[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 103 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.134 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Hmm oke, ik dacht enkel de laatste.
Het is wel allemaal om zelfde tijdstip vanwege het beïnvloedbaarheid van een stand.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Outerspace schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:22:
[...]

Dat is vziw niet waar :)
De laatste 2 competitiewedstrijden zijn allemaal op dezelfde tijdstippen, al een hele poos (zelfs pre-2006). Waarom daar voor gekozen is durf ik je niet te zeggen, maar het heeft niets met de festivals te maken ;)
nou, ik heb wel enig idee waarom alles al sinds jaar en dag opp de laatste 2 wedstrijddagen op hetzelfde tijdstip is>> anders zouden akkoordjes vallen.
De vraag was waarom het al om half 1 is, en daarvoor kan Quads antwoord juist best zinnig zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:26:
[...]

Onzin, dat zijn gewoon de regels. Niets meer en niets minder.
Ben het met je eens, maar ik vraag me wel af wat er zou gebeuren als dit zo rond de laatste speeldag zou gebeuren, of zelfs vlak na de laatste.

Gezien het nieuwe tv-contract van de Eredivisie, wat volgens mij ook meer geld oplevert voor de Jupiler League, lijkt het mij een goed plan om dit extra geld niet/niet helemaal uit te keren aan de clubs maar om hier een reserve voor op te bouwen zodat de KNVB een team wat failliet dreigt te gaan in ieder geval tot het eind van het seizoen in competitie kan houden.
Als dat team in het nieuwe seizoen teruggezet wordt, dan zorgt dat er meteen voor dat er geen misbruik van gemaakt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:30
toolkist schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:53:
[...]

Ben het met je eens, maar ik vraag me wel af wat er zou gebeuren als dit zo rond de laatste speeldag zou gebeuren, of zelfs vlak na de laatste.

Gezien het nieuwe tv-contract van de Eredivisie, wat volgens mij ook meer geld oplevert voor de Jupiler League, lijkt het mij een goed plan om dit extra geld niet/niet helemaal uit te keren aan de clubs maar om hier een reserve voor op te bouwen zodat de KNVB een team wat failliet dreigt te gaan in ieder geval tot het eind van het seizoen in competitie kan houden.
Als dat team in het nieuwe seizoen teruggezet wordt, dan zorgt dat er meteen voor dat er geen misbruik van gemaakt gaat worden.
Denk niet dat een dusdanig potje veel zal helpen.
Want de clubs die failliet gaan gaan meestal kapot aan structurele tekorten die ze al jaren hebben en waar ze niets aan doen.
Door 1x geld te geven los je het probleem niet op.

Ik geloof dat er al een potje bestaat voor salarissen zodat een club met geld problemen toch nog het seizoen uit kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23
Wait what ?
De KNVB moet clubs financieel ondersteunen als ze dat zelf niet meer kunnen ?
Dat gaat wel een beetje ver .... en slaat ook helemaal nergens op. :X |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bospa01 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 18:45:
Wait what ?
De KNVB moet clubs financieel ondersteunen als ze dat zelf niet meer kunnen ?
Dat gaat wel een beetje ver .... en slaat ook helemaal nergens op. :X |:(
Niet om de club te redden, puur zodat de spelers wel het seizoen af kunnen maken.
Er zijn ongetwijfeld constructies te bedenken waarbij de curator ermee akkoord gaat dat de KNVB die spelers doorbetaalt tot het einde van het seizoen, bijvoorbeeld doordat de KNVB een extra bedrag in de faillissementsboedel stort.
Het gebeurt wel vaker dat werknemers van een failliet bedrijf toch nog doorbetaald worden door het UWV om bijvoorbeeld een project af te maken, als dat gunstig is voor de schuldeisers. Waarom zou dat hier niet kunnen, maar dan niet door het UWV maar door de KNVB. Bijkomend voordeel is dat de spelers waar het om gaat doorbetaald worden tot de zomer en je dus ook geen gezeik hebt met spelers die niet van club kunnen wisselen door de gesloten transferperiode.

