PM_Petrol schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:55:
[...]
Heb jij via je HOX via HTC laten repareren? Ik heb met customer service gechat en daar kon ik m ook aanmelden voor het WIFI probleem, maar ik heb dan geen vervangend toestel waar een microsim in kan

.
Maar als het binnen 1 week klaar is, dan maar 1 week zonder telefoon.
Is inderdaad via HTC gegaan. Heb mijn toestel eerst laten checken in een TPH (PhoneHouse) winkel in Drachten. Conclusie was dat het niet aan het scherm lag. Zij gaven aan dat het vermoedelijk mainboard was. Hierna via de chat het toestel aangemeld.
Voor wat betreft de microsim, je kan eens bij je provider langs lopen met de vraag of ze een adapter voor je hebben omdat je toestel opgestuurd moet worden. Meeste winkels doen hier niet moeilijk over. En anders hebben ze vaak nog wel het restant van een geknipte simkaart over, werkt ook perfect. Bij mijn vorige telefoon hiermee wel de simconnector gesloopt, omdat de simkaart met hangen en wurgen in dat plasticje paste

, maar dat was eigen schuld.
ys8574 schreef op zondag 10 maart 2013 @ 09:43:
[...]
Nope!
Na 8 maanden probleemloos werken is bij mij het Wifi probleem opgedoken, maandag namiddag aangemeld woensdagavond (na 17u) opgehaald en vrijdag al weer naar mij toe verzonden!

gaat snel denk ik zo!
Net een dagje sneller dus! Moet mijzelf wel even herstellen, maandag aangemeld en ook woensdag opgehaald (geen rekening gehouden met 2 dagen wachttijd).
Matey schreef op maandag 11 maart 2013 @ 11:50:
Hmmmmm
Daarnet iets heel raar voorgehad, voor de eerste keer. Ik heb mijn HTC sinds de release vorig jaar. Die is in het begin eens binnengeweest bij Dynafix voor het 'flikkerende' scherm.
Mijn One X lag op mijn bureau, naast mij, af en toe kijk ik eens als ik geen meldingen heb, zoals we allemaal wel eens doen. Plotseling reageerde hij niet meer en was hij uitgevallen. Geen probleem, dacht ik, ik leg 'm even opnieuw aan... . Dit ging niet, verschillende malen geprobeerd. Dan maar heel lang de aan-knop ingeduwd en uiteindelijk ging ie weer aan de praat. Ondertussen als weer in orde! Ik had gisteren die 'go launcher' eens geïnstalleerd, vandaag weer verwijderd ;-).
<knip>
Ik heb het idee dat het met die van mij ook zo begonnen is. Een druk op de aan/uitknop en geen reactie... Nogmaals drukken, niets. Daarna reboot gedaan, telefoon werkt weer...
Heb inmiddels de telefoon weer in mijn handen, en ben weer een tevreden gebruiker! Toestel ziet er netjes uit (zoals ik hem opgestuurd heb), en ondanks de valschade is het toestel onder garantie gerepareerd. Mijn vermoeden is ook bevestigd, het is inderdaad een boardswap geworden. Wat wel vreemd is, dat ze echt alleen het mainboard swappen, en de cameramodule overzetten. Dacht dat ze hiervoor de moeite niet zouden nemen, maar blijkbaar wel.
[
Voor 51% gewijzigd door
The Executer op 11-03-2013 16:36
]