Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.656 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 15:14
Supernatural is vooral sterk in den beginnen, vind ik persoonlijk. Ik volg het nog wel hoor. Maar keek vroeger meer uit naar de volgende afleveringen. Het huidige seizoen is al weer wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

ChuckyDevil schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:58:
Supernatural is vooral sterk in den beginnen, vind ik persoonlijk. Ik volg het nog wel hoor. Maar keek vroeger meer uit naar de volgende afleveringen. Het huidige seizoen is al weer wat beter.
Dan nog heb je 5 seizoenen om door te komen :+ Voorlopig genoeg :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

666 episode 10 net gezien, ben er niet blij mee, het is wel te merken dat ze snel een einde eraan maken, wat een bagger. Ook matige effecten, ik weet het niet, kijk hem wel af, maar zonde hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:41
Entourage film zit eraan te komen _/-\o_ :D
De opnames van de film gebaseerd op de tv-serie Entourage beginnen in het voorjaar of de zomer. "Mei, juni, het hangt af van wanneer iedereen beschikbaar is, maar wat mij betreft zo snel mogelijk", zegt acteur Mark Wahlberg, die de serie coproduceert, tegen de Amerikaanse muziekzender MTV.
http://film.fok.nl/nieuws...le-maanden-van-start.html

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
The Americans was een leuke start :). Niet verwacht overigens dat Keri Russel deze soort scene's zou doen :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Net een uur lang genoten van de pilot van The Americans. Wat een goed en veelbelovend begin.
Er wordt erg goed en zeer geloofwaardig geacteerd. Het verhaal is zeer verfrissend; (spionage tijdens de koude oorlog) hoewel, 30 jaar geleden werd je er mee doodgegooid maar in een serie heb ik het volgens mij nog niet eerder gezien. Een door de kgb gearangeerd stel dat als gewone burgers infiltreert binnen de Amerikaanse samenleving.
Qua kwaliteit/niveau vind ik het vele malen beter dan Banshee, wint ook op punten van The Following en is wellicht gelijkwaardig aan Boss en Luck of komt daar dicht in de buurt.
Ik kan bijna niet wachten tot volgende week woensdag.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-12-2024

Dutch

Alfisti

Ben het helemaal met mowa eens, gisteren ook The Americans gekeken en ben onder de indruk. Weer eens wat anders. Ik hou wel van dit soort spionage achtige series, vond het altijd al jammer dat Rubicon na 1 seizoen werd gecancelled, voor mij past dit prima in dat beeld.

Visit my homepage | System Specs | Tweakers.net Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
The Americans staat hier ook nog op het lijstje. Aankomende week maar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Die Surface in Arrow werd wel erg pijnlijk opvallend in beeld gebracht zeg... -O-

En verder best een mooie ep van Supernatural :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Gisteren de laatste aflevering van het eerste seizoen Breaking Bad gekeken. Vandaag de rest es binnenhengelen:) Ook de pilot aflevering van American Horror Story gedownload. Die ga ik vandaag es loeren. Dan hebben we aflevering 2 van The Following nog op de agenda staan en wil ik beginnen met die nieuwe sherlock holmes serie met lucy liu. Volgens me zus een toppertje.

Veel te kijken voorlopig:)

The Americans, mowa ik vertrouw je mening...zal m es in sickbeard gooien.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:49
Stukfruit schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:33:
Die Surface in Arrow werd wel erg pijnlijk opvallend in beeld gebracht zeg... -O-

En verder best een mooie ep van Supernatural :Y
Arrow zit inderdaad vol met product placement van Microsoft. Mevrouw de IT-mevrouw had een paar episodes geleden ook al de beschikking over een Surface, en toen lieten ze heel duidelijk zien op wat voor een fantastische manier je je scherm kunt locken..
Ach, als het de serie in leven houdt, vooral doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
McPoowl schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:52:
[...]

Arrow zit inderdaad vol met product placement van Microsoft. Mevrouw de IT-mevrouw had een paar episodes geleden ook al de beschikking over een Surface, en toen lieten ze heel duidelijk zien op wat voor een fantastische manier je je scherm kunt locken..
Same goes for Hawaii 5.0, iedere aflevering lopen ze wel keer te pimpen met W8 phone, tablet of Skype oid. En daarnaast vaak ook wel even sluik reclame voor het Hilton en Hawaiian Airlines.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lj_tree schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:48:
en wil ik beginnen met die nieuwe sherlock holmes serie met lucy liu. Volgens me zus een toppertje.
Je hebt een uitstekende smaak. Dit past niet daarbij. Nooit meer luisteren naar je zus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
McPoowl schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:52:
[...]

Als de IT mevrouw er door constant in beeld komt vind ik het ook geen slechte zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Sander schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:01:
[...]

Same goes for Hawaii 5.0, iedere aflevering lopen ze wel keer te pimpen met W8 phone, tablet of Skype oid. En daarnaast vaak ook wel even sluik reclame voor het Hilton en Hawaiian Airlines.

:')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Persoonlijk vind ik het product placement van Hawaii 5-O te ver gaan. Ik stoor me totaal niet aan het feit dat ze on screen bepaalde producten gebruiken. Zolang ze het er maar niet over hebben. Zoals in boven gelinkte fragment hadden ze beter kunnen zeggen van "Look it up on the internet". Geen naam, veel geloofwaardiger, minder geforceerd. Dat ze vervolgens Bing erbij pakken ipv een fictieve zoekmachine zal me een worst wezen. Dat hebben ze vaker gedaan. Ze wilden een foto naar een tablet sturen en ze noemden dat "I'll upload it to your skydrive".

Zo zie je dat de laatste tijd steeds vaker. Ik weet niet meer welke serie, maar ze zaten te verkondigen hoe geweldig veilig en slim de nieuwe Ford Taurus wel niet was. Als ze gewoon zeiden dat ze blij waren dat de moderne auto's zo geavanceerd en veilig werden en vervolgens ff inzoomen op het Ford logo van het stuur was het bericht het zelfde, maar veel minder door de strot geduwt.

Hoe lang zal het duren voordat zulke scenes er actief uit geknipt worden door de releasegroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat was ook Hawaii-Five-0 volgens mij :+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
BlackMage schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:55:
Zo zie je dat de laatste tijd steeds vaker. Ik weet niet meer welke serie, maar ze zaten te verkondigen hoe geweldig veilig en slim de nieuwe Ford Taurus wel niet was. Als ze gewoon zeiden dat ze blij waren dat de moderne auto's zo geavanceerd en veilig werden en vervolgens ff inzoomen op het Ford logo van het stuur was het bericht het zelfde, maar veel minder door de strot geduwt.

Hoe lang zal het duren voordat zulke scenes er actief uit geknipt worden door de releasegroepen?
Die serie met die Ford heb ik ook gezien, New girl misschien? Liep ze met 1 hak schoentje over dat podium heen. Of bedoel je die scene niet?

De scene gaat hier niks aan doen hoor. Ook niet erg hun ding verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:28
Wat stom, er is duidelijk te zien dat ze een 'x' als eerste intoetst. Welke sukkel laat dat nou weer doorkomen in de episode :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
Zo zie je dat de laatste tijd steeds vaker. Ik weet niet meer welke serie, maar ze zaten te verkondigen hoe geweldig veilig en slim de nieuwe Ford Taurus wel niet was.
White Collar kan dat wel geweest zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Jin had het eiland nooit mogen verlaten :(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Raymond schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:05:
[...]

White Collar kan dat wel geweest zijn
Dat was hem!
Phyxion schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:58:
Dat was ook Hawaii-Five-0 volgens mij :+
Ze rijden in een Camaro, als Ford ze zou sponsoren dan kregen ze ruzie denk ik.

[ Voor 40% gewijzigd door BlackMage op 01-02-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09-2024
Die product placement reclames zijn alleen maar gunstig voor ons. Die reclame werkt namelijk net zo goed bij orginele tv uitzendingen (in de VS) als via minder officiele manieren van kijken zoals wij veelal doen. Sterker nog, voor dat soort adverteerders, zeker met internationale producten als auto's en IT-stuff, is het alleen maar gunstig dat er veel via downloads e.d. wordt gekeken - dit in tegenstelling tot adverteerders via klassieke commercials via het tv station.

Het is soms irritant als die product placement zo expliciet gedaan wordt midden in een aflevering, maar als dat de prijs is die we moeten betalen om veel series te kunnen bekijken, nou dan kan ik dat accepteren. Leuker is als het een beetje met tongue in cheek wordt gedaan, zoals o.a. in Chuck waarbij naast de bekende Subway aanprijzingen ook auto dialogen op een grappige manier waren toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

arsimo schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:34:
Die product placement reclames zijn alleen maar gunstig voor ons. Die reclame werkt namelijk net zo goed bij orginele tv uitzendingen (in de VS) als via minder officiele manieren van kijken zoals wij veelal doen. Sterker nog, voor dat soort adverteerders, zeker met internationale producten als auto's en IT-stuff, is het alleen maar gunstig dat er veel via downloads e.d. wordt gekeken - dit in tegenstelling tot adverteerders via klassieke commercials via het tv station.

Het is soms irritant als die product placement zo expliciet gedaan wordt midden in een aflevering, maar als dat de prijs is die we moeten betalen om veel series te kunnen bekijken, nou dan kan ik dat accepteren. Leuker is als het een beetje met tongue in cheek wordt gedaan, zoals o.a. in Chuck waarbij naast de bekende Subway aanprijzingen ook auto dialogen op een grappige manier waren toegevoegd.
Community met de subway was ook leuk erin gebonden :D Hele aflevering omheen gemaakt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:26

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het probleem is alleen dat er naar die product placement niet gekeken wordt op de manier die jij denkt.
De productie maatschappijen worden betaald aan de hand van de live kijkcijfers in de US, niemand ziet hoeveel er gedownload wordt, niemand ziet nog hoeveel er ge DVRd wordt.

Als er in de us 1 miljoen mensen live naar een show kijken, 20 miljoen hem een dag later via DVR kijken en wereldwijd 300 miljoen hem via torrents of iets dergelijks zien gaan die sponsors de show geen geld meer geven... ze hebben immers maar 1 miljoen mensen breikt, die overige 320 miljoen mensen zien ze niet en bestaan dus niet voor ze.

