Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.664 views

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Weer een uitstekende aflevering van The Americans met de aanslag op Reagan en de verwarrende acties van Alexander Haig die de indruk wekte dat hij tegen de officiele regels in de macht had overgenomen. De Russen schrikken zich rot en de Koude Oorlog wordt weer wat warmer.

Heel mooi is hoe ze de historische gebeurtenissen de spanning laten geven en zowel de FBI als de KGB moeten proberen hun meesters ervan te weerhouden WO3 te starten. Ze zijn gelukkig ook niet te beroerd te laten zien dat de Russische agenten meedogenloos zijn als hun cover in gevaar komt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spike_wolf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:15:
[...]

Pff, ik heb nu nog 16 ongekeken files in m'n 'TV' map staan :/
Pff, ik heb nu nog 49 ongekeken files in m'n 'TV' map staan :/

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
IJzerlijm schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:16:
Weer een uitstekende aflevering van The Americans met de aanslag op Reagan en de verwarrende acties van Alexander Haig die de indruk wekte dat hij tegen de officiele regels in de macht had overgenomen. De Russen schrikken zich rot en de Koude Oorlog wordt weer wat warmer.

Heel mooi is hoe ze de historische gebeurtenissen de spanning laten geven en zowel de FBI als de KGB moeten proberen hun meesters ervan te weerhouden WO3 te starten. Ze zijn gelukkig ook niet te beroerd te laten zien dat de Russische agenten meedogenloos zijn als hun cover in gevaar komt.
The Americans blijft inderdaad erg sterk, :) hopelijk houden ze dit vol.

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand die zich geroepen voelt een apart topic te openen voor The Americans? 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:46:
Iemand Red Widow pilot al gezien?

Zag hem toevallig in mijn hulu plus staan, kennelijk een opwarmertje voor het seizoen dat 3 maart begint. Lijkt me leuk, maar moet helaas eerst nog even werken voordat ik tijd heb om te kijken.
toch Penoza remake?
Hoef niet twee keer hetzelfde verhaal en originelen zijn meestal toch beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Awsom schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:38:
[...]

The Americans blijft inderdaad erg sterk, :) hopelijk houden ze dit vol.
Voorlopig hebben ze in ieder geval de zegen van de zenderbazen, want ze krijgen een 2e seizoen met 13 afleveringen.

http://tvbythenumbers.zap...or-season-2-by-fx/170469/

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twylight schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:56:
Iemand die zich geroepen voelt een apart topic te openen voor The Americans? 8-)
[Serie] The Americans have fun ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:09:
[...]

toch Penoza remake?
Hoef niet twee keer hetzelfde verhaal en originelen zijn meestal toch beter
Geen idee, ik ken Penoza niet. Maar ik heb op wikipedia het verhaal gelezen en dat verhaal van seizoen 1 klopt wel (althans, die kant lijkt het op te gaan).

Wel een interessant feit, ik ga spinoza bekijken vanavond (als het wat qua tijd lukt). Kom hier nog op terug dit weekeinde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ep 2 van Zero Hour gezien, en dat was al een stuk beter dan ep1 qua acteren e.d. :o

Ik hoop dat het doorgang krijgt (weinig hoop) want het verhaal intrigeert mij erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Het intrigerende verhaal ten spijt is Zero Hour bij mij al "gecancelled" vanwege met name het onwaarschijnlijk slechte acteren en gekunsteldheid in het plot.

Nog meer gecancelled;
Cult. Ja, pas 1 aflevering maar die is dusdanig slecht dat verder kijken zonde is van m'n tijd.
Banshee: Bij aflevering 2 had ik al ernstige twijfels vanwege met name de ongeloofwaardigheid. Ik heb het zelfs tot aflevering 5 volgehouden maar op het moment dat ze elkaar met klapperpistooltjes te lijf gingen (was in afl 2 eigenlijk al) heb ik het afgezet want ik ging me er aan ergeren.

Er zijn zo nog 'n paar series maar die heb ik al weten te verdringen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
mowa schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:27:
Het intrigerende verhaal ten spijt is Zero Hour bij mij al "gecancelled" vanwege met name het onwaarschijnlijk slechte acteren en gekunsteldheid in het plot.
ABC gaat m waarschijnlijk cancellen
Nog meer gecancelled;
Cult. Ja, pas 1 aflevering maar die is dusdanig slecht dat verder kijken zonde is van m'n tijd.
Niks over bekent?
Banshee: Bij aflevering 2 had ik al ernstige twijfels vanwege met name de ongeloofwaardigheid. Ik heb het zelfs tot aflevering 5 volgehouden maar op het moment dat ze elkaar met klapperpistooltjes te lijf gingen (was in afl 2 eigenlijk al) heb ik het afgezet want ik ging me er aan ergeren.
Banshee is renewd voor een 2e seizoen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

GrooV schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:33:
[...]

ABC gaat m waarschijnlijk cancellen

[...]

Niks over bekent?

[...]

Banshee is renewd voor een 2e seizoen...
LOL....ze zijn bij mij gecancelled.. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:40:
[...]

LOL....ze zijn bij mij gecancelled.. :+
Arrow staat bij mij op de nominatie, ik kijk er niet echt met plezier meer na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 10:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Zelfs voor the CW beroerde cijfers. Minder dan een miljoen kijkers (Arrow heeft er 3 miljoen) en 0.3 in kijkcijfer (Hart of Dixie zit rond de 0.6, Arrow rond de 1.1)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgen jullie Ripper Street eigenlijk nog? Ik ben het ondanks mijn eerdere twijfels blijven volgen en uiteindelijk is het gewoon een goede en leuke serie. Sowieso is de serie qua omgeving en kleding goed aangekleed. Die Amerikaan doet zich de verdere afleveringen ook minder voor als een wannabe Sherlock maar meer als slimme lijkschouwer :) wat veel van mijn irritatie wegneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vind Banshee wel een goede serie. Het is geen Breaking Bad of GoT nee, maar een lekkere mannen serie voor tussendoor. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:52

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Mijn commentaar over de kwaliteit (of het gebrek aan) van The Clone Wars van de afgelopen tijd is inmiddels wel verklaard nu, de laatste afleveringen zitten zo vol pareltjes van animatie werk en gewoon weg ontzettend veel achtergrond animatie en interactie tussen objecten dat ze de voorgaande afleveringen inderdaad wel door een skeleton crew hebben laten maken om hier erg veel tijd en mankracht op te zetten.
Dit ziet er vele malen beter uit dan de afgelopen paar maanden :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:09

odan

The dark side is within all!

Spike_wolf schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:35:
Mijn commentaar over de kwaliteit (of het gebrek aan) van The Clone Wars van de afgelopen tijd is inmiddels wel verklaard nu, de laatste afleveringen zitten zo vol pareltjes van animatie werk en gewoon weg ontzettend veel achtergrond animatie en interactie tussen objecten dat ze de voorgaande afleveringen inderdaad wel door een skeleton crew hebben laten maken om hier erg veel tijd en mankracht op te zetten.
Dit ziet er vele malen beter uit dan de afgelopen paar maanden :)
helaas nog maar 1 aflevering dit seizoen. en het is maar afwachten of het terug komt i.v.m. de overname.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkt hier iemand naar Packed To The Rafters?
IMDB: Packed To The Rafters (TV Series 2008– )
Packed to the Rafters is an Australian family-oriented television series. The drama series features a mix of lighthearted comedy woven through the plot. It revolves around the Rafter family facing work pressures and life issues, whilst also tackling serious social issues.
Op dit moment zijn we in seizoen 5 (loopt nog tot april). De serie centreert zich rond de familie Rafter en is in 2009 ook kort op Net5 uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

odan schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 21:30:
[...]

helaas nog maar 1 aflevering dit seizoen. en het is maar afwachten of het terug komt i.v.m. de overname.
Voor zover bekend gaat het gewoon door, alleen verplaatst de show van Cartoon Network naar Disney Channel :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

The Following heeft een grote kans een vervolg te krijgen naar Seizoen 2.

Bron: TVbyTheNumbers

Wel terecht denk ik. Een beetje te braaf helaas, maar ja ik wordt op dit moment enorm verwend met Banshee! :)
Voor de rest een leuke serie.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Let wel dat dit een momentopname is. Als de ratings volgende aflevering extreem laag zijn wordt hij misschien wel ineens gecanceld. Totdat er een beslissing genomen is (rond eind mei) blijft het koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Ja het zijn indicaties. Kans is nu vrij groot. Er komen nog 9 afleveringen van de 15, da's nog best veel.

