[Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste
Acties:
  • 60.919 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:58

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Mosin schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 02:37:
[...]
Dit is ook best wel vaag:
[afbeelding]
Robben scoorde in de 89e minuut, dus hij klopt niet "helemaal" maar wel apart ja ;)

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:00

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

frankwopereis schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 08:23:
[...]
Robben scoorde in de 89e minuut, dus hij klopt niet "helemaal" maar wel apart ja ;)
Sterker nog, alleen de goal in de 68e minuut klopt:
59. Fernando Torres (schot)
68. Cardozo (strafschop)
90. Ivanovic (kopbal)

60. Mandzukic (intikker)
68. Gündogan (strafschop)
89. Robben (schot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:48

Quad

Doof

Dan nog, grappig is het wel. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Railgunner schreef op maandag 27 mei 2013 @ 16:20:
Deportivo La Coruna idem dito, maar op dan de ploegen #3-#20 als grofweg even sterk te bestempelen, gaat mij te ver.
Misschien steken er op dit moment nog een paar bovenuit maar ik ben het er mee eens dat het grootste deel van die 18 toch vrij dicht bij elkaar zit.
Ik las nadat Osasuna zich dit weekend veilig heeft gespeeld(en hoe, zie dit doelpunt), het volgende: Sinds 2000 zijn er 7 ploegen die continu in de PD hebben gespeeld: Real, Barca, Bilbao, Valencia, Espanyol, Osasuna & Mallorca.
Degradeert Mallorca en die kans is groot, dan zijn er vanaf volgend seizoen nog maar 6 ploegen die er deze eeuw altijd bij zijn geweest in de Primera Division.

[ Voor 8% gewijzigd door SR8 op 28-05-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heey Sierd de Vos :+

Mooie goal!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:59
Zeg, weet je nog een goed restaurantje in Barcelona of Madrid toevallig? Wel 1 die van de zwager van de zus van het achternichtje van Messi of Pique ofzo is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

:')

Slechte kwaliteit, maar wel leuk _O-

Vooral zijn commentaar over Mino Raiola _/-\o_
Edit: Vanaf 3:13 Wat een humor heeft deze man ook. _O- _O-

Voor een restaurantje in Madrid:

Ja echt, Sierd beantwoordt jouw vraag. :+

[ Voor 59% gewijzigd door Quad op 28-05-2013 13:35 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01-06 21:36
Dat tweede filmpje vind ik dus echt fantastisch. Oprecht leuk ook! Ik vind zijn commentaar soms wat overdreven, maar echt vele malen beter dan mensen als Ron de Rijk, Theo Reitsma en Leo Driessen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Sierd is wel een man met echt interesse en een hart voor de sport, dat waardeer ik ten zeerste aan hem.
Hij is ook een die je niet vergeet, al die andere commentatoren wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/241675/Monaco-pakt-door-met-zestig-miljoen-euro-voor-Falcao.htm
Balen zeg, had hem graag bij een echte topclub (Chelsea bijv) gezien. Aan de andere kant wel goed voor de concurrentie van oa PSG. Het blijven wel bizarre hoge bedragen... Who's next: Messi? Ronaldo? Rooney?

[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 28-05-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Monaco moet niet vergeten dat in verdedigend opzicht dan ook flink geïnvesteerd moet worden. Anders krijgen ze een mooi onsamenhangend elftal :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huubske12
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-10-2022
^ True. Leuke aanval zo, maar dat heeft bijna ieder Frans competitie-elftal. Iemand enig idee of er een transfer aankomt voor Aubameyang naar PSG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Monaco heeft toch dat duo van Porto gekocht voor de verdediging :?

Maar inderdaad, dacht dat Falcao nog wel naar een echte topclub zou willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Laatst online: 18:15
Moutinho is een middenvelder en Rodriguez een aanvallende middenvelder. Verdedigend is er nog niets gehaald.

Onbegrijpelijke transfer van Falcao verder. Ambities, nee, liever een goed gevulde bankrekening. Jammer dat zo'n clubs het toch steeds voor elkaar krijgen. Probeer het eens op een normale manier, met gerichte aankopen. Zo'n Monaco zou op een stuk meer sympathie van mij kunnen rekenen wanneer ze jonge talentvolle spelers zouden halen uit eigen land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Sja we zullen alleen maar Chelsea's, PSG's, City's en Monaco's gaan zien in de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

JanW schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 16:50:
Probeer het eens op een normale manier, met gerichte aankopen. Zo'n Monaco zou op een stuk meer sympathie van mij kunnen rekenen wanneer ze jonge talentvolle spelers zouden halen uit eigen land.
Een club als Montpellier die op deze manier kampioen werd. :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Bijvoorbeeld, paar gerichte aankopen, talentvolle spelers en het op die manier doen. Maar ook Lyon een aantal jaren bijvoorbeeld. Ik vond de Franse competitie altijd een leuke competitie, vooral ook omdat het nog een "gewone" competitie was zonder gekochte clubs en huizenhoge schulden, maar op deze manier verliest ook de Ligue 1 zijn charme :N

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FoC5dkj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:26
en daar gaat vast nog wel wat bijkomen, gok ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Valdes, Coentrao, Alves wellicht.

