Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 07:49:
[...]

Serieus , 6x per dag? Mensen, rustig aan, hij doet het gewoon hoor, onze HOX. En als de update er is krijg je vanzelf een melding.
Ja serieus, ik ben best nieuwsgierig naar de update. Vooral het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Vanaf vandaag sluit mijn stock browser opeens heel vaak uit het niets.
Het raarste is dat alles het doet, hij loopt niet vast, en dan sluit de browser opeens gewoon.
Heeft iemand hetzelfde probleem of een fix?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouTer14
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
@Dasherman

Daar heb ik ook regelmatig last van. Erg vervelend...

[ Voor 38% gewijzigd door WouTer14 op 01-12-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Gebruik ook de standaard browser maar eigenlijk nooit last gehad dat ie zomaar afsluit.
Zou het misschien kunnen komen door de site(s) die je opent dat die de browser laten crashen. Dat zou je kunnen proberen uit te vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Toet3r op 01-12-2012 22:47 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Ik heb het geprobeerd, maar het kan eigenlijk gebeuren bij elke site lijkt het. Voorheen, daarentegen, sloot hij vrijwel nooit zomaar af.

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
timper schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:59:
Heeft iemand ook last van dat de G-sensor het niet meer doet?
Dit soort problemen kun je het beste testen door de HTC een keer in de veilige mode te starten. Dan weet je direct of het probleem door een App wordt veroorzaakt die is geïnstalleerd. Ook al hebben andere mogelijk dit probleem ook, mogelijk gebruiken ze dezeflde app die een probleem heeft.

Door eerst onderstaande stappen te proberen ben je direct een stap verder. Als het dan nog niet werkt dan heb je waarschijnlijk een hardware probleem en kun je alleen nog een reset te doen naar de fabrieksinstellingen. Als het dan nog aanwezig is zul je met HTC contact moeten opnemen.

Werkt het wel dan is het dus een app die problemen heeft en zul je moeten uitvinden welke dat is of je Android omgeving is beschadigd en dan dus een reset doen.

Veilige Mode
Safemode will boot your device up without any 3rd part apps. This is only to diagnose issues you may be experiencing with your phone by determining if it is caused by a 3rd party app or not.

1. Turn fastboot off in your power settings.

2. Power down device.

3. Power device on

4. Once you see the FIRST htc splash screen appear, press and hold volume up(+) ONLY. DONT BE PRESSING ANY OTHER BUTTONS.

5. continue to hold it until the phone boots up. It will give a big vibrate and say safemode at
your screen upon booting:)

6.try to recreate whatever issue you were having. If it recreates, its not a 3rd party app. If it doesnt, its a 3rd party app.

Reboot to exit safemode:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Dasherman schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:18:
Het raarste is dat alles het doet, hij loopt niet vast, en dan sluit de browser opeens gewoon.
Sinds gisteren heb ik exact het zelfde probleem! Wel toevallig zeg... Ga ook eens bovenstaande proberen.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:52
Ik kijg hem dinsdag binnen. Ben heel erg benieuwd. Bewust niet voor de + gekozen vanwege het prijsverschil en de in mijn ogen voldoende specs die de One X heeft. Ik lees deze thread al een hele tijd en blijf verbaasd over ' updategeilheid' van Android gebruikers. Dit is niet de thread om dit te behandelen en Android creeert het zelf, maar toch valt het me ontzettend op. Anyhow, ik ben vooral benieuwd of de One X mijn eerste telefoon wordt waarik en jaar, misschien anderhalf jaar mee ga halen.
Nog wel een vraag over de One X zelf, hoe is het met het warmteprobleem? Is dit nog aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar 'probleem' is imho een groot woord.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:52
Oke, dit heeft verder geen invloed op de werking? Dat er zaken beschadigen bij bijv. Een veeleisende game langdurig spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Te telefoon schakelt zichzelf uit als die te heet wordt, ingebouwde protectie, dus het mag niet nee :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Dasherman schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:18:
Heb daar voorheen ook last van gehad, vandaag de dag valt het wel iets mee. Zo nu en dan sluit hij wanneer ik op facebook zit maar verder zie ik het niet vaak gebeuren.

Helaas kan ik je niet vertellen wat de oplossing is, aangezien dit bij mij eigenlijk spontaan verminderde (zelfs na hard-reset had ik nog problemen overigens).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Monda schreef op zondag 02 december 2012 @ 08:38:
[...]

Sinds gisteren heb ik exact het zelfde probleem! Wel toevallig zeg... Ga ook eens bovenstaande proberen.
Dat safemode booten bedoel je?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soskes schreef op zondag 02 december 2012 @ 08:56:
Ik kijg hem dinsdag binnen. Ben heel erg benieuwd. Bewust niet voor de + gekozen vanwege het prijsverschil en de in mijn ogen voldoende specs die de One X heeft. Ik lees deze thread al een hele tijd en blijf verbaasd over ' updategeilheid' van Android gebruikers. Dit is niet de thread om dit te behandelen en Android creeert het zelf, maar toch valt het me ontzettend op. Anyhow, ik ben vooral benieuwd of de One X mijn eerste telefoon wordt waarik en jaar, misschien anderhalf jaar mee ga halen.
Nog wel een vraag over de One X zelf, hoe is het met het warmteprobleem? Is dit nog aanwezig?
Ik heb de HTC one X nu 1 week en geen problemen. Top toestel, tuurlijk lees je hier veelal problemen maar het grote aantal is gewoon super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
Hoe zit het met de krasbestendigheid? Zowel cover en screen? Iemand die het zonder screen protector/cover gebruikt?

En welke screen protectors zijn wel groot genoeg? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 09:25
Wanneer komt de update naar 4.1 nu? De geruchten daaromtrent zijn een beetje verstomd volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Vind iemand ook dat de media volume erg laag is? Ik hoor amper iets als ik mijn muziek aanzet of een youtube filmpje kijk, wanneer mensen in de kamer zijn.

Sowieso vind ik de speakers vrij slecht. Als ik tijdens het rijden, een gesprek op speaker zet, is de geluidskwaliteit slecht. Kan degene amper horen
Als ik het harder zet, is de kwaliteit gewoon slecht, als ik het zachter zet, hoor ik niks.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
undercover. schreef op zondag 02 december 2012 @ 19:48:
Hoe zit het met de krasbestendigheid? Zowel cover en screen?
Iemand die het zonder screen protector/cover gebruikt?

Nooit een screenprotector gebruikt, zeven maanden lang, geen enkel probleem!
Choasmarkk schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:23:
Wanneer komt de update naar 4.1 nu? De geruchten daaromtrent zijn een beetje verstomd volgens mij.
Omdat daar niks concreets over bekend is, afwachten!
DNA_Saint schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:38:
Vind iemand ook dat de media volume erg laag is? Ik hoor amper iets als ik mijn muziek aanzet of een youtube filmpje kijk, wanneer mensen in de kamer zijn.

Sowieso vind ik de speakers vrij slecht. Als ik tijdens het rijden, een gesprek op speaker zet, is de geluidskwaliteit slecht. Kan degene amper horen
Als ik het harder zet, is de kwaliteit gewoon slecht, als ik het zachter zet, hoor ik niks.
Nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 14-09 23:37
Hoe zit het met de krasbestendigheid? Zowel cover en screen? Iemand die het zonder screen protector/cover gebruikt?

Ik heb nog geen 1 kras. Heb de X sinds mei. Gewoon een leren hoesje voor als die in je zak gaat. Dat heb ik nu ook. Voor 15€ een origineel HTC leren hoesje die precies past.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNA_Saint schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:38:

heb precies hetzelfde, had eerder altijd idee dat harder was. met youtube kan ik niks verstaan als er maar een beetje achtergrondgeluid is. zelfs de beltoon is brak.

maar verder top telefoon. heb leren leven met het slechte geluid :). geen zin om de telefoon 3 weken kwijt te zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Dasherman schreef op zondag 02 december 2012 @ 13:58:
[...]

Dat safemode booten bedoel je?
Oja snap wat je bedoelt... Te snel gelezen, Safemode gaat over de G-sensor..
Blijf het ondanks dit frappant vinden dat ons probleem met het willekeurig afsluiten van de browser sinds kort ineens optreed.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragileM64
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:22
Monda schreef op maandag 03 december 2012 @ 05:56:
[...]

Oja snap wat je bedoelt... Te snel gelezen, Safemode gaat over de G-sensor..
Blijf het ondanks dit frappant vinden dat ons probleem met het willekeurig afsluiten van de browser sinds kort ineens optreed.
Ik heb dit probleem ook met de browser en gebruik sinds een tijdje firefox

Q6700 @ 3400Mhz | 2*2GB | Ati 4870 512MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had mijn foon opgestuurd ivm wiffi sterkte, ging eigenlijk vrij vlot. 10dagen . wilde met een schone lei beginnen. maar nu doet lokatie in het weer het niet.
weet iemand de oplossing? temp enz geeft hij wel, maar geen naam.
verder orgineel rom enz, en alles is terug gezet op fabrieksinstellingen, en kaart geformat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2012 @ 23:49:
[...]

heb precies hetzelfde, had eerder altijd idee dat harder was. met youtube kan ik niks verstaan als er maar een beetje achtergrondgeluid is. zelfs de beltoon is brak.

maar verder top telefoon. heb leren leven met het slechte geluid :). geen zin om de telefoon 3 weken kwijt te zijn.
Ik vind de speaker van mijn telefoon ook erg zacht. Iemand even iets laten horen is eigenlijk geen doen, want je hoort met een beetje omgevingsgeluid eigenlijk niks. Nu hoef ik ook niet zo vaak iets op mijn telefoon te laten horen dus neem ik het maar voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:57

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:26:
had mijn foon opgestuurd ivm wiffi sterkte, ging eigenlijk vrij vlot. 10dagen . wilde met een schone lei beginnen. maar nu doet lokatie in het weer het niet.
weet iemand de oplossing? temp enz geeft hij wel, maar geen naam.
verder orgineel rom enz, en alles is terug gezet op fabrieksinstellingen, en kaart geformat
Moest je 1 of 2 keer akkoord gaan met lokatievoorwaarden tijdens de setup? Je hoort 2 vensters achter elkaar te krijgen waarin je akkoord moet gaan. Soms wil er nog wel eens 1 venster wegblijven. Een reboot laat hem dan alsnog terugkomen.
En anders even de lokatieinstellingen opsnorren en zeggen dat ie je mag 'volgen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Ziet er naar uit dat de update dichterbij is dan ooit. Dit komt omdat er weer aantal landen bij > https://start.htcsense.com/#countries < zijn toegevoegd.

Eerst waren het maar aantal landen (precies de landen waar de nieuwe OTA uitgerold was). Dus ziet er naar uit dat we de update snel kunnen verwachten.

Of HTC heeft het natuurlijk gefixt dat er maar aantal landen zichtbaar waren, maar...waar is belgië dan ?.. Kortom, nog even geduld.

Nevermind, schijnt voor One X+ te zijn. One X heeft andere link > https://start.htcsense.com/#device/onex <

[ Voor 11% gewijzigd door Metian op 03-12-2012 13:47 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xereon schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:18:
[...]

Moest je 1 of 2 keer akkoord gaan met lokatievoorwaarden tijdens de setup? Je hoort 2 vensters achter elkaar te krijgen waarin je akkoord moet gaan. Soms wil er nog wel eens 1 venster wegblijven. Een reboot laat hem dan alsnog terugkomen.
En anders even de lokatieinstellingen opsnorren en zeggen dat ie je mag 'volgen'.
thanks, ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:19
Choasmarkk schreef op zondag 02 december 2012 @ 20:23:
Verstomd? Zeg gerust compleet dood. Vind het eigenlijk nu echt te lang duren. Het werd beloofd voor begin oktober en we zijn nu 2 maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is niks beloofd, kom maar op met je bronnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb alleen maar Q4 van 2012 gehoord en dat is het nog steeds. Ik heb ook niet de indruk dat mijn telefoon stukken beter is na de update, hij doet het nu ook goed. Wat mis je?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Los van of het nou wel of niet beloofd is (de suggestie is zeker gewekt, al was dat niet specifiek voor Nederland), duurt het gewoon veel te lang. Concurrent Samsung heeft de update al lang uitgebracht en Android 4.1 is al in juli bevestigd voor de HOX en HOS. Android 4.1 zelf is al in juni aangekondigd, waardoor het inmiddels al ongeveer een half jaar duurt. Dan ben je gewoon niet goed bezig als bedrijf.

Al met al reden om de volgende keer een Nexus te kopen (ook al draai ik Android 4.1 al lang via een custom rom).

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 03-12-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
CLB schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:45:
Er is niks beloofd, kom maar op met je bronnen :)
nieuws: HTC begint uitrol Android Jelly Bean voor One X
HTC had eerder aangegeven dat het zijn Android 4.1-update nog in oktober zou uitbrengen voor de One X. Het is vooralsnog onduidelijk of de uitrol nog deze maand kan beginnen in Europa.
Niet zo zeer beloofd maar als er al landen zijn met de update, vraag ik me af waarom het zo lang duurt om het naar andere landen uit te rollen.
janvanduschoten schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:45:
Ik heb alleen maar Q4 van 2012 gehoord en dat is het nog steeds. Ik heb ook niet de indruk dat mijn telefoon stukken beter is na de update, hij doet het nu ook goed. Wat mis je?
Project butter zit ik eigenlijk wel op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar nergens een bron staat voor Jellybean in Nederland in oktober :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansbkp
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 14:20
Of HTC/Moons versie 4.1 beloofd heeft per oktober of per 4e kwartaal maakt mij niet zoveel uit.
Feit blijft dat deze versie pas ruwweg een half jaar na de nexus modellen beschikbaar komt.
Nexus modellen krijgen op dit moment al 4.2.
Ik zit daarentegen ook niet te wachten op geforceerde releases, oftewel software vol met ergernissen.
Dit bewijst voor mij domweg het failliet van de fabrikanten implementaties van android.
Voortaan voor mij een nexus. En welke fabrikant is dan minder relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
hansbkp schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:52:
Of HTC/Moons versie 4.1 beloofd heeft per oktober of per 4e kwartaal maakt mij niet zoveel uit.
Feit blijft dat deze versie pas ruwweg een half jaar na de nexus modellen beschikbaar komt.
Nexus modellen krijgen op dit moment al 4.2.
Ik zit daarentegen ook niet te wachten op geforceerde releases, oftewel software vol met ergernissen.
Dit bewijst voor mij domweg het failliet van de fabrikanten implementaties van android.
Voortaan voor mij een nexus. En welke fabrikant is dan minder relevant.
Als ik op dit moment moet kiezen tussen de HTC One X met ICS of de Galaxy Nexus met de nieuwste Jelly Bean kies ik direct weer voor de One X. Feit blijft dat er voor de Nexus serie geen keus is tussen meerdere toestellen en met de Nexus 4 ook nog eens slechte beschikbaarheid. Als ik dus een nieuw toestel mag uitkiezen zou ik ook graag een Nexus toestel willen, maar het hangt er heel erg vanaf of het op dat moment beschikbare Nexus toestel een beetje naar mijn smaak is en mooie specs heeft.
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn One X, ook op de huidige software draait hij erg lekker. Oke, iedereen heeft het liefste de nieuwste android-versie en de communicatie vanuit HTC / Mark Moons is niet alles. Maar dat maakt mij nog niet zo teleurgesteld in HTC dat ik nu al durf te roepen dat ik nooit meer een HTC zal nemen.... De HTC Deluxe lijkt me bijvoorbeeld weer een top-toestel! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Net klaar met mijn One X review. Wat vinden jullie ervan? productreview: HTC One X 32GB Grijs review door Sniperzkillz

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
CLB schreef op maandag 03 december 2012 @ 17:07:
Waar nergens een bron staat voor Jellybean in Nederland in oktober :)
Niet zo zeer specifiek, HTC weet altijd vrij goed een slag om de arm te houden. Maar goed ook de afgelopen tijd werd weer gehint naar een release, terwijl die nog steeds op zich laat wachten.

http://www.fudzilla.com/h...jelly-bean-41-within-days

Zelfs: https://twitter.com/HTC_NL/status/263304102874865665
Om vervolgens toch te zeggen dat hij er snel aan komt: https://twitter.com/HTC_NL/status/266188124089114626

Nou weet ik niet wat hun definitie is van snel. Maar een maand is dat zeker niet.

En mark moons melde dit: https://twitter.com/markmoons/status/270765031879241729
Waarbij dus nu wordt gehint wordt naar een kerst release

Vind het gewoon tegenvallen dat ze eerst de One X uitbrengen met het idee 1 top telefoon per jaar om dat zelfde jaar nog met een verbeterde versie van te komen waar wel gelijk JB op zit, sinds oktober. Om vervolgens een deel wel uit te rollen en daarna bijna 2 maanden niks meer van zich te laten horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:59
Slurpie schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:06:
[...]