Maar het is ook weer geen koffiedikkijken.

[ Voor 17% gewijzigd door jmk op 24-02-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
W00t!!!
#6 in community :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:03
Hmm de eerste afleveringen van Banshee vond ik echt goed, maar ik merk nu aan mezelf dat ik het niet meer echt interessant vind. Ongeloofwaardig en overdreven. Ik ga het nog een aantal afleveringen geven, maar het zou zomaar kunnen dat ik hem uit m'n SB ga gooien.

Nu maar eens beginnen aan the Americans, hier heb ik goeie hoop dat het gaat boeien.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Neeeeeeeeeee, ze hebben Primeval: New World gecancelled :( :( :(

* wontcachme wil in elk geval één Primeval serie

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik heb alleen de eerste paar minuten van de eerste ep gezien. Ik vond het echt heeeeeel slecht. Ik kan me niet voorstellen dat je hier wakker van kan liggen.

Wat ik wel vind, is dat Ruth Bradley meer op tv moet komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raymond schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:51:
Ik heb alleen de eerste paar minuten van de eerste ep gezien. Ik vond het echt heeeeeel slecht. Ik kan me niet voorstellen dat je hier wakker van kan liggen.

Wat ik wel vind, is dat Ruth Bradley meer op tv moet komen!
Ik geef toe dat het niet de beste serie was, maar toch mis ik de dino serie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
ow enne: Hart of Dixie O+

* Raymond slingert SG:A nog maar weer eens aan.

Waarom? Nou, ik heb niet genoeg aan al die ruimte/sci-fi series die nu allemaal op tv zijn!
oww, wacht . . . . :(

BTW: wie heeft er nog meer de stargate atlantis legacy boeken gelezen? Was een soort van seizoen 6 van SG:A, ik vond het leuk om te lezen. Hopelijk komt er een nieuwe reeks en gaan ze ook met SG:1 een serie starten, die zich na het laatste seizoen afspeelt :)

[ Voor 89% gewijzigd door Raymond op 24-02-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wait, zijn daar boeken van? :o
Ik dacht dat ze na SGA een film wilden uitbrengen net als met SG1?

Onlangs SGA ook herkeken trouwens :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:47
Ik heb het dus geprobeerd met Warehouse 13 en Primeval: New World maar die zijn het 'm niet geworden. Warehouse heb ik iets meer dan 1 seizoen volgehouden en bij Primeval ben ik niet verder gekomen dan 5 afleveringen.Denk toch maar dat ik SeaQuest DSV te voorschijn ga halen ,lekker back to the 90's .

SGA , dat is voor mij te kort geleden geweest,die mag nog een paar jaar wachten!

[ Voor 12% gewijzigd door tita_tovenaar op 25-02-2013 09:58 ]

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Raven schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:52:
Wait, zijn daar boeken van? :o
Ik dacht dat ze na SGA een film wilden uitbrengen net als met SG1?

Onlangs SGA ook herkeken trouwens :D
ha dito hier. ben zelf maar weer begonnen aan sg1

Jammer genoeg zie ik de boeken niet in bookstore op me tel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Afgelopen weekend seizoen 4 van breaking bad bijna helemaal gekeken met me meisje. Wat een TOP serie blijft dat toch! Laten we hopen dat ze snel doorgaan met de 2de helft van seizoen 5 want ik begin nu hard in te lopen:) Ook de nieuwste aflevering van grey's Anatomy gekeken. Tis vort een moetje. De serie begint me steeds meer te storen! Vooral meredith en yang komen met tussendoor echt helemaal de strot uit! Denk dak m binnenkort uit me sickbeard gooi als de vrouw dat tenminste goed vindt:)

En de laatste 2 afleveringen van family guy. TOP serie:) Geweldige humor en ik vermaak me er KOSTELIJK bij:) Goed weekendje gehad:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

wontcachme schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:51:
Ben ik blij dat ik na de 2e aflevering al ben afgehaakt ;) Sterkte met dit verlies. Ik wil ook wel graag een dino serie maar dan wel 1 die er een beetje redelijk uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:53

jpiwf

licenced pepernootaddict

leosand schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:49:
[...]

ha dito hier. ben zelf maar weer begonnen aan sg1

Jammer genoeg zie ik de boeken niet in bookstore op me tel...
gheghe, herkenbaar. hier ook rond kerst opnieuw begonnen met sg1. ben halverwege seizoen 10 nu (ja, dat is heel veel uurtjes vrije tijd geweest)

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:36
Jammer dat sgu niet erg aansloeg / gecanceld is. Persoonlijk vind ik sgu de minste, maar beter iets dan niets. Zou wel weer een Stargate serie willen volgen. Opnieuw kijken is zeker leuk, maar dat is voor mij ook nog te recent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
ChuckyDevil schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:42:
Jammer dat sgu niet erg aansloeg / gecanceld is. Persoonlijk vind ik sgu de minste, maar beter iets dan niets. Zou wel weer een Stargate serie willen volgen. Opnieuw kijken is zeker leuk, maar dat is voor mij ook nog te recent.
nouja niet aansloeg volgens mij stond hij op verkeerde tijdstip geprogrammeerd in de usa.
volgens mij echt prime time en laten we eerlijk wezen was het begin qua acteer werk nou niet heel sterk.
Al vond ik dat laterop al stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:34
wontcachme schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:51:

Jammer. Had me er al op ingesteld, maar jammer nevertheless. Zeker gezien de serie na een wat mij betreft inspiratieloze start steeds beter werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

leosand schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:42:
[...]

nouja niet aansloeg volgens mij stond hij op verkeerde tijdstip geprogrammeerd in de usa.
volgens mij echt prime time en laten we eerlijk wezen was het begin qua acteer werk nou niet heel sterk.
Al vond ik dat laterop al stukken beter.
Dat niet nee, maar niet veel van gemerkt door de afleiding :P
Leuke rooie (Chloe), leuke blonde (de doc) en de special forces chick met 2 special forces :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Waarom is er deze week nou weer vrijwel niks in USA :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:12:
? Ik stik deze week van de series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Phyxion schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:12:
Oscars?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 15-09 21:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Morgenavond staan (als het goed is) Bones en The Following klaar. Woensdag is NCIS avond..
Vanavond nog even Californication kijken. Ik heb nog genoeg te kijken ondanks de Oscars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die waren gisteren avond, dus vandaag is er voor ons iets minder te zien. Maar dat heeft helemaal geen effect op de rest van de week :P
Hoewel ik ook moet zeggen dat mijn week er niet veel anders uit ziet dan anders :?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag na heb ik elke dag wel wat series :P

Oja, The Flog, maar dat kan je eigenlijk geen serie noemen :P

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

The Flog is beeld materiaal dat wekelijks verschijnt, dus net zo goed een serie :Y)
Al mogen de in en outtro's wel weer terug komen, die 4-5 minuten is wat kort de laatste tijd :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:38:
...
Al mogen de in en outtro's wel weer terug komen, die 4-5 minuten is wat kort de laatste tijd :P
Gewoon weer zoals het was, maar ze zal nog wel te druk zijn met druk zijn :+
En waarom krijgen we het eindresultaat van dat zeepje niet te zien????? Wat een zeperd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die eerste vraag was ook echt wat voor haar :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat was wel heel voorspelbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat ze dat stok ding om moest draaien en vervolgens zelf een rondje draaide was ook wel briljant :+
En die opmerking "that was awesome" van die meid ook _O-

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:05:
Dat ze dat stok ding om moest draaien en vervolgens zelf een rondje draaide was ook wel briljant :+...
Ja ik moest m'n scherm poetsen _O-

En iemand heeft het zeepje kwijtgeraakt... JAJA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zal wel code zijn voor hij is gruwelijk mislukt en ik laat een nieuwe maken :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze heeft het zeepje gewoon gebruikt :z

Oh, dit is niet DM :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Oeps :P

Girls ben ik inmiddels wel een beetje klaar mee. Dat begon best heel goed, maar is inmiddels alleen maar super wazig en gaat helmaal nergens over. Ook lijkt het inmiddels een sport geworden voor Lena om maar zo vaak mogelijk haar kleding uit te trekken :/
:w

Shameless was wel weer aardig :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy frak, nou dat was dus het einde van Utopia -O- :? Zal wel de trippy muziek missen ;w

Maar eens een keer alles achter elkaar kijken (:X)

Toch handig dat opsparen, kun je op dooie dagen ook nog iets zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Eindelijk eens The Americans gekeken, echt een goede serie. Elke aflevering voelt alsof het maar 10 minuten zijn en je hebt ook al het gevoel dat er al van alles en nog wat gebeurd is, terwijl er nog maar 4 afleveringen geweest zijn. * Phyxion likes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Dallas blijft wel een leuke serie :P. Het is zeker geen saaie serie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 21:05:
Holy frak, nou dat was dus het einde van Utopia -O- :? Zal wel de trippy muziek missen ;w

Maar eens een keer alles achter elkaar kijken (:X)

Toch handig dat opsparen, kun je op dooie dagen ook nog iets zien :P
Jah man! Ik zat vandaag nog naar episode 7 te zoeken! :') Hopelijk komt er snel een vervolg!

Muziek was trippy inderdaad en de landschappen en kleuren is prachtig!

[ Voor 7% gewijzigd door Mandrake466 op 26-02-2013 11:06 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jimmy Kimmel, after the oscars special -> Life of PSY _O-
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5ZddNn22kOU]

Is iemand Bizarre Foods S8 al tegengekomen? Er zijn nu 3 ep's geweest en ik kan er geen 1 vinden :?

[ Voor 67% gewijzigd door Raven op 26-02-2013 20:12 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Following begint wel behoorlijke Prison Break-trekjes te krijgen, ik mag hopen dat het bij 1 seizoen blijft en ze het a la Last Resort afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Afsluiten a la Last Resort is echt wel heel slecht, heb die toevallig gisteren. Echt het hele verhaal in 1 aflevering aan een einde geholpen. Je kon echt merken dat dit gehaast en ongepland is gedaan.

Wrom schoot die meid die president nou dood :/ Snap er geen zak van :D

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Damian schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:56:
Wrom schoot die meid die president nou dood :/ Snap er geen zak van :D
Omdat de president een evil bastard is die min of meer de supervilain van de serie was :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Spike_wolf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:00:
[...]

Omdat de president een evil bastard is die min of meer de supervilain van de serie was :D
Het is wel de main villain met de minste screentime ooit, we zien hem alleen die halve seconde voordat hij neergeschoten wordt. De Washington conspiracy zag je vroeg in de serie nog in de vorm van Jay Karnes maar die is behalve wat telefoongesprekken ook niet meer in beeld gekomen.

De grote rol van die Serat en het onzichtbaar maken van de vijanden in Washington was denk ik wel de grootste fout in de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

IJzerlijm schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:14:
[...]

Het is wel de main villain met de minste screentime ooit, we zien hem alleen die halve seconde voordat hij neergeschoten wordt. De Washington conspiracy zag je vroeg in de serie nog in de vorm van Jay Karnes maar die is behalve wat telefoongesprekken ook niet meer in beeld gekomen.

De grote rol van die Serat en het onzichtbaar maken van de vijanden in Washington was denk ik wel de grootste fout in de serie.
Inderdaad, ze hadden meer aandacht aan D.C. mogen schenken en die Serrat had een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleinere rol moeten hebben, wat een irritant, niets zeggend, onlogisch en overbodig personage was dat zeg :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
[b]Raven schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:28:

Is iemand Bizarre Foods S8 al tegengekomen? Er zijn nu 3 ep's geweest en ik kan er geen 1 vinden :?
Op de TPB in ieder geval niet. Ik heb wel wat gezien op isohunt maar heb de links niet gecontroleerd.

Prachtige serie trouwens! :)

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Shameless wordt met de week gekker en gekker.. love it!! 8)7 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:09

odan

The dark side is within all!

Spike_wolf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:16:
[...]

