Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ben wel benieuwd wat dit voor de toekomst gaat betekenen, een monopolie van FOX?
To dare is to do
Kaap en co, zouden jullie blij zijn geweest met Suarez? Dan heb ik het over het totaalpakket, niet zijn voetbalkwaliteiten
[ Voor 27% gewijzigd door gambieter op 08-07-2013 10:28 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik denk dat Arsenal dit gebruikt om het prijsopdrijven van de Higuain-deal tegen te gaan door Real Madrid.gambieter schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:27:
Liverpool reject £30m Arsenal bid for Suarez.
Kaap en co, zouden jullie blij zijn geweest met Suarez? Dan heb ik het over het totaalpakket, niet zijn voetbalkwaliteiten. Een van onze nachtwakers is fel Liverpool-fan, en ik maak wel eens een praatje met hem als ik overwerk, maar die zou het helemaal niet erg vinden als Suarez verkocht wordt.
Lijkt me een erg 'on Wenger-iaanse' aankoop eigenlijk.
Hij kan goed voetballen, maar ja, z'n maniertjes.....

Dat zou inderdaad wel eens de reden kunnen zijn, want wie wil er nu een speler die de eerste 6 wedstrijden geschorst is en daarna op scherp staat, en ook de reputatie van de club kan aantasten met het gedrag.Gunner schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:32:
Ik denk dat Arsenal dit gebruikt om het prijsopdrijven van de Higuain-deal tegen te gaan door Real Madrid.
* gambieter gaat maar even niet op deze inLijkt me een erg 'on Wenger-iaanse' aankoop eigenlijk.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Persoonlijk vind ik Suarez een briljante voetballer. Echter alle randzaken en gedrag maken het een negatief totaalpakket. Komt ook nog bij dat ik niet vind dat zijn speelstijl past bij Arsenal, hij is te egoïstisch voor het spel dat Wenger wil spelen. Ik vind het daarom ook geen aankoop die bij Arsenal past en ik zou er echt niet blij mee zijn. Maar ik kan me vanwege alle genoemde redenen ook niet voorstellen dat hier enige waarheid aan zit.gambieter schreef op maandag 08 juli 2013 @ 10:27:
Liverpool reject £30m Arsenal bid for Suarez.
Kaap en co, zouden jullie blij zijn geweest met Suarez? Dan heb ik het over het totaalpakket, niet zijn voetbalkwaliteiten. Een van onze nachtwakers is fel Liverpool-fan, en ik maak wel eens een praatje met hem als ik overwerk, maar die zou het helemaal niet erg vinden als Suarez verkocht wordt.
http://www.fcbarcelona.ca...illa-a-latletic-de-madrid
David Villa naar Atletico Madrid! Zeer lage prijs, daar ben ik behoorlijk ontstemd over. Wel blij dat hij in Spanje blijft, Atletico is een ontzettend mooie club en die kunnen na het vertrek van Falcao wel een nieuwe spits gebruiken
Een Armeense voetballer die het tot nu toe alleen in Oekraine heeft laten zien, en dat zou de vervanger van Gotze moeten worden? Ik weet het niet hoor. Laat hem eerst maar eens Duits leren. Ik vindt het een belachelijke hoog bedrag eerlijk gezegd, waardoor de druk op hem enorm zal zijn. Doet me denken aan die Chygrynski die voor veel geld naar Barca ging en ook flopte.TB1989 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:34:
Mkhitaryan naar Dortmund. Lijkt me een zeer goede aankoop, heeft het fantastisch gedaan bij Donetsk. het ziet er naar uit dat Dortmund het geld van Gotze en de CL finale goed aan het uitgeven is, sterk team kan er neergezet worden komend seizoen.
Villa is al een poos uit vorm en is al aardig op leeftijd, dat zal zijn marktwaarde wel gedrukt hebben.TB1989 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 17:08:
Zo, deze zag ik niet aan komen:
http://www.fcbarcelona.ca...illa-a-latletic-de-madrid
David Villa naar Atletico Madrid! Zeer lage prijs, daar ben ik behoorlijk ontstemd over. Wel blij dat hij in Spanje blijft, Atletico is een ontzettend mooie club en die kunnen na het vertrek van Falcao wel een nieuwe spits gebruiken
"De deal wordt geschat op maximaal 5,1 miljoen en de club behoudt 50% van de toekomstige overdracht "
Maar goed Barcelona houdt wel van een miskoop hier en daar, Neymar en Messi in een team kan nooit goed gaan, Messi de 'beste' speler van de wereld en Neymar die denkt dat hij de beste speler van de wereld is, Messi de teamspeler en de solist Neymar, nou dat zal een interessant koppel worden.
@Tweaking Art; verlicht ons, wie is de beste speler van de wereld?
Ik weet het niet hoor, Neymar fantastische speler in z'n eentje. Messi kan er ook wat van. Ik zou als spitszijnde echt nooit bij barcelona willen spelen: je komt nooit aan de bal. Net als bij Real, die Ronaldo knapt het wel in z'n eentje op
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ѫа$тёя чѳця аят
Ik lees ook dat ze Marquinhos van AS Roma over willen nemen voor een miljoen of 30. Zou weer wanbeleid zijn maar ze zoeken het maar lekker uit daar.
