Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.658 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik vind het jammer van Do No Harm. Ik vond het best vermakelijk, maar mijn standaarden zijn ook niet zo hoog.

En ik blijf van mening dat als je kijkcijfers zo laag zijn na 2 afleveringen dat je iets niet goed doet met de marketing of programmering. Je kan dan nog niet zeggen of een serie goed is of niet. Ik heb het gevoel dat ze een quota hebben voor nieuwe series en dat ze deze bij gebrek aan andere opties hebben gekozen, zonder het ook maar enige echte kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wow, knallend einde van Silent Witness S16E10 Greater Love part 2....
spoiler:
RIP Leo :/

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 10-02-2013 19:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Utopia!
Vreemde maar wel erg vermakelijke Britse serie.

Ook Ripper Street en Mr Selfridge zijn aanraders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:44
Dit weekend begonnen met Arrow.
Heb nu 9 afleveringen gezien.
Vind het wel een leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Een verbluffende scene uit een Canadese Franstalige politieserie '19-2', een lange take van 12 minuten: YouTube: School Shootout - 19-2 - Amazing long take!

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utopia heeft niet eens een IMDb rating :(? Ik denk even kijken of het echt zo leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:56

Quad

Doof

Ben ik gek of lijk ik de enige te zijn die Touch wel erg leuk vind?
In elk geval bedankt voor de herinnering dat S2 weer begonnen is, kan ik hem aan mn playlist toevoegen :).

Ook goed dat Banshee een eigen topic heeft btw, top! _O_

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wait wut, loopt er nu een
spoiler:
hermafrodiet

rond in Shameless?

Ik wil wel eens weten wat die pa van Steve/Jimmy heeft gedacht in de toiletscene :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:06

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:51:
spoiler:
hermafrodiet

rond in Shameless?

Ik wil wel eens weten wat die pa van Steve/Jimmy heeft gedacht in de toiletscene :+
Moet er niet een Shameless topic komen? :+ Of denk je dat alleen wij 2 er gaan zitten :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die was er, voor de UK versie, maar een keer raden waar die staat ;)

RIP "Ethan Rayne" (Buffy), Robin Sachs (1951–2013) @ IMDB
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100629103559/xana/images/9/94/Ethanbanner1.jpg

Buffy The Vampire Slayer star Robin Sachs's shock death aged 61
British actor Robin Sachs, most famous for his role in Buffy The Vampire Slayer, has died aged 61.

The actor passed is believed to have passed away on February 1. The cause of his death has not been disclosed.

News of his Sachs' death - described as 'sudden and unexpected' was posted on his official website.

The message read: 'It is with great sadness that we have to announce the sudden and unexpected passing of Robin Sachs.

'Please join us in raising a glass to Robin — goodbye, dear friend. Thank you for all the laughter and the cookies. We will miss you so very much.'

Sachs played Ethan Rayne on the hit Buffy series, which starred Sarah Michelle Gellar.

His character was an evil sorcerer and arch rival to Giles, Buffy's mentor.

Sachs also played Adam Alexander Carrington in the 1991 mini-series Dynasty: The Reunion, a role originally played by Gordon Thomson.

His film credits include Ocean's Eleven and The Lost World: Jurassic Park.

He also appeared in sci-fi shows including Babylon 5, Star Trek: Voyager and Torchwood: Miracle Day.

Both of Sachs' marriages failed. He was married to Welsh actress Siân Phillips from 1979 to 1991 and then to Casey Defranco from 1995 to 2006.

Armin Shimerman, who played Principal Synder on Buffy, tweeted a tribute to his co-star.

He wrote: 'It is with great pain&shock, Kitty & I mourn the loss of our friend Robin Sachs.

'All who knew him,knew how special Robin was.'

[ Voor 97% gewijzigd door Raven op 11-02-2013 13:07 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:01:
Die was er, voor de UK versie, maar een keer raden waar die staat ;)

RIP "Ethan Rayne" (Buffy), Robin Sachs (1951–2013)
In het archief? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y :P

[ Voor 42% gewijzigd door Raven op 11-02-2013 13:06 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuw is misschien niet het goede woord, de UK en US versies zijn 2 verschillende series. Zouden die dan elk een eigen topic moeten krijgen? Die wat in het archief staat is de UK versie, de US versie is echter veel leuker :P

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 11-02-2013 13:10 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:09:
Nieuw is misschien niet het goede woord, de UK en US versies zijn 2 verschillende series. Zouden die dan elk een eigen topic moeten krijgen? :P
Shameless UK is toch al gecancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen flauw idee, die vond ik niks, geen idee wat daarmee is gebeurt.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Min of meer off topic, maar toch ff:
Robin Sachs (1951–2013)

Both of Sachs' marriages failed. He was married to Welsh actress Siân Phillips from 1979 to 1991 and then to Casey Defranco from 1995 to 2006.
[...]
Stevig harde bewering, zeker in een obituary, om twee huwelijken van zo'n 11, 12 jaar als mislukt (failed) te kwalificeren - hopelijk heeft Sachs en zijn echtgenote(s) het grootste gedeelte van die periodes dat niet zo ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Even goed lezen |:( :P

[ Voor 104% gewijzigd door Raven op 11-02-2013 13:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Raven schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:09:
Nieuw is misschien niet het goede woord, de UK en US versies zijn 2 verschillende series. Zouden die dan elk een eigen topic moeten krijgen? Die wat in het archief staat is de UK versie, de US versie is echter veel leuker :P
US vond ik geen doorkomen aan, in ieder geval de eerste ep was een exacte remake van de UK en als je die al gezien hebt dan hoeft dat niet meer.

UK blijft nog steeds goed te doen, in maart komt seizoen 11 en dat wordt inderdaad de laatste. Mag ook wel, want de koek was aardig op ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zie net dat er (weer) een documentaire is van David Attenborough, namelijk Africa. Ook maar eens binnenhengelen :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze wordt binnenkort ook uitgezonden op Nederland 1 :). Voor mensen die liever Nederlands commentaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Quad schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:01:
In elk geval bedankt voor de herinnering dat S2 weer begonnen is, kan ik hem aan mn playlist toevoegen :).

Haha, in België is seizoen 1 vorig jaar uitgezonden en ik had toen bijna alle afleveringen opgenomen voor wanneer ik eens tijd had om ze achter elkaar te kijken.

We hebben toen echter problemen gehad met onze Digicorder van Telenet en poef, alle opnames weg :(

Moet dringend eens beginnen met een aantal series op internet te kijken (bv. seizoen 2 van Game of Thrones, etc.) en om zo ook gemiste afleveringen in te halen (bv. seizoensfinale van Spartacus)

Enkele tips van sites waarop je series/films kan kijken zonder ze te hoeven downloaden ? (Wel Engels gesproken of met Nederlandse ondertitels)

[ Voor 0% gewijzigd door JimDB op 11-02-2013 14:37 . Reden: Regels niet goed gelezen, via DM dan maar ? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Je zou kunnen kijken naar iTunes, NetFlix, Hulu of als je bij Telenet zit schijn je online ook terug te kunnen kijken (van horen zeggen).

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:23:
Deze wordt binnenkort ook uitgezonden op Nederland 1 :). Voor mensen die liever Nederlands commentaar hebben.
http://www.eo.nl/tv/natuur/africa/

Morgen om 20.30 bij de EO om precies te zijn en een week op uitzendinggemist.
Is het trouwens zeker dat dat met Nederlandse voice-over is?

Die stem van Attenborough alleen al is voor mij 25% van het kijkplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker weet ik het niet maar Africa wordt gepresenteerd als opvolger van Earth Flight en die serie was wel met Nederlandse voice-over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

België had met Planet Earth in ieder geval ondertitels. De stem van Attenborough is voor mij ook minstens 25% van het kijkplezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:51:
spoiler:
hermafrodiet

rond in Shameless?

Net ook gezien en het wordt wel elke aflevering tragischer :D Lachen om het leed van anderen :D :X :D

Ik ben benieuwd hoe en wat. Kan meerdere dingen zijn met die spoiler van jou. Wordt vanzelf wel uitgelegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hawaii Five-0 casting spoiler

spoiler:
Uh oh, Summer Glau....http://www.youtube.com/watch?v=6hXD3w8jbE0

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:27:

spoiler:

O-)
Ah! Altijd hinken op twee gedachten als die naam voorbij komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touchdomex schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:17:
[...]

