[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 98 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

G_Dragon schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 07:33:
Ik ben begonnen aan Seizoen 11 en de eerste 5 minuten verbaas ik me al over het feit dat:

spoiler:
Sinds wanneer slapen zombies :p
spoiler:
Sinds seizoen 1?

Dat is dan ook direct de verwijzing, tussen 1 en nu hebben we ze niet vaak gezien.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Afleveringen 1 en 2 inmiddels gezien. Ik geniet.

spoiler:
De Reapers komen wel even als een stelletje eindbazen de show binnen, haha, wat een shot op het eind van aflevering 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Scrummie schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:12:
[...]

spoiler:
Sinds seizoen 1?

Dat is dan ook direct de verwijzing, tussen 1 en nu hebben we ze niet vaak gezien.
Serieus? Dat kan ik me ook niet meer herrinneren. Maar ze doen ook maar wat handig is voor het moment lijkt het, dan zijn ze sterk dan niet, dan zijn ze snel, dan niet, dan reageren ze op geluid maar als je een zombiemasker op zet weer niet.

spoiler:
Zijn de zombies ook weer viezer, meer versleten? Ik had daar een theorie over gezien dat de zombies langzaam uit elkaar vallen en dat er daardoor op het einde van de serie nog maar weinig over zijn (want de meeste zombies zijn al zombie vanaf het begin van de serie en dan zo ver verrot dat ze uit elkaar vallen), maar aangezien dit het laatste seizoen is moeten ze dan nu in nog slechtere staat zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Marzman schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 10:21:
[...]

Serieus? Dat kan ik me ook niet meer herrinneren. Maar ze doen ook maar wat handig is voor het moment lijkt het, dan zijn ze sterk dan niet, dan zijn ze snel, dan niet, dan reageren ze op geluid maar als je een zombiemasker op zet weer niet.

spoiler:
Zijn de zombies ook weer viezer, meer versleten? Ik had daar een theorie over gezien dat de zombies langzaam uit elkaar vallen en dat er daardoor op het einde van de serie nog maar weinig over zijn (want de meeste zombies zijn al zombie vanaf het begin van de serie en dan zo ver verrot dat ze uit elkaar vallen), maar aangezien dit het laatste seizoen is moeten ze dan nu in nog slechtere staat zijn.
spoiler:
Aflevering 1, Rick in de tank. Zombie slaapt, Rick komt de tank binnen en als ie er naast ploft word de zombie wakker. Zelfs de bicycle girl kan je als slapend neerzetten. En zo wel meer voorbeelden. Angela Kang bevestigde ook dat het een 'callback' was naar seizoen 1 in het stukje wat je nu vaak ziet na een aflevering waarin ze bepaalde scenes toelichten.

Verder zijn ze inderdaad wel wat losjes qua 'zombie regels', was ook wel een ontwikkeling wat dat betreft zoals je in seizoen 1 ook nog de zombies had die een steen wisten op te pakken om een glazen deur in te slaan (tweede aflevering, als Rick bij 'de groep' is onderin het gebouw waarin ze dan vastzitten), ze vaker rennen, etc. Wat betreft het steeds slechter zijn qua fysiek wat zombies betreft zag je dat ook wel, volgens mij, in aflevering 1 seizoen 11 doordat de zombies die ze tegen kwamen als 'sleepers' erg uitgedroogd waren, alsof ze niet waren aangeraakt sinds het allereerste begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:02
Eerste 2 afleveringen gezien. Tot nu toe lijkt het een veel beter seizoen te worden dan de afgelopen seizoenen. Wat hierboven besproken word vond ik ook bijzonder en kon me niet herinneren dat ik dat voorheen gezien had. Verder valt me nog wel op hoe dom sommige keuzes zijn die ze maken. En waarom ze zich niet vaker insmeren of tactieken gebruiken van Alpha en haar gang.. Maarja het kijkt wel weer lekker weg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:30
Zojuist klaar met aflevering 1. Bijzondere keuzes soms. Zoals bij de legerbasis, gezien het magazijn waar ze naar binnen stapten was daar veel meer te halen qua eten. Er leek ook nog wel een goede portie wapens te zijn. Ook geen overbodige luxe na de ellende welke ze hebben gehad.

Soms had ik het idee dat ik wat miste. Hoezo kwamen Ezekiel, princess, yukimo en die ander ineens aan die pakken. We gaan van een shot zittend aan tafel naar lopend door een gang terwijl er twee een pak aan hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Robbie T schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:09:

Soms had ik het idee dat ik wat miste. Hoezo kwamen Ezekiel, princess, yukimo en die ander ineens aan die pakken. We gaan van een shot zittend aan tafel naar lopend door een gang terwijl er twee een pak aan hadden.
Dat waren de pakken van de twee die elkaar leuk vonden en in de toiletten afspraken waar prinses het over had zittend aan een tafel :p

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:30
Marzman schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:17:
[...]
Dat waren de pakken van de twee die elkaar leuk vonden en in de toiletten afspraken waar prinses het over had zittend aan een tafel :p
Ja dat begreep ik. Maar voor zover de beelden laten zien zitten ze 'opgesloten' en zijn er bewakers dus hoezo kunnen ze dan ineens naar de plek waar die bewakers zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:38
1 is toch vandaag pas beschikbaar gekomen via FOX / Disney? Waar kijken jullie afl 2?

toettoett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
Robbie T schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:42:
[...]

Ja dat begreep ik. Maar voor zover de beelden laten zien zitten ze 'opgesloten' en zijn er bewakers dus hoezo kunnen ze dan ineens naar de plek waar die bewakers zitten.
Dit vroeg ik me ook al af. Het feit dat we niet te zien kregen hoe ze zomaar die pakken konden bemachtigen en aantrekken en dan ook nog eens vanuit een opgesloten ruimte met z’n vieren konden weglopen vond ik erg zwak.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:20

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wut, zit Alicia van Fear nu ineens bij de gewone? 8)7. Ik heb het laatste seizoen van Fear nog niet gekeken.

.edit: of is het gewoon iemand die erop lijkt?
.edot2: oh lol 't is Rosita 8)7. Zit 't nu te kijken, ze was nog niet heel duidelijk in beeld :P

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 24-08-2021 00:06 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Robbie T schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 22:42:
[...]

Ik heb er niet zo'n moeite mee.

Dus iemand gaat naar het toilet, schakelt die twee uit die met iets anders bezig waren (daarom was het waarschijnlijk niet in beeld, hersenen inslaan en doorprikken en ander geweld is ok in de VS maar andere intieme mogen niet in beeld :p ) en komt naar buiten in zo'n pak. Nog iemand gaat naar het toilet, trekt dat andere pak aan klaar.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:52

Player1S

Probably out in the dark

Thecola schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 23:18:
1 is toch vandaag pas beschikbaar gekomen via FOX / Disney? Waar kijken jullie afl 2?
Plus 1.

Net nog even gespiekt op Disney maar zie aflevering 2 er nog niet staan.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Aflevering 2 is alleen beschikbaar op AMC Premium, die zenden elke aflevering een week eerder uit dan alle overige kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
Marzman schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 09:18:
[...]

Ik heb er niet zo'n moeite mee.

Dus iemand gaat naar het toilet, schakelt die twee uit die met iets anders bezig waren (daarom was het waarschijnlijk niet in beeld, hersenen inslaan en doorprikken en ander geweld is ok in de VS maar andere intieme mogen niet in beeld :p ) en komt naar buiten in zo'n pak. Nog iemand gaat naar het toilet, trekt dat andere pak aan klaar.
En dan valt het niemand op dat ze eerst met 4 waren, maar nu ineens met 2 in een pak en 2 gevangenen en die andere 2 zijn dan van de aardbodem verdwenen. Nee, die is gewoon lui schrijverswerk wat betreft het script… maar… laten we maar niet te kritisch zijn. ;)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Het is toch het laatste seizoen, ze zullen wel vermoeid zijn :+

Eerste 2 gezien, benieuwd hoe ze alles mooi gaan afronden tegen het einde van dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vond het twee best donkere afleveringen. Beetje wennen maar wel goed.

spoiler:
Gelukkig schiet die Commonwealth ook een beetje op. Die Reapers zijn wel weer het zoveelste groepje menselijke tegenstanders.
De serie is sowieso al steeds meer mensen versus mensen geworden.

Die Walkers figureren nog een beetje tussendoor om het thema erbij te houden, maar daar gaat het eigenlijk allang niet meer over.

* Spoiler tag toegevoegd, aflevering 2 is nog niet uitgezonden op TV *

[ Voor 10% gewijzigd door .oisyn op 25-08-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:39
Wat ik erger vond is dat afl 1 eindigt met een berg zombies bovenop Maggie
spoiler:
en de volgende aflevering heeft ze kunnen ontsnappen. Iets wat ze wel vaker gedaan hebben.

Dacht echt even dat ze haar eruit hadden geschreven.

* Spoiler tag toegevoegd, aflevering 2 is nog niet uitgezonden op TV *

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 25-08-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:35

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik heb de aflevering nu helemaal gezien :)

spoiler:
Ondanks de slapende zombies waarover ik me in het begin verbaasde vind ik dit een goede aflevering, 10x beter dan de seizoensfinale van het vorig seizoen. Vind die Commonwealth wel heel vaag overkomen en weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden, hopelijk krijgen we de volgende aflevering meer duidelijkheid of hoogte van hun.

Negan die besluit om Maggie te laten vallen was voor mij geen verrassing, ze behandelden hem echt als grofvuil, zelf wanneer hij zich heeft bewezen en is veranderd. Maar ik hoop niet en denk ook niet dat dit het eind is van Maggie, alleen dan moet Negan haar niet meer tegenkomen voor zijn eigen bestwil :P.

Laat aflevering 2 maar komen O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

sambalbaj schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:26:
Gelukkig schiet die Commonwealth ook een beetje op. Die Reapers zijn wel weer het zoveelste groepje menselijke tegenstanders.
De serie is sowieso al steeds meer mensen versus mensen geworden.

Die Walkers figureren nog een beetje tussendoor om het thema erbij te houden, maar daar gaat het eigenlijk allang niet meer over.
Ik weet niet meer precies wat ze op Hersells boerderij hadden, maar toen waren het nog vooral zombies dacht ik? Maar dat was seizoen 2 ofzo. Alles daarna hadden ze vooral menselijke tegenstanders.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thecola
Kunnen we ons aub onthouden van commentaar op afleveringen die nog niet op US televisie uitgezonden (in dit geval afl 2)? Dank

toettoett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Marzman schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:14:
[...]

Ik weet niet meer precies wat ze op Hersells boerderij hadden, maar toen waren het nog vooral zombies dacht ik? Maar dat was seizoen 2 ofzo. Alles daarna hadden ze vooral menselijke tegenstanders.
Seizoen 2 ja. Seizoen 1 stopt met de explosie van het CDC, dan trekken ze de snelweg op, verliezen ze Sophia en bij het zoeken schiet Otis Carl neer en begint de Hershel's farm lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Thecola schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 10:20:
Kunnen we ons aub onthouden van commentaar op afleveringen die nog niet op US televisie uitgezonden (in dit geval afl 2)? Dank
AMC+ was 2 al uitgezonden.
Geheel in lijn met de spoilertag dus.

De moderator van dienst kan wekelijks bezig blijven als die hier van af wil wijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
sambalbaj schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:12:
[...]

AMC+ was 2 al uitgezonden.
Geheel in lijn met de spoilertag dus.

De moderator van dienst kan wekelijks bezig blijven als die hier van af wil wijken.
AMC+ is toch niet US televisie? Of heb ik het verkeerd.

Ik vind t prima als die afleveringen met spoilertag worden besproken maar dat gebeurd nu deels niet

toettoett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Thecola schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:19:
[...]

Ik vind t prima als die afleveringen met spoilertag worden besproken maar dat gebeurd nu deels niet
Streaming = televisie toch tegenwoordig?

Mij maakt het ook niet uit hoor, maar we houden altijd al US aan.
Dan weet je dat je hier niet moet kijken. Als we NL aan zouden houden, dan had je die discussie niet. Maar dat zou je dan bij alle series moeten doen.

Overigen vond ik mijn aangepaste post niet eens echt een spoiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Thecola schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:19:
[...]

Nee, je hebt helemaal gelijk wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

sambalbaj schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:26:
[...]

Streaming = televisie toch tegenwoordig?

Mij maakt het ook niet uit hoor, maar we houden altijd al US aan.
Dan weet je dat je hier niet moet kijken. Als we NL aan zouden houden, dan had je die discussie niet. Maar dat zou je dan bij alle series moeten doen.

Overigen vond ik mijn aangepaste post niet eens echt een spoiler.
Lijkt me ook, het wordt aangeboden in de VS via AMC Networks als streaming aanbod.

Als je NL aanhoudt zal het toch ook de datum zijn dat het op Netflix verschijnt (over een jaar ofzo), dat is ook streaming.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Marzman schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:29:
[...]

Lijkt me ook, het wordt aangeboden in de VS via AMC Networks als streaming aanbod.

Als je NL aanhoudt zal het toch ook de datum zijn dat het op Netflix verschijnt (over een jaar ofzo), dat is ook streaming.
In NL is het ook gewoon op reguliere TV (afgelopen maandag aflevering 1 dus).

Ik zou dat dan ook als spoilergrens aanhouden, dus reguliere TV, in de VS. Zoals het eigenlijk altijd was geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Scrummie op 25-08-2021 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Scrummie schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 11:36:
[...]

In NL is het ook gewoon op reguliere TV (afgelopen maandag aflevering 1 dus).

Ik zou dat dan ook als spoilergrens aanhouden, dus reguliere TV, in de VS. Zoals het eigenlijk altijd was geloof ik.
Dat wist ik niet, heb ook al lang geen 'reguliere tv' meer maar streamingdiensten. Op Netflix duurt het altijd zo lang dat ik steeds denk dat het helemaal niet meer komt en dan komt het :)

In alle topics worden verder de airdates van de VS aangehouden, als je in een topic daar vanaf gaat wijken krijg je elke week opnieuw dezelfde discussies.

/▌

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Streaming is geen airing :). De officiele air date van aflevering 2 is 29 augustus (bron). En aangezien dat vrijwel in tandem loopt met de Nederlandse uitzending (die altijd een dag later is), is het wel fijn om díe aan te houden, anders kun je dus effectief nooit in dit topic kijken als je gewoon de Nederlandse uitzending volgt.

[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 25-08-2021 12:10 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:40

Goner

What can I do you for ?

Kan hier zo gauw niks vinden, maar is dit wat ? Uitgezonden in Juli - Augustus blijkbaar ...

The Walking Dead: Origins is a limited series of specials in The Walking Dead's TV universe, exploring the journeys of the series' most celebrated characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:02
Ik vind dit seizoen erg goed tot nu toe, ook anders gefilmd lijkt het.
Zeker na al die filler eps is dit erg vermakelijk.

spoiler:
5 sept uitgezonden toch EP4?

Pope is goed gecast!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:25
Ik moet zeggen dat ik nu de 2e aflevering heb gezien en ik vind het verhaal in de trein/tunnel erg slecht. Maggie is bedolven onder zombies en ineens onder de trein. Ze konden niet langs de trein, maar de zombies blijkbaar wel. Ze lopen de trein in elke deur zit muurvast en ineens komt hun maatje van de voorkant aanlopen, dus die is omgelopen??? Dan zijn daar ook allemaal zombies, ineens komen er zombies ook achter hen aan... door welke deur dan? en blijkbaar kunnen zombies de deuren die vast zitten wel loskrijgen/ombeuken? Dan komt er toch een partij zombies binnen die 1 voor 1 worden afgeknald en neergesabeld, maar een stapel zie je nergens. 30 dode zombies in een gangpad is niet meer begaanbaar voor de rest zou je zeggen.

Het verhaal met de commonwealth is wat beter, maar in vergelijking met de strips karig qua informatie en ook gekke sprongen.

Ik zit af en toe te kijken dat ik denk... hoe dan?

En dan als kers op de taart zie je afdwaler nr 2 die dood gaat en zijn gun en handgranat aan Daryl geeft in het laatste shot er weer vrolijk tussen staan....

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Dit is leuk : https://walkingdead.fando...The_Walking_Dead:_Origins

Heb net 1e aflevering gezien, mooie recap van alles wat er met Daryl en de groep is gebeurd vanaf het begin. benieuwd naar andere 3 afleveringen ...

Gaaf om al die jonge koppies weer te zien en hartverscheurend om te zien hoe sommige aan hun eind kwamen ...

[ Voor 19% gewijzigd door Goner op 11-09-2021 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:50

Zeror

Ik Henk 'm!

De eerste 5 afleveringen van s11 nu gezien. Tot nu ben ik best tevreden over dit seizoen. Zal verder niet in detail treden om niks te spoilen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Net ep4 gekeken, goede aflevering. Deed me een beetje denken aan die periode na de gevangenis waarbij Daryl aansluiting vond bij wat bikers.

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nou, aansluiting ... aan Daryl's gezicht te zien is hij niet echt enthousiast over z'n nieuwe 'family'.

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-05 11:14

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Maar wat is het nut om elke groep mensen die je tegenkomt af te slachten?

Je bent een groepje ex militairen/huurlingen, een groepje is niet snel een bedreiging voor je. Even een inschatting mating alvorens een slachtpartij te beginnen lijkt mij logischer?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Goner schreef op woensdag 15 september 2021 @ 11:22:
Nou, aansluiting ... aan Daryl's gezicht te zien is hij niet echt enthousiast over z'n nieuwe 'family'.
Dat was hij ook niet bij die andere lui. Ik zie de parallellen wel :)

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MrJ schreef op woensdag 15 september 2021 @ 13:06:
Maar wat is het nut om elke groep mensen die je tegenkomt af te slachten?
Dat vroeg ik me ook af ... waarom gelijk aanvallen en dat hele circus eromheen met lijken in bomen enzo.
Of hoort dat bij religieuze fanatici ??

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 16-09-2021 08:58 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik zat aflevering 4 te kijken en had echt zo iets van "zou keer leuk zijn als de "vijand van de maand" nu eens een keer niet onverslaanbaar lijkt te zijn en gelijk de kop ingedrukt wordt.

Tot nu toe is het eigenlijk elke keer dat een antagonist geïntroduceerd wordt met een sterk clubje om hem/haar heen. Groep Rick (om het maar even zo te blijven noemen) delft bijna het onderspit maar door pure wilskracht en plot-armor verslaan ze de antagonist alsnog.

Daar lijkt seizoen 11 ook weer op af te sturen.

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Player1S schreef op donderdag 16 september 2021 @ 10:05:
Ik zat aflevering 4 te kijken en had echt zo iets van "zou keer leuk zijn als de "vijand van de maand" nu eens een keer niet onverslaanbaar lijkt te zijn en gelijk de kop ingedrukt wordt.

Tot nu toe is het eigenlijk elke keer dat een antagonist geïntroduceerd wordt met een sterk clubje om hem/haar heen. Groep Rick (om het maar even zo te blijven noemen) delft bijna het onderspit maar door pure wilskracht en plot-armor verslaan ze de antagonist alsnog.

Daar lijkt seizoen 11 ook weer op af te sturen.
Laatste seizoen toch? Laatste shot:
Daryl, Maggie, Michonne, Eugene, lopen anoniem rond in een horde vleeszoekende zombies. (en dan bedoel ik niet vermomd, maar gewoon als zombie)
Ben er ook wel een beetje klaar mee. De hele tijd dezelfde plots inderdaad. En steeds meer onlogische beslissingen of onverklaarbare 'gaps'. Had gehoopt dat ze dit laatste seizoen nog even goed uit zouden pakken, maar het aantal resterende afleveringen wordt steeds korter voor een mooi einde.

[ Voor 15% gewijzigd door readytoflow op 16-09-2021 11:20 ]

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42

Damian

Insane Obtrusion

Ik ben een beetje blijven hangen in seizoen 9, en kom daar ook moeilijk in verder. Ik ben eigenlijk benieuwd of ik de enige ben, en dat ik gewoon even vol moet houden, of het gewoon echt een minder seizoen is, word het beter?

Help me out :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:12
Damian schreef op donderdag 16 september 2021 @ 11:32:
Ik ben een beetje blijven hangen in seizoen 9, en kom daar ook moeilijk in verder. Ik ben eigenlijk benieuwd of ik de enige ben, en dat ik gewoon even vol moet houden, of het gewoon echt een minder seizoen is, word het beter?

Help me out :P
heb ik ook wel maar ben wel blijven kijken.ben ook een beetje klaar met de vijand van de maand meuk vooral de The Governor toen die tijd al speelt die wel briljant in de serie britannia

en miste een beetje de diepgang waar komt het virus vandaan en zo en waar is het ontstaan

maar moet zeggen dat ik toch weer met plezier dit seizoen kijk misschien omdat het het laatste seizoen is :)

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Tot in 2022, 24 episodes

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Dat is wat mij nu een beetje stoort. Die afleveringen worden voor de mid-season break gevuld met gevechten tegen de reapers die ternauwernood verslagen worden en dan na de break vechten tegen het clubje waar Eugene en co zijn en dan 1 aflevering een happily-ever-after waarin Rick en Michone terugkomen.

(aannames van mij maar op basis van verleden, aannemelijk)

[ Voor 6% gewijzigd door Player1S op 16-09-2021 13:05 ]

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik ben wel even kwijt wat er volgens het script met Michonne gebeurt is waardoor ze niet meer in beeld komt?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Player1S schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:05:
[...]

Dat is wat mij nu een beetje stoort. Die afleveringen worden voor de mid-season break gevuld met gevechten tegen de reapers die ternauwernood verslagen worden en dan na de break vechten tegen het clubje waar Eugene en co zijn en dan 1 aflevering een happily-ever-after waarin Rick en Michone terugkomen.

(aannames van mij maar op basis van verleden, aannemelijk)
Gezien Rick ooit met een heli is opgehaald omdat hij een “A person” was zal het mij niet verbazen dat Rick iets heeft met dat kamp waar Eugene en co zich nu bevinden. De toelatingseisen waar Eugene en co mee te maken had lijkt een beetje op het proces wat Rick had met die dame op die vuilnisbelt/ schroothoop.

Een link met Michone heb ik nog niet gevonden maar ook die zal wel vroeg of laat gaan komen.

• Scrummie

Scrummie

Think different

readytoflow schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:30:
Ik ben wel even kwijt wat er volgens het script met Michonne gebeurt is waardoor ze niet meer in beeld komt?
Die vond aanwijzingen naar Rick en is er toen vandoor gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Miki schreef op donderdag 16 september 2021 @ 13:36:
[...]

Gezien Rick ooit met een heli is opgehaald omdat hij een “A person” was zal het mij niet verbazen dat Rick iets heeft met dat kamp waar Eugene en co zich nu bevinden. De toelatingseisen waar Eugene en co mee te maken had lijkt een beetje op het proces wat Rick had met die dame op die vuilnisbelt/ schroothoop.

Een link met Michone heb ik nog niet gevonden maar ook die zal wel vroeg of laat gaan komen.
spoiler: niet zeker of dit in spoilers moet, volgens mij is het bekend maar voor de zekerheid
Rick is naar het CRM, niet de Commonwealth waar Eugene etc zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Goner schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:56:
[...]

Dat vroeg ik me ook af ... waarom gelijk aanvallen en dat hele circus eromheen met lijken in bomen enzo.
Of hoort dat bij religieuze fanatici ??
Het is een beetje terug naar vroeger met stammen die elkaar aanvallen maar wel samen iets opbouwen. Er is geen sterke overkoepelende regering die hun beschermd.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Ik blijf de commonwealth vaag vinden en ben benieuwd hoe het daar allemaal afloopt,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik moet aflevering 6 nog kijken, maar vind dat ze het een beetje geforceerd bureaucratisch maken. Wel leuk als afwisseling op eerdere groepen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

World beyond Seizoen 2 begint op 3 oktober en blijkbaar gaat dat wat licht werpen op de verdwijning van Rick
.

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 26-09-2021 10:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Wow, net ep 6 gekeken, echt doodeng, kan niet anders zeggen, gruwelijk! Connie in dat huis, zonder dat ze iets hoort, niet te doen zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Frieda schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:03:
Wow, net ep 6 gekeken, echt doodeng, kan niet anders zeggen, gruwelijk! Connie in dat huis, zonder dat ze iets hoort, niet te doen zeg :X
Ja, ik had wel het idee naar een andere serie te kijken :p Hebben ze andere regiseurs ofzo?

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 07:39:
[...]

Ja, ik had wel het idee naar een andere serie te kijken :p Hebben ze andere regiseurs ofzo?
Dat niet, ik denk eerder dat ze er allemaal nog een aflevering uitpersen met hun eigen specialiteit met wat minder restricties nu de serie afloopt. De serie is bij vlagen wel degelijk pure horror geweest maar dan voornamelijk rondom cliffhangers (Glenn bij die container belaagd door walkers, de aflevering met de kannibalen) en ook wel zo gory (de knuppelronde van Negan) maar nog nooit in 1 aflevering keihard uitgespeeld voor zover ik het me kan herinneren.
Deze vond ik goed geslaagd! Ik ga hem vanavond nog een keer kijken denk ik :X _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Frieda schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:11:
[...]

Dat niet, ik denk eerder dat ze er allemaal nog een aflevering uitpersen met hun eigen specialiteit met wat minder restricties nu de serie afloopt. De serie is bij vlagen wel degelijk pure horror geweest maar dan voornamelijk rondom cliffhangers (Glenn bij die container belaagd door walkers, de aflevering met de kannibalen) en ook wel zo gory (de knuppelronde van Negan) maar nog nooit in 1 aflevering keihard uitgespeeld voor zover ik het me kan herinneren.
Deze vond ik goed geslaagd! Ik ga hem vanavond nog een keer kijken denk ik :X _/-\o_
Ze hadden af en toe wel momenten ja, maar het is ook allemaal veel donkerder nu. Die aflevering in de tunnels, nu in dat huis.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:18:
[...]

Ze hadden af en toe wel momenten ja, maar het is ook allemaal veel donkerder nu. Die aflevering in de tunnels, nu in dat huis.
Wat ik me dan afvraag waarom ze in een keer in een metro systeem zitten. Daar was in de eerdere seizoenen niets van te zien. Alleen maar huizen en bos en dan in een keer een metro stelsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Simbob schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:50:
[...]

Wat ik me dan afvraag waarom ze in een keer in een metro systeem zitten. Daar was in de eerdere seizoenen niets van te zien. Alleen maar huizen en bos en dan in een keer een metro stelsel.
Ik denk omdat commonwealth in een stad zit en ze hiervoor continu de wildernis en kleine dorpjes (goedkoper filmen denk ik :p ) opzochten. In het begin zaten ze ook in een stad en de snelweg maar daar zijn ze van weggetrokken.

[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 28-09-2021 08:59 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Simbob schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 08:50:
[...]
Daar was in de eerdere seizoenen niets van te zien. Alleen maar huizen en bos en dan in een keer een metro stelsel.
Heel in het begin speelde ook veel in de stad, ze hebben er Glen bijv. ontmoet ... en die afleveringen met dat ziekenhuis in Atlanta waar Beth sneuvelt.
En blijkbaar moeten ze door de stad om bij dat Meridian uit te komen ..

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 28-09-2021 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Goner schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 10:29:
[...]

Heel in het begin speelde ook veel in de stad, ze hebben er Glen bijv. ontmoet ... en die afleveringen met dat ziekenhuis in Atlanta waar Beth sneuvelt.
En blijkbaar moeten ze door de stad om bij dat Meridian uit te komen ..
Ok ok, maar ik bedoel er ook mee dat er veel in een bosrijk gebied afspeelt op een vierkante postzegel.
Ze blijven teveel in hetzelfde gebeid.
Ik neem aan dat er veel meer te zien/harvest is in een stedelijk gebied.

Net als Connie die eigenlijk "om de hoek" geleefd heeft in aflevering 6. Binnen een no time waren ze haar op het spoor.
Maar goed, dit seizoen is veel beter dan de vorige seizoenen en vind het jammer dat ze stoppen.

Stoppen de Comics ook of gaat dat langer door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Simbob schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:54:
[...]

Stoppen de Comics ook of gaat dat langer door?
De comics zijn al gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Frieda schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:03:
Met je eens maar vond het ook beetje erg ongeloofwaardig dat ze het zo lang overleeft hebben en vervolgens zo snel overrompelt zijn door zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
Player1S schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:07:
[...]

Met je eens maar vond het ook beetje erg ongeloofwaardig dat ze het zo lang overleeft hebben en vervolgens zo snel overrompelt zijn door zombies.
Alles is natuurlijk ook ongeloofwaardig, elke serie over zombies is dat. Maar als je daar steeds bij stil gaat staan tijdens het kijken is de lol er gauw af ;)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Frieda schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:12:
[...]

Alles is natuurlijk ook ongeloofwaardig, elke serie over zombies is dat. Maar als je daar steeds bij stil gaat staan tijdens het kijken is de lol er gauw af ;)
Je hebt ongeloofwaardig en je hebt ongeloofwaardig.

Er zo zo'n 12 jaar verstreken zijn in TWD.(dat zegt google iig) In die tijd is deze groep dus feral geworden, kannibaal en al die tijd de zombies ontlopen.
Je ziet dat ze ook zombies op eten, dus zouden dat eerder gedaan kunnen hebben en dus zo al besmet zijn.

Zelfs in een Walking Dead setting vind ik dat behoorlijk ongeloofwaardig.
Je zou nog kunnen stellen dat dit kinderen waren in een soort tehuis voor kinderen met verstandelijke beperking en dat de begeleiders/verzorgers allemaal weg bleven op gegeven moment. Dat zou nog verklaren dat ze feral werden. Maar hoe overleven ze dan 12 jaar? Daar wringt de schoen.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je hoeft het niet te verklappen wat het is, maar is er een einde of stopten ze gewoon met nieuwe comics maken?

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Player1S schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:46:
[...]

Je ziet dat ze ook zombies op eten, dus zouden dat eerder gedaan kunnen hebben en dus zo al besmet zijn.
Iedereen is al besmet, daarom wordt iedereen een zombie als ze dood gaan.

Maar als ze idd al langere periode zombies eten, kan ik me best voorstellen dat dat dieet je hersens aantast.

• Frieda
  • Niet online
Player1S schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:46:
[...]

Je hebt ongeloofwaardig en je hebt ongeloofwaardig.

Er zo zo'n 12 jaar verstreken zijn in TWD.(dat zegt google iig) In die tijd is deze groep dus feral geworden, kannibaal en al die tijd de zombies ontlopen.

Zelfs in een Walking Dead setting vind ik dat behoorlijk ongeloofwaardig.
Je zou nog kunnen stellen dat dit kinderen waren in een soort tehuis voor kinderen met verstandelijke beperking en dat de begeleiders/verzorgers allemaal weg bleven op gegeven moment. Dat zou nog verklaren dat ze feral werden. Maar hoe overleven ze dan 12 jaar? Daar wringt de schoen.
Geen idee, en dat maakt het juist leuk om over te fantaseren, vind ik :) Hoe mensen dierlijk worden maar toch met nepmuren in een huis mensen en dieren kunnen lokken om op te eten. Ik vind het juist vermakelijk dat dat soort dingen aan je eigen brein wordt overgelaten om over te fantaseren, dat draagt voor mij juist bij aan de spanning van het verhaal. Niet nadenken maar lekker griezelen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

.oisyn schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:21:
[...]

Iedereen is al besmet, daarom wordt iedereen een zombie als ze dood gaan.

Maar als ze idd al langere periode zombies eten, kan ik me best voorstellen dat dat dieet je hersens aantast.
Paar seizoenen eerder is al enigszins vastgesteld dat eten van "besmet" vlees je snel ziek maakt. Beetje zelfde als gebeten worden. Naam even kwijt maar die aflevering waar die kannibalen been afgezet hadden van iemand om op te eten en hij aangaf gebeten te zijn.

Die logica in het achterhoofd zouden de ferals het nooit moeten kunnen overleven op zombies en enkel niet-gebeten mensen moeten hebben gegeten.
Frieda schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:24:
[...]

Geen idee, en dat maakt het juist leuk om over te fantaseren, vind ik :) Hoe mensen dierlijk worden maar toch met nepmuren in een huis mensen en dieren kunnen lokken om op te eten. Ik vind het juist vermakelijk dat dat soort dingen aan je eigen brein wordt overgelaten om over te fantaseren, dat draagt voor mij juist bij aan de spanning van het verhaal. Niet nadenken maar lekker griezelen.
Ieder zn ding natuurlijk en logica is inderdaad al ver te zoeken in een zombie-serie. Ik hou er echter wel van dat zaken beetje geloofwaardig zijn.
De geloofwaardigheid verdwijnt hier heel snel door de verstreken tijd. Als ze bijvoorbeeld niet feral waren maar gewoon slim en gehaaid door zo de muren te gebruiken was het een stuk logischer.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Player1S schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:27:
[...]

Paar seizoenen eerder is al enigszins vastgesteld dat eten van "besmet" vlees je snel ziek maakt. Beetje zelfde als gebeten worden. Naam even kwijt maar die aflevering waar die kannibalen been afgezet hadden van iemand om op te eten en hij aangaf gebeten te zijn.
Niet "vastgesteld", dat dachten ze gewoon. Ze dachten ook dat het wel goed zou zijn omdat het vlees gebakken was.

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 29-09-2021 11:31 ]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Mensen vinden altijd wel iets, de tatoo van Daryl, de benzine die blijft werken, en als die dan niet meer werkt en ze toch alles met paarden doen komt er opeens een helicopter, carl die te snel groeide, het geluid van een kogelhuls die op de grond valt na een schot met een revolver.

/▌

• G_Dragon

G_Dragon

De nieuwe aflevering is een beetje aan de vage kant hmm.. leuk neergezet in dat huis met die nieuwe soort type zombie en alles maar weet niet wat ik ervan moet vinden, hopelijk komen deze niet vaker voor.

Ben benieuwd naar de nieuwe episode en wat er met Daryl gaat gebeuren, want die groep waar die nu bij zit is wel lekker gevaarlijk.

Die Pope is echt niet goed wijs.. :p

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 29-09-2021 13:18 ]

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 20:00

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik blijf walking dead vermakelijk vinden maar de laatste paar seizoen heb ik gekeken maar het is niet echt blijven hangen.
Zo ook nu snap ik die hele storyline van Maggie en Negan niet echt (ja de story arc is dat zij op elkaar aangewezen zijn) maar om voedsel voor Alexandria te vinden moeten ze het gevecht aangaan met de reapers?
het zou toch veel makkelijker zijn om

En Maggie had samen met Hershel een andere settlement gevonden waarvan nu inmiddels zo'n beetje iedereen door is. is het dan zo dat die settlement door de reapers is ingenomen?

iRacing Profiel

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 13:13
Valkyre schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:15:
Ik blijf walking dead vermakelijk vinden maar de laatste paar seizoen heb ik gekeken maar het is niet echt blijven hangen.
Zo ook nu snap ik die hele storyline van Maggie en Negan niet echt (ja de story arc is dat zij op elkaar aangewezen zijn) maar om voedsel voor Alexandria te vinden moeten ze het gevecht aangaan met de reapers?
het zou toch veel makkelijker zijn om

En Maggie had samen met Hershel een andere settlement gevonden waarvan nu inmiddels zo'n beetje iedereen door is. is het dan zo dat die settlement door de reapers is ingenomen?
Maggie zat eerst in de settlement die nu is overgenomen door de Reapers. De Reapers hebben dus al hun voedsel gestolen wat ze nu proberen om terug te krijgen.

Dat terzijde; de Reapers lijken mij niet de endgame van de serie te gaan worden, denk dat midseason al over is met deze verhaallijn.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

PWSteal schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:26:
[...]

Maggie zat eerst in de settlement die nu is overgenomen door de Reapers. De Reapers hebben dus al hun voedsel gestolen wat ze nu proberen om terug te krijgen.

Dat terzijde; de Reapers lijken mij niet de endgame van de serie te gaan worden, denk dat midseason al over is met deze verhaallijn.
Wat dan wel? commonwealth? Het is weer een beetje een allegaartje met verhaallijnen (dat doen ze wel vaker) met de kinderen op Alexandria, de groep van Daryll (lijkt me ook geen endgame), de groep van Maggie en de mensen die bij Commonwealth zitten. Op deze manier vraag ik me af of er nog heel veel kan gebeuren voor het stopt.

/▌

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-02 13:13
Marzman schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:01:
[...]

Wat dan wel? commonwealth? Het is weer een beetje een allegaartje met verhaallijnen (dat doen ze wel vaker) met de kinderen op Alexandria, de groep van Daryll (lijkt me ook geen endgame), de groep van Maggie en de mensen die bij Commonwealth zitten. Op deze manier vraag ik me af of er nog heel veel kan gebeuren voor het stopt.
The Reapers zijn maar een vrij kleine groep, iets van 20 man. We hebben nog 17 afleveringen te gaan en ik zou het echt een domper vinden als het einde van de serie is dat ze The Reapers hebben verslagen, terwijl de oorlog tegen The Saviors vele malen groter was.

Ik denk dat we nog wel iets leuks gaan meemaken met Negan. Er moet gewoon een reden zijn dat ze hem in het verhaal hebben gelaten. Ik geloof het gewoon niet dat hij nu een lief schoothondje is.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

PWSteal schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:39:
[...]
Ik denk dat we nog wel iets leuks gaan meemaken met Negan. Er moet gewoon een reden zijn dat ze hem in het verhaal hebben gelaten. Ik geloof het gewoon niet dat hij nu een lief schoothondje is.
Ik denk het wel eigenlijk. Dat verhaal wat hij tegen Maggy vertelde klonk best logisch en ook oprecht. Haar groep had die outpost aangevallen en daar iedereen vermoord en die mensen hebben ook gezinnen en Negan was de leider van die groep.

Ze hebben hem in het verhaal gelaten omdat het Carl zijn droom was.

[ Voor 5% gewijzigd door Marzman op 30-09-2021 12:46 ]

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Marzman schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:53:
[...]

Je hoeft het niet te verklappen wat het is, maar is er een einde of stopten ze gewoon met nieuwe comics maken?
Zelf geen comic lezer, maar ik geloof dat het een echt einde was. Al was het wel een verrassing volgens mij, onaangekondigd dus.

• Scrummie

Scrummie

Think different

G_Dragon schreef op woensdag 29 september 2021 @ 13:17:
De nieuwe aflevering is een beetje aan de vage kant hmm.. leuk neergezet in dat huis met die nieuwe soort type zombie en alles maar weet niet wat ik ervan moet vinden, hopelijk komen deze niet vaker voor.
In het huis waren geen echte 'nieuwe type' zombies maar gewoon mensen. Het idee was geloof ik dat het mensen waren die na de uitbraak als 'ferals' zijn gaan leven, dus alsof ze dieren zijn.

Dat lijkt me overigens wel zo uniek dat het een eenmalig dingetje gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Scrummie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:05:
[...]

In het huis waren geen echte 'nieuwe type' zombies maar gewoon mensen. Het idee was geloof ik dat het mensen waren die na de uitbraak als 'ferals' zijn gaan leven, dus alsof ze dieren zijn.

Dat lijkt me overigens wel zo uniek dat het een eenmalig dingetje gaat zijn.
Waren dat serieus geen zombies?! Dat verbaast me, thanks want had dat nooit in de gaten :o.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

G_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:38:
[...]

Waren dat serieus geen zombies?! Dat verbaast me, thanks want had dat nooit in de gaten :o.
Ja, dat werd wel ergens gezegd in de aflevering. Tot dat moment had ik ook zoiets van wat is dit nou weer :p

/▌

• G_Dragon

G_Dragon

Marzman schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:54:
[...]

Ja, dat werd wel ergens gezegd in de aflevering. Tot dat moment had ik ook zoiets van wat is dit nou weer :p
Dan heb ik het serieus dus gemist , best slecht al zeg ik het zelf! :P kreeg een beetje een Horror vide van die creeps..

[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 30-09-2021 17:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:56:
[...]

Dan heb ik het serieus dus gemist , best slecht al zeg ik het zelf! :P kreeg een beetje een Horror vide van die creeps..
weet je nog dat oog? achter dat oude scheermesjes-klepje? dat was een mensenoog ;) en ook gelijk het moment waarop ik me helemaal de tandjes schrok :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:50

Zeror

Ik Henk 'm!

[...]

Kon je ook wel zien aan de manier hoe die feral bewoog. Bukken om ergens door te kunnen heb ik walkers nog niet zien doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Zeror schreef op donderdag 30 september 2021 @ 22:37:
[...]

Kon je ook wel zien aan de manier hoe die feral bewoog. Bukken om ergens door te kunnen heb ik walkers nog niet zien doen.
Daar heb je een punt :), ik dacht dat ze misschien nieuwe zombies in de serie wouden brengen maar gelukkig niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Frieda schreef op donderdag 30 september 2021 @ 21:15:
[...]

weet je nog dat oog? achter dat oude scheermesjes-klepje? dat was een mensenoog ;) en ook gelijk het moment waarop ik me helemaal de tandjes schrok :X
Lol ja, ik verwachte daar echt de standaard horror trope waarbij iemand ineens achter haar zichtbaar was als ze het spiegelkastje weer dicht deed. Dat oog ineens zag ik echt niet aankomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

G_Dragon schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:56:
[...]

Ik weet niet waar je het kijkt, maar sinds een tijdje heb je als je (dit fluister ik) download (/stopt fluisteren) een 'episode insider' waarin meestal Angela Kang wat uitleg/achtergrond geeft over de aflevering in 5 a 10 minuutjes. Als je dan wat hebt gemist tijdens de aflevering is het wel handig soms :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-04 11:32

Mon0lith

Yes Herr Flick

Moet zeggen at ik met aardig kan vinden in bovenstaande reacties, dit laatste seizoen is een stuk donkerder maar wel weer hetzelfde zoals in de afgelopen seizoenen.

mijn 'theorie en ultiem einde zou nog steeds zijn dat een paar afleveringen voor het einde Rick terug komt in de serie en dan op het allerlaatst dood gaat. Maar dan ontwaakt uit zijn coma, waaruit zal blijken dat hij alles 'gedroomd' heeft, met dit al laatste shot. Dan ben ik klaar :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zSbl2ESqXSdZtp8RjrC9ZSjUt1E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BfbV0KW95mNBYEUg27mirmIo.jpg?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door Mon0lith op 01-10-2021 15:44 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Mon0lith schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 15:43:
Moet zeggen at ik met aardig kan vinden in bovenstaande reacties, dit laatste seizoen is een stuk donkerder maar wel weer hetzelfde zoals in de afgelopen seizoenen.

mijn 'theorie en ultiem einde zou nog steeds zijn dat een paar afleveringen voor het einde Rick terug komt in de serie en dan op het allerlaatst dood gaat. Maar dan ontwaakt uit zijn coma, waaruit zal blijken dat hij alles 'gedroomd' heeft, met dit al laatste shot. Dan ben ik klaar :P

[Afbeelding]
Schiet mij dan maar af als dit zo gebeurd, was al zo blij dat ze eindijk besloten om hem uit de serie te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

[Afbeelding]
Dat einde lijkt me niet meer realistisch (zelfs voor een zombieserie) omdat het helemaal niet meer om Rick draait. Het zou ook een kut einde zijn van zo'n lange reeks.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[Afbeelding]
Ah jah, dit alles dat zonder hem gebeurd is "dromen"... Nehhh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Wait wut, met al die snelheid/Intelligentie en stalking dacht jij dat het zombies waren ? 8)7 :o
1 riep er zelfs "HUNGRYYYY".

[ Voor 4% gewijzigd door KillerAce_NL op 04-10-2021 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Marzman schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 08:02:
[...]
omdat het helemaal niet meer om Rick draait. Het zou ook een kut einde zijn van zo'n lange reeks.
Blijkbaar gaat er wat over Rick komen in de World Beyond spin-off ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thecola
Vraag: waar kijken jullie de spin-offs? Ik zat laatst te zoeken maar zag alleen maar onbekende (betaalde) streamaanbieders..

toettoett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Thecola schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:16:
Vraag: waar kijken jullie de spin-offs? Ik zat laatst te zoeken maar zag alleen maar onbekende (betaalde) streamaanbieders..
Amazon voor Fear en world beyond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[Afbeelding]
Volgens mij hebben ze al heel nadrukkelijk gezegd dat zo'n eind er niet zal komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Nu de eerste twee afleveringen van World beyond gekeken en god zij dank heeft die een goede draai gemaakt. Dit is beter te doen dan het vreselijke eerste seizoen. Ook veel donkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Grrrr!! Cliff hanger aflevering gisteren (vandaag op Disney). Volgende aflevering in de VS is pas 20 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Kan je ondertussen lekker verder met World Beyond en Fear over een week.
Pagina: 1 ... 98 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.