Daarnaast zoals al gemeld Santana naar Schalke, Sokratis naar Dortmund. Dit gaat een enorm drukke transferzomer worden, als je ziet wat er qua bedragen rond gaat en aantal spelers dat nu eind mei al aan het verkassen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Klopt, Barca heeft ook Neymar al gehaald voor 30 miljoen dus die kunnen verder niet zoveel gekke dingen meer doen, want ze moeten ook de begroting nog sluitend krijgen. Of ze moeten Fabregas nog verkopen.

Verder is Bayern idd flink bezig om om Dortmund te sponsoren, dus zo blijft de caroussel nog wel even draaien. Bij Man Utd en Porto zullen nu ook wel een aantal spelers gehaald worden vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Di Maria schijnt ook in de schijnwerpers van Monaco te staan. Die willen dus meteen de CL in! Vraag blijft natuurlijk wat er achter die topspelers gaat zitten, want je kunt niet 11 spelers kopen voor 11 posities en verwachten dat ze elke wedstrijd spelen. En voor dat goed geregeld is gaat het nog wel even duren, gok ik. Tevens zat er afgelopen seizoen maar zo'n 4500 man op de tribunes, dat wordt ook nog een hele opgave om de tribunes vol te laten lopen en de merchandisingmachine op stoom te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

TB1989 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:38:
Di Maria schijnt ook in de schijnwerpers van Monaco te staan. Die willen dus meteen de CL in! Vraag blijft natuurlijk wat er achter die topspelers gaat zitten, want je kunt niet 11 spelers kopen voor 11 posities en verwachten dat ze elke wedstrijd spelen. En voor dat goed geregeld is gaat het nog wel even duren, gok ik. Tevens zat er afgelopen seizoen maar zo'n 4500 man op de tribunes, dat wordt ook nog een hele opgave om de tribunes vol te laten lopen en de merchandisingmachine op stoom te laten komen.
Monaco stond toch minder dan 10 jaar terug nog in de CL-finale (die ze tegen Mourinho's Porto verloren)? Het is een beetje een up- en down club, ze hebben nu geld en dan gaan ze kopen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
gambieter schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 22:42:
[...]

Monaco stond toch minder dan 10 jaar terug nog in de CL-finale (die ze tegen Mourinho's Porto verloren)? Het is een beetje een up- en down club, ze hebben nu geld en dan gaan ze kopen.
Klopt helemaal, 2004 was dat. Ik heb even gekeken en het stadion is minder dan 19.000 groot, dus daar zullen ze het uiteindelijk niet echt van moeten hebben. Denk dat ze eerder nog enorm dure business seats en VIP-boxen kunnen verkopen aan de rijken in de omgeving, zal ze meer opleveren. Ben oprecht benieuwd naar dit project, vooral omdat er zoveel haken en ogen aan lijken te zitten dat het Monaco is. (ook een aantal voordelen, bijvoorbeeld het belastingtarief daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:13
tweaker2010 schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:40:
Klopt, Barca heeft ook Neymar al gehaald voor 30 miljoen dus die kunnen verder niet zoveel gekke dingen meer doen, want ze moeten ook de begroting nog sluitend krijgen. Of ze moeten Fabregas nog verkopen.

Verder is Bayern idd flink bezig om om Dortmund te sponsoren, dus zo blijft de caroussel nog wel even draaien. Bij Man Utd en Porto zullen nu ook wel een aantal spelers gehaald worden vermoed ik.
Hoezo dat ? Ik vind het persoonlijk heel erg logisch dat Mario Götze naar Bayern München gaat. Over Lewandowski valt te discussiëren, aangezien ik Mario Gomez toch het liefste in de spits zie staan en omdat de transfer niet zo nuttig is als die van Mario.
Waarom ik het juist goed vind dat ze Götze halen is, omdat Bayern in mijn ogen een club is/moet zijn die voornamelijk uit Duitse spelers bestaat, niet alleen om in de competitie sterk te zijn, maar ook internationaal.
Wat mij tegenwoordig opvalt bij voetbalfans is dat ze altijd van het negatieve uitgaan. Ja maar hij gaat voor het geld en hij is een verrader... Stel jezelf eens voor om voor zoiets te staan, hij mag dan weet ik veel hoeveel miljoen krijgen, maar ik denk dat je niet zomaar zo'n keuze kunt maken.
Ik hoor dan wel niemand klagen over Santana die naar s04 gaat en dat vind ik nog het mooiste... Iemand die heel erg belangrijk voor Dortmund was, die even naar je grootste tegenstanders gaat. Precies hetzelfde met Götze dus. Die jongen mag dan een kind van Dortmund zijn, maar hij weet goed genoeg dat hij de kans niet moet laten liggen, want als hij nu door breekt bij Bayern, dan kan die jongen nog prijzen gaan pakken.

