[F1] Seizoen 2012 - Deel 2 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste
Acties:
  • 68.416 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Normaal klaag ik niet over Olav, maar dit keer blaat hij veel rare dingen.

Jammer genoeg lijkt het een Vettel baan te worden, plek 1, tijdens de race wegspringen en treintje doen

[ Voor 42% gewijzigd door Fietsbel op 17-11-2012 19:24 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
Echt absurd hoe snel die RedBull is...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Als je met Webber vergelijkt, valt het nog wel mee. Hamilton staat daar maar 2 tienden achter.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Massa gaat ook lekker :)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Volgens mij heeft Alonso de hoop opgegeven. Je ziet dat hij niet in zijn beste doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Alonso en de hoop opgeven..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Rosberg gaat ook niet erg lekker: 17e, terwijl Schumacher minimaal 10e wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik weet zijn dat doet hij eigenlijk nooit, maar er mist iets in zijn rijden vandaag. misschien gevoelsmatig, maar hetziet er uit alsof hij maar gewoon zijn rondjes rijdt omdat het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Phusebox schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:47:
Ik weet zijn dat doet hij eigenlijk nooit, maar er mist iets in zijn rijden vandaag. misschien gevoelsmatig, maar hetziet er uit alsof hij maar gewoon zijn rondjes rijdt omdat het moet.
Wellicht probeert hij het minimale te doen om door te gaan om op die manier rubber te sparen.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hij mag blij zijn met een vijfde plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Aiii Alonso!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dramatisch... Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Massa is zelfs meer dan 3 tienden sneller.
En Schumacher 12 posities hoger dan Rosberg. Da's ook flink.

[ Voor 42% gewijzigd door MrSleeves op 17-11-2012 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

Hij kwam niet eens in de buurt van zijn eerder gereden tijden.. Ik hoop dat er iets kapot was, en niet dat ze zijn afstelling hebben verkloot. Maarja, zo geef je Vettel wel de titel cadeau zeg:/

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik kan alleen maar hopen dat Lewis morgen goede zin heeft. Het kampioenschap is toch eigenlijk al in België beslist door Grosjean. En na volgende week 5 maanden winterdepressie en ergernis over die Duitser met zijn grote vinger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

In België viel Alonso uit, in Italië Vettel. Dus dat maakt weinig verschil. Plus dat Vettel nog een keer in leidende positie uitviel in Valencia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:11:
Ik kan alleen maar hopen dat Lewis morgen goede zin heeft. Het kampioenschap is toch eigenlijk al in België beslist door Grosjean. En na volgende week 5 maanden winterdepressie en ergernis over die Duitser met zijn grote vinger...
Hij is gewoon de beste rijder in de beste auto. Don't blame him. ;)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Beste auto ben ik het mee eens, voor de rest kan ik het niet met je eens zijn. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
Het is inderdaad moeilijk vergelijken met een andere topper, aangezien Webber de maatstaf is. Dit zal altijd moeilijk meten zijn, maar dat Vettel één van de snelste coureurs ter wereld is mag wel vastgesteld zijn volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

MrSleeves schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:19:
In België viel Alonso uit, in Italië Vettel. Dus dat maakt weinig verschil. Plus dat Vettel nog een keer in leidende positie uitviel in Valencia.
Als m'n tante een pikkie had dan was ze m'n oom. Vettel viel uit in Valencia en Monza, hij had geluk in Singapore en Abu Dhabi. Alonso had pech in België en Japan.
AlainS schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:43:
maar dat Vettel in de RB één van de snelste coureurs ter wereld is mag wel vastgesteld zijn volgens mij. :)
Zow :Y)
sjaool schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:38:
Beste auto ben ik het mee eens, voor de rest kan ik het niet met je eens zijn. ;)
Heb het al eerder in dit topic gemeld, als ik zie wat Alonso laat zien in die bak dan kan ik daar niet anders dan respect voor hebben; de rust, de inzet en het resultaat zijn indrukwekkend. Overigens kan dat ook van Raikkonen gezegd worden, na een paar jaar terugkomen bij een team dat zeker niet het beste is en tot de laatste races meedoen voor het kampioenschap is knap.

Ben fan van Button (z'n rijstijl) en dan is het treurig om te zien wat McLaren klaarmaakt, de wagen is snel zat maar wedden op twee paarden kan niet, de rustige stijl van Button en de meer agressieve rijstijl van Hamilton kan je moeilijk combineren in één auto, dat lukt vrijwel geen enkel team. Tel daarbij het gebrek aan betrouwbaarheid van de laatste tijd en het is duidelijk dat er daar iets mis is... misschien moet Dennis maar weer wat strenger worden. En Red Bull, tja, die hebben de beste ontwerper en plenty middelen...

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:38:
Is Webber dan zo slecht, dat Vettel met dezelfde auto zoveel beter is? Je mag niet van 'm houden, verdomd goed rijden doet 'ie wel.

Overigens had ik nu liever Alonso liever verder naar voren gezien. Ik vind dat Vettel het uiteindelijk wel verdient, maar ik zou het graag tot het einde spannend zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

AlainS schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:43:
Het is inderdaad moeilijk vergelijken met een andere topper, aangezien Webber de maatstaf is. Dit zal altijd moeilijk meten zijn, maar dat Vettel één van de snelste coureurs ter wereld is mag wel vastgesteld zijn volgens mij. :)
Precies. Het is altijd hetzelfde. Haters keep hating. Geluk dit, vals spelen dat. Als zijn prestatie maar naar beneden gepraat wordt.

Voorlopig doet Vettel het maar even. De snelste auto is één ding, maar winnen is een ander. Als het zo makkelijk was om te winnen in de snelste auto, had Red Bull alleen maar 1-2tjes gehad natuurlijk. Je moet ook nog de druk aankunnen, en op het goede moment er een snel rondje uitpoepen.

De snelste auto helpt natuurlijk wel; met een HRT komt ie ook niet op pole. Maar dat wil niet zeggen dat elke clown het hele seizoen kan winnen. Kijk maar naar Malle Eppie in die Williams. Bij vlagen is ie snel, maar (nog) lang niet consistent genoeg om steeds te blijven winnen of goed in de punten te rijden. Daar is toch echt wel iets meer voor nodig dan alleen maar de snelste auto en geluk.

Mensen die dat soort onzin blijven verkondigen kan ik gewoon niet serieus nemen. Ze praten niet vanuit kennis of begrip, maar vanuit hun haat tegen iemand en/of de teleurstelling dat hun idool niet wint.
Wat mij betreft wordt Alonso wereldkampioen. Ik gun het 'm en ik mag 'm wel als rijder. Een echte Samurai. Maar ja, als Vettel het gewoon beter doet, is hij de enige echte winnaar.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op zondag 18 november 2012 @ 01:23:
Mensen die dat soort onzin blijven verkondigen kan ik gewoon niet serieus nemen. Ze praten niet vanuit kennis of begrip, maar vanuit hun haat tegen iemand en/of de teleurstelling dat hun idool niet wint.
Wat mij betreft wordt Alonso wereldkampioen. Ik gun het 'm en ik mag 'm wel als rijder. Een echte Samurai. Maar ja, als Vettel het gewoon beter doet, is hij de enige echte winnaar.
Sowieso snap ik het niet zo goed als je op die manier F1 kijkt. Is het zo'n leuke sport, beperk je het voor jezelf dusdanig dat het alleen leuk is als één specifieke coureur wint 8)7

Alonso en Vettel zijn beiden ontzettend goede coureurs. Ik heb zelf het idee dat ik Vettel iets meer spectaculaire dingen heb zien doen (qua wegrijden, terugkomen et cetera), maar ik zou Alonso net zo goed een verdiende winnaar vinden. Zo ontzettend goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Vettel is dit weekend echt snel dat is een ding wat zeker is. Hij gaat snaarstrak door de bochten.
Iets wat je van Alonso niet kan zeggen.
Het hele weekend is hij bezig om temperatuur in zn banden te krijgen.

Hij probeert t wel maarbgaat niet van harte. Elke ronde weer is er iets. Of hij verremt zicht iets of heeft weer te veel overstuur in bocht 19 ( iets wat iedereen vrijdag last van had)
Het is jammer om te zien dat het niet lukt. Hij gaat er echt voor,dat is te zien,maar omdat de auto niet wilt moet hij te veel pushen.

Wat de baan betreft, in een woord geweldig.niet normaal wat een hoogte verschill over de hele baan is.
Bocht 1 is echt een monster van 27 meter hoog.
Maar zal in de wedstrijd geen probleem geven.

Er zijn vandaag 2 wedstrijden geweest ( ferrari challange en oude F1 autos) en beiden gaven daar geen probleem.
Bocht 11 en bocht 12 zullen volgens mij de beste inhaal punten zijn.

Wij zitten in bocht 11 dus dat belooft wat 😃

Hier een klein filmpje van vrijdag training:

[YouTube: http://youtu.be/QhEADM3fNbY?hd=1]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

seninha schreef op zondag 18 november 2012 @ 03:23:
Vettel is dit weekend echt snel dat is een ding wat zeker is. Hij gaat snaarstrak door de bochten.
Iets wat je van Alonso niet kan zeggen.
Het hele weekend is hij bezig om temperatuur in zn banden te krijgen.

Hij probeert t wel maarbgaat niet van harte. Elke ronde weer is er iets. Of hij verremt zicht iets of heeft weer te veel overstuur in bocht 19 ( iets wat iedereen vrijdag last van had)
Het is jammer om te zien dat het niet lukt. Hij gaat er echt voor,dat is te zien,maar omdat de auto niet wilt moet hij te veel pushen.

Wat de baan betreft, in een woord geweldig.niet normaal wat een hoogte verschill over de hele baan is.
Bocht 1 is echt een monster van 27 meter hoog.
Maar zal in de wedstrijd geen probleem geven.

Er zijn vandaag 2 wedstrijden geweest ( ferrari challange en oude F1 autos) en beiden gaven daar geen probleem.
Bocht 11 en bocht 12 zullen volgens mij de beste inhaal punten zijn.

Wij zitten in bocht 11 dus dat belooft wat 😃

Hier een klein filmpje van vrijdag training:

[video]
De baan doet mij een beetje aan de a1-ring denken, heb jij dat ook? En veel plezier nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 01:26:
[...]

Sowieso snap ik het niet zo goed als je op die manier F1 kijkt. Is het zo'n leuke sport, beperk je het voor jezelf dusdanig dat het alleen leuk is als één specifieke coureur wint 8)7
Nee hoor, van mij mag iedereen winnen, zolang het Vettel maar niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een verschrikkelijke dekking gisteren trouwens. Ik hoopte toch snel wat van het circuit te zien te krijgen maar dat duurde gewoon tot een kwartier in Q1 voordat het maar een beetje redelijk in beeld kwam. Tot die tijd (en daarna) moesten de beelden continue flitsend worden afgewisseld met fans en bekende Hollywood sterren. Ik vond het behoorlijk storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 09:33
Nou, dit ging precies zo als verwacht: Vettel eenvoudig op pole en Red Bull super sterk op deze baan. Overigens ben ik totaal niet onder de indruk van de baan, het ziet er gewoon niet lekker uit en ik denk niet dat we spannende races gaan zien hier. De kwalificatie was ook al echt oersaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

seninha schreef op zondag 18 november 2012 @ 03:23:
Misschien probeert ie het te hard. Dat kan ook nog. Het kan zomaar de laatste kans zijn om nog aanspraak te kunnen maken op de titel. En dat zet best wel wat druk op 'm natuurlijk. Massa heeft het 'makkelijk' want het gaat voor hem nergens meer om. Uiteraard doet ie z'n best, maar hij heeft niet de druk die Alonso heeft. Vettel staat ook onder druk, maar anders, want de auto doet het goed. Alonso zit met een auto die hij wat meer moet pushen om in de buurt te komen. En misschien zijn de laatste updates niet helemaal fijn voor hem.

Wat ik doorgaans bewonder in Alonso is dat ie er altijd is. Ook - of vooral - als je denkt dat ie uitgespeeld is. Maar ook hij kan geen ijzer met zijn handen breken. Aan zijn inzet zal het zeker niet liggen. Ik hoop dat ze het Vettel nog een beetje moeilijk kunnen maken. Hij mag best kampioen worden, maar het mag niet tè gemakkelijk gaan natuurlijk.

Ach...we hebben nog altijd de eerste bocht en Maldonado... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Cubic X schreef op zondag 18 november 2012 @ 10:39:
Nou, dit ging precies zo als verwacht: Vettel eenvoudig op pole en Red Bull super sterk op deze baan. Overigens ben ik totaal niet onder de indruk van de baan, het ziet er gewoon niet lekker uit en ik denk niet dat we spannende races gaan zien hier. De kwalificatie was ook al echt oersaai.
Ja ik snap niet dat ze in een land als Amerika waar spektakel en actie toch wel noodzakelijk is voor het slagen van de sport zo'n gedrocht van een circuit kunnen neerzetten. Voor de coureurs lijkt me er ook geen zak aan, er zit niks nieuws in, de eerste sector is oersaai en zonder uitdaging en dan zijn er ook nog eens nul mogelijkheden om in te halen (ok dat ligt mede aan de hoeveelheid stof op de baan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:04
Ze zouden eens verplicht een complete onboard lap moeten laten zien tijdens de kwalificatie. Ik vond de regie best wel slecht deze kwalificatie. Het constant switchen naar andere coureurs was vrij irritant. Lieten ze eindelijk een onboard lap zien, kappen ze er al mee tijdens de eerste sector. Of ze lieten onboard zien als de coureur op een rechte stuk rijdt. Gewoon aan het begin van de kwalificatie een complete onboard lap uitzenden zodat de fans ook weten hoe het circuit eruit ziet. Desnoods gebruiken ze de outlap van een HRT om het circuit te laten zien. Krijgen ze ten minste ook uitzendtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mphilipp schreef op zondag 18 november 2012 @ 11:21:
[...]

Misschien probeert ie het te hard. Dat kan ook nog. Het kan zomaar de laatste kans zijn om nog aanspraak te kunnen maken op de titel. En dat zet best wel wat druk op 'm natuurlijk. Massa heeft het 'makkelijk' want het gaat voor hem nergens meer om. Uiteraard doet ie z'n best, maar hij heeft niet de druk die Alonso heeft. Vettel staat ook onder druk, maar anders, want de auto doet het goed. Alonso zit met een auto die hij wat meer moet pushen om in de buurt te komen. En misschien zijn de laatste updates niet helemaal fijn voor hem.

Wat ik doorgaans bewonder in Alonso is dat ie er altijd is. Ook - of vooral - als je denkt dat ie uitgespeeld is. Maar ook hij kan geen ijzer met zijn handen breken. Aan zijn inzet zal het zeker niet liggen. Ik hoop dat ze het Vettel nog een beetje moeilijk kunnen maken. Hij mag best kampioen worden, maar het mag niet tè gemakkelijk gaan natuurlijk.

Ach...we hebben nog altijd de eerste bocht en Maldonado... :+
Sluit Grossjean ook niet uit, die kan dan wel ver op de grid staan maar met hem weet je het ook nooit :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Tweet van Mark Webber:
At a VIP dinner last night an American woman asked me"where are you from?" I said Australia, she said "wow your English is amazing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

:+ . Ik kreeg dat trouwens te horen van een Australier toen ik in Ottawa, Canada was, maar dat terzijde :p

Tja, dit plaatje heeft soms wel wat van waarheid in zich:
Afbeeldingslocatie: http://www.ritholtz.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/world-accordign-to-USA.jpg

Mijn broers zijn bij de race, zal ze eens SMS-en om te horen wat zij er van vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door gambieter op 18-11-2012 15:13 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AquaSheep schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:44:
Ze zouden eens verplicht een complete onboard lap moeten laten zien tijdens de kwalificatie. Ik vond de regie best wel slecht deze kwalificatie.
In principe laten ze, welliswaar aan het eind, altijd de pole lap zien, maar bij RTL was darten belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 10:34
US GP: Alonso certain he will outscore Vettel despite poor qualifying
Fernando Alonso is convinced he will reduce the gap to Sebastian Vettel in the championship in Sunday's United States Grand Prix despite starting seven places behind the German.

