[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste
Acties:
  • 61.167 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Heerlijke goal van Aguero! Ben niet voor City, zeker niet, maar die zat er goed in. Fantastische speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48
Goal 1: Giggs met dat nochalante hackje
Goal 2: Ferdinand moet met Aguero meelopen en Jones moet het gat dichten. Ferdinand besluit om stil te gaan staan en Jones het werk te laten doen.

Giggs en Ferdinand, ik snap niet waarom die die 2 tegen clubs als City opstelt. Ook van Persie vond ik niet goed vandaag, maar goed, die staat ook alweer heel wat wedstrijden doelpunt droog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:32
Rooney had geen overduidelijk nog geen wedstrijdritme en Giggs had gewisseld moeten worden in de 2de helft. Wat mij betreft ging Kagawa erin voor Giggs. Maar goed City had niet onverdiend gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
dcell schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:22:
Wat mij betreft ging Kagawa erin voor Giggs.
Ik had met Kagawa begonnen en dan Giggs gebracht als eventueel breekijzer.
dcell schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 08:22:
Maar goed City had niet onverdiend gewonnen.
Dat zeker wel. *knip*

[ Voor 6% gewijzigd door argro op 09-04-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

;w
Speler breekt been (Youtube)

[ Voor 47% gewijzigd door gambieter op 13-04-2013 02:09 . Reden: video omgezet naar link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Damn, zit net aan mijn lunch... Verschrikkelijk filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Livestream NOS deed het niet.. gelukkig UEFA hier wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 06:39:
Giggs en Ferdinand, ik snap niet waarom die die 2 tegen clubs als City opstelt. Ook van Persie vond ik niet goed vandaag, maar goed, die staat ook alweer heel wat wedstrijden doelpunt droog.
Heel wat wedstrijden bij Man Utd droog ja. Bij oranje scoorde hij de laatste 2 wedstrijden 3 goals. Ik denk dat Man Utd als team nu ook gewoon minder in vorm is. Als je als spits geen goede ballen krijgt houdt het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Nog even terug naar begin deze week. Roma 1 - Lazio 1, jammer had meer ingezeten, desalniettemin alweer blij geworden van de supporters.

en & Quad, ja de haat is groot, maar het grootste deel van de fans houdt zich gelukkig aan de regels. Het stadion mag al niet vol meer zijn tegen Lazio... Gelukkig krijgt Roma een nieuw stadion.

[ Voor 45% gewijzigd door StrongArmLance op 12-04-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:05

Quad

Doof

Sierd de Vos, fantastische verteller: http://video.sport1.nl/ma...-over-de-feria-in-sevilla

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik krijg toch sterk het idee dat hij dit niet spontaan vertelt, maar vooraf al op papier heeft staan. Die volzinnen zuig je niet uit je duim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kilo Utrecht Tango. Als ik de Final Score commentatoren moet geloven, dan krijgt Arsenal cadeutjes van het arbitrale kwartet. Ze staan met 0-1 achter tegen Norwich, eerst wordt ze een onterechte corner gegeven door de grensrechter (blinde kip), en uit die corner ziet diezelfde grensrechter iets wat niemand anders ziet, geen enkele Arsenal speler klaagt, maar ze krijgen toch een penalty. En vlak daarna ook de 2-1 en 3-1, niet verrassend na de boosheid over de corner-penalty combinatie.

Ik ben erg benieuwd naar de beelden, maar als de commentaren terecht zijn dan is er een grensrechter die een schorsing, boete en oogonderzoek mag krijgen. Neil Warnock (ex-Leeds, QPR etc) is in de studio bijna 10 minuten na de pingel nog steeds aan het gifkikkeren over dergelijke incompetente grensrechters ("ze kennen de regels maar begrijpen het spel niet").

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

De penalty kon je geven, vasthouden maar wel licht imo. Er waren wel Arsenal spelers die hun hand opstaken bij de situatie. Of de corner onterecht was geen idee. De 2e goal was heel goed opgezet. De 3e goal was buitenspel van Walcott, die de assist gaf.

Soms zit het met soms zit het tegen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

tweaker2010 schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 13:52:
[...]

Ik krijg toch sterk het idee dat hij dit niet spontaan vertelt, maar vooraf al op papier heeft staan. Die volzinnen zuig je niet uit je duim.
Van alle commentatoren op de wereld is Sierd de Vos denk ik de enige die dit spontaan kan doen en ook nog eens zo gek is om het te doen 8)7

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:58:
Er waren wel Arsenal spelers die hun hand opstaken bij de situatie.
Ik ben benieuwd of er tegenwoordig nog een corner is waar de spelers geen hand opsteken :+
Vos schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:58:
De 3e goal was buitenspel van Walcott, die de assist gaf.
Past wel in het plaatje van een incompetente grensrechter ;)

[ Voor 30% gewijzigd door gambieter op 13-04-2013 18:02 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

gambieter schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 18:01:
[...]
Ik ben benieuwd of er tegenwoordig nog een corner situatie is waar de spelers geen hand opsteken :+
FTFY ;)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Eensch, dat is inderdaad beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha dat klopt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

gambieter schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:52:
Kilo Utrecht Tango. Als ik de Final Score commentatoren moet geloven, dan krijgt Arsenal cadeutjes van het arbitrale kwartet. Ze staan met 0-1 achter tegen Norwich, eerst wordt ze een onterechte corner gegeven door de grensrechter (blinde kip), en uit die corner ziet diezelfde grensrechter iets wat niemand anders ziet, geen enkele Arsenal speler klaagt, maar ze krijgen toch een penalty. En vlak daarna ook de 2-1 en 3-1, niet verrassend na de boosheid over de corner-penalty combinatie.

Ik ben erg benieuwd naar de beelden, maar als de commentaren terecht zijn dan is er een grensrechter die een schorsing, boete en oogonderzoek mag krijgen. Neil Warnock (ex-Leeds, QPR etc) is in de studio bijna 10 minuten na de pingel nog steeds aan het gifkikkeren over dergelijke incompetente grensrechters ("ze kennen de regels maar begrijpen het spel niet").
Ben benieuwd of je ook zo had gereageerd als je cluppie wel
had gewonnen behalve die ene goal stelde het natuurlijk weinig voor om maar niet te spreken over het spelbederf van de keeper ;)

Verder baggerwedstrijd gezien in het stadion maar gelukkig wel gewonnen. :)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:09

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Doe nou gewoon niet. :F

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zit momenteel in Parijs, dus kon niks zien helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Beelden gezien, en ik ben het met Neil Warnock en Garth Crooks eens. De scheidsrechter staat er vlak bij en ziet niets, de grensrechter staat er mijlenver vanaf en ziet iets wat er niet is. Twee spelers die voor de bal gaan, en elkaar vastgrijpen en een cadeautje van scheidsrechter en grensrechter (want de scheids moet gewoon zijn eigen waarnemning gebruiken als hij dichterbij staat en er beter voor staat). En het was inderdaad geen corner, dubbele blunder van de grensrechter. En de derde goal was inderdaad buitenspel van Walcott.

Van alle commentatoren is het alleen de ex-Arsenal speler die het een pingel vind bij de BBC, en
de scheidsrechtersbaas moet maar wat instructies geven: negeer je grensrechter als je het zelf kunt zien.

En voor de balans: de vrije trap waar Norwich uit scoorde was geen vrije trap, al was dat voor de scheidsrechter van achteren niet te zien.

Zo zie je maar, arbitrale prestaties zijn niet alleen slecht in Nederland of op Old Trafford, ook elders worden cadeautjes gegeven...

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 14-04-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kenneth schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 17:58:
[...]

Van alle commentatoren op de wereld is Sierd de Vos denk ik de enige die dit spontaan kan doen en ook nog eens zo gek is om het te doen 8)7
Sierd heeft gewoon een computer + google voor zijn neus :) (die heb ik er zelf ooit nog neer gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat maakt het uit of hij het voor bereid of niet? Dat "gezeik" altijd over het commentaar bij voetbal... Ik heb wel eens die lui van Sky sport gehoord. Jezus, dat is pas een ramp.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 23:37:
Beelden gezien, en ik ben het met Neil Warnock en Garth Crooks eens. De scheidsrechter staat er vlak bij en ziet niets, de grensrechter staat er mijlenver vanaf en ziet iets wat er niet is. Twee spelers die voor de bal gaan, en elkaar vastgrijpen en een cadeautje van scheidsrechter en grensrechter (want de scheids moet gewoon zijn eigen waarnemning gebruiken als hij dichterbij staat en er beter voor staat). En het was inderdaad geen corner, dubbele blunder van de grensrechter. En de derde goal was inderdaad buitenspel van Walcott.

Van alle commentatoren is het alleen de ex-Arsenal speler die het een pingel vind bij de BBC, en
de scheidsrechtersbaas moet maar wat instructies geven: negeer je grensrechter als je het zelf kunt zien.

