Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.657 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05:08
Meer inhoud (dan wel niet gemeten in cc) dan Transformers. En er zit zelfs een watergevecht scene in.

Het is maar net waar je van houdt.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:49
Ik ben hem nu aan het kijken. Hij is idd heel slecht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:47:
Ik ben nu bij aflevering 4 en het is erg goed, met David Fincher en Kevin Spacey was dat ook wel te verwachten. Vergeleken met de Britse serie krijg je een stuk meer achtergrond bij de karakters maar dat is niet verwonderlijk aangezien die maar 4 afleveringen had.
Aflevering 4?

Wat vaag dat ze heel seizoen 1 gelijk online gooien. Ik dacht dat het foutief op tvdb stond, maar het klopt dus wel. Ik heb alleen aflevering 1, maar ik kijk er wel even naar als ik geen griep meer heb, kan me nu niet echt concentreren op het zoeken van een serie.

Voordeel van met griep op bed liggen is wel dat ik in een retesnel tempo achterstanden aan het inhalen ben, kijk wel 18 uur per dag series momenteel omdat ik verder toch niks kan met koorts.

Hopen dat dit aanslaat, zou wel heel tof zijn als heel seizoen 3 van game of thrones 31 maart in 1 keer online zou komen :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Stukfruit schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:29:
[...]

Dat laatste ja. Snel kijken, de hoofdrolspeelster is erg appetijtelijk ;)

Topic voor webseries lijkt me een goed idee!
Die ziet er niet verkeerd uit :D

IMDB: "Team Knight Rider" The Bad Seed (TV episode 1998– )
Duke and Trek land on an island inhabited by beautiful women, where they must stop a doctor planning to poison the world's rivers with a deadly virus.
.....die niets meer dan een bikini aan hebben :9 :D

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 03-02-2013 20:48 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:30:
Mensen Person of Interest al gezien?
Boeiende twist... ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:23:
[...]

Boeiende twist... ben benieuwd....
Inderdaad ik had eigenlijk niet verwacht dat er nog meer in Harolds verleden zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik zag het allang aankomen eigenlijk, maakt verder niet uit, ben benieuwd :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Vind POI nog steeds beter worden, ze hebben weer een leuke spanningsboog te pakken en de serie krijgt ook weer wat meer diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 22:28:
[...]

Inderdaad ik had eigenlijk niet verwacht dat er nog meer in Harolds verleden zou zitten.
In de flashbacks die we altijd hebben gezien was Harold altijd de good guy die het systeem ontwikkeld heeft. Dat er meer speelde had ik ook wel verwacht. Ze sluiten een stuk mooi af (wel een strakke actie dat die Mark ineens op de achterbank zat, maar openen zo meer vragen en mogelijkheden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Afgelopen weekend de eerste 9 afleveringen van American Horror Story gekeken. Erg leuke serie! Vanavond wss de laatste 3 afleveringen van dit seizoen. Ben erg benieuwd naar het einde:)
Daarna weer volle bak verder met seizoen 2 van Breaking Bad. Heb daar zo veel zin in! Maar wil eerst american horror story afkijken:)

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat een stilte (in mijn torrentclient :P ), las iets over superbowl? Dan zal alles wel weer moeten wijken zeker.
Top Gear (UK) ging gelukkig wel door :D

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 04-02-2013 09:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Superbowl is het grootste tv evenement van het jaar in de VS. Voor hun het zelfde als voor ons het ek/wk. Ongeacht hoe goed de serie ook is, tegen de superbowl kunnen ze toch niet op. Daarom zenden ze niets nieuws uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
m4yall schreef op maandag 04 februari 2013 @ 08:18:
[...]
In de flashbacks die we altijd hebben gezien was Harold altijd de good guy die het systeem ontwikkeld heeft. Dat er meer speelde had ik ook wel verwacht. Ze sluiten een stuk mooi af (wel een strakke actie dat die Mark ineens op de achterbank zat, maar openen zo meer vragen en mogelijkheden. :)
Mja mijn grootste vraag is dan, waarom zou hij dezelfde alias gebruiken voor een dergelijke andere "job"
Ik denk eerder dat "the machine" het (de dood van Reese/Stanton) bepaald heeft en om de een of andere manier zijn naam eraan gekoppeld is.
Achja zal wel gissen zijn, toch blijven de afleveringen boeien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:16:
Superbowl is het grootste tv evenement van het jaar in de VS. Voor hun het zelfde als voor ons het ek/wk.
Maak daar maar de finale van het WK van met je eigen land (in dit geval Nederland) erin. Volgens mij kijkt 99% van de Amerikanen de superbowl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind House of Cards een aanrader. Het is absoluut wat ik kan zeggen van de eerste twee afleveringen geen te saai politiek steekspel. Ik vind het een stuk losser ingestoken dan zeg Borgen maar wel met mooie (politieke) steekspelletjes. Wat (episode 2 spoiler)
spoiler:
ik wat onrealistisch vond is als Russo wiet gaat roken, coke snuift en drank drinkt met die conspiracy vent. Dat hij chantabel is gemaakt snap ik wel maar dit lijkt me wat onrealistisch.
Ik vind het mooi om een filmacteur in een serie te zien en nog een voordeel is dat je gelijk alles achter elkaar door kunt kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 22:21
Vandread schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:03:
[...]

Mja mijn grootste vraag is dan, waarom zou hij dezelfde alias gebruiken voor een dergelijke andere "job"
Ik denk eerder dat "the machine" het (de dood van Reese/Stanton) bepaald heeft en om de een of andere manier zijn naam eraan gekoppeld is.
Achja zal wel gissen zijn, toch blijven de afleveringen boeien :D
Ook een leuke theorie :) De rode draad in POI loopt altijd wel op een aardig tempo door dus tegen het einde van seizoen 2 weten we zeker wel meer.

Die ene Brit waar Reese een aanvaring mee had loopt ook nog steeds rond. Daar had ik al wel eerder verwacht wat van te horen, maar wat niet is kan nog komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:32:
Ik vind House of Cards een aanrader. Het is absoluut wat ik kan zeggen van de eerste twee afleveringen geen te saai politiek steekspel. Ik vind het een stuk losser ingestoken dan zeg Borgen maar wel met mooie (politieke) steekspelletjes. Wat (episode 2 spoiler)
spoiler:
ik wat onrealistisch vond is als Russo wiet gaat roken, coke snuift en drank drinkt met die conspiracy vent. Dat hij chantabel is gemaakt snap ik wel maar dit lijkt me wat onrealistisch.
Ik vind het mooi om een filmacteur in een serie te zien en nog een voordeel is dat je gelijk alles achter elkaar door kunt kijken.
Corey Stoll, de acteur die Russo speelt is echt fantastisch. Iedereen is goed in HoC maar Stoll is beter dan zelfs Spacey.

Toen die dame bij het water instituut binnenliep dacht ik 'dat lijkt wel Sandrine Holt toen ze jong was' maar het is haar gewoon. Vorig jaar 40 geworden !

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Krijg nou wat, ik hoorde een aantal keren een bekende stem in IMDB: Team Knight Rider (TV Series 1997–1998) , van dat figuur in de rolstoel met beademingsmasker die niet duidelijk in beeld komt. (Mobius dus)

Blijkt dat David "Ducky (NCIS)" McCallum te zijn :o

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 04-02-2013 16:54 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:10:
[...]

Maak daar maar de finale van het WK van met je eigen land (in dit geval Nederland) erin. Volgens mij kijkt 99% van de Amerikanen de superbowl.
In 2012 keken er gemiddeld 111.3 miljoen Amerikanen naar de Super Bowl (totaal zo'n 165 miljoen), de best bekeken US tv uitzending aller tijden. Ter vergelijking, de 2012 Champions League finale had wereldwijd 300 miljoen kijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoel je met totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 04 februari 2013 @ 18:00:
In 2012 keken er gemiddeld 111.3 miljoen Amerikanen naar de Super Bowl (totaal zo'n 165 miljoen)
Dan zit ik er wat boven. Maar toch 30% van alle Amerikanen, als je de bab's e.d. eraf haalt zal je wel aan 40 tot 45% komen, toch een flinke score :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Nog even en de sherif in Banshee heeft een paar kids erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-09 09:42
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 16:19:
[...]

Wat vaag dat ze heel seizoen 1 gelijk online gooien. Ik dacht dat het foutief op tvdb stond, maar het klopt dus wel.
Nee, dat is juist fijn en laat juist het voordeel zien van Netflix over kabelaars. Je neemt juist Netflix omdat je van het klassieke kabelmodel af wil en achter elkaar door wil kijken.

Ander voordeel van deze serie is dat ze de episodes niet rondom vaste tijden gemaakt hebben. Sommige afleveringen zijn langer of korter, afhankelijk van hoeveel tijd ze nodig hadden om het verhaal af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:29:
[...]

Dan zit ik er wat boven. Maar toch 30% van alle Amerikanen, als je de bab's e.d. eraf haalt zal je wel aan 40 tot 45% komen, toch een flinke score :+
Dat kunnen die Amerikanen wel, sportevenementen. Gisteren ook weer voor de zoveelste keer gekeken, dat soort spektakel is in mijn ogen ongeëvenaard. Ben wel benieuwd naar de ratings van Elementary, die meteen na de Super Bowl is uitgezonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga super bowl ff downloaden, heb de half time show in hd op youtube gezien,heel vet zeg.

Zo monday morning kijken, even zien of dat wat is, volgens mij een ziekenhuis serie, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Sagaris schreef op maandag 04 februari 2013 @ 21:59:
[...]

Dat kunnen die Amerikanen wel, sportevenementen. Gisteren ook weer voor de zoveelste keer gekeken, dat soort spektakel is in mijn ogen ongeëvenaard. Ben wel benieuwd naar de ratings van Elementary, die meteen na de Super Bowl is uitgezonden.
POST-Super Bowl BROADCAST OF "ELEMENTARY" SCORES WITH 20.8 MILLION VIEWERS, 7.8 rating IN A18-49 AND 8.3 RATING IN A25-54

"Elementary" Ranks as Television's Highest-Rated Entertainment Broadcast of the Year in A18-49, A25-54 and A18-34

Despite the latest start time ever for a post-Super Bowl broadcast, the freshman drama ELEMENTARY delivered 20.8 million viewers, 7.8 rating in adults 18-49, 8.3 in adults 25-54 and 7.4 in adults 18-34, according to Nielsen time period adjusted live plus same day fast nationals for Sunday, Feb. 3.

This represents the highest-rated entertainment broadcast of the year in television among adults 18-49, adults 25-54 (tie, "The Big Bang Theory") and adults 18-34.

ELEMENTARY Super Bowl (S) from 11:11 PM-12:11 AM delivered an 11.6/23 with an average of 20.80m viewers, 8.3 in adults 25-54, 7.8 in adults 18-49 and 7.4 in adults 18-34, all series highs. ELEMENTARY delivered +3.45 million viewers more than "Alias" in 2003 (11:01 PM start time), the only other post-Super Bowl program to air completely out of primetime. ELEMENTARY also topped "Alias" in adults 18-34 (7.4 vs. 7.2)

Showcasing the freshman drama to new viewers in the post-Super Bowl timeslot, ELEMENTARY delivered +61% increase over its season average in viewers (vs. 12.88m, +7.92 million viewers), +160% in adults 18-49 (from 3.0/09), +102% in adults 25-54 (4.1/10) and +335% in adults 18-34 (from 1.7/06)
Valt me wel een beetje tegen qua totaal kijkiers. TBBT haalde dat op een normale donderdag avond

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was het dan een dubbele aflevering omdat het voor en na de superbowl werd uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:26:
was het dan een dubbele aflevering omdat het voor en na de superbowl werd uitgezonden?
Alleen na de super bowl was er een ep

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ja, ik last post superbowl en dat betekend inderdaad na afloop. Mijn Engels is maar matig met griep en 20 irritante bouwvakkers bij de buren die aan het boren zijn :X

Ik probeer ook al monday mornings episode 1 te kijken, maar ik versta 2 artsen gewoon niet. En ik kan werkelijk nergens subtitles vinden, alleen maar recencies dat die show niet goed is, maar ik wil dat graag zelf beoordelen. Zo nog maar een poging wagen met het volume voluit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:24
wontcachme schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 12:34:
[...]

[...]

Valt me wel een beetje tegen qua totaal kijkiers. TBBT haalde dat op een normale donderdag avond
De aflevering begon zoals in het artikel staat wel pas om 23.11 en duurde tot 00.11 lokale tijd met een normale werkdag erna,dus vind ik het niet zo erg tegenvallen hoor. Plus dat TBBT normaal om 20.00 wordt uitgezonden waardoor er ook bijvoorbeeld kinderen naar kunnen kijken, het valt dus in mijn mening niet echt te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Monday Mornings pilot gekeken, die gaat er sneller dan mogelijk is er weer af. Wat een ongelofelijke bagger is dat. Werkelijk waar, nog nooit zoiets slechts gezien.

Allereerst is het geluid slecht. Ze hebben het voor elkaar gekregen bij elk gesprek zoveel mogelijk ziekenhuisgeluidsjes, telefoontjes, geruis en weet ik niet wat meer te stoppen zodat je echt moeite moet doen om de zwakke dialogen te volgen (vast met voorbedachte rade).

Het personeel gaat heel vreemd met elkaar om. Ze ontslaan in een vergadering een arts ten overstaan van 100 collega's in een hoorcollegezaal. Wat had hij fout gedaan? Nou, iemand met spierpijn niet een mri scan geven. Yeah right, heel logisch.

Maar het wordt nog erger, er komt een jongetje binnen dat met zijn hoofd tegen een ander jongetje kwam bij het sporten. Voor de zekerheid een mri gemaakt (yeah right, die jongen had nergens last van, dus waarom zou je), blijkt hij een hersentumor te hebben en is 2 minuten later dood doordat de operatie mislukt.

Maar het ergste is een vrouw die mijn inziens parkinson heeft (wel matig geacteerd). Nu heeft mijn vader parkinson, dus ik ben goed op de hoogte. In werkelijk waar 5 minuten besluit het ziekenhuis een hersenoperatie uit te voeren die de arts 1 keer eerder gedaan heeft en waarbij de patient is overleden. De betreffende vrouw stemt ermee in en toen begon de hersenoperatie en heb ik van volkomen frustratie de tv uitgezet.

Hoe kan je zoiets bedenken? Een hersenoperatie? Komop zeg, in 1 aflevering zitten 2 hersenoperaties en daar zit een heel traject aan vooraf. Mijn vader heeft jaren nagedacht of hij het risico wilde nemen van die operatie, heeft een testament opgemaakt en ga zo maar door. En bij mijn vader is alles goedgegaan, maar dat is niet een proces dat je in 5 minuten in een gesprek beslist.

Zeker niet bij een arts die gewoon geen Engels kan uitspreken. Sowieso zit de serie vol met een groep import artsen uit het buitenland met de meest exotische accenten. Je verstaat helemaal niks, je zou zelf om een andere arts vragen als er zo'n onverstaanbaar persoon aan je bed zou staan, maar in dit ziekenhuis is dat normaal. Als je erop gaat letten blijkt niemand normaal Engels te praten, de hoofdarts is een Engelsman, er zit een Koreaanse in , een onverstaanbaar Japans persoon en 1 normale vent en 1 normale vrouw die thuis een irritante man heeft zitten.

Nou, ik houd erover op. Wil je jezelf pijnigen, kijk dit dan vooral.

Bizar die reviews van "kenners". Is de show wel ok en zie je dit soort teksten in de review:
the hospital looks like a hospital and not like a spaceship :X 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Zit er een beetje een knap eind aan de Terminator serie? Ik ben er mee beginnen maar ik vind het altijd wel prettig als het een beetje goed wordt afgesloten.

/oude koe.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Vond de pilot wel te doen. Overigens de helft van wat je zegt klopt niet met wat er gebeurde. Hersenscan bij kinderen wanneer ze hard hun kop stoten gebeurt wel vaker in ziekenhuis series. Die arts in het begin had niet eens een basis onderzoek gedaan. Alleen geluisterd en paracetamol voorgeschreven. En met die trillende vrouw ga je helemaal kort door de bocht. Na jouw inziens was het Parkinson dus het verhaal klopt niet........

Ik ken geen enkele ziekenhuis serie waar ze alle stappen en voorbereidingen laten zien. Ander heb je één operatie per seizoen en 0 kijkers.

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 05-02-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 14-09 15:14
@ Moby,

Ja er zit wel een knap einde aan Terminator: The Sarah Connor Chronicles, vind ik persoonlijk dan.
Sowieso zitten er vermakelijke afleveringen tussen. En Summer Glau is prettig :)

De serie had verder gekund, maar ja, dat is tegenwoordig uniek.

[ Voor 14% gewijzigd door ChuckyDevil op 05-02-2013 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, 't lijkt erop dat IMDB: Inspector Morse (TV Series 1987–2000) spinoff IMDB: Lewis (TV Series 2007– ) gaat stoppen, hoorde net wat tijdens de end-credits van s07e05 en toen las ik dit:
In May 2012, the show was renewed for a seventh series (of three episodes), which Fox told The Daily Telegraph would be its last, as both he and Whately wish to move on to other things.[2] Series seven will also change format by splitting each episode into two parts shown over consecutive weeks beginning 7 January 2013.[3]
Wikipedia: Lewis (TV series)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:48:
En met die trillende vrouw ga je helemaal kort door de bocht. Na jouw inziens was het Parkinson dus het verhaal klopt niet........
Nou, zo bedoelde ik het niet, parkinson is milder, maar het stoorde me meer dat er gewoon een heel stuk overgeslagen werd. Kennelijk zit er ook een medicus in het schrijversteam, maar dit ging me veel te kort door de bocht. En wie laat zich opereren door een arts die zegt dat zijn vorige patiënt bij die behandeling dood ging? Maar hoe dan ook, heel boeiend was het niet, jij trekt het nog wel met die serie?

Zelf kijk ik nu the americans, zit nu halverwege de pilot, weet het nog niet, spionnenverhaal, niet heel spannend, denk dat die ook afvalt voor mij over een aflevering of twee.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:38:
[...]

Nou, zo bedoelde ik het niet, parkinson is milder, maar het stoorde me meer dat er gewoon een heel stuk overgeslagen werd. Kennelijk zit er ook een medicus in het schrijversteam, maar dit ging me veel te kort door de bocht. En wie laat zich opereren door een arts die zegt dat zijn vorige patiënt bij die behandeling dood ging? Maar hoe dan ook, heel boeiend was het niet, jij trekt het nog wel met die serie?
Jawel. En uitleggen dat de vorige patient het niet haalde lijkt mij op zich niks mis mee als het een zeer moeilijke en gevaarlijke behandeling is en hij de laatste hoop was van haar.

