Nope:
[[Video: https://www.amc.com/shows/the-walking-dead-world-beyond]
Waarschijnlijk na de zomer.Marzman schreef op zondag 26 april 2020 @ 21:20:
Is er al iets bekend over de finale?
Nope:
Waarschijnlijk na de zomer.Marzman schreef op zondag 26 april 2020 @ 21:20:
Dit is wat ik voorspel en best verzekerd ben dat het zoiets zal zijn.Marzman schreef op zondag 26 april 2020 @ 21:20:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
NOOOOOoooooooooooooooooooooZeror schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:06:
https://www.unilad.co.uk/...to-end-after-11th-season/
Seizoen 11 zal het laatste seizoen worden van deze serie.
[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 09-09-2020 18:26 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 10% gewijzigd door Miki op 09-09-2020 18:32 ]
Ze hadden misschien beter Alexandria 2.0 als finale kunnen gebruiken, opbouwen nieuwe maatschappij, zombies niet meer gevaarlijk. Uit dat visioen van Carl en dan met Rick. Ik zou niet weten wat ze nu nog moeten doen als einde.Zeror schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:06:
https://www.unilad.co.uk/...to-end-after-11th-season/
Seizoen 11 zal het laatste seizoen worden van deze serie.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wat bedoel je precies?Miki schreef op woensdag 9 september 2020 @ 18:31:
Bij Fox zie ik nu dat vanaf 3 oktober 20.00u in 1 run het resterende seizoen er doorheen wordt gejaagd. Bijzonder dat ze voor deze oplossing kiezen, had verwacht dat ze e.e.a wel zouden rekken.
https://www.foxtv.nl/programmas/fox/the-walking-dead
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Aflevering 9 tot en met 16 wordt in lange binge uitgezonden. Check de link maar en scroll naar het uitzendschema.Scrummie schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:41:
[...]
Wat bedoel je precies?
Het resterende seizoen is op 1 aflevering na nog helemaal niet klaar.
4 oktober (zal 5 oktober hier op TV zijn gok ik) heb je wel aflevering 16, wat eigenlijk de laatste had moeten zijn. En dan in januari/februari worden pas afleveringen 17/18/19/20/21/22 uitgezonden van seizoen 10. En dan pas in oktober 2021 seizoen 11 van 24 afleveringen.
Nee, aflevering 9 tot en met 15 doen ze (zoals elk jaar na een pauze) in 1 lange zit. Aflevering 16 staat gewoon op maandagavond 22:00.Miki schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:06:
[...]
Aflevering 9 tot en met 16 wordt in lange binge uitgezonden. Check de link maar en scroll naar het uitzendschema.
Je spreekt jezelf tegenScrummie schreef op donderdag 10 september 2020 @ 09:41:
[...]
Wat bedoel je precies?
Het resterende seizoen is op 1 aflevering na nog helemaal niet klaar.
4 oktober (zal 5 oktober hier op TV zijn gok ik) heb je wel aflevering 16, wat eigenlijk de laatste had moeten zijn. En dan in januari/februari worden pas afleveringen 17/18/19/20/21/22 uitgezonden van seizoen 10. En dan pas in oktober 2021 seizoen 11 van 24 afleveringen.
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 10-09-2020 10:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik spreek mijzelf niet tegen..oisyn schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:41:
[...]
Je spreekt jezelf tegen. Als seizoen 10 op 1 aflevering na nog niet klaar is, wat aflevering 16 is, waarom komt er dan ook nog een 17 t/m 24?
Seizoen 11 krijgt 24 afleveringen, niet seizoen 10.
Die link naar fox verwijst naar seizoen 9 overigens.
[ Voor 11% gewijzigd door Scrummie op 10-09-2020 10:52 ]
Je zei letterlijk dat hij op 1 aflevering na niet klaar ís. Je bedoelt dus op 7 na. Dat is weldegelijk een tegenspraak
Je kunt ook normaal reageren...Als je niet op de hoogte bent, moet je niet bijdehand gaan lopen doen.
Excuus het was episode 9. Geen idee hoe ik daar seizoen 9 in zagScrummie schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:50:
De link (niet van mij) wijst overigens ook gewoon naar seizoen 10 hier.
Klopt inderdaad, wat ook is gezegd dat het in feite filler episodes zijn ivm corona. Ik vrees dat dit saai materiaal gaat worden.Scrummie schreef op donderdag 10 september 2020 @ 10:50:
[...]
