Gezien het verleden en de gespannen relatie tussen Munsterman en supporters, denk ik inderdaad dat hij er toe in staat is dit soort dingen te vroeg te doenL1nt schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:51:
[...]
Denk je niet dat als hij gelekt heeft, hij inderdaad had gewacht tot het helemaal rond was? In de VI TV van vrijdag of komende maandag was nog steeds voldoende geweest.
Volgens de Nos is de transfer van Fer afgeketst, opzich voor Twente fijn om 1 van hun betere spelers te houden maar Fer zal vast teleurgesteld zijn denk dus ook niet dat hij dit weekend mee doet.
De overgang van Twente-speler Leroy Fer naar Everton is van de baan. Dat zegt Robert Elstone, directeur van de club uit Liverpool.
"De transfer gaat niet door want er zijn wat problemen", aldus Elstone in een gesprek met Sky Sports. "We moeten erg voorzichtig omgaan met ons geld."
Maandag leek de overgang beklonken, maar dinsdag kwam er een kink in de kabel. Volgens Twente-preses Joop Munsterman stelde Everton aanvullende voorwaarden aan de betaling van het transferbedrag, dat naar verluidt ongeveer tien miljoen euro bedraagt.
Wat een klotendag voor Twente... geen transfergeld, de speler die ze wilden lozen vanwege zijn gedrag en history blijft, de andere sterspeler, Chadli, geblesseerd van het trainingsveld met waarschijnlijk een scheurtje in zijn hamstring. Damm, als dat de titelkansen niet doet slinken dan weet ik het ook niet meer...

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ouwe comediant"Het is van de baan nu", vertelt voorzitter Joop Munsterman aan Tubantia. "Op voorhand willen wij spelers niet tegenhouden. Maar Everton heeft het dermate lang gerekt dat we er nu klaar mee zijn. Leroy Fer blijft bij FC Twente."
Onderschat het effect niet wat dit beperkte stadion met zich mee brengt... Vitesse speelt sinds jaren weer eens een thuiswedstrijd in een uitverkocht stadion! Ben benieuwd of ze met die druk om kunnen gaan, geeft toch extra spanning natuurlijkSempy schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:36:
Telegraaf meldt dat er slechts 2.000 toeschouwers zijn a.s. donderdag bij Vitesse-Ajax. Laat maar weer eens zien hoe belachelijk die KNVB-regels zijn. Had men de wens van beide clubs gevolgd dan had men zeker voor 10x zoveel publiek in de Arena gespeeld en hadden de clubs er financieel wat aan overgehouden.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ach, het is nu dus 2k van de mogelijke 8k, dus een kwart.Han schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:37:
[...]
Onderschat het effect niet wat dit beperkte stadion met zich mee brengt... Vitesse speelt sinds jaren weer eens een thuiswedstrijd in een uitverkocht stadion! Ben benieuwd of ze met die druk om kunnen gaan, geeft toch extra spanning natuurlijk
Normaal past er in de Gelredome 25k, wanneer je daar een kwart van neemt kom je rond de 6,5k uit.. Volgens mij klopt dat ook wel
Vanavond PSV Feyenoord, leuk.. Maar ik ga Real Madrid - Barcelona kijken! Lijkt mij toch iets minder saai
Edit: Zwolle Heracles is anders ook een leuk potje.
Lekker is dat, m.eredivisielive.nl faalt ook lekker door de cookiewall. Wanneer hebben ze daar iets op orde!
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 30-01-2013 20:46 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Zwolle door naar de halve finale. De enigste verassing deze bekerronde! Wel leuk voor ze, spelen toch al het hele seizoen vrij aardig.
Nu PSV - Feyenoord
Nu PSV - Feyenoord
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Terechte voorsprong PSV. Gewoon een maatje te groot voorbhet huidige Feyenoord.
Pff, mooie 1-1
Pff, mooie 1-1
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 30-01-2013 21:15 ]
Maar 15.000 man in het stadion, sodeju wat weinig!
⏩ PVOutput☀️
1-1 met rust, het kan nog alle kanten op.. Niet echt duidelijk wie er echt beter is. PSV lijkt er iets meer uit te komen..
Feyenoord met 8 jeugdspelers in de basis, een prestatie op zich. Debutant van Beek doet het leuk.
2-1, jammer, feyenoord deed eigenlijk al een hele tijd niet meer onder voor PSV.
2-1, jammer, feyenoord deed eigenlijk al een hele tijd niet meer onder voor PSV.
[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 30-01-2013 22:20 ]
Dit is gewoon de stand van zaken in Nederland. Je kan geen publiek kopen, maar wel scorend vermogen. Met weer een 18 jarige debutant doet Feyenoord niets onder, maar ze weten het verschil nog net niet te maken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik weet zo niet of het al voorbij gekomen is, maar zijn er morgen bij Vitesse-Ajax kaarten bij de kassa's rond het stadion nog kaarten te koop? Ik woon zelf in Emmen en heb begrepen dat de kaarten niet al te duur zijn.
Ik weet niet of er losse kaartverkoop is, omdat het een verplichte buscombi is voor Ajax en Vitesse en omdat daar volgens amper vraag naar is zijn die kaarten ook zo goedkoop. Dit had toch veel beter in de Arena gekund...TheBleeder schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:21:
Ik weet zo niet of het al voorbij gekomen is, maar zijn er morgen bij Vitesse-Ajax kaarten bij de kassa's rond het stadion nog kaarten te koop? Ik woon zelf in Emmen en heb begrepen dat de kaarten niet al te duur zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door S401 op 30-01-2013 23:39 ]
Ik snap het doel van die combi-tickets ook niet helemaal. Zo "naai" je de fans die ver van het eigen stadion wonen. Dan is het een keer in de buurt, moet je zo'n combi-ticket kopen. Als het dan een keer in een ander stadion gespeeld moet worden (in dit geval) worden er amper kaarten verkocht, omdat thuissupporters ook 2 uur in de bus moeten zitten met een leeg stadion als gevolg. Ik hoorde via via dat er bij Ajax 200 kaarten af waren genomen en dat er bij Vitesse ong. 2000 verkocht waren, dit terwijl het stadion 8600 capaciteit heeft.Jefrim schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:39:
[...]
Ik weet niet of er losse kaartverkoop is, omdat het een verplichte buscombi is voor Ajax en Vitesse en omdat daar volgens amper vraag naar is zijn die kaarten ook zo goedkoop. Dit had toch veel beter in de Arena gekund...
Het is ook gewoon niet handig en zeker in combinatie met de wedstrijdtijd en dat het midden in een werkweek is. Als je eerst twee uur moet rijden om naar Amsterdam te komen en dan nog twee uur in de bus om naar Emmen te gaan. En dan moet je ook nog terug...TheBleeder schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:45:
[...]
