Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Bij de 3de staat ie volgens mij gewoon op lijn. De camerapositie doet het anders vermoeden. 2de goal weet ik niet.
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Wenger en Kroenke zullen vast wel lekker slapen vannacht wetende dat ze met het verkopen van hun topspits de rivaal kampioen maakten.Quad schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:54:
Ferguson heeft gelijk gekregen, Robin van Persie maakt United kampioen.
Van Persie heeft ook gelijk gekregen: hij heeft de juiste keuze gemaakt, hoe vervelend dat ook moge wezen voor de Arsenal-fans. Ik denk ook niet dat het Wenger te verwijten is, een Van Persie die geblokkeerd was had waarschijnlijk niet zo gemotiveerd geweest, en had dan ook niets opgebracht aan het einde van dit seizoen.Quad schreef op maandag 22 april 2013 @ 22:54:
Ferguson heeft gelijk gekregen, Robin van Persie maakt United kampioen.
ManU is kampioen van de regelmaat en efficientie. Niet altijd mooi maar wel doeltreffend. Hoe vaak hebben ze met 1 goal verschil gewonnen?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Klopt, maar nu heb je wel kunnen zien wat het team waard is, die heeft de droge periode van van Persie uitstekend opgevangen.tweaker2010 schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:21:
Van Persie heeft idd een goed seizoen gedraaid, al vond ik hem vorig seizoen bij Arsenal nog beter. Nu heeft ie ook een hele tijd droog gestaan. Ik zie liever een spits 3 wedstrijden 1 goal maken, dan 1 wedstrijd 3 goals.
En als je nu kijkt naar de shortlist van speler van het jaar, ik denk dat Robin die ook gaat winnen. Hij verdiend het absoluut.
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 22-04-2013 23:25 ]
⏩ PVOutput☀️
Pfff ik begin dat opgehemel van Messi echt beu te worden jongens....Sjah schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:30:
Nou Robin ook eens een prijsje. Met recht niet vh nivootje Messi, meer een wereldsubtopper.
Laat Messi maar eens een keer het lef hebben om in de Premier League te spelen of de Serie A. Kijken of dat kleine kereltje dan nog steeds zo goed is en niet in mekaar gebeukt wordt
Messi, uitzonderlijk goede speler maar al die slakkensporen van iedereen hoeft nou ook weer niet

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad. Ik gun het Van Persie van harte, zijn eerste! kampioenschap in zijn loopbaan. Dat hoort bij een speler van zijn klasse.gambieter schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:38:
Toch knap: op een avond waar het om de PL gaat, proberen de prestaties van Van Persie te kleineren door Messi er met de haren bij te gaan slepen. Kinderachtig en nergens voor nodig.
Wereldsubtopper of niet, zijn klasse spatte er weer vanaf vanavond! Messi kennen wij onderhand al, ook subliem maar vanavond vond ik toch een speciaal avondje voor een speciale speler. En het is Robin gegund!Sjah schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:30:
Nou Robin ook eens een prijsje. Met recht niet vh nivootje Messi, meer een wereldsubtopper.
⏩ PVOutput☀️
Pppff, neem me nou niet kwalijk hoor, maar ik volg al enige jaren dit (spaarzaam) en het algemene voetbaltopic, altijd worden de toppers overbelicht, zoals dat Ajax speelt is het retedruk in dat topic, Hier gaat het ook over de topclubs, of vind je dat een Newcastle of een Heracles veel aandacht trekken.... En nu noem ik Messi, en ben ik krom bezig, kom nou.gambieter schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:38:
Toch knap: op een avond waar het om de PL gaat, proberen de prestaties van Van Persie te kleineren door Messi er met de haren bij te gaan slepen. Kinderachtig en nergens voor nodig.
En dat iemand mij verdenkt dat ik het Robin misgun, nee zeker niet, alhoewel ik wel vind dat die een grote bek opzette tijdens het Ek, dan nog verdient hij een titel als dit.
[ Voor 11% gewijzigd door Sjah op 22-04-2013 23:56 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 23% gewijzigd door Sjah op 22-04-2013 23:55 ]
Ja, krommer dan krom. Bij het aanstaande kampioenschap van Ajax kan je ook Barcelona en Messi noemen, net zoals bij de volgende maanlanding, wereldrecord van Usain Bolt en volgende aardbeving. Waarom iets noemen dat geen ene bal te maken heeft met het onderwerp? Laat dat maar aan Sierd de Vos over.Sjah schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:49:
En nu noem ik Messi, en ben ik krom bezig, kom nou.
Van Persie wordt als topspits gezien en heeft het nu bij verschillende clubs laten zien. Door te gaan suggereren dat hij een subtopper is laat je jezelf erg kennen.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 23-04-2013 00:00 ]
Messi op bezoek bij Stoke City: Messi MESSI! MESSI! Shawcross...Vlassie1980 schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:32:
[...]
Laat Messi maar eens een keer het lef hebben om in de Premier League te spelen of de Serie A. Kijken of dat kleine kereltje dan nog steeds zo goed is en niet in mekaar gebeukt wordt
Mwah, ik vind persoonlijk dat het nogal meevalt hoor, van Persie is niet constant genoeg en zonder hem won Man Utd ook en waren ze dit jaar vast ook kampioen geworden. Het is een illusie om te denken dat van Persie Arsenal of Man City wel in zijn eentje kampioen gemaakt had.Quad schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:50:
Natuurlijk ben je krom bezig! Door van Persie een wereldsubtopper te noemen, hij valt onder de wereldtoppers als het gaat om spitsen!
Wereldtoppers zijn naar mijn idee spelers als Messi, Cristiano Ronaldo en Ibrahimovic.
Van Persie staat daar net een niveau onder. Ik zou hem graag nog in een andere competitie zien.
Over Messi gesproken... wat verwachten jullie van vanavond? Ik ga duimen voor Bayern. Hoop op 2-0
tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:10:
[...]
Mwah, ik vind persoonlijk dat het nogal meevalt hoor, van Persie is niet constant genoeg en zonder hem won Man Utd ook en waren ze dit jaar vast ook kampioen geworden. Het is een illusie om te denken dat van Persie Arsenal of Man City wel in zijn eentje kampioen gemaakt had.
Wereldtoppers zijn naar mijn idee spelers als Messi, Cristiano Ronaldo en Ibrahimovic.
Van Persie staat daar net een niveau onder. Ik zou hem graag nog in een andere competitie zien.
Quad schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:24:
[...]
Klopt, maar nu heb je wel kunnen zien wat het team waard is, die heeft de droge periode van van Persie uitstekend opgevangen.
En als je nu kijkt naar de shortlist van speler van het jaar, ik denk dat Robin die ook gaat winnen. Hij verdiend het absoluut.
Hopelijk wordt het ook een Duitse finale straks.Over Messi gesproken... wat verwachten jullie van vanavond? Ik ga duimen voor Bayern. Hoop op 2-0

⏩ PVOutput☀️
Dat hoop ik stiekem ook, maar ik vrees dat het gewoon een Classico @ Wembley gaat worden

Dat zal als het gebeurt dan interessant worden voor Gotze, aangezien die volgens de NOS site naar Bayern verhuist na het seizoen. Al is het nu nog maar een gerucht, lijkt het mij lastig spelen tegen je komende werkgever als je dat al hebt afgesproken.
Verder vraag ik mij af wie er geslachtofferd word van de spelers die nu op zijn plek spelen bij Bayern, want dat zijn ook geen slechte spelers.
Ik ben altijd voor de underdog dus het zal wel weer niet gebeuren
Aldus BILD natuurlijk, een nog grotere rioolkrant als onze Televaag.Pompi schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:27:
[...]
Dat zal als het gebeurt dan interessant worden voor Gotze, aangezien die volgens de NOS site naar Bayern verhuist na het seizoen. Al is het nu nog maar een gerucht, lijkt het mij lastig spelen tegen je komende werkgever als je dat al hebt afgesproken.
Verder vraag ik mij af wie er geslachtofferd word van de spelers die nu op zijn plek spelen bij Bayern, want dat zijn ook geen slechte spelers.
Maar goed, dan zal hij wel op de plek van Muller komen?
[ Voor 56% gewijzigd door Vlassie1980 op 23-04-2013 10:29 ]
bronTrainer Sir Alex Ferguson heeft zich het afgelopen jaar verbaasd over de inbreng van de Nederlandse aanvaller, die werd overgenomen van Arsenal. “Ik weet nog dat hij coach Arsène Wenger tegen me zei: ‘Hij is beter dank je denkt’, toen we de deal afrondden. Hij had gelijk”, concludeert Ferguson in gesprek met de BBC. Van Persie wordt door de Schot gezien als een van de beste aankopen die hij deed in zijn 26 jaar op Old Trafford.
“Zijn bijdrage is fantastisch geweest. Je kunt je bijna niet voorstellen hoe groot de inbreng is geweest die hij heeft gehad. Ik mag me zeer, zeer gelukkig prijzen dat ik hier heb mogen werken met fantastische aanvallers. Omdat Robin vorig seizoen bij Arsenal ook al sensationeel presteerde waren de verwachtingen hoog, maar we wisten dat hij in dit team zou passen. En hij heeft ons geen moment teleurgesteld”, kijkt de succesvolle oefenmeester terug.
⏩ PVOutput☀️
Bron:
http://www.nu.nl/sport/34...otze-37-miljoen-euro.html
Toch een aardig bedrag voor een 20 jarige
[ Voor 61% gewijzigd door chimera2 op 23-04-2013 10:30 ]
Het is enkel de Bild dus die roept.
http://www.bild.de/sport/...bayern-30114382.bild.html
[ Voor 45% gewijzigd door Quad op 23-04-2013 10:32 ]
⏩ PVOutput☀️
Nog niet maar blijkbaar heeft Dortmund een verklaring gepland voor vanochtend.Quad schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:30:
Gelimiteerde transfersom in zijn contract. Weet alleen niet of het officieel bevestigd is?
bronBeide clubs wilden de transfer niet bevestigen, maar Dortmund kondigde wel aan dinsdagochtend met een verklaring te komen.
Flink bedrag idd. Maar ja als je nagaat dat Javi Martinez ook iets van 40 miljoen gekost heeft...chimera2 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:29:
Bayern koopt Götze voor 37 miljoen euro
Bron:
http://www.nu.nl/sport/34...otze-37-miljoen-euro.html
Toch een aardig bedrag voor een 20 jarige
Echt belachelijke bedragen voor spelers die nog aan het begin van hun carriere staan. De druk op Gotze zal heel hoog zijn het komende seizoen. Klose en Podolski konden het bij Bayern ook nooit waarmaken.
⏩ PVOutput☀️
Voor die 37 miljoen kan Dortmund een hoop talenten halen hoor. Meestal weten ze het vertrek van spelers (net als Sahin in het verleden) wel aardig op te vangen.TB1989 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:53:
Als Dortmund een aantal spelers niet kan behouden dreigen ze toch echt weer af te zakken. Götze weg, Lewandowski gaat wellicht ook weg en ook Hummels staat op wat verlanglijstjes...
Waar dan wel? Robben is een ander soort speler als Gotze hoor.Vos schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:19:
Kan Robben niet betrokken worden in de deal? Die zie ik volgend jaar niet spelen bij Bayern.
⏩ PVOutput☀️
Nee, de Premier LeagueQuad schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:40:
De Europa League?
Klopt, net als Spanjaarden en Italianen trouwens.Kaap schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:00:
Tjah, Duitsers gaan gewoon niet zo graag of makkelijk naar het buitenland.
Was inkoppertje.
Is maar net wat je zelf ziet, hij zou prima in de Bundesliga kunnen blijven, topspeler in een topcompetitie.
⏩ PVOutput☀️
Ik kon er wel om lachen, so true.Exclusive: Arsenal miss out on [player name]
Arsenal, and other clubs, but especially Arsenal, have missed out on the signing of [player name].
The [country] international has been in sparkling for this season for [current club], scoring [x] goals and helping his side to reach [semi/final]/ and/or lift [trophy/championship].
The [position] wizard/stalwart has long been linked with a move to the Premier League with Arsene Wenger said to be desperate to bring him to the Emirates after [x] trophyless seasons.
But once again, the Gunners have been gazumped as [new club] announced today they had reached an agreement with [player name] and [current club] for a sensational summer swoop. [Player surname] signed a new contract with [current club] in [year] and was scouted numerous times by Steve Rowley, Arsene Wenger’s main scout. It was thought that Arsenal would meet his [figure] buy-out clause, but the man nicknamed [nickname] has decided his future lies elsewhere.
It is now thought that Wenger will turn his attention elsewhere with [cheaper option], [even cheaper option], [ludicrous made-up option] and [bloke nobody's heard of] all in his sights.
@Kaap: moet er ook nog niet ergens staan "optie op goedkoop Frans talent of oude EU-speler?"
[ Voor 24% gewijzigd door gambieter op 23-04-2013 13:41 ]
⏩ PVOutput☀️
Gek genoeg inderdaad pas zijn eerste kampioenschap. Er zijn genoeg veel mindere spelers vaker kampioen geworden. Maar ik gun het hem van harte. Hopelijk wordt hij volgend jaar wereldkampioen!Zeddicius schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:42:
[...]
Inderdaad. Ik gun het Van Persie van harte, zijn eerste! kampioenschap in zijn loopbaan. Dat hoort bij een speler van zijn klasse.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Alle grote Arsenal supportersverenigingen hebben reeds verzocht aan de club om uit respect voor de supporters geen erehaag te doen bij de wedstrijd. Het zou vernederend zijn naar de aanhang om een erehaag te vormen waarna van Persie, die de club verliet om prijzen te pakken, daardoor het veld opkomt. Het zou een teken zijn dat de club die transfer juist steunt.gambieter schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:39:
Mijn ManU-fan collega loopt op wolken vandaag, vind Van Persie de beste aankoop ever, en verheugt zich nu al op de Arsenal erehaag aanstaand weekend
Kan ik persoonlijk wel begrijpen. Laat Wenger, Kroenke en Gazidis lekker die haag vormen. Zij zijn schuldig aan het feit dat van Persie niet wou blijven.
Edit: overigens zie ik Arsenal dat verzoek niet inwilligen hoor
[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-04-2013 14:04 ]
Het zou mij persoonlijk ten hoogste verbazen als het niet zou gebeuren. Arsenal is een nette club, die zich niet wil verlagen tot zulks niveau, en van wat ik uit de gemiddelde reacties op diverse blogs lees, zij zouden dat ook niet willen.Kaap schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:48:
[...]
Alle grote Arsenal supportersverenigingen hebben reeds verzocht aan de club om uit respect voor de supporters geen erehaag te doen bij de wedstrijd. Het zou vernederend zijn naar de aanhang om een erehaag te vormen waarna van Persie, die de club verliet om prijzen te pakken, daardoor het veld opkomt.
Overigens is een erehaag niet verplicht.
Nuance; Van Persie wilde zijn contract niet verlengen. Hij had dit seizoen nog in Londen kunnen blijven maar was dan voor niets de deur uit gelopen. maar zonder die discussie weer aan te zwengelen; Sportief was het misschien niet verstandig (al gaat het seizoen waarschijnlijk eindigen met meer punten, en minder goals geincasseerd), maar financieel was het enige verstandige om te doen.Kan ik persoonlijk wel begrijpen. Laat Wenger, Kroenke en Gazidis lekker die haag vormen. Zij zijn schuldig aan het feit dat van Persie wou vertrekken.
Maar deze discussie is vrij zinloos om bijna een jaar na dato wederom te voeren.
Bij deze wil ik Manchester United als team feliciteren met hun kampioenschap
Uiteindelijk wordt het team die er het meeste recht op heeft kampioen, en dat is zeker dit seizoen het geval geweest.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dat zei ik ook al. Lijkt me sterk dat ze dat zouden doen.Gunner schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:57:
[...]
Het zou mij persoonlijk ten hoogste verbazen als het niet zou gebeuren. Arsenal is een nette club, die zich niet wil verlagen tot zulks niveau,
Het hoofdstuk van Persie is wat mij betreft al lang gesloten. Die discussie hoef ik verder niet te voeren. Echter is de discussie over het mismanagement, of beter gezegd, het kapot maken van de club, een hete discussie. En mijn inziens zeer actueel.Gunner schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:57:
[...]Nuance; Van Persie wilde zijn contract niet verlengen. Hij had dit seizoen nog in Londen kunnen blijven maar was dan voor niets de deur uit gelopen. maar zonder die discussie weer aan te zwengelen. Sportief was het misschien niet verstandig (al gaat het seizoen waarschijnlijk eindigen met meer punten, en minder goals geincasseerd), maar financieel was het enige verstandige om hem te verkopen.
Maar deze discussie is vrij zinloos om bijna een jaar na dato wederom te voeren.
Ze waren de beste, dus verdientGunner schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:57:
[...]
Bij deze wil ik Manchester United als team feliciteren met hun kampioenschap![]()
Uiteindelijk wordt het team die er het meeste recht op heeft kampioen, en dat is zeker dit seizoen het geval geweest.
Ik verwacht ook dat Arsenal de erehaag gewoon zal doenGunner schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 13:57:
Het zou mij persoonlijk ten hoogste verbazen als het niet zou gebeuren. Arsenal is een nette club, die zich niet wil verlagen tot zulks niveau, en van wat ik uit de gemiddelde reacties op diverse blogs lees, zij zouden dat ook niet willen.
Overigens is een erehaag niet verplicht.
Het is voor Arsenal trouwens een erg belangrijke wedstrijd ivm de CL-plekken.
To dare is to do
Ik denk niet dat ManU achterover gaat hangen, maar kans is best groot dat ze met reservespelers aan gaan treden.Slaapje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 14:43:
Ik hoop ook zo dat ManU niet achterover gaat hangen en Arsenal daardoor een easy win geeft.
Wat ik dan wel weer op prijs stel is dat het een Duitse speler is. Bayern heeft wel buitenlandse, maar bij Bayern hebben als het goed is altijd wel de beste Duitse spelers gezeten. (Buiten özil, Khedira enz.) Zou het pas erg hebben gevonden als er een spaanse speler voor Guardiola werd gehaald...
Ik kijk elke week naar Bayern München en Borussia Dortmund, maar ik denk niet dat Götze veel problemen gaat krijgen bij Bayern.
Ben overigens erg benieuwd wat Dortmund hierop gaat verzinnen. Götze is echt een top speler
Ik zat trouwens net nog even op Götze zijn facebook te kijken, maar ergens ben ik nu nogal schuw dat hij morgen flink over z,n klote van het publiek krijgt. De fans zullen niet heel erg blij met hem zijn nu... kan ik me ergens natuurlijk wel voorstellen. Hij blijkt ook iets gezegd te hebben om nooit weg te gaan of iets in die richting, durf het niet 100% zeker te zeggen.
Volgens mij is Bayern best zuinig met transfers. Wel veel inkomsten. CL finale enzo. Ik denk dus niet zozeer dat spelers moeten vertrekken om het te bekostigen. Eerder om plaats te maken.tweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:48:
Ik vermoed trouwens dat er nu wel een paar spelers moeten vertrekken bij Bayern om deze transfer te bekostigen.
Ik vraag me wel af hoe die opstelling eruit gaat zien met Kroos, Gotze en Muller.
Nou nou, 7 miljoen salaris is niet niks hoor, zelfs voor een club als Bayern.Kaap schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:12:
[...]
Volgens mij is Bayern best zuinig met transfers. Wel veel inkomsten. CL finale enzo. Ik denk dus niet zozeer dat spelers moeten vertrekken om het te bekostigen. Eerder om plaats te maken.
Ik vraag me wel af hoe die opstelling eruit gaat zien met Kroos, Gotze en Muller.
Check deze lijst met transfers maar eens (afgelopen seizoen ruim 61 miljoen uitgegeven)
http://www.transfermarkt.co.uk/en/bayern-munich/transfers/verein_27.html
⏩ PVOutput☀️
Kunnen we daar geen prijs omheen maken?Quad schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:47:
En nog steeds samen met Arsenal een van de gezondste clubs ter wereld
/sarcasme
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, vorig seizoen was een dikke uitschieter. En die seizoenen ervoor? Veel minder. Men verdient ook geld, dat weet je hetweaker2010 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:46:
[...]
Nou nou, 7 miljoen salaris is niet niks hoor, zelfs voor een club als Bayern.![]()
Check deze lijst met transfers maar eens (afgelopen seizoen ruim 61 miljoen uitgegeven)
http://www.transfermarkt.co.uk/en/bayern-munich/transfers/verein_27.html
En er zijn dan bepaalde clubs waar je dan niet naartoe gaat en Bayern is daar een van.
Mja club spelers zijn tegenwoordig niet meer zoals vroeger.
edit:
En tja het is ook niet echt leuk van Bayern om dit nu al te melden.
Beetje raar dat er geen afspraken gemaakt zijn tussen de 2 clubs over wie en wanneer het bekend gemaakt word.
[ Voor 25% gewijzigd door Deadsy op 23-04-2013 17:20 ]
En Ribery, en Robben. Gotze kan prima aan de zijkanten uit de voeten.Kaap schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:12:
[...]
Volgens mij is Bayern best zuinig met transfers. Wel veel inkomsten. CL finale enzo. Ik denk dus niet zozeer dat spelers moeten vertrekken om het te bekostigen. Eerder om plaats te maken.
Zou voor Robben wel eens het einde van z'n tijd bij Bayern kunnen zijn, hij vindt dat ie nu al te weinig speelt.
Binnenkort gaan misdadigers de rechters vertellen wat een terechte straf isLiverpool striker Luis Suarez has accepted a charge of violent conduct from the Football Association for biting Chelsea's Branislav Ivanovic and the case will be heard on Wednesday.
However, the Uruguay international does not think he should be banned for longer than three games.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 24-04-2013 01:09 ]
http://www.nu.nl/sport/3405586/bijtende-suarez-tien-wedstrijden-geschorst.html
Wel aan de zware kant vind ik, maar ja hij is een recidivist. Zoiets wat Barton gedaan heeft vind ik veel erger.
⏩ PVOutput☀️
Ik zie liever zwaardere straffen bij gevaarlijke overtredingen en dergelijke en hierbij een zware boete / maatschappelijke straf..
en op een meer humoristische noot:
RVP, part-time IT consultant
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 24-04-2013 17:37 ]
Een mensenbeet is juist erg gevaarlijk en doet bijvoorbeeld niet onder voor een dierenbeet. Sterker, je kan beter een hond hebben die je bijt dan een mens.prd_mpm schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:49:
Maar aan de andere kant is de kans op blessure bij de tegenstander nihil.
Het was geen liefdesbeetje, die mafkees beet echt door.
Hadden er wat mij betreft meer moeten zijn, juist vanwege z'n verleden. Briljante speler, zou hem uiteraard graag terugzien bij Ajax, maar dit soort dingen doe je gewoon niet. Wat Barton doet/deed is dan tenminste nog enigszins voetbal gerelateerdtweaker2010 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 16:16:
Jammer voor hem, maar het zijn iets meer dan 3 wedstrijden geworden:
http://www.nu.nl/sport/3405586/bijtende-suarez-tien-wedstrijden-geschorst.html
Wel aan de zware kant vind ik, maar ja hij is een recidivist. Zoiets wat Barton gedaan heeft vind ik veel erger.
Heb je het gevoeld dan?PWM schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:46:
[...]
Het was geen liefdesbeetje, die mafkees beet echt door.
Sommige mensen willen het ook erger maken dan het is. Voordat ie kon doorbijten trok Ivanovic zn arm al weg.
Maar goed, in mijn ogen is het niet meer dan terecht. Dit hoort niet op een veld, voorbeeldfunctie, en het is gewoon volslagen debiel.
[ Voor 39% gewijzigd door Rhapsody op 24-04-2013 20:14 ]
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Vind ik toch anders, je neemt dan bewust het risico iemand zijn vak uit te schoppen. Het klopt dat een beet ook gevaarlijk kan zijn maar dat is mijns inziens meer bij ontstekingen en dergelijke, neem aan dat dit wel goed is schoongemaakt.Rhapsody schreef op woensdag 24 april 2013 @ 20:11:
Ja zo kun je ook redeneren bij een doodschop... zolang ie de tegenstander niets raakt is er weing aan de hand.
Neemt niet weg dat ik 10 wedstrijden geheel terecht vind, alleen afgezet tegen andere straffen vind ik het fors.
Mourinho terug naar Chelsea?
@hierboven BEAT ME TO IT!
[ Voor 7% gewijzigd door BeefHazard op 24-04-2013 22:40 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
En Ramsey nog steeds door het Stoke publiek wordt gezien als boosdoener in dat incidentVos schreef op woensdag 24 april 2013 @ 21:16:
Nu de straffen voor doodschoppen nog omhoog en het staat in goed perspectief. Als een Shawcross maar 3 wedstrijden kreeg voor de horrortackle op Ramsey...
Hoe voorspelbaar... is dat de nu club met de beste jeugdopleiding? Laat de schulden maar weer oplopen...
Wat moet ik er van denken? Tottenham mazzelt, zowel bij de clowneske eerste goal, en bij de tweede goal (had een vrije trap de andere kant op moeten zijn).
Zeker die eerste goal, van Wigan zijde, hoe stom kun je zijn, maar van Spurs zijde, hoe lucky kun je zijn dat Bale zijn been goed staat...gambieter schreef op zondag 28 april 2013 @ 02:04:
[...]
Wat moet ik er van denken? Tottenham mazzelt, zowel bij de clowneske eerste goal, en bij de tweede goal (had een vrije trap de andere kant op moeten zijn).
Bij Southampton-WBA waren ze ook lekker bezig. Scheidsrechter maakt zijn debuut op PL-niveau, en deelt 3 rode kaarten uit. En alledrie terecht!
Ben wel blij dat Everton gewonnen heeft, die waren zoveel beter maar de 2e ging er maar niet in...
Verwijderd
Yup, kijk elke wedstrijdVerwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:05:
Nog meer mensen die vandaag naar Arsenal - Manchester United gaan kijken?
Ze zullen tranen van vreugde laten als hun held, die afgelopen zomer naar de rivaal vertrok nadat hij had aangegeven niet te willen verlengen voor hun club, door de erehaag loopt. Ze zullen hem ongetwijfeld de hele wedstrijd met veel lof toezingen.Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 16:05:
Ben benieuwd hoe van Persie wordt ontvangen door de Arsenal-supporters.
Dit topic is gesloten.