En voor de balans: de vrije trap waar Norwich uit scoorde was geen vrije trap, al was dat voor de scheidsrechter van achteren niet te zien.

Zo zie je maar, arbitrale prestaties zijn niet alleen slecht in Nederland of op Old Trafford, ook elders worden cadeautjes gegeven...
Je bent wel heel erg subjectief. Voor het gemak vergeet je maar even dat Norwich feitelijk helemaal werd weggespeeld en de bus in de goal had geparkeerd en met wat betere afronding hadden ze met 3-0 aan de thee gezeten.

Ook hoor ik je niet over het spelbederf waar het hele team, met in de hoofdrol de keeper zich aan schuldig maakte. Ik snap het wel hoor, als zo'n club naar Londen komt dat het een prima tactiek is om de boel te frustreren en het verleden heeft laten zien dat dat prima werkt, maar dan moet je ook eerlijk zijn, tenzij je alleen de highlights op MotD gezien hebt waar dit niet is getoond.

Over de goals; Giroud werd wel duidelijk aan zijn shirt getrokken, en misschien ging hij gemakkelijk liggen, maar dat deed Kamara natuurlijk ook bij de overtreding die vooraf ging aan de goal van Norwich.

Het was misschien geen corner, en daardoor extra zuur, maar shirt trekken is gewoon overtreding. Klaar.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/F8E3qh7KyJmGLHCyMB02tEra/full.png

Dit lijkt me duidelijk een overtreding en het is simpel; shirt trekken is overtreding.

Walcott stond idd buitenspel, maar dat had voor de uitslag weinig meer uitgemaakt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:19:
Je bent wel heel erg subjectief. Voor het gemak vergeet je maar even dat Norwich feitelijk helemaal werd weggespeeld en de bus in de goal had geparkeerd en met wat betere afronding hadden ze met 3-0 aan de thee gezeten.
Dat is toch helemaal niet relevant? Zo heeft Chelsea de CL gewonnen.
maar dan moet je ook eerlijk zijn
Onzin. Ik claim nergens dat Norwich beter was of andere dingen die jij nu suggereert, je haalt er allerlei irrelevante dingen bij. Het gaat erom dat Arsenal zonder de arbitrale hulp waarschijnlijk er niet doorheen was gekomen. Ik ben juist zo eerlijk om te zeggen dat de vrije trap van Norwich bij de goal ook niets was (struikelen over eigen benen).
Over de goals; Giroud werd wel duidelijk aan zijn shirt getrokken, en misschien ging hij gemakkelijk liggen, maar dat deed Kamara natuurlijk ook bij de overtreding die vooraf ging aan de goal van Norwich.
Op de foto zie je niet dat Giroud Kamara vastheeft, dat lieten ze bij MotD zien. Niet voor niets dat alle pundits op Keown na vonden dat het geen penalty was. En ook dan moet de scheidsrechter zijn eigen oordeel gebruiken als hij zo vlakbij staat, en niet op de grensrechter die veraf staat en niet het hele plaatje ziet.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 14-04-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:27:
Ik ben juist zo eerlijk om te zeggen dat de vrije trap van Norwich bij de goal ook niets was (struikelen over eigen benen).
Mea culpa, dat had ik niet gelezen. Maar ik wil alleen aangeven dat jij alleen de Final Score opmerkingen hebt gezien, en de samenvatting op MotD. Maar als je de hele wedstrijd had gezien, net zoals ik (toevallig live in het stadion) dan kan je niet anders zeggen dat Norwich gewoon een hele vervelende ploeg is om tegen te voetballen.

En dat is niet erg hoor, ik begrijp het best dat je dat doet tegen een ploeg met individueel meer kwaliteit en een tactiek die gebleken heeft om te werken, maar spelbederf is gewoon verachtelijk. En dat is waar zij gedurende de hele wedstrijd mee bezig waren. Over de hele wedstrijd gezien denk ik dat de ploeg met de meeste aanspraak op de winst (gezien kansen, shots on goal en balbezit) ook heeft gewonnen.

En ja, dat is subjectief van mijn kant, dat hoef je me niet in te peperen want dat weet ik ook wel.
Op de foto zie je niet dat Giroud Kamara vastheeft, dat lieten ze bij MotD zien
Irrelevant. Mijn capture laat duidelijk zien dat Giroud vastgehouden wordt. En Kamara trok Giroud duidelijk naar de grond.

Maar ik vind het wel tof dat je nu eens echt kleur bekent. d:)b :>

[ Voor 15% gewijzigd door Gunner op 14-04-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gunner schreef op zondag 14 april 2013 @ 14:36:
Mea culpa, dat had ik niet gelezen. Maar ik wil alleen aangeven dat jij alleen de Final Score opmerkingen hebt gezien, de de samenvatting op MotD. Maar als je de hele wedstrijd had gezien, net zoals ik (toevallig live in het stadion) dan kan je niet anders zeggen dat Norwich gewoon een hele vervelende ploeg is om tegen te voetballen.
Degradatievoetbal is nooit mooi. Norwich mist aanvallende kwaliteiten, ik hoop dan ook dat Ricky van Wolfswinkel volgend jaar niet een eenzame spits wordt maar dat er ook spelers bijkomen die kunnen aanvallen. Grant Holt heeft het niet dit seizoen, en dan heeft Norwich een probleem.
Maar ik vind het wel tof dat je nu eens echt kleur bekent. d:)b :>
Die opmerking is op meer manieren uit te leggen, ik zal maar voor de positieve kiezen ;)
Irrelevant. Mijn capture laat duidelijk zien dat Giroud vastgehouden wordt. En Kamara trok Giroud duidelijk naar de grond.
Tuurlijk wel. Bij twee spelers die elkaar vasthouden om voordeel te halen, kun je niet een van bestraffen en de ander niet, en al helemaal geen penalty geven.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 14-04-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zo was die ook bedoelt. ;)

Ik ben vooral blij dat Arsenal gewonnen heeft. In het stadion zie je geen replays zoals je op MotD ziet, dus voor zover wij wisten waren het drie/vier normale goals. Ik zie nu pas de details op MotD

[ Voor 79% gewijzigd door Gunner op 14-04-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bah, Sunderland wint met 0-3 voor bij Newcastle, Stoke met 0-2 onderuit tegen ManU. Dat maakt de stand onderaan wel heel spannend:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
13  Newcastle    33 -17  36
14  Norwich      33 -21  35
15  Sunderland   33  -8  34
16  Stoke        33 -13  34
17  Aston Villa  33 -24  34
18  Wigan        31 -20  31
19  QPR          33 -25  24
20  Reading      33 -27  24

QPR en Reading gaan zo goed als zeker ten onder, maar de andere clubs lopen allemaal gevaar.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 14-04-2013 19:05 . Reden: Verlies Stoke verwerkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Afijn, samenvatting Arsenal - Norwich gekeken.

0-1 mooi voorgekomen en ingekopt trouwens :)

Die pingel, camerabeelden van beide kanten van het veld gezien, ik kan niet eens zien of Giroud die ander vasthoudt, maar Giroud wordt gewoon naar beneden getrokken. Ik kan me heel goed voorstellen dat een scheids hem geeft. Ik ben het er ook mee eens.

Die 3-1 is dan zo bizar. Walcott staat 2 meter buiten spel, hoe kan je dat als grensrechter nou niet zien :X

Terecht 3 punten in London dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

:D

Weer even kunnen genieten van onze River belofte Erik Lamela. [YouTube: http://youtu.be/iHLhhgR5_no]
Zelfs na de rode kaart van Balzaretti de voorsprong vast kunnen houden, eindelijk :)

Ik zag in mijn Youtube geschiedenis ook nog deze van Florenzi staan, geen goal, maar wel grappig gedaan.

[YouTube: http://youtu.be/AorLPIt-v0s]

Dat schot was natuurlijk Totti, die tegen Torino wel 10x in de kruising heeft geschoten, maar jezus wat stond de goalie van Torino goed te keepen! Net als Stekelenburg trouwens! Die heeft vandaag de punten gepakt, in deze vorm is hij de 1e keeper van het Nederlands elftal.

Steek komt nu namelijk vaker voor in deze saves of the week. (Roma begint op 1:08) Heerlijke reflexen.

[YouTube: http://youtu.be/8GNFdll1I1Y?t=1m8s]

Hier in de eerste seconde al
[YouTube: http://youtu.be/LYC26njxPsQ]

[ Voor 30% gewijzigd door StrongArmLance op 15-04-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekker bezig Robben, 2 Assists en 1 goal. 3-1 tussenstand bij Bayern - Wolfsburg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Quad schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:45:
Lekker bezig Robben, 2 Assists en 1 goal. 3-1 tussenstand bij Bayern - Wolfsburg.
Daarna Gomez erin: 77e minuut of zo en maakt een hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

In 6 minuten tijd inderdaad, fantastische spits is het ook, en dat zit op de bank.. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
@Quad: bij Bayern loopt het al het hele seizoen bijzonder soepel, dus vooralsnog heeft de coach gelijk.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:29
Heeft iemand een idee hoe ik live radio coverage kan krijgen op mijn android voor de wedstrijd spurs V manC aanstaande zondag? Ik ben namelijk gezellig een weekend weg met de schoonfamilie, maar wil die wedstrijd toch eigenlijk niet missen... De dingen die ik tot toe heb gevonden doen het niet buiten de UK (talksports en nog een) en BBC radio heeft van die wedstrijd geen live coverage vziw.

Verder dacht ik aan een wedstrijd on demand te nemen bij Sport1, maar ik kom er niet achter hoeveel data dat verbruikt(geen wifi) en of dat überhaupt werkt via 3G.

[ Voor 17% gewijzigd door Slaapje op 17-04-2013 10:49 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Railgunner schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:47:
@Quad: bij Bayern loopt het al het hele seizoen bijzonder soepel, dus vooralsnog heeft de coach gelijk.
Klopt ook, bedoel het niet negatief, meer over hoe sterk het team dit seizoen wel niet is. Echt niet normaal.
Als Bayern dit seizoen de triple wint.. Veel succes Guardiola om het te verbeteren dan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:36
Quad schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:01:
[...]

Klopt ook, bedoel het niet negatief, meer over hoe sterk het team dit seizoen wel niet is. Echt niet normaal.
Als Bayern dit seizoen de triple wint.. Veel succes Guardiola om het te verbeteren dan.
Haha inderdaad. Ik denk dat we nu komen te zien hoe goed hij misschien als trainer is, omdat bijvoorbeeld een Messi wel onder iedere trainer kan presteren. Nu zal het misschien allemaal wat moeilijker gaan en wat hij hoogstens kan doen is hetzelfde of meer winnen en misschien een betere band opbouwen met de spelers, alhoewel ik daar wel eens benieuwd naar ben. (Voor de mensen die het boek van Zlatan hebben gelezen, die zullen me misschien wel snappen)

Iemand gister DFB pokal gezien ?
Ik zag op tv zo'n man (Geen idee hoe hij het 8)7 ) bij sport1 zeggen dat Xherdan Shaqiri het niveau niet aankon als ik het een beetje goed begreep, maar die was gister toch erg goed en toch belangrijk voor Arjen Robben. Anders had hij ook niet gescoord.
Mooi moment vond ik wel de hattrick van Mario Gomez binnen 6 minuten. Ik snap echt niet waarom hij nergens anders heen gaat voor eerste spits te worden, want als hij op dreef is dan heb je er serieus wat aan, maar misschien vind hij het wel fijner bij Bayern, wat ik me opzich nog kan voorstellen. Hij zij namelijk zelf het niet erg te vinden om als joker te spelen, zolang ze maar kampioen werden, dat zijn ze nu, dus ik ben benieuwd wat het gaat worden voor hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
Gerucht op Twitter (https://twitter.com/champ_ian):
BREAKING NEWS: José Mourinho announces that he won't be at Real Madrid next season (via http://AS.com).
Op AS.com staat inderdaad een nieuwsbericht over Mourinho, maar mijn Spaans is vrij beperkt ;).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Google Chrome vertaling ;)
"Mourinho vertelde ons dat volgend jaar kun je niet praten met de coaches, het was onmogelijk, omdat er hier zal zijn. Hij zei gekscherend en serieus, weet ik niet duidelijk weten. Hij zei niet waar hij zou gaan omdat hij niet meer hebben gevraagd. Hem net gesproken van Madrid te zien of we wat kaartjes kunnen krijgen om de Champions League ", zei voorzitter van Canillas, Manuel Alvarez in Sport Copes na de vergadering dat de coach van Real Madrid in zijn club faciliteiten gehad met coaches Canillas.

"Als Mou zal een groot verlies voor het Spaanse voetbal zijn. Florentino repareren hoop ik omwille van de club. A konden we echt doorgaan omdat, als de zoon, is een genot om onder ons. Of hier, zou Mourinho graag terugkeren naar Canillas naar een ander gesprek te geven, "zei de president van Canillas, club waar hij speelt de zoon van de Portugezen, die doneert ongeveer $ 10.000 per jaar en meestal Mourinho gaat regelmatig naar de te zien trainingen.

"De lezing gegeven sensationeel. Mijn coaches waren verbaasd. 'S een meester. Was meer dan een jaar. Voor ons is het de beste in de wereld. Was erg vriendelijk en lief. Natuurlijk is hij het.' S Zeer dicht en professioneel op alle . Als je werk je kind wil alles in detail te zien zonder gestoord te worden. werd vastgesteld in alle rijtuigen, "zei Manuel Alvarez.

Intereconomia programma 'Punto Pelota' en zei dat sommige details van die conferentie de dag ervoor. In dit medium, Mourinho zei aan het einde van een foto die kijkt naar Chelsea vieren van een titel op een bus met open dak en zei: "Ik zal hier volgend seizoen verdwenen te zijn."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo ey, schitterende goal van Torosidis bij AS Roma.

En damn! Die van David Luiz tegen Fulham! http://www.dailymotion.co...port?start=9#.UW8FjLUqxLc

:9~ _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Quad op 17-04-2013 22:27 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Wat is die Carrol toch een goor ventje, die mogen ze wel eens collectief het veld aftrappen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:43
_/-\o_ Cardiff naar de Premier League

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:34
Is dat niet die club die opgekocht is door een Maleisiër en nu sinds 100+ jaar ineens in het rood is gaan spelen.

Past dan wel lekker in de Premier League ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Enoh stond voor de 4e keer op rij in de basis bij Fulham gisteren. Iemand enig idee waarom ie de maanden ervoor niet speelde of was ie toen geblesseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
JanW schreef op donderdag 18 april 2013 @ 08:07:
Is dat niet die club die opgekocht is door een Maleisiër en nu sinds 100+ jaar ineens in het rood is gaan spelen.

Past dan wel lekker in de Premier League ja.
Correct, wel dik verdienen in PL.
90m per jaar (oder so etwas).
Peanuts..

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Berbatov blijf ik toch een apart leuke voetballer vinden. Beetje type zaalvoetballer.

Ik vraag mij wel af waarom Arsenal zelden van afstand probeert te schieten. Genoeg mogelijkheden daartoe!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pff, het was uiteindelijk billenknijpen maar Norwich City behaalt een belangrijke overwinning: 2-1 tegen Reading. Er komt nu een beetje tekening in de strijd tegen degradatie, want Stoke City, West Ham en Sunderland winnen, Newcastle en Southampton spelen gelijk, en Wigan, Reading en QPR verliezen.

11 Fulham 34 - 40
12 Southampton 34 - 39
13 Norwich 34 - 38
14 Sunderland 34 - 37
15 Stoke 34 - 37
16 Newcastle 34 - 37
17 Aston Villa 33 - 34
18 Wigan 33 - 31
19 QPR 34 - 24
20 Reading 34 - 24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suarez heeft, voor zover ik het zojuist op de beelden kon zien, weer iemand gebeten. Ditmaal was Ivanovic de gelukkige. Wat een mafkees is het toch _O-

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dit gaat weer een hoop gifjes & memes opleveren van suarez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/mwxfn7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Grappig om te zien. Het leek wel of Barnet kampioen werd... ze zijn wel fan van Davids daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
gifje natuurlijk ;)

[ Voor 11% gewijzigd door argro op 21-04-2013 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ze moeten zo'n speler gewoon 1 seizoen van het veld weren. Verschrikkelijke man.

Denk overigens wel dat de FA fors gaat schorsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En het is zo jammer, want voetballen kan hij wel. Hij scoorde trouwens de 2-2 in de 97e minuut. De Chelsea speler liet de bitemark aan de scheids zien. En inderdaad, dat zal wel een flinke schorsing worden, en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ongekende actie weer. Hij zal het nooit leren. Hij wilde echt een flinke hap nemen lijkt het haha. Overtreft de bijt actie op Bakkal.

Een geniale gek.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 21-04-2013 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Als het je zo zwart voor de ogen wordt tijdens een potje voetbal, heb ik weinig fiducie in de afloop van zijn relatie.
Achtervolging over de M1 in zijn Bronco, wel zijn handschoen, niet zijn handschoen.. vrijspraak?..

Wat een ongelooflijke taartpunt zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Sjonge jonge, dat geloof je toch niet.
Als je dat 1 keer doet ben je al stom 2 keer is toch niet te beschrijven.
Je doet hier jezelf en je team zoveel pijn mee.. Die jongen moet naar een psychiater ofzo :S

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, Suarez heeft ook weer zijn laatste wedstrijd van het jaar gespeeld. Haha, wat een mafkees is het toch. Winnaarsmentaliteit, hé.

Die eerste keer verdedigden een hoop mensen hem nog, maar dat zal niet nog een keer gebeuren na dit incident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Suarez favoriete film is vast Silence of the Lambs. Wat een rare gast om tot 2 maal toe bewust iemand te bijten?

[ Voor 7% gewijzigd door Goron op 21-04-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Ongelooflijk.. fantastische voetballer, maar heeft toch behoorlijk wat schroeven los in de bovenkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Idioot. Geweldige speler maar wat een idioot.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En dan was hij afgelopen week op de shortlist genomineerd voor PL speler van het jaar. :w
Sukkel. Bij Ajax was je fantastisch tot aan dat incident, bij Liverpool vind ik je een held, maar dit is belachelijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zondag 21 april 2013 @ 23:12:
En dan was hij afgelopen week op de shortlist genomineerd voor PL speler van het jaar. :w
Sukkel. Bij Ajax was je fantastisch tot aan dat incident, bij Liverpool vind ik je een held, maar dit is belachelijk.
Ach, ik moet er wel om lachen. Dit soort spelers geven het voetbal kleur. Hij is tenminste geen grijze muis. :+
Hetzelfde verhaal met Cristiano Ronaldo en Ibrahimovic, iedereen loopt ze altijd af te zeiken omdat het zulke irritante spelers zijn, maar het blijven toppers die alles voor hun sport over hebben. Ondanks dit incident heeft Suarez bij een matig team als Liverpool wel mooi meer goals gescoord dan Van Persie. Voor zulke spelers ga je naar het stadion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nouja, ik kan er niet om lachen dat hij een speler in zijn arm bijt.
Maar hij is wel heel excentriek, dat siert Suarez wel, fantastische speler om te zien ook met zijn acties.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Excentriek? Meer lunatic. Bijten is onvergeeflijk. In het "echte leven" betekent het een aanklacht voor Zware Mishandeling. Echt heel erg dit. Zal je maar gebeuren op je werk, dat iemand je opeens in de arm bijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op maandag 22 april 2013 @ 08:28:
Excentriek? Meer lunatic. Bijten is onvergeeflijk. In het "echte leven" betekent het een aanklacht voor Zware Mishandeling. Echt heel erg dit. Zal je maar gebeuren op je werk, dat iemand je opeens in de arm bijt.
Ehm? Zidane gaf ook wel eens een kopstoot geloof ik. Maakt hem dat een gestoorde voetballer? Dacht het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
tweaker2010 schreef op maandag 22 april 2013 @ 09:04:
[...]

Ehm? Zidane gaf ook wel eens een kopstoot geloof ik. Maakt hem dat een gestoorde voetballer? Dacht het niet.
Als je je emoties niet onder controle hebt en zulk impulsief idioot gedrag gaat vertonen op dat moment, dan ben je in zulke situaties inderdaad gestoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Om van der Gijp te quoten:
Dat kan toch niet!
Ach ja, ik kan me niet echt druk maken om zulke incidenten. Met een gestrekt been inkomen met volledige intentie om de speler te raken en deze vervolgens zeer ernstig geblesseerd raakt is mijn inziens niet minder erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:26:
Suarez heeft, zoor zover ik het zojuist op de beelden kon zien, weer iemand gebeten. Ditmaal was Ivanovic de gelukkige. Wat een mafkees is het toch _O-
Je moet toch wat met die tanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Iemand de 2-0 gezien van Benfica tegen Sporting?
Holy crap _O_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=nmfWdAoQh1s]

Die actie :9~

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 22-04-2013 11:33 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Quad schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:30:
Iemand de 2-0 gezien van Benfica tegen Sporting?
Holy crap _O_

[video]

Die actie :9~
_/-\o_ Zo vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Keurig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 13:03
De tering... dat is wel een heel mooi doelpunt! Geweldige individuele én collectieve actie! Mooi dat de spits hem er ook nog inschiet, want het zou zonde zijn als je zo'n bal naast schiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Pure schoonheid :o

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Amras schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:59:
De tering... dat is wel een heel mooi doelpunt! Geweldige individuele én collectieve actie! Mooi dat de spits hem er ook nog inschiet, want het zou zonde zijn als je zo'n bal naast schiet!
Zag van het weekend ergens nog een soort gelijke aanval, weet niet meer waar maar die ging er niet in.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

tweaker2010 schreef op maandag 22 april 2013 @ 00:43:
[...]

Ach, ik moet er wel om lachen. Dit soort spelers geven het voetbal kleur. Hij is tenminste geen grijze muis. :+
Hetzelfde verhaal met Cristiano Ronaldo en Ibrahimovic, iedereen loopt ze altijd af te zeiken omdat het zulke irritante spelers zijn, maar het blijven toppers die alles voor hun sport over hebben. Ondanks dit incident heeft Suarez bij een matig team als Liverpool wel mooi meer goals gescoord dan Van Persie. Voor zulke spelers ga je naar het stadion.
Ach ja. Voetballer, voorbeeldfunctie... Tackle is tenminste nog onderdeel van het spel. Dit is de tweede keer dat hij bijt, iets wat maatschappelijk voor een vent van 26 onacceptabel is.

En dan gek opkijken als er op de amateur velden rare dingen gebeuren... Lekkere mores hou jij er op na. Omdat het een goede voetballer is moet alles maar worden goedgepraat 8)7

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:59

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:26:
Suarez heeft, zoor zover ik het zojuist op de beelden kon zien, weer iemand gebeten. Ditmaal was Ivanovic de gelukkige. Wat een mafkees is het toch _O-
als je eenmaal bloed hebt geproefd ....... O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tettie schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:10:
[...]
Ach ja. Voetballer, voorbeeldfunctie... Tackle is tenminste nog onderdeel van het spel. Dit is de tweede keer dat hij bijt, iets wat maatschappelijk voor een vent van 26 onacceptabel is.

En dan gek opkijken als er op de amateur velden rare dingen gebeuren... Lekkere mores hou jij er op na. Omdat het een goede voetballer is moet alles maar worden goedgepraat 8)7
Ach, ik vind het nogal hypocriet allemaal. Wanneer Oranje in 2010 wereldkampioen was geworden dankzij de brute tackles van de Jong, dan had je daar nooit iemand over gehoord. De normen en waarden in de samenleving (of het gebrek daaraan) komen ook zonder bijtende spelers wel tot uiting in het stadion hoor. Waarom is er anders ME nodig om alle 'supporters' in het gareel te houden als Ajax kampioen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Suarez heeft een boete gekregen van Liverpool, en dat geld gaat naar de Hillborough-96 actiegroep. Slimme PR-actie van Liverpool.

Er was trouwens voor die wedstrijd een minuut stilte vanwege het overlijden van een van de belangrijkste actievoerders van die groep... (en ook stilte voor Boston).

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 22-04-2013 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Suarez is niet alleen :)

http://www.telegraph.co.u...eth-into-an-opponent.html

Genoeg andere clipjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verder niemand hier gehoord over Spurs - City. Dacht heel lang dat City wel zou winnen, maar poeh, die gingen er even overheen zeg. 3-1 uiteindelijk.

United vanavond dus zo goed als kampioen. Ik zie ze geen blunder maken tegen Aston Villa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:54:
Verder niemand hier gehoord over Spurs - City. Dacht heel lang dat City wel zou winnen, maar poeh, die gingen er even overheen zeg. 3-1 uiteindelijk.

United vanavond dus zo goed als kampioen. Ik zie ze geen blunder maken tegen Aston Villa.
Die wedstrijd van vanavond is belangrijker voor de degradatiezone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:59:
[...]

Die wedstrijd van vanavond is belangrijker voor de degradatiezone ;)
Dat ook :) Net zoals dat ie voor mij belangrijk is dat United geen punten laat liggen. Anders zouden ze misschien bij ons thuis kampioen kunnen worden en die vernedering gun ik van Persie dus echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Kaap schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:54:

Ja, die kon ik dus niet zien! Daar baal ik wel ff van...

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deze analyse over Suarez is wel mooi:
Tim Vickery, South American football expert:
"At the moment in South America, the headlines are showing a little bit of humour. There are lots of headlines about Suarez being hungry for goals. "He has grown up in a win-at-all-costs football culture, where these incidents are not taken anything like as seriously as they are in England.

"I think the attitude in Uruguay is that Suarez keeps breaking the 11th commandment: Don't get caught."
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou, van Persie heeft de titel al gepakt zojuist. 1-0 in de tweede minuut.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

WAT EEN GOAL, WAT EEN GOAL!!!!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15:34
ziek he!! wat een heerlijke wedstrijd om te kijken. Proost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Niet zo mooi als de eerste en de tweede...maar de hattrick na 33 minuten van Robin van Persie, 3-0!

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hattrick voor van Persie!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Doet ie lekker! :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Are you watching Arsene the seller? Are you watching! Shame on you!

Mooie hattrick verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Waarvan 2 buitenspel, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:54:
Waarvan 2 buitenspel, maar goed..
Zoals welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:54

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
nr 2 en 3

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.