Net ook gezien en het wordt wel elke aflevering tragischer :D Lachen om het leed van anderen :D :X :D

Ik ben benieuwd hoe en wat. Kan meerdere dingen zijn met die spoiler van jou. Wordt vanzelf wel uitgelegd :+
Haha inderdaad :P

Debbie viel het als eerste op
spoiler:
dat ze daar iets anders dan de meeste vrouwen heeft zitten en toen ze staand stond te pissen a la een dude

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Shameless.US.S03E04_46.53_small.jpg
heb ik wel even gelachen toen die bezopen pa van Jimmy/Steve binnen kwam wandelen :+
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:27:

spoiler:

O-)
Leuk dat
spoiler:
Summer O+
langskomt, maar dat houd meestal in dat de serie er mee gaat stoppen :X

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 11-02-2013 19:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 14:23:
Mensen die lever Nederlands commentaar hebben dan Attenborough , ik zeg maar niet wat ik daarvan denk. Laat ik het maar positief benaderen: de mooie beelden worden gelukkig niet verpest door ondertiteling.

Hij is wel superoud geworden zeg, denk dat dit zijn laatste tv optreden is.
En worden de behind the scenes ook uitgezonden? Zie hem wel in mijn zieke baard staan, maar even zien of het de 13e of 14e ook binnenkomt, dat vind ik altijd erg mooi bij die series. Vooral hoe dat camerawerk gaat, ongelofelijk wat een mooi spul allemaal.

En voor wie Top Gear Korea niet kijkt, bij deze:

YouTube: Incredible Helicopter Crash Caught On Camera - Top Gear Korea - Top Gear

:o

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2013 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo maar eens naar ep 1&2 van Motive kijken. Wellicht wel leuk voor tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je laten weten of het wat is. Ik begrijp niet wat een police procedural drama television serie is? Is dat een soort law and order idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:12:
Kan je laten weten of het wat is. Ik begrijp niet wat een police procedural drama television serie is? Is dat een soort law and order idee?
Yup, CSI en consorten vallen er ook onder.

Het is een show wat niet alleen maar draait om wie het heeft gedaan, maar ook het randgebeuren erom heen. Even kort door de bocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ben benieuwd wat jouw mening is straks, klinkt in iedergeval wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
CW heeft vernieuwd:
- Arrow
- Vampire Diaries
- Supernatural

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

wontcachme schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:10:
CW heeft vernieuwd:
- Arrow
- Vampire Diaries
- Supernatural
Supernatural *O*

Net nu het leuker begon te worden ook :D Dus dat is mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Arrow vernieuwd? Ik vond dat echt een waar-de-loze serie :P smaken verschillen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:30:
nou, ben benieuwd wat jouw mening is straks, klinkt in iedergeval wel goed.
De hoofdpersonages zijn tot nu toe nog vlak, de verhaaltjes dun en simpel. Het concept staat mij verder wel aan: Aan het begin is het duidelijk wie dader en slachtoffer is, en volgen we de episodes door de ogen van zowel slachtoffers, daders (via o.a. flashbacks) en degene die de zaak oplossen.
Geen hoogstaande serie dus (wat ik ook niet verwacht na 2 eps met onbekende acteurs). En ach ik vind het Canadese accent wel charmant :+

Blijf ik het volgen? Geen idee, to be continued :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:52
CW heeft vernieuwd:
- Arrow
- Vampire Diaries
- Supernatural
Hart of Dixie is toch ook van the CW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raymond schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:24:
[...]

Hart of Dixie is toch ook van the CW?
Jep.

Maar om tvbtn te quoten:
In other CW news, there’s a nice 3 way cage match setting up between Carrie Diaries, BATB & HOD. 3 shows enter, 2 shows leave!
.

Dus vermoedelijk zullen er 2 levend uitkomen en de 3e gaat eraan.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wat is BATB?

En ik vind dat Hart of Dixie moet blijven! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raymond schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:31:
Wat is BATB?

Beauty and the Beast. En ja, HoD moet blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
House of lies, met Matt Damon. Erg lache :P En volgende week weer een leuke gastacteur, daar ben ik ook wel benieuwd naar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

CW heeft vernieuwd:
- Arrow
- Vampire Diaries
_/-\o_ Denk dat Vampire Diaries wel tot het einde doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Ik ben recent weer begonnen met House seizoen 1 tm 8. Afgelopen weekend aanbeland bij de een-na-laatste aflevering van seizoen 7. De aflevering waar house zijn eigen been gaat open hakken. Das gewoon een horror film. Wat ziet het er onwijs smerig uit....moet zeggen dat de aflevering daarna wel weer HEEL vet was. Ga er geen spoilers over geven maar cuddy was not amused:)

Ook Breaking Bad seizoen 2 afgekeken en begonnen met seizoen 3. Wat een geweldig serie!!!:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Quad schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:01:

Ik vind touch ook geweldig. Toegeven, season 1 begon wat mager te worden aan het eind, maar met de nieuwe karakters in seizoen 2 is dat weer helemaal fris :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:58:
[...]

De hoofdpersonages zijn tot nu toe nog vlak, de verhaaltjes dun en simpel. Het concept staat mij verder wel aan: Aan het begin is het duidelijk wie dader en slachtoffer is, en volgen we de episodes door de ogen van zowel slachtoffers, daders (via o.a. flashbacks) en degene die de zaak oplossen.
Geen hoogstaande serie dus (wat ik ook niet verwacht na 2 eps met onbekende acteurs). En ach ik vind het Canadese accent wel charmant :+

Blijf ik het volgen? Geen idee, to be continued :P
ik pak het ook mee, dat soort spul kijk ik altijd wel graag. Klinkt wel ok, vooral dat stuk over flashbacks e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

lj_tree schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 08:29:
Ik ben recent weer begonnen met House seizoen 1 tm 8. Afgelopen weekend aanbeland bij de een-na-laatste aflevering van seizoen 7. De aflevering waar house zijn eigen been gaat open hakken. Das gewoon een horror film. Wat ziet het er onwijs smerig uit....moet zeggen dat de aflevering daarna wel weer HEEL vet was. Ga er geen spoilers over geven maar cuddy was not amused:)

Ook Breaking Bad seizoen 2 afgekeken en begonnen met seizoen 3. Wat een geweldig serie!!!:)
Nu je het toch over Cuddy hebt:
spoiler:
Volgende week in House of Lies :D

Volgens mijn bron van series is Bizarre Foods vandaag/gister met een nieuw seizoen verder gegaan, alleen nog niks bij mijn bron online zien staan.
Afbeeldingslocatie: http://blogs.browardpalmbeach.com/cleanplatecharlie/Andrew-Zimmern-promo.jpg
^ dus.

Danielle Panabaker O+ (die Sweets een tijd terug neerschoot) is weer terug in Bones :D

[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 12-02-2013 09:53 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Raymond schreef op maandag 11 februari 2013 @ 22:31:
Wat is BATB?

Inderdaad, Hart of Dixie moet gewoon blijven! Net als Nikita :Y) Overigens mooi dat Arrow renewed is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:23:
[...]
Danielle Panabaker O+ (die Sweets een tijd terug neerschoot) is weer terug in Bones :D
Ik dacht dat ik haar herkende van no ordinary family, maar dat bleek haar zusje te zijn. Die 2 konden wel tweeling zijn ondanks dat er kennelijk 3 jaar tussenzit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep, dat was Kay :)
Afbeeldingslocatie: http://static.tvguide.com/MediaBin/Galleries/Shows/M_R/Ra_Rh/readItAndWeep/crops/read-it-and-weep4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.exposay.com/celebrity-photos/danielle-panabaker-dreamer-los-angeles-premiere-arrivals-4Yt2U4.jpg
Links Danielle (Bones & Piranha 3DD)
Rechts Kay (IMDB: No Ordinary Family (TV Series 2010– ))

[ Voor 53% gewijzigd door Raven op 12-02-2013 11:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 08:28
Welke sites gebruiken jullie om het nieuws over tv series in de gaten te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
voornamelijk deze:

Buitenlandse TV Series 2012 - 2013

:P

Daarnaast http://wdhd.nl/ en http://tvbythenumbers.zap2it.com/

[ Voor 27% gewijzigd door Magic op 12-02-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
hey, zij zit ook in necessary roughness :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 08:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Zojuist The Americans ontdenkt, lijkt me best tof. Episode 1 zometeen maar eens bekijken.

Heb er hier nog niemand over gehoord, iemand die het volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 07:08
De serie staat in mn Sickbeard, maar ben er nog niet aan begonnen.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Ep 1&2 bekeken van The Americans en vind het een hele intigrerende serie. Verhaal lijkt prima in elkaar te zitten en de karakters vind ik ook erg goed passen. Nog even zien waar het heen gaat, maar ik blijf hem voorlopig wel even volgen. Gok dat ie ook wel snel naar NL zal komen.
Ik vind het in ieder geval een aanrader als je van spionnenseries houdt

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the americans is wel een serie waar je je hoofd wat bij moet houden, zeker bij episode 2 met al die namen. Maar wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Twylight schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 12:19:
Zojuist The Americans ontdenkt, lijkt me best tof. Episode 1 zometeen maar eens bekijken.

Heb er hier nog niemand over gehoord, iemand die het volgt?
Ik volg het :) Ben er zeer positief over! De setting (begin jaren '80 tweede piek koude oorlog) spreekt me zeer aan en de cast speelt zeer overtuigend! (vooral de FBI agent vind ik een sterke acteur)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Tweede drieluik van Black Mirror is gisteren ook weer begonnen in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik http://myepisodes.com om series in de gaten te houden. Werkt prima wat mij betreft, maar het downloaden moet wel handmatig overigens niet via die site ;). En dit topic en forum om nieuwe series op te doen ;).

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
GrooV schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:28:
Welke sites gebruiken jullie om het nieuws over tv series in de gaten te houden?
Bierdopje.com :7

Downloaden doe ik handmatig, via utorrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Phyxion schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:28:
[...]

Inderdaad, Hart of Dixie moet gewoon blijven! Net als Nikita :Y) Overigens mooi dat Arrow renewed is :)
Eens mbt Hart of Dixie. Laatst mee begonnen met de Mrs. maar kijkt lekker weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

GrooV schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 11:28:
Android: SeriesGuide

Die haalt z'n info van oa TheTVDB en synchroniseert je voorgang met trakt.tv. Op die website heb je dan ook leuke stats en graphs, en heeft bijvoorbeeld ook weer eventueel een XBMC Scrobbling functie. Zo wordt automatisch bijgehouden welke afleveringen je kijkt en hebt gezien.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
jmk schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 17:02:
[...]

Android: SeriesGuide

Die haalt z'n info van oa TheTVDB en synchroniseert je voorgang met trakt.tv. Op die website heb je dan ook leuke stats en graphs, en heeft bijvoorbeeld ook weer eventueel een XBMC Scrobbling functie. Zo wordt automatisch bijgehouden welke afleveringen je kijkt en hebt gezien.
Mooi app ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Awsom schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:28:
[...]

Bierdopje.com :7

Downloaden doe ik handmatig, via utorrent.
Bierdopje is ook handig voor de subs.
Ook tvdb als database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Aflevering 1 van The Americans was wel ok, heb een beetje moeite met de geloofwaardigheid van Elizabeth omdat ik haar ken van Running Wilde.

Nu aflevering twee dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Touch wordt geancelled. Hopelijk breien ze er een mooi eind aan. Ze weten het na 1 uitzenddatum van dit seizoen al namelijk. De ratings waren beroerd.
Bron: TVbyTheNumbers

The Walking Dead doet het trouwens boven verwachting goed, records verbroken. Topper van de avond in verhouding met andere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The walking dead ook echt toffe reclames met zombies op stations e.d., zie oa youtube, erg tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik vond het eerste seizoen erg goed, ben in seizoen twee na zo'n vijf afleveringen gestopt met kijken. Is het nog veel verbeterd sindsdien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Twylight schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:21:
Ik vond het eerste seizoen erg goed, ben in seizoen twee na zo'n vijf afleveringen gestopt met kijken. Is het nog veel verbeterd sindsdien?
Ja enorm verbeterd. Het is gewoon een rush ze te kijken. Jij zit nu waarschijnlijk op een saai deel waar ik ook bleef haken. Geen spijt van dat ik het weer heb opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Twylight schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:21:
Ongeveer alles van toen is anders. Andere spelers, locatie, meer actie, meer spanning, geen constant vrouwelijk gezeik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:29:
[...]

Ongeveer alles van toen is anders. Andere spelers, locatie, meer actie, meer spanning, geen constant vrouwelijk gezeik :P
Afbeeldingslocatie: http://th1259.photobucket.com/albums/ii558/Haru_kazekawa/Memes/th_inglip_zpsf04946a6.jpg
Misschien nog maar eens oppakken dan, alhoewel ik nu echt al in de series omkom.

Net een klein stukje van The Americans gekeken, ziet er interessant uit, leuke setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die Dancing on the edge volgt/gezien heeft?