Inderdaad, ze hadden meer aandacht aan D.C. mogen schenken en die Serrat had een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kleinere rol moeten hebben, wat een irritant, niets zeggend, onlogisch en overbodig personage was dat zeg :X
waarschijnlijk was de focus daar later wel meer op gekomen. maar als je gecanceld wordt en toch een eind aan het verhaal wil draaien.... vind dat ze het nog aardig hebben gedaan.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

odan schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:25:
[...]

waarschijnlijk was de focus daar later wel meer op gekomen. maar als je gecanceld wordt en toch een eind aan het verhaal wil draaien.... vind dat ze het nog aardig hebben gedaan.
Dat is uiteraard de rede, maar ze hadden van mij ook als ze meerdere seizoenen gekregen zouden hebben al veel meer in D.C. mogen gaan zitten. En Serrat had er sowieso uit gemoeten :P

Het idee van de president is evil, de bemanning weigert die nuke af te vuren, de bemanning slaat op de vlucht en komt op een eiland, het eiland heeft een klein dictatortje dat ze in de weg zit. Dat idee is leuk, maar Serrat hebben ze gewoon helemaal verkeer aangepakt, dat werkt van geen kante zoals ze dat gedaan hebben, ook niet op langere termijn.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moest even opzoeken wie dat ook alweer was, zegt genoeg :X :P

Die gast hadden ze al lang kunnen wippen van dat eiland maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Er zit achter Last Resort vast een mooi verhaal van hoe de maker, de studio, het netwerk, de marketeers en de schrijvers allemaal iets anders wilden en er uiteindelijk iets uitrolde dat het allemaal net niet was. De maker is dezelfde als van The Shield, een van de beste series ooit dus hij weet heus wel hoe je goeie TV maakt.

Het lijkt sowieso dat de grote networks (ABC, CBS, NBC, FOX) bij bijna alles de plank mis slaan de laatste tijd terwijl de cable jongens (FX, HBO, AMC) met de goeie series komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Komt omdat FX e.d. betaald zijn en niet puur afhankelijk van pulp tv waar reclame goed op verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Amerikanen houden heel erg van Amerika, family values en gerechtigheid.

Als een serie gaat over een corrupte amerikaanse overheid waardoor de hoofdrolspelers hun familie in de steek laten om ongestraft atoombommen te lanceren richting de VS dan weet je zeker dat je het grootste deel van de bevolking niet aanspreekt met je serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Waarom is Homaland dan zo'n gigantisch succes? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Homeland is toch een Showtime serie? Showtime is ook een betaalzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Inderdaad, maar Homeland krijgt eigenlijk alleen maar positieve reacties en een 8,6 op iMDB (okay, daar zullen ook internationale stemmen tussen zitten), dat zou volgens jouw beredenering niet het geval moeten zijn :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homeland is nogal anti moslim, ja lekker makkelijk scoren natuurlijk ;)

Verder ben ik wel klaar met Homeland, ben ergens halverwege S2 gekapt met kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:36
Ik pak Homeland wel weer een keer op, als ik door mijn re-watch van Lost ben bijvoorbeeld. Was gestopt bij aflevering 3 van S02.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:59:
Homeland is nogal anti moslim, ja lekker makkelijk scoren natuurlijk ;)

Verder ben ik wel klaar met Homeland, ben ergens halverwege S2 gekapt met kijken.
En toch is de hoofdpersoon een moslim die bezig is de regering te vernietigen. :P

De Star Wars / Lord of the Rings bruiloft in Hart of Dixie was wel geinig, beetje brak uitgewerkt maar wel geinig.
Dat oor van Yoda dat Zoe aangeboden kreeg :D

New Girl was ook wel weer aardig deze keer.

De premiere datum van Mistresses is ook net bekend gemaakt. 27 mei, benieuwd wat dat gaat worden :)

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 27-02-2013 19:08 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik wil natuurlijk niet een hele bevolking over één kam scheren. Het is meer dat de publieke zenders als ABC, NBC, CBS e.d. heel erg gericht zijn op de massa, waarvan blijkbaar veel de waarden die ik noemde hoog houden. Goed te zien aan bijvoorbeeld NCIS. Is daarom ook de populairste en meest bekeken serie.

De premium zenders zoals genoemd AMC, FX, HBO, Showtime, etc hebben een veel specifiekere doelgroep en bovendien een ander verdienmodel. Ik vind Breaking Bad een goed voorbeeld van iets wat 180 graden tegenover NCIS staat en is tevens een van de meest populaire premium series. De serie krijgt een veel hogere score op IMDB, maar heeft nog geen 10% van de kijkcijfers. Die kan je natuurlijk ook niet 1 op 1 vergelijken maar als het aan zou slaan bij het grote publiek dan had CBS ofzo het wel uitgezonden.

Ik ben wel benieuwd of iemand een populaire/langlopende serie kan bedenken van één van de publieke zenders die gaat over een succesvol crimineel bestaan (Sopranos, Weeds, Breaking Bad, etc) of anti-america zijn (Last Resort bijvoorbeeld). Ik kan me zo niets bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:06:
[...]

En toch is de hoofdpersoon een moslim die bezig is de regering te vernietigen. :P

...
Voor de gemiddelde Amerikaan kennelijk beter te behappen dan rogue Amerikanen die even de boel komen nuken :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Als ik de feed van tvbythenumbers wil bekijken via Google Reader in Google Chrome, krijg ik deze meding:
www.google.com bevat inhoud van tvbythenumbers.zap2it.com, een site waarvan bekend is dat deze malware distribueert. Als u deze site bezoekt, kan uw computer worden geïnfecteerd.
Google heeft vastgesteld dat er misschien schadelijke software op uw computer wordt geïnstalleerd wanneer u doorgaat. Als u deze site in het verleden heeft bezocht of de site vertrouwt, is het mogelijk dat de site onlangs door een hacker is geïnfecteerd. Ga niet verder. U kunt het morgen opnieuw proberen of ergens anders naartoe gaan.
We hebben tvbythenumbers.zap2it.com al gemeld dat we malware op de site hebben aangetroffen. Voor meer informatie over de problemen die op tvbythenumbers.zap2it.com zijn gevonden, gaat u naar de Diagnosepagina voor Safe Browsing van Google.
Terug
Als u begrijpt dat het bezoeken van deze site uw computer kan beschadigen, kunt u toch doorgaan.
Ik zie niet zo snel andere mensen met het zelfde probleem(opgezot via google), maar was benieuwd of er echt malware in het spel is...

Morgen nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Je kan gewoon doorklikken hoor, als je op geavanceerd klikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BlackMage schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:09:
Ik wil natuurlijk niet een hele bevolking over één kam scheren. Het is meer dat de publieke zenders als ABC, NBC, CBS e.d. heel erg gericht zijn op de massa, waarvan blijkbaar veel de waarden die ik noemde hoog houden. Goed te zien aan bijvoorbeeld NCIS. Is daarom ook de populairste en meest bekeken serie.

De premium zenders zoals genoemd AMC, FX, HBO, Showtime, etc hebben een veel specifiekere doelgroep en bovendien een ander verdienmodel. Ik vind Breaking Bad een goed voorbeeld van iets wat 180 graden tegenover NCIS staat en is tevens een van de meest populaire premium series. De serie krijgt een veel hogere score op IMDB, maar heeft nog geen 10% van de kijkcijfers. Die kan je natuurlijk ook niet 1 op 1 vergelijken maar als het aan zou slaan bij het grote publiek dan had CBS ofzo het wel uitgezonden.

Ik ben wel benieuwd of iemand een populaire/langlopende serie kan bedenken van één van de publieke zenders die gaat over een succesvol crimineel bestaan (Sopranos, Weeds, Breaking Bad, etc) of anti-america zijn (Last Resort bijvoorbeeld). Ik kan me zo niets bedenken.
AMC is geen premium hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
ABC, NBC, Fox moeten het gewoon hebben van de advertenties. Hierdoor kunnen ze gewoon in deze tijden geen bakken met geld meer investeren zoals bijv. bij Lost. Ze beginnen vaak met een goedkope pilot die meteen al miljoenen kijkers moet trekken en gaan dan snel over naar een oppervlakkig verhaal waar iedere aflevering 1 ding wordt behandeld zodat kijkers niet snel afhaken als ze het niet hebben gevolgd.

AMC, HBO, Showtime hebben betaalde kijkers en hierdoor dus veel meer budget en gewoon vaste inkomsten. Veel mensen hebben die zenders vanwege de films, series zijn nog steeds een bijzaak voor ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Wederom, AMC is niet een premium zender.

Iemand al Golden Boy gekeken? Was vandaag ook voor het eerst volgens mij. Klink opzich wel leuk, maar het is wel op CBS dus dat klinkt weer iets minder voor het 'plot'.

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Misschien dat Red Widow (ABC) daar verandering in gaat brengen. Is de Amerikaanse versie van Penoza, gaat over de criminele business, voorzover ik begrijp. Eindelijk een keer geen "fighting crime" serie.

AMC verdient overigens geld door zowel reclames als abonneegeld (en distributie). Het abonneegeld is een kleine vergoeding per kabelaansluiting (of schotel / IPTV) waar AMC in het basispakket zit. FX is ook basic cable, maar onderscheidt zich wel duidelijk van de grote netwerken. TNT is ook basic cable, maar toch duidelijk weer van het netwerksoort. Het is meer netwerken vs. sommige kabelzenders.

Over Golden Boy: de eerste reacties die ik lees zijn erg negatief. Dat kan ook moeilijk anders met de zoveelste procedurele show over een agent met iedere week een nieuwe zaak en daarnaast nog wat ongemakkelijkheden in zijn privéleven. Same CBS-shit again, echt iets voor RTL4.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't is voor het eerst dat ik DB zit te kijken, terwijl ik Z+GT al meerdere keren heb gezien :P

edit: Waarom is er (in de pilot) niks over het begin? Dat Goku op aarde aankomt, die klap op zijn hoofd waarna ie ineens een braaf jochie wordt? De transformatie waarbij (opa) Gohan omkomt? :?
Afbeeldingslocatie: http://www.toy-tma.com/wp-content/uploads/2010/01/Goku-Gohan-Tail.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 01-03-2013 09:41 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Community was weer fantastisch vandaag met de terugkeer van de Duitsers. Angela Jerkels, Düsseldorks en 'zet must be nearly 100 luftballons'. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zero Hour begint steeds gaver te worden, dit keer met Albert Einstein erin, leuk om die oude beelden te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die beelden waren wel heel tof inderdaad :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wel geinig, maar ik heb het idee dat dit uitloopt op een "The Event" nummer twee.

En de hoofdrolspeler is werkelijk te dom voor woorden. Wie gaat er na verborgen hints op straat (waarvan je denkt dat die van je vrouw zijn) serieus gillend een gebouw binnenrennen, zonder pistool, terwijl daar een moordenaar met je vrouw kan zitten? ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Stukfruit op 01-03-2013 20:45 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Stukfruit schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:45:
Wel geinig, maar ik heb het idee dat dit uitloopt op een "The Event" nummer twee.

En de hoofdrolspeler is werkelijk te dom voor woorden. Wie gaat er na verborgen hints op straat (waarvan je denkt dat die van je vrouw zijn) serieus gillend een gebouw binnenrennen, zonder pistool, terwijl daar een moordenaar met je vrouw kan zitten? ;(
Ik vond het ook wel lomp dat die FBI griet haar hand met pistool door dat hek heen stak, het was een hele kleine moeite geweest voor die gast om haar arm flink te breken en er met haar wapen vandoor te gaan, helemaal omdat hij wist dat ze geen kogels meer had :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

De kijkcijfers waren bij de pilot van Zero Hour al beroerd, maar ze zitten nog steeds in vrije val. Het is niet meer de vraag óf hij gecanceld wordt, maar wanneer en of ze het hele seizoen nog uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik zie wel wanneer het schip strand, vind het verder wel vermakelijk als je door de blunders heen kijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 20:55:
Ach ik zie wel wanneer het schip strand, vind het verder wel vermakelijk als je door de blunders heen kijkt ;)
Dit. Vond het begin van de laatste aflevering vrij zwak, maar daarna met Albert Einstein werd het weer een stukje interessanter/spannender.. Zijn er eigenlijk nog meer van zulke series? Ik ben dol op dingen als The Event/Jericho/National Treasure :P / Angels & Demons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Awsom schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:56:
[...]

Dit. Vond het begin van de laatste aflevering vrij zwak, maar daarna met Albert Einstein werd het weer een stukje interessanter/spannender.. Zijn er eigenlijk nog meer van zulke series? Ik ben dol op dingen als The Event/Jericho/National Treasure :P / Angels & Demons..
The Da Vinci code schiet me zo naar binnen. Ik hou ook wel van zulke films/series. In Mei komt er ook weer een nieuwe Dan Brown uit (boek) dus die maar alvast besteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 21:56:
[...]

...Zijn er eigenlijk nog meer van zulke series? Ik ben dol op dingen als The Event/Jericho/National Treasure :P / Angels & Demons..
De serie Taken
Pagina: 1 ... 26 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.