Wij zien de reclame wel, maar wij bestaan niet voor die bedrijven. Trekken die bedrijven zich terug? Dan overleven veel van de shows niet. Er is simpelweg geen manier om te checken hoeveel mensen de show op een andere manier dan live zien. En was die er wel, dan worden illegale downloaders er sowieso buiten gelaten omdat wij het overgrote deel van de reclame niet te zien krijgen en in de gedachte van de maatschappijen toch al niet belangrijk zijn omdat de meeste van de downloaders niet in de US wonen en dus geen inkopen kunnen doen bij Barns 'n Noble en Bed, Bath and Beyond.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik moet zeggen dat ik de supernatural aflevering inderdaad weer cool vond. Het hele season 8 is wel cool op 1 aflevering na. Terug naar de "roots" lijkt het wel; de opa van Sam & Dean die zijn zoon (john) komt opzoeken in de toekomst....Weer allemaal lekkere vragen achteraf:
- wat is het voor plek waar dat doosje met die key heen moet? Ze spreken over de enige plek ter wereld waar geen enkele vorm van evil kan komen.
- wat zit er exact in dat doosje? ze spreken over bepaalde kennis en het is duidelijk dat Sam niet wilt dat die verloren gaat
- Abaddon (demon) schijnt een zeer sterke demon te zijn en wordt door Henry (opa) omschreven als de first demons picked by Lucifer, net zoals Lilith.....Ik ben echt erg benieuwd wat deze demon in petto heeft, en het werd echt weer tijd voor een goeie badass demon zoals Lilith. Tenminste weer iets waar je de dreiging van voelt, want Crowley kan ik onderhand wel van de buis af schieten.
- Wat is de connectie tussen John <> Abaddon?
- Wat is die elite groep van mensen die blijkbaar "chosen" zijn om iets te doen en hoe beinvloedt dit Sam en Dean?
- De portal die Henry gemaakt had, stuurt je door de tijd naar je bloodline. De spreuk was Enochian, angel-language.....Wat weten Angels over deze elite groep, Abadddon?

[ Voor 15% gewijzigd door Deathchant op 01-02-2013 11:00 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Spike_wolf schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:42:
Het probleem is alleen dat er naar die product placement niet gekeken wordt op de manier die jij denkt.
De productie maatschappijen worden betaald aan de hand van de live kijkcijfers in de US, niemand ziet hoeveel er gedownload wordt, niemand ziet nog hoeveel er ge DVRd wordt.

Als er in de us 1 miljoen mensen live naar een show kijken, 20 miljoen hem een dag later via DVR kijken en wereldwijd 300 miljoen hem via torrents of iets dergelijks zien gaan die sponsors de show geen geld meer geven... ze hebben immers maar 1 miljoen mensen breikt, die overige 320 miljoen mensen zien ze niet en bestaan dus niet voor ze.
Da's niet waar, die DVR wordt wel onderzocht en meegerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raymond schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:56:
[...]

Da's niet waar, die DVR wordt wel onderzocht en meegerekend.
Daar zijn ze wel veel meer mee bezig maar die precieze aantallen uitzoeken blijkt nog steeds heel moeilijk (of wellicht gewoon duur ofzo) en daar wordt nog maar bar weinig rekening mee gehouden. Heel langzaamaan kijken ze er wat naar, maar die cijfers hebben nog niet echt een noemenswaardige impact.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Reclame, in welke vorm dan ook, is in geen enkel geval gunstig voor ons. Tuurlijk, series moeten betaald worden en niemand werkt voor niets.

Series, maar ook films en muziek zijn geen luxeproducten. De mens heeft vermaak nodig net als dat we brood en melk nodig hebben. Er heerst echter een soort glamour over de wereld van de entertainmentindustrie, die ik persoonlijk overbodig vind. Mensen die werken aan series, zowel de acteurs als directors, special effects e.d. zijn gewend aan een payday waarmee ze hun glamour lifestyle kunnen onderhouden. Ik vind ze echter niet belangrijker dan de boer die zorgt dat ik melk in de koelkast krijg of de bakker die zorgt dat ik brood kan eten. Ik vind daarom dus ook niet dat ze meer hoeven verdienen dan een boer of bakker.

Hoeveel van het budget van een serie gaat in rook op aan te duur personeel? Bijna alles. Ze moeten maar wennen aan het feit dat ze geen luxeproducten meer maken. Maar zolang wij met zen allen maar blijven slikken dat er steeds meer reclame tussengepropt wordt veranderd er niets aan de situatie. Een paar goed geplaatste, subtiele reclameboodschappen zijn voor zowel ons als de adverteerders veel beter dan de beledigingen die we nu maar accepteren. Het zijn alleen de graaihandjes van de industrie die er slechter van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deathchant schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:50:
Ik moet zeggen dat ik de supernatural aflevering inderdaad weer cool vond. Het hele season 8 is wel cool op 1 aflevering na. Terug naar de "roots" lijkt het wel; de opa van Sam & Dean die zijn zoon (john) komt opzoeken in de toekomst....Weer allemaal lekkere vragen achteraf:
- wat is het voor plek waar dat doosje met die key heen moet? Ze spreken over de enige plek ter wereld waar geen enkele vorm van evil kan komen.
- wat zit er exact in dat doosje? ze spreken over bepaalde kennis en het is duidelijk dat Sam niet wilt dat die verloren gaat
- Abaddon (demon) schijnt een zeer sterke demon te zijn en wordt door Henry (opa) omschreven als de first demons picked by Lucifer, net zoals Lilith.....Ik ben echt erg benieuwd wat deze demon in petto heeft, en het werd echt weer tijd voor een goeie badass demon zoals Lilith. Tenminste weer iets waar je de dreiging van voelt, want Crowley kan ik onderhand wel van de buis af schieten.
- Wat is de connectie tussen John <> Abaddon?
- Wat is die elite groep van mensen die blijkbaar "chosen" zijn om iets te doen en hoe beinvloedt dit Sam en Dean?
- De portal die Henry gemaakt had, stuurt je door de tijd naar je bloodline. De spreuk was Enochian, angel-language.....Wat weten Angels over deze elite groep, Abadddon?
- Die plek is voor iedereen afgeschermd en kan alleen met die key open. Maar geen idee hoe het eruit ziet.
- Kennis van alle figuren/demons/wezens die er zijn (geweest) dacht ik.
- Ze kan iig dat demonkillermes weerstaan :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Zo zie je dat de laatste tijd steeds vaker. Ik weet niet meer welke serie, maar ze zaten te verkondigen hoe geweldig veilig en slim de nieuwe Ford Taurus wel niet was.
Dat was in het laatste seizoen van House, dat die gevangenisdokter en Taub samen naar een huis van een patient reden.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Zo, degelijke aflevering van Glee, helaas geen topless scene van Rachel :9 Leuke nummers.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Wat me altijd opvalt bij product placement is dat de animatie-crew zich altijd totaal niets aantrekt van de interface van dergelijke apparaten. Bij Hawaii 5-0 heb ik ook al vaak zat gezien dat ze wel een Nokia of Surface gebruiken, maar dan gooien ze er weer zo'n debiele interface overheen met glaseffectjes, afgeronde hoeken, 30 schermen in beeld en dat soort meuk. Waarom de fuck gaat zo'n Microsoft daarmee in? Laten ze bv wel het startscherm zien maar dan starten ze zo'n applicatie op waarbij je 100% zeker ziet dat het gewoon weer zo'n prutswerk is.

Dat ze willen suggereren dat men snel info opzoekt is prima, maar waarom de neuk moet dat ook altijd met 30 vensters gaan waarbij elk stukje informatie een nieuwe popup is.
Ook coding zie je vaak erg basic erin zitten (waarbij ze blijkbaar totaal niet weten wat nou enigszins realistisch overkomt), maar altijd weer met die debiele geluidjes en geram op het toetsenbord. Zijn echt maar heeeeel weinig series die daar goed mee omgaan.

Maar ik "stoor" me er dus vooral aan als ze een bepaald merk mogen gebruiken, maar er toch gewoon hun eigen schil overheen gooien. Laatst bij Hawai 5-0 werd er ook weer iemand gebeld, maar daarbij hebben ze ook weer hun eigen bel-"app" erop gezet om te laten zien wie er belt en hoe je op moet nemen. Dat ziet er op zo'n WP8 toestel helemaal niet debiel uit, dus zo kost het ze nog meer werk ook :S

Een groot probleem heb ik er nooit mee. Vind het altijd wel leuk als ik het merk herken. Zolang ze er maar enigszins luchtig of grappig mee omgaan heb ik er geen probleem mee, maar als ze dat soort verkeerde dingen gaan doen vind ik het al wat irritanter. Zolang de serie er langer door kan bestaan vind ik het prima, maar soms overdrijven ze ook wel weer ja.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Niet online
Wegens gebrek aan series (cancellations en eindes ) Heb ik besloten Suits ook maar eens binnen te halen. Ik ben benieuwd.

Dit is mijn 5e "nieuwe" serie in mijn lijst in korte tijd.

- Go On
- Nikita
- Arrow
- Elemantary

Stuk voor stuk vermakelijke series.

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
kendo schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 14:22:
Wegens gebrek aan series (cancellations en eindes ) Heb ik besloten Suits ook maar eens binnen te halen. Ik ben benieuwd.

Dit is mijn 5e "nieuwe" serie in mijn lijst in korte tijd.

- Go On
- Nikita
- Arrow
- Elemantary

Stuk voor stuk vermakelijke series.
Ik denk dat Suits je niet gaat tegenvallen, al blijft het natuurlijk persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 10:04

duderuud

Sliden is koel

Suits zit best goed in elkaar. Het is niet de beste serie ooit maar het kijkt lekker makkelijk weg.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Spike_wolf schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 10:42:
(knip)
Jij haalt e.e.a. door elkaar.

Een Amerikaanse serie wordt ingekocht door een Amerikaans TV-station (network, cable, betaalstation), op basis van het aanbod van productiemaatschappijen, soms op basis van een idee van het station of derden, en na testen van pilots. Het tv-station(!) wil aan het uitzenden van die serie geld verdienen door verkoop van commercials. Het succes daarvan wordt gemeten aan de hand van de ratings (Nielsen), oftewel de kijkcijfers in de VS (in het bijzonder onder de 18-49 doelgroep). Zijn die ratings te laag dan stopt het tv station met het uitzenden van de serie en neemt geen volgende seizoenen meer af.

Echter, wat "te laag" is, is niet zo eenvoudig. In het kort is het verschil tussen de opbrengst van de verkoop van commercials en de kosten van het aanschaffen en promotie van de serie. Als dat verschil voldoende positief is dan zal het tv station de serie blijven uitzenden.

Het lastige is dat de prijs die het tv station voor de serie moet betalen van veel factoren afhankelijk is. In regel lopen de productioekosten van een serie per jaar op vanwege de contractenopbouw die de productiemaatschappij met de producers, schrijvers en acteurs hebben (die worden in regel elk jaar hoger naar mate de serie langer succesvol is). Maar dat betekent niet automatisch elk jaar een hogere prijs voor de tv stations. De productiemaatschappij kan middelen en redenen hebben om die prijs toch laag te houden en soms zelfs onder de kostprijs te houden en dus in eerste instantie verlies te nemen. De reden is dat de productiemaatschappij ook op andere manier aan de serie kan verdienen dan alleen van het tv-station maar daarvoor moet in de praktijk de serie wel uitgezonden zijn! Die andere verkoopmanieren zijn internationale verkoop ana tv-stations, syndication (latere massale verkoop aan lokale amerikaanse tv-stations), verhuur/pay-per-view en last but not least verkoop DVD/BR.

En nu ben ik waar ik komen wilde, ook een van die middelen om die prijs van de serie laag te kunnen houden is verkoop van product placement advertising want dat geld is geheel voor productiemaatschappijen. Als de productiemaatschappijen weet dat een serie ook veel bekeken wordt buiten de reguliere tv Amerikaanse uitzending dan kunnen ze meer vragen voor die product placement advertenties en er meer gegadigden voor krijgen. Uiteraard geven ze dat niet oficieel toe, maar in die beoordeling speelt "onder de tafel" wel degelijk het downloaden mee. Ook de te verwachten aantallen DVD/BR's in de toekomst spelen daarin mee en ook internationale verspreiding. Het is geen toeval dat product placement bijna uitsluitend van internationale firma's zijn en of alleen op merknaam van toepassing is (Subway e.v.a.) of voor producten die langere tijd in de verkoop blijven (bepaalde automodellen).

Versimpeld samengevat: hoe meer productplacement verkocht, hoe goedkoper de productiemaatschappij de serie kan aanbieden aan tv stations, en hoe minder commercials (of hoe goedkoper daarvan) het tv-station hoeft te verkopen om toch winst te maken. Anders gezegd, hoe met een lagere rating ze genoegen kunnen nemen.

Let maar eens op: de meeste series die meerdere jaren lopen bij kleinere stations (NBC, CW en kabelmaatschappijen als USA) zijn of heel goedkoop te maken of zijn geschikt en succesvol voor product placement. Series als Chuck en White Collar zouden anders geen vier of meer seizoenen gehad hebben. Tuurlijk, meest ideaal zijn veel kijkers dus commercials en ook nog product placement maar dat is maar voor weinige series weggelegd als is het maar door de weinige slots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Is productplacement echt puur voor de productiemaatschappij? Ik kan me haast niet voorstellen dat je als tv-station accepteert dat de serie die je hebt gekocht, reclame bevat waar je geen geld voor ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
BlackMage schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:14:
Reclame, in welke vorm dan ook, is in geen enkel geval gunstig voor ons. Tuurlijk, series moeten betaald worden en niemand werkt voor niets.

Series, maar ook films en muziek zijn geen luxeproducten. De mens heeft vermaak nodig net als dat we brood en melk nodig hebben.
Flauwekul. Series, films en muziek zijn geen eerste levensbehoeften. Het zijn meestal commerciele producten waar gewoon vraag en aanbod geldt. Je kan ook een boek lezen, ganzenborden of bij een koortje gaan zingen of zoiets.

Als Hollywood in de praktijk onvoldoende aan ons kan verdienen dan zakken de prijzen vanzelf op termijn. De kosten van de acteurs en producenten zijn gebaseerd op hun onbrengst in het verleden en potentiel in de toekomst. Als die opbrengsten structureel dalen dan gaan hun salarissen dat ook.

Alleen zal Hollywood daar pas aan toegeven nadat ze alles hebben geprobeerd om hun opbrengsten zo lang mogelijk zo hoog mogelijk te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arsimo
Raymond schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:13:
Is productplacement echt puur voor de productiemaatschappij? Ik kan me haast niet voorstellen dat je als tv-station accepteert dat de serie die je hebt gekocht, reclame bevat waar je geen geld voor ziet.
Zij krijgen dat dus gecompenseerd in een lagere aanschafprijs voor de serie of een andere deal.

Sterker nog, de tv-stations kunnen er nog extra van profiteren omdat die bedrijven geregeld ook nog een aansluitende normale commercial inkopen bij het tv-station.

[ Voor 19% gewijzigd door arsimo op 01-02-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen Person of Interest al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:30:
Toevallig gister aflevering 1 gekeken, aflevering 2 gaat zo aan, moet er even beetje inkomen hoop ik, vond aflevering 1 niet super duper.

De pilot van The Americans daarentegen...

_/-\o_

Super, en Keri :9~
http://images.fanpop.com/...sell-158888_1280_1024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Do No Harm lijkt DOA. Voorlopige kijkcijfers zijn beroerd

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vraaag schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:36:
[...]

Toevallig gister aflevering 1 gekeken, aflevering 2 gaat zo aan, moet er even beetje inkomen hoop ik, vond aflevering 1 niet super duper.

De pilot van The Americans daarentegen...

_/-\o_

Super, en Keri :9~
[afbeelding]
Plaatje is hotlink beveiligd ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
CBS Elementary 2.2 6 10.80
NBC Do No Harm 0.9 3 3.13

Iedereen kan dit gaan doen nu: :w :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

wontcachme schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:42:
CBS Elementary 2.2 6 10.80
NBC Do No Harm 0.9 3 3.13

Iedereen kan dit gaan doen nu: :w :w
Wacht worden ze nu beide gecancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Eerste aflevering van Banshee gekeken, maar daar eindigt het dan ook direct bij mij. Erg matig en oogt gewoon te goedkoop. Wat ontbreekt er:

1: Goede acteurs
2: Goede effecten
3: Een goed plot

Ik ga voorlopig alleen verder met Suits. Nu is het wachten op The Walking Dead en Breaking Bad, zodat ik weer mooi wat series om te kijken heb :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Touchdomex schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:45:
[...]

Wacht worden ze nu beide gecancelled?
Nee, ter vergelijking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Raven schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:00:
[...]

Plaatje is hotlink beveiligd ;)
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Nog mensen die Mr. Selfridge volgen? Ari Gold in hoogsteigen persoon :)

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spike_wolf schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 11:08:
[...]

Daar zijn ze wel veel meer mee bezig maar die precieze aantallen uitzoeken blijkt nog steeds heel moeilijk (of wellicht gewoon duur ofzo) en daar wordt nog maar bar weinig rekening mee gehouden. Heel langzaamaan kijken ze er wat naar, maar die cijfers hebben nog niet echt een noemenswaardige impact.
Jawel, Nielsen neemt ook gewoon DVR enzo mee.

@Hierboven, zou ik nog eens een episode van meepakken, reviews leken echter niet heel geweldig te zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Phyxion op 01-02-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Het is geen Entourage maar wat maakt het uit, Ari is altijd wel tof om bezig te zien. Er passeren hier genoeg series die in principe het kijken niet (meer) waard zijn. Ze kunnen niet allemaal in de top 10 staan :)

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Jegapia schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 18:11:

[video]
Ja...mijn vrouw... ;)
Mr Selfridge (ITV) is overigens een spin off van The Paradise (BBC), 2 warenhuis-drama's.
Mr. Selfridge heb ik niet gezien maar een deel van 't eerste seizoen van The Paradise wel en ik moet eerlijk zeggen dat 't op en top Brits is met prachtig taalgebruik zoals alleen de Britten dat kunnen.
Ik kan me wel voorstellen dat je een serie alleen kijkt vanwege "eye-candy". Zo keek ik 666 Park Avenue ook voornamelijk vanwege Rachael Taylor. Sterker nog ik heb het zelfs 4 afleveringen van Charlie's Angels volgehouden om haar te zien, hoewel Minka Kelly en Annie Ilonzeh ook zeer de moeite waard waren maar omg is dat toch een ontzettend slechte serie die terecht gecancelled is.

[ Voor 35% gewijzigd door mowa op 01-02-2013 20:13 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:30:
_/-\o_

spoiler: Dikke spoiler
Ik wist het! Ik wist het! Ik wist het! Harold is eigenlijk Benjamin Linus :+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Wel een mooie aflevering... vond em erg vermakelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 22:21
Spacey23 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 17:46:
Eerste aflevering van Banshee gekeken, maar daar eindigt het dan ook direct bij mij. Erg matig en oogt gewoon te goedkoop. Wat ontbreekt er:

1: Goede acteurs
2: Goede effecten
3: Een goed plot

Ik ga voorlopig alleen verder met Suits. Nu is het wachten op The Walking Dead en Breaking Bad, zodat ik weer mooi wat series om te kijken heb :)
1. Acteurs hebben even de tijd nodig om hun draai te vinden. Banshee mag af en toe wel wat cheesy overkomen, heeft het niet nodig om altijd spot on te zijn.
2. Dat is smaak. Ik vond de spec effects wel wat hebben in de 1e aflevering. Beetje à la mr Tarantino.
3. Eens. Is nu nog wat dunnetjes, maar dat maakt de serie tot nu toe nog goed met harde actie etc. Kreeg van de preview van afl 4 wel het idee dat het plot gaat beginnen. Alleen maar bad sheriff is niet lang houdbaar...

Arrow was ook weer vermakelijk. Ik moet ook wat van die thee hebben. Als het tegen een overdosis werkt, laat staan wat het kan doen tegen katers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het nep-"After Effects"-vuur in Person of Interest vind ik tot nu toe eigenlijk een stuk erger dan de sfx in Banshee ;(

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stukfruit schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:54:
Het nep-"After Effects"-vuur in Person of Interest vind ik tot nu toe eigenlijk een stuk erger dan de sfx in Banshee ;(
Absoluut niet mee eens, Person of Interest effects zijn juist erg leuk gedaan. De effecten van Banshee (alhoewel die alleen in E01 te zien zijn volgens mij?) zien er echt niet uit. Geeft verder niet want de serie heeft het niet nodig.

Afbeeldingslocatie: http://4.bp.blogspot.com/-sPFBGfkSkQU/T-3oP_jG3sI/AAAAAAAABHs/Iw9ImcPF-Ak/s1600/Meghan+Markle,+Plays+Rachel+Zane+..+Suits+%28USA+Network%29.jpg
O+

[ Voor 15% gewijzigd door Phyxion op 02-02-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Phyxion schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 00:08:
Person of Interest effects zijn juist erg leuk gedaan.
Dan raad ik je aan om nog eens goed naar het 'vuur' in de laatste ep te kijken...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 22:21
Stukfruit schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 02:35:
[...]

Dan raad ik je aan om nog eens goed naar het 'vuur' in de laatste ep te kijken...
vuur is sowieso een lastig iets voor series... soms ziet een explosie / brand er zo fake uit. Vanavond zal ik POI eens bekijken.

Edit:
Bij Banshee krijg ik ook het idee dat ze bewust kiezen voor deze manier van special effects omdat het past.

[ Voor 14% gewijzigd door m4yall op 02-02-2013 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Stukfruit schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 02:35:
[...]

Niet eens opgevallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banshee episode 4 is zooooooo gggggooooeeeeedddd, wat een fantastische kant gaat het verhaal op, by far de beste episode tot nu toe, ongelofelijk, steengoed. WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

Nog beter? Ik vond ep3 al zo'n ongelooflijke adrenaline-rush! d:)b Ik ben hier even weg, moet hem nog zien.

Eerst even de verplichte zaterdag dingen doen.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, nog beter, ik zal niks spoileren, maar de nieuwe richting die de show opgaat is fantastisch, ik kan echt niet wachten op ep. 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32

Quad

Doof

Banshee s01e04 is in de download list. Ben erg benieuwd en hoop dat ik daar vanmiddag aan toe kom! (Spartacus ook nog :') )

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Quad schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:52:
Banshee s01e04 is in de download list. Ben erg benieuwd en hoop dat ik daar vanmiddag aan toe kom! (Spartacus ook nog :') )
Pff, ik heb dit allemaal nog liggen:

31-01-2013 04:00 The Americans (2013) S01E01 Pilot
01-02-2013 02:00 The Big Bang Theory S06E14 The Cooper/Kripke Inversion
02-02-2013 02:00 Nikita S03E09 Survival Instincts
02-02-2013 04:00 Banshee S01E04 Half Dead Is Better Than All Dead
02-02-2013 04:00 Blue Bloods S03E13 Inside Jobs
:+

En eigenlijk ook nog een aflevering van The Following, maar ik denk dat ik daar maar niet aan ga beginnen wegens een te grote stapel series al :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog 400+episodes van van alles... Wel net 6 episodes van guys with kids gekeken, erg leuke comedy als je zelf in de jonge kids zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Zow, Banshee was inderdaad weer lekker. Ze weten de actie wel goed vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:06
Ari Gold, met een straatlengte afstand mijn favoriete personage uit Entourage.
Wat een baas.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Boeiend artikel over hoe Banshee op een heel strak budget gemaakt is: http://www.alexandrosmara...g-yaitanes-interview.html

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Ik vind het een leuke serie maar je moet natuurlijk wel houden van period dramas :). Thanks voor de tip ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
"Better brace yourself, here come the motherfucking neighbourhood!"

Wat is Job toch een baas.

Erg goede aflevering van Banshee inderdaad, gaat de goede kant op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die sheriff zou zogenaamd een meesterdief zijn :') eigenlijk is het gewoon een domme lul en puur the muscle voor een job. Joe en Ana doen het denkwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:59:
[...]

Ik vind het een leuke serie maar je moet natuurlijk wel houden van period dramas :). Thanks voor de tip ;).
Zoals ik al zei is Mr. Selfridge een spin-off van The Paradise ('n paar berichtjes terug)
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 15:11:
Die sheriff zou zogenaamd een meesterdief zijn :') eigenlijk is het gewoon een domme lul en puur the muscle voor een job. Joe en Ana doen het denkwerk.
Heb jij het over Banshee..?? Wie zijn dan Joe en Ana..??
Zo ja....Zo'n domme lul is sherrif Hood overigens niet, hij is juist creatief maar reageert nogal impulsief en instinctief en dat vind ik nogal wat anders dan 'n "muscle voor een job"

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb het over Banshee. Ana is de ex van de sheriff en Joe verstond ik verkeerd dat moet Job zijn. Zonder hun hulp had deze meesterdief alweer achter slot en grendel gezeten voor het stelen van een of ander schilderij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

De ex heet overigens Carrie (Hopewell).
En Job vind ik een van de weinige echt overtuigende types in de serie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
mowa schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 16:26:
De ex heet overigens Carrie (Hopewell).
En Job vind ik een van de weinige echt overtuigende types in de serie.
Beide correct. Lucas kent haar als 'Ana', fancy lawyer guy kent haar als Carrie. New life, new name.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IJzerlijm schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:49:
Boeiend artikel over hoe Banshee op een heel strak budget gemaakt is: http://www.alexandrosmara...g-yaitanes-interview.html
d:)b

Merken jullie ook dat de andere agenten in banshee ook nu harder gaan optreden? Ik had echt het idee dat ze een lijn over zijn , in iedergeval die donkere agent en die oudere agent, die knappe agente nog niet helemaal. En die senator wil ook harder optreden, dat belooft wat.

Hier nog een site met locaties waar gefilmd is, zie de commentaren op die site
http://www.onlocationvaca...o-wilmington-in-february/

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik kan nog steeds niet zeggen dat ik Banshee echt heel goed vind ofzo, interessant genoeg om nog even te blijven kijken, maar echt boeien doet het me niet.

Deze aflevering van The Clone Wars was wel weer heel tof, ik heb nog steeds het idee dat een stagiair de leiding heeft over de lipsyncing, want die is echt al heel lang erg belabberd, maar de Maul storyline is nog steeds interessant en deze aflevering was erg sterk. Heel tof ook om Sidious eens aan het werk te zien :D _O_
Wat ik wel jammer vond is dat Maul niet het lightsaber van z'n broer pakte toen die dood was, ik had Maul graag nog even een paar klassieke moves zien uitvoeren voor Sidious heem ownde.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Banshee moet echt een eigen topic krijgen ben net begonnen en lees hier echt te veel spoilers :(

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Morgen toch maar de laatste aflevering Banshee verder kijken, zo te lezen. Het begin vond ik wat vaag.

spoiler:
Waarom gaat ie nu weer een schilderij jatten, om te laten zien dat ie nog steeds een meesterdief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Coenen schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:09:
Morgen toch maar de laatste aflevering Banshee verder kijken, zo te lezen. Het begin vond ik wat vaag.

spoiler:
Waarom gaat ie nu weer een schilderij jatten, om te laten zien dat ie nog steeds een meesterdief is?
Ik heb het idee dat Lucas niet erg ver vooruit denkt. Het zal wel iets zijn dat je na 15 jaar in de cel verleert, als je ook ziet hoe hij nog op de grond slaapt zit hij met z'n hoofd nog achter de tralies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is house of cards de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-05-2023

bartjas

Ook Bekend met EPO

IJzerlijm schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:33:
[...]

Ik heb het idee dat Lucas niet erg ver vooruit denkt. Het zal wel iets zijn dat je na 15 jaar in de cel verleert, als je ook ziet hoe hij nog op de grond slaapt zit hij met z'n hoofd nog achter de tralies.
Zag je ook bij Homeland eerste seizoen dat hij niet wilde slapen in een bed maar op de grond lag... (nu kwam dat ook omdat hij zijn vrouw pijn deed in zijn slaap maar goed).

Lijkt me persoonlijk ook niet ideaal als je x jaar lang op een plek hebt moeten slapen zonder vering/enige ondersteuning die goed voor je is en je dan ineens in een volwaardig bed mag gaan slapen.... denk dat je daar dan echt weer aan moet wennen. Dus imo prima uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Dat stukje na de aftiteling van Banshee e4.. wtf moet ik daar van denken? Heeft de arme man zich pijn gedaan bij die laatste actie?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En daar zijn ze weer :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vl_Jpl2zCiQ]

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=2TF9YTEQ8OE]

Seizoen 20 en loopt nog steeds :P

Paul Schrier And Jason Narvy On 20 Years Of 'Mighty Morphin Power Rangers' [SDCC]
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.comicsalliance.com/media/2012/07/sdccbulkandskullinterviewmain.jpg
San Diego Comic-Con comes but once a year, but when it does it brings good cheer I usually do my best to track down anyone I can who is involved with the Power Rangers. What can I say? Tokusatsu, original or localized, is just my jam like that. That's why when Shout Factory! notified me that Mighty Morphin Power Rangers stars Paul Schrier and Jason Narvy (a.k.a. Bulk and Skull) would be on hand to discuss the 20th anniversary of the American version of the Super Sentai series and its corresponding MMPR: The Complete Series DVD box set, I cleared my schedule to meet up with the duo.

My conversation with the pair yielded a lot of fun info about their experiences working on various Power Rangers series over the years and will give their fans some insights into what they've both got cooking these days. Both men are still acting, among other creative endeavors, with Schrier appearing in the recently wrapped Power Rangers Super Samurai and Narvy now a Ph.D teaching theater at Concordia University, Chicago and performing around the country. I didn't manage to uncover any details about the upcoming Power Rangers Megaforce series, but I did get to meet MMPR's Black Ranger, Walter Jones in the middle of the interview. It was serendipitous, man.

You can watch the full conversation below, just don't blame me if Bulk and Skull's theme music is stuck in your head the rest of the day.

Note: Video contains mildly NSFW language toward the end
(zie link boven quote voor video)

Wallets
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.comicsalliance.com/media/2012/07/bulkandskullwallets.jpg

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
In een tijd waarin zelfs webseries een (VEEL!) hoger kwaliteitsniveau hebben bereikt denk ik dat zulk onheil hier eigenlijk niet echt meer een vermelding met ondersteuning van plaatjes en video's verdiend...

Maar dat ben ik dan.

Om deze post voor Raven toch nog enig nut te geven: zoek naar Project S.E.R.A, met twee tetten. Nu bij uw lokale YouTube-account. En natuurlijk ook voor liefhebbers van zombies.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Stukfruit schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:06:
In een tijd waarin zelfs webseries een (VEEL!) hoger kwaliteitsniveau hebben bereikt denk ik dat zulk onheil hier eigenlijk niet echt meer een vermelding met ondersteuning van plaatjes en video's verdiend...

Maar dat ben ik dan.

Om deze post voor Raven toch nog enig nut te geven: zoek naar Project S.E.R.A, met twee tetten. Nu bij uw lokale YouTube-account. En natuurlijk ook voor liefhebbers van zombies.
Misschien is het anders handig om een apart topic te maken voor webseries? Lijkt me dat dit nog wel wat groter gaat worden en er zijn inmiddels al aardige projecten geweest of aan de gang. In ieder geval genoeg stof voor een eigen topic?
Vind die sera namelijk ook wel tof haha

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag webseries een eigen topic, ik kijk er niet naar en zal dat ook niet doen de komende tijd en dan is het voor de liefhebbers ook beter te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Stukfruit schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:06:

Maar dat ben ik dan.
Amen. Was 20 jaar geleden al extreem slecht, ik kan me niet voorstellen dat het tegenwoordig beter is.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Uhm, Power Rangers is toch geen webserie? Wordt gewoon op tv uitgezonden. Of doelen jullie op Project S.E.R.A.? (later eens kijken of dat wat is, IMDB: Project: S.E.R.A. (2012) ? )

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 03-02-2013 13:12 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die IMDB: Vegas (TV Series 2012– ) volgen? Ik kwam deze serie tegen in dit of in het "Ik zoek een nieuwe tv-serie om te volgen" Topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Yups die volg ik, best goed te pruimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Raven schreef op zondag 03 februari 2013 @ 13:07:
Uhm, Power Rangers is toch geen webserie? Wordt gewoon op tv uitgezonden. Of doelen jullie op Project S.E.R.A.? (later eens kijken of dat wat is, IMDB: Project: S.E.R.A. (2012) ? )
Dat laatste ja. Snel kijken, de hoofdrolspeelster is erg appetijtelijk ;)

Topic voor webseries lijkt me een goed idee!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand hem gezien? Of gemist omdat zieke baard hem niet meepakt (volgens mij heeft iemand lopen kloten met deze serie in de database van tvdb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Geen idee, wie is zieke baard? :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ik ben nu bij aflevering 4 en het is erg goed, met David Fincher en Kevin Spacey was dat ook wel te verwachten. Vergeleken met de Britse serie krijg je een stuk meer achtergrond bij de karakters maar dat is niet verwonderlijk aangezien die maar 4 afleveringen had.

Dit is de eerste serie die Netflix zelf heeft gemaakt en ze hebben gelijk het hele concept van een serie overhoop gegooid door het hele seizoen vanaf dag 1 aan te bieden. Of dit een groot succes wordt of een flop als Qwikster zullen we wel gaan zien. Seizoen twee is in ieder geval al wel zeker, het was een deel van de deal die Netflix gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Laatst online: 21:14
Stukfruit schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:29:
[...]

Dat laatste ja. Snel kijken, de hoofdrolspeelster is erg appetijtelijk ;)

Topic voor webseries lijkt me een goed idee!
Ah, das die uit Bitch Slap!
Die wil ik niet overslaan. :)

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Raymond P schreef op zondag 03 februari 2013 @ 14:48:
[...]

Ah, das die uit Bitch Slap!
Die wil ik niet overslaan. :)
Die ziet er echt slecht uit.. :')

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 21 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.