ik wil niet kwaad overkomen!, maar sommige ophef vind ik gewoon onzin.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:41
Quad schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 14:39:
Monaco moet niet vergeten dat in verdedigend opzicht dan ook flink geïnvesteerd moet worden. Anders krijgen ze een mooi onsamenhangend elftal :+
Carvalho gaat naar Monaco.
Niet echt iets waar je op zat te wachten met zijn 35 jaar maar het is een begin.
Ben me er zeker van dat ze er nog wel een verdediger of 2 bij halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mosin schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:30:
[...]
Hoezo dat ? Ik vind het persoonlijk heel erg logisch dat Mario Götze naar Bayern München gaat.
Waarom ik het juist goed vind dat ze Götze halen is, omdat Bayern in mijn ogen een club is/moet zijn die voornamelijk uit Duitse spelers bestaat, niet alleen om in de competitie sterk te zijn, maar ook internationaal.
Waarom is het logisch dat Gotze naar Bayern gaat omdat Bayern een club is/moet zijn die voornamelijk uit Duitse spelers bestaat? Daar is niks logisch aan volgens mij...
Mosin schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 23:30:
Die jongen mag dan een kind van Dortmund zijn, maar hij weet goed genoeg dat hij de kans niet moet laten liggen, want als hij nu door breekt bij Bayern, dan kan die jongen nog prijzen gaan pakken.
Euhm... Je doet het overkomen alsof Dortmund een middenmotor is. Bayern en Dortmund zijn in de laatste 5 jaar evenveel kampioen geworden. Dit seizoen speelden ze CL finale tegen elkaar waarin Dortmund zeker net zo goed was als Bayern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Zo 'logisch' vind ik het ook helemaal niet, maar heel erg vind ik het niet. Jammer, want ik zie graag Dortmund zijn beste spelers houden en beter worden. Van deze transfer worden ze niet snel beter, eerder slechter. Bayern heeft er ook een traditie van gemaakt de beste spelers bij de grote concurrenten weg te halen; slim. Leuk is voor een objectieve kijker mijns inziens anders, maar een goede tactiek is het absoluut die ze geen windeieren heeft gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Toptalent Barça mag niet naar Ajax
Gerard Deulofeu wordt komend seizoen waarschijnlijk verhuurd aan Borussia Dortmund. De 19-jarige vleugelspits verlengde onlangs zijn contract tot 2017 bij de Catalaanse topclub, die hem elders ervaring op wil laten doen. Naast de verliezend finalist van de CL toonden ook Real Sociedad en Ajax belangstelling om Deulofeu te huren. Volgens El Mundo Deportivo vindt Barcelona de Eredivisie niet concurrerend genoeg.
Vreemde argumentatie, aangezien ze Cuenca wel naar Ajax lieten gaan. Aan de andere kant heeft Ajax zo'n speler als Deulofeu ook helemaal niet nodig. Ik vraag me af wat ie uberhaupt bij Dortmund gaat doen. Een subtopper uit de spaanse competitie lijkt me een stuk logischer voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Deulofeu is een toptalent, veel meer dan Cuenca. Zou het ook absoluut geen goed plan vinden om hem naar Ajax te laten gaan, hij moet op een veel hoger niveau spelen. Tevens kwam Cuenca na een blessure naar Ajax, dat is dan toch wel erg anders dan Deulofeu. Nog steeds vraag ik me af wat Cuenca bij Ajax moet, ik zou hem eerder bij een lager geklasseerde Liga club stallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 07:52:
Waarom is het logisch dat Gotze naar Bayern gaat omdat Bayern een club is/moet zijn die voornamelijk uit Duitse spelers bestaat? Daar is niks logisch aan volgens mij...
Er zit wel een logica achter. Deze analyse op de BBC Sports pagina helpt wel: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22628302 over het Duitse voetbal en de clubs:
The other key element of self-regulation is the "50+1 rule". This requires that the majority of each club must be owned by its members, the supporters.

"To sell to an investor would be against the spirit of the club and neither the management nor the fans would stand for it," says Bruchhagen. "We'd rather suffer painful results, relegation even, than sell out."
De enige uitzonderingen in de Bundesliga zijn Bayer Leverkusen en Vfl Wolfsburg als ik me goed herinner, en dat is alleen maar omdat die begonnen zijn als bedrijfsclub van Bayer en Volkswagen. In tegenstelling tot de Britse of Franse clubs kun je dus niet zomaar een rijkeluispeeltje worden, en omdat de supporters een meerderheidsbelang hebben zal je als club een team moeten hebben dat de supporters aanspreekt. Een vreemdelingenlegioen doet dat niet echt (of echt niet).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:09:
[...]

Er zit wel een logica achter. Deze analyse op de BBC Sports pagina helpt wel: http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22628302 over het Duitse voetbal en de clubs:
Lees ook even het 2de deel uit mijn post, combineer dat en probeer dan nog eens te beweren dat het logisch is dat Gotze van de ene Duitse topclub naar de andere Duitse topclub verkast met als reden dat Bayern voornamelijk uit Duitse spelers bestaat... Dat slaat helemaal nergens op als reden die Bamboombots geeft 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dortmund is nu een topclub, net zoals FC Twente dat in Nederland een tijd is. De dalen zijn echter dieper dan bij Bayern. Net zoals een transfer naar ManU binnen Engeland voor de meeste spelers een stap omhoog is, alleen de grootte van de stap verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 12:58:
Dortmund is nu een topclub, net zoals FC Twente dat in Nederland een tijd is. De dalen zijn echter dieper dan bij Bayern. Net zoals een transfer naar ManU binnen Engeland voor de meeste spelers een stap omhoog is, alleen de grootte van de stap verschilt.
Dat kan zo zijn, maar dat is niet de reden die Bamboombots aangaf waarom hij die overgang logisch vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik kan je even niet volgen. Misschien kun je uitleggen hoe jij Bamboomschots's post interpreteert? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Over Falcao en topclub.
De transferrechten van Falcao zijn voor 60% in bezit van Doyen Sports (http://www.doyensports.com/en/RF.html ). Doyen is een investeringsmaatschappij, gerund door een zaakwaarnemer Mendes en Peter Kenyon (voormalig directeur van Chelsea). Om een beetje winst te maken moest Falcao voor minimaal 60 miljoen worden verkocht en tadaa, Monaco wil dat wel dus gaat Falcao naar Monaco. Als bv CFR Cluj of Honved of Santo Coloma (And) die 60 miljoen zouden willen betalen dan zou Falcao daarheen gaan.

Met die andere 2 spelers die Monaco heeft gekocht van Porto is ook het eea aan de hand met transferrechten ( http://www.catenaccio.nl/...-aan-koopzucht-as-monaco/ ). In Portugal mag een speler eigendom zijn van een 3e partij. Daarom komen veel potentiële topspelers uit Zuid Amerika eerst in Portugal aan de bak en worden vervolgens doorgesluisd naar clubs die wel flink willen betalen voor een speler.

Voetbal draait alleen nog maar om zoveel mogelijk geld te verdienen door zaakwaarnemers. Als een speler een zaakwaarnemer heeft (en er zijn er duizenden die als aasgieren rond trainingsvelden hangen) dan bepaalt de zaakwaarnemer wel waar iemand gaat spelen. Daarom is het voetbal verrot, daarom is de gokwereld ook zo gek op voetbal omdat ook zij mee kunnen bepalen waar een speler gaat spelen om op die manier invloed krijgen op uitslagen en andere rariteiten.

Dortmund is geen topclub. Topclubs hoeven geen spelers aan concurrenten te verkopen, topclubs kopen zélf topspelers om ( nog) beter te worden.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Topclubs hebben nu eenmaal ook spelers met contracten waar gelimiteerde transfersommen in staan. Je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Gelimiteerde transfersommen is niet topclub eigen. Dit komt bijna alleen voor in Spanje en Portugal, waar een gelimiteerde transfersom verplicht is om op te nemen in het contract.

In andere landen is het helemaal niet gebruikelijk om een gelimiteerde transfersom op te nemen in het contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik vind de nieuwe shirtjes van Real, niet echt Real waardig... ze zien er naar mijn mening niet echt uit. Die groene champions league shirts van Real vond ik dan weer stoer.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GeX2ISy.jpg

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Niet echt anders dan anders toch :? Gewoon wit... Lelijkste shirt blijft Barca uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fly Emirates heeft ook een vrij duf logo, misschien moeten ze een andere sponsor kiezen :+
Alles beter dan bwin met koeienletters, dat zag er ook niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Kaap schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:48:
Niet echt anders dan anders toch :? Gewoon wit... Lelijkste shirt blijft Barca uit :+
Niet heel veel nee, maar wat er aan verschilt vind ik juist net lelijker, dan van het seizoen 2012/2013 thuis shirt.
Haha ze maken er wel een kleurig festijn van.. :*)
tweaker2010 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:21:
Fly Emirates heeft ook een vrij duf logo, misschien moeten ze een andere sponsor kiezen :+
Ja, maar bij dit shirt is het logo ook gewoon zwart, dat vind ik opzich nog meevallen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12:50

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 16:21:
Andere sponsor kiezen, ja, haha...

Ik vind bwin juist wel lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:21
Dat keepersshirt ziet er ook niet uit met zijn paarse kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26
Mosin schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:02:
Ik vind de nieuwe shirtjes van Real, niet echt Real waardig... ze zien er naar mijn mening niet echt uit. Die groene champions league shirts van Real vond ik dan weer stoer.
[afbeelding]
Idd, wit is niet real waardig :o (ze zijn idd niet zo stoer als het goud / witte shirt van vorig jaar).
Ik hoop in ieder geval dat deze foto na de zomer nog juist is :|

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 15:02:
[afbeelding]
Zag hem al op hun YT kanaal .Dus de uitgelekte shirts klopten idd(bijna alle gelekte shirts zijn erg accuraat dit jaar)

Real shirt met oranje accent. Wie heeft dat nou bedacht? :?

[ Voor 13% gewijzigd door iPodKiller op 30-05-2013 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dit shirt ziet er ook niet uit:

Afbeeldingslocatie: http://figo29.files.wordpress.com/2013/03/ac-milan-home-kit-2013-2014.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Blijkbaar hebben ze nieuwe mensen aan genomen :+

Champions league shirt van Bayern(?), vind hem er raar uitzien:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iVjg9Xu.jpg

Uit shirt. Best strak, alleen rete saai:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/B3GFvX2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/f6XwZxV.jpg
Deze heb ik hier thuis liggen en ook het Champions league shirt van vorig jaar met een witte en rode streep door het midden. Maar dit shirt is gewoon strak met niet teveel gezeur, dat kun van het "nieuwe" shirt niet zeggen...