En een deel van mogelijke dingen zijn natuurlijk al uitgesloten door andere doctoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The americans net afgekeken, wel een tof einde van de pilot, de overbuurman is ook goed, die houd ik in de kijklijst. Heb betere pilots gezien, maar deze serie had een goede start en het lijkt een doorlopend verhaal te zijn, dat bevalt me vaak goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Raven schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 18:59:
Hmm, 't lijkt erop dat IMDB: Inspector Morse (TV Series 1987–2000) spinoff IMDB: Lewis (TV Series 2007– ) gaat stoppen, hoorde net wat tijdens de end-credits van s07e05 en toen las ik dit:

[...]

Wikipedia: Lewis (TV series)
Hmm, ken de serie niet, maar lijkt me wel iets om voor mn moeder binnen te harken. Ben (omdat ze momenteel ziek thuis is) nog steeds op zoek naar series voor haar. Inmiddels wel wat gevonden, maar zijn er nog typische vrouwenseries die de moeite waard zijn? Ze is overigens absoluut geen fan van soapseries, maar van die detectives e.d. vind ze dan wel weer leuk. Heb dr momenteel even aan Against The Wall en Unforgettable gezet, maar daar zijn helaas niet zoveel afleveringen van en series als Castle of Mentalist kijkt ze al.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inspector lynley, cookson, mary higgins clark, midsomer murders, monarch of the glen zijn wellicht aanraders voor je moeder. Bij de blokker is een heel groot deel van de dvd collectie in je moeder haar smaak, daar krijg je vast goede ideeen als je er even kijkt.

Mijn moeder kijkt ook graag bones en ncis trouwens. En kro detectives.

Zelf kijk ik nu stuff you should know, wat is dat grappig, beetje humor ala the office.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En dan noem je de meest bekende(?) niet eens:
Afbeeldingslocatie: http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01372/djason_1372460c.jpg

Daarnaast is er nog Judge John Deed, om er nog maar een op te noemen, Dalziel & Pascoe. Misschien ook leuk? En een niet Britse:
Afbeeldingslocatie: http://www.cuadrati.it/wp-content/uploads/2012/07/KommissarRex.jpg
:D

Die wil ik graag herkijken, maar alleen s1+2 zijn dacht ik met NL subs uitgebracht :/

edit: WTF Wikipedia: Inspector Rex , die loopt nog steeds? :o Dacht dat ie al jaren gecancelled was.

[ Voor 67% gewijzigd door Raven op 06-02-2013 13:27 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zijn de laatste twee afleveringen van The Transporter eigenlijk nog eens uitgezonden? Ik heb nu 10 gezien (engelse audio), maar de laatste 2 schijnen nergens te zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Gisterenavond de 3e aflevering van The Following gekeken. Ik vind de serie minder worden. de pilot was TOP! maar sinds joe in de bak zit vind ik het minder spannend. leuk dat de followers zelf wat aanpappen maar kunnen toch niet tippen aan mr charming himself:)

Ik hoop dat de serie weer wat beter gaat worden de komende tijd.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:13:
Zijn de laatste twee afleveringen van The Transporter eigenlijk nog eens uitgezonden?...
Nee (nog niet?). Wel verkrijbaar op blu ray met ook de Engelse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Utopia is een toffe Engelse serie. Tot nu toe erg spannend!

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoordTer
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 17:47
Nog een weekje en de nieuwe Seizoen of vervolg van The Walking dead is er weer. Meer mensen die het volgend hier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

NoordTer schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:21:
Nog een weekje en de nieuwe Seizoen of vervolg van The Walking dead is er weer. Meer mensen die het volgend hier ?
Ja, we kijken zelfs met zoveel mensen dat het een eigen topic gekregen heeft ;)
[Serie] The Walking Dead

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben begonnen met Spartacus seizoen 1. Maar tjee het is een halve porno film zo'n episode :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Twee bekende(re)n met gastrollen in Justified vandaag:En dat einde met die afgezaagde voet. >:) Blijkbaar weet die vent (Isiah?) toch wel iets meer dan hij doet voorkomen, als je je eigen voet afzaagt om te voorkomen dat de enkelband geen signaal afgeeft.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 10:34:
[...]

Nee (nog niet?). Wel verkrijbaar op blu ray met ook de Engelse taal.
Die blurays had ik volgens mij gekeken, maar dat waren maar 10 afleveringen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:52:
[...]

Die blurays had ik volgens mij gekeken, maar dat waren maar 10 afleveringen :(
Dan heb je de Duitse versie te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 14:31:
[...]

Dan heb je de Duitse versie te pakken.
Ik had standaard toch echt franse audio :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gewoon de verkeerde versie gepakt, Duits of niet. Ik zie ook versies met 12 episodes staan, pak die dan mee nu.

Ik vond die films erg tof. Is de tv serie een beetje in die richting en ook leuk?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Zal nog wel eens goed kijken dan. De tv serie, verwacht er niet al teveel van, net zoals de films, maar vermakelijk is het zeker. Veel auto's, actie en zo nu en dan de leuke vrouw die voorbij komt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:54:
...

Ik vond die films erg tof. Is de tv serie een beetje in die richting en ook leuk?
Gevalletje verstand op nul, popcorn en een luie stoel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem meepakken, weleens leuk een franse serie te zien. Moet ik wel zelf ff de 12 episodes versie meepakken, waarom ze nu een bluray met 10 episodes uitbrengen, dat gaat werkelijk nergens over, je zal die maar kopen...

Net weer wat jericho gekeken, altijd mooi. Heb ze nu in 720p, heerlijk.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Primeval begint nu toch wel wat leuke plotwendingen te krijgen :). Nog niet zo goed als de engelse serie, maar toch vermaakt deze mij wel. Ook leuk met oude bekenden erin (Sherrif Carter (eureka), Eric Breker, Dude uit SGU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-09 16:31

nexhil

BAM!

Ow dat dit de laatste episode van 30 rock zou zijn zag ik niet aankomen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:03

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 13:39:
Ik ben begonnen met Spartacus seizoen 1. Maar tjee het is een halve porno film zo'n episode :/.
Ik snap de smiley niet :P Maar als je dit al erg vond, dan kun je beter stoppen met kijken :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
St@m schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:31:
[...]

Ik snap de smiley niet :P Maar als je dit al erg vond, dan kun je beter stoppen met kijken :D
Hahaha agreed....xena warrior princess die dr tetten vaker laat zien dan goed voor ons is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niks mis mee toch :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Prachtige vrouw en nog veel meer vrouwen die uit de kleren gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dat die vrouwen naakt gaan, was voor mij niet de reden om te stoppen, maar al die geoliede mannen die telkens halfnaakt in beeld komen, sprak mij totaal niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 14:40
Martinspire schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:22:
Dat die vrouwen naakt gaan, was voor mij niet de reden om te stoppen, maar al die geoliede mannen die telkens halfnaakt in beeld komen, sprak mij totaal niet aan.
Typisch voor een ontkenningsfase ;)

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Ik vind dat je idd ook niet erg zeker bent in je mannelijkheid, als je je daardoor laat afschrikken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook Banshee Ep4 gekeken echt super gave serie. Weten jullie eigenlijk dat Carrie ook in Command & Conquer: Red Alert 3 speelt? Daar is ze een officier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Zojuist The Americans ep #2 gekeken. Best interessant om naar te kijken en weer een echte spionnenserie. Blijf dat tijdperk ook altijd wel interessant vinden en het lijkt erop dat de serie daar goed op inspringt.

Nog geen idee hoe lang het zo blijft. 1 seizoen moet wel lukken in ieder geval, maar of het vervolgd wordt vraag ik me wel af. In ieder geval zit het verhaal prima in elkaar en de karakters zijn ook wel goed gedaan. Ga ik zeker blijven volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
wontcachme schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:16:
Primeval begint nu toch wel wat leuke plotwendingen te krijgen :). Nog niet zo goed als de engelse serie, maar toch vermaakt deze mij wel. Ook leuk met oude bekenden erin (Sherrif Carter (eureka), Eric Breker, Dude uit SGU)
GIsteren de meest recente 2 eps gezien en inderdaad het begint nu toch wel weer een op het niveau van de oorspronkelijke serie te komen. Helaas te laat ben ik bang. Gezien de ratings denk ik niet dat er een 2e seizoen gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
sverzijl schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 07:06:
[...]

GIsteren de meest recente 2 eps gezien en inderdaad het begint nu toch wel weer een op het niveau van de oorspronkelijke serie te komen. Helaas te laat ben ik bang. Gezien de ratings denk ik niet dat er een 2e seizoen gaat komen.
Kan niks van de ratings vinden (behalve de premiere), maar het is wel op een Canadese zender waar ik in al mijn tv kijk jaren nog nooit van gehoord heb, dus erg veel kijkers zullen er standaard wel niet zijn :P. Zal ook afhankelijk zijn van internationale kijkers (Syfy gaat het uitzenden, ITV in Engeland, Duitsland heeft rechten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:19
wontcachme schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:14:
[...]

