Ja gave serie die Banshee net de 1st episode zitten kijken goeie aktie!
Ga straks nog naar nr 2+3 kijken.
Ga straks nog naar nr 2+3 kijken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Welke spoilers?Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:30:
Zou Banshee misschien een eigen topic kunnen krijgen? Word een beetje moe van alle spoilers die voorbij komen. Of gebruik de spoilertags bijvoorbeeld.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Het was deze aflevering dezelfde als de vorige hoor ;-)Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 15:29:
+ hij heeft straks alle vrouwen in dat stadje in bed gehad
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 27-01-2013 19:22 ]
Dat kan op zich best wel leuk wordenCobie Smulders on appearing in the S.H.I.E.L.D. TV Series: "I will do Maria Hill until they fire me and hire someone else to do it."
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Eens, maar het is zeker vermakelijk om te zien, vooral omdat het degelijke actie isMartinspire schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:21:
Ben ik de enige die Banshee niet echt een topserie vind zoals hier blijkbaar veel wel vinden? Ok, het uitgangspunt is nog wel origineel voor een serie (al zijn er wel wat films die hetzelfde doen) en het is iets ruwer dan de meeste series, maar vind hem nog niet echt heel boeiend om naar te kijken. De diverse karakters zijn 13 in een dozijn (vind alleen de ene slechterik eruit springen, zelfs de hoofdpersoon vind ik niet echt boeiend), sommige delen van het verhaal zie je al van ver aankomen en echt spannend vind ik het nou ook niet.
Dan doe mij maar een persons of interest ofzo.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als ze net zo cardboard acteert als in The Avengers heb ik er weinig vertrouwen inwontcachme schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:38:
[...]
Dat kan op zich best wel leuk worden. Tante Robin die een geheime baan krijgt in HIMYM
Verwijderd
Dat had ik genist, goede reden om nog een keer te kijkenBackpacker schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:15:
[...]
Het was deze aflevering dezelfde als de vorige hoor ;-)
Het is nog veel te vroeg om te zeggen of het een topserie is of niet.Martinspire schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:21:
Ben ik de enige die Banshee niet echt een topserie vind zoals hier blijkbaar veel wel vinden? Ok, het uitgangspunt is nog wel origineel voor een serie (al zijn er wel wat films die hetzelfde doen) en het is iets ruwer dan de meeste series, maar vind hem nog niet echt heel boeiend om naar te kijken. De diverse karakters zijn 13 in een dozijn (vind alleen de ene slechterik eruit springen, zelfs de hoofdpersoon vind ik niet echt boeiend), sommige delen van het verhaal zie je al van ver aankomen en echt spannend vind ik het nou ook niet.
Dan doe mij maar een persons of interest ofzo.
En het mag van mij inderdaad wel in een apart topic
[ Voor 25% gewijzigd door Raymond op 27-01-2013 22:46 ]
⏩ PVOutput☀️
Heb net via dit draadje touch ontdekt, kon er na 3 afleveringen al afgeflikkerd worden.Phyxion schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 21:00:
* Phyxion wacht nog wel even af met The Following, klinkt weer als net zo'n zwets serie als Touch.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
⏩ PVOutput☀️
Ik had het zelfde gevoel over nikita, maar in een rustige periode toch gaan kijken. Best boeiendQuad schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:36:
Ik vond touch anders wel een leuke serie. In maart gaat volgens mij seizoen twee van start, en die ga ik ook gewoon volgen.
Ik moet overigens nog steeds seizoen 5 van Chuck kijken![]()
Seizoen 1 van Nikita heb ik gezien vorig jaar maar ik twijfel of het de moeite is om deze verder te kijken.
Ik heb de 1e 2 delen gezien en ik vind het eerlijk gezegd ook geen reet aan. Stoere man die iedereen eventjes verbouwd. En maar niet te spreken over zijn ex bitch. Flut serie.Martinspire schreef op zondag 27 januari 2013 @ 19:21:
Ben ik de enige die Banshee niet echt een topserie vind zoals hier blijkbaar veel wel vinden?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Verwijderd
Verwijderd
En Arrow en het nieuwe seizoen van Nikita. Zeker Arrow ben ik blij meeVerwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:27:
Veronica heeft ook door dat Banshee een topper in wording kan zijn want Banshee wordt binnenkort daar uitgezonden zag ik in een voorstukje.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Toch maar binnen halen dan, heb ik morgen wat te kijkenHamburgerHenk schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:14:
[...]
Ik had het zelfde gevoel over nikita, maar in een rustige periode toch gaan kijken. Best boeiend
⏩ PVOutput☀️
Dan mis je het punt misschien een beetje, want het gaat er juist om dat hij *geen* meesterdief is en moet omgaan met de gevolgen van nadat hij gepakt werdVandread schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:49:
Ben bang dat ik Banshee goed zet ben aan het einde van het seizoen, merk dat ik bij aflevering 3 al weg liep... wereldvreemde "meesterdief" die overal lekker op inmept.... ben benieuwd....
Dat zit wel Schnorr.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
"Don't ever ask me about my work.."wontcachme schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 22:12:
Iemand hier die Modern Family volgt?
