Hamilton flink aan het inlopen. 1,2 seconden vorige rondje.
Je ziet het verschil als wereld kampioenen vechten, dan is er steeds net genoeg ruimte :-) Goed gedaan!
Button en schuim zijn lekker bezig , Hami is vettel aan het binnenhalen en er zijn genoeg knokpartijen bij de rest
39
Het gaat nu redelijk gelijk op in ronde tijden. Hoewel deze ronde pakt Hamilton weer 4 tienden in de eerste 2 sectoren, maar verliest dan weer 3 tienden in S3.Tleilaxu schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:24:
Vettel heeft het gaspedaal weer gevonden?
Ongelovelijk he... Die Mercedes vrachtwagens verliezen 3 seconden per ronde t.o.v. de kop van het veld. En Hamilton heeft geen spijt...
Schumacher word door 8 man ingehaald in 14 ronden, maar Olav Mol vind het 'vaag' als nummer 9 er voorbij gaat....
Sorry voor het Olav gebash, zal er mee ophouden, maar hij mist zo veel
Sorry voor het Olav gebash, zal er mee ophouden, maar hij mist zo veel
Lang geleden dat ik op RTL gekeken met commentaar van Olav, niet live races kijk ik gewoon de BBC samenvatting, alleen kwam die vanavond wel errug laat.
Commentaar lijkt soms wel beetje ... alsof het losse flarden zijn, geen echt samenhangend verhaal ofzo, heb idee dat dat bij de Beeb wel zo is, maar kan ook komen omdat je 2 commentatoren hebt vs 1
Commentaar lijkt soms wel beetje ... alsof het losse flarden zijn, geen echt samenhangend verhaal ofzo, heb idee dat dat bij de Beeb wel zo is, maar kan ook komen omdat je 2 commentatoren hebt vs 1
Alonso zowaar sneller dan Vettel en Hamilton. Kimi nog wel iets sneller. 
En de ronde daarna maakt hij zo te zien een fout in S3.
En de ronde daarna maakt hij zo te zien een fout in S3.
[ Voor 28% gewijzigd door Zamorano op 18-11-2012 20:30 ]
er gebeurt eigenlijk best een hoop actie op de baan!
[ Voor 9% gewijzigd door Fietsbel op 18-11-2012 20:31 ]
39
Ik mis soms een beetje de wisselwerking tussen Mol en Kalff zoals dat vroeger wel het geval was.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:28:
"When you grow up your heart dies"
Ja dat, regel er iemand bij, kan zelfs gratis door er bv een fan bij te zetten, laat hem een korte race inspreken en winnaar mag volgens naast olav voor de tv zitten
Het (enige) voordeel van Mol is, dat hij Italiaans kan verstaan..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Dat is ook het enigeMrSleeves schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:32:
Het (enige) voordeel van Mol is, dat hij Italiaans kan verstaan..
-= Very annoying forum person =-
Vettel serieus onder druk... Ai ai Webber, is het een alternator ipv KERS probleem wellicht?
[ Voor 3% gewijzigd door Harrie op 18-11-2012 20:33 ]
Niet te geloven dat het wéér bij Webber is.
Waarom is het altijd Webber ....
-= Very annoying forum person =-
Hatseflats, nu Vettel nog
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Vettel & Webber moeten eens wisselen van auto!
Je zou bijna gaan denken dat hij het systeem verkeerd behandelt.master_viper schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:33:
Waarom is het altijd Webber ....
Het was een stuk fijner om Olav te horen toen hij nog uit het raam kon hangen en Kalff lekker ging buurten bij Herbert en DC. Met de komst van die tandarts is het rap minder geworden. Olav is ondertussen het spoor echt bijster. Hij praat alleen nog maar in algemeenheden (als sneeuw aan de horizon vertrekken, tjonge) en met stemverheffing. De tijd dat hij het spelletje echt snapte is wel voorbij, helaas.sjaool schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:30:
[...]
Ik mis soms een beetje de wisselwerking tussen Mol en Kalff zoals dat vroeger wel het geval was.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Jack Plooij
Plooij was buiten de raceweekenden tandarts.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Shit, Hamilton pitstop tijdens de reclame... (gelukkig hebben we dan "het kleine venster").
[ Voor 34% gewijzigd door Harrie op 18-11-2012 20:39 ]
En Alonso. En de livetiming pakt het ook niet..
Zag ik nou goed dat ze die in 2,4 sec deden?Harrie schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:38:
Shit, Hamilton pitstop tijdens de reclame... (gelukkig hebben we dan "het kleine venster").
What a fine day for Science! | Specs
Hamilton 2.4, Alonso 6.3...
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
RB was altijd al snel. Samen met McLaren.
Dit circuit is een echte achtbaan met zijn hoogteverschillen. Ik moet zeggen dat ik dat wel mooi vind.
Helemaal mee eenssjaool schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:45:
Dit circuit is een echte achtbaan met zijn hoogteverschillen. Ik moet zeggen dat ik dat wel mooi vind.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En dan te bedenken dat Tilke (Gmbh) de hoogteverschillen eruit wilde halen.sjaool schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:45:
Dan ben ik blij dat dat niet gebeurt is.
Ga je komende Tilke circuits natuurlijk krijgen dat ze er gigantische hoogteverschillen in gaan maken 'omdat dat werkt'
Ik zeg een looping.KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:47:
Ga je komende Tilke circuits natuurlijk krijgen dat ze er gigantische hoogteverschillen in gaan maken 'omdat dat werkt'
Als Button met deze bandjes dit tempo nog wat ronden kan volhouden, gaat hij nog wat plaatsen goed maken, na de slechte start.
Of een kurketrekker. Beiden moeten geen probleem zijn met een F1 wagen.
Nu hoop ik toch echt dat Hamilton binnen de seconde kan komen.
Nog 2 rondjes als het zo door gaat. Laatste ronde pakte hij 0.25sec.sjaool schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:50:
[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 18-11-2012 20:51 ]
Dat gaat komen ik zeg het je, come on Lewissjaool schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:50:
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Helaas, hij zit nu opeens op 2.4 seconden.
kers wordt toch niet opgeladen met de dynamo van de motor
Gaat iedereen dus toch een 2-stopper doen, en Button misschien een 1-stopper?
Dat kan Button wel P3 opleveren ben ik bang.
Dat kan Button wel P3 opleveren ben ik bang.
Denk een 1 stopper, als riciardo al 30 ronden op zacht kan rijden moet het op hard helemaal te doen zijn
39
Inmiddels wel duidelijke dat het tussen Vettel en Hamilton gaat voor de winst.
Vlak Button niet uit, hij staat nu op de harde banden en moet nog naar zacht.MrSleeves schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:55:
Inmiddels wel duidelijke dat het tussen Vettel en Hamilton gaat voor de winst.
Goed dat het nu niet een race is waar we Vettel aan de horizon zien verdwijnen. Hamilton rijdt vergelijkbare tijden.
(De pit muur zegt dat hij mag pushen op deze set en pakt ineens weer 4 tienden :-) )
(De pit muur zegt dat hij mag pushen op deze set en pakt ineens weer 4 tienden :-) )
Mooi is dat, heel beheerst met die auto omgaan tot de pit zegt ok ga maar.
Wel bizar hoe groot het contrast is ten opzichte van VT en Qual
Wel bizar hoe groot het contrast is ten opzichte van VT en Qual
[ Voor 31% gewijzigd door Osxy op 18-11-2012 20:58 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Maar die rijdt er wel 25 seconden achter en moet nog stoppen. Vettel en Hamilton kunnen nu nog stoppen zonder verlies.Boktor schreef op zondag 18 november 2012 @ 20:57:
[...]
Vlak Button niet uit, hij staat nu op de harde banden en moet nog naar zacht.
Vreemd, Hamilton gebruikt z'n DRS niet.
[ Voor 6% gewijzigd door MrSleeves op 18-11-2012 21:00 ]
Mol heeft volgens mij Vettel nog niet eerder zien racen.
"Vettel zal zijn race niet vergooien ten opzichte van Hamilton"
Vettel die genoegen neemt met 2e? We hebben het wel over de gene die kosten wat kost nog even snelste tijd wilt pakken eind van race, die rare acties achter safety car uithaald etc.
"Vettel zal zijn race niet vergooien ten opzichte van Hamilton"
Vettel die genoegen neemt met 2e? We hebben het wel over de gene die kosten wat kost nog even snelste tijd wilt pakken eind van race, die rare acties achter safety car uithaald etc.
Ik ben een beetje bang dat dat het was. Lewis had hem gewoon van zo ver er naast moeten zetten. Vettel gaat toch geen grote risico's nemen.
Laten we hopen dat Vettel zijn zenuwen niet de baas is.
Ik hoop dat Hamilton het toch nog blijft proberen. Maar we weten ook dat na een paar keer proberen je bandjes er gewoon te veel onder lijden.Zamorano schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:04:
Ik ben een beetje bang dat dat het was. Lewis had hem gewoon van zo ver er naast moeten zetten. Vettel gaat toch geen grote risico's nemen.
"I'm not likin' these here racecars one bit. They be changin' directions all the time!"

Het wordt tijd voor een do or die actie tussen Hamilton en Vettel.
En daar was die dan!
astusjaool schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:15:
Het wordt tijd voor een do or die actie tussen Hamilton en Vettel.
Als ik Vettel was: nu pitten op zacht.
Mooie aanloop tot die actie, en mooie afronding.
Hatseflats, nu Vettel no....euh
Ik ben benieuwd of Hamilton nu ook kan uitlopen op Vettel.
Huiliehuilie.
Wat zei ik net ook alweer over Vettel die absoluut geen genoegen neemt met alles behalve 1e?
Wat zei ik net ook alweer over Vettel die absoluut geen genoegen neemt met alles behalve 1e?
[ Voor 78% gewijzigd door Osxy op 18-11-2012 21:17 ]
Dat is inderdaad een intressant ideeMrSleeves schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:15:
Als ik Vettel was: nu pitten op zacht.
Vettel lijkt op Justin Bieber.....zeur zeur huil huil.
What a stupid overtake of zoiets.
max schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:17:
Vettel lijkt op Justin Bieber.....zeur zeur huil huil.
39
Ach, dat deden anderen ook in Duitsland. Dus dit is de standaard tactiek om een investigation te krijgen.
Wel even de snelste ronde nu voor Hamilton.
Lekker Lewis. Vettel gelijk weer huilie.
Waar zit Vettel nu over te zeuren? Hij beweegt zelf. Oh well 
Hup Lewis! Het maakt me niet zoveel uit wie er WK wordt maar ik wil een spannende laatste GP hebben, dus een eventuele uitval van Vettel mag
Hup Lewis! Het maakt me niet zoveel uit wie er WK wordt maar ik wil een spannende laatste GP hebben, dus een eventuele uitval van Vettel mag
[ Voor 53% gewijzigd door gambieter op 18-11-2012 21:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik snap niet waarom ze Vettel niet binnenhalen. Winnen van Hamilton op deze banden lukt toch niet, en met 12 ronden knallen op zacht maak je wel een kans.
Vettel dacht zeker dat hij niet ingehaald mocht worden... jankert...
Button lekker bezig
Button lekker bezig
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
En Button zit een beetje vast tussen de Lotussen.
Dat kan nog belangrijk zijn voor het gevecht om P3.
Dat kan nog belangrijk zijn voor het gevecht om P3.
Hamilton gelijk paars in Sector 3, waar hij de hele race verliest op Vettel.
En ik vraag me echt af wat Vettel zat te huilen over de inhaalactie
En ik vraag me echt af wat Vettel zat te huilen over de inhaalactie
tis ook frusterend lijkt me om ingehaald te worden omdat de ander op een knopje drukt waardoor hij 15km harder mag dan jij op het rechte stuk.. En hamilton was zo dichtbij door die hrt. Maar wel verdiend erlangs.
Volgens sky moet Vettel iets rustiger aan doen ivm alternator ?
Al heb ik niet het idee dat hij rustiger rijd ofzo.
Al heb ik niet het idee dat hij rustiger rijd ofzo.
[ Voor 29% gewijzigd door DDX op 18-11-2012 21:20 ]
Laat die duitser maar uitvallen zou ik geweldig vinden
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]
~~~[html]Voor racerij niet zijnde F1, zie <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1519902">het algemeen race topic</a>.~~~[/html]