Buitenlandse TV Series 2012 - 2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 36 Laatste
Acties:
  • 180.629 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

wontcachme schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:39:
Overigens wil ik degene die Africa heeft genoemd bedanken. Had deze serie compleet gemist en vanavond 2 eps gekeken. Wat een geweldige beelden. Al helemaal de landschappen. Ook Attenborough blijft gewoon een baas. Nooit geweten dat Afrika zoveel landschappen had.

Mooiste momenten waren nog:
- Die Meerkoeten
- De Baby Berggorilla

En ik kan niet ontkennen dat ik geen natte ogen kreeg met die olifant scene :'( :'(
Graag gedaan :p Ik heb nog maar 1 aflvering gezien
Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:42:
[...]

/me has cancelled:

- The Following (duurde te lang, domme detective show enz enz)
- New Girl (nooit gezien, geen interesse)
- The Mindy Project (nooit gezien, geen interesse)
- Raising Hope (nooit gezien. geen interesse)
- Arrow (alweer een verkrachting van een comic)

[...]
Geef Raising Hope even een kans, kijk de pilot. Als ik het moet omschrijven zou ik het intelligente poep en pies humor noemen. Ik vind het erg grappig.

Er staat al 3 seizoenen lang bij de intro "and introducing Chloris Leachman. Ik zal de grap niet uitleggen want dat is niet leuk, maar dat is al een leuke grap.

Nou ja, TLDR: kijk de pilot

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Raven schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:44:
[...]

:') , wie heeft dat vertaald? :+
Om nog maar te zwijgen over een typo in de titel van een boekje :) (Ipv van "Volle Maan" staat er op het 20ste boekje "Volle Mann" 8)7)

En de oh zo veel vreemde zin constructies die helemaal op niets trekken. Moet er dringend eens werk van maken om ze in het Engels vast te krijgen :p

(Pieter van Oudheusden en Studio de Raaf :+)
Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:48:
[...]

Te veel geweld en seks? Je bent denk ik een uitzondering, ik ken werkelijk geen enkele vent die daarover zou klagen. Er kan nooit teveel geweld en seks zijn.
Doet me denken aan "The Borgias", hoeveelheid geweld + seks ligt daar ook best hoog :p

[ Voor 27% gewijzigd door JimDB op 05-03-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die namen klinken bekend :X (de Raaf? :+ _O- )
(Weet alleen niet zo gauw waarvan.)

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 05-03-2013 17:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pieter is toch een striptekenaar? Vaag dat hij vertalingen doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 16:59:
Die namen klinken bekend :X (de Raaf? :+ _O- )
(Weet alleen niet zo gauw waarvan.)
Heb geen idee :) Misschien brengt dit wel het antwoord voor jou ?

Haha, wat ik net vind: 8)7
Weetjes
Pieter houdt van kokkels, regen op het dak, meeuwen en vreemde woorden zoals ‘naftakraker’.

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:00:
pieter is toch een striptekenaar? Vaag dat hij vertalingen doet.
Haal de info gewoon uit de binnenkant van het boekje, misschien zorgt hij wel voor de grafische weergave van woorden als "PAM" en "PLAF" (die gebruikt worden voor gevechten) ? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Staat niets bekends tussen.

Vind trouwens de uitwerking van die draak wel leuk. In DB alleen de standaard zinnen van waarom heb je me wakker gemaakt en wat is je wens, later wat meer dan alleen de standaard zinnen :) Volgens mij hebben ze die draak zelfs eens laten blozen :P

Switched at Birth is nogal een stille aflevering deze week :o

[ Voor 116% gewijzigd door Raven op 06-03-2013 12:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kent iemand House Husbands? Volgens wikipedia zou dat een soort australische versie van Modern Family zijn die daar behoorlijk goed ontvangen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Magic op 06-03-2013 11:44 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 17:26:
Staat niets bekends tussen.

Vind trouwens de uitwerking van die draak wel leuk. In DB alleen de standaard zinnen van waarom heb je me wakker gemaakt en wat is je wens, later wat meer dan alleen de standaard zinnen :)
Zelf ken ik ook alleen "Zelfmoordkonijntjes" van die lijst ...

Ik neem aan dat je Shenron (De Heilige Draak in het Nederlands :p) bedoelt ? Hehe, het is ook zo druk voor hem hé 8)7. Wel vreemd eigenlijk dat Piccolo hem zo gemakkelijk kan vermoorden, had wel wat anders verwacht van zulke gigantische draak, die er ook nog eens episch uitziet :)
Volgens mij hebben ze die draak zelfs eens laten blozen :P
Serieus ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Hmm.. tja... ik weet het niet.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

JimDB schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:04:
[...]

Zelf ken ik ook alleen "Zelfmoordkonijntjes" van die lijst ...

Ik neem aan dat je Shenron (De Heilige Draak in het Nederlands :p) bedoelt ? Hehe, het is ook zo druk voor hem hé 8)7. Wel vreemd eigenlijk dat Piccolo hem zo gemakkelijk kan vermoorden, had wel wat anders verwacht van zulke gigantische draak, die er ook nog eens episch uitziet :)

[...]

Serieus ? :D
Shenron inderdaad.

Jep, er waren wel wat momenten waarbij hij het wat moeilijk kreeg :P , weet alleen niet meer precies in welke afleveringen. Iig eentje waarbij Bulma leek te flirten met Shenron _O- waarna er zo'n overduidelijke zweetdruppel op zijn slaap verscheen.

Nooit geweten dat Baba en Roshi broer en zus zijn :+

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 07-03-2013 09:42 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie graag history channel dingen kijkt zoals vikings of american pickers en dergelijke en een ipad heeft: maak een amerikaanse itunes account aan, download daarop hostory channel en die blijft werken als je switcht naar je nl account. Je kan dan alvast episode 2 van vikings zien en top gear amerika en alle andere shows, erg leuk voor erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:14:
[...]

Shenron inderdaad.

Jep, er waren wel wat momenten waarbij hij het wat moeilijk kreeg :P , weet alleen niet meer precies in welke afleveringen. Iig eentje waarbij Bulma leek te flirten met Shenron _O- waarna er zo'n overduidelijke zweetdruppel op zijn slaap verscheen.
Ik zal eens zoeken, vast niet moeilijk om te vinden doordat ie maar in weinig episodes verschijnt :)

Dat doet me trouwens denken aan wanneer Bulma zit te flirten met die Generaal Blauw in die grot onder water, waarna ze pas beseft dat die homo is en zegt
Bulma: Eerlijk gezegd lijk ik op een vrouw ... Maar ben ik een man!
Generaal Blauw: Met zulke tieten?! Ik maak je af!
Geweldige pasages :D
Nooit geweten dat Baba en Roshi broer en zus zijn :+
Werd zeker verteld in de aflevering wanneer ze het tegen haar 5 vechters opnemen hé ?

Vreemd stel die 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er zitten inderdaad de nodige geweldige pasages in :D

Jep, de ep met die 5 vechters :)
Inderdaad een vreemd stel _O-

Ondertussen bij Goku vs Krillin aanbeland. Toenstraks een nogal schietgrage Launch gezien, geweldig :+

[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 07-03-2013 17:55 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 17:54:
Er zitten inderdaad de nodige geweldige pasages in :D

Jep, de ep met die 5 vechters :)
Inderdaad een vreemd stel _O-

Ondertussen bij Goku vs Krillin aanbeland. Toenstraks een nogal schietgrage Launch gezien, geweldig :+
Haha, ja Launch heeft inderdaad wel eens haar kuren. Al is het wel opmerkelijk dat ze opeens zich wél kan controleren wanneer ze heeft geniesd, de training van Roshi zal geholpen hebben zeker 8)7

Het gevecht tussen Krillin en Chaozu is trouwens wel een topper hé, wiskunde ftw !! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Welke persoonlijkheid doel je nu op? De blonde? Die is wel wat rustiger geworden ja (op sommige momenten na :+ ), misschien omdat er geen manier was om van Roshi's eiland te komen zonder te zwemmen?
* Raven denkt aan "if you can't beat them, join em."

Haha ja, dat was een goeie :D
Maar de nodige ep's terug, 't vorige tournament. Een striptease, dude die nogal stonk (Bacterian oid) en er was nog een maf gevecht. Wie verzint 't _O-

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 07-03-2013 20:52 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:52:
Welke persoonlijkheid doel je nu op? De blonde? Die is wel wat rustiger geworden ja (op sommige momenten na :+ ), misschien omdat er geen manier was om van Roshi's eiland te komen zonder te zwemmen?
* Raven denkt aan "if you can't beat them, join em."

Haha ja, dat was een goeie :D
Maar de nodige ep's terug, 't vorige tournament. Een striptease, dude die nogal stonk (Bacterian oid) en er was nog een maf gevecht. Wie verzint 't _O-
De blonde, ja, ze kunnen haar nu precies "sturen" :)
Haha, misschien is dat het wel. Vond het al zo raar dat ze er eigenlijk niets van zei dat ze naar huis toe moest ofzo :p

Ik vraag het me echt af, die Japanners moeten toch echt een twisted mind hebben denk ik, want sinds wanneer worden er stripteases gedaan in het midden van een gevecht ? 8)7

Dat staat dan ook weer eens in contrast met Pilaf die een werpkusje obsceen vond in de derde episode als ik me niet vergis }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07 12:21
Jammer, Zero Hour (2013) is gecanceld, misschien dat ze van de zomer de nog resterende afleveringen gaan uitzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
xippie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:46:
Jammer, Zero Hour (2013) is gecanceld, misschien dat ze van de zomer de nog resterende afleveringen gaan uitzenden.
Had hem al na de 1e aflevering niet meer verder gekeken, zag al van mijlenver aankomen dat ie gecancelled zou worden (volgens mij ook vrijwel iedereen in dit topic :P) En heb al genoeg series gezien zonder afsluiting eigenlijk :P Daarnaast was de serie ook niet zo sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is leuk voor diegene die muziek uit series zoeken:

http://www.tunefind.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
xippie schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:46:
Voor zover ik weer blijft een zender in Canada nog gewoon doorzenden. ABC heeft het wel gecanceled ja.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Verwijderd schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 11:33:
Dit is leuk voor diegene die muziek uit series zoeken:

http://www.tunefind.com/
Vet !!

Echt elk liedje uit iedere episode staat daar bijna op, zal wel veel moeite hebben gekost _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JimDB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:33:
[...]

Vet !!

Echt elk liedje uit iedere episode staat daar bijna op, zal wel veel moeite hebben gekost _/-\o_
Dat valt wel mee, het is de community die de nummers post ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Phyxion schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:49:
[...]

Dat valt wel mee, het is de community die de nummers post ;)
Ja, maar hoeveel films en series staan er wel niet op ? :)
+
Mensen kunnen een liedje herkennen, maar het kan zijn dat het helemaal dat liedje niet is, maw alles moet ook nog een keer nagekeken worden.

Wel zeer mooi gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JimDB schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:51:
[...]

Ja, maar hoeveel films en series staan er wel niet op ? :)
+
Mensen kunnen een liedje herkennen, maar het kan zijn dat het helemaal dat liedje niet is, maw alles moet ook nog een keer nagekeken worden.

Wel zeer mooi gedaan!
Daarom kan er gevote worden door de community ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Phyxion schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:00:
[...]

Daarom kan er gevote worden door de community ;)
Gotta love the community :D

Wat me wel net opvalt: Het zijn bijna alleen recente series die beschikbaar zijn, best jammer :/

[ Voor 20% gewijzigd door JimDB op 10-03-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een handige sites om in je bookmarks te hebben. Niet dat het heel vaak voorkomt dat ik iets hoor waar ik nieuwsgierig naar ben, maar bij Banshee bijvoorbeeld was een liedje van Cold Specks en die heb ik nu op cd gekocht en ligt hier voor me.

Ik kwam hem tegen toen ik meer muziek van Banshee zocht en zag toen dat er heel veel series e.d. inzitten, na 20 jaar op internet sta ik nog steeds versteld van sites die ik ontdek.

Echt bizar om te zien hoeveel liedjes er in een film zitten, soms wel meer dan 40 stuks 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb gister de laatste aflevering van ReGenesis gekeken, en wil graag weer zo'n soort serie zien. Dus over wetenschap, in dit geval virus onderzoeken, waar de wetenschap ook echt klopt, Dus niet zoals CSI, Numbers, NCIS, Bones, etc....

Iemand tips?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
NoFearCreations schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:46:
Ik heb gister de laatste aflevering van ReGenesis gekeken, en wil graag weer zo'n soort serie zien. Dus over wetenschap, in dit geval virus onderzoeken, waar de wetenschap ook echt klopt, Dus niet zoals CSI, Numbers, NCIS, Bones, etc....

Iemand tips?
Misschien vind je wel iets op IMDb, als je naar de pagina van ReGenesis gaat en dan kijkt bij "People who liked this also liked ..."

Bijv. Eleventh Hour, Dollhouse, ...

Geen idee of je zoiets bedoelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFearCreations schreef op zondag 10 maart 2013 @ 13:46:
Ik heb gister de laatste aflevering van ReGenesis gekeken, en wil graag weer zo'n soort serie zien.
Die ken ik niet, lijkt me interessant, ga ook even een aflevering bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
JimDB schreef op zondag 10 maart 2013 @ 14:26:
[...]

Misschien vind je wel iets op IMDb, als je naar de pagina van ReGenesis gaat en dan kijkt bij "People who liked this also liked ..."

Bijv. Eleventh Hour, Dollhouse, ...

Geen idee of je zoiets bedoelt :)
Dan wel de Britse Eleventh Hour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, helemaal vergeten dat deze serie ook nog bestond:

Later maar eens kijken of ik die ook ergens kan vinden :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Als je van natuurdingetjes houdt moet je echt Penguins spy in the huddle kijken, een miniserie van de bbc en is erg leuk gedaan :)

[ Voor 17% gewijzigd door Teckna op 10-03-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:05:
Lol, helemaal vergeten dat deze serie ook nog bestond:
[video]
Hmm waar ken ik dit toch van:

EDIT: Sorry, geeft een foutmelding, maar werkt wel op YouTube zelf :X

[ Voor 8% gewijzigd door JimDB op 10-03-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Embedding disabled, is geloof ik met alle (Mighty Morphin) Power Rangers intro's, had ik een tijd terug ook last van :P Maar inderdaad, lijkt er nogal veel op.

Amy Jo is trouwens niet veel verandert zeg, ze ziet er nog steeds geweldig uit O+ Ergens deze zomer komt haar 3e cd uit (mijn langste pre-order ooit :+ ) en ze is druk bezig geweest met het maken van een film: IMDB: Bent (2012)

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 10-03-2013 18:07 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:44
Raven schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:03:
Embedding disabled, is geloof ik met alle (Mighty Morphin) Power Rangers intro's, had ik een tijd terug ook last van :P Maar inderdaad, lijkt er nogal veel op.

Amy Jo is trouwens niet veel verandert zeg, ze ziet er nog steeds geweldig uit O+ Ergens deze zomer komt haar 3e cd uit (mijn langste pre-order ooit :+ ) en ze is druk bezig geweest met het maken van een film: IMDB: Bent (2012)
LoL.. Nooit FlashPoint gezien :) Jules Callaghan speelt ze daar...

Maar al 42 jaar man... Ziet er op het doek nog goed uit.. Vraag me af hoe ze er uit ziet als ze uit bed komt :+

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Raven schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:03:
Vreemd ... Copyrights ofzo ?

Zijn trouwens precies 2 kopieën, draaide waarschijnlijk goed dus kon er wel een soortgelijke serie vanaf 8)7
To_Tall schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:12:
[...]
Maar al 42 jaar man... Ziet er op het doek nog goed uit.. Vraag me af hoe ze er uit ziet als ze uit bed komt :+
Haha, ik denk dat dat wel vaker is, ook met jongere actrices _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door JimDB op 10-03-2013 19:17 . Reden: Nvm gevonden :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
To_Tall schreef op zondag 10 maart 2013 @ 18:12:
[...]

LoL.. Nooit FlashPoint gezien :) Jules Callaghan speelt ze daar...

http://1.bp.blogspot.com/...amy_jo_johnson_shower.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik denk nu krijgen we wat te zien (shower.png), maar helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Raven schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:05:
Ik zou zeggen: Zoek eens in de kinderafdeling van Netflix...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Netflix.... had ergens gelezen dat ie daar te vinden zou zijn, ben benieuwd of de methode die ik gebruik om Hulu te kunnen openen ook werkt met Netflix :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Afgelopen weekend Breaking bad s05 (tot zover iig) gekeken en begonnen met Alcatraz. Beide topper. Alcatraz bevalt me tot nu toe best goed.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31
Raven schreef op zondag 10 maart 2013 @ 21:33:
Netflix.... had ergens gelezen dat ie daar te vinden zou zijn, ben benieuwd of de methode die ik gebruik om Hulu te kunnen openen ook werkt met Netflix :P
Jup, V.R. Troopers staat op Netflix. Sta er soms versteld van hoeveel van die series en tekenfilms uit de jaren 80 en 90 ik ken en gekeken heb en dit was er zeer zeker ook een van :P

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:)

Jammer dat ze in House of Lies niet lieten zien hoe Kristen/Jeannie de inhoud van dat pakketje uitprobeerde :/

Shameless: Debbie aan het improviseren _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 11-03-2013 10:12 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
Gefeliciteerd Raven! :)

Maar hoe kom je bij Hulu? Proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zoiets mag hier niet besproken worden ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Speciaal voor Krusher :P

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-09 14:22
lj_tree schreef op maandag 11 maart 2013 @ 08:58:
Afgelopen weekend Breaking bad s05 (tot zover iig) gekeken en begonnen met Alcatraz. Beide topper. Alcatraz bevalt me tot nu toe best goed.
Helemaal mee eens. De Amerikaanse kijkers niet trouwens voor wat betreft Alcatraz. Die is al gecanceled :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
buzzbuzz68 schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:24:
[...]
Helemaal mee eens. De Amerikaanse kijkers niet trouwens voor wat betreft Alcatraz. Die is al gecanceled :'(
Net toen je eindelijk wat meer ging begrijpen van wat er gebeurt was, blijkt het de season finale te zijn en meteen ook het definitieve einde. Echt balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

* Anthirian vraagt zich af wie er ditmaal hapt en series met open eindes noemt

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Precies, laten we niet Las Vegas en Firefly vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
- Stargate Universe
- Primeval New World
- Terra Nova
- Reaper
- The Pretender

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Terminator :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Eigenlijk moet er eens een counter gemaakt worden voor iedere keer dat er in deze reeks het open einde van Las Vegas genoemd is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arggghh AUTOTUNE :r

Dan maar op mute :P
Teckna schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:13:
Eigenlijk moet er eens een counter gemaakt worden voor iedere keer dat er in deze reeks het open einde van Las Vegas genoemd is :p
Kompleet met zwaailichten en alarm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 15:32
wontcachme schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:46:
- Stargate Universe
- Primeval New World
- Terra Nova
- Reaper
- The Pretender
jericho....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:13

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik ga eigenlijk meer voor Lena Headey :$

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 20:25

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als we zo gaan beginnen past John Doe er ook in. Zo'n fantastische serie die vroegtijdig gecancelled werd. Bleh! Het is volgens mij al een jaar of 10 geleden, maar ik baal nog steeds.
Zijn die kinderen opgeteld niet ongeveer de helft van Krushers leeftijd? :+

[ Voor 27% gewijzigd door PromWarMachine op 11-03-2013 15:36 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Haha, inderdaad, John Doe was fucking spannend en toen opeens gecanceld, waardoor er een gapend gat achterbleef :+

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PromWarMachine schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:35:
[...]
...

Zijn die kinderen opgeteld niet ongeveer de helft van Krushers leeftijd? :+
Ik ben heul geen 80 }:| :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
John doe is maar goed ook, de schrijvers hebben het einde gepublicieerd. Blij dat er geen afleveringen meer zijn gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Lol :+, sommige mensen hebben echt veel vrije tijd precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touchdomex schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:26:
[...]

Ik ga eigenlijk meer voor Lena Headey :$
Ook leuk :) , maar Summer vind ik de leukste van de 2 ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Na een discussie laatst
As expected, Star Wars The Clone Wars is no longer being produced for Cartoon Network according to a blog post on the official Star Wars website, and the Star Wars: Detours series announced at last year's Celebration VI has been postponed indefinitely. An ending for The Clone Wars is in the works, with the blog post promising " more information on where fans can soon find this bonus content."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:33
naja het krijgt tenminste een einde.. dat vind ik al heel wat vrijwel geen een vroegtijdig gecancelde tv serie krijgt dat tegenwoordig geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
We zijn op de helft van Alcatraz seizoen 1. Nog 6 afleveringen te gaan. Ik zie erg op tegen het einde gezien er wss geen 2e seizoen gemaakt gaat worden en het blijkbaar eindigd met een behoorlijk cliffhanger. Vind het tot nu toe een best lekkere serie afgezien van wat zaken die te voordehandliggend gebracht worden (bv verf op haar vinger in epi 5 of 6). Verder wel een leuke serie.

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:14

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Evil Cowman schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 06:48:
[...]

naja het krijgt tenminste een einde.. dat vind ik al heel wat vrijwel geen een vroegtijdig gecancelde tv serie krijgt dat tegenwoordig geloof ik
Er is nog niets bekend over wat we krijgen, het is zeker dat er al heel wat anders spul geproduceerd is, en Dave zegt zelf dat er nog meer story arcs geproduceerd zullen worden, hoe we die kunnen zien laten ze nog weten, maar er is niemand die iets zegt over een einde, over nieuwe seizoenen of over films of wat dan ook. Het enige dat duidelijk is is dat ze weg gaan bij Cartoon Network en dat we anders verder gaan dan voorheen omdat Lucasfilms het druk heeft met Episode 7 en verder.

Dat punt is ook wat wazig want ze kunnen het best druk hebben met Ep7, maar het team van The Clone Wars kun je niet aan het werk zetten aan Ep7, misschien een klein gedeelte, maar dan blijven er een hele boel over die ineens niets meer te doen hebben en die aan het werk zetten aan een ander project is ook nogal een wazige move dan.

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 12-03-2013 08:27 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

lj_tree schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:12:
We zijn op de helft van Alcatraz seizoen 1. Nog 6 afleveringen te gaan. Ik zie erg op tegen het einde gezien er wss geen 2e seizoen gemaakt gaat worden en het blijkbaar eindigd met een behoorlijk cliffhanger. Vind het tot nu toe een best lekkere serie afgezien van wat zaken die te voordehandliggend gebracht worden (bv verf op haar vinger in epi 5 of 6). Verder wel een leuke serie.
Ervan uitgaande dat je waarschijnlijk bedoelt, de serie is 100% gecancelled en er komt gegarandeerd geen nieuw seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
Phyxion schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:29:
[...]

Ervan uitgaande dat je waarschijnlijk bedoelt, de serie is 100% gecancelled en er komt gegarandeerd geen nieuw seizoen.
Snik:( Eeuwig zonde! Ik ga absoluut niet blaten dat het de beste serie ooit is...of daar ook maar in de buurt komt. Maar tot nu toe is het toch wel een lekkere 7 waard. Een boeiende serie om tussendoor te loeren. Eeuwig zonde dat ze daar niet mee doorgaan:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25
Raven schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:23:
[...]

Ook leuk :) , maar Summer vind ik de leukste van de 2 ;)
Eens :) - Lena is natuurlijk niet mis (vooral in de TSCC ziet ze er goed uit) maar sinds Games of Thrones kan ik haar wel schieten en hoop ik iedere keer dat er een terminator verschijnt met zwaard :+ (zo goed kan ze dus een bitch spelen....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O-
Dat heb ik met Twilight, zit telkens op Buffy te wachten :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
Raven schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:36:
_O-
Dat heb ik met Twilight, zit telkens op Buffy te wachten :+
Ja of deze

Afbeeldingslocatie: http://www.comicbookmovie.com/images/users/uploads/9186/twilight-ending-blade.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Buffy is leuker ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Jammer :(
Al verwacht ik wel veel van Episode 7, hopelijk kunnen ze er iets moois van maken :3
Zag hem ook net op Facebook staan :+

[ Voor 8% gewijzigd door JimDB op 12-03-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Justified dikke uitzending en volgende week zo te zien ook. Eindelijk is Justified weer op de goede weg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:24:
Justified dikke uitzending en volgende week zo te zien ook. Eindelijk is Justified weer op de goede weg :).
Inderdaad. Dit seizoen mag misschien wat zwakker zijn, maar de preview van volgende week bekijkend lost die aflevering dat volgens mij wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Phyxion schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 08:29:
[...]

Maar goed ook. De eerste aflevering was leuk, de rest een opeenstapeling van herhaling. Iedere aflevering weer een mannetje zoeken :O Ben na de 4de deja-vu ofzo maar gestopt.

Ik vind het wel jammer dat Zero Hour zo snel is gecancelled. Vond het eigenlijk wel spannend en een lekker tempo hebben...

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 13-03-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.kickstarter.co...ronica-mars-movie-project

:D Nou het zal mij benieuwen of het gaat gebeuren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:o :D *O*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moi_in_actie schreef op maandag 11 maart 2013 @ 09:06:
[...]

Jup, V.R. Troopers staat op Netflix. Sta er soms versteld van hoeveel van die series en tekenfilms uit de jaren 80 en 90 ik ken en gekeken heb en dit was er zeer zeker ook een van :P
ja, erg problematisch, gaat veel tijd inzitten :P

Enige wat ik niet kan vinden is inspector gadget tekenfilm en volgens mij de he-man uit de jaren 70/80 (wel de remake). Maar dat kan ik wellicht op youtube vinden, zit momenteel gi joe te herzien.

Die ouwe meuk is erg leuk. Vroeger als kind keek ik ook maar af en toe, dus nu kan ik alles even herzien en in de juiste volgorde etc.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Iets zegt me dat ze die 2 miljoen binnen 2 weken gehaald hebben :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met het tempo waarop het nu gaat zou het vandaag nog weleens gehaald kunnen worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Oh frak, 100.000 in 10 minuten :X :D

Dat wordt dus Veronica Mars in Space!

[ Voor 36% gewijzigd door Spike_wolf op 13-03-2013 19:13 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twitter explodeert ook aardig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 12-09 10:05
Wie heeft er hier al gedoneerd?

Ik wilde $10K doneren, maar die was al vergeven O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik had niet anders verwacht eigenlijk :P
Zou leuk zijn als ze op het aanbod van Chris in gaat en binnenkort bij Nerdist even komt promoten en ouwehoeren.

Ik zit momenteel naar de nieuwste aflevering van de Full of Sith podcast te luisteren, die gaat helemaal over het stopzetten van The Clone Wars en James Arnold Taylor(Obi-Wan) en Catherine Taber (Padme) zijn te gast en praten lekker in het rond, erg tof hoe James regelmatig over schakelt en het een en ander als Obi-Wan lult, het stukje waar hij even als Obi tegen de dochter van een van de hosts praat is erg tof _O_

Maar ze laten hier even wat los van wat zij weten, dat is niet veel maar ze hebben wel alles voor seizoen 6 al opgenomen qua geluid en qua 3D zijn ze in ieder geval al heel ver. Of dat materiaal toch nog als S6 naar buiten gebracht wordt weten ze niet, de kans is natuurlijk ook aanwezig dat ze de story arcs, welke volgens hun heel tof zijn en onder anderen over Yoda en Order 66 gaan, los als films ofzo naar buiten brengen.

Voor wie het nog niet gezien heeft is de brief die James geschreven heeft over het einde van de serie ook zeker het lezen waard: klik

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Sagaris schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 15:50:
[...]

Inderdaad. Dit seizoen mag misschien wat zwakker zijn, maar de preview van volgende week bekijkend lost die aflevering dat volgens mij wel op.
Ik miste aan het begin een beetje een nieuwe grote boef maar de laatste paar afleveringen zijn de dialogen en interacties tussen vooral Raylan, Boyd en Art zo fantastisch goed dat er voor mij geen spectaculaire finale hoeft te zijn.

Ook is Ellen May van 'wat een domme muts' naar 'wat er ook gebeurt, als haar maar niks overkomt' gegaan, ze wordt geweldig goed gespeeld en net als Dewey Crowe in de vorige seizoenen maakt haar onwetendheid haar nog toffer in plaats van irritant.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Heeft er al iemand geroepen dat dit er ook voor firefly moet komen ?

Nee? Duurt lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raymond schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:48:
Heeft er al iemand geroepen dat dit er ook voor firefly moet komen ?

Nee? Duurt lang!
Jij bent vandaag nog niet op Twitter geweest? :z

En daarbij heeft Joss het gewoon veel en veel te druk, no way dat hij daar de komende jaren tijd voor heeft. En zonder Joss kan niet!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Twitter?
Daar heb ik geen account :)

En het eerste miljoen is er al. Ik lees allemaal commentaar van mensen die graag meer hadden gedoneerd, als er international shipping was geweest. Balen, nu lopen ze geld mis

[ Voor 70% gewijzigd door Raymond op 13-03-2013 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:58
Het eerste miljoen is al binnen, die Veronica Mars movie gaat er wel komen denk ik :p

Inderdaad jammer dat behalve de PDF van het script alles alleen in de US geshipt wordt.
Nou ja, dan hoef ik ook maar $10 te doneren :+

[ Voor 44% gewijzigd door Sleepie op 13-03-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raymond schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 19:59:
... Ik lees allemaal commentaar van mensen die graag meer hadden gedoneerd, als er international shipping was geweest. Balen, nu lopen ze geld mis
Gewoon iets als http://www.shipito.com gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand 8k voor mij?

Ik wil graag een dikkiedikdik character in de film :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rob Thomas ‏@RobThomas

Picture me with my pinkie at the corner of my lips, "1 million dollars!"
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
1,3 miljoen al voor Veronica Mars film, die twee miljoen halen ze zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik ben wel heel benieuwd naar de reacties van de personen die er toendertijd de stekker uit getrokken hebben :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 21:49:
Ik ben wel heel benieuwd naar de reacties van de personen die er toendertijd de stekker uit getrokken hebben :P
Iets met haren trekken en veel :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Whihi, in minder dan 10 uur hebben ze het doel bereikt :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Take that stomme stekkertrekkerts :P

*O*

Zouden we nu komen te weten of Veronica ooit een pony heeft gekregen? :D
Pagina: 1 ... 28 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic hebben we het over buitenlandse TV-series, zetten we spoilers tussen spoilerstags, en gaan we het niet hebben over allerlei manieren om eraan te komen. Dat is offtopic, en ongewenst.