[Serie] The Walking Dead [2] Overzicht

Pagina: 1 ... 95 ... 100 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-06 10:05

Scrummie

Think different

readytoflow schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:03:
... en zodra het niet meer sneeuwde zijn ze naar die groeve met immers bevroren walkers gegaan en hebben die na 2 dagen zwoegen onschadelijk gemaakt...(nee, natuurlijk niet. Dat zou te logisch zijn).
Dat zou vooral nogal dommig zijn.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Scrummie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:12:
[...]

Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 12:59
Scrummie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 11:12:
[...]
Lijkt mij een prima plan juist! Grote sneeuwbal gevuld met stenen erop af laten rollen vanaf de zijkant en laat de natuur(kunde) zijn werk maar doen.

Ik vond het overigens een kut aflevering. Zeker voor een seizoensfinale.

The Kingdom moet nogal spontaan verlaten worden. Spontane mysterieuze sneeuwstorm die je van mijlenver aan ziet komen (en ook nog eens door een barometer voorspeld begreep ik), maar ze gaan toch lekker op pad met hun kekke sjaaltjes. Tof natuurlijk bevroren walkers en zo'n sneeuwstorm scene heeft ook wel wat, maar je ziet de halve aflevering zowat niets. Uiteraard rent Judith achter het geblaf van die stomme hond aan. Verzin eens iets origineels. Bizar ook dat die Whisperers op de Bahama's lijken te hebben gezeten. En dan wel gebonden zijn aan die grenzen die ze zelf nogal bruut stellen, met piketpaaltjes en al. Uhuh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
En hoe lang zou je er over doen om te voet met een redelijk aantal mensen naar warmer gebied te trekken en dan in de lente weer terug te zijn. En waarom zou je jezelf dat in vredesnaam aan doen en niet in het zuiden blijven als je je toch als zombie wil vermommen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 14-06 13:35
Echt slecht ja. Ook dat de meesten met de jas niet dichtgeritst rondliepen. Ja dan krijg je het koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
wimpie007 schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:33:
Echt slecht ja. Ook dat de meesten met de jas niet dichtgeritst rondliepen. Ja dan krijg je het koud.
Heel bijzonder inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Die herd was onder controle van The Whisperers. Je kan er dus niet heen lopen en om je heen gaan slaan want dan kom je de niet-walkers tegen en ben je de lul.

Bovendien dacht ik dat Alpha aangaf dat de herd met hun mee getrokken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:56

Vrijdag

De Zwarte

Bootje schreef op woensdag 3 april 2019 @ 14:19:
[...]
Bizar ook dat die Whisperers op de Bahama's lijken te hebben gezeten. En dan wel gebonden zijn aan die grenzen die ze zelf nogal bruut stellen, met piketpaaltjes en al. Uhuh.
Dat zat ik me dus af te vragen. Was het shot tussen Alpha en Beta nu op een totaal andere locatie, of was er weer een tijdssprong gemaakt? Zo aan de begroeiing te beoordelen was het op dat moment daar al een tijdje (permanent) zomer. De bomen en struiken hadden gewoon blad en geen knoppen.

Als het geen tijdssprong was, dan waren ze echt een behoorlijk eind naar het zuiden gereisd. Ter hoogte van Florida oid? Dan heb je het over een tocht van Denemarken naar Gibraltar, te voet. Als je dat ook nog eens met walkers doet ben je zowat een half jaar bezig lijkt me. En dan moet je ook nog terug. Tegen de tijd dat je weer terug bent is het alweer winter :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Scrummie schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:02:
[...]

Die herd was onder controle van The Whisperers. Je kan er dus niet heen lopen en om je heen gaan slaan want dan kom je de niet-walkers tegen en ben je de lul.

Bovendien dacht ik dat Alpha aangaf dat de herd met hun mee getrokken was.
Met dat tempo is het helemaal knap dat ze de kou ontvluchten konden...
En ook knap dat dat geheel buiten het zicht van 3 dorpen om is gegaan. In de eerste afleveringen dit seizoen hadden ze duidelijk wachters staan op uitkijktorens her en der.

Dus eigenlijk maken de schrijvers het zichzelf onnodig moeilijk door die winter te introduceren. Roept meer vragen op dan dat het antwoorden geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauryn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-11-2023
Ik heb het laatste seizoen in de laatste paar dagen gekeken. Die wisperers waren super interessant toen ze werden geïntroduceerd maar de uitwerking klopt van geen kant. Zit geen logica in. Het zijn nomaden die een gebied ineens claimen, ze zijn met belachelijk veel. Ze hebben een masker op maar lijken verder vrij schoon, sterker nog, als ze je ontvoeren hoef je niet vermomd te worden; je kunt gewoon meelopen? Hoe verzorg je zo een grote groep? Ze hebben een mega herd meegenomen maar doen daar niks mee... Waarom ze al die mensen hebben vermoord en op palen hebben geplaatst, snap ik ook niet helemaal. Als je alleen maar met rust gelaten wilt worden, is dit geen handige strategie. Daarnaast jagen ze actief op mensen, why?

BTW: waarom duwde Daryl die psycho niet gewoon in het ravijn?

Over de winter ga ik niet eens beginnen. Het enige dat ik dacht was dat ze mee wilden liften op Winter is coming...

Er had veel meer in gezeten. Jammer dat het zo slordig is uitgewerkt. Het kwam echt over alsof de scriptschrijvers elke week een andere briefing kregen. Echt all over the place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Dan moet het bijna wel een sprong in de tijd zijn geweest. Al verklaart dat Beta zijn opmerking weer niet. Of sloeg die specifiek op Alpha en niet op de gehele groep? Dat zij alleen weg is geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vrijdag schreef op woensdag 3 april 2019 @ 15:52:
[...]

Dat zat ik me dus af te vragen. Was het shot tussen Alpha en Beta nu op een totaal andere locatie, of was er weer een tijdssprong gemaakt? Zo aan de begroeiing te beoordelen was het op dat moment daar al een tijdje (permanent) zomer. De bomen en struiken hadden gewoon blad en geen knoppen.

Als het geen tijdssprong was, dan waren ze echt een behoorlijk eind naar het zuiden gereisd. Ter hoogte van Florida oid? Dan heb je het over een tocht van Denemarken naar Gibraltar, te voet. Als je dat ook nog eens met walkers doet ben je zowat een half jaar bezig lijkt me. En dan moet je ook nog terug. Tegen de tijd dat je weer terug bent is het alweer winter :+
Bootje schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:16:
Dan moet het bijna wel een sprong in de tijd zijn geweest. Al verklaart dat Beta zijn opmerking weer niet. Of sloeg die specifiek op Alpha en niet op de gehele groep? Dat zij alleen weg is geweest?
AFAIK is het een sprong in de tijd, na de winter. Dat verklaart ook de opmerking 'the time away has been good for the herd. And for you' (wat te interpreteren is als alleen Alpha is weg geweest of de hele herd, incl. Alpha. Ik denk het laatste)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-06 15:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Notna schreef op woensdag 3 april 2019 @ 16:56:
Dat verklaart ook de opmerking 'the time away has been good for the herd. And for you' (wat te interpreteren is als alleen Alpha is weg geweest of de hele herd, incl. Alpha. Ik denk het laatste)
Hmm, ik vind dat niet echt multi-interpretabel. Alleen dacht ik wel dat er werd gezegd: Your time away... Maar het internet lijkt het er idd over eens te zijn dat er "The time away wordt gezegd" 8)7. Dan ben ik het met je eens dat dat voor iedereen geldt.

[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 03-04-2019 17:20 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-06 20:33

mark-k

AKA markkNL

.oisyn schreef op woensdag 3 april 2019 @ 17:18:
[...]

Hmm, ik vind dat niet echt multi-interpretabel. Alleen dacht ik wel dat er werd gezegd: Your time away... Maar het internet lijkt het er idd over eens te zijn dat er "The time away wordt gezegd" 8)7. Dan ben ik het met je eens dat dat voor iedereen geldt.
Voor zover ik weet was het idd ook "your time away".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Net teruggekeken, hij zegt idd "The time away has been good for the pack. And for you."

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand die het radiobericht al heeft ontcijferd die aan het einde van de ep was?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zeror schreef op donderdag 4 april 2019 @ 01:37:
Iemand die het radiobericht al heeft ontcijferd die aan het einde van de ep was?
The heavily staticky message says, “Hello. Hello? Testing out live on the…(inaudible, sounds like ’speed bus’) Is anybody out there?”
Stem op de radio schijnt te zijn van: [SPOILER}
spoiler:
Ene Stephanie van de Commonwealth. Een grote nieuwe community uit de comic storyline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-06 11:29

Mon0lith

Yes Herr Flick

readytoflow schreef op maandag 1 april 2019 @ 22:16:
Hebben ze in al die jaren dat ze daar wonen (toch zeker jaar of 6 nu) nog nooit een fatsoenlijke winter gehad?
Dit viel mij ook op... Het is altijd zomer/ nazomer en opeens mega sneeuwstorm. Apart dat ze daar nu opeens mee komen.

Verder snap ik er geen donder van dat je op het eind Alpha ziet en dat er geen sneeuw is...
How the f*ck kunnen hun dat nou overleven als alles buiten kapot vriest???

Verder was het prima seizoen met interessant aspect The Whisperers. Wel met matig einde.

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ze zijn naar het zuiden gegaan.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Marzman schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:34:
Ze zijn naar het zuiden gegaan.
Eigenlijk zijn die Whisperers gewoon Benidorm Bastards. Maar dan een stukkie extremer :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Mon0lith schreef op donderdag 4 april 2019 @ 10:01:
[...]
Verder snap ik er geen donder van dat je op het eind Alpha ziet en dat er geen sneeuw is...
Beetje vaag, die scene ... het is óf op hun vakantie-adres of er was weer een time-jump en ze zijn weer 'thuis'.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 13:01

Spotmatic

Ken sent me

Volgens mij zouden captions heel erg welkom zijn in deze serie.

"Alexandria"
"Hilltop"
"Kingdom"
"Sanctuary"
"9 Months later"
"1 Year earlier"

Aan het begin van de scene met de whisperers, in de laatste aflevering: "1350 miles south of Alexandria".

Of denk ik nu te simpel?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Spotmatic schreef op donderdag 4 april 2019 @ 11:11:
Aan het begin van de scene met de whisperers, in de laatste aflevering: "1350 miles south of Alexandria".

Of denk ik nu te simpel?
Ja, want volgens mij was het gewoon weer op de oude plek, maar ná de winter. Vandaar ook "the time away". En dus idd een goede reden om dat te captionen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
We zullen het aan het begin van het nieuwe seizoen wel beter snappen. Ik weet echter niet of ik dat nog ga kijken. Begin wel echt af te haken. Ook miste ik wel een echte cliffhanger aan het einde van dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is eigenlijk een beetje een spinn off van zichzelf geworden. Geen Rick, geen Carol, geen auto's. Ik blijf wel kijken denk ik. Negan is dan weer minder hinderlijk een stripfiguur geworden.

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Auto's vind ik dan wel weer logisch gedaan. Benzine raakt op he na zo'n 10 jaar zombie apocalyps. Waren ze maar vaker zo consequent.

Wat betreft Negan kan ik het alleen maar eens zijn met je. Altijd al een hekel gehad aan die verhaallijn. En puur afgaande op de vermindering van het aantal posts hier ten tijde van Negan, blijf ik bij de stelling 'Negan killed the show'.

Het blijft prima te pruimen hoor. Kijkt lekker weg. vorige aflevering was cool met die hoofden. daarvoor met die kinderen ook wel heftig eigenlijk. Daar hou ik wel van 'gore' i.c.m. een verhaallijn en karakters die zich ontwikkelen. Maar al die stupide beslissingen...neh.

Nogmaals, ik zou heel graag zien dat ze ergens naar toe trekken. dan nog een laatste missie voor het laatste stukje ontbrekende medicijn moeten zoeken. iedereen inenten. Bericht in de wereld. En een laatste aflevering dat iedereen lang en gelukkig leeft en de zombieapocalyps voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

readytoflow schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:36:
Benzine raakt op he na zo'n 10 jaar zombie apocalyps.
Het raakt niet alleen op, het is ook maar beperkt houdbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:47
.oisyn schreef op donderdag 4 april 2019 @ 14:45:
[...]

Het raakt niet alleen op, het is ook maar beperkt houdbaar :)
Zo consequent zijn ze hier helaas niet mee. Negan die een motor vindt, die jarenlang in de Sanctuary heeft gelegen en rijdt er zonder problemen mee weg. 8)7

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
De Negan verhaallijn vond ik in de comics meesterlijk, maar in de serie een stuk 'slapper'. Dat heeft wellicht een hoop kijkers doen afhaken inderdaad. Wat mij betreft geldt hetzelfde voor de Whisperers verhaallijn. Een aantal zaken is wel tof gedaan (al dan niet nageaapt). Maar daar beginnen ze nu de plank ook mis te slaan.

De strip blijf ik sowieso lezen, de serie daarentegen... Ik twijfel...

En consequent is het allemaal inderdaad niet. Daar kon ik tot op zekere hoogte nog wel tegen. Gewoon lekker zombies kijken. Maar waar alle wapens nou opeens gebleven zijn...

[ Voor 18% gewijzigd door Bootje op 04-04-2019 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06 16:27
Raem schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:00:
[...]

Zo consequent zijn ze hier helaas niet mee. Negan die een motor vindt, die jarenlang in de Sanctuary heeft gelegen en rijdt er zonder problemen mee weg. 8)7
En Daryl, die ragt in zo een beetje elke aflevering ook wel met zijn motor rond. :+

Shikata ga nai.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Raem schreef op donderdag 4 april 2019 @ 15:00:
[...]

Jij wilt dus eerst een hele scene zien waarin Negan moeite doet om de motor weer aan de praat te krijgen? Natuurlijk klopt het niet volgens de werkelijkheid maar voor het verhaal voegt het werkelijk niks toe. Als ze dat iedere keer zouden doen dan zou je in deze thread continu lezen dat er zoveel tijd verspilt wordt aan het aan de praat brengen van apparaten, auto's en motoren. Je krijgt circa 40-50 minuten om in een aflevering een verhaal te vertellen en dan moet je nu eenmaal concessies doen. Zo simpel is het. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Interessant om eindelijk eens een winter te zien in deze serie. Tot nu toe was het altijd warm weer en hebben we nog niet 1x een winter gezien. Vroeg mij altijd af hoe ze in deze serie de winter door zouden komen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

https://www.comingsoon.ne...ries-set-to-debut-in-2020

Nieuwe en tweede spinoff serie van de The Walking Dead volgend jaar te zien.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

PilatuS schreef op zondag 7 april 2019 @ 01:52:
Interessant om eindelijk eens een winter te zien in deze serie.
Zit net vorig seizoen van Fear The Walking Dead in te halen en daar was net ook al een storm waar de walkers door de lucht zeilden ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Goner schreef op dinsdag 9 april 2019 @ 12:07:
[...]

Zit net vorig seizoen van Fear The Walking Dead in te halen en daar was net ook al een storm waar de walkers door de lucht zeilden ...
Walkernado? :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bootje
Hmmm, door een review van de laatste aflevering op Empire Online ben ik hem iets meer gaan waarderen: https://www.empireonline....eason-9-episode-16-storm/

Ook omdat het her en der lekker sarcastisch is en zo moet je waarschijnlijk ook wel naar kijken. Het blijft een zombie serie natuurlijk.

Grappig ook:
Zombie of the week: Snappy the frozen pond zombie. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:28
Was episode 16 laatste van dit seizoen? Al twee weken niks op FOX...

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Amaze86 schreef op donderdag 18 april 2019 @ 12:26:
Was episode 16 laatste van dit seizoen? Al twee weken niks op FOX...
Yessir. elk seizoen heeft tot nu toe 16 eps gehad :) due de sneeuwstorm was de laatste ep van dit seizoen. Binnenkort gaat FTWD weer beginnen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Laatst online: 11-06 08:10
Voor wie Glenn mist, hij heeft een rol in The Twilight Zone episode 4, Traveler.

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Laatst online: 11:47
Mandrake466 schreef op vrijdag 19 april 2019 @ 06:56:
Voor wie Glenn mist, hij heeft een rol in The Twilight Zone episode 4, Traveler.
?? Glenn zit nog gewoon in the Walking Dead hoor.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pCLwzQE.jpg

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 20-06 16:27
Die Asian zie ik de laatste tijd ook verdacht veel voorbij komen.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Zie net een email voorbij komen dat Fox vanaf 1 juni eraf gaat....daar gaat mijn favourite serie. Misschien maar overstappen...

9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Nieuwe serie in het The Walking Dead universum, die naast TWD en FTTWD zal draaien, lijkt erop dat ze veel verder de tijdlijn in gaan.

https://www.comingsoon.ne...lking-dead-spinoff-teaser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het nieuwe seizoen begint begin oktober weer.
De trailer laat al wat moois zien met wat twists hier en daar.

YouTube: The Walking Dead - Official Season 10 Trailer | SDCC 2019

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-06 09:09
fietsbob schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 14:02:
Het nieuwe seizoen begint begin oktober weer.
De trailer laat al wat moois zien met wat twists hier en daar.

YouTube: The Walking Dead - Official Season 10 Trailer | SDCC 2019
Trailer zag ik idd ook al paar keer langskomen op fox nl waar hij op 7 oktober uitgezonden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 16:57
Zo te zien zijn ze eindelijk van de auto's af. Zal eens tijd worden. Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:45
Stilletjes hier. Vanavond 22u op Fox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Was er vorige week al. Zat eigenlijk al te kijken waar ep2 bleef, maar 1 was blijkbaar eerder gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
sambalbaj schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 13:19:
Was er vorige week al. Zat eigenlijk al te kijken waar ep2 bleef, maar 1 was blijkbaar eerder gereleased.
Ik vind het erg onduidelijk. Op indexers staat S10E01 al sinds vorige week maar alle sites (wikipedia, imdb en epguides) staat vandaag als eerste aflevering.

(niet spoilen, ben nog in S09 bezig :P )

[ Voor 5% gewijzigd door RodeStabilo op 07-10-2019 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St4ck3r
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 13:43
Staat idd al een week online hoor...

Try not to become a man of success but a man of value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Maar Fox zendt S10E01 inderdaad vanavond om 22:00 uur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:28
Super,heb er zin in.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 19:33

Caveman

whahoehaha

RodeStabilo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Ik vind het erg onduidelijk. Op indexers staat S10E01 al sinds vorige week maar alle sites (wikipedia, imdb en epguides) staat vandaag als eerste aflevering.

Amazon Prime oid heeft hem een week eerder uitgezonden....

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Ohja. TWD is weer begonnen. Vanavond maar even kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:58

Mx. Alba

hen/die/zij

Ik kan 'm denk ik morgenavond pas kijken... We zullen zien hoe het dit seizoen gaat! Het vorige seizoen was in ieder geval weer beter dan de paar seizoenen ervoor, hopen dat die stijgende lijn zich voort gaat zetten.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De eerste aflevering was op zich wel leuk maar een beetje gezapig. Het ziet er in ieder geval naar uit dat Daryl een nieuwe love intrest heeft. Ook ben ik benieuwd wat het buitenaardse bezoek met zich mee brengt. :P De aflevering eindigde met een redelijke cliffhanger dus ik verwacht volgende week meer actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-06 16:57
Ik vond dat het er weer flink inhakte met het nodige hak en slash werk. Moeten natuurlijk een goede opening hebben gezien de kijkcijfers een beetje aan het dalen zijn. Hekel alleen aan die stomme scenes waarbij ze 'opeens' omsingeld zijn door walkers.

Ben benieuwd of Negan nog een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen.

Seizoen 11 is al bevestigd, dus die gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-06 14:57

Dhrax

Prog Lord

sjaool schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 13:34:
De eerste aflevering was op zich wel leuk maar een beetje gezapig. Het ziet er in ieder geval naar uit dat Daryl een nieuwe love intrest heeft. Ook ben ik benieuwd wat het buitenaardse bezoek met zich mee brengt. :P De aflevering eindigde met een redelijke cliffhanger dus ik verwacht volgende week meer actie.
Voor een season opener was het toch wel weer behoorlijk tegenvallend met een hoog GTST gehalte.
Het einde maakt weer wat goed en ook de gecrashte 'shuttle' kan interresant worden. Hopelijk wat meer vuurwerk volgende week. Deze episode was voor een opener ondermaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Akemi schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 15:11:
Ik vond dat het er weer flink inhakte met het nodige hak en slash werk. Moeten natuurlijk een goede opening hebben gezien de kijkcijfers een beetje aan het dalen zijn. Hekel alleen aan die stomme scenes waarbij ze 'opeens' omsingeld zijn door walkers.

Ben benieuwd of Negan nog een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen.

Seizoen 11 is al bevestigd, dus die gaat komen.
Negan vind ik op dit moment misschien wel het meest interessante personage van de hele serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-06 14:46
Voor degene die niet tot maandag avond 22u willen wachten, Fox zend m zondag op maandagnacht al uit met nederlandse ondertiteling met weinig (soms geen) reclame rond een uur of 3.
dit doen ze al jaren. Echter is de gids niet heilig. soms begint i later en soms vijf minuten eerder.
dus als je opneemt dan moet je daar rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En als je met een mediabox oid ervoor kiest om alle afleveringen in het seizoen op te nemen, is dat degene die je krijgt. Ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

.oisyn schreef op woensdag 9 oktober 2019 @ 12:09:
En als je met een mediabox oid ervoor kiest om alle afleveringen in het seizoen op te nemen, is dat degene die je krijgt. Ideaal :)
Omdat dit de eerste uitzending is. Herhalingen (want is de maandagavond versie) worden meestal niet gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnub
  • Laatst online: 20-06 00:10
Ik twijfel of ik het na negen seizoenen voor gezien hou. Heb me echt lopen ergeren het laatste seizoen en gezien het aantal reacties in deze thread ben ik niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bijzonder. Ik vond het laatste seizoen na het vertrek van Rick juist stukken beter dan de meuk ervoor :) En de Whisperers bevallen me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Seizoen 9 was een ontzettend leuk en goed seizoen. De eerste aflevering van 10 vond ik ook erg leuk. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik blijf waarschijnlijk wel kijken, maar ik mis een hoofdpersoon. Carl of Rick had dat kunnen zijn, maar die zijn beiden uit de serie. Het wordt wel steeds lastiger te kijken vanwege verdwijnende bronnen en mijn focus op Netflix. Of ik moet gewoon twee jaar wachten.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

1 jaar toch? Seizoen 9 staat er al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

.oisyn schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 08:47:
1 jaar toch? Seizoen 9 staat er al op.
Misschien dat ik dan gewoon een jaar wacht, ik dacht dat het langer was (Rick speelt nog mee daar :) )

/▌

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 16:53
RodeStabilo schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 14:55:
[...]

Ik ben ook bezig met bingen seizoen 9. Staat since paar dagen op Netflix. Tot nu toe vind ik het een goede seizoen (ben bij aflevering 6). Makers wisten mij met een paar dingen behoorlijk verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-06 19:31

Nemesizz

Untouchable

Ik neem de episodes op (bij voorkeur degene om 3:00 's nachts), maar... er staat voor vannacht (zondag > maandag) geen TWD in de EPG :'(

Episode 1 had ik wel opgenomen (nog niet gekeken), episode 2 zie ik niet staan en op de site van Fox staat dat ie pas 22:00 word uitgezonden (maar volgens mij zetten ze op de site toch die aflevering van 3:00 niet op de site... kan me vergissen kijk er niet zo vaak).

Beetje jammer, want die van 3:00 zit lekker weinig reclame tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Zondag al gezien, maar ik vond 'm dus erg goed! Leuke karakter ontwikkeling van Alpha en Beta en ik vond eigenlijk de hele aflevering zonder echte redenen ongelofelijk spannend, en opbouwen naar iets wat komen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bootje
Afgelopen seizoen was ik mezelf hevig aan het afvragen of ik dit seizoen weer zou gaan kijken en het feit dat ik de opening gemist heb en nu pas in dit topic kijk (en de hoeveelheid reacties zie) kan ik mijn conclusie nu wel definitief trekken denk ik. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Bootje schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:14:
Afgelopen seizoen was ik mezelf hevig aan het afvragen of ik dit seizoen weer zou gaan kijken en het feit dat ik de opening gemist heb en nu pas in dit topic kijk (en de hoeveelheid reacties zie) kan ik mijn conclusie nu wel definitief trekken denk ik. :D
Bedankt voor je bijdrage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1004729

Ik moet die van gisteren nog kijken, maar aflevering 1 van seizoen 10 gaat al de betere kant op dan de laatste paar seizoenen. Ben benieuwd of het ook zo door zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:24

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Nu seizoen 9 eindelijk op Netflix staat kan ik weer verder, ben momenteel bij aflevering 4 "The Obliged".
Hoop dat dit seizoen weer een stuk beter word, want sinds de dood van Glen zijn de makers een beetje soft geworden met goorheid. Hoop dat dit snel weer terugkomt,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Anoniem: 1004729 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:04:
Ik moet die van gisteren nog kijken, maar aflevering 1 van seizoen 10 gaat al de betere kant op dan de laatste paar seizoenen. Ben benieuwd of het ook zo door zet
Ik vond A1 ook vrij sterk maar A2 was IMHO een stuk saaier, een hele aflevering alleen maar over de achtergrond van met name Alpha en hoe ze Gamma ontmoet heeft. Zat ook weinig actie in.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:43

odan

The dark side is within all!

hoe Alpha Beta ontmoet, Gamma wordt later in de ep benoemd ;)

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:45

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Dat ja :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-06 16:53
G_Dragon schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:26:
Nu seizoen 9 eindelijk op Netflix staat kan ik weer verder, ben momenteel bij aflevering 4 "The Obliged".
Hoop dat dit seizoen weer een stuk beter word, want sinds de dood van Glen zijn de makers een beetje soft geworden met goorheid. Hoop dat dit snel weer terugkomt,
Oh ja, er zitten leuke verrassingen tussen. Goede seizoen. Ik zit nu al bij aflevering 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chaoss schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Ik vond A1 ook vrij sterk maar A2 was IMHO een stuk saaier, een hele aflevering alleen maar over de achtergrond van met name Alpha en hoe ze Gamma ontmoet heeft. Zat ook weinig actie in.
Heb hem nu net ook gezien idd.
Valt ineens weer flink tegen dit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Chaoss schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 21:01:
[...]

Vond het echt de beste aflevering van de laatste seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Wederom, in mijn ogen, een ontzettend goede episode. Veel karakter ontwikkeling weer, Carol krijgt veel aandacht deze aflevering. En goed ook, vond ik. Haar beste zin in de aflevering "The bitch has to die.".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrummie schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 15:55:
Wederom, in mijn ogen, een ontzettend goede episode. Veel karakter ontwikkeling weer, Carol krijgt veel aandacht deze aflevering. En goed ook, vond ik. Haar beste zin in de aflevering "The bitch has to die.".
Ik ben benieuwd of ze de positieve lijn weer door blijven trekken eindelijk.
Is lang geleden dat er weer goed geknald werd in TWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Anoniem: 1004729 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:34:
[...]

Ik ben benieuwd of ze de positieve lijn weer door blijven trekken eindelijk.
Is lang geleden dat er weer goed geknald werd in TWD
Het leuke momenteel vind ik de onvoorspelbaarheid (voor mijn gevoel dan). Eigenlijk geen idee, ondanks dat ik de trailer zag, wat er gaat gebeuren in de komende afleveringen, behalve dat ik een confrontatie tussen Alpha en Carol verwacht.

Terwijl je in mijn herinneringen de seizoenen 7 en 8 eigenlijk van te voren kon uittekenen hoe het ongeveer zou lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scrummie schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:38:
[...]

Het leuke momenteel vind ik de onvoorspelbaarheid (voor mijn gevoel dan). Eigenlijk geen idee, ondanks dat ik de trailer zag, wat er gaat gebeuren in de komende afleveringen, behalve dat ik een confrontatie tussen Alpha en Carol verwacht.

Terwijl je in mijn herinneringen de seizoenen 7 en 8 eigenlijk van te voren kon uittekenen hoe het ongeveer zou lopen.
Ja er is al het een en ander gebeurt in de laatste aantal afleveringen wat me positief verraste dus ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Hier seizoen 9 ook aan het bingen na een jaartje overgeslagen te hebben. Bevalt eigenlijk wel weer gek genoeg.

Verbaast me dat ik niks lees hier over de strip die van de zomer zomaar opeens een einde maakte aan het verhaal.

Was een redelijke surprise move, heb de strip zelf altijd wel gelezen met wat tussenpozen en toen ik in augustus weer eens ging bijlezen kwam ik erachter dat de serie dus geëindigd was. Nu zitten er al flink wat afwijkingen tussen de serie en de strip, maar ik vond het einde zoals uitgewerkt eigenlijk wel prima.

Voor de serie zal het wel anders lopen, dat is natuurlijk cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:28
De aflevering viel mij ook niets tegen. Eindelijk weer eens ouderswets gekeken zonder de behoefte om een telefoon te pakken oid. Enige wat ik me nog afvraag; heeft ze nou wel of niet lopen vechten in de gymzaal?

Bij die whisperers heb ik ook het idee dat je er 3/4 hoeft te vermoorden om de groep "dood" te krijgen. Neem Alpha, Beta en Gamma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Anoniem: 224360 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 15:40:
Hier seizoen 9 ook aan het bingen na een jaartje overgeslagen te hebben. Bevalt eigenlijk wel weer gek genoeg.

Verbaast me dat ik niks lees hier over de strip die van de zomer zomaar opeens een einde maakte aan het verhaal.

Was een redelijke surprise move, heb de strip zelf altijd wel gelezen met wat tussenpozen en toen ik in augustus weer eens ging bijlezen kwam ik erachter dat de serie dus geëindigd was. Nu zitten er al flink wat afwijkingen tussen de serie en de strip, maar ik vond het einde zoals uitgewerkt eigenlijk wel prima.

Voor de serie zal het wel anders lopen, dat is natuurlijk cashen.
Comics hebben een apart topic volgens mij :). Ook ivm. spoilers over de gelijkenissen tussen beide.
Robbie T schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 16:15:
De aflevering viel mij ook niets tegen. Eindelijk weer eens ouderswets gekeken zonder de behoefte om een telefoon te pakken oid. Enige wat ik me nog afvraag; heeft ze nou wel of niet lopen vechten in de gymzaal?

Bij die whisperers heb ik ook het idee dat je er 3/4 hoeft te vermoorden om de groep "dood" te krijgen. Neem Alpha, Beta en Gamma?
Dat vond ik wel leuk eigenlijk, ook ik twijfel namelijk nog steeds wat er nou echt was en wat niet en ik dacht zelf dat het wel gebeurde, dus inclusief de whisperer. Volgens mij doelde de laatste scene daar ook op, dat het wel echt gebeurt was. Het vechten overigens sowieso, ze was niet voor niets gewond aan haar arm natuurlijk. Vraag is volgens mij meer of de walkers door de Whisperers gestuurd werden of dat ze daar gewoon waren.

Weet niet of dat bewust of onbewust was, maar vlak na de aflevering zat ik net zo te twijfelen als Michonne en Daryl (die ik nogal twijfelend vond toen hij de vraag van Carol beantwoorde of hij haar geloofde), en als dat de bedoeling was is dat echt uitstekend gedaan wat mij betreft.

En ja, klopt, qua dynamiek in de groep lijkt het erg te draaien om die 3 en dat de rest 'meeloopt'.

[ Voor 43% gewijzigd door Scrummie op 22-10-2019 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-06 13:22

PinusRigida

I put the p in pool.

Weet je wat ik zie aankomen?

...misschien is het wishful thinking...

Ik hoop het echt te zien gebeuren...

Standoff Negan vs Alpha...

Eén van vorige afleveringen
spoiler:
opvallend 'Lucille-momentje' wanneer Negan die koevoet opraapte, nu is ie ontsnapt en heeft ie Alpha's dochter aan z'n kant... Dat kan slechts een paar kanten uit gaan...
...

Benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tot nog toe wel een aardig seizoen. Hoop alleen wel dat het na dit seizoen klaar is met die wisperers anders gaat het net als de saviours gewoon te lang duren.

Wel is TWD de laatste jaren steeds meer een mensen tegen mensen serie geworden ipv een mensen tegen zombies serie zoals daarvoor. De Walkers krijgen steeds meer een decoratieve ipv een functionele rol.

En stiekem hoop ik dat er weer eens een groep gaat vertrekken opzoek naar nieuwe plekken of nieuw leven. Die survivaltochten vond ik toch het leukste aan de serie. Deze dorpjes geloof ik ondertussen wel maar zal wel een budgettaire reden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

beetje slordig om bomen die hoog genoeg zijn om je omheining neer te halen te laten staan...

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

odan schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:10:
beetje slordig om bomen die hoog genoeg zijn om je omheining neer te halen te laten staan...
Dat lijkt me idd Fortification 101 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-06 07:52

Dreanor

Joene

.oisyn schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:21:
[...]

Dat lijkt me idd Fortification 101 8)7
Al is het alleen al voor het zicht, wat heb je aan uitkijkposten en hoge muren als je nog geen 3 meter ver kan kijken naar een bos :P

Afgezien van het feit hoeveel dekken het een potentiële gluurder of vijand geeft.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan

odan

Dreanor schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 12:12:
[...]

Al is het alleen al voor het zicht, wat heb je aan uitkijkposten en hoge muren als je nog geen 3 meter ver kan kijken naar een bos :P

Afgezien van het feit hoeveel dekken het een potentiële gluurder of vijand geeft.
inderdaad.

als ze nu net begonnen waren op die plaats was het nog iets te begrijpen, maar ze zitten al jaren en jaren op die plek, gebruiken hout genoeg, er is dus geen enkel geldig excuus waarom zo'n boom er nog zou staan.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

odan schreef op woensdag 30 oktober 2019 @ 13:01:
[...]
als ze nu net begonnen waren op die plaats was het nog iets te begrijpen, maar ze zitten al jaren en jaren op die plek, gebruiken hout genoeg, er is dus geen enkel geldig excuus waarom zo'n boom er nog zou staan.
Er is ook geen enkel excuus waarom die boom überhaupt heeft kunnen omvallen. Het is niet alsof je een boom in een minuutje omhakt, dus die whisperers hadden al lang gehoord moeten zijn.

Voor de rest een redelijke aflevering; lang niet zo leuk als de voorgaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-06 22:39
Laten we eerlijk zijn, de hele serie zit vol met dit soort "fouten"... Er worden keuzes gemaakt die volgens mij door niemand daadwerkelijk gemaakt zouden worden in zo'n situatie. Maar goed, dan wordt het een heule saaie serie als alles op supersafe wordt gespeeld en iedereen rationeel handelt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 13:38
Maar toch geniet ik meer van dit seizoen dan van de vorige tot nu toe :)
Misschien komt dit juist omdat er ondertussen zoveel main characters uit de serie zijn. Vroeger had je nogal eens het gevoel dat je de "A-list' had, die redelijk vele plot armour hadden. De meest intieme cirkel rond Rick, die mensen dus.
Dan had je hier en daar een "potential" die er wel eens langer in kon blijven en je had zeker en vast de grote hoop zombie-fodder. De mensen die er alleen bijliepen om de plot vooruit te stuwen en om door een zombie opgevreten te worden.

Nu dat van die hele A-list er nog weinig volk overschiet en de centrale spil (Rick) is weggevallen, voelt het minder A-B-C tier achtig aan. Het gaat nu meer om de gemeenschappen dan om de personages lijkt me, ik vind het geen slechte ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik vind het ook wel vermakelijk. Maar al die soap-achtige relaties hoeven voor mij niet zo. Don't get me wrong, Magna is sexy as fuck :P, maar het blijft gewoon filler.

En wat is Siddiq's probleem nou de hele tijd? Gevalletje PTSS of is er iets anders aan de hand? Ik kreeg even het gevoel alsof hij toch op een of andere manier last krijgt van het zombie-virus.

.edit: oeh interessant, een blogpost herinnerde me aan een van de flashbacks die hij zag: een bebloed mes in zijn hand en Alpha die zegt dat ie het goed heeft gedaan. Siddiq was natuurljik de enige die in leven is gehouden om het na te vertellen. Zou hij een van de hoofden hebben moeten afhakken? En misschien dan wel die van Henry, aangezien zijn problemen lijken te intensiveren sinds Carol terug is?

[ Voor 36% gewijzigd door .oisyn op 31-10-2019 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie

Scrummie

Think different

Na de aflevering van gisteren heb ik zo idioot veel zin in de aflevering van volgende week.. al even geleden dat ik er echt naar uitkeek. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Scrummie schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:39:
Na de aflevering van gisteren heb ik zo idioot veel zin in de aflevering van volgende week.. al even geleden dat ik er echt naar uitkeek. :D
Ik vind het ook wel weer tof. Ben benieuwd welke kant het op gaat :)

Al vind ik de verhalen van de schrijvers niet zo positief (dat het voor altijd door zou kunnen gaan, ze zien het schijnbaar wel als een soort soap).

/▌

Pagina: 1 ... 95 ... 100 Laatste

Let op:
Aflevering uitgezonden op televisie (in de US)? Dan is een spoiler-tag niet noodzakelijk. Anders wel. Dezelfde tijdlijn geldt voor de comics.