GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
To dare is to do

Ik zou die kerel een schop willen geven. Hij doet zichzelf tekort.
Atletico Madrid heeft wel verdiend gewonnen!
Ѫа$тёя чѳця аят
Athletico terecht gewonnen dat wel natuurlijk.
Wat betreft Sierd de Vos, je houdt van hem of niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daarom.Quad schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 01:03:
Drie keer heeft hij rood kunnen hebben waarvan de derde keer gezien werd. Zo jammer van een op en top prof als hij. Zonde..
Athletico terecht gewonnen dat wel natuurlijk.
Wat betreft Sierd de Vos, je houdt van hem of niet.
Ik vond het wel grappig toen hij ging lachen. Opzich wel eens leuk om Real Madrid half gaar te zien en met name die aansteller aka ramos die achterin staat. Ik denk dat er een hoop moet gebeuren bij Real om het weer op orde te krijgen.
Sowieso vind ik Real een beetje kiddy, want Ronaldo ligt alleen maar te huilen en om kaarten te vragen, precies zoals bijna iedereen daar doet. Vooral met Ramos, hij gaat liggen alsof hij iets breekt en dan staat hij binnen een halve seconde voor de scheids weer z,n toneel spel op te voeren met dat leuke handje van hem...

Maar goed, dat doen er wel meer. Ze kunnen ook voetballen, maar dat heb ik al lang niet meer gezien als ik ze zag...
Ѫа$тёя чѳця аят
En waar ligt de grens, wat is wel en wat is niet erg? "Kluivert Moordenaar", mocht hij van het veld lopen? En Rafeal vd Vaart wiens vrouw een hoer was, mocht hij weglopen?L1nt schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:32:
Weet niet 100% zeker of het hier moet of ook in het alemene voetbal topic mag
http://www.nusport.nl/ita...telli-van-veld-loopt.html
[...]
het racisme zit dus diep geworteld in het Italiaanse voetbal. Juist nu zou je toch verwachten dat ze een statement maken maar nee....bureaucratisch geneuzel....
Wat nou als Balotelli (met zijn losse handjes en voeten) rood moet krijgen, maar hij krijgt het niet, heeft de tegenstander dan het recht van het veld te lopen?
En wie is erger, de speler die "he aap" roept en doorvoetbalt, of degene die niets zegt en je benen onder je vandaag zaagt.
Het is allemaal zo arbitrair als de neten. Sowieso is het dom om aan te kondigen dat je weg gaat lopen, want het is niet moeilijk te raden wat het publiek nu gaat doen bij 0-1 voor AC Milan.
Het is een probleem, en het moet opgelost, maar het is niet aan 1 speler. En als het al een keer aan een speler zou moeten zijn, dan is het een type Seedorf. Balotelli mag eerst zelf eens zijn gedrag op en buiten het veld aanpassen voordat hij zich drukt maakt om anderen. Boos worden om racistisch gedrag (terecht natuurlijk), en dan zelf een elleboog in iemands nek planten, dat schiet niet op.
Hoezo? Installeer talloze camera's zodat elke fan gefilmd kan worden(oftewel per vak een goede camera erop gericht?). Dit hoef je dan niet constant te monitoren als bewaking zijnde, maar zo kun je altijd bewijs voeren achteraf door dingen terug te kijken. Als je een vak op goede resolutie filmt lijkt het me niet al te moeilijk. De daadwerkelijke identiteit achterhalen is moeilijker, maar onmogelijk zeker niet.tweaker2010 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 17:59:
Hoe ga je bewijzen wie er roept of geroepen heeft dan? Lijkt me onmogelijk om dat aan te tonen...
Punt is; het gaat geld kosten. Op twee manieren; filmcamera's en mankracht voor het opsporen, en eventueel de gemiste verkoop van kaartjes als je een hele groep buitensluit. Om eerlijk te zijn vinden erg veel mensen dit het niet waard, zeker in Italië niet.
[ Voor 5% gewijzigd door Catorce op 18-05-2013 16:44 ]
En hoe herken je dan vanaf camerabeelden wie iets racistisch roept en wie iets andersTB1989 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:48:
[...]
Hoezo? Installeer talloze camera's zodat elke fan gefilmd kan worden(oftewel per vak een goede camera erop gericht?). Dit hoef je dan niet constant te monitoren als bewaking zijnde, maar zo kun je altijd bewijs voeren achteraf door dingen terug te kijken. Als je een vak op goede resolutie filmt lijkt het me niet al te moeilijk. De daadwerkelijke identiteit achterhalen is moeilijker, maar onmogelijk zeker niet.

