CLB schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:13:
Dat is toch echt je eigen keuze
Verschillen zijn:
- Aangebrachte 'softtouchfinish' coating
- Aangepaste / verbeterde audio-output
- Bijgeleverde Beats by Dr. Dre Urbeats headset
- Het vergrootte interne geheugen, van 32GB in de HTC One X naar 64GB in de HTC One X+
- Andere CPU, een Tegra 3+ in plaats van een Tegra 3 en de kloksnelheid, 1,7GHz ipv 1,5GHz
- Batterij heeft een grotere capaciteit gekregen, namelijk 2100mAh, waar de One X 1800mAh had
- De aangepaste frontcamera van 1.3MP naar 1.6MP, die nu ook gebruik maakt van de 'HTC Imagechip'
Ik heb een hoop reviews gelezen, ik ken de specs en ook de drawbacks (scherm, camera)

.
Da's allemaal heel mooi op papier, maar zoals ik zei is de 64 GB nice to have, maar niet echt een noodzaak voor mij, een frontcamera heb ik nog nooit gebruikt en ik zie er het nut ook niet echt van... Ik gebruik Sennheiser, dus met die Urbeats kan ik weer een paar tientjes terugverdienen in V&A, da's wel meegenomen.
En de overige features, tja... Ga ik die speedboost echt merken nu ik al lees dat de One X weer een stukje van de achterstand heeft ingelopen na JellyBean? Gaat de batterij echt zoveel langer mee?
Wat ik wil weten is meer de ervaring (dat is ook de topictitel, niet?

), niet de specs... Ga ik spijt krijgen als ik een model koop dat 8 maanden oud is omdat het toch allemaal niet meer zo soepel gaat als het zou kunnen? Moet ik die foeilelijke rode accenten, een belangrijke reden om destijds geen Sensation XE, maar een "gewone" te kopen, van de X+ maar op de koop toe nemen? Of mis ik juist helemaal niks, zoals ik een beetje lees uit de post van Metian.
[
Voor 24% gewijzigd door
Sjoop1985 op 05-12-2012 20:29
]