[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.106 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:03
Brabo-Joossie schreef op zondag 04 november 2012 @ 14:57:
[...]

Fair enough. Ik kijk met een half oog, heb geen fantastisch beeld van de wedstrijd daardoor. ;)
Om eerlijk te zijn: ik kan alleen maar luisteren en lezen. Maar daarin is toch duidelijk sprake van twee defensieve blunders na een sterke fase in t begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Feyenoord speelt helemaal niet onaardig (zonder daarbij overigens erg gevaarlijk te zijn). Het zijn echt 2 momenten geweest van Twente, met afgrijselijk slecht verdedigen van Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:43

Quad

Doof

Ik zit half te kijken, de wedstrijd is een prima duel met mogelijkheden voor beide ploegen, het is dat Twente de kansen goed benut, anders was het nog gewoon een 0-0 geweest.

Feyenoord wordt wel beter in deze wedstrijd na rust.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Komt Zwolle goed mee weg, had zo 2-0 kunnen staan :X Heerenveen speelt nu na 35min gemakkelijker de verdediging uit van PEC dan eerder. En bij de 1-0 had Boer gewoon Lachman de verdediging moeten laten doen, doordat ie uit kwam werd de hoek gemakkelijker om uit te scoren. Maar ach: weinig kansen over en weer, dus wie weet dat Zwolle nog langs zij kan komen. Uit spelen ze sowieso sterker dan thuis :P Dus er is nog hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gek genoeg, met 2-0 achter, zeer tevreden met het Feyenoord spel. Zijn hartstikke scherp, veel inzet, mooie aanvallen, tot de 16..... Geen geluk ook.

Maar het spel zelf, prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote winnaar van het weekend word fc Utrecht WHOEHOEEEEE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:54

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:43:
Gek genoeg, met 2-0 achter, zeer tevreden met het Feyenoord spel. Zijn hartstikke scherp, veel inzet, mooie aanvallen, tot de 16..... Geen geluk ook.

Maar het spel zelf, prima.
Feyenoord speelt in het blauw hoor.. Zit hier met 3 feyenoorders die niet snappen waar je het over hebt.. :D dus dat moest ik even zeggen van ze. ;) het wordt eerder 3-0 dan 2-1

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

St@m schreef op zondag 04 november 2012 @ 15:47:
[...]

Feyenoord speelt in het blauw hoor.. Zit hier met 3 feyenoorders die niet snappen waar je het over hebt.. :D dus dat moest ik even zeggen van ze. ;) het wordt eerder 3-0 dan 2-1
Er staat in de 2de helft maar 1 team te voetballen. Rendement inderdaad 0, dat zal wel niet veranderen.

EDIT: Je kan natuurlijk ook zeggen dat Twente Feyenoord laat komen.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 04-11-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:12
Feyenoord mist gewoon de creativiteit om echt een vuist te maken. Uit de omschakeling kunnen ze best leuk aanvallen, maar als ze eenmaal achterstaan heb je een probleem. Zeker tegen Twente wat aanvallend bulkt van de kwaliteit en aan 2 kansen genoeg had om op 2-0 te komen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ha, ongelooflijk hoe de arbitrage de handbal mist van PEC Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wat is die Van den Berg toch ook een soepkip :X Onnodig balverlies, slechte tackles waardoor ie al 4x geel heeft gepakt en in de eerste helft ook een gele kaart scoorde. En dan maakte ie nog opzettelijk hands ook nog :F Als er dan toch een wissel moet komen, dan weet ik wel een gegadigde die asap het veld mag verlaten. Pff..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Grappige statistieken op EL. Twente de 2de helft:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a4kqaoDO8s33F8QaGu0hI5DG/full.png

Twente staat voornamelijk nog op zijn eigen helft te spelen.

Maarja, je koopt er niets voor. Twente is effectiever, en staat veeeel beter te verdedigen.

Bij Feyenoord komt alles van rechts, alles, behalve een goede pass.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 04-11-2012 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Daar komt feyenoord goed weg, 100% pengel natuurlijk

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Volkomen terecht dat het nu 2-0 is. Nu pas :+ Die Ridder heeft nu zijn doelpunt ook meegenomen. Maar dat was te danken aan de miscommunicatie in de verdediging van PEC en de doortastendheid van de aanvallers van Heerenveen zijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nauwelijks hands te noemen. Slechts 2 volle vuisten :+

EDIT: De eerste blunder van onze 2de doelman. Nouja, beter nu, dan in een wedstrijd waar nog hoop is. 3 doelpunten op een presenteerblaadje voorr Twente (hoewel de pass bij 2-0 wel heel lekker was).

[ Voor 65% gewijzigd door PWM op 04-11-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Arme kerel...
IMO blunder nummer twee overigens, bij de 2-0 was ie ook niet bepaald overtuigend.

[ Voor 56% gewijzigd door Bra-Jo op 04-11-2012 16:08 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamprou is geen Mulder, en Mulder was al niet geweldig. Verzorgd spel is allemaal leuk en aardig, maar je koopt er niets voor met een verdediging die zo lek als een zeef is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Waarom haalt Koeman Mathijssen er niet uit? Die had er namelijk allang afgemoeten. Nu heeft ie weer een vrije trap veroorzaakt (waaruit wordt gescoord) en waar hij zelfs zijn 2de geel voor had moeten krijgen.

Wel slecht muurtje en nog slechter gekeept trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:03:
Nauwelijks hands te noemen. Slechts 2 volle vuisten :+

EDIT: De eerste blunder van onze 2de doelman. Nouja, beter nu, dan in een wedstrijd waar nog hoop is. 3 doelpunten op een presenteerblaadje voorr Twente (hoewel de pass bij 2-0 wel heel lekker was).
Precies, het zit er vandaag gewoon niet in. Maakt ook niet uit, Twente uit kan je verliezen.
silmaril8 schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:09:
Waarom haalt Koeman Mathijssen er niet uit? Die had er namelijk allang afgemoeten. Nu heeft ie weer een vrije trap veroorzaakt (waaruit wordt gescoord) en waar hij zelfs zijn 2de geel voor had moeten krijgen.

Dat slechte muurtje is inderdaad niet de eerste keer, maar ook dat is de verantwoordelijkheid van de keeper in principe.

Mathijssen staat er puur in omdat hij een aankoop is. Indi centraal en Nelom back staat veel beter.

[ Voor 39% gewijzigd door ph4ge op 04-11-2012 16:10 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Klopt dat je dit mag verliezen. Maar het is zo zonde. Dan speel je best aardig maar dan maakt een aantal blunders toch dat het zelfvertrouwen zakt.

Het vertrouwen in de modale aankopen is toch een fout van Koeman en v Geel. Je moet geen modale spelers halen voor plekken waar je al goede spelers hebt. Mathijssen ten opzichte van Indi, Vormer in plaats van Leerdam en zelfs Immers: ik heb niet het idee dat dat je beter maakt

[ Voor 55% gewijzigd door D-e-n op 04-11-2012 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Brabo-Joossie schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:07:
Arme kerel...
IMO blunder nummer twee overigens, bij de 2-0 was ie ook niet bepaald overtuigend.
Klopt, hoewel Mathijssen daar wel zo ongeloofelijk zijn man liet lopen. Maar die had beter gekund.
silmaril8 schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:09:

Joris is rijp voor de Jupiler League. Ze kunnen beter het verlies nemen, en een jonge verdediger klaarstomen. Die zal ook af en toe wat doorlaten, maar hier heb je niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ramsteijn wordt ook weer fit dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Overigens heeft Michailov al 4 ballen losgelaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
PWM schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:11:
Joris is rijp voor de Jupiler League. Ze kunnen beter het verlies nemen, en een jonge verdediger klaarstomen. Die zal ook af en toe wat doorlaten, maar hier heb je niets aan.
Martins Indi en De Vrij gewoon in het centrum. Die zijn echt veel beter dan Mathijssen met nog iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
D-e-n schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:11:
Klopt dat je dit mag verliezen. Maar het is zo zonde. Dan speel je best aardig maar dan maakt een aantal blunders toch dat het zelfvertrouwen zakt.

Het vertrouwen in de modale aankopen is toch een fout van Koeman en v Geel. Je moet geen modale spelers halen voor plekken waar je al goede spelers hebt. Mathijssen ten opzichte van Indi, Vormer in plaats van Leerdam en zelfs Immers: ik heb niet het idee dat dat je beter maakt
Dit soort wedstrijden heb je gewoon weleens. Twente is in de eerste plaats een goede ploeg, waar je in Enschede van kan verliezen. Die scoren uit 2 kansen gelijk 2x, waardoor je geflatteerd kansloos de rust in gaat. Het zit gewoon niet mee, gewoon een offday waar elke bal net verkeerd valt. Die keeper van Twente staat ook zwak te keepen, maar dat gaat steeds net goed. Vorig seizoen steeg Feyenoord boven zich uit in Twente, nu hebben ze een offday. Overigens heeft Feyenoord nog steeds meer punten dan uit dezelfde wedstrijden vorig jaar. De huidige stand op de ranglijst is met dit materiaal ook niet super slecht. En anders krijgen we misschien wel Europees voetbal via fairplay, want dat lukte Twente ook ondanks dat het daar bijna wekelijks raak is met spreekkoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
Wat een ontknoping bij AZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Inderdaad, maar dit soort dingen kunnen allemaal in Nederland op het moment. Vorige week speelt AZ geweldig en laat het Vitesse kansloos in Arnhem en de week erop verliezen ze zomaar van VVV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Typisch kun je dit seizoen toch wel noemen. Van alle teams verliest AZ tegen VVV, say whut? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

De uitslag bij Feyenoord doet me denken aan die bij Ajax. Ajax speelt aanvallend maar loopt in de valkuil bij Vitesse. Bij Feyenoord gebeurd precies hetzelfde hoewel bij zowel Ajax als vandaag bij Feyenoord zie ik toch dat ondanks een goede team- en individuele prestatie dat Twente gewoon een klasse beter was.

Ondanks het aandringen van Feyenoord zag je hoe simpel Twente vaak stond te verdedigen.
Aan de andere kant bekruipt mij eerlijk gezegd het gevoel dat zowel Vitesse gisteren als Twente vandaag de aanvallende ploeg gewoon laat komen en individuele fouten benutten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:15

Player1S

Probably out in the dark

Omg! Wat een schandalig niveau van *knip* vink. Hij heeft z'n best gedaan om Feyenoord te helpen maar het heeft niet geholpen gelukkig.

[ Voor 5% gewijzigd door argro op 04-11-2012 18:20 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens mij viel het reuze mee. De 100% strafschop (schandalig overigens dat die die niet zag inderdaad) was bij 2-0. Voor de rest floot hij goed. Er bleven her en der wat Twente spelers liggen, maar dat waren echt normale duels (en af en toe wat aansteleritus). Chadli verstapte zich gewoon.

Gewoon prima gefloten, op die pingel na die geen invloed had (en nogmaals, hoe je die over het hoofd kan zien.....)

