Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 20:39
Vraagje voor de mensen met de JB update...

Ik kom van een HTC Sensation en ben al een tijdje aan het twijfelen over de aanschaf van een opvolger. Als ik beide topics zo bekijk en de reviews lees kom ik steeds terug op de volgende vraag: Heeft het, nu de One X ook voorzien is van JB en Sense 4+, zin om €150 meer neer te leggen voor de One X+, met dien verstande dat ik niet écht 64GB storage nodig heb?

[ Voor 22% gewijzigd door Sjoop1985 op 05-12-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is toch echt je eigen keuze :)

Verschillen zijn:
- Aangebrachte 'softtouchfinish' coating
- Aangepaste / verbeterde audio-output
- Bijgeleverde Beats by Dr. Dre Urbeats headset
- Het vergrootte interne geheugen, van 32GB in de HTC One X naar 64GB in de HTC One X+
- Andere CPU, een Tegra 3+ in plaats van een Tegra 3 en de kloksnelheid, 1,7GHz ipv 1,5GHz
- Batterij heeft een grotere capaciteit gekregen, namelijk 2100mAh, waar de One X 1800mAh had
- De aangepaste frontcamera van 1.3MP naar 1.6MP, die nu ook gebruik maakt van de 'HTC Imagechip'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Sjoop1985 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:11:
Vraagje voor de mensen met de JB update...

Ik kom van een HTC Sensation en ben al een tijdje aan het twijfelen over de aanschaf van een opvolger. Heeft het zin om €150 meer neer te leggen voor de One X+, met dien verstande dat ik niet écht 64GB storage nodig heb?
Persoonlijk zou ik zeggen; koop een One X en houd de 150 euro lekker in de zak. 32GB is meer dan genoeg imo op dit moment. Heb sinds de release van de One X nog geen moment gehad dat ik te weinig geheugen heb, terwijl deze toch goed gevuld is.

Mits iemand jou (en mij) zou kunnen overhalen om een One X+ te halen, blijf ik bij het feit dat je beter een One X kan kopen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
CLB schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:13:
Dat is toch echt je eigen keuze :)

Verschillen zijn:
- Aangebrachte 'softtouchfinish' coating
- Aangepaste / verbeterde audio-output
- Bijgeleverde Beats by Dr. Dre Urbeats headset
- Het vergrootte interne geheugen, van 32GB in de HTC One X naar 64GB in de HTC One X+
- Andere CPU, een Tegra 3+ in plaats van een Tegra 3 en de kloksnelheid, 1,7GHz ipv 1,5GHz
- Batterij heeft een grotere capaciteit gekregen, namelijk 2100mAh, waar de One X 1800mAh had
- De aangepaste frontcamera van 1.3MP naar 1.6MP, die nu ook gebruik maakt van de 'HTC Imagechip'
Ik heb een hoop reviews gelezen, ik ken de specs en ook de drawbacks (scherm, camera) :).

Da's allemaal heel mooi op papier, maar zoals ik zei is de 64 GB nice to have, maar niet echt een noodzaak voor mij, een frontcamera heb ik nog nooit gebruikt en ik zie er het nut ook niet echt van... Ik gebruik Sennheiser, dus met die Urbeats kan ik weer een paar tientjes terugverdienen in V&A, da's wel meegenomen.
En de overige features, tja... Ga ik die speedboost echt merken nu ik al lees dat de One X weer een stukje van de achterstand heeft ingelopen na JellyBean? Gaat de batterij echt zoveel langer mee?

Wat ik wil weten is meer de ervaring (dat is ook de topictitel, niet? :)), niet de specs... Ga ik spijt krijgen als ik een model koop dat 8 maanden oud is omdat het toch allemaal niet meer zo soepel gaat als het zou kunnen? Moet ik die foeilelijke rode accenten, een belangrijke reden om destijds geen Sensation XE, maar een "gewone" te kopen, van de X+ maar op de koop toe nemen? Of mis ik juist helemaal niks, zoals ik een beetje lees uit de post van Metian.

[ Voor 24% gewijzigd door Sjoop1985 op 05-12-2012 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:53
Ik heb trouwens het gevoel dat de HTC nu sneller uit de slaapstand komt met Jelly Bean.
De vertraging lijkt minder te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 13:17
@Sjoop1985: ik zat met hetzelfde luxeprobleem. Ik heb zelf gekozen voor de One X omdat ik de One X + niet mooi vind. Qua specs loopt de gewone X ook niet ver achter. En mij gaat het meer om het scherm. De rest geloof ik allemaal wel. Die ene milisecone cq max seconde dat het bij de One X+ sneller gaat. Tsja.....
Wat waarschijnlijk wel zo wordt, als je lijdt aan de 'updategeilheid' zoals veel androidgebruikers zul je voorlopig beter uit zijn bij de X+. stoort mij echter niet omdat ik denk dat de gewone X ook heel goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjoop1985 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:28:
Wat ik wil weten is meer de ervaring (dat is ook de topictitel, niet? :)), niet de specs...
Uhm ja... En ervaringen zijn in 'n topic met 3500 posts niet vinden denk jij?

Scherm is per definitie niet waar! Als jij 'n Sharp scherm hebt op je One X, is die van de One X+ veel beter:

One X Acer vs One X Sharp
HTC One X - Acer vs Sharp

One X Acer vs One X Sharp vs One X+
HTC One X Acer vs HTC One X Sharp vs HTC One X+ brightness 0%

HTC One X Acer vs HTC One X Sharp vs HTC One X+ brightness 25%

HTC One X Acer vs HTC One X Sharp vs HTC One X+ brightness 50%

HTC One X Acer vs HTC One X Sharp vs HTC One X+ brightness 100%

One X+ vs One X Acer
HTC One X Acer vs HTC One X+ brightness 100%

Als je de One X+ ook nog lelijker vind en aan de upgrades geen meerwaarde hecht, ben je toch klaar?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:28
Toch even een dingetje van mijn kant, iets waar ik me altijd groen en geel aan erger.

Hetzelfde gehad met mijn iPhones, voor deze telefoon. Ik heb de telefoon altijd in mijn broekzak. Een tijdje een screenprotector op het scherm gehad en dat werkt prima als bescherming tegen krassen, tegelijkertijd doet het afbreuk aan het mooie scherm. Toen deze op een gegeven moment los liet heb ik de screenprotector verwijderd. Als ik nu over de telefoon heen kijk zie ik een aantal krassen op mijn scherm. Geen hele grote diepe krassen maar wel zichtbare krassen. Dan denk ik altijd: wat nou gorilla glass 2? Ik doe er geen rare dingen mee, hij schuift gewoon regelmatig in en uit mijn broekzak. Ik vind het echt raar dat er dan zo snel krassen op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaiseRRuby schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:44:
Toch even een dingetje van mijn kant, iets waar ik me altijd groen en geel aan erger.

Hetzelfde gehad met mijn iPhones, voor deze telefoon. Ik heb de telefoon altijd in mijn broekzak. Een tijdje een screenprotector op het scherm gehad en dat werkt prima als bescherming tegen krassen, tegelijkertijd doet het afbreuk aan het mooie scherm. Toen deze op een gegeven moment los liet heb ik de screenprotector verwijderd. Als ik nu over de telefoon heen kijk zie ik een aantal krassen op mijn scherm. Geen hele grote diepe krassen maar wel zichtbare krassen. Dan denk ik altijd: wat nou gorilla glass 2? Ik doe er geen rare dingen mee, hij schuift gewoon regelmatig in en uit mijn broekzak. Ik vind het echt raar dat er dan zo snel krassen op komen.
Heb ik ook gemerkt. Ik moet heel goed kijken voor ik de krasjes zie, maar ik ben er ook erg voorzichtig mee. Ik kan me voorstellen dat sleutels in dezelfde zak als deze telefoon, zonder screen protector, diepe krassen oplevert. Ik heb nu dus ook een screen protector. Ik had duidelijk ook meer van gorilla glass verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Ik ondervind dat mijn accu van de One X NOG sneller leegloopt na de update... . Nog ondervindingen? Het is nu 12.52, rond 6h30 deze morgen van de lader. Ik heb nog 45 procent over... , de 'spaarstand' staat aan, lijkt precies niet te helpen ;-). Ik had wel al langer de idee dat mijn One x niet direct de beste batterij heeft.

Terugsturen naar Dynafix doe ik natuurlijk liever niet, dan hang ik 'm wel wat vaker aan de lader of koop ik 'n tweede voor op het werk. Ik dacht dat mijn telefoon trouwens de beruchte HT23 batch heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Duidelijk meer, jullie hebben nooit een korreltje zand in jullie broek aan jullie hand = kras...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:57

Zorian

What the fox?

Ik weet niet wat jullie met je toestel doen, maar ik heb nu al 3 HOX'en gehad en alle 3 zijn na maanden gebruik nog steeds 100% krasvrij op het scherm en de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijne was dat ook hoor, 7 maanden gebruikt, de koper was verrast en dacht dat die nieuw was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-07 20:34
Even een vraag tussendoor, ik heb de One X van mijn vader opgestuurd ter reparatie, vandaag is hij terug gekomen. Er is een boardswap uitgevoerd, is het mogelijk dat hierbij het imei nummer is veranderd want het imei nummer klopt niet met het nummer wat het toestel had voordat ik hem had opgestuurd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Si, dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
glaaj schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:27:
Even een vraag tussendoor, ik heb de One X van mijn vader opgestuurd ter reparatie, vandaag is hij terug gekomen. Er is een boardswap uitgevoerd, is het mogelijk dat hierbij het imei nummer is veranderd want het imei nummer klopt niet met het nummer wat het toestel had voordat ik hem had opgestuurd :?
Mijn HTC One X heeft tijdens een reparatie ook een boardswap gehad, maar ik heb hetzelfde imei nummer behouden.

Overigens lijkt me deze vraag in het HTC One X Garantie draadje thuis horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Hier ook nog geen krasjes en heb de One X toch al langer dan een half jaar, hij is in die tijd zelfs van verschillende hoogtes gevallen. Ik heb wel al vanaf het begin een hoesje waarin ik hem stop, dat kan natuurlijk wel een hoop schelen qua krassen. Sowieso een aanrader om te hebben, blijf het vreemd vinden dat htc ze zelf niet meer mee levert bij hun toestellen.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-07 20:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzerelli
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-05 16:53
hmm ik ben dus niet de enige die vindt dat het scherm van de One X zo snel krassen krijgt.
Ik heb dan de One X+ net een paar weken maar een paar dagen geleden schrok ik me rot, er zat opeens een aardige kras op t scherm.
Sindsdien nog voorzichtiger gedaan (lees in broekzak zonder sleutels erbij etc.). Nu keek ik vanmorgen en zowaar een nog grotere kras! (tegen de vorige kras aan)...
Ik heb hiervoor jarenlang andere smartphones en ben altijd superzuinig op mn spullen, maar heb bij geen enkele andere smartphone t gevoel gehad dat deze zo snel kraste.
Dit baart me toch wel zorgen :( , kan ik er zeker zo'n lelijk screenprotector op gaan doen zeker :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sleutels zijn dus niet de issue, aangezien metaal zachter is als Gorilla-glass ;) Probleem is bv. zand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
CLB schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:15:
Als 99% van die ervaringen komen van vóór een major update en de release van een update-toestel, zijn dat niet per sé de ervaringen waar ik naar op zoek ben. :)

Maar goed, never mind, Ik kom er wel uit, dan nog maar een tijdje beide topics volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 09:25
Na de 4.1 update kan ik bij ontwikkelaarsfuncties 'HW-overlays uitschakelen' aanvinken, waar dient dit voor? Ook vraag ik me af of het nut heeft om 'Gpu-rendering' aan te zetten?

En tot slot; waar dient 'Oppervlakupdates weergeven' voor?

Sorry voor al deze vragen maar ik kan niets op het web vinden hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grootste voordeel van de update is voor mij de wifi en data-ontvangst. Voor de JB update viel wifi thuis nog wel eens uit. En werkten de switches op mijn homescreens (om wifi en mobiel internet aan- en uit te zetten) niet altijd. Soms moest ik een paar keer tussen aan en uit schakelen voordat ik internetverbinding had.

Nu werkt dat als een zonnetje. Wifi lijkt beter signaal te hebben en valt tot op heden niet meer weg. Plus de switches werken nu precies zoals ze moeten werken.

Ik heb een Tele2 sim only contract en las hier dat meer mensen last hadden van schakelen tussen wifi netwerken en tussen wifi en mobiel internet. Is dat bij de rest ook opgelost met JB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hoe slecht is het overigens om de One X op te laden met een ander merk lader.

Bijvoorbeeld een Blackberry (9790) :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Help!!!! schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:53:
Hoe slecht is het overigens om de One X op te laden met een ander merk lader.

Bijvoorbeeld een Blackberry (9790) :?
Zolang het ook een micro-USB aansluiting is, kun je elke lader gebruiken.
Mijn ervaring is wel dat het laden langer duurt bij "namaak" laders. De originele lader van HTC laadt mijn One X beduidend sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Thx. :)

Is idd. micro-USB. Gebruik die BB lader al tijdje op mijn werk icm One X maar ben toch benieuwd of ik de batterij zo niet sloop :?

Opladen gaat voor mijn gevoel idd stuk langzamer via BB lader.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

CLB schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:15:
[...]

Scherm is per definitie niet waar! Als jij 'n Sharp scherm hebt op je One X, is die van de One X+ veel beter:
[...]
Dank voor alle vergelijkingspics!
Je hebt gelijk dat de kleurtemperatuur van de One X+ wat witter (koeler) is dan die van de Sharp, maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de One X+ een stuk minder helder is dan zowel de Acer als de Sharp.

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Holgersson schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:57:
[...]

Zolang het ook een micro-USB aansluiting is, kun je elke lader gebruiken.
Mijn ervaring is wel dat het laden langer duurt bij "namaak" laders. De originele lader van HTC laadt mijn One X beduidend sneller op.
Help!!!! schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:21:
^
Thx. :)

Is idd. micro-USB. Gebruik die BB lader al tijdje op mijn werk icm One X maar ben toch benieuwd of ik de batterij zo niet sloop :?

Opladen gaat voor mijn gevoel idd stuk langzamer via BB lader.
De one-x ziet veel laders als pc usb-poort inplaats van ac-adapter en duurt dan veel langer omdat ie minder stroom vraagt van de lader.
dit kan je zien bij "energie" bovenaan.
er staat dan "usb-laden" of "ac adapter"

[ Voor 22% gewijzigd door marcel-o op 07-12-2012 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
Zelf heb ik een One X+ maar misschien dat iemand met een One X hetzelfde heeft meegemaakt.

Ïk kan namelijk geen wifi verbinding krijgen op mijn werk.
Met andere netwerken heb ik geen problemen.
De telefoon vindt het netwerk, je voert het wachtwoord in en vervolgens maakt de telefoon geen verbinding
ondanks het signaal goed is. Op andere werk locatie's heb ik hetzelfde probleem.
(al deze werk locatie's hebben dezelfde netwerknaam en wachtwoord)

Is een hard reset de enige oplossing? ik heb onlangs wel een update geinstalleerd die later teruggetrokken is.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

marcel-o schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 19:06:
[...]

[...]

De one-x ziet veel laders als pc usb-poort inplaats van ac-adapter en duurt dan veel langer omdat ie minder stroom vraagt van de lader.
dit kan je zien bij "energie" bovenaan.
er staat dan "usb-laden" of "ac adapter"
Goed om te weten. Dank je! :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 10:55
Megapaul schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:20:
Zelf heb ik een One X+ maar misschien dat iemand met een One X hetzelfde heeft meegemaakt.

Ïk kan namelijk geen wifi verbinding krijgen op mijn werk.
Met andere netwerken heb ik geen problemen.
De telefoon vindt het netwerk, je voert het wachtwoord in en vervolgens maakt de telefoon geen verbinding
ondanks het signaal goed is. Op andere werk locatie's heb ik hetzelfde probleem.
(al deze werk locatie's hebben dezelfde netwerknaam en wachtwoord)

Is een hard reset de enige oplossing? ik heb onlangs wel een update geinstalleerd die later teruggetrokken is.
Ik heb het op 1 netwerk dat ik van het netwerk de "sleutel" moet wijzigen. Dit is een optie als je in het lijstje met netwerken je vinger op een netwerk houd, dan voor geavanceerd kiest. Daar staat een optie waar je uit 1 t/m 4 kunt kiezen. Probeer maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag ruim een uur video gestreamd via wifi en dat heeft me 20% batterij gekost. Hij stond op de energiebesparende modus. Dit redde ik voor de update never nooit nie. Mooi is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
jopie schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:29:
[...]

Ik heb het op 1 netwerk dat ik van het netwerk de "sleutel" moet wijzigen. Dit is een optie als je in het lijstje met netwerken je vinger op een netwerk houd, dan voor geavanceerd kiest. Daar staat een optie waar je uit 1 t/m 4 kunt kiezen. Probeer maar eens.
Inmiddels een hard reset gedaan dit heeft niet geholpen :(

De optie die jij aangeeft krijg ik niet voor elkaar. ik hou me vinger op de regel van het netwerk
maar ik krijg geen optie 1 tm 4 als ik op geavanceerd heb gedrukt.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Laatst online: 10:55
Megapaul schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:35:
[...]

Inmiddels een hard reset gedaan dit heeft niet geholpen :(

De optie die jij aangeeft krijg ik niet voor elkaar. ik hou me vinger op de regel van het netwerk
maar ik krijg geen optie 1 tm 4 als ik op geavanceerd heb gedrukt.
Ik ook niet meer, is zeker met de update verdwenen.
Ben benieuwd of ik dan van de week kan verbinden op het netwerk waar ik het nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 20:28
Fonzerelli schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:45:
hmm ik ben dus niet de enige die vindt dat het scherm van de One X zo snel krassen krijgt.
Ik heb dan de One X+ net een paar weken maar een paar dagen geleden schrok ik me rot, er zat opeens een aardige kras op t scherm.
Sindsdien nog voorzichtiger gedaan (lees in broekzak zonder sleutels erbij etc.). Nu keek ik vanmorgen en zowaar een nog grotere kras! (tegen de vorige kras aan)...
Ik heb hiervoor jarenlang andere smartphones en ben altijd superzuinig op mn spullen, maar heb bij geen enkele andere smartphone t gevoel gehad dat deze zo snel kraste.
Dit baart me toch wel zorgen :( , kan ik er zeker zo'n lelijk screenprotector op gaan doen zeker :r
Fijn dus ik ben niet de enige die dat is opgevallen. Mijn HTC Desire heb ik een jaarlang krasvrij kunnen houden, zonder hoesje, zonder wat dan ook. Mijn One X had na 2 weken al het eerste kleine krasje, en nu zitten er zelfs een paar grote op. Denk dat ze hele gevoelige Gorilla's hebben gebruikt voor dit glas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remenic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 20:28
Xereon schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:20:
Ik weet niet wat jullie met je toestel doen, maar ik heb nu al 3 HOX'en gehad en alle 3 zijn na maanden gebruik nog steeds 100% krasvrij op het scherm en de behuizing.
Ik ook niet, maar wat doe jij met je toestel als je er al 3 gehad hebt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Remenic schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:17:
[...]

Fijn dus ik ben niet de enige die dat is opgevallen. Mijn HTC Desire heb ik een jaarlang krasvrij kunnen houden, zonder hoesje, zonder wat dan ook. Mijn One X had na 2 weken al het eerste kleine krasje, en nu zitten er zelfs een paar grote op. Denk dat ze hele gevoelige Gorilla's hebben gebruikt voor dit glas :+
Ik heb mijn One X nu vanaf release, en gebruik hem op dezelfde manier als dat ik mijn HTC Legend en HTC Desire heb gebruikt. Mijn One X heeft nog geen enkel krasje op het scherm, terwijl ik dit bij de andere twee toestellen wel had.... Mijn ervaring is dus juist dat het scherm minder snel krast dan de oudere schermen, dus misschien heb je gewoon pech gehad met een zandkorreltje ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Remenic schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:33:
[...]

Was ook mijn eerste gedachten :/ .. hoe dan ook, heb maar één minuscuul krasje op mijn scherm zitten die eigenlijk niet eens meteen zichtbaar is (pas in een bepaalde hoek in het zonlicht).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Metian schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:34:
[...]

Was ook mijn eerste gedachten :/ .. hoe dan ook, heb maar één minuscuul krasje op mijn scherm zitten die eigenlijk niet eens meteen zichtbaar is (pas in een bepaalde hoek in het zonlicht).
Daarvan heb ik er een paar. Maar je moet er echt naar op zoek. Ben toen ik er achter kwam wel wat voorzichter geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

EJPostema schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:37:
[...]

Daarvan heb ik er een paar. Maar je moet er echt naar op zoek. Ben toen ik er achter kwam wel wat voorzichter geworden :)
Je moet inderdaad echt naar op zoek. Ik kwam er bij toeval achter toen die zichtbaar weg. Ben zelf niet voorzichtiger geworden aangezien ik dit al was.

Maar men moet sowieso al gewoon voorzichtiger zijn met zulke telefoons en niet meteen vanuit gaan dat het allemaal 'kras-vrij is'.

[ Voor 14% gewijzigd door Metian op 08-12-2012 13:38 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ai, heb mijn telefoon twee keer laten vallen. Vanuit mijn handen op de stoeptegels. Jammer genoeg twee keer op dezelfde plek (linker onderhoek). Het scherm was deels uit de behuizing gekomen maar heb ik terug geklikt. Telefoon doet het gelukkig nog helemaal.

Ik zie nu alleen wel een effect als ik aan de linker kant op het scherm druk. Alleen aan het einde van het scherm. Zelfde effect als je op je LCD monitor drukt. Iemand een idee of dat kwaad kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
ik moet zeggen dat HTC's JB-update mij overhaald heeft om een custom ROM te installeren..
en nu vraag ik mij af waarom ik dat nog nooit eerder heb gedaan..
want er schort echt veel aan Sense..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Remenic schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:33:
[...]

Simpel. Eerst de Wi-Fi bug waarvoor ze het toestel praktisch omruilden (te zien aan ander IMEI en serienummer). Echter bleek dat nieuwe toestel niet goed dicht gelijmd te wezen na enkele weken, de behuizing kwam dus uit elkaar zetten. Met als resultaat wederom een ander toestel met een andere IMEI en serienummer. Is ook te zien aan het scherm. Ik begon met wit, toen geel en nu blauw.

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 09-12-2012 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 14-09 23:37
Fonzerelli schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:45:
Koop een hoesje voor 15€. Probleem opgelost.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:02
Wat vinden jullie van de snelheid dat het scherm oplicht als je de aan knop hebt ingedrukt.

Ik vind het nog al traag in vergelijking met mijn oude toeste (desire) als ik de aan knop in gedrukt heb duurt een seconde voor het scherm oplicht dit was bij de desire veel sneller.
Of is dat ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Boertje schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:59:
Wat vinden jullie van de snelheid dat het scherm oplicht als je de aan knop hebt ingedrukt.

Ik vind het nog al traag in vergelijking met mijn oude toeste (desire) als ik de aan knop in gedrukt heb duurt een seconde voor het scherm oplicht dit was bij de desire veel sneller.
Hij gaat hier altijd onmiddellijk aan zodra ik op de knop druk. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Boertje schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:59:

Heb ik ook. Afhankelijk van het licht in de omgeving gaan eerst de touchknoppen 'aan', waarna het scherm oplicht. Ik heb op internet gelezen dat de 'trage' reactiesnelheid ligt aan het feit dat, op het moment dat het toestel uit de standbymodus komt, de 4 kernen nog op moeten starten.

Deze 'trage' reactiesnelheid heeft het toestel dus alleen als het uit standby komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb mijn HOX vergeleken met 2 andere HOXen.
En wat ik al dacht. Speaker is dus echt zachter. Echt veel zachter.

Dat wordt dus laten repareren. Want 2 jaar met een gare speaker gaat niet werken...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
lap zeg, 2 dagen na het ontkrachten van de garantie (custom rom, dus unlocked bootloader)
resultaat van een val van halve meter op zwembadtegels:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/261224k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undercover.
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-01-2022
ö een ware nachtmerie voor mij :)
Word een dure grap.. á 250 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
undercover. schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:47:
ö een ware nachtmerie voor mij :)
Word een dure grap.. á 250 euro..
'k heb al een nieuw LCD+glass digitizer gekocht via ebay, was slechts €49,19 EUR inclusief verzending,
ik ben er gerust in dat mij dat wel zal lukken om het zelf te vervangen..

[ Voor 11% gewijzigd door efari op 10-12-2012 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:20
efari schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:16:
lap zeg, 2 dagen na het ontkrachten van de garantie (custom rom, dus unlocked bootloader)
resultaat van een val van halve meter op zwembadtegels:
[afbeelding]
Want met de stock rom heb je nog wel garantie als je hem op de grond laat mieteren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
nee, maar ik dacht dat je nog steeds garantie hebt nadat je hem officieel laat herstellen,
als je het zelf doet uiteraard niet meer.. (en nu had ik die sowieso niet meer, dus heb ik geen bezwaar om het zelf te doen)
dus een geluk bij een ongeluk eigenlijk..

[ Voor 18% gewijzigd door efari op 10-12-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 19:00

sanzut

It's always christmas time

DNA_Saint schreef op maandag 10 december 2012 @ 18:01:
Ik heb mijn HOX vergeleken met 2 andere HOXen.
En wat ik al dacht. Speaker is dus echt zachter. Echt veel zachter.

Dat wordt dus laten repareren. Want 2 jaar met een gare speaker gaat niet werken...
ik heb vanavond toevallig ook gebeld over mijn zachte aka bedroevende speaker niveau. Ze adviseerde me om naar een KPN businesspoint te rijden. Is in mijn geval in Eindhoven of Den Bosch, zou binnen 24 uur na aanbieden klaar zijn. Misschien een idee om dat ook even na te vragen waar die bij jou in de buurt zitten?

ik breng de mijne morgenochtend in elk geval weg, ben benieuwd wat ze zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
sanzut schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 00:21:
[...]

ik heb vanavond toevallig ook gebeld over mijn zachte aka bedroevende speaker niveau. Ze adviseerde me om naar een KPN businesspoint te rijden. Is in mijn geval in Eindhoven of Den Bosch, zou binnen 24 uur na aanbieden klaar zijn. Misschien een idee om dat ook even na te vragen waar die bij jou in de buurt zitten?

ik breng de mijne morgenochtend in elk geval weg, ben benieuwd wat ze zeggen :)
Klinkt misschien vreemd, maar probeer eerst eens met een (schone) tandenborstel die kleine gaatjes boven je scherm schoon te maken. Ik heb van meerdere mensen met dezelfde klacht over een te laag volume gelezen dat dit het probleem verhielp. Eventueel kun je ook nog een stofzuiger proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ja, ik ga dat eerst dan even proberen. Maar het us echt velen malen zachter dan bij de rest. Dus denk niet dat het daaraan ligt. Heb ook nog spuitlucbt hier liggen. Dus ook maar even testen.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Net naar service balie in Rotterdam geweest (Vodafone op lijnbaan). Ze hebben nu een speaker besteld en krijg binnen 5 dagen smsje, moet ik langs gaan. En dan zetten ze het gelijk erin.

Makkelijk :)

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Ik heb sinds kort de WiFi malfunction :( slechter bereik dan vroeger. M'n vrouw heeft sinds JB beter bereik. Ik heb zelfs op zo'n 8 meter van de router -80 dBm loss volgens Wifi Analyzer. Als ik een beetje druk uitoevengaat dat naar -60 dBm.

HTC helpdesk vind dat ik eerst in de safe mode moet starten, de router moet herstarten en een harde reset moet doen :-s
De safe mode start heb ik al gedaan maar dat haalt niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomasv6
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07:47
golem501 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:40:
Ik heb sinds kort de WiFi malfunction :( slechter bereik dan vroeger. M'n vrouw heeft sinds JB beter bereik. Ik heb zelfs op zo'n 8 meter van de router -80 dBm loss volgens Wifi Analyzer. Als ik een beetje druk uitoevengaat dat naar -60 dBm.

HTC helpdesk vind dat ik eerst in de safe mode moet starten, de router moet herstarten en een harde reset moet doen :-s
Het is natuurlijk een klein beetje onzin, dat zijn hun argumenten dat ze niet tig telefoons krijgen die gewoon goed zijn.

Als jij het op alle wifi routers hebt, je vrouw nergens last van heeft en het probleem grotendeels opgelost wordt door op de achterkant te drukken. Dan zou ik hem gewoon opsturen, ik heb hem net terug en mijn wifi werkt weer perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Vandaag erachter gekomen dat ik nog op android 4.0.3 zit. Het lukt mij niet om hem te updaten. Als ik op ''nu controleren'' druk, blijft dat scherm staan totdat de telefoon leeg is. Ik heb contact opgenomen met HTC, ze zeiden dat ik een hard reset moest proberen. Dat heb ik gedaan. Daarna weer gecontroleerd op updates. Nog steeds hetzelfde probleem. Ze zeggen nu dat ik hem moet aanmelden voor reparatie.

Zou dit binnen de garantie vallen, en wat zijn de ervaringen met de reparatieservice van HTC (hoe lang duurt het?, weinig gezeur), en heeft hier iemand misschien nog een oplossing?

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 19:00

sanzut

It's always christmas time

DNA_Saint schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 11:22:
Net naar service balie in Rotterdam geweest (Vodafone op lijnbaan). Ze hebben nu een speaker besteld en krijg binnen 5 dagen smsje, moet ik langs gaan. En dan zetten ze het gelijk erin.

Makkelijk :)
Mijn speaker is ook besteld. Ben top geholpen in KPN Business Center Eindhoven, terwijl ik gewoon bij Vodafone zit. Gecovered door HTC Service blijkbaar. Service man gaf aan dat hij het geluid van de achter speaker ook zacht en blikkerig vond, dus heeft ook hier een nieuwe speaker voor besteld. Binnenkort nog even langs voor de grote replace-actie. Klaar terwijl u wacht:)

Kon ook naar Vodafone winkel in de stad, echter ben ik daar wel eens binnengeweest voor een simkaart. Is een kleine winkel, zonder grote backoffice (voorzover ik kon zien), dus had daar wat minder vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heeft iemand al sinds JB geprobeerd om een USB stick of een muis erop aan te sluiten?
Wil wel weten of het werkt, maar heb hier geen micro-usb naar usb adapter liggen...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft al iemand over geschreven... Werkte allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Ja daar is over geschreven in het Jelly Bean update topic -> Zie topic waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

PSA: The Tegra-powered HTC One X & X+ are now PlayStation Certified! Download the PlayStation Mobile app: http://ow.ly/g1duf

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

Deze service is niet beschikbaar in uw land/regio :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:31
Was precies het zelfde aan het typen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Sniperzkillz schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:40:
Vandaag erachter gekomen dat ik nog op android 4.0.3 zit. Het lukt mij niet om hem te updaten. Als ik op ''nu controleren'' druk, blijft dat scherm staan totdat de telefoon leeg is. Ik heb contact opgenomen met HTC, ze zeiden dat ik een hard reset moest proberen. Dat heb ik gedaan. Daarna weer gecontroleerd op updates. Nog steeds hetzelfde probleem. Ze zeggen nu dat ik hem moet aanmelden voor reparatie.

Zou dit binnen de garantie vallen, en wat zijn de ervaringen met de reparatieservice van HTC (hoe lang duurt het?, weinig gezeur), en heeft hier iemand misschien nog een oplossing?
Download de Jelly Bean RUU en flash die eroverheen. Heb je geen root voor nodig enzo daar het officiële software is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
efari schreef op maandag 10 december 2012 @ 21:13:
[...]

'k heb al een nieuw LCD+glass digitizer gekocht via ebay, was slechts €49,19 EUR inclusief verzending,
ik ben er gerust in dat mij dat wel zal lukken om het zelf te vervangen..
Heb je een orginele HTC gekocht? Mijn glas is namelijk ook kapot en een reparatie à € 250,- voor een onderdeel dat € 50,- kost vind ik veel. Ben benieuwd naar je ervaring om het zelf te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Ik wil even waarschuwen voor de app LBE Privacy Guard. Deze is namelijk niet compatible met de Jelly Bean Android versie. Hij zorgt voor een reboot loop waar je niet makkelijk meer uitkomt. Dit mocht ik gisteravond ervaren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:33
Tarabass schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:15:
Ik wil even waarschuwen voor de app LBE Privacy Guard. Deze is namelijk niet compatible met de Jelly Bean Android versie. Hij zorgt voor een reboot loop waar je niet makkelijk meer uitkomt. Dit mocht ik gisteravond ervaren..
De Chinese versie die op XDA staat werkt wel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479

(Is naar het Engels vertaald.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golem501 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:40:

Probeer eens met Wifi Analyzer aan tussen je camera en je volumeknop te drukken.. Als je ontvangst verbetert is de enige oplossing opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:47:
[...]
Probeer eens met Wifi Analyzer aan tussen je camera en je volumeknop te drukken.. Als je ontvangst verbetert is de enige oplossing opsturen.
Let op: Als je géén problemen ondervindt met WiFi is het af te raden om hier te gaan drukken, omdat je dan juist het beruchte probleem zelf kunt creëren.

Mocht je het WiFi-probleem hebben dan heb je meer keuzes; "live with it", zelf repareren (is te doen) of ter reparatie aanbieden (garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Lizard schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:39:
[...]

De Chinese versie die op XDA staat werkt wel: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1422479

(Is naar het Engels vertaald.)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

DNA_Saint schreef op woensdag 12 december 2012 @ 00:15:
Heeft iemand al sinds JB geprobeerd om een USB stick of een muis erop aan te sluiten?
Wil wel weten of het werkt, maar heb hier geen micro-usb naar usb adapter liggen...
werkt :)
marcel-o in "[HTC One X] Jelly Bean update topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:47:
[...]

Ja dat had ik dus geprobeerd -> ik schreef al dat de ontvangst verbetert als ik dat doe.

Oké even plaatjes:

WiFi analyzer zonder te drukken ->
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img267/1774/20121211203012.th.png
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img267/1774/20121211203012.th.png

Zelfde locatie maar nu met wat druk.
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img687/3128/20121211203028.th.png
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img687/3128/20121211203028.th.png

[sorry ik krijg ze niet als thumpnails]

Dus binnenkort even al m'n data backuppen en een afspraak maken... word een weekje of twee weer terug naar m'n nokia 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

jammer dat dat nog niet werkt..
is er iets te spoofen zonder root?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:44
Ik gebriuk thuis vaak tune in radio. Via wifi. Laatste tijd valt de verbinding om de zoveel
Minuten weg, heel vervelend. Slaapstand en verbeterinstellingen al langsgelopen.kan dit te maken hebbenet de wifi problemen van de one x? Conflict met andere apps, routeronstellingen? als ik surf pp telefoon moet ik wifi ook regelmatig uit en weer aan zetten om verbinding te houden, heel vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Klepman schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:43:
Ik gebriuk thuis vaak tune in radio. Via wifi. Laatste tijd valt de verbinding om de zoveel
Minuten weg, heel vervelend. Slaapstand en verbeterinstellingen al langsgelopen.kan dit te maken hebbenet de wifi problemen van de one x? Conflict met andere apps, routeronstellingen? als ik surf pp telefoon moet ik wifi ook regelmatig uit en weer aan zetten om verbinding te houden, heel vervelend
Hoe ver ben je vanaf je router verwijderd?
Ik heb ook wel last van Wifi op mn One X. Heb 2 streepjes en mn laptop heeft alle streepjes als ze naast elkaar liggen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zegt natuurlijk niks die 'streepjes', andere chipsets, meer/andere/betere antennes enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:44
Voor zover ik het kan beoordelen doet ie t of doet ie het niet.zit dicht geneog bij router. Waarom valt de verbinding dan weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn HTC One X ook opgehaald door HTC zelf. Het bekende Wi-Fi probleem was dus ook op mijn telefoon van toepassing. Het gesprek met de HTC-medewerker (helpdesk) liep verrassend goed. Het leek wel of ze het probleem kende!?
Maar even serieus. Dat wordt dus weer de komende twee weken terug naar een oude nokia die ik nog ergens had liggen. Hoop dat wanneer ik hem terug krijg dat het probleem ook echt opgelost is en er niet nog meer problemen ontstaan zijn. Vaak gehad dat mensen die ik ken hem minder heel terug kregen als dat hij was voor de reparatie en zie HTC er dan nog maar eens van te overtuigen dat het door hun komt.
Ik was/ben uitermate tevreden met de telefoon, maar zo een probleem als dit is dan toch weer jammer met een toestel van €500,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Tarabass schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:37:
[...]

Deze service is niet beschikbaar in uw land/regio :(
En toen ik UK koos werkte het wel gewoon, gek genoeg :*)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Metian schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:19:
[...]

confirmed

ben nu n gratis game(lemmings :+ ) aan t downloaden
je moet btw wel n psn profiel maken

[ Voor 19% gewijzigd door marcel-o op 12-12-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Metian schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:19:
[...]

Wat bedoel je met 'ik UK koos'? Want als ik hem download en installeer is hij automatisch nederlands, en krijg ik nergens een keuze te zien. Plz help me out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ligt waarschijnlijk aan het feit dat je al 'n PSN-profiel hebt? (waarbij je in NL woont...)

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 12-12-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Hmm, mooi kloten dan..

Even wat anders trouwens. Hoe krijg ik de one x+ in safe mode? Volume down inhouden helpt niet. Weet iemand dat toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik mag toch hopen dat de WIFI chips in 5 jaar flink verbeterd zijn.
Ik heb een laptop uit 2007 met a/b/g WiFi die maximaal 54mbps kan ontvangen.
Met HOX heeft b/g/n met maximaal 300mbps.
Router is pas nieuw (Netgear WNDR 4000).
Dus ik denk dat er toch iets met mn HOX is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Hebben meer mensen hier last van slijtageplekken achterop de One X? Van die glimmende vlakken. Ik heb mijn toestel 2e hands gekocht met die plekken er al op, maar twijfel nog om een vervangende backcover te kopen.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yep, die zijn er wel, heb ik vaker gelezen :) Veel huidvet, parfum, zweet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ik zweet niet in mn broekzak, ik gebruik geen parfum.. Alleen huidvet.. Hmmmmmm twijfel twijfel :)

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Als ik in slecht verlichte ruimtes een foto maak, dan heb ik last van een groene gloed over de foto's. Waar kan dit aan liggen?

GroeneGloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aan de camera :p Met flash, zonder flash? Is ook al vaker besproken in de topics met tig vergelijkingsfoto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
CLB schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:11:
Aan de camera :p Met flash, zonder flash? Is ook al vaker besproken in de topics met tig vergelijkingsfoto's.
Met flash. Las net op XDA dat er meer mensen last van hebben sinds de Jelly Bean update. Kwalijke zaak natuurlijk, want de camera is al niet het sterkste punt van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Probleem heb ik ook met flash, voelt ook alsof het sinds JB komt enkele maanden terug al met de gelekte builds.

[ Voor 4% gewijzigd door MacorgaZ op 12-12-2012 22:16 ]

Bambu Lab P1S Combo

• golem501
Euh... die groene waas is niet zo nieuw hoor...
Deze foto's zijn uit april / mei 2012 op een bijna nieuwe One X

Zonder flits
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img207/2475/imag0015j.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img207/2475/imag0015j.th.jpg

Met flits
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img534/4863/imag0016bv.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img534/4863/imag0016bv.th.jpg

Met m'n vinger voor de flits :D
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img824/707/imag0017kd.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img824/707/imag0017kd.th.jpg

Dus als je het gevoel hebt dat het door de JB update komt dan is het softwarematig weer bij te stellen. Ik heb niet het idee dat het ooit weggeweest is eerlijk gezegd.

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Tarabass schreef op woensdag 12 december 2012 @ 19:25:
Even wat anders trouwens. Hoe krijg ik de one x+ in safe mode? Volume down inhouden helpt niet. Weet iemand dat toevallig?
Niemand?

Het is mij namelijk wel gelukt, maar per ongeluk. Door de LBE app zat ik in een reboot loop, en omdat ik bijna thuis was heb ik hem even in mijn zak gedaan. Ik drukte, zoals normaal, het scherm uit door kort de powerbutton in te drukken. Tot mijn verbazing zat de telefoon in safe mode toen ik thuis kwam. Maar nu wil ik graag weten hoe ik dat expres :P kan doen..

• Zorian

Zorian

What the fox?

Tarabass schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:09:
[...]
Niemand?

Het is mij namelijk wel gelukt, maar per ongeluk. Door de LBE app zat ik in een reboot loop, en omdat ik bijna thuis was heb ik hem even in mijn zak gedaan. Ik drukte, zoals normaal, het scherm uit door kort de powerbutton in te drukken. Tot mijn verbazing zat de telefoon in safe mode toen ik thuis kwam. Maar nu wil ik graag weten hoe ik dat expres :P kan doen..
Power inhouden tegelijk met volume down, in blijven houden tot de telefoon uitvalt, op dat punt de power loslaten en de volume down in blijven houden. Dan zou hij na circa 2 seconden zwart scherm weer aan moeten gaan en direct de bootloader laten zien.

• Tarabass

Tarabass

Webmaster

Xereon schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:47:
[...]

Power inhouden tegelijk met volume down, in blijven houden tot de telefoon uitvalt, op dat punt de power loslaten en de volume down in blijven houden. Dan zou hij na circa 2 seconden zwart scherm weer aan moeten gaan en direct de bootloader laten zien.
Ik weet hoe ik in de bootloader kom. Ik heb het echt over safe mode, dus android zonder third party apps. Like windows. Dit zou moeten kunnen door de volume down button in te drukken en te houden tijdens de eerste bootscreen. Maar dit werkt niet..

• janvanduschoten
  • Laatst online: 09:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zo gaat dat:
Start het toestel op in de veilige modus om derde partij applicaties uit te sluiten. Deze kunnen dan namelijk niet opgestart worden. U doet dit als volgt:
• Zorg ervoor dat snel opstarten uitgeschakeld is. (Instellingen -> Energie -> Snel opstarten)
• Schakel het toestel uit.
• Zet het toestel weer normaal aan.
• Zodra het licht aan gaat, drukt u op de volume omlaag toets.
• Houdt deze knop ingedrukt totdat het thuisscherm verschijnt.
Als dit het probleem oplost, zal het door derde partij applicaties worden veroorzaakt en kunt u het beste de applicaties gaan verwijderen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1 ... 11 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>