CHAMPION PEDDLE! Nom nom noms in blik, voor je hondje (althans het beest op die blikken lijkt enigszins op een hondje). Dus helaas geen uilen voer.
Dat van die uil zijn dingen waar ik mij nooit aan stoor, valt in dezelfde categorie als 7x schieten met een six-shooter, auto's die bij de minste botsing ontploffen of over de kop vliegen en zes-en-een-half jaar je adem kunnen inhouden. Ok, eentje nog dan, autoraampje inslaan met blote vuisten. XD
Als ik feiten wil zien kijk ik wel een documentaire, als ik fictie wil zien kijk ik bijv. Walking Dead of enig andere serie/film.
Nette topic start btw. Maar moeten de waarschuwingen als je een reply doet er niet bij, zoals spoilers gebruiken voor nog niet uitgezonden afleveringen of comics feiten? Zo gauw de aflevering uitgezonden is zijn spoilers over die aflevering niet meer nodig.
Het hele idee van een dode baby die haar van binnenuit kapot maakt is wel een zeer gruwelijke en eigenlijk jammer dat ze er zelf al mee komt wat het zou een idiote plottwist geweest zijn zeg ...
En qua actie zit deze aflevering er vol van, al vind ik dat niet per definitie een positief iets. Wacht, laat mij dit uitleggen.
Vorig seizoen was (te) traag, echter zorgde dat er wel voor dat scenes zoals de zombie schuur shoot-out en seizoen finale vele malen krachtiger waren. Nu zijn er al zoveel zombies kapot gemaakt dat de "spanning" en dreiging minder is van de zombies.
Verder heb ik weer bijzonder zitten genieten van deze aflevering (zoals ik eigenlijk bij elke aflevering doe). Kan nu niet wachten als volgend weekend voorbij is ...