Er was eens een tijd dat aflevering 16 de laatste zou zijn van seizoen 10. Dat is aangepast door corona en waarschijnlijk het besluit om helemaal te stoppen, waardoor seizoen 10 met 6 aflevering verlengd is (dus geen 24), die in februari uitgezonden worden.
Hoezo niet dan?Goner schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:16:
Hoe kan e16 nu al online zijn ??
Goner schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 20:16:
Hoe kan e16 nu al online zijn ??
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Het is waarschijnlijk niet dezelfde episode meer als hoe die geplanned stond, hij was nog niet opgenomen en er zijn wat dingen veranderd (Corona en wanneer de serie stopt).pagani schreef op vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:12:
Voor wat een seizoenseinde had moeten zijn vond ik episode 16 erg matig. Ik snap wel waar de volgende zes episodes heen gaan, ben benieuwd.
/▌
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 09-12-2020 09:08 ]
Oh, is het daarom gekicked. Ik had hoop dat het seizoen eindelijk afgemaakt werd. Wel jammer dat het zo lang duurt voor het op Netflix komt steeds ja. En dat de spinoffs er helemaal niet op komen.G_Dragon schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 09:18:
En dan stond eindelijk de serie 1 December op Netflix
/▌
Ja ik snap ook niet waarom het opeens 1 December pas gepost werd, kan me nog herinneren dat hij al eerder erop zou komenMarzman schreef op woensdag 9 december 2020 @ 10:05:
[...]
Oh, is het daarom gekicked. Ik had hoop dat het seizoen eindelijk afgemaakt werd. Wel jammer dat het zo lang duurt voor het op Netflix komt steeds ja. En dat de spinoffs er helemaal niet op komen.
Elect a clown, expect a circus.
Ik vind het allemaal veel te langdradig en ben nu ook bij de laatste aflevering en bedacht me dat er amper iets was gebeurd in 10 afleveringen, wel ben ik blij na bepaalde dingen maar verder gebeurd er niet extreem veel. Het heeft allemaal een lager tempo gekregen wat natuurlijk niet direct fout is maar ik vind het bij seizoen 10 wel een minpuntje!Slasher schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:32:
Ben ik nou de enige die niet door S10 heen komt? Het kost me steeds meer moeite om vanaf S9 door de afleveringen heen te komen. Zit gewoon geen goed verhaal meer in. Steeds vaker wisselende personages, soms heb ik geen idee wie nou wie is en waar die vandaan komt.
De eerste seizoenen echt in 1 adem uitgekeken maar het is echt een verzoeking geworden
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 14-12-2020 22:35 ]
Bij Netflix staat seizoen 10 er toch niet helemaal op, maar tot aflevering 15. Aflevering 16 (A Certain Doom) is al op Fox uitgezonden in oktober en in 2021 gaat seizoen 10 gewoon verder met afleveringen 17 t/m 22.G_Dragon schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:35:
En dat was seizoen 10..
Nu weer een jaar wachten totdat seizoen 11 op netflix komt
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Episode 17 komt 1 maart op de Amerikaanse tv. Kort daarna vast op fox maar idd een stuk later op Netflix.G_Dragon schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:35:
En dat was seizoen 10..
Nu weer een jaar wachten totdat seizoen 11 op netflix komt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Serieus? Oh gelukkig! Vond het al geen eind voor een finale!PatrickC schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:50:
[...]
Bij Netflix staat seizoen 10 er toch niet helemaal op, maar tot aflevering 15. Aflevering 16 (A Certain Doom) is al op Fox uitgezonden in oktober en in 2021 gaat seizoen 10 gewoon verder met afleveringen 17 t/m 22.
Ben het toch blijven volgen en is eigenlijk niet slecht.Akemi schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:02:
Walking dead beyond is na twee seizoenen ook over. (godzijdank)
Nope.himlims_ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:19:
is er bij late aflevering wat duidelijk geworden over het virus en de oorsprong? (achtergrond)
Ja ik ben ook blij dat er nu wat meer zinnigs aan informatie gedeeld wordt over de republic. Het is wat dragelijker geworden. Blijf het ook kijken om meer te weten te komen over het verhaal.Goner schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:17:
[...]
Ben het toch blijven volgen en is eigenlijk niet slecht.
