Southland is weer begonnen. Als je The Shield leuk vindt dan kun je deze serie ook wel waarderen, denk ik. Als je de film End of Watch goed vindt, dan is Southland een aanrader.
Verwijderd
Alphas waar ze een terugkerende rol in had werd ook gecanceldSpike_wolf schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:17:
[...]
Gastrollen van Summer hebben nooit invloed gehad op series hoor, alleen series waar ze een vaste rol had werden gecanceled
Ik moest wel grinniken om dat Indiana Jones stukje (waar die martial arts gozer met dat mes begint te zwaaien en steve verveeld zijn pistool trekt en hem neer schiet)
Verder vond ik het maar een matige aflevering eigenlijk.
Jimmy Kimmel
Season 11 / Episode 28 → James Franco, Nigella Lawson, Fall Out Boy
Airs: Feb 13, 2013, Weekdays at 00:05 on ABC
Season 11 / Episode 28 → James Franco, Nigella Lawson, Fall Out Boy
Airs: Feb 13, 2013, Weekdays at 00:05 on ABC
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Oh ja, true. Maar Alpha's had voor zij in beeld kwam al veel grotere problemen, jammer want het had best wat potentie.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:24:
[...]
Alphas waar ze een terugkerende rol in had werd ook gecanceld.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Helemaal mee eens, alhoewel Southland nog een stukje rauwer is.ChuckyDevil schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:59:
Southland is weer begonnen. Als je The Shield leuk vindt dan kun je deze serie ook wel waarderen, denk ik. Als je de film End of Watch goed vindt, dan is Southland een aanrader.
Volg het al sinds het eerste seizoen, en vind het een geweldig goede en realistische serie
Ik schrok toen ik het gezicht van Dean zag in de nieuwste ep van Supernatural
Dat zit wel Schnorr.
Yess eindelijk! Southland is gewoon zoooo goed.ChuckyDevil schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:59:

Gewoon lekker rauw politiewerk.
spoiler:
Dat ze gaan ruzieën met de sheriffs department over de plaats van een slachtoffer op een spoorwegovergang, wie er verantwoordelijk is en het op moet ruimen
[ Voor 23% gewijzigd door messi op 14-02-2013 19:11 ]
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Net kwam bij mij de pilot van Zero Hour al binnen als WEB-DL. Een dag eerder dan gepland dus.
* Anthirian gaat kijken of het wat is
* Anthirian gaat kijken of het wat is
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
Pff, Utopia was weer heerlijk
(even los van wat Janus is, dat is een heel andere discussie
)
Qua vaagheid en weirdness heb ik er eindelijk mijn vingers erop kunnen leggen, Twin Peaks (al staat die serie met kop en schouders erboven) en de film Pi