EDIT: Overigens was de handsbal bij Zwolle van een historisch niveau :+

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 04-11-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ja, dat was echt ongelofelijk bij Zwolle. Ik zag vanaf de andere kant van het veld op de tribune dat het hands was 8)7

Overigens weer een bar slechte wedstrijd van Heerenveen. Echt een degradatieduel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
De handsballen van zowel Feyenoord (geen penalty gegeven) als Zwolle (geen penalty gegeven) waren goed te zien, de handsbal van RKC - Boukhari (onterecht doelpunt) was nagenoeg onmogelijk om te zien voor de arbitrage terwijl het duidelijk op beeld te zien was.

[ Voor 5% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-11-2012 20:01 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 00:42

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Ajax is op dit moment gewoon een middelmatige ploeg. Dat krijg je als je spelers uit eigen opleiding inpast die net komen kijken of goedkope spelers haalt. Hier is verder niets mis mee hoor, begrijp met niet verkeerd. Maar ze moeten bij ajax niet doen alsof al die talenten straks absolute wereldtop worden zoals in 95 bijvoorbeeld. Ik moet het nog maar allemaal zien of Eriksen een nieuwe Sneijder wordt.

Vorig jaar had Feijenoord een goede mix van ervaring, bravoure en jonge honden (die het natuurlijk geweldig hebben gedaan) Dit jaar is er vanalles weg gevallen dan is het moeilijk om dezelfde kwaliteit terug te krijgen. Desondanks kijk ik elke week met spanning naar Feijenoord omdat het gewoon een leuke ploeg is om naar te kijken. Ik gun ze dan ook een wat hogere notering dan waar ze nu staan.
Vooral omdat ze elke wedstrijd strijden voor de overwinning.

Mijn club is PSV en ook hier is zeker niet alles goed, terecht een koopclub genoemd bijvoorbeeld. In ieder geval hebben ze wel geinvesteerd in de betere talenten van Nederland, die ze natuurlijk voor een hoger bedrag uiteindelijk weer proberen te verkopen. Laten we het ook maar niet over de verdediging hebben, want daar erger ik me mateloos aan. positief vind ik in ieder geval dat ook in eindhoven een aantal talenten langzaam de kans gaan krijgen. Voor mijn gevoel is PSV ook meer aandacht aan het geven aan de jeugdopleiding.

In ieder geval vind ik dit seizoen weer prachtig om naar te kijken. Utrecht doet het goed, Vitesse presteert goed, voor de winterstop zullen Ajax en Feijenoord ook weer wat korter bij de 1ste 4 staan vermoed ik zo. Het beloofd in ieder geval een spannende en leuke tijd te worden op zaterdag en zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Chrosser schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:32:
positief vind ik in ieder geval dat ook in eindhoven een aantal talenten langzaam de kans gaan krijgen. Voor mijn gevoel is PSV ook meer aandacht aan het geven aan de jeugdopleiding.
Klopt, het is duidelijk te zien dat PSV echt een nieuwe weg aan het inslaan is. Veel Nederlandse en Belgische talenten die of jong gekocht zijn, of uit de jeugdopleiding komen. Ik oordeel niet graag over het aankoopbeleid van andere clubs, maar ik vind het verfrissend dat de selectie van PSV (en bijvoorbeeld ook Feyenoord) grotendeels uit Nederlandstalige spelers bestaat i.t.t. Deenstalige.(Al heeft Ajax ook weer een leuke lichting die eraan komt.)

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 05-11-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chrosser schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:32:
Ajax is op dit moment gewoon een middelmatige ploeg. Dat krijg je als je spelers uit eigen opleiding inpast die net komen kijken of goedkope spelers haalt. Hier is verder niets mis mee hoor, begrijp met niet verkeerd. Maar ze moeten bij ajax niet doen alsof al die talenten straks absolute wereldtop worden zoals in 95 bijvoorbeeld. Ik moet het nog maar allemaal zien of Eriksen een nieuwe Sneijder wordt.
Klopt, maar het blijft een mentaliteitskwestie. De kwaliteit is aanwezig want tegen Man City lukte het wel.
Twente speelt Feyenoord van de mat maar verliest een paar dagen daarvoor ook van Den Bosch. Wat talenten betreft zie ik jeugdspelers van Ajax eerder de internationale top bereiken dan die van andere clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riic0
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09-2021
St@m schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:46:
[...]

Klopt, het is duidelijk te zien dat PSV echt een nieuwe weg aan het inslaan is. Veel Nederlandse en Belgische talenten die of jong gekocht zijn, of uit de jeugdopleiding komen. Ik oordeel niet graag over het aankoopbeleid van andere clubs, maar ik vind het verfrissend dat de selectie van PSV (en bijvoorbeeld ook Feyenoord) grotendeels uit Nederlandstalige spelers bestaat i.t.t. Deenstalige.(Al heeft Ajax ook weer een leuke lichting die eraan komt.)
Daar sluit ik me bij aan, vind een elftal fijner om naar te kijken als je ziet dat er een paar spelers uit eigen jeugd zo ver zijn gekomen dat ze nu in het eerste spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

St@m schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:46:
[...]

Meh, misschien zeg ik het wat grof maar bij Feyenoord zie je steeds meer 'zwarte' spelers op het veld, dat zijn mensen die ook in het NL elftal terecht kunnen komen maar het NL volkslied niet willen zingen bijvoorbeeld.

Sorry maar spelers die slecht NL spreken mogen van mij part wel zsm hun nationaliteit inleveren. Bruno Martins Indy bijvoorbeeld praat gewoon brak, Douglas gaat hem nog voorbij straks..

Sorry als dit als discriminatie over komt, maar heb liever echte Nederlandse voetballers in een team. Ook al zijn het talenten.
Deense spelers willen graag de NLse taal leren, Eriksen kon al goed met de media praten in het NL taal na een half jaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:12:
[...]

Meh, misschien zeg ik het wat grof maar bij Feyenoord zie je steeds meer 'zwarte' spelers op het veld, dat zijn mensen die ook in het NL elftal terecht kunnen komen maar het NL volkslied niet willen zingen bijvoorbeeld.

Sorry maar spelers die slecht NL spreken mogen van mij part wel zsm hun nationaliteit inleveren. Bruno Martins Indy bijvoorbeeld praat gewoon brak, Douglas gaat hem nog voorbij straks..

Sorry als dit als discriminatie over komt, maar heb liever echte Nederlandse voetballers in een team. Ook al zijn het talenten.
Deense spelers willen graag de NLse taal leren, Eriksen kon al goed met de media praten in het NL taal na een half jaar.
Ehm, v. Persie kan ook niet fatsoenlijk Nederlands, en over Castaignos zaten we gisteren ook al te geinen (niet geheel toevallig ook twee jongens uit Rotterdam). Denk meer dat dat een maatschappelijk probleem is.
En sinds wanneer is een echte Nederlander blank? Bij PSV stonden er zaterdag 2 echt blanke spelers in het veld, Mertens en Derijck. Dat maakt toch verder geen ene reet uit?

Kluivert, Davids, Rijkaard, v. Bronckhorst, Gullit, Winter, Taument, De Jong.
Zomaar even wat namen van "echte" Nederlanders met een kleurtje. Hebben we veel plezier van gehad in het verleden dacht ik zo, en die zongen vast niet allemaal het volkslied mee, aangezien er ook zat blanke Nederlanders zijn die dat niet doen/kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 05-11-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
[...]

Oei, dat is wel veel bullshit in 1 bericht....

- Ten eerste zingt Martins Indi juist wel mee tijdens het volkslied (itt sommige "witte" nederlanders).
- Ten tweede spreekt Martins Indi gewoon Nederlands. Maar wel Nederlands met een accent (en hij slist een beetje). Niks mis mee. Moet iedereen dan een Amsterdams accent hebben? En "mag" dat dan wel?
- Ten derde kan niet iedereen zich goed verwoorden voor de camera, vooral spelers van jonge leeftijd. Heeft niks met huidskleur te maken. Maar gewoon met leeftijd en het milieu waarin men opgroeit. Onze "zwarte" helden Gullit, Seedorf en Rijkaard spreken nu bijvoorbeeld beter Nederlands dan gemiddelde "witte" voetbalhooligan ;)
- Ten vierde breken er nu gewoon meer "zwarte" talenten door. Ik zou zeggen: ga in je "witte" vrienden- en familiegroep dit aankaarten en zeg dat ze hun kindertjes wat meer straatvoetbal moeten laten spelen in plaats van bijvoorbeeld Call of Duty op de pc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 15:05

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ach ja dit is weer zo'n typische onderbuikdiscussie welke je in dit topic al zo vaak ziet. Ieder zal weer zijn eigen club verdedigen en het duurt niet lang voordat de lijstjes met namen komen. De club met zoveel 'Deens' als taal had afgelopen weekend gewoon zeven van de elf spelers in het veld die Nederlands als moedertaal hebben.

Laten we dat soort vergelijkingen dus maar gewoon achterwege laten. Feit is dat PSV lekker bezig is en het doet mij ook deugd om te zien dat er lekker veel talent een kans krijgt. Sowieso is er veel talent te zien op de velden, daar zal je Europees gezien misschien geen prijzen mee halen maar het oogt wel lekker fris. Dan maar als kweekvijver fungeren, de competitie wordt er wel spannend van. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15

RBH

PSV is inderdaad lekker bezig, aardig doelsaldo hebben ze al! Ze blijven maar scoren.. Was in het begin van het seizoen nog niet echt overtuigd van de titelaspiraties van de Eindhovenaren, maar inmiddels is dat wel veranderd. Twente gaat ook lekker. Ik hoop dat Ajax voor de winterstop weer flink bezig is aan hun befaamde inhaalrace. ;) (Wel jammer dat dat elk jaar moet gebeuren, maar goed, als ze aan het einde bovenaan staan hoor je mij niet klagen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is een afspiegeling van de maatschappij en weinig mis mee. Zou bijna denken dat je liever een Arisch team op het veld ziet staan. Maar dan geen Ooijer, die kan namelijk ook geen Nederlands. Kanslose post dus, die weinig zal toevoegen aan een voetbaldiscussie....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De discussie "negroide Nederlanders", versus bijvoorbeeld Douglas/Kalou is sowieso een hele andere.

Jongens als Martins Indi, Davids, Kluivert, van Bronckhorst e.d. zijn of in Nederland geboren, of binnen hun eerste levensjaar hier naartoe gekomen.

Dat is een totaal andere situatie dan een Douglas die als volwassene geen basisplaats bij Brazilië kan krijgen. Wat je daarvan vindt maakt niet zoveel uit, maar vergelijkbaar zijn de situaties zeker niet.

En het spreken van de Nederlandse taal... Dat is een probleem (of kenmerk zo u wilt ;) ) van de generatie. Een vriend van mij heeft een cafe in het 't Gooi, en als ik daar de kinderen van 16-23 jaar hoor, dan versta ik het af en toe gewoon zelfs niet. Plat en slecht Nederlands. Hierboven is de oudere van Persie ook al eens genoemd, ik ken iemand die een jaar in Nederland woont en de taal beter spreekt.

En ja, het volkslied.... Meezingen zou mooi zijn, maar hoeveel geboren en getogen Nederlands kennen de tekst echt, en weten de betekenis en geschiedenis ervan? Dom meeblaten maakt je nog geen Nederlander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Lekker belangrijk of een speler Nederlands spreekt/"meezingt", ik heb liever een speler die brabbelt maar geweldig speelt, dan een speler die perfect Abn spreekt, maar geen bal raakt.
Voor mijn part zet Van gaal 11 Hottentotten met een botje door hun neus in het veld.Zolang ze maar goed kunnen voetballen en een verblijfsvergunning hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door blobber op 05-11-2012 19:33 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

[...]

Misschien kun je voortaan even tot 1111 tellen voordat je dergelijke posts plaatst.

Ja, je post is inderdaad denigrerend [sic] en je zou hem ook gewoon racistisch kunnen noemen, ja.

Kan het weer ontopic, verder?

Overigens hulde voor de kalme en duidelijke terechtwijzingen hier. Al zou dat beter in een TR hebben gekund. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 05-11-2012 19:37 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:52
'Van der Sar treedt bij Ajax aan als directeur'
AMSTERDAM - Edwin van der Sar treedt binnenkort toe tot het directieteam van Ajax. Dat schrijft De Telegraaf dinsdag.

Foto: NU.nl/Alphons Nieuwenhuis
Oud-doelman Van der Sar zou positief hebben gereageerd op het verzoek van de nieuwe raad van commissarissen van de Amsterdamse club om de functie van directeur te gaan bekleden.
Van der Sar beëindigde anderhalf jaar geleden zijn loopbaan bij Manchester United.

De recordinternational zal de tweede voormalig topvoetballer in de directie van Ajax worden. Afgelopen zomer trad Marc Overmars toe tot de directie.
Vorig jaar werd Van der Sar ook al benaderd voor de functie, maar toen vond hij het nog te vroeg. Nu ligt dat anders, ook omdat hij intussen de International Master of Sportmanagement doorliep aan het Johan Cruyff Institute.
Ajax wilde de aanstelling van Van der Sar nog niet bevestigen.
Zozo, niet verwacht. Ik dacht die Edje gaat een tijdje bij de NOS zitten. :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:15

Player1S

Probably out in the dark

FC Den Bosch wil fuseren: 'Te veel profclubs in Noord-Brabant'
Maandag, 5 november 2012 om 23:10

Noord-Brabant heeft te veel profclubs, zo luidt het oordeel van Fred van der Hoorn. Volgens de oud-voetballer en directeur van FC Den Bosch is er met zijn club over een fusie te praten. "Iedereen met een gezond verstand zal het ermee eens zijn dat er te veel profclubs in Noord-Brabant zijn", zei Van der Hoorn tegen Omroep Brabant.

Als voorwaarde van een eventuele fusie van FC Den Bosch stelt Van der Hoorn dat er wel een club in de hoofdstad van Brabant moet blijven spelen, in Den Bosch. Brabant telt liefst acht profclubs: PSV, FC Eindhoven, NAC Breda, Willem II, RKC Waalwijk, FC Den Bosch, Helmond Sport en FC Oss.

Van der Hoorn maakte maandag bekend dat FC Den Bosch afgelopen seizoen een ton winst maakte. De schuld van bijvoorbeeld NAC is opgelopen tot 12,3 miljoen euro en Helmond Sport had in april een kwart miljoen structureel tekort op de begroting.
bron

Hahahaha...goeie truk van ze. Ja we willen fuseren maar dan moeten we wel in Den Bosch blijven spelen....mja eigenlijk willen we gewoon paar concurrenten uit de regio wegwerken zodat wij wat van hun sponsoren kunnen inpikken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nog even over spelers met een kleurtje en Nederlands kunnen spreken.. Heeft iemand Schaken wel eens horen praten :D :D Echt super vet, jammer dat er zo weinig interviews zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

St@m schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:08:
Nog even over spelers met een kleurtje en Nederlands kunnen spreken.. Heeft iemand Schaken wel eens horen praten :D :D Echt super vet, jammer dat er zo weinig interviews zijn.
En als je je ogen dichtdoet, en alleen maar luistert, is Clasie dan nog blank? :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Tja, over het wel of niet goed spreken van Nederlands kan je uren discussieren. De straattaal of "sms"taal van tegenwoordig heeft soms weinig meer met ABN te maken.

Waar ik me wel vaak aan kan irriteren is aan het niet meezingen van het volkslied. Er staan daar 11 jongens op een plek waar zo ongeveer elk voetballend jongetje/man van droomt. Voor volk en vaderland. Dan ben je toch zo trots als een pauw?? Ik zou het volkslied meebrullen als ik daar stond! Alleen al van het volkslied meezingen als supporter in het stadion krijg ik kippenvel, laat staan als je daar op het veld staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

HwKok schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:29:
Waar ik me wel vaak aan kan irriteren is aan het niet meezingen van het volkslied. Er staan daar 11 jongens op een plek waar zo ongeveer elk voetballend jongetje/man van droomt. Voor volk en vaderland. Dan ben je toch zo trots als een pauw?? Ik zou het volkslied meebrullen als ik daar stond! Alleen al van het volkslied meezingen als supporter in het stadion krijg ik kippenvel, laat staan als je daar op het veld staat :)
Dat zal toch ook wel voor een groot deel met de afkomst en de mentaliteit te maken hebben.
Affelay, vdWiel en nog meer van deze omhooggevallen kereltjes houden hun kaken altijd stijf op elkaar.
Ze kunnen beter een voorbeeld aan de Italianen nemen, die staan bij de aftrap mentaal al met 1-0 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zat er op te wachten. Slightly offtopic, maar kippenvel:
BUFFON!!!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UmXDC7CCNm0]

