Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Akemi schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:04:
Kan je ondertussen lekker verder met World Beyond en Fear over een week.
Fear staat er al op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-05 17:07
Dat is dan sinds vandaag pas. Gisteren nog gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:39

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dit was een hele mooie aflevering! Hoop dat de toekomstige afleveringen ook weer zo sterk zijn, moet trouwens nog wel heel erg wennen aan de commonwealth. Weet namelijk niet wat ik erbij moey denken, zijn ze goed of slecht?

spoiler:
Blij dat Pope dood is want vond hem namelijk erg vervelend, ondanks ze hem als personage wel heel goed en sterk hebben neergezet.

Die arme Judith in die kelder vol water, gelukkig is ze zo dapper en weet ze hoe ze moet vechten.

Ik hoop in ieder geval dat Maggie en Negan het overleven nu die pijlen recht op hun afkomen, lijkt me sterk dat ze nog kunnen ontsnappen of ze moeten opeens super snel zijn.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

G_Dragon schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:06:
Dit was een hele mooie aflevering! Hoop dat de toekomstige afleveringen ook weer zo sterk zijn, moet trouwens nog wel heel erg wennen aan de commonwealth. Weet namelijk niet wat ik erbij moey denken, zijn ze goed of slecht?
Ik moet de laatste nog kijken, maar in de een na laatste aflevering kreeg ik het idee dat Eugene en die vrouw een soort tweederangs burger waren. Dus tja, wat is goed of slecht. Ze zijn georganiseerd, ze bieden bescherming en een mate van rijkdom (zoals in de wereld van voor de zombies).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dit is nieuw? Weet iemand toevallig al meer hierover,

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/38WbALGutJPFukKliL4Sbx-7C6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Se796KQXF3k3mhpxatWa1hqr.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 23:54

artificial_sun

Mazda Rx7

Player1S schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:34:
Grrrr!! Cliff hanger aflevering gisteren (vandaag op Disney). Volgende aflevering in de VS is pas 20 februari.
Ik was al bang dat t lang ging duren.

Wel scheit dat ik nu Amazon moet nemen om de spin offs te kunnen kijken.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Huh?! Geen nieuwe aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

https://www.gamesradar.co...schedule-amc-disney-plus/

2022 weer, 3 mini seizoenen van 8 eps blijkbaar

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-05 11:36
Ik vond de plotholes wel weer erg groot, Maggie pakt een auto ramt de poort na eruit gesprongen te zijn. Er is dan letterlijk niemand die zich om haar bekommert, volgende scene in gevecht en is het druk op de binnenplaats. En dan die "raketwerper" er wordt gezegd, dit is van onze engineer ofzo en hij heeft een vuurpijlen werper gemaakt, je ziet in het eerste shot de pijlen al alle kanten opvliegen behalve de goeie. Een vuurpijl is wel het meest onbetrouwbare ding om af te schieten en dan die aansteeklont van 3 meter....

Ik moet er steeds meer om lachen, de scene in het huis ook, loop gewoon allemaal omhoog, nee iedereen loopt een andere kant op, de kelder loopt ineens vol water, man man man...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Dit is leuk gedaan :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pEdTIXE_Yso4hJ0XXbUSKpQEvZ8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MNEa5OSLsNEJmPwrZ5cje5mk.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dfh8XmSnPV1ihEaZPJGnuBZbHbE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iw553Pr7dgQXQX32XZzdPBEr.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPfLlPNGfpEEp-RjthRQjSLTGFU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rpMDgea0Ex9f94A6Nxsw64I3.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O58cMLpbnsMcUhL7vXziJt9mAaQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lnkWN6RECY0xQ1xYsI6BcYWx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4XBGEAYC0l0aiYGvDRBrC9_mjUc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1JlrfOVPG1BdUtI0IdMVWfjS.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/epJj5xFYJC10QZFdz9i8Ybx4MpA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S2toMXoaPadO0MCcCOBttCyz.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G9ZOFl1Bxt9tmxyKDj0IYoBXwAU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X1ZXMbrzgfiDyr81fRa8X71F.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KEpT4ZtPts4N7tSjs3xgy05icuk=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zHgnP1OXv4VRYvn5c5Qp0uUd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jc7_Ll8ZK5dVpr5m0WD3i1N7lvo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V1PjGNn3xgOm3nH310mYf8q2.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-05 11:00

Goner

What can I do you for ?

Zit World Beyond in te halen en daar duikt opeens een oude bekende op ; Jadis !

Benieuwd of Rick ook nog verschijnt ... hij was tenslotte haar ticket voor de CRM.

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 01-12-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Goner schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:43:
Zit World Beyond in te halen en daar duikt opeens een oude bekende op ; Jadis !

Benieuwd of Rick ook nog verschijnt ... hij was tenslotte haar ticket voor de CRM.
Ik heb het einde nu gezien. Ik vond het een beetje een raar einde. Niet afgerond. Alsof er nog een seizoen gaat komen. Gelukkig is het tweede seizoen een stuk beter dan het eerste seizoen. Die vond ik gewoon ronduit slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ben echt benieuwd wat er verder gaar gebeuren.
Dat stukje met dr. Jenner (eerste seizoen TWD !!) is erg intrigerend en ook dat het in Frankrijk speelt !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Goner schreef op maandag 6 december 2021 @ 00:45:
Ben echt benieuwd wat er verder gaar gebeuren.
Dat stukje met dr. Jenner (eerste seizoen TWD !!) is erg intrigerend en ook dat het in Frankrijk speelt !?
The world beyond is over. Er komt geen 3de seizoen. Daarom vond ik het ook zo'n raar einde. Of dit moet ergens weer opgepikt worden in de the fear of. Of wellicht in de film waar Rick ook in zou verschijnen.

Verwacht niet dat dit terug komt in de standaard walking dead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, dat World Beyond voorbij is werd al heel duidelijk gemaakt.
Maar wat is het nut van die laatste scene met Jenner en gepraat over 'fresher samples' en het 'Primrose team' ? Wijst erop dat ze toch iets gaan doen nog ...
En die vrouw die doodgeschoten werd, transformeerde wel in heel snelle en sterke walker !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Goner schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 22:59:
Ja, dat World Beyond voorbij is werd al heel duidelijk gemaakt.
Maar wat is het nut van die laatste scene met Jenner en gepraat over 'fresher samples' en het 'Primrose team' ? Wijst erop dat ze toch iets gaan doen nog ...
En die vrouw die doodgeschoten werd, transformeerde wel in heel snelle en sterke walker !!
Ja dat vroeg ik me dus ook af. Hier gaan ze dieper in op dat stukje en verklaard een hoop.
Wellicht een spin-off.

https://www.insider.com/twd-world-beyond-ending-explained

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Daar gaan we weer met de tweede 8 van 24 afleveringen van het laatste seizoen.

In het tweede seizoen van World Beyond, dat overigens een stuk beter was dan het eerste seizoen, zaten ook wel duidelijke verwijzingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat World Beyond geeft al wel een beetje weg hoe het niet gaat eindigen met The Walking Dead

spoiler:
(de theorie dat de zombies uit elkaar vallen bijna allemaal rond dezelfde tijd)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:19

Player1S

Probably out in the dark

Aflevering 9 was sterk. Einde weer flinke cliffhanger waardoor je volgende week weer wilt inschakelen.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wanneer kom het trouwens op Disney+ ? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:18:
Wanneer kom het trouwens op Disney+ ? :)
Ik zie hem al staan op Disney+.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Raem schreef op maandag 21 februari 2022 @ 12:08:
[...]

Ik zie hem al staan op Disney+.
*O* Yes dan kunnen we weer verder!
Had gisteren nog gekeken of er al iets opstond maar kon toen niks vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-05 11:14

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Leuke mini cliffhanger voor volgende we(e)k(en). :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destroyer95
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 22-02-2022
Top serie!

Heeft iemand een suggestie voor een goed vergelijkbare serie? Dan bedoel ik niet zozeer met zombies, maar meer de setting, sfeer, kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-05 15:36
Wooh dat einde had ik niet verwacht! Leuke aflevering weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-05 22:41

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Frank!in schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 22:01:
Wooh dat einde had ik niet verwacht! Leuke aflevering weer.
Ja inderdaad. Dat einde was wel even een shock.
Sowieso was het een goede aflevering vond ik.

Heel benieuwd naar de aflevering van volgende week.

spoiler:
Waarom nou Daryl? Zo ongeveer de meest loyale/stabiele persoon van alle seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Destroyer95 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:59:
Top serie!

Heeft iemand een suggestie voor een goed vergelijkbare serie? Dan bedoel ik niet zozeer met zombies, maar meer de setting, sfeer, kwaliteit?
De kwaliteit vind ik niet zo hoog om eerlijk te zijn :) De setting enzo wel en ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Dus ik zou niet weten welke andere series je tof vindt.

Maar als je het nog niet gezien hebt kun je de spin offs proberen. Fear the walking dead, world beyond.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Top serie!

Znation zelfde idee maar dan met humor. Ik vond die wel vermakelijk. Als je op netflix kijkt dan heb je zo 4 series te pakken die hetzelfde idee hebben. Of ze goed zijn weet ik niet.

Vond het einde wel raar, opeens binnen een minuut is het zes maanden later en zijn de verhoudingen geheel veranderd. Aflevering zelf was goed, veel actie voor walking dead begrippen.

[ Voor 17% gewijzigd door Akemi op 23-02-2022 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:41
Top serie!

niet te vergelijken maar ik vond Kingdom op netflix wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-05 15:50

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

AndereKoekoek schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:01:
spoiler:
Waarom nou Daryl? Zo ongeveer de meest loyale/stabiele persoon van alle seizoenen.
En ook totaal niet passend bij zijn karakter. Anti-establishment, lone wolf, en dan ineens een hoge functie in een politiestaatje 8)7.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb het vermoeden dat Daryl het paard van Troje speelt en dit niet iets is wat het lijkt. Lijkt me zeer sterk dat hij overgesprongen is.

