[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 118 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wel grappig: Stekelenburg is nog maar 30, als ie net zo'n laatbloeier is als vdSar kun je nog lang plezier aan hem beleven. Van der Sar had op zijn 30e ook nog maar 55 interlands gespeeld tegenover 51 voor Steek nu.
Ben benieuwd of Stekelenburg in de PL ook een transfer naar een echte Europese topclub weet te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:12
Van der Sar vond ik op jonge leeftijd (wat voor een keeper jong is dan) toch al wel beter dan Stekelenburg nu is. Ze hebben inderdaad nu allebei een dipje in Italië gehad maar de vergelijking met iemand die ooit de beste keeper van de wereld was is dan een beetje lullig. Want dat zie ik niet in hem.

Het zou natuurlijk wel gunstig zijn om een stapje in Engeland te maken. Niet alle topclubs in Engeland hebben een zekere onbetwistbare nummer één wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 11:22

StrongArmLance

Endless flow

Ik vind Italië eerlijk gezegd een sterker elftal hebben, vooral voorin en op het middenveld..
Terwijl het middenveld bij ons zo breed bezet zou zijn hebben zij daar Florenzi en Verratti. Voorin Insigne, El Shaarawy, Destro, Immobile, BALOTELLI en in het doel Leali

Vd Sar had geen dipje in Italië... Waarom praat iedereen elkaar na, hij moest plaats maken voor Buffon.

[ Voor 24% gewijzigd door StrongArmLance op 07-06-2013 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 20:27
D-e-n schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 16:55:

Als ze bijvoorbeeld niet zitten te wachten op Columbia (nu 7e) als groepshoofd dan doen ze zo weer wat anders.
.
Ok, je zegt al als, dus dit is niet perse jouw mening. Maar Colombia staat niet voor niets hoog, van mij mogen ze groepshoofd worden, hoop niet dat iemand daar (dan) een stokje voor steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
kristan schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:57:
Terwijl het middenveld bij ons zo breed bezet zou zijn hebben zij daar Florenzi en Verratti. Voorin Insigne, El Shaarawy, Destro, Immobile, BALOTELLI en in het doel Leali
Die twee van Milan zijn er volgens mij niet bij hoor. En je hebt twee Insigne's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:52:
Ze hebben inderdaad nu allebei een dipje in Italië gehad
die onzin hoor ik heel veel mensen (ook op tv roepen), maar:

1999/2000 keepte van der Sar 32 wedstrijden in de serie A en had slechts 20 tegendoelpunten... met afstand de minst gepasseerde keeper in de serie A dat jaar... het seizoen was een teleurstelling omdat Juventus vlak voor het slot van de competitie het kampioenschap verspeelde... en dat zal ongetwijfeld te maken hebben met de slechts 46 doelpunten voor...

2000/20001 keepte van der Sar 34 wedstrijden in de serie A en had slechts 27 tegendoelpunten... wederom met afstand de minst gepasseerde keeper in de seria A dat jaar... Juventus werd echter weer 2e...

toen ging de club "gekke dingen doen" en haalde Buffon...

bronnen:
Wikipedia: Edwin van der Sar
Wikipedia: 1999–2000 Serie A
Wikipedia: 2000–01 Serie A

maar ja, als zelf op TV en in andere media altijd wordt verkondigd dat Van der Sar een dipje had in Italie... tsja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Enkel een dipje in waardering dus zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Krukar schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 10:10:
Hoesen heeft inderdaad wel het meeste potentieel om "de volgende" spits van Oranje te worden op het moment. Denk dat we ons meer zorgen moeten maken over de vleugels.....
Zorgen maken over de vleugels? Mwah ben ik het niet met je eens. Ola John, Memphis Depay en Jean-Paul Boetius zijn grote talenten dus we zitten de komende jaren wel even gebakken. Dat Hoessen de meeste potentie zou hebben vind ik trouwens onzin. Locadia is een veel groter talent. Die gaat het worden als hij zijn kop er bijhoudt.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
WTF, Axe sluikreclame op de tribune die uitgebreid gecovered wordt door de regie .... heb helaas geen screenshot... :)

voor de geinteresseerden:
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/live

[ Voor 25% gewijzigd door P.O. Box op 07-06-2013 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Belangrijkste wapenfeit: van Persie aanvoerder.

(en AD.nl met een big fail: daar werd gemeld dat Sneijder uitgevallen was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-10 22:43
offtopic:
AD vind ik toch wel een niveautje als telegraaf. Ik weet niet bij welke groep die zitten, maar de site is zo ontiegelijk beroerd :') "Wat vind je van dit nieuws? Ergerlijk, hartverwarmend, nog meer ongein". Wie verzint dat :X

En dan alles lekker smal zodat Miep en Huub met hun 1024*768 monitortje alles goed kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 13:52:
Van der Sar vond ik op jonge leeftijd (wat voor een keeper jong is dan) toch al wel beter dan Stekelenburg nu is. Ze hebben inderdaad nu allebei een dipje in Italië gehad maar de vergelijking met iemand die ooit de beste keeper van de wereld was is dan een beetje lullig. Want dat zie ik niet in hem.

Het zou natuurlijk wel gunstig zijn om een stapje in Engeland te maken. Niet alle topclubs in Engeland hebben een zekere onbetwistbare nummer één wat dat betreft.
Toen oranje in de WK finale stond was Steek volgens velen wel de beste, zover is van der Sar nooit gekomen.

Hierbij de opstelling van Oranje:
Cillessen; Janmaat, Vlaar, Pieters, Nelom; De Guzman, Sneijder, Toornstra; Lens, Van Persie, Schaken.
Er zitten wel een paar verrassende namen bij, die we (bij gebrek aan beter) hopelijk nooit meer terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 23:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Sorry hoor, maar Sneijder :') :') :')

Die blik als die een sprint moet trekken en niet stapvoets kan lopen.......

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:46

Quad

Doof

Hm, de wedstrijd is al bezig :(
Ach toch geen interessante pot..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
D-e-n schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:00:

(en AD.nl met een big fail: daar werd gemeld dat Sneijder uitgevallen was)
Lens is geblesseerd uitgevallen en gewisseld voor Robben...

verder weinig kansen, maar er had er al 1 ingekund....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Robben al ingevallen, wie is er geblesseerd geraakt? Bedankt :)

[ Voor 14% gewijzigd door JanW op 07-06-2013 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Sneijder is over the hill. Gasten als Maher en Vilhena staan te trappelen om zijn erfenis over te nemen. Bovendien kan ook De Guzman nog op die plek spelen. Wat een drama is dat zeg, niks meer van overgebleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
CR1691 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:20:
[...]

Zorgen maken over de vleugels? Mwah ben ik het niet met je eens. Ola John, Memphis Depay en Jean-Paul Boetius zijn grote talenten dus we zitten de komende jaren wel even gebakken. Dat Hoessen de meeste potentie zou hebben vind ik trouwens onzin. Locadia is een veel groter talent. Die gaat het worden als hij zijn kop er bijhoudt.
Ahaha grapje zeker? Depay was meestal invaller vorig seizoen en Boëtius moet maar eens een paar seizoenen op redelijk niveau spelen, wordt een beetje gek van al die lui die hem in het Nederlands elftal praten, Boëtius is in mijn ogen nog niet zo goed. ;) , John is een huis tuin en keuken vleugelspeler, net zoals Narsingh trouwens, ben het wel eens over Locadia. :)
D-e-n schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:00:
En dat mag hij van mij ook blijven, zo lang als Strootman maar niet de aanvoerder van het Nederlands elftal is, laat hem maar een paar jaartjes de veters van van Persie strikken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
CR1691 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:17:
Sneijder is over the hill. Gasten als Maher en Vilhena staan te trappelen om zijn erfenis over te nemen. Bovendien kan ook De Guzman nog op die plek spelen. Wat een drama is dat zeg, niks meer van overgebleven...
ben ik niet met je eens... ok, hij speelt niet goed (maar is niet de enige)... maar vooralsnog zie ik iemand die vooruit denkt, strak inspeelt, en nu nog het ritme mist om zijn strakke passes ook op de millimeter nauwkeurig aan te laten komen... ik heb er wel vertrouwen in dat dat laatste terugkomt... en dan is Sneijder nog lang niet te evenaren door Maher en Vilhena...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Tweaking Art schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:26:
[...]

Ahaha grapje zeker? Depay was meestal invaller vorig seizoen en Boëtius moet maar eens een paar seizoenen op redelijk niveau spelen, wordt een beetje gek van al die lui die hem in het Nederlands elftal praten, Boëtius is in mijn ogen nog niet zo goed. ;) , John is een huis tuin en keuken vleugelspeler, net zoals Narsingh trouwens, ben het wel eens over Locadia trouwens. :)
Ik zeg toch niet dat ze direct in oranje moeten? Die gasten zijn allemaal nog geen 20 en moet zich nog ontwikkelen. Dat ze talent hebben staat als een paal boven water, constant zijn ze nog niet. Boetius heeft zat leuke wedstrijden gespeeld maar een hoop mindere/slechte wedstrijden. Dat zegt niets over zijn kwaliteiten maar dat hij zich nog moet ontwikkelen. Koeman heeft een hele hoge pet van hem op en dat roept hij niet zomaar.

Ik hoop dat Depay meer aan spelen toekomt volgend jaar, groot talent en kan absoluut beter worden dan Mertens. John heeft heel veel techniek maar is ook nog jong en moet zich ook nog doorontwikkelen. Narsingh komt naar mijn mening tekort. Goede voorzet en snel maar in de kleine ruimte heeft hij het moeilijk, wel een goede counterspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 11:22

StrongArmLance

Endless flow

D-e-n schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 15:01:
[...]

Die twee van Milan zijn er volgens mij niet bij hoor. En je hebt twee Insigne's?
2x Insigne?

En check Balotelli's twitter, hij is er zeker bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Volgens wiki heeft Insigne ook nog een broer :) En El Shaarawy en Balotelli staan niet bij de selectie hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
we staan trouwens 1-0 voor.... Siem de Jong, voorzet van Schaken...

Van Persie en Sneijder zijn inmiddels gewisseld voor Van Wolfswinkel en Siem de Jong

[ Voor 39% gewijzigd door P.O. Box op 07-06-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

P.O. Box schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:56:
we staan trouwens 1-0 voor.... Siem de Jong, voorzet van Schaken...

Van Persie en Sneijder zijn inmiddels gewisseld voor Van Wolfswinkel en Siem de Jong
Typische Schaken actie. Mooie voorzet en knap binnengekopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Weer een goal van De Jong. Ben best jaloers dat Feyenoord niet zo'n speler heeft. Erg onderschatte speler en weet altijd wel een goaltje te maken. Goeie voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:23
En 0-3 van Robben in de 90e minuut. Eindstand: 0-3. Vanavond maar even samenvatting kijken.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wontcachme schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 16:10:
Sorry hoor, maar Sneijder :') :') :')

Die blik als die een sprint moet trekken en niet stapvoets kan lopen.......
Wel schokkend idd. Hij is nog geen 30 en nu al opgebrand. Doodzonde van een speler met zoveel talent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:43:
[...]

Wel schokkend idd. Hij is nog geen 30 en nu al opgebrand. Doodzonde van een speler met zoveel talent...
Volgens mij is hij niet zozeer opgebrand, maar traint hij gewoon te weinig / niet goed / niet hard genoeg / niet gedisciplineerd genoeg.

[ Voor 9% gewijzigd door argro op 07-06-2013 18:51 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Sneijder moet minder neuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:23
Sjah schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:53:
Sneijder moet minder neuken.
Wat zou jij doen... ;)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Een goede wedstrijd spelen na een goede sekspartij is dus niet voor iedereen weggelegd blijkt. Sneijdertje is op helaas. Van der Vaart moet als hij blessurevrij is de kans maar krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Uitmaken, goed gaan spelen, en iedere maand 1 wijfie pakken, kan makkelijk met zijn bekendheid (of moet ik zeggen met zijn geld ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Die oefenpot was niet belangrijk (en Indonesië is nu ook geen zware tegenstander).

België vanavond wél belangrijk - althans voor de Belgen hier. 20:45: België-Servië!

[ Voor 19% gewijzigd door YellowOnline op 07-06-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Die wil ik misschien toch wel even meepakken. Leuk elftal hebben de Belgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
YellowOnline schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:21:

België vanavond wél belangrijk - althans voor de Belgen hier. 20:45: België-Servië!
Ook voor ons NL'ers interessant, wij en jullie hebben een afspraak na te komen? Zien we mekaar op de avond volgend jaar der Wk-finale. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:12
Ik weet dat ik er laat mee kom, maar sjonge jonge wat een slechte verdediging bij die goal van Fer. Ik zat nog net niet te huilen..
Neemt niet weg dat Fer gewoon hartstikke slim was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:47:
Ik weet dat ik er laat mee kom, maar sjonge jonge wat een slechte verdediging bij die goal van Fer. Ik zat nog net niet te huilen..
Neemt niet weg dat Fer gewoon hartstikke slim was :+
Fer slim? Je bedoelt sterk? :+ Hij was niet te stoppen, daar konden die verdedigers ook weinig aan doen. ;)

België tegen Servië is trouwens 2-1 geworden en Kroatië heeft verloren van Schotland dus de Belgen zijn bijna zeker van het WK. Nederland - België op het WK zou een mooie pot zijn :9~

[ Voor 18% gewijzigd door tweaker2010 op 07-06-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-10 19:12
tweaker2010 schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 23:27:
[...]

