Werkt inderdaad. Ik had snel opstarten dus aanstaan. Gek dat het tijdens die reboot loop wel gelukt is dan. Zal wel een soort beveiliging in zitten ofzo. Nouja, bedankt in ieder geval. Hopelijk heb ik het nooit meer nodig
Verwijderd
ik had de mijne om zelfde reden vorige maand op laten halen. duurde 12 dagen ( 12 dagen met Experia mini,pfff)Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:14:
Vandaag mijn HTC One X ook opgehaald door HTC zelf. Het bekende Wi-Fi probleem was dus ook op mijn telefoon van toepassing. Het gesprek met de HTC-medewerker (helpdesk) liep verrassend goed. Het leek wel of ze het probleem kende!?
Maar even serieus. Dat wordt dus weer de komende twee weken terug naar een oude nokia die ik nog ergens had liggen. Hoop dat wanneer ik hem terug krijg dat het probleem ook echt opgelost is en er niet nog meer problemen ontstaan zijn. Vaak gehad dat mensen die ik ken hem minder heel terug kregen als dat hij was voor de reparatie en zie HTC er dan nog maar eens van te overtuigen dat het door hun komt.
Ik was/ben uitermate tevreden met de telefoon, maar zo een probleem als dit is dan toch weer jammer met een toestel van €500,-
daarna werkte het als een speer. was heel tevreden met de service
Volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling.

Is sinds de laatste update van Whatsapp. Nog meer mensen die dit zien gebeuren?

[ Voor 3% gewijzigd door Zorian op 13-12-2012 15:21 ]
Kan je dit menu gewoon vanuit de instellingen bekijken?Xereon schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:20:
[afbeelding]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
Geen last van.

Ja, bij je Accu status.PM_Petrol schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:40:
[...]
Kan je dit menu gewoon vanuit de instellingen bekijken?
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 15:42 ]
SiPM_Petrol schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:40:
Kan je dit menu gewoon vanuit de instellingen bekijken?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hier ook niks vreemds bij mijn whatsapp batterij verbruik
No animals were harmed in the making of this comment.
Zijn er al mensen die de laatste versie van TomTom draaiend hebben op de HOX icm JB?
Ben wel benieuwd of het een beetje knap werkt maar 35,- vind ik net even te veel om het te proberen. *Knip*
Ben wel benieuwd of het een beetje knap werkt maar 35,- vind ik net even te veel om het te proberen. *Knip*
[ Voor 17% gewijzigd door janvanduschoten op 13-12-2012 16:59 ]
if (!coffee) {
Work = false; }
TomTom draait hier probleemloos op ARHD v17 (=JB).naaitsab schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:43:
Zijn er al mensen die de laatste versie van TomTom draaiend hebben op de HOX icm JB?
Ben wel benieuwd of het een beetje knap werkt maar 35,- vind ik net even te veel om het te proberen.[mbr] *Knip*[/]
Hier had hij problemen met het inladen van de kaart, waarna ik mijn HOX moest rebooten. Gelukkig binnen de 15 minuten 2 keer kunnen proberen, dus ik heb hem gerefund! Sowieso vond ik de app nogal onoverzichtelijk: Je hebt o.a. geen instellingenwizard zoals bij Sygic als je hem voor het eerst opstart. Echt jammer!Holgersson schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:02:
[...]
TomTom draait hier probleemloos op ARHD v17 (=JB).
Staat hier ook, maar als je kijkt hoeveel cpu het vereist is het maar bar weinig, 3/4 minuten.Xereon schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:20:
[afbeelding]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik heb dit ook, is dat normaal? Herinstalleren van whatsapp, zou dat helpen?Xereon schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:20:
[afbeelding]
Draait hier prima. Instellen gaat misschien niet via een Wizzard maar als je TomTom hebt draaien klik je op het scherm en kies je voor Instellingen. Daar kun je alles zeer eenvoudig instellen. Niet echt een reden om alleen daarop een keuze te maken. TomTom werkt als op deze manier vanaf dag 1 dat ze begonnen zijn. En hoe vaak moet je dit doen.msnguy schreef op donderdag 13 december 2012 @ 17:40:
[...]
Hier had hij problemen met het inladen van de kaart, waarna ik mijn HOX moest rebooten. Gelukkig binnen de 15 minuten 2 keer kunnen proberen, dus ik heb hem gerefund! Sowieso vond ik de app nogal onoverzichtelijk: Je hebt o.a. geen instellingenwizard zoals bij Sygic als je hem voor het eerst opstart. Echt jammer!
Dat je kaart niet werkt is vreemd. Lijkt mij toch iets meer aan de hand want er zijn er genoeg waar het prima werkt.
Ipv het te vragen kun je het toch gewoon proberen. Het is met paar tellen gebeurt en dan weet je of dat de oplossing is. Zoals je kunt lezen heeft niet iedereen dit probleem en is het lastig om jouw een antwoord te geven op deze vraag.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:26:
[...]
Ik heb dit ook, is dat normaal? Herinstalleren van whatsapp, zou dat helpen?
Tevens zegt een percentage niet echt iets. 46% kan veel lijken maar als je te telefoon heel weinig gebruikt en en van die keren een paar keer Whatsapp gebruikt in deze tijd dan is dat de app die je het meeste hebt gebruikt en zou dan een verklaring kunnen zijn van het hoge percentage. Je zou dan bv 46 procent van de gebruikt tijd dit hebben gebruikt. Iemand die het bijna niet gebruikt op dat moment zal dan een lager percentage hebben.
Probeer het anders eens via bv BetterBatteryStats. Ik denk dat je dan een beter beeld krijgt wat er gebeurt.
Die van mij staat nu op 68%, maar met 1,5 uur langer. Daarnaast heb ik vanochtend navigatie gebruikt, wat ik normaal niet doe. Ik ben ook erg tevreden over het batterijgebruik
Vraagje, waarom staat Energiebesparing uit? Heeft dat een reden?
Dit topic is niet bedoeld om software te bespreken.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 14-12-2012 11:47 ]
Ik had het hier laatst over de WIFI van de HOX hé.
En toen zei iemand: "Als je tussen de camera en de volumeknop drukt, en je krijgt een beter signaal dat je de WIFI bug hebt."
Ik heb dat gister maar eens geprobeerd omdat ik altijd slecht signaal heb op m'n slaapkamer.
En van 1 streepje ging het naar 3 streepjes. En zodra ik niet meer drukte was het weer 1 streepje.
Dus waarschijnlijk zit de bug ook bij mijn HOX toch?
Ik zit bij Hi en daar lease je de telefoon. En als die kapot is wordt die gratis door een monteur opgehaald en gerepareerd (als je geen kwaadwillige schade hebt aangericht natuurlijk).
En toen zei iemand: "Als je tussen de camera en de volumeknop drukt, en je krijgt een beter signaal dat je de WIFI bug hebt."
Ik heb dat gister maar eens geprobeerd omdat ik altijd slecht signaal heb op m'n slaapkamer.
En van 1 streepje ging het naar 3 streepjes. En zodra ik niet meer drukte was het weer 1 streepje.
Ik zit bij Hi en daar lease je de telefoon. En als die kapot is wordt die gratis door een monteur opgehaald en gerepareerd (als je geen kwaadwillige schade hebt aangericht natuurlijk).
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Download even WiFi Analyzer uit de Play Store en herhaal de test, dan krijg je een objectief beeld.PM_Petrol schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:27:
"Bug" is trouwens een misleidende benaming, want het gaat hier om een hardware fout(je). Een veel te fragiel en klein metalen veertje zorgt al snel voor slecht/geen contact.
Als je het gerepareerd wilt hebben en de HOX enige tijd (ga uit van 2 weken) kunt missen, zou ik het toestel ter reparatie aanbieden (garantie). Anders is de keuze om ermee te leven, of om het zelf te reparen. Dat laatste is te doen, maar brengt natuurlijk risico's met zich mee...
Ik las ook hier in het forum dat wanneer je geen last hebt van de wifi "bug" je dit probleem ook kunt creëren door op die plek te gaan drukken. Als ik het zo lees is de constructie een beetje ongelukkig gemaakt
.
Energiebesparing stond uit, omdat ik benieuwd was naar het batterijgebruik zonder het gebruik van de optie 'energiebesparing'. Best netjes dus. Vanaf vanochtend de telefoon op energiebesparing gezet en nu tikt hij de 14% aan na zo'n 27 uur.Tarabass schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:03:
[...]
Die van mij staat nu op 68%, maar met 1,5 uur langer. Daarnaast heb ik vanochtend navigatie gebruikt, wat ik normaal niet doe. Ik ben ook erg tevreden over het batterijgebruik
Vraagje, waarom staat Energiebesparing uit? Heeft dat een reden?
Ja dat las ik ook hier ergens.Gismo1979 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:42:
Ik las ook hier in het forum dat wanneer je geen last hebt van de wifi "bug" je dit probleem ook kunt creëren door op die plek te gaan drukken. Als ik het zo lees is de constructie een beetje ongelukkig gemaakt.
Zonder te drukken:

Met drukken:

En hoe kan ik thumbnails maken zodat je de plaatjes gelijk kan zien?
Oké. Vroeg het me af omdat ik veel screenshots zie waarbij de optie uitstaat. Het kan zijn dat, net zoals met appkillers, het juist tegen zou kunnen werken. Vandaar mijn vraag. Ikzelf heb een One X+, en als ik de telefoon normaal gebruik haal ik makkelijk 2 dagen. Dat was met de One X i.c.m. Ice Cream Sandwich wel andersYonix schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:46:
[...]
Energiebesparing stond uit, omdat ik benieuwd was naar het batterijgebruik zonder het gebruik van de optie 'energiebesparing'. Best netjes dus. Vanaf vanochtend de telefoon op energiebesparing gezet en nu tikt hij de 14% aan na zo'n 27 uur.
Wat ik begrijp is dat de antenne via een pinnetje verbonden is met de rest van het systeem. Druk op de behuizing kan zorgen dat dit pinnetje het contactpunt aan de andere kant iets indrukt. Als de behuizing dan terugveert word het contact minder. Ik meen ergens gehoord te hebben dat de fix is het pinnetje met een veertje contact te laten maken.
Enniewee -> als je dus gaat drukken kan je slechter contact krijgen als je loslaat. Dus ik heb het pas geprobeerd toen mijn wifi contact merkbaar achteruit was gegaan.
Enniewee -> als je dus gaat drukken kan je slechter contact krijgen als je loslaat. Dus ik heb het pas geprobeerd toen mijn wifi contact merkbaar achteruit was gegaan.
Ik heb ook pas sinds gister een paar keer gedrukt en de net voor de test.golem501 schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:25:
Wat ik begrijp is dat de antenne via een pinnetje verbonden is met de rest van het systeem. Druk op de behuizing kan zorgen dat dit pinnetje het contactpunt aan de andere kant iets indrukt. Als de behuizing dan terugveert word het contact minder. Ik meen ergens gehoord te hebben dat de fix is het pinnetje met een veertje contact te laten maken.
Ik kijk wel of ik m laat repareren. Wordt dan de telefoon ook weer helemaal gereset door de fabrikant? Want dat was bij een vorige telefoon wel het geval.
Heb ik zelf wel gedaan, ik heb eerst van alles een backup gemaakt en toen het toestel teruggezet naar de fabrieksinstelling. Ze hebben daar niets met mijn foto's, email etc. te maken. Ik heb er ook voor gezorgd dat ze hem op maandagochtend kwamen halen, was hij dezelfde week op vrijdag/zaterdag weer terugPM_Petrol schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:44:
[...]
Ik heb ook pas sinds gister een paar keer gedrukt en de net voor de test.
Ik kijk wel of ik m laat repareren. Wordt dan de telefoon ook weer helemaal gereset door de fabrikant? Want dat was bij een vorige telefoon wel het geval.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik zal eens ff gaan kijken. Maar het heeft geen prioriteit. Wifi doet het gewoon, alleen op slaapkamer minder ontvang.janvanduschoten schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 13:50:
[...]
Heb ik zelf wel gedaan, ik heb eerst van alles een backup gemaakt en toen het toestel teruggezet naar de fabrieksinstelling. Ze hebben daar niets met mijn foto's, email etc. te maken. Ik heb er ook voor gezorgd dat ze hem op maandagochtend kwamen halen, was hij dezelfde week op vrijdag/zaterdag weer terug
Zou het kunnen dat ze nu 'scherm' niet meer apart vermeld staat de screen on time per app meten en erbij optellen in de lijst?Xereon schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:20:
[afbeelding]
Ik ga m'n phone maar eens factory resetten. Heb het idee dat er zat mis mee is. Even de foto's en muziek er van af halen en gaan.
De reden hiervoor is dat ik het idee heb dat hij trager is dan bij anderen. Zag net een filmpje op YouTube van een One X die soepeltjes Vice City kon draaien op hoge settings, stock firmware. De mijne heeft ook stock firmware maar hapert ongelofelijk erg, zelfs met een taskkiller etc. Hopen dat hij het weer wat beter doet zometeen
.
De reden hiervoor is dat ik het idee heb dat hij trager is dan bij anderen. Zag net een filmpje op YouTube van een One X die soepeltjes Vice City kon draaien op hoge settings, stock firmware. De mijne heeft ook stock firmware maar hapert ongelofelijk erg, zelfs met een taskkiller etc. Hopen dat hij het weer wat beter doet zometeen
Ik lease hem ook van Hi. Even 2-3 weekjes op de tanden bijten met een Samsung Galaxy Mini en daarna heb je je gerepareerde HOX weer terug.PM_Petrol schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:27:
En ja, je hebt het welbekende WiFi-probleem als ik dat zo lees. Gewoon 1200 bellen en zeggen dat de bekende WiFi-bug bij je is opgetreden, weten ze doorgaans direct waar het om gaat.
Hij hapert hier ook met een custom ROM, ligt aan de app. Wordt binnenkort vast wel gefixed.Thomasthomas schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:14:
Ik ga m'n phone maar eens factory resetten. Heb het idee dat er zat mis mee is. Even de foto's en muziek er van af halen en gaan.
De reden hiervoor is dat ik het idee heb dat hij trager is dan bij anderen. Zag net een filmpje op YouTube van een One X die soepeltjes Vice City kon draaien op hoge settings, stock firmware. De mijne heeft ook stock firmware maar hapert ongelofelijk erg, zelfs met een taskkiller etc. Hopen dat hij het weer wat beter doet zometeen.
[ Voor 24% gewijzigd door Zorian op 15-12-2012 23:18 ]
Zat sowieso al te spelen met het idee. Ik had wel weer zin in een fijne schone telefoon (moet hem ook snel opsturen om de WiFi te laten fixen...). Heb er zo veel rommel op gezet dat het ding ongetwijfeld langzamer is geworden.Xereon schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:16:
[...]
Ik lease hem ook van Hi. Even 2-3 weekjes op de tanden bijten met een Samsung Galaxy Mini en daarna heb je je gerepareerde HOX weer terug.
En ja, je hebt het welbekende WiFi-probleem als ik dat zo lees. Gewoon 1200 bellen en zeggen dat de bekende WiFi-bug bij je is opgetreden, weten ze doorgaans direct waar het om gaat.
[...]
Hij hapert hier ook met een custom ROM, ligt aan de app. Wordt binnenkort vast wel gefixed.
Persoonlijke spullen eraf trekken, ding factory resetten met een wipe van het interne geheugen (ze hebben niks met je data te maken dus eraf ermee) en opsturen voor reparatie.Thomasthomas schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:37:
[...]
Zat sowieso al te spelen met het idee. Ik had wel weer zin in een fijne schone telefoon (moet hem ook snel opsturen om de WiFi te laten fixen...). Heb er zo veel rommel op gezet dat het ding ongetwijfeld langzamer is geworden.
Heb hem nu even gereset, muziek er op en belangrijkste apps, maandag even langs het support point in Utrecht (in de Vodafone winkel in het centrum). Ze hebben me met m'n Incredible S destijds goed geholpen. Heb met een Sensation en Incredible S al problemen gehad, snap eigenlijk niet zo goed waarom ik in April toch weer voor HTC heb gekozen... Somehow gaan ze bij mij altijd stuk. Het enige waar iets voor te zeggen is is de support, beter dan bijvoorbeeld samsung of Apple.
De volgende keer ga ik denk ik voor een Nexus. Weet niet hoe die support is, maar ik ken een aantal mensen met een Nexus S en Galaxy Nexus waar uberhaupt niks mis mee is. Als HTC het goed oplost is het in ieder geval weer een +1 voor ze, ondanks de problemen die ik altijd met hun producten heb. Denk ook niet dat dit zozeer de reden is dat ik waarschijnlijk geen HTC meer koop, ik ben denk ik toe aan iets nieuws (schone android of wellicht W8).
E: Overigens wel Chrome gaan gebruiken i.p.v. standaard HTC browser. Ook op m'n PC overgestapt van IE10 naar Chrome (synchronisatie en dergelijken). Bevalt goed.
De volgende keer ga ik denk ik voor een Nexus. Weet niet hoe die support is, maar ik ken een aantal mensen met een Nexus S en Galaxy Nexus waar uberhaupt niks mis mee is. Als HTC het goed oplost is het in ieder geval weer een +1 voor ze, ondanks de problemen die ik altijd met hun producten heb. Denk ook niet dat dit zozeer de reden is dat ik waarschijnlijk geen HTC meer koop, ik ben denk ik toe aan iets nieuws (schone android of wellicht W8).
E: Overigens wel Chrome gaan gebruiken i.p.v. standaard HTC browser. Ook op m'n PC overgestapt van IE10 naar Chrome (synchronisatie en dergelijken). Bevalt goed.
[ Voor 8% gewijzigd door Thomas op 16-12-2012 00:16 ]
Chrome werkt goed ja, het enige waar ik me helemaal aan dooderger bij Chrome is dat hij bepaalde lappen tekst gigantisch groot maakt en de rest klein laat. Ziet er niet uit. Heb je bijvoorbeeld een miniscule quote en een gi-gan-tisch grote reply.Thomasthomas schreef op zondag 16 december 2012 @ 00:08:
Ik heb nu ook het idee dat mijn telefoon sinds de update trager is geworden dan er voor.
Heb nu al 2 x een harde reset gedaan maar het blijft terug komen. Vooral met typen merk ik de haperingen en de letters komen heel laat op het scherm..... Kan je nog wat anders doen dan een reset?
Heb nu al 2 x een harde reset gedaan maar het blijft terug komen. Vooral met typen merk ik de haperingen en de letters komen heel laat op het scherm..... Kan je nog wat anders doen dan een reset?
Ander toetsenbord proberen? Er staan er een paar in de play store.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Oh oke, en hebben ze bij jou iets verwijderd of een fabrieksreset gedaan?Xereon schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 23:16:
[...]
Ik lease hem ook van Hi. Even 2-3 weekjes op de tanden bijten met een Samsung Galaxy Mini en daarna heb je je gerepareerde HOX weer terug.
[...]
Hij hapert hier ook met een custom ROM, ligt aan de app. Wordt binnenkort vast wel gefixed.
Ik ga het denk ik wel doen.
Alles was weg, omdat ze de telefoon hebben omgewisseld. Althans, IMEI en serienummer waren anders dus er is behoorlijk veel veranderd op zijn minst.PM_Petrol schreef op zondag 16 december 2012 @ 18:52:
[...]
Oh oke, en hebben ze bij jou iets verwijderd of een fabrieksreset gedaan?
Ik ga het denk ik wel doen.
In elk geval was ik ALLE bestanden kwijt, ben blij dat ik die van te voren had gebackupped.
Je hebt gewoon een nieuw toestel gekregen.Xereon schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:07:
[...]
Alles was weg, omdat ze de telefoon hebben omgewisseld. Althans, IMEI en serienummer waren anders dus er is behoorlijk veel veranderd op zijn minst.
In elk geval was ik ALLE bestanden kwijt, ben blij dat ik die van te voren had gebackupped.
Verwijderd
Ik heb sinds gister dat het lampje van de NFC rood blijft branden (dus dat kleine rode stipje naast het HTC logo), zelfs nu het vinkje daarachter weg is. Ook als de mobiel uit staat is het lampje nog rood en opnieuw opstarten heeft niet geholpen.
Iemand een oplossing hiervoor?
Dat is je proximity sensor (nabijheidssensor) die o.a. ervoor zorgt dat je scherm op zwart gaat wanneer je een telefoongesprek voert en je het toestel bij je oor houdt. Werkt dat wel nog?Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:23:
Ik heb sinds gister dat het lampje van de NFC rood blijft branden (dus dat kleine rode stipje naast het HTC logo), zelfs nu het vinkje daarachter weg is. Ook als de mobiel uit staat is het lampje nog rood en opnieuw opstarten heeft niet geholpen.
Vermeld ook even welke rom e.d. je hebt draaien. Misschien veroorzaakt door een app/update? Normaal zou een reboot het probleem kunnen verhelpen...
Verwijderd
Ah oke, heb het namelijk alleen nog maar zien branden als ik de Beam functie gebruik. Weer wat geleerdHolgersson schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:36:
[...]
Dat is je proximity sensor (nabijheidssensor) die o.a. ervoor zorgt dat je scherm op zwart gaat wanneer je een telefoongesprek voert en je het toestel bij je oor houdt. Werkt dat wel nog?
Vermeld ook even welke rom e.d. je hebt draaien. Misschien veroorzaakt door een app/update? Normaal zou een reboot het probleem kunnen verhelpen...
Het is weer opgelost. Belde mezelf net op en na het gesprek was het lichtje weg.
Mooi zo!Verwijderd schreef op zondag 16 december 2012 @ 20:52:
[...]
Het is weer opgelost. Belde mezelf net op en na het gesprek was het lichtje weg.
Er zijn een apps die de proximity sensor ook gebruiken, zoals Voxer. Als je die app afsluit, blijft dat rode stipje ook nog tijdelijk aan.
Ik heb een harde reset moeten doen omdat HTC anders de reparatie van de wifi antenne niet wou inboeken -> toen ik gister thuiskwam stond m'n batterij op 50%+ ipv 30% ofzo... toch eens goed kijken wat ik weer installeer als hij gerepareerd is.
Ben sinds een paar dagen ook de eigenaar van een One X en heb al volop zitten prutsen, waar ik echter echt niet uit kom:
Hoe zet ik mijn Exchange account als standaard bij het aanmaken van een nieuw agenda-item? Hij blijft Google maar pakken, kleine irritatie als je snel items wil aanmaken.
Exchange is al mijn standaard e-mailaccount, Google Calendar sync staat uit en zelfs als ik alleen de Exchange agenda laat weergeven pakt hij nog automatisch Google als eerste, elke keer!
Hoe zet ik mijn Exchange account als standaard bij het aanmaken van een nieuw agenda-item? Hij blijft Google maar pakken, kleine irritatie als je snel items wil aanmaken.
Exchange is al mijn standaard e-mailaccount, Google Calendar sync staat uit en zelfs als ik alleen de Exchange agenda laat weergeven pakt hij nog automatisch Google als eerste, elke keer!
Ik wil graag met je ruilen, bij mij is mijn hotmail die via active sync ingesteld staat altijd de default terwijl ik juist graag mijn google account als default zou willen hebbenSafihre schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:40:
Ben sinds een paar dagen ook de eigenaar van een One X en heb al volop zitten prutsen, waar ik echter echt niet uit kom:
Draai je Android JellyBean 4.1.1, dan is het volgens mij daaraan gerelateerd...
Heb hetzelfde met m'n One X+ die out of the box al 4.1.1. draaide... Normaal onthoud die je keuze namelijk.
Heb hetzelfde met m'n One X+ die out of the box al 4.1.1. draaide... Normaal onthoud die je keuze namelijk.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Zou het dan misschien met de volgorde van laatst/eerste toegevoegd zijn?mhulsegge schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:42:
[...]
Ik wil graag met je ruilen, bij mij is mijn hotmail die via active sync ingesteld staat altijd de default terwijl ik juist graag mijn google account als default zou willen hebben
Ik draai inderdaad 4.1.1 vanaf het begin, las dat hij laatste keuze zou moeten onthouden maar gebeurd inderdaad niet.
Ik zeg JB-bug
Ik heb geprobeerd om alle accounts te verwijderen en in andere volgorde weer toe te voegen maar dat mocht niet baten.. Wordt dus hopen op update van HTC!
Ik heb sinds eergisteren het probleem dat instellingen constant vast loopt, en met name als WiFi niet meer actief wordt en ik dat dan in de WiFi menu wil kijken.
Ben bang dat er wederom een hard reset eraan zit te komen. Accu duur is sinds de JB update ook fantastisch gedaald..
Beelden zeggen meer als woorden:

Crashmelding, zoals je ziet staat WiFi op on maar verbroken.
Bij een reboot werkt het weer ff tijdelijk normaal. Maar tot zolang is het niet meer in gebruik.
Ben bang dat er wederom een hard reset eraan zit te komen. Accu duur is sinds de JB update ook fantastisch gedaald..

Beelden zeggen meer als woorden:

Crashmelding, zoals je ziet staat WiFi op on maar verbroken.
Bij een reboot werkt het weer ff tijdelijk normaal. Maar tot zolang is het niet meer in gebruik.
[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 23-12-2012 01:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Nieuwste OTA direct van HTC zelf: http://fotadl.htc.com/OTA...02022scz3ve3d2k8wy15p.zip
Is voor mensen die stock ROM's draaien.
Zou je die ook over een Vodafone branded ROM heen kunnen flashen? CID is ook een VODAP... toestel...
Sometimes you need to plan for coincidence
Flashen via adb?Xereon schreef op zondag 23 december 2012 @ 02:00:
Nieuwste OTA direct van HTC zelf: http://fotadl.htc.com/OTA...02022scz3ve3d2k8wy15p.zip
Ga mn tel nu iig resetten in de hoop dat WiFi probleem niet terugkeert.
Wilde deze jullie niet onthouden: zoek de fout, te vinden in het back-up en herstel menu in instellingen.

Weird dat de apps niet terug gezet worden..
Nog raarder is, de telefoon is nog trager dan ervoor.
[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 23-12-2012 14:06 ]
⏩ PVOutput☀️
Telefoon is vandaag 3 keer uit mijn handen geglipt. 
Gelukkig alle 3 de keren vanaf zithoogte. Alleen heb ik nu mijn eerste kras ooit te pakken, op het scherm.
Nog nooit een kras gehad, op geen enkel mobieltje. That hurts.
Hij valt niet bizar veel op gelukkig. Je ziet hem nu vooral omdat het donker is.
Gelukkig alle 3 de keren vanaf zithoogte. Alleen heb ik nu mijn eerste kras ooit te pakken, op het scherm.
Hij valt niet bizar veel op gelukkig. Je ziet hem nu vooral omdat het donker is.
Dat is mij ook wel eens overkomen. Inmiddels gebruik ik dit hoesje, waardoor ik een veel betere grip heb. Is dus een aanrader voor iemand met gladde vingers zoals jijXereon schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 01:07:
Telefoon is vandaag 3 keer uit mijn handen geglipt.
Gelukkig alle 3 de keren vanaf zithoogte. Alleen heb ik nu mijn eerste kras ooit te pakken, op het scherm.Nog nooit een kras gehad, op geen enkel mobieltje. That hurts.
Noem het eerder het toestel op je schoot leggen en vervolgens opstaan.kgb545 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 10:06:
[...]
Dat is mij ook wel eens overkomen. Inmiddels gebruik ik dit hoesje, waardoor ik een veel betere grip heb. Is dus een aanrader voor iemand met gladde vingers zoals jij
Verwijderd
Hallo,
na deze laatste update werkt htc sync niet meer en moet je dus overschakelen naar htc sync manager nu heb ik htc sync mooi verwijderd en hierna htc sync manager geïnstalleerd. Nu echter kan mijn htc one x niet meer synchroniseren met de htc sync manager. Bij het aan kopelen aan pc komt er op de htc enkel USB verbonden en kan ik niet selecteren om te verbinden met htc sync manager, omgekeerd kan ik in htc sync manager niet syncen. maw ze vinden elkaar dus niet! iemand zelfde ervaring of mogelijke oplossingen. Opnieuw installeren al gedaan zonder enig resultaat..
Bedankt bij voorbaat,
na deze laatste update werkt htc sync niet meer en moet je dus overschakelen naar htc sync manager nu heb ik htc sync mooi verwijderd en hierna htc sync manager geïnstalleerd. Nu echter kan mijn htc one x niet meer synchroniseren met de htc sync manager. Bij het aan kopelen aan pc komt er op de htc enkel USB verbonden en kan ik niet selecteren om te verbinden met htc sync manager, omgekeerd kan ik in htc sync manager niet syncen. maw ze vinden elkaar dus niet! iemand zelfde ervaring of mogelijke oplossingen. Opnieuw installeren al gedaan zonder enig resultaat..
Bedankt bij voorbaat,
Vraagje, mijn one X heeft last van rare trekjes. Hij reageert soms uit zichzelf op aanrakingen die ik niet geef. Hoe kan ik dit verhelpen? Terug naar de fabrieksinstellingen is zo een gedoe (zal dit uberhaupt het probleem wel verhelpen?).. Kan ik met software zien waar precies de aanraking vandaan komt?
Het probleem is trouwens onstaan na de laatste kleine update realiseer ik me nu. Hij is absoluut niet gevallen.
Het probleem is trouwens onstaan na de laatste kleine update realiseer ik me nu. Hij is absoluut niet gevallen.
[ Voor 15% gewijzigd door Retep2124 op 27-12-2012 17:29 ]
Vraagje -> mijn One X is weg ivm WiFi reparatie en m'n vrouw is nu bezig een update te installeren... wat is dit voor update?
Doe eerst eens een klein beetje moeite voordat je je vraag hier dumpt.
Doe eerst eens een klein beetje moeite voordat je je vraag hier dumpt.
[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 28-12-2012 08:31 ]
You got to be kidding me?golem501 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 20:29:
Vraagje -> mijn One X is weg ivm WiFi reparatie en m'n vrouw is nu bezig een update te installeren... wat is dit voor update?

Lees het topic, of plemp het woord "update" in het magische zoekvak bovenaan deze pagina. Maar dit?

Sometimes you need to plan for coincidence
Ik heb het niet over de Jelly Bean update, die is al weken terug geïnstalleerd. En ik heb nog nergens iets gelezen over een "post-JB" update. Als het m'n eigen telefoon was dan had ik nog wel verder gezocht of update/software versie vernoemd maar het is m'n eigen telefoon dus niet en aangezien hier er nog niet over gesproken is..Groentenboer schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 07:42:
[...]
You got to be kidding me?
Lees het topic, of plemp het woord "update" in het magische zoekvak bovenaan deze pagina. Maar dit?
Maar oké ik had misschien wat duidelijker moeten zijn.
Dan kun je toch softwareversies bekijken, staan in de TS, vergelijk, Google, check XDA...?
Tevens is er wel een update geweest na de JellyBean-update zie daarvoor ook weer de TS / JB-update topic.
Tevens is er wel een update geweest na de JellyBean-update zie daarvoor ook weer de TS / JB-update topic.
[ Voor 37% gewijzigd door CLB op 28-12-2012 20:13 ]
Ik ben nu een update van 14mb aan het installeren op mijn HOX. Geeft aan ''verbetering system performace''.
Iemand enig idee?
Zit nu op versie 3.14.401.31
Doe eerst eens een klein beetje moeite voordat je je vraag hier dumpt.Dezelfde vraag staat een paar posts boven deze.
Iemand enig idee?
Doe eerst eens een klein beetje moeite voordat je je vraag hier dumpt.Dezelfde vraag staat een paar posts boven deze.
[ Voor 38% gewijzigd door janvanduschoten op 29-12-2012 08:16 ]
... Dus...Dountoun schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:18:
Ik ben nu een update van 14mb aan het installeren op mijn HOX. Geeft aan ''verbetering system performace''.
Iemand enig idee?
Misschien wat posts boven je bekijken?
Wat er bij de update staat: performance verbeteringen.
[ Voor 8% gewijzigd door HertogJanNL op 28-12-2012 21:13 ]
Ik heb het probleem met de autolader ook sinds een week en gewoon met stock...
PSN: Mondaatje
Begint te klinken als een hardware probleem 
Ik heb er nog nooit van gehoord..
Ik heb er nog nooit van gehoord..
Sinds kort ook een one X in mijn bezit. Damn wat een heerlijk toestel.
Ik ben gewend dat de capacitieve knoppen een vibrate feedback geven, alleen lukt het mij maar niet om te activeren. Hetzelfde geldt voor het gebruik van de keyboard.
De optie vibrate on touch is bij mij grijs. Iemand hier ervaring mee?
Ik ben gewend dat de capacitieve knoppen een vibrate feedback geven, alleen lukt het mij maar niet om te activeren. Hetzelfde geldt voor het gebruik van de keyboard.
Zet de energiebesparing maar eens uit, dan kun je dat weer activeren.Hawleri schreef op maandag 31 december 2012 @ 18:05:
Sinds kort ook een one X in mijn bezit. Damn wat een heerlijk toestel.
Sinds vandaag krijg ik opeens continu de foutmelding:
Sorry,
Android.process.acore is er onverwachts mee gestopt.
De update hielp helaas ook niet, iemand dit al vaker gehad en hier een oplossing voor?
Sorry,
Android.process.acore is er onverwachts mee gestopt.
De update hielp helaas ook niet, iemand dit al vaker gehad en hier een oplossing voor?
@hierboven: hier je antwoord
Vannacht vlak voor nieuwjaar kreeg mn one X nog een kleine update. Tussen de 10 en 20 mb dus meteen gedaan.
Vandaag heb ik per ongeluk mn telefoon een force shutdown gegeven omdat de powerkop per ongeluk in mn zak werd ingedrukt... Daarna kreeg ik continu de foutmelding dat android.process.acore werd afgesloten. Heel irritant omdat die foutmelding om de minuut omhoog kwam.
Na wat Googlen kwam ik erachter dat het te maken zou kunnen hebben met de overgang naar 2013. Om de één of andere reden was het probleem opgelost nadat ik mn Facebook account heb verwijderd (het account dus, niet de applicatie zelf). Ik heb daarna ook de app zelf ge-deinstalleerd, ik weet niet of dat heeft geholpen (als je dat doet wordt alleen de Facebook update verwijderd, die bij mij meteen automatisch weer werd gedownload).
Voordat ik Facebook verwijderde heb ik ook de cache van mn contacten app verwijderd, maar de foutmeldingen gingen pas weg nadat ik Facebook heb verwijderd.
Vannacht vlak voor nieuwjaar kreeg mn one X nog een kleine update. Tussen de 10 en 20 mb dus meteen gedaan.
Vandaag heb ik per ongeluk mn telefoon een force shutdown gegeven omdat de powerkop per ongeluk in mn zak werd ingedrukt... Daarna kreeg ik continu de foutmelding dat android.process.acore werd afgesloten. Heel irritant omdat die foutmelding om de minuut omhoog kwam.
Na wat Googlen kwam ik erachter dat het te maken zou kunnen hebben met de overgang naar 2013. Om de één of andere reden was het probleem opgelost nadat ik mn Facebook account heb verwijderd (het account dus, niet de applicatie zelf). Ik heb daarna ook de app zelf ge-deinstalleerd, ik weet niet of dat heeft geholpen (als je dat doet wordt alleen de Facebook update verwijderd, die bij mij meteen automatisch weer werd gedownload).
Voordat ik Facebook verwijderde heb ik ook de cache van mn contacten app verwijderd, maar de foutmeldingen gingen pas weg nadat ik Facebook heb verwijderd.
NOSIG
Dank zat er ook al mee. Zal eens even proberen_Christiaan_ schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:18:
@hierboven: hier je antwoord![]()
EDIT: Het verwijderen van het facebook account heeft het probleem opgelost. Daarna meteen weer opnieuw ingesteld. Zonder reboot oid
[ Voor 5% gewijzigd door EJPostema op 01-01-2013 21:41 ]
Ook hier het Android.process.acore probleem..... leuk een nieuw jaar ....
thanx @hierboven voor de oplossing....
thanx @hierboven voor de oplossing....
Oke het begint nu wel irritant te worden als ik even mijn been teveel buig om iets op te pakken of ergens weg te leggen mijn telefoon opnieuw opstart. Er is vast geen manier om die functie van 10 seconden power button uit te zetten?_Christiaan_ schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 21:18:
Vandaag heb ik per ongeluk mn telefoon een force shutdown gegeven omdat de powerkop per ongeluk in mn zak werd ingedrukt...
Verwijderd
Ik heb sterk het vermoeden dat na de nieuwe updates "smartsync disabler" niet meer werkt. De One X gooit mijn verbinding er gewoon weer uit in de nachtdienst.
Ik heb al een keer opnieuw uitgevinkt, reboot en dan weer aanvinken en reboot maar het resultaat blijft hetzelfde. Meer mensen met dit probleem?
Ik draai gewoon stock.
Ik heb al een keer opnieuw uitgevinkt, reboot en dan weer aanvinken en reboot maar het resultaat blijft hetzelfde. Meer mensen met dit probleem?
Ik draai gewoon stock.
Je telefoon anders in je broekzak. Powerknop omhoog en naar achterenSafihre schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:41:
[...]
Oke het begint nu wel irritant te worden als ik even mijn been teveel buig om iets op te pakken of ergens weg te leggen mijn telefoon opnieuw opstart. Er is vast geen manier om die functie van 10 seconden power button uit te zetten?
Ik heb ook last van die android.process.acore crash... Alleen helpt het uitzetten van de facebook applicatie niet. Ik heb hem disabled, data gewist van de contact storage maar na een reboot of de telefoon paar uur aan laten komt het weer terug. Data wissen helpt dan wel weer maar is een lapmiddel... Iemand nog ideeen? Factory reset hielp ook niet. Het zou ook nog whatsapp kunnen zijn maar die gooi ik liever niet van me telefoon af 
EDIT:
Het lijkt er op dat ligt aan 29 februari... Laat dat nou net mijn eigen verjaardag zijn
Ik heb de verjaardag van mijn tweelingbroer uit het Google contact gegooid en sindsdien geen issues meer. I guess dat de contact app op zoek is naar 29 februari 2013, das lastig
EDIT:
Het lijkt er op dat ligt aan 29 februari... Laat dat nou net mijn eigen verjaardag zijn
[ Voor 24% gewijzigd door GrandDestroyer op 02-01-2013 13:03 ]
Bij mij helpt het om hem met de aan-uitknop naar beneden in mijn zak te doen, maar soms denk ik daar niet aan en zit hij toch met de aan-uitknop naar boven in mijn zak. Even veters strikken oid en reset.Safihre schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 22:41:
[...]
Oke het begint nu wel irritant te worden als ik even mijn been teveel buig om iets op te pakken of ergens weg te leggen mijn telefoon opnieuw opstart. Er is vast geen manier om die functie van 10 seconden power button uit te zetten?
In verband met het "android.process.acore crash" probleem kreeg ik gisteren een systeem update van Contacts, dus dat probleem moet nu opgelost zijn
Denon AVR-X3600H
Er is serieus iets mis hier...

Dat verbruik van Whatsapp is echt gigantisch, als ik ermee bezig ben sodemietert de batterij razendsnel in elkaar. Als ik andere dingen doe zoals het nieuws lezen, een spelletje, noem maar op, dan kan ik uuuuuren door gaan, maar met Whatsapp open zie je de percentages gewoon teruglopen. Dat ligt echt niet aan de screen-on-time, want als ik verhoudingsgewijs 2 keer zoveel andere dingen doe met het scherm constant aan vreet dat nog veel minder batterij dan eventjes wat tikken in Whatsapp.
Heb al geprobeerd Whatsapp opnieuw te installeren, bood geen soelaas.
Nog meer mensen die dit herkennen?

Dat verbruik van Whatsapp is echt gigantisch, als ik ermee bezig ben sodemietert de batterij razendsnel in elkaar. Als ik andere dingen doe zoals het nieuws lezen, een spelletje, noem maar op, dan kan ik uuuuuren door gaan, maar met Whatsapp open zie je de percentages gewoon teruglopen. Dat ligt echt niet aan de screen-on-time, want als ik verhoudingsgewijs 2 keer zoveel andere dingen doe met het scherm constant aan vreet dat nog veel minder batterij dan eventjes wat tikken in Whatsapp.
Heb al geprobeerd Whatsapp opnieuw te installeren, bood geen soelaas.
Nog meer mensen die dit herkennen?
Ja ik ook, als ik bij verbruik kijk staat whatsapp ook bovenaan met 60 to 70%.
Ik heb dit pas sinds de kleine update nadat ik 4.1 heb.
Misschien ligt het aan Whatsapp zelf en brengen zei een update uit, of het ligt aan HTC.
Misschien ligt het aan Whatsapp zelf en brengen zei een update uit, of het ligt aan HTC.
Verwijderd
De 14 mb update is bij mij een fiasco geworden. Na de JB update had ik het toestel opnieuw geroot en CW recovery geflashed. De 14 mb update die daarop volgde wilde niet installeren, dus voor de zekerheid met titanium backup een volldige backup gemaakt en vervolgens de stock recovery geflashed. Hierna kon ik de udpate installeren. Echter tijdens de update rebootte het toestel een aantal keer. Wat blijkt, nadat de update was geinstalleerd was ALLES weg. Niet alleen mijn apps en setting maar ook mijjn gehele opslag was gewist. Alle foto's, filmpjes, muziek en dus ook de backup. Heb nog geprobeerd met een recovery tool files te recoveren maar zonder succes. Gelukkig gebruikte ik wel dropbox dus al mn fotos en videos stonden gelukkig in de cloud, schade is wat dat betreft dus beperkt. Ik denk dat ik voortaan maar niet meer teveel rommel met rooten etc. Het is mij telkens veel te veel gedoe om de OTA update te kunnen installeren.
Met mn Desire ben k vrij snel gaan rooten.
Met dit toestel vind k dat je aan veel dingen moet denken.
CID, manier van rooten(registreren) , geen s-off e/d
k wacht wel totdat s-off is geregeld.
moet zeggen dat k t tot nu toe niet mis.
Met dit toestel vind k dat je aan veel dingen moet denken.
CID, manier van rooten(registreren) , geen s-off e/d
k wacht wel totdat s-off is geregeld.
moet zeggen dat k t tot nu toe niet mis.
Hier heb ik 'n HTC One X+ met Android 4.1, waarbij WhatsApp 'slechts' 9% verbruikt...PM_Petrol schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:01:
Ja ik ook, als ik bij verbruik kijk staat whatsapp ook bovenaan met 60 to 70%.
Met de "grote update" naar 4.1 had ik een goede batterij zeg maar (2dagen). Maar daarna kwam er weer een update die kleine dinge verbeterde. Na de kleine update is de accu nog niet 1 dag houdbaar. Dus ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar heb liever weer dat m'n accu het 2 dagen doet inplaats van 13-14 uur.CLB schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:02:
[...]
Hier heb ik 'n HTC One X+ met Android 4.1, waarbij WhatsApp 'slechts' 9% verbruikt...
Sinds kort ben ik een gelukkige eigenaar van de One X+.
Tot op heden ben ik zeer gelukkig met de aanschaf, ik had namelijk een behoorlijk brakke Xperia X10 hiervoor en heb besloten hem in te ruilen nadat het halve scherm uit was gevallen.
De verbazing is groot dat ik nu ineens wel 2 dagen met mijn telefoon kan doen, waar ik anders met moeite het einde van de dag haalde...
Tot op heden ben ik zeer gelukkig met de aanschaf, ik had namelijk een behoorlijk brakke Xperia X10 hiervoor en heb besloten hem in te ruilen nadat het halve scherm uit was gevallen.
De verbazing is groot dat ik nu ineens wel 2 dagen met mijn telefoon kan doen, waar ik anders met moeite het einde van de dag haalde...
Ik heb hetzelfde probleem, al weet ik niet sinds wanneer (kleine/grote/JB update, geen idee). Het probleem is dat de telefoon in standby 40% verbruikt. In de telefoon wordt het aangegeven als Android OS, Android-systeem, Mediaserver, etc. Alles bij elkaar 40%. Hopelijk komen ze snel met een fix.PM_Petrol schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:03:
[...]
Met de "grote update" naar 4.1 had ik een goede batterij zeg maar (2dagen). Maar daarna kwam er weer een update die kleine dinge verbeterde. Na de kleine update is de accu nog niet 1 dag houdbaar. Dus ik weet niet wat ze hebben gedaan, maar heb liever weer dat m'n accu het 2 dagen doet inplaats van 13-14 uur.
Die batterijperikelen zijn trouwens echt inherent aan Android. Het is altijd wel wat en je weet nooit wat het veroorzaakt.
NOSIG
Ik heb eens in de Task Manager gekeken en toen kwam ik dit tegen. 800MB is natuurlijk al te veel. Ik zat altijd rond de 700MB.
Android Core Apps staat er nu voor het eerst in, heb het nog nooit gezien.

Android Core Apps staat er nu voor het eerst in, heb het nog nooit gezien.

zo.
buienalarm gewist, in maps dat locatie gebeuren uitgezet(die bijhoudt waar je steeds bent)
vannacht opgeladen en heb nu nog 70% over. wat de laatste tijd steeds 20 a 30% was
zo haal k de 2 dagen weer
"AndroidOS->wakker blijven" is nu nog maar zo', 12 min.
zoiets hoort out of the box goed te gaan natuurlijk...
vandeweek buienalarm terugzetten en kijken of de drain weer terugkomt.
buienalarm gewist, in maps dat locatie gebeuren uitgezet(die bijhoudt waar je steeds bent)
vannacht opgeladen en heb nu nog 70% over. wat de laatste tijd steeds 20 a 30% was

Sinds kort ben ik ook in het bezit van de One X.
Ik zou graag een bluetooth toetsenbord (en evt muis) op mijn toestel willen aansluiten.
Is dit mogelijk? Ik lees/zie op internet tegenstrijdige berichten/filmpjes, iets met dat Sense het niet zou ondersteunen of iets dergelijks.
Heeft iemand hier ervaringen mee?
mvg
Ik zou graag een bluetooth toetsenbord (en evt muis) op mijn toestel willen aansluiten.
Is dit mogelijk? Ik lees/zie op internet tegenstrijdige berichten/filmpjes, iets met dat Sense het niet zou ondersteunen of iets dergelijks.
mvg

kijk, zo hoort een batterij grafiekje er uit te zien..
t is nu 27 uur en staat op 51%
nu kijken wat de oorzaak was..
zou gewoon moeten werken.. laatst een ipad BT toetsenbordje geprobeerd en werkte prima..wwwouter3333 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:44:
Sinds kort ben ik ook in het bezit van de One X.
mvg
het kan ook via de usbaansluiting met n OTG kabel..
Mocht het aan buienalarm liggen dan zou ik een mail sturen naar de maker. Mogelijk dat hij iets kan doen aan het probleem.marcel-o schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:23:
zo.
vannacht opgeladen en heb nu nog 70% over. wat de laatste tijd steeds 20 a 30% was![]()
Hy guys,
Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn One X niet meer uit vliegtuigmodus geraakt.
Ik zit op een custom rom en heb al ettelijke malen andere roms proberen te installeren maar met hetzelfde resultaat. Momenteel ben ik bezig om terug te gaan naar de stock rom maar ik verwacht net hetzelfde dus ik denk dat er iets anders mis is gegaan met de One X. Op internet vind ik nog mensen met hetzelfde probleem zonder dat zij een custom rom hebben gebruikt.
Straks maar eens contact opnemen met HTC, of morgen als zij vandaag niet werken
.
Ik hou jullie alvast op de hoogte!
UPDATE: terug naar stock rom heeft geholpen

UPDATE: te vroeg victorie gekraaid. Heb het terug.. Maar het gebeurde nu pas nadat hij al mijn gegevens van google heeft gedownload (achtergrond) en als hij wou starten met het downloaden van de applicaties.. Pfff
Sinds gisteren heb ik het probleem dat mijn One X niet meer uit vliegtuigmodus geraakt.
Ik zit op een custom rom en heb al ettelijke malen andere roms proberen te installeren maar met hetzelfde resultaat. Momenteel ben ik bezig om terug te gaan naar de stock rom maar ik verwacht net hetzelfde dus ik denk dat er iets anders mis is gegaan met de One X. Op internet vind ik nog mensen met hetzelfde probleem zonder dat zij een custom rom hebben gebruikt.
Straks maar eens contact opnemen met HTC, of morgen als zij vandaag niet werken
UPDATE: terug naar stock rom heeft geholpen
UPDATE: te vroeg victorie gekraaid. Heb het terug.. Maar het gebeurde nu pas nadat hij al mijn gegevens van google heeft gedownload (achtergrond) en als hij wou starten met het downloaden van de applicaties.. Pfff
[ Voor 18% gewijzigd door ys8574 op 06-01-2013 11:43 ]
Denk het niet want er waren er nog geen geïnstalleerd.
Echter na de herinstallatie van de stock rom was het probleem niet meer dat ik in vliegtuigmodus bleef maar viel wel de hele tijd mijn signaal weg (reboot was nodig om terug signaal te kunnen verkrijgen) ik heb dan een factory reset gedaan en nu lijkt alles wel weer goed te werken
.
Tijd om terug naar custom rom te gaan dus
Maar voor mensen die dit ook voor hebben: factory reset can solve the problem.
Echter na de herinstallatie van de stock rom was het probleem niet meer dat ik in vliegtuigmodus bleef maar viel wel de hele tijd mijn signaal weg (reboot was nodig om terug signaal te kunnen verkrijgen) ik heb dan een factory reset gedaan en nu lijkt alles wel weer goed te werken
Tijd om terug naar custom rom te gaan dus
Maar voor mensen die dit ook voor hebben: factory reset can solve the problem.
Gewoonlijk is dat HET symptoom dat je de verkeerde boot.img geflasht hebt.ys8574 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 10:20:
Hy guys,
Straks maar eens contact opnemen met HTC, of morgen als zij vandaag niet werken.
UPDATE: terug naar stock rom heeft geholpen![]()
De maker is hiervan op de hoogte en heeft zelf al aangegeven met een fix hiervoor te komen. De maker van BuienAlarm zit ook regelmatig hier op gathering.MikeOO schreef op zondag 06 januari 2013 @ 08:57:
[...]
Mocht het aan buienalarm liggen dan zou ik een mail sturen naar de maker. Mogelijk dat hij iets kan doen aan het probleem.
Probleem ligt overigens in het feit dat buienalarm meerdere keren per minuut je lokatie probeert te achterhalen, daardoor blijf je wakelocks krijgen en gaat je telefoon nooit in deep sleep.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Buienalarm is voor het laatst bijgewerkt op 16 december 2012. Dus ik download het wel weer wanneer er een nieuwe update uitkomt.
Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>