[ Voor 0% gewijzigd door toolkist op 04-05-2013 19:31 . Reden: spellingsfoutjes gecorrigeerd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toolkist schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:53:
Dat zou wat zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je was kampioen..... Nu niet meer ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:29:
Niet om de club te redden, puur zodat de spelers wel het seizoen af kunnen maken.
Dan kun je beter de clubs verplichten een verzekering af te sluiten, en de premie is dan gerelateerd aan de te verwachten salaris- en andere kosten. Maar ze kunnen dan beter gezond financieel management proberen af te dwingen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dick Advocaat voorspelt dat PSV na zijn vertrek een ingewikkelde zomer tegemoet gaat. Hij verwacht dat de clubleiding, zoals hij zelf adviseert, stevig zal doorselecteren. 'Een aantal jongens dat in onze laatste thuiswedstrijd tegen NEC op het veld staat, verwacht ik volgend seizoen niet meer terug. Dat is ook goed voor PSV.' http://www.ad.nl/Advocaat:Aantal-PSV-ers-speelt-laatste-thuiswedstrijd
Lol! Advocaat heeft het over doorselecteren, nou daar had hij dan wel eens wat eerder mee kunnen beginnen, jong talent is er genoeg bij PSV, maar beleid ho maar...

Dat 'stevig doorselecteren' zal er wel op uitdraaien dat PSV met het geld van Strootman een speler als Maher gaat halen, verder verandert er waarschijnlijk niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:42:
[...]

Dan kun je beter de clubs verplichten een verzekering af te sluiten, en de premie is dan gerelateerd aan de te verwachten salaris- en andere kosten. Maar ze kunnen dan beter gezond financieel management proberen af te dwingen.
Dat gezond management afdwingen lukt dus blijkbaar niet, in ieder geval zeker niet met het huidige licentie systeem (en dan met name de "controles" die ze daarbij hanteren).

Verzekeringspremies is geld wat "het voetbal" uitgaat, elk seizoen weer. Als de KNVB een potje van een miljoen of 2-3 aanlegt (en dat lijkt me al heel veel), dan "verdwijnt" het geld niet en kan het aan wat anders besteed worden als blijkt dat het niet meer nodig is voor failliete clubs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Outerspace schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 17:22:
[...]

Dat is vziw niet waar :)
De laatste 2 competitiewedstrijden zijn allemaal op dezelfde tijdstippen, al een hele poos (zelfs pre-2006). Waarom daar voor gekozen is durf ik je niet te zeggen, maar het heeft niets met de festivals te maken ;)
De vraag was waarom om 12.30 uur (i.p.v. 14.30 uur). De vraag was niet waarom alle wedstrijd op hetzelfde moment gespeeld worden. Het antwoord op de daadwerkelijke vraag zou dus zeer zeker wel eens iets met bevrijdingsfestivals te maken kunnen hebben.
gambieter schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:42:
[...]

Van een verplichte verzekering worden alleen verzekeraars blij. Gezien het aantal clubs zou een gezamenlijke risicopot dan een beter idee zijn, een soort eigen verzekering dus, cf. het voorstel van toolkist.

[ Voor 31% gewijzigd door argro op 04-05-2013 22:51 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:39:
Dat gezond management afdwingen lukt dus blijkbaar niet, in ieder geval zeker niet met het huidige licentie systeem (en dan met name de "controles" die ze daarbij hanteren).

Verzekeringspremies is geld wat "het voetbal" uitgaat, elk seizoen weer. Als de KNVB een potje van een miljoen of 2-3 aanlegt (en dat lijkt me al heel veel), dan "verdwijnt" het geld niet en kan het aan wat anders besteed worden als blijkt dat het niet meer nodig is voor failliete clubs
Als het geen eigen geld is, dan gaat men er op rekenen en meer risico nemen, terwijl als het uit de eigen begroting moet komen, men dus elders moet bezuinigen. En met 2-3 miljoen voor alle clubs ga je er echt niet komen.
argro schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:49:
Van een verplichte verzekering worden alleen verzekeraars blij. Gezien het aantal clubs zou een gezamenlijke risicopot dan een beter idee zijn, een soort eigen verzekering dus, cf. het voorstel van toolkist.
Dan is het veel simpeler: verplicht clubs een spaarrekening te hebben van X% van de omzet, die niet voor normale uitgaven beschikbaar is. Nog steeds geen reden om het gezamenlijk te doen en zo de goeden te straffen vanwege de slechten.