Fer slim? Je bedoelt sterk? :+ Hij was niet te stoppen, daar konden die verdedigers ook weinig aan doen. ;)

België tegen Servië is trouwens 2-1 geworden en Kroatië heeft verloren van Schotland dus de Belgen zijn bijna zeker van het WK. Nederland - België op het WK zou een mooie pot zijn :9~
Tja.. als de verdediging nog net niet hun strand stoelen hebben open geklapt, dan hoef je eigenlijk nog geen van beide te zijn.. Heel erg slecht verdedigt, maar ook de laatste kans (meen ik) slecht afgemaakt door Duitsland. Hermann had totaal geen rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sneijder moet van Van Gaal een jaar lang bewijzen dat hij nog fit genoeg is om aan het WK in Brazilië deel te nemen. Lukt het hem niet om zijn oude niveau te halen, dan zal de bondscoach de spelbepaler niet meenemen naar de eindronde van het wereldkampioenschap. Om de middenvelder van Galatasaray te ontlasten van extra besognes is hij sinds de interland tegen Indonesië, dat door Oranje met 3-0 werd verslagen, dus aanvoerder af. http://www.telegraaf.nl/t...waar_teleurgesteld__.html
Dit is dus de reden dat Sneijder geen aanvoerder meer is. Zo snel kan het dus gaan, in 2010 op het WK de grote ster en in 2014 er niet eens bij waarschijnlijk. Er valt gezien zijn huidige vorm wel iets voor te zeggen, maar om een blessuregevoelige Robben dan reserve-aanvoerder te maken vind ik ook belachelijk. Zoiezo krijgt Huntelaar nu ook geen vertrouwen, want ondanks zijn vele goals in oranje verwacht ik niet dat hij nog in de basis zal starten onder van Gaal (aangezien van Persie nu de nieuwe aanvoerder is). Ik weet zeker dat Huntelaar er wel een paar ingelegd had tegen Indonesie, tegen dat soort landen is ie op zn best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
ja, en dat zegt wat mij betreft genoeg over Huntelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:57
P.O. Box schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 11:24:
ja, en dat zegt wat mij betreft genoeg over Huntelaar...
Idd, maar vind het veel belangrijker dat Sneijder nu weer de vorm terug gaat/moet vinden.
Als Oranje mogen we erg blij zijn dat we twee goede maar totaal verschillende spitsen hebben.

Uiteraard is dat voor Huntelaar waarschijnlijk moeilijk te verkroppen, maar voor dat salaris kun je misschien ook wel eens de situatie simpelweg accepteren ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Iemand wellicht een linkje naar een HD samenvatting? Ondanks dat het om niets gaat, ben ik toch benieuwd hoe het er allemaal uit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:44

DinX

Motormuis

YellowOnline schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 20:21:
Die oefenpot was niet belangrijk (en Indonesië is nu ook geen zware tegenstander).

Het is jaaaaaaaaren geleden dat ik ons nuchtere Belgenvolk zó achter een ploeg heb zien staan :)

Waar je enkele jaren geleden blij mocht zijn dat er 20.000 man op de Heizel aan het kijken was heb je nu een tot de nok gevuld, rood stadion vol knettergekke fans, stadscentra met grote schermen, een gevulde Oude Markt in Leuven,...

Het begint wat op oranjegekte te lijken :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ATxeA1mdjcE]

Hetzelfde kan je zeggen over de ploeg zelf. 24 spelers die echt naar elkaar gegroeid zijn en 1 grote vriendengroep lijken (zie de filmpjes tussendoor van op de hotelkamers, de Carré,...).
Te denken dat die hele ploeg nog 10 jaar mee kan :)

[ Voor 13% gewijzigd door DinX op 09-06-2013 13:50 ]

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
tweaker2010 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 10:55:
[...]

Dit is dus de reden dat Sneijder geen aanvoerder meer is. Zo snel kan het dus gaan, in 2010 op het WK de grote ster en in 2014 er niet eens bij waarschijnlijk. Er valt gezien zijn huidige vorm wel iets voor te zeggen, maar om een blessuregevoelige Robben dan reserve-aanvoerder te maken vind ik ook belachelijk. Zoiezo krijgt Huntelaar nu ook geen vertrouwen, want ondanks zijn vele goals in oranje verwacht ik niet dat hij nog in de basis zal starten onder van Gaal (aangezien van Persie nu de nieuwe aanvoerder is). Ik weet zeker dat Huntelaar er wel een paar ingelegd had tegen Indonesie, tegen dat soort landen is ie op zn best.
De grap is uiteraard dat v. Persie zelf ook een verleden vol blessures heeft.
Dus met wat pech ga je straks naar het WK en zijn beide je aanvoerder en reserve aanvoerder geblesseerd.
En dat Robben reserve aanvoerder is is een grote grap aangezien hij vaak met oogkleppen speelt en zo iemand moet nooit aanvoerder zijn.

Maar het probleem is wie wel?

@P.O. Box
En v. Persie laat helemaal niets zien tegen Indonesië nog wel.
En dat zegt dan weer wat over hem.
We hemelen v. Persie te veel op als je ziet dat hij in Oranje te vaak niets heeft laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nederland - Rusland is echt een matige pot zeg... wat een sfeer in dat stadion... NOT
Kunnen ze geen gratis kaartje weggeven om de sfeer wat te verhogen?

Qua inzet lijkt het van beide ploegen ook nergens op, het gaat allemaal veel te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Helemaal mee eens, ziet er niet uit. Zeker als de CBs de bal hebben weigeren ze naar voren op te bouwen, blijven statisch staan om de bal af te geven aan een middenvelder of back. Dramatisch.

Zojuist wel op de paal door De Jong uit een corner, misschien dat we maar moeten gokken op standaarsituaties zo... Sjonge jonge jonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

De Jong... goed geanticipeerd [loopt bal over de zijlijn] :+

Echt wat een matige voetballer is dat... Ola John heb ik ook nog geen goede actie zien maken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003

Zeddicius

Conscience do cost

De Jong zal zeer waarschijnlijk nooit tot de wereldtop geraken, maar om hem nu een matige voetballer te noemen.. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Weer Wijnaldum :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad 1-0! :D

Hoe vaak gaat John nog een voorzet tegen die back aanschieten? Een goede voorzet geven kan ie niet |:(

[ Voor 75% gewijzigd door tweaker2010 op 09-06-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Misschien zou het leuk zijn als Depay nog wat tijd zal krijgen vandaag... John bakt er weinig van.

Zie nu net dat Rusland rood krijgt. Ben benieuwd wat dat met het wedstrijdbeeld zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-10 23:06
Maher laat even wederom zien dat hij best wat gevoel in die kleine pootjes heeft :+

Hopelijk een Sneijder 2.0 in spe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
tweaker2010 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 18:18:
Nederland - Rusland is echt een matige pot zeg... wat een sfeer in dat stadion... NOT
Kunnen ze geen gratis kaartje weggeven om de sfeer wat te verhogen?

Qua inzet lijkt het van beide ploegen ook nergens op, het gaat allemaal veel te traag.
Zit inderdaad geen hond in dat stadion, dat krijg je ervan als je het in een land als Israel gaat houden. Dat ligt echt in een uithoek waar amper supporters naartoe gaan.

Inmiddels wel 2-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 14:45
Wat was De Jong ookalweer?

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Dat krijg je ervan Martins Indi...

Defensief is het echt dramatisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Jezus Martins Indi, wat een blunder.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ola John!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat is die 4e man een amateur zeg... echt kansloos zoals ie met dat bord stond te schutteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Wat ik nog knulliger vind is dat de frequenties van de cameras en borden niet eens fatsoenlijk op elkaar zijn afgesteld. Nu zie je die cijfers flikkeren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hoesen... net binnen de lijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Woppa... Hoesen! Leuk voor die jongen! :)

Sinds Fer erin is gekomen loopt het opeens allemaal een stuk vloeiender.

[ Voor 48% gewijzigd door tweaker2010 op 09-06-2013 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Lekker hoor Fer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Nemanja Gudelj tekent nu ook bij AZ. AZ krijgt volgend jaar trouwens een lang team. Gouweleeuw en Wuytens zijn als CB's respectievelijk 1.89 en 1.87, Henriksen is 1.87, Elm 1.92 en als spitsen hebben we nog Altidore van 1.85 en Johannsson, 1.84. Buiten de basis is er natuurlijk ook nog Eli Babalj, met zijn 1.94. Aan kopkracht zal het niet ontbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
BeefHazard schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:47:
Nemanja Gudelj tekent nu ook bij AZ. AZ krijgt volgend jaar trouwens een lang team. Gouweleeuw en Wuytens zijn als CB's respectievelijk 1.89 en 1.87, Henriksen is 1.87, Elm 1.92 en als spitsen hebben we nog Altidore van 1.85 en Johannsson, 1.84. Buiten de basis is er natuurlijk ook nog Eli Babalj, met zijn 1.94. Aan kopkracht zal het niet ontbreken.
Gudelj kost schijnbaar 3 miljoen? Lijkt me dat AZ er dan al 100% zeker van is dat Maher vertrekt, zou ie al ergens getekend hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
Deadsy schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:24:
Dus met wat pech ga je straks naar het WK en zijn beide je aanvoerder en reserve aanvoerder geblesseerd.
En dat Robben reserve aanvoerder is is een grote grap aangezien hij vaak met oogkleppen speelt en zo iemand moet nooit aanvoerder zijn.

Maar het probleem is wie wel?
Voorheen was Strootman 2e aanvoerder, maar die is er tijdens deze trip niet bij. Ik zou verwachten dat hij nu na Van Persie 2e aanvoerder is, maar dat zullen we bij de volgende 'echte' interland wel merken.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom wordt Duitsland - Spanje eigenlijk niet uitgezonden? Of heeft SBS daar geen rechten voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merkwaardig commentaar hierboven inzake Ola John omdat die speler het beste in de wedstrijd zat. Oké zijn voortzetten konden wellicht ietsje beter maar daar stond tegenover dat hij de bal wel vast wist te houden, spelers passeerden of ze er niet stonden en gevaar stichtte.

Indi bleek een beetje overmoedig met als gevolg die 1-2.

Opvallend ook dat de wissels Fer voor Maher en Clasie voor Strootman goed bleken te zijn voor het voetbal van Jong Oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tja, het beste in de wedstrijd vind ik overdreven. Volgens R de Boer was Ola de man van de wedstrijd, nou ik weet niet welke wedstrijd hij heeft gezien. Een buitenspeler moet voorzetten geven en dat deed hij heel matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
tweaker2010 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:44:
Waarom wordt Duitsland - Spanje eigenlijk niet uitgezonden? Of heeft SBS daar geen rechten voor?
Heeft in NL alleen Eredivisie live de rechten voor.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo.... Aufwiedersehen Deutschland, Spanje staat met 1-0 voor :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Weer 5 min voor tijd, zuur :) En weer een bal die de keeper moest hebben

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan zitten ze in de halve finale, en gaat het er alleen nog om wie 1 en 2 wordt in de poule (en de gevolgen voor de tegenstander in de halve finale). Mooi werk :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:06

Fiber

Beaches are for storming.

Krijgen we weer hetzelfde gekloot als waar het Nederlands Elftal al vaker op stukgelopen is: Stellen we tegen Spanje gewoon dezelfde basis-elf op en gaan we vol voor de winst? Of geven we de basis-elf rust en stellen de reserves op tegen Spanje? Ik ben voor het eerste, gewoon de routine vasthouden en met de basis-elf Spanje in de pan hakken. Rust geven werkt mijns inziens meestal averechts voor Nederland op een toernooi.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eensch. Gewoon normale opstelling, lekker in het ritme blijven :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 20:42

Vos

AFCA

Gewoon de sterkste 11 ja, spelers met pijntjes eventueel rust geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
toolkist schreef op zondag 09 juni 2013 @ 21:34:
[...]

Gudelj kost schijnbaar 3 miljoen? Lijkt me dat AZ er dan al 100% zeker van is dat Maher vertrekt, zou ie al ergens getekend hebben?
Als het 3 miljoen is zou het kunnen kloppen. Maher vertrekt voor 90% zeker. Je moet ook niet vergeten dat er laatst weer 2 miljoen in het laatje is gekomen vanwege de transfer van Ryan Donk, waar AZ 50% doorverkooppercentage op heeft. De rest van alle gehaalde spelers zijn volgens mij transfervrij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:58
Gouweleeuw had nog een contract voor een jaar, dus daar hebben ze ook wel een bedragje voor moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op zondag 09 juni 2013 @ 23:16:
Gouweleeuw had nog een contract voor een jaar, dus daar hebben ze ook wel een bedragje voor moeten betalen.
Klopt, Gouweleeuw heeft AZ nog zo'n 2 miljoen gekost, dus dat geld van Donk is inmiddels ook op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:26

Niku

Alagaesii

Eens mijn mening over de wedstrijd van jong Oranje spuien.
Ik vond het een heel degelijke wedstrijd, waarbij Rusland flink tegenstand bood, maar Oranje had 11 tegen 11 ook wel gewonnen.
Luuk de Jong, goals tellen voor een spits en tel daarbij een assist op en je hebt op papier een prima prestatie. Op papier. Ik vond de Jong echt dramatisch spelen, zo veel balverlies, slechte passing, slecht in de combinaties en zwak in duels. Moet toch nog wel meer gaan brengen dit toernooi.
Ola John was erg sterk, (ook) mijn man of the match. Wijnaldum was redelijk, net als Strootman die stiekem toch veel ballen onderschept en aanvallend ook zijn steentje bij draagt. Maher was wederom onzichtbaar, op 1 geniale balberoering na met de lat als gevolg. Voor mij is Maher het grote talent, verwacht veel meer van hem. Van Ginkel was weer prima, dikke voldoende. Verdediging vond ik persoonlijk prima, op een aantal foutjes en de blunder van BMI na. Vond Blind meer brengen dan zijn collega op de andere flank.
Zoet kon vrij weinig aan de tegengoal doen, valt dus nergens op af te rekenen deze wedstrijd.

Ben benieuwd naar het vervolg van dit toernooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Hen vandaag niet gezien, maar Maher vond ik ook slecht tegen Dld. Misschien moet die maar eens een jaartje leren spelen met goeie spelers om hem heen, yup Ajax dus, liever Psv nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 09:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
BeefHazard schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:47:
wut? Altidore maar 1,85? Die lijkt altijd zo immens groot. Eigenlijk zijn voetballers gemiddeld genomen dus gewoon kleine drabbertjes? :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gonadan schreef op maandag 10 juni 2013 @ 08:46:
[...]
wut? Altidore maar 1,85? Die lijkt altijd zo immens groot. Eigenlijk zijn voetballers gemiddeld genomen dus gewoon kleine drabbertjes? :D
Groot in de breedte zul je bedoelen? Juist door zijn relatief korte gestalte valt dat extra op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Martins Indi vond ik er ook altijd erg lang uit zien maar is "maar" 1.83 :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

1.83? Dan is ie wel gekrompen, hij was namelijk 1.87 :p
Volledige naam Bruno Martins Indi
Geboortedatum 1992/02/08
Lengte 187cm
Gewicht 78kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

tweaker2010 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:07:
[...]

Groot in de breedte zul je bedoelen? Juist door zijn relatief korte gestalte valt dat extra op ;)
Dat valt ook tegen hoor ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

tweaker2010 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 09:55:
1.83? Dan is ie wel gekrompen, hij was namelijk 1.87 :p

[...]
Damn u wiki:
Wikipedia: Bruno Martins Indi
Lengte 183 cm
en gefikst ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Bayer Leverkusen zou afgelopen weekend op de tribune gezeten hebben voor Alderweireld. Lijkt me wel een mooie club voor hem, mooie competitie en ook niet te hoog gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Interesse is er voldoende voor Ajax spelers, maar tot heden nog geen daadwerkelijk ontvangen. Zal wel na het jeugd EK worden. Ben erg benieuwd wat clubs Toby waard vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3497433/vitesse-en-chelsea-bereiken-akkoord-over-van-ginkel.html
Zou bijzonder jammer zijn mocht van Ginkel nu al naar Chelsea vertrekken, naar mijn idee is ie nog lang niet uitgeleerd in de eredivisie en komt ie (zeker Europees gezien) ervaring tekort. Ik hoop dat het niet doorgaat.

Dan kan ie beter voor 1,5 miljoen minder naar Ajax vertrekken, maar ik vrees dat Vitesse daar niet aan mee wil werken.

[ Voor 13% gewijzigd door tweaker2010 op 11-06-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Vitesse is ook gek als ze dat doen.

1) Mindere transfersom
2) Concurrent sterker maken
3) Band met Chelsea wordt op deze manier sterker, qua langetermijn verhoudingen kan dat goed voor ze uitpakken.

Of het voor Van Ginkel ook zo goed is weet ik niet, maar ik zie geen enkele reden voor Vitesse om hem naar Ajax te laten gaan, tenzij ze meer bieden dan Chelsea. En dat zie ik niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik doelde meer op het carriereperspectief vanuit Van Ginkel gezien, natuurlijk zal de PL een droom voor hem zijn, maar de kans dat ie bij Chelsea een basisplaats krijgt is nihil lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Teh fuq, nu is hij weer 180 op de wiki, volgens mij kunnen sommige mensen niet hebben dat hij langer is ofzo :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-03 14:19
TB1989 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:57:
Vitesse is ook gek als ze dat doen.

1) Mindere transfersom
2) Concurrent sterker maken
3) Band met Chelsea wordt op deze manier sterker, qua langetermijn verhoudingen kan dat goed voor ze uitpakken.

Of het voor Van Ginkel ook zo goed is weet ik niet, maar ik zie geen enkele reden voor Vitesse om hem naar Ajax te laten gaan, tenzij ze meer bieden dan Chelsea. En dat zie ik niet gebeuren.
Waarschijnlijk zal er een constructie komen dat van Ginkel komend seizoen weer word verhuurd aan Vitesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Aghanim schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:24:
Ben erg benieuwd wat clubs Toby waard vinden.
Volgens de telegraaf een bedrag van 7 miljoen, lijkt me heel netjes gezien het aflopende contract. Al zal het geholpen hebben dat de Belgische verdedigers die hem voorgingen het zo goed doen in de PL.

[
tweaker2010 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:53:

Dan kan ie beter voor 1,5 miljoen minder naar Ajax vertrekken, maar ik vrees dat Vitesse daar niet aan mee wil werken.
Vitesse is gewoon een filiaal van Chelsea en waarschijnlijk is het voor van Ginkel de keuze blijven of naar Londen. Ze gaan hem echt niet naar Ajax laten vertrekken met het risico om hem over 2 jaar voor 2-3x zoveel terug te moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:42:
[...]
Vitesse is gewoon een filiaal van Chelsea en waarschijnlijk is het voor van Ginkel de keuze blijven of naar Londen. Ze gaan hem echt niet naar Ajax laten vertrekken met het risico om hem over 2 jaar voor 2-3x zoveel terug te moeten kopen.
Als dat zo is waarom haalt Chelsea dan niet een speler als Bony op? Daar hebben ze meer aan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
tweaker2010 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:03:
[...]

Als dat zo is waarom haalt Chelsea dan niet een speler als Bony op? Daar hebben ze meer aan denk ik.
Volgens mij zijn ze met andere spitsen bezig, er wordt met Leverkusen onderhandelt over André Schürrle en ook schijnt Mourinho gecharmeerd te zijn van Hulk. Uiteindelijk gaat het om wat Mourinho in een speler ziet en bij van Ginkel heeft hij aangegeven dat hij het een goede speler vind. Bony hoeft geen versterking te zijn voor Chelsea, eredivisie is heel wat anders dan PL laat staan CL. Ik moet nog zien dat hij beter is dan Demba Ba of Torres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Schürrle is toch meer een winger dan een spits? Hij staat ook niet bepaald bekend om zijn vele doelpunten en is een heel andere type speler dan Bony. Ik snap eerlijk gezegd niet wat Mourinho in Schürrle ziet.

En Hulk is een dure jongen die de laatste jaren niet zoveel bijzonders heeft laten zien, dus dan is Bony een goed alternatief. Maar Mourinho kent Hulk natuurlijk al vanuit zijn tijd bij Porto dus dat is zijn voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Bony heeft vaak gescoord in de Eredivisie, maar dat deed een Alfonso Alves ook, die speelt nu zijn potjes in een zandbak. Bony zal zijn houding moeten verbeteren, want hij komt vaakt wat lui over. Let op dat bij Chelsea een spits er meteen moet staan en zich al bewezen moet hebben als Europese topper. Een Bony heeft dat nog niet.

Torres dan weer wel, maar dat is dan weer een geval apart :/

Hulk heeft nog niet onder Mourinho gewerkt. Pas sinds 2008 speelde Hulk in Portugal, maar toen was Mourinho al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tja, dat blijf je altijd houden met spitsen uit de eredivisie. Slecht enkelen slagen ook bij de Europese top.

Kijk naar Huntelaar, Kezman, Dost om maar een paar voorbeelden te noemen die door het ijs gezakt zijn.
Eigenlijk hebben de laatste jaren alleen Ibrahimovic en Suarez het goed gedaan in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
tweaker2010 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:51:
Tja, dat blijf je altijd houden met spitsen uit de eredivisie. Slecht enkelen slagen ook bij de Europese top.

Kijk naar Huntelaar, Kezman, Dost om maar een paar voorbeelden te noemen die door het ijs gezakt zijn.
Eigenlijk hebben de laatste jaren alleen Ibrahimovic en Suarez het goed gedaan in het buitenland.
Topscoorder van de Bundesliga, niet de minste competitie zoals dit jaar gebleken is met twee Duitse ploegen in de finale van de Champion's League. Beetje vreemd om dan te zeggen dat Huntelaar het niet goed gedaan heeft in het buitenland en ronduit belachelijk om hem te vergelijken met Dost.

Nee Huntelaar is niet absolute top en kan geen basisplaats veroveren bij Real Madrid en AC Milan, maar om nu te zeggen dat hij door het ijs is gezakt. :N
Pagina: 1 ... 118 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.