat de vergoeding die ik daar voor over heb vrij marginaal is (buiten dat ik natuurlijk al gewoon betaal voor mijn televisiezenders). Ik houd van techniek en van de racerij, maar de formule 1 is nu ook weer niet zo uniek dat ik er opeens aanzienlijk veel meer voor wil betalen dan alle andere raceklasses bij elkaar.

Bovendien speelt er ook een principiële kwestie mee; men verdient aan alle kanten goud geld aan de F1 en als ik, naast door te kijken meerwaarde oplever (zoals bij Facebook), ook nog eens moet gaan betalen, voelt dat toch alsof iemand misbruik aan het maken is van de situatie. Zie het plaatje hieronder en stel je dan voor dat de varkens opeens ook nog eens moeten betalen om naar auto's vol reclame te kijken. Dan zeg ik het is mooi geweest en ga ik met hetzelfde plezier andere raceklasses volgen.

Daarnaast vind ik het wat ver gaan om televisie kijken een hobby te noemen. Hobby's bestaan voor mij toch vooral uit zaken met een actieve component, al is het maar puzzelstukjes op de juiste plaats leggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ethannonsequitur.com/wp/wp-content/uploads/2011/09/facebook-and-you-pigs-450x360.jpg
Cubic X schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:35:
Bij dit soort prijzen is de redelijkheid natuurlijk helemaal zoek, je zou bijna denken dat je blij mag zijn dat je überhaupt nog naar formule 1 mag kijken 8)7 Ik zeg altijd dat een goede deal goed is voor beide partijen en dan ligt het voordeel wel erg ver van de kijker af.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Pierre61 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 08:39:
[...]

Volgens mij gaat de Beeb er volgend seizoen ook mee kappen hoor, dacht zo iets gelezen te hebben.
Jake Humphrey ja, maar BBC blijft F1 doen tot 2018.
fynrd1 schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:56:
[afbeelding]

Wel vreemd dat Ferrari veel verliest tegenover de top 4 in sector 2, en de snelste zijn in sector 1 en in sector 3 maar een tiende verliezen. Ik zou juist verwachten dat ze meer zouden verliezen in sector 3 maar goed.. Illustreert misschien minder downforce wat zonder DRS wellicht wat voordeel op kan opleveren.
Tot nu toe heeft hun update niet echt het beoogde effect gehad.

[ Voor 50% gewijzigd door MrSleeves op 28-10-2012 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Nou, eens even kijken of Vettel in 1x naar P1 rijdt of iemand 'm nog kortstondig voorbij steekt tijdens de pitstop.

Bloedje spannend natuurlijk. Wint ie met 15 seconden voorsprong, of met 20?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:06

Harrie

NederVlaming

Lol, Lewis zei (uiteraard...) dat ie alles gaat geven om het ze moeilijk te maken. Als hun race pace ok is, maken ze nog een (kleine?) kans...

Good race all!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Word je toch niet goed van. Het is Schumacher echt niet meer gegund. :(

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nou inderdaad zeg... wat een peck telkens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Hmm, nu hebben we de actie van Hamilton op Massa gemist door al die herhalingen (inmiddels is Hamilton ook Button voorbij gegaan al)... Waarschijnlijk ook een DRS actie?

[ Voor 18% gewijzigd door Harrie op 28-10-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Massa is toch nooit voor Hamilton geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

MrSleeves schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:45:
Massa is toch nooit voor Hamilton geweest?
Hmm, ik denk dat je gelijk hebt inderdaad. Het was Massa die in de DRS zone bij Hamilton zat. Maar blijkbaar kan hij er niet echt van profiteren, want hij zit nu ook in de DRS zone bij Button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Bizar dat RTL7 een DTM race met duocommentaar wel vrijwel zonder reclame kan uitzenden, maar we nu weer in het elke 10 minuten een reclame regime zitten.

Schumacher heeft alle pech die hij in 00 - 04 niet had achter elkaar lijkt wel. Goed, het zal wel weer een RB 1-2 worden als er niks kapotgaat. Ben benieuwd wat voor een bedel-tv we dit keer van RB gaan krijgen om Vettel af te remmen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

DTM lijkt me een stuk goedkoper qua uitzendrechten dan F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Gaaaaaaaap! Tijd voor wat meer actie. Zeker in de kop van het veld. Maar dat zit er volgens mij jammer genoeg niet in. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Senor Sjon schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:54:
Bizar dat RTL7 een DTM race met duocommentaar wel vrijwel zonder reclame kan uitzenden, maar we nu weer in het elke 10 minuten een reclame regime zitten.

Schumacher heeft alle pech die hij in 00 - 04 niet had achter elkaar lijkt wel. Goed, het zal wel weer een RB 1-2 worden als er niks kapotgaat. Ben benieuwd wat voor een bedel-tv we dit keer van RB gaan krijgen om Vettel af te remmen.
Het lijkt er wel op ja. Het is wel nog vroeg in de wedstrijd. Alonso kan het tempo redelijk volgen, is slechts een paar tienden langzamer. Maar het blijft een spelletje van banden management, moeilijk in te schatten wie er aan het sparen is en wie minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

MrSleeves schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:58:
DTM lijkt me een stuk goedkoper qua uitzendrechten dan F1.
Waarschijnlijk ja. Maar toch, op de belgische zender Vier, ook een commerciele zender, is er nog geen reclame geweest. Die hebben ook reclame blokken, maar lang niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 21:29

Vuvuzela

My spire is forming

Ik hoop dat de andere teams het Red Bull nog lastig kunnen maken qua racepace. Anders vrees ik een saai seizoenseinde.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Perez is lekker bezig. :)

En laat ik nu net Perez en Schumacher in mijn team hebben (niet echt lekker voor de punten maar goed). ;)

[ Voor 68% gewijzigd door sjaool op 28-10-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Ik vermoed dat Vettel zijn pitstop eraan zit te komen, en hij nu nog even al het laatste uit zijn bandjes perst. Hij gaat ineens heel hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Enige spanning lijken dus weer de cliffhangers te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

AzzKickah schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:27:
Nou, eens even kijken of Vettel in 1x naar P1 rijdt of iemand 'm nog kortstondig voorbij steekt tijdens de pitstop.

Bloedje spannend natuurlijk. Wint ie met 15 seconden voorsprong, of met 20?
Ik ga voor 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Senor Sjon schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:54:
Waar blijft de reclame nu dan vroeg ik me opeens af :? Al 15 rondes geleden?!
Ik bedacht me net ik denk dat ik het bijstel naar 10.

[ Voor 21% gewijzigd door AzzKickah op 28-10-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Welkom bij de lekke banden race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Jeeej doei Maldonado'tje :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Iemand van de Tweakers hier die Vettel's alternator heeft gesaboteerd...alsjeblieft :+?

Veel lekke rechterachterbanden trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-09 13:32
Jammer dat de vleugels volgend jaar niet smaller worden :X Sinds die sneeuwploegen er zijn is het percentage vleugels/banden wel hard toegenomen. Deze race gaat helemaal nergens over.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 5 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]