Fear the Walking Dead is nog niet afgelopen tochRaem schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:16:
Nou, dat was het dan. Ze hebben het in ieder geval voor elkaar gekregen om in de laatste aflevering een nieuwe dieptepunt te creëren met Rosita. Wat slecht.![]()
Voor de rest wel prima zo. Opzetje naar Rick en Michonne was wel te verwachten, maar ik ga het niet kijken. Ook de andere spinoffs niet. TWD is voor mij nu klaar.
Geen idee, daar ben ik halverwege seizoen 2 mee gestopt.bie100 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:42:
[...]
Fear the Walking Dead is nog niet afgelopen toch
ook goedRaem schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:47:
[...]
Geen idee, daar ben ik halverwege seizoen 2 mee gestopt.
Ok een zeer behoorlijke afsluiting.
Wel meer een seizoensfinale dan een seriefinale, maar wel met wat extra.
Iets teveel battles vond ik, daar doe je normaal meerdere afleveringen over. Maar wel goed gedaan.
Jammer alleen dat de 'slimme walkers' nu pas een rol kregen in de laatste paar afleveringen. Dat zat al in s1.
Wel mooi met Judith die wakker wordt in een ziekenhuis zoals het ooit begon met Rick.
Rosita was een beetje over de top.
Toch jammer dat Alexandria al vele seizoenen geleden het eindpunt werd. Vond de stukken dat ze onderweg waren eigenlijk altijd het leukste.
Rick zit dus nog onvrijwillig bij de CRM. Daarvoor is Beyond kijken wel handig, vooral s2.
In 2023 een nieuw seizoen Fear en Dead City (Negan + Maggie spinoff).
Op de Rick + Michonne spinoff en de Daryl spinoff wordt het nog langer wachten. En niks meer over Tales.
Ik voorspel alsnog een seizoen 12 van TWD in 2025.
TWD: the next generation.
Wel meer een seizoensfinale dan een seriefinale, maar wel met wat extra.
Iets teveel battles vond ik, daar doe je normaal meerdere afleveringen over. Maar wel goed gedaan.
Jammer alleen dat de 'slimme walkers' nu pas een rol kregen in de laatste paar afleveringen. Dat zat al in s1.
Wel mooi met Judith die wakker wordt in een ziekenhuis zoals het ooit begon met Rick.
Rosita was een beetje over de top.
Toch jammer dat Alexandria al vele seizoenen geleden het eindpunt werd. Vond de stukken dat ze onderweg waren eigenlijk altijd het leukste.
Rick zit dus nog onvrijwillig bij de CRM. Daarvoor is Beyond kijken wel handig, vooral s2.
Op de Rick + Michonne spinoff en de Daryl spinoff wordt het nog langer wachten. En niks meer over Tales.
Ik voorspel alsnog een seizoen 12 van TWD in 2025.
TWD: the next generation.
Ik vond het jammer dat het bij Fear al snel teveel op TWD ging lijken. Het begin vond ik nog wel leuk, omdat ze zich focuste op het moment waarop de uitbraak startte. Had het interessanter gevonden als ze meer daarop waren doorgegaan. Nu voelde het voor mij aan als 1 op 1 TWD, maar met andere gezichten. Daarom ben ik afgehaakt.bie100 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 12:52:
[...]
ook goedmaar ik vond het zelfs beter dan de originele serie later in de seizoenen dan
Alleen Dead City is maar 6 afleveringen. De spinoff met alleen Daryl gaat ook maar 6 afleveringen duren. Ook die zou volgend jaar verschijnen.sambalbaj schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:31:
Op de Rick + Michonne spinoff en de Daryl spinoff wordt het nog langer wachten.
Rick en Michonne zou een film worden maar wordt waarschijnlijk nu ook 6 afleveringen.
Als dat inderdaad zo is vind ik het niet erg. Verhaallijnen afronden en met fear kunnen ze verzinnen wat ze willen maar ook daar verwacht ik een keer een einde aan. Tenzij men continue de cast blijft vernieuwen.