Hopelijk gaat Ajax vanavond scoren om toch een voorsprong te behouden op City. Ik ben wel bang dat City vanavond gaat knallen. Hopelijk gaat Ajax iig overwinteren.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ben ook zeer benieuwd naar City vanavond.. Als ze weer zo slecht zijn kan het nog wel eens leuk gaan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

tweaker2010 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 09:10:
[...]

Dat zal toch ook wel voor een groot deel met de afkomst en de mentaliteit te maken hebben.
Affelay, vdWiel en nog meer van deze omhooggevallen kereltjes houden hun kaken altijd stijf op elkaar.
Ze kunnen beter een voorbeeld aan de Italianen nemen, die staan bij de aftrap mentaal al met 1-0 voor.
Ik denk dat de meeste internationals tegen v.Gaal zeggen dat hij trots mag zijn dat de spelers nog tijd willen vrijmaken voor het Nederlands elftal tussen alle verplichtingen van hun club door. Dan is meezingen bij het volkslied natuurlijk helemaal uit den boze, de fans mogen de spelers op hun blote knieën danken dat ze tijd hebben vrijmaken om even een potje tegen een ander land te spelen

;)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

RBH schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 10:01:
Ben ook zeer benieuwd naar City vanavond.. Als ze weer zo slecht zijn kan het nog wel eens leuk gaan worden..
Reken er maar niet op, ik ben bang voor een 5-0 / 6-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Vos schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:05:
[...]

Reken er maar niet op, ik ben bang voor een 5-0 / 6-0.
Ik reken er ook zeker niet op.. Mijn gevoel is precies hetzelfde (misschien nog iets erger) als bij de thuis-wedstrijd. Namelijk dat we gewoon opgerold gaan worden met idd dergelijke cijfers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
HwKok schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:29:
Tsja, het volkslied is nou niet echt iets wat mij als Nederlander aanspreekt. Nu zal ik daar niet komen te staan maar het volkslied meezingen? Nee, dat zie ik niet snel gebeuren.
ben ik, van Duitsen bloed,
en
den Koning van Hispanje. heb ik altijd geëerd.
Ja, dat zijn echt zaken die ik in mij als Nederland terugvind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Het gaat goed met Feyenoord! Winst van 6,5 miljoen, eindelijk weer in de plus dus!

Nu nog de laatste 10 miljoen bezuinigen en Feyenoord is weer gezond. Echt enorm knap van Van Geel vind ik :)

Afbeeldingslocatie: http://www.feyenoord.nl/content/contentimages/seizoen1213/rechthoek/fin_sit_1112_klein.jpg

Hele bericht trouwens hier

[ Voor 12% gewijzigd door Royz op 06-11-2012 11:21 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Royz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:19:
Het gaat goed met Feyenoord! Winst van 6,5 miljoen, eindelijk weer in de plus dus!

Nu nog de laatste 10 miljoen bezuinigen en Feyenoord is weer gezond. Echt enorm knap van Van Geel vind ik :)

[afbeelding]

Hele bericht trouwens hier
Erg knap hoor en dat nog laten samengaan met prestaties ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:57
St@m schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:08:
Heb je Fernandez weleens gehoord? Die praat zoals een scheikunde nerdje. Dat vind ik wel cool, maar De Vrij praat als een wigger. Echt irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Napo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:15:
[...]

"ben ik, van Duitsen bloed,"

Dat zou vreemd zijn als dat niet zo is, want "van Duytschen bloed" betekent toch echt gewoon Nederlands in de tijd dat het werd geschreven. Origineel betekent het woord zelfs "eigen volk". Met ons volkslied is wat dat betreft dus helemaal niets mis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Napo schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:15:
[...]

Tsja, het volkslied is nou niet echt iets wat mij als Nederlander aanspreekt. Nu zal ik daar niet komen te staan maar het volkslied meezingen? Nee, dat zie ik niet snel gebeuren.

[...]

en

[...]

Iemand die zo weinig historisch besef heeft zouden ze z'n Nederlanderschap moeten afnemen... Nooit op school gezeten?

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Excuus voor mijn post =).@mod, mag je eventueel editen..

Ik ben van mening dat als je voor het NL elftal uit mag komen dat je op zijn minst wel de tekst mag kennen en mee zingt.
Of je wel of niet kan zingen doesnt matter, het staat arrogant en je zet je zelf erboven.

Maar goed, ik wil het weer over voetbal hebben want het is weer Europees voetbal deze week.

Vanavond Ajax in en tegen Manchester City, ik ben bang dat City heel, heel erg gebrand is op resultaat waardoor ze er direct erop klappen. En ja, Ajax is daar helaas niet goed in om dat goed te verdedigen.
Hopelijk op een gelijkspel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:35
Tettie schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:15:
[...]

