Sanchez moet trouwens ook vertrekken, dus bij verkoop is die 20 miljoen wel op te hoesten denk ik.
Sanchez moet vertrekken? Waar heb je dat gehoord/gelezen?tweaker2010 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:42:
Sanchez moet trouwens ook vertrekken, dus bij verkoop is die 20 miljoen wel op te hoesten denk ik.
Volgens mij blijt hij, tenzij Juve een goed bedrag wilde gaan bieden. Het liefst zie ik hem zelf blijven en mag wat mij betreft Pedro wel weg.
Is dat niet met alle spelers zo dat ze bij het juiste bedrag mogen vertrekken? Dit ontkennen doet Barca alleen maar om de prijs nog wat extra omhoog te drijven. Zijn marktwaarde is een stuk hoger dan Pedro.TB1989 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 19:50:
[...]
Sanchez moet vertrekken? Waar heb je dat gehoord/gelezen?
Volgens mij blijt hij, tenzij Juve een goed bedrag wilde gaan bieden. Het liefst zie ik hem zelf blijven en mag wat mij betreft Pedro wel weg.
Natuurlijk vrijwel elke speler in de wereld is te koop voor de juiste prijs.tweaker2010 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 20:00:
[...]
Is dat niet met alle spelers zo dat ze bij het juiste bedrag mogen vertrekken? Dit ontkennen doet Barca alleen maar om de prijs nog wat extra omhoog te drijven. Zijn marktwaarde is een stuk hoger dan Pedro.
Wat betreft marktwaarde hoger dan Pedro; logisch, ik vind hem dan ook een stuk beter. De reden dat Alexis' martkwaarde best prima is, is dan ook de reden dat ik hem erbij wil houden. Hij kan nog belangrijk zijn, dat gevoel heb ik steeds minder bij Pedro.
Ze hadden vorige zomer ook al interesse:tweaker2010 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:47:
[...]
Blijkbaar denken die Engelse clubs na afgelopen seizoen gelijk dat elk Duits talent een soort Gotze is ofzo.
Ik vind Schurrle ook weinig bijzonders en hij past naar mijn idee helemaal niet in de PL, maar we gaan het zien.
Schurrle is meer een winger, in ieder geval geen spits zoals Torres.
Schurrle admits interest in Chelsea
Monday 23 July 2012
Bayer Leverkusen forward Andre Schurrle says it would have been hard to turn Chelsea down if the Bundesliga side had accepted an offer from the Blues for his services. Leverkusen turned down Chelsea's offer for the Germany international as they felt they would not be able to find a suitable replacement.
"I don't think you would find any player in the Bundesliga who would say that they would not at all be interested," Schurrle said. "Chelsea would have been very interesting for me. You don't get a chance like that very often in your life."
However, Schurrle, who only joined Leverkusen a year ago from Mainz, respects the club's decision. "(Director of sport) Rudi Voller has explained the reasoning to me several times," he told Kicker magazine. "They could not find a suitable replacement and I am too important to Bayer."
Chelsea were reported to have raised their initial bid to €25m and Schurrle is disappointed that such figures were being mentioned in public. "I can imagine the fans will see me with different eyes now," he said. "If I play two or three bad games, then it could be difficult for me."
bron: http://www.fifa.com/world.../news/newsid=1667375.html
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hmm.. hier ben ik het eigenlijk wel erg zeer mee eens! Maar wat tweaker2010 zegt is ook niet onaardig.. we zullen zien wat fabeltjes zijn en wat waarheid isTB1989 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:39:
Mag toch hopen dat Torres niet komt, investeer die 20M maar eventjes mooi in een centrale verdediger...
Wie zijn ze? En wat vindt Mourinho dan van hem? Want daar gaat het uiteindelijk om...
Lekker begin voor Man Utd
Chelsea Liverpool en City hahaha
Mejor así
Hij is echt best wel goedAngeloonie schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:32:
André Schürrle voor €21 miljoen naar Chelsea
[...]
Ken de speler niet heel erg, maar hij is Duits international en nog jong, maar dat prijskaartje lijkt me ietwat hoog. Niet dat dat uitmaakt voor Abramovich natuurlijkAl is 23 goals in 83 wedstrijden nou ook niet echt denderend te noemen.
In ieder geval interessant om te zien wat dit voor de positie van Torres betekent.
Mijn lokale cluppie Norwich City daarentegen kan zich maar beter vroeg veilig spelen, want in de laatste vier rondes hebben ze ManU, Liverpool, Chelsea en ArsenalResteleiro schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:24:
Lekker begin voor Man UtdChelsea Liverpool en City hahaha
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Haha, dat is inderdaad een zwaar einde van het seizoen dan. Spurs hebben zowel niet een erg sterk begin als einde van het seizoen. Nu maar eens zorgen voor CL voetbal voor het jaar daarop. Wel weer zin in het nieuwe seizoen hoor! Nog maar een kleine 60 dagen 
Wat is die Neymar toch ook een vervelend kereltje. Showmannetje en bij elk tikje liggen, bah.
Wat is die Neymar toch ook een vervelend kereltje. Showmannetje en bij elk tikje liggen, bah.
[ Voor 19% gewijzigd door Slaapje op 19-06-2013 22:35 ]
To dare is to do
Oah jongens, ik zag net Neymar een goal maken en een assist geven. Zeker verdiend hij het om naar Barca te gaan. ZEKER WETEN!
Trolling..
De eerste goal die hij maakt is verschrikkelijk slecht gekeept, de korte hoek moet voor hem zijn en daar nog eens bij dat de goal van Ribery in mijn ogen mooier is (mening naturlijk)
Dan die assist.. HEEL slecht verdedigd en zoiets heb ik 100 spelers al eerder zien doen.. niks bijzonders dus.
Overrated die jongen.. of je zegt gewoon dat hij zo wordt gemaakt door de journalisten, dus ik pak m,n glazenbol er alvast bij voor speler van het jaar: 2013 = Messi (Schweinsteiger verdiend het meer), 2014: Messi of Neymar, 2015: Messi of Neymar, 2016: Messi of Neymar en 2017: Messi of Neymar..
Maar dat zal iedereen al bekend zijn
Verder niet hatelijk bedoeld, komt misschien wel zo over, maar dan kun je zien dat veel dingen van het voetbal gewoon onzin is.
Trolling..
De eerste goal die hij maakt is verschrikkelijk slecht gekeept, de korte hoek moet voor hem zijn en daar nog eens bij dat de goal van Ribery in mijn ogen mooier is (mening naturlijk)
Dan die assist.. HEEL slecht verdedigd en zoiets heb ik 100 spelers al eerder zien doen.. niks bijzonders dus.
Overrated die jongen.. of je zegt gewoon dat hij zo wordt gemaakt door de journalisten, dus ik pak m,n glazenbol er alvast bij voor speler van het jaar: 2013 = Messi (Schweinsteiger verdiend het meer), 2014: Messi of Neymar, 2015: Messi of Neymar, 2016: Messi of Neymar en 2017: Messi of Neymar..
Verder niet hatelijk bedoeld, komt misschien wel zo over, maar dan kun je zien dat veel dingen van het voetbal gewoon onzin is.
Ik heb liever een spits die er 25 lelijke, slecht gekeepte, slecht verdedigde goals intrapt dan een spits die 10 wonderschone goals maakt....
1. Schweinsteiger of Lahm voor Ballon d'Or lijkt me volledig terecht, ondanks dat ik Messi de beste op de wereld vind. Echter doe je wel een beetje alsof Messi dankzij journalistieke voorkeur de Ballon d'Or heeft gewonnen en dat lijkt me zeer onterecht. Alleen 2010 vond ik een uitzondering waard voor Iniesta, de rest van de tijd heeft hij hem mijns inziens volledig terecht gewonnen. Maar ook ben ik een FC Barcelona fan, dus wie weet ben ik onbedoeld toch wat biased...
2. Neymar overrated? Vast, in ieder geval een ontzettend hoge transfersom. Gisteren was hij weer beslissend, net als vorige wedstrijd. Dat hij goed speelt kun je niet ontkennen, maar misschien wil je dat wel erg graag? Zelf ben ik van mening dat Barcelona een enorm risico met hem neemt, maar het kan wel degelijk goed uitpakken. Hoop dat het lukt.
2. Neymar overrated? Vast, in ieder geval een ontzettend hoge transfersom. Gisteren was hij weer beslissend, net als vorige wedstrijd. Dat hij goed speelt kun je niet ontkennen, maar misschien wil je dat wel erg graag? Zelf ben ik van mening dat Barcelona een enorm risico met hem neemt, maar het kan wel degelijk goed uitpakken. Hoop dat het lukt.
Tja, wat is een hoge transfersom? Weliswaar had hij nog maar een 1-jarig contract, maar verder heeft hij heel wat meer potentie dan een paar van die Portugezen die ook voor 30 miljoen naar Monaco verkasten.
Klopt, en wat bedrag marketing-potentieel schat ik hem ook hoog in. Liever heb ik het niet over dat soort zaken bij voetbal, maar ik weet wel zeker dat dat ook een rol heeft gespeeld in de beslissing er veel geld voor neer te tellen. Desalniettemin is 57M érg veel geld. Maar misschien moet ik daar maar aan wennen, de afgelopen jaren is er behoorlijk gestrooid met geld. Falcao, Cristiano Ronaldo, Torres, Carrol, Neymar, Hulk, Witsel, James Rodriguez etc.tweaker2010 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:04:
Tja, wat is een hoge transfersom? Weliswaar had hij nog maar een 1-jarig contract, maar verder heeft hij heel wat meer potentie dan een paar van die Portugezen die ook voor 30 miljoen naar Monaco verkasten.
ik zie dit wel vaker genoemd worden, maar in hoeverre gaat dat voor spelers buiten de EU op? Het Bosman-arrest geldt alleen voor contracten binnen de EU, had Santos niet gewoon nog steeds een transfersom kunnen vragen wanneer zijn contract was afgelopen?tweaker2010 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:04:
Weliswaar had hij nog maar een 1-jarig contract,
Past dus prima bij barcelonaSlaapje schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 20:35:
Elect a clown, expect a circus.
Inderdaad. Pepe vs Neymar... kan leuk worden
Maar toch is Neymar qua uitstraling en gedrag een soort anti-Messi en past alleen daardoor al niet bij Barca
Aan jouw onderschrift te zien ben je ook redelijk partijdigMosin schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 01:19:
Oah jongens, ik zag net Neymar een goal maken en een assist geven. Zeker verdiend hij het om naar Barca te gaan. ZEKER WETEN!
Trolling..
Ben zelf geen superfan van Neymar, al vind ik het wel leuk dat ik hem 5 jaar geleden al bij Everton had gekocht met Fifa
Verwacht dat hij het erg moeilijk gaat krijgen op een hoog niveau maar als hij niet nog meer naast zijn schoenen gaat lopen er wel komt. Of hij zo goed of dichtbij Messi komt, dat weet ik niet.
Vergeet niet dat die hype ook is ontstaan omdat Barcelona hem 3 jaar geleden geloof ik al wilden hebben voordat hij zo overdreven bekend was dus hij zal echt wel wat kunnen.
Dat kan inderdaad leuk wordentweaker2010 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:25:
[...]
Inderdaad. Pepe vs Neymar... kan leuk worden![]()
Maar toch is Neymar qua uitstraling en gedrag een soort anti-Messi en past alleen daardoor al niet bij Barca
Ook hoop ik dat ze een paar mooie Engelse clubs gaan tegenkomen dit jaar in de CL zodat hij ook direct kennis kan maken met die manier van verdedigen. Engelse scheids heeft ie gister al meegemaakt en weet dus dat steeds vallen weinig zin heeft dan.
To dare is to do
Belachelijk hoe mensen kunnen zeiken over Neymar...
Die reacties hier: https://www.facebook.com/...nal/posts/574181482605006
Debiel gewoon, kijk gewoon even naar hoe hij voetbalt, kan je wel weer gaan zeggen ja slecht verdedigd, maar ja nou en? Alsof er in Spanje zo goed verdedigd wordt... Geniet gewoon van zijn techniek en explosiviteit. Nederland mist gewoon spelers die af en toe smerig doen, richt je frustratie dan niet op anderen.
Die reacties hier: https://www.facebook.com/...nal/posts/574181482605006
Debiel gewoon, kijk gewoon even naar hoe hij voetbalt, kan je wel weer gaan zeggen ja slecht verdedigd, maar ja nou en? Alsof er in Spanje zo goed verdedigd wordt... Geniet gewoon van zijn techniek en explosiviteit. Nederland mist gewoon spelers die af en toe smerig doen, richt je frustratie dan niet op anderen.
Toivonen deed dat, daar werden we ook niet blij van
Hij kapt 2 verdedigers (van laag niveau..) Nou en? Niks speciaals aan. Zelfs Song deed dat vorig jaar tegen Dortmund in de CL, wat van een compleet andere niveau is.
Waar zag je Neymar een paar weken terug tegen Engeland?
Nergens.
Waar zag je Neymar een paar weken terug tegen Engeland?
Tegelijk. Spaanse verdedigers van Real Valladolid kunnen ook weinig, maar als Messi die uitkapt zijn we wel content en geven we hem gouden balletjes.iPodKiller schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:26:
Hij kapt 2 verdedigers (van laag niveau..) Nou en? Niks speciaals aan. Zelfs Song deed dat vorig jaar tegen Dortmund in de CL, wat van een compleet andere niveau is.
Waar zag je Neymar een paar weken terug tegen Engeland?Nergens.
Ik begrijp de scepsis ook wel, maar doen alsof dat zijn schuld is, is zo raar.
Tuurlijk het is een aparte jongen met zijn haar etc. maar techniek heeft hij wel, hij is pas 21. 57 Miljoen is ongetwijfeld te veel, maar hij kan zeker een goede speler worden. In Brazilië is duiken preventief op de grond liggen, aangezien de verdedigers daar echt debiel zijn
Overigens ik bedoel Nederlands Elftal, we hebben Robben, dat is het
[ Voor 8% gewijzigd door StrongArmLance op 20-06-2013 11:30 ]
Neymar heeft talent, maar zoveel druk is ongetwijfeld niet goed voor een speler die zich nog kei hard moet bewijzen. Iedereen kan wel eens een rot wedstrijd hebben maar, juist in de grote wedstrijden hoor je jezelf te bewijzen, wat ik hem niet heb zien doen. Dan is hij imo overrated. Spelers zoals Lucas Moura gaat het denk ik beter redden dan Neymar, Lucas heeft ook wat gekost maar over hem wordt minder gepraat dan bij Neymar. Vind Lucas imo ook een betere speler dan Neymar, veel completer op dit moment.
Er zijn zat spelers genoeg die trucjes kunnen doen, maar met trucjes alleen kom je er niet, als een trucje van hem lukt, mooi maar er als je er geen assist mee kunt maken dan heb je er niks aan.
Neymar moet ala Ronaldo het complete pakket hebben, fysiek sterk en snel tegelijkertijd, techniek en een goed schot. Alleen dan kom je er. Hij moet de komende jaren wat spiermassa gaan opbouwen wil hij mensen nog afschudden.
Er zijn zat spelers genoeg die trucjes kunnen doen, maar met trucjes alleen kom je er niet, als een trucje van hem lukt, mooi maar er als je er geen assist mee kunt maken dan heb je er niks aan.
Neymar moet ala Ronaldo het complete pakket hebben, fysiek sterk en snel tegelijkertijd, techniek en een goed schot. Alleen dan kom je er. Hij moet de komende jaren wat spiermassa gaan opbouwen wil hij mensen nog afschudden.
[ Voor 17% gewijzigd door iPodKiller op 20-06-2013 11:53 ]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190207iPodKiller schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:47:
Ja, daar moet hij wel aan werken, maar Ronaldo wordt ook vaak uitgescholden voor duiker, maar iedereen die wel eens keihard rent weet dat een tikje je echt flink uit balans kan brengen.
'
Spelers bij PSG kennen gek genoeg niet heel veel druk... Ibra neemt dat wel op zich, Lucas, Pastore en Menez. Helaas kon Menez bij Roma niet ongelooflijk overtuigen, had wel potentie, maar de druk in Rome is veel te groot en de verwachtigingen te hoog (wel terecht, maar helaas
[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 20-06-2013 12:08 ]
Ja tuurlijk, ik zal eerder Bayern boven de grond plaatsen dan Barca, maar daar ben je ook wel een beetje fan voor he!afvalzak schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:32:
[...]