Qua vaagheid en weirdness heb ik er eindelijk mijn vingers erop kunnen leggen, Twin Peaks (al staat die serie met kop en schouders erboven) en de film Pi
Survivor seizoen 26
is ook weer begonnen!
Basement Bios ---- Exo-S
Zero Hour vind ik erg leuk
Dus het zal wel snel weer gecanceld worden. Er zit een verhaal achter.....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wist niet dat die al uit was.. Dacht dat die morgen pas zou komen, maar kan hier al blijkbaar een week naar s01e01 kijken..wontcachme schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:47:
Zero Hour vind ik erg leuk![]()
![]()
![]()
// edit, net aflevering 1 gekeken, dit belooft heel gaaf te worden
[ Voor 8% gewijzigd door Bobmeister op 15-02-2013 00:36 ]
Ik vond Zero Hour in het begin nogal cheesy, maar tegen het einde begon het verhaal wat beter zichtbaar te worden. Vooral het feit dat die FBI agente in 'r eentje (zonder enige backup of communicatie met het bureau) meegaat met die man was een beetje vreemd, en zo waren er nog een paar dingen die nogal geforceerd overkwamen.
Niet alles was even sterk (hoe die vent ook alles van klokken weet) en de FBI met de ontvoering omging, maar over het algemeen toch een lekker verhaal erin. Alleen ben ik bang dat het te moeilijk is voor de gemiddelde amerikaan. Dit zou beter werken op een kabel zender vermoed ik.Anthirian schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 02:02:
Ik vond Zero Hour in het begin nogal cheesy, maar tegen het einde begon het verhaal wat beter zichtbaar te worden. Vooral het feit dat die FBI agente in 'r eentje (zonder enige backup of communicatie met het bureau) meegaat met die man was een beetje vreemd, en zo waren er nog een paar dingen die nogal geforceerd overkwamen.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Haha dat idee heb ik ook altijd, zodra je moet nadenken is het niet lang voor er een cancel tegenaan gaat. Jammer is het wel, dat zijn toch meestal de leukste series.wontcachme schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:47:
Zero Hour vind ik erg leuk![]()
![]()
![]()
Ik moet zeggen, dat ondanks deze laatste aflevering van Supernatural net zo goed een aflevering zou kunnen zijn geweest van uit seizoen 1-3 (hellhounds, crossroads-deal e.d.), vond ik het wel weer een goeie aflevering.
Eerst dacht ik dat de "spanning" tussen de broers even weg was, maar toen de line kwam dat Dean eigenlijk geen licht meer ziet aan het einde van de tunnel en dit nou eindelijk eens samen met Sam besprak, was dat gevoel weer terug.
Ik ben erg benieuwd wat de schrijvers eruit gaan halen wat betreft die testen van God om te kunnen slagen de poorten van de hell voor eeuwig te kunnen sluiten.
Interessant blijft ook die Abaddon demon, handpicked door Lucifer. Volgens bijbelverhalen is het een gevallen engel (angel of destruction of angel of death, weet ik ff niet meer) die net zoals Lucifer (angel of light) uit de angel-gilde geoutcasted werd. Abaddon is in supernatural tot nu toe de enige overgebleven demon die van plan was om de Man of Letters legacy te eindigen....
Maar Abaddon is dood, of in ieder geval uitgeschakeld. Ik ben benieuwd of hier nog een mooi verhaal van gaat komen.
En sinds dat Castiel Samandriel vermoord heeft (op commando van Naomi) is het duidelijk dat Sam en Dean hem niet meer vertrouwen, maar we zitten al op aflevering 14.....welke rol gaat hij nog spelen??
Eerst dacht ik dat de "spanning" tussen de broers even weg was, maar toen de line kwam dat Dean eigenlijk geen licht meer ziet aan het einde van de tunnel en dit nou eindelijk eens samen met Sam besprak, was dat gevoel weer terug.
Ik ben erg benieuwd wat de schrijvers eruit gaan halen wat betreft die testen van God om te kunnen slagen de poorten van de hell voor eeuwig te kunnen sluiten.
Interessant blijft ook die Abaddon demon, handpicked door Lucifer. Volgens bijbelverhalen is het een gevallen engel (angel of destruction of angel of death, weet ik ff niet meer) die net zoals Lucifer (angel of light) uit de angel-gilde geoutcasted werd. Abaddon is in supernatural tot nu toe de enige overgebleven demon die van plan was om de Man of Letters legacy te eindigen....
Maar Abaddon is dood, of in ieder geval uitgeschakeld. Ik ben benieuwd of hier nog een mooi verhaal van gaat komen.
En sinds dat Castiel Samandriel vermoord heeft (op commando van Naomi) is het duidelijk dat Sam en Dean hem niet meer vertrouwen, maar we zitten al op aflevering 14.....welke rol gaat hij nog spelen??
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Zero Hour, aardig thema/ verhaal maar slechte uitvoering met name zeer matig acteerwerk en effects.
Zit er dik in dat deze gecancelled gaat worden.
Zit er dik in dat deze gecancelled gaat worden.
Het idee van Zero Hour is wel aardig, maar heel erg denderend is het niet. Ik blijf even kijken maar ik krijg van de pilot niet het gevoel dat dit een lang leven heeft, maar het idee is goed, dus wellicht dat de komende afleveringen een stuk beter worden uitgewerkt
Humankind… be both.
Ben ik de enigste die telkens Mark Green zag staan ipv Hank Galliston
POI was ook weer goed. Deze serie blijft zo veel nieuwe wendingen geven dat ik onderhand verdwaald raak
En de voorlopige kijkcijfers wijzen erop dat Zero Hour een flop is. Lijkt erop dat de eerst ep het nog slechter doet dan Do No Harm.
POI was ook weer goed. Deze serie blijft zo veel nieuwe wendingen geven dat ik onderhand verdwaald raak
En de voorlopige kijkcijfers wijzen erop dat Zero Hour een flop is. Lijkt erop dat de eerst ep het nog slechter doet dan Do No Harm.
[ Voor 28% gewijzigd door wontcachme op 15-02-2013 15:53 ]
Wie was die dame aan het eind in POI?
spoiler:
Die ex-collega van John?
Ik denk ook nog steeds aan Mark Green iedere keer als ik 'over the rainbow' hoorwontcachme schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:05:
Ben ik de enigste die telkens Mark Green zag staan ipv Hank Galliston
Same here. Die ep staat in mijn geheugen gegrift. Overigens mis ik ER wel. Bleef een leuke serie.Teckna schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:07:
[...]
Ik denk ook nog steeds aan Mark Green iedere keer als ik 'over the rainbow' hoor
Nee, die vrouw die achter Herald aan zit/zat. Volgens mij ook een hacker als ik me goed herinner.Coenen schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:02:
Wie was die dame aan het eind in POI?spoiler:Die ex-collega van John?
wontcachme schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:19:
[...]
Same here. Die ep staat in mijn geheugen gegrift. Overigens mis ik ER wel. Bleef een leuke serie.

Maar inderdaad, bleef een erg leuke serie
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 15-02-2013 18:24 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Juist omdat het lijkt alsof het uit de eerdere seizoenen komt, was het zo'n goede aflevering. Ze waren in seizoen 6 en 7 de draad behoorlijk kwijt, maar langzaamaan begint het weer richting het niveau van de eerste vijf seizoenen te gaan. Dat juich ik van harte toeDeathchant schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:35:
Ik moet zeggen, dat ondanks deze laatste aflevering van Supernatural net zo goed een aflevering zou kunnen zijn geweest van uit seizoen 1-3 (hellhounds, crossroads-deal e.d.), vond ik het wel weer een goeie aflevering.