De Spaanse competitie is één grote boevenbende. Geld uit blijven geven die er niet is maar wel hun handjes ophouden bij de Spaanse banken. Walgelijk.
PSN: Finally_Chris
Volgens mij hebben ze zelfs met al die transfers de afgelopen jaren elke keer tientallen miljoenen schuld afgelost.CR1691 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:49:
Wanbeleid ten top bij Barcelona. De laatste jaren smijten ze met geld alsof het niets is. Daarnaast worden spelers vrijwel afgeschreven als ze niet voldoen. Als ze toch zoveel geld uitgeven hadden ze het beter kunnen steken in het aflossen van hun torenhoge schulden, die hebben ze ook nog steeds. De President en Technisch Directeur maakt er een zooitje van. Villa kopen voor 40 miljoen, verkopen we lekker voor 5. Song kopen voor 25 miljoen, zit alleen maar op de bank of zelfs tribune, alsof het niets is! Chygrinsky haalden ze voor 20 miljoen, jaar later ging hij weer weg voor een fooitje. De transfer van Neymar is al helemaal lachwekkend. Groot talent hoor maar met een 1jarig contract 57 miljoen uitgeven is gewoon onverantwoord. Voor dat geld hadden ze Isco en nog een centrale verdediger op kunnen pikken.
Ik lees ook dat ze Marquinhos van AS Roma over willen nemen voor een miljoen of 30. Zou weer wanbeleid zijn maar ze zoeken het maar lekker uit daar.
De Spaanse competitie is één grote boevenbende. Geld uit blijven geven die er niet is maar wel hun handjes ophouden bij de Spaanse banken. Walgelijk.
Niet dat ik het oneens ben over het transferbeleid bij FC Barcelona, maar je overdrijft wel heel erg met de beeldvorming dat zogenaamde gaten in de begroting dankzij zulke transfers worden gevuld door de bank. Is niet zo. In ieder geval al een aantal jaar niet meer.
De transferopbrengsten nemen alleen maar af. Dus ik weet niet hoe je daar schuld mee wilt aflossen?http://www.transfermarkt.com/en/fc-barcelona/transfers/verein_131.html
2013/2014 *tot nu toe*
Transferuitgaven
70 miljoen
Transferopbrengsten
6,1 miljoen
----------------------------------
2012/2013
Transferuitgaven
33 miljoen
Transferopbrengsten
0,5 miljoen
-----------------------------
2011/2012
Transferuitgaven
60 miljoen
Transferopbrengsten
47 miljoen
Dus jij denkt dat alles financieel daar op transferopbrengsten gebaseerd is? Ze hebben een begroting van rond de half miljard (net als Real, die zijn ook al over de 500M gegaan met begroting), en lossen elk jaar schuld af.tweaker2010 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 13:58:
[...]
De transferopbrengsten nemen alleen maar af. Dus ik weet niet hoe je daar schuld mee wilt aflossen?
Een speler die net 1 seizoen goed gespeeld heeft bij een subtopper in een gedevalueerde competitie is echt geen 30 miljoen waard...
Haha die bril afzetten gaat niet, daarom hebben roma supporters achterlijk hoge verwachtingen voor een club die maar 3x de scudetto heeft gewonnentoolkist schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:32:
Kristan, nu even je AS Roma bril afzetten svp en dan nog een keer zeggen
Een speler die net 1 seizoen goed gespeeld heeft bij een subtopper in een gedevalueerde competitie is echt geen 30 miljoen waard...
Met het team wat er staat, als het niet onderpresteert, behoren we tot de top van Italië met Napoli, Milan, Juve en Fiorentina, maar gewoon te wisselvallig.
Als je ziet hoe ze presteren tegen topclubs zou je zeggen die zijn minstens 3e geworden.
Maar goed, punt is:"Marquinhos is een toptalent, Barcelona zoekt een verdediger, zijn contract loopt nog lang door, hij wil niet weg en Roma zit krap met goede verdedigers (al is Benatia aangetrokken). Als ik dan zie dat Strootman voor 20 miljoen zou worden aangetrokken, dan ja: 30 miljoen
Gekocht voor 40 miljoen, verkocht voor 5 miljoen, dan kan je denk ik wel spreken van een miskoop.TB1989 schreef op maandag 08 juli 2013 @ 23:37:
Miskoop van wereldklasse? Kom nou... Hij speelde een fantastisch 2010-2011 en Barcelona won mede dankzij de goede inbreng van David Villa de CL. Toen nog een leuke eerste seizoenshelft in 2011-2012 waarna hij zijn been brak op de CWC. Na terugkomst erg hoog doelpuntenmoyenne, maar is het inderdaad niet meer zoals geweest.
@Tweaking Art; verlicht ons, wie is de beste speler van de wereld?
Behalve dat vind ik dat Villa niet bij Barcelona past, Villa is een loper en geen technicus, aangezien Barcelona nogal houdt van dat korte combinatiespel is het handig om spelers met een zeer goede techniek te hebben, dus Barcelona heeft 40 miljoen uitgegeven aan een speler die in principe altijd vervangen zou moeten worden voor een speler die beter bij de club past, nou vind ik Neymar persoonlijk niet de allerbeste keuze door zijn solo avontuurtjes maar hij is snel, technisch en kan scoren.