Aan jouw onderschrift te zien ben je ook redelijk partijdigRibery vind ik persoonlijk een verschrikkelijke speler (ook kwa schwalbes etc.) maar blijkbaar moet dat op topniveau.
Ben zelf geen superfan van Neymar, al vind ik het wel leuk dat ik hem 5 jaar geleden al bij Everton had gekocht met Fifa![]()
Verwacht dat hij het erg moeilijk gaat krijgen op een hoog niveau maar als hij niet nog meer naast zijn schoenen gaat lopen er wel komt. Of hij zo goed of dichtbij Messi komt, dat weet ik niet.
Vergeet niet dat die hype ook is ontstaan omdat Barcelona hem 3 jaar geleden geloof ik al wilden hebben voordat hij zo overdreven bekend was dus hij zal echt wel wat kunnen.
Tuurlijk doet Ribery wel eens nutteloze dingen, maar daar ben ik zo eigenlijk helemaal niet mee bezig, maar dan moet ik wel zeggen dat als erop gaat letten (zoals ik bij spaans voetbal doe
Ja Neymar heeft een goede techniek, maar dat hebben er heel veel. Ik zag een actie van Götze tegen schalke04 en dat had hij met een prima actie goed opgelost, ik ben benieuwd of Neymaar ook wel zoiets kan.
Ja zeker hebben de journalisten een aandeel, ik weet nog dat iemand hier zei: ''zolang zei een harde #@$ krijgen van het spaanse voetbal, dan zullen er weinig andere spelers van het jaar komen..'' Daar heeft hij wel volkomen gelijk in.
Isco kiest volgens Marca voor Real. Voor 20 miljoen lijkt me dat een erg goede deal. Ik verwacht van hem heel wat meer dan van Neymar eerlijk gezegd.
Het lijkt me sterk dat ze hem voor 20m laten gaan, als ie een gelimiteerde afkoopsom van 35m heeft.
Waarschijnlijk wordt er nog een speler van Real in de deal betrokken (Morata?)
Morata heeft ook veel potentie voor de toekomst, ik hoop dat hij bij de selectie blijft.tweaker2010 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:33:
Waarschijnlijk wordt er nog een speler van Real in de deal betrokken (Morata?)
Zeker nu Higuain zeker lijkt te vertrekken (verkoop dan Benzema
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wie zouden er dan voor speler van het jaar in aanmerking moeten komen behalve de gebruikelijke 2/4 uit Spanje?Mosin schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:45:
[...]
Ja zeker hebben de journalisten een aandeel, ik weet nog dat iemand hier zei: ''zolang zei een harde #@$ krijgen van het spaanse voetbal, dan zullen er weinig andere spelers van het jaar komen..'' Daar heeft hij wel volkomen gelijk in.
meh, ik had beide reacties even moeten samenvoegen

[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 22-06-2013 16:20 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik heb de reacties over Brazilie - Italie even naar [Voetbal] Confederations Cup 2013 verplaatst
.
Verwijderd
En ook die laat zich te makkelijk vallen en daar is in Nederland ook veel kritiek op. Ik vind het niet leuk om naar te kijken. Liever zie ik een vloeiende aanval en het resultaat van die aanval hoeft dan nog niet eens positief uit te vallen, maar dat zie ik vele malen liever dan spelers met de vallende ziekte die anderen aan een kaart helpen.kristan schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:29:
[...]
Overigens ik bedoel Nederlands Elftal, we hebben Robben, dat is het
Robben is fysiek dan ook een brekebeen, dus dat hij zo snel gaat liggen vindt ik niet zo heel gekVerwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:31:
[...]
En ook die laat zich te makkelijk vallen en daar is in Nederland ook veel kritiek op. Ik vind het niet leuk om naar te kijken. Liever zie ik een vloeiende aanval en het resultaat van die aanval hoeft dan nog niet eens positief uit te vallen, maar dat zie ik vele malen liever dan spelers met de vallende ziekte die anderen aan een kaart helpen.
Neymar is ook een ontzettend iel mannetje die heel vaak neergehaald wordt. Bij Neymar vinden veel mensen het erg, bij Robben dan minder erg? Zo kun je alles wel goedpraten, om het even wat te chargeren.
(En even voor de duidelijkheid; ook ik vind niet dat Neymar zo vaak moet vallen, maar snap in principe het punt van tweaker2010 wel, je moet ook ergens wel een beetje op jezelf letten. Messi ontwijkt ook ontzettend veel nare tackles door goed op te springen en niet te lang 'vast' te staan op de grond)
(En even voor de duidelijkheid; ook ik vind niet dat Neymar zo vaak moet vallen, maar snap in principe het punt van tweaker2010 wel, je moet ook ergens wel een beetje op jezelf letten. Messi ontwijkt ook ontzettend veel nare tackles door goed op te springen en niet te lang 'vast' te staan op de grond)
Heeft Neymar al in Duitsland of Engeland gespeeld dan? Dacht het niet, hij zal het krachthonk in moeten. 
Maarja Messi zou het in Italie ook niet redden denk ik, verdedigers maken je kapot daar (zie van Basten) de Spaanse competitie is wat dat betreft toch wel een stuk makkelijker. Ook gezien het enorme aantal goals daar.
Maarja Messi zou het in Italie ook niet redden denk ik, verdedigers maken je kapot daar (zie van Basten) de Spaanse competitie is wat dat betreft toch wel een stuk makkelijker. Ook gezien het enorme aantal goals daar.
Het niet zouden redden weet ik zo net nog niet, dat vind ik een nogal voorbarige aanname. Neymar zal zelf inderdaad het krachthonk wel in moeten, maar veel zal er niet veranderen, hij blijft immers een dun mannetje.tweaker2010 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:48:
Heeft Neymar al in Duitsland of Engeland gespeeld dan? Dacht het niet, hij zal het krachthonk in moeten.
Van Basten is toch ook op zo'n lelijke manier aan zijn "einde" gekomen?TB1989 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:38:

Ik kwam dit filmpje nog tegen, jammer dat ie niet meer in Europa speelt,wat een balbeheersing...ongelofelijk 
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=atQtUV-E8fA]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=atQtUV-E8fA]
De enkels van Van Basten waren inderdaad zo naar de klote ja, ontzettend jammer dat hij zo vroeg is moeten stoppen met voetballen...Satom schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:06:
[...]
Van Basten is toch ook op zo'n lelijke manier aan zijn "einde" gekomen?Snap wel dat een verdediger iets probeert, maar als de tegenstander sneller is, ben je al snel te laat/is de bal al weg..
In de Championnenleague maakte hij toch 2 goals tegen AC Milan (4-0). Oke, de wedstrijd in Italie won Milan dan weer met 2-0, en was Messi echt helemaal nergens en liep hij als een kip zonder kop rond, maar dat kan toeval zijn..tweaker2010 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:48:
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
In die wedstrijd (4-0) kreeg hij teveel ruimte en was Milan absoluut niet scherp. In de CL zijn verdedigers toch vaak wat voorzichtiger met kaarten pakken met oog op de volgende ronde etc. In de Serie A is dat wel anders.frankwopereis schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 10:19:
[...]
In de Championnenleague maakte hij toch 2 goals tegen AC Milan (4-0). Oke, de wedstrijd in Italie won Milan dan weer met 2-0, en was Messi echt helemaal nergens en liep hij als een kip zonder kop rond, maar dat kan toeval zijn..
Veel ruimte kreeg hij anders hier niet:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j_30eTTz2Xw]
(Ik weet het, flauw om dan een enkel moment er uit te pakken, maar een reden genoeg deze heerlijke goal nog eens te bekijken
)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=j_30eTTz2Xw]
(Ik weet het, flauw om dan een enkel moment er uit te pakken, maar een reden genoeg deze heerlijke goal nog eens te bekijken
[ Voor 20% gewijzigd door Catorce op 25-06-2013 11:10 ]
Mooi ingeschoten maar zie jij 1 verdediger (van de 5 die staan toe te kijken) serieus een tackle inzetten?
Ah, ik dacht al, zo'n mooie goal, er zal toch wel iemand zijn die hier nog iets over te zeiken heeft. Gelukkig wel. Een tackle inzetten in een fractie van een seconde.
Dit is een wereldgoal waar weinig verdedigers iets aan kunnen doen. In een seconde tijd controleert hij de bal en schiet hem in de kruising. Knappe jongen die in die luttele tijd iets kan doen.
Dit is een wereldgoal waar weinig verdedigers iets aan kunnen doen. In een seconde tijd controleert hij de bal en schiet hem in de kruising. Knappe jongen die in die luttele tijd iets kan doen.
Al schijnt hij zelf daar aan te hebben bijgedragen: de frustratie-tackle van Van Basten op Olde Riekerink in 1986 beschadigde zijn eigen rechterenkel, en dat is degene die het einde betekende...TB1989 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:59:
De enkels van Van Basten waren inderdaad zo naar de klote ja, ontzettend jammer dat hij zo vroeg is moeten stoppen met voetballen...
Blanc nieuwe trainer PSG, hoorde het toevallig net op het nieuws!Kaap schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:13:
http://sport.fok.nl/nieuw...-trainer-real-madrid.html
Benieuwd wie er naar PSG gaat

Fenerbahce 2 jaar uitgesloten van Europees voetbal en Besiktas 1 jaar.. Ze zullen vast wel een beroep gaat, maar dat zal toch een leeg loop veroorzaken bij Fenerbahce?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
ja ze lopen zo denk ik toch flink wat geld mis.Gynnad schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:14:
Fenerbahce 2 jaar uitgesloten van Europees voetbal en Besiktas 1 jaar.. Ze zullen vast wel een beroep gaat, maar dat zal toch een leeg loop veroorzaken bij Fenerbahce?
Wel leuk voor de vervangende clubs.
Dit zal Turkije denk ik wel weer flink wat punten kosten in de UEFA ranking.
Zou Kuyt dan toch nog naar Feyenoord komen deze zomer?
Verwijderd
Via de Twitter van @FKRotterdam zou in de wandelgangen de komst van Kuijt wel besproken zijn, maar desondanks niet gewenst, omdat ze deze speler dan waarschijnlijk erna niet meer met winst kunnen verkopen en hij te oud is. Geruchten, maar het was sowieso al een gerucht.tweaker2010 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:20:
Zou Kuyt dan toch nog naar Feyenoord komen deze zomer?
Ik denk dat het een kwestie van tijd is, voordat hij komt (:
Dit jonge Feyenoord kan wel een ervaren leider gebruiken denk ik, Kuyt halen zou een goede zet zijn, mits hij akkoord gaat met een niet al te hoog salaris.Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:23:
[...]
Via de Twitter van @FKRotterdam zou in de wandelgangen de komst van Kuijt wel besproken zijn, maar desondanks niet gewenst, omdat ze deze speler dan waarschijnlijk erna niet meer met winst kunnen verkopen en hij te oud is. Geruchten, maar het was sowieso al een gerucht.
Tevez naar Juventus. Zou kunnen betekenen dat Juve zich terugtrekt uit de strijd om Higuain.
@Kaap: Higuain vertrekt zo goed als zeker naar Arsenal:
http://www.vi.nl/nieuws/242799/Higuain-en-Arsenal-wachten-op-Real-na-bereiken-akkoord.htm
Zidane wordt trouwens assistent bij Real, op termijn zie ik hem wel hoofdtrainer worden, zou mooi zijn
http://www.nu.nl/sport/3510868/zidane-rechterhand-ancelotti-bij-real-madrid.html
http://www.vi.nl/nieuws/242799/Higuain-en-Arsenal-wachten-op-Real-na-bereiken-akkoord.htm
Zidane wordt trouwens assistent bij Real, op termijn zie ik hem wel hoofdtrainer worden, zou mooi zijn
http://www.nu.nl/sport/3510868/zidane-rechterhand-ancelotti-bij-real-madrid.html
Verwijderd
Ik ben het met je eens, maar ik ga er dan vanuit dat ze eerst een paar spelers zullen moeten verkopen, alvorens ze ook maar over Kuyt kunnen beginnen. Het schijnt nu overigens wel zo te zijn dat er meerdere clubs interesse hebben getoond in Pèlle. Aangezien deze echter vier jaar onder contract staat, moeten clubs wel de portemonnee trekken. Bij een eventueel vertrek zal er dus vervanging moeten komen en dan kan Kuyt ineens wel een reëele optie worden.tweaker2010 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:18:
[...]
Dit jonge Feyenoord kan wel een ervaren leider gebruiken denk ik, Kuyt halen zou een goede zet zijn, mits hij akkoord gaat met een niet al te hoog salaris.
Hmm.. ga je dan niet zo'n situatie krijgen als FC Groningen? Goede spits verkocht en je hebt geen scorende kracht meer, of zal Kuijt dat zo goed opvangen?Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 07:59:
[...]
Ik ben het met je eens, maar ik ga er dan vanuit dat ze eerst een paar spelers zullen moeten verkopen, alvorens ze ook maar over Kuyt kunnen beginnen. Het schijnt nu overigens wel zo te zijn dat er meerdere clubs interesse hebben getoond in Pèlle. Aangezien deze echter vier jaar onder contract staat, moeten clubs wel de portemonnee trekken. Bij een eventueel vertrek zal er dus vervanging moeten komen en dan kan Kuyt ineens wel een reëele optie worden.

Verwijderd
Alleen als hij goed in het systeem past. Overigens ontkent Martin van Geel al deze geruchten: Nu.nlSatom schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:33:
[...]
Hmm.. ga je dan niet zo'n situatie krijgen als FC Groningen? Goede spits verkocht en je hebt geen scorende kracht meer, of zal Kuijt dat zo goed opvangen?
Nou gambieter, zal 'ie dan toch komen?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oké! Moet zeggen dat ik Feyenoord leuk heb zien spelen, leuke en jonge ploeg.. dus als het zo stil blijft op de markt als hij zegt, dan kan het wel eens een mooi jaar worden voor Feyenoord(?)Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:53:
[...]
Alleen als hij goed in het systeem past. Overigens ontkent Martin van Geel al deze geruchten: Nu.nl
"We" hebben Ricky van Wolfswinkel al, dus Toivonen kan er ook wel bij. Stoke City gaat een team van lieverdjes worden vergeleken met de CanariesGonadan schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 08:32:
Nou gambieter, zal 'ie dan toch komen?
Het blijft toch onbegrijpelijk dat zo'n jongen blij is met Genk. Nog maar 24 en is dit het hoogst haalbare?Ismaïl Aissati (24) staat nog altijd in de belangstelling van Racing Genk. De middenvelder heeft nog een driejarig contract bij het Turkse Antalyaspor maar heeft wel oren naar een transfer. 'Als Genk aanklopt, zal ik dat zeker overwegen. Ik ben klaar voor een stap hogerop. Genk is een ambitieuze club die Europees speelt en Mario Been is iemand die voor aanvallend voetbal staat.'
Verwijderd
tweaker2010 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:17:
[...]
Het blijft toch onbegrijpelijk dat zo'n jongen blij is met Genk. Nog maar 24 en is dit het hoogst haalbare?
Van Antalyaspor naar Genk is een prima stap voor Aissati. En wie heeft er iets gezegd over het hoogst haalbare? Als hij zich bij Genk in de kijker weet te spelen zal er vast nog wel een mooie club langskomen. Als ik het goed begrijp dat moet Aissati volgens jou bij Antalyaspor blijven tot er een Europese subtopper (?) langskomt? Ik vrees dat hij dan lang kan wachten.
Bij Antalyaspor zat hij ook niet vanwege de sportieve prestaties maar vanwege het geld, nu komt hij daar dus al weer op terug. Hij kon eerder dacht ik ook naar Rusland, zo is Genk inderdaad wel een stap vooruit.
[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 03-07-2013 14:35 ]
Wanneer stoppen mensen eens met die arrogante stelling dat hij daar voor het geld zou zitten. Dat is totaal nergens op gebaseerd.tweaker2010 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:34:
Bij Antalyaspor zat hij ook niet vanwege de sportieve prestaties maar vanwege het geld.
De Turkse competitie is een competitie die zeker niet minder is dan de Nederlandse. Spelers gaan daar niet heen voor het geld, maar ook vanwege de competitie.
Turkse clubs presteren beter dan Nederlandse clubs in Europa. Er zitten daar clubs die zeer goede spelers aan kunnen trekken (Fenerbahce, Galatasaray) wat het ook voor spelers aantrekkelijk maakt om naar één van de andere clubs te vertrekken.
[ Voor 7% gewijzigd door JanW op 03-07-2013 14:41 ]
En waarom is die competitie beter geworden dan? Sneijder en Drogba kiezen niet voor het geld zeker?JanW schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:40:
[...]
Wanneer stoppen mensen eens met die arrogante stelling dat hij daar voor het geld zou zitten. Dat is totaal nergens op gebaseerd.
De Turkse competitie is een competitie die zeker niet minder is dan de Nederlandse. Spelers gaan daar niet heen voor het geld, maar ook vanwege de competitie.
Turkse clubs presteren beter dan Nederlandse clubs in Europa. Er zitten daar clubs die zeer goede spelers aan kunnen trekken (Fenerbahce, Galatasaray) wat het ook voor spelers aantrekkelijk maakt om naar één van de andere clubs te vertrekken.

De prestaties van de Turkse clubs zijn toegenomen door het geld, niet andersom.
Ook daarvoor was de Turkse competitie niet slechter dan de Nederlandse. En hoe kom je er bij dat je naar Antalyaspor zou gaan voor het geld? Wellicht dat ze iets meer kunnen betalen, maar het zal geen astronomisch verschil zijn zoals in Rusland of bij een PSG/Monaco het geval is.tweaker2010 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:17:
[...]
En waarom is die competitie beter geworden dan? Sneijder en Drogba kiezen niet voor het geld zeker?![]()
Het zegt ook wel wat dat er kennelijk geen hond zit te wachten om een Ajax of Feyenoord over te nemen en er goed geld in te pompen.tweaker2010 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:17:
[...]
En dat komt weer omdat Nederland maar 16M inwoners heeft. De droom van aanhaken bij de Europese top is een utopie in deze tijden, en het zal alleen maar verder verwijderd zijn naarmate de tijd vordert. Incidenteel succes kan, zie bijvoorbeeld Athletic de Bilbao in 2011-2012, maar structureel gaat denk ik geen enkele Nederlandse ploeg aanhaken.Kaap schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:35:
[...]
Het zegt ook wel wat dat er kennelijk geen hond zit te wachten om een Ajax of Feyenoord over te nemen en er goed geld in te pompen.
Toch denk ik dat het beter zou zijn voor Europese successen vanuit NL wanneer we een smallere top hebben. Nu strijden PSV, Ajax, Feyenoord, Twente, Vitesse allemaal om dezelfde binnenlandse talenten, en zullen zij dan ook verspreider terecht komen.
Maar Vitesse wel?Kaap schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:35:
[...]
Het zegt ook wel wat dat er kennelijk geen hond zit te wachten om een Ajax of Feyenoord over te nemen en er goed geld in te pompen.
PSV zet ook al de eerste stappen.
Ajax en Feyenoord zie ik niet overgenomen worden vanwege hun geschiedenis.tweaker2010 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 18:30:
[...]
Maar Vitesse wel?Het is een kwestie van tijd voordat de NL topclubs ook overgenomen worden.
PSV zet ook al de eerste stappen.
Twente is er te trots voor, die gaan zelf met jeugd beginnen en hopelijk een goede toekomst voorbereiden.
PSV tja, raar clubje als het om geld gaat..
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Eindelijk wat goed nieuws (bijna definitief) voor Spurs, Paulinho zal denk ik wel zorgen voor een goede aanvulling. Nu nog Villa halen
en dan komen we er wel.
Moest wel lachen om onderstaand filmpje
Moest wel lachen om onderstaand filmpje
To dare is to do
Ik vind het eigenlijk ook maar niets, als één of andere rijke stinkerd geld investeert/eigenaar wordt, de club koopt dan goede spelers (met een behoorlijk salaris) en wat als de rijke stinkerd dan zegt: "ik stop ermee, succesKaap schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:35:
[...]

Goed voorbeeld hiervan is Malaga. Kijk maar eens in wat voor een puinhoop die terecht zijn gekomen na het vertrek van die sheik.
PSN: Finally_Chris
Nu je het zegt, inderdaad, die moeten eerst de boel weer op de rails krijgen voordat ze überhaupt fatsoenlijk naar voren kunnen kijken.. wat een gedoe lijkt mij datCR1691 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:44:
Goed voorbeeld hiervan is Malaga. Kijk maar eens in wat voor een puinhoop die terecht zijn gekomen na het vertrek van die sheik.
Die sheik is nog steeds eigenaar van Malaga
Wikipedia: Málaga CF
En je kan natuurlijk niet vanuit het niets zeggen dat je ermee stopt. Die aandelen die je hebt moet je ook eerst verkopen. Je hebt wel verplichtingen als eigenaar zijnde.
En je kan natuurlijk niet vanuit het niets zeggen dat je ermee stopt. Die aandelen die je hebt moet je ook eerst verkopen. Je hebt wel verplichtingen als eigenaar zijnde.
Paulinho is idd een uitstekende speler. Vind hem qua niveau zeker vergelijkbaar met een speler als Gotze bijv.Slaapje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:34:
Eindelijk wat goed nieuws (bijna definitief) voor Spurs, Paulinho zal denk ik wel zorgen voor een goede aanvulling.

