Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
The Executer schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 18:45:Nu loop ik tegen een klein ander probleem aan: mijn contacten. Heb afgelopen 2 maand al mijn contacten overgezet naar Google, zodat ik hiervan een backup heb. Dit is heel leuk, maar als je terug gaat naar een telefoon zonder Google, dan heb je een probleem :P.
Je kan in gmail je contacten exporteren naar een CSV-indeling. De meeste oude telefoons hebben wel een mogelijkheid om via software een import te doen. CSV is dan een mooi beginpunt.

Er is dan indien nodig vast wel een programma om CSV naar XXX te gaan.

Of je moet een heeeleeee oude telefoon gebruiken. Maar een Nokia 3310 had deze mogelijkheid al. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Osiris schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:03:
Hoe heb je in godesnaam krasjes op 't scherm van je One X gekregen? :X
Nou omdat het een kut scherm is en je kan er met een sleutel op krassen maar door een beetje vuil in je broekzak of iets (zandkorrels) bekras je het scherm met gemak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

CristianSchriev schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 16:52:
Mijn telefoon was laatst stuk. of althans, de speaker in ieder geval, deze was 60-70% te zacht. Heb hem opgestuurd met de Hi service, binnen 2 weken mobiel weer in mijn handen (wow! ik heb geluk, aangezien de service normaal om te huilen is). Maar ze hebben ook de hele achterkant vervangen (glas van camera (misschien camera zelf) Alleen het scherm kan ik zien dat nog van mij is door krasjes enz. En natuurlijk de speaker vervangen. Bij ontvangst telefoon opnieuw moeten installeren en alles was er af. Maar goed contacten back up en programma's zijn zo te downloaden bij google als je aanmeld. Geluid werkt ook weer top, ik ben helemaal tevreden (alweer) met de oneX!
ik had t geluid gefixt door de dicht gekoekte gaatjes bij de speaker door te prikken :P daarna ging t 3x harder dan n lange tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
CristianSchriev schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:44:
[...]

Nou omdat het een kut scherm is en je kan er met een sleutel op krassen maar door een beetje vuil in je broekzak of iets (zandkorrels) bekras je het scherm met gemak!
Dat heb je bij elk scherm.
Draai al sinds het begin zonder screenprotector en geen krasje te zien, behalve op de lens.

Nee, de One X heeft een mooi en prima scherm.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Quad schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:25:
[...]

Dat heb je bij elk scherm.
Draai al sinds het begin zonder screenprotector en geen krasje te zien, behalve op de lens.

Nee, de One X heeft een mooi en prima scherm.
Idd.. Geen screenprotector, geen hoesje, niets op of om mijn One X+. Draag 'em altijd in m'n broekzak. :) Of in de binnenzak van m'n jas. OK, toegegeven, dan zit er in die zak verder ook geen extra zaken als sleutels, maar ook kleine krasjes van zandkorreltjes oid zijn mij nog niet opgevallen. Gewoon zo glad als een aal, het scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Er zit toch Gorillaglas 2.0 op :P
Dan komt het wel goed ;)

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Nee bij mij zitten er dus heel veel krasjes op terwijl ik altijd super voorzichtig ermee ben. Leg hem nooit op het scherm enz.. Geen sleutels in broekzak (of jaszak) en verder doe ik er ook niks geks mee. Ik stond er 7maanden geleden al van te kijken hoe het kwam. En nu nog steeds. Maar goed, geen diepe storende krassen dus het valt niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

PM_Petrol schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:40:
[...]

Nee lijkt mij ook niks, soort METRO look net als op Windows8, ik hoop dat dit ook uitgezet kan worden?!

En heeft iemand ervaring met de Smartcare van Hi? Omdat ik het bekende WIFI probleem heb met mn HOX.
Gister bij het HTC Live event geweest en daar dus Sense 5 zelf kunnen ervaren op de HTC ONE... dit werkt echt geweldig... de feed (op het homescherm) kun je gewoon uitzetten en voor de rest ziet het er gewoon super straks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Brummetje schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:22:
[...]

Gister bij het HTC Live event geweest en daar dus Sense 5 zelf kunnen ervaren op de HTC ONE... dit werkt echt geweldig... de feed (op het homescherm) kun je gewoon uitzetten en voor de rest ziet het er gewoon super straks uit.
Oke nice, verder nog grote veranderingen aangetroffen?

Ze zullen het eerst wel weer in Taiwan uitrollen, dus dat duurt nog wel ff.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CristianSchriev schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:11:
Nee bij mij zitten er dus heel veel krasjes op terwijl ik altijd super voorzichtig ermee ben. Leg hem nooit op het scherm enz.. Geen sleutels in broekzak (of jaszak) en verder doe ik er ook niks geks mee. Ik stond er 7maanden geleden al van te kijken hoe het kwam. En nu nog steeds. Maar goed, geen diepe storende krassen dus het valt niet echt op.
Osiris schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:53:
[...]

Idd.. Geen screenprotector, geen hoesje, niets op of om mijn One X+. Draag 'em altijd in m'n broekzak. :) Of in de binnenzak van m'n jas. OK, toegegeven, dan zit er in die zak verder ook geen extra zaken als sleutels, maar ook kleine krasjes van zandkorreltjes oid zijn mij nog niet opgevallen. Gewoon zo glad als een aal, het scherm :)
Conclusie: Niet voorzichtig zijn met je telefoon doet wonderen!

Maar om even (serieus) in te haken, ik draag mijn One X altijd in m'n broekzak bij m'n sleutels. Heb er tot nu toe geen krasjes of iets dergelijks op zitten, en heb 'm toch al sinds Juni.

Wel zit er linksonderin een barst in het scherm, maar deze is amper zichtbaar. Overdag zie je 'm meestal niet, en ook 's avonds moet je het maar net weten, anders valt hij niet op. Heb eigenlijk geen idee hoe deze er in is gekomen, kwam er laatst achter dat deze barst erin zit. Over een afstand van een centimeter of 5 loopt een barst. De barst heeft de vorm van een ellips zeg maar, en begint aan de rand en eindigt ook aan de rand. Misschien een keer te warm geworden en gesprongen? Heb al met m'n sleutels geprobeerd in 't scherm te krassen (ja, serieus :9) maar daarmee krijg je geen schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

Ik merk de laatste dagen dat mijn toestel veel moeite heeft om zijn locatie te bepalen. Erg irritant als je bv FourSquare gebruikt.
Hebben meer mensen hier last van?

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
marcel-o schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:07:
[...]

ik had t geluid gefixt door de dicht gekoekte gaatjes bij de speaker door te prikken :P daarna ging t 3x harder dan n lange tijd
Met wat heb jij dit gedaan? Elke paperclip of naald is te groot bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:59
Ik heb ergens de tip "tandenborstel" gelezen (no kidding).

Zonder tandpasta graag :+

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Groentenboer schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:12:

Maar dan ruikt hij wel lekker fris >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Fijn voor iets wat je tegen je oor houdt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Groentenboer schreef op maandag 04 maart 2013 @ 09:12:

Natuurlijk nergens een nieuwe tandenborstel te vinden :'). Straks maar even een nieuwe halen en hopen dat het werkt haha.

Iemand ervaring met het kopen en plaatsen van een nieuwe backplate? Ik heb nu een zwarte hox maar wil graag een witte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Zojuist melding update 3.18.401.1 (34.88MB)

Verbeteringen volgens de installer:
-Verbeterde systeemstabiliteit
-Verbeterde mail beveiliging
-Andere kleine verbeteringen aan het besturingssysteem

Meer mensen deze melding gehad?
(PS geen idee of het een JB update is)

[edit]HOX is geupdate naar 4.1.1

[ Voor 13% gewijzigd door jules op 05-03-2013 14:17 ]

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
jules schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:23:
Zojuist melding update 3.18.401.1 (34.88MB)

Verbeteringen volgens de installer:
-Verbeterde systeemstabiliteit
-Verbeterde mail beveiliging
-Andere kleine verbeteringen aan het besturingssysteem

Meer mensen deze melding gehad?
(PS geen idee of het een JB update is)
Wilde er net naar vragen hier :)

Heb de melding ook gehad en ook maar meteen geïnstalleerd omdat mijn HOX toch al niet uitblinkt in stabiliteit. Installatie was zo gedaan. Alle apps zijn in het process "geupdated".
Heb nog niets nieuws kunnen ontdekken verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Melding sprong zojuist aan, maar ik zit niet op een wifi momenteel, dus het downloaden en installeren wordt later :)

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
MrEdge_ schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:30:
[...]

Wilde er net naar vragen hier :)

Heb de melding ook gehad en ook maar meteen geïnstalleerd omdat mijn HOX toch al niet uitblinkt in stabiliteit. Installatie was zo gedaan. Alle apps zijn in het process "geupdated".
Heb nog niets nieuws kunnen ontdekken verder.
Kan je eens aangeven welke softwareversie je nu hebt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Heb hem zojuist geinstalleerd. Geen idee wat er is gebeurd

Heb nu softwarenummer: 3.18.401.1 en sense versie 4+

Zal wel een kleine voorbereiding zijn voor sense 5 vermoed ik. Opnieuw zoeken op updates na het installeren van de update levert overigens niks op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarg0
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:37
Zojuist ook de update binnen gekregen. Valt me op dat een foto maken vanuit het lock scherm weer wat sneller lijkt te gaan dan voorheen! Dat is voor mij al een hele verbetering, want dit kon wel eens enkele seconden duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ja dat van de camera heb ik ook.
Heb ook het idee dat apps iets sneller opstarten, maar heb het vermoeden dat dit een placebo effect is.

Ook lijkt de auto brightness wat conservatiever te zijn ingesteld. Ik vind hem zelf altijd erg vel en gebruik hem weinig, maar zal dat vanavond even opnieuw testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Osiris schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 17:03:
Hoe heb je in godesnaam krasjes op 't scherm van je One X gekregen? :X
Niet zo moeilijk hoor :+ Heb geen screenprotector. Draag hem wel eens perongeluk bij m'n sleutels in, of hij wil wel eens op de kop liggen. Heb er heel lang een bescherming om gedaan maar die werd een beetje gelig dus die er weer afgedaan. Jammer dat de One X geen mooie bumper zoals de iPhone (vanaf 4) heeft.
CristianSchriev schreef op zondag 03 maart 2013 @ 10:44:
[...]

Scherm is niets mis mee. Zelfs een van de betere, heldere schermen die er tot nu toe op de markt is. Maar krasjes zul je altijd wel krijgen mits je geen screenprotector gebruikt. Ik heb er nu ook al een flink aantal zitten, op het midden van het scherm zelfs. Maar omdat het scherm zelf zo helder is merk is het alleen wanneer het scherm uit staat.
avotar schreef op maandag 04 maart 2013 @ 07:36:
Ik merk de laatste dagen dat mijn toestel veel moeite heeft om zijn locatie te bepalen. Erg irritant als je bv FourSquare gebruikt.
Hebben meer mensen hier last van?
Je gebruikt GPS en WiFi om te bepalen? Bij FourSquare had ik zelf eigenlijk alleen die WiFi nodig om het te laten bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Booth schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:37:
[...]

Niet zo moeilijk hoor :+ Heb geen screenprotector. Draag hem wel eens perongeluk bij m'n sleutels in, of hij wil wel eens op de kop liggen. Heb er heel lang een bescherming om gedaan maar die werd een beetje gelig dus die er weer afgedaan. Jammer dat de One X geen mooie bumper zoals de iPhone (vanaf 4) heeft.
Tja, ik gebruik ook niet zo'n lelijk stukje plastic over m'n One X+. Maar hij zit wel in z'n Remi in de broekzak ;)

Overigens zie ik geen update voor de One X+ helaas. Want ik ben stiekem vooral wel nieuwsgierig naar die aangescherpte mailbeveiliging. (Aangezien de mail-app nu gewoon niet naar het certificaat van de SSL/TLS-"beveiligde" server kijkt :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Laatst online: 21-08 09:25
Ik krijg net een systeem update van ongeveer 34MB, weet iemand wat deze doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Laatst online: 08:41
Choasmarkk schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 13:54:
Ik krijg net een systeem update van ongeveer 34MB, weet iemand wat deze doet?
Een post of 6 a 7 boven je staat het......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Kerel, doe wat moeite. Zie een paar posts voor je. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

TheDarg0 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:07:
Zojuist ook de update binnen gekregen. Valt me op dat een foto maken vanuit het lock scherm weer wat sneller lijkt te gaan dan voorheen! Dat is voor mij al een hele verbetering, want dit kon wel eens enkele seconden duren.
Camera start vaker sneller op bij een verse startup. Daarnaast wil het ook helpen om eens in de zo veel tijd een harde reset uit te voeren op je toestel. Alle caches leeg en onzinnige troep eraf helpt enorm! Laatst een paar apps geïnstalleerd die m'n HOX niet ten goede zijn gekomen, of hij draait al weer te lang en heeft weer een harde reset nodig :|

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist hier ook een update op mijn HTC One X binnen gehaald.
Het is me niet helemaal duidelijk wat de veranderingen zijn.
Ik lees uiteraard wat de update doet, maar praktisch merk ik er niets van.

3.18.401.1 (34,88 MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:06
jules schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:23:

[edit]HOX is geupdate naar 4.1.1
Dezelfde versie als voor deze update dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:57

Zorian

What the fox?

Voor degenen die willen updaten naar 3.18.401.1 en nog van plan zijn te gaan rooten voor een custom ROM, let op: Klik.
Ik heb geen flauw idee of ik een enorm geval van pech te pakken heb of dat HTC een rotgrap heeft uitgehaald, maar bij deze een heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
Jup kreeg hem ook, mijn telefoon is Stock ROM.
Geen problemen ervaren.

Wel merkte ik dat bij de eerste boot de Home screen ernstig lang duurde voor hij er was.
Toch misschien ook wat kleine SENSE edit's.

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Booth schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:37:

[...]

Je gebruikt GPS en WiFi om te bepalen? Bij FourSquare had ik zelf eigenlijk alleen die WiFi nodig om het te laten bepalen.
Ik heb door de weeks het grootste gedeelte van de dag geen wifi beschikbaar, dus zette ik dat eigenlijk altijd uit. Wat ik nu gemerkt heb, is als ik binnen ben (en dus geen of amper gps ontvangst heb) ik gewoon mijn wifi aan moet laten staan (ookal is er geen netwerk) en dat hij dan wel goed de lokatie kan bepalen.

Qua update:
Het enige wat ik tot nu toe merk, is dat het touchscreen wat gevoeliger lijkt. Ik lijk wat makkelijker bij het scrollen linkjes te activeren bij bv facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word helemaal gek van mijn HOX !
Nog steeds meldingen dat apps gestopt zijn en niet opgestart kunnen worden, na opnieuw starten werkt het dan wel weer even en gaat het een paar dagen goed en willekeurig komt ie met meldingen of is hij gewoon opeens uit.

Wat een baggerding en zelfs ook na de update, nu al een paar keer een harde reset gedaan maar nog steeds ka u tee gewoon een onbetrouwbaar ding is het nu. Iemand tips what to do ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2013 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de update dus ook binnen...het enige wat mij opvalt is helaas dat de wifi-sterkte een stuk minder is. Ik ben niet de enige, een vriend van me heeft het zelfde probleem na de update ;(
1 ding is zeker: HTC hoeft er niet op te rekenen dat ik ooit nog weer een product van hun koop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik inderdaad ook met wifi, soms totaal geen bereik en dan weer vol zowat en dan blijf ik op dezelfde plek zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
Hebben jullie niet gewoon het WiFi (hardware-)probleem?
Bij mij heeft de update in ieder geval niets met de WiFi ontvangst gedaan!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:25
Ik heb de update ook binnen gehaald maar de WiFi problemen zijn erger geworden. Ik had last van de hardware problemen maar dat was nog wel werkbaar, zit meestal dichtbij mijn access point maar nu heb ik nog minder ontvangst en lijken bepaalde apps (Facebook, Nu.nl) heel langzaam te zijn met het binnenhalen van data... Via 3G gaat het een stuk sneller, beetje jammer dit :(

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb de update ook binnen, ik heb qua wifi niet echt problemen na de update....
het opstarten van de camera vanuit het lockscreen (in de ring slepen) gaat nog steeds tergend traag...iets wat voor de jellybean update veel sneller ging...

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gugger schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:35:
Hebben jullie niet gewoon het WiFi (hardware-)probleem?
Bij mij heeft de update in ieder geval niets met de WiFi ontvangst gedaan!
Nope, daar heb ik al 2x eerder last van gehad, maar je kunt nu knijpen wat je wilt maar er gebreurt niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 21:50
Hier ook wifi problemen en zeer langzaam startende camera app na de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:52:
[...]

Nope, daar heb ik al 2x eerder last van gehad, maar je kunt nu knijpen wat je wilt maar er gebreurt niks :(
Gek he, een software probleem kun je niet hardware-matig oplossen 8)7

Maar hier totaal geen problemen met wifi of camera na de update, de camera is juist sneller geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:47:
Ik word helemaal gek van mijn HOX !
Nog steeds meldingen dat apps gestopt zijn en niet opgestart kunnen worden, na opnieuw starten werkt het dan wel weer even en gaat het een paar dagen goed en willekeurig komt ie met meldingen of is hij gewoon opeens uit.

Wat een baggerding en zelfs ook na de update, nu al een paar keer een harde reset gedaan maar nog steeds ka u tee gewoon een onbetrouwbaar ding is het nu. Iemand tips what to do ?
Start het eens in de veilige mode en test dan eens of de standaard apps problemen geven. Kan heel goed dat je een bepaalde app hebt geinstalleerd die problemen geeft.

Als hij in de veilige mode ook dit soort problemen heeft dan is de kans groot dat je een hardwareprobleem hebt. Als hij dan wel goed werkt dan nogmaals een hard reset gaan doen en een app installeren en goed testen. Dan de volgende app en weer goed testen. Dan kom je er mogelijk achter wel app de problemen geeft.

Het is zeker niet zoals het hoort. Hier draait de One X zonder enig probleem.
Enig minpunt wat ik ervaar is hoe snel de batterij leeg gaat als je even Candy Crush speelt.
Maar super tevreden mee.

Safe Mode
Safemode will boot your device up without any 3rd part apps. This is only to diagnose issues you may be experiencing with your phone by determining if it is caused by a 3rd party app or not.

1. Turn fastboot off in your power settings.
2. Power down device.
3. Power device on
4. Once you see the FIRST htc splash screen appear, press and hold volume up(+) ONLY. DONT BE PRESSING ANY OTHER BUTTONS.
5. continue to hold it until the phone boots up. It will give a big vibrate and say safemode at
your screen upon booting

Telefoon weer opnieuw opstarten en hij start weer normaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Voor iedereen die de update aan de lader uitvoert, trek die eruit anders gaat hij niet verder, ik dacht dat ik die vanmij gebricked had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

Voor iedereen die nog niet de update heeft uitgevoerd: beter nog even wachten.

De enige verbetering die ik heb gemerkt is een betere automatische screen brightness (hij kan nu donkerder dan voorheen). Maar mn Wifi is nu volledig onbruikbaar omdat hij de verbinding heel de tijd dropt. Heb dit nog nooit gehad. Op internet wordt gespeculeerd dat channel 12 en 13 eruit zijn gehaald, maar mijn router (WRT54GL op Tomato firmware) zit op channel 6. Ik ga nu een factory reset uitvoeren (de grondige reset, dus vanuit hboot), en kijken of de situatie dan beter is.

edit: wifi blijft brak, zelfs na de factory reset. Zijn we dus lekker mee.
edit2: heb ook al gerommeld met andere kanalen, de plaatsing van mn router en de optie 'beste wifi prestaties', maar het probleem blijft. :(

[ Voor 15% gewijzigd door _Christiaan_ op 07-03-2013 13:19 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:52
brilsmurfffje schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:24:
Voor iedereen die de update aan de lader uitvoert, trek die eruit anders gaat hij niet verder, ik dacht dat ik die vanmij gebricked had :+
Staat ook duidelijk in je schermpje dat je zonder lader moet updaten voordat je de update uitvoert.
Bril zeker niet op, smurf? ;)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:44
Hier draait ie na de update helemaal weer super.
Totaal geen last van wifi problemen of langzame camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

_Christiaan_ schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 11:37:
Voor iedereen die nog niet de update heeft uitgevoerd: beter nog even wachten.

De enige verbetering die ik heb gemerkt is een betere automatische screen brightness (hij kan nu donkerder dan voorheen). Maar mn Wifi is nu volledig onbruikbaar omdat hij de verbinding heel de tijd dropt. Heb dit nog nooit gehad. Op internet wordt gespeculeerd dat channel 12 en 13 eruit zijn gehaald, maar mijn router (WRT54GL op Tomato firmware) zit op channel 6. Ik ga nu een factory reset uitvoeren (de grondige reset, dus vanuit hboot), en kijken of de situatie dan beter is.

edit: wifi blijft brak, zelfs na de factory reset. Zijn we dus lekker mee.
edit2: heb ook al gerommeld met andere kanalen, de plaatsing van mn router en de optie 'beste wifi prestaties', maar het probleem blijft. :(
Gewoon even een RUU rom terug zetten naar de vorige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Thanks, ik ga dat maar ff doen.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
mhulsegge schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:47:
[...]

Kan je eens aangeven welke softwareversie je nu hebt ?
Sorry, spuit 11 reactie, maar inderdaad zoals anderen al melden: 3.18.401.1 op android 4.1.1, sense 4+, api 4.63 en uitbreiding Sense45_1

edit: ik ondervind geen van de genoemde problemen. WiFi werkt gewoon prima, op meerdere netwerken (thuis, werk, vrienden) en de camera-app is niet merkbaar sneller danwel langzamer geworden. Eigenlijk merk ik er gewoon helemaal niets van, maar dat was uit de omschrijving van de update ook wel te verwachten :)

[ Voor 33% gewijzigd door MrEdge_ op 07-03-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZND-Photo
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik heb een One X met alle nieuwste updates, maar ik blijf problemen houden met mijn WiFi verbinding thuis. Op 1 of andere manier wil er geen goed contact tot stand komen, terwijl alle overige apparaten thuis moeiteloos contact maken (laptops, pc´s, andere telefoons, printer, enz).
Ik heb de verbinding inmiddels meerdere malen verwijderd en opnieuw ingesteld, m´n telefoon in en uitgeschakeld, een soft reset uitgevoerd, enz. ....... toch blijft het probleem bestaan.
Via m´n data-verbinding heb ik direct contact en kan ik probleemloos werken.

Heeft iemand anders ook dit probleem en nog veel belangrijker: Heeft iemand een oplossing!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
ZND-Photo schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:26:
Ik heb een One X met alle nieuwste updates, maar ik blijf problemen houden met mijn WiFi verbinding thuis. Op 1 of andere manier wil er geen goed contact tot stand komen, terwijl alle overige apparaten thuis moeiteloos contact maken (laptops, pc´s, andere telefoons, printer, enz).
Ik heb de verbinding inmiddels meerdere malen verwijderd en opnieuw ingesteld, m´n telefoon in en uitgeschakeld, een soft reset uitgevoerd, enz. ....... toch blijft het probleem bestaan.
Via m´n data-verbinding heb ik direct contact en kan ik probleemloos werken.

Heeft iemand anders ook dit probleem en nog veel belangrijker: Heeft iemand een oplossing!!??
Telefoon naar je provider/winkel van aankoop sturen. Je hebt dan waarschijnlijk een model van de eerste serie(s), welke een hardwareprobleem hebben met de WiFi antenne. Dit valt onder de garantie en wordt meestal probleemloos gerepareerd. Je bent je telefoon dan wel een paar weken kwijt, en alle data wordt van je telefoon gewist. Maak dus voor je hem opstuurt een backup van je bestanden, en relock je bootloader indien je deze unlocked hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:57

Deathchant

Don't intend. Do!

Deathchant schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 21:07:
het opstarten van de camera vanuit het lockscreen (in de ring slepen) gaat nog steeds tergend traag...iets wat voor de jellybean update veel sneller ging...
Ik heb de telefoon nog eens gereboot (had ik nog niet gedaan na de update) en ik kan weer sneller de camera gebruiken vanuit het lockscreen, dus ik hoef niet meer zo lang te wachten. Het gaat niet zo snel als voor de JB-update, maar wel een stuk sneller dan voor deze kleine update.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lexo schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 07:38:
[...]

Gek he, een software probleem kun je niet hardware-matig oplossen 8)7

Maar hier totaal geen problemen met wifi of camera na de update, de camera is juist sneller geworden!
Haha slimpie...lezen is ook een vak. Probeerde hier alleen maar mee te zeggen dat het dit keer dus GEEN hardware-probleem is (in reactie op Gugger) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Als ik bijvoorbeeld nieuws lees via de ingebouwde nieuws app dan moet ik elke keer een browser kiezen om het mee te openen. Ik heb al duizend keer op FIREFOX en dan ALTIJD geklikt. Maar dat werkt maar 1 keer en bij de volgende keer moet je het weer uitkiezen.
Dat is bij alle apps het geval. Is dit ook weer een bug? Ik heb dit trouwens altijd al gehad dus het ligt niet aan de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
PM_Petrol schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 18:26:
Als ik bijvoorbeeld nieuws lees via de ingebouwde nieuws app dan moet ik elke keer een browser kiezen om het mee te openen. Ik heb al duizend keer op FIREFOX en dan ALTIJD geklikt. Maar dat werkt maar 1 keer en bij de volgende keer moet je het weer uitkiezen.
Dat is bij alle apps het geval. Is dit ook weer een bug? Ik heb dit trouwens altijd al gehad dus het ligt niet aan de laatste update.
Ik heb hetzelfde na (denk ik) de laatste update van chrome (sinds een week ofzo). Daarvoor nooit last van gehad (1x altijd klikken en het blijft weg). Hij onthoudt de keuze niet meer inderdaad. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb in de standaard Notes app wat audio opgenomen.

Weet iemand wellicht waar ik die bestanden kan vinden zodat ik ze naar mijn PC kan kopieren :? :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
/sdcard/My Documents/My Recordings

Hier tenminste op m'n Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Dank je.

Helaas bij mij niet. (Ik zoek via de app Airdroid naar deze gegevens.)

Voor de zekerheid:
Ik heb dus in de app "Notes'' standaard meegeleverd met de One X een note aangemaakt.
Vervolgens kun je aan deze note een audio recording hangen. Wat ik dus gedaan heb.
(ps: Heb de alle recente OTA updates geinstalleerd.)

Helaas kan ik nergens die note/audio vinden.... :'(

Het zijn vrij belangrijke gegevens en wil ze graag backuppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Help!!!! op 07-03-2013 19:24 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Dan e-mail (via Menu -> Share) je de Note toch gewoon naar jezelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Osiris schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:28:
Dan e-mail (via Menu -> Share) je de Note toch gewoon naar jezelf?
Thx. Heb ik gedaan. Maar dan emailed hij de audio niet mee.... 8)7

Mijn frustratie is: Het moet ergens opgeslaan staan. Die audio zit niet ergens in quantum niemandsland :o
Heb al een hoop mapjes doorlopen. Maar in Airdroid kun je niet super zoeken op datum ofzo.
Lang leve de Jelly bean update waar de simpele USB "share as diskdrive" optie foetsie is... :'(

Maar waar .... :X

[ Voor 41% gewijzigd door Help!!!! op 07-03-2013 19:33 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Help!!!! schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:29:
[...]

Thx. Heb ik gedaan. Maar dan emailed hij de audio niet mee.... 8)7

Mijn frustratie is: Het moet ergens opgeslaan staan. Die audio zit niet ergens in quantum niemandsland :o
Heb al een hoop mapjes doorlopen. Maar in Airdroid kun je niet super zoeken op datum ofzo.
Lang leve de Jelly bean update waar de simpele USB "share as diskdrive" optie foetsie is... :'(

Maar waar .... :X
1 attachment: NotesAudioFile_-<nummertjes>.aac 22.0 KB
Wel vreemd.. Hoe heb je 'em geshared dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

In het scherm waar je de notes ziet
* selecteer ik de note
* klik rechtsboven op Menu
* klik op share
* klik op more
* klik op gmail (hier krijg je als attachment alleen een .png file
* verstuur

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Stfnlln schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 19:00:
[...]

Ik heb hetzelfde na (denk ik) de laatste update van chrome (sinds een week ofzo). Daarvoor nooit last van gehad (1x altijd klikken en het blijft weg). Hij onthoudt de keuze niet meer inderdaad. 8)7
Maar bij mij was het altijd al zo, dus niet na een update van iets.
Vindt het wel irritant worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ok heb hem gevonden.

* Eerst Total Commander voor Android geinstalleerd.
* Daarna gezocht op ouderdom
* Map gevonden en file met rechtermuisknop verzonden naar gemail.

[mnt/sdcard/.data/htcnotes/Notesaudiofile....]

:)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Niet online
Hm, handig, je data in een hidden folder zetten :X

Maarehm, die GMail-optie had ik niet gebruikt. 'k Heb ook een normaal e-mail-dinges, dus had 't via "Mail" gedaan. Daarbij krijg je 'em wel als attachment.

Suf dat die Share met GMail-optie zo achterlijk brak is dan 8)7 Er komt níets van de note in 't bericht te staan. Way to go HTC :')

Op de HTC One X+ is 't te vinden in /sdcard/.data/HtcNotes/.<Unix-timestamp-van-de-note>
Dus alle afzonderlijke notes weer in een hidden directory.. :/

[ Voor 43% gewijzigd door Osiris op 07-03-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZND-Photo
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
msnguy schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 15:58:
[...]
Telefoon naar je provider/winkel van aankoop sturen. Je hebt dan waarschijnlijk een model van de eerste serie(s), welke een hardwareprobleem hebben met de WiFi antenne. Dit valt onder de garantie en wordt meestal probleemloos gerepareerd. Je bent je telefoon dan wel een paar weken kwijt, en alle data wordt van je telefoon gewist. Maak dus voor je hem opstuurt een backup van je bestanden, en relock je bootloader indien je deze unlocked hebt.
Maakt het nog uit dat de Wifi in eerste instantie prima heeft gewerkt en ook buiten mij thuisnetwerk goed communiseerd met bv. hotspots?

Mijn provider is KPN, van wie ik overigens gister een abo-deal heb ontvangen!
Contractverandering (ongewijzigde einddatum) naar onbeperkt bellen, sms-en en dataverbruik ... 62 euri´s per maand. (onbeperkt komt neer op fup 2500 minuten/ 2500 sms-jes / 5Gb data)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

ZND-Photo, wat voor router heb je? Het kan een compatibiliteitsprobleem zijn tussen je router thuis en je telefoon.

Ik had na de update problemen met wifi, maar die zijn nu plotseling zo goed als verdwenen. Ben er nog niet helemaal achter wat het probleem is/was.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
ZND-Photo schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 10:18:
[...]

Maakt het nog uit dat de Wifi in eerste instantie prima heeft gewerkt en ook buiten mij thuisnetwerk goed communiseerd met bv. hotspots?

Mijn provider is KPN, van wie ik overigens gister een abo-deal heb ontvangen!
Contractverandering (ongewijzigde einddatum) naar onbeperkt bellen, sms-en en dataverbruik ... 62 euri´s per maand. (onbeperkt komt neer op fup 2500 minuten/ 2500 sms-jes / 5Gb data)
Probeer eens je router op een ander kanaal te zetten? Ik heb de mijne op kanaal 11 staan, welke heel sterk ontvangst geeft bij mijn eigen One X. Indien dat niet werkt, probeer de firmware van je router eens te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwdtourkane
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 15:14
Mijn WiFi is sinds de update van gisteren bagger, zelfs als ik naast de router zit (binnen 1 meter) heb geen onvangst meer. Voor de update had ik goed bereik in de tuin achter het huis door stuk of vier muren heen. Verder nog nooit problemen gehad met de WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Osiris schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:49:
Hm, handig, je data in een hidden folder zetten :X

Maarehm, die GMail-optie had ik niet gebruikt. 'k Heb ook een normaal e-mail-dinges, dus had 't via "Mail" gedaan. Daarbij krijg je 'em wel als attachment.

Suf dat die Share met GMail-optie zo achterlijk brak is dan 8)7 Er komt níets van de note in 't bericht te staan. Way to go HTC :')

Op de HTC One X+ is 't te vinden in /sdcard/.data/HtcNotes/.<Unix-timestamp-van-de-note>
Dus alle afzonderlijke notes weer in een hidden directory.. :/
Inderdaad suf. Had met gewoon Mail ook geprobeerd maar dan moest ik een account in gaan stellen en dat vond ik teveel eer. :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

wwdtourkane schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:54:
Mijn WiFi is sinds de update van gisteren bagger, zelfs als ik naast de router zit (binnen 1 meter) heb geen onvangst meer. Voor de update had ik goed bereik in de tuin achter het huis door stuk of vier muren heen. Verder nog nooit problemen gehad met de WiFi.
Als je router op channel 12 of hoger zit, kan het zijn dat hij niet meer werkt. Op XDA heb ik gelezen dat die kanalen eruit gesloopt zijn sinds de update.

(of het waar is weet ik niet, want volgens mij heb je nog altijd iets overlap in frequentiebereik)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Netgear router heb ik kanalen 36,40,44,48 op de 5ghz freq.
Doet het wel gewoon maar soms is de verbinding helemaal weg opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 18:20:
Op mijn Netgear router heb ik kanalen 36,40,44,48 op de 5ghz freq.
Doet het wel gewoon maar soms is de verbinding helemaal weg opeens.
Zit je dan op een andere verdieping of zo iets? Omdat 5GHz maar een korte reikwijdte heeft.
En 5GHz gebruikt andere kanalen dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

ik had vandaag wat gezijk met wifi.
toen ik " beste prestaties" uitzette, was het over... misschien dat daar het insect in zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 19:54:
[...]

Zit je dan op een andere verdieping of zo iets? Omdat 5GHz maar een korte reikwijdte heeft.
En 5GHz gebruikt andere kanalen dat klopt.
Nope zit in me appartement, 7a8m van mijn router vandaan.
2,4ghz werkt stabieler.

Tussen mijn tv en pc stream ik gewoon HD films dus het ligt niet aan mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:38:
[...]

Nope zit in me appartement, 7a8m van mijn router vandaan.
2,4ghz werkt stabieler.

Tussen mijn tv en pc stream ik gewoon HD films dus het ligt niet aan mijn router.
Je streamt hoogstwaarschijnlijk op 2.4GHz. Maar ik zou ook gewoon 2.4GHz wifi gebruiken, veel stabieler zoals je al zei. Qua snelheid is het toch ook al snel zat op 2.4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

The Executer

Lekker belangrijk!

Vandaag (vrijdag) bericht van HTC gekregen dat mijn toestel weer onderweg naar * The Executer is. Vind het nog behoorlijk snel voor Dynafix: Maandag aangemeld, dinsdag opgehaald en vrijdag alweer teruggestuurd. Mainboard vervangen blijkbaar toch sneller dan Wi-Fi fix?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een app 'blade wifi fix' dit lijkt te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
The Executer schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 00:42:
Vandaag (vrijdag) bericht van HTC gekregen dat mijn toestel weer onderweg naar * The Executer is. Vind het nog behoorlijk snel voor Dynafix: Maandag aangemeld, dinsdag opgehaald en vrijdag alweer teruggestuurd. Mainboard vervangen blijkbaar toch sneller dan Wi-Fi fix?
Heb jij via je HOX via HTC laten repareren? Ik heb met customer service gechat en daar kon ik m ook aanmelden voor het WIFI probleem, maar ik heb dan geen vervangend toestel waar een microsim in kan :S.
Maar als het binnen 1 week klaar is, dan maar 1 week zonder telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Na de update wél wifi ontvangst, maar werkt het internet níet. Super vreemd en krijg wifi niet meer werkend!

Wel een beetje in paniek nu; als ik naar software updates zoek staat er 'kan niet controleren omdat ik gebruik maak van roaming' aangezien ik bij Tele2 zit, maar via Wifi kan ik dus niks downloaden aangezien dat niet werkt....

[ Voor 51% gewijzigd door Ivo NL op 09-03-2013 23:21 ]

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Dan vink je in de instellingen aan dat je een dataverbinding bij roaming wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
The Executer schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 00:42:
Nope!

Na 8 maanden probleemloos werken is bij mij het Wifi probleem opgedoken, maandag namiddag aangemeld woensdagavond (na 17u) opgehaald en vrijdag al weer naar mij toe verzonden! :) gaat snel denk ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Laatst online: 12-09 19:01
PM_Petrol schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Heb jij via je HOX via HTC laten repareren? Ik heb met customer service gechat en daar kon ik m ook aanmelden voor het WIFI probleem, maar ik heb dan geen vervangend toestel waar een microsim in kan :S.
Ik heb mijn micro sim in een gsm gestoken voor gewone simkaart, even passen (na 2de keer zat de sim goed) en dan werkt die perfect in een gewoon toestel ;) kijk goed waar jouw gsm een gewone simkaart raakt en dan de micro sim er mooi in steken, gaat perfect! En in die nokias blijft die nog vast steken ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wifi werkt hier ook niet meer na de update. Superkut. Thuis kan ik misschien nog wel ff de router anders instellen, maar als ik bij vrienden op bezoek ben, of op het werk, is dat minder makkelijk.

Ik hoop maar dat ze hier veel commentaar op krijgen en het rechtzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Nog steeds uitermate tevreden over mijn One X (nog niet geroot), enkel blijf ik me storen over het volume bij het afspelen van een filmpje of muziek.. Dit volume is bij mij erg laag, en las al dat meerdere mensen hier last van hebben. In een rustige omgeving kan ik nauwelijks mijn muziek horen..
Iemand enig idee of dit eventueel te fixen is? Misschien in de bestanden een instelling aanpassen als ik hem geroot heb?
Bij mijn vorige mobiel was het maximale volume namelijk makkelijk softwarematig aan te passen, maar dit was geen Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overlegne schreef op zondag 10 maart 2013 @ 17:14:
Nog steeds uitermate tevreden over mijn One X (nog niet geroot), enkel blijf ik me storen over het volume bij het afspelen van een filmpje of muziek.. Dit volume is bij mij erg laag, en las al dat meerdere mensen hier last van hebben. In een rustige omgeving kan ik nauwelijks mijn muziek horen..
Iemand enig idee of dit eventueel te fixen is? Misschien in de bestanden een instelling aanpassen als ik hem geroot heb?
Bij mijn vorige mobiel was het maximale volume namelijk makkelijk softwarematig aan te passen, maar dit was geen Android.
Gaat het dan om geluid via de speaker of ook over oordopjes/headphone? Heb laatst in dit topic gelezen dat de gaatjes van je speaker nog wel eens dicht willen slibben, en dat het volume daardoor minder wordt. Poetsen met een tandenborstel zou deze weer vrij maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gekke vraag, maar is de HTC-browser van de HTC One X als losse .apk te verkrijgen?
Ik twijfel erg tussen een Sony Xperia ZL en een HTC One, maar de eerstgenoemde heeft als browser alleen Chrome aan boord. Aangezien ik veel internet op m'n smartphone moet die browser goed zijn: I want HTC :p

Textreflow is daarin erg chill, quick controls zijn een must en met Chrome kan ik gewoon niet uti de voeten :+

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Hmmmmm

Daarnet iets heel raar voorgehad, voor de eerste keer. Ik heb mijn HTC sinds de release vorig jaar. Die is in het begin eens binnengeweest bij Dynafix voor het 'flikkerende' scherm.

Mijn One X lag op mijn bureau, naast mij, af en toe kijk ik eens als ik geen meldingen heb, zoals we allemaal wel eens doen. Plotseling reageerde hij niet meer en was hij uitgevallen. Geen probleem, dacht ik, ik leg 'm even opnieuw aan... . Dit ging niet, verschillende malen geprobeerd. Dan maar heel lang de aan-knop ingeduwd en uiteindelijk ging ie weer aan de praat. Ondertussen als weer in orde! Ik had gisteren die 'go launcher' eens geïnstalleerd, vandaag weer verwijderd ;-).

Trouwens nog een vraag, zijn er bepaalde launchers om de batterijduur te verlengen? Na die update van vorige week is de batterijduur andermaal minder lang. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 10:25
Eerst heeft de hox het hardware wifi probleem dat ik opgelost heb door hem te openen en een draadje tussen de contacten te solderen.
Daarna het Jelly Bean wifi probleem dat er wel signaal en verbinding is, maar dat er na een tijdje (soms binnen de minuut) geen data meer overheen gaat. Dat heb ik opgelost door op mijn router wifi N uit te zetten.
Nu dus weer een wifi probleem?

Over browsers. Ik heb de perfecte nog niet gevonden.
Firefox vind ik het prettigst werken kwa navigatie, tabs, bookmarks, maar doet iets raars met de kleuren, net alsof het maar 16bit is oid. Gradients zien er raar uit.
In Chrome vind ik dubbel-tap briljant, zoom to html container is in 98% van de gevallen precies wat ik wil. Als er veels links dicht op elkaar staan en chrome twijfelt over welke je bedoelt, wordt er ingezoomd, nice!
Maar de standaard htc browser is het meest smooth in scrollen. De andere browsers kunnen daar echt niet tegenop.
Misschien moet ik opera en dolphin weer eens proberen?

* Ik draai viperx, maar bovenstaande observaties zijn afaik niet anders op de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:02

The Executer

Lekker belangrijk!

PM_Petrol schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:55:
[...]

Is inderdaad via HTC gegaan. Heb mijn toestel eerst laten checken in een TPH (PhoneHouse) winkel in Drachten. Conclusie was dat het niet aan het scherm lag. Zij gaven aan dat het vermoedelijk mainboard was. Hierna via de chat het toestel aangemeld.
Voor wat betreft de microsim, je kan eens bij je provider langs lopen met de vraag of ze een adapter voor je hebben omdat je toestel opgestuurd moet worden. Meeste winkels doen hier niet moeilijk over. En anders hebben ze vaak nog wel het restant van een geknipte simkaart over, werkt ook perfect. Bij mijn vorige telefoon hiermee wel de simconnector gesloopt, omdat de simkaart met hangen en wurgen in dat plasticje paste :P, maar dat was eigen schuld.
ys8574 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 09:43:
[...]

Nope!

Na 8 maanden probleemloos werken is bij mij het Wifi probleem opgedoken, maandag namiddag aangemeld woensdagavond (na 17u) opgehaald en vrijdag al weer naar mij toe verzonden! :) gaat snel denk ik zo!
Net een dagje sneller dus! Moet mijzelf wel even herstellen, maandag aangemeld en ook woensdag opgehaald (geen rekening gehouden met 2 dagen wachttijd).
Matey schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:50:
Hmmmmm

Daarnet iets heel raar voorgehad, voor de eerste keer. Ik heb mijn HTC sinds de release vorig jaar. Die is in het begin eens binnengeweest bij Dynafix voor het 'flikkerende' scherm.

Mijn One X lag op mijn bureau, naast mij, af en toe kijk ik eens als ik geen meldingen heb, zoals we allemaal wel eens doen. Plotseling reageerde hij niet meer en was hij uitgevallen. Geen probleem, dacht ik, ik leg 'm even opnieuw aan... . Dit ging niet, verschillende malen geprobeerd. Dan maar heel lang de aan-knop ingeduwd en uiteindelijk ging ie weer aan de praat. Ondertussen als weer in orde! Ik had gisteren die 'go launcher' eens geïnstalleerd, vandaag weer verwijderd ;-).
<knip>
Ik heb het idee dat het met die van mij ook zo begonnen is. Een druk op de aan/uitknop en geen reactie... Nogmaals drukken, niets. Daarna reboot gedaan, telefoon werkt weer...

Heb inmiddels de telefoon weer in mijn handen, en ben weer een tevreden gebruiker! Toestel ziet er netjes uit (zoals ik hem opgestuurd heb), en ondanks de valschade is het toestel onder garantie gerepareerd. Mijn vermoeden is ook bevestigd, het is inderdaad een boardswap geworden. Wat wel vreemd is, dat ze echt alleen het mainboard swappen, en de cameramodule overzetten. Dacht dat ze hiervoor de moeite niet zouden nemen, maar blijkbaar wel.

[ Voor 51% gewijzigd door The Executer op 11-03-2013 16:36 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Ik volg dit topic nu al een tijdje en , akkoord, de telefoon is heel mooi qua design en specs maar ... de bouwkwaliteit en problemen zouden er toch niet mogen zijn bij zo'n telefoon? Ook de 1gb RAM is wat krap voor dergelijk toestel... . Het begon met de flikkerende schermen, slechte accuduur, wifi-probleem, etc. De updates volgden snel, maar na iedere update was er weer een nieuw probleem. Dan kwam de One X+, iedere One X-bezitter voelde zich wel wat genaaid, slechts na 6 maanden een update met betere batterij.

Ik denk eraan, nu ie 'n jaar oud is, om toch maar eens een custom rom er op te zwieren. Geen ervaring mee. To do or not to do? Aan de andere kant ben ik wel nieuwsgierig naar de beperkte versie van Sense 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Heb mn HOX ook maar aangemeld vandaag om het WIFI probleem eindelijk eens op te lossen. Op sommige momenten werkt het helemaal niet meer. Dan maar ff een paar weekjes geen HOX, wordt vrijdag opgehaald door HTC. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

CLB schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:07:
Gekke vraag, maar is de HTC-browser van de HTC One X als losse .apk te verkrijgen?
Ik twijfel erg tussen een Sony Xperia ZL en een HTC One, maar de eerstgenoemde heeft als browser alleen Chrome aan boord. Aangezien ik veel internet op m'n smartphone moet die browser goed zijn: I want HTC :p

Textreflow is daarin erg chill, quick controls zijn een must en met Chrome kan ik gewoon niet uti de voeten :+
Heb even gekeken, maar ben bang dat dit niet gaat werken, kan sowieso al nergens een APK vinden van de browser laat staan mensen die er om vragen, op een topic na in XDA die op niks uitliep.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of iemand die rootacces heeft 'm ergens uit 'n mapje kan halen, that should be nice :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Dat zou een optie kunnen wezen inderdaad; zelf niet eens aangedacht. Heb helaas alleen geen rooted one x liggen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

PM_Petrol schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:15:
Heb mn HOX ook maar aangemeld vandaag om het WIFI probleem eindelijk eens op te lossen. Op sommige momenten werkt het helemaal niet meer. Dan maar ff een paar weekjes geen HOX, wordt vrijdag opgehaald door HTC. Ben benieuwd.
Ik ga dit deze week ook doen, laat het echter in een winkel doen ''klaar terwijl u wacht'' 29euro.
Heb geen vervangend toestel en ga volgende week met vakantie, dus heb het toestel snel weer nodig.
www.mobiletechcenter.nl

Mijn ontvangst is opeens ook een stuk minder (na de update?) Als ik druk uitoefen op de achterkant (tussen cam en volume knoppen in) kan ik wel gebruik maken van de wifi.
Mijn serie nummer begint met HT23, waarbij er erg veel problemen zijn met de wifi

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 14-09 18:31
Bij de de APK voor de stock HTC browsert: http://dl.dropbox.com/u/12952363/Browser.apk

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ik kan hem niet installeren helaas.
Onbekende bronnen ingeschakeld.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 16 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>