Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

marcel-o schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 10:02:
[afbeelding]
kijk, zo hoort een batterij grafiekje er uit te zien..
t is nu 27 uur en staat op 51% d:)b
nu kijken wat de oorzaak was..

[...]

zou gewoon moeten werken.. laatst een ipad BT toetsenbordje geprobeerd en werkte prima..
het kan ook via de usbaansluiting met n OTG kabel..
Ik weet niet wat de oorzaak is. Bij mij is het probleem opeens uit zichzelf opgelost en ik heb niets veranderd. Zou misschien datum gerelateerd kunnen zijn?

Al blijft het me irriteren dat System (com.htc.launcher) nog steeds 25% gebruikt, kernel 17% en Android systeem 6%. Dat zijn dan ook meteen de 3 grootste energievreters. De helft van mn batterij wordt dus gewoon opgegeten door het OS. Bij System zie ik trouwens als enige included package staan 'bladwijzerwidget', ook al heb ik die widget niet op mn homescreen staan. Misschien moet ik eens wat gaan doen met mn bladwijzers.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik merk dat sinds de JB-update het OS veel meer energie vreet. Best wel irritant inderdaad, dat er zoveel energie verloren gaat alleen door je toestel aan te hebben. Heb daarbij ook het idee dat die vijfde core niets bijdraagt. Het ding loopt veel te snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joordy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 09:30
Is er niet een manier om te downgraden naam 4.0.4 oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

RoD schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:51:
Ik merk dat sinds de JB-update het OS veel meer energie vreet. Best wel irritant inderdaad, dat er zoveel energie verloren gaat alleen door je toestel aan te hebben. Heb daarbij ook het idee dat die vijfde core niets bijdraagt. Het ding loopt veel te snel leeg.
ook als je bij Maps " locatie bijhouden" uit zet?
ik haal meer dan 24 uur.. terwijl dat eerder 14 uur was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Welke instelling is dat precies, en kan je dan nog met GPS in Maps navigeren?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

maps->instellingen->locatie-instellingen->alles uitzetten
dit is volgens mij alleen maar dat ie op de achtergrond opslaat waar je steeds bent.. woon-werk e/d

of gps dan nog werkt weet k niet.. moe je ff proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb alles daar uitgezet en mn GPS en lokale weer widget werken nog steeds.

Het doet trouwens aardig bloated aan... Zoveel instellingen voor lokatie.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
marcel-o schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:11:
[...]

ook als je bij Maps " locatie bijhouden" uit zet?
ik haal meer dan 24 uur.. terwijl dat eerder 14 uur was..
Ja, die staat al uit. Dat helpt wel, heb ik het idee, maar de accuduur is nog niet goed genoeg (alsin, voor de JB-update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Sinds net doet mijn One X opeens raar...
Het scrollen is sloom en er zit een delay tussen het aantikken van de letters op het keyboard en het verschijnen van de letters op het scherm. Heeft nog iemand dit? Heeft iemand een fix? Dit is namelijk erg irritant.

EDIT: Blijkbaar doet het touchscreen alleen raar als ik hem aan de oplader hang, anders doet mijn HOX het prima...

[ Voor 18% gewijzigd door Dasherman op 06-01-2013 18:46 ]

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, waarschijnlijk niet juiste topic maar; mijn scherm van mijn One X is volledig gebarsten. Veronderstel dat je daar geen garantie op hebt? Wat zijn de mogelijke opties en stappen die ik nu kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32
Via eBay een scherm met digitizer opzoeken en die erin zetten.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Dasherman: geaard stopcontact of niet?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 13:21
Mijn batterij is de laatste week (weken?) ook erg snel leeg. Ook raar van Whatsapp, 11% van de 90% die verbruikt is, met maar 2m45s cpu totaal.
Ook buienalarm geïnstalleerd, en mijn wakker blijven tijd is anderhalf uur, dus ook maar even deïnstalleren.

Wel vervelend, heb hem zelfs in energie besparen stand staan (CPU en beeld), maar het lijkt wel averechts te werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb al een tijdje men HOX ( dit is men 2e al) bij de eerste was het scherm niet mooi en reboote mijn tel wel 100x achter elkaar wat dus erg vervelend was.

Nu ik de 2e HOX heb gaat alles goed maar sinds de JB update doet de tel weer raar... Het scherm draait niet meer helaas.. Zodra ik de camera opstart en op het scherm druk draaien al de dingen op het scherm, als ik dan de tel draai gaat het scherm niet mee.

Heb al een factory reset gedaan waardoor het wel beter werd, maar toen ik de tel uit en weer aan deed kwam het probleem weer terug. Dit lijkt me dus een software fout :(.

Of heeft iemand een ander idee van wat dit kan zijn?
Draai gewoon op std rom en heb niks geroot, ik kan evt de tel naar een service point brengen en deze opnieuw laten flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
CLB schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:57:
@ Dasherman: geaard stopcontact of niet?
De oplader zelf is niet geaard, dus dat moet bijzonder weinig uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 13:17
Dasherman schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:27:
Sinds net doet mijn One X opeens raar...
Het scrollen is sloom en er zit een delay tussen het aantikken van de letters op het keyboard en het verschijnen van de letters op het scherm. Heeft nog iemand dit? Heeft iemand een fix? Dit is namelijk erg irritant.

EDIT: Blijkbaar doet het touchscreen alleen raar als ik hem aan de oplader hang, anders doet mijn HOX het prima...
Hebben helaas meer toestellen /laders last van. Ik had het bij mijn Xperia S ook. Vervolgens de Om laten ruilen en geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 11:09:
Hallo,

Ik heb al een tijdje men HOX ( dit is men 2e al) bij de eerste was het scherm niet mooi en reboote mijn tel wel 100x achter elkaar wat dus erg vervelend was.

Nu ik de 2e HOX heb gaat alles goed maar sinds de JB update doet de tel weer raar... Het scherm draait niet meer helaas.. Zodra ik de camera opstart en op het scherm druk draaien al de dingen op het scherm, als ik dan de tel draai gaat het scherm niet mee.

Heb al een factory reset gedaan waardoor het wel beter werd, maar toen ik de tel uit en weer aan deed kwam het probleem weer terug. Dit lijkt me dus een software fout :(.

Of heeft iemand een ander idee van wat dit kan zijn?
Draai gewoon op std rom en heb niks geroot, ik kan evt de tel naar een service point brengen en deze opnieuw laten flashen.
Ik heb het ook gehad, bij mij lag et aan een bepaalde wallpaper app. Heb je toevallig applicaties voor wallpapers geinstalleerd, zoja welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik heb verder niks geinstalleerd..
Heb em ook in veilige modus opgestart maar het probleem bleef et zelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:08:
Nee ik heb verder niks geinstalleerd..
Heb em ook in veilige modus opgestart maar het probleem bleef et zelfde..
Als je alles al geprobeerd hebt kun je niet veel meer doen. Dus ik zou 'm terug brengen en laten repareren. Heb je nog garantie? Of probeer anders de support chat van HTC.
http://www.htc.com/nl/contact/chat/

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zit gewoon 2 jaar garantie op en hij is verzekerd.
Heb al ff me iemand op de chat gesproken en die zei dat ik langs een service point moet en Android er weer opnieuw moet op laten zetten.

Hoop niet dat ze em open maken want de vorige keer toen ze dat deden heb ik een nieuwe geclaimt want de tel had schade en deed heel raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ik weet niet precies wat je allemaal bedoelt, maar als je in je browser zit, en auto rotatie staat ingeschakeld, moet je browser dus horizontaal kunnen draaien maar dat doet het niet?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, hij doet dit dan ook bij de camera Wapp en spelletjes etc. De telefoon wil gewoon niet draaien..
Calibreren wil ook niet dan stopt het gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Lijkt mij eerder dat de sensor corrupt is, of de aansturing hiervan. Ik zou inderdaad even langs het servicepunt gaan, kijken of het na het installeren van de RUU weer werkt, anders wordt het waarschijnlijk een reparatie / nieuwe telefoon.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*#*#3424#*#* = HTC Function Test program (very useful!) - [working]
In dit menu werkte de G sensor ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 15:48:
*#*#3424#*#* = HTC Function Test program (very useful!) - [working]
In dit menu werkte de G sensor ook niet..
Vriend van me had exact dezelfde problemen als jij beschrijft. Ook stock rom. Factory reset hielp ook niet. Is uiteindelijk door HTC (Dynafix) gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verbaas me toch nog steeds over het batterijverbruik van de OneX na de een-na-laatste update (die tussen JB en de contacten -app update zat) Google Now staat nu nog aan, in maps heb ik de locatie dingen uitgevinkt en toch loopt de batterij nog vlot leeg. Voor de update kwam ik met hetzelfde gebruik thuis met nog circa 60% batterij (circa 6:30 van de lader af en om 17:30 thuis) nu ben ik daar op dit moment al voorbij.
De grootste verbruiker blijft bij mij LocationLocator volgens betterbatterystats. Via het menu v/d telefoon blijft Android OS circa 33% of meer verbruiken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barryvdh
  • Registratie: Juni 2003
Sinds ik gisteren Buienalarm en nog een stapel apps heb verwijderd en anonieme locaties naar Google sturen heb uitgezet, hou ik het nu een stuk langer vol (zonder Energie besparen te gebruiken, wel met scherm op standje 1 van de 3). Nu 72% over na 9 uur (relatief rustig) gebruik, dus nog steeds niet erg veel (maar iig ruim genoeg om de dag door te komen voorlopig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:24
De JB update heeft ervoor gezorgd dat het toestel alleen nog maar bruikbaar is als je alles uitzet dat gebruik maakt van locatie services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• founz
  • Laatst online: 15-09 10:37
marcel-o schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 18:23:
zo.

buienalarm gewist, in maps dat locatie gebeuren uitgezet(die bijhoudt waar je steeds bent)
vannacht opgeladen en heb nu nog 70% over. wat de laatste tijd steeds 20 a 30% was 8)7
zo haal k de 2 dagen weer :)

<knip>
Thanks voor de tip! Voorheen was na een dag mijn telefoon bij thuiskomst op max 60%. Nu zit de telefoon op 80%. De telefoon is wel nauwelijks gebruikt...

Misschien dat ik toch een x 2 dagen haal met 1 lading :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 05:42:
Ik heb sterk het vermoeden dat na de nieuwe updates "smartsync disabler" niet meer werkt. De One X gooit mijn verbinding er gewoon weer uit in de nachtdienst.
Ik heb al een keer opnieuw uitgevinkt, reboot en dan weer aanvinken en reboot maar het resultaat blijft hetzelfde. Meer mensen met dit probleem?
Ik draai gewoon stock.
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik ga waarschijnlijk volgende week verlengen en na 2 jaar trouwe dienst mag mijn HTC Desire Z voorlopig op vakantie.

Ik zit heel erg te twijfelen tussen een One X en een Samsung S3 .... een jaar of 10 geleden een hele slechte ervaring met Samsung gehad en dat maakt gevoelsmatig de keuze een stuk makkelijker, maar toch....
Hebben jullie een reden om toch de HOX te laten liggen?

Ik ben niet van plan te gaan rooten oid en draai gewoon wat standaard apps. Ik zoek alleen wel betrouwbaarheid en een fatsoenlijke ontvangst.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
avotar schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 07:42:
Ik ga waarschijnlijk volgende week verlengen en na 2 jaar trouwe dienst mag mijn HTC Desire Z voorlopig op vakantie.

Ik zit heel erg te twijfelen tussen een One X en een Samsung S3 .... een jaar of 10 geleden een hele slechte ervaring met Samsung gehad en dat maakt gevoelsmatig de keuze een stuk makkelijker, maar toch....
Hebben jullie een reden om toch de HOX te laten liggen?

Ik ben niet van plan te gaan rooten oid en draai gewoon wat standaard apps. Ik zoek alleen wel betrouwbaarheid en een fatsoenlijke ontvangst.
Er zijn genoeg voordelen/nadelen te vinden over zowel de One X als de S3. Blijft een persoonlijke voorkeur en je komt hier meestal niet uit aangezien iedereen een andere voorkeur heeft. Tevens is er al zoveel over geschreven dat je dit eenvoudig kunt vinden.

bv: reviews: Shoot-out: smartphones getest op accu, scherm en meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 18:59
Dat inderdaad. Ik vind, persoonlijk, dat ze qua hardware vergelijkbaar zijn: ze kunnen beiden ongeveer even veel. Een groot verschil is de softwarelaag die ze erover leggen, Sense vs Touchwiz. Ik ben meer fan van Sense dan van Touchwiz, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Gelukkig is je eigen voorkeur snel uit te vinden door een belwinkel binnen te lopen en even te spelen met werkende telefoons.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:57

Zorian

What the fox?

Smartsync disabler doet het niet meer nee. Enige manier om deze te disablen is doormiddel van een custom ROM met advanced energy saving settings. Daar kan je hem disablen.
Like this, 1 na onderste optie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qJJNVl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joordy
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11-09 09:30
Hoe krijg je voor elkaar dat er zo veel bij energiebesparing komt ?
Ik heb enkel maar 4 dingen; CPU, beeld, trilstand en dataverbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 17:31
joordy schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 15:36:
[...]

Hoe krijg je voor elkaar dat er zo veel bij energiebesparing komt ?
Ik heb enkel maar 4 dingen; CPU, beeld, trilstand en dataverbinding
Dat staat boven het plaatje: custom ROM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ze moeten nieuwe smartphones gewoon voorzien van een zonnepaneel aan de achterkant. Net zoals die paneeltjes die je kan kopen bij de saturn of mediamarkt. Kost 20€ en is niet al te groot

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de accutijd ook echt ondermaats! Voorheen had ik een desire z dus was de overstap naar de one x voor mij logisch te noemen. Ik ben er nu al zeker van dat ik deze telefoon niet langer dan een jaar ga houden. Ik ben supertevreden over de mogelijkheden ervan, maar de accu is zwaar bagger. Waarschijnlijk is het bij de samsung sIII niet veel beter, dus ik hoop op toestellen met een accu van 2500mAh en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Dat moet ook makkelijk haalbaar zijn, als je kijkt wat 1 AA batterij kan doen. Die hebben makkelijk een capaciteit van 2500mAh. En accu's die in telefoons zitten hebben dat nog niet eens, ze zijn ten eerste al groter dus dat is het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
Da's een vergelijking die geen stand houdt, aangezien een AA batterij een ander voltage heeft dan de meeste telefoonaccu's. Dit kan je berekenen met de volgende formule: E(Wh) = Q(mAh) × V(V) / 1000

De batterij van de One X is 3,7V en 1800mAH, dat komt dus neer op 6,66Wh. Een AA batterij is 1,5V en (bijvoorbeeld) 2500mAh, dat is 3,75Wh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Oke maar als je nou 2 AA's hebt dat is dan dus 2 x 3.75 = 7.5Wh (ongeveer 2000mAh met 3.7V). Als je dat wat platter maakt past dat ook in je telefoon. Qua grootte is er dus voldoende plek voor meer capaciteit.
En hoelang bestaan er al batterijen met deze capaciteit? Al langer dan 5 jaar.
Is er dan niks verder ontwikkelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 16:57
Quad schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:40:
Via eBay een scherm met digitizer opzoeken en die erin zetten.
zijn ze ook echt?
GENUINE For HTC ONE X DISPLAY LCD + TOUCH SCREEN DIGITIZER S720E REPLACEMENT

of is het imitatiemateriaal? Ervaringen? Waar op te letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
AA batterijen zijn niet oplaadbaar -> daar zit ook nog een volume verschil hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En maatje van me heeft net een tel uit China over laten komen zeg maar een nep note II tuurlijk een stuk groter, maar die had wel een batterij van 2800mah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

ruud2all schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:52:
[...]

zijn ze ook echt?

genuine klopt meestal wel.. kijk ff goed of de seller veel goede recenties heeft.
wat wel kan is dat t "used" is. dus uit n ander stuk toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
ruud2all schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:52:
[...]

zijn ze ook echt?

Ik heb eentje uit China via ebay er zelf ingestoken, en de kwaliteit is wat minder.. Veel minder contrast. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
golem501 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 06:31:
AA batterijen zijn niet oplaadbaar -> daar zit ook nog een volume verschil hoor!
Oplaadbare batterijen heb je ook :P
En die werken zelfs op 1.2V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
Vreselijk. Het midden van mijn scherm doet gewoon helemaal niks. De bovenste rij toetsen bij de dialer dus ook niet. Nu ik mijn tablet weer terug heb van RMA, wil ik mijn OneX terug gaan sturen. Want niet fijn om zo te gebruiken en slecht wifi ontvangst. Nu heb ik heel, heel erg veel slechte verhalen gehoord. Ook heb ik mijn toestel geroot. Krijg ik straks een gigantische rekening en duurt het ook nog eens gigantisch lang, of repareren ze hem onder garantie?

EDIT: Als dit niet onder garantie valt, ik ben verzekerd. Vergoeden zij het bedrag wel?

[ Voor 8% gewijzigd door BeefHazard op 09-01-2013 22:18 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

BeefHazard schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:17:
Vreselijk. Het midden van mijn scherm doet gewoon helemaal niks. De bovenste rij toetsen bij de dialer dus ook niet. Nu ik mijn tablet weer terug heb van RMA, wil ik mijn OneX terug gaan sturen. Want niet fijn om zo te gebruiken en slecht wifi ontvangst. Nu heb ik heel, heel erg veel slechte verhalen gehoord. Ook heb ik mijn toestel geroot. Krijg ik straks een gigantische rekening en duurt het ook nog eens gigantisch lang, of repareren ze hem onder garantie?

EDIT: Als dit niet onder garantie valt, ik ben verzekerd. Vergoeden zij het bedrag wel?
verzekering is meestal voor hardware en heeft niks met software te maken.
vraag t anders ff hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Wat doet een fabrieksreset? Eerste wat de HTC helpdesk namelijk vraagt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Misschien je telefoon terug zetten naar fabrieksinstellingen? (staat ook meervoudig in dit topic...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Misschien ben ik achterlijk maar hoe verander ik in godsnaam de standaard agenda? In mijn overzicht kan ik netjes alles uitvinken en zie alleen de agenda die ik wil maar telkens als ik een afspraak wil toevoegen moet ik eerst aangeven dat ik de andere agenda wil gebruiken om de afspraak in te zetten. Zelfs als ik dat eenmalig doe, dan onthoudt ie niet dat ik de laatste keer in die agenda een afspraak heb toegevoegd en moet ik weer handmatig eerst de juiste agenda selecteren bij een nieuwe afspraak :S

Heb op het XDA forum nog eea gevonden en het zou duiden op een Jelly Bean bug!? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1987792

Kan iemand dit bevestigen?

[ Voor 14% gewijzigd door JB op 11-01-2013 11:30 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
PM_Petrol schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:59:
Oke maar als je nou 2 AA's hebt dat is dan dus 2 x 3.75 = 7.5Wh (ongeveer 2000mAh met 3.7V). Als je dat wat platter maakt past dat ook in je telefoon. Qua grootte is er dus voldoende plek voor meer capaciteit.
En hoelang bestaan er al batterijen met deze capaciteit? Al langer dan 5 jaar.
Is er dan niks verder ontwikkelt?
Maak je telefoon maar eens open, kijk hoeveel ruimte er is voor de batterij. Het is echt niet zo makkelijk als je 't nu stelt hoor, maar HTC zal vast geen problemen hebben met een open sollicitatie van jouw kant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt het dat de One X niet als MTP device wordt gezien op Windows XP? Moet ik zelf drivers installeren?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Geniaal!!! Ik kreeg vandaag gewoon een waarschuwing van Google now dat er 25 minuten file stond naar huis. Dat maakt de battery drain weer een beetje goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
golem501 schreef op maandag 14 januari 2013 @ 18:59:
Geniaal!!! Ik kreeg vandaag gewoon een waarschuwing van Google now dat er 25 minuten file stond naar huis. Dat maakt de battery drain weer een beetje goed :)
En hij toont dat zelfs op de tijdstippen dat je meestal naar huis rijdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
ys8574 schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:51:
[...]

En hij toont dat zelfs op de tijdstippen dat je meestal naar huis rijdt ;)
Ja inderdaad, ik loop continu diensten en ook dat merkt die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb net even wat posts verplaatst naar Accessoires voor de HTC One X, graag op de juiste plaats posten aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dochterlief heeft 5 maand oude HTC One X laten vallen. Gebeurt wel vaker, zelfs van grotere hoogte, maar nu was de afstand van het bijzettafeltje tot de grond (30 cm?) opeens fataal. Glas compleet kapot. Op zich werkte de One X nog prima dus bleef ze 'm nog een tijd gebruiken totdat hij opeens totaal niet meer aan wilde... dus nu is niet alleen het glas kapot, het hele ding is dood.

Maar... gelukkig was ze verzekerd. ;) De man (jongen) in de winkel zei dat ze dan waarschijnlijk wel een nieuwe zou krijgen... Op zich prima, maar ik neem aan dat men dan niet gaat proberen alle meuk die er nu opstaat te verplaatsen naar die nieuwe...? Iemand hier ervaring mee? Dochterlief zal het niet leuk vinden als ze een compleet lege One X retour krijgt...!!!

Ik heb zelf een hele tijd getwijfeld of ik toch ook niet een One X zou nemen als vervanger voor m'n DHD maar heb het toch maar niet gedaan i.v.m. het 4G netwerk dat eraankomt. Dan zou ik wéér een andere nodig hebben. Ik vind het formaat mooi en hij is ook lekker licht dus hopelijk maakt HTC iets soortgelijks dat wél geschikt is voor 4G!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:52:
Dochterlief heeft 5 maand oude HTC One X laten vallen. Gebeurt wel vaker, zelfs van grotere hoogte, maar nu was de afstand van het bijzettafeltje tot de grond (30 cm?) opeens fataal. Glas compleet kapot. Op zich werkte de One X nog prima dus bleef ze 'm nog een tijd gebruiken totdat hij opeens totaal niet meer aan wilde... dus nu is niet alleen het glas kapot, het hele ding is dood.

Maar... gelukkig was ze verzekerd. ;) De man (jongen) in de winkel zei dat ze dan waarschijnlijk wel een nieuwe zou krijgen... Op zich prima, maar ik neem aan dat men dan niet gaat proberen alle meuk die er nu opstaat te verplaatsen naar die nieuwe...? Iemand hier ervaring mee? Dochterlief zal het niet leuk vinden als ze een compleet lege One X retour krijgt...!!!

Ik heb zelf een hele tijd getwijfeld of ik toch ook niet een One X zou nemen als vervanger voor m'n DHD maar heb het toch maar niet gedaan i.v.m. het 4G netwerk dat eraankomt. Dan zou ik wéér een andere nodig hebben. Ik vind het formaat mooi en hij is ook lekker licht dus hopelijk maakt HTC iets soortgelijks dat wél geschikt is voor 4G!
Na een reparatie krijg je standaard je HOX helemaal leeg terug, alsof hij net van de fabriek komt.
Deze vraag hoort imho overigens thuis in het garantie draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan expliciet aanvragen om hem NIET te wissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:52:

Tegen de tijd dat 4G landelijk operationeel is, heb jij al lang een ander toestel geloof me ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
JB schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:28:
[...]
Tegen de tijd dat 4G landelijk operationeel is, heb jij al lang een ander toestel geloof me ;)
Ik heb voor 4 februari echt nog geen ander toestel hoor! Ik denk ik 2014 ook nog niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:33:
[...]

Ik heb voor 4 februari echt nog geen ander toestel hoor! Ik denk ik 2014 ook nog niet.
Jup, en Rijssen is een wijk van Amsterdam 8)7

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 20:31

Archimond

Lopende Helpdesk

Heb net ook een HTC One X binnen.
Eerste keer dat ik opstartte zag ik dat het wifi icoon slecht bereik aangaf, maar na een herstart van het toestel is dat al niet meer zo.

Mijn originele software versie is nu: 4.0.3 | 1.26.401.2
Er verschijnt nu een melding van Systeem update van 29.96 MB.

Als ik het laat downloaden staat erbij: versie 1.28.401.9
Changelog: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1579818
Weet iemand of het dan naar 4.0.4 wordt geupdate?

Vanaf welke update versie hebben jullie problemen gehad?

[ Voor 12% gewijzigd door Archimond op 18-01-2013 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillStream
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-06-2024
Archimond schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 03:19:
Heb net ook een HTC One X binnen.
Eerste keer dat ik opstartte zag ik dat het wifi icoon slecht bereik aangaf, maar na een herstart van het toestel is dat al niet meer zo.

Mijn originele software versie is nu: 4.0.3 | 1.26.401.2
Er verschijnt nu een melding van Systeem update van 29.96 MB.

Als ik het laat downloaden staat erbij: versie 1.28.401.9
Changelog: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1579818
Weet iemand of het dan naar 4.0.4 wordt geupdate?

Vanaf welke update versie hebben jullie problemen gehad?
meeste kwamen door de JellyBean update (4.1.0 -denk ik-)
Atm draai ik op 4.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik heb hem ook net binnen.
Hoe nu de batterij te behandelen. Een paar keer helemaal leeg laten gaan (of tot 10% oid) en volledig opladen?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
avotar schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 06:20:
Ik heb hem ook net binnen.
Hoe nu de batterij te behandelen. Een paar keer helemaal leeg laten gaan (of tot 10% oid) en volledig opladen?
12 posts 13 meningen...
Ik doe het nog steeds wel, vooral 100% opladen. Omdat de eerste laadcycli de capaciteit bepalen. Maar dat wod eigenlijk in de fabriek al gedaan.
Er zijn ook posts die beschrijven hoe je de batterij kan conditioneren door te laden met het toestel aan / uit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier problemen met de One-X , gisteren viel hij uit en moest ik hem opstarten door 10 seconden op de aan/uit knop te drukken.

Daarnet gaf hij steeds een melding dat er 1 of andere google app gestopt is en dat bleef maar achter elkaar doorkomen die meldingen, toen opnieuw opgestart maar nu blijft de telefoon hangen bij 'HTC one' en kan er nu dus helemaal niets meer mee.

Iemand een gouden tip ? 10 seconden aan/uitknop werkt niet, daarnet kwam hij even verder maar viel toen weer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 19:57:
Hier problemen met de One-X , gisteren viel hij uit en moest ik hem opstarten door 10 seconden op de aan/uit knop te drukken.

Daarnet gaf hij steeds een melding dat er 1 of andere google app gestopt is en dat bleef maar achter elkaar doorkomen die meldingen, toen opnieuw opgestart maar nu blijft de telefoon hangen bij 'HTC one' en kan er nu dus helemaal niets meer mee.

Iemand een gouden tip ? 10 seconden aan/uitknop werkt niet, daarnet kwam hij even verder maar viel toen weer uit :(
Probeer deze opties eens anders even chatten met HTC in de hoop dat zij nog tips hebben voor je.
http://www.htconeforum.co...ead-won-t-charge-all.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harde reset was nodig, had al gevonden hoe je dat kon doen.
Helaas alle bestanden weg aangezien ik geen backup meer kon doen ook, vreemd allemaal en de betrouwbaarheid is bij deze nu ook omlaag gegaan !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb voor de zekerheid ook Google Play: Dropsync aan staan (kan mappen syncen met Dropbox, in mijn geval de foto's), Google Play: SMS Backup + voor de backup van SMS berichten naar Gmail en Google Play: CallTrack om mijn berichten te loggen naar Google Agenda. Ik heb liever een backup van alles, dan ben ik niets/weinig kwijt mocht er eens wat verkeerd gaan :)
Meestal ga je je daar pas in verdiepen als het een keer verkeerd is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Wow.. die calltrack is echt een goede tip zeg. Ik was echt al tijden naar zoiets op zoek, maar nooit beseft dat het er ook echt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels weer foutmeldingen.... 'com.android.phone is onverwachts gestopt' en 'android.process.acore' is onverwachts gestopt.

edit: nog meer... proces 'com.google.process.gapps' is onverwachts gestopt en alle andere apps zoals facebook , picasa etc. wat is er aan de hand met dat ding ?

Wegbrengen maar denk ik !

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Laatst online: 23:05
weet iemand hoelaat het is, volgens mijn telefoon?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/12585681/2013-01-19%2020.56.06.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door jooproo op 19-01-2013 22:05 . Reden: Linkfix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Nu online
janvanduschoten schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 09:57:
Ik heb voor de zekerheid ook Google Play: Dropsync aan staan (kan mappen syncen met Dropbox, in mijn geval de foto's),
Foto's/video's kun je met Dropbox direct backuppen. In de instellingen kun Turn On Camera Upload aanzetten.
Elke foto/video die je maakt komt dan in een aparte map Camera Uploads in Dropbox. Je kunt kiezen dat hij dit alleen via WiFi doet of WiFi en Data verbinding.

Werkt perfect en heb je geen aparte app voor nodig. Ik heb zo elke gsm hier in huis met dezelfde dropbox verbonden en zo komen alle foto's die gemaakt worden automatisch op mijn PC's en bij Dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:51:
Inmiddels weer foutmeldingen.... 'com.android.phone is onverwachts gestopt' en 'android.process.acore' is onverwachts gestopt.

edit: nog meer... proces 'com.google.process.gapps' is onverwachts gestopt en alle andere apps zoals facebook , picasa etc. wat is er aan de hand met dat ding ?

Wegbrengen maar denk ik !
Dit kan ook heel goed aan een app liggen die problemen geeft. Begin dus na een reset met goed testen en installeer een app. Test het weer goed en dan weer een app. Zo kom je er snel genoeg achter welke app dit veroorzaakt. Gebruik voor de test ook geen restore functie/app om data terug te zetten als je root toegang zou hebben. Die kunnen dit ook veroorzaken.

Als je direct na een reset direct dit soort problemen hebt dan zou ik HTC contacten want dan klopt er iets niet. Gebeurt het na installeren van apps dan wordt het een kwestie van uitsluiten en proberen en stap voor stap de dingen gaan installeren en testen.

Update:Bedenkt mij net dat je na een reset mogelijk de HTC updates nog even moet controleren. Er is pas geleden een update voor Contacten geweest die ook op bepaalde toestellen voor dit soort problemen zorgde.

Dus even naar Instellingen --> Info --> Software Updates --> Nu Controleren.
Net zo vaak tot je de melding krijgen dat er niets meer is.

Zoek in Google ook eens naar het process wat gestopt is. Kom je ook vaak oplossingen tegen die mogelijk de oplossing bieden als je na de update er nog last van hebt.

[ Voor 19% gewijzigd door MikeOO op 20-01-2013 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Mike, heb inderdaad de update al gedaan voordat die meldingen kwamen ook.
Gisteren Facebook opnieuw geinstalleerd, nu lijkt hij het voorlopig weer gewoon te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

MikeOO schreef op zondag 20 januari 2013 @ 08:13:
[...]

Foto's/video's kun je met Dropbox direct backuppen. In de instellingen kun Turn On Camera Upload aanzetten.
Elke foto/video die je maakt komt dan in een aparte map Camera Uploads in Dropbox. Je kunt kiezen dat hij dit alleen via WiFi doet of WiFi en Data verbinding.

Werkt perfect en heb je geen aparte app voor nodig. Ik heb zo elke gsm hier in huis met dezelfde dropbox verbonden en zo komen alle foto's die gemaakt worden automatisch op mijn PC's en bij Dropbox.
Dat had ik eerst ook aan staan maar op de een of andere manier werd het selectief geupload, zo'n 95% wel en een paar niet. Met Dropsync gaat het tot nu toe 100% goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Hoe kan ik m'n contacten die nu op de SIM kaart staan overzetten naar m'n Google Account?
Ik heb al gekeken via de kopiëren optie maar dan kan ik alleen maar naar Hotmail kopiëren.
En anders zou ik alle contacten opnieuw moeten aanmaken om ze op het Google Account op te slaan.

En als ik contacten via Google opsla, kan ik ze back-uppen als ik ze zou kwijt raken op m'n telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dan staan ze gewoon in je Google-account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
CLB schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:18:
Ja, dan staan ze gewoon in je Google-account :)
Oke, en hoe ga ik dat nou doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een avondje typen en je hebt er jaren plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
CLB schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:24:
Een avondje typen en je hebt er jaren plezier van :)
:F Dat is dan weer jammer.
Maar goed dan zal ik dat wel gaan doen, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
janvanduschoten schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:21:
[...]

Dat had ik eerst ook aan staan maar op de een of andere manier werd het selectief geupload, zo'n 95% wel en een paar niet. Met Dropsync gaat het tot nu toe 100% goed. :)
Uh... bah -> ik had nog niks gemist :X

Nou ja recent nog een backup gemaakt gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Nu online
janvanduschoten schreef op zondag 20 januari 2013 @ 19:21:
[...]

Vreemd. Gaat hier met de 3 toestellen prima en 100% goed. Mogelijk dat je een versie van dropbox gebruikte op dat moment waar het niet goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
PM_Petrol schreef op zondag 20 januari 2013 @ 23:27:
[...]
:F Dat is dan weer jammer.
Maar goed dan zal ik dat wel gaan doen, bedankt.
Zijn ook apps voor, ik weet alleen helaas niet meer hoe ze heten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05:14
Hebben jullie goede tips om goede audio-opnames te maken met de HOX?

Ik lees vanalles over "(automatic) gain control" en de twee microphones (eentje voor noise cancellation), maar zie door de bomen het bos niet meer. Het lijkt erop dat Android (en de kwaliteit van de mics) nog niet goed in staat zijn om goede opnames te maken.

Het gaat mij om een (boomy) rockconcert dat ik in de Ziggo Dome wil gaan opnemen (audio only); clipping moet dus voorkomen worden.

Ik ben nu aan het stoeien met RecForge, maar daar zitten allerlei instellingen in: automatic gain control (ja, nee), front of back microphone etc. Eerste testjes laten overigens een mono geluid horen (terwijl ik stereo heb ingesteld).

Heeft Android en/of de mics in de phones dit nog niet goed voor elkaar? Goeie tips voor software? Welke mic front of back (kan dat wel?)? Welke software?

Bedankt voor eventuele tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Damn, gisteren voor de 2e mijn telefoon bij de smartphone care laten repareren.
Mijn achter speaker is veel zachter dan die hoort te zijn. 1e keer hadden ze een nieuwe speaker in gedaan, maar ik hoorde geen verschil en bij het testen met een andere HOX, was die van mij nog steeds echt zachter.
Dus gisteren voor de 2e keer laten repareren. En het is nu nog steeds zacht.

Heb nu eigenlijk 1 keuze die ik moet maken. Wil ik een factory reset doen? Want misschien helpt dat en als ik het laat opsturen, wordt het sowieso gereset.

Of hebben jullie nog andere ideeën?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Je kan expliciet aangegeven om hem niet te resetten, echter als dit de derde keer is kan je hem vervangen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
hansie18 schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 05:15:
Ik ben nu aan het stoeien met RecForge, maar daar zitten allerlei instellingen in: automatic gain control (ja, nee), front of back microphone etc. Eerste testjes laten overigens een mono geluid horen (terwijl ik stereo heb ingesteld).

Heeft Android en/of de mics in de phones dit nog niet goed voor elkaar? Goeie tips voor software? Welke mic front of back (kan dat wel?)? Welke software?
Dat je mono opneemt lijkt me nogal logisch - je hebt immers geen stero-microfoons. En voor een concert zal dat ook weinig uitmaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:01
_gibeon_ schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:46:
[...]

Dat je mono opneemt lijkt me nogal logisch - je hebt immers geen stero-microfoons. En voor een concert zal dat ook weinig uitmaken. :)
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft de One X, 2 microfoons (gaatje aan de bovenkant en 1 aan de onderzijde) en kun je ook gewoon filmpjes met stereo-geluid opnemen. Al is de kwaliteit van het geluid als ik een filmpje opneem zwaar blikkerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
renem schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:22:
[...]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij heeft de One X, 2 microfoons (gaatje aan de bovenkant en 1 aan de onderzijde) en kun je ook gewoon filmpjes met stereo-geluid opnemen. Al is de kwaliteit van het geluid als ik een filmpje opneem zwaar blikkerig.
Eentje van de twee is voor de noise cancellation. Volgens mij doet die dus niks aan opnemen, hoogstens het geluid wat door de andere mic komt op 1 of andere manier manipuleren.

Het zal wel niks worden, maar gewoon met Recforge het concert opnemen en het clippen proberen te voorkomen door de gain control zo goed mogelijk in te stellen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

hansie18 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 05:52:
[...]

Eentje van de twee is voor de noise cancellation. Volgens mij doet die dus niks aan opnemen, hoogstens het geluid wat door de andere mic komt op 1 of andere manier manipuleren.

Het zal wel niks worden, maar gewoon met Recforge het concert opnemen en het clippen proberen te voorkomen door de gain control zo goed mogelijk in te stellen. Ben benieuwd.
Er is wel degelijk stereo mogelijk.
ik heb t getest.
door links en rechts van het toestel te praten bij video opname.
het is stereo ;)
er is zelfs een optie om dat in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
renem schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 21:22:
[...]
Klopt, hij heeft 2 microfoons maar echt stereo zou ik het niet durven noemen. Kijk maar eens naar de plaatsing van de microfoons, dat is nogal onconventioneel voor stereo opnemen. :+

Ik geloof alleen niet dat je echt voordeel hebt van stereo bij een concert, dus daar zou ik me niet druk om maken. Het is al lastig genoeg om überhaupt fatsoenlijk geluid op te nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
Februari ga ik naar kleiner tussendoor concert, ga eens proefdraaien en zal terugrapporteren wat het geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Nou, na een lange tijd ben ik er wel een beetje klaar mee. mijn verhaal/ervaring in het kort.

Een paar weken geleden begon mijn batterij steeds meer achter uit te gaan. 5 uur op een batterij 4 uur. enzovoort. Ook heb ik steeds dat mijn telefoon uit het niets uit valt. Een htc medewerker heeft me geholpen door te zeggen dat ik moest kijken voor een andere sim. maar dit heeft niets uitgemaakt. Uiteindelijk mijn app lijst nagekeken en niet veel bijzondere dingen. Sinds gisteren werkte mijn touchscreen heel slecht. met name aan de linker kant van het scherm. Wat bleek? het glas van mijn scherm zit los, of te wel hij maakt slecht contact.

vanmorgen zat ik om half 8 in de trein. de telefoon nauwelijks gebruikt (3 whatsapp berichtjes hooguit) en om half 11 zat hij nog maar op 11 procent. Grootste verbruiker ? Whatsapp 38 en ''android'' 19 procent. Dit zegt niet dat er wat mis is met de app maar meer met mijn batterij.

Ben er een beetje klaar met deze telefoon (hiervoor al 2 keer het scherm laten repareren) krijg over een paar weken een nieuwe tel en zal deze ook voor garantie opsturen naar htc.

Lijkt mij logisch dat dit een garantie kweste is.

(p.s ik had wel de eerste generatie HOX)

even ter info.

https://www.dropbox.com/s...2013-01-28%2010.03.42.png

https://www.dropbox.com/s...2013-01-28%2010.03.50.png

[ Voor 6% gewijzigd door Denzis op 28-01-2013 13:46 ]

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-07 09:53

wph

Dit soort plaatjes helpen niet zo veel. BetterBatteryStats is nuttiger, al kost die wel geld. Dan kan je zien wat er aan de hand is, misschien komt de SoC nooit in slaap stand, maar staat ie continu te draaien (al is het dan nog steeds wel erg snel leeg). Dit kan je zien aan de wake-locks van je toestel, wat aangegeven wordt in die app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
wph schreef op maandag 28 januari 2013 @ 17:39:
[...]

Dit soort plaatjes helpen niet zo veel. BetterBatteryStats is nuttiger, al kost die wel geld. Dan kan je zien wat er aan de hand is, misschien komt de SoC nooit in slaap stand, maar staat ie continu te draaien (al is het dan nog steeds wel erg snel leeg). Dit kan je zien aan de wake-locks van je toestel, wat aangegeven wordt in die app.
BetterBatteryStats is gratis op te halen via XDA van de maker himself :).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Gvd mijn hox+ laten vallen. Wat gekke butsen op me scherm. Had liever een kras :(
Pagina: 1 ... 13 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>