Vroege jaren 1930, jazz, Anthony Head :9

Klinkt nogal als een Film Noir :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi stuk over de huidige ontwikkelingen op tv serie gebied in de Volkskrant:
http://www.volkskrant.nl/...re-kijkersrevolutie.dhtml
De budgetten van de grote filmstudio's verschuiven van bioscoopfilms naar grootschalige series, waarmee ook de interesse wordt gewekt van grote regisseurs en topacteurs. Onlangs dook Kevin Bacon op in de nieuwe Fox-hit The Following, Glenn Close deed het al met Damages en Shirley MacLaine is te zien in de Britse hit Downton Abbey. Zelfs filmfestivals, zoals onlangs in Rotterdam, hebben tv-series omarmd.
en
Door het wereldwijde succes van series en de opkomst van on demand-televisiekijken willen ook de digitale tv-aanbieders zich onderscheiden met kwaliteitsseries. Te beginnen met Netflix, dat naast House of Cards dit jaar met nog vijf eigen series komt. Ook concurrenten als Hulu en Amazon zijn bezig met de productie van 'original content', naast de al rijke portfolio van Amerikaanse kabelzenders als AMC (Breaking Bad) en betaalzenders als Showtime (Homeland), Cinemax (Banshee) en HBO (Girls, Game of Thrones).
Netflix komt dus nog met 5 nieuwe series.
We gaan een heel mooie tijd tegemoet beste tv serie liefhebbers :9~

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

De serie Bron/Broen gaat een Amerikaanse remake krijgen die zich afspeelt op de grens tussen de VS en Mexico met Diane Kruger (uit Inglorious Basterds) in de hoofdrol: http://www.deadline.com/2...idge-picked-up-to-series/

Ik hoop dat het niet zo'n flop wordt als de remake van The Killing. In Broen waren Zweden en Denemarken hetzelfde, ogenschijnlijk rustig en saai maar net onder de oppervlakte zaten de geheimen en het gevaar. El Paso en Cuidad Juarez zijn totaal verschillend, El Paso is de veiligste stad van de VS terwijl het aan de Mexicaanse kant erger is dan Bagdad. Diane Kruger zal ook meteen vergeleken worden met Claire Danes' rol in Homeland en dat zal niet meevallen om te evenaren.

Maar FX is wel een zender met een uitstekende staat van dienst en de tegenspeler van Kruger is een Oscar genomineerde Mexicaanse acteur dus het kan heel goed worden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Raven schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 09:23:
[...]
offtopic:
Hebben jullie dat ook ooit, dat je een acteur of actrice (her)kent qua gezicht, vervolgens op IMDB gaat kijken waarin hij/zij allemaal gespeeld heeft, en er geen enkele vermelding ooit van gezien hebt? Dat heb ik met deze dame. Erg frustrerend, ik ken haar maar weet niet waarvan.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:52:
offtopic:
Hebben jullie dat ook ooit, dat je een acteur of actrice (her)kent qua gezicht, vervolgens op IMDB gaat kijken waarin hij/zij allemaal gespeeld heeft, en er geen enkele vermelding ooit van gezien hebt? Dat heb ik met deze dame. Erg frustrerend, ik ken haar maar weet niet waarvan.
Mijn vrouw is een lopende acteurs/actrice encyclopedie, die weet het echt allemaal uit haar hoofd, of het nu van 30 jaar terug is of een nieuwe acteur. Dat is in dit soort gevallen heel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

offtopic:
:Y

Misschien ken je haar zus (zie Magic in "Buitenlandse TV Series 2012 - 2013" en verder ) ergens van? Ze lijken nogal wat op elkaar. Je bent niet de 1e die de fout maakt en aan de verkeerde zus denkt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 13-02-2013 11:11 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ergste is dat ik dat normaal gesproken zelf ook ben... :X Dat maakt het nou juist zo frustrerend...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, tegelijk een bericht plaatsen, lol :P. Maar goed, ik denk dat je net als Magic aan de verkeerde zus zit te denken.

En nu wachten tot Hawaii Five-o gecancelled wordt? De
spoiler:
Summer curse :+

[ Voor 26% gewijzigd door Raven op 13-02-2013 11:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

offtopic:
Dat dacht ik ook bij haar, ze heeft wel van van Claire van der Boom (Hawaii-Five-0) kwam ik later achter:
Afbeeldingslocatie: http://forums.ozcelebs.net/files/27131/claire-van-der-boom-358866.jpg
Overigens niet een al te beste foto, maar kon zo snel niks beters vinden |:(

[ Voor 6% gewijzigd door Phyxion op 13-02-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
[...]

offtopic:
Shark?