Isco heeft vandaag getekend bij Real. Mooi rugnummer trouwens.
[ Voor 32% gewijzigd door tweaker2010 op 04-07-2013 18:54 ]
PSG haalt Cavani voor 64 miljoen, jammer dat hij naar PSG gaat, lijkt me een zelfde soort speler als Zlatan.
Brontweaker2010 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 12:38:
PSG haalt Cavani voor 64 miljoen, jammer dat hij naar PSG gaat, lijkt me een zelfde soort speler als Zlatan.
http://www.vi.nl/achtergr...-De-Rossi-Dzeko-Tevez.htm
Is nog niet zeker. Kranten schrijven er wel over maar het is nog maar afwachten of het daadwerkelijk doorgaat.
Is nog niet zeker. Kranten schrijven er wel over maar het is nog maar afwachten of het daadwerkelijk doorgaat.
PSN: Finally_Chris
Zijn glazenbol
Er is nog niets bevestigd:
Niet Chelsea, maar Paris Saint-Germain lijkt de nieuwe club van Edinson Cavani te worden. De Fransen zijn bereid om aan de vraagprijs te voldoen.
Volgens de Franse krant L'Equipe hebben de Parijzenaars de gewenste 63 miljoen voor Cavani. Napoli-voorziiter Aurelio De Laurentiis heeft al meerdere malen aangegeven dat de spits niet voor minder het Stadio San Paolo mag verlaten.
In het Parc des Princes kan Cavani naar verluidt een bedrag van tien miljoen euro per jaar gaan verdienen. Hiermee zou hij na Zlatan Ibrahimovic de bestverdienende speler worden bij de kampioen van Frankrijk.
Chelsea lijkt inmiddels verder te kijken, omdat het niet de gevraagde 63 miljoen wil betalen voor de 26-jarige Cavani. De Londenaren zouden nu met een landgenoot van Cavani bezig zijn: Luís Suarez.
Hmm.. en ik dacht dat het zo'n rommeltje was bij MalagaJanW schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 13:02:
Die sheik is nog steeds eigenaar van MalagaWikipedia: Málaga CF

Hij is wel nog steeds eigenaar, maar steekt geen geld meer in de club.
Precies.toolkist schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:33:
Hij is wel nog steeds eigenaar, maar steekt geen geld meer in de club.
Daarnaast is er kans dat er bij de koop afspraken gemaakt zijn dat hij de aandelen in de club x aantal jaar moet behouden.
Dat was het grote probleem bij Malaga.
Die gast komt aan en doet grote uitspraken en pompt flink geld in de club waarmee veel spelers gehaald werden (inclusief hun dikke salaris). Opeens draait die knakker de geldkraan dicht en kan de club de salarissen niet meer betalen waardoor ze gedwongen waren om spelers te verkopen.
Die sjeik twitterd wel nog vaak en doet idiote uitspraken maar pompt er geen geld meer in.
Vind dat Malaga het wel goed en snel gefixed heeft, waardoor ze weer beloond werden door de UEFA.
En het is rond, nice!Slaapje schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:34:
Eindelijk wat goed nieuws (bijna definitief) voor Spurs, Paulinho zal denk ik wel zorgen voor een goede aanvulling. Nu nog Villa halenen dan komen we er wel.
Moest wel lachen om onderstaand filmpje![]()
[video]
To dare is to do
Headsup: Sport1 zend vanaf komend seizoen geen Premier League meer uit. Das klote daar mijn abbo nog loopt t/m oktober.
Wtf? Gaat naar EDL?
[ Voor 70% gewijzigd door Vos op 07-07-2013 15:09 ]
EDL wordt FOX. Komen 2 abbo's bij. Internationaal met o.a. PL en totaal abbo.
Hm Damn, ben ik niet blij mee!
FoxSport vind ik zo duur om naast Sport1 er nog bij te hebben.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb nu al Eredivisie Live en Sport1. EDL wordt Fox. Ik hoef dus enkel Sport1 op te zeggen, waarom zou ik Sport1 nog houden.Quad schreef op zondag 07 juli 2013 @ 17:06:
Hm Damn, ben ik niet blij mee!
Op termijn gaat alles naar Fox, dat Sport1 kan wel opdoeken vrees ik.
Ik kan het niet goed vinden op de site van Fox Sports (mits ik de goede site ervoor heb), maar de Primera División is komend seizoen toch nog wel gewoon te zien bij Sport1.. zou een beetje *&%^ zijn om voor de Copa del Rey Sport1 te moeten hebben en voor de competitie Fox Sports..
Van wat ik gelezen heb gaan Serie A en Premier League naar FOX, de rest blijft bij Sport1. Turkse competitie komt daar dan ook nog bij.Satom schreef op zondag 07 juli 2013 @ 20:14:
Ik kan het niet goed vinden op de site van Fox Sports (mits ik de goede site ervoor heb), maar de Primera División is komend seizoen toch nog wel gewoon te zien bij Sport1.. zou een beetje *&%^ zijn om voor de Copa del Rey Sport1 te moeten hebben en voor de competitie Fox Sports..
http://foxsports.nl/abonnementenSatom schreef op zondag 07 juli 2013 @ 20:14:
Bundesliga blijft ook bij Sport1, jammer, maar alleen daarvoor ga ik Sport1 niet houden. Premier League verschuiving naar FOX gaat me geld schelen.
Dit topic is gesloten.