Crap, buitenspel...
Nou, wat een stelletje prutsers die arbitrage zeg. Geen rood, doelpunt had gegeven kunnen worden en nu geen corner....
Lol, die scheidsrechters kunnen met Feyenoord mee: http://www.fr12.nl/nieuws...lectie-bij-city-lens.html
al 2 vage beslissingen, doelpunt vond ik wel buitenspel.
Ondanks alles hoop ik toch dat Ajax dik gaat winnen. Grotendeels om die crimineel van een eigenaar wat te laten zien met zijn domme uitspraken.
Dacht het zelfs van niet, het beeld dat stilstond was echt iets te laat, de bal was daar al vertrokken. Maarja ik kan me niet echt herinneren dat ajax wel eens een scheids mee heeft gehad in europa de afgelopen paar jaarafvalzak schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:44:
Lol, die scheidsrechters kunnen met Feyenoord mee: http://www.fr12.nl/nieuws...lectie-bij-city-lens.html![]()
Ze mogen wel wat afstand nemen anders wordt het nog billen knijpen in Boekarest.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Danku
Taart voor iedereen
Ze moeten er inderdaad nog 1 bijprikken om met een beetje goed gevoel naar Boekarest af te reizen. Als het bijvoorbeeld 1-1 of 2-1 wordt kan Steaua nogal eens lastig worden in de return.
En de felicitaties aan afvalzak!
En de felicitaties aan afvalzak!
[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-02-2013 19:50 ]
Ik kan me de laatste wedstrijd niet herinneren van welke club dan ook waarin er geen vage arbitrale dwaling is geweest. Het lijkt wel steeds erger te worden.HamburgerHenk schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:46:
[...]
Dacht het zelfs van niet, het beeld dat stilstond was echt iets te laat, de bal was daar al vertrokken. Maarja ik kan me niet echt herinneren dat ajax wel eens een scheids mee heeft gehad in europa de afgelopen paar jaar
Nu op EL een interview met Nesu. Erg treurig toch om te zien, van een gezonde jongen naar een wrak (die inmiddels iets positiever weer kijkt) in 1 seconde.
Ajax heeft zelf ook een aantal kansen weggegeven die zomaar een goal hadden kunnen zijn. Het lijkt wel alsof de verdediging continu slaapt omdat Ajax altijd aanvalt. Daarom scoren tegenstanders tegen Ajax regelmatig uit een counter.
Ik vermoed een zware tweede helft, waar Steau agressief gaat spelen omdat ze het tempo niet meer bij kunnen houden.
Ik vermoed een zware tweede helft, waar Steau agressief gaat spelen omdat ze het tempo niet meer bij kunnen houden.
Vermeer dus eruit!
Ik hoop op een minimaal 2-0..
Ik hoop op een minimaal 2-0..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
2-0 van Rhijn, nou doorgaan tot 3-0/4-0 dat het er niet meer toe doet in Roemenie!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Badum tss, mooie aanval!
⏩ PVOutput☀️
Die had Vermeer niet gehad, die had te ver uit de goal gestaan.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik gun het Cilissen wel. Mocht Vermeer geblesseerd zijn dan kan hij eens een aantal weken keepen.
Edit: wat een trieste verdediging heeft Ajax toch. Het is dat ze altijd aanvallen, want achterin een keer opletten gebeurt niet.
Edit: wat een trieste verdediging heeft Ajax toch. Het is dat ze altijd aanvallen, want achterin een keer opletten gebeurt niet.
[ Voor 40% gewijzigd door Aghanim op 14-02-2013 20:17 ]
Eriksen is weer koning zaadbal vanavond.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik wil Boerrigter wel eens zien met een echte spits ...
[edit]En dan gaat de spits eruit ...
[edit]En dan gaat de spits eruit ...
Ik wil hem niet meer zien tenzij hij zijn niveau weer terug vindt.
⏩ PVOutput☀️
Tja, als je precies dezelfde personen neerzet dan gaat dat nu ook niet werken. 
Nu heb je in mijn ogen dankzij 1 wissel 2 waardeloze spelers op het veld.
Nu heb je in mijn ogen dankzij 1 wissel 2 waardeloze spelers op het veld.

⏩ PVOutput☀️
En nu even de 3-0 dan is de return denk ik niet meer nodig.
Nog even de 3-0 maken en de uitwedstrijd is helemaal een formaliteit...
Hehehe... We denken precies hetzelfde

En afgelopen... Goed resultaat, maar.... wel tegen vrijwel heel de wedstrijd 10 man he...
Hehehe... We denken precies hetzelfde
En afgelopen... Goed resultaat, maar.... wel tegen vrijwel heel de wedstrijd 10 man he...
[ Voor 54% gewijzigd door Vlassie1980 op 14-02-2013 20:51 ]
Ach nu moet Ajax in de return een vroeg doelpunt maken en het is voor Steaua afgelopen.
Knap gedaan van Ajax. Er viel genoeg op aan te merken, maar ik vond het een prima wedstrijd.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Idd, die actie van hem was ook weer typisch. Als je slecht in vorm bent moet je zo'n bal natuurlijk afgeven.Quad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:43:
Ik wil hem niet meer zien tenzij hij zijn niveau weer terug vindt.
Ik begrijp niet waarom Boerrigter steeds op rechts wordt gezet, daar komt ie totaal niet uit de verf.
Ik zie het nog gebeuren dat Steaua in de return gaat schoppen en dat Steaua ook die pot niet met 11 man zal afsluiten.Quad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:53:
Een uit doelpunt maken betekend dat Steaua er 4 moet maken ,wat ik niet zie gebeuren.