Vettel secured his sixth pole position of the year at Austin on Saturday as his only title rival struggled for pace and finished down in ninth position.

Alonso will start from eighth thanks to a penalty for Lotus's Romain Grosjean.

The Ferrari driver, who was outqualified by team-mate Felipe Massa for only the second time this year, said his position was no surprise to him.

"Yes, we expected it," Alonso said. "We knew it was going to be complicated. We started seventh in Abu Dhabi and eighth here, so more or less the positions have been the same.

"As always, the race is tomorrow. I still think that tomorrow we are going to reduce the gap to Sebastian, which is what counts.

"He starts from pole and he has a very strong pace, but the race will be long and let's see if we can seize our opportunities."

The Spaniard needs to finish in at least fourth position to keep his championship hopes alive if Vettel wins the race, but he insisted he remains confident about his prospects.

"We'll see how the start goes. If he wins the race and then wins again in Brazil he will be champion and deservedly so.

"We are fighting to make it into Q3, so we have got here miraculously and we are going to try to hang on to hope.

"As I said, for whatever reason, I have the strange feeling that tomorrow we will reduce the gap."
bron

Tot nu toe zat het altijd wel aardig met de voorspellingen en uitspraken van Alonso. Hij speelt niet echt verstoppertje. Dus ben ik toch wel blij met een reactie als deze. :)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

gambieter schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:55:
[...]
:+ . Ik kreeg dat trouwens te horen van een Australier toen ik in Ottawa, Canada was, maar dat terzijde :p
Misschien is het in dit geval niet heel erg dom. Het zou zomaar kunnen dat die mevrouw Austria verstond ipv Australia. Met dat kauwende accent van die Ozzies is dat een mogelijkheid. Net als dat sommigen denken dat wij Duitsers zijn als we zeggen dat we Dutch zijn. Zij denken dan aan Deutsch... Op zich een begrijpelijke vergissing.

Het kán dus pure ignorance zijn, maar ook gewoon een vergipsing. Maar het blijft leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Dadona schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:23:
[...]

bron

Tot nu toe zat het altijd wel aardig met de voorspellingen en uitspraken van Alonso. Hij speelt niet echt verstoppertje. Dus ben ik toch wel blij met een reactie als deze. :)
Nja, normaal gesproken heeft hij het wel altijd bij het juiste eind. Of ze hebben een hele goede race setup waar hij heel veel vertrouwen uit put, of het is een beetje een wanhoop uitspraak.
Ik heb het gevoel dat deze race een thriller wordt, en laat die alternator maar komen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
fynrd1 schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:36:
[...]

Nja, normaal gesproken heeft hij het wel altijd bij het juiste eind. Of ze hebben een hele goede race setup waar hij heel veel vertrouwen uit put, of het is een beetje een wanhoop uitspraak.
Ik heb het gevoel dat deze race een thriller wordt, en laat die alternator maar komen O-)
Wat Alonso hier doet is denk ik een combinatie van het team motiveren en Vettel onder druk proberen te zetten.
Maar laat die epische race maar komen en hopelijk gaat Hamilton iig vol voor de winst in eerste paar rondjes zodat Vettel het in elk geval niet makkelijk krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ligt het aan mij of is er nergens op een van de tracklayouts te vinden wat de rijrichting is? Aan de pitentry/exit te zien is het tegen de klok in, maar zou voor veel mensen misschien wat duidelijker zijn als ze het op de layout erbij zetten.

En sinds wanneer een 1/4 mile hetzelfde als 500m? :?

http://circuitoftheamericas.com/visit/venue-maps

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

max schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:06:
Ligt het aan mij of is er nergens op een van de tracklayouts te vinden wat de rijrichting is? Aan de pitentry/exit te zien is het tegen de klok in, maar zou voor veel mensen misschien wat duidelijker zijn als ze het op de layout erbij zetten.

Het is tegen de klok in, en er staat duidelijk dat een 1/4 mile geen 500m is.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Fuck me, zie net dat dat streepje bij de meters verder naar rechts staat |:( :P

/edit

Ja ja ja ja zondag en mijn twee-wekelijkse dosis F1 heeft vertraging, bagger tijdzones :P

[ Voor 41% gewijzigd door max op 18-11-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03

Als je de bochtennummers bekijkt is het vrij logisch :).

Hier staat het duidelijker:

http://www.formula1.com/r..._882/circuit_diagram.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online

Turn 1 zullen ze niet zo noemen omdat het de laatste bocht van het rondje is.

Edit: Dupje was net iets eerder. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 18-11-2012 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
MrSleeves schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:03:
[...]

In principe laten ze, welliswaar aan het eind, altijd de pole lap zien, maar bij RTL was darten belangrijker.
Helemaal niets van te begrijpen dat RTL 7 nog steeds de F1 mag uitzenden.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Speedster schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:31:
[...]

Helemaal niets van te begrijpen dat RTL 7 nog steeds de F1 mag uitzenden.
Ach volgens jaar is het bij RTL7 weg, kun je weer gaan klagen over sport1/SBS6.

* MegaTronics houdt het wel bij Sky UK. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
MegaTronics schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:38:
[...]

Ach volgens jaar is het bij RTL7 weg, kun je weer gaan klagen over sport1/SBS6.

* MegaTronics houdt het wel bij Sky UK. :+
Zullen we even af wachten wat sport1/SBS6 ervan maakt? (slechter dan RTL 7 wordt nog een hele opgave :) )

Helaas heb ik geen toegang tot Sky UK.

Gelukkig heb ik wel toegang tot de BBC en dat is volgens mij een van de beste F1 verslaggevingen.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ferrari consider changing Massa gearbox

Aluhoedje-tijd: door Massa 5 plaatsen naar achteren te laten zetten, gaat Alonso naar p7, 1 plaats vooruit en de schone kant van de baan :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Vind deze ook wel droog. Bekrompen Amerikanen... :p

http://www.dailymail.co.u...ive-message.html?ITO=1490

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook dom van Hamilton, hij kan zo een Kardashian trouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
gambieter schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:22:

Aluhoedje-tijd: door Massa 5 plaatsen naar achteren te laten zetten, gaat Alonso naar p7, 1 plaats vooruit en de schone kant van de baan :+
Ja slim, ook Massa dan naar de schone kant, en p11 is misschien niet eens slechter dan p6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:34
Hij had er gewoon 'HAM' moeten opzetten ipv 'H.A.M.', zo staat het toch ook op de televisie. Wat een onzin ook weer, Amerikanen maken veel te graag fuzz om niets ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:38:
[...]

Ja slim, ook Massa dan naar de schone kant, en p11 is misschien niet eens slechter dan p6.
Ja, lijkt me een verstandige move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Phusebox schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:38:
[...]

Je moet er maar opkomen, zo'n douwe egberts momentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
Nilsinho schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:32:
Vind deze ook wel droog. Bekrompen Amerikanen... :p
De meeste amerikanen die ik ken vloeken zowat in elke zin die ze uitspreken. Maar in het openbaar is het no go ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Heb je geen alu-hoedje voor nodig. Ik zou het ook doen als ik de baas was. Alles om Alonso een zo goed mogelijke uitgangspositie te geven. Ik ben benieuwd. Ik wou dat het al 8 uur was:

"Unleash the Barbarian horde....!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Lachen

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/69407_428790330521350_499825541_n.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Lol. :)

Volgens caranddriverthef1.com heeft Ferrari de zegels van de bak van Massa's wagen al verbroken, waarmee de gridpenalty een feit is. Hoeven ze niet eens wat voor aan de bak zelf te doen, of hem te vervangen.

Als RB Ferrari wil stangen, doen ze nu hetzelfde met Webber. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 18-11-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zamorano schreef op zondag 18 november 2012 @ 18:22:
Als RB Ferrari wil stangen, doen ze nu hetzelfde met Webber. :+
LOL2 :p . Ik zet net een stream aan van Sky Sports, waar ze zeggen dat RB via Horner heeft laten weten dat niet te gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:30

Mystikal

It never hurts to help!