Offtopic:
Kan iemand mij het verlossende antwoord geven op de vraag of iemand mij kan vertellen of deze nog ergens in nederland te koop is ?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tT3U92Q.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Mosin op 31-05-2013 08:28 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

http://www.nu.nl/sport/34...ertrek-bij-liverpool.html

Arme Luis, hij voelt zich oneerlijk behandeld. Zou er echt geen enkele zelfreflectie mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

ASM gaat er echt voor! :o Had hem liever bij een andere club gezien waar ze niet met geld smijten.. :/

Maar ik begrijp het wel hoor, wie zegt nou geen nee tegen een mooie stad als Monaco en 1600 euro per uur netto belasting vrij verdienen.
Afbeeldingslocatie: http://www.asm-fc.com/assets/Articles/_resampled/resizedimage626349-MERCATOFALCAO-FIXok.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door iPodKiller op 31-05-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 00:26:

Offtopic:
Kan iemand mij het verlossende antwoord geven op de vraag of iemand mij kan vertellen of deze nog ergens in nederland te koop is ?
[afbeelding]
Normaal had je hem hier wel gevonden, maar helaas... Je hebt er wel de thuisshirt van 2010, welke ik ook echt klasse vind.

http://www.classicfootballshirts.co.uk/

Deze site is zeer betrouwbaar en erg klantvriendelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 16:46:
http://www.nu.nl/sport/34...ertrek-bij-liverpool.html

Arme Luis, hij voelt zich oneerlijk behandeld. Zou er echt geen enkele zelfreflectie mogelijk zijn?
Natuurlijk valt het niet goed te praten wat hij allemaal gedaan heeft, maar die Evra is geen haar beter. Als je de publieke opinie tegen je hebt wordt het een lastig verhaal. Al Suarez' zijn doelpunten van afgelopen seizoen deden er opeens niet meer toe. In Spanje zullen ze hem (net als Cristiano Ronaldo) beter kunnen waarderen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

tweaker2010 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:42:
Natuurlijk valt het niet goed te praten wat hij allemaal gedaan heeft, maar die Evra is geen haar beter. Als je de publieke opinie tegen je hebt wordt het een lastig verhaal. Al Suarez' zijn doelpunten van afgelopen seizoen deden er opeens niet meer toe. In Spanje zullen ze hem (net als Cristiano Ronaldo) beter kunnen waarderen denk ik.
Dit heeft niets met Evra te maken? Dit gaat erom dat Suarez vind dat hij oneerlijk behandeld wordt, maar enige zelfreflectie (dat hij zich nu meermaken als een domme idioot heeft gedragen) mist compleet. Zijn gedrag bij de Evra-affaire was dom, zijn gedrag bij de bijt-affaire was dom. Het is als een voetballer die vreemd gaat en daarna klaagt dat hij in de krant komt als echtbreker. Simpele oplossing voor: niet vreemdgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 22:42:
[...]

Normaal had je hem hier wel gevonden, maar helaas... Je hebt er wel de thuisshirt van 2010, welke ik ook echt klasse vind.

http://www.classicfootballshirts.co.uk/

Deze site is zeer betrouwbaar en erg klantvriendelijk..
Ja je had me deze site toen al eens gegeven. Is echt super spul op te vinden!
Dat thuis shirt is ook mooi en vooral met zo'n techfit ding... (even flink buikspieren doen :+ )
Maar het uit shirt vind ik toch net een klasse hoger, dus gewoon een van de mooiste shirts die ik gezien heb. Ik heb zo ook al een e-mail gestuurd, dus daar kan ik altijd terecht.

Ontopic:
Trouwens ik denk wel dat Arjen Robben gewoon weg gaat bij Bayern München. Als Mario Götze er is, denk ik dat hij zwaar de voorkeur krijgt en daar hebben ze in mijn ogen alle reden voor. Komt misschien heel ondankbaar over, maar zo is het natuurlijk niet bedoeld.

[ Voor 21% gewijzigd door Mosin op 31-05-2013 23:13 ]

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:04:
[...]

Ja je had me deze site toen al eens gegeven. Is echt super spul op te vinden!
Dat thuis shirt is ook mooi en vooral met zo'n techfit ding... (even flink buikspieren doen :+ )
Maar het uit shirt vind ik toch net een klasse hoger, dus gewoon een van de mooiste shirts die ik gezien heb.
Ooo dat was jij idd! Had al zo'n vermoeden :+ Die uitshirt is ook idd mooi, vind ze allebei wel echt mooi, mooie gouden trim, echt een van adidas hun beste kits, dit is Adidas.

Hahah voor die techfit moet je idd ff wat uren gaan fitnessen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:19:
[...]

Ooo dat was jij idd! Had al zo'n vermoeden :+ Die uitshirt is ook idd mooi, vind ze allebei wel echt mooi, mooie gouden trim, echt een van adidas hun beste kits, dit is Adidas.

Hahah voor die techfit moet je idd ff wat uren gaan fitnessen.
Haha inderdaad!
Dat is zeker het beste van Adidas! Ik heb hier thuis een groen uit shirt van Duitsland liggen, maar die is ook niet mis!

Haha ja precies. Zelfs Robben heeft er een buikje in :+

Alleen nu weer even door sparen. Heb net een Duitsland shirt met Götze erop besteld..(hoezo fanboy? :P)

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mosin schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:29:
[...]

Haha inderdaad!
Dat is zeker het beste van Adidas! Ik heb hier thuis een groen uit shirt van Duitsland liggen, maar die is ook niet mis!