En je hebt het voordeel dat Steaua moet aanvallen en dus niet mag afwachten (want ze moeten uiteraard de 0 houden).
Nu hopen dat Cuenca en Siggi beter in form komen en dan kan die return wel eens leuk voor Ajax worden.
Ajax had er meer uit moeten halen, al was er ook een fase dat ze blij moesten zijn dat ze de 0 konden houden...
Siggy is in vorm, Cuenca minder maar dat is ook wel logisch.
⏩ PVOutput☀️
Vorm was misschien niet mijn juiste woord keuze maar conditioneel is hij nog niet waar hij moet zijn.Quad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:55:
Siggy is in vorm, Cuenca minder maar dat is ook wel logisch.
En wat die trainer van Steaua doet is toch gewoon idioot. Je spelers op veld laten staan en ze dan voor de camera afzeiken

edit: Wow het stadion bij Stuttgart - Genk is bijna leeg. In het uitvak flink wat Stuttgart supporters zover ik kan zien en voor de rest gewoon bijna leeg.
[ Voor 16% gewijzigd door Deadsy op 14-02-2013 21:05 ]
Oh, in de rust? Heb dat moment niet gezien daar ik ook ff een kwartiertje pauze namDeadsy schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:02:
[...]
En wat die trainer van Steaua doet is toch gewoon idioot. Je spelers op held laten staan en ze dan voor de camera afzeiken
⏩ PVOutput☀️
Ik zag het net in de studio toen de snor het erover had.Quad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:05:
[...]
Oh, in de rust? Heb dat moment niet gezien daar ik ook ff een kwartiertje pauze nam.
Hij vond ook al dat die trainer dit waarschijnlijk gewoon doet voor die idioot van een eigenaar.
Die bal afgeven was nog wel eens lastiger dan verwacht, zeker toen je die shot zag dat bijna iedereen afgedekt was of de lijn van de bal afgedekt was.tweaker2010 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:54:
[...]
Idd, die actie van hem was ook weer typisch. Als je slecht in vorm bent moet je zo'n bal natuurlijk afgeven.
Ik begrijp niet waarom Boerrigter steeds op rechts wordt gezet, daar komt ie totaal niet uit de verf.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Gelukkig zenden ze Stuttgart - Genk uit i.p.v. Hotspur - Lyon.... 
Blijft een mooi gebaar!Nesu: 'Geweldig dat ik was uitgenodigd'
Mihai Nesu was blij dat hij was uitgenodigd om het Europa League-duel tussen Ajax en Steaua Boekarest bij te wonen in de Amsterdam Arena. De Roemeen brak tijdens een training van zijn vorige club FC Utrecht een nekwervel, nadat ploeggenoot Alje Schut met zijn lichaam op de Roemeen belandde.
Het gaat Mihai Nesu goed op het moment: 'Het eerste jaar was het moeilijkst voor me. Ik moest aan mijn nieuwe situatie wennen. Het tweede jaar en de vijf maanden in Amerika hebben me geholpen aan mijn nieuwe omstandigheden te wennen. Ik voel me nu een stuk beter." Nesu voelde zich vereerd dat hij was uitgenodigd door Ajax om het duel van zijn voormalige club uit Roemenië bij te wonen in de Champions Lounge van de Arena.
'Ik vond het geweldig dat ik was uitgenodigd, want ik wist dat er in de ArenA voor mensen als ik alleen achter de goal plaats is. Het is mooi om in de Arena aanwezig te zijn, maar ik heb wel problemen met de temperatuur', zei Nesu. 'Ook heb ik het snel koud om achter het doel een hele wedstrijd te zijn. Ik ben blij dat ik kon komen.'
[ Voor 89% gewijzigd door Gynnad op 14-02-2013 22:28 ]
Stond er nu Nesu op die shirts van Steaua of ben ik gek?Gynnad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:29:
Gelukkig zenden ze Stuttgart - Genk uit i.p.v. Hotspur - Lyon....
[...]
Blijft een mooi gebaar!
Dat stond er ja, van de foundation.tweaker2010 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:43:
[...]
Stond er nu Nesu op die shirts van Steaua of ben ik gek?
Net terug uit de Arena, goede sfeer, vrijwel uitverkocht (paar lege plekken). Johan en Sjaak waren er ook, kwamen nog even op het scherm.
Wedstrijd was goed, al faalde de arbitrage wel behoorlijk (2de doelpunt was geen buitenspel, geen gegeven penalty, geen gegeven rode kaart, paar keer corner niet gegeven etc.).
Wedstrijd was goed, al faalde de arbitrage wel behoorlijk (2de doelpunt was geen buitenspel, geen gegeven penalty, geen gegeven rode kaart, paar keer corner niet gegeven etc.).
Ik was er ookKrukar schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 23:31:
Net terug uit de Arena, goede sfeer, vrijwel uitverkocht (paar lege plekken). Johan en Sjaak waren er ook, kwamen nog even op het scherm.
Inderdaad goede sfeer deze keer in het stadion (mag ook wel na die kansloze acties van afgelopen zondag..). Ajax heeft ook een goede pot gespeeld, een hoop discutabele beslissingen van de scheidsrechters naast zich neer weten te leggen en er een mooi avondje van gemaakt voor de supporters. Het 2e doelpunt was inderdaad geen buitenspel, waardeloze grensrechter! Maar ach, 2-0 is een goede uitgangspositie en belangrijker nog Steaua heeft geen uitdoelpunt gekregen.
Ik vond het wel buitenspel.
⏩ PVOutput☀️
De berichtgeving over Daley Blind wordt er niet beter op zo te lezen. Is dat om Danny een hak te zetten of speelt die jongen nou echt zo slecht. Willen ze Boilessen naar voren schuiven maar om nou te zeggen dat die bijzonder goed of beter dan Blind speelde in de wedstrijden dat ie meedeed. Ik kan het me niet meer herinneren.
Hmm, ja idd. Boilesen is vaak geblesseerd dus het lijkt me niet zo slim om Blind zn contract niet te verlengen.loewie1984 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:47:
De berichtgeving over Daley Blind wordt er niet beter op zo te lezen. Is dat om Danny een hak te zetten of speelt die jongen nou echt zo slecht. Willen ze Boilessen naar voren schuiven maar om nou te zeggen dat die bijzonder goed of beter dan Blind speelde in de wedstrijden dat ie meedeed. Ik kan het me niet meer herinneren.
Ik hoop dat hij blijft. Prima speler voor Ajax.
Overigens vind ik Schone zoals elke wedstrijd een prima pot spelen. Echt fijn om hem te zien.
Overigens vind ik Schone zoals elke wedstrijd een prima pot spelen. Echt fijn om hem te zien.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind dat Blind het goed doet in de kleine ruimte en in het positiespel, maar voor het tactische plan wat Ajax voor ogen heeft is hij te langzaam en mist hij aanvallende kwaliteiten. Het verschil tussen Blind en Van Rhijn is in dat opzicht gewoon héél erg groot. Daarnaast is hij (door zijn gebrek aan snelheid) erg kwetsbaar met ruimte in zijn rug.
Of ze bij Ajax nou gokken op een volledig herstel (en fit blijven) van Boilesen met Dijks als backup? Dijks heeft in balbezit nog niet echt indruk kunnen maken maar is wel veel sneller en sterker dan Blind. Als Boilesen zo fit kan blijven als Blind de afgelopen jaren gaat Ajax nog veel plezier aan hem beleven, maar of die kans nou zo heel groot is...?
Of ze bij Ajax nou gokken op een volledig herstel (en fit blijven) van Boilesen met Dijks als backup? Dijks heeft in balbezit nog niet echt indruk kunnen maken maar is wel veel sneller en sterker dan Blind. Als Boilesen zo fit kan blijven als Blind de afgelopen jaren gaat Ajax nog veel plezier aan hem beleven, maar of die kans nou zo heel groot is...?
Blind werkt hard en lost vaak problemen op. Daarnaast veroorzaakt hij echter zelf ook veel van die problemen. Aanvallend heeft hij af en toe een mooie impuls maar het is wel heel veel hetzelfde waardoor het vaak diep en tikkie terug is. Gisteren scoorde hij ook nog eens bijna. 
Wat mij betreft hoeft die jongen niet te blijven, maar dat is puur gebaseerd op wat ik van hem vind. Ik zie namelijk op dit moment geen betere alternatieven. Blind wil echter wel een beter contract. Waarschijnlijk probeerden ze dan nu ook over een minder duur contract overeenstemming te vinden. Dit zal niet gelukt zijn vermoed ik. Blind is leuk voor erbij, maar echt investeren in die jongen zou ik persoonlijk ook niet meer doen, de groei is ook niet echt dat je zegt legendarisch.
Wat mij betreft hoeft die jongen niet te blijven, maar dat is puur gebaseerd op wat ik van hem vind. Ik zie namelijk op dit moment geen betere alternatieven. Blind wil echter wel een beter contract. Waarschijnlijk probeerden ze dan nu ook over een minder duur contract overeenstemming te vinden. Dit zal niet gelukt zijn vermoed ik. Blind is leuk voor erbij, maar echt investeren in die jongen zou ik persoonlijk ook niet meer doen, de groei is ook niet echt dat je zegt legendarisch.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zoals Blind nu speelt heb ik hem er graag bij. Hij is niet de snelste, maar ik vind dat ie momenteel gewoon degelijk speelt. Alleen als ie echt een salaris van 1M eist word het wel een ander verhaal. Dat is wel wat teveel.
Maar het heeft er alle schijn van dat Ajax niet met hem doorwilt, en het dus einde verhaal is. Erg zonde imho, als ie deze lijn doorzet zou het voor Ajax een hele degelijke verdediger zijn de komende jaren.
Maar het heeft er alle schijn van dat Ajax niet met hem doorwilt, en het dus einde verhaal is. Erg zonde imho, als ie deze lijn doorzet zou het voor Ajax een hele degelijke verdediger zijn de komende jaren.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je wilt toch een stabiel team hebben, dus moet je een aantal seizoenen eenzelfde spelers. Daley Blind is zo een die ik gerust nog drie/vier seizoenen bij Ajax zie spelen eigenlijk.
⏩ PVOutput☀️
Wat mij opviel en irriteerde gisteravond is het niet doorstoten van een aanval, maar in plaats daarvan werd er tikkie terug gedaan. Ik snap dat tikkie terug wel want Steaua stond heel compact te verdedigen en door de bal naar de middenlijn terug te leggen trek je dat weer uit elkaar, maar er waren denk ik een stuk of 10 momenten waarin men gewoon de paas had moeten geven of het schot moeten lossen. Maarnee dan werd er weggekapt en teruggelegd naar de keeper zowat.
Je domineert de wedstrijd in balbezit, maar als je het idd van je verdedigers moet hebben die scoren. Siggy had een mooie wegdraaiactie en daarna nog eentje, maar jammer dat er verder eigenlijk weinig aan echte kanssen geweest zijn. Eerste voorzet die voor de goal doorschoot van Fischer nog.
