[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-06 10:39
Scrummie schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:39:
Na de aflevering van gisteren heb ik zo idioot veel zin in de aflevering van volgende week.. al even geleden dat ik er echt naar uitkeek. :D
Waarschijnlijk krijgen we eerst een aflevering die zich afspeelt in het dorp bij het strand. Daarnaast zie ik ook nog wel gebeuren dat Negan zich gevangen laat nemen om Alpha te spreken.

Daarnaast blijven sommige dingen toch echt wel onwaarschijnlijk; Negan is vrij en wordt al dagen achterna gezeten door een "aanhanger" van de Negan. Er zijn heel wat jaartjes verstreken maar die jongen weet nog als de dag van gisteren hoe het allemaal was, jaja. Hoe oud is hij zelf 16?

En dan de motor van Daryl..Iedereen rijdt inmiddels op een paard maar de motor van Daryl doet het mysterieus genoeg nog steeds.

En waarom gaat Kelly er in d'r eentje op uit, zo onwaarschijnlijk als ik weet niet wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 10:05

Scrummie

Think different

Robbie T schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:03:
[...]

Waarschijnlijk krijgen we eerst een aflevering die zich afspeelt in het dorp bij het strand. Daarnaast zie ik ook nog wel gebeuren dat Negan zich gevangen laat nemen om Alpha te spreken.

Daarnaast blijven sommige dingen toch echt wel onwaarschijnlijk; Negan is vrij en wordt al dagen achterna gezeten door een "aanhanger" van de Negan. Er zijn heel wat jaartjes verstreken maar die jongen weet nog als de dag van gisteren hoe het allemaal was, jaja. Hoe oud is hij zelf 16?

En dan de motor van Daryl..Iedereen rijdt inmiddels op een paard maar de motor van Daryl doet het mysterieus genoeg nog steeds.

En waarom gaat Kelly er in d'r eentje op uit, zo onwaarschijnlijk als ik weet niet wat.
Ik ben niet echt de juiste persoon om daarover in gesprek te gaan, ik kan me nooit zo storen aan sommige 'onwaarschijnlijke' dingen.

Bovendien: Die jongen die Negan achterna ging had de verhalen van anderen gehoord, niet uit 'eigen' ervaring. Zo vatte ik hem op althans. Beetje legende vorming.

De motor van Daryl, tja, daar kan ik me niet zo druk om maken.

Kelly ging er niet alleen op uit, die ging met een groep mee en is vervolgens er om 'reden' (die vermeld is, maar kan 't niet meer terughalen) in haar eentje op uit om de groep waar ze mee was weer te ontmoeten bij Hilltop.

spoiler: volgende episode
Volgende week gaat geen tussen episode worden, Carol, Negan, Daryl, Whisperers, Beta, ze komen er allemaal in voor.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Robbie T schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:03:
[...]

Hij weet het van zijn vader zegt ie.

Er zijn wel meer ongeloofwaardige dingen. Hoe komt Alpha aan die buik als ze al jaren in het bos leeft tussen de zombies?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 19:31

Nemesizz

Untouchable

Vind het tot nu toe wel een leuk seizoen, paar van die voorgaande had je nog wel eens van "meh, niet helemaal" (seizoen 7 en/of 8 waren dat volgens mij, iets te langdradig met die Saviours toen).

Maar nu met afgelopen uitzending ben ik heel benieuwd naar de volgende uitzending, althans, van uitgaande dat we te weten komen wat er met Negan gebeurt.

Nadeel is alleen, altijd lastig om een juist moment te vinden om de aflevering terug te kijken (neem het op, kijk het later terug). Want meestal is de tv bezet, of krijg je weer commentaar "oeh gatver, wat een goor stuk" als er weer wat zombies in beeld komen....

Tuurlijk zitten er ook van die echte domme 'soap serie' momenten in, hele domme acties, of dat ene vervelende joch die helemaal Negan-happy was (gelukkig werd daar snel mee afgewerkt >:) ).
Maar goed, dat gebeurt wel vaker in films en tv series, vooral horror-gerelateerde films/series.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06 12:00

Chiron

Moderator Discord
Nemesizz schreef op maandag 11 november 2019 @ 18:07:
Nadeel is alleen, altijd lastig om een juist moment te vinden om de aflevering terug te kijken (neem het op, kijk het later terug). Want meestal is de tv bezet, of krijg je weer commentaar "oeh gatver, wat een goor stuk" als er weer wat zombies in beeld komen....
Ik kijk het altijd in de trein op mn macbook, vanmorgen weer iemand zn ontbijt verpest 8)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Afgelopen aflevering wat aan de saaie kant, maar goed, kan niet altijd feest zijn.

Wel benieuwd welke kant Negan op gaat, want heb het idee dat hij niet écht van plan is om bij z'n nieuwe 'vriendjes' te blijven.

Weer een boel vragen, typisch voor een tv serie want dan moét je wel blijven kijken om (hopelijk) de antwoorden te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05:36

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Wil ook wel weten wat Negan gaat doen. Infiltreren voor 'the good guys', of infiltreren voor z'n eigen agenda, en op ten duur Alpha en Beta elimineren?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik denk dat hij het hoofd van Alpha en Beta brengt naar Hilltop. Hij is wel veranderd, want hij wilde die vrouw met zoontje wel helpen.

Die whisperer die gevangen genomen is zal wel vertellen dat Negan bij hen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Sterkte aflevering! Mooie reveal op het eind, had ik niet zien aankomen.

Leuk detail, Abraham, Michael Cudlitz, was director van deze aflevering (en heeft ook al een aantal andere afleveringen gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 13:38
als een b-character opeens zoveel screentime krijgt of opeens zoveel character-development doormaakt, dan wilt dat in TWD zeggen dat hij/zij eraan is voor de moeite :)

Ik had wel verwacht dat hij eraan ging, maar de nogal bruuske manier waarop vond ik sterk gedaan.

Verder toch ook wel het gevoel dat de ondergang van alpha langzaam wordt ingezet. De focus lag er nogal sterk op hoe belangrijk het is dat alpha "De Waarheid" is. Als ze dan een paar keer met haar eigen leugens geconfronteerd wordt, zal dat haar geen goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
rouchken11 schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:48:
als een b-character opeens zoveel screentime krijgt of opeens zoveel character-development doormaakt, dan wilt dat in TWD zeggen dat hij/zij eraan is voor de moeite :)

Ik had wel verwacht dat hij eraan ging, maar de nogal bruuske manier waarop vond ik sterk gedaan.

Verder toch ook wel het gevoel dat de ondergang van alpha langzaam wordt ingezet. De focus lag er nogal sterk op hoe belangrijk het is dat alpha "De Waarheid" is. Als ze dan een paar keer met haar eigen leugens geconfronteerd wordt, zal dat haar geen goed doen.
Zn scene met Rosita was wel echt tenenkrommend hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik vond het wel een mooie aflevering. Werd in ieder geval prima opgebouwd en de climax was toch wat onverwachts.
Zijn we in ieder geval van degene af die indirect schuldig was aan de dood van Carl. Nou Gabriel nog.

Die nadruk op de waarheid was enerzijds met Alpha en Gamma maar tegelijk speelde dat ook tussen Carol en Daryl met Lydia die daar ook haar conclusies uit trok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 14:57

Dhrax

Prog Lord

rouchken11 schreef op maandag 18 november 2019 @ 14:48:

Prima aflevering inderdaad, sterke momenten afgewisseld met met wat mindere stukken.
Hopelijk is dit wel het laaste seizoen met de Whisperers. Wat Alpha wil en vooral niet wil, weten we nu wel. Tijd om wat verse hoofden op die spikes te zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 16:57
Wellicht Alpha eruit en Negan erin ! :) Goede aflevering met leuke twist aan het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Laatst online: 09:47
Waarom herkende Lydia die dokter eigenlijk niet ?

Die hebben toch samen in de whisperer groep gezeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik moet zeggen dat ik zelf ook echt geen idee meer heb hoe die dokter er nou bij is gekomen.

En Siddiq eruit, jammer aan de ene kant, aan de andere kant wordt ik echt zo moe van dat PTSS gezeur. Met Morgan ook al :Z.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Noppesnada schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:50:
Waarom herkende Lydia die dokter eigenlijk niet ?

Die hebben toch samen in de whisperer groep gezeten ?
Deze vraag krijg je nog antwoord op :).
.oisyn schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 14:56:
Ik moet zeggen dat ik zelf ook echt geen idee meer heb hoe die dokter er nou bij is gekomen.
Dat is dan ook niet echt bekend (nog).

[ Voor 32% gewijzigd door Scrummie op 19-11-2019 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Scrummie schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 15:35:
[...]

Deze vraag krijg je nog antwoord op :).

[...]

Dat is dan ook niet echt bekend (nog).
Ik denk dat Lydia vooral het spelletje met moeders meespeelt. Zal me niets verbazen dat ze het kwaad zijn op Carol vanwege de confrontatie met Gamma helemaal in scene heeft gezet.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

kbloem schreef op woensdag 20 november 2019 @ 13:28:
[...]

Ik denk dat Lydia vooral het spelletje met moeders meespeelt. Zal me niets verbazen dat ze het kwaad zijn op Carol vanwege de confrontatie met Gamma helemaal in scene heeft gezet.
Meestal is de serie vrij rechttoe rechtaan dus ik denk dat het gewoon is wat we zien en dat ze echt kwaad is.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Gisteren weer verder gegaan met seizoen 9,

spoiler:
Ik was flink chagrijnig toen Jezus doodging door de whispers, hij was een van de meest interessante personages. Terwijl Rick maar niet dood wil gaan, laten ze de leukere personages wel doodgaan :(

[ Voor 19% gewijzigd door G_Dragon op 29-11-2019 14:30 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
[YouTube: The Walking Dead: World Beyond - Official Teaser | Prime Video]

er komt dus een tienerdrama cq coming of age serie als tweede spinoff: The Walking Dead: World Beyond

Kan er op basis van de trailer nog niet echt warm van worden, maar goed we gaan het zien. Eerste seizoenen Fear waren ook best aardig, de laatste dan weer compleet drama, en TWD is zich dit seizoen ook weer een beetje aan het herpakken.

[ Voor 9% gewijzigd door sambalbaj op 29-11-2019 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Afgelopen aflevering had ik weer dat unheimliche gevoel toen ze de grens over gingen. Dat gevoel heb ik niet meer gehad sinds het moment dat Glenn werd neergeknuppeld :).

Dat ze dan allemaal als een kip zonder kop die grot inrennen, tja...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:56
Ik dacht vanavond nog even een aflevering te kijken van TWD, blijkt dus vorige week al de eerste seizoens helft er al weer op te zitten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-06 18:05
Miki schreef op maandag 2 december 2019 @ 20:37:
Ik dacht vanavond nog even een aflevering te kijken van TWD, blijkt dus vorige week al de eerste seizoens helft er al weer op te zitten :/
Ja klopt, dat was nogal een belabberde mid season finale. Ik zag het toevallig bij imdb, anders had ik ook voor de buis gezeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Maar dat was toch pas aflevering 7?

.edit: oh ja, 8. 7 was de laatste die mijn dvr had opgenomen want vorige week ging er iets mis.

[ Voor 58% gewijzigd door .oisyn op 03-12-2019 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
botwood schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:00:
[...]

Ja klopt, dat was nogal een belabberde mid season finale. Ik zag het toevallig bij imdb, anders had ik ook voor de buis gezeten ;)
Eens, voor een mid season finale was het wel erg magertjes. De serie zwalkt echt van hele sterke afleveringen naar hele zwakke waar je het gevoel krijgt dat ze alleen maar tijd aan het rekken zijn ipv het onderliggende verhaal proberen te duiden.
Ah ja, februari kunnen we waarschijnlijk een aflevering of 4 verwachten met ontsnappingspogingen uit de grot waarbij zeer waarschijnlijk een vaste cast member het niet gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
Miki schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 09:19:
[...]

Eens, voor een mid season finale was het wel erg magertjes. De serie zwalkt echt van hele sterke afleveringen naar hele zwakke waar je het gevoel krijgt dat ze alleen maar tijd aan het rekken zijn ipv het onderliggende verhaal proberen te duiden.
Ah ja, februari kunnen we waarschijnlijk een aflevering of 4 verwachten met ontsnappingspogingen uit de grot waarbij zeer waarschijnlijk een vaste cast member het niet gaat halen.
Februari is dan ook weer aardig dichtbij. We gaan het wel zien allemaal. Maar wat mij betreft mag er wel wat meer gebeuren. Dat vond ik toen ook bij Negan en zijn verhaal. Dat begon echt heel sterk, maar naarmate de serie vorderde werd het echt steeds slechter..
En toch blijf ik kijken haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De promo ziet er wel tof uit voor de volgende aflevering, genoeg spanning

YouTube: The Walking Dead Season 10 Episode 9 Official Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz

Nemesizz

Untouchable

Heeft even geduurd voordat ik de laatste aflevering terug kon kijken (TV bezet, of anderen thuis die altijd maar commentaar hebben over hoe goor die zombies wel niet zijn...).

Maar vond het voor de mid-season finale nogal een zwakke aflevering. Beetje jammer.
Ze hadden dit seizoen een paar echt goeie afleveringen en dan eindig je het mid-season op deze manier.

Nu maar weer wachten tot het verder gaat...en ik de datum niet vergeet (wil nog wel eens gebeuren, kijk op TWD na niet echt naar andere series op die zender).

Vooral benieuwd naar wat Negan van plan is, en of ze het verhaal beetje interessant kunnen houden en niet de Savior tour op gaan waar je 2.5 seizoen dezelfde 'badguys' hebt en weinig gedaan krijgt (yeey ze winnen! oh nee, toch niet, terug bij af...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:11

Valkyre

Kitesurf FTW!

Pfff afgelopen dagen de laatste 2 seizoenen gekeken, en vond het niveau echt wel weer beter. En ik heb wel naar het scherm willen schreeuwen.

Maar deze laatste cliff hanger komop zeg, over duidelijk dat ze in de val gingen lopen. Maar ja snap ook dat ze carol niet aan haar lot over wouden laten. Maar had haar gewoon getackeld of zo.

Maar eh, Rick die leeft toch nog gewoon? Maar die heeft bedacht ahh ik laat mijn mensen aan hun lot over ik heb genoeg gedaan.

Mijn gok zou zijn dat daryl met beta afrekent en negan met alpha, en dan in de gratie van onze helden komt. Ik verwacht in ieder geval wel een Hero moment voor hem.
Judith is trouwens wel erg tof. Stukken beter dan haar bio moeder ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Valkyre op 06-01-2020 00:35 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Valkyre schreef op maandag 6 januari 2020 @ 00:33:
Maar eh, Rick die leeft toch nog gewoon? Maar die heeft bedacht ahh ik laat mijn mensen aan hun lot over ik heb genoeg gedaan.
Je hebt de afgelopen dagen 2 seizoenen achter elkaar gekeken maar het is je daarbij niet opgevallen dat Rick bewusteloos door een helicopter is opgepikt (met Anne, als haar "B")? Ja, hij leeft nog, maar we weten niet in wat voor toestand, laat staan of hij op een plek is waar hij weer redelijk makkelijk terug kan komen. We zullen het gaan zien in de films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:11

Valkyre

Kitesurf FTW!

.oisyn schreef op maandag 6 januari 2020 @ 01:46:
[...]

Je hebt de afgelopen dagen 2 seizoenen achter elkaar gekeken maar het is je daarbij niet opgevallen dat Rick bewusteloos door een helicopter is opgepikt (met Anne, als haar "B")? Ja, hij leeft nog, maar we weten niet in wat voor toestand, laat staan of hij op een plek is waar hij weer redelijk makkelijk terug kan komen. We zullen het gaan zien in de films.
Klopt dat is mij wel opgevallen vind het alleen zo bijzonder dat ie na zoveel jaren niet terug is. (maar goed negan zat ook jaren opgesloten)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Valkyre schreef op maandag 6 januari 2020 @ 13:26:
[...]

Klopt dat is mij wel opgevallen vind het alleen zo bijzonder dat ie na zoveel jaren niet terug is. (maar goed negan zat ook jaren opgesloten)
Dus de films gaan jaren beslaan. Ik vraag me ook af wat voor verhaal ze er van gaan maken, want Rick was toch ook wel een familieman, en het lijkt me ook sterk dat je meerdere films kunt maken met Rick in een cel.

/▌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Het was weer eens een niet sterke aflevering met een aantal ongeloofwaardige twists om het verhaal weer een paar centimeters een kant op te duwen. De acteurs lijken het ook wel te geloven, er wordt naar mijn gevoel echt beroerd geacteerd.

Het is dat ik wil wil weten hoe de serie ooit eindigt maar verder kan ik maar met moeite mijn aandacht houden bij het kijken van de serie.

[ Voor 15% gewijzigd door Miki op 25-02-2020 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Prima spannende aflevering wat mij betreft :).

Daryl's pijn was merkbaar met Connie. Carol deed wat domme dingen die Carol wat vaker doet, hopelijk komt ze er van terug. Verder veel spanning in die grotten en gelachen om Negen en Alpha.

Zin in volgende aflevering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaah_007
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12-03-2022
De meest recente aflevering was gewoon weer ronduit slecht te noemen, het is allemaal zo voorspelbaar en slecht geacteerd, jammer....had echt even de hoop dat het weer de goede kant op ging na een paar redelijke afleveringen in het eerste deel van het seizoen, dat is dus valse hoop geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:42
En toch blijf ik deze serie kijken en volgen :+
Ondanks toch wel een aantal mindere seizoenen en zoals gisteren een niet al te beste aflevering.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Had ik eindelijk weer een beetje hoop aan het begin van het seizoen dan krijg je dit :(

Had ik liever dat Carol haarzelf had opgeblazen, ze verdient beter dan een totale ineenstorting van haar karakter.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Terryb47 schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:04:
Had ik eindelijk weer een beetje hoop aan het begin van het seizoen dan krijg je dit :(

Had ik liever dat Carol haarzelf had opgeblazen, ze verdient beter dan een totale ineenstorting van haar karakter.
Dit dus, van een koelbloedige berekende Rambo dame naar treurig hoopje huismoeder. Uiteraard eea geschreven naar de dood van haar adoptiezoon in het vorige seizoen maar kom aan, dat ze nu bijna te stom is om te poepen gaat er bij mij niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 14:57

Dhrax

Prog Lord

Miki schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:29:
[...]

Dit dus, van een koelbloedige berekende Rambo dame naar treurig hoopje huismoeder. Uiteraard eea geschreven naar de dood van haar adoptiezoon in het vorige seizoen maar kom aan, dat ze nu bijna te stom is om te poepen gaat er bij mij niet in.
Ieder brein is te kraken en zelfs de meest vriendelijke persoon kan omwille van reden X turnen in een monster ;)

Dat het verval wel heel groot is ben ik met je eens. Het komt de serie in ieder geval niet ten goede. Ik vond Carol ronduit vervelend de laatste aflevering(en).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:13
Dhrax schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:28:
[...]

Ieder brein is te kraken en zelfs de meest vriendelijke persoon kan omwille van reden X turnen in een monster ;)

Dat het verval wel heel groot is ben ik met je eens. Het komt de serie in ieder geval niet ten goede. Ik vond Carol ronduit vervelend de laatste aflevering(en).
Carol is vanaf seizoen 1 al vervelend. Jammer dat ze schijnbaar zo geliefd is bij velen, want van mij mag ze heel snel uit de serie geschreven worden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Miki schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 16:29:
[...]
bijna te stom is om te poepen
Yep, dat kan zelfs Alpha zonder problemen ;-)
Niets menselijks is haar blijkbaar vreemd, gezien het vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
Gister de nieuwe aflevering gekeken. Vond het wel een "oké" aflevering. Maar Carol wordt wel irritant, daar ben ik het mee eens.

Maar ik stond er meer van te kijken dat zombies een bijtkracht hebben van een krokodil :'-) Ze zijn zo slap als wat, maar ze kunnen kennelijk wel door legerkisten heen bijten?!

Ik hoop dat dit deel van het seizoen wel wat meer brengt dan het vorige deel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

botwood schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 15:36:
Maar ik stond er meer van te kijken dat zombies een bijtkracht hebben van een krokodil :'-) Ze zijn zo slap als wat, maar ze kunnen kennelijk wel door legerkisten heen bijten?!
Huh? Toch juist niet erdoor heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:11

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Idd, ze bevestigden toch juist nog dat ze niet door Jerry's schoen hern waren gekomen?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
Scrummie schreef op vrijdag 28 februari 2020 @ 17:00:
[...]

Huh? Toch juist niet erdoor heen?
Klopt, maar dat ze überhaupt de schoen wel kapot kunnen bijten vind ik al knap. Dat is waar ik op doel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Tsja, logica is soms ver te zoeken. Maar niet te veel over nadenken ...
Vond het ook heel vreemd dat ze de halve aflevering bezig waren om door die gangetjes te kruipen en dat in de laatste 5 minuten terwijl de rest niet eens uit dat gat naar buiten kan komen, Carol en dan Daryl even gauw heen en weer naar die grot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Leuke aflevering.
Stuk met Beta en Gamma zat prima in elkaar.
Alleen Daryl was dom aan het doen deze keer.

[ Voor 4% gewijzigd door sambalbaj op 02-03-2020 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sambalbaj schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:25:
Leuke aflevering.
Stuk met Beta en Gamma zat prima in elkaar.
Alleen Daryl was dom aan het doen deze keer.
Heb je het nou over die van vorige week, of degene die vanavond pas op TV is (en je dus eigenlijk spoiler tags zou moeten gebruiken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 2 maart 2020 @ 16:42:
[...]

Heb je het nou over die van vorige week, of degene die vanavond pas op TV is (en je dus eigenlijk spoiler tags zou moeten gebruiken)?
Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.

Al valt het qua spoilers ook wel mee.

[ Voor 4% gewijzigd door sambalbaj op 02-03-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ah, mea culpa, dacht dat we het Nederlandse schedule aanhielden wanneer mogelijk :). Topic vanaf zondag maar mijden dan ;)

[ Voor 19% gewijzigd door .oisyn op 02-03-2020 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Leuke aflevering wel. Tof om Daryl weer eens 'bezig' te zien. Maar het was wel een 'on the next episode' aflevering, volgende gaat genoeg actie bevatten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Wel een ontzettend dom stukje waarbij beta de mes op zijn keel heeft maar niet wordt doorgestoken. Dat doe je toch meteen? Daarbij wordt hij ook nog flink te grazen genomen met zelfs een kogel in zijn lijf en hij wandelt vrolijk door alsof hij aan de PCP zit.

Voor de rest wel wat leuke wendingen, dacht heel even dat ze Daryl eruit gingen gooien maar dat kan natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Akemi schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:03:
Wel een ontzettend dom stukje waarbij beta de mes op zijn keel heeft maar niet wordt doorgestoken. Dat doe je toch meteen? Daarbij wordt hij ook nog flink te grazen genomen met zelfs een kogel in zijn lijf en hij wandelt vrolijk door alsof hij aan de PCP zit.

Voor de rest wel wat leuke wendingen, dacht heel even dat ze Daryl eruit gingen gooien maar dat kan natuurlijk niet.
Beta had geen kogel in zijn lijf.
Hij droeg een vest of ander soort pantser.
Je zag hem rechtstaan, zijn kleding omlaag trekken en je zag de kogel zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
M a r c o schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:07:
[...]

Ah i stand corrected, die had ik even gemist ! Dat verklaart wel een hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bouke-p
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:23
M a r c o schreef op dinsdag 3 maart 2020 @ 14:07:
[...]

Ik vind het jammer dat ze dat soort scenes erin hebben. Het wapen dat Judith gebruikt is de colt .357 van papa Rick. Dat zo'n meisje dat ding afvuurt en wat raakt is al bijzonder, maar dat beta van die afstand nog opstaat is helemaal bijzonder. Die kogel zou dwars door dat vest heen gegaan zijn (Als ik het goed zag werd ie zelfs boven de platen geraakt).

En later in de aflevering krijgt hij een schot hagel/slug van Gabriel zonder een schrammetje op te lopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Aardige aflevering wel. Mooi momentje tussen Daryl en The King.

Maar waarom nou strijdknotsen, veel te zwaar en kosten je dus veel te veel energie. Lange lichte steekwapens lijken mij voor walkers veel geschikter.

En de whisperers zijn ook ineens georganiseerd. De angle van Negan is me nog niet helemaal duidelijk. Is ie echt overgestapt, of is het toch een infiltrant die op het moment supreme de boel van binnenuit oprolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

.oisyn schreef op maandag 9 maart 2020 @ 23:09:
Aardige aflevering wel. Mooi momentje tussen Daryl en The King.

Maar waarom nou strijdknotsen, veel te zwaar en kosten je dus veel te veel energie. Lange lichte steekwapens lijken mij voor walkers veel geschikter.

En de whisperers zijn ook ineens georganiseerd. De angle van Negan is me nog niet helemaal duidelijk. Is ie echt overgestapt, of is het toch een infiltrant die op het moment supreme de boel van binnenuit oprolt.
Daar dacht ik ook aan bij die knotsen. Na 10 walkers is je arm er echt wel klaar mee.

Ook vond ik het apart dat er in ene andere wapens konden worden gebruikt zoals pijl en boog icm die hars douche. Normaal waren de walkers toch hun enige wapen?

Naja. Volgende week maar kijken how het groepje wordt ontzet. Of krijgen we een GoT einde dat alles en iedereen in Hilltop er niet meer is. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

MrJ schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 10:14:
[...]
andere wapens konden worden gebruikt zoals pijl en boog icm die hars douche.
Nog afgezien van het feit dat boogschieten behoorlijk moeilijk is ... en dat stel schiet zomaar over een behoorlijke afstand precies raak. Terwijl we ze daarvoor alleen met messen bezig hebben gezien ...

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 11-03-2020 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Aflevering met een interessant einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Erg sterke aflevering, had best een seizoensfinale kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

En wat/wie is Beta nou eigenlijk ?
Loopt even rond met half afgescheurd masker en een whisperer zegt ; hee, ben jij het ? dacht al dat ik je stem herkende ... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
Eindelijk van Alpha af....... Ben wel benieuwd naar de connectie tussen Carol en Negan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 18-06 19:33

Caveman

whahoehaha

Goner schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:41:
Loopt even rond met half afgescheurd masker en een whisperer zegt ; hee, ben jij het ? dacht al dat ik je stem herkende ... :?
Wat ik zo raar vind, beta wacht totdat gamma een zombie wordt en dan schieten ze met een pijl gamma neer..... 8)7 Volgens mij hadden ze beter beta neer kunnen schieten, gamma gaat toch nergens heen als zombie.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Misschien schoten ze gewoon mis? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retawsuna
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 04-10-2022

Retawsuna

Koffie!

Nadat ik de serie een paar jaar geleden heb laten vallen (die tijger van Ezekiel was de druppel op de bullshit'ometer) heb ik het toch maar weer opgepakt. Na een paar afleveringen doorbijten ben ik blij dat ik toch verder ben gaan kijken. Zit nu halverwegen S7 dus ik heb nog wat te doen! :)

superhippe witte identicon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Was dit de mid season finale?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
Nee. De mid-season finale was toen Carol die grot met horde inrende achter Alpha aan en dat de rest van dat groepje toen achter Carol aan ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
Goner schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 09:41:
Ik las ergens op reddit, dat hij een bekende zanger is oid. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Ik vond het eigenlijk de sterkste aflevering in jaren.

De plot met Carol die dus Negan vrijgelaten had met een missie was erg sterk. Alleen wel een contrast met de labiele Carol bij de grot. Daarvandaan kwam Magna ook ineens met de kudde meegelopen tijdens de aanval, maar geen Connie.

Stuk met Negan die Gamma offert en Lydia (al dan niet bewust daarvan) gebruikt om Alpha te doden was ook sterk. Beta moet natuurlijk nog een rol spelen en lijkt algemeen bekend te zijn.

Ook mooi vond ik de ontwikkeling van Judith die haar eerste mens dood en daarna rond de dood van Earl. Mooi Sophia (schuur) moment ook toen Daryl voor dat huisje stond waar Judith nog in moest zitten, al wist je eigenlijk wel dat dat goed af zou lopen.

Volgende keer dus het afscheid van Michonne.
En ook Eugene lijkt klaar voor een solo of exit. Zou die dan bij Fear opduiken?

Over Fear gesproken, dacht even dat Carol de stok van Morgan vond maar ook Lydia gebruikte zoiets.

[ Voor 5% gewijzigd door sambalbaj op 18-03-2020 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Caveman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:37:
[...]

Wat ik zo raar vind, beta wacht totdat gamma een zombie wordt en dan schieten ze met een pijl gamma neer..... 8)7 Volgens mij hadden ze beter beta neer kunnen schieten, gamma gaat toch nergens heen als zombie.
Yep. Dat was niet heel logisch nee.

Maar goed, ik kan geen 2 dagen overleven zonder koelkast en magnetron, dus ik ben wel de laatste die feedback moet geven vanuit een luie stoel op wat je allemaal moet doen in een post apocalyptic wereld. :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Caveman schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 13:37:
[...]

Een genadeschot om haar een "leven" als walker te besparen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 18-06 19:33

Caveman

whahoehaha

Noppesnada schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:56:
[...]

Een genadeschot om haar een "leven" als walker te besparen ?
Dat snap ik wel, maar dat had toch wel 5 tellen kunnen wachten... als zombies zijn ze niet zo snel. Mijn stelling was: eerst Beta en daarna Gamma

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
Caveman schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 15:51:
[...]

Dat snap ik wel, maar dat had toch wel 5 tellen kunnen wachten... als zombies zijn ze niet zo snel. Mijn stelling was: eerst Beta en daarna Gamma
Klopt, maar ja, dan hadden we Beta niet meer gehad en die kan nu de rol van Alpha over nemen. Ben stiekem nu toch wel benieuwd wie er achter dat masker zit. Denk dat we dat de volgende aflevering zullen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MrJ schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 12:06:
[...]

Maar goed, ik kan geen 2 dagen overleven zonder koelkast en magnetron, dus ik ben wel de laatste die feedback moet geven vanuit een luie stoel op wat je allemaal moet doen in een post apocalyptic wereld. :P
Ze hadden beter in de beginfase voor groepsimuniteit gegaan.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Noppesnada schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 16:25:
[...]
Ben stiekem nu toch wel benieuwd wie er achter dat masker zit.
Hoeft geen bekende voor ons te zijn ... maar blijkbaar bekend in hun wereld voor de boel instortte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Goner schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:12:
[...]

Hoeft geen bekende voor ons te zijn ... maar blijkbaar bekend in hun wereld voor de boel instortte.
Ik neem ook aan een bekende in hun wereld. Maar dan ben ik ook wel benieuwd wie :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Probeer me te herinneren wat er precies gebeurde in die flashback waar Alpha en Beta elkaar ontmoeten als zij en Lydia een of ander ziekenhuis (?) in vluchten ; hij draagt daar ook een masker of zo, maar laat haar z'n gezicht zien ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Goner schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:22:
Probeer me te herinneren wat er precies gebeurde in die flashback waar Alpha en Beta elkaar ontmoeten als zij en Lydia een of ander ziekenhuis (?) in vluchten ; hij draagt daar ook een masker of zo, maar laat haar z'n gezicht zien ...
Kregen wij dat ook te zien? Misschien een beroemdheid met een misvormd gezicht (ongeluk ofzo)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-06 20:33

mark-k

AKA markkNL

Marzman schreef op donderdag 19 maart 2020 @ 17:37:
[...]
Kregen wij dat ook te zien? Misschien een beroemdheid met een misvormd gezicht (ongeluk ofzo)
Nee wij kregen zn gezicht niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34

Zeror

Ik Henk 'm!

De nieuwe serie The Walking Dead World Beyond zou 12 april uitkomen, maar is nu uitgesteld tot later dit jaar.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Noppesnada
Interessante aflevering met Michonne en veel oude bekenden !!

Leuk om te zien dat keuzes bepalen wat je uiteindelijk wordt (of niet).

Vond hem interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:43

odan

The dark side is within all!

Noppesnada schreef op zaterdag 21 maart 2020 @ 19:17:
spoiler:
Interessante aflevering met Michonne en veel oude bekenden !!

Leuk om te zien dat keuzes bepalen wat je uiteindelijk wordt (of niet).

Vond hem interessant.
Aflevering is nog niet officieel uitgezonden.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
En wat vonden we van de aflevering Michonne? Was dit overigens haar laatste aflevering, aangezien ze toch ging stoppen met The Walking Dead?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:43

odan

The dark side is within all!

botwood schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:10:
En wat vonden we van de aflevering Michonne? Was dit overigens haar laatste aflevering, aangezien ze toch ging stoppen met The Walking Dead?
De kans is groot dat ze in de film terugkomt.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-06 12:54
Einde snapte ik niet helemaal. Wat zie je nu in de verte? Een grote groep mensen of een horde zombies met whisperers?? Die twee gewonden willen mee en zeggen "ze vertrekken zonder ons". Die twee zagen er niet uit als whisperers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:18
Season finale zal niet op tijd klaar zijn en worden uitgezonden:
https://www.nu.nl/film/60...-af-door-coronavirus.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Timminator schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:18:
Einde snapte ik niet helemaal. Wat zie je nu in de verte? Een grote groep mensen of een horde zombies met whisperers??
Een grote groep mensen.
botwood schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 08:10:
Dit was idd haar afscheid ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
Timminator schreef op woensdag 25 maart 2020 @ 11:18:
Einde snapte ik niet helemaal. Wat zie je nu in de verte? Een grote groep mensen of een horde zombies met whisperers?? Die twee gewonden willen mee en zeggen "ze vertrekken zonder ons". Die twee zagen er niet uit als whisperers.
Volgens mij waren dat mensen met paard en wagens in het midden die kennelijk vertrokken naar een nieuw gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
Dan was dat een erg mager einde voor haar.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Deze aflevering was best interessant. Eugene die samen met Yumiko en Ezekiel naar de radio-vriendin van Eugene reizen en stuiten op een stad. Wie zien een nieuw gezicht, maar of dat ook die radio vriendin is voor nu nog even de vraag. Carol die weer tot zinnen komt soort van. En de interactie tussen Negan en Daryl was ook wel boeiend. Negan die zich moet gaan bewijzen enzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Wat lees ik nu weer. Komt die de seizoensfinale pas eind van het jaar ofzo. Wat is dat nu weer voor onzin. 8)7
Het wordt steeds gekker met deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zeror schreef op zondag 5 april 2020 @ 20:09:
Wat lees ik nu weer. Komt die de seizoensfinale pas eind van het jaar ofzo. Wat is dat nu weer voor onzin. 8)7
Het wordt steeds gekker met deze serie.
Lijkt me prima reden voor te zijn

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ah ja. Dan is dat is wel begrijpbaar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ze kunnen misschien beter de finale bij volgend seizoen uitzenden.

/▌

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ergens wel frappant dat de serie over een apocalyptisch vrirus wordt lamgelegd... door een virus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Teaser van The Walking Dead World Beyond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Is er al iets bekend over de finale?

/▌

Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.