Haha ja precies. Zelfs Robben heeft er een buikje in :+

Alleen nu weer even door sparen. Heb net een Duitsland shirt met Götze erop besteld..(hoezo fanboy? :P)
Die groene is ook niet mis, wel apart maar zeker niet mis.

Welke heb je besteld, de thuistenue? Die is ook klasse,vind hem mooier dan die groene uitshirt imo, die zijn bij Zalando heel erg afgeprijsd atm. http://www.zalando.nl/catalogus/?q=dfb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
iPodKiller schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 23:42:
[...]

Die groene is ook niet mis, wel apart maar zeker niet mis.

Welke heb je besteld, de thuistenue? Die is ook klasse,vind hem mooier dan die groene uitshirt imo, die zijn bij Zalando heel erg afgeprijsd atm. http://www.zalando.nl/catalogus/?q=dfb
Inderdaad! dat mag ook wel eens, een apart maar mooi shirt.

Ja, als die van Götze thuis heb liggen, dan heb ik van Duitsland 2 thuis shirts (eentje blank en de ander met Götze erop) en een groen uishirt (blank).
Ik ga naar een toernooi in Duitsland over 2 maanden en dan komen Bayern, Dortmund, HSV en Mönchengladbach (daar wordt het gehouden) dus ik wil gaan proberen zoveel mogelijk spelers van Duitsland een handtekening erop laten zetten, want volgens mij zijn zulke opzich wel gewild bij verzamelaars. Ik heb een thuis shirt van Duitsland (ek 2008, ga ik ook zeker halen :P) op ebay gezien met ook allemaal handtekeningen er staat zelfs een handtekening van Robert Enke op, dus dat is opzich wel mooi. Hij vraag iets van rond de 200 euro voor dat shirt.

Ik heb dat shirt inderdaad op Zalando besteld! Opzich wel mooie prijzen als je ziet wat je normaal voor eentje neer moet tellen!

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:28
Bayern München pakt de triple. Insert grapje over Duitsers aan de macht.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Andere grapjes op BBC Twitter (maar met ondertoon van waarheid :p ):
Colin Stelfox: Pep can better it by winning Super Cup, World Club Cup, retain Champions League crown and win everything domestic again. Simple.

Ash Burdett: Inside Pep Guardiola's head: "I should have taken the Man City job. I can actually make them better."
_o-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
gambieter schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 22:16:
Andere grapjes op BBC Twitter (maar met ondertoon van waarheid :p ):

[...]

_o-
Haha ja ergens klopt het wel eh...

Ik vind het grappig dat ik vandaag las (voor velen toch oud nieuws) dat neymar boven Götze gezet werd door Guardiola. Gelukkig heeft Uli Hoeneß hem wat bijgeleerd.
Ik ben blij dat hij komt, maar ergens walg ik van hem.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 12:08
Vandaag staat in The Times dat Real Madrid 85 miljoen pond over heeft voor Bale. dat is €99.423.923. Dat vind ik echt een absurd bedrag maar nog absurder als je bedenkt dat dit uit het land komt wat er economisch zeer slecht voor staat en het geld grotendeels geleend gaat worden. Daarna wil Perez ook nog Suarez gaan halen, moet nog zien hoeveel er echt gaat gebeuren maar Perez heeft niet te kleine herverkiezing beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het land staat er slecht voor, maar Real heeft het er met shirtverkopen (wereldwijd) zo uit als ze em halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:07:
Het land staat er slecht voor, maar Real heeft het er met shirtverkopen (wereldwijd) zo uit als ze em halen.
99 mio haal je er niet 'zo even uit' met shirtverkopen. Vraag me af hoeveel er ze daar voor moeten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 12:50

StrongArmLance

Endless flow

Pompi schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:01:
Vandaag staat in The Times dat Real Madrid 85 miljoen pond over heeft voor Bale. dat is €99.423.923. Dat vind ik echt een absurd bedrag maar nog absurder als je bedenkt dat dit uit het land komt wat er economisch zeer slecht voor staat en het geld grotendeels geleend gaat worden. Daarna wil Perez ook nog Suarez gaan halen, moet nog zien hoeveel er echt gaat gebeuren maar Perez heeft niet te kleine herverkiezing beloftes.
Bale... Ik snap niet waarom hij zoveel geld waard zou zijn. Ik heb liever Falcao dan Bale, al is Bale natuurlijk anders gepositioneerd. Ik zou niet meer dan 45 miljoen voor hem neertellen, en dat is natuurlijk al heel veel.
Maar voor dat geld kan je 3 bijna gelijkwaardige spelers halen (of potentieel gelijkwaardig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Napo schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:11:
[...]