Het ging hier om spreekkoren. Als het uit een bepaald vak komt, dan bekijk je de beelden van dat vak en kun je zien wie er mee zingt en wie niet?Kaap schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 17:15:
[...]
En hoe herken je dan vanaf camerabeelden wie iets racistisch roept en wie iets anders
Daarnaast; ik ben hier niet om volledig een plan te gaan bedenken en elk praktisch detail als argument aan te voeren. Wat ik meen te zeggen is dat het best mogelijk is, maar dat men - waarschijnlijk om financiële redenen - er niet letterlijk alles aan wilt doen.
Schangdalig natuurlijk,PWM schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 08:04:
[...]
En waar ligt de grens, wat is wel en wat is niet erg? "Kluivert Moordenaar", mocht hij van het veld lopen? En Rafeal vd Vaart wiens vrouw een hoer was, mocht hij weglopen?
Wat nou als Balotelli (met zijn losse handjes en voeten) rood moet krijgen, maar hij krijgt het niet, heeft de tegenstander dan het recht van het veld te lopen?
En wie is erger, de speler die "he aap" roept en doorvoetbalt, of degene die niets zegt en je benen onder je vandaag zaagt.
Het is allemaal zo arbitrair als de neten. Sowieso is het dom om aan te kondigen dat je weg gaat lopen, want het is niet moeilijk te raden wat het publiek nu gaat doen bij 0-1 voor AC Milan.
Het is een probleem, en het moet opgelost, maar het is niet aan 1 speler. En als het al een keer aan een speler zou moeten zijn, dan is het een type Seedorf. Balotelli mag eerst zelf eens zijn gedrag op en buiten het veld aanpassen voordat hij zich drukt maakt om anderen. Boos worden om racistisch gedrag (terecht natuurlijk), en dan zelf een elleboog in iemands nek planten, dat schiet niet op.
Maar inderdaad, er moet naar een andere oplossing gezocht worden. Clubs moeten dit aanpakken, gelukkig is AS Roma er al mee bezig anders had ik me nog meer moeten schamen voor de club...
Ongelooflijk dat ze hem tijdens het WK aanmoedigen en dan nu afkraken, in principe is het natuurlijk gewoon machteloosheid, maar dat zo uiten is zwak.
Over de camera's: Busquets die achter zijn handje "Mono Mono" schreeuwt naar Marcelo, geen bewijs natuurlijk. Gewoon naar.
Andere oplossingen moeten gezocht worden, punten aftrek is nauwelijks een optie, want die 'supporters' geven daar mogelijk best weinig om. Al denken de omringende supporters dan misschien eerder hou je bek en rammen er op los, het is maar wat je wil
[ Voor 10% gewijzigd door StrongArmLance op 18-05-2013 20:14 ]
Then let's agree to disagree. Ik denk dat met voldoende inzet en goede camera's het te doen is.Kaap schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:57:
Wat wij proberen aan te duiden is dat het praktisch onmogelijk is om te bepalen wie meezingt met spreekkoren.