Vooral dat je nu eindelijk wat meer te weten komt over de Civic Republic (Military) is wel prettig ... daar zit Rick waarschijnlijk ook.
dat is wel jammer - had stiekem gehoopt dat daarover later (de aankomende 8 seizoenen) iets meer over de achtergrond/toedracht zou gaan, ipv hordes zombies afslachten en weer naar nieuwe locatie verkassen
[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 15-12-2020 14:37 ]
Nee niets van zulks, helaas. We hebben gaandeweg wel wat extra details geleerd wat betreft de symptomen en uitwerking van het virus en het gedrag van de geinfecteerden, maar dat is te verwachten natuurlijk.himlims_ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:36:
[...]
dat is wel jammer - had stiekem gehoopt dat daarover later (de aankomende 8 seizoenen) iets meer over de achtergrond/toedracht zou gaan, ipv hordes zombies afslachten en weer naar nieuwe locatie verkassen
Dat is wel uitgekomen. Eugene fakete dat om te overleven. Omdat hij wist dat hij alleen geen kans maakte en nu had hij twee soldaatachtige figuren om zich heen.himlims_ schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:39:
je had die Eugene Porter die deed overkomen dat hij op een 'missie' was voor de cure of zo iets - dat verwaterde later, en verder niets meer van gezien. (geloof dat ergens bij s5 ben afgehaakt)
/▌
World Beyond kan je op Amazon prime video kijken. 30 dagen gratis trial.Marzman schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:42:
Een beetje jammer dat die spinoffs niet op Netflix komen (desnoods met dezelfde vertraging).
[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 15-12-2020 14:43 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Maar eens proberen dan, er staat meer op wat ik wel wil zien (Borat, The Grand Tour).Gunner schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:43:
[...]
World Beyond kan je op Amazon prime video kijken. 30 dagen gratis trial.
/▌
[ Voor 72% gewijzigd door G_Dragon op 24-02-2021 21:51 ]
Oke.oisyn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 01:47:
Nee, @G_Dragon is in de war. T/m ep 16 staat op Disney+, en dat is niet de seizoensfinale. Volgens mij begint het maandag weer op Fox.
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 25-02-2021 07:32 ]
E17 is hier al 4 dagen 'binnen'.oisyn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:05:
Die spoilers mogen wel weg hoor, e16 is vorig jaar al uitgezonden. Dit weekend komt e17, dan leren we vast meer
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Serieus vorig jaar al?.oisyn schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:05:
Die spoilers mogen wel weg hoor, e16 is vorig jaar al uitgezonden. Dit weekend komt e17, dan leren we vast meer
Ik hoop dat het nu ook veel sneller op Disney+ verschijnt en geen half jaar later pas.
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Vond het echt een ijzersterke aflevering juist. Mooie parallellen met seizoen 2.Nicap schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 23:16:
Volgens mij had de rest van de cast vakantie bij de laatste aflevering. Voor mij een van de saaiste afleveringen. Zat meer op m'n telefoon te prutsen dan gekeken.
Hopelijk pakken ze het snel weer op.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Jij moet de aflevering beter volgenG_Dragon schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 00:04:
Waarom voelde deze aflevering meer als een filler aan dan als een goede aflevering..
spoiler:Ik vond het heel mooi om te zien hoe Daryl aan zijn hond kwam, maar had er ook al vrede mee dat we hier nooit achter zouden komen. Vandaar ik best wel verbaast ben om deze random aflevering.
Ik kan op 1 ding geen antwoord vinden, hebben ze makers nou een grote fout gemaakt of snap ik het niet? Daryl zegt dat hij niet weet of zijn broer dood is en hem zoekt, terwijl hij Merle als zombie heeft gezien en gedood..
Het heeft niet echt iets na de laatste aflevering, die was echt onwijs heftig en goed.
Ik ben benieuwd naar de volgende episodes nu we steeds dichter bij de finale komen.
Ik volgde hem wel, maar als hij het over zijn broer heeft denk ik aan Merle omdat hij geen andere broer heeft. Vandaar mijn verwarring, ik snap nu dat hij Rick zocht.metallicattim schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:06:
[...]
Jij moet de aflevering beter volgenHij bedoelde Rick daarmee, dat was de volledige reden dat ie al jaren in de bushbush rondrende, hij zocht Rick...
Het feit dat die twee (Rick en Daryl) het in nogal heftige emotionele momentjes in de serie elkaar steevast 'brother' noemden zou een hint kunnen zijn.G_Dragon schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:14:
[...]
Ik volgde hem wel, maar als hij het over zijn broer heeft denk ik aan Merle omdat hij geen andere broer heeft. Vandaar mijn verwarring, ik snap nu dat hij Rick zocht.
a male friend who you know very well and have a very good relationship with: We stick up for each other like we're brothers from another mother.metallicattim schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 13:23:
Je weet toch hoe die Ami's praten als ze het over hun "brother" hebbendat is maar in 50% van de gevallen eigen bloed
/▌
Dat had ik al eerder gezegd. Dit zijn gewoon fillers, een opmaak naar het laatste seizoen. Nu ivm corona hebben ze ook niet zoveel mogelijkheden. Ben wel benieuwd hoe ze deze serie in het laatste seizoen gaan afronden.sambalbaj schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:13:
Al die extra afleveringen van dit seizoen zijn toch eigenlijk allemaal origin stories.
Niet erg om er soms eens tussen te hebben, maar dit is pure opvulling.
world beyond is er ook nogAkemi schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 15:17:
[...]
Dat had ik al eerder gezegd. Dit zijn gewoon fillers, een opmaak naar het laatste seizoen. Nu ivm corona hebben ze ook niet zoveel mogelijkheden. Ben wel benieuwd hoe ze deze serie in het laatste seizoen gaan afronden.
Houden we straks alleen nog fear of the walking over.
dat kloptAkemi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 09:02:
[...]
Klopt maar ook daar is er nog één seizoen en dan is het over.
Shikata ga nai.
toettoett
/▌
Als je het verhaal een beetje wilt volgen worden er bij sommige afleveringen wat achtergrond informatie gegeven maar dat was bij deze laatste totaal niet het geval.Marzman schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:01:
Volgens mij kun je al de extra afleveringen skippen?
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 02-04-2021 14:32 ]
Van iemand die zich uitstekend vermaakt met deze afleveringen: ja, je kan ze skippen. Tot nu toe voegt het meer achtergrond toe dan wat anders. Ik vond het wel erg tof om een kijkje 'in' Princess haar hoofd te krijgen, vond 't ook leuk gebracht. Kleine frustratie omdat je uiteindelijk helemaal niets bent opgeschoten na de aflevering, maar oke.Marzman schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 09:01:
Volgens mij kun je al de extra afleveringen skippen?
Ik vind wel dat ze daar wel wat 'opener' over konden zijn, dus gewoon aangeven dat het qua grotere verhaallijn op kleine details na niet veel verder zou gaan deze 6 afleveringen. Dan was er denk ik wat meer begrip geweest van veel kijkers..oisyn schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 15:40:
Ik vind het op zich ook prima te pruimen afleveringen. Maar wat ik vooral een beetje jammer vind is dat de boel afliep met een enorme cliffhanger (de stormtroopers), een aflevering waar we op zich al lang op hebben moeten wachten, en daarna weer moeten wachten om vervolgens deze backstories voorgeschoteld te krijgen, en dan ook allemaal achter elkaar. Dus niet af en toe een filler, nee, de ene filler na de andere.
Ik snap natuurlijk helemaal de problematiek van het filmen tijdens de pandemie en dat je dus het liefst zo min mogelijk cast en crew op de set wil hebben, en dat werkt natuurlijk uitstekend met dit soort afleveringen, dus ik neem het ze niet kwalijk. Maar fuck zeg, ik wil gewoon weten hoe het verder gaat.
[ Voor 26% gewijzigd door G_Dragon op 03-04-2021 19:37 ]
Volgens mij wel. Als je wil weten hoe het met de stormtroopers zit dan moet je World beyond seizoen 2 kijken. Ik heb begrepen dat het daar uit de doeken wordt gedaan.Goner schreef op zondag 4 april 2021 @ 17:23:
Wat ik me nou afvraag is of de stormtroopers in World Beyond van dezelfde organisatie zijn. Ze hebben donkere outfits i.t.t de witte in TWD ...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ik heb hem nog niet gezien, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen (wel zonder knotsG_Dragon schreef op vrijdag 9 april 2021 @ 22:48:
De seizoensfinale..
Geen logisch eind van een seizoen, maar wel een erg intressante aflevering over Negan. Eindelijk zien we het verleden van Negan, waren er meer zo verast dat hij een Gym leraar was? Hij heeft wel gelijk op Maggie want het gaat nooit werken tussen hun beide,
/▌
[ Voor 99% gewijzigd door Marzman op 11-04-2021 08:12 ]
/▌
PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Fox is 15 maart gestart met het tweede seizoen. Het is geen content die binnen een zender blijft, maar er zit wel verschil in airdates, AMC had het als eerste. Op Netflix duurt het altijd heel lang (dan heb ik het meestal al wel op een andere manier gekeken).Amaze86 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 06:35:
Nu moet ik dus disney+ nemen om me serie te kijken, dacht al wanneer beginnen ze op fox met 2e helft.
/▌
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq