SNap niet al die problemen die ik hier lees.
Mijn One X is nog steeds de bomb hoor. Word alleen maar beter! En dat die batterij snel leeg is snap ik ook niet. Misschien wat minder battery apps laten draaien?
Ik ben steed tevredenerder over mijn one-x hoor.
Was al prima toen ie nog op Ik Gil Boterham draaide maar nu er dzjellie biens op staat gaat het steeds sneller, vloeiender, langer en stabieler.
Moet er natuurlijk niet zo'n mainstream rommeke op gooien als dat brakke cyanogen of zo, of die asok en al dat populaire troep.
Da's volgens mij allemaal spyware verspreiding.
De beste die je kunt draaien is Insert Coin.
Rete stabiel (al weken geen reboot gedaan) en ondanks dat ie super snel en vloeiend is, houd de batterij het soms 48 uur uit en da's incl. bellen whatsappen en epub lezen.
Als ik em normaal gebruik, dus hier en daar een filmpke van your troep en op achtergrond altijd FB natuurlijk. Zo'n 20 foto's per dag (meteen uploaden naar fb natuurlijk) en toch zeker meer dan 35 uur volhouden.
Da's voor mij een prima prestatie hoor!
Ik heb dat batterij gedoe alleen gehad met CM, DROIDX, MUI en die ASPOK (ofzoiets)
Dan haalde ik het einde van de dag ook niet nee.
Nee wie klachten heeft over zijn one-x kan het volgens mij bij zichzelf en de rom keuze zoeken!
Enige is dat die speaker zo weinig volume heeft. Kun je wel eenvoudig harder krijgen maar dan is je batterij ook zo leeg. Maar het is niet zo dat je niks hoord als de telefoon gaat en als je je oren plugt als je gamed of vid kijkt dan issie hard zat, en vet goed geluid in mijn ervaring.
En geloof me ik heb geen super one x of een one x plus ofzo. Gewoon een standaard one-x van telfort.
Schiet mij maar lek.
WACHT! IK WEET IETS
ik weet een punt wat ik wel k.... slecht vind. dat de camera een beetje uitsteekt! Als je de hox op zijn rug legt krast de camera en als je em op ze buik legt het scherm.... das niet handig, dom van de designers!!
Zo, hoor ik er toch bij, heb ik toch kunnen klagen!
*happy zijn doet*
[
Voor 40% gewijzigd door
deuzige op 23-02-2013 10:36
. Reden: Geniale inval die tegenviel in geniaal zijn. ]