Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.663 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:44:
Woensdag is er ook een nieuwe serie, Cult (geen idee of het wat is).
Webrip van Cult is afgelopen weekend online gekomen, het idee erachter vind ik wel interessant (TV-serie over een cult die iets echter blijkt te zijn) maar de personages en hun acteerwerk is niet echt fantastisch. Had hetzelfde met Zero Hour, die hele National Treasure-stylo vind ik fantastisch, maar die personages vind ik zo meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:44:
Woensdag is er ook een nieuwe serie, Cult (geen idee of het wat is).
Het is raar maar heeft wel potentieel. De vergelijking met The Following ligt voor de hand en hierin hebben ze met Robert Knepper (T-Bag uit Prison Break) wel een veel betere leider voor een cult.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Van het weekend ook Zero Hour gekeken.. Vind die dr. Green alleen echt helemaal niets.. Geef het nog een aantal afleveringen. Ben benieuwd..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GrooV schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:31:
Wat kijken jullie trouwens op woensdag? Ik moet heb op woensdag alleen White Collar en dat is een beetje magertjes :P
Hart of Dixie, Justified en White Collar.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Mijn woensdag:
Vegas
Season: 1 Ep: 15

Justified
Season: 4 Ep: 7

Top Gear (US)
Season: 3 Ep: 10

Hart of Dixie
Season: 2 Ep: 15

New Girl
Season: 2 Ep: 17

Go On
Season: 1 Ep: 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op maandag 18 februari 2013 @ 00:04:
[...]

Is er ergens een makkelijk overzichtje te vinden van het totale aanbod van Netflix? Misschien pak ik het dan ook eens op.
Nou, dat is wat complex.
Je kan wel het een en ander online vinden, maar het is allemaal niet volledig.

Ik heb Netflix en Hulu Plus.

Netflix is meer series van minimaal een jaar oud en films van minimaal een jaar oud. Naast films ook veel documentaires en anime en oude tekenfilms zoals GI Joe. Mooie interfaces ook, erg gelikt.

Hulu Plus heeft volgens mij heel veel films, maar ik ken er geen enkele, moet nog even uitzoeken wat voor films het nu zijn (art house ofzo). Qua tekenfilms kon ik weinig vinden, anime wel. Maar tv series, damn, dat is gewoon niet normaal meer.

Ze hebben allebei veel series, maar hulu plus heeft veel zaken waar ik nog nooit van gehoord heb.

Hulu plus heeft werkelijk erg veel, ook nieuwe series die jullie hier nu kijken zoals arrow en ga zo maar door, met ondertiteling. Enige nadeel is wel dat er wat reclame in Hulu zit.

Op de pc heb ik hulu nog niet geprobeerd, op de ipad werkt het goed. Op mijn mediaspelers is netflix fijner, maar hulu werkt ook als het eenmaal draait en heeft dual screen.

Het volgende stukje is hier niet op zijn plaats, en ik neem aan dat je dat eigenlijk wel weet.

<knip>

Maar dan werkt het wel :P

Ik moet alleen even zien, heb nu 30 euro betaald voor die kaart + service en kan nu 3 maand kijken, daarna wordt het goedkoper, maar ik vermoed dat ik wel steeds kaarten moet kopen op http://www.buyfrompowerseller.com/ aangezien ze anders zien dat ik een Nederlander ben en dat willen ze niet. Netflix is relaxter hierin.

Maar het aanbod van alles, je klikt gewoon een serie als lost aan en je kan 6 seizoenen selecteren, elke aflevering gaat gelijk afspelen in 5.1 geluid en er zitten Engelse subs bij.

Werkelijk bizar, net alsof je een supergrote nas hebt met alle tv series e.d. die er zijn.

Bij elkaar is het ongeveer 11 euro per maand (netflix+hulu+unblock us), prima te doen lijkt mij. En downloaden is niet meer nodig.

Probleem is dat je minimaal 150.000 nieuwe tv kijk dingen krijgt, net alsof je in een videotheek staat en maar kan uitzoeken. Dat aanbod is nogal overweldigend.

Dus het zou goed kunnen dat ik hier straks een toffe serie meld die jullie niet kennen :P
Maarja, ondertussen komen ook mijn vaste series op de nas binnen, ik moet ook nog werken e.d. en wellicht is het nu wat overkill. Maar vervelen zal ik, me nooit meer en ach, 11 euro, wat is dat nu voor zoveel moois.

Je kan het denk ik het beste vergelijken met spotify voor muziek, maar dan tv series en (in het geval van netflix) films.

[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 18-02-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:16:
[...]

...

Bij elkaar is het ongeveer 11 euro per maand (netflix+hulu+unblock us), prima te doen lijkt mij. En downloaden is niet meer nodig....
Kun je de series wel lokaal opslaan?

edit:

Niet officiëel kennelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Spike_wolf schreef op maandag 18 februari 2013 @ 08:48:
Mortal Kombat Legacy Seizoen 2 trailer webserie
[video]

:D Dat ziet er goed uit, al vliegen ze te snel door alle personages heen, hadden allemaal net een tikkie langer in beeld gemogen.
Wel erg jammer dat Jeri Ryan niet meer als Sonya terug komt :'(
Met als plus punt dat Mark Dacascos een rolletje heeft! 8)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Zit er nog een beetje een einde aan Alcatraz? Ben nu het eerste een enige seizoen aan het kijken maar vrees het ergste.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kraades schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:16:
Zit er nog een beetje een einde aan Alcatraz? Ben nu het eerste een enige seizoen aan het kijken maar vrees het ergste.
Is gencancelled kwam ik laatst achter :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Ja weet ik, maar zit er nog een beetje een eind aan. Wisten ze dat van tevoren voordat de laatste episode was opgenomen?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Dinsdagavond lekker Elementary & The Following aan het volgen. Beiden zeer goede series. Volgde eigenlijk nooit series, maar door een klasgenoot kwam ik bij Elementary. Daarna was het ipv 2 afleveringen er 1 + the following. Na 1 ep ook gelijk gaan volgen.

Daarnaast ook gisteravond laatste part van Band of Brothers gezien _/-\o_
Ben nu nog een boek aan het lezen, hierna een andere en daarna zeker The Pacific lezen + kijken.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 09:41
RickvN schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:21:

Daarnaast ook gisteravond laatste part van Band of Brothers gezien _/-\o_
Ben nu nog een boek aan het lezen, hierna een andere en daarna zeker The Pacific lezen + kijken.
Kijk ook eens naar Generation Kill, is hetzelfde idee. Een verfilming van een boek (zelfde naam :)) op HBO uitgezonden en behoorlijk goed! Het is BoB maar dan in Irak.

Naast Evan Wright (de schrijver van Generation Kill) heeft een van de mariniers zelf ook een boek geschreven "One bullet away" van Nathaniel Flick. Ik vond het erg leuk om de verschillende kanten te zien van dezelfde gebeurtenissen.

[ Voor 15% gewijzigd door messi op 18-02-2013 20:30 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

kraades schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:21:
Ja weet ik, maar zit er nog een beetje een eind aan. Wisten ze dat van tevoren voordat de laatste episode was opgenomen?
Nope, grote cliffhanger op het eind.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:22:
[...]

Webrip van Cult is afgelopen weekend online gekomen, het idee erachter vind ik wel interessant (TV-serie over een cult die iets echter blijkt te zijn) maar de personages en hun acteerwerk is niet echt fantastisch...
Idee is zeker interessant, maar het acteerwerk is echt een pak beter dan in Zero Hour..
IJzerlijm schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:24:
[...]

Het is raar maar heeft wel potentieel...
Zeker raar, maar daar hou ik wel van. Al is het lang geen Utopia (:9)

Kortom,. maar in de watchlist gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
messi schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:29:
[...]

Kijk ook eens naar Generation Kill, is hetzelfde idee. Een verfilming van een boek (zelfde naam :)) op HBO uitgezonden en behoorlijk goed! Het is BoB maar dan in Irak.

Naast Evan Wright (de schrijver van Generation Kill) heeft een van de mariniers zelf ook een boek geschreven "One bullet away" van Nathaniel Flick. Ik vond het erg leuk om de verschillende kanten te zien van dezelfde gebeurtenissen.
Thnx, heb hem toegevoegd aan mijn watchlist bij IMDB, dus komt wel een keer op mijn pad!

Ben nu In Gods naam aan het lezen, daarna komt geen gemakkelijke dag (gewonnen via Top Gear abo). Gaat over Navy Seals, volgens mij is daar geen verfilming van.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
The Cult is ook van The CW Network dus <off-topic en ongewenst lees ik net>...
Moby schreef op maandag 18 februari 2013 @ 20:30:
[...]

Nope, grote cliffhanger op het eind.
Grrrr...

[ Voor 63% gewijzigd door technorabilia op 18-02-2013 21:14 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze topserie verdient een eigen topic :) : [Serie] Person of Interest

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er eigenlijk geen topic over maken, wie heeft echt de ondertitels nodig om een buitenlandse serie te kunnen volgen? Engels (in de meest vage accenten) en Duits volg ik prima, maar ik lees dat een hoop mensen de Nederlandse vertaling nodig hebben. En dat op een site als Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik stoor me zelfs meestal aan ondertitels. Heb dan het idee dat ik telkens daar naar zit te staren in plaats van naar het beeld. En moet eerlijk toegeven dat ik toch altijd ook wel een beetje met een scheef oog kijk naar mensen die wel perse ondertitels nodig hebben, weet niet waarom eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 10:20

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Als de serie Engels is kan ik makkelijk zonder subs, maar vaak zit daar bv stukken duits al vertaald in en dat vind ik niet erg :P.

Echter subs voor engelse gedeelte hoeft voor mij absoluut niet. Erger me er juist aan. Ik zou juist denken dat veel tweakers en NLers die actief series kijken toch wel goed engels kunnen. De laatste keren dat ik eens serie met subs keek ergerde ik me juist aan de custom vertalingen. Hoe vaak dingen daar compleet scheef in staan is niet leuk meer.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ik kijk series en films ook zonder subs. De enige goede reden om subs te gebruiken is omdat je dan het geluid wat zachter kan zetten. Kan handig zijn in de latere uurtjes en geen zin in een koptelefoon. Datzelfde probleem heb ik ook met Nederlandse films of series, dus ik neem aan dat dit geen beperking is in m'n kennis van de Engelse taal :)

Maar volgens mij was er al wel een topic over hoor :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:04

Martinspire

Awesomeness

Hier wel iemand die graag ondertitels heeft, maar dat heeft een reden. Ik kan prima Engels, maar ben zelf slechthorend. Hierdoor moet de TV al wat harder, maar zelfs dan zijn sommige dingen voor mij niet goed hoorbaar en daarom vind ik ondertiteling wel handig.

Mijn moeder dr Engels is erg mager, ze is er vooral ook niet snel in en daardoor heeft ze toch wel ondertiteling nodig. Engelse ondertitels zijn ook niet altijd een uitkomst en daarom wachten we altijd op Nederlandse ondertitels. Bierdopje.com is daarbij echt enorm handig, dus meestal lopen we een weekje achter.

Overigens is het voor mij voor sommige series ook een stukje luiheid. Ik heb het idee dat ik er daarmee een stuk ontspannender naar kan kijken omdat je vrijwel zeker weet dat je niets gaat missen. Bovendien kun je dingen sneller doorspelen omdat de ondertiteling toch wat meer bevat dan die ene fractie van een seconde. Voor saaie series dus ook een uitkomst :)

Ik kan begrijpen dat mensen het irritant vinden omdat het wat af kan leiden of dat het contrast tussen de felle ondertiteling en de achtergrond wat extreem kan zijn, maar er zijn ook weer wat voordelen aan. Waar ik wel een pesthekel aan heb is dat ze bij sommige 3dfilms ook de ondertiteling 3d gaan maken, waardoor je ogen heel veel moeite hebben met focussen. Ik had daar tijdens Transformers 3 best veel last van bv.

Het is dus niet zozeer dat je slecht Engels kunt, maar smaak, kijkgemak en een eventuele handicap kunnen ook factoren zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 19-02-2013 01:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Het eerste wat ik juist in films e.d. doe is subtitles uitzetten. Engels komt even natuurlijk naar mij als dat Nederlands doet. Vind subtitles maar afleiden en vaak erger ik mij aan de slechte kwaliteit. Ik heb altijd het idee dat er letterlijk vertaald wordt zonder context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 01:29:
Overigens is het voor mij voor sommige series ook een stukje luiheid. Ik heb het idee dat ik er daarmee een stuk ontspannender naar kan kijken omdat je vrijwel zeker weet dat je niets gaat missen.
Voor mij ook. Meestal zet ik de Engelse subs aan.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2013 @ 17:27:
[...]

Kun je de series wel lokaal opslaan?

edit:

Niet officiëel kennelijk.
Zal vast mogelijk zijn, maar dan kan je ook sickbeard gebruiken, het gemak is juist het niet hoeven downloaden. Hulu heeft nieuwe series gelijk, netflix is meer complete seizoenen.

En ondertitels: ik vind ze wel fijn, maakt me niet uit of het engels of nederlands is, de kids slapen 's avonds en kunnen wij de tv wat zachter zetten. Slechte ondertitels doen we liever uit, maar die komen niet zo vaak meer voor gelukkig. Als ik alleen thuis ben kijk ik zonder subs mits het geen medische series zijn, die termen ken ik te slecht en dan zijn subs in het nederlands het beste. Maar 99 van de 100 series kan ik prima zonder subs volgen. Mijn vrouw die op haar werk 50% engels spreekt heeft hetliefst nl subs omd ze dan meer kan relaxen dan zonder subs, maar we wachten niet op subs.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:46:
Ik wil er eigenlijk geen topic over maken, wie heeft echt de ondertitels nodig om een buitenlandse serie te kunnen volgen? Engels (in de meest vage accenten) en Duits volg ik prima, maar ik lees dat een hoop mensen de Nederlandse vertaling nodig hebben. En dat op een site als Tweakers?
Mijn vriendin heeft de ondertiteling wel nodig. Ik gebruik ze alleen als ze aanwezig zijn. Kan het meeste wel verstaan. Bij sommige series is het moeilijker om te volgen (te snel of raar accent) en dan voldoet soms de Engelse sub ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:37
Nederlandse subs wil ik niet hebben, doet imo vreselijk af aan wat de serie daadwerkelijk wil vertellen. Engelse subs daarentegen vind ik wel fijn, ik merk dat ik dat rustiger vind kijken.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

Ik kan op m'n mediaplayer de fontgrootte instellen en dat heb ik dan niet te groot in gesteld. Sowieso komen er alleen Eng ondertiteling binnen. Ned alleen als fallback.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 00:58:
Als de serie Engels is kan ik makkelijk zonder subs, maar vaak zit daar bv stukken duits al vertaald in en dat vind ik niet erg :P.

Echter subs voor engelse gedeelte hoeft voor mij absoluut niet. Erger me er juist aan. Ik zou juist denken dat veel tweakers en NLers die actief series kijken toch wel goed engels kunnen. De laatste keren dat ik eens serie met subs keek ergerde ik me juist aan de custom vertalingen. Hoe vaak dingen daar compleet scheef in staan is niet leuk meer.
Alsof vertalingen van pro's zo goed zijn :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 21:15

The_Worst

Unox

Slaapje schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:11:
Nederlandse subs wil ik niet hebben, doet imo vreselijk af aan wat de serie daadwerkelijk wil vertellen. Engelse subs daarentegen vind ik wel fijn, ik merk dat ik dat rustiger vind kijken.
+1. Vaak zijn er momenten waar er gefluisterd wordt of mijn huisgenoot komt binnen en dan vind ik het toch wel fijn dat er ondertiteling is want daardoor is het makkelijker om met een half oor te luisteren.
Raven schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:27:
[...]
Over het algemeen wel een tikkeltje beter ;)
Overigens niks dan respect voor de mensen die alles vertalen hoor, maar ook ik doe het liever met de originele ondertiteling.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:08
Gisteren begonnen aan The Following, wat een serie! *O*

Ook leuk om Faith weer te zien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The_Worst schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:34:
[...]

Over het algemeen wel een tikkeltje beter ;)
Overigens niks dan respect voor de mensen die alles vertalen hoor, maar ook ik doe het liever met de originele ondertiteling.
Mwah, ik ben wel eens hobbyisten tegengekomen die het beter deden, met name kijkend naar het (al dan niet) letterlijk vertalen. Ben een tijd terug ook wel eens (originele) subs tegengekomen waar de namen van de personages niet eens goed geschreven in waren |:(

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:57
Goede Engelstalige subs vind ik wel handig (liefst geen dovenondertiteling), maar zowel slechte als goede NL subs hoeven van mij niet, versies met ingebakken subs vermijd ik dan ook.

Wat vinden jullie van The Newsroom? Zit met smart op seizoen 2 te wachten! (Ook op het 2e seizoen van Revolution.)

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Huh? Revolution is toch nog niet afgelopen? 25 maart gaat ie weer verder?

Overigens over die ondertiteling. Dr was een tijd geleden toch in België wat ophef dat er aan het eind van een serie wat info over bierdopje in stond? Vond ik wel komisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Slaapje schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:11:
Absoluut eens. Vooral voor US series en Britse series waarin dialect/accent wordt gesproken.

En je moest eens weten wat 5 seizoenen Merlin en 2 seizoenen Sherlock + engelse subtitles voor het Engels (rapportcijfer) van m'n dochters hebben gedaan :+
Raven schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:27:
[...]
Bedroevend af en toe .. probleem is denk ik dat vertalers vaak helemaal geen feeling voor het 'genre' hebben. Viel me laatst bij The Hobbit ook weer op ..

[ Voor 29% gewijzigd door Goner op 19-02-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In Stargate Universe zat zo'n opvallende fout: Destiny zei "beep", waarna Eli iets zegt a la " **** or pi is done". Pi zou het getal pi moeten zijn (3.1415 etc) dat Destiny aan het berekenen was, maar in de ondertiteling stond taart 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 19-02-2013 12:21 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Als ik subtitles gebruik (bijvoorbeeld als het geluid niet te hard kan inderdaad) dan zijn het inderdaad ook de Engelse zodat er gewoon precies staat wat er gezegd wordt. Anders zit ik me de hele film aan verkeerde vertalingen te ergeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Raven schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:20:
In Stargate Universe zat zo'n opvallende fout: Destiny zei "beep", waarna Eli iets zegt a la " **** or pi is done". Pi zou het getal pi moeten zijn (3.1415 etc) dat Destiny aan het berekenen was, maar in de ondertiteling stond taart 8)7
Volgens mij heb jij het niet helemaal goed begrepen, want dit staat op de SG wikia; over die aflevering, quote:
(A single high-pitched tone sounds)
Young: What the hell was that?
Eli: It's Destiny letting us know it finished assembling the simulation. Either that or pie's done. (He checks the screen) Nope. Simulation.
Dus een piep; de vraag wat het is. En dan Eli die zegt dat het of de simulatie is of dat de taart klaar is (zoals een oven ook piept als de timer afgelopen is..)

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ehm, ik dacht altijd dat het getal pi bedoelt werd, alsof ze op Destiny even een taart gaan bakken :S Dat pi berekend werd leek mij heel wat logischer. En als het inderdaad taart was, dan moet het toch "the pie" zijn?

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 19-02-2013 12:44 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Het is dan ook een grapje van Eli.. Weet niet of je het sarcasme kan noemen; maar het is meer ook een opmerking richting Young in de trant van "wat dacht je dan dat het was?"

Vergelijkbaar met als je met iemand in huis zit, en er klinkt ineens een harde knal, en de ander vraagt "Wat was dat" dat jij dan antwoordt; "Nou, ik denk dat dat een donder was van het onweer. Dat, of de Duitsers komen eraan"

[ Voor 39% gewijzigd door MaximusTG op 19-02-2013 12:45 ]

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Long story short, Amerikaanse humor?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

GrooV schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:36:
Gisteren begonnen aan The Following, wat een serie! *O*

Ook leuk om Faith weer te zien :Y)
Heel kort weliswaar. :>

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik heb eigenlijk nooit subtitles aan, behalve als het echt ontzettend slecht te verstaan is. Gelukkig komt dit zelden voor, en ik ga ook zeker geen subtitles opzoeken voor een serie, als het toevallig ingebakken zit en ik eens wat niet versta is het mooi meegenomen, anders pech. Sowieso is het meeste uit verband wel weer te herleiden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 22:49

Nitai

Live the life you love.

Met oordopjes of als het verder stil is in de woonkamer dan heb ik ook geen subs nodig. Maar met een huis vol leven en kids, zijn subs wel handig :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Headset :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuw gezicht in Switch at Birth
Afbeeldingslocatie: http://www.hollywoodreporter.com/sites/default/files/imagecache/blog_post_349_width/2013/01/sab.jpg
Zoey Deutch, a.k.a. de dochter van Lea "Kathryn Kennish" Thompson. Gebeurt niet vaak dat 2 personages in dezelfde serie irl familie zijn. De enige andere serie dat ik mij zo kan herinneren is Bones, Emily en Zooey O+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Raven schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:04:
[afbeelding]
Zoey Deutch, a.k.a. de dochter van Lea "Kathryn Kennish" Thompson. Gebeurt niet vaak dat 2 personages in dezelfde serie irl familie zijn. De enige andere serie dat ik mij zo kan herinneren is Bones, Emily en Zooey O+
Zoey Deutch, Ringer O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:39:
Overigens over die ondertiteling. Dr was een tijd geleden toch in België wat ophef dat er aan het eind van een serie wat info over bierdopje in stond? Vond ik wel komisch :D
Een tv uitzendig bedoel je?

Ik heb zelf toen ik ally mcbeal keek weleens een ontzettende matige uitzending gezien op tv, nog in de divx 3.11 tijd. Hadden ze de originele tape niet en hadden ze hem met kazaa gedowload 8)7

En niet zeiken over ally, zo heb ik mijn vrouw ontmoet :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 07:57:
[...]

Zal vast mogelijk zijn, maar dan kan je ook sickbeard gebruiken, het gemak is juist het niet hoeven downloaden. Hulu heeft nieuwe series gelijk, netflix is meer complete seizoenen....
Het fijne van gedownload spul is dat je niet afhankelijk bent van je internetverbinding en je het altijd kan benaderen. Zou leuk zijn als ze officiëel een downloadmogelijkheid aanbieden, dan had ik meteen een abo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:31:
[...]
En niet zeiken over ally, zo heb ik mijn vrouw ontmoet :P
Ally is je vrouw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Phyxion schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 14:32:
Ik heb eigenlijk nooit subtitles aan, behalve als het echt ontzettend slecht te verstaan is. Gelukkig komt dit zelden voor, en ik ga ook zeker geen subtitles opzoeken voor een serie, als het toevallig ingebakken zit en ik eens wat niet versta is het mooi meegenomen, anders pech. Sowieso is het meeste uit verband wel weer te herleiden :Y)
Wel vervelend voor series zoals Spartacus en Game of Thrones, waarin er zo oud Engels wordt gepraat of alleszins vreemde uitdrukkingen gebruikt worden. Dan is het natuurlijk wel handig om (Engelse) subs te hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, heb mijn vrouw versierd door te zeggen dat ik een grote ally mcbeal fan was, toen voor de 1e date alle dvd boxen gekocht en flink doorgehaald met kijken, maar inmiddels meer dan 10 jaar samen, het heeft wel wat opgeleverd dus :P

Versieren is misschien het verkeerde woord, maar een ally mcbealavond vond ze tof en ik had zogenaamd niet op de klok gekeken zodat ik de laatste trein had gemist O-)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:41:
[...]

Het fijne van gedownload spul is dat je niet afhankelijk bent van je internetverbinding en je het altijd kan benaderen. Zou leuk zijn als ze officiëel een downloadmogelijkheid aanbieden, dan had ik meteen een abo geregeld.
Downloaden doe ik ook nog hoor, nu heb ik alleen opeens 100 keer zoveel te zien. Vooralwat oudere series zijn zo prima te zien met streamen, die moet je anders handmatig meepakken. Probleem is wel dat ik nu oudere en andere dingen kk en mijn to watch list wel erg groot aan het worden is. Luxe probleem...

Eureka, warehouse 13, x files, ateam, knight rider en ga zo maar door...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Ik moest er nog aan beginnen, maar laat t nu maar zitten:

TVByTheNumbers: ABC: 'Zero Hour' Is Certain To Be Canceled

Ik kijkt trouwens altijd met ondertiteling, NL als het kan, als die er nog niet is EN subs.

Met subs kijkt je net wat ontspannender, en kan het geluid wat zachter omdat het niet boven het geluid van chipseten uit hoeft te komen. Ik vindt de kwaliteit van de NL subs vaak prima te doen. 1-2 foutjes per aflevering die mij opvallen...

Zonder subs moet ik mij meer inspannen, en ik kijk juist een serie voor de ontspanning.

[ Voor 40% gewijzigd door jmk op 19-02-2013 22:33 ]

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbaast mij niets.
Ik kijkt trouwens altijd met ondertiteling, NL als het kan, als die er nog niet is EN subs.
...

Zonder subs moet ik mij meer inspannen, en ik kijk juist een serie voor de ontspanning.
Ik lees dit vaker, maar hoe zijn met subs series of films meer ontspanning dan zonder? Ben ik dan zo'n idioot (:Y ) die out of nowhere een Engels antwoord geef op een Nederlandstalige vraag IRL? Voor mij zijn namelijk Engels en Nederlands dermate verweven dat ik het soms niet eens opmerk welke taal het gesproken is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Het ligt er aan; Meestal kijk ik zonder ondertiteling. Maar de series die ik met mn vriendin samen kijk altijd wel met ondertiteling, zij vindt dat fijner.

Als we bij mn ouders wat kijken, film of serie, dan altijd ook met ondertiteling. Niet alleen willen zij graag ondertiteling; dr wordt bij hun altijd zo veel doorheen gepraat en geroezemoest dat ik dr ook niks meer van versta :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Raven schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 19:04:
[afbeelding]
Zijn wel meer series, maar vaak is dat even. Hawaii 5-o had dat ook met Danny en zijn vader (Scott en James Caan). Bij Anger Management heb je ook Charlie (Sheen) met zijn vader (Martin Sheen).

Vind dat altijd wel geinig. Van vrouwen zie je het overigens minder vaak omdat die over het algemeen sneller komen en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Gisteren begonnen met de eerste 2 afleveringen van The Walking Dead. Bevalt erg goed! De pilot had ik in BAR slechte kwaliteit binnen. Beetje vaag want stond op spotnet toch echt als 720p en surround geluid...was een brakke tv rip met 2.0 geluid. Toch maar afgekeken:) Best een lekker begin van de serie.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:36

Damian

Insane Obtrusion

Ik ben met The Walking Dead gestopt, ergens net na het begin van seizoen 2. Was echt te saai en te slecht voor woorden in dat stuk. Nu blijkt het dus daarna wel een stuk beter te worden, en ga ik binnenkort maar weer eens verder.

Tip aan jou dus, effe door dat stuk heenzitten :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond heb ik seizoen 1 gekeken van Tanked, zie http://animal.discovery.com/tv-shows/tanked

Lijkt erg op een show als overhauled of american chopper. Dit keer geen auto of motor die verbouwd wordt, maar complete mega aquaria in onder andere Las Vegas.

Voorbeeldje van wat ze maken:

Afbeeldingslocatie: http://rblog.rolanddga.com/wp-content/uploads/2012/12/tanked.jpg

De vrouwelijke medewerkers zijn ook goed bedeeld en hebben kleine jurkjes aan, dus genoeg te zien :+

Werkelijk bizar en hilarisch, past goed in het rijtje van al dit soort vermaakshows.
Past niet geheel in dit topic, maar leuke aanrader voor tweakers die dit soort dingen graag kijken (of bijv. doen door casemods).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37
Damian schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:39:
Ik ben met The Walking Dead gestopt, ergens net na het begin van seizoen 2. Was echt te saai en te slecht voor woorden in dat stuk. Nu blijkt het dus daarna wel een stuk beter te worden, en ga ik binnenkort maar weer eens verder.

Tip aan jou dus, effe door dat stuk heenzitten :P
Ben nu bij afl 5 van seizoen 2 bij Walking Dead, en tot nu toe vind ik het nog een leuke serie. Leuke personages
(vooral die gast met die kruisboog _/-\o_ ) maar ook zwaar irritante personages die echt het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen (om de vreemde keuzes die ze maken en het gezeur :P )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:07:
Gisteravond heb ik seizoen 1 gekeken van Tanked, zie http://animal.discovery.com/tv-shows/tanked

Lijkt erg op een show als overhauled of american chopper. Dit keer geen auto of motor die verbouwd wordt, maar complete mega aquaria in onder andere Las Vegas.

[afbeelding]

De vrouwelijke medewerkers zijn ook goed bedeeld en hebben kleine jurkjes aan, dus genoeg te zien :+

Werkelijk bizar en hilarisch, past goed in het rijtje van al dit soort vermaakshows.
Past niet geheel in dit topic, maar leuke aanrader voor tweakers die dit soort dingen graag kijken (of bijv. doen door casemods).
Op zich een leuke serie als ik erlangs kom gezapped. Niks om te downloaden:) Moet wel zeggen dat ik tussendoor moe word van het geforceerde drama. Net als bij die vis-serie (river monsters of zo) is er vaak niks aan de hand maar met wat geschreeuw en een spannend muziekje word het spannend.

Ik vind de 2 hoofdrolspelers in tanked wel lachen. Ze gaan wel leuk met elkaar om en het ge-ouwehoer is vaak wel leuk! En ze maken GEWELDIGE aquaria! Resultaat is vaak geweldig!

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:07:

[afbeelding]

Zag daar toevallig ook een aflevering van, die ene dat ze die flipperkast maken en die enorme aquaria met die voerrobot.
Wel geinige achtergrondtv, maar wel weer zo'n typisch Amerikaanse serie over een familiebedrijf. Of eigenlijk "familia" want ze zijn volgens mij van Italiaanse afkomst.
Maar of dat nou echt was dat die glasplaat kapot ging van die flipperkast? Dat vond ik wel erg nep overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:46:
Ik vind de 2 hoofdrolspelers in tanked wel lachen. Ze gaan wel leuk met elkaar om en het ge-ouwehoer is vaak wel leuk! En ze maken GEWELDIGE aquaria! Resultaat is vaak geweldig!
Ik kreeg wel de slappe lach toen een van die hoofdrolspelers zijn vrouw in een aquarium wilde doen om een rotsblokje te plaatsen. Gaat ze uiteindelijk akkoord, komen ze daar aan en blijkt er iemand al een berg haaien in het aquarium gestopt te hebben, de reacties dan zijn werkelijk zo grappig, ik stikte zowat van het lachen.

Maar het moet inderdaad wel in je straatje passen, het is wel wat gemaakt volgens mij, leuk voor een tussendoortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik zoek X-Files achtige series. Niet Grimm want dat is niet serieus.

Iemand een suggestie?

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:37
Mandrake466 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 16:04:
Ik zoek X-Files achtige series. Niet Grimm want dat is niet serieus.

Iemand een suggestie?
[Serie] Supernatural? [Serie] Fringe - deel 2?

[ Voor 13% gewijzigd door Coocoocachoo op 20-02-2013 16:22 . Reden: topic linkjes toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

warehouse 13?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Alcatraz? Dr. Who? Torchwood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
Eerste seizoenen van Fringe zijn zeker een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

GrooV schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:30:
Eerste Laatste seizoenen van Fringe zijn zeker een aanrader
Overigens is hier ook een topic voor: "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fringe seizoen 1 en 2 en 5 (misschien was het 4, in iedergeval de laatste) vond ik erg leuk. Vond het laatste seizoen wel wat extreem verzonnen, maar wel vermakelijk.

In iedergeval leuke serie, heb me er prima mee vermaakt. Leuke cast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Cult = dood. De Premiere had minder dan 3% van de beschikbare kijkers op dat moment en minder dan 1 miljoen kijkers.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:00:
Cult = dood. De Premiere had minder dan 3% van de beschikbare kijkers op dat moment en minder dan 1 miljoen kijkers.
Nu al? Ik heb de aflevering nog niet eens gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Phyxion schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:02:
[...]

:P

Ik heb het na 20 minuten afgezet. Vond het een vage serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Kijkt hier iemand naar ReGenesis?
IMDB: ReGenesis (TV Series 2004–2008)

Zijn 4 seizoenen van, ik ben nu net begonnen met S2. Een wat serieuzere serie, die gaat over een lab wat ziektes, virussen en uitbraken onderzoekt. Goed acteer werk, en volgens mij ook wel realistische werkwijzen. Niet net zoals bij CSI en dergelijke, dat ze binnen 2 minuten een DNA resultaat hebben. :P

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 22:21
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:55:
Fringe seizoen 1 en 2 en 5 (misschien was het 4, in iedergeval de laatste) vond ik erg leuk. Vond het laatste seizoen wel wat extreem verzonnen, maar wel vermakelijk.

In iedergeval leuke serie, heb me er prima mee vermaakt. Leuke cast.
5 is het laatste seizoen :) 1 en 2 lijkt het meest op de x-files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Phyxion schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:02:
[...]

Blijkbaar ben je daar niet de enige mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
House of Lies: Lisa Edelstein! Lache :)

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
House of cards vind ik een goede nieuwe serie, echt het idee van plotting en scheming in de politiek met toch nog een redelijke gevoel dat het ook zomaar waar kan zijn.

cult had ik echt een meh gevoel bij maar heb hem wel uitgegeken. Het was allemaal too far fetched. Het voelde ook een beetje aan als een mislukte national treasure the series aan. Zal het niet missen dus ook al vind ik het idee van national treasure the series wel leuk maar dan moet het wel beter uitgewerkt worden dan dit.

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

mrsar

waar een sar is,is een wodka

NoFearCreations schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 19:16:
Kijkt hier iemand naar ReGenesis?
IMDB: ReGenesis (TV Series 2004–2008)

Zijn 4 seizoenen van, ik ben nu net begonnen met S2. Een wat serieuzere serie, die gaat over een lab wat ziektes, virussen en uitbraken onderzoekt. Goed acteer werk, en volgens mij ook wel realistische werkwijzen. Niet net zoals bij CSI en dergelijke, dat ze binnen 2 minuten een DNA resultaat hebben. :P
canadese serie toch? heb ik ook gekeken toendertijd,vond hem wel aardig :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

• technorabilia
Alcatraz vond ik wel aardig. Alleen gecancelled en open einde dus zou ik niet kijken.

👉🏻 Blog 👈🏻

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08

4bit

Onward, to futility!

I'll do what I can, but expect very little.

Verwijderd

Iemand Red Widow pilot al gezien?

Zag hem toevallig in mijn hulu plus staan, kennelijk een opwarmertje voor het seizoen dat 3 maart begint. Lijkt me leuk, maar moet helaas eerst nog even werken voordat ik tijd heb om te kijken.

Verwijderd

Teckna schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:08:
House of cards vind ik een goede nieuwe serie, echt het idee van plotting en scheming in de politiek met toch nog een redelijke gevoel dat het ook zomaar waar kan zijn.
Voor [Serie] House of Cards kunnen jullie nu hier terecht :).

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, na het kijken van Supernatural kun je "hotdog" nog op een andere manier opvatten :+

Oscar Wilde

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:10
@Dikkiedikdik, Blijkbaar een voordeel van Hulu, want Ziekebaard geeft 3 maart aan :)

Verwijderd

Oeh, Jaime Ray Newman speelt erin mee :9

Even meepikken.

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Klein stukje van Cult gezien, best wel leuk eigenlijk. Acteerwerk moet je niet teveel opletten.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:46:
Iemand Red Widow pilot al gezien?

Zag hem toevallig in mijn hulu plus staan, kennelijk een opwarmertje voor het seizoen dat 3 maart begint. Lijkt me leuk, maar moet helaas eerst nog even werken voordat ik tijd heb om te kijken.
Staat nu ook op mijn lijstje!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:37:
@Dikkiedikdik, Blijkbaar een voordeel van Hulu, want Ziekebaard geeft 3 maart aan :)
Ik zag hem ook op usenet , wel een 480p versie, ik ga hem nu kijken. Ik denk dat ik met hulu hd beeld heb, anders wacht ik op zieke baard.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 19:30 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 15:40:
Oeh, Jaime Ray Newman speelt erin mee :9

Even meepikken.
Jaime O+ De andere 2 heksen mogen er ook wel zijn :9
IMDB: Eastwick (TV Series 2009– )

Oscar Wilde

Verwijderd

En ze heet weer Kat :D

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:D

Nu maar even naar Alexis/Molly O+2 kijken, dit keer niet in Castle :P

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 21-02-2013 20:19 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:19:
:D

Nu maar even naar Alexis/Molly O+2 kijken, dit keer niet in Castle :P
Ik draai nog even het standaard rondje series af O-)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En dan kijk jij mee? Ze is al meteen in het begin niet helemaal helder meer :+

Volgens mij zie ik trouwens O'Neill ("with two L's" :P) junior :o

[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 21-02-2013 20:23 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

Raven schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:21:
En dan kijk jij mee? Ze is al meteen in het begin niet helemaal helder meer :+...
Ik zie wel hoe de avond verloopt, ik heb 2 dagen series in te halen :+

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Haha, veel plezier :)

edit: (Nog een) Bekend gezicht in die film, Yancy Butler van IMDB: Witchblade (TV Series 2001–2002) :D

[ Voor 80% gewijzigd door Raven op 21-02-2013 20:43 ]

Oscar Wilde

Verwijderd

Red widow is tof zeg, dikke aanrader. Steengoed acteerwerk, heel goede pilot. Het moet heel gek lopen wil dit geen serie van minimaal 1 volledig seizoen worden, naast banshee een must see.

Zal verder niks vertellen, maar zet hem in de watchlist en geniet 4 maart.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 20:59 ]

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Is het van vergelijkbaar niveau als Penoza in seizoen 1? Seizoen 2 is namelijk al iets minder, en 3 wordt inmiddels gefilmd. Ik ben alleen bang dat de kwaliteit verder afzakt en hopelijk heeft Red Widow daar een beter budget voor.

Voor de mensen die het niet weten, Red Widow is gebaseerd op (of misschien spinoff van) de Nederlandse serie Penoza die door de KRO wordt uitgezonden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:42

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:24:
[...]

Ik zie wel hoe de avond verloopt, ik heb 2 dagen series in te halen :+
Pff, ik heb nu nog 16 ongekeken files in m'n 'TV' map staan :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Pagina: 1 ... 25 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.