Heb de afgelopen jaren deze serie geprobeerd te kijken maar vond er telkens niet veel aan. Nu heb ik halverwege december de serie nog een kans gegeven en nu heb ik alle seizoenen al minimaal 2x bekeken![]()
. Wat leuke serie blijkt het te zijn
. Vooral de laatste ep met de Godfather tribute was geweldig. De eps daarvoor waren ook wel erg goed naar mijn mening.
Verwijderd
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Doe ik ook vaak met slechte series, een pratende schemerlamp van maken en lekker je ding doen rond het huis.Spike_wolf schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:15:
Nou ik ben inmiddels ook door S2 van XIII heen, maar dat was me een partij tijdverspilling zeg![]()
De eerste twee eps heb ik gewoon op de bank gekeken, de rest terwijl ik met andere dingen bezig was
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Verwijderd
Als ik dit soort gedrag mij bij opmerk dan is het gewoon einde serie en doe ik niet eens de moeite om de finale te kijken. Zonde van mijn tijdBad Brains schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:18:
[...]
Doe ik ook vaak met slechte series, een pratende schemerlamp van maken en lekker je ding doen rond het huis.
XIII als in Wikipedia: XIII (video game)Spike_wolf schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 15:15:
Nou ik ben inmiddels ook door S2 van XIII heen, maar dat was me een partij tijdverspilling zeg![]()
De eerste twee eps heb ik gewoon op de bank gekeken, de rest terwijl ik met andere dingen bezig was in de hoop dat het nog een fatsoenlijk verhaal ging worden, maar dat werd het niet bepaald... Helemaal de laatste paar afleveringen gingen helemaal nergens over...
Voor wie nog aan het overwegen is/was het te kijken, laat maar zitten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Humankind… be both.
Dat zit wel Schnorr.
Stukfruit schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:19:
Ik zei toch dat het op een paar minuten na erg slecht was?
Humankind… be both.
Verwijderd
Dat heb je met seriesletjes he, die luisteren toch nietStukfruit schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:19:
Ik zei toch dat het op een paar minuten na erg slecht was?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Humankind… be both.
Verwijderd
Ik vrees met de rek- en strekmethodeSpike_wolf schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:58:
...ik kan me nu niet echt voorstellen hoe ze inderdaad een compleet eerste seizoen boeiend in elkaar willen zetten
Humankind… be both.
Verwijderd
Bepaalde dames zullen het er niet mee eens zijnSpike_wolf schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:21:
Maar er valt nu al zo weinig te rekken en strekken
Verwijderd
Lolwontcachme schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:40:
Banshee vernieuwd voor een 2e seizoen
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2013 20:33 ]
⏩ PVOutput☀️
't hele subforum staat in het archief, readonly.Anthirian schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:28:
More Hank![]()
Wat is er trouwens gebeurd met het oude Californication topic?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik ga nu de 2 nieuwe episodes kijkenwontcachme schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:21:
The Following was weer![]()
![]()
![]()
Is het overigens erg dat ik Dallas ook een leuke/goede serie vind
.
To dare is to do
Hoezo? Homeland is toch een perfect voorbeeld hoe goed je een tweede seizoen kan maken?Spike_wolf schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 19:58:
Ik ben wel benieuwd wat ze met banshee willen gaan doen dan, ik kan me nu niet echt voorstellen hoe ze inderdaad een compleet eerste seizoen boeiend in elkaar willen zetten
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door ChuckyDevil op 29-01-2013 22:10 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:35:
Supernatural casting spoiler:
spoiler:Felicia Day komt voor de 3e keer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
![]()
![]()
![]()
Humankind… be both.
Verwijderd
Iemand die er tich jaar uit is en de vent heeft opgepakt voordat er een Following was. Als hij wel alles zou weten was zou het niet kloppen.Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:33:
Echt sterk is The Following helaas niet. Telkens achter de feiten aan rennen terwijl hij de expert zou zijn.
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Dat en die chick die de Cult expert is vertrouw ik voor geen meter.wontcachme schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:40:
[...]
Iemand die er tig jaar uit is en de vent heeft opgepakt voordat er een Following was. Als hij wel alles zou weten was zou het niet kloppen.
Wat, je wilt alles al opgelost hebben in één aflevering?Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 22:33:
Echt sterk is The Following helaas niet. Telkens achter de feiten aan rennen terwijl hij de expert zou zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 30-01-2013 00:00 ]
⏩ PVOutput☀️
And to think they once said that computers would take away jobs.
ik moet ep3 nog kijken,maar tot dusver bevalt de serie me wel,het is...andersIJzerlijm schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:24:
De nieuwste aflevering van Utopia is echt deprimerend en duister. Het schiet naar mijn idee wat te ver door van paranoia en samenzweringen naar expliciet bruut geweld. Maar als het de bedoeling was je te shockeren is dat helemaal gelukt.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
* Raven doet Homer immitatie: WoohooVerwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 21:35:
Supernatural casting spoiler:
spoiler:Felicia Day komt voor de 3e keer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111
![]()
![]()
![]()
[ Voor 18% gewijzigd door Raven op 30-01-2013 12:40 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Seizoen 3 van Nikita valt mij tot nu toe helemaal tegen, Percy mistQuad schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 00:04:
Nikitia seizoen 2 aangeslingerd en inmiddels bij episode 3 aanbeland.
Was wel even geheugen opfrissen maar inmiddels alles weer helder.
Het is aardig, maar als je Banshee hebt gezien is het zo slapjes..
Dat is jammer, ik heb niet echt de tijd om zelf een TS aan te maken voor Californication momenteel. Misschien iemand anders?Raven schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 20:31:
[...]
't hele subforum staat in het archief, readonly.
[Serie] CalifornicationAnthirian schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:27:
Misschien iemand anders?
Verwijderd
Meh, daar is wel wat meer voor nodig.IJzerlijm schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:24:
.... Maar als het de bedoeling was je te shockeren is dat helemaal gelukt.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik volg The Transporter ook. Mijn indruk is eigenlijk het zelfde.Twhomp schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:11:
Kijken hier mensen toevallig Arctic Air en/of The Transporter?
Arctic Air vind ik erg charmant, ik mag de setting wel: beetje soapy met DC3's in Noord-Canada rondkloten. Beetje de Flying Doctors vibe.
En The Transporter is lekker dom: lekkere chicks, mooie auto's, stereotype badguys, hele simpele verhaaltjes en hier en daar een achtervolging of vechtscene. Precies zoals de films dus. Wel jammer van de irritante sidekick en dat ze soms de beelden versnellen om snelheid te simuleren (het Knight Rider effect).
Verwijderd
Volgens mij werkt het zo niet. Dit zijn "slechts" critici die hun mening geven en niet het aantal mensen dat kijkt naar de shows. Uiteindelijk hangt het allemaal van de kijker af of er meerdere seizoenen komen of niet.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:39:
Ik zit op deze site te kijken:
http://www.metacritic.com...series/date?view=detailed
Nu zie ik bij series cijfers staan en sommigen zijn rood, is dat een goede indicatie of een show lang gaat lopen of werkt dat niet zo? Bij do no harm staat namelijk een erg laag cijfer?
Verder kwam ik daar Firefly: Browncoats Unite tegen, dat ken ik niet. Is dat een vervolg op firefly?
Tomorrow is not today!
http://science.discovery....h-anniversary-special.htmVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:39:
*knip*
Verder kwam ik daar Firefly: Browncoats Unite tegen, dat ken ik niet. Is dat een vervolg op firefly?
In mijn ogen is de beste 'Voorspel - site' nog altijd tv by the numbers. die vaak redelijk dicht in de buurt komen van de levensverwachting van (nieuwe)Shows.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:39:
Ik zit op deze site te kijken:
http://www.metacritic.com...series/date?view=detailed
Nu zie ik bij series cijfers staan en sommigen zijn rood, is dat een goede indicatie of een show lang gaat lopen of werkt dat niet zo? Bij do no harm staat namelijk een erg laag cijfer?
Even gegoogled om zeker van te zijn, maar het was een speciale aflevering ter ere van het 10 jarige bestaan van Firefly (of niet bestaan, hangt er vanaf hoe je er naar kijkt)Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:39:
[ Voor 45% gewijzigd door bartjas op 31-01-2013 11:15 ]
Iemand The Americans al gezien? Lijkt me best leuke premiseVerwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:56:
Nieuw deze maand: Deception, Banshee, The Carrie Diaries, Legit, The Following en The Americans.
Voor de rest inderdaad the usual suspects na de winterstop.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 31-01-2013 13:59 ]
Oscar Wilde
Ik ben ook nog niet echt overtuigd van het nieuwe seizoen, verhaal gaat tot nu toe ook nergens over en er zit ook geen tempo in.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:31:
Snapt iemand nog waar Justified over gaat? Ik vind de laatste nieuwe afleveringen eigenlijk allemaal erg rommelig. Het hele Marshal werk wat voorheen een belangrijke plaats in nam komt niet eens meer aan bod.
Verwijderd
Mmm, op die site die ik aanhaalde stond er seizoen 1 achter, jammer.bartjas schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:07:
Even gegoogled om zeker van te zijn, maar het was een speciale aflevering ter ere van het 10 jarige bestaan van Firefly (of niet bestaan, hangt er vanaf hoe je er naar kijkt)
Ga hem zo na het eten bekijken, ik ben kwijt wat het is, maar ik laat me mooi verrassen.Tomba schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:15:
[...]
Iemand The Americans al gezien? Lijkt me best leuke premise
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 19:02 ]
And to think they once said that computers would take away jobs.
Supernatural!shinchan03 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 20:45:
Ik ben nu als nieuwe series The following, Banshee aan het kijken en ga denk ik die aflevering van The Americans maar is proberen.
Iemand nog een tip qua serie? Ik houd van actie en komedie.
Huidige series die ik kijk:
2 Broke Girls
Anger management
Arrow
Californication
Cougar Town
Go On
Hawaii Five O
Homeland
New Girl
Two and a half men
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq