Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb zelfs net IMDB: Bron/Broen (TV Series 2011– ) helemaal gekeken binnen een week, erg goede serie!
Jammer dat er maar 1 seizoen van is.
The Bridge heet die serie dus normaal

[ Voor 8% gewijzigd door Bierkameel op 01-03-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bierkameel schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 23:12:
Ik heb zelfs net IMDB: Bron/Broen (TV Series 2011– ) helemaal gekeken binnen een week, erg goede serie!
Jammer dat er maar 1 seizoen van is.
The Bridge heet die serie dus normaal
Volgens mij is er een tweede seizoen in de maak. Inderdaad een erg goede serie alhoewel je moet wennen aan die vrouwelijke rechercheur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:48

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

'Whose Line Is It Anyway?' Being Revived by The CW

UPDATED: "The Talk's" Aisha Tyler will host the new iteration.

Whose Line Is It Anyway? is coming back to television.
The CW will bring back the improv comedy series for 10 half-hour episodes this summer, network president Mark Pedowitz said Friday. The Talk's Aisha Tyler will host.
The move marks The CW's return to the comedy genre. A premiere date for the series will be announced later.
Based on the U.K. format, which spawned the 1998-2004 ABC series led by Drew Carey, Whose Line will feature the return of Ryan Stiles, Wayne Brady and Colin Mochrie, who, along with a special guest each episode, will put their comedic skills to the test through a series of improv games. Prompted by ideas from the studio audience and Tyler, the performers use the information and their imaginations to depict different characters, scenes and perform songs. A winner will be named at the end of each episode.
From Angst Productions and Hat Trick Productions, Whose Line is executive produced by Dan Patterson, Mark Leveson, Jimmy Mulville, Stiles and Brady. It was co-created by Patterson and Leveson.

bron
Whose Line :D En met Aisha als host en gelukkig weer met Ryan Stiles, Wayne Brady en Colin Mochrie als vaste improvers gaat dat heelmaal goed komen! :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 09:06:
[...]

Whose Line :D En met Aisha als host...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/jSxlcsjOwCWAfdPLzpS2E98d/full.jpg

Spouse: Jeff Tietjens
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Anthirian schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:50:
De kijkcijfers waren bij de pilot van Zero Hour al beroerd, maar ze zitten nog steeds in vrije val. Het is niet meer de vraag óf hij gecanceld wordt, maar wanneer en of ze het hele seizoen nog uitzenden.
Nu dus: http://www.deadline.com/2...ancelled-after-3-airings/

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de vervangende shows zijn pareltjes :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een mini-Harmony :)
‘Buffy The Vampire Slayer’ Star Mercedes McNab Gives Birth To A Baby Girl
Last May we learned the happy news that Buffy the Vampire Slayer and Angel star Mercedes McNab (who played the annoyingly loveable cheerleader-turned-vampire Harmony on both shows) got herself hitched to hubby Mark Henderson. Today we learn that Mercedes and Mark gave birth to a baby girl this week! This baby is the first for the couple and they gave her just the most beautiful name ever … Vaunne Sydney. OMG … can you BtVS fans believe that Harmony is a mommy now? Wow.

"Mercedes McNab, best known for her role as Harmony on Buffy the Vampire Slayer and Angel, and husband Mark Henderson welcomed their first child on Monday, Feb. 25, her rep tells PEOPLE exclusively. Daughter Vaunne Sydney arrived at 5:50 p.m. in Greenbrae, Calif., weighing in at 6 lbs., 12 oz. and measuring 19.5 inches long. “Both mom and baby are resting peacefully together!” the actress’s rep says. “They are overjoyed with their new angel, and look forward to introducing her to everyone very soon.” "

Mercedes is only the latest of BtVS and Angel alums to give birth and I am sending her growing family all of my lurve today. Mercedes as Harmony is truly one of my most favorite Buffy characters. She is the ONLY character to appear in the pilot episode of Buffy the Vampire Slayer (the first Buffyverse ep ever) and the finale episode of Angel (the last Buffyverse ep ever) making her the character who outlived all other characters … including Buffy and Angel themselves. In any event, this is such happy news for us Buffy geeks that I had to share. Won’t you send your love and congrats to Mercedes, Mark and baby Vaunne as well?
Ik zit mij nou af te vragen hoe ze dat in de verhaallijn hadden kunnen verwerken als het tijdens de opnames van Buffy was gebeurt :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Het is meer dan 12 jaar geleden. Laat het rusten ;(

* Stukfruit schrapt ook even Zero Hour uit zijn kijklijstje... We zullen nu nooit weten waarom die enge man zo'n ernstig oogprobleem had ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Zero Hour nog niet gezien, aan te raden om de 3 episodes nog te zien of maar laten zitten?

Verder ben ik benieuwd of er ook 3D tv series gaan komen. Iemand die dat weet?

En iemand al Boston Finest gezien?

En verder de nutteloze mededeling dat ik naar Vikings uitkijk, ben benieuwd. En ik wil nu deel 2 van red widow zien, lekker handig dat ik door mijn abonnement op hulu episode 1 mocht zien, maar dan moet je een maand op aflevering 2 wachten, balen.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:18:
Nee de vervangende shows zijn pareltjes :F
Tanked is leuk, maar alleen als het nieuwe afleveringen zijn, al hoeft Tanked niet op primetime mijn inziens. De rest is bagger inderdaad.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 02:53:
[...]

Volgens mij is er een tweede seizoen in de maak. Inderdaad een erg goede serie alhoewel je moet wennen aan die vrouwelijke rechercheur.
Oh dat zou wel cool zijn.
En haar rol was voor mij redelijk herkenbaar, ik kan me ook niet zo geweldig in andere inleveren en ze denkt heel abstract, net zoals Sheldon uit the Big Bang Theory :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-10 23:22

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:51:
Ik heb Zero Hour nog niet gezien, aan te raden om de 3 episodes nog te zien of maar laten zitten?
Kwaliteit is matig en aangezien het van de programmering is verdwenen is het nog maar de vraag of er een eind komt
Denk het niet. In elk geval nooit iets van gehoord behalve één ep die was gedaan als promo voor 3D (ergens in seizoen 2 van Chuck)
En iemand al Boston Finest gezien?
Nope

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:18

odan

The dark side is within all!

Spike_wolf schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:07:
[...]

Voor zover bekend gaat het gewoon door, alleen verplaatst de show van Cartoon Network naar Disney Channel :)
nou na deze laatste episode voelde het wel een klein beetje als een vaarwel. ik zat bijna te :'(

hoop wel dat ze door gaan.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die IMDB: Magic City (TV Series 2012– ) volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:00:
Kwaliteit is matig en aangezien het van de programmering is verdwenen is het nog maar de vraag of er een eind komt
Toch jammer, de trailer leek me leuk, ik bewaar wel even de files totdat het zeker is dat er geen slot komt, maar ik ga hem nog niet kijken dan.
Ik ken dat niet, is dat wat? Het ziet er wel heel tof uit, soort sopranos of the godfather?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2013 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:53

thommich

Belg

Magic city is heel erg goed vond ik zelf. Wel nogal wat bloot, dus dat moet je wel kunnen hebben. ('t Is nog geen spartacus maar veel minder toch ook niet.)

Vooral de "bad guy" (Ben Diamond) speelt er goed. De zonen vind ik zelf wat minder.
De hele sfeer van die tijd is wel erg goed neergezet.

Het gaat over een hoteleigenaar (Ike Evans) die alles gedaan heeft om een eigen hotel te kunnen uitbouwen, waaronder met de maffia in zee gaan (hoewel hij zelf geen maffiosi is). Nu het hotel opent krijgt hij problemen met de vakbonden. De maffia wil natuurlijk graag helpen, tegen een prijs...

Het is niet zo psychologisch of traag als The Sopranos, iets minder diepgaand dus. Om van Godfather-materiaal te spreken is het ook niet, want de kant van de mafia is eigenlijk maar bijrol. Het gaat meer over hoe je willens nillens bij de mafia wordt meegesleurd.

Heel erg toffe serie!

[ Voor 52% gewijzigd door thommich op 02-03-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ja, ja, ja, kan niet wachten tot het volgende seizoen :Y) Het is qua tempo een beetje ala Boardwalk Empire. Dialogen proberen ze vaak heel wat te laten lijken, maar komt niet helemaal uit de verf. Niet teveel aan storen, want het is verder interessant en de sfeer is erg goed :)

Zero Hour was ik ook nog niet aan begonnen (had het wel in mijn lijst staan), bij deze er dus uitgehaald, ga niet weer een serie kijken met een half einde.

[ Voor 19% gewijzigd door Phyxion op 02-03-2013 16:48 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommich schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:35:
Magic city is heel erg goed vond ik zelf. Wel nogal wat bloot
Verder lezen heb ik niet meer gedaan O-) , komt op mijn to watch list, heb nu helaas geen ruimte meer op mijn pc of nas, maar vanavond en morgen even wat blurays bekijken en wissen en dan komt deze erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:51:
Alleen als je van foute National Treasure / Da Vince Code-achtige zooi houdt, maar dan zonder einde :P
http://www.guardian.co.uk...ctor-who-3d-50th-birthday :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tof man, dat ga ik in de gaten houden. Wel leuk dat een tv serie dan in de bioscoop te zien is. Zou ik ook wel willen, in Cinemec in Ede bijvoorbeeld op 160m2 een tv serie kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:01
odan schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:53:
[...]

nou na deze laatste episode voelde het wel een klein beetje als een vaarwel. ik zat bijna te :'(

ik zat op het einde van de aflevering ergens met mijn kaak op de grond geloof ik :O
maar volgens mij zijn ze wel bezig met een volgend seizoen hoor :)
ik vind het overigens mooi om te zien hoe gegroeid de serie is dit seizoen.. de laatste afleveringen waren echt van top kwaliteit en ik hoop dat ze die trend voortzetten :)

[ Voor 17% gewijzigd door Evil Cowman op 02-03-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Raven schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:37:
[video]
't is voor het eerst dat ik DB zit te kijken, terwijl ik Z+GT al meerdere keren heb gezien :P

edit: Waarom is er (in de pilot) niks over het begin? Dat Goku op aarde aankomt, die klap op zijn hoofd waarna ie ineens een braaf jochie wordt? De transformatie waarbij (opa) Gohan omkomt? :?
[afbeelding]
Originele DB ftw :)

(Heb thuis de manga's liggen :p)

Snap echter niet echt wat je bedoelt met: Waarom is er (in de pilot) niks over het begin? Dat Goku op aarde aankomt, die klap op zijn hoofd waarna ie ineens een braaf jochie wordt?
Opa Gohan is omgekomen toen Goku getransformeerd was in een gigantische gorilla (dat gebeurt wanneer hij naar die "speciale" maan kijkt) en dan kan hij zichzelf niet controleren, op zich was hij dus altijd al een braaf joch, dat transformeert in een gruwelijk monster bij volle maan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ja, dat wordt later wel duidelijk, maar de eerste aflevering begint pas in het verhaal nadat Goku al een hele tijd alleen heeft geleefd. Dus niet toen ie nog niet op aarde was aangekomen.
edit: What was the episode in which shows goku arriving on earth?
there was no episode that had that. All scenes of Goku arriving were in flash back. There is a flash back in the first episode of Dragon Ball Z, where Master Roshii tells Goku of how Gohan talked of finding a young boy and you see all the cips with Goku and Grandpa Gohan.

There is also flashfowards of it in the movie, Bardock Father of Goku where bardock sees goku growing up shortly before he dies.

Other than that, you really don't see any episodes with Goku being raised. It is all either explained or inferred
En ik kreeg een paar afleveringen verder het idee dat Bulma, Oolong & Yamcha daar al iets van af wisten, dat van de volle maan en 't monster toen Goku er over vertelde vlak voor zijn transformatie in Pilaf's kasteel.

Daarnaast herinner ik mij uit DBZ dat Roshi(?) eens had verteld dat Goku in het begin totaal onhandelbaar was en na een flinke klap op zijn hoofd ineens een heel braaf jochie is geworden (het maan gebeuren even buiten beschouwing gelaten).
http://dragonball.wikia.com/wiki/Grandpa_Gohan
After falling into a ravine, Goku hit his head, causing him to lose his memory, and became a regular happy, loving boy.

[ Voor 87% gewijzigd door Raven op 02-03-2013 19:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:08
Kennelijk leert ABC niet van zichzelf , ben benieuwd of we ooit nog goede series van ze mogen verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Ik moet even zeggen ,banshee vind ik echt wel een goeie serie ! Jammer dat het bijna is afgelopen en dat seizoen 2 pas in 2014 komt . Ben ook nog bezig met walking death en cult!

Cult heb ik trouwens 1 episode van gezien en het kan echt 2 kanten op!
Iemand die deze serie ook volgt? Wat vind jij ervan tot nu ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
martijn24 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:04:
Ik moet even zeggen ,banshee vind ik echt wel een goeie serie ! Jammer dat het bijna is afgelopen en dat seizoen 2 pas in 2014 komt . Ben ook nog bezig met walking death en cult!

Cult is nagenoeg dood inmiddels qua kijkcijfers. Alleen de aankondiging mist nog.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
wontcachme schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:11:
[...]

Cult is nagenoeg dood inmiddels qua kijkcijfers. Alleen de aankondiging mist nog.
Ja zoiets had ik ook al gelezen, had graag een serie bij mij collectie Willen hebben !
Me lijst die ik op dit moment volg is op 1 hand te tellen (walking death , banshee)
En vind de meeste series niet echt boeiend die nu uitkomen , ook teveel CSI series waar ik niet
Echt dol op ben . Breaking bad en walking death zijn mijn toppers ...

Iemand misschien nog een tip misschien ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

odan schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 14:53:
[...]

Dit was een prima serie afsluiter geweest inderdaad. Maar ze zijn al een tijd bezig met seizoen 6, de eerste aflevering stond gepland voor half 2013 geloof ik.
Ik ben heel benieuwd hoe ze verder gaan, ik kan me niet voorstellen dat ze zonder Ahsoka verder gaan, hoewel dit wel een prima verklaring zou zijn waarom ze niet in Ep III zit, in dat geval zou de kans ook best aanwezig zijn dat zij niet onder Order 66 viel en dus nog ergens in het universum rond zou huppelen als een van de weinige overlevenden.

Maar de hele serie draait eigenlijk om haar, dus het lijkt me sterk dat ze weg blijft.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

martijn24 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:04:

20 minuten van gekeken, was niet slecht maar pakt mij niet genoeg (zeker niet met de hoeveelheid die ik kijk) dus gaat ook de container in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 21:42:
[...]

(zeker niet met de hoeveelheid die ik kijk) dus gaat ook de container in.
Ik ben ook wat kieskeuriger geworden. Heb momenteel minder series in SB dan voordat dit tv seizoen begon ondanks dat ik alle nieuwe series in het begin heb gekeken. Zit momenteel op 85 active series in SB. En als ik heel eerlijk ben en geen voorraad zou aanleggen van "niks op tv, dus nu kan ik dit wel ff kijken" zou ik eerder rond de 60 hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
wontcachme schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 21:47:
[...]

Ik ben ook wat kieskeuriger geworden. Heb momenteel minder series in SB dan voordat dit tv seizoen begon ondanks dat ik alle nieuwe series in het begin heb gekeken. Zit momenteel op 85 active series in SB. En als ik heel eerlijk ben en geen voorraad zou aanleggen van "niks op tv, dus nu kan ik dit wel ff kijken" zou ik eerder rond de 60 hangen.
85 active series in SB? dat vind ik toch behoorlijk veel !! Nu ben ik wel erg benieuwd wat je toppers daarvan
zijn? zitten daar ook trouwens ook nederlandse series/programma,s bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy frak, 85?? Ik kom niet verder dan een stuk of 20, inclusief wat Nederlandse dingen (Zo: Raymann, Moordvrouw, Flikken Maastricht en In Goed Gezelschap) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Aan recurring series heb ik op dit moment een stuk of 50. Hiervan zijn een stuk of 10 denk ik series die echt weinig afleveringen hebben per seizoen (Sherlock, Luther, e.d.). Zolang ik nog steeds dagen te vullen heb met deze series pak ik slechts rustig nieuwe series op, vrijwel alles wat ik vorig jaar keek draait nog steeds (dankzij mijn toen al zorgvuldige anti-cancel series volgen :+) dus er is niet erg veel ruimte om op te vullen. Mocht er weer eens een tv-loze maand komen (zoals rond begin zomer vaak) dan kan ik dan mooi de betere nieuwe series eruit halen. Volgens mij kijk ik niks van het nieuwe seizoen behalve Arrow, The Americans en Banshee :+

Overigens kijk ik helemaal geen NL tv, dus dat scheelt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Phyxion op 02-03-2013 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Iemand die vorig jaar de serie Alcatraz heeft gezien?
Ik vond het toen wel een toffe serie! Alleen jammer dat het maar een enkele seizoen betrof. :/

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 20:03

3DDude

I void warranty's

Phyxion schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 23:42:
Aan recurring series heb ik op dit moment een stuk of 50. Hiervan zijn een stuk of 10 denk ik series die echt weinig afleveringen hebben per seizoen (Sherlock, Luther, e.d.). Zolang ik nog steeds dagen te vullen heb met deze series pak ik slechts rustig nieuwe series op, vrijwel alles wat ik vorig jaar keek draait nog steeds (dankzij mijn toen al zorgvuldige anti-cancel series volgen :+) dus er is niet erg veel ruimte om op te vullen. Mocht er weer eens een tv-loze maand komen (zoals rond begin zomer vaak) dan kan ik dan mooi de betere nieuwe series eruit halen. Volgens mij kijk ik niks van het nieuwe seizoen behalve Arrow, The Americans en Banshee :+

Overigens kijk ik helemaal geen NL tv, dus dat scheelt :)
_/-\o_ _/-\o_ nieuwe banshee vandaag he.. Rebecca :9~ O+

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

3DDude schreef op zondag 03 maart 2013 @ 01:25:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ nieuwe banshee vandaag he.. Rebecca :9~ O+
Ey psst: [Serie] Banshee
:+

Maar tussen twee haakjes (Rebecca is wow O+ :9~ )

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
martijn24 schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:55:
[...]

85 active series in SB? dat vind ik toch behoorlijk veel !! Nu ben ik wel erg benieuwd wat je toppers daarvan
zijn? zitten daar ook trouwens ook nederlandse series/programma,s bij?
Lading zomer series, lading series voor als er niks is en ik wil wat kijken en winter series. En niks NL. Kijk amper NL tv (Discovery en History alleen maar)

Toppers?
- Sherlock
- Game of Thrones
- Spartacus
- The Walking Dead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
En geen een goede scifi show lately :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-10 22:29

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 01:19:
Ik vond het toen wel een toffe serie! Alleen jammer dat het maar een enkele seizoen betrof. :/
Gister zag ik een aankondiging van deze serie op TV, ik weet alleen welke zender hem gaat uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Coenen schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:40:
[...]

Gister zag ik een aankondiging van deze serie op TV, ik weet alleen welke zender hem gaat uitzenden.
Alleen hij is al lang geweest ;).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 04-10 22:29

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

I know, ik heb hem al tijden op m'n HD staan. Of bedoel dat ie al in NL op de TV is geweest?
Toen ik gister die aankondiging zag, had ik eigenlijk zoiets, pfff, die heb ik al lang gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht volgens mij de premiere van Vikings en Red Widow :)

En 18 maart onder andere Bates Motel, lijken me allemaal leuk (red widow pilot is sterk, heb hem al gezien).

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 19:18:
Ja, dat wordt later wel duidelijk, maar de eerste aflevering begint pas in het verhaal nadat Goku al een hele tijd alleen heeft geleefd. Dus niet toen ie nog niet op aarde was aangekomen.
edit: What was the episode in which shows goku arriving on earth?
[...]
Ah, zo bedoel je :) Al bij al wordt het allemaal wel snel duidelijk waarom hij alleen leeft en hoe zijn opa aan zijn einde is gekomen (aflevering met de waarzegster en zelfs in de eerste aflevering waarin hij tegen Bulma zegt dat een monster zijn opa vermoord heeft toen hij aan het slapen was 8)7)
En ik kreeg een paar afleveringen verder het idee dat Bulma, Oolong & Yamcha daar al iets van af wisten, dat van de volle maan en 't monster toen Goku er over vertelde vlak voor zijn transformatie in Pilaf's kasteel.
Ik denk dat hun reactie eerder komt door het feit dat hij hun net heeft vertelt hoe zijn opa -jaren geleden- is doodgegaan en dat zijn opa hem toen had gezegd niet te kijken naar de maan, maar dat hij dat toen toch had gedaan :) (En anders gewoon verhalen zeker? :p)
Daarnaast herinner ik mij uit DBZ dat Roshi(?) eens had verteld dat Goku in het begin totaal onhandelbaar was en na een flinke klap op zijn hoofd ineens een heel braaf jochie is geworden (het maan gebeuren even buiten beschouwing gelaten).
http://dragonball.wikia.com/wiki/Grandpa_Gohan
[...]
Cool, wist ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar dan nog, ze werden al bang van dat monster-verhaal zonder te weten dat het echt was gebeurt, dat vind ik zo raar :S , alsof ze al wisten dat er wat van waar was. Mensen die bij volle maan transformeren in een grote aap(achtig iets) is niet iets waarvan je meteen denkt dat het waar gebeurt zou kunnen zijn :P

Wat is Roshi trouwens een pervers figuur in DB, in DBZ lijkt ie dat veel minder erg :+

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 03-03-2013 15:41 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Nieuwe top serie:
IMDB

House of Cards (2013 - ) 9/10 van 16,868 users

Afbeeldingslocatie: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTQ4MDczNDYwNV5BMl5BanBnXkFtZTcwNjMwMDk5OA@@._V1_SX214_.jpg

Kevin Spacey!

Francis Underwood is Majority Whip. He has his hands on every secret in politics - and is willing to betray them all to become President.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:01
Is zelfs een heel topic over: [Serie] House of Cards ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CyberAmp schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:46:
Nieuwe top serie:
IMDB

House of Cards (2013 - ) 9/10 van 16,868 users

[afbeelding]

Kevin Spacey!

Francis Underwood is Majority Whip. He has his hands on every secret in politics - and is willing to betray them all to become President.
IMDB plaatjes zijn hotlink beveiligd. ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: April 2006

thommich

Belg

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:40:
Vannacht volgens mij de premiere van Vikings en Red Widow :)

En 18 maart onder andere Bates Motel, lijken me allemaal leuk (red widow pilot is sterk, heb hem al gezien).
Red Widow Trailer: "From the screenwriter of the Twilight series" ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:40:
Maar dan nog, ze werden al bang van dat monster-verhaal zonder te weten dat het echt was gebeurt, dat vind ik zo raar :S , alsof ze al wisten dat er wat van waar was. Mensen die bij volle maan transformeren in een grote aap(achtig iets) is niet iets waarvan je meteen denkt dat het waar gebeurt zou kunnen zijn :P

Wat is Roshi trouwens een pervers figuur in DB, in DBZ lijkt ie dat veel minder erg :+
Nu ja, z'n opa is wel degelijk dood en was een gerespecteerd vechter (1 van de eerste leerlingen van Master Roshi), dus moet het wel een heel sterk iemand geweest zijn, en dus geen mens, maar eerder iets buitenaards dat hem gedood heeft :)

Haha ja, de stukken met Roshi en Bulma zijn geweldig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thommich schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:02:
Red Widow Trailer: "From the screenwriter of the Twilight series" ;w
Het is toch een Nederlandse storywriter? Van Penoza?
Zie http://www.televizier.nl/...e-van-penoza.353446.lynkx

Dus meer dan herschrijven zal het niet zijn? Het was in iedergeval beter (denk ik) dan twilight, dat trekt me absoluut niet en dit was aardig goed. Geen banshee qua hardheid, maar wel redelijk goed qua actie / russische maffia serie.

Edit: die man heeft ook Dexter geschreven, dat twilight zal wel een foutje geweest zijn :+

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:39:
[...]

...

Edit: die man heeft ook Dexter geschreven, dat twilight zal wel een foutje geweest zijn :+
Het gaat dan ook om Melissa Rosenberg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik zag dat er ook weer een nieuw seizoen van Spartacus begonnen was. Was bij Vengeance niet verder gekomen dan de eerste aflevering omdat de nieuwe Spartacus me toen niet zo beviel. Het is nu al weer een poos geleden en heb het dus nog maar een kans gegeven en kan er nu een stuk beter naar kijken.

Ik heb zo'n gevoel dat het een marathon wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een marathon van geweld en seks :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01-09 10:04
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:55:
Sounds like the usual weekend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:27:
Het gaat dan ook om Melissa Rosenberg ;)
Oeps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Heb de pilot op de schijf staan, maar ben er nog niet aan toegekomen helaas.
Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 01:19:
Ja, zonde van de tijd. Verhaal komt niet van de grond, na 1 seizoen gecanceld en eindigt met dikke cliffhanger. Saillant detail: Net 5 gaat het binnenkort ook uitzenden 8)7

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:18

odan

The dark side is within all!

Anthirian schreef op zondag 03 maart 2013 @ 22:19:

Ja, zonde van de tijd. Verhaal komt niet van de grond, na 1 seizoen gecanceld en eindigt met dikke cliffhanger. Saillant detail: Net 5 gaat het binnenkort ook uitzenden 8)7
ze noemen het tenminste deze keer niet "de nieuwste hit serie uit Amerika"

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Saillant detail: Net 5 gaat het binnenkort ook uitzenden 8)7
Net zoals Emily Owens MD. Ze kiezen ook wel de beste series uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

[...]

[...]

Wist niet dat het gecanceld was, laatste episode leek ook gewoon definitief de bevestiging van een seizoen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 23:04:
[...]

Wist niet dat het gecanceld was, laatste episode leek ook gewoon definitief de bevestiging van een seizoen.
En je vroeg je niet af waar seizoen 2 bleef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

[...]

Komt omdat het niks kost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

JimDB schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:37:
[...]

Nu ja, z'n opa is wel degelijk dood en was een gerespecteerd vechter (1 van de eerste leerlingen van Master Roshi), dus moet het wel een heel sterk iemand geweest zijn, en dus geen mens, maar eerder iets buitenaards dat hem gedood heeft :)

Haha ja, de stukken met Roshi en Bulma zijn geweldig :p
Hmm, als je het zo bekijkt....

Inderdaad. Ik zit elke keer weer als ie haar (of een andere vrouw) kwaad krijgt af te tellen tot de klap/stoot in het gezicht en meestal zit ik precies goed :+

Wat trouwens ook wel leuk is is dat aparte geval van meerdere persoonlijkheden. *hatsjie* _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Gister de eerste aflevering van Africa gekeken: ongelooflijk wat mooi weer, en wat een toewijding weer. Het spat van het scherm af.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb ook alleen nog maar de eerste gekeken en het is inderdaad prachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Magic City. Ik heb ze allemaal 'even' gekeken. Mooie locaties, mooie auto's, mooie vrouwen, mooie naakte vrouwen :P en goede acteurs. Het verhaal is ook wel goed alleen zoals iemand al eerder zei zijn soms de dialogen het net niet helemaal. Verder wil ik meer van Mercy zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shameless (US)
spoiler:
Karen is terug *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op maandag 04 maart 2013 @ 13:54:
Shameless (US)
spoiler:
Karen is terug *O*
Weet niet of ik daar echt blij mee ben... Hoe gaat zoiets in het verhaal...?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen flauw idee hoe ze dat willen doen en of Lip er blij mee gaat zijn.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:34:
Geen flauw idee hoe ze dat willen doen en of Lip er blij mee gaat zijn.
Neukt haar en eind seizoen 3 raakt ze zwanger maar die andere ook? :+ Dat is de cliffhanger voor seizoen 4 :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, 2 f*ckbuddies :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:50

NoTimeRemains

I know

House of Lies :9

Kirsten Bell <3

Goth Jeanie :9

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op zondag 03 maart 2013 @ 23:26:
[...]

Hmm, als je het zo bekijkt....

Inderdaad. Ik zit elke keer weer als ie haar (of een andere vrouw) kwaad krijgt af te tellen tot de klap/stoot in het gezicht en meestal zit ik precies goed :+

Wat trouwens ook wel leuk is is dat aparte geval van meerdere persoonlijkheden. *hatsjie* _O-
Vind het stuk waarin ze Launch voor het eerst ontmoeten ook zó geweldig, eerste taak van je training: Zoek een mooie vrouw voor me 8)7

En dan wanneer Roshi haar verteld dat ze mee mag doen met de training en ze zich begint uit te kleden, geweldig gewoon :)
Launch is happy to carry out her work for Master Roshi, never realizing that he is constantly trying to grab, poke, rub, or catch a glimpse of her breasts, panties, or bra.
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/dragonball/images/e/ea/Launchstrip.jpg

:D

Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 19:55:
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoTimeRemains schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:46:
House of Lies :9

Kirsten Bell <3

Goth Jeanie :9
Ben benieuwd of Kristen op een moment zwanger te zien is in de serie :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:57:
[...]

Ben benieuwd of Kristen op een moment zwanger te zien is in de serie :o
With ^, maar ben (ook) benieuwd of we dat met Bo ook te zien krijgen.
JimDB schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:56:
[...]

Vind het stuk waarin ze Launch voor het eerst ontmoeten ook zó geweldig, eerste taak van je training: Zoek een mooie vrouw voor me 8)7

En dan wanneer Roshi haar verteld dat ze mee mag doen met de training en ze zich begint uit te kleden, geweldig gewoon :)

[...]

[afbeelding]

:D
Dat stukje waar Goku eerst met een oversized vrouw kwam aanzetten en daarna een zeemeermin?
Geweldig _/-\o_

Lol, inderdaad. De goede Launch lijkt heel erg naïef op dat punt, maar zodra ze niest is dat voorbij en breekt de hel los. Wel grappig dat ze dat als "she had another episode" beschrijven, alsof ze even door het lint ging.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Red Widow is gelijk nagenoeg al DOA. Vrij beroerde cijfers, zeker aangezien het een premiere is en er nog minimaal 20% van af gaat in de volgende ep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen beter kappen met nieuwe series maken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:36:
Dat stukje waar Goku eerst met een oversized vrouw kwam aanzetten en daarna een zeemeermin?
Geweldig _/-\o_

Lol, inderdaad. De goede Launch lijkt heel erg naïef op dat punt, maar zodra ze niest is dat voorbij en breekt de hel los. Wel grappig dat ze dat als "she had another episode" beschrijven, alsof ze even door het lint ging.
Zoals je al zei: Roshi is in de Dragonball reeks echt een perverse vent :)

En trouwens het stukje ervoor waarin Krillin voor het eerst verschijnt vind ik ook wel grappig,
He bribes Master Roshi with dirty magazines in order to be accepted as his student. Krillin's initial desire for learning martial arts under Master Roshi was to become more popular with girls.
Eigenlijk is iedereen in de eerste afleveringen wel pervers ;)
Bv. Oolong, Yamcha, zelfs Dr. Brief (de vader van Bulma, met z'n capsule met allemaal pornobladen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:48:
Idd, kunnen ze Firefly weer van de plank pakken O-)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
En Jericho O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh en X-Files, maar dan met Molly Quinn als dochter van Dana O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Win! :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ah Cinemax vond het in ep 7 van Banshee blijkbaar nog te weinig seks dat het nadat het afleveringsverhaaltje klaar was nog ff in de laatste paar minuten gecompenseerd moest worden.

Opzich totaal overbodig maar ja dat is hun handelsmerk: overdrijven met geweld en seks. Spartacus, Strike Back en ook hier. Voor de rest prima series maar dit is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

JimDB schreef op maandag 04 maart 2013 @ 18:29:
[...]

Zoals je al zei: Roshi is in de Dragonball reeks echt een perverse vent :)

En trouwens het stukje ervoor waarin Krillin voor het eerst verschijnt vind ik ook wel grappig,

[...]

Eigenlijk is iedereen in de eerste afleveringen wel pervers ;)
Bv. Oolong, Yamcha, zelfs Dr. Brief (de vader van Bulma, met z'n capsule met allemaal pornobladen :p)
Jep :P

Haha, inderdaad :Y
Spike_wolf schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:16:
[...]

Idd, kunnen ze Firefly weer van de plank pakken O-)
Graag :D
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:24:
Oeh en X-Files, maar dan met Molly Quinn als dochter van Dana O-)
_/-\o_

Molly O+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
sambalbaj schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:29:
ah Cinemax vond het in ep 7 van Banshee blijkbaar nog te weinig seks dat het nadat het afleveringsverhaaltje klaar was nog ff in de laatste paar minuten gecompenseerd moest worden.

Opzich totaal overbodig maar ja dat is hun handelsmerk: overdrijven met geweld en seks. Spartacus, Strike Back en ook hier. Voor de rest prima series maar dit is wel irritant.
Hmm, dat gold inderdaad voor de eerste 2 seizoenen van Strike Back (meer seks dan iets anders :p), maar in het derde seizoen waren er merkelijk minder seksscènes en werd de nadruk wel degelijk gelegd op het verhaal. Vond alle seizoenen wel iets hebben, echt een topserie in mijn ogen :)

Spartacus is inderdaad een ander verhaal, al varieert het daar ook wel een beetje van seizoen tot seizoen, maar het blijft nog altijd té ...
Je zou trouwens eens moeten zien hoe ze het vertalen naar het Nederlands (in de manga's die ik heb), sommige zinnen zijn echt gewoon te belachelijk :p

(Er zijn trouwens ook verschillen in de namen, "Puar" is in het Nederlands "Veer", "Launch" is "Lunch" ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
FOX heeft vernieuwd:
- The Following
- New Girl
- The Mindy Project
- Raising Hope

Bones was al eerder vernieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me has cancelled:

- The Following (duurde te lang, domme detective show enz enz)
- New Girl (nooit gezien, geen interesse)
- The Mindy Project (nooit gezien, geen interesse)
- Raising Hope (nooit gezien. geen interesse)
- Arrow (alweer een verkrachting van een comic)
Bones was al eerder vernieuwd
Ik vraag mij af hoe lang ze dit nog kunnen rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Als je er vanuit gaat dat je Arrow niet relativeert aan een comic, dan is het best een aardige serie hoor :) Episode 16 was tenminste wel een van een goede kwaliteit!
Overigens ken ik geen enkele comics die ik ooit gelezen heb.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:44:
Als je er vanuit gaat dat je Arrow niet relativeert aan een comic, dan is het best een aardige serie hoor :) Episode 16 was tenminste wel een van een goede kwaliteit!
Overigens ken ik geen enkele comics die ik ooit gelezen heb.
Het is niet alleen het comic deel. Die zus van Ollie is een stoorzender, en dat gedoe op dat eiland al helemaal. Ga weg :P

Om er enige nuance aan te geven, begin de serie dan op punt nul. Bouw het uit, en doe eens niet vervelend met flashbacks.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2013 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:48:
[...]

Het is niet alleen het comic deel. Die zus van Ollie is een stoorzender, en dat gedoe op dat eiland al helemaal. Ga weg :P

Om er enige nuance aan te geven, begin de serie dan op punt nul. Bouw het uit, en doe eens niet vervelend met flashbacks.
opzich is flashback niet vervelend omdat ik toch wel benieuwd naar de russian tattoo oorsprong ben,
waarom hij russisch en japans kan praten en wat die dochter in de tent deed en het verhaal er achter maar ben met je eens het had anders gekund.

waar ik meer over zit, eerst secret clubje van hem alleen. maar nu weet bijna iedereen het :) en dan maar te zwijgen over een kogel waarbij hij bijna 2x het leven laat en geen centje pijn meer van heeft.
maar goed ik blijf kijken tis vermakkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Overigens wil ik degene die Africa heeft genoemd bedanken. Had deze serie compleet gemist en vanavond 2 eps gekeken. Wat een geweldige beelden. Al helemaal de landschappen. Ook Attenborough blijft gewoon een baas. Nooit geweten dat Afrika zoveel landschappen had.

Mooiste momenten waren nog:
- Die Meerkoeten
- De Baby Berggorilla

En ik kan niet ontkennen dat ik geen natte ogen kreeg met die olifant scene :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

JimDB schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:42:
[...]

Je zou trouwens eens moeten zien hoe ze het vertalen naar het Nederlands (in de manga's die ik heb), sommige zinnen zijn echt gewoon te belachelijk :p

(Er zijn trouwens ook verschillen in de namen, "Puar" is in het Nederlands "Veer", "Launch" is "Lunch" ...)
:') , wie heeft dat vertaald? :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:29:
Te veel geweld en seks? Je bent denk ik een uitzondering, ik ken werkelijk geen enkele vent die daarover zou klagen. Er kan nooit teveel geweld en seks zijn.
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 17:48:
Werkelijk ongelofelijk inderdaad. Enige wat dit seizoen gebleven is is Banshee, er is geen enkele serie die ik verder graag volg die nieuw is en mag blijven.

Rete irritant. En Red Widow is een goede pilot, als het nu niks was...

We krijgen alleen maar meuk, bones seizoen 30 wat gewoon niet meer leuk is. Maar daar kijken kennelijk wel mensen naar.

Hoop dat The Americans wel kan blijven, anders is het werkelijk te triest voor woorden.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:48:
[...]

Te veel geweld en seks? Je bent denk ik een uitzondering, ik ken werkelijk geen enkele vent die daarover zou klagen. Er kan nooit teveel geweld en seks zijn.
Sex scene's in Banshee skip ik. Als ik porno wil zien kijk ik wel porno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:26
Amish dame is wel nice in Banshee. Alleen zijn de sex scenes niet erg boeiend. Dan kun je inderdaad beter porno kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat ik dan maar ervan genieten voor jullie allemaal :+

Ik ga zo vikings even checken, ben benieuwd.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 23:53
Ik ben volgens mij dit jaar met geen enkele nieuwe serie begonnen. Ook wel een bewuste keuze, omdat ik wil snoeien in het aantal series dat ik volg. Maar ook omdat maar weinig series me voldoende aanspraken om uberhaupt de pilot te kijken en geen enkele pilot heeft me overtuigd.

Intussen ben ik praktisch ook gestopt met het volgen van Bones, de eps hengel ik nog wel binnen, maar ik heb van dit seizoen nog niets gezien. Het trekt me niet meer. Erg jammer, want een paar seizoenen terug vond ik het 1 van de betere series. Totdat ze een keertje met 2 seizoenen tegelijk verlengden en toen was het in 1x gedaan met de kwaliteit.

House of lies gaat nu ook een kant op die me helemaal niet meer boeit, dus dit wordt ook het laatste seizoen dat ik het volg.

Nog ff en ik zit onder de 30 series per jaar, da's gemiddeld anderhalve ep per dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:48:
[...]

[...]

Werkelijk ongelofelijk inderdaad. Enige wat dit seizoen gebleven is is Banshee, er is geen enkele serie die ik verder graag volg die nieuw is en mag blijven.

Rete irritant. En Red Widow is een goede pilot, als het nu niks was...

We krijgen alleen maar meuk, bones seizoen 30 wat gewoon niet meer leuk is. Maar daar kijken kennelijk wel mensen naar.

Hoop dat The Americans wel kan blijven, anders is het werkelijk te triest voor woorden.
99% zeker dat The Americans renewed wordt, net als Arrow overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:23:
[...]

The Americans en Arrow zijn al vernieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:24:
[...]

The Americans en Arrow zijn al vernieuwd
Had ik toch gelijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:23:
[...]

Ah, goed nieuws.

Ik heb een stuk van Vikings gekeken, maar dat lijkt me niet al te best. Vanavond maar even de hele aflevering zien, ik wilde hem eigenlijk wissen. Ga het nog eens beoordelen na het lezen van kritieken op imdb, daar heeft hij wel een hoog cijfer.

Maar of het leuk is? Ik weet het niet. Het is van de History Channel, dus verwacht er niet superveel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Laatst online: 04-10 08:10
Vikings vond ik redelijk te behappen,zo wie zoal beter dan Arrow .Dit komt denk ik ook omdat het van H2 is en eigenlijk meer een docu iets verwachte dan een serie.Voor de rest zullen we er wel bij de volgende afleveringen achter komen of het echt wat is.

Soms weet ik het ook niet meer.........

Pagina: 1 ... 27 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.