En nee, ik ken het niet. Ik weet van heeeel veel acteurs/actrices waarin ze hebben gespeeld :X

quote: Jericho - Stephen Chbosky talks possible Netflix Revival
Are you considering reviving Jericho with Netflix or Hulu?
You know WME (William Morris Endeavor) Agency, who represents me, Jon Turteltaub and many other people, and they’ve been talking to Netflix and you never know. I can’t say what it will be in season 3, but I’m excited for the new developments.
:D

[ Voor 38% gewijzigd door wontcachme op 13-02-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nej, tis niet d'r zus en niet die Claire van hierboven. Ik vermoed dat ik er ooit eerder foto's van gezien heb in een of ander lekkere-meiden-topic ofzo, anders weet ik het ook niet... Oh well, mooi excuus om nog even tegen d'r koppie aan te kijken en te brainstormen. ;)

VV Neup. Ik heb alles van IMDB opengeklikt of ik misschien een B-film of aflevering van een serie gezien heb waar ze in zit, maar allemaal noppes.

[ Voor 21% gewijzigd door Bra-Jo op 13-02-2013 12:44 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ken je haar niet van necessary roughness, als Juliette Pittman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Raven schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:21:
En nu wachten tot Hawaii Five-o gecancelled wordt? De
spoiler:
Summer curse :+
Gastrollen van Summer hebben nooit invloed gehad op series hoor, alleen series waar ze een vaste rol had werden gecanceled ;)

Ik moest wel grinniken om dat Indiana Jones stukje (waar die martial arts gozer met dat mes begint te zwaaien en steve verveeld zijn pistool trekt en hem neer schiet) :P
Verder vond ik het maar een matige aflevering eigenlijk.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ah, ik ben er denk ik uit! :) Het was óf Shark, of een verloren aflevering van Medium die ik ooit eens gezien heb.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die griet speelt in Falling Skies ;-)

@raven Klopt, zie het nu pas.... sorry nog geen koffie op ;) :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ben je nu niet in de war met Jessy Schram (zie hieronder)? :P De Panabaker zusjes en Claire doen volgens mij niet met Falling Skies mee, dat was mij wel opgevallen :+
Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120125230713/onceuponatime8042/images/6/64/936full-jessy-schram.jpg O+

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 13-02-2013 13:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

wontcachme schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:36:

[Are you considering reviving Jericho with Netflix or Hulu?
You know WME (William Morris Endeavor) Agency, who represents me, Jon Turteltaub and many other people, and they’ve been talking to Netflix and you never know. I can’t say what it will be in season 3, but I’m excited for the new developments.]

Dat zou toch eens mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Zag gisteren Alexandra Chando in The Lying Game. Zeker niet vervelend om naar te kijken!

[ Voor 21% gewijzigd door mickjuh op 13-02-2013 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Jammer van die Nederlandse voice-over bij Africa op de eo. Meteen uitgezet. Die gaan we wel op een andere manier met Attenboroughs stem bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

wontcachme schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 11:36:
[...]

Shark?

En nee, ik ken het niet. Ik weet van heeeel veel acteurs/actrices waarin ze hebben gespeeld :X

[...]

Wow, Jericho YES PLEASE! Heb de strips 'seizoen 3' en de 1e van seizoen 4; als het verhaal daarop gebaseerd wordt kan ik niet anders zeggen dan dat het alleen nog maar beter kan worden :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Wie volgen er allemaal 2 broke girls?

"you can call me: Han Jobs" :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raymond schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:21:

Jep :P

Me like the dirty jokes :P. Dacht dat Two and a Half Men redelijk schunnig was, maar hier doen ze soms nog een overtreffende trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik vind het ook grappig. lekker gewaagd voor een Amerikaanse broadcaster, zonder het schunnige van een kabelzender. Precies goed :)

Ben nu once upon a time aan het kijken. Cassidy Freeman speelt mee, ik herkende haar niet eens :o
Ze is trouwens goed 30 jaar oud, maar in once upon a time lijkt ze wel 40 :X

• Vendrom
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 09:17

Hier nog een volger, lekkere droge grapjes heerlijk :)

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:14

Steekt zijn hand op.
Ik moest helaas wel die grap uitleggen aan mijn vriendin :+

Zijn er al gifjes van de pose van Kat boven Two Chainz? :9~

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Pagina: 1 ... 23 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.