Begint wel veel van hetzelfde te worden. Verwacht van DC, Daryl, en R&M eigenlijk meer van hetzelfde. Wordt eens tijd dat ze een hele andere kant gaan belichten of nog beter naar een heel ander land. Daryl zou in Europa gefilmd worden. Of dat ook betekent dat het verhaal zich in Europa afspeelt weet ik niet. World beyond zou daar wel naar hinten.
Het moment dat Rosita viel leek er een flinke mat op de grond te liggen. Bij de closeup daarna was die weer weg. Ik weet niet of meerdere mensen dit was opgevallen , of dat ik het gisteren verkeerd gezien heb.
Voor de rest een matige finale en na de enorme explosie verwacht je dat elke walker van het continent wel die kant op komt (?)
De Spin-off van Rick ga ik nog wel kijken. Dat blijft voor mij toch wel de enige speler waar ik nog benieuwd naar ben. (en Maggie)
Voor de rest een matige finale en na de enorme explosie verwacht je dat elke walker van het continent wel die kant op komt (?)
De Spin-off van Rick ga ik nog wel kijken. Dat blijft voor mij toch wel de enige speler waar ik nog benieuwd naar ben. (en Maggie)
Vraag: ik heb ooit alleen The Walking Dead seizoen 1 en 2 gekeken. Daarna alleen nog wat korte stukjes in de hoop dat het meer zou worden dan het was.
Als ik wil weten hoe het (echt) afloopt; moet ik deze finale dan kijken?
Dat zit wel Schnorr.
Je zult er denk ik weinig van snappen want het is verder gewoon een aflevering die volgt op de recente gebeurtenissen. Veel personages zullen je niets zeggen.Stukfruit schreef op woensdag 23 november 2022 @ 16:10:
Verder geeft het geen fundamentele antwoorden (zoals het ontstaan van het virus oid). Dus als je om die reden wilt kijken zou ik 'm lekker overslaan.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Iets in de richting van dat laatste (tenzij ze iets hebben verzonnen dat anders en werkelijk briljant is.oisyn schreef op woensdag 23 november 2022 @ 22:26:
[...]
Je zult er denk ik weinig van snappen want het is verder gewoon een aflevering die volgt op de recente gebeurtenissen. Veel personages zullen je niets zeggen.
Verder geeft het geen fundamentele antwoorden (zoals het ontstaan van het virus oid). Dus als je om die reden wilt kijken zou ik 'm lekker overslaan.
Dan ga ik 'm overslaan en mezelf niet weer teleurstellen na die 10 jaar, thanks

Dat zit wel Schnorr.
Toch wel een bittere nasmaak van de series finale. Heel eerlijk vind ik het een beetje een klap in het gezicht van de trouwe kijkers. Ik had toch op z'n minst verwacht dat de verhaallijn met Rick, die toch de serie grotendeels gedragen heeft de eerste seizoenen, wat meer aandacht had gekregen. Weeral veel te veel dialoog over zaken die er niet toe doen en helemaal niks meer toevoegen. Waarom hebben ze die screentime niet besteed om openstaande eindjes af te ronden? Had prima gekund maar helaas wint de uitmelkdrang het hier. Als je ziet wat er allemaal nog op de rol staat, dan gaat dat de kwaliteit allemaal niet ten goede komen denk ik.
Het voelde meer als een seizoen finale dan een waardig bevredigend slot.
Ik ben er in ieder geval meer dan klaar mee en al die spin off meuk ga ik ook zeker NIET kijken
Het voelde meer als een seizoen finale dan een waardig bevredigend slot.
Ik ben er in ieder geval meer dan klaar mee en al die spin off meuk ga ik ook zeker NIET kijken
Vond het een prima afsluiting. Gelukkig niet teveel focus op de spinoffs maar een afsluiting van dit verhaal van het hele TWD universum. Een beetje 'ze leefden nog lang en gelukkig' idee eigenlijk. Spin offs zijn in deze finale in elk geval niet 'ontstaan' maar krijgen hun eigen begin op deze manier.
En ja, er zaten ook wat 'vreemde' dingen in uiteindelijk, maar goed. Nu zin in Fear en de spin offs
En ja, er zaten ook wat 'vreemde' dingen in uiteindelijk, maar goed. Nu zin in Fear en de spin offs
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Tja, zo werd het gesuggereerd maar dat klopt natuurlijk niet. Na de val van Negan was het precies hetzelfde, en zie wat het ze gebracht heeft. Goed, het verschil is nu wel dat ze met de nazaten van de commonwealth een enorme community hebben om op terug te vallen. Maar verder is er natuurlijk weinig veranderd.Scrummie schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:40:
Een beetje 'ze leefden nog lang en gelukkig' idee eigenlijk.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Klopt, maar ik zie eigenlijk ook geen andere optie om een serie als dit te eindigen dan zoals ze het nu hebben gedaan, zonder dat je terugvalt op 'er is een geneesmiddel'..oisyn schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:56:
[...]
Tja, zo werd het gesuggereerd maar dat klopt natuurlijk niet. Na de val van Negan was het precies hetzelfde, en zie wat het ze gebracht heeft. Goed, het verschil is nu wel dat ze met de nazaten van de commonwealth een enorme community hebben om op terug te vallen. Maar verder is er natuurlijk weinig veranderd.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Ik vond het ook wel een aardig einde.
Ik heb het eerste seizoen van Fear twd nog gekeken via Popcorn Time (good old days).
Maar ik heb verder geen idee wat er nu qua spinoffs loopt? Is the world beyond al begonnen? Is Fear de moeite waard?
Persoonlijk heb ik het lieft een film om Rick Michone en Daryl bij elkaar te brengen.
Ik heb het eerste seizoen van Fear twd nog gekeken via Popcorn Time (good old days).
Maar ik heb verder geen idee wat er nu qua spinoffs loopt? Is the world beyond al begonnen? Is Fear de moeite waard?
Persoonlijk heb ik het lieft een film om Rick Michone en Daryl bij elkaar te brengen.
Stadia was beter....
[YouTube: The Walking Dead: Dead City | Official Trailer | ft. Lauren Cohan, Jeffrey Dean Morgan]
The Walking Dead: Dead City
Seizoen heeft 6 afleveringen, officieel vanaf 18-6 maar de eerste is er al.
als lead de laatste aflevering van deel 1 van het laatste seizoen van Fear.
Er komt ook nog More Tales from the Walking Dead Universe, een vervolg op Tales from the Walking Dead, weer 6 losse verhaaltjes.
Onderstaand nog een stukje Morgan uit Fear relevant voor het hoofdverhaal.
The Walking Dead: Dead City
Seizoen heeft 6 afleveringen, officieel vanaf 18-6 maar de eerste is er al.
als lead de laatste aflevering van deel 1 van het laatste seizoen van Fear.
Er komt ook nog More Tales from the Walking Dead Universe, een vervolg op Tales from the Walking Dead, weer 6 losse verhaaltjes.
Onderstaand nog een stukje Morgan uit Fear relevant voor het hoofdverhaal.
spoiler:
De middseason finale van Fear had nog wel een belangrijke verwijzing naar het hoofdverhaal:
Morgan is (samen met z'n adoptiefdochter Mo) nu weer een zoektocht begonnen naar Rick.
Zaten eerder wel meer Morgan stukken in met de tragedie met z'n zoon en de moeder. En de Walker versie van z'n zoon op die zolder.
En ook het huisje van dr. Eastman en diens graf komen nog terug.
Tenslotte zijn Dwight en Sherry na het verlies van hun zoon weer uit elkaar
Morgan is (samen met z'n adoptiefdochter Mo) nu weer een zoektocht begonnen naar Rick.
Zaten eerder wel meer Morgan stukken in met de tragedie met z'n zoon en de moeder. En de Walker versie van z'n zoon op die zolder.
En ook het huisje van dr. Eastman en diens graf komen nog terug.
Tenslotte zijn Dwight en Sherry na het verlies van hun zoon weer uit elkaar
[ Voor 68% gewijzigd door sambalbaj op 19-06-2023 12:36 . Reden: Aanvulling verhaal uit Fear relevant voor hoofdserie ]
Dead City was vrij aardig.
Vooral Negan die weer terugkeert naar z'n oude rol en een soort paringsdans met Maggie.
Dat het echt in de stad speelde was wel leuk, verder weinig verrassend en meer van hetzelfde.
Ik kijk meer uit naar The Walking Dead: Daryl Dixon.
Begint 10 september.
Trailer ziet er leuk uit en ...... Frankrijk!
Zowel Dead City als Daryl Dixon zijn al vernieuwd voor een tweede seizoen.
Ik oktober dan het slot van Fear.
En volgend jaar More Tales en dan uiteindelijk The Walking Dead: The Ones Who Live.
De Rick en Michonne spinoff.
Vraagje, ik ben al een tijdje op zoek naar legale manieren om in Nederland bv Fear, Daryl en Dead City etc te kijken. Maar ik heb tot nu toe niks gevonden, dus ik piraat ze. Weet iemand wel hoe ik de legaal kan kijken?
Op Amazon prime zag ik ze voorbij komen vorige week. Betaal je rond 3-4 euro per maand voor.blottle schreef op maandag 16 oktober 2023 @ 23:50:
Vraagje, ik ben al een tijdje op zoek naar legale manieren om in Nederland bv Fear, Daryl en Dead City etc te kijken. Maar ik heb tot nu toe niks gevonden, dus ik piraat ze. Weet iemand wel hoe ik de legaal kan kijken?
seizoen van Daryl is af. Wat vond je er van?sambalbaj schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 19:08:
[YouTube: The Walking Dead: Daryl Dixon Official Trailer]
Dead City was vrij aardig.
Vooral Negan die weer terugkeert naar z'n oude rol en een soort paringsdans met Maggie.
Dat het echt in de stad speelde was wel leuk, verder weinig verrassend en meer van hetzelfde.
Ik kijk meer uit naar The Walking Dead: Daryl Dixon.
Begint 10 september.
Trailer ziet er leuk uit en ...... Frankrijk!
Zowel Dead City als Daryl Dixon zijn al vernieuwd voor een tweede seizoen.
Ik oktober dan het slot van Fear.
En volgend jaar More Tales en dan uiteindelijk The Walking Dead: The Ones Who Live.
De Rick en Michonne spinoff.
Ik vond t echt weer top notch. Kreeg gewoon bijna t gevoel om Walking Dead seizoenen 3 tot 5 terug te kijken. Daryl is natuurlijk een fantastische acteur, maar ook de walkers, de fransen, interessant verhaal lijn. Dat gezever van Maggie en Negan was ik na 1 aflevering Dead City ook alweer beu. niet echt iets nieuws.
Hier kan ik Daryl en Dead City niet vinden. Heb een Amazon prime abo.dfbt schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:14:
[...]
Op Amazon prime zag ik ze voorbij komen vorige week. Betaal je rond 3-4 euro per maand voor.
Vond Daryl erg goed. Kijk nu al uit naar het nieuwe seizoen. Volgende weak weer nieuwe Fear. Laatste afleveringen komen dan. Hoop dat alles een beetje bij elkaar komt en dat het echt 1 verhaal wordt samen met World Beyond en de orginele serie.
Ik vond m erg leuk.dfbt schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:17:
[...]
seizoen van Daryl is af. Wat vond je er van?
Ik vond t echt weer top notch. Kreeg gewoon bijna t gevoel om Walking Dead seizoenen 3 tot 5 terug te kijken. Daryl is natuurlijk een fantastische acteur, maar ook de walkers, de fransen, interessant verhaal lijn. Dat gezever van Maggie en Negan was ik na 1 aflevering Dead City ook alweer beu. niet echt iets nieuws.