Iemand die zo weinig historisch besef heeft zouden ze z'n Nederlanderschap moeten afnemen... Nooit op school gezeten?
QFT! Dit zijn zaken die op ieder niveau tijdens geschiedenis naar voren komen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeppOx
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-07-2024

DeppOx

l33t lurker

Ajax maakt vanavond alleen kans als City vasthoud aan hun spel, namelijk achteruit zakken en loeren op de counter. Dan kan Ajax namelijk hun spel maken. Als ze er druk opzetten dan maakt Ajax echt geen kans denk ik, maar ik hoop het wel. Sowieso is er hoop want Mancini maakt een boel rare tactische keuzes dus stiekem hoop ik weer op winst :D

BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vergeet de spelers bij City die ze missen niet:

Micah Richards, Joleon Lescott, James Milner, Maicon, Jack Rodwell, Kolo Touré en David Silva.

In tegenstelling tot het vorige duel zullen dus Richards, Lescott en Milner dit keer niet in de basis staan en ook niet invallen.
Silva is het brein bij City op het middenveld, sinds hij uitgeschakeld is loopt het gewoon niet. Enige echt gevaarlijke speler aan de kant bij City is Dzeko, die knalt ze onder druk er nog wel in.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Ben benieuwd of ze vanavond ook gelijk met Balotelli in de basis starten. Volgens mij is het echt een alles of niets wedstrijd voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

RBH schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:52:
Ben benieuwd of ze vanavond ook gelijk met Balotelli in de basis starten. Volgens mij is het echt een alles of niets wedstrijd voor hun.
Vooral voor hun trainer ;) Ik verwacht dat Man City met 4-0 over Ajax heenloopt.

Ajax heeft niets in de CL te zoeken, EL is leuk maar levert ook niets op, snap niet dat ze zich uberhaupt nog inspannen in europa. Wat heeft Ajax aan die ene overwinning op City, terwijl ze 5e staan in de competitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

tweaker2010 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:55:
[...]

Vooral voor hun trainer ;) Ik verwacht dat Man City met 4-0 over Ajax heenloopt.

Ajax heeft niets in de CL te zoeken, EL is leuk maar levert ook niets op, snap niet dat ze zich uberhaupt nog inspannen in europa. Wat heeft Ajax aan die ene overwinning op City, terwijl ze 5e staan in de competitie?
€1.000.000 om precies te zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Money, a shitload of money.

Nee serieus, overwinning is 1.2 miljoen beuren. En dat is best veel geld.
Overwinteren in CL is nog meer geld, doorgaan in de EL is niets meer waard.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 22:25
tweaker2010 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:55:
[...]
Huh? Ajax is landskampioen en zou niks in de CL te zoeken hebben?
Verklaart u nader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Vlassie1980 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:59:
[...]

Huh? Ajax is landskampioen en zou niks in de CL te zoeken hebben?
Verklaart u nader?
Omdat ze nooit kunnen winnen in de CL natuurlijk.. Oh.. Wait..

Nee, maar ik ben het er mee eens dat het niveau in de CL nog te hoog is voor Ajax maar natuurlijk horen ze er nu gewoon thuis. Maar goed, daar is al eens een discussie over geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mooi staaltje onderzoeksjournalistiek van de Telesport. Die ontlokken een speler toch even een uitspraak jongens, daar val je stijl van achterover:
Rekik: Ik hoop dat Ajax verliest

"Ik hoop natuurlijk dat City, met alle respect voor Ajax, het gaat afmaken. Sorry, maar ik hoop dat Ajax verliest", aldus Karim Rekik, de Nederlander die bij Manchester City onder contract staat.

Bekijk hier het interview met Rekik, die in zijn jeugd bij Feyenoord speelde, in aanloop naar de Champions League-confrontatie tussen de Engelsen en Ajax.
What? Een speler onder contract bij City, uit de jeugd van Feyenoord, hoopt dat Ajax van City verliest? Het moet niet gekker worden in deze wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Ik wil niet te veel woorden aan de onzindiscussie over taal toevoegen, maar ik wil toch even twee woorden gezegd hebben:

Johan Cruijff.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
RBH schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:01:
[...]

Omdat ze nooit kunnen winnen in de CL natuurlijk.. Oh.. Wait..

Nee, maar ik ben het er mee eens dat het niveau in de CL nog te hoog is voor Ajax maar natuurlijk horen ze er nu gewoon thuis. Maar goed, daar is al eens een discussie over geweest..
Vroeger was de CL een kampioenenbal, tegenwoordig is het alleen weggelegd voor de bevoorrechte bovenlaag uit Engeland / Spanje / Italie en Duitsland en een spaarzaam landskampioentje die zich ondanks de UEFA coefficient mag plaatsen.

Heb verder geen vertrouwen in een gunstige afloop voor Ajax, City moet en zal winnen. Mancini kan zijn koffers wel pakken als hij vanavond weer van Ajax verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:45:
.....Enige echt gevaarlijke speler aan de kant bij City is Dzeko, die knalt ze onder druk er nog wel in.
Staat nog maar een matig ploegje inderdaad, met o.a.:
  • Yaya Toure
  • Nasri
  • Aguero
  • Tevez
  • Balotelli
  • Kompany
Die 6 alleen zouden normaal al van Ajax moeten winnen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vos schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:13:
[...]

• Yaya Toure
  • Nasri
  • Aguero
  • Tevez
  • Balotelli
  • Kompany
Tuurlijk, maar ja, het is minder dan 2 weken geleden :).
En nog steeds geen Silva is echt een ramp voor City helaas.

Maar goed, kansen voor vanavond? Ik schat 70% winst city, 20% gelijkspel en 10% winst Ajax.
Sounds weird, maar ja realistisch blijven.

Mijn toto voor vanavond:
Winst City
Winst Real
Gelijkspel AC Milan - Malaga
Winst Porto
Winst Zenith SP
Gelijkspel Schalke 04 - Arsenal

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 06-11-2012 17:20 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Tettie schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:15:
[...]

Lekker op de man spelen?
Waarom zou een voetballer in dezen waarde moeten hechten aan een volkslied? Spelen voor het nationaal elftal is iets om trots op te zijn maar dat hij daarbij het volkslied mee moet zingen? Nee dat vind ik niet iets wat een voetbalbond zou moeten verplichten.

Maar als jij vindt dat ik waarde moet hechten aan een nummer dat mij totaal niet aanspreekt mag je wel eens uitleggen waarom ik er waarde aan moet hechten ;)

Kijkend naar voorgaande wedstrijd ajax - manchester city heeft ajax natuurlijk wel een kans maar dan zal ajax wel weer voldoende ruimte moeten krijgen om het spel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Vos schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:13:
[...]

• Yaya Toure
  • Nasri
  • Aguero
  • Tevez
  • Balotelli
  • Kompany
_O-

Da's helaas wel waar ja. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:46
Vlassie1980 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:47:
[...]
Vroeger was de CL een kampioenenbal, tegenwoordig is het alleen weggelegd voor de bevoorrechte bovenlaag uit Engeland / Spanje / Italie en Duitsland en een spaarzaam landskampioentje die zich ondanks de UEFA coefficient mag plaatsen.
Doet pijn he dat ons kikkerlandje toen het nog meedraaide in de top niet meegegroeid is met de rest. Heerlijk dit soort frustraties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:56:
Money, a shitload of money.

Nee serieus, overwinning is 1.2 miljoen beuren. En dat is best veel geld.
Overwinteren in CL is nog meer geld, doorgaan in de EL is niets meer waard.
Klopt, maar zoals het nu in de competitie gaat, kost het nog veel meer geld. Volgend jaar geen CL als ze geen kampioen worden kost heel wat meer miljoenen. Ajax kan niet europees goed presteren en nationaal, ze zullen moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Raúl die een Kameel krijgt omdat hij een goal scoort.. :')
Voormalig Real-vedette Raúl, tegenwoordig spelend voor Al-Sadd, heeft een bijzondere bonus gekregen. Zijn doelpunt tegen Al-Rayan leverde hem een heuse kameel op.

Voorafgaand aan de wedstrijd maakte een sjeik de bijzondere premie tegenover Raúl bekend. De Spanjaard, die overkwam van Schalke 04, tekende vanuit een vrije trap voor één treffer.

Binnenkort kan Raúl de kameel thuis verwachten. Het beest heeft een geschatte waarde van 500.000 euro.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:57
Quad schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:22:
Raúl die een Kameel krijgt omdat hij een goal scoort.. :')

[...]
Je kan het ook zo zien: wie kan zeggen dat ie een kameel heeft van een half miljoen? Jij? Ik niet iig! :+

Maar idd, gaat nergens over. Net zoals dat Beckham in Amerika gaat voetballen en Drogba in China. Wat proberen ze te laten zien? Beetje voor de show allemaal, als je het mij vraagt. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Altijd mooi om de Ajax-supporters over het verwende salon-publiek van City heen te horen.
chim0 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:31:
[...]

Je kan het ook zo zien: wie kan zeggen dat ie een kameel heeft van een half miljoen? Jij? Ik niet iig! :+

Maar idd, gaat nergens over. Net zoals dat Beckham in Amerika gaat voetballen en Drogba in China. Wat proberen ze te laten zien? Beetje voor de show allemaal, als je het mij vraagt. :')
Geld zal de hoofdreden zijn, maar misschien geeft het ze ook wel een kick als iedereen zo tegen ze op kijkt.

Ja joh... Hij zit er gewoon in! Ik wil die kop van Mancini zien!

[ Voor 79% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-11-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
lol 0 - 1

[ Voor 50% gewijzigd door OPSLAGHOND op 06-11-2012 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Haha nice! Mooie goal vanuit een onmogelijke hoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:45
yeah bitches! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, knap gedaan :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Awesome!! Wat speelt City stilstaand voetbal vanaf het begin zeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Hele stadion stil, en die Ajacieden lekker jumpen. Heerlijk.

Vooropgesteld: Ik ben zelf geen Ajax fan maar vind dit gewoon mooi, schijt aan al die olie-dollars. Zet ze maar lekker voor schut in eigen huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ongemotiveerd is het.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vlassie1980 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 20:58:
Hele stadion stil, en die Ajacieden lekker jumpen. Heerlijk.

Vooropgesteld: Ik ben zelf geen Ajax fan maar vind dit gewoon mooi, schijt aan al die olie-dollars. Zet ze maar lekker voor schut in eigen huis!
Als een Nederlandse club Europees speelt, dan hoop ik dat ze winnen, maakt niet uit welke club :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
0 - 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hahaha hahaha had

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik lach nu heel hard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
0-2!!!!!!11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:45
dafuq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
gambieter schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 21:00:
[...]

Als een Nederlandse club Europees speelt, dan hoop ik dat ze winnen, maakt niet uit welke club :)
Same here... Of het nou Ajax, PSV, Twente of Feyenoord is maakt me dan niet zo veel uit.
Mijn favo clubje speelt op het Kasteel en die zullen niet zo snel Europees spelen!

En inmiddels 0-2!!! GE-WEL-DIG!!
Mancini moet vanavond een telefoontje plegen met de sjeik, hahaha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:46

Sargan

Filmfreak...

WTF zeg 0-2 gewoon!

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Pagina: 1 ... 12 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.