99 mio haal je er niet 'zo even uit' met shirtverkopen. Vraag me af hoeveel er ze daar voor moeten verkopen.
Bij Cristiano Ronaldo en eerder Beckham hadden ze de transfersom er ook in no-time uit. Stel dat Real 50 euro winst maakt per shirt, wat zeker haalbaar moet zijn, dan heb je de transfersom met 2 miljoen verkochte shirts er al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06 12:08
toolkist schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Bij Cristiano Ronaldo en eerder Beckham hadden ze de transfersom er ook in no-time uit. Stel dat Real 50 euro winst maakt per shirt, wat zeker haalbaar moet zijn, dan heb je de transfersom met 2 miljoen verkochte shirts er al uit.
Maar meeste mensen kunnen maar 1 keer geld uitgeven en ik denk dat mensen eerder een shirt van C. Ronaldo kopen dan van Bale, plus dat ook veel mensen namaak shirts kopen. Dus 2 miljoen shirts is volgens mij redelijk wat, zeker als je bedenkt dat shirtverkoop van C. Ronaldo pas na 2 jaar zijn transfersom eruit had gehaald en hij toen al meer een ster was dan Bale nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pompi schreef op zondag 02 juni 2013 @ 13:01:
Vergeet niet dat er nu Mourinho weggaat bij Real ook heel wat spelers gaan vertrekken, dus dat budget hebben ze er wel voor. Higuain gaat naar Juventus, die levert zo'n 30 miljoen op en verdient nu ook een topsalaris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik dacht dat Real 25 miljoen vraagt voor Higuain.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zondag 02 juni 2013 @ 19:22:
Ik dacht dat Real 25 miljoen vraagt voor Higuain.
Nee, Real vraagt 30 miljoen, Juve heeft 25 miljoen geboden, maar zal nog wel iets omhoog gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ik vind Higuain eigenlijk een betere spits dan veel mensen van hem vinden, maar 30 miljoen is enorm veel. Had eerder 22-24 verwacht, maximaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zit de vriendschappelijke wedstrijd Brazilie-Engeland te kijken. Eerste helt was slaapverwekkend, maar de tweede helft is leuker. 1-0 Fred, 1-1 Oxlade-Chamberlain (uit het niets), 1-2 Rooney (ook verrassing), 2-2 Paulinho. Allemaal nette goals, Brazilie is sterker maar Engeland countert goed.

en 2-2 eindstand.

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 02-06-2013 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:26
TB1989 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 20:29:
Ik vind Higuain eigenlijk een betere spits dan veel mensen van hem vinden, maar 30 miljoen is enorm veel. Had eerder 22-24 verwacht, maximaal.
Higuain voelt zich tenminste niet te goed om ook zijn verdedigende meters te maken, zie liever Benzema gaan :)

Zal Ronaldo volgende seizoen dan de spits zijn :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik lees net dat Mario Gomez waarschijnlijk naar SSC Napoli gaat ?
Ik vind het alleen maar goed dat hij weg gaat. Ik zal nu wel meer naar de Italiaanse serie A gaan kijken aangezien Mario Gomez toch echt een held is :P Hij kan nu tenminste fijn gaan voetballen en later misschien belangrijk zijn voor de DFB.
Daarbij moet ik wel zeggen dat ik het harstikke triest vind om Mandzukic boven Gomez te zetten, Gomez is gewoon 10x beter in mijn ogen, daarin vind ik het wel een beetje ondankbaar van Bayern. Hij heeft het natuurlijk zelf aan gegeven, maar dan nog.
Ik merkte gister al bij zijn wissel dat hij niet heel erg blij was.. want als je vrijwel alle inval beurten gezien hebt, dan merk je dat snel genoeg.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom is Gomez volgens jou 10x beter dan? 11 goals vind ik erg weinig voor een topspits hoor.
Napoli zou trouwens een mooie club zijn, Klose doet het bij Lazio ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:41
tweaker2010 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:58:
Waarom is Gomez volgens jou 10x beter dan? 11 goals vind ik erg weinig voor een topspits hoor.
11 goals valt tegen als je er puur zo naar kijkt maar als je weet dat hij slechts 884 minuten gespeeld heeft in de bundesliga dan kijk je er in een keer heel anders naar.

Van zijn wedstrijden heeft hij vrij weinig in de basis gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:58:
Jaa eehm..
Misschien komt dat omdat hij weinig erin heeft gestaan :+ ? Toch was hij bij de beker finale 101% beslissend, anders hadden ze nog over hun bolletje gekregen van VFB.
Maarja ik gun het hem wel en ik moest inderdaad ook gelijk aan Klose denken, die volgensmij ook nog verschrikkelijk goed is. Gomez moet je gewoon laten spelen en daarom hoop ik dat hij bij Napoli flink eraan kan!

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Bospa01 schreef op zondag 02 juni 2013 @ 23:02:
[...]

Higuain voelt zich tenminste niet te goed om ook zijn verdedigende meters te maken, zie liever Benzema gaan :)
Dat klopt helemaal en ik vind Benzema mede om die reden maar niks. Echter blijf ik er wel bij, 30 miljoen is belachelijk veel geld voor Higuain. Ben wel benieuwd hoe hij het gaat doen, hoop dat hij zich daar kan ontwikkelen als basisspeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Carvajal terug naar Madrid, bevestigt Voetbal International. Zijn ze eindelijk van Arbeloa af, was toch wel echt een van de zwakste spelers in de basiself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afbeeldingslocatie: http://static3.ad.nl/static/photo/2013/4/1/10/20130602183914/album_medium_1681675.jpg

Mooi duel om te zien :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
http://www.chelseafc.com/.../title/mourinho-appointed
Chelsea Football Club is delighted to announce the appointment of Jose Mourinho as First Team Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Gelukkig weg uit La Liga, veel plezier met de pers daar Jose ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Presentatie Neymar (Engels commentaar) bij FC Barcelona, stream:

YouTube: Fc Barcelona- Neymar's presentation in Barcelona

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb het gemist, maar hoeveel mensen zijn er in het stadion aan het kijken voor de presentatie van Neymar? Las ergens 60-70 duizend..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ruim een uur geleden was het iets over de 30k, inmiddels een stuk meer mensen erbij gekomen in het stadion. Men ging inderdaad uit van 60k a 70k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik weet niet of Chelsea zo blij moet zijn met Mourinho. Tuurlijk heeft ie veel successen behaald daar, maar hij is toen niet voor niks vertrokken. en bij elke club laat ie eigenlijk een puinhoop achter. Alsof het meer om hem draait dan de club.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Terryb47 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:08:
Ik weet niet of Chelsea zo blij moet zijn met Mourinho. Tuurlijk heeft ie veel successen behaald daar, maar hij is toen niet voor niks vertrokken. en bij elke club laat ie eigenlijk een puinhoop achter. Alsof het meer om hem draait dan de club.
Tja, ik vind Mourinho een goede coach, maar ben het hier wel mee eens. En van wat ik zo lees over het algemeen zijn de echte Chelsea fans het daar ook wel mee eens. Maar ja, de euforie heerst nu, want ja, grote naam he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Doe mij deze maar :D

Afbeeldingslocatie: http://static0.ad.nl/static/photo/2013/3/0/9/20130602183914/album_large_1681674.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:17:
[...]
Doe mij deze maar :D

[afbeelding]
Haha idd. 2 kale opa's. Die Zidane ziet er nog topfit uit zeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo zeg, camp nou is voor 70% uitverkocht voor een overschatte speler genaamd neymar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Terryb47 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:08:
Ach, de gemiddelde levensduur van een Chelseamanager is heel kort, dan heb je met Mourinho de meeste kans op succes in die korte tijd :p En stel hij blijft langer, dan is dat alleen maar positief :p

Je mag ervan uitgaan dat zowel Mourinho als Abramovic intelligent genoeg zijn om fouten geen tweede keer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Benotti schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:46:
[...]
Ach, de gemiddelde levensduur van een Chelseamanager is heel kort, dan heb je met Mourinho de meeste kans op succes in die korte tijd :p
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
iPodKiller schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:35:
Zo zeg, camp nou is voor 70% uitverkocht voor een overschatte speler genaamd neymar.
<knip>
Stel je niet zo aan, wat is er erg aan mensen die enthousiast zijn over een nieuwe aanwinst?

[ Voor 22% gewijzigd door Ramzzz op 03-06-2013 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 20:07

Satom

Verzamel ervaringen

Geweldig om te zien hoe enthousiast de fans zijn, zou daar zelf ook wel willen zitten _/-\o_ *Maar ben ook groot fan*

[ Voor 17% gewijzigd door Satom op 03-06-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

TB1989 schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:48:
[...]

Stel je niet zo aan, wat is er erg aan mensen die enthousiast zijn over een nieuwe aanwinst?
Waarom zou ik me aanstellen? Ik vind gewoon dat Neymar overhyped wordt (hij is geen voetbalgod ofzo), zo vol was de stadion waarschijnlijk niet eens toen Ronaldinho destijds gepresenteerd werd. Die kerel lijkt net alsof hij het gemaakt heeft(op commercieel gebied zeker iig) terwijl hij zich nog dik moet gaan bewijzen in de CL en tegen andere topploegen. Tegen Engeland gisteren kwam hij niet zo over imo,.

[ Voor 12% gewijzigd door Ramzzz op 03-06-2013 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
iPodKiller schreef op maandag 03 juni 2013 @ 18:57:
[...]

Waarom zou ik me aanstellen? Ik vind gewoon dat Neymar overhyped wordt (hij is geen voetbalgod ofzo), zo vol was de stadion waarschijnlijk niet eens toen Ronaldinho destijds gepresenteerd werd. Die kerel lijkt net alsof hij het gemaakt heeft(op commercieel gebied zeker iig) terwijl hij zich nog dik moet gaan bewijzen in de CL en tegen andere topploegen. Tegen Engeland gisteren kwam hij niet zo over imo,.
Laat ze toch blij zijn met een nieuwe aanwinst, als je er niets om geeft schenk het dan ook geen aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:55

Vos

AFCA

We zullen zien of hij zo goed is als hij zelf zegt ;). Het is wel een type speler waarvoor je naar het stadion komt, maar zijn trekjes moeten niet de overhand gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YNhuis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15:21
En Van Nistelrooy schoot hem er ook nog eens lekker in. Op 2:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Laatst online: 20:07

Satom

Verzamel ervaringen

Vos schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:07:
We zullen zien of hij zo goed is als hij zelf zegt ;). Het is wel een type speler waarvoor je naar het stadion komt, maar zijn trekjes moeten niet de overhand gaan krijgen.
Klopt helemaal, hij kan wel wat moois laten zien, maar het moet wel voor het team iets uitmaken en niet individueel! We zullen het zien in Augustus/September :9 Ik zit er in ieder geval al zo goed als klaar voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op maandag 03 juni 2013 @ 19:07:
Wel grappig eigenlijk, Neymar heeft alles wat Messi niet heeft: echt prima donna gedrag en hij is meer met randzaken dan werkelijk met voetbal bezig. Wat dat betreft vind ik hem niet zo bij Barca passen eerlijk gezegd.
Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.