Rtl7 valt elke keer op zwart. Bij jullie ook? Logo blijft wel zichtbaar. (ziggo, west-brabant).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Mystikal schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:15:
Rtl7 valt elke keer op zwart. Bij jullie ook? Logo blijft wel zichtbaar. (ziggo, west-brabant).
Ja, bij mij ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

nyck de vries in tooned lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Jup RTL is weer lekker bezig, ook hier in Midden-Limburg :F

Zal je zien dat het straks tijdens de race alleen maar op zwart gaat als er geen reclame is. :/

[ Voor 45% gewijzigd door max op 18-11-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Ze geven het gewoon toe:
Late Massa grid penalty promotes Alonso
The Italian team openly admitted that it was a tactical decision taken in order to promote Massa’s team mate and title contender, Fernando Alonso, from P8 to P7 on the grid, a slot which is critically on the right where grip is expected to be far superior as the cars leave the line.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Het gaat dan ook om heel wat geld dat een kampioenschap kan opleveren. Dus geef ze eens ongelijk. Beter zo dan dat ze de boel ontkennen en dat ze later alsnog toegeven dat er opzet in het spel is. Er is dan ook niks illegaals aan. Gewoon een tactisch spelletje. Ik ben benieuwd waar het ze brengt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Dacht er gisteren nog aan, gaan ze het nog doen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:33

Pierre

Van nature lui!

Kut rtl7 valt soms spontaan even weg, kijk nu even rtl duitsland. Kijk trouwens bij upc

[ Voor 15% gewijzigd door Pierre op 18-11-2012 19:30 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Laatst online: 27-08 22:56
Pierre61 schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:29:
Kut rtl7 valt soms spontaan even weg, kijk nu even rtl duitsland. Kijk trouwens bij upc
Hier ook. Ziggo Brabant. Ook even RTL Duitsland aan gezet, dat is tenminste recent met nieuws over de versnellingsbakwissel van Massa. RedBull heeft aangegeven niet hetzelfde te doen met Webber.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Laatst online: 08:23

Harrie

NederVlaming

Op Sky lieten ze net wat proefstarts zien, een paar aan de "dirty" side, en een aan de "clean" side. Dat is echt een gigantisch verschil. Hamilton deed een proefstart aan de vuile kant, daarna zagen we er eentje van Massa (die oefende ook al vast aan de vuile kant :+) en eentje van Alonso aan de schone kant.
Hamilton echt heel voorzichtig, en ook in de bocht nog schuiven door al het stof wat nog aan de banden zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Heb de training niet gezien gister, maar die baan ziet er toch wel tof uit, met dat hoogte verschil en zo. Ben erg nieuwsgierig naar de race, hopelijk kan Alonso die duister een loer draaien.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:40

Destruction

(ex-)Automonteur

Hier (zwolle) ook problemen met Ziggo/Rtl7. Hopelijk werkt het straks tijdens de race wel normaal.

Sowieso, ffs RTL7. De laatste 2 races die jullie verzorgen, DO IT RIGHT!

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Het blijven toch duitsers bij RedBull ze geloven Ferrari niet vanwege de versnellingsbak haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Destruction schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:35:
Hier (zwolle) ook problemen met Ziggo/Rtl7. Hopelijk werkt het straks tijdens de race wel normaal.

Sowieso, ffs RTL7. De laatste 2 races die jullie verzorgen, DO IT RIGHT!
Valt toch mee, tot nu toe hier in Delft driemaal uitgevallen.

Maar stopt RTL met de F1? Dat is nieuw, naar SBS dan weer?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Coldcat schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:38:
[...]

Valt toch mee, tot nu toe hier in Delft driemaal uitgevallen.

Maar stopt RTL met de F1? Dat is nieuw, naar SBS dan weer?
Het wordt SBS of Sport 1 voor een bedrag per maand, als ik mag kiezen dan kies ik Sport 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Haha Martin die gewoon even voordringt om met Vettel te praten :)
En nu bbc en sky samen :)

[ Voor 38% gewijzigd door DDX op 18-11-2012 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Pierre61 schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:41:
[...]

