[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste
Acties:
  • 60.995 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-06 22:42

Piggen

Lekker bakkie

Inderdaad, hoe die af en toe onder hun niveau kunnen spelen... Leuk voor Wigan, goeie goal ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verdiende overwinning, Wigan wilde er voor vechten. Waar was Zabaleta eigenlijk kwaad over, dat was toch gewoon erg duidelijk?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:19
Heel mooi voor Wigan! En heel mooi voor City >:)

Mancini vliegt sowieso eruit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:31

Vos

AFCA

gambieter schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:13:
Verdiende overwinning, Wigan wilde er voor vechten. Waar was Zabaleta eigenlijk kwaad over, dat was toch gewoon erg duidelijk?
Veel duidelijker komen ze niet inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kaap schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 20:14:
Heel mooi voor Wigan! En heel mooi voor City >:)

Mancini vliegt sowieso eruit!
Mancini gaat weg denk ik idd, bakt er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Prachtig toch dat Wigan wint, staat in de PL zowat onderaan maar wel gewoon de FA Cup winnen van City d:)b

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:53
RM is niet te volgens via sport 1 GO, krijg constant een andere wedstrijd op het kanaal.
Meer mensen hier last van?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik zou eerder zeggen: domme Benteke.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:44
Dat absoluut. Onderaan de streep is het Benteke die zelf dat duel zo in gaat. Desalniettemin mag er best gezegd worden dat er hier en daar geacteerd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Ga straks United kijken, ben toch wel benieuwd naar het afscheid van Ferguson.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, Ramirez raakte Agbonlahor ook niet bij het tweede geel, maar de manier van inkomen was voldoende. Benteke had trouwens al rood moeten hebben voor die elleboog, dus medelijden kan ik niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Terry had toen ook al van het veld gemogen met 2x geel. Vlak na die rode kaart voor ramires maakt ie een geelwaardige overtreding, maar de scheids durft het gewoon niet aan om nog een rode kaart te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Vertonghen krijgt les van Bale geloof ik... Naait gewoon een speler een kaart aan :r

Spurs scoren zoals gewoonlijk weer de beslissende in de laatste 10 minuten. Adebayor stond overigens buitenspel.

[ Voor 41% gewijzigd door JeroenNietDoen op 12-05-2013 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Norwich City is veilig oOo , door de 4-0 overwinning op West Brom kunnen ze niet meer achterhaald worden. Als Wigan haar laatste twee wedstrijden wint, dan is Aston Villa of Sunderland de pineut. Dat betekent dat Ricky van Wolfswinkel nu naar Norwich komt, dat ging alleen door als ze niet zouden degraderen :)F .

Dat was wel de prettigste tegenstander vandaag, WBA is klaar met het seizoen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 12-05-2013 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22502958
Wayne Rooney wants to leave - Sir Alex Ferguson

Manchester United manager Sir Alex Ferguson has confirmed Wayne Rooney has asked for a transfer away from the Old Trafford club. Rooney, 27, was not in United's squad for the 2-1 win over Swansea on Sunday in Ferguson's final home game before retiring at the end of the season. "We have refused it," said Ferguson about Rooney's transfer request. Asked whether the England international striker will stay at the club, Ferguson added: "It's not my decision now."

It is the second time Rooney has asked to leave United, with the first having come in October 2010 before he opted to stay. His future is now set to be one of the first items on the agenda of incoming United manager David Moyes, who is to leave Everton at the end of the season and take over at Old Trafford on 1 July. Rooney played under Moyes as a teenager at Goodison Park before joining United in August 2004.
Ferguson added: "I think he should go away and think it over again. "He wasn't happy about being taken off a few times this season but a Wayne Rooney in top form wouldn't be taken off."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat zal zijn marktwaarde wel flink drukken aangezien hij perse zelf weg wil. Ben benieuwd wie Man Utd gaat halen als vervanger. Over Benteke gesproken, die jongen heeft echt een topjaar achter de rug, wat een talent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 13:29
Ik volg ook vrij veel 2e divisies in het buitenland, maar dit is toch wel über geniaal :D

YouTube: Wow! - Watford score in last seconds after Leics missed pen

die mensen worden he-le-maal leip daaro :D

Dit is wat voetbal zo mooi maakt imo!

[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 12-05-2013 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mr_Size schreef op zondag 12 mei 2013 @ 23:06:
Ik volg ook vrij veel 2e divisies in het buitenland, maar dit is toch wel über geniaal :D
Ja, dat was recent ook zo in de laatste wedstrijd van de Second League, met Brentford. Die krijgen een pingel in blessuretijd, missen die, en in de tegenstoot scoort die tegenpartij (Doncaster). De winnaar zou promoveren, de verliezer moest de nacompetitie in. Men werd daar helemaal gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
gambieter schreef op zondag 12 mei 2013 @ 23:16:
Ja, dat was recent ook zo in de laatste wedstrijd van de Second League, met Brentford. Die krijgen een pingel in blessuretijd, missen die, en in de tegenstoot scoort die tegenpartij (Doncaster). De winnaar zou promoveren, de verliezer moest de nacompetitie in. Men werd daar helemaal gek ;)
Zo mooi om te zien daar in Engeland: die mensen leven echt voor het voetbal. Zelfs in het championship hebben de clubs redelijk grote stadions die nog wekelijks vol zitten ook. Heerlijk, lekker ouderwets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:53

beuker19

Killerbeuker is so OP

Mr_Size schreef op zondag 12 mei 2013 @ 23:21:
[...]

Zo mooi om te zien daar in Engeland: die mensen leven echt voor het voetbal. Zelfs in het championship hebben de clubs redelijk grote stadions die nog wekelijks vol zitten ook. Heerlijk, lekker ouderwets :)
En sommige club's met een begroting hoger als Ajax.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Grappig. QPR krijgt een pingel die er buiten was, en de Newcastle pingel was overduidelijk (dat Ben Arfa's shirt niet kapot ging...). En dan zegt Harry Redknapp dat de Newcastle pingel onterecht was :p

Hij heeft ook gezegd dat het huidige (dure!) QPR team volgend seizoen niet goed genoeg is omin de bovenste helft van de Championship te eindigen. Over afbranden van je eigen spelers gesproken :D (niet onterecht trouwens, maar dat terzijde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
gambieter schreef op maandag 13 mei 2013 @ 00:41:
Grappig. QPR krijgt een pingel die er buiten was, en de Newcastle pingel was overduidelijk (dat Ben Arfa's shirt niet kapot ging...). En dan zegt Harry Redknapp dat de Newcastle pingel onterecht was :p

Hij heeft ook gezegd dat het huidige (dure!) QPR team volgend seizoen niet goed genoeg is omin de bovenste helft van de Championship te eindigen. Over afbranden van je eigen spelers gesproken :D (niet onterecht trouwens, maar dat terzijde).
Zou eigenlijk een schande zijn als Redknapp gelijk krijgt en QPR idd niet mee kan draaien bovenin. 't is ook maar de vraag hoeveel van die dure spelers trek hebben in een jaartje Championship..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Grappig: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22505742

Garth Crooks kiest zijn team van de week. Met daarin Adebayor, die volgens de MotD-commentatoren de hele wedstrijd niets had gedaan en alleen de intikker deed. Ik heb Adebayor zien voetballen in de EL, en hij doet echt bijna niets tijdens wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:28

Quad

Doof

Klopt, Adebayor jaagt ook nauwelijks de verdediging van de tegenstander op. Sigurdsson vind ik een veel betere spits.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het is een goed weekend voor Norwich City: eerst verzekerde handhaving in de PL, en het jeugdteam wint net de Youth FA Cup door Chelsea met 1-0 thuis en 2-3 uit te verslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:45
Roberto Mancini is niet langer de eindverantwoordelijke bij Manchester City. De club uit de Eastlands maakt maandagavond bekend dat men het vertrouwen in de Italiaanse trainer opzegt. De druppel voor preses Khaldoon Al Mubarak moet de verloren bekerfinale van afgelopen donderdag tegen Wigan Athletic zijn geweest; the Citizens verloren met 1-0 van Wigan Athletic. Volgens diverse Britse tabloids krijgt de ex-coach van onder meer Internazionale een ontslagpremie van 33 miljoen euro.

Aldus Voetbalzone.nl

Ik vind het ontslag van Mancini niet verassend, omdat City niet goed gepresteerd heeft dit jaar. Maar 33 miljoen aan ontslagpremie, het is toch niet normaal meer?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:19
MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 00:59:
Roberto Mancini is niet langer de eindverantwoordelijke bij Manchester City. De club uit de Eastlands maakt maandagavond bekend dat men het vertrouwen in de Italiaanse trainer opzegt. De druppel voor preses Khaldoon Al Mubarak moet de verloren bekerfinale van afgelopen donderdag tegen Wigan Athletic zijn geweest; the Citizens verloren met 1-0 van Wigan Athletic. Volgens diverse Britse tabloids krijgt de ex-coach van onder meer Internazionale een ontslagpremie van 33 miljoen euro.

Aldus Voetbalzone.nl

Ik vind het ontslag van Mancini niet verassend, omdat City niet goed gepresteerd heeft dit jaar. Maar 33 miljoen aan ontslagpremie, het is toch niet normaal meer?
Dat hij zoveel geld meekrijgt is City zelf schuld.
Hij had geloof ik nog een langdurig contract en als City zo dom is hem zo een lang contract te geven en er in clausule in te laten zetten bij ontslag dan zijn ze daar zelf mee bezig.

Als ik voor een rijke club zou werken die geld uitgeeft alsof het niets is dan zou ik ook proberen een dergelijke clausule in mijn contract te krijgen.

Mourinho krijgt bij ontslag ook een flinke zak mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MyUtd4Life schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 00:59:
Ik vind het ontslag van Mancini niet verassend, omdat City niet goed gepresteerd heeft dit jaar.
Niet :? 2de in de EPL en finalist in de FA. Ja, CL had beter gekund. Maar als dat de lat is, dan zullen ze heel veel trainers gaan slijten. Je kunt niet elk jaar een prijs pakken. Die olieboeren hebben echt niet door dat prijzen niet gekocht kunnen worden, je bent niet de enige club die meestrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Volgens diverse Britse tabloids krijgt de ex-coach van onder meer Internazionale een ontslagpremie van 33 miljoen euro.
Het is toch niet te geloven. Met Mancini hoef je iig geen medelijden te hebben. Wat een bizar bedrag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:57
Zo vreemd is het ontslag niet. City wil graag aanvallend en attractief voetbal gaan spelen. Iets opbouwen zoals ook Barcelona heeft. Waarin in alle elftallen in hetzelfde systeem wordt gespeeld. Dit gaat niet gebeuren met Mancini.

Nu hoop ik dan wel dat ze een goede keuze maken wat betreft hun volgende coach en die dan ook de tijd geven om er iets van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Een ontslag premie van 10% zou al aardig veel zijn :o, 33 miljoen helemaal... Hij kan wel direct met pensioen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/Buitenlands-voetbal/2013/05/14/Dortmund-akkoord-met-De-Bruyne-over-vijfjarig-contract
De Bruyne voor 15 miljoen naar Dortmund. Kan me niet voorstellen dat ze nu ook Eriksen nog halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Komt er nu niet een spot bij Chelsea vrij voor Eriksen? Hij zou een prima opvolger zijn voor Lampard, of misschien wel Gerrard bij Liverpool.

Ik vind hem ook wel bij een club als Arsenal of Manchester United passen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-06 22:13

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Everton is ook geïnteresseerd, ook een leuke club, en die hebben wat geld over als ze Felaini verkopen.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Daar denkt het AD anders over:
quote: AD
Ondanks de waarschijnlijke komst van De Bruyne, blijft Dortmund onverminderd geïnteresseerd in Ajacied Christian Eriksen. Trainer Jürgen Klopp belde onlangs met Ajax-coach Frank de Boer om te melden dat hij gecharmeerd is van de Deen.
Hoe ze daar bij komen weet ik niet, waarschijnlijk een journalist die niet heeft opgelet bij Duits:
quote: Bild
Der Däne wurde am Wochenende mit Ajax Meister. Sein Trainer Frank de Boer: „Jürgen Klopp hat mich angerufen und gratuliert. Dabei hat er sich auch nach Christians Form erkundigt.“
Maar misschien hebben ze nog een andere bron :) Dortmund lijkt me sowieso veruit een betere club voor hem dan Everton. Everton is een stap zijwaarts ten opzichte van Ajax, Dortmund een duidelijke stap vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

afvalzak schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:34:
Everton is ook geïnteresseerd, ook een leuke club, en die hebben wat geld over als ze Felaini verkopen.
Denk niet dat Eriksen geinteresseerd is in Everton. Hij wil om de prijzen spelen, de topclubs komen vanzelf, mocht Rooney vertrekken bij Man Utd komt het caroussel daar ook op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Thunder schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:53:
[...]

Daar denkt het AD anders over:
[...]
Dat mag wezen, maar als de Bruyne al komt, dan is het hevig strijden om een basisplek als Eriksen nog komt.Die twee spelers moeten minuten maken. Denk dat het beter is voor Eriksen om een andere club te zoeken als de Bruyne komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sappige berichten:
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10...met-Falcao-en-Tevez.dhtml
AS Monaco promoveerde afgelopen weekend naar de Ligue 1 en willen daar volgend seizoen geen flater slaan. Met de Russische miljardair Dmitri Rybolovlev gaat dit waarschijnlijk ook niet gebeuren. Franse media lieten weten dat de club al een principe-akkoord zou hebben met topspits Radamel Falcao.

De Colombiaanse doelpuntenmachine zou voor maar liefst zestig miljoen euro overkomen van Atlético Madrid. Ook Carlos Tévez is benaderd door Monaco. De Argentijnse spits van Manchester City kan in Zuid-Frankrijk een bedrag van maar liefst tien miljoen euro netto per jaar verdienen.

Ook Patrice Evra (Manchester United) Joao Moutinho (FC Porto), Jeremy Menez, Mamadou Sakho (PSG), Nicolas Isimat-Mirin (Valenciennes), Aurelien Chedjou (Lille), Nicolas Nkoulou (Marseille) kunnen rekenen op de belangstelling van Monaco.

22 mei heeft de Franse club een overleg met de Franse bond FFF. Daarbij wordt de administratieve situati van de club besproken. Dan zal duidelijk worden of Monaco daadwerkelijk de miljoenen van Rybovlev kan uitgeven.
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/11...ca-maar-naar-Bayern.dhtml
Neymar, het toptalent van Santos, werd de laatste maanden voortdurend in verband gebracht met een transfer naar FC Barcelona. Vicente Cascione, ex-vicevoorzitter van Santos, weet echter zeker dat hij voor een andere club gaat kiezen; Champions League-finalist en Duits kampioen Bayern München.

"Ik kan het nieuws nu wel wereldkundig maken, de deal is rond", aldus Cascione. "Neymar gaat naar Bayern München". Cascione heeft in zijn tijd als vicevoorzitter bij Santos lange tijd samengewerkt met de jonge Braziliaanse aanvaller.

"Dit zijn geen speculaties", vervolgt Cascione op zijn website. "De informatie is echt waar. In augustus 2013 zal Neymar deel uitmaken van de selectie van Bayern München. En iedereen die hier aan twijfelt, moet maar afwachten. Jullie zullen wel zien."

Santos hoopte Neymar graag te behouden tot het begin van het WK 2014 in eigen land, maar zal toch moeten buigen onder de grote buitenlandse interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Monaco gaat sowieso met geld smijten,dat staat vast. Die eerdergenoemde spelers zouden een goede aanwinst zijn voor Monaco. Maar ik denk dat Sakho niet naar Monaco gaat want hij is 100% PSG, anders gaat hij wel naar het buitenland. Ik denk zelf dat Falcao niet naar Monaco gaat, tevez wel.

Neymar naar Bayern? Als dat zo is, dan wil ik eens zien of hij zijn 'potentieel' kan waarmaken. Zelf vind ik zijn ego walgelijk, maar dat is mijn mening. Met Ribery is er iig een concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Monaco zou idd wel veraassend zijn. Falcao hoort gewoon bij een absolute topclub te spelen, jammer dat zo'n goede speler voor het geld kiest. Het lijkt erop dat de Franse competitie (na PSG) een flinke impuls krijgt zo.

Neymar naar Bayern geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Eerst zien dan geloven. Ze proberen vast zo de prijs wat op te drijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:58:
Neymar naar Bayern geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Eerst zien dan geloven. Ze proberen vast zo de prijs wat op te drijven.
Ik zou er niet van op kijken indien hij naar Bayern gaat. Zeker niet nu Guardiola bij Bayern hoofdcoach is, Bayern al tijden goed meedoet in de CL. Kansloos acht ik ze in die strijd zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Guardiola is ook maar een passant, hij kan na zo'n fantastisch seizoen (en waarschijnlijk de CL winst) alleen maar falen bij Bayern. Bovendien lijkt een Spaanse coach die zelf geen Duits spreekt mij geen geslaagde combi. We gaan het zien, maar puur voor een coach naar een club komen lijkt mij een slechte motivatie als speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Je vraagt jezelf wel bijna af waarom er allerlei clubs rijke eigenaren hebben die het boosten, maar eigenlijk geen hond geïnteresseerd is in Ajax, Feyenoord of PSV.

Nou ja, PSV heeft de gemeente natuurlijk, sorry kont niet laten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:56
Kaap schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:17:
Je vraagt jezelf wel bijna af waarom er allerlei clubs rijke eigenaren hebben die het boosten, maar eigenlijk geen hond geïnteresseerd is in Ajax, Feyenoord of PSV.

Nou ja, PSV heeft de gemeente natuurlijk, sorry kont niet laten! :+
Simpel toch, de competitie is uberhaupt minder aansprekend en bulkt minder van allerlei gelden.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
tweaker2010 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 15:53:
Guardiola is ook maar een passant, hij kan na zo'n fantastisch seizoen (en waarschijnlijk de CL winst) alleen maar falen bij Bayern. Bovendien lijkt een Spaanse coach die zelf geen Duits spreekt mij geen geslaagde combi. We gaan het zien, maar puur voor een coach naar een club komen lijkt mij een slechte motivatie als speler.
In Duitsland is het in de regel zo dan als een trainer geen Duits spreekt deze niet serieus genomen word door bepaalde delen van de pers en ook door veel Duitsers zelf.

Het Duits van v. Gaal was niet perfect maar hij probeerde het wel en deed zijn best en ik ken best wat Duitsers die daar respect voor hadden.

Als Guardiola daar met een tolk gaat staan en geen enkel woordje Duits spreekt dan moeten de prestaties van Bayern wel absurd goed zijn wil hij daarmee weg komen.

edit:
Maar zoals je al zegt, puur voor een coach naar een club gaan is dom want misschien is die coach in het 1e jaar al weer weg. Of misschien is het een persoon waar je niets mee kunt.
Daarnaast is Bayern toch wel anders dan Brazilie.
Het is volgens veel Duitsers zelfs anders dan Duitsland.

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsy op 14-05-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De NOS meldt dat hij maar 9 miljoen mee krijgt ipv 33 miljoen. Nog enorm veel centjes!

Maar ja, heeft wel ff in 3,5 jaar tijd dus bijna 9 miljoen per jaar opgestreken.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 14-05-2013 17:25 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Deadsy schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:06:
[...]

In Duitsland is het in de regel zo dan als een trainer geen Duits spreekt deze niet serieus genomen word door bepaalde delen van de pers en ook door veel Duitsers zelf.

Het Duits van v. Gaal was niet perfect maar hij probeerde het wel en deed zijn best en ik ken best wat Duitsers die daar respect voor hadden.

Als Guardiola daar met een tolk gaat staan en geen enkel woordje Duits spreekt dan moeten de prestaties van Bayern wel absurd goed zijn wil hij daarmee weg komen.

edit:
Maar zoals je al zegt, puur voor een coach naar een club gaan is dom want misschien is die coach in het 1e jaar al weer weg. Of misschien is het een persoon waar je niets mee kunt.
Daarnaast is Bayern toch wel anders dan Brazilie.
Het is volgens veel Duitsers zelfs anders dan Duitsland.
Volgens mij werd toen bekend werd dat Guardiola coach van Bayern werd ook meteen vermeld dat hij Duits aan het leren was.

Het zou mij in ieder geval niet verbazen dat Neymar voor Bayern kiest. De contacten tussen Barca en Neymar waren er immers ook al toen Guardiola daar nog coach was.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Bospa01 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:31:
[...]

Volgens mij werd toen bekend werd dat Guardiola coach van Bayern werd ook meteen vermeld dat hij Duits aan het leren was.

Het zou mij in ieder geval niet verbazen dat Neymar voor Bayern kiest. De contacten tussen Barca en Neymar waren er immers ook al toen Guardiola daar nog coach was.
Dat word vaker gezegd bij een buitenlander die naar Duitsland gaan en als je ze dan voor de camera ziet spreken ze geen woord Duits of dusdanig slecht dat je geen idee hebt waarover ze het hebben.

Dus ik moet het nog zien. Mja aan de andere kant in de toeristen gebieden leren de Spanjaarden in de horeca ook vrij snel Duits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:06:
[...]
Klopt, ik las dat hij inmiddels bezig is met taallessen, dus hij heeft nog een paar weken om eraan te werken.
Maar die spelers van Bayern nemen hem natuurlijk nooit serieus als hij zich niet verstaanbaar kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 20:51
In de kleedkamer van Real Madrid behoort Fabio Coentrao duidelijk niet tot de slimste jongens van de klas. De Portugees werd door Jose Mourinho niet opgenomen in de selectie voor de wedstrijd op Espanyol Barcelona, maar denkt dat hij toch nog plaats mag nemen op de bank.

Zijn ploeggenoten weten wel beter en al snel maakt bij hen ongeloof plaats voor hoongelach. Iker Casillas, tegenwoordig wel een vaste bankzitter, legt Coentrao vervolgens uit dat hij in de tribunes moet plaatsnemen. Waarna de gewezen speler van Benfica met het schaamrood op de wangen toch maar afdruipt.

Dat Coentrao vervolgens ook assistent Aitor Karanka en Jose Mourinho nog moet passeren, maakt het er alleen maar erger op voor de linksachter. De 'Special One' laat niet na gretig mee te doen in het rondje 'lachen met Coentrao'. Om het helemaal af te maken, legt Casillas de actie van Coentrao even uit aan Ronaldo.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Lachen: Wiki: Where is the Love - Black Eyed Peas
The song re-entered the UK charts on Sunday 12th May 2013 at #40. The reason for the re-entry being Fergie's departure from Manchester United football club confused fans as both Stacey Ferguson and Alex Ferguson are known by the same nickname in the UK. The fans downloaded the single, believing that Fergie was leaving the Black Eyed Peas instead of the football manager leaving his club.
Broodje aap of zijn mensen echt zo dom? :p

UK Fergie:
Afbeeldingslocatie: http://ghanasoccernet.com/wp-content/uploads/2013/05/Alex-Ferguson-leaves-Man-Utd-at-the-end-of-the-season.jpg
US Fergie:
Afbeeldingslocatie: http://img2.timeinc.net/people/i/2006/celebdatabase/stacyferguson/stacyferguson1_300_400.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door gambieter op 14-05-2013 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:49
Zo, vanavond hopen op een overwinning van Wigan. Zou toch mooi zijn als de Spurs weer CL gaan spelen. Fingers crossed!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:51:
Zo, vanavond hopen op een overwinning van Wigan. Zou toch mooi zijn als de Spurs weer CL gaan spelen. Fingers crossed!
Wij gaan gewoon voor de overwinning, 4de worden en zoals gewoonlijk Spurs weer uitlachen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Het wordt tijd dat wij weer eens lachen en dus come on Wigan! ;)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:31:
Het wordt tijd dat wij weer eens lachen en dus come on Wigan! ;-)
Ja, das alweer heel lang geleden, was Wenger er toen al ;)

Maar wel leuk, een Spurs fan hier. Wat verwacht je zelf van Spurs volgend seizoen? Bale lijkt toch wel te gaan vertrekken vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
True...

Ja lastig, als we geen vierde worden (en gezien jullie voorsprong nu op Wigan is dat wel te verwachten) zal Bale waarschijnlijk wel gaan ja. Dan hangt er veel af van wat er wordt gekocht van de zomer, maar Levy kennende zal dat wel weer voornamelijk geruchten zijn en alsnog geen spitsen...

Dus zoals zo vaak heb ik hoop voor aankomend jaar en de kans is groot dat het volgend jaar weer net niet is. Wel moet ik zeggen dat ik AVB een goeie coach vind voor ons, dus hopelijk blijft ie een tijdje.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb geen voorkeur, al vind ik Wigan (Martinez) wel charme hebben door hun vele ontsnappingen. Van mij mag Wigan winnen, zodat de laatste speeldag heel erg spannend is, zowel boven- als onderaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lekkere goal van Malony (Wigan). Nu rust bij Arsenal 1 - 1 Wigan Athletic. Gaat spannend worden indd onderin voor de 3e degradant.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Leuke wedstrijd wel, lekker snel.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Slaapje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:03:
Leuke wedstrijd wel, lekker snel.
Eerste helft was matig...

2-1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Eerste helft heb ik dan ook niet gezien, dus dat was een goeie keuze.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Podolski heerlijk!

Edit: we doen 4-1

[ Voor 36% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-05-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kaap schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:07:
[...]

Eerste helft was matig...

2-1!
3-1 4-1 ;)
Over en uit voor Wigan geloof ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Jammer voor de Spurs, wordt zo weer een jaartje EL :|

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Slaapje schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 20:31:
Het wordt tijd dat wij weer eens lachen en dus come on Wigan! ;)
Ik moet je toch gaan teleurstellen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Er komt nog 1 wedstrijd O-)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:31:
Jammer voor de Spurs, wordt zo weer een jaartje EL :|
Dan moeten ze het zelf maar afdwingen toch? Beetje triest dat ze op het resultaat van andere ploegen aan laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik bedacht me nog iets...

Als Chelsea van Everton verliest, wat goed kan, en Arsenal wint van Newcastle, staan wij 1 punt boven Chelsea. Als Spurs dan wint staan ze met punten, wins en losses gelijk met Chelsea. Chelsea wint dan op doelsaldo of op onderling resultaat :?

Dat zou ik overigens wel het mooiste scenario van zondag vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Doelsaldo dacht ik. Ja we hebben het zelf weggegeven, zo simpel is het ook wel weer. Het feit dat bijna al het scorend vermogen vanuit de middenlinie komt zegt eigenlijk al genoeg. Een spits die 4 keer scoort in 13 wedstrijden maakt het er niet beter op, daarom had ik ook verwacht dat er een spits aangetrokken zou worden in de winter transfers.

Nu ben ik erg benieuwd wat er gaat gebeuren met Bale, want als je het simpel bekijkt mag je er vanuit gaan dat ie weg gaat. We strijken dan natuurlijk wel een mooi bedrag op, de laatste berichten gaan over meer dan 60 miljoen, maar de kans op CL voetbal voor het jaar daar op wordt natuurlijk wel een stuk kleiner. Wel begreep ik dat de vader van Bale zich heeft uitgesproken voor minimaal nog een jaar bij de Spurs. Aangezien zijn vader erg veel invloed op hem heeft hoop ik dat dit werkt ;).

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Spurs hebben eigenlijk altijd wel een spitsenprobleem gehad. Ook nooit begrepen wat ze met Adebayor moeten.

Wat betreft Bale, wel of geen CL, ik denk dat hij sowieso weggaat. Hij zit toch alweer een poosje bij Spurs en zit gewoon op heel hoog niveau. Die weet dat hij elders mee kan gaan ballen voor de prijzen.

Toch zie ik hem niet naar het buitenland vertrekken. Bale bij Real :? Nah, past toch helemaal niet. Ik zie Bale eerder naar United vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Spurs heeft ook gewoon het probleem dat ze gewoon nog net niet goed genoeg zijn en dat is altijd al zo geweest eigenlijk. Wat jij al gekscherend zei is natuurlijk gewoon waar. Wij zijn nog nooit boven Arsenal geëindigd sinds Wenger, dus dat maakt het ook wel duidelijk.

Wel had ik het dit jaar enigszins verwacht gezien onze voorsprong 10 wedstrijden geleden. Ja, wij geven het weg- ook al is 18 punten uit die 10 wedstrijden niet slecht- maar ik had zeker niet verwacht dat Arsenal 26! punten zou meenemen uit diezelfde 10 wedstrijden. Petje af dus.

Wat ik trouwens hoorde is dat ManU een bod aan het voorbereiden zijn van 60 miljoen + Valencia.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

ephymerous schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:54:
[...]

Simpel toch, de competitie is uberhaupt minder aansprekend en bulkt minder van allerlei gelden.
Een dikke investering wordt dan minder snel terugverdiend. We hebben natuurlijk wel Vitesse, waar wel wat extra geld in gepompt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mmh: Queens Park Rangers striker Loic Remy is arrested along with two other men on suspicion of rape.

En voetbal: Chelsea & Arsenal could play off for third in the Premier League
The Premier League has confirmed there will be a third-place play-off match between Chelsea and Arsenal if the pair end the season with identical records. If Chelsea draw 0-0 on the final day of the season and Arsenal win 2-1, they will be level on points, goal difference and goals scored. The play-off winner would automatically reach the Champions League group stage.
Er is dus nog wat om voor te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Kaap schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:08:
Toch zie ik hem niet naar het buitenland vertrekken. Bale bij Real :? Nah, past toch helemaal niet. Ik zie Bale eerder naar United vertrekken.
Waarom zou Bale niet bij Real passen? Het lijkt me juist een uitdaging voor hem, hij is zo getalenteerd.
Ik zie hem niet gauw naar Man Utd vertrekken, zoiezo gaan zij geen 60 a 70 miljoen voor hem betalen.
Tottenham zou Isco als opvolger willen halen, daarna hebben ze nog een flink bedrag over voor een topspits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
tweaker2010 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:27:
[...]

Waarom zou Bale niet bij Real passen? Het lijkt me juist een uitdaging voor hem, hij is zo getalenteerd.
Ik zie hem niet gauw naar Man Utd vertrekken, zoiezo gaan zij geen 60 a 70 miljoen voor hem betalen.
Tottenham zou Isco als opvolger willen halen, daarna hebben ze nog een flink bedrag over voor een topspits.
Eens effe kijken hoeveel britten er spelen bij Barca en Real...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 19:27:
[...]

Op welke plek zou ie moeten spelen bij Real?
Linksbuiten staat Ronaldo, echt aanvallende centrale middenvelders gebruiken ze momenteel niet en op rechts staat Ozil, nota bene ook een linkspoot.

Mocht Ronaldo nou vertrekken bij Real, dan wordt het een ander verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:11:
[...]

Linksbuiten staat Ronaldo, echt aanvallende centrale middenvelders gebruiken ze momenteel niet en op rechts staat Ozil, nota bene ook een linkspoot.

Gewoon links en vervolgens Ronaldo in het centrum ipv Benzema / Higauin (hoe schrijf je dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
(jarig!)
Mochten er hier mensen geinteresseerd zijn in belgisch voetbal, vandaag en zondag de ontknoping met nog 3 titel kandidaten:
1. Anderlecht 45 punten
2. Club Brugge 43 punten (half punt meer na deling van de punten in play-offs)
3. Zulte-Waregem 43 punten

Vanavond (20u30):
Zulte-Waregem - Club brugge
Anderlecht - lokeren

Zondag (14u30):
Anderlecht - Zulte-Waregem
Club Brugge - Racing Genk

Ik ben zelf Zulte-Waregem supporter en dit is tot nu toe het mooiste seizoen ooit. Vorig jaar 14 geeindigd na een ramp seizoen en nu meteen meedoen voor de titel. Heel wat jonge talenten er dit seizoen bijgekomen zoals Thorgan Hazard (broer van Eden), Junior Malanda, Bryan Verboom aangevuld met enkele ervaren oudere spelers (Davy Defauw, Franck Berrier, ...). Doelstelling van dit jaar was plaats 7 - 14 en vooral jonge spelers opleiden en zo volgend jaar proberen meedoen voor laatste 6, het is iets anders uitgedraaid :D

Alles kan hier nog en ik moet zeggen dat een competitie nog nooit zo spannend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik hoop dat Zulte-Waregem kampioen wordt. Niet omdat ik fan van ze ben of ze ken, maar gewoon vanwege die naam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:20

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Grompie schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 10:41:
Mochten er hier mensen geinteresseerd zijn in belgisch voetbal, vandaag en zondag de ontknoping met nog 3 titel kandidaten:
1. Anderlecht 45 punten
2. Club Brugge 43 punten (half punt meer na deling van de punten in play-offs)
3. Zulte-Waregem 43 punten

Vanavond (20u30):
Zulte-Waregem - Club brugge
Anderlecht - lokeren

Zondag (14u30):
Anderlecht - Zulte-Waregem
Club Brugge - Racing Genk
Vanavond (20u30):
Zulte-Waregem - Club brugge (gelijkspel)
Anderlecht - lokeren (anderlecht wint)

1. Anderlecht 48 punten
2. Club Brugge 44 punten (half punt meer na deling van de punten in play-offs)
3. Zulte-Waregem 44 punten

Zondag (14u30):
Anderlecht - Zulte-Waregem (anderlecht wint, of gelijk spel)
Club Brugge - Racing Genk (gelijk)

1. Anderlecht 49 of 51 punten
2. Club Brugge 45 punten (half punt meer na deling van de punten in play-offs)
3. Zulte-Waregem 44 of 45 punten

Dat is mijn voorspelling. Misschien dat Zulte - Brugge nog een winnaar brengt, i.p.v. gelijkspel, maar dan nog is Anderlecht kampioen (en mijn favoriet).

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Bospa01 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:45:
[...]
Gewoon links en vervolgens Ronaldo in het centrum ipv Benzema / Higauin (hoe schrijf je dat?)
Zo dus idd. Benzema en Higuain komen beide tekort. Benzema zou ik verkopen, ik heb nooit begrepen waarom hij zoveel credits kreeg en Huntelaar niet (terwijl zijn doelpuntengemiddelde slechter was). Dit seizoen heeft hij ook maar 10 goals gemaakt, dat is veel te weinig. Ik zou graag een speler als Falcao bij Real in de spits zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vanavond mooi Darts ipv de play offs :D

Other news, Chelsea heeft Lampard alsnog een nieuw contract aangeboden voor een jaar! *O*
Held

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Quad schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:33:
Vanavond mooi Darts ipv de play offs :D

Other news, Chelsea heeft Lampard alsnog een nieuw contract aangeboden voor een jaar! *O*
Held
Ja en gaan voor 100 miljoen investeren in nieuwe spelers...Alsof het niks is;)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tsja, dat is wat Rafa Benitez zegt, en die geloof ik niet altijd :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 15:33:
Held
Een held was ie al, ik snap niet waarom ie perse nog een jaar door wil. Met zo'n prijs stoppen is toch mooi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

tweaker2010 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 16:36:
[...]

Een held was ie al, ik snap niet waarom ie perse nog een jaar door wil. Met zo'n prijs stoppen is toch mooi?
Hij vind het leuk denk ik.. En tja, geld? Beckham stopt er wel EINDELIJK mee. Al vond ik hem bij PSG nog wel een held zo af en toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12:46

StrongArmLance

Endless flow

:/ Beckham stopt ermee ja... tuurlijk, misschien werd het tijd, maar ik had hem graag nog lang willen zien spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, hij heeft een leuke carrière gehad, en nu is hij ook niet meer wat hij was dus maar goed dat hij stopt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
tweaker2010 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:05:
[...]

Zo dus idd. Benzema en Higuain komen beide tekort. Benzema zou ik verkopen, ik heb nooit begrepen waarom hij zoveel credits kreeg en Huntelaar niet (terwijl zijn doelpuntengemiddelde slechter was). Dit seizoen heeft hij ook maar 10 goals gemaakt, dat is veel te weinig. Ik zou graag een speler als Falcao bij Real in de spits zien.
Idd, wilde PSG niet Franse spelers gaan shoppen voor komend seizoen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

toolkist schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:11:
[...]

Madrid speelt gewoon met een aanvallende middenvelder, en normaal gesproken is dat Özil. Dat er door blessures de laatste maanden is geschoven wil niet zeggen dat Madrid zonder 10 speelt. Soms speelt Özil inderdaad op rechts, maar dan speelt Modric op 10, die dat doet hij anders dan Özil. Als Di Maria fit is dan speelt hij normaliter op rechts, en daar zou Bale echt prima uit de voeten kunnen bij Real.
Bospa01 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:45:
[...]

Nee. Jij vindt het oprecht een goed idee om de beste speler van Madrid van de afgelopen 3 jaar van zijn favoriete positie te halen?
tweaker2010 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:05:
[...]

Zo dus idd. Benzema en Higuain komen beide tekort. Benzema zou ik verkopen, ik heb nooit begrepen waarom hij zoveel credits kreeg en Huntelaar niet (terwijl zijn doelpuntengemiddelde slechter was). Dit seizoen heeft hij ook maar 10 goals gemaakt, dat is veel te weinig.
Benzema en Huntelaar hebben nooit samengespeeld. Huntelaar werd verkocht, samen met de andere Nederlanders, omdat de prestaties erg slecht waren. Madrid pakte dat seizoen geen enkele prijs en werd op elk vlak door Barcelona afgetroefd. Het lijkt me sterk dat dit volledig aan hen lag, al speelde Sneijder niet goed in die tijd en bracht Huntelaar ook niet veel, maar er moest een verandering komen. Nieuwe clubpresident, nieuwe regie, nieuw beleid. Toen kwamen Ronaldo, Benzema, Kaka en de rest naar Madrid.

En als je denkt dat Benzema de credits krijgt, dan zit je mis. Vanuit de club is er geen kritiek, Mourinho beschermt zijn spelers altijd, maar dat wil niet zeggen dat iedereen tevreden is. De fans, al kan ik moeilijk als Nederlanders voor alle fans spreken :P, hebben over het algemeen Benzema gewogen en te licht bevonden. Ik ga er vanuit dat Madrid deze zomer een nieuwe spits gaat halen. Higuain vertrekt naar alle waarschijnlijkheid, die lijkt een positie op de bank niet meer te zien zitten, dus zal Benzema blijven en de concurrentiestrijd moeten aangaan met een nieuwe spits.

En die zal hij, imo hopelijk en waarschijnlijk, wel gaan verliezen.
Ik zou graag een speler als Falcao bij Real in de spits zien.
Wie niet? Als je zo goed bent pas je bij elke ploeg ;)

Ik vind het nog steeds erg jammer dat Real Madrid nooit serieus achter Zlatan is aangegaan in de periode dat hij naar Barca vertrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook lachen: http://www.liverpoolecho....-fan-louis-kearns-3861913

Het blonde jochie dat meeliep met de Chelsea spelers is gewoon een Liverpool-supporter. Hoezo veiligheidsmaatregelen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vanavond Real Madrid tegen Athletico Madrid, wie gaat er met de beker vandoor? Ik hoop op een mooie wedstrijd, heb geen favoriet vanavond.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:38

Player1S

Probably out in the dark

Weet niet 100% zeker of het hier moet of ook in het alemene voetbal topic mag

http://www.nusport.nl/ita...telli-van-veld-loopt.html
'Rode kaart als Balotelli van het veld loopt'
AC Milan-speler Mario Balotelli zal een rode kaart krijgen als hij van het veld loopt wegens racistische spreekkoren aan zijn adres. Dat zei de voorzitter van de Italiaanse scheidsrechtersbond Marcello Nicchi vrijdag.
© ProShots

''Iedereen is vrij om zijn mening te uiten, maar er zijn bepaalde regels. Als iemand uit protest het veld verlaat, dus niet gewisseld wordt, zal de scheidsrechter hem met een rode kaart van het veld sturen'', aldus Nicchi.

Nicchi vindt dat de media minder aandacht moeten schenken aan de spreekkoren. ''Er moet juist meer gekeken worden naar wat ertegen te doen is. We moeten hard en ongenadig zijn tegen de idioten die deze schandelijke leuzen zingen.''

Balotelli werd zondag racistisch bejegend door de aanhang van AS Roma. Daarop maakte de flamboyante spits duidelijk dat hij de volgende keer dat dat gebeurt, van het veld zal stappen.
het racisme zit dus diep geworteld in het Italiaanse voetbal. Juist nu zou je toch verwachten dat ze een statement maken maar nee....bureaucratisch geneuzel....

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik geloof er niets van dat hij daarom rood krijgt. Wanneer hij van het veld stapt zullen zijn teamgenoten hem volgen en dan wordt de wedstrijd gestaakt. Maar ze moeten dat zingen ook niet groter maken dan het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:44
Blijkbaar hebben ze niet de lef of de middelen om snel en simpel stadionverboden op te leggen. Spreekkoor of op het veld? 10 jaar stadion verbod, klaar. Echter ben ik ook bang dat de clubs niet willen dat een grote groep supporters wegblijft, omdat ze toch inkomsten met zich meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Hoe ga je bewijzen wie er roept of geroepen heeft dan? Lijkt me onmogelijk om dat aan te tonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ronaldo Ronaldo..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58

wontcachme

You catch me? No you wont

Zit nu ook op Sport 1 te kijken, maar wat een VRESELIJKE commentator. Volgens mij Sier de Vos, maar wat die in vredesnaam loopt uit te kramen.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Is die verlenging nu nog niet afgelopen? Komen er hierna nog penalty's?
Pagina: 1 ... 18 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.