To dare is to do
Ach, de een gaat direct de EL in en de ander na de poulefaseKaap schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:58:
Arsenal 4th! CL voetbal safe! AGAIN NOTHING FOR THE SPURS!
Norwich laat ManCity struikelen, en WBA komt terug van 0-3 naar 2-3 naar 2-5 tot 5-5. Wow. Jammer dat ik in de VS zit en Match of the Day niet kan zien, maar misschien dat ze hier toch iets uitzenden.
Oef, en Gary Lineker is sarcastisch?
Match of the Day presenter Gary Lineker
Newcastle 0-1 Arsenal
"Arsenal hang on and win a trophy for the 16th season in a row."
[ Voor 48% gewijzigd door gambieter op 19-05-2013 19:05 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Obvious troll is obvious.gambieter schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:59:
[...]
Ach, de een gaat direct de EL in en de ander na de poulefase
Maar de statistieken zijn tegen je helaas.
Ah die zure Scouser laat ook weer eens van zich horen. Misschien moeten we aan hem vragen wanneer zijn club voor het laatst de Premier League gewonnen heeft?Oef, en Gary Lineker is sarcastisch?
[ Voor 13% gewijzigd door Gunner op 19-05-2013 19:09 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niet zo zuur. Je hebt gezien waar ik op reageerde?Gunner schreef op zondag 19 mei 2013 @ 19:07:
Obvious troll is obvious.
Maar de statistieken zijn tegen je helaas.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Footytube..gambieter schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:59:
[...]
Jammer dat ik in de VS zit en Match of the Day niet kan zien, maar misschien dat ze hier toch iets uitzenden.
Wat een spannende slotfase! Walcott moest daar de 0-2 maken, maar dat doet er niet toe, we spelen CL!
[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 19-05-2013 20:15 ]
Maar Arsenal heeft het toch weer geflikt, waar iedereen hen had afgeschreven (incl. mijzelf) gaan ze mooi CL voorrondes spelen. Na zoveel jaren sober transferbeleid hebben ze wel mooi hun financien op orde en is er weer geld te spenderen
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Echt een bizarre wedstrijd trouwens: 5-5, Buttner en van Persie scoorden ook nog.
Bale met een wonderschoon doelpunt toch naar winst geschoten, niet genoeg want Arsenal deed wat het moest doen. 16 jaar op rij CL spelen dus 16 jaar op rij top 4 gehaald, ik vind het echt een prestatie! Alhoewel, plek 4 is voorronde CL en geen directe plaatsing toch?
⏩ PVOutput☀️
Klopt, speel je 1 kwalificatiewedstrijd.Quad schreef op maandag 20 mei 2013 @ 02:05:
Hoorde ik dat goed? The Spurs hebben in het hele seizoen van de PL geen enkele!! penalty gehad? In de samenvatting zag ik er maar liefst 3! maar geen van die drie is gegeven uiteraard.
Bale met een wonderschoon doelpunt toch naar winst geschoten, niet genoeg want Arsenal deed wat het moest doen. 16 jaar op rij CL spelen dus 16 jaar op rij top 4 gehaald, ik vind het echt een prestatie! Alhoewel, plek 4 is voorronde CL en geen directe plaatsing toch?
STTB1989 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 08:11:
Wie zullen ze allemaal gaan halen? ST lijkt me sowieso van groot belang, maar of David Villa nu nog zin heeft in EL?
[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-05-2013 10:52 ]
Sorry, gewend van Football Manager. ST=Striker, CB=Centre Back, CM= Central Midfielder.Kaap schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:51:
[...]
Klopt, speel je 1 kwalificatiewedstrijd.
[...]
STDavid Villa werd afgelopen maanden overigens constant in verband gebracht met Arsenal.
Adebayor had zijn beste seizoen al jaren geleden, Defoe en Dempsey zijn beiden inmiddels al 30 en scoren nou ook niet aan de lopende band.
Really? Arsenal is druk bezig zijn financien op orde te krijgen, dan ga je geen dure spelers als Villa aantrekken. Villa zou naar de Spurs gaan mochten ze zich kwalificeren voor CL voetbal. Die transfer gaat nu dus niet door.Kaap schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:51:
[...]
STDavid Villa werd afgelopen maanden overigens constant in verband gebracht met Arsenal.
Het lijkt me logisch dat ie nu terug naar Atletico gaat, hij is ook al 31.
Bedoel je niet Valencia? Dan zouden hij en Soldado in de spits spelen met 4-4-2, zou wellicht mooi kunnen werkentweaker2010 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:20:
[...]
Really? Arsenal is druk bezig zijn financien op orde te krijgen, dan ga je geen dure spelers als Villa aantrekken. Villa zou naar de Spurs gaan mochten ze zich kwalificeren voor CL voetbal. Die transfer gaat nu dus niet door.
Het lijkt me logisch dat ie nu terug naar Atletico gaat, hij is ook al 31.
Valencia staat 5e wat niet genoeg is voor de CL, Atletico staat derde en is wel zeker van een CL plaats.TB1989 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:26:
[...]
Bedoel je niet Valencia? Dan zouden hij en Soldado in de spits spelen met 4-4-2, zou wellicht mooi kunnen werken
Hij heeft eerder idd bij Valencia gespeeld, maar denk dat Atletico ook een mooie club voor hem is, zeker als Falcao weggaat zullen ze daar een vervanger voor willen halen.
Dat lijkt me duidelijktweaker2010 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:28:
[...]
Valencia staat 5e wat niet genoeg is voor de CL, Atletico staat derde en is wel zeker van een CL plaats.
Hij heeft eerder idd bij Valencia gespeeld, maar denk dat Atletico ook een mooie club voor hem is, zeker als Falcao weggaat zullen ze daar een vervanger voor willen halen.
Bovendien heeft Valencia ruim 380 miljoen schuld. Ze kunnen het nieuwe stadion die ze nu aan het bouwen zijn al amper financieren. Zullen eerst moeten verkopen voordat zij kunnen kopen.tweaker2010 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:28:
[...]
Valencia staat 5e wat niet genoeg is voor de CL, Atletico staat derde en is wel zeker van een CL plaats.
PSN: Finally_Chris
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zckQNfZ0KAM]
[ Voor 45% gewijzigd door CR1691 op 20-05-2013 15:43 ]
PSN: Finally_Chris
tweaker2010 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:20:
[...]
Really? Arsenal is druk bezig zijn financien op orde te krijgen

Maar Gomez is ook een topper, die scoort per 90 minuten dat hij speelt bij Bayern zeker wel 3 goals.
Edit: Mourinho soap duurt voort, vanavond om 20:00 persco in Madrid.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 20-05-2013 17:51 ]
⏩ PVOutput☀️
Juist daarom zullen ze hem niet halen (om niet in oude fouten te vervallen) bedoelde ik. Arsenal is meer een opleidingsclub. Villa past niet in het huidige beleid.Kaap schreef op maandag 20 mei 2013 @ 16:55:
[...]
Arsenal is 1 van de gezondste clubs ter wereld... Er staat zelfs circa 130 miljoen op de bankrekening. Stadium is afbetaald, nieuwe sponsordeals zijn gemaakt. Wordt alleen maar beter zelfs. Waar jij die info dus vandaan haalt is mijn een compleet raadsel
Ja, daarom worden we 4de met 5 punten verschil met de nummer 2
Arsenal opleidingsclub? Daarom draaien ze elke keer mee in de toptweaker2010 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 19:31:
[...]
Juist daarom zullen ze hem niet halen (om niet in oude fouten te vervallen) bedoelde ik. Arsenal is meer een opleidingsclub. Villa past niet in het huidige beleid.
Villa is gewoon te oud imo , genoeg andere spitsen die Arsenal kan kopen, Villa zal toch niet meer terug komen in zijn oude vorm van <2011. Die Villa heeft er 8 maanden uitgelegen vorig seizoen, dan laat maar zitten hoor, in de winter zou hij nog wel een leuke versterking zijn maar nu is hij het niet meer waard. Dan wil ik Giroud zelfs nog een keer die kans geven om zich te bewijzen.
Villa mag lekker terug naar Valencia, die vent wil echt geen engelse tackles incasseren.
⏩ PVOutput☀️
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
PSG heeft er nooit geheim van gemaakt dat ze graag Wenger zouden hebben, maar ja, wie moeten wij dan halen

⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ik denk het wel want zijn huis (ergens in London) is al zo goed als klaar, dus hij kan er zo in !Quad schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:47:
En zoals verwacht, Mourinho is exit bij Real Madrid, zou het dan toch dat hij bij Chelsea gaat tekenen?
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
Er is een vacature bij Real Madrid toch?Kaap schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 17:05:
Tony Pullis gaat weg bij Stoke. Waar denkt die vent zelf nog aan de slag te komen ooit
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Anoniem: 406530
Mooie goal inderdaad, al gaat er wel een geblokt schot aan vooraf. Desalniettemin een fraaie goal om te zien.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6UusjkZlvn4&feature=youtube_gdata_player]
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Benitez zou naar PSG verkassen. PSG geeft Wenger waarschijnlijk geen tijd om te bouwen.Kaap schreef op maandag 20 mei 2013 @ 22:07:
Mourinho gaat naar Chelsea, kan niet anders. Ancelotti gaat naar Real.
PSG heeft er nooit geheim van gemaakt dat ze graag Wenger zouden hebben, maar ja, wie moeten wij dan halen

De senyera als uitshirt. Barcelona vaart mee op het recent opnieuw aangewakkerde separatistische sentiment in Catalonië ...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
kenneth schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:08:
[afbeelding]
De senyera als uitshirt. Barcelona vaart mee op het recent opnieuw aangewakkerde separatistische sentiment in Catalonië ...

⏩ PVOutput☀️
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
Het is dus niet nieuw.

Maar deze special edition van vorig jaar november is gewoon klasse

Sorry Nike , maar zonde dat Umbro plaats moet maken voor dit

[ Voor 24% gewijzigd door iPodKiller op 22-05-2013 14:58 ]
De vlag die Vos laat zien is de Valenciaanse vlag, niet de Catalaanse.Quad schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:31:
Dat weet ik dat het de Catalaanse kleuren zijn, maar echt origineel kan je het niet noemen.
Zowel de vlag van Valencia als die van Catalonië (en die van Aragón) wijzen terug naar het koninkrijk Aragón, zeshonderd jaar geleden. Dus nee, het is niet nieuw. Stokoud, zelfs.
Als je het in termen van originaliteit bekijkt mis je wat historische context.
Wat betreft de politieke context: de laatste tijd botert het nog minder dan normaal tussen de Spaanse en de Catalaanse overheid. In reactie daarop voert de Catalaanse overheid een ramkoers richting zelfbeschikking (lees: onafhankelijkheid). Dat Barcelona uitgerekend nu voor het eerst de senyera als uitshirt neemt, kan geen toeval zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door kenneth op 22-05-2013 15:00 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Toch wel opvallend vind ik, Vermaelen heeft een fantastisch eerste seizoen in de PL gehad, daarna is het door blessures helaas minder geworden. Je zou verwachten dat hij meer credits heeft. 6 miljoen is een koopje voor zo'n goede verdediger, Arsenal heeft 12 miljoen voor hem betaald.Arsenal zet Vermaelen in de etalage
Arsenal heeft de Belgische oud-Ajacied Thomas Vermaelen in de etalage gezet. De centrumverdediger zou voor om en nabij de zes miljoen euro mogen vertrekken bij The Gunners, zo meldt The Sun. De Rode Duivel kende een matig seizoen in Londen en stond de voorbije maanden vooral in de schaduw van de Duitser Per Mertesacker en de Fransman Laurent Koscielny, het door Arsène Wenger uitverkoren centrale duo.
Nou ja, dat viel ook alleen maar op omdat hij in het begin zo vaak scoorde. Ik hoop dat hij blijft, een goede derde centrale verdediger is erg belangrijk. Je bent een blessure en een schorsing verwijderd van totale catastrophe als je geen goede backups hebt.tweaker2010 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:52:
Vermaelen heeft een fantastisch eerste seizoen in de PL gehad
Verder moet je alles wat in The Sun staat met een bak zout nemen.
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 23-05-2013 11:58 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Brontweaker2010 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 11:52:
[...]
Toch wel opvallend vind ik, Vermaelen heeft een fantastisch eerste seizoen in de PL gehad, daarna is het door blessures helaas minder geworden. Je zou verwachten dat hij meer credits heeft. 6 miljoen is een koopje voor zo'n goede verdediger, Arsenal heeft 12 miljoen voor hem betaald.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis
U serious?
Wikipedia: Thomas Vermaelen en de Ajax website. 10 miljoen euro, wat uiteindelijk 12 miljoen is geworden met extra premies, met als bronnen zowel Ajax als Arsenal.
Wat wordt er weer overgevoelig gereageerd

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 23-05-2013 13:48 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 23-05-2013 14:10 ]
De overgevoelige manier van reageren (bijvoorbeeld met U serious?Angeloonie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:54:
gambieter, die bron wordt niet gezocht, de bron van het bericht dat tweaker2010 zonder bron neerplempte. Iedereen weet dat het 12 miljoen was.
Wat een onzin zeg. Overgevoelig reageren?gambieter schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:33:
[...]
De overgevoelige manier van reageren (bijvoorbeeld met U serious?) zodra Arsenal besproken wordt, komt helaas te vaak langs hier. Iets meer eelt en op een normale manier reageren zou een hoop helpen.

Een stukje "nieuwsbericht" dumpen zonder de bron er bij te zetten is zwaar irritant en levert gewoon vervolgvragen op. Als je dan een irrelevant nieuwsbericht als "Bron" in het topic slingert reageer ik op zo'n manier ja. Dat heeft alles met gewoon volledige informatie posten te maken en heeft niets, noppes, nada met Arsenal te maken, dat maak jij er nu van.
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 23-05-2013 14:39 ]
Vind hem mooier dan het huidige tenue, maar helemaal niks bijzonders.TB1989 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:02:
Het nieuwe thuisshirt van Barcelona vind ik trouwens wel echt om je vingers bij af te likken! Als de sponsor nog een geel logo had ipv dat zilver (?) dan had het nog beter geweest.
Dit is om je vingers bij af te likken, simpel en toch elegant, al ben ik geen HSV fan, maar o wat ik deze template vaker zien langskomen,

Dit mag Nike eens aan de designers van hun laten zien.
Adidas

Mijn nederige excuses. Het stond op de site van het AD. Google is your friend.Angeloonie schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:54:
gambieter, die bron wordt niet gezocht, de bron van het bericht dat tweaker2010 zonder bron neerplempte. Iedereen weet dat het 12 miljoen was.
http://www.ad.nl/TransferTalk/2013/05/23/TT-Rooney-op-weg-naar-Parijs-Vermaelen-in-de-etalage
⏩ PVOutput☀️
Vind ik dus niet, maar smaken verschilleniPodKiller schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:04:
[...]
Vind hem mooier dan het huidige tenue, maar helemaal niks bijzonders.![]()
Dit is om je vingers bij af te likken, simpel en toch elegant, al ben ik geen HSV fan, maar o wat ik deze template vaker zien langskomen,
[afbeelding]
Dit mag Nike eens aan de designers van hun laten zien.
Eindelijk. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, het is immers zijn eerste club buiten Brazilië. Wel goed dat het nu dan bekend is, alle tijd om nog te investeren in de verdediging. Naar verluidt is de transfersom 25M, waarvan 15M voor Santos en 10M voor investeringsmaatschappij DIS. Niet slecht, ondanks het feit dat hij nog maar 1 jaar contract heeft. Toch 15M minder dan Liverpool betaalde voor Andy CarrollQuad schreef op zondag 26 mei 2013 @ 08:21:
Kogel is door de kerk, Neymar speelt vanaf het volgende seizoen bij Barcelona.
Ben benieuwd of hij het daar gaat maken, want de verwachtingen zijn naar mijn gevoel echt veelste hoog.. Kan bijna alleen maar tegen gaan vallen..TB1989 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 08:47:
[...]
Eindelijk. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen, het is immers zijn eerste club buiten Brazilië. Wel goed dat het nu dan bekend is, alle tijd om nog te investeren in de verdediging. Naar verluidt is de transfersom 25M, waarvan 15M voor Santos en 10M voor investeringsmaatschappij DIS. Niet slecht, ondanks het feit dat hij nog maar 1 jaar contract heeft. Toch 15M minder dan Liverpool betaalde voor Andy Carroll
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
⏩ PVOutput☀️
Daje Roma!
Van Blogistuta:
Over The Past Six Matchups:Try as I might, my words will never do the magnitude of this match justice. Not only is this the third Derby della Capitale this season, a rare enough occurrence, but there are a multitude of storylines at play on Sunday, each of which ratchets up the intensity in what is arguably the world's most contentious derby, consider the following:
-This marks the first time Roma and Lazio have squared off in a Coppa Italia Final.
-A spot in next season's Europa League is on the line, winner takes all.
-Roma can become the first team in history to win 10 Coppa Italias, thereby earning a Silver Star, which will be forever emblazoned on Roma's kits, regardless of manufacturer or "rebranding"
-Oh, and the derby falls on an election day
Roma: 9 goals, 23 yellow cards, 3 red cards
Lazio: 9 goals, 19 yellow cards, 5 red cards
Beloofd wat te worden.
Van steekpartijen geen sprake dit keer, alleen gaan ze misschien gezamenlijk PSY bespuiten met traangas, een of andere corporate dacht dat dat zou verbroederen, op deze manier misschien ja.
Mocht je van plan zijn te gaan kijken en je mee te laten slepen, dit kan helpen, http://www.chiesaditotti....review-coppa-italia-final.
[ Voor 102% gewijzigd door StrongArmLance op 26-05-2013 17:07 ]
Even voor mijn beeldvorming, maar hoezo zou zijn speelstijl niet bij Barca passen dan?Quad schreef op zondag 26 mei 2013 @ 09:44:
Ik denk dat Neymar ook gaat tegenvallen, hij past qua speelstijl veel beter bij Real Madrid imho.
Denk dat het juist positief is dat Barca inziet dat Messi het ook niet in zijn eentje kan.
Zoiezo zal het meespelen dat Real nog geen nieuwe coach heeft aangesteld.
Lijkt me vooral handig omdat de aandacht dan over 2 'vedettes' wordt verdeeld, niet alleen meer Messi Messi Messi, kan een tof effect hebben.tweaker2010 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 18:23:
[...]
Even voor mijn beeldvorming, maar hoezo zou zijn speelstijl niet bij Barca passen dan?
Denk dat het juist positief is dat Barca inziet dat Messi het ook niet in zijn eentje kan.
Zoiezo zal het meespelen dat Real nog geen nieuwe coach heeft aangesteld.
Anoniem: 406530
Het is trouwens best bijzonder dat er nog geen enkele club al gedegradeerd is. Onderaan is het spannend met Deportivo op 35 punten, Celta de Vigo op 34 punten (op doelsaldo), Real Zaragoza 34 punten en Real Mallorca 33 punten. Mallorca kan dus alleen de dans ontspringen wanneer de andere drie verliezen en ze zelf winnen. Alleen Depor heeft alles in eigen hand.
Niet mee eens. Atletico Mardrid heeft de afgelopen jaren 2x de EL gewonnen en Valencia speelt vrijwel jaarlijks CL. Ik ben het wel met je eens dat deze twee ploegen duidelijk tweede viool spelen, maar ik zie ze niet snel in degradatiegevaar komen.Anoniem: 406530 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:28:
Na Real en Barça zijn de ploegen vergelijkbaar en daardoor lijkt iedereen te kunnen degraderen.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Zeg dat maar tegen Villareal, 10 jaar lang niet buiten europees voetbal en daarna degraderenRailgunner schreef op maandag 27 mei 2013 @ 14:53:
[...]
Niet mee eens. Atletico Mardrid heeft de afgelopen jaren 2x de EL gewonnen en Valencia speelt vrijwel jaarlijks CL. Ik ben het wel met je eens dat deze twee ploegen duidelijk tweede viool spelen, maar ik zie ze niet snel in degradatiegevaar komen.
Echt pech, met Nilmar en Rossi hadden ze een geweldige voerhoede. Soms werkt het gewoon niet.HamburgerHenk schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:17:
[...]
Zeg dat maar tegen Villareal, 10 jaar lang niet buiten europees voetbal en daarna degraderen
Toen Sampdoria na goede seizoenen weer wou doorstoten naar vaste subtop/topclub kochten ze Pazzini en Cassano. Toch niet de minste spitsen, ze degradeerden keihard.
Anoniem: 105012
kristan schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:33:
[...]
Echt pech, met Nilmar en Rossi hadden ze een geweldige voerhoede. Soms werkt het gewoon niet.
Toen Sampdoria na goede seizoenen weer wou doorstoten naar vaste subtop/topclub kochten ze Pazzini en Cassano. Toch niet de minste spitsen, ze degradeerden keihard.
De goede seizoenen van Sampdoria waren juist met Pazzini en Cassano. Toen Sampdoria na goede seizoenen wilde doorstoten naar de vaste subtop werden Pazzini en Cassano aan het eind van de zomertransferperiode door Inter en AC Milan weggekocht. Geen adequate vervangers gekoppeld met de last van een zwaar Europees seizoen zorgde ervoor dat de club degradeerde. Toen waren Pazzini en Cassano echter al een tijd vertrokken.
Pazzini en Cassano:Anoniem: 105012 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:44:
[...]
![]()
De goede seizoenen van Sampdoria waren juist met Pazzini en Cassano. Toen Sampdoria na goede seizoenen wilde doorstoten naar de vaste subtop werden Pazzini en Cassano aan het eind van de zomertransferperiode door Inter en AC Milan weggekocht. Geen adequate vervangers gekoppeld met de last van een zwaar Europees seizoen zorgde ervoor dat de club degradeerde. Toen waren Pazzini en Cassano echter al een tijd vertrokken.
Ze hadden slechte seizoenen, toen 1 goede, toen degraderen, ik dacht dat Pazzini en Cassano toen verkocht werden halverwege het seizoen weg?
[ Voor 5% gewijzigd door StrongArmLance op 27-05-2013 16:51 ]
Anoniem: 105012
Je hebt helemaal gelijk, ze vertrokken allebei in de winterstop. Cassano speelde echter al geen wedstrijd meer sinds eind oktober van dat seizoen na een ruzie met de voorzitter. Toch heeft die verkoop er alsnog flink ingehakt. In een moeizaam seizoen verloren ze halverwege hun twee beste spitsen, waarbij vooral Pazzini ontzettend belangrijk was. Ik denk het idee dat dat het laatste zetje richting de Serie B was.kristan schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:47:
[...]
Pazzini en Cassano:
Ze hadden slechte seizoenen, toen 1 goede, toen degraderen, ik dacht dat Pazzini en Cassano toen verkocht werden halverwege het seizoen weg?
Precies, Nike is wat dat betreft 10x beter. Het geeft een shirt ook een bepaalde uit straling en bij Nike is dat goed en bij Adidas en Puma krot, want het is gewoon same shit met andere kleuren... of andere kleur strepenkenneth schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:18:
Oh, wat een mooie historisch shirt heeft jullie club. LATEN WE OVERAL DRIE STREPEN OP SMIJTEN JAAAAAA!
Adidas
Trouwens niet om hier de patser uit te hangen, wat ook niet de bedoeling is, maar ik snap nu hoe ze zich in Barcelona voelen met al die fake supporters.. wat krijg je daar een @#@$$#@$ van

Dit is ook best wel vaag:

[ Voor 22% gewijzigd door Mosin op 28-05-2013 02:42 ]
Ѫа$тёя чѳця аят
Dit topic is gesloten.