We will see ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik vind aflevering 10 van Seizoen 11 een erg vage aflevering en merk dat ik het niet zo leuk vind welke richting de serie opgaat, ze skippen ook best veel dagen wat voor mij erg overkomt als gehaast door willen met het verhaal..

Die hele commonwealth klopt ook voor geen ene meter en ik vind dit persoon ook het vaagste wat ze ooit in de serie hebben gegooid. Ben ik hierin de enige die vind dat dit er totaal niet bij past?

Hopelijk gaan we de volgende aflevering meer van het verzet zien en verder met het verhaal zonder die commonwealth.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 10:35

Scrummie

Think different

G_Dragon schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:32:
Ik vind aflevering 10 van Seizoen 11 een erg vage aflevering en merk dat ik het niet zo leuk vind welke richting de serie opgaat, ze skippen ook best veel dagen wat voor mij erg overkomt als gehaast door willen met het verhaal..

Die hele commonwealth klopt ook voor geen ene meter en ik vind dit persoon ook het vaagste wat ze ooit in de serie hebben gegooid. Ben ik hierin de enige die vind dat dit er totaal niet bij past?

Hopelijk gaan we de volgende aflevering meer van het verzet zien en verder met het verhaal zonder die commonwealth.
Commonwealth doet mij in elk geval erg denken aan een volgroeide versie van Woodbury van The Governor, dus ik snap het wel eigenlijk.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Wederom weer een matige aflevering, ik hoop dat dit serieus snel ophoudt want ik maak me echt zorgen over de serie dat ze meer de GTST kant opgaan inplaats van hoe de serie altijd was. Kan aan mij liggen maar vind het echt geen leuke afleveringen deze laatste twee..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bie100
G_Dragon schreef op maandag 7 maart 2022 @ 18:05:
Wederom weer een matige aflevering, ik hoop dat dit serieus snel ophoudt want ik maak me echt zorgen over de serie dat ze meer de GTST kant opgaan inplaats van hoe de serie altijd was. Kan aan mij liggen maar vind het echt geen leuke afleveringen deze laatste twee..
ik deel je mening wel lijkt wel een soap maar goed in 2023 gaan Negan en Maggie samen op pad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FX-rFgGgiFESKDZj9ui9oPUpen0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wnS3egesHaq6BxN6hXbPiVCc.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
fan made mijn fout

[ Voor 92% gewijzigd door bie100 op 08-03-2022 09:24 . Reden: fan made hersteld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

bie100 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:35:
komt ook een film we zijn er nog lang niet van af zo te zien

[Afbeelding]
Wat is de bron van dit plaatje? Volgens mij fake/fan made namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
Scrummie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:11:
[...]

Wat is de bron van dit plaatje? Volgens mij fake/fan made namelijk.
kreeg het toe gestuurd maar klopt fan made trap er nog zelf in haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

bie100 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:23:
[...]

kreeg het toe gestuurd maar klopt fan made trap er nog zelf in haha
Kan gebeuren :). Er gaat zoveel van dit soort dingen rond ook, zelfs hele trailers kan je vinden geloof ik.

Wel zin in die film overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
Scrummie schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:39:
[...]

Kan gebeuren :). Er gaat zoveel van dit soort dingen rond ook, zelfs hele trailers kan je vinden geloof ik.

Wel zin in die film overigens.
als dat er nog van gaat komen zeer zeker

volgens mij wilde ze in 2019 al gaan beginnen met de opnames maar goed toen kwam corona om de hoek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akemi
Die island of death is een zesdelige spin-off met inderdaad Negan en Maggy.

https://deadline.com/2022...pinoff-series-1234972680/

Komt ook een spin-off met Daryl en Carol die gaat beginnen in 2023.

https://deadline.com/2020...obert-kirkman-1234573093/

Edit: de pic is legit. Zag het net op walking dead insta.

[ Voor 6% gewijzigd door Akemi op 08-03-2022 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Eindelijk weer een leukere aflevering na een aantal die aanvoelden als fillers ( saai ), hoop dat ze nu ook hier mee doorgaan waardoor de serie weer wat leuker word.

Ik vraag me alleen nog wel af hoe de f... ze aan de werkende Iphone kwamen :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 23:58

Zeror

Ik Henk 'm!

G_Dragon schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 09:26:
Ik vraag me alleen nog wel af hoe de f... ze aan de werkende Iphone kwamen :?
Zonnepanelen > stroom > dus iPhone opladen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zeror schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:56:
[...]

True, maar hij zag er nog zo netjes uit voor de wereld waarin ze leven lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

De nieuwe aflevering was zeer vermakelijk en ook verrassend, eindelijk hebben ze die filler afleveringen achter zich gelaten en gaat het niveau weer omhoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Het is natuurlijk allemaal maar gezapig. Ook hier. Maar toch…

Hoop dat het snel klaar is. Dit zijn tocb de laatste afleveringen? Ik zie nog niet zo goed waar het naar toe gaat.

En misschien omdat ik af en toe in slaap val bij de afleveringen…maar deze aflevering…?
Daryl heeft twee kinderen??