Coenen schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:02:
Wie was die dame aan het eind in POI?spoiler:Die ex-collega van John?
spoiler:
Dat was Root, de hacker die inderdaad Harald had gekidnapt aan het einde van vorig seizoen
Ben benieuwd waar dat weer toe gaat leiden. Ik vond het iniedergeval weer een lekkere aflevering.
Summer in action bij Hawaii 5-0. Doet me terugdenken aan serenity en firefly
. Mss de Sarah connor chronicles maar eens kijken.
Als Summer er in mee speelt dan kun je wachten tot de show gecancelled wordt.m4yall schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:56:
Summer in action bij Hawaii 5-0. Doet me terugdenken aan serenity en firefly. Mss de Sarah connor chronicles maar eens kijken.

Verwijderd
feep schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:59:
[...]
Als Summer er in mee speelt dan kun je wachten tot de show gecancelled wordt.

Ben Community aan het kijken. Sowieso al een geweldige serie, maar s01e21 is echt awesome met z'n verwijzing naar Goodfellas
(én The Godfather én Breaking Bad
).
[ Voor 14% gewijzigd door handige_harrie op 15-02-2013 21:36 ]
Verwijderd
Dit dus, acteerprestaties waren gewoon slecht.Spike_wolf schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:48:
Het idee van Zero Hour is wel aardig, maar heel erg denderend is het niet. Ik blijf even kijken maar ik krijg van de pilot niet het gevoel dat dit een lang leven heeft, maar het idee is goed, dus wellicht dat de komende afleveringen een stuk beter worden uitgewerkt
Slappe effecten, mismatch audio vs omgeving, ok daar kan ik mee leven. Maar zet dan tenminste een stevige cast neer met dat onderwerp

+1 overigens voor het vermelden van The Goonies
De helft van de tijd kan ik de verwijzingen niet eens bijhouden. Zo'n toffe serie dat Community. 4x2 was deze week op tv in murica, jammer dat het na 10 of 12 afleveringen af is met de prethandige_harrie schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 21:29:
Ben Community aan het kijken. Sowieso al een geweldige serie, maar s01e21 is echt awesome met z'n verwijzing naar Goodfellas(én The Godfather én Breaking Bad
).
[video]
Episode 3 van The Americans was erg goed! Deze serie blijf ik zeker wel even volgen. Keri Russell wordt ook steeds geloofwaardiger
Sowieso is die serie wel een aanrader. En Summer is elke aflevering aanwezigm4yall schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 20:56:
Mss de Sarah connor chronicles maar eens kijken.

* Stukfruit heeft daarnet Zero Hour gezien

Als je door de cliches en onzin heen kan kijken, en vooral fan bent van dingen als Da Vinci Code en National Treasure, dan zit je met deze serie zo te zien wel goed
Ik mis Nicholas Cage alleen een beetje
Dat zit wel Schnorr.
Ik heb de serie destijds gevolgd. Vond em erg leuk (mede door summerChuckyDevil schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 03:02:
[...]
Sowieso is die serie wel een aanrader. En Summer is elke aflevering aanwezigDe serie had van mij door mogen gaan, maar had een prima einde. Ik vind het wel jammer dat Summer pech heeft met series die gecanceld worden.
2 weken geleden alVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 10:11:
Zonde... Do No Harm is al na 2 eps gecanceld.
http://www.tvrage.com/new...by-nbc-after-two-episodes
Verwijderd
Robin Williams en Buffy Sarah Michelle Gellar in 1 show???
http://www.hollywoodrepor...-gellar-star-robin-421983
SHUT UP AND MAKE IT SO
http://www.hollywoodrepor...-gellar-star-robin-421983
SHUT UP AND MAKE IT SO

Humankind… be both.
'Hannibal' finally gets premiere date
Scully en MorpheusReady to make a reservation for NBC’s Hannibal?
The serial killer thriller will premiere Thursday, April 4 at 10 p.m.
The time slot is a bit of a surprise. One would expect given NBC’s recent drama struggles that the Bryan Fuller series would at least have its premiere stunted behind The Voice this spring, a strategy that’s really helped another freshman drama, Revolution. This particular time slot just saw the short-lived Do No Harm do a ratings face-plant. Then again, a dark crime drama about a killer cannibal and the family friendly reality series aren’t exactly hugely compatible anyway.
Typically one would expect a midseason drama’s premiere date to get announced sooner. There was some industry speculation NBC was holding off on revealing the show’s date until some of the media furor about violence on TV in the wake of the Newtown shooting had eased (actually, this date wasn’t announced by the network — Fuller tweeted the date and NBC confirmed it). Also, Fox’s dark serial killer thriller The Following seemingly wasn’t adversely impacted by any of the violence headlines and has been so far the only freshman midseason launch to deliver respectable numbers.
Hannibal explores the relationship between FBI agent Will Graham (Hugh Dancy) and brilliant psychiatrist and killer Dr. Hannibal Lecter (Mads Mikkelsen). The show also features Laurence Fishburne as Graham’s boss Jack Crawford and X-Files star Gillian Anderson making her TV return as Dr. Lecter’s therapist.
Oscar Wilde
Dit kan nog best wel eens vermakelijk gaan wordenStukfruit schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 06:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je door de cliches en onzin heen kan kijken, en vooral fan bent van dingen als Da Vinci Code en National Treasure, dan zit je met deze serie zo te zien wel goed