Ik snap het doel van die combi-tickets ook niet helemaal. Zo "naai" je de fans die ver van het eigen stadion wonen. Dan is het een keer in de buurt, moet je zo'n combi-ticket kopen. Als het dan een keer in een ander stadion gespeeld moet worden (in dit geval) worden er amper kaarten verkocht, omdat thuissupporters ook 2 uur in de bus moeten zitten met een leeg stadion als gevolg. Ik hoorde via via dat er bij Ajax 200 kaarten af waren genomen en dat er bij Vitesse ong. 2000 verkocht waren, dit terwijl het stadion 8600 capaciteit heeft.
http://www.soccernews.nl/...upe_van_houding_Feyenoordph4ge schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:39:
Dit is gewoon de stand van zaken in Nederland. Je kan geen publiek kopen, maar wel scorend vermogen.
http://www.fcupdate.nl/vo...-clinch-om-ticketprijzen/
Met dank aan Feyenoord! PSV wilde de kaartjes 10 euro goedkoper maken, maar dat wilde Feyenoord niet. En dan alle Feyenoord supporters roepen dat het stadion niet vol zit en hoe slecht het PSV publiek is

PSV gewoon degelijk gisteren, Feyenoord gaf weer eens niet thuis. Zelfs hard werken en afjagen werd er niet gedaan.. tja dan houdt het snel op. PSV had er meer moeten maken, dan was het eerder niet meer spannend geweest.
[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 31-01-2013 07:16 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is niet de schuld van Feyenoord dat het PSV publiek niet wil komen voor de normale prijs. Als die 10 euro het verschil maakt zegt dat ook genoeg over het PSV publiek. Het was ook niet alsof er alleen nog maar dure plekken beschikbaar waren.St@m schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:09:
http://www.soccernews.nl/...upe_van_houding_Feyenoord
http://www.fcupdate.nl/vo...-clinch-om-ticketprijzen/
Met dank aan Feyenoord! PSV wilde de kaartjes 10 euro goedkoper maken, maar dat wilde Feyenoord niet. En dan alle Feyenoord supporters roepen dat het stadion niet vol zit en hoe slecht het PSV publiek is
Verder klopt het dat Feyenoord onmachtig was. Maar dat was PSV ook het grootste deel van de wedstrijd, de goal kwam ook uit de lucht vallen. Ik wil het wel zien in de Kuip binnenkort. Want behalve Ajax 1 keer is er nog geen topclub die thuis heeft verloren van een andere topclub.
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 31-01-2013 08:14 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat ook niet hielp voor de kaartverkoop was dat er een clubcardverplichting was met slechts 1 kaart per cc. Ik had willen gaan met een paar man die geen cc hebben maar als je dan geen kaartjes kan kopen...
Jens Toornstra verhuist naar FC Utrecht, die keuze van hem had ik niet verwacht, goede speler voor Utrecht maar ik had wel gedacht dat hij bij een betere club zou tekenen.
Nu verwacht ik niet dat Heerenveen Djuricic zal laten gaan maar goed dat was al wat minder waarschijnlijk geworden door het mislukken van de transfer van Fer.
Nu alleen afwachten of er nog wat gaat gebeuren rondom Maher, ik verwacht van niet maar als er een club komt het is zijn droomclub, welke club dat is maakt hem niets uit, als hij maar weg kan.
Nu verwacht ik niet dat Heerenveen Djuricic zal laten gaan maar goed dat was al wat minder waarschijnlijk geworden door het mislukken van de transfer van Fer.
Nu alleen afwachten of er nog wat gaat gebeuren rondom Maher, ik verwacht van niet maar als er een club komt het is zijn droomclub, welke club dat is maakt hem niets uit, als hij maar weg kan.
Ben gisteren de hele dag in shock geweest.
Al 30 jaar ga ik naar FC Den Bosch. Ik dacht dat de jaren van Vak P achter ons lagen, dat de ernstige misdragingen op nationale TV tijdens Willem II - Den Bosch en het gooien van vuurwerk naar kleine kinderen tijdens Twente - FC een laatste schaamte moment voor mijn club zou zijn.Maar nee, afgelopen dinsdag is dit alles enorm overtroffen, door het gehele ( vanaf de mside ) gepeupelte dat zich aan de linker kant van die kut tribune staat.
Want die oerwoud geluiden kwamen steeds uit de hoek waar de mannen
van de M-Side staan, met hun hoedies waarop staat met heel mijn hart . Het gehele vak stond een aap naar te doen, op nationale tv. En nu gaan die mannen zeggen dat ze het allemaal schandalig vonden en dat het een klein gedeelte was??
Als het maar een klein gedeelte was, had de harde kern
die gasten met harde hand het vak afgerost moeten hebben, net zoals die harde kern dat doet tegen kleine mannetjes bij een uitwedstrijd van de tegenstander.
Op nationale TV, tijdens een wedstrijd die in het teken staat van respect...... ga je oerwoudgeluiden maken en een grensrechter bekogelen met ijsballen. De hele wereld weet nu wie en waar FC Den Bosch voor staat..... een warme club met een trouwe aanhang , en een "harde kern "vol met met tokkies .
Ik denk dat we va geluk mogen spreken dat de sponsor van het shirt en de naamgever van het station willen blijven en dat er dit jaar niet gedegradeerd wordt richting hoofdklasse, want na deze stunt zullen we wel onderaan komen te staan.
Ik moet zeggen dat het AZ vak zich keurig heeft gedragen en dat hebben laten zien hoe je respect toont. Met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat dat vak vol met tokkies daar nog ver vanaf zijn.
Al 30 jaar ga ik naar FC Den Bosch. Ik dacht dat de jaren van Vak P achter ons lagen, dat de ernstige misdragingen op nationale TV tijdens Willem II - Den Bosch en het gooien van vuurwerk naar kleine kinderen tijdens Twente - FC een laatste schaamte moment voor mijn club zou zijn.Maar nee, afgelopen dinsdag is dit alles enorm overtroffen, door het gehele ( vanaf de mside ) gepeupelte dat zich aan de linker kant van die kut tribune staat.
Want die oerwoud geluiden kwamen steeds uit de hoek waar de mannen

Als het maar een klein gedeelte was, had de harde kern

Op nationale TV, tijdens een wedstrijd die in het teken staat van respect...... ga je oerwoudgeluiden maken en een grensrechter bekogelen met ijsballen. De hele wereld weet nu wie en waar FC Den Bosch voor staat..... een warme club met een trouwe aanhang , en een "harde kern "vol met met tokkies .
Ik denk dat we va geluk mogen spreken dat de sponsor van het shirt en de naamgever van het station willen blijven en dat er dit jaar niet gedegradeerd wordt richting hoofdklasse, want na deze stunt zullen we wel onderaan komen te staan.
Ik moet zeggen dat het AZ vak zich keurig heeft gedragen en dat hebben laten zien hoe je respect toont. Met pijn in mijn hart moet ik toegeven dat dat vak vol met tokkies daar nog ver vanaf zijn.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Plaatsen zijn sowieso duur, normale competitie tarieven werden gehanteerd.ph4ge schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:12:
[...]
Het is niet de schuld van Feyenoord dat het PSV publiek niet wil komen voor de normale prijs. Als die 10 euro het verschil maakt zegt dat ook genoeg over het PSV publiek. Het was ook niet alsof er alleen nog maar dure plekken beschikbaar waren.
En dat voor een woensdagavond.. wedstrijd die misschien wel duurt tot half 12, iedereen moet vandaag weer werken. Daar komt inderdaad nog bij dat het een risicowedstrijd was wat betekend dat je maar één kaart per CC kon kopen. Ja.. dan schiet het allemaal niet op. En als Feyenoord dan de prijzen niet wil verlagen.. dat helpt helemaal niet. Ik heb een CC, maar ik moest er vanmorgen om half 6 weer uit. Dan zou ik direct vanuit het werk gisteren naar Eindhoven moeten rijden en was ik sowieso pas om half 1 thuisgeweest (met verlenging pas om half 2), en € 30 aftikken voor een kaartje op een fatsoenlijke plek. En dat geldt voor heel veel supporters.Tribune Oost en West € 25,00
Vak M en U € 26,50
Vak A, AA, F, FF, N, NN, T en TT € 30,00
Vak B, BB, E, EE, O, OO, S en SS € 37,50
Vak CC, DD, PP en RR € 42,50
Vak CD en PR € 47,50
Vak C, D, P en R € 55,00
Vak Ere Zuid (*Z) en Ere Noord (*N) € 60,00
Family Corner voor volwassenen (vak UU) € 25,00
Family Corner voor kinderen tot en met 12 jaar € 9,00
Ik snap het wel dat er "maar" 15.000 man zat. Dat is Eindhoven en omstreken, en dan alleen de mensen die een CC hebben en er dik geld voor wilden betalen. Iedereen die van ver moet komen, en dat zijn er wel een paar duizend laat zo'n wedstrijd schieten.
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 31-01-2013 08:53 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
moet je wel het hele verhaal vertellenSt@m schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:50:
[...]
En als Feyenoord dan de prijzen niet wil verlagen.. dat helpt helemaal niet.
PSV wilde de prijzen verlagen, na dat het uitvak uitverkocht was, zonder compensatie voor de Feyenoord supporters. Daar wilde Feyenoord niet aan meewerken.
Bron? Ik heb twee links gegeven waarin staat dat Feyenoord de prijzen niet wilde verlagen.PWM schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:57:
[...]
moet je wel het hele verhaal vertellen
PSV wilde de prijzen verlagen, nadat het uitvak uitverkocht was, zonder compensatie voor de Feyenoord supporters. Daar wilde Feyenoord niet aan meewerken.
Ik vind het maar zwakke excuusjes die voor elke club gelden als ze doordeweeks spelen maar waar het stadion dan wel goed gevuld is. CC mag sowieso het probleem niet zijn, is gratis om aan te vragen en er is altijd wel iemand in de omgeving die hem uitleent als het nodig is. En een tientje zal het verschil toch niet maken? Wat ben je dan voor supporter, als je alleen naar een topwedstrijd gaat als je een tientje korting krijgt? En waarom waren de goedkope vakken dan ook niet uitverkocht? Het uitvak was wel in no time uitverkocht, als het was toegestaan hadden er waarschijnlijk net zo veel of meer uitsupporters gezeten, tegen het volle tarief met lastig vervoer.
Dan nog is het geen excuus om je ook bijna de hele wedstrijd stil te houden. Maar goed, je wint op het veld niet op de tribune.
Dan nog is het geen excuus om je ook bijna de hele wedstrijd stil te houden. Maar goed, je wint op het veld niet op de tribune.
[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 31-01-2013 09:00 ]
Chris van Nijnatten op BNR. Zal als ik thuis ben ff stuk terughalen. Op zich kloppen de bronnen dus wel dat Feyenoord het heeft tegengehouden.St@m schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:58:
[...]
Bron? Ik heb twee links gegeven waarin staat dat Feyenoord de prijzen niet wilde verlagen.
ph4ge schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:59:
Ik vind het maar zwakke excuusjes die voor elke club gelden als ze doordeweeks spelen maar waar het stadion dan wel goed gevuld is. CC mag sowieso het probleem niet zijn, is gratis om aan te vragen en er is altijd wel iemand in de omgeving die hem uitleent als het nodig is. En een tientje zal het verschil toch niet maken? Het uitvak was in no time uitverkocht, als het was toegestaan hadden er waarschijnlijk net zo veel of meer uitsupporters gezeten, tegen het volle tarief. Dan nog is het geen excuus om je ook bijna de hele wedstrijd stil te houden. Maar goed, je wint op het veld niet op de tribune.
Dat is een goede aannameen er is altijd wel iemand in de omgeving die hem uitleent als het nodig is.
Deze is nog beterEn een tientje zal het verschil toch niet maken?
Gelukkig kun jij in de portemonnee en vrienden/kennisenkring kijken van de mensen die er niet waren.
Zal ik dan ook maar een aanname doen?
Het uitvak zat vol met kansloze tokkies die van hun uitkering een kaartje hebben gekocht. Het enige wat ze kunnen is hard schreeuwen en zich kapot blowen. Het maakt allemaal niet uit, want de volgende dag hoeven ze toch niet aan het werk.
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 31-01-2013 09:04 ]
Zo, laat jij je even uit de tent lokken door de oppertroll zeg....
K to the KillaZ
KillaZ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:09:
Zo, laat jij je even uit de tent lokken door de oppertroll zeg....
Ik maak me uberhaupt niet druk, ik constateer alleen dat het erg jammer is dat er geen PSV publiek op af komt. Vervolgens krijg ik te horen dat het de schuld van Feyenoord is, zo werkt het natuurlijk niet.St@m schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:03:
Owh ja, Feyenoord heeft echte supporters.. Als ik jou was zou ik me verder druk maken over de bedroefende prestaties van Feyenoord in zogenaamde topwedstrijden in plaats van of het PSV publiek wel hard een liedje kan zingen. Dat doen ze namelijk nooit bij PSV, dus dat is niet iets nieuws. Ik ga ook niet als een aap schreeuwen op de tribunes, dat doe ik bij PSV niet, en ook bij PEC niet. Maar blijkbaar is dat wel een vereiste op het moment dat je een voetbalwedstrijd in het stadion gaat kijken.
Tenzij je volledig geïsoleerd leeft is er wel een CC te regelen, nog even los van dat je hem zelf gratis kan aanvragen. Ik heb zelf regelmatig CC nodig gehad (als je iemand wil verassen met een kaartje), plaats gewoon een berichtje op een Feyenoord forum en binnen een paar seconden heb ik er 1. Maar als je het al teveel moeite vindt om zo'n gratis kaartje aan te vragen of er 1 te lenen, moet je niet gaan klagen over Feyenoord. En nogmaals, dit geldt voor bijna alle doordeweekse wedstrijden in Nederland, waarom is het dan alleen bij PSV een probleem, en dan ook nog bij zo'n affiche?St@m schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:03:
Dat is een goede aanname
Reageer eens normaal, joh. Als de goedkoopste vakken al niet uitverkocht zijn, waarom zou een tientje verlaging er dan voor zorgen dat ook alle duurdere vakken uitverkocht zijn? En als je over een tientje valt dan kan je beter helemaal niet naar het stadion gaan, ook niet met korting. Het enige wat ik me nog enigszins kan voorstellen is dat men is lekker gemaakt met een korting, daarom de aankoop hebben uitgesteld en vervolgens afgesteld toen hij niet kwam. Ook dat is de eigen schuld.St@m schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:03:
Deze is nog beter
Gelukkig kun jij in de portemonnee en vrienden/kennisenkring kijken van de mensen die er niet waren.
Zal ik dan ook maar een aanname doen?
Het uitvak zat vol met kansloze tokkies die van hun uitkering een kaartje hebben gekocht. Het enige wat ze kunnen is hard schreeuwen en zich kapot blowen. Het maakt allemaal niet uit, want de volgende dag hoeven ze toch niet aan het werk.
Ik zal overigens niet ontkennen dat een groot deel van het uit publiek van Feyenoord best tot de kansloze tokkies zal horen.
[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 31-01-2013 09:16 ]
Hadden ze die instelling ook maar gehad bij FC Den Bosch afgelopen dinsdag.St@m schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:03:
[...]
Ik ga ook niet als een aap schreeuwen op de tribunes, dat doe ik bij PSV niet, en ook bij PEC niet.

Nee, er is geen losse kaartverkoop bij FC Emmen. Helaas... Wordt een treurige aanblik vanavond.TheBleeder schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:21:
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 31-01-2013 09:35 ]
Je kijkt toch naar het voetbal, niet naar het publiek?
Gisteren zat ik te twijfelen of ik zou gaan trainen of Real - Barca kijken. Toch maar wezen trainen, maar het schijnt weer een waar spektakel te zijn geweest (straks even kijken of ik hem ergens kan downloaden). Na afloop van de training beetje PSV - Feyenoord zitten kijken tweede helft. Ik weet niet wat dat was, maar geen voetbal iig.
Vanavond Vitesse - Ajax kijken en daarna Atletico - Sevilla (de andere halve finale Spaanse beker).
http://www.nu.nl/sport/3044969/fc-twente-acht-weken-zonder-chadli.html
Chadli weer een spierscheuring, gaat lekker zo... Hadden ze hem nu maar verkocht voor 17 miljoen
Chadli weer een spierscheuring, gaat lekker zo... Hadden ze hem nu maar verkocht voor 17 miljoen
Bij ongeveer de helft van de clubs in nl moet je betalen voor zo'n card (lijstje). Welliswaar een paar euro, maar het is weer een drempel van 10 euro om een keertje naar psv te gaan. Nog belangrijker is de wachttijd van een paar weken, dus spontaan naar een wedstrijd zonder cc is er niet bij.ph4ge schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:12:
[...]
Tenzij je volledig geïsoleerd leeft is er wel een CC te regelen, nog even los van dat je hem zelf gratis kan aanvragen. Ik heb zelf regelmatig CC nodig gehad (als je iemand wil verassen met een kaartje), plaats gewoon een berichtje op een Feyenoord forum en binnen een paar seconden heb ik er 1.
Dat mensen via fora hun barcode uitlenen kan ik eigenlijk niet begrijpen. Je bent uiteindelijk wel verantwoordelijk als je zo een malloot met eens stadionverbod toegang verschaft (zoals bij die grapjas die vorig jaar Ajax-AZ verziekte).
Overigens is het tegen de regels van de knvb om iemand met een kaartje te verassen.
Jammer maar helaas. Dan zal het aanblik hetzelfde zijn als een reguliere competitiewedstrijd van FC Emmen, hooguit 1500 man op de tribuneVos schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:34:
[...]
Nee, er is geen losse kaartverkoop bij FC Emmen. Helaas... Wordt een treurige aanblik vanavond.

Zo, dat worden pittige tijdens voor Twente... Chadli 8 weken weg, een op zijn zachtst gezegd ongemotiveerde Fer... ik zou bijna met ze te doen krijgen.tweaker2010 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:56:
http://www.nu.nl/sport/3044969/fc-twente-acht-weken-zonder-chadli.html
Ik ben benieuwd wat er vandaag op de transfermarkt nog gaat gebeuren rondom de Nederlandse velden!
Life is what happens while you're busy making other plans
Klopt, maar zonder publiek is de beleving anders. Dat kan je niet ontkennen.chim0 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:48:
[...]
Je kijkt toch naar het voetbal, niet naar het publiek?
...
Is ook zo, is ook zo.Vos schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:32:
[...]
Klopt, maar zonder publiek is de beleving anders. Dat kan je niet ontkennen.
Ah joh, anders zet je een Youtube filmpje met publiek geschreeuw aan op de achtergrond op repeat 90 minuten lang.
Idd. Volgens het AD zou PSV vandaag nog een laatste bod op Maher doen. Hopelijk blijft ie gewoon bij AZ.frumper schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:31:
[...]
Ik ben benieuwd wat er vandaag op de transfermarkt nog gaat gebeuren rondom de Nederlandse velden!
Verwijderd
Vond het ook jammer om te zien dat de PSV-supporters het lieten afweten. Het was TE rustig voor zo'n wedstrijd. En ja ik ben een PSV-supporter, dus kan het niet begrijpen.
Zo'n 8 miljoentweaker2010 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:04:
[...]
Idd. Volgens het AD zou PSV vandaag nog een laatste bod op Maher doen. Hopelijk blijft ie gewoon bij AZ.

⏩ PVOutput☀️
Hoe weet je dat? AZ zou minimaal 10 miljoen vragen. Voor minder dan 9 miljoen zal ie niet vertrekken denk ik.
Als Ajax in de zomer Christian Eriksen verkoopt en zich ook in de strijd stort voor zijn handtekening dan kan AZ even veel voor hem vangen dan wat PSV nu voor hem bied, dan heeft AZ Maher toch nog een half jaartje langer weten te behouden.
Ik zou het wel weten als ik AZ was, 10 mil or GTFO.
Wat ik me eigenlijk wel af vraag is waarom er geen buitenlandse clubs aan hem gelinkt worden, als Fer 10 miljoen zou moeten opbrengen dat kan Maher dat ook naar mijn mening.
Maher speelt bij AZ, tot voor kort rechterrijtje van Eredivisie. Maher is ook niet echt constant en een braaf, hardwerken jochie. Niet dat ik wil beweren dat Fer op dat vlak beter is maar ik snap wel dat er geen 10M uit het buitenland geboden wordt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee hoor, Ajax wil Maher wel halen, maar kan hem niet betalen (ook niet als Eriksen vertrekt). Ajax gaat geen spelers van >8 miljoen meer kopen dat heeft de Boer al gezegd. Wat dat betreft zijn ze wel wakker geworden, nu PSV nog...Tweaking Art schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:58:
[...]
Als Ajax in de zomer Christian Eriksen verkoopt en zich ook in de strijd stort voor zijn handtekening dan kan AZ even veel voor hem vangen dan wat PSV nu voor hem bied, dan heeft AZ Maher toch nog een half jaartje langer weten te behouden.
Nou ja de filosofie van Ajax krijgt pas een echte test als het niet gaat als hun dat willen, daar weet PSV alles van, die dachten ook met al hun aankopen de laatste jaren kampioen te worden ( en misschien hadden ze dat moeten worden ), als Ajax 5e wordt en ze krijgen een hoge transfersom voor Eriksen dan zullen we zien hoe sterk hun filosofie echt is, het is makkelijk aan die filosofie te hangen als alles mee zit.tweaker2010 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:08:
[...]
Nee hoor, Ajax wil Maher wel halen, maar kan hem niet betalen (ook niet als Eriksen vertrekt). Ajax gaat geen spelers van >8 miljoen meer kopen dat heeft de Boer al gezegd. Wat dat betreft zijn ze wel wakker geworden, nu PSV nog...
Ik doelde erop dat PSV een bod van 8 miljoen wil uitbrengen.
Overigens is Enoh naar Fulham als ik de twitter berichten mag geloven. Eerste half jaar op huurbasis met optie tot koop.
Overigens is Enoh naar Fulham als ik de twitter berichten mag geloven. Eerste half jaar op huurbasis met optie tot koop.
⏩ PVOutput☀️
Zoo Martin Jol is wel lekker bezig zeg, Manolev...Enoh...je zou toch zeggen dat een club als Fulham betere spelers kan halen.Quad schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:23:
Ik doelde erop dat PSV een bod van 8 miljoen wil uitbrengen.
Volgens mij hoeft PSV helemaal niet wakker te worden hoor. Duidelijk een ander beleid, en 8M voor een enorm talent als Maher kan best uit als hij zich door blijft ontwikkelen. Oftewel; het mag dan veel geld zijn, maar het hoeft absoluut geen domme investering te zijn.tweaker2010 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:08:
[...]
Nee hoor, Ajax wil Maher wel halen, maar kan hem niet betalen (ook niet als Eriksen vertrekt). Ajax gaat geen spelers van >8 miljoen meer kopen dat heeft de Boer al gezegd. Wat dat betreft zijn ze wel wakker geworden, nu PSV nog...
Jol haalt wel veel mensen waar hij direct of een indirecte link mee had/heeft. Blijkbaar heeft Ajax dus ook genoeg vertrouwen in Boccara of Sporkslede, want anders laat je niet een selectiespeler vertrekken als je nog redelijk wat wedstrijden te gaan hebt in meerdere competities voor het einde van het seizoen.Quad schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:23:
Vergeet niet dat Enoh blessure gevoelig is, sinds zijn komst in Amsterdam aardig wat wedstrijden niet gespeeld omdat hij langs de kant stond.
⏩ PVOutput☀️
Probleem voor Enoh is dat die Poulsen per se moet spelen van Frank de Boer dus is hij in principe veroordeelt tot een plaats op de bank, dan kan je net zo goed een van de jonge gasten doorschuiven om hem te laten proeven aan het echte werk.Pompi schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:30:
[...]
Jol haalt wel veel mensen waar hij direct of een indirecte link mee had/heeft. Blijkbaar heeft Ajax dus ook genoeg vertrouwen in Boccara of Sporkslede, want anders laat je niet een selectiespeler vertrekken als je nog redelijk wat wedstrijden te gaan hebt in meerdere competities voor het einde van het seizoen.
Trouwens ik had gewoon voor Enoh gekozen, al moet ik er wel bij zeggen dat ik Enoh eigenlijk niet goed genoeg vind voor Ajax, hij hoeft niet veel goals te scoren maar een paar zou mooi zijn, tja dat zal niet gaan gebeuren ben ik bang.
Ajax laat dus weten dat het niet helemaal rond is en dat de onderhandelingen net zijn gestart.
Afwachten dus.
Heb overigens gereageerd op de mail van EredivisieLive, ze gaan voor me kijken wat ze kunnen betekenen
Afwachten dus.
Heb overigens gereageerd op de mail van EredivisieLive, ze gaan voor me kijken wat ze kunnen betekenen
⏩ PVOutput☀️
Toen Ajax Sulejmani kocht was vrijwel iedereen van mening dat het weliswaar een grote zak geld was, maar dat het ondanks dat een goede aankoop was. Sulejmani zou Ajax kampioen maken. Een goede investering. Dat soort berichten. Inmiddels is de aankoop van Sulejmani exemplarisch voor het wanbeleid van destijds. Het kan verkeren. Vandaag is 8 mio voor Maher een slimme investering, morgen misschien ook nog wel, maar voor hetzelfde geld is het opeens hét symbool van een visieloos bestuur.TB1989 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:29:
[...]
Volgens mij hoeft PSV helemaal niet wakker te worden hoor. Duidelijk een ander beleid, en 8M voor een enorm talent als Maher kan best uit als hij zich door blijft ontwikkelen. Oftewel; het mag dan veel geld zijn, maar het hoeft absoluut geen domme investering te zijn.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Natuurlijk, maar er zit wel een enorm gat tussen de bijna 17M die voor Sulejmani werd betaald en de - naar geruchten - 8M ongeveer voor Maher. Voor de rest heb je gelijk, als het goed uitpakt is het een fantastische beslissing geweest. Als het niet goed uitpakt zal het bestuur de fans op hun dak krijgen. (Wat dan ook weer vreemd zou zijn, gezien de fans zelf graag Maher willen hebben. Maar zo gaat dat in het voetbalargro schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:34:
[...]
Toen Ajax Sulejmani kocht was vrijwel iedereen van mening dat het weliswaar een grote zak geld was, maar dat het ondanks dat een goede aankoop was. Sulejmani zou Ajax kampioen maken. Een goede investering. Dat soort berichten. Inmiddels is de aankoop van Sulejmani exemplarisch voor het wanbeleid van destijds. Het kan verkeren. Vandaag is 8 mio voor Maher een slimme investering, morgen misschien ook nog wel, maar voor hetzelfde geld is het opeens hét symbool van een visieloos bestuur.

Vrijwel iedereen -1, Sulejmani was peperduur en verdiende ook nog een megasalaris, lijkt me niet dat Maher een vergelijkbaar salaris zal krijgen, hoe dan ook, het was zowiezo onmogelijk voor hem om de investering van Ajax eruit te halen als hij ze niet 5x kampioen maakt, mission impossible indeed.argro schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:34:
[...]
Toen Ajax Sulejmani kocht was vrijwel iedereen van mening dat het weliswaar een grote zak geld was, maar dat het ondanks dat een goede aankoop was. Sulejmani zou Ajax kampioen maken. Een goede investering. Dat soort berichten. Inmiddels is de aankoop van Sulejmani exemplarisch voor het wanbeleid van destijds. Het kan verkeren. Vandaag is 8 mio voor Maher een slimme investering, morgen misschien ook nog wel, maar voor hetzelfde geld is het opeens hét symbool van een visieloos bestuur.
8 Miljoen is te doen, het is een dure transfer maar als je hem dan doorverkoopt voor een redelijk bedrag maak je of een kleine winst of een klein verliesje, tenzij hij totaal mislukt uiteraard, die risico zit bij elke grote transfer.
Niet dat hij voor 8 miljoen gaat, in ieder geval niet in deze transferperiode, zou me erg verbazen als dat wel zo was.
[ Voor 4% gewijzigd door Tweaking Art op 31-01-2013 14:07 ]
http://www.vi.nl/nieuws/2...zeer-gewilde-Djuricic.htm
Hmm Ajax zou toch geen dure spelers meer halen?...tja daar gaat dat fabeltje...dat terzijde...waar in hemelsnaam moet Djuricic staan bij Ajax?
Hmm Ajax zou toch geen dure spelers meer halen?...tja daar gaat dat fabeltje...dat terzijde...waar in hemelsnaam moet Djuricic staan bij Ajax?
Ik vermoed op de rechter flank, die is onderbezet. Sana is te licht gebleken, Sulejmani speelt de rest van het seizoen bij de A1 en Andersen is nog niet klaar voor het eerste. En met de komende stoelendans in de zomer bij Ajax (de Jong, Eriksen, Babel) is er plek zat waar hij kan ballenTweaking Art schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:13:
Je zou toch zeggen dat Ajax een keer een echte vleugelspeler op de vleugel wil. Hij zal inderdaad wel als vervanger van Erikssen in beeld zijn, hoewel ze die eigenlijk al hebben lopen.Han schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:29:
Ik vermoed op de rechter flank, die is onderbezet. Sana is te licht gebleken, Sulejmani speelt de rest van het seizoen bij de A1 en Andersen is nog niet klaar voor het eerste. En met de komende stoelendans in de zomer bij Ajax (de Jong, Eriksen, Babel) is er plek zat waar hij kan ballen
Misschien maar Boerrigter is er nog en Babel is ook nog niet weg, Babel op rechts lijkt me niet erg nuttig maar ik had verwacht dat Boerrigter zijn plaats daar zou houden totdat Andersen er klaar voor was.Han schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:29:
[...]
Ik vermoed op de rechter flank, die is onderbezet. Sana is te licht gebleken, Sulejmani speelt de rest van het seizoen bij de A1 en Andersen is nog niet klaar voor het eerste. En met de komende stoelendans in de zomer bij Ajax (de Jong, Eriksen, Babel) is er plek zat waar hij kan ballen
Niet dat ik tegen de transfer ben, Djuricic is wel een speler die bij Ajax past.
@ph4ge je moet je ook aanpassen aan het spelersmateriaal, Boerrigter stond gewoon op links tot dat Babel kwam en Fischer op de deur klopte, trouwens ik persoonlijk ben wel een voorstander van vleugelspelers die naar binnen trekken, vooral als er een spits staat die zich vaak laat zakken uit de spitspositie, met een kopsterke spits is het weer een ander verhaal.
Goede echte vleugelspelers beginnen een zeldzaam ras te worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Tweaking Art op 31-01-2013 14:47 ]
Storm in een glas water dus... of niet, vanavond om 00:00 uur weten we hetUpdate 31 januari 14:40 uur - Ajax weet niets van ‘plotselinge interesse’ in Djuricic
Het lijkt erop dat Filip Djuricic niet naar Ajax gaat komen. Mike Verweij, Ajax-watcher van De Telegraaf, verifieerde het nieuws bij de manager voetbalzaken van de club. “Volgens Marc Overmars is er geen sprake van dat Djuricic naar #Ajax gaat”, meldt hij op zijn Twittter-account.
Het lijkt mij waarschijnlijker dat Maher komt bij een vertrek van Enoh. Maar de berichten zijn dat Jol Enoh wil huren. Lijkt mij niet dat Ajax daarmee akkoord gaat, dan verlies je een belangrijke bankzitter en kun je tevens geen vervanger halen. Tenzij een koop wordt afgedwongen, dan kan Ajax de potjes aanspreken en deze zomer weer aanvullen. Er valt in ieder geval weer genoeg te speculeren zo tegen het einde van de transferperiode
Djuricic lijkt me een prima speler voor Ajax, en ik vind hem eigenlijk niet of nauwelijks onderdoen voor Maher. Maareh... Een Serviër? Wie is zijn zaakwaarnemer dan wel niet..?
En ten tweede: arme, arme Marco...
En ten tweede: arme, arme Marco...
Toch?
Djuricic vind ik eerlijk gezegd dit seizoen niet brengen wat ik van hem verwacht had... Lijkt me meer een investering in de breedte en zeker geen vaste basisplaats waardig bij Ajax. Maher daarentegen vind ik dan een stuk beter tot zijn recht komen, en die zie ik ook als aanvulling/versterking op de huidige selectie.
Life is what happens while you're busy making other plans
Eens verhuur lijkt me ook niets, verkoop aan de andere kant moet Ajax altijd doen.Han schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:02:
[...]
Storm in een glas water dus... of niet, vanavond om 00:00 uur weten we het
Het lijkt mij waarschijnlijker dat Maher komt bij een vertrek van Enoh. Maar de berichten zijn dat Jol Enoh wil huren. Lijkt mij niet dat Ajax daarmee akkoord gaat, dan verlies je een belangrijke bankzitter en kun je tevens geen vervanger halen. Tenzij een koop wordt afgedwongen, dan kan Ajax de potjes aanspreken en deze zomer weer aanvullen. Er valt in ieder geval weer genoeg te speculeren zo tegen het einde van de transferperiode
Trouwens Maher bij Ajax, van mij hoeft het niet, als er per se een dure speler gekocht moet worden dan liever Djuricic.
Trouwens het artikel van VI is geupdate met dit ;
Marc Overmars, belast met de technische zaken bij Ajax, erkent dat Djuricic op een lijstje staat bij Ajax. 'Maar we informeren naar meerdere spelers om te vragen hoe hun situatie is', aldus de voormalige aanvaller van de Amsterdammers. (Freek Jansen & Peter Wekking)
-----
Dus het 'geen sprake' van Mike Verweij was een beetje voorbarig.
[ Voor 19% gewijzigd door Tweaking Art op 31-01-2013 17:12 ]
Ach Ajax probeert gewoon Twente te pesten en de prijs op te drijven. 
Maargoed, Babel is alweer stuk lees ik. De aanvallers sneuvelen wel bij bosjes zo.
Maargoed, Babel is alweer stuk lees ik. De aanvallers sneuvelen wel bij bosjes zo.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Haha, ja idd. Ach, Ajax heeft Babel en Sigthorsson helemaal niet nodig, ze hebben Hoesen ook nog.Gonadan schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:25:
Ach Ajax probeert gewoon Twente te pesten en de prijs op te drijven.
Als Enoh naar Fulham gaat, wordt de spoeling op het middenveld trouwens wel erg dun.
Twente kan Djuricic niet betalen als Fer blijft, dus Ajax ziet zijn kans schoon (want Djuricic wil nu weg).
[ Voor 13% gewijzigd door tweaker2010 op 31-01-2013 15:38 ]
Het zou mij niet verbazen als dit bericht gewoon uit Heerenveen komt. Ze willen de prijs wat opdrijven voor FC Twente. Het is voor Ajax helemaal niet noodzakelijk om hem te halen, of De Jong/Eriksen/Fischer moet vertrekken. Wat ik niet zie gebeuren.Tweaking Art schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 14:13:
edit:
Ken hem niet, maar die zou het 'aanvallende' gedeelte van Ajax moeten komen versterken voor een half jaar.'Cuenca op weg naar Ajax'
Ajax en Barcelona onderhandelen momenteel over de verhuur van Isaac Cuenca naar Ajax. Dit meldt het Spaanse Mundo Deportivo. Afgelopen zomer probeerde Ajax het talent ook te huren, maar de onderhandelingen liepen op niets uit.
De 21-jarige spelverdeler staat sinds 2011 onder contract bij de Catalanen en kwam dit seizoen nog niet in actie in de hoofdmacht. De verbintenis van Cuenca loopt tot 2015.
Begin deze maand kwam naar buiten dat Ajax wederom bot ving, maar wellicht dat daar de komende uren nog verandering in komt.
[ Voor 36% gewijzigd door Gynnad op 31-01-2013 18:24 ]
Heb dat gerucht ook gelezen, ik word een beetje moe van die geruchten van spelers van Barcelona die op leen naar Ajax gaan, heb veel liever dat Ajax hun eigen spelers beter maakt in plaats van die van een andere club.
Eigenlijk alleen doen als het echt echt noodzakelijk is.
'Versterken' is trouwens afwachten, deze jongen is bijna 6 maanden geblesseerd geweest, die staat er niet zo maar in.
-----
19:08 TRANSFER: Ajax Amsterdam heeft Isaac Cuenca aan zich gebonden. De jonge belofte van FC Barcelona komt op huurbasis over.
-----
Nou dat is dat dan, zag ook dat deze jongen aan Valencia gelinkt was, ziet er naar uit dat Boerrigter een nieuwe concurrent heeft voor de rechtervleugel positie.
Eigenlijk alleen doen als het echt echt noodzakelijk is.
'Versterken' is trouwens afwachten, deze jongen is bijna 6 maanden geblesseerd geweest, die staat er niet zo maar in.
-----
19:08 TRANSFER: Ajax Amsterdam heeft Isaac Cuenca aan zich gebonden. De jonge belofte van FC Barcelona komt op huurbasis over.
-----
Nou dat is dat dan, zag ook dat deze jongen aan Valencia gelinkt was, ziet er naar uit dat Boerrigter een nieuwe concurrent heeft voor de rechtervleugel positie.
[ Voor 45% gewijzigd door Tweaking Art op 31-01-2013 19:16 ]
Houdt FC Utrecht nog wel spelers over?
Bovenberg, Gerndt zijn al weg, Bulthuis misschien ook nog voor vanavond. Sta je mooi zesde na het teleurstellende seizoen van vorig jaar gebeurt je dit.
Het twitteraccount van Ajax weet het ook even niet meer..
https://twitter.com/AFCAjax/status/297049821683019776
Bovenberg, Gerndt zijn al weg, Bulthuis misschien ook nog voor vanavond. Sta je mooi zesde na het teleurstellende seizoen van vorig jaar gebeurt je dit.
Het twitteraccount van Ajax weet het ook even niet meer..
https://twitter.com/AFCAjax/status/297049821683019776

[ Voor 98% gewijzigd door Quad op 31-01-2013 19:36 ]
⏩ PVOutput☀️
Pff, lastige pot hoor vanavond. Van nature gun ik Ajax niet zo veel (inderdaad, kinderachtig
). Echter, Vitesse gun ik ook helemaal niets in de huidige vorm.
Ik hoop dus op een 0-0 tijdens de wedstrijd, en 0-0 tijdens penalty's waarna beide ploegen gediskwalificeerd worden
Ik hoop dus op een 0-0 tijdens de wedstrijd, en 0-0 tijdens penalty's waarna beide ploegen gediskwalificeerd worden
Ach, Feyenoord ligt er al uitPWM schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:45:
Pff, lastige pot hoor vanavond. Van nature gun ik Ajax niet zo veel (inderdaad, kinderachtig). Echter, Vitesse gun ik ook helemaal niets in de huidige vorm.
Ik hoop dat Ajax door gaat, maar zal wel kijken worden op een iPad naast WIDM, dat is iets belangrijker dan het lullige bekertoernooi in NL.
⏩ PVOutput☀️
Dat klinkt als iets dat ik zou zeggen, alleen Ajax vervangen voor Feyenoord.PWM schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:45:
Pff, lastige pot hoor vanavond. Van nature gun ik Ajax niet zo veel (inderdaad, kinderachtig). Echter, Vitesse gun ik ook helemaal niets in de huidige vorm.
Om eerlijk te zijn interesseert de beker me totaal niet dus als Ajax verliest dan meh, whatever.
Maar toch maar van Vitesse winnen als dat kan.
PWM schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 19:45:

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
en'PSV ziet definitief af van komst Maher'
Adam Maher maakt het seizoen gewoon af bij AZ. PSV heeft donderdagavond de stekker uit de onderhandelingen met de Alkmaarders getrokken, weet het Eindhovens Dagblad.
PSV nam donderdag voor een laatste keer contact op met AZ om te praten over Maher, maar tot een akkoord kwam men niet. Er werd zelfs niet eens meer onderhandeld, omdat AZ vasthield aan de vraagprijs van tien miljoen euro en daar wilden de Eindhovenaren absoluut niet aan voldoen.
PSV stalt back Manolev toch bij Fulham
Stanislav Manolev speelt de rest van het seizoen op huurbasis voor Fulham. Werkgever PSV heeft donderdagavond melding gemaakt van de overgang, waarbij een optie tot koop overeengekomen is.
De Bulgaarse vleugelverdediger maakt per direct de overstap naar Fulham, schrijft de Eindhovense club op de eigen website. Manolev (27) was bij PSV bezig aan zijn vierde seizoen. In het verleden werd hij gezien als een vaste waarde, maar in de lopende voetbaljaargang bleef het voornamelijk beperkt tot een reserverol.
Lijkt me een logisch einde van de transfersoap van Adam Maher, goed dat AZ stand heeft gehouden, AZ komt gewoon weer terug naar de bovenste plekken op de ranglijst.