Uberhaupt ben ik niet tegen clubfaillisementen na slecht/wanbeleid. Mist er iemand FC Amsterdam of FC Wageningen, of Omniworld (behalve de mensen die er bij betrokken waren)?

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 04-05-2013 22:56 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:17
Vandaag richting Amsterdam voor het kampioensfeest. Ja ik weet het, we zijn er nog niet maar we gaan omdat we er wel zeer zeker van zijn ;)

Verder heel erg benieuwd hoe de strijd voor plek 2 gaat worden de komende 2 wedstrijden. Blijft belangrijk om VCL te pakken. Zou feyenoord opgewassen zijn tegen de grote Europese jongens of is het toch beter dat PSV doorgaat voor 't Nederlandse voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:32
Feyenoord is zonder Pelle vrij weinig... ik ga dan toch voor PSV.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik zie liever dat Feyenoord die miljoenen pakt, en daarmee definitief uit de rode cijfers komt. ze kunnen dan verder op de ingeslagen weg. Misschien dat ze er snel weer uitvliegen, maar het lijkt me op lange termijn toch beter.

jammer dat ik de wedstrijden moet missen zo, ben dan op weg naar mijn werk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:32

Vos

AFCA

Als Feyenoord zich niet plaatst voor de CL pakken ze naar mijn weten niet veel geld. Pas bij plaatsing komt het het grote geld binnen. En ook veel TV geld wat de eventuele 2 Nederlandse ploegen moeten verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Owww wat genieten mensen, alle wedstrijden om half 1. Al had ik er ook wat in gezien , om 4 wedstrijden nu, en 5 om half 3 ((en geen 1 om half 5 ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Lekker hoor dat schakelprogramma :D
Eerst RKC op 1-0 zien komen om daarna, PSV op 1-0 te zien komen, en direct daarna Ado op 1-0
Heerlijk. :D

Fluit maar af, dan doet volgende week er niet meer toe :P

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 05-05-2013 12:42 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

1-0 Sigthorsson :)

[ Voor 5% gewijzigd door blobber op 05-05-2013 12:44 ]

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Klik! Kun je zeggen wat je wilt maar Sigi scoort wel bijna altijd.

[ Voor 85% gewijzigd door Aghanim op 05-05-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Lekker Eredivisie Live, stream naar de kloten helpen op moment dat Ajax scoort. Fantastisch! -O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
De gratis stream op Sopcast werkt tot heden nog perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zal best, maar ik heb seizoen abonnement bij Eredivisie live, :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Weet ik, en ik lees iedere week van jou hoe geweldig dat abonnement is :) belachelijk eigenlijk, dat ze niet eens een fatsoenlijke, betaalde stream kunnen aanbieden. Waarom kan de NOS dat dan wel,bij bijvoorbeeld de OS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
2-0. Gelukkig wat minder zenuwachtig nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:59:
2-0. Gelukkig wat minder zenuwachtig nu.
Jij was zenuwachtig? Ajax was 4 weken geleden al kampioen man.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Alle thuisclubs, op VVV na, hebben inmiddels gescoord.

[ Voor 12% gewijzigd door Saturnus op 05-05-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Lekker 2 - 0 :)

Willem II is ook een gewillig slachtoffer, die schijten allen in hun broek zodra ze Ajax zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

St@m schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:01:
[...]

Jij was zenuwachtig? Ajax was 4 weken geleden al kampioen man.
Je hebt Volendam gezien vrijdag?

Blij dat het 2-0 staat iig!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oef Fischer!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

:D Fischer mist weer eens een enorme kans

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:01:
[...]

Je hebt Volendam gezien vrijdag?

Blij dat het 2-0 staat iig!
Kom op zeg :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:48
"RKC'er Boukhari wil een penalty als hij van dichtbij naast schiet. Hij krijgt eerst geel van Pieter Vink wegens protesteren en gaat vervolgens gewoon door met mopperen, wat hem rood oplevert."

Lekker Boukhari, in zo'n belangrijke wedstrijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:54

wontcachme

You catch me? No you wont

Boukhari wat een idioot :D :D

2x geel in 10sec door protesteren :o

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Is er al een video online? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Ado op 2-0 :D :D
En die Boukhari.. wat een idioot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Maf dat ADO op 2-0 staat tegen Feyenoord :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik hoop dat Feijenoord toch gaat winnen. Gun ze de CL wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:07:
Ik hoop dat Feijenoord toch gaat winnen. Gun ze de CL wel :)
Ik niet :D PSV ook op 2-0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PSV maakt doelpuntje 100 van het seizoen in de Eredivisie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nog niet gezien, maar ik heb ook niet veel zoektijd. Ik heb op TV Ajax aan, op de laptop split screen het schakelkanaal en andere helft GoT :P

Wat ook leuk was was de reactie van de andere RKC spelers. Er waren er een paar flink pissig

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

FreeShooter schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:04:
"RKC'er Boukhari wil een penalty als hij van dichtbij naast schiet. Hij krijgt eerst geel van Pieter Vink wegens protesteren en gaat vervolgens gewoon door met mopperen, wat hem rood oplevert."

Lekker Boukhari, in zo'n belangrijke wedstrijd...
Was ook gewoon een pingel natuurlijk. Blinde Vink.

De pingel die Feyenoord tegen kreeg leek meer een speler die zich tegen de verdediger wierp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Filmpje staat al wel op EredivisieLive mobiel.

Edit: Ook op de Eredivisielive website: http://eredivisielive.nl/...-kaart-voor-boukhari.html

[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 05-05-2013 13:11 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Goeie redding vermeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Aghanim schreef op zondag 05 mei 2013 @ 12:53:
Weet ik, en ik lees iedere week van jou hoe geweldig dat abonnement is :) belachelijk eigenlijk, dat ze niet eens een fatsoenlijke, betaalde stream kunnen aanbieden. Waarom kan de NOS dat dan wel,bij bijvoorbeeld de OS?
Ik heb anders ook genoeg gezeik gehad met de andere streams (van niet uitzenden, tot haperen, tot stoppen tijdens de uitzending of het wegvallen van geluid.
Maar ik geef toe, voor 13 euro per maand verwacht ik wel dat mijn klachten serieus worden genomen en dat doet EDL gewoon niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:10:

Edit: Ook op de Eredivisielive website: http://eredivisielive.nl/...-kaart-voor-boukhari.html
EDIT: snel ediitten jij

[ Voor 13% gewijzigd door wontcachme op 05-05-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sowieso nooit begrepen dat ADO uit op 1 of andere manier als 3 punten werd gezien in Rotterdam-Zuid. Nouja, beter zo er af, dan 2 wedstrijden uitstekend spelen, en alsnog 3de zijn.

EDIT: En bedankt RKC ;)

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 05-05-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:10:

En terrecht dat zijn teamgenoten boos op hem zijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

RKC staat ook met 2-0 voor, haha!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Geniaal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Voor straks in de rust: http://www.rtvoost.nl/spo...t.aspx?nid=163280&cat=313

Wedstrijd samenvatting Excelsior '31 - Genemuiden, heerlijke voetbalmiddag en een leuke enerverende wedstrijd!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Iemand trouwens gezien hoe de Vrij zijn neus brak? Zat in de auto. Langs de Lijn noemde het een hoofd tegen ellenboog, maar weet niet of het hoofd -> Elleboog was of vice versa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:17:
Iemand trouwens gezien hoe de Vrij zijn neus brak? Zat in de auto. Langs de Lijn noemde het een hoofd tegen ellenboog, maar weet niet of het hoofd -> Elleboog was of vice versa ;)
Kopduel, armpjes omhoog.. tja.. altijd lastig om te zeggen. Imo was het geen bewuste elleboog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Kampioenschap is nu wel binnen :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wat gebeurt er bij RKC dan? Maakt iemand hands ? Heb nu 5x dat filmpje gezien en ik zie het gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Als Ajax iets scherper was voor het doel was en met een betere tweede helft dan had het makkelijk 10 - 0 kunnen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:20:
Wat gebeurt er bij RKC dan? Maakt iemand hands ? Heb nu 5x dat filmpje gezien en ik zie het gewoon niet.
Die van Vitesse speelt keeper.. had een penalty moeten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 05-05-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
PWM schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:13:
Sowieso nooit begrepen dat ADO uit op 1 of andere manier als 3 punten werd gezien in Rotterdam-Zuid.
neuh, ADO heeft 6 wedstrijden als soep achter de rug, vetgeet dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:24
Dan nog is ADO - FEY een wedstrijd waarvoor ze zich in Den Haag voor opladen? Ook al was t niet veel soeps hiervoor, dit is toch echt een wedstrijd op zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 16:05
PWM schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:17:
wapperende ellebogen, zat weinig ongeluk aan. Speelde wel een draak van een wedstrijd.

Vond het overigens absoluut geen penalty. Hij valt heel onnatuurlijk na een licht schouderduwtje. Maar goed, als je goed speelt dwing je geluk af, nu dwing je pech af. Een rode kaart en een strafschop minder is toch een heel andere wedstrijd.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zozo Hennie, je mag je overhemd wel een slag groter aanmeten hoor.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 22:52:
Als het geen eigen geld is, dan gaat men er op rekenen en meer risico nemen, terwijl als het uit de eigen begroting moet komen, men dus elders moet bezuinigen. En met 2-3 miljoen voor alle clubs ga je er echt niet komen.
Ze kunnen er niet op rekenen, ik heb het erover die voorziening te gebruiken om een regeling met een curator te treffen als de club al failliet is. Dan is het dus al over en uit met de club. Normaliter zal de curator het personeel dan per ommegaande ontslaan, tenzij hij ze nog in kan zetten om geld te verdienen voor de boedel.
Er gaan geen 10 clubs tegelijk omvallen in 1 seizoen en clubs zullen, als de licentiecommissie z'n werk fatsoenlijk doet, ook niet in de 1e helft van het seizoen dus dan hoef je maximaal voor 2-3 clubs een half seizoen salaris (en wellicht wat andere kosten) door te betalen. Dat kan prima voor 2-3 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ph4ge schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:28:
[...]
wapperende ellebogen, zat weinig ongeluk aan. Speelde wel een draak van een wedstrijd.

Vond het overigens absoluut geen penalty. Hij valt heel onnatuurlijk na een licht schouderduwtje. Maar goed, als je goed speelt dwing je geluk af, nu dwing je pech af. Een rode kaart en een strafschop minder is toch een heel andere wedstrijd.
Ach ja, na 10 penalty's mee waar ook dubieuze gevallen tussen zaten, mag het nu ook wel een keer andersom he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:00
Krijgen we dat kinderachtige gezeik weer. Feyenoord heeft ook penals NIET gekregen. Was onder andere ook Liesveld overigens meen ik.

[ Voor 5% gewijzigd door D-e-n op 05-05-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

toolkist schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:34:
[...]

Ach ja, na 10 penalty's mee waar ook dubieuze gevallen tussen zaten, mag het nu ook wel een keer andersom he...
De statistieken spreken heel erg tegen jou hoor ;) Je onderbuik wellicht niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Ajax - Willem II is wel een erg saaie wedstrijd, Ajax is niet echt goed maar Willem II is zo slecht dat het weinig uitmaakt... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:23
Ik probeer het online te volgen via het schakelkanaal, helaas stottert deze regelmatig :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

NAC - Roda is een erg leuke wedstrijd zo te zien, 3-3 inmiddels!

Fantastische goal van Lurling trouwens!

[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 05-05-2013 13:46 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

RKC begint te zwalken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Heh, Ajax maakt 3-0 volgens SofaScore. Maar op Erelive zie ik niks.

PSV - NEC is nu 2-1.

Edit: Sofascore is weer aangepast :')

[ Voor 35% gewijzigd door Quad op 05-05-2013 13:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:50:
Hehe, wellicht dat de keeper van Willem II straks zeer opzichtig over de bal springt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Laat Vitesse maar terug komen, RKC een punt, Roda een punt is wel zo veilig voor PEC :+ Die op hun beurt zich laat oprollen door AZ, dus daar ga ik geen woorden aan vuil maken als blauwvinger :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:53:
Laat Vitesse maar terug komen, RKC een punt, Roda een punt is wel zo veilig voor PEC :+ Die op hun beurt zich laat oprollen door AZ, dus daar ga ik geen woorden aan vuil maken als blauwvinger :X
Nee, alleen Roda niet de volle buit is voldoende :P
Vitesse moet gewoon verliezen of gelijkspelen. Gunstig voor PSV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Gaius schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:52:
[...]

Hehe, wellicht dat de keeper van Willem II straks zeer opzichtig over de bal springt. :+
Wie zal het zeggen. :+ lol ik moet altijd lachen om die Meul. bij die ene cross naar Sigthorsson waar hij uit zijn doel kwam wist hij waarschijnlijk niet eens waarom hij uit zijn doel kwam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Schitterende goal! 3-0

* Quad pakt glazenbol weer uit de kast. :+

[ Voor 55% gewijzigd door Quad op 05-05-2013 13:56 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
St@m schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:54:
[...]
Nee, alleen Roda niet de volle buit is voldoende :P
Vitesse moet gewoon verliezen of gelijkspelen. Gunstig voor PSV :P
Fair enough, Roda op onoverbrugbare afstand houden is prioriteit #1 atm. Maar ach, als het even kan RKC ook op afstand houden is wel zo fijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:55:
Schitterende goal! 3-0

* Quad pakt glazenbol weer uit de kast. :+
Mooi snel uitgespeeld idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Joosie200 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:55:
[...]

Fair enough, Roda op onoverbrugbare afstand houden is prioriteit #1 atm. Maar ach, als het even kan RKC ook op afstand houden is wel zo fijn :P
Je wordt op je wenken bediend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Vitesse op 2-2. Havenaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:50:

PSV - NEC is nu 2-1.

Edit: Sofascore is weer aangepast :')
Duurde even, maar daar is ie inderdaad...waarschuw even als de score daar weer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Lekker hoor, tijd om mijn bier te pakken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ohoh Feyenoord, wat laat je het toch schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

En RKC weer op 3-2, wat een wedstrijd! _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Eg nie! 3-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:58:
En RKC weer op 3-2, wat een wedstrijd! _O-
Niet alleen die wedstrijd (die valt wel op) maar meer wedstrijden vandaag (Heerenveen - Utrecht of Nac - Roda)

[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-05-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mooi spandoek bij Ajax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wat een wedstrijd pff :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:48
Geen beeld hier. Kun je het omschrijven?

Ondanks dat ik radio luister voor Ajax, zit ik toch op het puntje van m'n stoel door de andere wedstrijden! :)

[ Voor 24% gewijzigd door FreeShooter op 05-05-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

FreeShooter schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:59:
[...]

Een groot doek, met verf.. beetje rood, beetje wit, beetje zwart.. volgens mij ;)

NAC op 4-3 :D PEC veilig denk ik nu wel, zie Roda niet nog 2x scoren

[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 05-05-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

NAC op 4-3, rare wedstrijd! _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
[...]

Ondanks dat ik radio luister voor Ajax, zit ik toch op het puntje van m'n stoel door de andere wedstrijden! :)
Een levensgroot doek vanaf de 2e ring tot aan de grond met de schaal en 32 er op. Op zich niet spannend, maar dat het bijna de complete 2 ringen groot is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een spandoek dat van de tweede ring af kwam. Een schaal die vastgehouden wordt van bovenaf door een hand. Vindt er weinig aan eerlijk gezegd.

Edit: te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op zondag 05 mei 2013 @ 13:58:
[...]

Niet alleen die wedstrijd (die valt wel op) maar meer wedstrijden vandaag (Heerenveen - Utrecht of Nac - Roda)
Ik kijk de wedstrijd niet maar Utrecht had voor de wedstrijden 15 punten meer dan Heerenveen. Valt dus best mee hoe opvallend het is m.i. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Godverdomme.. PSV :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PSV - NEC op 2-2! Heerlijke middag!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Lang leve NAC, Roda weer op afstand hehe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nu PSV punten gaat laten liggen wellicht, is wel wel erg pijnlijk in Den Haag :+

EDIT: Laat maar :+

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 05-05-2013 14:03 ]

Pagina: 1 ... 103 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.