Je domineert de wedstrijd in balbezit, maar als je het idd van je verdedigers moet hebben die scoren. Siggy had een mooie wegdraaiactie en daarna nog eentje, maar jammer dat er verder eigenlijk weinig aan echte kanssen geweest zijn. Eerste voorzet die voor de goal doorschoot van Fischer nog.
Helemaal mee eens! Iets vaker gewoon vanuit 2e lijn durven schieten mag ook best, er zijn een aantal spelers met een zeer aardig schot in huis.loewie1984 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:09:
Wat mij opviel en irriteerde gisteravond is het niet doorstoten van een aanval, maar in plaats daarvan werd er tikkie terug gedaan. Ik snap dat tikkie terug wel want Steaua stond heel compact te verdedigen en door de bal naar de middenlijn terug te leggen trek je dat weer uit elkaar, maar er waren denk ik een stuk of 10 momenten waarin men gewoon de paas had moeten geven of het schot moeten lossen. Maarnee dan werd er weggekapt en teruggelegd naar de keeper zowat.
Wat betreft Daley Blind, ik zou het op het moment toch jammer vinden als hij weg gaat, daar hij zich echt heel goed aan het ontwikkelen is nu bij Ajax.
Helemaal mee eens, maar dan wel voor zeven ton max. Niet voor de verhoging die hij wenst.Quad schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:08:
Je wilt toch een stabiel team hebben, dus moet je een aantal seizoenen eenzelfde spelers. Daley Blind is zo een die ik gerust nog drie/vier seizoenen bij Ajax zie spelen eigenlijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
loewie1984 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:09:
Ik zei het al tijdens de wedstrijd, goed dat ik niet de enige benQuad schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:25:
Ajax speelt te safe, veel op balbezit en weinig durven. Je ziet vaak besluiteloosheid op moment dat er een pass moet komen.
Edit: Hopsakee, de 1-0 zit! Maar wel wéér uit een standaard situatie.
⏩ PVOutput☀️
Aangezien de Boer donders goed weet wat er allemaal bij Ajax rondloopt in de jeugd zal de afweging om niet verder te gaan met Blind absoluut een overwogen besluit zijn. Blind speelt de laatste tijd prima, maar gisteravond (en ook tijdens het interland tegen Italië) wordt meerdere keren zichtbaar dat hij verdedigend te kort komt. Opbouwend compenseert hij veel, net als met zijn inzet, maar de basis, het verdedigen, schiet hij soms te kort in. Dat wil niet zeggen dat niet bruikbaar is voor Ajax, in tegendeel. Alleen niet voor dat salaris. Vergeet niet dat Blind de tweede keus is voor de linksback positie... Boilissen is eerste keus en die zal in de basis staan wanneer hij fit is (volgens seizoen). En dan heeft Ajax ook nog Denswill die linksachter kan spelen. Tja, en dan wordt de keuze makkelijk. Blins is te duur voor een tweede keus en zijn alternatief, Denswill, is vele malen goedkoper en heeft nog meer potentie dan Blind, die nu al tegen zijn top aan zit qua kunnen.
Kortom, jammer dat Blind gaat vertrekken maar Ajax heeft genoeg in huis om de plek meer dan waardig in te vullen. Dergelijke salarissen geeft Ajax niet meer, mits het een uitzonderlijke speler is, zoals Eriksen of Fischer. Die leveren ook genoeg op om dat salaris te betalen. Met Boilissen en Denswil heeft Ajax genoeg kwaliteit in huis om de aankomende seizoenen mee te doen voor de titel en Europees de wedstrijden mee te pakken...
Kortom, jammer dat Blind gaat vertrekken maar Ajax heeft genoeg in huis om de plek meer dan waardig in te vullen. Dergelijke salarissen geeft Ajax niet meer, mits het een uitzonderlijke speler is, zoals Eriksen of Fischer. Die leveren ook genoeg op om dat salaris te betalen. Met Boilissen en Denswil heeft Ajax genoeg kwaliteit in huis om de aankomende seizoenen mee te doen voor de titel en Europees de wedstrijden mee te pakken...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je vergeet nog Dijks, die het denk ik samen met Boilesen moet gaan uitvechten. Denswil (en Veltman) heb je achter Moisander en Alderweireld.Han schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:08:
Aangezien de Boer donders goed weet wat er allemaal bij Ajax rondloopt in de jeugd zal de afweging om niet verder te gaan met Blind absoluut een overwogen besluit zijn. Blind speelt de laatste tijd prima, maar gisteravond (en ook tijdens het interland tegen Italië) wordt meerdere keren zichtbaar dat hij verdedigend te kort komt. Opbouwend compenseert hij veel, net als met zijn inzet, maar de basis, het verdedigen, schiet hij soms te kort in. Dat wil niet zeggen dat niet bruikbaar is voor Ajax, in tegendeel. Alleen niet voor dat salaris. Vergeet niet dat Blind de tweede keus is voor de linksback positie... Boilissen is eerste keus en die zal in de basis staan wanneer hij fit is (volgens seizoen). En dan heeft Ajax ook nog Denswill die linksachter kan spelen. Tja, en dan wordt de keuze makkelijk. Blins is te duur voor een tweede keus en zijn alternatief, Denswill, is vele malen goedkoper en heeft nog meer potentie dan Blind, die nu al tegen zijn top aan zit qua kunnen.
Ik had eigenlijk Blind nog wel eens als verdedigende middenvelder willen zien. Daar zou hij denk ik veel beter tot zijn recht komen.
Waarom gaat iedereen er automatisch van uit dat dit klopt? De Boer laat zich nooit uit over contracten tegenover journalisten, en zou dat nu ineens wel doen?
Er zijn meerdere bronnen binnen Ajax voor betrouwbare informatie, niet alleen Frank de Boer. Feit is dat komende week contractonderhandelingen plaats zullen vinden, en zeer sterk vermoeden is dat Ajax uit zal spreken dat het niet verder wil met Daley Blind, tenzij hij fors in gaat leveren en dus zijn geld meer dan waard wordt.JanW schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:33:
Waarom gaat iedereen er automatisch van uit dat dit klopt? De Boer laat zich nooit uit over contracten tegenover journalisten, en zou dat nu ineens wel doen?
De bronnen van de NOS zijn doorgaans betrouwbaar. Daarnaast past het geheel compleet in de lijn van de huidige ontwikkelingen van Ajax. Blind heeft nog een salaris van de 'gouden tijden', toen de spelers nog riante salarissen kregen. Met een salaris van ruim € 600.000,00 en bonussen die kunnen oplopen tot € 350.000,00 passen niet meer in het huidige financiele huishouding van Ajax. En al helemaal niet als Blind tweede keus is achter Boilissen.
Blind zal echt geen genoegen nemen met minder. Helemaal omdat hij nu international is en er genoeg buitenlandse clubs zullen zijn die hem willen inlijven. Een transfervrij vertrek is financieel aantrekkelijk voor Blind en sinds het vertrek van zijn vader bij Ajax is de band met de club ook minder sterk. De financiele uitzichten voor Blind zijn dermate goed dat hij niet zal inbinden qua financiele eisen. Zelfs bijtekenen met de zelfde financiele voorwaarden is voor hem minder aantrekkelijk dan transfervrij vertekken naar het buitenland.
Dus het verhaal is zeker plausibel en geloofwaardig.
Blind zal echt geen genoegen nemen met minder. Helemaal omdat hij nu international is en er genoeg buitenlandse clubs zullen zijn die hem willen inlijven. Een transfervrij vertrek is financieel aantrekkelijk voor Blind en sinds het vertrek van zijn vader bij Ajax is de band met de club ook minder sterk. De financiele uitzichten voor Blind zijn dermate goed dat hij niet zal inbinden qua financiele eisen. Zelfs bijtekenen met de zelfde financiele voorwaarden is voor hem minder aantrekkelijk dan transfervrij vertekken naar het buitenland.
Dus het verhaal is zeker plausibel en geloofwaardig.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
lol, De Boer geeft nu in de media aan dat nog niets besloten is en de gesprekken nog niet gevoerd zijn. Dat laatste was bekend, zou dit weer een methoden zijn om Blind bang te maken en de looneisen te drukken?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
We zullen zien hoe het loopt, 7 maart is het gesprek.
Blind wilde niet meer praten toch? Ik denk dat hij het slim heeft aangepakt. Nu hij international is zal er genoeg vraag voor hem zijn. Het zou jammer zijn als hij gratis de deur uit loopt, maar qua salaris is hij gewoon te duur.Gonadan schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:57:
lol, De Boer geeft nu in de media aan dat nog niets besloten is en de gesprekken nog niet gevoerd zijn. Dat laatste was bekend, zou dit weer een methoden zijn om Blind bang te maken en de looneisen te drukken?
Wat eigenlijk maar aangeeft dat de hele voetbalwereld compleet doorgeslagen is qua salarissenHan schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:57:
Blind zal echt geen genoegen nemen met minder.
Ja, ik snap dat voetballers gedurende hun carriere genoeg moeten verdienen om later ook rond te komen, maar dat moet ook met 6 ton per jaar wel lukken hoor.... daar komt bij dat je als ex-voetballer ook nog wel analiticus ofzo kunt worden (of een boek schrijven
Maar goed, so be it, maar af en toe snap ik er niks meer van
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zo ga je toch niet met een clubicoon om.
Via een telefoontje melden dat ze hem niet meer nodig hebben 

Riemer van der Velde heeft met onmiddellijke ingang geen functie meer bij sc Heerenveen. De 72-jarige erevoorzitter uit Bakkeveen was nog als scout verbonden aan de club, maar is door de Friezen nu aan de kant gezet. Een trip naar Spanje gaat niet meer door Van der Velde, die telefonisch te horen kreeg dat het niet meer nodig was dat hij nog spelers ging bekijken voor sc Heerenveen.
Van der Velde was van 1983 tot 2006 voorzitter van de club en stuwde sc Heerenveen naar grote hoogten, samen met hoofdtrainer Foppe de Haan. Hij werd in het jaar van zijn afscheid benoemd tot Officier in de Orde van Oranje Nassau en werd opgevolgd door Koos Formsma. Later trad Robert Veenstra aan als de nieuwe preses, maar met hem onderhield Van der Velde een moeizame band.
Vorige week nog kwam naar buiten dat Van der Velde en een groep sponsoren zich afvroegen of de koers die Veenstra vaart wel de goede is voor de club. Er wordt flink gesaneerd, maar dat zou te rigoureus gebeuren. Veenstra en zijn team wezen een extern onderzoek van de hand, waarmee nog meer wrevel werd gewekt bij Van der Velde. Hij zou gezien worden als een vervelende bemoeial, maar is nu los van de club. “Ze pakken me een mooie hobby af, ik heb er een nacht niet van geslapen”, zegt hij in de Leeuwarder Courant.
bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182295
Triest inderdaad, nu is het aan de fans om van zich te laten horen.
Ik had Heerenveen best wel hoog in het vaandel staan als 'doe maar gewoon' voetbalclub. Een club die staat voor fairplay, aantrekkelijk voetbal, talenten heeft voortgebracht en altijd met een duidelijke visie. Nu is dat wel veranderd de afgelopen tijd maar dit is inderdaad niet erg tactisch. Maarja, verenigingsleven is een ondankbaar beroep blijkt, zelfs bij een voetbalclub als Heerenveen.
Dat heeft ook prima uitgepakt voor de back die aan de andere kant speelde, Van Der Wiel speelt nu ook een rol van betekenis bij zowel Oranje als PSG.tweaker2010 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:06:
[...]
Blind wilde niet meer praten toch? Ik denk dat hij het slim heeft aangepakt. Nu hij international is zal er genoeg vraag voor hem zijn. Het zou jammer zijn als hij gratis de deur uit loopt, maar qua salaris is hij gewoon te duur.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Interessant, binnen tien minuten 1-1 bij NEC - VVV, gaat een leuke wedstrijd worden.
⏩ PVOutput☀️
Blind mag van mij gaan, hij maakt imo te vaak zijn naam waar.tweaker2010 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:06:
[...]
Blind wilde niet meer praten toch? Ik denk dat hij het slim heeft aangepakt. Nu hij international is zal er genoeg vraag voor hem zijn. Het zou jammer zijn als hij gratis de deur uit loopt, maar qua salaris is hij gewoon te duur.
@Heerenveen, weten we meteen waar het eerste kwartier van VI over gaat
[ Voor 8% gewijzigd door Rev! op 15-02-2013 20:18 ]
Wij zaten helemaal boven in vak 411 (rij 25), goed uitzicht op de Ultras vanaf daar die de hele wedstrijd fanatiek bezig warensmitterz schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:11:
[...]
Ik was er ookWelk vak zat je Krukar?
Inderdaad goede sfeer deze keer in het stadion (mag ook wel na die kansloze acties van afgelopen zondag..). Ajax heeft ook een goede pot gespeeld, een hoop discutabele beslissingen van de scheidsrechters naast zich neer weten te leggen en er een mooi avondje van gemaakt voor de supporters. Het 2e doelpunt was inderdaad geen buitenspel, waardeloze grensrechter! Maar ach, 2-0 is een goede uitgangspositie en belangrijker nog Steaua heeft geen uitdoelpunt gekregen.
[ Voor 7% gewijzigd door Krukar op 15-02-2013 20:33 ]
NopeRev! schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:17:
[...]
@Heerenveen, weten we meteen waar het eerste kwartier van VI over gaat
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
http://www.vi.nl/nieuws/236085/Djuricic-tekent-contract-voor-vijf-seizoenen-bij-Benfica.htm
Toch wel een opvallende transfer vind ik, 6 miljoen is best weinig voor een buitenlandse transfer.
Toch wel een opvallende transfer vind ik, 6 miljoen is best weinig voor een buitenlandse transfer.
jammer dat ie niet eerst nog naar een van de topclubs in nederland is gegaan. leuke speler
Hij had nog maar een contract een jaar en weigerde te verlengen. Bovendien weten buitenlandse clubs ook dat dit voor Heerenveen een fiks bedrag ten opzichte van hun begroting. 6 miljoen met nog kans op 2 miljoen extra bonus lijkt me dus echt geen verkeerde deal.tweaker2010 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 23:04:
http://www.vi.nl/nieuws/236085/Djuricic-tekent-contract-voor-vijf-seizoenen-bij-Benfica.htm
http://www.nu.nl/sport/32...gt-contract-bij-ajax.html
Fischer verlengt tot 2017. Goed nieuws, hopelijk hierna nog lekker 2 seizoenen schitteren bij Ajax en dan voor de hoofdprijs naar een grote competitie.
Hopelijk dan nog een keer verlengen, dan is ie pas 20!Sempy schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:08:
[...]
Hij had nog maar een contract een jaar en weigerde te verlengen. Bovendien weten buitenlandse clubs ook dat dit voor Heerenveen een fiks bedrag ten opzichte van hun begroting. 6 miljoen met nog kans op 2 miljoen extra bonus lijkt me dus echt geen verkeerde deal.
http://www.nu.nl/sport/32...gt-contract-bij-ajax.html
Fischer verlengt tot 2017. Goed nieuws, hopelijk hierna nog lekker 2 seizoenen schitteren bij Ajax en dan voor de hoofdprijs naar een grote competitie.
Waarom geen 5 jaar contract? Ik vind tot 2017 iets te kort, heb liever tot 2018 gezien. Desalniettemin een goede zet!
⏩ PVOutput☀️
Dat is een rekensommetje, die zaakwaarnemer van Fischer snapt ook wel dat als er geen gekke dingen gebeuren Ajax slechts een tussenstation is, dus hoe langer je hem vast gaat leggen hoe meer je nu al moet gaan betalen. En als je verwacht dat hij toch voortijdig vertrekt is dat ook weer zonde geld.
Ook interessant: http://www.ajax.nl/Nieuws...-per-31-december-2012.htm
Ondanks de grote bezuinigsronden waar op jaarbasis bijna 10mln aan salaris bespaard zou worden, zijn de bedrijfslasten van Ajax toch gestegen dit seizoen. Oorzaak de crisisheffing op hoge salarissen vanaf 170k. Benieuwd hoe dit elders in de voetballerij gaat aankomen, bij Ajax compenseren de CL-miljoenen en de goede transfersomen ruimschoots, maar voor andere clubs zal dit best een kostenpost zijn.
Ook interessant: http://www.ajax.nl/Nieuws...-per-31-december-2012.htm
Ondanks de grote bezuinigsronden waar op jaarbasis bijna 10mln aan salaris bespaard zou worden, zijn de bedrijfslasten van Ajax toch gestegen dit seizoen. Oorzaak de crisisheffing op hoge salarissen vanaf 170k. Benieuwd hoe dit elders in de voetballerij gaat aankomen, bij Ajax compenseren de CL-miljoenen en de goede transfersomen ruimschoots, maar voor andere clubs zal dit best een kostenpost zijn.
Wat is er met Twente aan de hand
Mijn TV wilde zichzelf net uitzetten.
Van de 200 Eredivisie wedstrijden die dit seizoen gespeeld zijn, moet dit wel de armoedigste zijn.
EDIT: En meer dan terecht 1-1.
Overigens niet omdat W2 zo enorm goed is, maar wel omdat die gewoon naar kunnen spelen.

Van de 200 Eredivisie wedstrijden die dit seizoen gespeeld zijn, moet dit wel de armoedigste zijn.
Overigens niet omdat W2 zo enorm goed is, maar wel omdat die gewoon naar kunnen spelen.
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 16-02-2013 20:39 ]
Zo zeg, ziit te kijken vanaf ongeveer de 70e minuut, dus ik weet niet hoe het daarvoor was, maar Willem II kan er niks van en is zelfs dan nog beter dan TwentePWM schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:25:
Wat is er met Twente aan de handMijn TV wilde zichzelf net uitzetten.

Twente is de weg echt helemaal kwijt, denk dat Mclaren zijn langste tijd ook wel gehad heeft daar. Dat ze veel punten verspelen in een serie wedstrijden kan nog een keer gebeuren en dat is geen reden om een trainer te ontslaan. Maar bij Twente is het voetbal al het hele seizoen niet om aan te zien.
1-0 via van Bommel. Wel in het verkeerde doel 
Trekken ze wel weer recht in Eindhoven.
EDIT: Vroegah, werden er voor schwalbes nog wel eens geel gegeven. Kan me het niet heugen dit seizoen.
Vallende ziekte blijkbaar in Eindhoven, 3x in anderhalve minuut.
Trekken ze wel weer recht in Eindhoven.
EDIT: Vroegah, werden er voor schwalbes nog wel eens geel gegeven. Kan me het niet heugen dit seizoen.
Vallende ziekte blijkbaar in Eindhoven, 3x in anderhalve minuut.
[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 16-02-2013 21:03 ]
heel raar maar ik had gewoon alweer zo'n raar voorgevoel dat als twente geen ruimere marge als 1 doelpunt zou nemen dat het weer in een gelijkspel zou eindigen.
Idd. Het blijft bizar dat al die topclubs maar punten blijven morsen. Ben benieuwd wat Ajax morgen gaat doen...ik222 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:40:
Twente is de weg echt helemaal kwijt, denk dat Mclaren zijn langste tijd ook wel gehad heeft daar. Dat ze veel punten verspelen in een serie wedstrijden kan nog een keer gebeuren en dat is geen reden om een trainer te ontslaan. Maar bij Twente is het voetbal al het hele seizoen niet om aan te zien.
Van Bommel doet iig niet mee tegen Feyenoord, ik ben benieuwd of deze ook weer onterecht is in zijn ogen.
Immers en Pelle staan ook op scherp, dus die moeten morgen ook oppassen.
Ajax en PSV morsen inderdaad ook regelmatig punten maar dat is toch anders dan bij Twente. Bijvoorbeeld Ajax was vorige week op alle fronten veel en veel beter dan Roda maar de bal wilde er niet in, zo heeft PSV ook een aantal wedstrijden gespeeld dit jaar. Maar bij Twente is het toch anders, die voetballen er namelijk ook structureel slecht bij...tweaker2010 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:15:
[...]
Idd. Het blijft bizar dat al die topclubs maar punten blijven morsen. Ben benieuwd wat Ajax morgen gaat doen...
Vond hem zelf ook wat zwaar bestraft, maar ik vind PSV zonder v Bommel niet zwakker, dus we kopen er niets voor. Immers mag wat mij betreft gewoon geel krijgen morgenOPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:41:
Van Bommel doet iig niet mee tegen Feyenoord, ik ben benieuwd of deze ook weer onterecht is in zijn ogen.
Ik vermaak mij vanavond wel met eredivisie live 

⏩ PVOutput☀️
Zit ik voor het eerst sinds het Diekman weer eens bij Twente op de tribune, krijg je dit
Tegen de nummer laatst
Wat een hopeloos stel kneuzen is het toch ook. Okee, een enkele speler die tenminste nog redelijk fatsoenlijk wil werken, maar het grootste deel... blegh!
McClaren staat morgenvroeg op Schiphol denk ik, niet dat het alleen aan hem ligt maar als trainer hoor je toch je gastjes te kunnen motiveren. Op vijf minuten na was het gewoon echt helemaal niets, alsof je naar een stel F-jes staat te kijken
En dan Vak P, die protesteerden de eerste 10 minuten door in hun zuiphok te blijven. Ze hadden beter weg kunnen blijven tot het eerste doelpunt, dan maak je pas een statement. Nou ja, het zal wel weer 15+ jaar duren voordat ik een voet in het stadion zet

McClaren staat morgenvroeg op Schiphol denk ik, niet dat het alleen aan hem ligt maar als trainer hoor je toch je gastjes te kunnen motiveren. Op vijf minuten na was het gewoon echt helemaal niets, alsof je naar een stel F-jes staat te kijken

En dan Vak P, die protesteerden de eerste 10 minuten door in hun zuiphok te blijven. Ze hadden beter weg kunnen blijven tot het eerste doelpunt, dan maak je pas een statement. Nou ja, het zal wel weer 15+ jaar duren voordat ik een voet in het stadion zet
[ Voor 20% gewijzigd door Bastien op 16-02-2013 21:48 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Zullen de 11 PSV spelers vanavond ook met Vink naar huis gaan. Ze lopen al de hele wedstrijd om hem heen te schreeuwen dansen en zingen
Fluit een prima wedstrijd overigens.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 16-02-2013 22:01 ]
Hutchinson 
Btw, die gozer met overgewicht en zijn spiegelreflexcamera in een psv shirt zijn ook weer aanwezig zag ik bij de eerste gele kaart van Hutchinson.

Btw, die gozer met overgewicht en zijn spiegelreflexcamera in een psv shirt zijn ook weer aanwezig zag ik bij de eerste gele kaart van Hutchinson.
⏩ PVOutput☀️
Pfffff... Net terug van een avondje FC Twente. Wat een drama. Je ziet het gewoon aankomen in het laatste kwartier. Ongelofelijk slecht, totaal geen belevenis in de ploeg. En veel onrust rond en in het stadion. Ben benieuwd of Twente morgen nog een trainer heeft.
Daar heb ik ook weleens gezeten jaKrukar schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:32:
[...]
Wij zaten helemaal boven in vak 411 (rij 25), goed uitzicht op de Ultras vanaf daar die de hele wedstrijd fanatiek bezig warenMoet ook zeggen dat in het uitvak zeer fanatiek gesupport werd op bepaalde momenten door die Roemenen (uitvak zit vlak naast 411).
Ik zit tegenwoordig op 421 rij 15, heb daar seizoenskaart met 3 vrienden en Europees pakken we dan ook onze eigen plekken altijd.. perfect zicht daar vanaf de lange zijde! En Ultras + F-Side + Northup kunnen we ook goed zien, beetje rondkijken
Waarom zou je zicht willen hebben op supporters die toch constant zonder kleren staan te springen en een groot deel van de wedstrijd niet zien omdat ze omgedraaid staan?
Oh, ik ben wel Ajax supporter, maar kan daar niet tegen
Oh, ik ben wel Ajax supporter, maar kan daar niet tegen
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 17-02-2013 00:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik heb (als Feyenoorder) Immers er eigenlijk liever niet bij dus die mag van mij morgen wel een gele kaart pakken...OPSLAGHOND schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:41:
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ah lekkerrrrr hoor 2-1 gewonnen
Heerlijke strijdlustige wedstrijd. Jammer dat Vink de scheidsrechter was. Wat een fouten zeg..... Waarom Zullo geen rood kreeg (als Van Bommel al voor zoiets geel krijgt) en Duplan geen enkele gele kaart....PSV had natuurlijk een penalty verdiend (volgens mij is PSV 1 van de weinige ploegen in de top5 die nog maar zo weinig penalties hebben gekregen? Aantal staat op 1 ofzo?). Maar goed, het slechte fluiten heeft Utrecht uiteindelijk niet geholpen en PSV heeft gelukkig alsnog verdiend gewonnen. Lekkere spannende laatste 20 minuten door die 2de gele kaart van Hutchinson. Jammer dat er weer veel open goal kansen werden gemist.... zowel Lens, Wijnaldum als Matavz hadden de score moeten uitbreiden....
Volgende week zonder Hutchinson en Van Bommel tegen Feyenoord. Dat is wel balen, maar PSV heeft voldoende kwaliteit op het middenveld om dat op te vangen denk ik. Oa die nieuwe 20/jarige Zweed Hiljemark. Speelt al zeer goed in zijn 2de wedstrijd. Ook een erg relaxte en vriendelijke gast met een goede kop en goede uitspraken (interview van NOS met hem hier). De rechtsback positie zal wel moeilijk worden denk ik, vooral tegen een Boetius in vorm. Maar goed dat is een zorg voor volgende week.
En nu morgen lekker relaxt voor de TV zitten en hopen op verliespunten van Ajax en Feyenoord

Heerlijke strijdlustige wedstrijd. Jammer dat Vink de scheidsrechter was. Wat een fouten zeg..... Waarom Zullo geen rood kreeg (als Van Bommel al voor zoiets geel krijgt) en Duplan geen enkele gele kaart....PSV had natuurlijk een penalty verdiend (volgens mij is PSV 1 van de weinige ploegen in de top5 die nog maar zo weinig penalties hebben gekregen? Aantal staat op 1 ofzo?). Maar goed, het slechte fluiten heeft Utrecht uiteindelijk niet geholpen en PSV heeft gelukkig alsnog verdiend gewonnen. Lekkere spannende laatste 20 minuten door die 2de gele kaart van Hutchinson. Jammer dat er weer veel open goal kansen werden gemist.... zowel Lens, Wijnaldum als Matavz hadden de score moeten uitbreiden....
Volgende week zonder Hutchinson en Van Bommel tegen Feyenoord. Dat is wel balen, maar PSV heeft voldoende kwaliteit op het middenveld om dat op te vangen denk ik. Oa die nieuwe 20/jarige Zweed Hiljemark. Speelt al zeer goed in zijn 2de wedstrijd. Ook een erg relaxte en vriendelijke gast met een goede kop en goede uitspraken (interview van NOS met hem hier). De rechtsback positie zal wel moeilijk worden denk ik, vooral tegen een Boetius in vorm. Maar goed dat is een zorg voor volgende week.
En nu morgen lekker relaxt voor de TV zitten en hopen op verliespunten van Ajax en Feyenoord
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.