Het wordt SBS of Sport 1 voor een bedrag per maand, als ik mag kiezen dan kies ik Sport 1
Hmm.. dan maar denken om Sport 1 + Film 1 pakket aan te schaffen. Kost maar 23 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Massa: 'It's difficult to find a driver like me'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Niet online
DDX schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:52:
Massa: 'It's difficult to find a driver like me'
Daar is geen woord aan gelogen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Nou spannend, ik hoop op een enorme thriller. succes iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

fynrd1 schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:57:
Nou spannend, ik hoop op een enorme thriller. succes iedereen
Ik hoop het ook! Good race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 12-09 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Yes yes, let's go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
*Zet topic uit* want Ziggo Live App heeft vertraging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

AlainS schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:56:
[...]

Daar is geen woord aan gelogen. ;)
Hij is wel de grootste bitch inderdaad (in ieder geval eentje die nog enigzins kan racen). Barrichello was er ook één, maar niet zo erg. Die was er ook openlijk geïrriteerd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik ben toch benieuwd naar de strategieën.
Als er zo weinig slijtage is kun je ook heel vroeg of heel laat gaan stoppen. Als je vroeg stopt en er komt een SC, kun je veel plekken winnen.

Nou, hopelijk een vette race. :)

Nando al P4! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 18-11-2012 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Die vieze lijn is bij die herhaling wel heel duidelijk te zien overigens...

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Osxy schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:09:
Die vieze lijn is bij die herhaling wel heel duidelijk te zien overigens...
Vind best meevallen. Ze deden het allemaal wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Mooi dat Hamilton er voorbij is

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
Zolang Vettel maar niet wint, vind ik het goed!
Alleen gun het Webber zo erg!

[ Voor 24% gewijzigd door Ryur op 18-11-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
De hele linker rij verliest 1 of meer posities, maar Olav Mol blijft roepen dat het niks uitmaakte :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Tleilaxu schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:11:
De hele linker rij verliest 1 of meer posities, maar Olav Mol blijft roepen dat het niks uitmaakte :-D
Dat zag ik dus ook.
De truuk van Ferrari was in mijn ogen verdomd slim, zeker met de stand in kampioenschap.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Come on Lewis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
De baan lijkt tot nu toe wel leuke situaties op te leveren.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie

Harrie

NederVlaming

Tleilaxu schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:11:
Op sky zeiden ze daarstraks dat de verwachting was dat het een verschil van 8meter is. Nu weet ik niet precies hoever die plaatsen uitelkaar liggen, maar het scheelt toch behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
enchion schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:13:
De baan lijkt tot nu toe wel leuke situaties op te leveren.
Leuke baan idd, alleen jammer van de mega uitloop stroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Gaat straks nog wel keertje mis in bocht 1 als ik die inhaal/duik acties zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:12
Wat een verschrikking is die Mercedes in de race zeg :( Schumacher wordt aan alle kanten voorbij gereden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Knap werk van Alonso, de truc heeft gewerkt. Maar je kunt goed zien dat de Ferrari het niet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Prachtige gevechten hoor. Wat dat betreft is de baan heel goed geslaagd.
gambieter schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:16:
Knap werk van Alonso, de truc heeft gewerkt. Maar je kunt goed zien dat de Ferrari het niet is...
Ja, idd. P4 is normaliter wel de max, tenzij Hamilton of 1 van de RB's pech krijgt.
Vooral in de laatste sector komt de Ferrari niet vooruit.

[ Voor 71% gewijzigd door Zamorano op 18-11-2012 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Harrie schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:14:
[...]

Op sky zeiden ze daarstraks dat de verwachting was dat het een verschil van 8meter is. Nu weet ik niet precies hoever die plaatsen uitelkaar liggen, maar het scheelt toch behoorlijk.
Auto zelf is zo'n 4,6 meter, dus ik schat dat 8 meter wel een hele positie is, misschien wel meer.

Pagina: 1 ... 15 ... 30 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]