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Serie was mooi (hoofdrolspeelster ookChuckyDevil schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 03:02:
[...]
Sowieso is die serie wel een aanrader. En Summer is elke aflevering aanwezigDe serie had van mij door mogen gaan, maar had een prima einde. Ik vind het wel jammer dat Summer pech heeft met series die gecanceld worden.
Ik zal dit keer de eer op mij nemen:furby-killer schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:18:
Echter een prima einde? Dat was de moeder alle cliffhangers.
De moet van alle cliffhangers was die van Las Vegas.
Deze serie blijft elke maand terug komen
Verwijderd
als jij er elke maand over schrijft wel 
Ik heb trouwens de hele tijd de neiging hier over banshee te kletsen, maar ik kan me inhouden. Maar als iemand dat nog niet kent, zoek dan zeker het topic even op. Want dat is GOED
Ik heb trouwens de hele tijd de neiging hier over banshee te kletsen, maar ik kan me inhouden. Maar als iemand dat nog niet kent, zoek dan zeker het topic even op. Want dat is GOED
Verwijderd
Of zoals ik het op een ander forum noemde:wontcachme schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:20:
[...]
Ik zal dit keer de eer op mij nemen:
De moeder van alle cliffhangers was die van Las Vegas.
...
But the number one to revive: Las Vegas. That show ended badly. And evil.
Jeuuuuuzes wat slecht zeg. Heb er nu een kwartier op zitten en trek al minstens 12 minuten een zuur gezicht vanwege het slechte acteren.Stukfruit schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 06:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Up All Night is 99% zeker per direct gecancelled.
It looks like we may have already seen the final episode of NBC’s comedy series Up All Night. The network’s plans to revamp the modestly rated single-camera sophomore as a multi-camera were dealt a major blow late last week when star Christina Applegate departed the project. After originally planning five multi-camera episodes to close out the season, NBC early this week trimmed that scenario to one episode, without Applegate, to be helmed by uber multi-camera director James Burrows. Now I hear that episode is being scrapped too. Sources point to problems with the talent — I hear at least one of Up All Night‘s two remaining stars, Will Arnett and Maya Rudolph, told the network they were uncomfortable going forward with the series which, in addition to Applegate, recently lost its creator, Emily Spivey. The talk about a possible replacement for Applegate (Lisa Kudrow was a name that emerged early on) never materialized.
[ Voor 76% gewijzigd door wontcachme op 16-02-2013 21:18 ]
Probeer iedereen hier up to date te houden
En wat doe je hier? Ga eens snel Las Vegas seizoen 5 cliffhanger kijken
[ Voor 19% gewijzigd door wontcachme op 16-02-2013 21:20 ]
Verwijderd
Het was meer sarcastisch bedoeltwontcachme schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:19:
[...]
Goh, helemaal niet verwacht
Alweer?En wat doe je hier? Ga eens snel Las Vegas seizoen 5 cliffhanger kijken
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 21:24 ]
Waarvoor dankwontcachme schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 21:19:
[...]
En wat doe je hier? Ga eens snel Las Vegas seizoen 5 cliffhanger kijken
Verwijderd
Ik lees net wikipedia over Christina Applegate, wist niet dat ze met een Nederlander getrouwd is...
Wat ik me afvroeg. Welke afgelopen series bewaren jullie? Dit kan om verschillende redenen, maar vroeg me dit zo eens af.
Mijn belangrijkste series:
- ER (kwaliteit en sterk)
- Scrubs (blijft altijd leuk)
- Star Trek DS9, Voy, Enter (ik ben een trekkie
)
- Chuck (tja, je bent een nerd of niet
)
- Stargate SG1, Atlantis, SGU (ben ook een stargater
)
- Third Watch (geweldige politie/brandweer/ambu serie met zeer veel aspecten)
- The Pretender (blijft een leuke en goede serie en zeer moeilijk te vinden)
- The Pacific/BoB (classics)
- JAG (moeilijk te vinden en goede serie)
- Due South (niet een heel bekende serie volgens mij, maar hij blijft leuk ondanks zijn leeftijd)
- Star Trek DS9, Voy, Enter (ik ben een trekkie
- Chuck (tja, je bent een nerd of niet
- Stargate SG1, Atlantis, SGU (ben ook een stargater
- Due South (niet een heel bekende serie volgens mij, maar hij blijft leuk ondanks zijn leeftijd)
Verwijderd
Misschien dat ik ooit eens zo gek ben om mijn dvd verzameling te posten, maar iig het zijn er heel veel

Ik bewaarde altijd alles en liet Sickbeard ook WEB-DL's vervangen door BluRay rips zodra die beschikbaar waren etc (Mijn Lost folder was 235GB). Laatst helaas die schijf van 2TB "moeten" formatteren omdat ik hem onder Windows nodig had en hij HFS+ waswontcachme schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:12:
Wat ik me afvroeg. Welke afgelopen series bewaren jullie? Dit kan om verschillende redenen, maar vroeg me dit zo eens af.
- Star Trek DS9, Voy, Enter (ik ben een trekkie)
- Chuck (tja, je bent een nerd of niet)
- Stargate SG1, Atlantis, SGU (ben ook een stargater)
Deze heb ik lang niet allemaal op dvdVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:29:
Misschien dat ik ooit eens zo gek ben om mijn dvd verzameling te posten, maar iig het zijn er heel veel
Twylight schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:36:
[...]
Ik bewaarde altijd alles en liet Sickbeard ook WEB-DL's vervangen door BluRay rips zodra die beschikbaar waren etc (Mijn Lost folder was 235GB). Laatst helaas die schijf van 2TB "moeten" formatteren omdat ik hem onder Windows nodig had en hij HFS+ was
Ik kan eigenlijk alles wel vinden als ik echt wil, daarom bewaar ik helemaal niets. (ook al heb je gelijk en was the pretender erg lastig te vinden toen ik die laatst opnieuw wilde kijkenwontcachme schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:12:
Zo duur is 2TB tegenwoordig ook niet meer, ik had dan gewoon gekozen om een 2e schijf te halen ipv al mn data te vernietigenTwylight schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:36:
[...]
Ik bewaarde altijd alles en liet Sickbeard ook WEB-DL's vervangen door BluRay rips zodra die beschikbaar waren etc (Mijn Lost folder was 235GB). Laatst helaas die schijf van 2TB "moeten" formatteren omdat ik hem onder Windows nodig had en hij HFS+ was
[ Voor 24% gewijzigd door Teckna op 17-02-2013 00:03 ]
hmm, ik heb ook een mapje \series\bewaren 
Wat staat daar op dit moment in:
-BSG
-Buffy (WTF, heb ik die bewaard?
)
-Downton Abbey
-Eureka
-Firefly
-Flashpoint
-Fringe
-Generation Kill
-Rome
-ST:TNG
-SG:A
-SG1
-Yes minister
-Yes Prime Minister
Aan de ene kant een beetje onzin om het te bewaren: Ik kijk het toch nooit terug en het is altijd wel ergens te vinden.
Aan de andere kant: Opslag is toch bijna gratis, dus waarom niet nog meer series parkeren?
Wat staat daar op dit moment in:
-BSG
-Buffy (WTF, heb ik die bewaard?
-Downton Abbey
-Eureka
-Firefly
-Flashpoint
-Fringe
-Generation Kill
-Rome
-ST:TNG
-SG:A
-SG1
-Yes minister
-Yes Prime Minister
Aan de ene kant een beetje onzin om het te bewaren: Ik kijk het toch nooit terug en het is altijd wel ergens te vinden.
Aan de andere kant: Opslag is toch bijna gratis, dus waarom niet nog meer series parkeren?
Verwijderd
Wat kijk ik nog vaak terug op dvd?wontcachme schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:40:
[...]
Deze heb ik lang niet allemaal op dvd. Meeste alleen digitaal.
...
- Las Vegas (
- Buffy
- Joan Of Arcadia
- Veronica Mars
- Dead Like Me
- Firefly
- The Sarah Connor Chronicles
- Dollhouse
- Wonderfalls
- The 4400
- Keyzer & de Boer Advocaten
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan

Alles. Ik heb 'iedere' (pilots die kut zijn er wel afgemieterd) aflevering die ik de afgelopen 3, 3,5 jaar heb gedownload opgeslagen. Er staat nu 4,044 files in 175 verschillende mappen op mijn serie schijf. Ja, iedere serie krijgt zijn eigen map. Gelukkig hoef ik niets in 720p kwaliteit te hebben.wontcachme schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:12:
- Star Trek DS9, Voy, Enter (ik ben een trekkie)
- Chuck (tja, je bent een nerd of niet)
- Stargate SG1, Atlantis, SGU (ben ook een stargater)
Zero Hour, best grappig. Ongeloofwaardige onzin natuurlijk, maar wel leuk om de combinatie van werkelijke historie en op hol geslagen fantasie te volgen. Het eerste kwartier is wat houterig vanwege de krampachtige dialogen waarmee personages en situaties aan ons, de kijkers, worden geintroduceeerd [sluitpost op de begroting van het scenario?] maar daarna trekt dat gelukkig bij - de over het algemeen degelijke acteurs zorgen vanaf dat moment dat het zonder tenenkrommen te volgen blijft. Geef de eerste 2, 3 afleveringen hierna wel een kans. Grote vraag voor mij is of ze het boeiend genoeg kunnen houden.
Heb hem hier na 25 minuten uitgezet, het kon me gewoon niet meer boeien. Begon onder het kijken op de telefoon facebook/twitter te checken. Dat is mijn omschakelpuntarsimo schreef op zondag 17 februari 2013 @ 08:03:
Zero Hour, best grappig. Ongeloofwaardige onzin natuurlijk, maar wel leuk om de combinatie van werkelijke historie en op hol geslagen fantasie te volgen. Het eerste kwartier is wat houterig vanwege de krampachtige dialogen waarmee personages en situaties aan ons, de kijkers, worden geintroduceeerd [sluitpost op de begroting van het scenario?] maar daarna trekt dat gelukkig bij - de over het algemeen degelijke acteurs zorgen vanaf dat moment dat het zonder tenenkrommen te volgen blijft. Geef de eerste 2, 3 afleveringen hierna wel een kans. Grote vraag voor mij is of ze het boeiend genoeg kunnen houden.
Ik kijk een serie echt nooit voor een tweede keer. Dan weet je toch al wat er gaat gebeuren?
👉🏻 Blog 👈🏻
True, maar er zijn gewoon series die steen en steen goed zijn.kraades schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:08:
[...]
Ik kijk een serie echt nooit voor een tweede keer. Dan weet je toch al wat er gaat gebeuren?
Vooral van Buffy en Firefly zijn er afleveringen die ik al 20 keer gezien heb en nog wel vaker kan zien. 'Hush' of 'Once More With Feeling' anyone?
Ik heb een paar series (en films) op DVD, en dat zijn echt alleen de in mijn ogen HELE goede series. En dat zijn er niet heel veel
De overige zut die ik kijk gooi ik gelijk na het kijken weg, 99% zal ik toch nooit van m'n leven meer zien, mocht ik iets toch nog eens willen zien kun je het zo weer terug vinden.
Humankind… be both.
Een standaard whodunnit serie kijk ik ook geen tweede keer, maar series die echt een verhaal te vertellen hebben en daarbij interessante personages en hun ontwikkeling goed uitwerken kunnen zeer de moeite waard zijn om te herkijken. Ook goeie comedies lenen zich om meer dan eens te kijken.kraades schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:08:
[...]
Voorbeelden van (mini-)series die ik geheel of gedeeltelijk heb herkeken, soms meer dan een keer:
- The West Wing
- The Big Bang Theory
- Band Of Brothers
- Pride & Prejudice (BBC, 1995)
- Robin Of Sherwood
- ST TNG
- In Plain Sight
- Chuck
- Blackadder
- Firefly
- Life
- The IT Crowd
- Scrubs (eerste 4 seizoenen)
Verwijderd
Ik ontdek altijd wel weer wat nieuws en dat maakt mij dat ik bepaalde series gewoon meerdere keren kijkkraades schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:08:
[...]
Verwijderd
Heeft iemand enig zicht op 666 park avenue?
Ik had een week of 2 geleden opeens aflevering 10 binnen, maar daarna stopte het weer. Was het even vergeten en zoek nu op aflevering 11 en heb die gevonden. Maar aflevering 12 en 13 (het slot)?
Is dat slot niet uitgezonden op de Spaanse tv (die kennelijk een half jaar voorloopt met Amerika bij deze serie)? Volgens wikipedia is afleveing 12 wel uitgezonden namelijk.
Ik heb wat aparte series die ik al 2 keer gezien heb (minimaal):
Jericho (4 keer herzien)
Persons unknown (2 keer herzien)
Fringe
Lost (zelf nog niet helemaal gezien, mijn vrouw al 2 keer)
game of thrones (we beginnen vanavond aan de 3e keer kijken)
biggest loser (heb 12 van de XXX aantal seizoenen gezien en heb 2 seizoenen 2 keer gezien)
man v food (heb alles zeker 3 keer gezien)
food wars (zeker ook 2 keer gezien)
Ik ga mooi met jullie series aan de haal, er is zoveel dat ik nog moet kijken
Ik had een week of 2 geleden opeens aflevering 10 binnen, maar daarna stopte het weer. Was het even vergeten en zoek nu op aflevering 11 en heb die gevonden. Maar aflevering 12 en 13 (het slot)?
Is dat slot niet uitgezonden op de Spaanse tv (die kennelijk een half jaar voorloopt met Amerika bij deze serie)? Volgens wikipedia is afleveing 12 wel uitgezonden namelijk.
Mmm, interessante vraag.wontcachme schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 23:12:
Ik heb wat aparte series die ik al 2 keer gezien heb (minimaal):
Jericho (4 keer herzien)
Persons unknown (2 keer herzien)
Fringe
Lost (zelf nog niet helemaal gezien, mijn vrouw al 2 keer)
game of thrones (we beginnen vanavond aan de 3e keer kijken)
biggest loser (heb 12 van de XXX aantal seizoenen gezien en heb 2 seizoenen 2 keer gezien)
man v food (heb alles zeker 3 keer gezien)
food wars (zeker ook 2 keer gezien)
Ik ga mooi met jullie series aan de haal, er is zoveel dat ik nog moet kijken
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 10:47 ]
Dat had ik van de week bij het (nu helemaal achter elkaar) herkijken van:Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:35:
[...]
Ik ontdek altijd wel weer wat nieuws en dat maakt mij dat ik bepaalde series gewoon meerdere keren kijk

Later las ik dat er nog meer pics (niet alleen van Teal'c) zijn te vinden.
"You're name is Meredith?

Nog 17 ep's te gaan en daarna maar eens kijken welke daarna herkeken gaat worden. Van een aantal series heb ik echter helaas nog geen (kwalitatief redelijk goede) bron kunnen vinden.

Denk aan Mutant X, Police Academy, Rex en nog een paar.
Bedenk mij net dat ik Dragonball (van voor de Z) nog ergens klaar heb staan en nog nooit heb gezien, terwijl ik Z en GT + de films meerdere keren heb gezien
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 17-02-2013 13:16 ]
Oscar Wilde
Ik ga Fringe eens weer oppakken. Destijds afgehaakt maar ben wel benieuwd nu met het einde erbij hoe het nu allemaal is gegaan
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Net de pilot van The Americans gezien. Not at all bad! Daar zit zeker potentie in. Wat ik me wel afvraag... is het echt toeval dat die FBI agent, die net aangesteld is om sleeper agents te vinden, tegenover een stel sleeper agents gaat wonen die ook net door de hele FBI gezocht worden? Ik begrijp dat er sommige toevalligheden for the sake of the story ingebakken moeten worden, maar come on... soms kun je daar in doorschieten. Of behoor ik dit na de pilot nog niet zeker te weten?
Kan ik me ook voorstellen, maar het feit dat er in 1965 48 miljoen huishoudens in Amerika waren (yes, I checkedMartinspire schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:07:
Het lijkt erop dat het wel toeval is ja. Die Russen woonden daar al een tijdje en die FBI is verhuisd omdat ie dus naar die andere unit is gegaan. Dit suggereert dat het dus toeval is. Maar ik denk dat dat meer is gedaan om wat meer spanning in het verhaal te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Sagaris op 17-02-2013 13:29 ]
Ik wordt elders op het forum gepest omdat ik Grey's Anatomy kijk 
Humankind… be both.
GA is awesome, mensen weten niet.Spike_wolf schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:58:
Verwijderd
Zo, ik heb inmiddels een werkende netflix account en hulu plus is onderweg (zit even op mijn amerikaanse creditcard te wachten). Werkt op de ipad en op alle mediaspelers hier in huis.
Heb ik weer een shitload aan nieuwe series, allemaal met engelse subs als ik wil en ik hoef het niet eens meer te downloaden. Gemak dient de mens en dat voor iets van 12 euro per maand. Ideaal.
Wel jammer dat het met zoveel omwegen en truuks moet, maar met google kom je daar wel uit. En ideaal voor amerikaanse series.
Edit: net even het aanbod zitten bekijken van netflix en dat is werkelijk ongehoord veel. Ik kan jaren en jaren vooruit, wat een berg tv series zitten hierin zeg, gewoon oude series en nieuwe series helemaal compleet, een shitload aan britse series en miniseries, feitelijk een must have voor iedereen hier. Bizar dat dit kan voor minder dan 5 euro per maand, waarom zou ik uberhaupt nog downloaden, kost me alleen maar tijd. Na spotify ontdekt te hebben download ik al geen mp3's meer, ik denk dat ik nu geen films en series mee hoef te downloaden. Dat zal me een boel tijd schelen zeg. Heerlijk.
Heb ik weer een shitload aan nieuwe series, allemaal met engelse subs als ik wil en ik hoef het niet eens meer te downloaden. Gemak dient de mens en dat voor iets van 12 euro per maand. Ideaal.
Wel jammer dat het met zoveel omwegen en truuks moet, maar met google kom je daar wel uit. En ideaal voor amerikaanse series.
Edit: net even het aanbod zitten bekijken van netflix en dat is werkelijk ongehoord veel. Ik kan jaren en jaren vooruit, wat een berg tv series zitten hierin zeg, gewoon oude series en nieuwe series helemaal compleet, een shitload aan britse series en miniseries, feitelijk een must have voor iedereen hier. Bizar dat dit kan voor minder dan 5 euro per maand, waarom zou ik uberhaupt nog downloaden, kost me alleen maar tijd. Na spotify ontdekt te hebben download ik al geen mp3's meer, ik denk dat ik nu geen films en series mee hoef te downloaden. Dat zal me een boel tijd schelen zeg. Heerlijk.
Zeker de moeite waard. Zitten wel een paar afleveringen in de laatste seizoenen die gewoon minder zijn, maar vond het laatste seizoen wel aardig. Einde was alleen niet superbijzonder, ik ben ook meer iemand die de eerste seizoenen in de huidige tijd en in het huidige universum prima vond, het is wel wat gemaakt de laatste 2 seizoenen, maar heb er wel van genoten.Touchdomex schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:01:
Ik ga Fringe eens weer oppakken. Destijds afgehaakt maar ben wel benieuwd nu met het einde erbij hoe het nu allemaal is gegaan
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 16:03 ]
IzzieTeckna schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:01:
http://www.cracked.com/funny-5114-greys-anatomy/
Het klopt nog aardig ook
Oscar Wilde
Ik kijk vampire diaries en secret circle, dus zo erg is dat nog nietSpike_wolf schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:58:
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dan noem je ook gelijk 2 series op met flink wat vrouwelijk schoonDeathchant schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:48:
[...]
Ik kijk vampire diaries en secret circle, dus zo erg is dat nog niet
Oscar Wilde
Verwijderd
Het kan altijd ergerDeathchant schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:48:
[...]
Ik kijk vampire diaries en secret circle, dus zo erg is dat nog niet

Ik heb 1-11 binnen en op 12-13 zit ik nog te wachten... SB zegt nog 'unaired'...Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:38:
Heeft iemand enig zicht op 666 park avenue?
👉🏻 Blog 👈🏻
Is er ergens een makkelijk overzichtje te vinden van het totale aanbod van Netflix? Misschien pak ik het dan ook eens op.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 15:26:
Zo, ik heb inmiddels een werkende netflix account en hulu plus is onderweg (zit even op mijn amerikaanse creditcard te wachten). Werkt op de ipad en op alle mediaspelers hier in huis.
Mortal Kombat Legacy Seizoen 2 trailer webserie
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5l3jrR5XMSU]
Dat ziet er goed uit, al vliegen ze te snel door alle personages heen, hadden allemaal net een tikkie langer in beeld gemogen.
Wel erg jammer dat Jeri Ryan niet meer als Sonya terug komt
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=5l3jrR5XMSU]
Wel erg jammer dat Jeri Ryan niet meer als Sonya terug komt
Humankind… be both.
Haha, die was vroeger van tijd tot tijd best nog wel eens komisch.
Volgens mij kun je altijd eerst een maand trial krijgen om het uit te proberen. Zo niet, dan kun je de site eens benaderen via een van de 1001 promo sites, bv. netflix.com/ctfxc, maar ik gok dat het zonder ook werkt. Je moet wel al registreren met je creditcard en een US-postcode opgeven (Google > kies random postcode ergens in de US).Anthirian schreef op maandag 18 februari 2013 @ 00:04:
[...]
Is er ergens een makkelijk overzichtje te vinden van het totale aanbod van Netflix? Misschien pak ik het dan ook eens op.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
En terecht! Moet helaas toegeven dat ik het ook kijk:) Vanaf seizoen 1 al aan het volgen. Maar moet wel zeggen dat ik me de laatste tijd mateloos irriteer aan die serie! Die chinees komt me de STROT uit! Meredith moet lijken op n 25 jarige ongeveer? ziet eruit als een lijk van 80, en alle verhaaltjes zijn zo kort en geforceert. ze hadden de nasleep van die vliegtuigcrash VEEL langer moeten maken! Enige wat er nu nog van over is, is het verkopen van het ziekenhuis...WHO GIVES A ^&%&Spike_wolf schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:58:
Maaruhhm...ik volg t dus ook
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Einde van afgelopen aflevering van Person of Interest belooft veel goeds voor komende afleveringen

spoiler:
R00t is terug 
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Zal dit keer maar geen screencapture plaatsen ('t is de HK nietRaven schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:59:
Debbie viel het als eerste opspoiler:dat ze daar iets anders dan de meeste vrouwen heeft zitten en toen ze staand stond te pissen a la een dude
[afbeelding]
heb ik wel even gelachen toen die bezopen pa van Jimmy/Steve binnen kwam wandelen
spoiler:
*Raven mompelts iets over odol 
Oscar Wilde
Wat kijken jullie trouwens op woensdag? Ik moet heb op woensdag alleen White Collar en dat is een beetje magertjes
Op woensdag?
Hart Of Dixie
NCIS
Pretty Little Liars
New Girl
Body Of Proof
White Collar
The Late Late Show
Of nou ja, die haal ik op woensdag binnen, heb lang niet altijd tijd om ze ook daadwerkelijk te kijken diezelfde dag, dat is met alle andere dagen eigenlijk net zo
Hart Of Dixie
NCIS
Pretty Little Liars
New Girl
Body Of Proof
White Collar
The Late Late Show
Of nou ja, die haal ik op woensdag binnen, heb lang niet altijd tijd om ze ook daadwerkelijk te kijken diezelfde dag, dat is met alle andere dagen eigenlijk net zo
Humankind… be both.
Ja da's niksSpike_wolf schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:32:
Op woensdag?
Hart Of Dixie
NCIS
Pretty Little Liars
New Girl
Body Of Proof
Craig haal ik ook iedere dag binnenSpike_wolf schreef op maandag 18 februari 2013 @ 14:32:
The Late Late Show
Top Gear US en Vegas (is dat al gecancelt eigenlijk?)
There is no place like 127.0.0.1
Vegas zal wel niet gecancelled worden toch?
Gisteren de eerste aflevering gekeken van Zero Hour. Beetje Da Vinci Code achtig. Ik vind het wel potentie hebben.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dit topic is gesloten.
Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.