-----
20:12 GERUCHT: Volgens The Sun wil Feyenoord zich versterken met Kyle Walker van Tottenham Hotspur. De rechtsback moet op huurbasis komen naar Rotterdam.
-----
Waar komt dit nou weer vandaan??
Heeft Janmaat een of andere blessure opgelopen waar ik niet af van weet?
-----
20:12 GERUCHT: Volgens The Sun wil Feyenoord zich versterken met Kyle Walker van Tottenham Hotspur. De rechtsback moet op huurbasis komen naar Rotterdam.
-----
Waar komt dit nou weer vandaan??
Sfeertje hoor in Emmen..
Met dank aan de KNVB

Met dank aan de KNVB

[ Voor 42% gewijzigd door Gynnad op 31-01-2013 20:41 ]
Ajax weer lekker een gele kaart aangenaaid....!!!??? OK moisander hield een beetje vast maar zodra die gast dat voelde ging hij als de stervende zwaan liggen... Wat een matennaaier..!!!
Ik schakel net in voor de wedstrijd, moest even zoeken naar supporters maar ik heb er een paar gevonden.
Echt heel droevig inderdaad. Helemaal naar de andere kant van NL moeten rijden voor zo'n duffe bekerwedstrijd. Als je als thuisspelende club niet kunt hosten vind ik het niet meer dan normaal dat de uitspelende club thuis mag spelen. Maar nee, we nemen het kleinste stadion in West-Duitsland met verplichte buscombi's zodat er niemand meer op af wil komen.
Jammer dat Ajax niet gewoon geweigerd heeft.
Dan hadden ze verloren, moest zo van de KNVB.Vitesse was akkoord met de ArenA, KNVB was er niet mee eens.Aghanim schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 21:16:
Echt heel droevig inderdaad. Helemaal naar de andere kant van NL moeten rijden voor zo'n duffe bekerwedstrijd. Als je als thuisspelende club niet kunt hosten vind ik het niet meer dan normaal dat de uitspelende club thuis mag spelen. Maar nee, we nemen het kleinste stadion in West-Duitsland met verplichte buscombi's zodat er niemand meer op af wil komen.
Nou die paar minuten die ik heb gezien van deze wedstrijd was echt slecht lolol, goh je zou nu in het publiek zitten zeg...
Niveau valt op zich wel mee, er worden alleen veel foutjes gemaakt. Ajax staat ook met een halve B-opstelling, weet niet maar volgens mij is dit ook niet het sterkste team van Vitesse.
Beide sparen denk ik voor het weekend, eredivisie is belangrijk deze week (Vitesse met derby tegen NEC, Ajax uit in België
, beide moeten eigenlijk winnen om bij de top te blijven)
Beide sparen denk ik voor het weekend, eredivisie is belangrijk deze week (Vitesse met derby tegen NEC, Ajax uit in België
Uhmm ik ben geen Vitesse kenner maar de spelers die hun hebben opgesteld zijn volgens mij de beste die zij kunnen opstellen, alleen Velthuizen en Bony zijn er niet bij?Krukar schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 21:36:
Niveau valt op zich wel mee, er worden alleen veel foutjes gemaakt. Ajax staat ook met een halve B-opstelling, weet niet maar volgens mij is dit ook niet het sterkste team van Vitesse.
Beide sparen denk ik voor het weekend, eredivisie is belangrijk deze week (Vitesse met derby tegen NEC, Ajax uit in België, beide moeten eigenlijk winnen om bij de top te blijven)
En het is een goed niveau in fouten en verkeerde beslissingen?...
Hmm zou best kunnen, Ajax staat i.i.g. verre van Sterkste opstelling met aanval Boerrigter - Hoessen - Lukoki. Ik vind het niveau best redelijk op zich ja, het is niet zo een zaadpot als PSV-Feyenoord gisteren i.i.g. Redelijk niveau en veel foutjes kan op zich goed samen gaan, zie deze wedstrijd.
ben dan toch benieuwd wat voor "verkeerde beslissingen" je allemaal hebt gezien in een paar minuten kijken?
ben dan toch benieuwd wat voor "verkeerde beslissingen" je allemaal hebt gezien in een paar minuten kijken?
[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 31-01-2013 21:43 ]
Pff was speelt Ajax zwak zeg. Bijna elke pass gaat fout en elk duel wordt bijna verloren. Vitesse zet goed druk.
hehe het is 2-0
, maar dat zegt nog niks..
hehe het is 2-0
[ Voor 17% gewijzigd door S401 op 31-01-2013 22:00 ]
Zat zelf eerlijk gezegd ook even op de 1-1 te wachten, Ajax zwak in de 2de helft.
[ Voor 48% gewijzigd door Krukar op 31-01-2013 22:00 ]
Lukoki verliest bijna elk duel van van Aanholt en Eriksen zit ook totaal niet in de wedstrijd.
Maar wel 0 - 2 voor Ajax...
Maar wel 0 - 2 voor Ajax...
Tja, Lukoki verliest vrijwel altijd duels, die moet het puur hebben van z'n snelheid. Maar ik vind Hoessen ook bijzonder slecht spelen ondanks z'n doelpunt, van mij mag Fischer erin.
Edit: Jezus Boerrigter, anders mis je even een 100% kans voor open doel
Edit: Jezus Boerrigter, anders mis je even een 100% kans voor open doel
[ Voor 17% gewijzigd door Krukar op 31-01-2013 22:03 ]
Wat een draak van een wedstrijd... Slordig balbezit. En Boerrigter wat een kans, nooit gehoord van beschaafd intikken, dat kan ook hard, tjees
Boerigter.. Tief ff een eind op! Wat een sneue poging..
⏩ PVOutput☀️
Als ik met vrienden ga poolen hebben we de regel: makkelijke ballen moeten hard. Doen ze dat bij Ajax ook, misschien?loewie1984 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:03:
Wat een draak van een wedstrijd... Slordig balbezit. En Boerrigter wat een kans, nooit gehoord van beschaafd intikken, dat kan ook hard, tjees
Ik zeg Lukoki en Boerrigter eraf, Fischer en Andersen erin (weet niet zeker of Andersen op de bank zit overigens).
Andersen is niet mee. Volgens mij doet die hetzelfde traject als Fischer: een keertje meedoen met het eerste en daarna jezelf bewijzen bij Jong Ajax voordat je definitief bij de selectie wordt gehaald.Krukar schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:06:
Ik zeg Lukoki en Boerrigter eraf, Fischer en Andersen erin (weet niet zeker of Andersen op de bank zit overigens).
Aha, jammer. Nouja nu komt i.i.g Poulsen erin en schuift de Jong door, Hoessen eraf, dat scheelt waarschijnlijk al een stuk paniek in de voorhoede.
Poeh... behalve die kopbal van de lijn heb ik Eriksen weinig goed zien doen... dat moet toch echt beter.
Die pass ging fout, typerend voor zijn spel.
Die pass ging fout, typerend voor zijn spel.
[ Voor 20% gewijzigd door Tweaking Art op 31-01-2013 22:13 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.