En mark moons melde dit: https://twitter.com/markmoons/status/270765031879241729
Waarbij dus nu wordt gehint wordt naar een kerst release

Vind het gewoon tegenvallen dat ze eerst de One X uitbrengen met het idee 1 top telefoon per jaar om dat zelfde jaar nog met een verbeterde versie van te komen waar wel gelijk JB op zit, sinds oktober. Om vervolgens een deel wel uit te rollen en daarna bijna 2 maanden niks meer van zich te laten horen.
Mark Moons wou m.i. alleen (grappig) inhaken op de december bug die toen in android 4.2 naar boven is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
Lizard schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:09:
[...]
Mark Moons wou m.i. alleen (grappig) inhaken op de december bug die toen in android 4.2 naar boven is gekomen.
4.2 != Jelly Bean zover ik weet. En zover ik weet is 4.1 al naar heel wat toestellen gepushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm... Nexus toestellen 'n de S3 van Samsung... 'heel wat' uhm nee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
CLB schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:17:
Uhm... Nexus toestellen 'n de S3 van Samsung... 'heel wat' uhm nee!
En de One X in bepaalde landen en de One X+ , mmmh worden al wat meer.

Daarbij zijn er al 4.1 updates uitgestuurd op de note 10.1 bron: http://www.androidauthori...note-10-1-germany-129632/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt het over toestellen dus ik lees telefoons... Je hebt het over pushen dus een One X+ hoort daar niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Even een vraag die waarschijnlijk heel simpel is maar ik heb een One X die met wifi verbonden is met mijn router.

Hoe zend ik nu, zonder via USB kabel met mijn PC te verbinden, via wifi een mp3 van mijn PC naar mijn HOX :?

Is dit simpel uit te leggen ?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
CLB schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:29:
Je hebt het over toestellen dus ik lees telefoons... Je hebt het over pushen dus een One X+ hoort daar niet bij.
Dat kan. Maar ik blijf erbij dat een telefoon die er hardware matig praktisch hetzelfde is wel de update heeft en vervolgens de bestaande klanten daar een paar maanden op laten wachten een slechte zaak.
Zeker als blijkt dat een deel van HOX al wel de update heeft ontvangen en de rest er op moet blijven wachten. En over een release datum constant wordt geopperd dat hij dichtbij is ook zwaar irritant wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
@ Help!!!: via Wifi files overzetten lukt in ieder geval met de app MyPhoneExplorer. Moet je ook een progje op je pc zetten. Kun je ook je outlook agenda en contacts mee syncen. En dat alles op zich helemaal graties, al zijn donaties welkom bij de maker van dit alles.

[ Voor 6% gewijzigd door FirstIntro op 03-12-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

FirstIntro schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:41:
@ Help!!!: via Wifi files overzetten lukt in ieder geval met de app MyPhoneExplorer. Moet je ook een progje op je pc zetten. Kun je ook je outlook agenda en contacts mee syncen. En dat alles op zich helemaal graties, al zijn donaties welkom bij de maker van dit alles.
Dank je. Ga dat eens proberen! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
Slurpie schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:12:
[...]

4.2 != Jelly Bean zover ik weet. En zover ik weet is 4.1 al naar heel wat toestellen gepushed.
4.2 is ook nog jelly bean. Dus een mislukte poging tot humor van mark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:23

Dav0s

Hr?

Ik heb sinds vandaag opeens een klein geel met paars vlekje rechtsboven in mijn scherm. Als ik zoek op gele vlek, krijg ik voornamelijk verhalen over mensen die dit net uit de doos hadden, maar ik heb mijn telefoon al sinds april.

Heeft iemand anders dit al eens gehad? En ging het vanzelf over of ben ik nu mijn telefoon meerdere weken kwijt om het te laten repareren?

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/wvk15506z/DSC_0024.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit lijkt meer op 'n drukplekje dan een lijmvlekje, heb je 'm ergens aan gestoten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:23

Dav0s

Hr?

Niet dat ik weet, hij heeft gewoon in mijn broekzak gezeten, geen vreemde dingen gedaan, en haalde hem net uit mijn zak en had dit. Als het een drukplek is, gaat dat dan weer over of is het einde bericht voor dit scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds enkele maanden ben ik de tevreden bezitter van een HTC One X. Het enige echte minpunt echter vind ik de (enigszins) uitstekende aan/uit-knop. En wel hierom: ik stop mijn telefoon, net als veel mensen denk ik, in mijn broekzak als ik hem niet gebruik. Als ik nu ga zitten, of hurk o.i.d., hou ik met mijn lichaam de aan/uit-knop ingedrukt - waardoor de telefoon na een paar seconden uit gaat. *Waanzinnig* irritant.

Is er iemand die hier ook last van heeft (gehad) en die weet hoe ik het automatisch uitschakelen bij indrukken van de aan/uit-knop in standby kan uitschakelen?

Alvast veel dank!

N.B. Ik ben nieuw op dit forum en heb niet alles (maar wel veel) hierboven gelezen - als deze vraag al eerder ergens gesteld en beantwoord is: mijn excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:04
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:39:
Is er iemand die hier ook last van heeft (gehad) en die weet hoe ik het automatisch uitschakelen bij indrukken van de aan/uit-knop in standby kan uitschakelen?
1) Ja. Hooguit 1x in de maand bij mij.
2) Dat is niet mogelijk. Hoe wil je anders een vastloper oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 22:39:
...Als ik nu ga zitten, of hurk o.i.d., hou ik met mijn lichaam de aan/uit-knop ingedrukt - waardoor de telefoon na een paar seconden uit gaat. *Waanzinnig* irritant.
Een simpele oplossing is een inschuifhoesje. Dan heb je drie vliegen in één slag.
Geen probleem meer met de aan/uit knop EN je telefoon blijft langer mooi EN extra beveiliging dat als je bukt en hij floept uit je zak dat deze niet rauw op de grond klettert...

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
Help!!!! schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:37:
Even een vraag die waarschijnlijk heel simpel is maar ik heb een One X die met wifi verbonden is met mijn router.

Hoe zend ik nu, zonder via USB kabel met mijn PC te verbinden, via wifi een mp3 van mijn PC naar mijn HOX :?

Of met Airdroid. Hoef je niets op je PC te installeren maar werkt via de internet browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:38
Help!!!! schreef op maandag 03 december 2012 @ 20:37:

Of (mits je root hebt): Samba Filesharing

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reageer fatsoenlijk en inhoudelijk of reageer gewoon niet.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 04-12-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 10:55
Ik heb de Google now functie gezien, en die wil ik er graag bij. Ik vind het onbegrijpelijk dat het aanpassen van een update zo lang kan duren. Stel je voor dat je HP notebook alle Microsoft updates met 4 maanden vertraging krijgt.

Trouwens beginnen wij als gebruikers niet over een update, maar begint de fabrikant zelf nieuws te verspreiden dat model X een update zal krijgen, maar dat is dan bedoeld om de verkopen op peil te houden.

[ Voor 30% gewijzigd door jopie op 04-12-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Het kan ook betekenen dat de update voor kerst komt, zodat One X gebruikers niet hele kerst zitten te wachten op de update. Het is maar net hoe je het bekijkt.

Overigens word ik langzaam moe van het bashen op mensen die zich druk maken over een update. Laat deze mensen, ik snap ergens ook hun wel. HTC heeft aangegeven om laatste kwartaal met een update te komen en vervolgens komt de update deels uit in diverse landen en is daarnaast vaag via twitter door te roepen "we komen snel met de update" enz. Als vervolgens dan in December nog geen update binnen is, is het normaal dat je vraagtekens zet of die überhaupt nog komt.

offtopic:
m!chel, beetje volwassen mag ook wel met "get a life"..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41
Ik zat ook te wachten op de Google Now functie, maar nu ik deze heb (custom rom) heb ik het niet eens meer geactiveerd.

De gesproken zoekfuncties zijn alleen nog beschikbaar in het Engels. Het enige handige vond ik dat mijn gekoppelde Chrome browsers automatisch adressen (van Google zoek opdrachten & contact pagina's van websites) naar mijn telefoon synct waardoor Google Now uitrekent hoelang ik over de reis doe. Dit komt dan in de notificatie balk te staan samen met een weersvoorspelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:24
Het is gewoon een high-end toestel, en HTC heet ZELF (heel) veel verwachtingen geschept door te blaten over hoe dit toestel / deze range ('One' range) anders werd dan voorgaande jaren. Nu zou er geen onduidelijke lading aan toestellen komen waar amper het verschil tussen duidelijk was. Ik was op het launch event, daar was Moons heel duidelijk; goede toestellen, goede support, top of the bill voor een aanzienlijke tijd.

Nu zijn ze deels al van die filosofie afgestapt door ook nog een Desire C en One X+ te lanceren, en de One V paste naar mijn idee nooit echt zo in de 'One' range.

Bovendien zijn andere fabrikanten al wel eventjes bezig met de update, of bezig aan vórige generatie (Samsung met GSII), of midrange toestellen (Sony Xperia U). HTC krijgt het niet voor elkaar om de One X te updaten, en over de One S is nog totaaaal niks bekend.

Er lekt allerlei info uit die op oktober wijst, en wijselijk laat HTC dit niet met naam en toenaam in de pers komen, maar het is uiteraard een aloud marketing trucje om de verkopen niet te laten imploderen. Vervolgens insinueert HTC op Facebook toe dat de update 'deze week' komt, wat overigens alweer een maand geleden gezegd is en later op Twitter glashard ontkent wordt door Moons, totdat iemand met een screenshot op de proppen komt:
Afbeeldingslocatie: http://pbs.twimg.com/media/A8Ka5D2CYAIujb0.png:large
Dan komen er wat slappe excuses en wat onwijs cryptische tweets over dat 'kerst niet overslaan'-verhaal, en wordt teruggegrepen naar het 'officiële' statement, waar slim genoeg uiteraard alleen een kwartaal genoemd wordt.

Al met al verdiend HTC hier zeker niet de schoonheidsprijs mee, en lees je op de diverse fora gewoon veel onvrede over de traagheid, maar misschien nog wel meer over het gebrek aan duidelijke communicatie. Niemand weet wat er nu gaat komen, wanneer het komt, de helpdesks en webcare afdelingen blaten maar wat (zie screenshot). Kortom; krijg heel erg het idee dat het intern bij HTC nogal rommelt, in ieder geval over deze update.

Verder vind ik het nogal omgekeerde wereld dat de 'kritische' consument voor huilie uitgemaakt wordt, en kreten vallen als 'get a life'. De One X is was (en is) gewoon een topmodel, en je mag verwachten dat je dan binnen afzienbare tijd gewoon de nieuwste Android versie draait. Als we allemaal geen ambitie hadden om een nieuwere, betere, leukere versie te draaien 'omdat het oude toch ook werkt', dan zaten we nu in WordPerfect op Windows 95 te werken, en waren we het Symbian tijdperk nooit ontstegen.

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 04-12-2012 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Billie schreef op maandag 03 december 2012 @ 23:34:
[...]

1) Ja. Hooguit 1x in de maand bij mij.
2) Dat is niet mogelijk. Hoe wil je anders een vastloper oplossen?
1) Bij mij gebeurt het gemiddeld 1 keer per dag. En ik draag echt geen skinny jeans :)
2) Daar heb je een, ws beslissend, punt, helaas. Maar zouden ze het rebooten (?) niet wat moeilijker kunnen maken? Dat je dat knopje bijv. 10 sec. moet indrukken? Ondervang je iig een deel van de valse reboots...

Al met al vind ik het toch een ontwerpfout(je) van HTC. Mijn HTC Desire had een in de behuizing liggende aan/uit-knop - nooit problemen mee gehad. (Toegegeven, hij was ook kleiner.)

Nou ja, klein bier allemaal natuurlijk. Ik ga wel op zoek naar zo'n insteekhoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met de mic bij het opnemen van videos. Het geluid is niet om aan te horen (zeer schel, geen lage tonen). Ik heb van de week met een S3 en de HOX naast elkaar dezelfde opnname gemaakt en dat was echt een wereld van verschil. Ook bij gewone huis tuin en keukenfilmpjes zijn de stemmen nauwelijks verstaanbaar. Het lijkt op een hardware probleem..Iemand die dit ook wel eens heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:44
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:09:
[...]

1) Bij mij gebeurt het gemiddeld 1 keer per dag. En ik draag echt geen skinny jeans :)
2) Daar heb je een, ws beslissend, punt, helaas. Maar zouden ze het rebooten (?) niet wat moeilijker kunnen maken? Dat je dat knopje bijv. 10 sec. moet indrukken? Ondervang je iig een deel van de valse reboots...

Al met al vind ik het toch een ontwerpfout(je) van HTC. Mijn HTC Desire had een in de behuizing liggende aan/uit-knop - nooit problemen mee gehad. (Toegegeven, hij was ook kleiner.)

Nou ja, klein bier allemaal natuurlijk. Ik ga wel op zoek naar zo'n insteekhoesje.
Kleine correctie, je moet dit knopje ook 10 seconden indrukken voordat ie een harde reboot doet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:27:
Ik heb een probleem met de mic bij het opnemen van videos. Het geluid is niet om aan te horen (zeer schel, geen lage tonen). Ik heb van de week met een S3 en de HOX naast elkaar dezelfde opnname gemaakt en dat was echt een wereld van verschil. Ook bij gewone huis tuin en keukenfilmpjes zijn de stemmen nauwelijks verstaanbaar. Het lijkt op een hardware probleem..Iemand die dit ook wel eens heeft gehad?
Neem je op via de stanfaard spraakopname? Zo ja kijk dan is in de instellingen en zet hrt om naar AAC3 inplaats van AMR. Anders moet je ff in de appstore zoeken naar Hi Q mp3 recorder. Is gratis.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:20

The Executer

Lekker belangrijk!

mhulsegge schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:43:
[...]

Kleine correctie, je moet dit knopje ook 10 seconden indrukken voordat ie een harde reboot doet.....
Niet helemaal: Op het moment dat het toestel begint af te tellen, en je laat dan de knop los, gaat hij ook nog rebooten...

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsheeren
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-08-2024
Dav0s schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:01:
Ik heb sinds vandaag opeens een klein geel met paars vlekje rechtsboven in mijn scherm. Als ik zoek op gele vlek, krijg ik voornamelijk verhalen over mensen die dit net uit de doos hadden, maar ik heb mijn telefoon al sinds april.

Heeft iemand anders dit al eens gehad? En ging het vanzelf over of ben ik nu mijn telefoon meerdere weken kwijt om het te laten repareren?

[afbeelding]
Ik had een paar weken geleden ook een geel vlekje en ik had hem ook vanaf april dus je bent niet de enige. Ik heb via de HTC website een chat gestart en ze kwamen de telefoon de volgende dag op m'n werk ophalen en binnen een week weer op m'n werk afgeleverd met nieuw scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:47:
[...]

Neem je op via de stanfaard spraakopname? Zo ja kijk dan is in de instellingen en zet hrt om naar AAC3 inplaats van AMR. Anders moet je ff in de appstore zoeken naar Hi Q mp3 recorder. Is gratis.
Het gaat om het geluid bij video opnames, niet om spraakopnames. Maakt de camera gebruik van bovengenoemde instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:39
Ik merk nu al een tijdje dat mijn telefoon er heel erg lang over doet om om te schakelen tussen WiFi en 3G. Wanneer ik thuis weg fiets en Spotify aan heb staan, valt ie, logisch, na een klein stukje uit omdat ik buiten mijn WiFi-bereik kom. Echter duurt het dan een aantal minuten voordat ik een 3G-verbinding heb. Tegen die tijd ben ik al bijna op m'n werk. :)

Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanKillem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2022
maikel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:26:
Ik merk nu al een tijdje dat mijn telefoon er heel erg lang over doet om om te schakelen tussen WiFi en 3G. Wanneer ik thuis weg fiets en Spotify aan heb staan, valt ie, logisch, na een klein stukje uit omdat ik buiten mijn WiFi-bereik kom. Echter duurt het dan een aantal minuten voordat ik een 3G-verbinding heb. Tegen die tijd ben ik al bijna op m'n werk. :)

Waar kan dit aan liggen?
Ja +1 het gaat vaker op bij een volle batterij dus inderdaad in de ochtend naar de auto lopen in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MikeOO schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 07:46:
[...]

Of met Airdroid. Hoef je niets op je PC te installeren maar werkt via de internet browser.
Klinkt ook goed. Ga ik ook even testen.
Thx. Heb geen root en blijf voorlopig op stock.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
maikel schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:26:

Waar kan dit aan liggen?
je kan toch wel 5minuten zonder doppen in je oor? Ik weet niet waar het aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:03:
[...]

Het gaat om het geluid bij video opnames, niet om spraakopnames. Maakt de camera gebruik van bovengenoemde instellingen?
Als het goed is heeft dat er niks mee te maken. Misschien zit je hand voor de mic?
Dat had ik ook wel is en toen klonk het ook slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

Meerdere mensen last van dat het geluid tijdens het bellen superzacht is. Zelfs wanneer de volume op max staat. Ik kan diegene aan de andere kant nauwelijks verstaan. Ik heb hier al een tijdje last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BPP schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:22:
Meerdere mensen last van dat het geluid tijdens het bellen superzacht is. Zelfs wanneer de volume op max staat. Ik kan diegene aan de andere kant nauwelijks verstaan. Ik heb hier al een tijdje last van.
Gebruik aub de zoekfunctie voordat je een vraag stelt. Dan had je het antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:27:
Ik heb het niet getest op mijn HOX Maar op mijn vorige Sensation was het geluid ook ontzettend slecht als je opnam in stereo. Opnemen in mono was een wereld van verschil. Dat zou je wellicht eens kunnen proberen?
Kun je uitzetten in de video options.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:33

BPP

*knip* commentaar op de moderatie mag via mail of DM.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 04-12-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
*knip*

Heb hetzelfde probleem, geluid is zo zacht dat het bijna niet meer te verstaan is.....

Hard reset gedaan etc etc ..veranderd niks, denk er toch over om even terug tegaan...

[ Voor 41% gewijzigd door RoD op 04-12-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ah ok, las op ander forum dat hard reset het geluid harder had gemaakt.
maar werkt dus niet altijd.

Vind het echt hinderlijk. Heb je Beats audio, kan die niet eens fatsoenlijk hard.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
ik heb geen probleem met het geluidsvolume.. je moet hem natuurlijk niet plat op tafel leggen, als ie op een verhoogje ligt, bvb balpen/portefeuille is het echt luid

na 6 maanden: enkele tientallen pietlullige krasjes, eigenlijk niet waard om het te zeggen, niet eens zichtbaar en 1 kleine kras die, als je er op let, enkel zichtbaar is als het scherm niet aanligt
dusja, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 19:00

sanzut

It's always christmas time

Ja! ik heb dit ook. Ik heb dit een tijdje terug ook gepost, echter kwamen daar toen geen reacties op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:44
sanzut schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:47:
[...]

Ja! ik heb dit ook. Ik heb dit een tijdje terug ook gepost, echter kwamen daar toen geen reacties op.
Misschien geen onbekend probleem bij HTC toestellen? Ik had hetzelfde probleem namelijk bij mijn oude Desire HD. Opgestuurd en de reperateur heeft toen de oorluidspreker vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
MikeOO schreef op zondag 02 december 2012 @ 08:33:
[...]

Dit soort problemen kun je het beste testen door de HTC een keer in de veilige mode te starten. Dan weet je direct of het probleem door een App wordt veroorzaakt die is geïnstalleerd. Ook al hebben andere mogelijk dit probleem ook, mogelijk gebruiken ze dezeflde app die een probleem heeft.

Door eerst onderstaande stappen te proberen ben je direct een stap verder. Als het dan nog niet werkt dan heb je waarschijnlijk een hardware probleem en kun je alleen nog een reset te doen naar de fabrieksinstellingen. Als het dan nog aanwezig is zul je met HTC contact moeten opnemen.

Werkt het wel dan is het dus een app die problemen heeft en zul je moeten uitvinden welke dat is of je Android omgeving is beschadigd en dan dus een reset doen.

Veilige Mode
Safemode will boot your device up without any 3rd part apps. This is only to diagnose issues you may be experiencing with your phone by determining if it is caused by a 3rd party app or not.

1. Turn fastboot off in your power settings.

2. Power down device.

3. Power device on

4. Once you see the FIRST htc splash screen appear, press and hold volume up(+) ONLY. DONT BE PRESSING ANY OTHER BUTTONS.

5. continue to hold it until the phone boots up. It will give a big vibrate and say safemode at
your screen upon booting:)

6.try to recreate whatever issue you were having. If it recreates, its not a 3rd party app. If it doesnt, its a 3rd party app.

Reboot to exit safemode:)
Dankje, hij deed het weer na een foutrapport en opnieuw opstarten. :)
Heel vreemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

MikeOO schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 07:46:
[...]

ziet er netjes uit. d:)b
hiermee kan je trouwes ook apps mee backuppen.. ook gekochte... dat dat zomaar kan :P

[ Voor 11% gewijzigd door marcel-o op 04-12-2012 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Tot nu toe geen problemen gehad met me one X maar sinds een aantal dagen heb ik het probleem dat me telefoon regelmatig spontaan reboot. Is toch wel vrij irritant aan het worden, zeker als je het niet gelijk door hebt.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Toet3r schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:24:
Tot nu toe geen problemen gehad met me one X maar sinds een aantal dagen heb ik het probleem dat me telefoon regelmatig spontaan reboot. Is toch wel vrij irritant aan het worden, zeker als je het niet gelijk door hebt.
Dit ervaar ik de laatste tijd ook, op een gegeven moment startte de telefoon zelfs 6x achter elkaar opnieuw op, zonder verklaarbare rede, vanuit het niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We gaan hier verder: [HTC One X] Jellybean-update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Je wordt gelijk gevraagd voor om Google Search bij te werken.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
Er gaat even wat fout met het mergen volgens mij :9

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja stupid modje ;) Maar het is gefixt: [HTC One X] Jelly Bean update topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyyyyy
  • Laatst online: 15-09 09:30
Ik heb juist dat hij veel te hard is, ik heb mijn belvolume nu altijd op het laagst, maar dat is veel te hard. Zo hard zelfs dat het soms erg vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
iemand enig idee waarom het update topic gesloten is? Ben de update nu aan het installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:20

The Executer

Lekker belangrijk!

EJPostema schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:26:
iemand enig idee waarom het update topic gesloten is? Ben de update nu aan het installeren :)
Topic is gewoon open hoor?

-----------------------------------------------

Ik zit dat ik mijn toestel een factory reset wil geven. Nu heb ik diverse contactpersonen geimporteerd van mijn oude simkaart via de bluetooth optie. Deze staan nog niet automatisch in mijn Google account. De contacten welke ik de laatste keer handmatig erin heb gezet staan er wel op. Waar ik tegenaan hik: Wanneer ik kies voor "Contacten verzenden" krijg ik ALLE emailadressen te zien waar ik eens een mail naar heb gestuurd. Deze hoef ik niet allemaal in mijn Google account. Ook staat het account van mijn vriendin in de telefoon. Haar contacten hoef ik natuurlijk ook niet. Kan ik alle contacten nog op de SIM zetten, en alleen die gebruiken voor contacten?

Gok genomen, synchronisatie met Gmail is goed gegaan.

[ Voor 63% gewijzigd door The Executer op 05-12-2012 14:02 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Kunnen we weer ontopic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Eerste JB ervaring

Disclaimer: Misschien iets van placebo effect ;)

Anyway, telefoon lijkt een stuk sneller en smoother met het scrollen door de menu's. Menu's openen etc gaat echt een stuk sneller. Zoals bekend kan je weer doorscrollen in de homescreens dit kan niet in het app menu. Wat het meest opvalt zijn wat cosmetische wijzigingen. De lockscreen widgets zijn bijvoorbeeld verbeterd. k gebruik zelf de widget met agenda afspraken, ziet er net wat strakker uit en het weer wordt getoond. Het lang indrukken van de homeknop opent google now. Moet er zelf nog achterkomen of dat echt iets is wat ik ga gebruiken.

Google now zit ook in de notificatiebalk evenals de energiebesparing stand. Moet nog maar blijken wat voor effect dat heeft. Als ik hem aanzet lijkt er weinig te gebeuren.

Autbrightness, lijkt in mijn ervaring wat beter te zijn ingesteld. Gebruikte die eigenlijk nooit tenzij het zonnig was buiten. Eigenlijk altijd te vel en heb mijn scherm standaard op 25% staan. Lijkt nu wat minder fel, maar is lastig te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
Android 4.1 update kwam net binnen! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ys8574 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:17:
Android 4.1 update kwam net binnen! :-)
ik heb ook een sw update binnen, maar die is slechts 1.25 mb? (v4.0.475679)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:45:
[...]

ik heb ook een sw update binnen, maar die is slechts 1.25 mb? (v4.0.475679)
Je krijgt eerst een kleine update daarna krijg je de echte update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Modbreak:Discussie over de update mag dus elders, zie bovengenoemde topic. Zinloze oneliners mogen echter sowieso achterwege blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik heb sinds 2 dagen het volgende probleem.
Mijn scherm wil niet altijd aan.
Soms is het dus foutloos, zoals ik gewend ben.
Maar ook dus dat de onderste knoppen wel aangaan (de touch knoppen worden verlicht), maar het scherm blijft zwart.

Ook gehad dat als het scherm dan wel aanging dat de kleuren niet goed waren, dat je groene "pixels" zag.

Die dag had ik 2 applicatie updates (Xbox Smartglass en Chrome)
Telefoon is recentelijk niet gevallen.Laatste keer was meer dan 1 maand geleden.

Ik heb gewacht tot de update van vandaag in de hoop dat dat het wellicht zou oplossen.
Dat was dus niet zo.

Heb op internet gezocht en kwam dit tegen, maar ook geen antwoord of suggestie:
http://www.htconesource.c...-display-not-working.html
Plus het feit dat dit niet kwam door een update, want die had ik toen nog niet.

Safe boot heb ik geprobeerd, maar ja, het gebeurt de ene keer wel , en de andere keer niet.
Factory reset wil ik nog niet helemaal aan, want ik vroeg me af of iemand anders dit probleem had.
En zo ja, bleek het hardware te zijn? Of iets software matigs?

Oh en van die geupdate apps heb ik Smartglass eraf gehaald, want ik dacht dat dat het wellicht was, maar niet dus.
Verder viel het me op dat als ik een screenshot maak als ik het probleem heb, dat het plaatje er dan wel gewoon goed uitziet, alsof er niks aan de hand is.

Dus mocht iemand een suggestie hebben voordat ik een dactory reset doe, graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:20
Sloebie schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:11:
Ik heb sinds 2 dagen het volgende probleem.
Mijn scherm wil niet altijd aan.
Soms is het dus foutloos, zoals ik gewend ben.
Maar ook dus dat de onderste knoppen wel aangaan (de touch knoppen worden verlicht), maar het scherm blijft zwart.

Ook gehad dat als het scherm dan wel aanging dat de kleuren niet goed waren, dat je groene "pixels" zag.
Gevalletje terugsturen. Zo begon het bij mij ook, zie deze post:
Boyd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:05:
Ok, ik heb een flink baalmomentje met m'n 2 maanden oude HTC One X.

Sinds vandaag begon hij artifacts te vertonen bij het aanzetten van het scherm, wat in de loop van de dag eigenlijk steeds erger werd. Soms schiet hij terug naar een soort 16bits modus, meestal zit het scherm te springen, knipperen en staat alles door elkaar heen.

Ik heb 1 filmpje kunnen vinden met iemand die EXACT hetzelfde probleem heeft. Hij heeft de problemen met artifacts, 16bit kleuren en groene pixels ook, maar ook niet altijd zoals ik. 1 keer in de 5 keer aanzetten geeft de problemen (ongeveer).

Doorspoelen naar 2:35 voor het effect.

[video]

Het grootste probleem wat ik hiervan zie, is dat je niet binnen een weekje je telefoon terug hebt, maar dat het echt weken duurt bij iedereen en zelfs uiteindelijk een nieuw toestel ervoor terug komt. Zo te zien ben ik hier ook de eerste die dit probleem heeft? Zo niet: dan hoor ik het graag.. :(

[ Voor 25% gewijzigd door Boyd op 05-12-2012 19:24 ]

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>