Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Lijkt mij een prima plan juist! Grote sneeuwbal gevuld met stenen erop af laten rollen vanaf de zijkant en laat de natuur(kunde) zijn werk maar doen.
Ik vond het overigens een kut aflevering. Zeker voor een seizoensfinale.
The Kingdom moet nogal spontaan verlaten worden. Spontane mysterieuze sneeuwstorm die je van mijlenver aan ziet komen (en ook nog eens door een barometer voorspeld begreep ik), maar ze gaan toch lekker op pad met hun kekke sjaaltjes. Tof natuurlijk bevroren walkers en zo'n sneeuwstorm scene heeft ook wel wat, maar je ziet de halve aflevering zowat niets. Uiteraard rent Judith achter het geblaf van die stomme hond aan. Verzin eens iets origineels. Bizar ook dat die Whisperers op de Bahama's lijken te hebben gezeten. En dan wel gebonden zijn aan die grenzen die ze zelf nogal bruut stellen, met piketpaaltjes en al. Uhuh.
Heel bijzonder inderdaad.wimpie007 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:33:
Echt slecht ja. Ook dat de meesten met de jas niet dichtgeritst rondliepen. Ja dan krijg je het koud.
Die herd was onder controle van The Whisperers. Je kan er dus niet heen lopen en om je heen gaan slaan want dan kom je de niet-walkers tegen en ben je de lul.
Bovendien dacht ik dat Alpha aangaf dat de herd met hun mee getrokken was.
Dat zat ik me dus af te vragen. Was het shot tussen Alpha en Beta nu op een totaal andere locatie, of was er weer een tijdssprong gemaakt? Zo aan de begroeiing te beoordelen was het op dat moment daar al een tijdje (permanent) zomer. De bomen en struiken hadden gewoon blad en geen knoppen.Bootje schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:19:
[...]
Bizar ook dat die Whisperers op de Bahama's lijken te hebben gezeten. En dan wel gebonden zijn aan die grenzen die ze zelf nogal bruut stellen, met piketpaaltjes en al. Uhuh.
Als het geen tijdssprong was, dan waren ze echt een behoorlijk eind naar het zuiden gereisd. Ter hoogte van Florida oid? Dan heb je het over een tocht van Denemarken naar Gibraltar, te voet. Als je dat ook nog eens met walkers doet ben je zowat een half jaar bezig lijkt me. En dan moet je ook nog terug. Tegen de tijd dat je weer terug bent is het alweer winter
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Met dat tempo is het helemaal knap dat ze de kou ontvluchten konden...Scrummie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:02:
[...]
Die herd was onder controle van The Whisperers. Je kan er dus niet heen lopen en om je heen gaan slaan want dan kom je de niet-walkers tegen en ben je de lul.
Bovendien dacht ik dat Alpha aangaf dat de herd met hun mee getrokken was.
En ook knap dat dat geheel buiten het zicht van 3 dorpen om is gegaan. In de eerste afleveringen dit seizoen hadden ze duidelijk wachters staan op uitkijktorens her en der.
Dus eigenlijk maken de schrijvers het zichzelf onnodig moeilijk door die winter te introduceren. Roept meer vragen op dan dat het antwoorden geeft.
BTW: waarom duwde Daryl die psycho niet gewoon in het ravijn?
Over de winter ga ik niet eens beginnen. Het enige dat ik dacht was dat ze mee wilden liften op Winter is coming...
Er had veel meer in gezeten. Jammer dat het zo slordig is uitgewerkt. Het kwam echt over alsof de scriptschrijvers elke week een andere briefing kregen. Echt all over the place.
Vrijdag schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:52:
[...]
Dat zat ik me dus af te vragen. Was het shot tussen Alpha en Beta nu op een totaal andere locatie, of was er weer een tijdssprong gemaakt? Zo aan de begroeiing te beoordelen was het op dat moment daar al een tijdje (permanent) zomer. De bomen en struiken hadden gewoon blad en geen knoppen.
Als het geen tijdssprong was, dan waren ze echt een behoorlijk eind naar het zuiden gereisd. Ter hoogte van Florida oid? Dan heb je het over een tocht van Denemarken naar Gibraltar, te voet. Als je dat ook nog eens met walkers doet ben je zowat een half jaar bezig lijkt me. En dan moet je ook nog terug. Tegen de tijd dat je weer terug bent is het alweer winter
AFAIK is het een sprong in de tijd, na de winter. Dat verklaart ook de opmerking 'the time away has been good for the herd. And for you' (wat te interpreteren is als alleen Alpha is weg geweest of de hele herd, incl. Alpha. Ik denk het laatste)Bootje schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:16:
Dan moet het bijna wel een sprong in de tijd zijn geweest. Al verklaart dat Beta zijn opmerking weer niet. Of sloeg die specifiek op Alpha en niet op de gehele groep? Dat zij alleen weg is geweest?
Hmm, ik vind dat niet echt multi-interpretabel. Alleen dacht ik wel dat er werd gezegd: Your time away... Maar het internet lijkt het er idd over eens te zijn dat er "The time away wordt gezegd"Notna schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:56:
Dat verklaart ook de opmerking 'the time away has been good for the herd. And for you' (wat te interpreteren is als alleen Alpha is weg geweest of de hele herd, incl. Alpha. Ik denk het laatste)

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2019 17:20 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Voor zover ik weet was het idd ook "your time away"..oisyn schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:18:
[...]
Hmm, ik vind dat niet echt multi-interpretabel. Alleen dacht ik wel dat er werd gezegd: Your time away... Maar het internet lijkt het er idd over eens te zijn dat er "The time away wordt gezegd". Dan ben ik het met je eens dat dat voor iedereen geldt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Zeror schreef op donderdag 4 april 2019 @ 01:37:
Iemand die het radiobericht al heeft ontcijferd die aan het einde van de ep was?
Stem op de radio schijnt te zijn van: [SPOILER}The heavily staticky message says, “Hello. Hello? Testing out live on the…(inaudible, sounds like ’speed bus’) Is anybody out there?”
Dit viel mij ook op... Het is altijd zomer/ nazomer en opeens mega sneeuwstorm. Apart dat ze daar nu opeens mee komen.readytoflow schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:16:
Hebben ze in al die jaren dat ze daar wonen (toch zeker jaar of 6 nu) nog nooit een fatsoenlijke winter gehad?
Verder snap ik er geen donder van dat je op het eind Alpha ziet en dat er geen sneeuw is...
How the f*ck kunnen hun dat nou overleven als alles buiten kapot vriest???
Verder was het prima seizoen met interessant aspect The Whisperers. Wel met matig einde.
PSN: Von_Smallhausn
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Eigenlijk zijn die Whisperers gewoon Benidorm Bastards. Maar dan een stukkie extremerMarzman schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:34:
Ze zijn naar het zuiden gegaan.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Beetje vaag, die scene ... het is óf op hun vakantie-adres of er was weer een time-jump en ze zijn weer 'thuis'.Mon0lith schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:01:
[...]
Verder snap ik er geen donder van dat je op het eind Alpha ziet en dat er geen sneeuw is...
"Alexandria"
"Hilltop"
"Kingdom"
"Sanctuary"
"9 Months later"
"1 Year earlier"
Aan het begin van de scene met de whisperers, in de laatste aflevering: "1350 miles south of Alexandria".
Of denk ik nu te simpel?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ja, want volgens mij was het gewoon weer op de oude plek, maar ná de winter. Vandaar ook "the time away". En dus idd een goede reden om dat te captionenSpotmatic schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:11:
Aan het begin van de scene met de whisperers, in de laatste aflevering: "1350 miles south of Alexandria".
Of denk ik nu te simpel?
/▌
Wat betreft Negan kan ik het alleen maar eens zijn met je. Altijd al een hekel gehad aan die verhaallijn. En puur afgaande op de vermindering van het aantal posts hier ten tijde van Negan, blijf ik bij de stelling 'Negan killed the show'.
Het blijft prima te pruimen hoor. Kijkt lekker weg. vorige aflevering was cool met die hoofden. daarvoor met die kinderen ook wel heftig eigenlijk. Daar hou ik wel van 'gore' i.c.m. een verhaallijn en karakters die zich ontwikkelen. Maar al die stupide beslissingen...neh.
Nogmaals, ik zou heel graag zien dat ze ergens naar toe trekken. dan nog een laatste missie voor het laatste stukje ontbrekende medicijn moeten zoeken. iedereen inenten. Bericht in de wereld. En een laatste aflevering dat iedereen lang en gelukkig leeft en de zombieapocalyps voorbij is.
Het raakt niet alleen op, het is ook maar beperkt houdbaarreadytoflow schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:36:
Benzine raakt op he na zo'n 10 jaar zombie apocalyps.
Zo consequent zijn ze hier helaas niet mee. Negan die een motor vindt, die jarenlang in de Sanctuary heeft gelegen en rijdt er zonder problemen mee weg..oisyn schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:45:
[...]
Het raakt niet alleen op, het is ook maar beperkt houdbaar

De strip blijf ik sowieso lezen, de serie daarentegen... Ik twijfel...
En consequent is het allemaal inderdaad niet. Daar kon ik tot op zekere hoogte nog wel tegen. Gewoon lekker zombies kijken. Maar waar alle wapens nou opeens gebleven zijn...
[ Voor 18% gewijzigd door Bootje op 04-04-2019 16:46 ]
En Daryl, die ragt in zo een beetje elke aflevering ook wel met zijn motor rond.Raem schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:00:
[...]
Zo consequent zijn ze hier helaas niet mee. Negan die een motor vindt, die jarenlang in de Sanctuary heeft gelegen en rijdt er zonder problemen mee weg.
Shikata ga nai.
Jij wilt dus eerst een hele scene zien waarin Negan moeite doet om de motor weer aan de praat te krijgen? Natuurlijk klopt het niet volgens de werkelijkheid maar voor het verhaal voegt het werkelijk niks toe. Als ze dat iedere keer zouden doen dan zou je in deze thread continu lezen dat er zoveel tijd verspilt wordt aan het aan de praat brengen van apparaten, auto's en motoren. Je krijgt circa 40-50 minuten om in een aflevering een verhaal te vertellen en dan moet je nu eenmaal concessies doen. Zo simpel is het.Raem schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:00:
[...]
Zo consequent zijn ze hier helaas niet mee. Negan die een motor vindt, die jarenlang in de Sanctuary heeft gelegen en rijdt er zonder problemen mee weg.
"When you grow up your heart dies"
Nieuwe en tweede spinoff serie van de The Walking Dead volgend jaar te zien.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Zit net vorig seizoen van Fear The Walking Dead in te halen en daar was net ook al een storm waar de walkers door de lucht zeilden ...PilatuS schreef op zondag 7 april 2019 @ 01:52:
Interessant om eindelijk eens een winter te zien in deze serie.
Walkernado?Goner schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:07:
[...]
Zit net vorig seizoen van Fear The Walking Dead in te halen en daar was net ook al een storm waar de walkers door de lucht zeilden ...
Ook omdat het her en der lekker sarcastisch is en zo moet je waarschijnlijk ook wel naar kijken. Het blijft een zombie serie natuurlijk.
Grappig ook:
Zombie of the week: Snappy the frozen pond zombie.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Yessir. elk seizoen heeft tot nu toe 16 eps gehadAmaze86 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:26:
Was episode 16 laatste van dit seizoen? Al twee weken niks op FOX...
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
?? Glenn zit nog gewoon in the Walking Dead hoor.Mandrake466 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 06:56:
Voor wie Glenn mist, hij heeft een rol in The Twilight Zone episode 4, Traveler.

Shikata ga nai.
9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA
https://www.comingsoon.ne...lking-dead-spinoff-teaser
De trailer laat al wat moois zien met wat twists hier en daar.
YouTube: The Walking Dead - Official Season 10 Trailer | SDCC 2019
Trailer zag ik idd ook al paar keer langskomen op fox nl waar hij op 7 oktober uitgezonden word.fietsbob schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:02:
Het nieuwe seizoen begint begin oktober weer.
De trailer laat al wat moois zien met wat twists hier en daar.
YouTube: The Walking Dead - Official Season 10 Trailer | SDCC 2019
Ik vind het erg onduidelijk. Op indexers staat S10E01 al sinds vorige week maar alle sites (wikipedia, imdb en epguides) staat vandaag als eerste aflevering.sambalbaj schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:19:
Was er vorige week al. Zat eigenlijk al te kijken waar ep2 bleef, maar 1 was blijkbaar eerder gereleased.
(niet spoilen, ben nog in S09 bezig
[ Voor 5% gewijzigd door RodeStabilo op 07-10-2019 14:55 ]
Try not to become a man of success but a man of value.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Amazon Prime oid heeft hem een week eerder uitgezonden....RodeStabilo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:55:
[...]
Ik vind het erg onduidelijk. Op indexers staat S10E01 al sinds vorige week maar alle sites (wikipedia, imdb en epguides) staat vandaag als eerste aflevering.
(niet spoilen, ben nog in S09 bezig)
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ben benieuwd of Negan nog een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen.
Seizoen 11 is al bevestigd, dus die gaat komen.
Voor een season opener was het toch wel weer behoorlijk tegenvallend met een hoog GTST gehalte.sjaool schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:34:
De eerste aflevering was op zich wel leuk maar een beetje gezapig. Het ziet er in ieder geval naar uit dat Daryl een nieuwe love intrest heeft. Ook ben ik benieuwd wat het buitenaardse bezoek met zich mee brengt.De aflevering eindigde met een redelijke cliffhanger dus ik verwacht volgende week meer actie.
Het einde maakt weer wat goed en ook de gecrashte 'shuttle' kan interresant worden. Hopelijk wat meer vuurwerk volgende week. Deze episode was voor een opener ondermaats.
Negan vind ik op dit moment misschien wel het meest interessante personage van de hele serie.Akemi schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:11:
Ik vond dat het er weer flink inhakte met het nodige hak en slash werk. Moeten natuurlijk een goede opening hebben gezien de kijkcijfers een beetje aan het dalen zijn. Hekel alleen aan die stomme scenes waarbij ze 'opeens' omsingeld zijn door walkers.
Ben benieuwd of Negan nog een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen.
Seizoen 11 is al bevestigd, dus die gaat komen.
dit doen ze al jaren. Echter is de gids niet heilig. soms begint i later en soms vijf minuten eerder.
dus als je opneemt dan moet je daar rekening mee houden.
Omdat dit de eerste uitzending is. Herhalingen (want is de maandagavond versie) worden meestal niet gepakt..oisyn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:09:
En als je met een mediabox oid ervoor kiest om alle afleveringen in het seizoen op te nemen, is dat degene die je krijgt. Ideaal
/▌
Misschien dat ik dan gewoon een jaar wacht, ik dacht dat het langer was (Rick speelt nog mee daar.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:47:
1 jaar toch? Seizoen 9 staat er al op.
/▌
Ik ben ook bezig met bingen seizoen 9. Staat since paar dagen op Netflix. Tot nu toe vind ik het een goede seizoen (ben bij aflevering 6). Makers wisten mij met een paar dingen behoorlijk verrassen.RodeStabilo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:55:
[...]
Ik vind het erg onduidelijk. Op indexers staat S10E01 al sinds vorige week maar alle sites (wikipedia, imdb en epguides) staat vandaag als eerste aflevering.
(niet spoilen, ben nog in S09 bezig)
Episode 1 had ik wel opgenomen (nog niet gekeken), episode 2 zie ik niet staan en op de site van Fox staat dat ie pas 22:00 word uitgezonden (maar volgens mij zetten ze op de site toch die aflevering van 3:00 niet op de site... kan me vergissen kijk er niet zo vaak).
Beetje jammer, want die van 3:00 zit lekker weinig reclame tussen.
Bedankt voor je bijdrage!Bootje schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:14:
Afgelopen seizoen was ik mezelf hevig aan het afvragen of ik dit seizoen weer zou gaan kijken en het feit dat ik de opening gemist heb en nu pas in dit topic kijk (en de hoeveelheid reacties zie) kan ik mijn conclusie nu wel definitief trekken denk ik.
Anoniem: 1004729
Hoop dat dit seizoen weer een stuk beter word, want sinds de dood van Glen zijn de makers een beetje soft geworden met goorheid. Hoop dat dit snel weer terugkomt,
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vond A1 ook vrij sterk maar A2 was IMHO een stuk saaier, een hele aflevering alleen maar over de achtergrond van met name Alpha en hoe ze Gamma ontmoet heeft. Zat ook weinig actie in.Anoniem: 1004729 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:04:
Ik moet die van gisteren nog kijken, maar aflevering 1 van seizoen 10 gaat al de betere kant op dan de laatste paar seizoenen. Ben benieuwd of het ook zo door zet
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Oh ja, er zitten leuke verrassingen tussen. Goede seizoen. Ik zit nu al bij aflevering 11.G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:26:
Nu seizoen 9 eindelijk op Netflix staat kan ik weer verder, ben momenteel bij aflevering 4 "The Obliged".
Hoop dat dit seizoen weer een stuk beter word, want sinds de dood van Glen zijn de makers een beetje soft geworden met goorheid. Hoop dat dit snel weer terugkomt,
Heb hem nu net ook gezien idd.Chaoss schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:01:
[...]
Ik vond A1 ook vrij sterk maar A2 was IMHO een stuk saaier, een hele aflevering alleen maar over de achtergrond van met name Alpha en hoe ze Gamma ontmoet heeft. Zat ook weinig actie in.
Valt ineens weer flink tegen dit
Vond het echt de beste aflevering van de laatste seizoenen.Chaoss schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:01:
[...]
Ik vond A1 ook vrij sterk maar A2 was IMHO een stuk saaier, een hele aflevering alleen maar over de achtergrond van met name Alpha en hoe ze Gamma ontmoet heeft. Zat ook weinig actie in.
Ik ben benieuwd of ze de positieve lijn weer door blijven trekken eindelijk.Scrummie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:55:
Wederom, in mijn ogen, een ontzettend goede episode. Veel karakter ontwikkeling weer, Carol krijgt veel aandacht deze aflevering. En goed ook, vond ik. Haar beste zin in de aflevering "The bitch has to die.".
Is lang geleden dat er weer goed geknald werd in TWD
Het leuke momenteel vind ik de onvoorspelbaarheid (voor mijn gevoel dan). Eigenlijk geen idee, ondanks dat ik de trailer zag, wat er gaat gebeuren in de komende afleveringen, behalve dat ik een confrontatie tussen Alpha en Carol verwacht.Anoniem: 1004729 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:34:
[...]
Ik ben benieuwd of ze de positieve lijn weer door blijven trekken eindelijk.
Is lang geleden dat er weer goed geknald werd in TWD
Terwijl je in mijn herinneringen de seizoenen 7 en 8 eigenlijk van te voren kon uittekenen hoe het ongeveer zou lopen.
Ja er is al het een en ander gebeurt in de laatste aantal afleveringen wat me positief verraste dus ben benieuwdScrummie schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:38:
[...]
Het leuke momenteel vind ik de onvoorspelbaarheid (voor mijn gevoel dan). Eigenlijk geen idee, ondanks dat ik de trailer zag, wat er gaat gebeuren in de komende afleveringen, behalve dat ik een confrontatie tussen Alpha en Carol verwacht.
Terwijl je in mijn herinneringen de seizoenen 7 en 8 eigenlijk van te voren kon uittekenen hoe het ongeveer zou lopen.
Anoniem: 224360
Verbaast me dat ik niks lees hier over de strip die van de zomer zomaar opeens een einde maakte aan het verhaal.
Was een redelijke surprise move, heb de strip zelf altijd wel gelezen met wat tussenpozen en toen ik in augustus weer eens ging bijlezen kwam ik erachter dat de serie dus geëindigd was. Nu zitten er al flink wat afwijkingen tussen de serie en de strip, maar ik vond het einde zoals uitgewerkt eigenlijk wel prima.
Voor de serie zal het wel anders lopen, dat is natuurlijk cashen.
Bij die whisperers heb ik ook het idee dat je er 3/4 hoeft te vermoorden om de groep "dood" te krijgen. Neem Alpha, Beta en Gamma?
Comics hebben een apart topic volgens mijAnoniem: 224360 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:40:
Hier seizoen 9 ook aan het bingen na een jaartje overgeslagen te hebben. Bevalt eigenlijk wel weer gek genoeg.
Verbaast me dat ik niks lees hier over de strip die van de zomer zomaar opeens een einde maakte aan het verhaal.
Was een redelijke surprise move, heb de strip zelf altijd wel gelezen met wat tussenpozen en toen ik in augustus weer eens ging bijlezen kwam ik erachter dat de serie dus geëindigd was. Nu zitten er al flink wat afwijkingen tussen de serie en de strip, maar ik vond het einde zoals uitgewerkt eigenlijk wel prima.
Voor de serie zal het wel anders lopen, dat is natuurlijk cashen.
Dat vond ik wel leuk eigenlijk, ook ik twijfel namelijk nog steeds wat er nou echt was en wat niet en ik dacht zelf dat het wel gebeurde, dus inclusief de whisperer. Volgens mij doelde de laatste scene daar ook op, dat het wel echt gebeurt was. Het vechten overigens sowieso, ze was niet voor niets gewond aan haar arm natuurlijk. Vraag is volgens mij meer of de walkers door de Whisperers gestuurd werden of dat ze daar gewoon waren.Robbie T schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:15:
De aflevering viel mij ook niets tegen. Eindelijk weer eens ouderswets gekeken zonder de behoefte om een telefoon te pakken oid. Enige wat ik me nog afvraag; heeft ze nou wel of niet lopen vechten in de gymzaal?
Bij die whisperers heb ik ook het idee dat je er 3/4 hoeft te vermoorden om de groep "dood" te krijgen. Neem Alpha, Beta en Gamma?
Weet niet of dat bewust of onbewust was, maar vlak na de aflevering zat ik net zo te twijfelen als Michonne en Daryl (die ik nogal twijfelend vond toen hij de vraag van Carol beantwoorde of hij haar geloofde), en als dat de bedoeling was is dat echt uitstekend gedaan wat mij betreft.
En ja, klopt, qua dynamiek in de groep lijkt het erg te draaien om die 3 en dat de rest 'meeloopt'.
[ Voor 43% gewijzigd door Scrummie op 22-10-2019 16:55 ]
...misschien is het wishful thinking...
Ik hoop het echt te zien gebeuren...
Standoff Negan vs Alpha...
Eén van vorige afleveringen
Benieuwd!
Wel is TWD de laatste jaren steeds meer een mensen tegen mensen serie geworden ipv een mensen tegen zombies serie zoals daarvoor. De Walkers krijgen steeds meer een decoratieve ipv een functionele rol.
En stiekem hoop ik dat er weer eens een groep gaat vertrekken opzoek naar nieuwe plekken of nieuw leven. Die survivaltochten vond ik toch het leukste aan de serie. Deze dorpjes geloof ik ondertussen wel maar zal wel een budgettaire reden hebben.
Dat lijkt me idd Fortification 101odan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:10:
beetje slordig om bomen die hoog genoeg zijn om je omheining neer te halen te laten staan...

Al is het alleen al voor het zicht, wat heb je aan uitkijkposten en hoge muren als je nog geen 3 meter ver kan kijken naar een bos
Afgezien van het feit hoeveel dekken het een potentiële gluurder of vijand geeft.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
inderdaad.Dreanor schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:12:
[...]
Al is het alleen al voor het zicht, wat heb je aan uitkijkposten en hoge muren als je nog geen 3 meter ver kan kijken naar een bos
Afgezien van het feit hoeveel dekken het een potentiële gluurder of vijand geeft.
als ze nu net begonnen waren op die plaats was het nog iets te begrijpen, maar ze zitten al jaren en jaren op die plek, gebruiken hout genoeg, er is dus geen enkel geldig excuus waarom zo'n boom er nog zou staan.
Er is ook geen enkel excuus waarom die boom überhaupt heeft kunnen omvallen. Het is niet alsof je een boom in een minuutje omhakt, dus die whisperers hadden al lang gehoord moeten zijn.odan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:01:
[...]
als ze nu net begonnen waren op die plaats was het nog iets te begrijpen, maar ze zitten al jaren en jaren op die plek, gebruiken hout genoeg, er is dus geen enkel geldig excuus waarom zo'n boom er nog zou staan.
Voor de rest een redelijke aflevering; lang niet zo leuk als de voorgaande.
Misschien komt dit juist omdat er ondertussen zoveel main characters uit de serie zijn. Vroeger had je nogal eens het gevoel dat je de "A-list' had, die redelijk vele plot armour hadden. De meest intieme cirkel rond Rick, die mensen dus.
Dan had je hier en daar een "potential" die er wel eens langer in kon blijven en je had zeker en vast de grote hoop zombie-fodder. De mensen die er alleen bijliepen om de plot vooruit te stuwen en om door een zombie opgevreten te worden.
Nu dat van die hele A-list er nog weinig volk overschiet en de centrale spil (Rick) is weggevallen, voelt het minder A-B-C tier achtig aan. Het gaat nu meer om de gemeenschappen dan om de personages lijkt me, ik vind het geen slechte ontwikkeling.
En wat is Siddiq's probleem nou de hele tijd? Gevalletje PTSS of is er iets anders aan de hand? Ik kreeg even het gevoel alsof hij toch op een of andere manier last krijgt van het zombie-virus.
.edit: oeh interessant, een blogpost herinnerde me aan een van de flashbacks die hij zag: een bebloed mes in zijn hand en Alpha die zegt dat ie het goed heeft gedaan. Siddiq was natuurljik de enige die in leven is gehouden om het na te vertellen. Zou hij een van de hoofden hebben moeten afhakken? En misschien dan wel die van Henry, aangezien zijn problemen lijken te intensiveren sinds Carol terug is?
[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 31-10-2019 14:55 ]
Ik vind het ook wel weer tof. Ben benieuwd welke kant het op gaatScrummie schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:39:
Na de aflevering van gisteren heb ik zo idioot veel zin in de aflevering van volgende week.. al even geleden dat ik er echt naar uitkeek.
Al vind ik de verhalen van de schrijvers niet zo positief (dat het voor altijd door zou kunnen gaan, ze zien het schijnbaar wel als een soort soap).
/▌
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.