[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste
Acties:
  • 61.002 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56
Zo de sfeer zit er goed in in het Emirates d:)b

En 1-0 *O*

Edit: United loopt niet, dat uit zich in frustraties, en dus al 4 gele kaarten.

Oh enne, je moet wel heel erg niet in de wedstrijd zitten wil je te laat zijn met een tackle op Mertesacker :+

[ Voor 62% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-04-2013 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 505102

1-1. Van Persie scoort een penalty...
Wat een domme overtreding van Sagna ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:37

Quad

Doof

Van Persie wordt oud, verdomd grijze kop heeft hij zeg.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quad schreef op zondag 28 april 2013 @ 17:52:
Van Persie wordt oud, verdomd grijze kop heeft hij zeg.
Ook een Arsenal-supporter? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nee hoor, heb geen specifieke club in Engeland. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zal wel eerder van de frustraties van 7 jaar blessureleed zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Queens Park Rangers gedegradeerd... Al die miljoenen hebben dus niet geholpen. Wat zal er nu met al die dure spelers als Julio Cesar gaan gebeuren? Kan me niet voorstellen dat die een niveau lager gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tweaker2010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:12:
Queens Park Rangers gedegradeerd... Al die miljoenen hebben dus niet geholpen. Wat zal er nu met al die dure spelers als Julio Cesar gaan gebeuren? Kan me niet voorstellen dat die een niveau lager gaan spelen.
Julio Cesar heeft niet meer de leeftijd en de kwaliteiten om naar een betere club te gaan. Wat er met de andere spelers gebeurt zou ik niet weten, maar ik denk niet dat QPR lang in de tweede divisie zal spelen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk volgend jaar gewoon terugkeren naar de Premier League, mits ze al die duren spelers kunnen behouden, anders ziet het er heel somber uit voor QPR en dat gun ik ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:12:
Ik verwacht wel een leegloop. En dat Redknapp opstapt. Denk dat heel wat clubs op die Remy zullen azen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:18:
[...]

Ik verwacht wel een leegloop. En dat Redknapp opstapt. Denk dat heel wat clubs op die Remy zullen azen.
http://www.fcupdate.nl/vo...jt-van-overgang-naar-qpr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dat hij geen spijt heeft van zijn overgang heeft wat precies te maken met mijn post over leegloop en Remy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:22:
[...]
Dat hij geen spijt heeft van zijn overgang heeft wat precies te maken met mijn post over leegloop en Remy?
Dat hij (mits zijn salaris hetzelfde blijft al nu) nog wel even wil blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 19:39:
[...]

Dat hij (mits zijn salaris hetzelfde blijft al nu) nog wel even wil blijven ;)
Een jaar in de Championship :? Dan moet je als voetballer wel heel goed betaald krijgen. Hou er rekening mee dat QPR heel veel inkomsten mis gaat lopen. Plus dat er veel spelers toch gaan vertrekken. Clausule in je contract dat je bij degradatie vertrekt is denk ik niet geheel ongewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Huntelaar is weer terug! Meteen hattrick uiteraard! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anoniem: 505102 schreef op zondag 28 april 2013 @ 18:15:
... maar ik denk niet dat QPR lang in de tweede divisie zal spelen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk volgend jaar gewoon terugkeren naar de Premier League, mits ze al die duren spelers kunnen behouden, anders ziet het er heel somber uit voor QPR en dat gun ik ze niet.
Terugkeren naar de PL na een slecht seizoen is niet makkelijk en lukt veel clubs niet. Ik voorspel dan ook dat QPR een tijdje in de Championship zit, minstens twee jaar. En dan moeten ze nog uitkijken dat ze niet zoals Wolves nog ten onder dreigen te gaan, want die staan op degraderen uit de Championship.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Milan met 2-1 achter, dat zou een dure nederlaag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Maar uiteindelijk wel 4-2 van Catania gewonnen, waarmee ze nog steeds derde staan.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:10:
Maar uiteindelijk wel 4-2 van Catania gewonnen, waarmee ze nog steeds derde staan.
Inderdaad, dat had ik niet verwacht. Balotelli weer trefzeker... wat een topspeler is het toch _/-\o_

http://www.nu.nl/sport/3409918/bale-troeft-van-persie-af-als-speler-van-jaar.html
En terecht. Bale is by far de belangrijkste speler voor zijn club. Bale is echt klaar voor een volgende stap, Real?

[ Voor 33% gewijzigd door tweaker2010 op 28-04-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Las dat Huntelaar 3 keer gescoord had, Sport1 heeft de samenvatting helaas nog niet online staan. Zijn ze wel mee bezig aangezien nu Milan - Catania sinds een minuutje te kijken is en paar minuten ervoor Sociedad - Valencia.

Sad news, Zanetti stopt dus mogelijk met voetballen, Internationale bevestigd dat hij zijn achillespees gescheurd heeft.

[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 29-04-2013 00:18 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

tweaker2010 schreef op zondag 28 april 2013 @ 23:23:
[...]

http://www.nu.nl/sport/3409918/bale-troeft-van-persie-af-als-speler-van-jaar.html
En terecht. Bale is by far de belangrijkste speler voor zijn club. Bale is echt klaar voor een volgende stap, Real?
Team of the year klopt nergens van, duidelijk weer gebaseerd op meningen en weer lekker een knipoog naar de grote clubs.

Op Zabaleta, De Gea, Ferdinand , Baines , Hazard , Carrick na vind ik het wel terecht.

Sowieso snap ik niet dat Cazorla er niet in zit :/

Het boeit mij niet zo erg maar Zabaleta, de Gea en Hazard... moest dat nou echt? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nou nou, Hazard is toch wel definitief doorgebroken hoor. Zijn eerste jaar in de PL en zo belangrijk voor Chelsea, heel knappe prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
iPodKiller schreef op maandag 29 april 2013 @ 00:38:
Op Zabaleta, De Gea, Ferdinand , Baines , Hazard , Carrick na vind ik het wel terecht.
Sorry maaaaar...

Euhm, Carrick vind je onterecht :? Ik ben dan misschien wel voor Arsenal, maar ik zie genoeg ManU spelen en Carrick is zon belangrijke speler. Maar ja, hij valt niet zo op als de anderen, maar is overduidelijk 1 van de betere spelers van de PL.

En dan Leighton Baines. Kijk jij wel Premier League :? Een bakbeest van een back is het! Ik zie die in de komende 2/3 transferperiodes toch echt wel vertrekken naar een grotere club. Kan onze Gibbs nog wat van leren.

Ferdinand snap ik zelf ook niet. En ik ben zelf ook van mening dat Cazorla erin had moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Baines, hij is volgens mij een van de hardwerkende spelers in de PL volgens mij, heeft ook een fantastische vrije trap in zijn benen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Mooi dat Vertonghen er in staat! Sinds hij bij de Spurs speelt, volg ik ze met meer dan gemiddelde belangstelling. Hopelijk spelen ze volgend jaar CL!

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Railgunner schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:20:
Mooi dat Vertonghen er in staat! Sinds hij bij de Spurs speelt, volg ik ze met meer dan gemiddelde belangstelling. Hopelijk spelen ze volgend jaar CL!
1 t/m 4 is directe plaatsing. Plaats 5 en volgens mij ook plaats 6 zijn playoffs voor CL. Dus hoe dan ook spelen ze waarschijnlijk gewoon CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 13:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Kaap schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:38:
[...]

1 t/m 4 is directe plaatsing. Plaats 5 en volgens mij ook plaats 6 zijn playoffs voor CL. Dus hoe dan ook spelen ze waarschijnlijk gewoon CL.
Ehh...

1 t/m 3 is directe plaatsing CL, 4 is playoff CL, 5 is playoff EL, winnaar FA Cup zit in groepsfase EL, en winnaar League Cup zit in 3e quali EL.

Zou wel mooi zijn anders.. Dan hadden we elk jaar 6 Engelse ploegen in de CL.

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 29-04-2013 11:48 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Angeloonie schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:43:
[...]

Ehh...

1 t/m 3 is directe plaatsing CL, 4 is playoff CL, 5 is playoff EL, winnaar FA Cup zit in groepsfase EL, en winnaar League Cup zit in 3e quali EL.

Zou wel mooi zijn anders.. Dan hadden we elk jaar 6 Engelse ploegen in de CL.
Excuses, ik dacht dat ze 4+2 hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 23:32
Ik kom hier even een leuke goal uit de Belgische eerste klasse dumpen :)

linkje

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 29-04-2013 20:26 . Reden: niet elke browser vind bewegende GIFs leuk, linkje gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nikolas schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:05:
Ik kom hier even een leuke goal uit de Belgische eerste klasse dumpen :)

[afbeelding]
Wie is die scorende speler met nummer 16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 12:20
tweaker2010 schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:17:
[...]

Wie is die scorende speler met nummer 16?
Staat toch op zijn rug? Lestienne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 23:32
HamburgerHenk schreef op maandag 29 april 2013 @ 20:21:
[...]

Staat toch op zijn rug? Lestienne
Maxime Lestienne, inderdaad. Ik wou er nog een GIFje bijzetten van Thomas Meunier, maar doordat gambieter geëdit heeft lukt dat niet meer. Daarom hierrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/2013/04/29/Galatasaray-komt-met-superbod-op-Arjen-Robben

Bah, weer een Nederlandse topspeler (na Kuijt en Sneijder) die waarschijnlijk door het grote geld naar Turkije gelokt wordt. Ik hoop toch zo dat het niet doorgaat. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Die goal van Messie is wel knap gedaan hoor! Die verdomd irritante passeeracties van hem, ik vind ze wel mooi hoe hij dat kan.

http://video.sport1.nl/ma...messi-met-weergaloze-goal

Wat betreft Robben, tsja.. Ik heb geen idee hoeveel ze op hem bieden en hoeveel hij aangeboden gaat krijgen van Galatasaray, maar serieuze plannen in Turkije hebben ze zeker.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Quad schreef op maandag 29 april 2013 @ 23:36:
Die goal van Messie is wel knap gedaan hoor! Die verdomd irritante passeeracties van hem, ik vind ze wel mooi hoe hij dat kan.

Wat betreft Robben, tsja.. Ik heb geen idee hoeveel ze op hem bieden en hoeveel hij aangeboden gaat krijgen van Galatasaray, maar serieuze plannen in Turkije hebben ze zeker.
Lol die messi maakt so veel mooie doelpunten, het begint bijna te vervelen...bijna ;)

Ik heb dat doelpunt bekeken en op een gegeven moment wordt hij door drie man gedekt, dan mag hij er in principe niet langs gaan, en die ene speler die hem nog volgde mocht hem wel tackelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Ron het Kanon!

http://video.sport1.nl/ma...eerste-treffer-voor-villa

Aardig moment voor je eerste goal, en hij zit er ook lekker in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wou hem net posten _O-
Je was iets voor, maar zit er lekker in inderdaad!
Wedstrijd eindigde in 6-1 maar liefst.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 22:44
Ik was een weekendje weg dus heb dit moeten missen, toch jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lewandowski kan dus toch wel een penalty missen.
Aad de Mos is toch wel verschrikkelijk als hij penalty uitspreekt ;')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3414652/topper-tussen-bayern-en-dortmund-eindigt-onbeslist.html

Dat belooft wat voor de CL finale (ook al speelden beide teams nu niet in de sterkste opstelling)
Ik ben erg benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-06 15:54

Zeddicius

Conscience do cost

:( Net MOTD2 gezien, wat is die David Luiz toch een nare speler.....
Hij is niet vies van een nare overtreding en vandaag liet hij ook blijken dat hij een aardige toneelspeler is. Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat was inderdaad niet netjes. Bijna een sollicitatiebrief om de nieuwe Busquets te worden :+