Hoe dat ineens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

readytoflow schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:22:

En misschien omdat ik af en toe in slaap val bij de afleveringen…maar deze aflevering…?
Daryl heeft twee kinderen??

Hoe dat ineens?
Ik moet het nog kijken, maar ik denk omdat ze er even snel doorheen moeten omdat het stopt :p Van mij hadden ze het ook niet in drie delen hoeven opsplitsen het mag inderdaad wel een keer klaar zijn.
Zeror schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 10:56:
[...]

Hoe hebben ze die gemaakt dan? De Zombies kwamen in 2010 ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Marzman op 29-03-2022 14:30 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Het ging om Coco en Judith.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Vandaag was blijkbaar de laatste filmdag van de serie. Nu nog wachten tot we de laatste episodes kunnen zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Marzman schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 14:27:
[...]

Ik moet het nog kijken, maar ik denk omdat ze er even snel doorheen moeten omdat het stopt :p Van mij hadden ze het ook niet in drie delen hoeven opsplitsen het mag inderdaad wel een keer klaar zijn.

[...]

Hoe hebben ze die gemaakt dan? De Zombies kwamen in 2010 ;)
Wat bedoel je met 'die'? De iPhone? Die was er al, ging om een iPhone 4 (24 juni 2010).

Zonnepanelen bestaan natuurlijk ook al wat langer dan dat.

Wat betreft de kinderen ging het om het kind van Rosita, Coco en Judith, waar Daryl de vaderrol voor heeft gekregen (zoals hierboven al gepost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Een mooie aflevering, met een sterk eind en helaas nu wachten tot Maandag. Hopelijk overleeft Ocean Site het want we weten natuurlijk niet wat zijn beslissing zal zijn en Daryl had gewoon beter moeten mikken dan was die vent eindelijk dood geweest.

Vind het wel knap dat we nog steeds niet weten waar de serie heen gaat en hoe alles afloopt in dit finale seizoen, ik had nu wel al iets meer duidelijkheid of afronding naar iets verwacht maar dat zie ik nog niet.

Ben heel benieuwd hoe ze deze serie gaan afronden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-05 21:02

FREAKJAM

"MAXIMUM"

G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:08:
Een mooie aflevering, met een sterk eind en helaas nu wachten tot Maandag. Hopelijk overleeft Ocean Site het want we weten natuurlijk niet wat zijn beslissing zal zijn en Daryl had gewoon beter moeten mikken dan was die vent eindelijk dood geweest.

Vind het wel knap dat we nog steeds niet weten waar de serie heen gaat en hoe alles afloopt in dit finale seizoen, ik had nu wel al iets meer duidelijkheid of afronding naar iets verwacht maar dat zie ik nog niet.

Midseason break helaas. Juli pas weer verder.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

FREAKJAM schreef op maandag 11 april 2022 @ 23:13:
[...]

Midseason break helaas. Juli pas weer verder.
Nu alweer? Dan is het snel voorbij gegaan haha :p
Krijgen we in Juli dan het grote finale seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

G_Dragon schreef op maandag 11 april 2022 @ 21:08:

Ik gok op de terugkeer van Rick die met flink wat versterking komt en dan met Maggie/Daryl/Negan & Co de Commonwealth omver beukt. Slotscene zal de introductie zijn voor de Walking Dead film van Rick Grimes of misschien is het omver beuken van de Commonwealth wel de film met Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zeror schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 00:20:
[...]

Ik gok op de terugkeer van Rick die met flink wat versterking komt en dan met Maggie/Daryl/Negan & Co de Commonwealth omver beukt. Slotscene zal de introductie zijn voor de Walking Dead film van Rick Grimes of misschien is het omver beuken van de Commonwealth wel de film met Rick.
Ik hoop toch echt wel op een veel beter en logischer eind van de serie dan een slotscene voor een film om eerlijk te zijn, maar ben er bang voor dat je gelijk gaat krijgen. Maar zal Rick echt nog leven? -O- want was juist zo blij dat hij eindelijk uit de serie ging, vond hem namelijk erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

G_Dragon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 07:14:
Maar zal Rick echt nog leven? -O- want was juist zo blij dat hij eindelijk uit de serie ging, vond hem namelijk erg irritant.
Dat Rick nog leeft is een zekerheid, daar zijn die hele spinoff films omheen gebouwd. Wat we sowieso hebben gezien is dat hij langs de oever van de rivier nog is gevonden door die vuilnisbelt-chick en die zijn met zo'n helicopter meegegaan.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

.oisyn schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:19:
[...]

Dat Rick nog leeft is een zekerheid, daar zijn die hele spinoff films omheen gebouwd. Wat we sowieso hebben gezien is dat hij langs de oever van de rivier nog is gevonden door die vuilnisbelt-chick en die zijn met zo'n helicopter meegegaan.
Ik heb geen spinoff films gezien, klopt inderdaad dat hij mee word genomen. Verbaast me er wel over dat hij al zolang niet meer in beeld is geweest en wat ze daarmee van plan zijn geen idee. Maar ik hoop op een mooier eind dan een eind die open is voor spinoffs..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:22:
[...]

Ik heb geen spinoff films gezien, klopt inderdaad dat hij mee word genomen. Verbaast me er wel over dat hij al zolang niet meer in beeld is geweest en wat ze daarmee van plan zijn geen idee. Maar ik hoop op een mooier eind dan een eind die open is voor spinoffs..
En Michonne, wie weet wordt het een lekker zoetsappige hereniging van Rick, Michonne en Judith O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
.oisyn schreef op dinsdag 12 april 2022 @ 10:19:
[...]

Zijn die films in NL nog ergens legaal te streamen eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

De films zijn nog niet uit. Er komen er zeker drie, waarvan de eerste over het gevolg van Rick en Anne gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Heb de eerste gezien maar vond het eigenlijk maar een niemendalletje.
Aardig verhaaltje, maar geen toegevoegde waarde en een hoop dingen die beter uitgewerkt konden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Niemendalletjes bleek uiteindelijk juist verwoord voor het hele seizoen van 6 afleveringen van Tales of the Walking Dead.

De enige die voor het hoofdverhaal nog wat toevoegde, weliswaar achteraf, was de derde over Dee (Alpha) en Lydia. Samen met de vierde Amy / Dr. Everet waren dat ook gelijk de beste afleveringen.

De eerste ging nog en de overige drie waren gewoon slecht; scenario's van andere series of films in een TWD sausje met wat walkers maar vrij slecht uitgevoerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Eerste twee gezien maar ik raak er nou niet echt enthousiast van, eerder het tegenovergestelde. En dat zou zo'n beetje voor het eerst in 11 seizoenen zijn. Hopelijk maakt de volgende wat goed voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Waar hebben we nou naar lopen kijken de afgelopen afleveringen?
Het tempo is echt ontzettend laag en er gebeurd niet veel meer, gisteren aflevering 3 gekeken en:

spoiler:
Ik vond ook deze aflevering weer teveel uitgerekt, want aan het eind dacht ik echt van waar heb ik nou naar lopen kijken? We zien een groep een soort paleis/speeltuin ontdekken waar The Whisperers zombies hun kant op sturen en we zien het stuk in de Commonwealth waar eindelijk dat vervelende kind vermoord is en ze nu opzoek gaan naar volgens hun de moordenaar Eugene.

Ik had gehoopt dat de Commonwealth nu een keer klaar zou zijn en we deze laatste 5 afleveringen iets vernieuwends zou gaan worden met een geweldig einde. Ik blijf deze hoop nog wel houden, want na 11 seizoenen moet je wel met een knaller van een finale komen.

Het kan misschien allemaal aan mij liggen? Dat hoop ik natuurlijk niet :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

@G_Dragon Ik denk dat je er te veel van verwacht, het is een soort soap in een zombiewereld met een hoop 'grrr grrr' op de achtergond ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Marzman schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 13:05:
@G_Dragon Ik denk dat je er te veel van verwacht, het is een soort soap in een zombiewereld met een hoop 'grrr grrr' op de achtergond ;)
Daar ben ik bang voor, want de serie begon zo sterk en goed.
Heb het idee dat sinds de dood van
spoiler:
Glen
de serie een draai heeft gekregen na de klachten dat de gore te hoog was. Maar kan het natuurlijk mis hebben, zelf zie ik sinds dien wel een grote achteruitgang in de serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
De serie is al sinds seizoen 3 of 4 ofzo een soap met zombies. Als je het nu pas begint op te vallen vraag ik me eigenlijk af hoe je dat afgelopen seizoenen nooit hebt gezien. :P

Er zat af en toe een opleving in zoals toen Negan erin kwam of het eerste gedeelte met The Whisperers. Maar dat was altijd maar van korte duur helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Wel aardig dat er nu eindelijk wat gedaan wordt met Walkers 2.0, die sneller en gerichter zijn en dingen kunnen als iemand achtervolgen, klimmen en een deur openen. In seizoen 1 kwamen we die al tegen, nota bene Rick werd er nog door achtervolgd maar sindsdien waren het apathische en statische zombies. In Beyond seizoen 2 werden de slimme Walkers weer geïdentificeerd als een 'variant'.

Maar verder heb ik nog geen enkele reden om aan te nemen dat er naar de afronding van het hoofdverhaal toegewerkt wordt. We zitten nog steeds met de Commonwealth wat uiteindelijk toch gewoon de zoveelste community in de serie is die weer redelijk normaal lijkt, maar het toch niet blijkt te zijn want .... mensen.

Het gaat mij niet verbazen als we na de Rick film, de Maggie en Negan spinoff, de Carol en Daryl spinoff en het nog doorlopende Fear TWD en Tales of TWD ergens in 2024/25 weer verder gaan met een nieuw seizoen TWD. Alles om de franchise te rekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
sambalbaj schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:20:
Wel aardig dat er nu eindelijk wat gedaan wordt met Walkers 2.0, die sneller en gerichter zijn en dingen kunnen als iemand achtervolgen, klimmen en een deur openen. In seizoen 1 kwamen we die al tegen, nota bene Rick werd er nog door achtervolgd maar sindsdien waren het apathische en statische zombies. In Beyond seizoen 2 werden de slimme Walkers weer geïdentificeerd als een 'variant'.

Maar verder heb ik nog geen enkele reden om aan te nemen dat er naar de afronding van het hoofdverhaal toegewerkt wordt. We zitten nog steeds met de Commonwealth wat uiteindelijk toch gewoon de zoveelste community in de serie is die weer redelijk normaal lijkt, maar het toch niet blijkt te zijn want .... mensen.

Het gaat mij niet verbazen als we na de Rick film, de Maggie en Negan spinoff, de Carol en Daryl spinoff en het nog doorlopende Fear TWD en Tales of TWD ergens in 2024/25 weer verder gaan met een nieuw seizoen TWD. Alles om de franchise te rekken.
Zijn die spin-offs ergens legaal te kijken? Was ooit begonnen aan Fear toen ik in het buitenland zat maar nooit af kunnen kijken, ben toch wel nieuwsgierig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
sambalbaj schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 14:20:

Ik denk dat de serie eindigt zoals de comics.
spoiler:
Maar dan met Judith in plaats van Carl. Een grote tijdssprong waarin Judith een eigen familie heeft en haar kind vertelt over Rick en alles wat ze heeft meegemaakt. De voice-over die je nu in het begin van de afleveringen het verhaal hoort vertellen is daar al een voorbode op vermoed ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Frieda schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:05:
[...]

Zijn die spin-offs ergens legaal te kijken? Was ooit begonnen aan Fear toen ik in het buitenland zat maar nooit af kunnen kijken, ben toch wel nieuwsgierig :)
World Beyond en Fear staan op Prime. Fear alleen niet helemaal, daar ontbreekt het laatste seizoen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbbCTaJThv0QxhJm8ipadwV6DzQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lCP3hd8wqXIxQhtWyF9a8ZZX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door G_Dragon op 19-10-2022 16:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Scrummie schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 10:16:
[...]

World Beyond en Fear staan op Prime. Fear alleen niet helemaal, daar ontbreekt het laatste seizoen geloof ik.
Dankjewel! Zal er eens een proefabonnementje Prime aan wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Hoop dat dit wel kort lopende series zijn. Zoals met Beyond. Merk dat hoe langer zo'n serie doorloopt hoe minder men weet nog wat zinnigs te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-05 23:34
Nog 4 aflevering, maar ik had met de laatste aflevering niet echt een tempo gevoel. Vond het best nietszeggend en traag.

We gaan t allemaal wel zien.
Jammer dat nu weer (overdreven) 80 spinoffs gaan komen.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik vond de aflevering van afgelopen Maandag ook weer matig, er gebeurde wel meer dan die daarvoor maar je kan er nog geen vinger opleggen waar het heengaat want we blijven echt veel te lang bij onze stormtrooper community hangen. Ik hoop dat de laatste 4 aankomende afleveringen echt gaan knallen zoals de oude dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Kuhr89 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:21:
Nog 4 aflevering, maar ik had met de laatste aflevering niet echt een tempo gevoel. Vond het best nietszeggend en traag.

We gaan t allemaal wel zien.
Jammer dat nu weer (overdreven) 80 spinoffs gaan komen.
Nu nog maar 3 te gaan. Ik begin nu heel sterk het gevoel te krijgen dat we alle spinoffs moeten gaan kijken om een echte afsluiting te krijgen.

Voor de zekerheid gooi ik even wat dingen in spoiler tags

spoiler:
De CRM lijkt helemaal niet voor te gaan komen in deze serie. Hooguit misschien aan het eind als spoiler voor 1 van de spinoffs.

Er lijkt ook niet naar een definitief einde toegewerkt te worden. Misschien dat ze de Commonwealth in de laatste 3 afleveringen verslaan maar dan heb je dus nog steeds de dreiging van de CRM wat niet afgerond is.

Het voelt voor mij meer als dat ze richting een seizoens-finale werken ipv een series-finale. Alleen weten we dus dat er geen seizoen 12 komt dus om een echte series-finale te krijgen mag je alles kijken wat er nog gaat komen.

Liever had ik gezien dat de finale ook echt een finale is. Ook al zit er een time-jump in van xx jaar en dat de spinoffs dan belichten wat de verschillende personen hebben gedaan in de tussentijd.

Op zich heb ik geen problemen met de spinoffs en wil ik ze graag zien maar het voelt nu een beetje als opgedrongen. Hoog EA gehalte: Koop de game. Wil je terug kunnen vechten koop dan de weapons-DLC. Wil je de settings aanpassen? Koop de settings-DLC. Wil je het spel uitspelen koop de end-game-DLC. :X

En de grote vraag, waar kan ik het straks allemaal kijken? Heb nu al Disney+(TWD) en Amazon (FTWD & TWD:Beyond). Is dat genoeg of moet ik straks ook SkyShowtime nemen bijvoorbeeld?

[ Voor 5% gewijzigd door Player1S op 31-10-2022 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Mijn grootste issue is eigenlijk dat er geen écht einde aan een verhaal komt, terwijl ik echt soms tenenkrommend bepaalde seizoenen heb zitten kijken.

Op een gegeven moment ben je zover, dat je ook wel wil weten hoe het allemaal eindigt.
Nu met die spinoffs krijg je weer een uitsmering van alles.

Daarnaast precies wat jij ook al aangeeft. Waar kan ik dit dan allemaal gaan bekijken. De wildgroei aan streamingdiensten maken dit soort zaken niet ovezichtelijker.

Deze week de nieuwe aflevering maar eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Denk inderdaad het meer opwerken is naar het begin van de spinoffs en dat het verhaal daar weer vrolijk verder gaat zonder een bevredigend einde van de huidige serie.

Gebeurde in feite ook met World Beyond. In World Beyond zag je een stukje in Frankrijk wat een intro is naar een nieuwe spinoff.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Akemi schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:17:
Denk inderdaad het meer opwerken is naar het begin van de spinoffs en dat het verhaal daar weer vrolijk verder gaat zonder een bevredigend einde van de huidige serie.

Gebeurde in feite ook met World Beyond. In World Beyond zag je een stukje in Frankrijk wat een intro is naar een nieuwe spinoff.
Maar van World Beyond had ik altijd begrepen dat het vanaf het begin maar 2 seizoenen zou zijn en het een soort bridge tussen de verschillende verhalen zou zijn. Daar kan ik best mee leven.

TWD S11 zou de series finale worden maar lijkt nu ook een open einde te krijgen om ons te dwingen de spinoffs te kijken. Dat vind ik toch wel minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Hopelijk vanavond de finale kijken van dit seizoen, ik ben heel benieuwd of het veel fans boos / teleurstellend gaat maken of dat het einde is waar iedereen op zat te wachten. Na de laatste aflevering van vorige week ben ik heel bang dat de serie voor mij als een grote teleurstelling gaat eindigen maar daar ga ik pas over oordelen na het zien van de finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Vanavond de finale? Je hebt aflevering 23 ook al gezien dan?

22 wordt vanavond uitgezonden en staat online op Disney+. Dit seizoen krijgt 24 afleveringen.

[ Voor 44% gewijzigd door .oisyn op 07-11-2022 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

De finale is er pas over twee weken inderdaad, ook voor AMC+ leden, dus aankomend weekend is er voor plus leden helemaal geen aflevering.

Gister wel ep23 gezien. Eindelijk weer een aflevering waar ik begin tot eind op het puntje van mijn stoel zat.

spoiler: e23
Het lijkt wel aslof het einde van de Commonwealth het einde van de serie lijkt te gaan worden, wat ik toch wel jammer vind, maar goed, ze hebben nou eenmaal de route gekozen van de spin offs, dus wat dat betreft ook wel weer logisch. In 23 wel wat leuke verwijzingen naar eerdere seizoenen, vooral de paralel met Daryl en Judith vs Rick en Carl.

Bijzondere laatste afleveringen in elk geval, waar ik na de eerste van 11C zoiets had 'het kan niet snel genoeg voorbij zijn' denk ik nu 'waren er nog maar een stuk of 4'.

De laatste episode lijkt ook weer een aflevering van minimaal een uur te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Nvm

[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 08-11-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Je gaat mij niet vertellen dat dit de grote finale van The Walking Dead is? Dit is te open en geen afsluiting, please zeg me dat er nog een paar afleveringen komen want na 11 seizoenen mag je wel een veel betere finale verwachten die de serie afsluit.

Als dit echt de finale is en er komt geen seizoen meer om alles goed af te sluiten dan hebben ze in mijn mening Lost overtroffen met slechte afsluiters van een goeie serie..

Oh ik lees net dat aflevering 22 de finale niet was, mijn fout! Gelukkig! _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 08-11-2022 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

.oisyn schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:16:
Vanavond de finale? Je hebt aflevering 23 ook al gezien dan?

22 wordt vanavond uitgezonden en staat online op Disney+. Dit seizoen krijgt 24 afleveringen.
Ik zie je bericht nu pas, had geen melding gehad van je reactie anders had ik wel sneller gereageerd. Nee ik dacht dat aflevering 22 de finale zou zijn maar dat blijkt dus niet waar te zijn, gelukkig maar ook! Want er moet nog zoveel gebeuren voordat ze de serie een goed einde kunnen gaan geven :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Pff wat een aflevering, waarom konden de anderen ook niet zo goed zijn? Even bijkomen, maar wel echt een van hoog niveau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 12:13
Ik ben inmiddels bij tot aflevering t/m aflevering 21. Ik hoop ergens toch nog tot dat we Rick weer terug gaan zien. Ook dat zijn van die vage dingen; iedereen denkt dat ie dood is gegaan toen met de brug, wij weten dat die opgepikt is en vervolgens zien we never nooit nog iets van hem terug.

Overigens, dat CommonWealth, hoe goot is het wel niet dat ze zelfs een trein laten rijden? Ik heb Hornsby horen zeggen 50.000 mensen maar het terrein lijkt vele malen groter. Daarnaast wel jammer dat we niet weten hoe dit gebouwd is, Onze vrienden hebben namelijk moeite gehad met Alexandria/Hilltop en dit is 100x zo groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Toch vaag dat er nu al op YouTube qua shorts reclame wordt gemaakt voor de finale met dikke spoilers erin. Tenminste dat lijkt mij…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Aflevering 22 was goed, niet zo goed als de vorige. Maar wel gewoon beter dan de afleveringen daarvoor, eindelijk zijn we dan ook af van
spoiler:
de commonwealth

Dan krijg je het zware afscheid van
spoiler:
Rosita
die al heel lang mee speelt, was zeker geen makkelijke.

Ik hoop dat de finale volgende week echt veel antwoorden en afsluiting gaat geven voor de fans van deze lang draaiende serie die zo'n eind ook wel verdiend.

En dan opeens...
spoiler:
One Yeay later? Whut? Nu ben ik heel nieuwschierig

Laat het maar snel volgende week Maandag zijn!

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 21-11-2022 11:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

de finale gekeken.
Ik vond hem goed. Ja er blijven losse eindjes ivm de spinoffs maar, IMHO, wel een fatsoenlijk einde. Ik was bang dat het een grote "FUCK YOU, Je moet maar alle spinoffs kijken voor een einde" zou worden.

spoiler:
en mooie call-back met Judith die opgesloten wordt in een ziekenhuis-kamer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

G_Dragon schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:00:

Ik hoop dat de finale volgende week echt veel antwoorden en afsluiting gaat geven voor de fans van deze lang
aflevering 24 is de series finale. Volgende week komt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Player1S schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:03:
[...]

aflevering 24 is de series finale. Volgende week komt er niks.
Neeeeee? Serieus?
Wat een korte finale en onbeantwoord einde dan ja -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

G_Dragon schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:04:
[...]

Neeeeee? Serieus?
Wat een korte finale en onbeantwoord einde dan ja -O-
Mja, zoals ik hierboven al schreef, ik had veel meer open einde verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Player1S schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:07:
[...]

Mja, zoals ik hierboven al schreef, ik had veel meer open einde verwacht.
Nog meer? We weten nog steeds niet waarom:

spoiler:
Rick nog leeft en de wereld waarin hij heeft geleeft tot zijn herstel en waarom hij nu weer word opgepakt en door wie

En we hebben bijna de hele serie
spoiler:
Michonne niet in beeld gehad, nu opeens even 2 minuten screentime zonder afsluiting.

Ik vind dat ze de serie niet opener kunnen achterlaten met zoveel onbeantwoorde vragen, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

G_Dragon schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:16:
[...]

Nog meer? We weten nog steeds niet waarom:

spoiler:
Rick nog leeft en de wereld waarin hij heeft geleeft tot zijn herstel en waarom hij nu weer word opgepakt en door wie

En we hebben bijna de hele serie
spoiler:
Michonne niet in beeld gehad, nu opeens even 2 minuten screentime zonder afsluiting.

Ik vind dat ze de serie niet opener kunnen achterlaten met zoveel onbeantwoorde vragen, maar dat is mijn mening.
Dat is voor de Rick & Michone spin-off.
De rest is wel redelijk goed afgesloten terwijl ik verwachtte dat ook dat volledig opengelaten zou worden voor spin-offs

spoiler:
En op het moment dat je Rick opgepakt ziet worden is al paar jaar terug bij de boot waar Michone later die mobiel vind

[ Voor 8% gewijzigd door Player1S op 21-11-2022 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-05 12:13
Zojuist ook het einde gekeken. Beetje jammere dingen wel.
Luke en Jules hadden totaal niet weer in beeld hoeven komen, simpelweg beeld opvulling als je ze een halve aflevering alsnog dood laat gaan.

Ze kwamen wel erg makkelijk the estates binnen om vervolgens probleemloos in een kort tijdsbestek (binnen een nacht) benzine te kunnen halen en alles klaar te zetten.

The Walking dead is zo'n serie die ten onder gaat door zijn eigen succes en moet tot op de laatste druppel uitgemolken worden met de nieuwe spinoffs die er nu weer komen. Rick verdwijnt, Michonne verdwijnt. 2 grote spelers in de serie, wil je weten hoe het met ze afloopt ga dan de volgende soap kijken. Erg jammer.

Verder wel bevredigend op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Nu online
Nou, dat was het dan. Ze hebben het in ieder geval voor elkaar gekregen om in de laatste aflevering een nieuwe dieptepunt te creëren met Rosita. Wat slecht. _O-

Voor de rest wel prima zo. Opzetje naar Rick en Michonne was wel te verwachten, maar ik ga het niet kijken. Ook de andere spinoffs niet. TWD is voor mij nu klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-05 18:44
De finale was op zich wel aardig om te zien, maar er zaten weer wat dingen tussen waar ik zo mijn bedenkingen bij had; Rosita was wel erg over-the-top. 8)7

Ik ben gewoon blij dat deze onzin nu eindelijk is afgelopen. Deze serie is echt veel te lang doorgegaan. Blijkbaar zijn de drie films omtrent Rick nu een spin-off serie geworden, die ga ik denk ik wel checken en misschien nog 'Dead City'.

Shikata ga nai.

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.