Hier alleen maar goede ervaringen met Mobile Techcenter, ik breng onze Galaxy Notes van het werk er ook altijd heen als er iets gerepareerd moet worden.shameblaster schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:25:
[...]
Ik ga dit deze week ook doen, laat het echter in een winkel doen ''klaar terwijl u wacht'' 29euro.
Heb geen vervangend toestel en ga volgende week met vakantie, dus heb het toestel snel weer nodig.
www.mobiletechcenter.nl
Mijn ontvangst is opeens ook een stuk minder (na de update?) Als ik druk uitoefen op de achterkant (tussen cam en volume knoppen in) kan ik wel gebruik maken van de wifi.
Mijn serie nummer begint met HT23, waarbij er erg veel problemen zijn met de wifi
Twijfel om mijn One X ook af te gooien in verband met WiFi-problemen. Alleen heb ik het idee dat het bij mij in de software zit. Mijn thuis-WiFi werkt namelijk niet goed, maar elke andere WiFi wel. Thuis WiFi werkt eigenlijk altijd, maar na een tijdje maakt de telefoon geen verbinding meer met internet, connectie met het netwerk blijft wel bestaan. Dan lijkt een niet goed zittende antenne me erg sterk.
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.