Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Quad schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:23:
[...]

BetterBatteryStats is gratis op te halen via XDA van de maker himself :).
heb hem.. kan er alleen weinig uit opmaken!

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:28
Hier even een vraag over de schermvergrendelingsoptie 'PIN': bij mijn iPhone 4 werd het scherm meteen ontgrendeld na het invoeren van het laatste cijfer van het PIN. Bij de HTC One X moet ik eerst nog op 'OK' drukken. Is dit aan te passen? Ik vind het namelijk fijner dat het scherm meteen ontgrendeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Yonix schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:33:
Hier even een vraag over de schermvergrendelingsoptie 'PIN': bij mijn iPhone 4 werd het scherm meteen ontgrendeld na het invoeren van het laatste cijfer van het PIN. Bij de HTC One X moet ik eerst nog op 'OK' drukken. Is dit aan te passen? Ik vind het namelijk fijner dat het scherm meteen ontgrendeld wordt.
Niet dat ik weet, maar probeer anders één van de andere ontgrendelopties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik zie wss iets over het hoofd...

Ik heb sinds een paar dagen een HTC one X en ben er tot nu toe tvreden over.
Batterij gaat met hetzelfde gebruikt gevoelig langer mee dan de iphone 4s.
Ik laat 3G en wifi hele dag aanstaan en gebruik vooral facebook/whatsapp (2.5h screen ontime op vrij lage helderheid) en had na 18h ontime nog steeds 47% batterij over.

Echter heb ik iets raars. Als ik de power button indruk voor hem te unlocken kan ik het geluidsniveau al aanpassen zonder de telefoon zelf te unlocken. Dat is nogal vervelend en het verandert nogal ongewild.
Is dit te blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:37
Ik dacht dat sinds android 4.1.1 de usb host functie goed zou moeten werken, maar ik krijg hier nog de melding van de USB Host Controller app:
"S3C usb host driver not found!"
Weet iemand hier raad mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Engineer Stewie schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:39:
Als ik de power button indruk voor hem te unlocken kan ik het geluidsniveau al aanpassen zonder de telefoon zelf te unlocken. Dat is nogal vervelend en het verandert nogal ongewild. Is dit te blokkeren?
Dat is een 'feature' :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Bleh, op de sensation (die ik zelf ook gehad heb) is het ook zo. Daar is het niet zo opgevallen omdat ik die net beter in mijn hand past :p.

Heb nu geupdate naar jelly bean en nu is schuift de achtergrond ook niet moor door met draaien tussen je tabladen. Je kan verder van de laatste naar de eerste doorscrollen. Vreemde keuze, maar dat zal ook een feature zijn dan :p.

Ben voor de rest overigens very pleased met het toestel, als de batterij zo blijft is het allemaal prima :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

edit: Moved bericht over drama reparaties naar juiste topic.

[ Voor 83% gewijzigd door DukeN op 01-02-2013 09:45 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is een apart HTC One X garantietopic evenals een Dynafix topic, waar dit beter past.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 14:40

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

CLB schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 09:30:
Er is een.apart HTC One X garantietopic evenals een Dynafix topic, waar dit beter past.
Excuus inderdaad, ik verhuis hem daar heen.

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Yonix schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 19:20:
Als ik nu de camera wil starten vanuit het lockscreen (en vanuit 'diepe slaap'), dan duurt het zo'n 5 seconden voordat hij is opgestart. Dit is sinds de laatste update: 3.14.401.31.
Iemand hier ook (nog steeds) last van? Ondanks de laatste updates heb ik hier nog steeds last van ... Telefoon is ook net een aantal dagen terug van reperatie, dus het toestel is helemaal gereset etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:20

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net even getest, bij mij duurt het na het indrukken van de [power] knop circa 3 á 4 seconden voordat de camera klaar is om foto's te maken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
janvanduschoten schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 15:06:
Net even getest, bij mij duurt het na het indrukken van de [power] knop circa 3 á 4 seconden voordat de camera klaar is om foto's te maken.
Niet best natuurlijk als je even snel een foto wilt maken en nu valt HTC's statement over de 'supersnelle camera' ook in het water. :P Maar goed, software issue volgens mij. What to do? Wachten op een (nieuwe) software update van HTC?

De app gedwongen stoppen helpt blijkbaar ook niet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-09 07:02
Zijn er meer die als je de One X van de lader haalt het powerlampje nog een paar tellen blijft branden. Zolang die brandt kan ik de One X niet activeren. Pas als het lampje uitgaat kan ik de powerknop indrukken om te unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Klopt, heb ik ook. Duurt een paar seconden voordat hij bruikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 14:31
Ik heb ook het probleem dat mijn camera heel langzaam opstart. Dacht eerst dat het aan het aantal foto's lag dat op je toestel staat, maar na er een hele hoop te hebben verwijderd blijkt dit niet uit te maken... Hopelijk brengen ze idd een software update uit, want bij de launch was dit veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Ik word soms gek van het batterijgebruik.

Ik gebruik nu GSam Battery Monitor om te zien waar het vandaan komt. 20% tot 25% is van het scherm, daar heb ik geen problemen mee. App gebruik is echter vrij hoog met steevast rond de 75%. De Held Awake is rond de 0.1% batterij met 2 uur wakelock per dag.

Als ik dan kijk welke apps precies dan zoveel verbruiken, heb ik altijd dezelfde top 3: System (com.htc.launcher), Kernel (Android OS) en Android-systeem. (resp. 30%, 12% en 5% van het app gebruik). Als je even grof uitrekent wordt dus rond de 40% van de batterij opgegeten door het OS+Sense.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die langer met hun batterij doen dan een dag, en welke waardes ze dan in GSam hebben.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 05:05
Paar dingetjes:

1. Hebben jullie ook dat het beeld van de desktop niet meer mee kantelt (roteert)? Programma's doen dat wel, maar de desktop zelf doet dat niet meer. Eerst kon hij dat wel.

2. Hebben jullie ook dat de wallpaper niet meer licht mee beweegt als je verticaal door de desktop schermen heen gaat?

3. Ik blijf de fotocamera matig vinden: te verzadigde kleuren met name. Daarnaast zijn de foto's nogal korrelig, wanneer genomen met weinig licht. Helpen programma's als Cameringo en/of Zoom FX daarbij?

Tips zijn welkom?

Alvast bedankt! :)

[ Voor 23% gewijzigd door hansie18 op 03-02-2013 05:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik ben nieuw hier nu is mijn vraag ik heb mijn htc x geupdate naar jellybean maar heb geen google now erbij gekregen hoe kan dat?want op mijn s3 kreeg ik dat wel gelijk iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 11:06:
hallo ik ben nieuw hier nu is mijn vraag ik heb mijn htc x geupdate naar jellybean maar heb geen google now erbij gekregen hoe kan dat?want op mijn s3 kreeg ik dat wel gelijk iemand hier ervaring mee?
Het heet Google Search, dat is google now. Anders even in de play store downloaden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag hiervoor het juiste topic gebruiken en iets meer eigen initiatief tonen. Zo werkt het hier dus niet.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 03-02-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
hansie18 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 05:19:

1. Hebben jullie ook dat het beeld van de desktop niet meer mee kantelt (roteert)? Programma's doen dat wel, maar de desktop zelf doet dat niet meer. Eerst kon hij dat wel.
Doet hij hier ook niet, weet niet of het voor de update wel zo was.

2. Hebben jullie ook dat de wallpaper niet meer licht mee beweegt als je verticaal door de desktop schermen heen gaat?
Klopt, wallpapers zijn fixed nu. Als je een wallpaper instelt neemt hij nogtans wel een groter horizontaal vlak

3. Ik blijf de fotocamera matig vinden: te verzadigde kleuren met name. Daarnaast zijn de foto's nogal korrelig, wanneer genomen met weinig licht. Helpen programma's als Cameringo en/of Zoom FX daarbij?
Om goede foto's te nemen heb ik andere toestellen, voor mij is de camera afdoende.

Kwestie van batterijverbruik. Door de dag heb ik altijd wifi of 3g aanstaan (of beide). Heb een kleinde 3h screentime en gebruik whatsapp, facebook synct ieder half uur, mail ieder uur en de rest handmatig.
Heb scherm brightness wel fixed op 20-30% staan. s'nachts gaat autosync, 3f en wifi uit omdat ik niet gestoord wil worden :+ .
Had deze morgen nog 33% toen ik hem aan de lader deed en hij stond 27h aan.
Ben er dus zeer tevreden mee en hij gaat langer mee dan mijn vorig toestel, een iphone 4S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Dat heeft nooit moeten kunnen, dus je had geluk
2. Klopt zoals Engineer Stewie zegt ook, kan niet meer

Als je het (beide) toch wilt kun je 'n andere launcher installeren, te vinden in Google Play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansie18
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 05:05
Bedankt voor de geruststellende antwoorden! Ik dacht al dat er iets verkeerd aan het gaan was.

Alleen de camera vind ik voor verbetering vatbaar. Iemand ervaring met Cameringo of Zoom FX. Wordt het daar beter van (m.n. minder verzadigde kleuren)?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb sinds vorige week de htc one x en toen ik hem aanzetten kreeg ik gelijk de melding van een update heb ik gedaan en er staat nu versie 4.0.4 op maar terwijl nu al 4.1.1 jelly bean uit is hoe ken het dan dat ik die niet krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Omdat je update voor update binnenkrijgt en niet ineens de laatste nieuwe.
Probeer eens handmatig te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb het handmatig geprobeerd en niks geen update hoe ken dat het is een unbranded toestel kan ik henm nog wel verwachten of niet?en zo ja hoe lang kan dat gaan duren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:56:
heb het handmatig geprobeerd en niks geen update hoe ken dat het is een unbranded toestel kan ik henm nog wel verwachten of niet?en zo ja hoe lang kan dat gaan duren dan?
Probeer even de power button vast te houden tot dat hij compleet opnieuw opstarten (toestel). En controller het dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Wel snelstart afzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar zet ik snelstart uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32
Instellingen -> energie done.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb dus alles gedaan wat jullie zeiden geen resultaat heb hem ook pas een week dus misschien komt ie later binnen want ik kreeg eerst 4.0.4 zou dat het misschien zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59
Tip van het vodafone forum: 'bel' eens *#*#checkin#*#* (dus *#*#2432546#*#*), wacht op de melding "checkin geslaagd" en zoek dan nog eens handmatig naar updates.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Ik heb mijn HTC One X van verleden week dinsdag en heb de update donderdag gedaan (manueel opgestart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou heb alles geprobeert krijg geen jellybean updat en wat bedoel je met manueel opstart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok mensen ik heb hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Gisteren merkte ik een geel vlekje bovenaan het scherm, vlak onder het HTC logo.
Vandaag is het echter niet meer te zien, kan dit? Of heb ik gedroomd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Vaak zijn het dan lijmresten die vanzelf wegtrekken. Dat heb ik wel vaker gelezen.
Zolang het wegblijft zou ik me er niet al te druk om maken :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:38
Mijn HTC One X is op vakantie gevallen en heeft hierdoor een barst in het scherm. Ik wil dit graag declareren bij mijn reisverzekering, maar weten jullie of een offerte van het reparatiebedrijf hiervoor voldoende is? Het verzekeringsbedrijf laat hier niks over los voordat ik het verzoek heb ingediend en ik wil liever niet het risico lopen dat ik uiteindelijk zelf voor de reparatiekosten moet opdraaien (dan wacht ik liever nog even).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

_Christiaan_ schreef op zondag 03 februari 2013 @ 01:00:
Ik word soms gek van het batterijgebruik.

Ik gebruik nu GSam Battery Monitor om te zien waar het vandaan komt. 20% tot 25% is van het scherm, daar heb ik geen problemen mee. App gebruik is echter vrij hoog met steevast rond de 75%. De Held Awake is rond de 0.1% batterij met 2 uur wakelock per dag.

Als ik dan kijk welke apps precies dan zoveel verbruiken, heb ik altijd dezelfde top 3: System (com.htc.launcher), Kernel (Android OS) en Android-systeem. (resp. 30%, 12% en 5% van het app gebruik). Als je even grof uitrekent wordt dus rond de 40% van de batterij opgegeten door het OS+Sense.

Ik ben benieuwd of er mensen zijn die langer met hun batterij doen dan een dag, en welke waardes ze dan in GSam hebben.
Ik kan makkelijk 2 dagen doen op 1 lading, dit met ongeveer 20 minuten bellen, emailen/checken misschien een spelletje ofzo en wat internetten per dag. Dan zit ik op de 2de dag op ~20% batterij over.

Ik moet wel zeggen dat sommige apps soms de neiging hebben om ineens naar 35% te springen, zoals facebook die heeft 1 keer bijna mijn batterij leeg gezogen waar dit aan lag weet ik niet.

Ik zal die Gsam ook eens installeren en kijken wat die aangeeft.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:37
Joeridev schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:07:
Mijn HTC One X is op vakantie gevallen en heeft hierdoor een barst in het scherm. Ik wil dit graag declareren bij mijn reisverzekering, maar weten jullie of een offerte van het reparatiebedrijf hiervoor voldoende is? Het verzekeringsbedrijf laat hier niks over los voordat ik het verzoek heb ingediend en ik wil liever niet het risico lopen dat ik uiteindelijk zelf voor de reparatiekosten moet opdraaien (dan wacht ik liever nog even).
Dat is lekker vaag, maar normaal gesproken moet zo'n offerte voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 10:20
grmpf.. plotseling een gele vlek aan de linkerkant van mn scherm... las er in dit topic een paar berichten over.. heb hem nu denk ik een half jaar ofzo.. baal ervan, wordt de 2e keer dat ik hem terug moet sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
rjvisje schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:26:
[...]

Dat is lekker vaag, maar normaal gesproken moet zo'n offerte voldoen.
Dank! Ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:32
Joeridev schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:07:
Ik zou eerst uitzoeken of valschade al dan niet door eigen schuld wordt gedekt door de verzekering.

Je zou eens contact met HTC kunnen opnemen en dan via mail oid een offerte aanvragen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
Uit de voorwaarden van het Zilveren Kruis is gebleken dat men niet betaald als je niet voorzichtig genoeg bent geweest. Dat is niet het geval, want ik gebruikte een beschermhoesje.

Ik kan alleen niet achterhalen of ik elk reparatiebedrijf mag opgeven. Ik heb offertes aangevraagd bij repair.smartphoneworld.nl en htcrepair.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Nu ook aan de rechterkant van het scherm een gele vlek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Klinkt als vocht?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Klinkt niet als vocht, klinkt eerder als de welbekende problemen uit de eerste batch. Waarschijnlijk is het lijm (?) die als het toestel warm wordt zichtbaar wordt. Ik heb er ook nog last van met mijn toestel, en moet hem nog steeds een keer terug sturen om hier iets aan te laten doen. Heb geen vervangend toestel, maar volgens mij heb je maar een jaar garantie(?) dus ik heb nog een kleine 2 maanden om het te laten regelen.

Ik ben wel benieuwd: worden schermen ondertussen al in de repair centres vervangen terwijl je wacht, of moet je hem nog steeds opsturen? Dat is namelijk waarom ik gewacht heb met het laten repareren, toen het toestel net uit was zeiden ze dat ze dat nog niet deden, dus ik hoopte dat ze dit later wel gingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Nee geen vocht. Het lijkt op deze foto.

Alleen zit het bij mij zowel links als rechts over bijna de hele hoogte van het scherm.

Ik ben ook niet zo happig meer op het opsturen.. Hij is al een keer weggeweest voor het Wifi probleem. Hij is al een 2e keer weggeweest voor een kapot moederbord en nu dit... Ben bang dat ik in de toekomst geen HTC meer koop..

Afbeeldingslocatie: http://farm8.staticflickr.com/7265/7108818785_acfaa804af_z.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Boyd op 07-02-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:43
Boyd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:49:

Alleen zit het bij mij zowel links als rechts over bijna de hele hoogte van het scherm.

Ik ben ook niet zo happig meer op het opsturen.. Hij is al een keer weggeweest voor het Wifi probleem. Hij is al een 2e keer weggeweest voor een kapot moederbord en nu dit... Ben bang dat ik in de toekomst geen HTC meer koop..

[afbeelding]
Ik deel jou mening, dit is het eerste en grote kans ook mijn laatste toestel van HTC. Opgestuurd van wegen een kapot moederbord, krijg ik mijn toestel weer terug zonder bel/g3 bereik (alleen wifi werkte). Weer opnieuw opgestuurd en met openmaak schade terug gekregen, vervolgens heb ik het er maar bij gelaten want er waren inmiddels al +/- 3,5 maand voorbij terwijl ik er maar 2 weken "plezier" van heb gehad.

Maar moet wel zeggen dat hij het tot nu toe na de reparaties het goed volgehouden heeft (niet te hard zeggen want ik moet nog een jaar). Hij heeft wel af en toe een warmloper van 50graden+. Zou dit kunnen komen omdat ik altijd een hoesje om mijn telefoon heb? (in de koelkast leggen doet wonderen :+ ).

Het scherm vind ik nog wel steeds SUPER mooi, scherp en helder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
50°C dat is wel erg veel. Ik gebruik ook een hoesje en dan wordt die hoogstens 30°C. Als ik filmpjes of spelletjes ga doen kan die wel rond de 38°C komen, maar 50°C niet.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
PM_Petrol schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:31:
50°C dat is wel erg veel. Ik gebruik ook een hoesje en dan wordt die hoogstens 30°C. Als ik filmpjes of spelletjes ga doen kan die wel rond de 38°C komen, maar 50°C niet.
50°C geeft "Battery Widget" weer. Hiermee heb ik de temperatuur kunnen aflezen. Hoe betrouwbaar deze is, is vraag 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Hardstyle4Me schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:13:
[...]

50°C geeft "Battery Widget" weer. Hiermee heb ik de temperatuur kunnen aflezen. Hoe betrouwbaar deze is, is vraag 2.
Ja ik gebruik ook Battery Widget, en daar kom ik dan maximaal op 38°C uit.
Voelt die ook warm aan, aan de achterkant?
Ik voel het wel als het wat warmer wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
PM_Petrol schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:24:
[...]

Ja ik gebruik ook Battery Widget, en daar kom ik dan maximaal op 38°C uit.
Voelt die ook warm aan, aan de achterkant?
Ik voel het wel als het wat warmer wordt.
Ja heel warm, het is net een handwarmer in de winter. Misschien maar eens zonder hoesje opladen en gamen tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Die van mij bereikt ook makkelijk de 50 graden tijdens een spelletje, bijvoorbeeld NFS most wanted. het lampje gaat dan om de beurt groen/rood knipperen, en als je te lang doorspeelt wordt hij uitgeschakeld. Als ik dit doe is hierna altijd die gele (lijm?) vlek in het scherm weer een stuk duidelijker te zien, en als ik dan een paar dagen geen gekke dingen doe wordt hij weer minder zichtbaar.
Maar kan iemand mij vertellen of ze bij repair centres het scherm wisselen terwijl je wacht? Zodat je hem kan laten repareren zonder hem een week kwijt te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Hebben er nog meer mensen last van 'lag' tijdens het typen? Zowel in WhatsApp als met bijvoorbeeld zoeken naar apps in het menu. Stock hox met 4.1.1, relocked tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Mauritsvdb schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:11:
Hebben er nog meer mensen last van 'lag' tijdens het typen? Zowel in WhatsApp als met bijvoorbeeld zoeken naar apps in het menu. Stock hox met 4.1.1, relocked tho.
Nee geen ervaring mee (4.2.1 non sense). Een reboot wil soms ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Mauritsvdb schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:11:
Ja heel soms, maar niet echt storend. Ik heb geen idee waar aan dat kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
PM_Petrol schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:56:
[...]

Ja heel soms, maar niet echt storend. Ik heb geen idee waar aan dat kan liggen.
Het is inderdaad niet echt storend, maar zit soms met verbazing te wachten totdat mijn hox weer met normale snelheid reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Mauritsvdb schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:28:
[...]

Het is inderdaad niet echt storend, maar zit soms met verbazing te wachten totdat mijn hox weer met normale snelheid reageert.
Ik typ gewoon door en dan komt daarna alles in een keer tevoorschijn. Dus gewoon screenlag ofzo, weet ik veel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Boyd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:49:

[afbeelding]
Ik had precies dezelfde vlek een paar dagen geleden. Maar was na een dag ook weer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
Bij deze nog even een screenshot van mijn 50°C+ . Dit is na +/- 15 min gamen en hij hing niet aan het stroom. Hoesje zat er nog wel om heen en de telefoon werd zo warm dat het niet meer prettig voelde om hem in de hand beet te houden.

Het zal me niks verbazen als er over een tijdje meldingen komen van overhitte One X-en. Nog steeds geen last van een gele vlek in het scherm.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/84734622/2013-02-08%2017.40.00.png

[ Voor 18% gewijzigd door RoadRunnerRik op 08-02-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:01
Is bij mij vrij normaal, ik merk het meerdere keren per dag. En dan heb ik er geen hoesje omheen en zit ook niet te gamen. Alleen een beetje foto's en filmpjes kijken zorgt al voor een super heet toestel. En met de lader aangesloten loopt de batterij dan ook gewoon leeg.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1jaxxi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het achterkantje (witte) van de One X los te bestellen is zoja waar en wat is de prijs ? :D
Ik kan het nergens vinden, heb hem namelijk zelf per ongeluk gescheurd bij de volumeknoppen |:(

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2013 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Geluid van mijn telefoon is erg zacht het gaat om een One X. Niet alleen bij muziek luisteren maar ook bij navigeren. Dan kan ik de vrouwelijke stem niet eens horen!!! Zelfs al staat de radio uit. Ik gebruik op dit moment dan Google hun navigatie. Iemand ideeen of dat er ergens nog een block staat op harder geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:02:
Weet iemand of het achterkantje (witte) van de One X los te bestellen is zoja waar en wat is de prijs ? :D
Ik kan het nergens vinden, heb hem namelijk zelf per ongeluk gescheurd bij de volumeknoppen |:(
Ebay is altijd goed voor dit soort dingen.
http://www.ebay.nl/sch/i....+White&_sacat=0&_from=R40

En anders via Google
https://www.google.com/se...ACEMENT%20FOR%20HTC%20ONE

Genoeg te vinden hoor.

[ Voor 14% gewijzigd door MikeOO op 10-02-2013 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Mike, had inderdaad toch nog wat gevonden op ebay ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etamboer
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-12-2024
RoadRunnerRik schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:18:
[...]

Ik deel jou mening, dit is het eerste en grote kans ook mijn laatste toestel van HTC. Opgestuurd van wegen een kapot moederbord, krijg ik mijn toestel weer terug zonder bel/g3 bereik (alleen wifi werkte). Weer opnieuw opgestuurd en met openmaak schade terug gekregen, vervolgens heb ik het er maar bij gelaten want er waren inmiddels al +/- 3,5 maand voorbij terwijl ik er maar 2 weken "plezier" van heb gehad.

Maar moet wel zeggen dat hij het tot nu toe na de reparaties het goed volgehouden heeft (niet te hard zeggen want ik moet nog een jaar). Hij heeft wel af en toe een warmloper van 50graden+. Zou dit kunnen komen omdat ik altijd een hoesje om mijn telefoon heb? (in de koelkast leggen doet wonderen :+ ).

Het scherm vind ik nog wel steeds SUPER mooi, scherp en helder!
In de koelkast leggen is vragen om vocht (condens) problemen.
Ik heb zelf geen last van de genoemde problemen en die van mij zit permanent in een lederen hoes.
Geweldig apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-09 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

CristianSchriev schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 21:54:
Geluid van mijn telefoon is erg zacht het gaat om een One X. Niet alleen bij muziek luisteren maar ook bij navigeren. Dan kan ik de vrouwelijke stem niet eens horen!!! Zelfs al staat de radio uit. Ik gebruik op dit moment dan Google hun navigatie. Iemand ideeen of dat er ergens nog een block staat op harder geluid?
Heb het ook. Kan geluid amper horen uit de speakers. Heb het getest met een andere HOX en volume niveau zit bij mij dus rond de 60% t.o.v. een normale HOX.

Best wel shitty.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

MazeWing

The plot thickens...

DNA_Saint schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:37:
[...]

Heb het ook. Kan geluid amper horen uit de speakers. Heb het getest met een andere HOX en volume niveau zit bij mij dus rond de 60% t.o.v. een normale HOX.

Best wel shitty.
Heb zelf precies hetzelfde probleem. Behoorlijk irrirant. Custom rom, etc. maakt allemaal niets uit. Ook met een app het volume harder zetten is geen oplossing. De speaker gaat dan namelijk kraken omdat het allemaal TE hard gaat.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-09 07:54

RUFFNECK

Poentje

Ik heb een One X, die ik vorig jaar in Amerika gekocht had (los), werkt prima hier uiteraard, maar heb nu last van de soft buttons die niet meer reageren. Eea gelezen en is zeer waarschijnlijk een hardware/display issue, dus moet het display/touchscreen vervangen worden.

Ik wil hem dus naar een service punt brengen, wie heeft hier ervaring mee? Worden deze dingen snel vervangen (geen weken)? Is het duur? Kan ik het liever zelf doen, door zo'n display zelf te kopen bijv bij http://www.gsmpunt.nl/acc...splay-unit-origineel.html ? Maakt het nog uit dat het een amerikaans toestel betreft (was niet branded, bijv at&t ofzo) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
MazeWing schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 08:07:
[...]

Heb zelf precies hetzelfde probleem. Behoorlijk irrirant. Custom rom, etc. maakt allemaal niets uit. Ook met een app het volume harder zetten is geen oplossing. De speaker gaat dan namelijk kraken omdat het allemaal TE hard gaat.
Heb je dit al eens geprobeerd?

Holgersson in "[HTC One X] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:23
Mijn batterij gaat van de ene op de andere dag ineens heel snel leeg. Normaal haal ik 'm 's ochtends van de lader en dan gaat 'ie prima tot de avond mee. Vandaag was hij rond 11 uur al op 43% en is hij net (14:40) uitgevallen.

Volgens mij waren de laatste twee software updates van Twitter en Dropbox. Hebben anderen hier ook last van?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hier geen problemen, weinig gebruikt vandaag en hij staat op 81%. Alle sync staat op handmatige refresh.
Ik zou sowieso de app Betterbaterystats erop zetten (gratis van de maker op XDA te krijgen voor XDA leden), dan kun je bij Partial Wakelock zien welke app wakker houd.

• MikeOO
RUFFNECK schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:40:
Ik heb een One X, die ik vorig jaar in Amerika gekocht had (los), werkt prima hier uiteraard, maar heb nu last van de soft buttons die niet meer reageren. Eea gelezen en is zeer waarschijnlijk een hardware/display issue, dus moet het display/touchscreen vervangen worden.

Ik wil hem dus naar een service punt brengen, wie heeft hier ervaring mee? Worden deze dingen snel vervangen (geen weken)? Is het duur? Kan ik het liever zelf doen, door zo'n display zelf te kopen bijv bij http://www.gsmpunt.nl/acc...splay-unit-origineel.html ? Maakt het nog uit dat het een amerikaans toestel betreft (was niet branded, bijv at&t ofzo) ?
Zelf repararen terwijl je garantie hebt zou ik persoonlijk niet doen want je garantie ben je kwijt.

Beste kun je hier even kijken dan kun je de ervaringen lezen. Gaat meestal wel snel alleen wisselende ervaringen.
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:14

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De One X van mijn vriendin heeft het probleem dat haar belvolume altijd keihard is.
Al staat hij op zijn zachtst dan nog moet ze de telefoon ver van haar oor houden en kan iedereen meegenieten van het gesprek.
Iemand hier een oplossing voor?
Hij is niet geroot en volledig stock op de laatste firmware.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Rubman schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:18:
De One X van mijn vriendin heeft het probleem dat haar belvolume altijd keihard is.
Al staat hij op zijn zachtst dan nog moet ze de telefoon ver van haar oor houden en kan iedereen meegenieten van het gesprek.
Je weet dat als je in gesprek bent je met de volumeknoppen het volume van het gesprek regelt?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Rubman

Rubman

Xanion schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:23:
[...]

Je weet dat als je in gesprek bent je met de volumeknoppen het volume van het gesprek regelt?
Ja ben natuurlijk niet helemaal gek, (zit wel op een tech forum he)
Ook wanneer deze op zijn zachts staat is het gesprek echt heel erg luid en kunnen de buren op straat/bus/trein/auto meegenieten

• EJPostema
Rubman schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:18:
Eigenlijk wat bijna altijd wordt aangeraden... Je moet erachter komen of het een softwarematig probleem is.
Oftewel opstarten in safemode en dan proberen en als het probleem zich dan nog steeds voordoet een factory reset en dan proberen.

Conclusie die je kan trekken na booten in safemode, als het de volumeknop dan wel werkt dan komt het door een geïnstalleerde app

Bestaat het probleem nog steeds is het waarschijnlijk een hardwarematig probleem en moet je het opsturen.

Wat misschien dan ook wel een handige tip is ivm factory reset. Er is sinds kort een nieuwe back up ap. Deze kan zonder root data van apps opslaan, dus je kan een volledige backup maken van je telefoon. Werkt in combinatie met je PC. De app het 'carbon app sync and backup'.

• Rubman

Rubman

Het punt is niet dat de volumeknop niet zou werken, maar dat ook als het gespreksvolume helemaal laag staat het er nog steeds op standje gehoorbeschadiging uitkomt zetten.
De volumeknop doet het (zowel hardware als software) want de slider beweegt wel gewoon bij het verhogen danwel verlagen van het volume zowel in het homescreen als in een gesprek.

• EJPostema
Rubman schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:59:
Het punt is niet dat de volumeknop niet zou werken, maar dat ook als het gespreksvolume helemaal laag staat het er nog steeds op standje gehoorbeschadiging uitkomt zetten.
De volumeknop doet het (zowel hardware als software) want de slider beweegt wel gewoon bij het verhogen danwel verlagen van het volume zowel in het homescreen als in een gesprek.
Dan zou het toch door een app kunnen komen? Of gewoon een rare bugg. Booten is safe mode is dan de snelste manier om te testen of het door een geinstalleerde app komt

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:39
Rubman schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 12:59:
Ik heb dat ook soms!
Soms moet ik echt mijn telefoon 30 cm van mijn oor houden anders doet het gewoon pijn.
Geen oplossing gevonden helaas.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik las net het nieuws dat je in de nieuwste iOS met een truukje om het gelockte screen heen kan.
Ik kan ook om mijn lockscreen van de One X heen met jellybean...

Camera starten en terwijl dat de camera aan is op de aan/uit knop drukken, 1 uur later weer op de aan/uit knop duwen waardoor hij verder gaat waar ie gebleven is (in de camera) en dan gewoon op de homeknop drukken en dan zit ik gewoon in mijn homescreen. OK, misschien geen superernstige bug zoals die in iOS, maar in ieder geval wanneer je telefoon in die status zit (actieve camera), dan hoef je dus nooit te unlocken omdat hij waarschijnlijk nooit in een locked-state terecht komt. En sinds die JB update het camera-slepen-naar-lockring mechanisme zo tergend traag is, activeer ik vaak de camera en zet ik vanuit die toestand de telefoon uit.

Voor de JB update kon je ook foto's maken, maar zodra je dan de gallery in wilde of het homescreen in wilde, moest je toch je pincode invullen. Ik hoef dit nu dus niet wanneer ik vanuit de actieve camera app het scherm inschakel.....

[ Voor 31% gewijzigd door Deathchant op 14-02-2013 16:00 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Contact opgenomen met Hi (smartcare) Ze komen morgenavond kijken naar mijn speaker, en wat ze er aan kunnen doen en ga maar door! Hoe kan ik het makkelijkst een complete backup maken van de telefoon

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

dit verhelpt n hoop d:)b
ook voor de speaker op de achterkant.
Dit koekt dicht in je broekzak

[ Voor 11% gewijzigd door marcel-o op 14-02-2013 20:43 ]

• EJPostema
CristianSchriev schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 18:49:
Contact opgenomen met Hi (smartcare) Ze komen morgenavond kijken naar mijn speaker, en wat ze er aan kunnen doen en ga maar door! Hoe kan ik het makkelijkst een complete backup maken van de telefoon
hangt er vanaf of je telefoon is geroot.
Met root, titanium back up

Zonder root met carbon backup (ook software op een pc voor nodig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Nou de oplossing om tijdens het bellen het geluid eerst harder en vervolgens zachter te zetten werkt.
Maar wat een irritante bug zeg dat hij steeds het geluid op max niveau zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo effe een vraagje na de update naar jelybean heb ik het probleem dat bij wifi mijn apps regelmatig niet meer bijwerken zoals twitter en dat een download via playstore het niet doet maar zodra ik m,n router effe van de stroom haal en weer inplug doet alles het weer voor tijdelijk of ik moet de foon opnieue opstarten dat doet hij het tijdelijk ook weer helemaal goed en dat terwijl mijn wifi verbinding erg sterk is wat is hier aan te doen?heb router al op ander kanaal gezet maar probleeem blijft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:59:
hallo effe een vraagje na de update naar jelybean heb ik het probleem dat bij wifi mijn apps regelmatig niet meer bijwerken zoals twitter en dat een download via playstore het niet doet maar zodra ik m,n router effe van de stroom haal en weer inplug doet alles het weer voor tijdelijk of ik moet de foon opnieue opstarten dat doet hij het tijdelijk ook weer helemaal goed en dat terwijl mijn wifi verbinding erg sterk is wat is hier aan te doen?heb router al op ander kanaal gezet maar probleeem blijft iemand een oplossing hiervoor?
Begin maar eens met interpunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:59:

Probeer het nog eens, wat wil je ons vragen?? Je bovenstaande zin staat vol met schrijffouten en alle komma's en punten missen. Haal je zin eens door een spellingschecker en probeer opnieuw je vraag te stellen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Deathchant schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:51:
Ik las net het nieuws dat je in de nieuwste iOS met een truukje om het gelockte screen heen kan.
Ik kan ook om mijn lockscreen van de One X heen met jellybean...

Camera starten en terwijl dat de camera aan is op de aan/uit knop drukken, 1 uur later weer op de aan/uit knop duwen waardoor hij verder gaat waar ie gebleven is (in de camera) en dan gewoon op de homeknop drukken en dan zit ik gewoon in mijn homescreen. OK, misschien geen superernstige bug zoals die in iOS, maar in ieder geval wanneer je telefoon in die status zit (actieve camera), dan hoef je dus nooit te unlocken omdat hij waarschijnlijk nooit in een locked-state terecht komt. En sinds die JB update het camera-slepen-naar-lockring mechanisme zo tergend traag is, activeer ik vaak de camera en zet ik vanuit die toestand de telefoon uit.

Voor de JB update kon je ook foto's maken, maar zodra je dan de gallery in wilde of het homescreen in wilde, moest je toch je pincode invullen. Ik hoef dit nu dus niet wanneer ik vanuit de actieve camera app het scherm inschakel.....
Dat is geen bug, maar een feature ('sightseeing mode'. Van http://www.htc.com/sea/ab...oduces-the-HTC-One-X-plus )

Imaging, Music and Movies
Combining the amazing camera capabilities of its predecessoriii with a series of intelligent features, powered by Sense™ 4+, the HTC One™ X+ has been designed to deliver the most premium mobile experience. The newly launched Self Portrait mode on the front camera helps you capture high quality photos by intuitively detecting the human face at various angles and applying subtle enhancements to skin and eyes. Sightseeing mode makes sure you’ll always be ready to capture the moment - one touch of the power button bypasses the lock screen and launches directly into the camera. Two new views in Gallery display images and videos and group them according to where and when they were taken.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Wist niet eens dat dat kon, mooi om te weten voor van de zomer =D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Zeker mooi ja, maar als je het heel veel gebruikt en de telefoon wordt eens gepikt, dan is de kans wel groot dat de steler dus om het lockscreen en wachtwoord heen kan.

Die feature kan volgens mij qua user-experience idd niet anders gebouwd worden. Wat is immers het nut van deze feature als je na x-tijd toch weer een wachtwoord moet intikken.....

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Nee, je kan alleen een foto maken zonder wachtwoord of beveiligingscode. Niks gevaarlijks aan hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

@Lexo: Het gaat zich erom dat wanneer je deze feature heel vaak gebruikt en dus 9 van de 10 keer in die "sightseeing" feature zit, dat mensen toch in je telefoon kunnen komen wanneer je je telefoon zou verliezen. Want na het drukken van de aan-uitknop kom je meteen in de camera, en als je dan op home drukt of gallery hoef je geen wachtwoord in te tikken en kun je dus zo in je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Bij mij niet overigens...
Als ik een patroon heb ingesteld voor ontgrendelen, dan moet ik die alsnog ingeven als ik vanuit de camera naar het homescreen wil. Ik kan dus alleen maar foto's maken en bekijken, maar zodra ik uit de camera module wil, moet ik m'n code ingeven.

Bij jou niet?

[ Voor 24% gewijzigd door Gugger op 16-02-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net even getest met schermbeveiliging (code en patroon) en in beide gevallen kan ik vanuit de camera niet direct naar homescreen of gallery, hij vraagt direct om de code zodra ik uit de camera wil.
Niets aan de hand dus, is een goed beveiligde feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Sinds kort overgestapt naar een Iphone 5, wat mij vooral opmerk nu is hoe kort de batterij meeging van de One X.

Waar ik met mijn accounts (3x Exchange, 1x imap en 1x Hotmail) maar 14 uur met een batterij kon doen, doet de Iphone er gewoon meer als 1 dag met een acculading, (dag 1 ochtend eraf, dag 2 in de ochtend nog 30%)

Mijn vrouw heeft nog steeds de One X 32GB Wit, maar ook deze is, met normaal gebruik, gewoon binnen 24 uur leeg. Heb ongeveer alles al van de telefoon verwijderd bij haar. Dit heeft wel iets geholpen, maar toch, bij het spelen van een spelletje vliegen de %ten van de batterij af. (ook met energiebesparing aan)

Nu. logischerwijs, begint ze ook te zeuren dat ze een Iphone 5 wilt, alleen maar dat ze dan kan vergeten de telefoon op de lader te doen.
Voordat ik hier op in ga wil ik weten of meer mensen dit probleem ondervinden.

Hebben er nog meer mensen zulke lage batterij tijden? Heb de HTC test ook gedaan en die geeft aan dat de batterij normaal is, ook bij mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heb je Google Now aanstaan?
Kun je zien door lang de [home] knop in te drukken>3puntjes rechts onderin>Instellingen>Google Now aan/uit.

Google Now verbruikt veel batterij bij mij omdat hij continu aan het pollen is waar je bent. Google Now uit zorgt er bij mij voor dat ik de dag makkelijk doorkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
janvanduschoten schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 16:21:
Heb je Google Now aanstaan?
Kun je zien door lang de [home] knop in te drukken>3puntjes rechts onderin>Instellingen>Google Now aan/uit.

Google Now verbruikt veel batterij bij mij omdat hij continu aan het pollen is waar je bent. Google Now uit zorgt er bij mij voor dat ik de dag makkelijk doorkom.
Nee, toen ik die aan had ging de telefoon nog korter mee, bij mijn vrouw heeft de functie nooit aangestaan.

Denk wel dat ik, vooraf de verkoop van de beide telefoons, ze eens aanmeld bij HTC, met vooraf een goed gesprekje met de chatmedewerker over de batterijduur. Misschien willen ze het verder onderzoeken / batterij vervangen.
Pagina: 1 ... 14 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>