Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

shameblaster schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:25:
[...]
Ik ga dit deze week ook doen, laat het echter in een winkel doen ''klaar terwijl u wacht'' 29euro.
Heb geen vervangend toestel en ga volgende week met vakantie, dus heb het toestel snel weer nodig.
www.mobiletechcenter.nl

Mijn ontvangst is opeens ook een stuk minder (na de update?) Als ik druk uitoefen op de achterkant (tussen cam en volume knoppen in) kan ik wel gebruik maken van de wifi.
Mijn serie nummer begint met HT23, waarbij er erg veel problemen zijn met de wifi
Hier alleen maar goede ervaringen met Mobile Techcenter, ik breng onze Galaxy Notes van het werk er ook altijd heen als er iets gerepareerd moet worden.

Twijfel om mijn One X ook af te gooien in verband met WiFi-problemen. Alleen heb ik het idee dat het bij mij in de software zit. Mijn thuis-WiFi werkt namelijk niet goed, maar elke andere WiFi wel. Thuis WiFi werkt eigenlijk altijd, maar na een tijdje maakt de telefoon geen verbinding meer met internet, connectie met het netwerk blijft wel bestaan. Dan lijkt een niet goed zittende antenne me erg sterk.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Quad schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:39:
Ik kan hem niet installeren helaas.
Onbekende bronnen ingeschakeld.
Kan hem ook niet installeren op m'n Nexus 7 :P

Zal wel komen doordat de browser met Sense werkt (zelfde dat sense widgets niet werken op andere launchers). Dus ben sowieso al bang dat de hele browser niet gaat werken op andere telefoons / tablets.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

FeaR schreef op maandag 11 maart 2013 @ 17:42:
[...]

Hier alleen maar goede ervaringen met Mobile Techcenter, ik breng onze Galaxy Notes van het werk er ook altijd heen als er iets gerepareerd moet worden.

Twijfel om mijn One X ook af te gooien in verband met WiFi-problemen. Alleen heb ik het idee dat het bij mij in de software zit. Mijn thuis-WiFi werkt namelijk niet goed, maar elke andere WiFi wel. Thuis WiFi werkt eigenlijk altijd, maar na een tijdje maakt de telefoon geen verbinding meer met internet, connectie met het netwerk blijft wel bestaan. Dan lijkt een niet goed zittende antenne me erg sterk.
Ja dat heb ik soms ook, goed wifi bereik maar niet kunnen internetten in de browser.
Met de wifi analyser app, schiet het wijzertje van midden geel, naar vol groen, als ik druk uitoefen op de achterkant. Dit is denk ik wel het bekende wifi probleem.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
[...]

Ik ga dit deze week ook doen, laat het echter in een winkel doen ''klaar terwijl u wacht'' 29euro.
Heb geen vervangend toestel en ga volgende week met vakantie, dus heb het toestel snel weer nodig.
www.mobiletechcenter.nl

Mijn ontvangst is opeens ook een stuk minder (na de update?) Als ik druk uitoefen op de achterkant (tussen cam en volume knoppen in) kan ik wel gebruik maken van de wifi.
Mijn serie nummer begint met HT23, waarbij er erg veel problemen zijn met de wifi
Ja als het een spoedgeval is zou ik dat ook hebben gedaan, maar ik heb m niet per se nodig nu. En valt nu ook onder garantie. Mijn serienummer begint met: HT24

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:39
Ik heb ook een HT24 maar nergens last van gelukkig :)
alleen de accu is het zorgenkindje, maar dat blijf je altijd wel houden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Denk dat het bij mij echt in de software zit zoals velen hebben na de JB-update, mijn serienummer begint zelfs met HT26.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Daarom mooi -> [HTC One X] Rooten & Custom ROM's en Viper X draaien als je Sense wilt houden :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een maand heb ik de One X. Het stoort me dat ik in de Agenda bij het aanmaken van een nieuwe afspraak iedere keer de juiste agenda moet selecteren. Standaard geeft hij bij mij Exchange account aan, terwijl ik doorgaans agenda-items aan het Google-account wil toevoegen. Waar kan ik mijn standaard agenda account instellen?

Of weet iemand een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 10:25
@Fear en @shameblaster: Als je wifi N uitzet op de router, werkt het dan beter?
Een week geleden heb ik mijn router op wifi B+G gezet en geen uitval meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDH
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 21:24

CDH

Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 20:03:
Sinds een maand heb ik de One X. Het stoort me dat ik in de Agenda bij het aanmaken van een nieuwe afspraak iedere keer de juiste agenda moet selecteren. Standaard geeft hij bij mij Exchange account aan, terwijl ik doorgaans agenda-items aan het Google-account wil toevoegen. Waar kan ik mijn standaard agenda account instellen?

Of weet iemand een alternatief?
collega van mij gebruikt touchdown ..... XC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:49
Ik heb ook problemen met de WIFI na de update. Probleem is niet hardwarematig aangezien ik mijn telefoon vorig jaar al een week kwijt was met het bekende wifi probleem.

*edit* net zoals de vorige x contact opgenomen met HTC via de chat op htc.com mogelijk een probleem met de update waarna ik aangeraden werd om mijn telefoon te laten flashen bij een servicepoint. Aangezien dit bij mij in de buurt kan bij o.a. de Vodafone in Breda en het KPN servicecentre Breda ga ik dit maar is proberen... (jaja eerst een backup maken ;) )

[ Voor 51% gewijzigd door Mister_tb op 12-03-2013 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
HTC gaat een nieuwe update uitbrengen om de door hunzelf veroorzaakte WiFi problemen te verhelpen.
Meer info: http://webwereld.nl/nieuw...van-toptoestel-one-x.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Holgersson schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:51:
HTC gaat een nieuwe update uitbrengen om de door hunzelf veroorzaakte WiFi problemen te verhelpen.
Dat was volgens mij de update die we een paar dagen kregen.
Ik heb in ieder geval software nummer 3.18.401.1, dat staat ook in dat nieuwsartikel.
Update veroorzaakt dus alleen maar problemen 8)7

Edit: Te snel het artikel gelezen :+

[ Voor 4% gewijzigd door OneTimer op 12-03-2013 19:16 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Misschien hè.. Ze onderzoeken het eerst.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 23:55

BPP

Ook ik heb wifi problemen met mijn HTC One X. Het was vanaf het begin al niet geweldig, maar nu sinds een paar weken is het boven in het huis helemaal dramatisch. Beneden bij de router heb ik netjes de volle bereik, maar boven in mijn kamer en vooral wanneer ik in bed lig is het huilen met de pet op. Met regelmatig het uitvallen van het wifi-signaal als gevolg. Dit is dus sinds een paar weken het geval, durf alleen niet met zekerheid te zeggen of het begonnen is met de kleine update van een aantal weken geleden.

Of het hardwarematig is durf ik ook niet te zeggen, omdat het soms ook de volle bereik geeft in mijn kamer.

[ Voor 9% gewijzigd door BPP op 12-03-2013 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer problemen net na een harde reset omdat ik schijtziek werd dat er apps zomaar gesloten werden met een melding, en ook de melding 'com.google.process.gapps has stopped'. Ik kon hem niet eens opnieuw opstarten omdat die melding constant kwam, wie weet wat hier aan de hand is ?

Dit gebeurd willekeurig en gaat soms dagen goed, heb ook nog gehad dat ie gewoon uitgevallen is en weer moeilijk op te starten is. Denk dat hij maar opgestuurd moet worden via the phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, ik heb geen hardware probleem met WiFi (ik heb het HT23 model) maar sinds de 4.1 update was het verslechterd. De laatste systeemupdate van 35MB heeft de genadeslag gegeven. Mijn wifi is zo goed als onbruikbaar. Het is niet zo dat de wifi compleet uitvalt, maar de connectie naar het internet wordt wel afgekapt, waardoor het lijkt alsof je goed ontvangst hebt, maar toch niet kunt browsen. Enige dat helpt (voor 1 of 2 link clicks), is wifi aan en uit zetten. Ook ik ben sceptisch over de support van HTC hierin, daar iedereen hetzelfde geadviseerd wordt, maar zonder resultaat.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
Toch eens een tegengeluid. Ik heb echt nergens last van. Wi-Fi werkt fantastisch. Batterij staat nu op 65% na 16 uur. Alleen op kantoor lijkt de Wi-Fi het moeilijk te hebben en is mijn batterij na 9 uur 80% leeg. Geen spontane reboots of apps die vastlopen. Zou ik dan een keer mazzel hebben of zitten hier toch met name de mensen met problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 19:29:
Weer problemen net na een harde reset omdat ik schijtziek werd dat er apps zomaar gesloten werden met een melding, en ook de melding 'com.google.process.gapps has stopped'. Ik kon hem niet eens opnieuw opstarten omdat die melding constant kwam, wie weet wat hier aan de hand is ?

Dit gebeurd willekeurig en gaat soms dagen goed, heb ook nog gehad dat ie gewoon uitgevallen is en weer moeilijk op te starten is. Denk dat hij maar opgestuurd moet worden via the phonehouse.
Gewoon lekker opsturen en laten repareren. Duidelijk aangeven wat de problemen zijn. Probeer eens met iemand van HTC te chatten. Als het dan nog steeds hetzelfde is, kun je gelijk een afspraak maken om hem te laten repareren. De telefoon wordt thuis opgehaald, maar dat vertelt HTC je dan ook allemaal.
http://www.htc.com/nl/contact/chat/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Deathchant schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:07:
Nou, ik heb geen hardware probleem met WiFi (ik heb het HT23 model) maar sinds de 4.1 update was het verslechterd. De laatste systeemupdate van 35MB heeft de genadeslag gegeven. Mijn wifi is zo goed als onbruikbaar. Het is niet zo dat de wifi compleet uitvalt, maar de connectie naar het internet wordt wel afgekapt, waardoor het lijkt alsof je goed ontvangst hebt, maar toch niet kunt browsen. Enige dat helpt (voor 1 of 2 link clicks), is wifi aan en uit zetten. Ook ik ben sceptisch over de support van HTC hierin, daar iedereen hetzelfde geadviseerd wordt, maar zonder resultaat.
Ik heb hetzelfde probleem alleen was bij mij de WiFi altijd al zwak. Ik laat hem vrijdag ophalen en repareren door HTC. Heb het ook gehad om telkens geen bereik te hebben. Dan maar ff een paar weken zonder HOX.
Chat eens met HTC, ze zullen je wel gaan vragen of je nieuweste update al hebt blablabla. Waarschijnlijk kan je gelijk een afspraak maken om hem te laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
Wel leuk als je het artikel leest. Gebruikers klagen steen en been. De link bij klagen en been bevatten slechts 1 reactie >:) Ook het aantal andere reacties waar ze naar verwijzen is niet heel veel.
Als HTC dit zou lezen dan gaan ze er straks nog vanuit dat het aantal problemen wel meevalt.

Zelf gelukkig geen problemen met WiFi na de update maar neem aan dat er zeker een update zal komen aangezien dit probleem dus is veroorzaakt door de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb een van de eerste, een HT24 maar wel met een nieuw moederbord en nergens last meer van.

Ik ben ook benieuwd hoeveel mensen er dan ook echt last van hebben, dus tijd voor een poll :)

Poll: Heb je wifi problemen na de laatste update?
Ja
Nee
Ja, ook al eerder gehad
Nee, ook nog nooit gehad
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=385449&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Ik heb ook even een linkje naar deze poll in de topicwaarschuwing gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 13-03-2013 08:54 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

FirstIntro schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:15:
Toch eens een tegengeluid. Ik heb echt nergens last van. Wi-Fi werkt fantastisch. Batterij staat nu op 65% na 16 uur. Alleen op kantoor lijkt de Wi-Fi het moeilijk te hebben en is mijn batterij na 9 uur 80% leeg. Geen spontane reboots of apps die vastlopen. Zou ik dan een keer mazzel hebben of zitten hier toch met name de mensen met problemen?
Mensen klagen eerder dan een toestel te promoten. Vandaar dat je op een forum meer mensen zie met problemen dan dat je een groep mensen bij elkaar zet met dezelfde toestel.

Ik heb zelf totaal geen problemen met mijn toestel en dit is het eerste toestel sinds jaren die ik niet binnen een halfjaar heb geroot/gekraakt/etc. Met mijn voorgaande qteks/htc's was dit wel het geval, zelfs met mijn nokia n70.

[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 13-03-2013 08:58 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

iCy schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:58:
[...]

Mensen klagen eerder dan een toestel te promoten. Vandaar dat je op een forum meer mensen zie met problemen dan dat je een groep mensen bij elkaar zet met dezelfde toestel.

Ik heb zelf totaal geen problemen met mijn toestel en dit is het eerste toestel sinds jaren die ik niet binnen een halfjaar heb geroot/gekraakt/etc. Met mijn voorgaande qteks/htc's was dit wel het geval, zelfs met mijn nokia n70.
Dit is ook het eerste toestel dat ik nog niet heb geroot (ook mede omdat het niet zonder medeweten van HTC kan ;) ) Hij is toch lekker vlot en ondanks de wifi problemen die ik in het begin heb gehad is het toch een erg fijn toestel.
Mijn volgende toestel zal waarschijnlijk geen HTC worden maar een Nexus toestel (misschien dan toch weer HTC) vanwege de update snelheid. De nerd in mij vind dat toch wel erg prettig bij de Nexus toestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choasmarkk
  • Laatst online: 21-08 09:25
Sinds die laatste 35MB update verbruikt Whatsapp plotseling veel meer stroom? Soms wel tot 40/50% terwijl dit eerst 5/6% was, heb soft reboot gedaan maar werkt niet. :\

Vervelend dit, zelfs voor een Htc Fan als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_tb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 09:49
janvanduschoten schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:51:
Ik heb een van de eerste, een HT24 maar wel met een nieuw moederbord en nergens last meer van.

Ik ben ook benieuwd hoeveel mensen er dan ook echt last van hebben, dus tijd voor een poll :)

Poll: Heb je wifi problemen na de laatste update?
Ja
Nee
Ja, ook al eerder gehad
Nee, ook nog nooit gehad
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Ik heb ook even een linkje naar deze poll in de topicwaarschuwing gezet.
Hmmz iets te snel geklikt op Ja....
moet zijn: Ja, ook al eerder gehad 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:50
Heb zelf geen wifi probleem na deze update. Ik heb alleen nog steeds dat als wifi aan is de accu erg snel leeg is. Kom sinds JB nog maar met moeite aan 2uur schermtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Waar is je toestel de meeste energie aan kwijt? Het lijkt me dat daar een app aan schuldig is, ik heb daar geen last van.

Kijk anders eens bij je batterijverbruik of met een app als better battery stats (kijk ff op XDA), dan zie je zo wat er verantwoordelijk is voor het verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:50
Ik heb nooit kunnen ontdekken of daar een app aan schuldig is. Ook niet met better battery stats en ik leek het ook te hebben na een factory reset. Enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat wanneer wifi aan is hij veel vaker wakker is zonder dat het scherm aan is en hij is dan ook snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Robin64 schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 12:17:
Ik heb nooit kunnen ontdekken of daar een app aan schuldig is. Ook niet met better battery stats en ik leek het ook te hebben na een factory reset. Enige wat ik heb kunnen ontdekken is dat wanneer wifi aan is hij veel vaker wakker is zonder dat het scherm aan is en hij is dan ook snel leeg.
Ik heb "advanced task killer" geinstalleerd omdat ik het zelfe probleem had.
Ik heb ingesteld dat die alle apps moet sluiten als mn beeldscherm uit gaat, behalve whatsapp dan.
Sinds dien doe ik veeeel langer met de batterij omdat ie ook in Deep sleep gaat als je er niks mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaeqx
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 28-09-2022
Bij mij ook een aanzienlijk batterijverbruik na de laatste update.
Serie HT24 met Android 4.1.1 en HTC Sense-versie 4+
In het overzicht van verbruik staat HTC Sense met 36%.
Vraagje dan ook is dit uit te schakelen en wat zijn de eventuele gevolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

PM_Petrol schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 20:43:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem alleen was bij mij de WiFi altijd al zwak. Ik laat hem vrijdag ophalen en repareren door HTC. Heb het ook gehad om telkens geen bereik te hebben. Dan maar ff een paar weken zonder HOX.
Chat eens met HTC, ze zullen je wel gaan vragen of je nieuweste update al hebt blablabla. Waarschijnlijk kan je gelijk een afspraak maken om hem te laten repareren.
Ik ben al de hele dag op refresh aan het klikken, maar het blijft offline. Kep ze maar een mail gestuurd.

Het is geen hardware issue; ik kan bijv. met de wifi analyzer app gewoon de signalen en de sterkte meten, zonder drops te hebben o.i.d. Ik ga vanavond mijn modem eens resetten en rebooten. Dan misschien eens een andere router proberen, maar daarna weet ik het niet meer.
Ik ga geen harde reset van de One X doen aangezien dit in de meeste gevallen niet werkt.

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar hoe maken jullie backups?? Ik wil me toch eens gaan geven aan een harde reset, maar ik vind de HTC Syncmanager erg onoverzichtelijk....
Ik weet dat apps opnieuw gedownload worden, maar dingen zoals SMS historie en Whatsapp historie, contacten, TomTom mappen e.d...

[ Voor 13% gewijzigd door Deathchant op 13-03-2013 15:05 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Deathchant schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 14:24:
[...]

Ik ben al de hele dag op refresh aan het klikken, maar het blijft offline. Kep ze maar een mail gestuurd.

Het is geen hardware issue; ik kan bijv. met de wifi analyzer app gewoon de signalen en de sterkte meten, zonder drops te hebben o.i.d. Ik ga vanavond mijn modem eens resetten en rebooten. Dan misschien eens een andere router proberen, maar daarna weet ik het niet meer.
Ik ga geen harde reset van de One X doen aangezien dit in de meeste gevallen niet werkt.

Misschien een beetje een vreemde vraag, maar hoe maken jullie backups?? Ik wil me toch eens gaan geven aan een harde reset, maar ik vind de HTC Syncmanager erg onoverzichtelijk....
Ik weet dat apps opnieuw gedownload worden, maar dingen zoals SMS historie en Whatsapp historie, contacten, TomTom mappen e.d...
Oke.
Backups kan je maken met Titanium, maar daar moet je telefoon voor geroot zijn. Anders ff in de Play Store kijken wat andere backup programmas kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar dingen zoals SMS historie en Whatsapp historie, contacten, TomTom mappen e.d...
SMS zijn genoeg apps voor te vinden in de playstore, die het backuppen op je telefoon of naar je Gmail
WhatsApp is een kwestie van alle mappen kopiëren en op je computer bewaren, daarna weer terugzetten
Contacten worden gesynchroniseerd met je Google-account, dus inloggen na de hard-reset en tadaa klaar
TomTom-mappen staan ook op je geheugen, dus ook een kwestie van kopiëren en daarna weer terugzetten

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

[...]

www.mobiletechcenter.nl

Het toestel was in een kleine 15min gemaakt. De wifi werkt weer uitzonderlijk goed, Zelfs boven op mijn kamer heb ik nu vol bereik, wat ik (dacht ik) eerder nooit had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
shameblaster schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 16:38:
[...]

Het toestel was in een kleine 15min gemaakt. De wifi werkt weer uitzonderlijk goed, Zelfs boven op mijn kamer heb ik nu vol bereik, wat ik (dacht ik) eerder nooit had.
Dat is goede feedback. Ik hoop dat dit bij mij ook zo gaat, alleen laat ik 'm ophalen door HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig geen Wifi problemen bij mij. Ik heb een serienummer beginnend met HT24.

Waar ik me wel kapot aan irriteer is het hoge batterijverbruik. 10% per uur is geen uitzondering. Zelfs als ik het toestel op tafel laat liggen verliest hij een aantal procenten per uur.
Voor de update ging dit beter en haalde ik 1,5 dag.
Nu met geluk één dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt PM Petrol, ga hem binnekort wel laten ophalen alleen heb ik wel een vervangende telefoon nodig.

Batterijduur ben ik zeer tevreden over na de Jellybean update, heb nu nog 85% over vanaf 6 uur s'ochtends en facebook laat ik geen meldingen binnenkomen scheelt ook wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
[...]

Ik hoor goede dingen over carbon. Kan blijkbaar ook apps backuppen en terugzetten, zonder root toegang Google Play: Carbon - App Sync and Backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
mhulsegge schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 20:12:
[...]

Ik hoor goede dingen over carbon. Kan blijkbaar ook apps backuppen en terugzetten, zonder root toegang Google Play: Carbon - App Sync and Backup
Je apps kan je sowieso gelijk weer downloaden, worden door google opgeslagen.
Alle apps die je installeerd via de Play Store staan in een soort geschiedenis. Dus je hoeft alleen nog maar op downloaden te klikken als je je telefoon weer terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:18

The Executer

Lekker belangrijk!

Hoe zit het eigenlijk met de 100burst map. Wordt die sinds de update nog wel gebruikt? Ik heb namelijk een backup terug gezet, waar oa die map nog in zat. Nu komt deze in de galerij als allemaal losse mappen terug. Heel vervelend...

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 21:48
Verwijderd schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:18:
Gelukkig geen Wifi problemen bij mij. Ik heb een serienummer beginnend met HT24.

Waar ik me wel kapot aan irriteer is het hoge batterijverbruik. 10% per uur is geen uitzondering. Zelfs als ik het toestel op tafel laat liggen verliest hij een aantal procenten per uur.
Voor de update ging dit beter en haalde ik 1,5 dag.
Nu met geluk één dag...
Je gaat hier niet blij van worden, maar bij batterijproblemen helpt vaak een reset naar fabrieksinstellingen :)

Backuppen en resetten dus.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Thnx voor de tips m.b.t. backup.
Ik heb mijn wifi problemen deels opgelost. Ik heb mijn router een kwartier uitgezet en toen weer aangezet.Ik ben eens van kanaal veranderd (terwijl ik al op een vrij kanaal zat, maar goed), en nu had ik in ieder geval geen problemen meer, tenzij dat ik echt boven ga zitten (router staat beneden) waar ik echt zeer slecht bereik heb......

Dan maar ff de router rebooten wanneer ik opnieuw problemen krijg, totdat HTC met een update gaat komen.
Edit: ik lees dat deze komt midden april:
https://gathering.tweaker...message/39923284#39923284

[ Voor 10% gewijzigd door Deathchant op 14-03-2013 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Mijn telefoon ook net weer opgestuurd, vanwege storen van de 3.5mm Jack plug. Nu al de derde keer opgestuurd binnen een jaar. Wordt toch wel vervelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Ik heb zojuist gechat met een Maurice van HTC. Ik heb het bekende WIFI probleem uitgelegd en te horen gekregen dat ik 'em morgenochtend kon laten ophalen.

Nou stond dit er wel bij:

a) Schade valt binnen de garantie en wordt zonder verdere kosten gerepareerd
b) Schade valt niet binnen garantie (door val- druk, stootschade of illegale software), u krijgt een prijsopgave en na betaling wordt uw toestel gerepareerd opgestuurd.

Ik heb mijn hox wel eens laten vallen, en ik draai ook een custom rom :p, maar hiervoor deed dit probleem zich ook al voor.

Is het nu verstandig om 'em op te sturen, met het risico dat ik €40,- moet betalen -om het toestel uberhaupt weer terug te krijgen- omdat het buiten de garantie zou vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
Mauritsvdb schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:10:
Ik heb zojuist gechat met een Maurice van HTC. Ik heb het bekende WIFI probleem uitgelegd en te horen gekregen dat ik 'em morgenochtend kon laten ophalen.

Nou stond dit er wel bij:

a) Schade valt binnen de garantie en wordt zonder verdere kosten gerepareerd
b) Schade valt niet binnen garantie (door val- druk, stootschade of illegale software), u krijgt een prijsopgave en na betaling wordt uw toestel gerepareerd opgestuurd.

Ik heb mijn hox wel eens laten vallen, en ik draai ook een custom rom :p, maar hiervoor deed dit probleem zich ook al voor.

Is het nu verstandig om 'em op te sturen, met het risico dat ik €40,- moet betalen -om het toestel uberhaupt weer terug te krijgen- omdat het buiten de garantie zou vallen?
Zelf heb ik een kleine 6 maand geleden mijn toestel opgestuurd met het wifi probleem. Ook ik had een custom rom, en wel wat kleine valschade aan de behuizing.
In mijn geval is alles binnen garantie gerepareerd. Zorg er zekerheidshalve wel voor dat je de originele firmware (RUU) terugzet, en dat de bootloader re-locked is.
Originele RUU is geloof ik wel een probleem als je op de base van de laatste update zit, daar is (nog) geen RUU voor voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
mhulsegge schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 11:15:
[...]

Zelf heb ik een kleine 6 maand geleden mijn toestel opgestuurd met het wifi probleem. Ook ik had een custom rom, en wel wat kleine valschade aan de behuizing.
In mijn geval is alles binnen garantie gerepareerd. Zorg er zekerheidshalve wel voor dat je de originele firmware (RUU) terugzet, en dat de bootloader re-locked is.
Originele RUU is geloof ik wel een probleem als je op de base van de laatste update zit, daar is (nog) geen RUU voor voor zover ik weet.
Doe ik dat vanavond even zodat ie morgen kan worden opgehaald. Ik had nog gevraagd om een leentoestel, maar die geven ze niet mee :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik heb een probleem met de Exchange active sync. Ik heb voor het eerst mijn werk email account gemaakt op de telefoon. Settings+wachtwoord e.d. is allemaal in orde (hij maakt connectie), maar hij wilt maar niet syncen. Ik krijg steeds in beeld: Sync is currently experiencing problems.
Telefoon uit/aan zetten helpt niet. Kep het account al 2x weggegooid en opnieuw aangemaakt. Ik heb ook de betreffende caches leeggegooid....
Ik heb nog 2 accounts; gmail en ziggo mail, die werken perfect (is niet exchange active sync though...), ik raak een beetje out of options....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Als je K9 mail (Playstore) probeert, werkt het daar wel mee?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Vandaag is de koerier langs geweest om m op te halen. Tussen 17:00 en 20:00 zou die komen en hij was er gewoon om 17:01. Ik kon hem volgen via GPS en hij stond al een tijdje in de straat te wachten ;).
Wel mooi systeem dat je de koerier realtime kan volgen via GPS. Nu maar afwachten hoelang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 20:11
Misschien een wat rare vraag: de batterij van dit toestel kan niet verwisseld worden als ik het goed begrijp. Maar wat doe je dan als je telefoon is vastgelopen? Ik heb nu een Desire S en ik haal de batterij even los als ik een vastloper heb (gebeurt gelukkig bijna nooit). Ben hier even benieuwd naar :) .

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Je houdt 10 seconden de aan/uit knop in. Werkt altijd :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Bananenplant schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 15:50:
Misschien een wat rare vraag: de batterij van dit toestel kan niet verwisseld worden als ik het goed begrijp. Maar wat doe je dan als je telefoon is vastgelopen? Ik heb nu een Desire S en ik haal de batterij even los als ik een vastloper heb (gebeurt gelukkig bijna nooit). Ben hier even benieuwd naar :) .
Als dat al nodig zou zijn, wat bij mij zelden - of beter gezegd nooit - het geval is, kun je inderaad zoals al gezegd is de aan/uit knop 10 seconden vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jornvandereng
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-01-2022
Ik heb sinds een uur last van een "Google Play Store is gestopt" foutmelding waarbij ik alleen op ok kan drukken. Waarna deze na een halve seconde weer verschijnt. Kan 1000x op ok drukken maar niks helpt. Heb mn tel al opnieuw opgestart maar dat mag niet baten.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorn daar heb ik ook last van, nu zeker een maand of langer.
Bij mij heeft hij uit zichzelf zelfs een harder reset gedaan en zijn alle apps weg, morgen breng ik hem weg het schijnt een bug te zijn die je er niet zelf uit kan halen volgens de verkoper.

Hij schakelt soms vanzelf uit en soms doet ie het een paar dagen gewoon normaal, wegbrengen en goed aangeven wat er mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Hallo,Volgende ervaring wil ik delen.

Ik had altijd een uitstekende WIFI verbinding met de HTC ONE X en mijn sitecom router.(ping 11ms, DL 25 Mbps) Maar sindskort werkt het amper meer.

Nu valtmij op dat wanneer mijn PC aanstaat de ergste WIFI problemen( traag , wegvallen) zich voor doen maar zodra de PC uitstaat ik een iets betere verbinding heb,.(Ik kan dan wel een speed test doen maar niet wanneer de pc aanstaat!)

Nu lees ik dat er meer mensen problemen hebben en ik heb ook onlangs de systeem update gedaan 3.18.401.1 .Zal er vast mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

plaster schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:14:
Hallo,Volgende ervaring wil ik delen.

Ik had altijd een uitstekende WIFI verbinding met de HTC ONE X en mijn sitecom router.(ping 11ms, DL 25 Mbps) Maar sindskort werkt het amper meer.

Nu valtmij op dat wanneer mijn PC aanstaat de ergste WIFI problemen( traag , wegvallen) zich voor doen maar zodra de PC uitstaat ik een iets betere verbinding heb,.(Ik kan dan wel een speed test doen maar niet wanneer de pc aanstaat!)

Nu lees ik dat er meer mensen problemen hebben en ik heb ook onlangs de systeem update gedaan 3.18.401.1 .Zal er vast mee te maken hebben.
Het is te hopen (en wachten) op een fix van HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
jornvandereng schreef op zondag 17 maart 2013 @ 11:08:
Ik heb sinds een uur last van een "Google Play Store is gestopt" foutmelding waarbij ik alleen op ok kan drukken. Waarna deze na een halve seconde weer verschijnt. Kan 1000x op ok drukken maar niks helpt. Heb mn tel al opnieuw opgestart maar dat mag niet baten.

Iemand enig idee?
Probeer eens

1. Instellingen
2. Apps
3. Tab Alle Applicaties
4. Zoek naar Google Play Store en klik daar 1x op
5. Klik op Gedwongen Stoppen
6. Klik op de knop Gegevens Wissen.

Ga weer terug naar het hoofdscherm en start Google Play weer op.
Nu moet je de voorwaarden opnieuw accepteren.
Met wat gelukt werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Toch maar besloten om m'n HTC One X te laten repareren voor het welbekende wi-fi probleem. Was er nu een beetje klaar mee. Benieuwd hoe lang het zal duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
plaster schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:14:

Ik heb soortgelijke problemen gehad. De hox zorgde er zelfs voor dat andere apparaten ook geen data konden versturen. Sinds ik ~2 weken geleden de router van wifi B+G+N naar wifi B+G heb gezet, zijn alle problemen voorbij. De verbinding valt nooit meer weg. ~2MB/s via wifi G is snel zat. Het is geen permanente oplossing, want ik kan alleen thuis de router anders instellen. Maar het lost wel een hoop ergernis op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Sjaaky schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:24:
[...]

Ik heb soortgelijke problemen gehad. De hox zorgde er zelfs voor dat andere apparaten ook geen data konder versturen. Sinds ik ~2 weken geleden de router van wifi B+G+N naar wifi B+G heb gezet, zijn alle problemen voorbij. De verbinding valt nooit meer weg. ~2MB/s via wifi G is snel zat. Het is geen permanente oplossing, want ik kan alleen thuis de router anders instellen. Maar het lost wel een hoop ergernis op.
Volgende viel mij ook nog op dat het zachtjes drukken naast de lens een streepje meer geeft en wanneer ik op 30 cm v d router zit wel goede WIFI ontvangst heb.
Morgen zou ik toch naar de Belcompany en zal eens informeren wat zij adviseren en anders jouw tip misschien ter hand nemen, bedankt:).

De garantie van een nieuwe update van HTC welke de prob`s verhelpt lees ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
Dat is nog het originele hox wifi probleem. Daarvoor kun je je toestel laten repareren.
Ik heb het zelf opgelost door een draadje tussen beide contactjes te solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
Sjaaky schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:39:
Dat is nog het originele hox wifi probleem. Daarvoor kun je je toestel laten repareren.
Ik heb het zelf opgelost door een draadje tussen beide contactjes te solderen.
Opvallend dat het WIFI probleem zich na de update van j.l. pas laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
Opvallend dat de software reageert op zachtjes drukken naast de lens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 17:33
Ik krijg sinds een tijdje de melding te zien "gegevens bijgewerkt".
Dit willekeurig in wat voor programma, dus het lijkt een soort achtergrondproces te zijn.

Is er een manier om uit te vinden wat het is geweest?

Heb een tijdje geleden de telefoon geheel gewist en alles opnieuw geinstalleerd en lijkt dat het sinds die tijd is gekomen. Ik had het idee dat het de play store was, maar dat is het niet. Dus is er een manier om dit te achterhalen welke app hiervoor zorgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me helpen, zit met het volgende. Ben vaker bij mn ouders over de grens en heb alle Android telefoons standaard ingesteld op mobiel netwerk handmatig selecteren. Heb daar dus geen bereik en zit gewoon op de wifi. Zodra ik een km rij heb ik weer Vodafone en nergens omkijken naar. Nu met de HTC one x zie je ook groot in beeld geen signaal, maar alles kan via wifi. Wat de one x echter doet is steeds een provider kiezen pop up op je scherm gooien wat redelijk irritant in het gebruik is. Dan kan ik dus automatisch netwerk kiezen of handmatig de juiste waardoor je de pop up kwijt bent, maar wel op Belgisch netwerk zit. Ik wil die pop up dus gewoon niet geen signaal is prima in dit geval, wifi regelt de basics en na het bezoek zit je zo weer op nl netwerk. Iemand een oplossing? Ik vind niets in de menu's of op Google, maar Android verbaast me nog vaak genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Daar heb je toch gewoon de roaming knop voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij snap je mijn verhaal niet of die roaming knop doet dingen die ik niet weet. Ik wil gewoon geen netwerk selecteren, maar de telefoon bombardeert je steeds met het provider kiezen scherm indien je geen signaal hebt ipv het gewoon zo te laten totdat je weer je voorkeursnetwerk hebt. Dit laatste deden voorheen alle androids die ik had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Lexo schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 07:48:
Daar heb je toch gewoon de roaming knop voor?
Roaming is voor je Internet verbinding. Als je roaming aanzet heb je ook in buitenland internet maar krijg je een leuke rekening achteraf. Dit zet je dus alleen aan als je een abbo hebt met buitenland, of als je weet wat de kosten kunnen zijn anders uit laten. Zeker in het geval zoals Hoijong zet je dat zeker niet aan als hij contact wisselt. Wat denk je voor rekening te krijgen.

Roaming staat los van je ontvangst om te kunnen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Ow het gaat je om het bel-verkeer, dan werkt roaming inderdaad niet nee. Data is nogal duur in het buitenland, bellen valt in mijn ogen wel mee, maar ieder z'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

1 bladzijde geleden vertelde ik toch dat ik sync errors kreeg met mijn exchange active sync email....ik heb het account van mijn collega proberen toe te voegen, maar dat lukt dus niet. dus ik denk toch dat het toestel gerelateerd is en niet server-gerelateerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Ik had mijn HOX laten vallen en deze deed niks meer. Mainboard ergens geregeld, erin gezet en het werkte weer op een flikkerend scherm met erg zwakke backlight na. Dus uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet zodat de LCD kabel er goed in zat. Resultaat: doet niks meer :') Gaat niet aan en lader erin geeft continu rode led. Je ziet het ledje alleen vlak in het begin een keer heel snel flikkeren. Iemand een idee wat het kan zijn?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Heeft iemand van jullie dat je oorddoppen statische schokken aan je oren geven? Vaak als ik mijn jas uittrek dan krijg ik electrische schokken van de oordopjes in mijn oren, wat natuurlijk behoorlijk pijnlijk maar bovenal vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn vraag aan de HTC helpdesk gesteld, maar daar kreeg ik een hufter die enkel met standaardantwoorden kwam aanzetten die enorm frusteren. Hoe je een netwerk moet selecteren, soft reset, hard reset etc. Belachelijk gewoon en on-HTC waardig qua niveau, kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Iemand hier nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Ircghost schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:35:
Heeft iemand van jullie dat je oorddoppen statische schokken aan je oren geven? Vaak als ik mijn jas uittrek dan krijg ik electrische schokken van de oordopjes in mijn oren, wat natuurlijk behoorlijk pijnlijk maar bovenal vervelend is.
Ik heb dit ook, alleen heb ik geen schok meer sinds ik nieuwe oordoppen heb. Soms 'hapert' de muziek even (herinnerd me aan de goede oude tijd dat je discman teveel trilde). Het 'haperen' komt door een schokje.

wat voor oordoppen gebruik je, met de originele oordopjes van HTC voelde ik ook een schokje, Sinds ik in-ear heb, voel ik het iig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Screw it, kep een factory reset gedaan en toen kon ik het active sync account wel toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

EJPostema schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 19:56:
[...]

Ik heb dit ook, alleen heb ik geen schok meer sinds ik nieuwe oordoppen heb. Soms 'hapert' de muziek even (herinnerd me aan de goede oude tijd dat je discman teveel trilde). Het 'haperen' komt door een schokje.

wat voor oordoppen gebruik je, met de originele oordopjes van HTC voelde ik ook een schokje, Sinds ik in-ear heb, voel ik het iig niet meer.
Ik gebruik inderdaad die standaard dopjes van htc, ik wilde al langer overschakelen naar andere dopjes omdat deze erg slecht aansluiten op mijn oorschelp maar met die schokjes en slechte geluidskwaliteit ben ik er helemaal klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Na 6 dagen HOX weer terug en gerepareerd :).
Vindt ik vrij snel van HTC. En WiFi doet het nu eindelijk echt goed.
En een poetsdoekje erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Lekker! Ik ben blij dat ik nergens last van heb op de relatief zwakke accu na dan.

Ik draai nu InsertCoin met een custom Kernel, batterij duur lijkt beter dan ooit te zijn!
Iig met stock lukte het niet al te best, met die kale Android al helemaal niet en met HTC Sense (blijft toch mooier dan Touchwiz van Samsung..) een prima accu zo :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19e werd mijn One X opgehaald vanaf phonehouse, zie nu de 21e al klaar met reparatie en klaar voor retourzending :) . Boardswap gedaan, zal vast een nieuw moederbord zijn.

Problemen met vastlopende apps wat resulteerde in een onbruikbare telefoon, bug in de software oid ?

Mij benieuwen of hij weer als nieuw is en het goed blijft doen, volgende wordt misschien toch geen HTC meer alhoewel de One er errug goed uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Kregen jullie overigens een mailtje over de bezorging van de gerepareerde telefoon? Heb nog niets ontvangen, en in de Dynafix log staat verzonden naar klant.

Edit: Zie nu een verstopt knopje "Retourzending" in het log staan. Telefoon is onderweg met de PostNL :), voor 13:00 weer terug. Prima service tot nu toe!

[ Voor 33% gewijzigd door janvanduschoten op 22-03-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
Zie je rechtsboven bij je post ook het knopje [Wijzigen] staan? Volgende keer graag je post aanvullen als de laatste post van jezelf is ;)

[ Voor 72% gewijzigd door janvanduschoten op 22-03-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 08:26:
Kregen jullie overigens een mailtje over de bezorging van de gerepareerde telefoon? Heb nog niets ontvangen, en in de Dynafix log staat verzonden naar klant.

Edit: Zie nu een verstopt knopje "Retourzending" in het log staan. Telefoon is onderweg met de PostNL :), voor 13:00 weer terug. Prima service tot nu toe!
Ik kreeg een mail dat de telefoon klaar was en binnen een paar dagen weer bij mij thuis aangeboden zou worden. Volgende dag met PostNL ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heb net een hard reset gedaan, maar mijn geheugen verbruik is nog steeds 800MB..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Sta echt op het punt om deze telefoon te bestellen. Ik twijfel heel erg tussen de SIII en deze.

In voordeel voor de HOX: imho beter scherm. Zwart is misschien niet helemaal zwart, maar wit heeft iig geen blauwe schijn. Qua uiterlijk mooier.

De SIII schijnt ook veel last te hebben van vastlopers en crashes (kan ook zijn dat dit met oude(re) modellen zo is) etc. Hij is wel een stukje sneller en zou (iets?) langer meegaan op de accu.

Het is zo moeilijk hé, een telefoon uitzoeken. Hopelijk kunnen jullie me hier over de streep trekken. Ben de afgelopen dagen gigantisch veel aan het lezen en kijken (YT reviews) geweest, maar kan de knoop maar niet doorhakken :(

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Dennahz schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:13:
Sta echt op het punt om deze telefoon te bestellen. Ik twijfel heel erg tussen de SIII en deze.

In voordeel voor de HOX: imho beter scherm. Zwart is misschien niet helemaal zwart, maar wit heeft iig geen blauwe schijn. Qua uiterlijk mooier.

De SIII schijnt ook veel last te hebben van vastlopers en crashes (kan ook zijn dat dit met oude(re) modellen zo is) etc. Hij is wel een stukje sneller en zou (iets?) langer meegaan op de accu.

Het is zo moeilijk hé, een telefoon uitzoeken. Hopelijk kunnen jullie me hier over de streep trekken. Ben de afgelopen dagen gigantisch veel aan het lezen en kijken (YT reviews) geweest, maar kan de knoop maar niet doorhakken :(
De HOX is kwalitatief steviger, heeft verhoudingsgewijs minder (ernstige) issues en de fanbase voor custom ROM's is veel groter waardoor je veel meer uit je toestel kan halen. :)
Ircghost schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:08:
Heb net een hard reset gedaan, maar mijn geheugen verbruik is nog steeds 800MB..
En wat is daar mis mee?
Hier zit ik op 850MB geheugengebruik, maar heb nog nooit een probleem gehad wat betreft geheugen. Dat regelt Android perfect. Komt ie tekort, dan maakt ie zelf ruimte.

[ Voor 17% gewijzigd door Zorian op 23-03-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Xereon schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 15:20:
[...]

De HOX is kwalitatief steviger, heeft verhoudingsgewijs minder (ernstige) issues en de fanbase voor custom ROM's is veel groter waardoor je veel meer uit je toestel kan halen. :)
En dan is de software die HTC meelevert ook nog eens vele male beter dan al die meuk die samsung op de telefoons gooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 17:34
Heeft iemand hier een goede methode om een backup van alle data te maken?
Ik zit dus met de nieuwste versie die ik OTA heb gekregen (android 4.1.1 en software 3.18.401.1) en nu kan ik niet meer voor disk drive kiezen. Nu begrijp ik dat dit automatisch gaat, echter als ik gewoon simpelweg alles naar mijn computer wil kopiëren stopt ie halverwege met kopiëren en heb ik dus alsnog alle data niet.
Wel heb ik contacten naar sim gekopieerd en ook via google een back up hiervan gemaakt.

Ik vraag me dus enkel af wat de slimste manier is om smsjes, foto's etc over te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Begin toch langzaam knetter gek te worden van dat ik wel een wifi verbinding heb maar geen internet verbinding heb. Telkens me wifi aan/uit gooien (Have you tried turning it off and on again?..

Maar ik wacht nog wel even tot ik me 'one' in me handen heb en stuur deze One X dan wel op.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Bedankt voor jullie reacties. Ben nu even bezig om de telefoon van m'n vriendin (Samsung) up te daten, maar dit werkt - via de officiele software - niet eens. Wat een rommel is Samsung idd.

HOX it is. Thx! :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Metian schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 19:25:
Begin toch langzaam knetter gek te worden van dat ik wel een wifi verbinding heb maar geen internet verbinding heb. Telkens me wifi aan/uit gooien (Have you tried turning it off and on again?..

Maar ik wacht nog wel even tot ik me 'one' in me handen heb en stuur deze One X dan wel op.
Ik heb hem vorige week vrijdaag ook opgestuurd en donderdag had ik m weer. WiFi is nu PERFECT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:18
PM_Petrol schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:47:
[...]

Ik heb hem vorige week vrijdaag ook opgestuurd en donderdag had ik m weer. WiFi is nu PERFECT.
Ik heb precies het zelfde probleem met wifi, enig idee wat ze aangepast hebben aan je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
RoadRunnerRik schreef op zondag 24 maart 2013 @ 18:45:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem met wifi, enig idee wat ze aangepast hebben aan je telefoon?
Onderdeel vervangen staat er bij. Maar ze hebben waarschijnlijk de Wifi ontvanger aan elkaar gesoldeerd of zoiets. Je kan het ook zelf doen, staat op youtube genoeg over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Ecker3000 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 19:17:
Ik zit dus met de nieuwste versie die ik OTA heb gekregen (android 4.1.1 en software 3.18.401.1) en nu kan ik niet meer voor disk drive kiezen. Nu begrijp ik dat dit automatisch gaat, echter als ik gewoon simpelweg alles naar mijn computer wil kopiëren stopt ie halverwege met kopiëren en heb ik dus alsnog alle data niet.
Wel heb ik contacten naar sim gekopieerd en ook via google een back up hiervan gemaakt.

Ik vraag me dus enkel af wat de slimste manier is om smsjes, foto's etc over te zetten
Als je geen root hebt moet je naar de app carbon kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook zelfde probleem op de one x met steeds opnieuw te moeten kiezen van welke agenda, terwijl op mijn andere HTC one x dit goed blijft staan, als je één keer een nieuwe afspraak hebt gemaakt met de juiste agenda.
Hoe kan dit toch? Ik heb al uren gezocht of ik iets over het hoofd zie maar ik kan niets vinden. Zelfs met beide telefoons naast elkaar alle instellingen gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:33
Bah, sinds een uurtje wil mijn scherm niet meer aan. Onderste drie knopjes lichten nog wel op, hoor nog 't geluid van beltoon harder/zachter als ik de volumeknop bedien.

Rebooten helpt niks iig, iemand nog een goeie tip wat ik nog zou kunnen proberen?

Toestel is unlocked en draait de nieuwste InsertCoin. Gok dat als ik 'm op laat halen voor reparatie dat ik dus gewoon mag gaan betalen, terwijl het volgens mij echt wel een hardwareprobleem is wat vaker voorkomt. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Veen schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:44:
Bah, sinds een uurtje wil mijn scherm niet meer aan. Onderste drie knopjes lichten nog wel op, hoor nog 't geluid van beltoon harder/zachter als ik de volumeknop bedien.

Rebooten helpt niks iig, iemand nog een goeie tip wat ik nog zou kunnen proberen?

Toestel is unlocked en draait de nieuwste InsertCoin. Gok dat als ik 'm op laat halen voor reparatie dat ik dus gewoon mag gaan betalen, terwijl het volgens mij echt wel een hardwareprobleem is wat vaker voorkomt. ;(
Deze topics eens doornemen. Mogelijk dat daar een tip tussen zit. JE kan ook de vraag even stellen op XDA.
http://www.google.com/url...AOA&bvm=bv.44342787,d.d2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veen schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:44:

Hier precies hetzelfde bij de One X, scherm deed raar en half zichtbaar en plots werd hij heel erg heet aan de achterkant, rond de camera. Ook af en toe alleen oplichten van de 3 knopjes. Na lang prutsen, kreeg ik hem aan de gang dus toen kon ik hem ook uitschakelen. Na afkoelen opgestart en alles werkte weer maar tijdelijk en toen weer hetzelfde maar hij werd niet meer heet. Er is blijkbaar met het heet worden/doorgebrand? en iets stuk gegaan van de electronica. Toestel is niet meer te gebruiken en ik ga hem retour sturen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ecker3000 schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 19:17:

Contacten back-up je eenvoudig met je Google account
Sms doe ik zelf met Google Play: SMS Backup +, die maakt een mapje aan in je Gmail account en kan heen & weer syncen dus backup & restore
Foto's zou ik doen via Google Play: Dropbox, daar je [Camera upload] aanzetten en hij zal al je foto's uploaden naar je dropbox account (mits voldoende ruimte uiteraard). Als je dropbox ook op je PC hebt staan dan komen je foto's daar automagisch ook te staan.

[ Voor 4% gewijzigd door janvanduschoten op 27-03-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Ik heb sinds een weekje of twee het probleem dat de telefoon in een halve dag helemaal leeg loopt, dit was daarvoor niet het geval en hield hij het makkelijk een dag vol.

De grootste verbruiker lijkt Android OS, maar daarna staat Key Ring, deze app draai ik al langer en was me eigenlijk nooit opgevallen. Kan ik stellen dat Key Ring de oorzaak is of is dat te kort door de bocht? Zijn er andere apps die me meer info kunnen verschaffen?

TIA!

Screenies:
http://sdrv.ms/Xe1qaO

Flickr

Pagina: 1 ... 17 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>