Kan niks van de ratings vinden (behalve de premiere), maar het is wel op een Canadese zender waar ik in al mijn tv kijk jaren nog nooit van gehoord heb, dus erg veel kijkers zullen er standaard wel niet zijn :P. Zal ook afhankelijk zijn van internationale kijkers (Syfy gaat het uitzenden, ITV in Engeland, Duitsland heeft rechten)
De ratings (naast de 1e ep) waren van de UK zender 'Watch' zie ik nu. Begon rond 400K en laatste ep iets meer dan 300K. Voor de Canada premiere op Space was ook zo goed als geen reclame gemaakt, dus dat leverde reacties op als ' WTF! didn't even know this show was being aired!'.

De afleveringen staan overigens ook allemaal op Youtube zie ik. Na maanden nog steeds niet verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Justify niet erg overtuigend meer. Die FBI vent en die kerel die hem doodschoot vond ik beide erg slecht acteren. Verder vind ik die nep politieagent ook helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Daar ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind die kerel altijd wel goed acteren, vooral in Californication issie erg leuk :)

Het verhaal is inderdaad wat lastig dit seizoen, maar ze zijn op zoek naar Drew Thompson en die moet ze dan naar Theo Tonin leiden. Beide waren deel van een criminele organisatie een jaar of 20 terug, maar kregen ruzie en Drew ging er met Theo's coke vandoor en zette zijn eigen dood in scène (de parachutist die doodviel in de eerste scène van dit seizoen). Die FBI agent (Barkley) was corrupt, en een 'enforcer' van Theo kwam hem even vragen hoe het onderzoek naar Drew staat, met wie hij nog een appeltje te schillen heeft. Toen bleek dat niet de FBI de zaak in handen had, maar de Marshals, had hij niets meer aan hem en werd hij een "loose end".

In het begin snapte ik ook vrij weinig van het verhaal, maar langzaamaan wordt het wel weer interessant, voor mij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Het wordt inderdaad wel iets beter ja, maar het is absoluut het slechtste seizoen tot nu toe van Justified.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:10

Eijkb

Zo.

Zit ik een andere serie te kijken? Vind dit seizoen van Justified weer top. Het verhaal moet nog vorm krijgen maar zoals gewoonlijk zal dat naar het einde toe steeds smaller worden. De droge humor is weer volop aanwezig, de "preachers" battle tussen Crowder en die nieuwe was fantastisch. En ga zo maar door.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Community!!

Het is weer begonnen en het is weer helemaal over-the-top geweldig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Community was idd weer geweldig

Overigens:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dBUyxWX.jpg

WTF..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn banshee, leuke episode weer, mooie ontwikkeling tussen proctor en hood, beetje lullig rolletje van dat fbi mannetje en een rustige start van de aflevering, maar halverwege wordt het weer erg aangenaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touch is weer begonnen, 2 eps :)

Silent Witness 16x10 Greater Love Part Two valt niet uit te pakken, dus bij die maar wachten op een replacement.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is touch nou een aanrader of niet? Ik las zoveel negatiefs over seizoen 1 dat ik er niet aan begonnen ben, gemiste kans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Ik ben uitgekeken op Banshee na de 3e episode. De sheriff is gewoon een domme kloot met spierballen en als hij in de val zitbelt hij even de travo hacker want die zit altijd achter zijn laptop en hacked binnen enkele seconden de beveiliging en redt hem uit nood :')

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Tja zo kun je natuurlijk een heleboel series niet kijken. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Het is geen Game of Thrones, maar kijk graag naar beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 09:51:
is touch nou een aanrader of niet? Ik las zoveel negatiefs over seizoen 1 dat ik er niet aan begonnen ben, gemiste kans?
Geen aanradar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Seizoen 2 zou wat donkerder worden, dus ik ga de eerste ep van S2 een kans geven. Maar zodra Jack weer "sweetheart" begint te schreeuwen naar z'n kid gooi ik hem meteen weer van m'n radar (hurhur).

Wordt vervolgd.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was al bang , dat sweetheart was ik even vergeten :P

ik ga eerst wel 24 seizoen 3 herkijken en dan wacht ik even de reactie van stukfruit binnenkort af of het wat beter is in s02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik vond Touch op zich nog wel meevallen. Het verhaal komt echter pas tegen het einde van het eerste seizoen los. Daarvoor was er inderdaad niet echt heel veel aan. Van mij krijgt het eerste seizoen een zeventje. Ik ga zeker nog beginnen aan het tweede seizoen, want ik heb hoop dat het nog beter kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:34
Ik ben gestopt met revolution bij aflevering 5/6/7 oid, is het het nog waard om dit weer te gaan kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Zojuist Banshee gekeken en het lijkt erop dat er binnenkort een onderzoekje gestart wordt door de FBI naar de achtergrond van ene meneer Lucas Hood :Y

Ander dingetje: na de credits zie je die agente voor de spiegel staan met een litteken van een snijwond in haar hals. Heb ik gemist wanneer dat gebeurde, of is dit een hint naar een mogelijke betrokkenheid bij die motorbende? Dat Amish-meisje had namelijk ongeveer op schouderhoogte uitgehaald naar een motorrijder bij het dorpsfeest met een mes.

Hoe dan ook, ik ben nu alweer benieuwd naar volgende week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 10:53
Awsom schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:28:
Ik ben gestopt met revolution bij aflevering 5/6/7 oid, is het het nog waard om dit weer te gaan kijken?
och ik vond het wel beter worden (acteer werk) al moet je het waarom in de serie met korreltje nemen.
vindt de setting wel gaaf en vind het toch leuk bedacht.

ik zit eigenlijk wel wachten tot het verder gaat.

er zijn wel betere series maar ja als je dat verder kijkt dan neus lang is klopt er ook niets van.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inuyasha
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-02-2024
Anthirian schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:51:
Zojuist Banshee gekeken en het lijkt erop dat er binnenkort een onderzoekje gestart wordt door de FBI naar de achtergrond van ene meneer Lucas Hood :Y

Ander dingetje: na de credits zie je die agente voor de spiegel staan met een litteken van een snijwond in haar hals. Heb ik gemist wanneer dat gebeurde, of is dit een hint naar een mogelijke betrokkenheid bij die motorbende? Dat Amish-meisje had namelijk ongeveer op schouderhoogte uitgehaald naar een motorrijder bij het dorpsfeest met een mes.

Hoe dan ook, ik ben nu alweer benieuwd naar volgende week. :)
Als je goed kijkt, zie je dat litteken al in deze aflvering zitten (als ze zon tanktop aan heeft). Lijkt me niet dat zij dat is geweest tijdens dat dorpsfeest. Zeer onwaarschijnlijk en het duurt wel even voor je zon litteken hebt gevormd. Ik denk eerder dat in de volgende aflevering wat over haar geschiedenis verteld gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik begreep ook niet helemaal wat er nu bedoeld werd met dat litteken.
De Amish mensen waren druk deze aflevering. ;) Ik heb vanochtend genoten bij kijken van Banshee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Omdat het hier zo vaak over Banshee gaat (myself included) heb ik even wat werk gestoken in het maken van een redelijke TS: [Serie] Banshee. Gelieve daar verder te keuvelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthirian schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:11:
Ik vond Touch op zich nog wel meevallen. Het verhaal komt echter pas tegen het einde van het eerste seizoen los. Daarvoor was er inderdaad niet echt heel veel aan. Van mij krijgt het eerste seizoen een zeventje. Ik ga zeker nog beginnen aan het tweede seizoen, want ik heb hoop dat het nog beter kan worden.
Ik zal aan het einde van seizoen 2 het nog eens vragen hier, heb nog genoeg kijkspul liggen, als touch seizoen 2 de moeite waard gaat worden pak ik hem dan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb gelezen dat de ratings tijdens de seizoenspremiere al beroerd waren. Waarschijnlijk hoef ik niet eens te beginnen aan het volgende seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, kijk ik op die site , zie ik dit:

http://tvbythenumbers.zap...bers+%28TVbytheNumbers%29

Wilde net episode 2 gaan zien, dat doe ik dus maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Christina Applegate Quits Up All Night
Kans op cancellation: 99%

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kelly :D , wat een rol in Married with Children _/-\o_ _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 13:06:
ik was al bang , dat sweetheart was ik even vergeten :P

ik ga eerst wel 24 seizoen 3 herkijken en dan wacht ik even de reactie van stukfruit binnenkort af of het wat beter is in s02
Sweetheart!1!!

:')

Episode 2, seizoen 2, na drie minuten.

Het moge duidelijk zijn dat ik er nu (weer) mee ga stoppen. Het valt te zwaar om Jack Bauert als zo'n watje te zien en het verhaal is ook niet echt van je het.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:27
Walking Dead wordt vanavond/vanmiddag weer uitgezonden toch? Ben benieuwd hoe het weer verder gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op zondag 10 februari 2013 @ 11:14:
Episode 2, seizoen 2, na drie minuten.
:o

Ik ga mijn jack bauer herinneringen maar niet meer verzieken met deze serie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

House of Cards al met al erg goed. Wat mij betreft een tip om te gaan kijken, de 9 op IMDb kan ik me in vinden. Al moet ik zeggen dat ik regelmatig een fan ben van Spacey's werk. Het is aan de ene kant jammer dat er gelijk een heel seizoen wordt gepubliceerd want nu was ik in enkele dagen al klaar met kijken :(.
Pagina: 1 ... 22 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.