Echter, wel dom van Rafael. De rode kaart was imo terecht.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Barca dankzij Messi als invaller nipt gewonnen van Betis. Trouwens wel opvallend dat hij tegen grote ploegen vaak niet tot scoren komt. Als je de stats ziet van wedstrijden waarin Messi niet scoorde:
23/04/2013 Bayern München Barcelona 0 0 4-0
10/04/2013 Barcelona Paris Saint-Germain 0 0 1-1
26/03/2013 Bolivia Argentinië 0 0 1-1
26/02/2013 Barcelona Real Madrid 0 0 1-3
20/02/2013 AC Milan Barcelona 0 0 2-0
06/02/2013 Zweden Argentinië 0 0 2-3
30/01/2013 Real Madrid Barcelona 0 0 1-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zeddicius schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:12:
:( Net MOTD2 gezien, wat is die David Luiz toch een nare speler.....
Hij is niet vies van een nare overtreding en vandaag liet hij ook blijken dat hij een aardige toneelspeler is. Bah
Zag het, ook frapant dat hij gewoon op de grond ligt te lachen, belachelijk.

Edit:
Filmpje

[YouTube: http://youtu.be/iD9GHobAXio]

[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 06-05-2013 09:41 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeddicius
  • Laatst online: 18-06 15:54

Zeddicius

Conscience do cost

gambieter schreef op maandag 06 mei 2013 @ 00:14:
Dat was inderdaad niet netjes. Bijna een sollicitatiebrief om de nieuwe Busquets te worden :+
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/215326_522858681103869_2079389335_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 18-06 14:58
Mooi dat de scheidsrechter hier wel om kan lachen.. Muntari die een gele kaart afpakt van de scheidsrechter en deze toont aan Mario..

http://www.dailymotion.co...ii_lifestyle#.UYd7mcomOyk

[ Voor 54% gewijzigd door Gynnad op 06-05-2013 11:45 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hahah, de sfeer is wel prima bij AC Milan dus. Wel leuk dat ze toch een beetje zo met elkaar om kunnen gaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

:p

Ook Rivaldo mag daarbij, uit het WK2002 (bal tegen de knie en het hoofd vasthouden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 18-06 14:58
Hmm.. daar lijkt toch wel erg weinig aan de hand, of zie ik het compleet verkeerd?

De rode kaart voor Thiago Silva zorgde zondag voor irritatie en frustratie bij Paris Saint-Germain. De reactie van technisch directeur Leonardo kan PSG zelfs punten gaan kosten.

Leonardo kon er met zijn hoofd niet bij dat Thiago Silva zondag kort voor rust van het veld werd gestuurd. De aanvoerder van PSG raakte bij het protesteren arbiter Alexandre Castro aan en moest die actie bekopen met een rode kaart. De Braziliaanse technisch directeur was vol ongeloof over de sanctie. 'Hoezo een duw? De scheidsrechter stond verkeerd.'

Leonardo zette vooraf al zijn vraagtekens bij de aanstelling van Castro voor het duel met Valenciennes (1-1). 'Voor de arbiter was het zijn tiende wedstrijd van dit seizoen in de Ligue 1. Daarin gaf hij 48 gele kaarten en vijf rode. Dit keer was het een rustig duel, en deelde hij zeven gele kaarten plus een rode kaart uit. Wat gebeurt er als het een fel duel is? Ik begrijp niet waarom een arbiter met pas negen duels op dit niveau zo'n grote wedstrijd krijgt.'

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

David Luiz: Rafael Benitez says defender was laughing at fans

Is er iemand behalve Benitez dit dit gelooft?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ach, nee, al is het niet onmogelijk. Maar aan de andere kant: de rode kaart voor Rafael was verdiend, dus Ferguson moet niet zeuren. En als Rafael dit had gedaan, dan had Ferguson hem verdedigd ;)

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 07-05-2013 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Over Ferguson gesproken... er zou vandaag nieuws over zijn toekomst bij Man Utd naar buiten komen.
Ben benieuwd of hij er vanwege zijn gezondheid mee stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ben dan vooral benieuwd wie hem zal gaan opvolgen. Ik zou het niet ondenkbaar vinden als Solksjaer hem zou opvolgen waarna Giggs over een jaar in de trainersstaf wordt opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

David Moyes is al jaren de eerste opvolger volgens de media, geloof ik.

edit:
Maar inmiddels njiet meer:
http://www.mirror.co.uk/s...kely-choose-david-1874240\

|:(

[ Voor 50% gewijzigd door Afvalzak op 08-05-2013 10:02 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:12

Barbas

Gallego!

Mourinho wordt ook genoemd als opvolger van Ferguson, zie hem echter eerder bij Chelsea aan de slag gaan.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Dat zou wel een stunt zijn, als vandaag aangekondigd wordt dat Mourinho volgend jaar de coach van ManUtd is :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Railgunner schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:05:
Dat zou wel een stunt zijn, als vandaag aangekondigd wordt dat Mourinho volgend jaar de coach van ManUtd is :D.
Komt Ronaldo terug :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Volgens mij gaat dat echt nooit gebeuren. Hij en Ferguson mogen dan wel vrienden zijn, de fans van MU hoeven hem niet en zijn goede relatie met iedereen bij Chelsea is dan meteen bekoeld. Ik denk dat hij volgend jaar bij PSG of Chelsea zal zitten.

Moyes is overigens inderdaad een vaak genoemde naam, wat hij presteert met Everton (jaar na jaar) is ontzettend knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:12

Barbas

Gallego!

Ferguson gaat inderdaad met pensioen.

Staat op bron

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Woh, heet nieuws :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 15:45
Maar de opvolger, wie gaat dat worden? Mourinho lijkt me niet, die gaat naar Chelsea, dat lijkt me toch redelijk vast te staan als je alle geruchten hoort.

Moyes? Zou kunnen, ik verwacht eerder dat Klopp de nieuwe hoofdcoach van Man United gaat worden.

Of Benitez :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JanW schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:30:
Moyes? Zou kunnen, ik verwacht eerder dat Klopp de nieuwe hoofdcoach van Man United gaat worden.
Humeurige Schot, dus Moyes :p
Of Benitez :+
_o-

Met al zijn fouten, toch een fantastische coach met een erelijst en prestaties waar weinigen aan kunnen tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik gun het Moyes wel hoor, als je ziet wat hij met Everton klaar speelt, dan moet hij met Man U toch ook een eind kunnen komen.

Maar wie wordt dan coach van Everton ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

afvalzak schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:34:
Ik gun het Moyes wel hoor, als je ziet wat hij met Everton klaar speelt, dan moet hij met Man U toch ook een eind kunnen komen.

Maar wie wordt dan coach van Everton ;)
Vergis je niet in de druk bij Man Utd. De topspelers daar vragen wel om een ander soort benadering.
Ben benieuwd hoe de komst van een nieuwe manager voor van Persie en andere spelers gaat uitpakken.
Zou Giggs nu ook stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:24
tweaker2010 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:39:
[...]

Vergis je niet in de druk bij Man Utd. De topspelers daar vragen wel om een ander soort benadering.
Ben benieuwd hoe de komst van een andere manager voor van Persie en andere spelers gaat uitpakken.
Zou Giggs nu ook stoppen?
Ik hoop het niet, vond hem dit seizoen nog wel een meerwaarde hebben. Speelt scholes eigenlijk nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-06 14:11
Het gaat dus gebeuren ... ik ben erg benieuwd wat hij als argument gaat brengen (leeftijd ?). Of toch de "ik heb Liverpool van de troon gestoten" dus mijn doel is gehaald 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

triesvan schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:40:
[...]
Ik hoop het niet, vond hem dit seizoen nog wel een meerwaarde hebben. Speelt scholes eigenlijk nog?
Scholes heeft zijn contract niet verlengd, hij stopt er na dit seizoen mee.

[ Voor 12% gewijzigd door tweaker2010 op 08-05-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
dcell schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:40:
Het gaat dus gebeuren ... ik ben erg benieuwd wat hij als argument gaat brengen (leeftijd ?). Of toch de "ik heb Liverpool van de troon gestoten" dus mijn doel is gehaald 8)
Liverpool? Is dat niet die club die in de jaren '90 voor het laatst kampioen werd? Zegmaar het Feyenoord van Engeland? ;)
Waarna hij in 2012/2013 zijn rentree heeft gemaakt, check Wikipedia maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

tweaker2010 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:41:
[...]

Scholes heeft zijn contract niet verlengd, hij stopt er na dit seizoen mee.
En toch nog gescoord dit jaar :P

edit: moet je hem niet wijzigen :P

[ Voor 7% gewijzigd door Afvalzak op 08-05-2013 10:43 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zeg Mourinho, en die neemt Ronaldo mee. Dit sluit naadloos aan op geruchten enige tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 13:20

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik zie Mourinho niet zo snel bij United, maar ik kan mij ook niet voorstellen dat United niet al een grote naam heeft gestrikt.
Dan heeft Chelsea mooi een probleem deze zomer als Mourinho daar niet heen gaat :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:42:
[...]
Liverpool? Is dat niet die club die in de jaren '90 voor het laatst kampioen werd? Zegmaar het Feyenoord van Engeland? ;)
Klopt, maar Liverpool is ook de club die in de CL succesvol is geweest. Verder zijn de kwaliteiten in de huidige selectie ook uiterst beperkt. Suarez steekt er met kop en schouders bovenuit, maar die missen ze 1/3 van het seizoen. Zonder betere spelers gaat Liverpool er sportief nooit bovenop komen. Het is geen City of Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik hoop ergens ook wel stiekem op Solksjaer <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:48:
Dan heeft Chelsea mooi een probleem deze zomer als Mourinho daar niet heen gaat :P
Guus kom naar huus... :+ Voor een zak geld zie ik Hiddink Chelsea wel uit de brand helpen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 15:45
Mourinho verwacht ik niet, dat is een trainer voor de korte termijn, niet voor een lange termijn. Als hij zich gaat vervelen maakt hij van een mooie club een onherkenbare schopploeg, zie Real.

Ik verwacht niet dat Ferguson en United dat gaan willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JanW schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:55:
Mourinho verwacht ik niet, dat is een trainer voor de korte termijn, niet voor een lange termijn. Als hij zich gaat vervelen maakt hij van een mooie club een onherkenbare schopploeg, zie Real.

Mourinho past ook niet bij de clubcultuur van ManU. Ik ben benieuwd of de nieuwe coach ook kansen krijgt, Ferguson heeft kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:25

Wom

Moyes heeft zijn contract nog niet verlengd geloof ik. Daarnaast heeft Ferguson al eens aangegeven dat hij in Moyes de ideale opvolger ziet. Ik zou er wel een gokje op durven wagen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:32
't wordt de Boer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Angeloonie schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 10:48:
Ik zie Mourinho niet zo snel bij United, maar ik kan mij ook niet voorstellen dat United niet al een grote naam heeft gestrikt.
Ach hij heeft wel humor en is niet zo irritant om naar te kijken als een kauwgomkauwende opa. :+

[YouTube: http://youtu.be/eLkyLCQ9nnI]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Elke ploeg wordt een schopploeg als ze het op kwaliteit niet kunnen winnen of het even tegen zit.
Daar heeft Barca net zo goed last van, al hebben zij minder houthakkers (a la Pepe) in hun selectie.
En Real speelt (in vorm) mooier aanvallend voetbal dan Man Utd vind ik, dus wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wedden kan al: http://www.oddschecker.co...td/next-permanent-manager :+

1. David Moyes
2. Jose Mourinho
3. Jurgen Klopp
4. Ole Solskjaer
5. Frank de Boer
6. Laurent Blanc
7. Manuel Pelligrini
8. Michael Laudrup
9. Louis Van Gaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 17-06 13:19

Inderdaad. Voor mijn gevoel wil Mourinho weg en zit hij de zooi gewoon voor een deel te saboteren zodat Real hem eruit schopt met een zak geld en zodat zijn nieuwe club geen hoge aflos premie hoeft te betalen.

United moet een trainer halen voor de langere termijn.
Iemand die bij de club past en met de spelers kan omgaan en niet over 2 of 3 jaar weg gaat omdat hij het wel gezien heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ferguson stopt na dit seizoen inderdaad.
http://www.manutd.com/en/...ester-united-manager.aspx

Ook op de website van United zelf.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189570

Neem aan dat Ferguson belast wordt met 'voetbalzaken' in zijn nieuwe rol. Maar ben nog benieuwder of Ferguson zelf het 'lef' heeft om een trainer zo lang in dienst te houden, denk het eerlijk gezegd niet, zou wel een wedje willen wagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ferguson in de rol van Van Gaal? Dat is vragen om problemen :p

Geef de nieuwe coach de kans om te werken zonder zijn voorganger die zich ermee bemoeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Quad schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:03:
Ferguson stopt na dit seizoen inderdaad.
http://www.manutd.com/en/...ester-united-manager.aspx

Ook op de website van United zelf.
Spuit 11, zie ook bericht van 10:26 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 17-06 13:19
Anoniem: 189570 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 13:02:
Neem aan dat Ferguson belast wordt met 'voetbalzaken' in zijn nieuwe rol. Maar ben nog benieuwder of Ferguson zelf het 'lef' heeft om een trainer zo lang in dienst te houden, denk het eerlijk gezegd niet, zou wel een wedje willen wagen :).
Kan me zelf wel een beetje voorstellen dat hij ervoor zorgt dat zijn opvolger elke kans krijgt en deze dus mocht het iets tegenvallen de hand boven het hoofd gaat houden.
En ik betwijfel dat een nieuwe manager er zo lang zal zitten als hij deed.
Zo lang bij een top club blijven zal iets blijven dat zeer zelden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Naar alle waarschijnlijkheid wordt binnen 24 uur bekend gemakt dat David Moyes SAF zal opvolgen bij Manchester United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
TB1989 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:29:
Naar alle waarschijnlijkheid wordt binnen 24 uur bekend gemakt dat David Moyes SAF zal opvolgen bij Manchester United.
Bron: goal.com, de nummer 1 gossip voetbalsite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Kaap schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:30:
[...]

Bron: goal.com, de nummer 1 gossip voetbalsite ;)
Ik bezoek goal.com niet :) In ieder geval komt het van The Times, maar wellicht hebben zij het dan weer van goal.com, who knows...

http://www.thetimes.co.uk.../article3759033.ece#tab-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nou, 1-2 atm voor Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat een geweldige speler zeg die Ronaldo... vanavond zijn 200e goal gescoord in slechts 197 wedstrijden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

Ik ga er volledig van uit dat David Moyes de opvolger van SAF gaat worden, ze hebben grotendeels eenzelfde filosofie over voetbal, gedeeltelijk hetzelfde karakter (incl woede-aanvallen ;)), Moyes heeft bij Everton laten zien dat hij goed kan bouwen, en dat hij loyaal is. De perfecte opvolger als je het mij vraagt...kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat United met een Mourinho in zee gaat, dat past niet bij de club. Een grote naam heeft United ook helemaal niet nodig...wat stelde Ferguson nou voor toen United hem aanstelde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Anoniem: 2557 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 01:21:
Ik ga er volledig van uit dat David Moyes de opvolger van SAF gaat worden, ze hebben grotendeels eenzelfde filosofie over voetbal, gedeeltelijk hetzelfde karakter (incl woede-aanvallen ;)), Moyes heeft bij Everton laten zien dat hij goed kan bouwen, en dat hij loyaal is. De perfecte opvolger als je het mij vraagt...kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat United met een Mourinho in zee gaat, dat past niet bij de club. Een grote naam heeft United ook helemaal niet nodig...wat stelde Ferguson nou voor toen United hem aanstelde?
Vindt hem absoluut niet de perfecte opvolger. Het voetbal wat ie bij Everton laat spelen past totaal niet bij Man Utd, hij heeft nagenoeg geen Europese ervaring en in de 10 seizoenen dat ie bij Everton zit heeft ie volgens mij
geen enkele prijs gewonnen (nog niet de League cup). En dan moet hij volgend seizoen ineens de CL gaan winnen?

Mourinho kan dan af en toe (laatste tijd weer wat vaker) een hork van een vent zijn, maar Ferguson kan ook flink zeiken tegen de pers. Heeft echt gigantisch lang de BBC geboycot (of nu nog steeds?) omdat die een negatief stukje over z'n zoon hadden geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2557

toolkist schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 01:55:
[...]

Vindt hem absoluut niet de perfecte opvolger. Het voetbal wat ie bij Everton laat spelen past totaal niet bij Man Utd, hij heeft nagenoeg geen Europese ervaring en in de 10 seizoenen dat ie bij Everton zit heeft ie volgens mij
geen enkele prijs gewonnen (nog niet de League cup). En dan moet hij volgend seizoen ineens de CL gaan winnen?
Nagenoeg geen Europese ervaring kan ik inderdaad niets tegenin brengen, maar ik vind het voetbal dat hij Everton laat spelen juist prima bij Man United passen...gespiegeld aan zijn middelen is het organisatorisch goed, vaak gedurfd en niet lange-halen-vroeg-thuis voetbal. Dat hij in 10 jaar Everton geen prijs heeft gewonnen...sjah, het is Everton, hoeveel prijzen denk je te winnen? Ik denk dat het feit dat hij daar 10 jaar zit zwaarder meetelt dan zijn prijzenkast.
Mourinho kan dan af en toe (laatste tijd weer wat vaker) een hork van een vent zijn, maar Ferguson kan ook flink zeiken tegen de pers. Heeft echt gigantisch lang de BBC geboycot (of nu nog steeds?) omdat die een negatief stukje over z'n zoon hadden geschreven.
Ik ben ook niet zo'n fan van SAF als persoon, als manager kun je niets dan respect voor hem hebben. Mourinho geldt hetzelfde voor, hoewel ik Jose eigenlijk beter kan pruimen dan SAF...zeker na het verhaal van een vrijwilliger van het trainingskamp van Real in LA...(als je het verhaal niet kent, zoek het eens op...laat zien wat voor kerel Mourinho toch ook wel is). Niettemin is Mourinho meer een succestrainer...die zit er een tijdje, wint alles wat er te winnen valt en vertrekt dan weer. Ik denk niet dat dat is waar Man United naar op zoek is. Dan zouden ze ook voor Advocaat of Koeman kunnen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Moyes geeft zelf dus ook aan wat hij wilt:
MANCHESTER -
David Moyes heeft toegegeven dat hij na dit seizoen niet meer terugkeerd als trainer van Everton. Daarnaast heeft hij bekend graag aan de slag te gaan als trainer van Manchester United.
Het is dan wel de Telegraaf maar zal wel kern van waarheid in zitten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Committed to long-term in 6 year deal
Eens kijken of Moyes ook daadwerkelijk tijd krijgt om te bouwen en 6 jaar mag blijven als de resultaten uitblijven. Die eigenaars van Man Utd willen gewoon zo snel mogelijk prijzen zien verwacht ik.

Rooney wil ook naar een andere club, dus ben benieuwd wie ze evt als opvolger voor hem gaan halen.

Edit: http://www.ad.nl/2013/05/10/Barca-toont-interesse-na-transferverzoek-Rooney
Lol, Rooney past echt totaal niet bij het spel wat Barca speelt, bij Barca zijn ze echt de weg kwijt...

[ Voor 32% gewijzigd door tweaker2010 op 10-05-2013 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://sport.fok.nl/nieuw...-bij-manchester-city.html
Bron: Novum
Trainer Manuel Pellegrini volgt Roberto Mancini volgend seizoen op bij Manchester City. Dat melden verschillende Spaanse en Engelse media. City zou Malaga, waar Pellegrini nu onder contract staat, vier miljoen euro willen betalen voor de Chileen.

De oud-trainer van Real Madrid en Villareal zou de spelersgroep van Malaga al hebben laten weten na dit seizoen te vertrekken. Voor City is de timing van de berichtgeving wat ongelukkig. De ploeg treft zaterdagavond Wigan Athletic in de finale van de FA Cup. De club ontkent dan ook een opvolger voor Mancini, die nog tot medio 2017 onder contract staat, te hebben gevonden.

De Italiaanse trainer werd eind 2009 aangesteld bij City. Vooral het gebrek aan succes in de Champions League, de ploeg werd dit seizoen laatste in zijn poule achter onder meer Ajax, is een doorn in het oog van de directie. Vorig jaar veroverde de equipe wel de eerste landstitel sinds 1968.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:55

Vos

AFCA

Proest City, die verdienen die FA cup echt niet.

Wigan wint! *O* *O*

[ Voor 20% gewijzigd door Vos op 11-05-2013 20:09 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.