Inderdaad een verhaallijn die ook wat toevoegde.
Bouwde voort op de epiloog van Beyond.
Verhaal met Laurent werd ook behoorlijk diep uitgewerkt en die opbouw van een band met Daryl deed me aan The Last of Us denken. Ook die gemodificeerde walkers was leuk.
Zaten overigens wel de typische TWD ergernissen bij zoals afstanden die in Frankrijk blijkbaar niks voorstellen en hele gebieden zonder walkers en dan ineens heel veel. Maar deze serie was veel beter dan het niemendalletje Dead City. Kijk al uit naar s2 met ook meer Carol op zoek naar Daryl.
En de hele serie pronken met de Mont St. Michel die er dus maar heel kort in zit. Is wel enorm gaaf ook in het echt om te bezoeken, niet voor niets werelderfgoed.
Nu het slot van Fear, dat gaf in de midseason finale ook al meer lijnen naar het hoofdverhaal. Maar dit zal wel Fear zelf afronden.
Zal mij nog steeds niet verbazen als ze na 2/3 jaar spin offs weer verder gaan met de hoofdserie ofwel met de next generation of met een nieuwe cast en wat gastrollen.
Lange nababbel
Seizoen 2 wordt inderdaad The book of Carol
En wie hebben we daar?
The Ones Who Live in februari 2024
Een interessante eerste aflevering van 'The Ones Who Live'. Het is toch fijn om Andrew Lincoln weer in actie te zien als Rick Grimes.
Shikata ga nai.
helemaal mee eensShinobi-vs-Gast schreef op maandag 26 februari 2024 @ 16:12:
Een interessante eerste aflevering van 'The Ones Who Live'. Het is toch fijn om Andrew Lincoln weer in actie te zien als Rick Grimes.
1e en 2e aflevering gezien, jemig wat was dit weer lekker ouderwets goed.
Snelheid, acteerwerk, schrijfwerk, t klopte weer allemaal. Ben echt benieuwd wat we de komende 4 afleveringen gaan krijgen.
Snelheid, acteerwerk, schrijfwerk, t klopte weer allemaal. Ben echt benieuwd wat we de komende 4 afleveringen gaan krijgen.
En dat was 'm alweer.
Echt enorm leuk om Rick en Michonne weer samen te zien.
Vooral Rick is toch echt oude TWD. Zo zonde dat we die al zo lang niet mee in die rol gezien hebben.
Qua verhaal; vrij aardig.
Je moest wel CRM voorkennis hebben (Beyond in ieder geval s2 is een must), dat komt hier alleen iets te weinig aan bod. Jadis kon niet uitblijven en Gabriel vond ik een leuke verassing.
Aan het einde te zien komt dit echt niet meer terug of het moet naar een next generation ding gaan.
Daryl Dixon s1 was als spinoff een stuk beter, deze komt voor mij op 2 en Dead City was eigenlijk vrij slecht.
Komende zomer Daryl Dixon; the book of Carol
Vooral Rick is toch echt oude TWD. Zo zonde dat we die al zo lang niet mee in die rol gezien hebben.
Je moest wel CRM voorkennis hebben (Beyond in ieder geval s2 is een must), dat komt hier alleen iets te weinig aan bod. Jadis kon niet uitblijven en Gabriel vond ik een leuke verassing.
Aan het einde te zien komt dit echt niet meer terug of het moet naar een next generation ding gaan.
Daryl Dixon s1 was als spinoff een stuk beter, deze komt voor mij op 2 en Dead City was eigenlijk vrij slecht.
Mee eens, ik vond aflevering 1 tot en met aflevering 4 echt heel goed, vooral qua pacing. Aflevering 5 en 6 voelde toch wel iets te gehaast. Ze kunnen met zo hier en daar nieuwe characters in zo'n mini serie wel eindeloos door blijven gaan met The Walking Dead Universe uitmelken. Ik bedoel een mini serie over Nat die in aflevering 2 zat lijkt me toch wel heel vet.sambalbaj schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 23:56:
En dat was 'm alweer.
[YouTube: Exclusive Look At TWD: Daryl Dixon The Book of Carol | Coming This Summer]
Ook zou ik t ook wel mooi vinden als er een einde komt. TWD en FTWD zijn natuurlijk afgelopen. TOWL zou afgelopen kunnen zijn, maar dat is niet 100% zeker. Een 2e seizoen dead city maar meer zou ik niet op rekenen en daryl dixon nog 1 of 2 seizoenen. Dan zijn de acteurs er denk ook wel klaar mee. 1 grote bijeenkomst met iedereen aan zo dinertafel zoals ze in TWD zelf al een keer hebben gedaan zou wel mooi zijn.
Ik ben blij dat het verhaal rondom Rick en Michonne eindelijk is afgerond, maar de manier waarop ze het hebben gedaan voelt nogal gehaast aan. En dan te bedenken dat ze rondom dit gegeven drie films wouden maken...
Shikata ga nai.
Ik ben er wel een beetje klaar mee nu, en ik denk veel mensen. Hoofdrolspelers gingen weg en moest veel te lang wachten voor ik kon kijken.Shinobi-vs-Gast schreef op woensdag 3 april 2024 @ 19:14:
Ik ben blij dat het verhaal rondom Rick en Michonne eindelijk is afgerond, maar de manier waarop ze het hebben gedaan voelt nogal gehaast aan. En dan te bedenken dat ze rondom dit gegeven drie films wouden maken...
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nadat de TWD klaar was, was ik er ook wel klaar mee. Serie heeft 10? jaar gedraaid en de ene na de andere spinoff verscheen. In het begin nog wel gekeken naar beyond TWD ofzoiets maar de kwaliteit ging al slecht achteruit van al die spinoffs.
Ik houd er sowieso niet van dat een personage dan uit een hoofdserie geschreven wordt, dat je daar nooit meer wat van hoort (voelt als niet compleet in de serie) en dat je dan vervolgens maar een spinoff moet gaan kijken die enkele jaren later pas beschikbaar is.
veel te veel uitgemolken deze serie.
Ik houd er sowieso niet van dat een personage dan uit een hoofdserie geschreven wordt, dat je daar nooit meer wat van hoort (voelt als niet compleet in de serie) en dat je dan vervolgens maar een spinoff moet gaan kijken die enkele jaren later pas beschikbaar is.
veel te veel uitgemolken deze serie.
[ Voor 3% gewijzigd door Robbie T op 04-04-2024 09:12 ]
Ik kwam deze mooie animatie over de reis van Rick in TWD tegen voor de liefhebber:
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 29-06-2024 23:17 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
En dat was m alweer.
Tweede seizoen duidelijk een stuk minder dan het eerste.
Reis van Carol vrij aardig, onvermijdelijke Sophia echt minder.
De reünie kon beter en die betekende direct bijna het einde van het hele Franse stuk.
Wel meer dan genoeg Mont St. Michel.
Nu weer echt alleen Daryl en Carol.
En aan de trailer van seizoen 3 te zien nog een behoorlijk internationale reis te gaan.
Ergens in 2025, hopelijk wel de laatste.
Eerst nog Dead City s2.
Tweede seizoen duidelijk een stuk minder dan het eerste.
Reis van Carol vrij aardig, onvermijdelijke Sophia echt minder.
De reünie kon beter en die betekende direct bijna het einde van het hele Franse stuk.
Wel meer dan genoeg Mont St. Michel.
Nu weer echt alleen Daryl en Carol.
En aan de trailer van seizoen 3 te zien nog een behoorlijk internationale reis te gaan.
Ergens in 2025, hopelijk wel de laatste.
Eerst nog Dead City s2.
Staat sinds vandaag ook op de Amerikaanse Netflix voor de Amerikanen en VPN'ers onder ons.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.