Je kan er over twisten maar ik vind dat spelers zoals Villa baat hebben bij een directere speelstijl, zeg maar a la Real Madrid, Villa is een goede speler maar hij had denk ik beter geweest bij een andere club als Barcelona.
@TB1989 Ik hoef denk ik niets te verlichten, ik geloof niet per se in 'beste' spelers, Messi is een goede speler maar heeft zijn beperkingen, zelfde voor Ronaldo, behalve dat is voetbal een teamsport dus is het lastig om iemand per definitie de beste te noemen.
Ze hebben al 12 middenvelders..
[ Voor 21% gewijzigd door Mosin op 11-07-2013 13:51 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Misschien welKaap schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:37:
We weten ondertussen wel dat je geen fan van Guardiola bent. Moeten we dat echt elke keer opnieuw lezen
Ѫа$тёя чѳця аят
Thiago is wellicht overbodig, maar na Kroos, Schweinsteiger en Javi Martinez zit er niet een echte topper bij. Alaba is een linksback volgens mij toch? Gustavo is een leuke voetballer, maar speelt op een positie waar Martinez ook op speelt. Een middenveld met Martinez - Schweinsteiger - Kroos/Thiago lijkt me toch een heerlijk middenveld. Zeker met de historie van Kroos, die nogal eens geblesseerd is, is een kwaliteitsimpuls op die plek wel wenselijk.
Guardiola gaat het idd niet lang uithouden bij Bayern, Tov zijn voorganger kan hij alleen maar minder presteren.Mosin schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:47:
Gaat die pep guardiola nou serieus thiago halen, dan kan die badmuts verrekken en al helemaal als dat ten koste van een Duitse speler gaat. Die thiago is wel een goede voetballer, maar als hij op het middenveld staat, dan is de kerel van de pot gerukt.. die guardiola heeft me nog niet overtuigd met z,n spelletjes (ook nu ik oefen wedstrijden heb gezien enzo)
Ze hebben al 12 middenvelders..
Je ziet nu dat Duitse spelers als Gomez eruit gewerkt worden en hij Spaanse spelers om zich heen wil hebben.
Ik voorzie dat deze quote wel eens aangepast terug kan komenKaap schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:37:
We weten ondertussen wel dat je geen fan van Guardiola bent. Moeten we dat echt elke keer opnieuw lezen
Toch wordt Bayern (al is het FC Hollywood) wel gezien als relatief stabiel en geduldig tegenwoordig. Hij zal wel tijd krijgen, zolang hij Beckenbauer/Hoenness etc (en Bild Zeitung) maar niet tegen zich in het harnas jaagttweaker2010 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:21:
Guardiola gaat het idd niet lang uithouden bij Bayern, Tov zijn voorganger kan hij alleen maar minder presteren.
Je ziet nu dat Duitse spelers als Gomez eruit gewerkt worden en hij Spaanse spelers om zich heen wil hebben.
Klopt, steun en tijd vanuit de club zal hij wel krijgen/hebben, maar vanuit Bild en de media kan het snel over zijn bij mindere prestaties. De druk om te presteren is enorm.gambieter schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:25:
[...]
Toch wordt Bayern (al is het FC Hollywood) wel gezien als relatief stabiel en geduldig tegenwoordig. Hij zal wel tijd krijgen, zolang hij Beckenbauer/Hoenness etc (en Bild Zeitung) maar niet tegen zich in het harnas jaagt
Ik voorzie van niet. Er loopt nu al 2 jaar een privedraad omdat er hier mensen liepen te klagen dat het vaak over Arsenal ging. Bij voorkeur houden we alles daarbinnen. Natuurlijk niet onze schuld dat andere clubs minder vertegenwoordigd worden in dit topicgambieter schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 18:25:
[...]
Ik voorzie dat deze quote wel eens aangepast terug kan komen
In ieder geval snapt iedereen het punt denk ik wel over het aantal middenvelder met hun kwaliteiten, dan is het natuurlijk zonde om een top speler op de bank te hebben zitten, dan moet die speler gewoon naar een club gaan waar hij kan uit blinken. Kijk nu ook maar met Mario Gomez.. Hij past niet in Guardiola's plaatje terwijl elke club wel kan dromen van zo'n spits, voetballend misschien wat minder, maar dodelijk zeker.
EDIT: Die opvolger van Mario Götze is toch ook niet mis! Eerste wedstrijd gelijk een assist en doelpunt..
[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 12-07-2013 00:46 ]
Ѫа$тёя чѳця аят

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Luister wat hij zegt op 0:18 , oh wat zielig voor hem hahahah hij probeert pitches uit te spreken. .
Plebs2504 4 dagen geleden
John Terry also likes the bitches

Dit moet van ginkel ook krijgen eigenlijk
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ZyRtBDKuNoY]
[ Voor 10% gewijzigd door iPodKiller op 12-07-2013 02:09 ]
Gaat erom dat Guardiola nog niet eens aan de competities begonnen is maar hij bij jou in veel van je posts toch al afgedaan hebt. Die vent heeft zich nog niet eens mogen bewijzen.Mosin schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 00:44:
Nou sorry, ik zal voortaan mijn geklaag wel voor me proberen te houden.
Heb je ook gelijk in, alleen hoe hij nu al met spelers bezig is staat mij niet zo aan, maar dat is meer wat ik er zelf van vind.Kaap schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:19:
[...]
Gaat erom dat Guardiola nog niet eens aan de competities begonnen is maar hij bij jou in veel van je posts toch al afgedaan hebt. Die vent heeft zich nog niet eens mogen bewijzen.
Hij krijgt in het begin van het seizoen al gelijk Barca, Dortmund, HSV/BMG (telekom cup) over z,n oren, dat is ook gelijk een mooie test, denk ik.
Ѫа$тёя чѳця аят
Heeft zich amper bewezen en enkel een goed toernooi gespeeld..

http://www.vi.nl/nieuws/2...w-groot-Spaans-talent.htm
Edit
Al gevonden, 8.8M aan belasting. Aardige smak geld, maar als hij echt zo'n talent is, dan zit Real wel de komende jaren goed.
[ Voor 27% gewijzigd door JanW op 12-07-2013 15:08 ]
Maar verkopen met winst gaat denk ik nooit meer lukken, al is dat volgens mij nooit de insteek bij Real geweest.JanW schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:06:
38.9? Ik zie hier 30M voorbij komen, wat ook in zijn ontsnappingsclausule zou staan.
http://www.vi.nl/nieuws/2...w-groot-Spaans-talent.htm
Edit
Al gevonden, 8.8M aan belasting. Aardige smak geld, maar als hij echt zo'n talent is, dan zit Real wel de komende jaren goed.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Inderdaad, zo'n groot talent is het nu ook weer niet hij is al 23. Ik vind Isco wel 30 miljoen waard, maar hij niet.Angeloonie schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:43:
Dafuq.
Heeft zich amper bewezen en enkel een goed toernooi gespeeld..Is zeker een groot talent maar een kleine €40 mil is wel erg veel.. €20 mil was al veel maar realistischer.. Maarja, als er een gelimiteerde afkoopsom is en je wilt hem graag, dan doe je het maar
Wow. Egocentrisch is niet het juiste woord. Ondankbaar, zeker gezien het feit dat Liverpool de eigen reputatie beschadigde door Suarez te blijven verdedigen, ondanks diens idiote acties. En wat zegt Luisje dan:Maar als deze club de Champions League niet haalt, dan is dat van negatieve invloed op de moraal van een speler. Ik heb hier dus geleden. Het is zwaar om elke week naar de Premier League te kijken in de wetenschap dat je nooit de kans hebt om hem te winnen.
De 'ware' Luis Suarez zal eerder de bijter en de speler zijn die geen enkele schaamte kent en over lijken gaat om te winnen...''Daar komt bovenop dat de Engelse media mij niet begrijpen. De controverses met Patrice Evra en Branislav Ivanovic waren daarvoor beslissend. Bij mij worden altijd extra vragen gesteld.''
Suarez bejegende Manchester United-speler Evra racistisch en beet Chelsea-verdediger Ivanovic in zijn arm.
''Na het Evra-incident was het erg lastig voor mij om de mensen te overtuigen van de 'ware' Luis Suarez. Het ging de goede kant op, maar het voorval met Ivanovic was een nieuwe klap. Als dat niet gebeurd was, was ik misschien afgelopen seizoen tot beste speler van de Premier League uitgeroepen.''
Heeft die gast dat niet op het voortgezet onderwijs gehad dan?afvalzak schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 11:21:
Cursusje net Engels zou mooi zijnToch lullig als iedereen denkt dat je het constant over bitches hebt
Elect a clown, expect a circus.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Klopt, zo heb ik het ook begrepen. Ik kan het wel begrijpen, alleen is de vraag of Alderweireld wel zo goed is dat hij direct naar een PL-topclub kan.Gonadan schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:01:
Alderweireld dus niet naar Norwich als ik het goed begrijp?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Van het eerste leer je meer. Swansea speelt dit seizoen ook Europees en heeft met Laudrup een topcoach en heeft ook goed geinvesteerd.
[ Voor 25% gewijzigd door gambieter op 14-07-2013 19:16 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik hoop dat hij wat nuttigs toevoegd aan het team. Iedereen kan nu al weten wie op het middenveld komen en dat worden gewoon de technische en snelle spelers zoals: Götze, Robben, Ribery en Thiago..
Die Thiago viel me wel altijd op, dus gelukkig is hij het.
Ik heb niks te willen als fan, maar ik hoop dat ze goede keuzes maken.
Ik kijk ook altijd wedstrijden van Duitsland en ben ook supporter ervan, maar om een vergelijking te maken: Als Nederlandse spelers ergens onder gaan, dan vind niemand dat geweldig, dus daarom vind ik het zonde dat er onder Guardiola misschien wel Duitse ''slachtoffers'' vallen. Die moeten gelijk naar een club waar ze wat kunnen. Aan de andere kant kan het misschien wel goed uitpakken en een mooi jaar worden. Ze komen nog te spelen tegen Dortmund en Barca en als ze die overtuigend winnen, dan heeft hij mijn vertrouwen, maar dat gaat meestal zo met nieuwe trainers/spelers.
[ Voor 55% gewijzigd door Mosin op 14-07-2013 20:27 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Inderdaad, goed nieuws! Ben benieuwd wie Barca als evt vervanger gaat halen. Misschien Eriksen?Mosin schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:23:
Thiago Alcántara naar Bayern.
Opzich wel jatweaker2010 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:31:
[...]
Inderdaad, goed nieuws! Ben benieuwd wie Barca als evt vervanger gaat halen. Misschien Eriksen?
Ik kijk elke week naar Ajax, maar Eriksen vind ik een matige voetballer hoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 14-07-2013 21:33 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Lol. Nou als van Ginkel net zoveel speelminuten krijgt als Buttner zou ik me zeker nog wel even bedenken.'Ook Alexander Büttner was positief en zei dat ik deze kans moest grijpen'
Marco van Ginkel had voor zijn overgang naar Chelsea contact met zijn ex-ploeggenoot die vorig jaar van Vitesse overstapte naar Manchester United (VI).
Precies, jammer van zo'n speler. Je weet alleen niet wat Van Ginkel en Mourinho gezegd hebben tijdens dat gesprek. Er zijn volgens mij trainers genoeg die je naaien waar je bij staat. Ik hoop voor hem dat hij aan de bak komt. Ervaren spelers zijn altijd goed, kijk ook maar naar Strootman die naar AS Roma gaat, die hopelijk zijn steentje bij kan dragen enzovoorts.tweaker2010 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:35:
[...]
Lol. Nou als van Ginkel net zoveel speelminuten krijgt als Buttner zou ik me zeker nog wel even bedenken.
Ѫа$тёя чѳця аят
Niet omdat ik niet voor Ajax ben, maar ik denk niet dat Eriksen naar Barcelona zou gaan en ik sta er ook niet om te springen als het wel gebeurt. Sergi Roberto is 21 en die gaan ze als het goed is de kans geven zich te bewijzen dit seizoen. De defensie zal versterkt moeten worden, daar lijkt me alle aandacht op te liggen.tweaker2010 schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:31:
[...]
Inderdaad, goed nieuws! Ben benieuwd wie Barca als evt vervanger gaat halen. Misschien Eriksen?
Sorry maar die gaat ontzettend veel concurrentie krijgen. Had beter naar Man U kunnen gaan o.i.d.Mosin schreef op zondag 14 juli 2013 @ 20:23:
Thiago Alcántara naar Bayern.
Ik hoop dat hij wat nuttigs toevoegd aan het team. Iedereen kan nu al weten wie op het middenveld komen en dat worden gewoon de technische en snelle spelers zoals: Götze, Robben, Ribery en Thiago..
Die Thiago viel me wel altijd op, dus gelukkig is hij het.
Ik heb niks te willen als fan, maar ik hoop dat ze goede keuzes maken.
Ik kijk ook altijd wedstrijden van Duitsland en ben ook supporter ervan, maar om een vergelijking te maken: Als Nederlandse spelers ergens onder gaan, dan vind niemand dat geweldig, dus daarom vind ik het zonde dat er onder Guardiola misschien wel Duitse ''slachtoffers'' vallen. Die moeten gelijk naar een club waar ze wat kunnen. Aan de andere kant kan het misschien wel goed uitpakken en een mooi jaar worden. Ze komen nog te spelen tegen Dortmund en Barca en als ze die overtuigend winnen, dan heeft hij mijn vertrouwen, maar dat gaat meestal zo met nieuwe trainers/spelers.
Nou ja, ik vind het niet erg. Zo krijg je de beste spelers op het veld en als iemand uitvalt ga je er niet door naar beneden wat vorig jaar wel was met Luis Gustavo of Contento. In plaats van hun heb je bijvoorbeeld Kroos, Robben, Götze, Thiago of Müller en dat is verschil van dag en nacht met de eerst genoemde spelers.iPodKiller schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:45:
[...]
Sorry maar die gaat ontzettend veel concurrentie krijgen. Had beter naar Man U kunnen gaan o.i.d.
Bayern is gewoon een heel aantrekkelijke ploeg, omdat Bayern financieel gezond is, een goede trainer heeft (hij moet zich nog bij Bayern bewijzen) en gewoon om alle prijzen speelt. Als hij het spelletje er goed in gestampt krijgt, dan sta ik er niet van te kijken als we weer de triple winnen.
Maar om even objectief te zijn, ja misschien wel. Helaas is het aan de andere kant ook weer zo, dat niet alles eerlijk verdeeld wordt kwa spelers. Real Madrid zal niet zomaar een goede speler naar Barca laten gaan en dat ook bij Bayern en Dortmund enz.
Trouwens ik heb al nieuws voor seizoen: 2014/2015.. Bayern verwacht Lewandowski gewoon te verwelkomen in het seizoen hierna. Tenminste dat zei Karl-Heinz Rummenigge.
EDIT: Staat net dit op fcupdate: Bij Barcelona kwam Thiago afgelopen seizoen, door de hevige concurrentie op het middenveld, weinig aan spelen toe. De middenvelder wilde daarom vertrekken.
Nu zou je echt een reactie geven in deze richting:

[ Voor 28% gewijzigd door Mosin op 15-07-2013 05:05 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Ben benieuwd hoe hij het gaat doen bij Bayern, zelf denk ik dat hij echt een hele grote kan gaan worden. Het EK onder 21 speelde hij ook ontzettend goed en afgelopen seizoen liet hij meerdere malen al zien ontzettend veel talent te hebben. Vraag me alleen af wie het voornaamste kind van de rekening gaat worden op het moment dat hij speelt. Kroos? Of een centrale verdediger omdat Javi martinez door Pep naar achteren wordt geschoven wellicht?
[ Voor 8% gewijzigd door Catorce op 15-07-2013 11:09 ]
Ja reken maar op Kroos en het is heel simpel om daar achter te komen.. Kroos is wat dat betreft niet heel technisch en ook niet de aller snelste, want Götze, Ribery, Thiago en Robben zijn nog altijd veel sneller dan hem en ook wel technisch beter en dat wil Guardiola natuurlijk. Helaas is het dan zo, maar ja, Guardiola heeft geen zak met de Nationale ploeg, dus die gaat lekker zijn eigen gang. Aan de andere kant zitten de 2 bazen wel steeds op zijn dak als hij wat wilt en die zijn echt niet stom die 2 als het over de nationale ploeg gaat.
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 15-07-2013 11:22 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Vergeet niet dat Guardiola coach is en Thiago een spaanse speler is, hij krijgt zijn speeltijd echt wel hoor.iPodKiller schreef op zondag 14 juli 2013 @ 22:45:
[...]
Sorry maar die gaat ontzettend veel concurrentie krijgen. Had beter naar Man U kunnen gaan o.i.d.
Cesc zou trouwens naar Man Utd vertrekken, lijkt me qua speelstijl niet echt een geschikte club voor hem.
En waar gaat Barcelona dat geld vandaan halen dan? Alsof Chelsea gewillig zijn beste speler gaat verkopenTB1989 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:43:
Als Cesc ook vertrekt hoop ik dat Barcelona Juan Mata haalt, dat vind ik echt een heerlijke speler. Kan hangend op rechts of centraal, lijkt me ideaal.
Het ligt er allemaal aan of Mourinho met Mata zou willen spelen of niet. Geruchten gaan dat hij niet enorm gecharmeerd is van Mata. Zijn uiteraard geruchten, waarschijnlijk verzonnen door een journalist van een flutkrant als The Sun.CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:02:
[...]
En waar gaat Barcelona dat geld vandaan halen dan? Alsof Chelsea gewillig zijn beste speler gaat verkopen
Als Cesc zou vertrekken, wie zou jij dan halen? Noem mij een speler die Barcelona beter zou maken na het vertrek van Thiago en Cesc, die wel graag door zijn club verkocht wordt...
Dat was een roddel van Marca. Het lijkt mij heel sterk dat Mourinho het niet ziet zitten in een speler die vorig jaar verreweg de beste speler van Chelsea was. Mocht het toch echt waar zijn dan zie ik hem alsnog niet naar Barcelona vertrekken. Waar moet hij spelen dan? De flanken zijn al overbezet en het is ook totaal geen speler die je op een driemans middenveld zet.TB1989 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:34:
[...]
Het ligt er allemaal aan of Mourinho met Mata zou willen spelen of niet. Geruchten gaan dat hij niet enorm gecharmeerd is van Mata. Zijn uiteraard geruchten, waarschijnlijk verzonnen door een journalist van een flutkrant als The Sun.
Als Cesc zou vertrekken, wie zou jij dan halen? Noem mij een speler die Barcelona beter zou maken na het vertrek van Thiago en Cesc, die wel graag door zijn club verkocht wordt...
Wie ik zou halen? Geen idee. Er moet toch ooit weer aanwas komen uit die befaamde jeugdopleiding van hun? Met Busquets, Xavi en Iniesta zit je sowieso nog voor 2 jaar prima. Cesc zie ik niet vertrekken maar komend seizoen juist meer minuten maken. Xavi zal toch steeds minder minuten gaan maken verwacht ik. Voor Busquets heb je Song al lijkt die het niveau niet aan te kunnen (weer een zak geld weggegooid). Alleen voor Iniesta zie ik niet echt een vervanger. Rafinha is verhuurd dus die zal extern opgevangen moeten worden.
Hoe heet die Afrikaanse/Franse middenvelder van Sevilla? Jonge gozer, kan ook naar Arsenal. Schijnt ook een prima speler te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door CR1691 op 15-07-2013 13:15 ]
Cesc mag vertrekken omdat Neymar gehaald is. Cesc speelde afgelopen seizoen namelijk vooral op de spits positie. Juan Mata is een heel ander soort speler en daarnaast vraag ik me af of ie in het Barca systeem past.TB1989 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 11:43:
Als Cesc ook vertrekt hoop ik dat Barcelona Juan Mata haalt, dat vind ik echt een heerlijke speler. Kan hangend op rechts of centraal, lijkt me ideaal.
Dit zou wel verklaren waarom Man United uiteindelijk toch niet achter Thiago aan is gegaan.
De transfermarkt is koud twee weken geopend en jij trekt allerhande conclusies.....CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:11:
Daar ziet het er op dit moment wel weer naar uit.
Bovendien heeft Arsenal flink wat clausules ingebouwd tijdens de verkoop van Cesc. Zoals 'first refusal' en 50% van de verkoopwaarde...
En over een paar weken begint de competitie alGunner schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:22:
[...]
De transfermarkt is koud twee weken geopend en jij trekt allerhande conclusies.....
Wenger of het Arsenal bestuur pakt niet door. Ze hadden allang Higuain binnen moeten hebben maar die onderhandelingen zitten ook al weken muurvast. Als ze nog langer wachten gaat hij helemaal niet meer naar Arsenal toe.
Inderdaad, dan wil je wel een ingespeeld elftal (met nieuwe spits dus) hebben. Arsenal wacht te lang.CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:27:
[...]
En over een paar weken begint de competitie al.
Wenger of het Arsenal bestuur pakt niet door. Ze hadden allang Higuain binnen moeten hebben maar die onderhandelingen zitten ook al weken muurvast. Als ze nog langer wachten gaat hij helemaal niet meer naar Arsenal toe.
Napoli zou bereid zijn de helft van de voor Cavani binnen te komen vergoeding willen spenderen aan de beoogde nieuwe spits. Al hoopt ondertussen de nieuwe Real Madrid-coach Carlo Ancelotti ook nog steeds dat de Argentijn blijft. Arsenal, dat een maand geleden nog dicht bij het vastleggen van Higuaín was, lijkt in ieder geval mis te grijpen. [Bron: VI]
En hier nog een bericht dat Higuain niet lijkt te komen. Arsenal grijpt mis net zoals eigenlijk ieder seizoen

DailymailCR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:44:
http://www.dailymail.co.u...clear-air-talks-Real.html
En hier nog een bericht dat Higuain niet lijkt te komen. Arsenal grijpt mis net zoals eigenlijk ieder seizoen![]()
![]()
Ok vooruit een andere krant dan
http://www.belfasttelegra...deal-stalls-29420723.html
En nog een bron
http://www1.skysports.com...o-bid-for-Gonzalo-Higuain
[ Voor 18% gewijzigd door CR1691 op 15-07-2013 15:53 ]
CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:52:
[...]
Ok vooruit een andere krant dan
http://www.belfasttelegra...deal-stalls-29420723.html
En nog een bron
http://www1.skysports.com...o-bid-for-Gonzalo-Higuain
Allemaal echt heel erg betrouwbare bronnen.

En om jou even tevreden te stellen: als die laatste bron waar zou zijn heeft Arsenal dus helemaal niet misgegrepen, want ze hebben nooit een bod gedaan.
Maar goed, vooralsnog heeft Man Utd ook nog niets binnen.
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 15-07-2013 15:56 ]
Misschien moet ik nog aan het verhaal toevoegen dat ik ondanks mijn ''zeikerige'' reacties Arsenal een warm hart toedraag en ik het oprecht jammer zou vinden als Higuain niet zou komen.
[ Voor 72% gewijzigd door CR1691 op 15-07-2013 16:00 ]
Sky sports poept gigantisch veel onzin uit, het is een clickwinner en als je maar iets met een club noemt heb je gratis clicks.
Zo lang het niet op een betrouwbare site als de BBC of een clubwebsite staat geloof ik er geen zak van.

Die zit ook weer goed
Als het kan ga ik hem wel proberen te volgen, blijft toch een goede speler zeg!
[ Voor 35% gewijzigd door Mosin op 15-07-2013 16:02 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Jij post net dat je Fabregas naar Man U ziet komen, omdat zijn beste maat daar speelt en man U interesse toont in hem?CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 15:55:
Misschien moet ik nog aan het verhaal toevoegen dat ik ondanks mijn ''zeikerige'' reacties Arsenal een warm hart toedraag en ik het oprecht jammer zou vinden als Higuain niet zou komen.
Een speler die tranen in zijn ogen had toen hij ging vertrekken van Arsenal en naar zijn andere liefde Barca.
En hij moet nu opeens zijn club verraden omdat een blijkbaar een vriend hem daar speelt? Serieus, stop, aub voordat je nog meer onzin gaat posten hier.
Hier, deze topcomment van dailymail zegt het al :
Rooney has more chance of growing a ponytail than of United signing Fabregas.
- Emgee, London, United Kingdom, 15/7/2013 8:26
En die Gomez hoefde echt niet te komen hoor, los van dat hij alleen kan afmaken en kopsterk is voegt hij niet veel toe aan de speelstijl van Arsenal, daar hebben we Giroud al voor, die ik liever een 2e kans gun.
[ Voor 11% gewijzigd door iPodKiller op 15-07-2013 16:22 ]
Alsof dat iets zegt man. Als Feyenoordsupporter kan ik jou zeggen dat tranen of zogenaamde clubliefde geen reet meer voorsteld in het huidige clubvoetbal. Als ze ergens anders een paar centen meer kunnen verdienen dan zijn ze zo vertrokken. Wijnaldum naar PSV en Fer naar Twente was een paar jaar geleden ook ondenkbaar tot ze twee jaar geleden ook gewoon weggingen. Als Man United met een serieus bod komt en Van Persie op hem inpraat, wat hij absoluut zal doen dan is de kans zeer aanwezig dat hij alsnog naar United gaat. Dus hoezo onzin posten? Het is naief om te denken dat Fabregas nooit voor United zal spelen, er spelen zoveel factoren mee dat dat wel kan gebeuren!iPodKiller schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:21:
[...]
Jij post net dat je Fabregas naar Man U ziet komen, omdat zijn beste maat daar speelt en man U interesse toont in hem?
Een speler die tranen in zijn ogen had toen hij ging vertrekken van Arsenal en naar zijn andere liefde Barca.
En hij moet nu opeens zijn club verraden omdat een blijkbaar een vriend hem daar speelt? Serieus, stop, aub voordat je nog meer onzin gaat posten hier.
Hier, deze topcomment van dailymail zegt het al :
Rooney has more chance of growing a ponytail than of United signing Fabregas.
- Emgee, London, United Kingdom, 15/7/2013 8:26
Gomez in de spits met daarachter Jovetic. Dat zou wel gruwelijk zijn. Op de zijkanten Ox en Cazorla. Geheid dat je de meeste goals van de PL maakt.iPodKiller schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:21:
[...]
En die Gomez hoefde echt niet te komen hoor, los van dat hij alleen kan afmaken en kopsterk is voegt hij niet veel toe aan de speelstijl van Arsenal, daar hebben we Giroud al voor, die ik liever een 2e kans gun.
Walcott en Ox bedoel je dan. Cazorla komt beter tot zijn recht als CAM.CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:27:
[...]
Gomez in de spits met daarachter Jovetic. Dat zou wel gruwelijk zijn. Op de zijkanten Ox en Cazorla. Geheid dat je de meeste goals van de PL maakt.
Ja maar ik droomde even weg bij de gedachte dat Arsenal Jovetic zou halenKaap schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:55:
[...]
Walcott en Ox bedoel je dan. Cazorla komt beter tot zijn recht als CAM.
Valt me wel op dat hij niet voor een grotere club heeft gekozen, dat zal wel komen, omdat hij wilt spelen.
Hij had in principe met de Barca stijl mee kunnen voetballen. Je zet er namelijk een leuke middenvelder achter + opkomende backs die een goede bal kunnen geven en dan heb je al aardig wat kansen voor het doel.
Trouwens even wat anders. Philip Lahm kan toch aardig dribbelen voor een back.. volgens mij komt hij echt wel na Messi, tenminste ik zie er niet veel die zo kunnen dribbelen als hun 2
[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 15-07-2013 17:03 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
http://www.vi.nl/achtergr...-Suarez-Ivanovic-Cesc.htm
[ Voor 50% gewijzigd door CR1691 op 15-07-2013 17:03 ]
Precies, daar kwam Thiago met zijn 22 jaar ook vandaan. Je kan er met dedain over spreken, maar dat zegt meer over jou dan over de jeugdopleiding van BarcelonaCR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 12:48:
[...]
Wie ik zou halen? Geen idee. Er moet toch ooit weer aanwas komen uit die befaamde jeugdopleiding van hun? Met Busquets, Xavi en Iniesta zit je sowieso nog voor 2 jaar prima. Cesc zie ik niet vertrekken maar komend seizoen juist meer minuten maken. Xavi zal toch steeds minder minuten gaan maken verwacht ik. Voor Busquets heb je Song al lijkt die het niveau niet aan te kunnen (weer een zak geld weggegooid). Alleen voor Iniesta zie ik niet echt een vervanger. Rafinha is verhuurd dus die zal extern opgevangen moeten worden.
Hoe heet die Afrikaanse/Franse middenvelder van Sevilla? Jonge gozer, kan ook naar Arsenal. Schijnt ook een prima speler te zijn.

Met Xavi, Iniesta en Busquets zit je nog prima, mits Xavi fit blijft. Hij is 33 en heeft steeds vaker fysieke problemen. Tevens mag ik hopen dat een club als Barcelona een beetje kwaliteit op de bank heeft zitten. Om dan Song en Sergi Roberto als eerste subs te hebben voor die drie, nee bedankt. Mag toch hopen dat men op meer inzet. Dus je eigen beschouwing toont dus aan, dat onder de aanname dat Cesc vertrekt, er echt een goede middenvelder bij zou moeten.
Zit zijn beste maat niet in Barcelona? Schijnt dat hij Gerard Pique heet? Verder denk ik inderdaad dat hij best naar Arsenal zou willen, als ze maar meedoen om de prijzen en zich significant versterken. Als ze nou in plaats van Podolski én Giroud een enkele spits hadden gehaald voor meer geld hadden ze er beter voor gestaan denk ik...CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:11:
Ik wel, zijn beste maat speelt daar en hij wil prijzen winnen. No way dat hij weer terug naar Arsenal gaat als ze zich naast hem verder niet versterken. Daar ziet het er op dit moment wel weer naar uit.
Gomez was uiteraard niet voor niets wissel bij Bayern. Kan me herinneren dat Robben een keer in een interview vertelde dat hij wel scorend vermogen had maar het team beter speelde met MandzukiciPodKiller schreef op maandag 15 juli 2013 @ 16:21:
[...]
Ik hoop overigens dat Higuain bij RM blijft, verkoop dan Benzema ....
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 15-07-2013 18:50 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Welkom op de bank zeg ik. Veel te veel concurrentie daar bij City, bovendien scoort ie te weinig.CR1691 schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:02:
Jovetic lijkt volgens de geruchten voor City te kiezen.
http://www.vi.nl/achtergr...-Suarez-Ivanovic-Cesc.htm
Ik vind die Jovetic maar een gehypte speler.
Dit topic is gesloten.