Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7 dagen mijn One X ter reparatie, apps werden afgesloten en had nog het oude WIFI probleem heb nu een boardswap gekregen en werkt nu weer perfect alhoewel, de verlichting van de 3 toetsen werkt niet meer iemand die weet waar dit aan kan liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
DeFeCt schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:56:
Ik heb sinds een weekje of twee het probleem dat de telefoon in een halve dag helemaal leeg loopt, dit was daarvoor niet het geval en hield hij het makkelijk een dag vol.

De grootste verbruiker lijkt Android OS, maar daarna staat Key Ring, deze app draai ik al langer en was me eigenlijk nooit opgevallen. Kan ik stellen dat Key Ring de oorzaak is of is dat te kort door de bocht? Zijn er andere apps die me meer info kunnen verschaffen?

TIA!

Screenies:
http://sdrv.ms/Xe1qaO
Je awake time is een lange blauwe balk, daarom is ie zo snel leeg. Je telefoon gaat nooit in slaap modus.
Heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

Xanion schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:29:
[...]

Je awake time is een lange blauwe balk, daarom is ie zo snel leeg. Je telefoon gaat nooit in slaap modus.
Heb je al geprobeerd om opnieuw op te starten?
Yup heb al meerdere malen opnieuw opgestart. Is die slaap modus wellicht een setting die op de een of andere manier aan of uitgevinkt zou kunnen zijn?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:12

netblade

Sunrise

DeFeCt schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:02:
[...]

Yup heb al meerdere malen opnieuw opgestart. Is die slaap modus wellicht een setting die op de een of andere manier aan of uitgevinkt zou kunnen zijn?
Maak je gebruik van het T-Mobile netwerk? Daar zijn wat issues mee in verband met Cell Broadcast (NL Alert) over 3G sommige gebruikers ervaren namelijk hetzelfde als jij met zowel htc als samsung. Cell Broadcast uitzetten zou moeten helpen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

netblade schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:11:
[...]

Maak je gebruik van het T-Mobile netwerk? Daar zijn wat issues mee in verband met Cell Broadcast (NL Alert) over 3G sommige gebruikers ervaren namelijk hetzelfde als jij met zowel htc als samsung. Cell Broadcast uitzetten zou moeten helpen
Ik zit bij Tele2 en die gaan volgens mij indd via T-Mobile. Thanks ga het uitzetten en ben benieuwd naar het resultaat morgen :)

[edit]

Hmm de optie Cell Broadcast is grayed out, lijkt er dus op dat ik die niet uit mag zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door DeFeCt op 27-03-2013 23:15 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39
Kijk eens na dmv van CPUspy oid of hij wel in deep sleep gaat etc.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
DeFeCt schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:12:
[...]

Ik zit bij Tele2 en die gaan volgens mij indd via T-Mobile. Thanks ga het uitzetten en ben benieuwd naar het resultaat morgen :)

[edit]

Hmm de optie Cell Broadcast is grayed out, lijkt er dus op dat ik die niet uit mag zetten.
kan je de app niet disablen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

EJPostema schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 23:16:
[...]
kan je de app niet disablen dan?
Nee Cell Broadcast is grayed-out en staat aan, je kunt hem dus niet uit zetten. Heb hier nog iemand gevonden die daar tegenaan is gelopen: http://forums.androidcent...l-issue-intl-version.html

Kun dus helaas niet testen of dat de oorzaak van de battery drain is.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
Ik heb vanacht even de kanalen uitgezet van cell broadcast, mijn telefoon ging veel langer in deepsleep dus het werkt wel! Gekke is dat het vanmorgen weer de 2 kanalen ingeschakeld stonden..... heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws:

HTC One X: Android 4.2.2 en HTC Sense 5 in juni of juli

bron: http://www.androidworld.n...-sense-5-in-juni-of-juli/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 20:10
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:32:
Goed nieuws:

Was al een tijdje opzoek naar deze informatie! Ben benieuwd, Sense 5 ziet er naar mijn mening zeer mooi/strak uit. Maar is er iemand die precies weet wat de verbeteringen van android 4.2.2 over 4.1 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:41
infidel011 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:38:
[...]

Was al een tijdje opzoek naar deze informatie! Ben benieuwd, Sense 5 ziet er naar mijn mening zeer mooi/strak uit. Maar is er iemand die precies weet wat de verbeteringen van android 4.2.2 over 4.1 zijn?
http://www.androidauthori...id-4-2-jelly-bean-149740/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:18

Rubman

Retarded or just overjoyed!

De One x van mijn vriendin heeft constant last van het wegvallen van alle mobiele dataverbindingen als het scherm uitgaat..
Dit is vooral te merken bij Whatsapp, deze krijgt zijn dan ook met bosjes binnen zodra de telefoon ingeschakeld word.

Energiestand is het niet, want die staat uit. Verder heb ik geen instellingen kunnen vinden die vreemd staan ingesteld.

het gaat hier dus om zowel WiFi als 3G

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Rubman schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:07:
De One x van mijn vriendin heeft constant last van het wegvallen van alle mobiele dataverbindingen als het scherm uitgaat..
Dit is vooral te merken bij Whatsapp, deze krijgt zijn dan ook met bosjes binnen zodra de telefoon ingeschakeld word.

Energiestand is het niet, want die staat uit. Verder heb ik geen instellingen kunnen vinden die vreemd staan ingesteld.

het gaat hier dus om zowel WiFi als 3G
Probeer de app "smartsync disabler" eens.
Heeft bij mij geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

exi22 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:18:
Ik heb vanacht even de kanalen uitgezet van cell broadcast, mijn telefoon ging veel langer in deepsleep dus het werkt wel! Gekke is dat het vanmorgen weer de 2 kanalen ingeschakeld stonden..... heel vaag
Bij gebrek aan mogelijkheid om Cell Broadcast uit te zetten heb ik de kanalen ook gedisabled (waarbij ik er 4 heb gedisabled en er nu nog maar 3 zie staan).Power zit nu na een halve dag nog op 78%, waar hij gisteren al bijna leeg was. Awake vertoont ook geen constante lijn meer, dus het lijkt wel te werken.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 20:31

Archimond

Lopende Helpdesk

Wanneer de HTC one X alleen gebruikt voor webbrowsen, bellen, whatsappen en mailen. Gebruikt de processor weinig stroom doordat die op 1 zuinige core zit.
Bij Candy Crush, Angry Birds of andere grote games. Gaat de batterij ontzettend snel op doordat 4 grote cores aangaan.
Hetzelfde principe wat ze bij de V8 en V12 motoren willen gaan doen bij Lamborghini. Op lage snelheid 4 cylinders laten werken en bij hoge snelheid allemaal aan.

Games gebruiken veel stroom dat is ook zo bij de iPhone 5 van mijn neefje en zijn iPad 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:32
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 09:32:
Goed nieuws:

Hopelijk zelfde tijd voor de One X+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 20:14
Beste mede-tweakers,

Ik heb inmindels mijn One X ongeveer een half jaar. Daarbij maak ik veel gebruik van muziek. (met name radio.) Sinds de laatste tijd pakt de telefoon de 3.5mm jack (van de oordopjes) niet meer fatsoenlijk. In eerste instantie heb ik nieuwe oordopjes gehaald. Meende dat de oordopjes versleten waren, sommige waren ook versleten.

Bij de nieuwste oordopjes heeft de telefoon vaak slecht contact met de 3.5mm jack. Als je hieraan (de 3.5mm jack) beweegt kan de telefoon letterlijk flippen... De ene keer belt die mijn laatste contactpersoon op, de andere keer gaat die naar google voice dailer, of springt naar een andere fm zender.

Dit is natuurlijk heel erg vervelend... Ik heb de input van 3.5mm jack paar keer goed schoon gemaakt, maar mocht niet baten.

Kan ik mijn telefoon hiervoor opsturen om te laten maken en valt dit onder garantie. Of hebben jullie een betere suggestie? (Abb. bij Hi)

Daarbij begin ik nu ook te merken dat de wifi verbinding slecht is. (een al-oude-probleem, i know)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:39
Het eerste wat ik je kan aanraden (en wat HTC jou gaat adviseren) is een volledige factory reset.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
FerdinandeZ schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:40:Of hebben jullie een betere suggestie? (Abb. bij Hi)
Ik heb hetzelfde gehad. Ding schoongeblazen met een compressor en het was weer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
Mauritsvdb schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:16:
[...]

Ik heb hetzelfde gehad. Ding schoongeblazen met een compressor en het was weer over.
Tnx, ik zal eerst eens uitblazen met een compressor voordat ik een reset doe. Laat weten of het gelukt is.

Gr. Fer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Hebben jullie gewoon een compressor in huis? :P Waar ik juist last van heb is dat het geluid met bellen super hard staat alsof de telefoon op luidspreker stand staat. Dit kan ik fixen door het volume balkje helemaal naar rechts en dan naar links te doen. Volgens mij wel een bekende bug heb het iig verteld tegen sanne van de htc chat. Die overigens ook adviseerde om mijn router firewall uit te zetten zodat de wifi verbinding weer beter werkt. uhhhh ok....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
exi22 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:39: Die overigens ook adviseerde om mijn router firewall uit te zetten zodat de wifi verbinding weer beter werkt. uhhhh ok....
Oh my, adviseren ze dat mensen echt?? |:(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:17
Bij mediamarkt dit weekend one x 16gb voor 388 inc verzending voor degene die er op het moment een willen! Alleen de webshop geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdinandeZ
Ja we hebben een compressor thuis. Af en toe wel handig. ;)

Inmiddels de telefoon ''schoon'' geblazen met de compressor (spuitpistool), maar mocht helaas niks baten. Het eerste uurtje ging het redelijk goed. Totdat ik weer een contactpersoon belde waarvan ik het niet wist. Fijn muziek aant luisteren en vervolgens hoor je dat je aan het bellen bent. Heel erg vervelend!

Het valt zelfs op dat de plug (3.5mm jack) beweegbaar is en dus niet echt vast zit. Wat er toe leidt dat ik mensen bel of voice caller activeer. Binnenkort reset doen naar fabrieksinstelling, maar heb er geen hoop in. Aangezien het mij lijkt alsof het een hardware matig probleem is door "overmatig" gebruik.

Vind het wel frapant over het algemeen dat ze reclame maken van telefoons dat het een media-instrument is. Maar er niet tegen kunnen als er veel mee gebruikt wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door FerdinandeZ op 29-03-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

StormingSoul schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:57:
Bij mediamarkt dit weekend one x 16gb voor 388 inc verzending voor degene die er op het moment een willen! Alleen de webshop geloof ik
:?

Ik heb de 32gb voor € 399,- bij pdashop.nl, vorige week gekocht.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Xanion schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:38:
[...]

Oh my, adviseren ze dat mensen echt?? |:(
Ja zonder dollen... Ik had nog een screenshot gemaakt maar die heb ik helaas verwijderd.
Vervolgens kreeg ik te horen dat opsturen voor een reparatie geen zin had want het is een software probleem. Dus je moet gewoon lekker wachten als klant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
exi22 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:38:
[...]

Ja zonder dollen... Ik had nog een screenshot gemaakt maar die heb ik helaas verwijderd.
Vervolgens kreeg ik te horen dat opsturen voor een reparatie geen zin had want het is een software probleem. Dus je moet gewoon lekker wachten als klant!
Reactie van HTC over het WiFi probleem gesteld door Gorefest. Komt dus hopelijk snel een oplossing voor degene die problemen hebben met WiFi. Snap alleen niet als ze weten van het probleem en oorzaak ze niet vele sneller een fix verspreiden.
Gorefest in "[HTC One X] Jelly Bean update topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
MikeOO schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 08:18:
[...]

Reactie van HTC over het WiFi probleem gesteld door Gorefest. Komt dus hopelijk snel een oplossing voor degene die problemen hebben met WiFi. Snap alleen niet als ze weten van het probleem en oorzaak ze niet vele sneller een fix verspreiden.
Gorefest in "[HTC One X] Jelly Bean update topic"
Ik had het gelezen ja. Het zal wel gefixed worden in de nieuwe android update met sense 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik film eigenlijk nooit maar kwam er dit weekend achter dat de resultaten niet om te kijken zijn. het beeld stelt namelijk om de paar seconden opnieuw scherp. ik heb al bij instellingen gekeken, maar kan volgens mij niets veranderen wat scherpstellen betreft. hebben anderen hier ook last van?

oh, ik heb de one X, draai standaard rom, inclusief de laatste update (die mijn wifi heeft verneukt).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2013 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 23:37
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:52:
ik film eigenlijk nooit maar kwam er dit weekend achter dat de resultaten niet om te kijken zijn. het beeld stelt namelijk om de paar seconden opnieuw scherp. ik heb al bij instellingen gekeken, maar kan volgens mij niets veranderen wat scherpstellen betreft. hebben anderen hier ook last van?

oh, ik heb de one X, draai standaard rom, inclusief de laatste update (die mijn wifi heeft verneukt).
Alleen als ik begin met filmen, maar daarna niet meer.
Misschien dat je met je vingers het beeldscherm aanraakt en dan gaat focussen waar je vingers het scherm aanraken. Ik draai ook standaard rom + laatste update.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op zondag 31 maart 2013 @ 19:12:
[...]

Alleen als ik begin met filmen, maar daarna niet meer.
Misschien dat je met je vingers het beeldscherm aanraakt en dan gaat focussen waar je vingers het scherm aanraken. Ik draai ook standaard rom + laatste update.
ik raak het scherm niet aan, dat was ook wat ik in eerste instantie dacht namelijk.

tips zijn van harte welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:52:

Ik film regelmatig een stukje met one-x en dat is perfect scherp.
Heb je de lens al gecontroleerd op vettigheid van vingers of iets dergelijks? Het kan helpen om die even schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-06 09:27
Zo zeg, mijn moeders heeft sinds vandaag ook een One X. En ik heb hem al bijna een jaartje. Maar wat erg! Haar scherm is niet mooi wit maar vies wit, geel! bah :o En ten 2e dat scherm kan een hele stap helderder licht geven dat viel me ook op wow! slecht hoor HTC !!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob G
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-01 22:14
Sinds zo'n twee weken heb ik last van een onbekende notificatie op mijn One X. Hij geeft een een paar keer per dag een geluids notificatie (het lijken er zelfs twee), zonder verder een melding op de display te laten zien, en ik heb dus geen idee waarom dit signaal gegeven wordt.

Ik heb al een aantal apps verwijderd welke ik pas een korte tijd gebruik, maar de melding is tot dusverre nog niet verwenen. Herkent iemand dit probleem, en is hier een oplossing voor? Kan ik bijvoordbeeld ergens (of met behulpd van een app) zien welk programma de notificatie geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Rob G schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:38:
Sinds zo'n twee weken heb ik last van een onbekende notificatie op mijn One X. Hij geeft een een paar keer per dag een geluids notificatie (het lijken er zelfs twee), zonder verder een melding op de display te laten zien, en ik heb dus geen idee waarom dit signaal gegeven wordt.

Ik heb al een aantal apps verwijderd welke ik pas een korte tijd gebruik, maar de melding is tot dusverre nog niet verwenen. Herkent iemand dit probleem, en is hier een oplossing voor? Kan ik bijvoordbeeld ergens (of met behulpd van een app) zien welk programma de notificatie geeft?
Is het je mail? Als je mail op je pc bekijkt gaat de notificatie weg op je mobiel zonder er op te hebben gekeken.
Kijk je gelijk als er een geluid komt?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 18:51

bAdmuTs

mAzE

Rob G schreef op maandag 01 april 2013 @ 21:38:

Heb sinds een paar dagen ook een hox en die geeft ook een aantal keer per dag een geluids notificatie, bij mij is dat volgens mij de wifi die wel of geen verbinding maakt.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:36
Of een facebook update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb dat ook gehad, bij mij was NFC op de een of andere manier aangegaan.
Onder instellingen -> meer
Is dit te vinden. Wie weet is dit bij jullie ook het geval. Succes

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob G
Ik heb wat dingen gecheckt:
ik kijk direct na de geluidsmelding, het is geen mail waarvan de notificatie verdwijnt na het checken op mijn pc.
Ik kan geen link met Facebook vinden, de melding is er ook als er geen updates of wat dan ook zijn.
Mijn NFC staat nog gewoon uit.
Een link met wifi bereik kan ik ook niet vinden, de melding is er als ik vol bereik heb, en ook als ik geen wifi heb.
Ik heb de app addons detector geïnstalleerd, maar deze neemt registreert geen notificaties door apps wanneer ik de melding krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19

Thompson

Beeromaniac

Eerlijk toegeven, ik heb niet beide topics volledig doorgespit.
Maar zijn er mensen die ook het idee hebben dat het WiFi bereik erg slecht is? Bluetooth laatst ook even getest en dat is helemaal belabberd (BT speaker werkt op 1,5 meter al niet meer fatsoenlijk, met een Galaxy Ace en een iPhone 4S tot op 10+ meter zonder problemen)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Thompson schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:36:
Eerlijk toegeven, ik heb niet beide topics volledig doorgespit.
Maar zijn er mensen die ook het idee hebben dat het WiFi bereik erg slecht is? Bluetooth laatst ook even getest en dat is helemaal belabberd (BT speaker werkt op 1,5 meter al niet meer fatsoenlijk, met een Galaxy Ace en een iPhone 4S tot op 10+ meter zonder problemen)
Ligt aan de laatste update van HTC. Wordt als het goed is deze maand gefixed dmv een nieuwe update. Heb je daarnaast niet last van het bekende wifi probleem? Oftewel druk op de achterkant van het toetsel tussen de camera en de volumeknop en kijk of je bereik omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:03
Misschien hoort dit in het apps topic thuis maar ik heb het idee dat het specifiek HTC One X is omdat ik er nergens iets over kan vinden.

Ik probeer met tasker het Bluetooth media volume maximaal te zetten zogauw deze is gekoppeld met mijn autoradio. Maar wat ik ook probeer, ik krijg dit niet voor elkaar. Weet iemand welke volume setting binnen tasker ik moet hebben? Of zit er een bug in de One X dat dit niet mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Gisteren contact gehad met HTC. uiteraard sinds de laatste update ook het wifi probleem (antenne wel praktisch vol bereik maar geen verbinding).
hier wordt volgens 'Sanne' nog steeds aan gewerkt ;)

tevens even het bereik überhaupt besproken, dat is bij mij ronduit slecht te noemen. samsung heeft op dezelfde plek veel beter bereik. ipad idem.
door te drukken onder de camera wordt dit inderdaad (wat) beter. mn toestel wordt a.s. vrijdag opgehaald en ben ik max 2wk kwijt voor de reparatie..

nu wordt het toestel dan ook gereset en moet ik zelf voor een backup zorgen..

- contacts/kalender staan natuurlijk al in gmail account
- foto's en media in dropbox

is het niet mogelijk om een complete backup te maken van alle apps en instellingen? zodat ik met 1 druk op de knop weer alles terug kan zetten als ik mn toestel weer heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:03
Fried schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:33:
is het niet mogelijk om een complete backup te maken van alle apps en instellingen? zodat ik met 1 druk op de knop weer alles terug kan zetten als ik mn toestel weer heb?
Ja, dat is mogelijk met de app Carbon - App Sync and Backup en je smsjes kun je backuppen met SMS Backup & Restore

[ Voor 7% gewijzigd door renem op 03-04-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CristianSchriev schreef op maandag 01 april 2013 @ 20:53:
Zo zeg, mijn moeders heeft sinds vandaag ook een One X. En ik heb hem al bijna een jaartje.
Maar wat erg! Haar scherm is niet mooi wit maar vies wit, geel! bah :o En ten 2e dat scherm
kan een hele stap helderder licht geven dat viel me ook op wow! slecht hoor HTC !!!!!
Kwestie van ander paneel: [HTC One X] Welk type scherm heb jij?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op maandag 01 april 2013 @ 13:14:
[...]

Ik film regelmatig een stukje met one-x en dat is perfect scherp.
Heb je de lens al gecontroleerd op vettigheid van vingers of iets dergelijks? Het kan helpen om die even schoon te maken.
Dit zou het zomaar eens kunnen zijn, ga het vanavond even proberen en laat het je weten. Wie weet heb ik wel een enorme kras op dat lensschermpje en komt het daardoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob G
Even terugkomend op de onbekende notificatie;
Gisteren heb ik mijn one X weg mogen brengen omdat hij vast liep, twee keer in de bootloader eindigde en uiteindelijk helemaal niet meer door wilde starten.
Wellicht dat het een wat met het ander te maken had, ik hoop nu in ieder geval dat ik hem relatief snel, en zonder die notificaties weer terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
En doei HTC One X!

Vandaag voor de vierde keer opsturen voor problemen. Artifacts gehad (kapot moederbord), wifi probleem gehad, gele vlekken in het scherm gehad en nu blijkt de speaker niet meer te werken. Hij wordt opgehaald en ik ga een andere telefoon halen, een Sony ofzo...

Heb ik nou echt zo'n rampentoestel of is de kwaliteit van de One X gewoon niet zo goed.... een nieuwe one x vragen was geen optie, want dan zou ik 3 keer hetzelfde probleem moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_E
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:23
Fried schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:33:
Gisteren contact gehad met HTC. uiteraard sinds de laatste update ook het wifi probleem (antenne wel praktisch vol bereik maar geen verbinding).
hier wordt volgens 'Sanne' nog steeds aan gewerkt ;)

tevens even het bereik überhaupt besproken, dat is bij mij ronduit slecht te noemen. samsung heeft op dezelfde plek veel beter bereik. ipad idem.
door te drukken onder de camera wordt dit inderdaad (wat) beter. mn toestel wordt a.s. vrijdag opgehaald en ben ik max 2wk kwijt voor de reparatie..

nu wordt het toestel dan ook gereset en moet ik zelf voor een backup zorgen..

- contacts/kalender staan natuurlijk al in gmail account
- foto's en media in dropbox

Ik heb voor een paar weken terug mijn One X ook ter reparatie moeten aanbieden, ze kwamen heb netjes ophalen en had hem binnen een week weer terug. Ik heb alleen mijn contacten, sms, fot's en whatsapp berichten gebackupped, zover is weet is er geen 1 button backup optie :(.

Reparatie is trouwens naar tevredenheid uitgevoerd :). Verder heb ik trouwens geen problemen met mijn One X, maar hoorde wel dat het gerucht ging dat hij een update krijgt naar Android 4.2 en Sense 5?

[ Voor 5% gewijzigd door Jurgen_E op 04-04-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja in juni komt er als het goed is een update voor Sense 5 en Android 4.2.
Er komt binnenkort ook een update die de camera verbetert, iets met ISO waardes ofzo, staat op de tweakers homepage tussen de nieuwsberichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_E
Het bericht over de update van de camera heb ik gezien op tweakers, maar zag niets over de update van Android 4.2 staan, vandaar ook de vraagteken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Jurgen_E schreef op donderdag 04 april 2013 @ 18:39:
Het bericht over de update van de camera heb ik gezien op tweakers, maar zag niets over de update van Android 4.2 staan, vandaar ook de vraagteken :)
Is alweer een paar weken geleden dat dat uitkwam.
http://www.gsmpedia.nl/ht...-android-4-2-2-en-sense-5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen_E
Volgens het bericht is het op 1 april 2013 door Joey gepubliceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 15:07
Duurt jammer genoeg nog zo lang... zelfs de 4.1.2 is er nog niet eens, terwijl de Samsung Galaxy SII hem wel al heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pekelveld
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:55
Boyd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:05:
Ok, ik heb een flink baalmomentje met m'n 2 maanden oude HTC One X.

Sinds vandaag begon hij artifacts te vertonen bij het aanzetten van het scherm, wat in de loop van de dag eigenlijk steeds erger werd. Soms schiet hij terug naar een soort 16bits modus, meestal zit het scherm te springen, knipperen en staat alles door elkaar heen.

Ik heb 1 filmpje kunnen vinden met iemand die EXACT hetzelfde probleem heeft. Hij heeft de problemen met artifacts, 16bit kleuren en groene pixels ook, maar ook niet altijd zoals ik. 1 keer in de 5 keer aanzetten geeft de problemen (ongeveer).

Doorspoelen naar 2:35 voor het effect.

[video]

Het grootste probleem wat ik hiervan zie, is dat je niet binnen een weekje je telefoon terug hebt, maar dat het echt weken duurt bij iedereen en zelfs uiteindelijk een nieuw toestel ervoor terug komt. Zo te zien ben ik hier ook de eerste die dit probleem heeft? Zo niet: dan hoor ik het graag.. :(
Een oud bericht, maar inmiddels heeft mijn vriendin exact hetzelfde probleem. Daarnaast lijken er ook wifi-problemen op te treden. Het toestel is gekocht via GSMwijzer.nl (juli 2012) met een T-mobile contract. Ik heb net even contact gehad met T-mobile, maar die zeggen dat ik het met GSMwijzer moet regelen. Daar op de website tref ik een directe doorverwijzing naar HTC aan. Vanavond maar eens even een belletje naar HTC om te kijken wat er zoal mogelijk is, maar ik gok op een compleet nieuwe (vervangende) telefoon.

Hebben anderen de reparatie ook direct via HTC geregeld? Of liep het in plaats daarvan vaak via de provider/verkoper? Ik vind het (voor mijn gevoel) zelf een beetje raar dat GSMwijzer (als ik de site juist interpreteer) zich volledig niet met de situatie "bemoeit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:20
joost.peeters schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:47:
[...]

Een oud bericht, maar inmiddels heeft mijn vriendin exact hetzelfde probleem. Daarnaast lijken er ook wifi-problemen op te treden. Het toestel is gekocht via GSMwijzer.nl (juli 2012) met een T-mobile contract. Ik heb net even contact gehad met T-mobile, maar die zeggen dat ik het met GSMwijzer moet regelen. Daar op de website tref ik een directe doorverwijzing naar HTC aan. Vanavond maar eens even een belletje naar HTC om te kijken wat er zoal mogelijk is, maar ik gok op een compleet nieuwe (vervangende) telefoon.

Hebben anderen de reparatie ook direct via HTC geregeld? Of liep het in plaats daarvan vaak via de provider/verkoper? Ik vind het (voor mijn gevoel) zelf een beetje raar dat GSMwijzer (als ik de site juist interpreteer) zich volledig niet met de situatie "bemoeit".
Moederbord wordt vervangen, dus een compleet nieuw toestel krijg je niet. Het liep via mij via m'n provider, maar via HTC zal het niet een andere reparatie worden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
joost.peeters schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 10:47:
[...]

Kan je gewoon aanmelden bij HTC. Denk zelf dat je hem dan sneller terug hebt dan dat je hem eerst naar je provider moet opsturen. HTC laat het toestel netjes bij je thuis ophalen.

Info hierover kun je in het speciale topic vinden
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Even een koelkastje verplaatsen op me werk :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/106ek5j.jpg

Even kijken hoe we dit gaan regelen met reparatie. :?

[ Voor 15% gewijzigd door ralph0603 op 06-04-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Heb al enige tijd een probleem met mijn One X en ik kom er eerlijk gezegd niet meer uit.
De accu is na een kleine 5 uur al leeg, ik heb de meest voor de hand liggende dingen zoals het opnieuw installeren, de helderheid aanpassen en sommige apps deïnstalleren al geprobeerd maar ik kan maar geen oplossing vinden. Alles werkt maar tijdelijk. Vanochtend op het werk heb ik een tweetal screenshots gemaakt die het probleem wat moeten verduidelijken. Android Versie is 4.1.1. Zou iemand mij een tip kunnen geven hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/2rww9ro.png

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/vq1dox.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakani-cihan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 18:28:
Beste Tweakers,

Heb al enige tijd een probleem met mijn One X en ik kom er eerlijk gezegd niet meer uit.
De accu is na een kleine 5 uur al leeg, ik heb de meest voor de hand liggende dingen zoals het opnieuw installeren, de helderheid aanpassen en sommige apps deïnstalleren al geprobeerd maar ik kan maar geen oplossing vinden. Alles werkt maar tijdelijk. Vanochtend op het werk heb ik een tweetal screenshots gemaakt die het probleem wat moeten verduidelijken. Android Versie is 4.1.1. Zou iemand mij een tip kunnen geven hoe ik dit zou kunnen oplossen?

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik kan wel een hint geven om het deels te verhelpen. Op de tweede afbeelding zie je dat mediaserver best veel energie opvreet. Dit is eigenlijk niet normaal. Dit probleem heb ik ook gehad. Mediaserver is voor zover ik het goed heb begrepen media scanner die alle mp3's en video's opzoekt. Als er foutieve mp3 bestanden zijn blijft ie op de achtergrond werken, doordat ie vastblijft bij die mp3 bestand en wakelocks veroorzaakt. De oplossing is om alle muziekbestanden van je telefoon af halen en te scannen op foutieve mp3's en vervolgens weer terug te zetten. Hiervoor een link:http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1717237.
Er is nog een soort "oplossing". Als je een een bestand met naam ".nomedia" in map zet met mediabestanden dan slaat android die map over om te scannen voor media files. Maar dan kan je ook geen gebruik maken van alle liedjes op je mediaspeler uit de betreffende map.
Daarnaast lijkt mij die 5 uur accuduur alsnog veels te weinig, tenzij jij je one x extensief gebruikt. Het zou handig zijn als je ook je screenon tijd bij had gezet. ( Een app hiervoor is Gsam battery monitor. Helaas kan je het zelf niet meer terug vinden in de instellingen voorzover ik het weet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Bij mij verbruikt "Google zoeken" erg veel accu. Mijn accu is ook erg snel leeg.
Binnen 40m was er al 20% van de accu af. Met slechts een klein beetje internet, maar 30% van Google zoeken?
Kan ik dit gewoon weg gooien of uitschakelen ?

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 13:39

avotar

P0werd by Black Coffee

Hoe staat het met je synchronisaties? Kijkend naar het bereik op je screenprint. Als je veel synchroniseert met waardeloos bereik, kost je dat 'eul veul batterij.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
shameblaster schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 22:21:
Bij mij verbruikt "Google zoeken" erg veel accu. Mijn accu is ook erg snel leeg.
Binnen 40m was er al 20% van de accu af. Met slechts een klein beetje internet, maar 30% van Google zoeken?
Kan ik dit gewoon weg gooien of uitschakelen ?
Je kan hem gewoon uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een update op de reactie van hakani-chihan,

Ik heb gedownload wat je vertelde, en hiervan een screenshot gemaakt. De media bestanden weet ik niet wat ik daarmee moet doen omdat ik al tijden Spotify Premium gebruik.

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/jfvtc6.png

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2a7dks6.png

Edit: @ Avotar, Synchronisaties doe ik zo min mogelijk. Op de dag van de screenshot was ik op het werk dat ligt tussen de grens van Nederland/België. De verbinding daar valt iedere 10/15 min weg. Maar hetzelfde verhaal is met een normale schooldag. Tijdens 2 uur reizen van huis naar school muziek luisteren tijdens het slapen. Op school aangekomen is de One X al gemiddeld 79% terwijl het scherm hooguit 5 minuten is aan geweest. Spotify Premium (in de offline modus) staat toch helemaal niet bekend als zo'n accu-killer?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2013 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

ralph0603 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:25:
Even een koelkastje verplaatsen op me werk :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

[afbeelding]

auw :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Touch screen en alles werkt nog gewoon, het is "gelukkig" alleen de glasplaat. Maar zal alsnog wel 200+ euro gaan kosten ben ik bang :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakani-cihan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-04-2022
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:23:
Even een update op de reactie van hakani-chihan,

Ik heb gedownload wat je vertelde, en hiervan een screenshot gemaakt. De media bestanden weet ik niet wat ik daarmee moet doen omdat ik al tijden Spotify Premium gebruik.

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit: @ Avotar, Synchronisaties doe ik zo min mogelijk. Op de dag van de screenshot was ik op het werk dat ligt tussen de grens van Nederland/België. De verbinding daar valt iedere 10/15 min weg. Maar hetzelfde verhaal is met een normale schooldag. Tijdens 2 uur reizen van huis naar school muziek luisteren tijdens het slapen. Op school aangekomen is de One X al gemiddeld 79% terwijl het scherm hooguit 5 minuten is aan geweest. Spotify Premium (in de offline modus) staat toch helemaal niet bekend als zo'n accu-killer?
Ten eerste als je kijkt naar de verbruik van het scherm en hoelang die aanstond vind ik dat toch wel een behoorlijke prestatie. Voor zover ik weet is een normaal screen on tijd rond 2,5-3 uur en verbruikt ie toch wel 25-35% van de batterij (schatting). Als voorbeeld kan ik mijn verbruik van vandaag laten zien:
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/iy3n7m.png
Maar bij jou heeft de scherm maar een luttele 2 procent verbruikt ondanks dat ie een uur aangestaan heeft. Toch wel bijzonder.

Als ik terugkom op het probleem is het beste om eerst met zekerheid te constateren of de door mij aangedragen reden daadwerkelijk bij jou ook de boosdoener is. Hiervoor is het best om als de batterij bijna leeg is te kijken naar de app Gsam battery monitor. Als je klikt op "apps" (zichtbaar in jouw onderste plaatje) welke 97,8% verbruikt krijg je een waslijst van welke app hoeveel verbruikt. Als je daartussen "*wakelock* mediaserver" tegenkomt met een hoge percentage (normaal zou iets van 5% zijn) dan is dat (de mediabestanden) hoogstwaarschinlijk de reden.

Bij mij was dat daadwerkelijk het probleem en heb dit met zekerheid vast gesteld door een (lege) bestand aan te maken met naam ".nomedia" in de map met mijn muziek. Vervolgens is mijn accuduur duidelijk op vooruit gegaan. Maar ik had in de mediaplayers geen beschikking over de mp3's in die map. Nu ga ik zelf ook effe mijn mp3's scannen op corrupte bestanden en enkel de goede weer terug te zetten op mijn One X.

(Ik was dus zelf nog niet helemaal klaar met mijn eigen probleem enkel met het vaststellen, maar dacht dat anderen jou niet zo gemakkelijk de reden zou kunnen aangeven. Ik heb namelijk zelf ook eerst flink moeten uitzoeken wat bij mij de random grote drops in batterij veroorzaakte. Vandaar ook het link naar het forum waar het betreffende probleem werd behandeld.)

Nu loop ik vooruit met de veronderstelling dat mediaserver daadwerkelijk het probleem is.
De mediabestanden van jou zijn voornamelijk gedownload via spotify en zouden naar mijn veronderstelling niet corrupt moeten zijn. Maar ik kan me voorstellen dat tijdens het downloadproces een annulering of onderbreking al een corrupte mp3 opleveren. Als dat niet het geval is dan moet je van elders een mediabestand vandaan gehaald welke corrupt is. Deze kan je scannen en repareren met MP3val. Ik ben er zelf mee bezig en heeft flink wat corrupte mp3's gevonden tot zover. Scannen van de bestanden is mij enkel gelukt vanaf de mijn laptop, dus je moet wel eerst alles kopieren naar je pc/laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
ralph0603 schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:38:
[...]

Touch screen en alles werkt nog gewoon, het is "gelukkig" alleen de glasplaat. Maar zal alsnog wel 200+ euro gaan kosten ben ik bang :F
Als je handig bent kun je het zelf proberen dan vallen de kosten erg mee.Dan ben je rond de 55 euro kwijt.
http://www.mobilesupplies...display-glas-p-13914.html
of
http://www.mytrendyphone.nl/shop/htc-one-x-199476c1.html

Ken de winkels verder niet qua reputatie dus puur als voorbeeld.

Waarschijnlijk nog wel goedkoper te vinden via ebay.

Hoe je hem moet openen.
YouTube: HTC One X Screen Repair Directions | DirectFix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Ik heb mijn HOX nu een week. Ben er zeer tevreden over, zeker over de snelheid van de UI. Maar ik heb nog nooit zoveel notificaties en oproepen gemist omdat het volume bedroevend laag is. Als ie naast me ligt is het geen probleem. Maar in mijn broekzak kan ik 'm net zo goed op "stil" zetten, want ik hoor toch niks. (Nee, heb geen hoorapparaat nodig en de volumes zijn op max ingesteld :) ).

De gaatjes (aan de achterkant) zijn niet verstopt. Heb met een tandenborstel geprobeerd of ik meer volume kon krijgen, maar helaas. Ik vraag me af of dit onder garantie valt. Want ik ga zo niet lang met dit toestel verder als het niet verbetert...

EDIT: even gebeld met HTC klantenservice. Probleem is ontstaan bij laatste SW update en wordt in de volgende update enigzins aangepast. Helaas geen ETA voor de update... Ik heb tijdelijk mijn volume met een app verhoogd. Daarmee is de situatie als iets verbeterd.

[ Voor 17% gewijzigd door pvtonger op 08-04-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
pvtonger schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:19:
Ik heb mijn HOX nu een week. Ben er zeer tevreden over, zeker over de snelheid van de UI. Maar ik heb nog nooit zoveel notificaties en oproepen gemist omdat het volume bedroevend laag is. Als ie naast me ligt is het geen probleem. Maar in mijn broekzak kan ik 'm net zo goed op "stil" zetten, want ik hoor toch niks. (Nee, heb geen hoorapparaat nodig en de volumes zijn op max ingesteld :) ).

De gaatjes (aan de achterkant) zijn niet verstopt. Heb met een tandenborstel geprobeerd of ik meer volume kon krijgen, maar helaas. Ik vraag me af of dit onder garantie valt. Want ik ga zo niet lang met dit toestel verder als het niet verbetert...

EDIT: even gebeld met HTC klantenservice. Probleem is ontstaan bij laatste SW update en wordt in de volgende update enigzins aangepast. Helaas geen ETA voor de update... Ik heb tijdelijk mijn volume met een app verhoogd. Daarmee is de situatie als iets verbeterd.
Ik heb het zelfde helaas. Een tandenborstel of compressor biedt geen soelaas bij mij. Welke app gebruik jij om je volume te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Mauritsvdb schreef op maandag 08 april 2013 @ 16:12:
Ik heb het zelfde helaas. Een tandenborstel of compressor biedt geen soelaas bij mij. Welke app gebruik jij om je volume te verhogen?
Ik gebruikte in eerste instantie Volume Boost, maar die spamt je helemaal gek. Nu gebruik ik Speaker Boost. Deze lijkt het minder goed te doen dan Volume Boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Monk
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-09 20:56
ralph0603 schreef op zondag 07 april 2013 @ 14:38:
[...]

de telefoon turken (In Groningen) doen dit voor 60 euro! En ze doen het ook snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
Mr.Monk schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:52:
[...]

de telefoon turken (In Groningen) doen dit voor 60 euro! En ze doen het ook snel :D
Dé Turk van Leeuwarden vroeg er €220,- voor ;o.
pvtonger schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:40:
[...]Ik gebruikte in eerste instantie Volume Boost, maar die spamt je helemaal gek. Nu gebruik ik Speaker Boost. Deze lijkt het minder goed te doen dan Volume Boost.
Zal ik die eens proberen! Krijg hopelijk wat meer power uit m'n hox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 18:59

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

pvtonger schreef op maandag 08 april 2013 @ 10:19:

Heb dit al lange tijd.
2x de speaker laten vervangen, maar heeft niet geholpen.
Nu weet ik dus dat het aan de software ligt. Raar dat het bij sommige mensen dus is.

Maar als iemand nog een app weet die de volume boost...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 18:56
ralph0603 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:25:

[afbeelding]

Dan heb ik vorige week donderdag meer geluk gehad. Vraag me niet hoe maar het was mij gelukt om mijn HOX tussen de deur van een auto te laten vallen terwijl ik de deur dicht gooide. Gelukkig heeft het toestel hieraan geen blijvende schade overgehouden. Na het incident had ik een aantal duidelijke gele vlekken in het scherm maar deze zijn na een aantal dagen helemaal weggetrokken. Wat mijn geluk was dat ik er een melkco flipcover omheen had zitten die het grootste gedeelte van de klap heeft opgevangen. Die is er dan ook niet geheel ongeschonden uit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

westergas

rikkie_pc

Mijn One X is gisteren plat op het scherm gevallen. Digitizer is sowiezo kapot |:( maar is er een manier om te zien of het LCD onbeschadigd is, zonder het toestel uit elkaar te halen? Ziet er verder nog wel o.k. uit en alles werkt gewoon.

Iemand ook toevallig nog een goede tip voor een digitiser? Er is aardig wat aanbod en het is moeilijk te beoordelen welke goed is van kwaliteit.

Edit: Nevermind. deze besteld. Ben benieuwed of het allemaal lukt 8)

[ Voor 23% gewijzigd door westergas op 10-04-2013 11:11 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

westergas schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:15:
Mijn One X is gisteren plat op het scherm gevallen. Digitizer is sowiezo kapot |:( maar is er een manier om te zien of het LCD onbeschadigd is, zonder het toestel uit elkaar te halen? Ziet er verder nog wel o.k. uit en alles werkt gewoon.

Iemand ook toevallig nog een goede tip voor een digitiser? Er is aardig wat aanbod en het is moeilijk te beoordelen welke goed is van kwaliteit.

Sterkte met het vervangen, en psssssst YouTube: HTC One X Touch Screen Glass Digitizer & LCD Display Repair Replacement Guide

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Thanx voor de tip maar ik ga alleen de digitizer vervangen, zonder het LCD. Dat is de hardcore to the bone reparatie namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Als ik een email ontvang via "Mail", dan krijg ik 3x het geluidje en trilt de HOX 3x. Maar de ene keer is het 2x en de andere keer weer 3x. Hoe kan dit? Ik heb dit eigenlijk al 1 jaar zo, maar wil het toch een keer uitschakelen. Heb al een Harde Reset gedaan, blablabla, Stock Android 4.1 geen ROMS of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Laat even weten hoe en of dit een beetje werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, vanaf gisteren zou facebook home beschikbaar moeten zijn met de one x als ik het goed heb. Maar in de play store staat dat ie niet compatibel is met mijn one x. Ik ben wel benieuwd naar home, zijn er hier al mensen die deze app wel op hun one x hebben staan?

Google Play: Facebook Home

edit: het lijkt te maken te hebben met de regio (het land dus) waar ik woon. Ben benieuwd of de app binnenkort ook hier beschikbaar zal zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 10:06:
Hallo allemaal, vanaf gisteren zou facebook home beschikbaar moeten zijn met de one x als ik het goed heb. Maar in de play store staat dat ie niet compatibel is met mijn one x. Ik ben wel benieuwd naar home, zijn er hier al mensen die deze app wel op hun one x hebben staan?

Google Play: Facebook Home

edit: het lijkt te maken te hebben met de regio (het land dus) waar ik woon. Ben benieuwd of de app binnenkort ook hier beschikbaar zal zijn.
Nee ik kan het ook nog niet installeren, krijg hetzelfde als jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe FB app werkt hier gewoon, heb me er nog niet echt in verdiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, chat heads (waar het mij om gaat) zit ook in de update van messenger :) Dus geen klachten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:54
Nou, hier ook maar eens wat posten,
nu ondertussen 3maanden mn hox, maareh, wat een rukding.

In t begin sta je te kijken van de snelheid etc, maae naderhand gaat t tegenvallen, werktie net zo vlot als mmn Z.

ik heb denk ik een maandagochtendmodelletje,
wifiprobleem, bt hapert. Gefixt met papiertje. Nouja, gefixt.... tijdelijk...

sinds vanmiddag out of the blue, het koptelefoon icoontje wat ineens in mn scherm staat en er voor zorgt dat ik niet meer normaal kan bellen en gebeld worden, zonder m op bijv luidspreker te zetten.
Nooit gebruik gemaakt van de oortjes :p
zojuist uit t seal gehaald en in de jackplug zitten rammen in de hoop dat t weg gaat...
niet dus.
strax maar weer eens resetten..
zucht.

htc heeft t wat dat betreft niet zo goed gedaan in mijn ogen.

sterker nog, mn vriendin heeft de witte uitvoering en daar klopt allles aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
KaWaReZ schreef op maandag 15 april 2013 @ 23:09:
Nou, hier ook maar eens wat posten,
nu ondertussen 3maanden mn hox, maareh, wat een rukding.

In t begin sta je te kijken van de snelheid etc, maae naderhand gaat t tegenvallen, werktie net zo vlot als mmn Z.

ik heb denk ik een maandagochtendmodelletje,
wifiprobleem, bt hapert. Gefixt met papiertje. Nouja, gefixt.... tijdelijk...

sinds vanmiddag out of the blue, het koptelefoon icoontje wat ineens in mn scherm staat en er voor zorgt dat ik niet meer normaal kan bellen en gebeld worden, zonder m op bijv luidspreker te zetten.
Nooit gebruik gemaakt van de oortjes :p
zojuist uit t seal gehaald en in de jackplug zitten rammen in de hoop dat t weg gaat...
niet dus.
strax maar weer eens resetten..
zucht.

htc heeft t wat dat betreft niet zo goed gedaan in mijn ogen.

sterker nog, mn vriendin heeft de witte uitvoering en daar klopt allles aan...
Laatste 2 regels staan erg haaks op elkaar >:)

Ik zou contact opnemen met HTC als je na een reset nog steeds de problemen hebt. Gemiddeld heb je hem met 5 werkdagen terug en zijn je problemen mogelijk verholpen. Het is zeker niet hoe hij hoort te werken.

Meer kun je niet doen. Als je het niet laat fixen dan zul je er mee moeten leren leven. En paar dagen je toestel kwijt is minder erg uiteindelijk dan een toestel wat kuren blijft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Mijn One X is gisteren plat op het scherm gevallen. Digitizer is sowiezo kapot |:(

deze besteld. Ben benieuwed of het allemaal lukt 8)
Net geprobeert te vervangen...zware fail :'(

Waarschijnlijk met het los wrikken van de digitizer van de LCD het LCD beschadigd want die doet nu niets meer. Zitten ook barten in terwijl ik redelijk voorzichtig was. Zit te twijfelen of ik nou ook nog een nieuw LCD zal bestellen. Straks vervang ik die en blijkt dat er nog iets anders stuk is...dilemma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 02:59

ppFreddy

gewoon Frederik

Eerste keer dat ik in dit topic post denk ik. Heb mijn One X intussen een jaar. Ben er zeer tevreden van, hoewel ik wel al vanaf het begin een geel vlekje heb, maar dat zit volledig in de linkeronderhoek, dus is voor mij geen probleem.
Bovendien heb ik al lang 'last' van de wifi bug (ontvangst wordt beter bij duwen tussen power en volumeknop) maar dat is ook nooit echt een probleem geweest omdat ik thuis toch niet zo ver van de wifi antenne zit

Nu is er echter een ander probleem, wat me wel enorm dwars zit. Het gebeurt steeds vaker dat het scherm random aanrakingen registreert zonder dat ik de telefoon aanraak. Wat zeer raar is, is dat die "aanrakingen" allemaal op dezelfde hoogte zijn, maar wel op een redelijk willekeurige breedte in het scherm. Als ik bvb calculator open ramt de telefoon in een seconde het scherm vol met "3333-22-111----33333333112-" enz. Tijdens typen van berichten of mails is het ook enorm irritant dat het ding plots "qqmmmsdfkjkmmm" begint te typen :p

Ik vrees dus dat ik de telefoon binnenkort zal moeten opsturen, misschien fixen ze alles tegelijk dan :p Aan de andere kant was er verder echt niks aan te merken op de telefoon, dus ik ben wel een beetje bang dat ik een "slechtere" telefoon terugkrijg dan ik opstuur...

Iemand een idee hoe snel de HTC hersteldienst werkt?

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
ppFreddy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:19:
Eerste keer dat ik in dit topic post denk ik. Heb mijn One X intussen een jaar. Ben er zeer tevreden van, hoewel ik wel al vanaf het begin een geel vlekje heb, maar dat zit volledig in de linkeronderhoek, dus is voor mij geen probleem.
Bovendien heb ik al lang 'last' van de wifi bug (ontvangst wordt beter bij duwen tussen power en volumeknop) maar dat is ook nooit echt een probleem geweest omdat ik thuis toch niet zo ver van de wifi antenne zit

Nu is er echter een ander probleem, wat me wel enorm dwars zit. Het gebeurt steeds vaker dat het scherm random aanrakingen registreert zonder dat ik de telefoon aanraak. Wat zeer raar is, is dat die "aanrakingen" allemaal op dezelfde hoogte zijn, maar wel op een redelijk willekeurige breedte in het scherm. Als ik bvb calculator open ramt de telefoon in een seconde het scherm vol met "3333-22-111----33333333112-" enz. Tijdens typen van berichten of mails is het ook enorm irritant dat het ding plots "qqmmmsdfkjkmmm" begint te typen :p

Ik vrees dus dat ik de telefoon binnenkort zal moeten opsturen, misschien fixen ze alles tegelijk dan :p Aan de andere kant was er verder echt niks aan te merken op de telefoon, dus ik ben wel een beetje bang dat ik een "slechtere" telefoon terugkrijg dan ik opstuur...

Iemand een idee hoe snel de HTC hersteldienst werkt?
Ja laat gelijk alles na kijken en repareren, is wel zo handig ;).
Je moet gewoon ff met HTC bellen of chatten en dan plannen hun een datum in wanneer je toestel kan worden opgehaald. Je kan zelf de dag en tijd aangeven. Er komt dan een koerier aan de deur die je toestel komt ophalen in een bubbeltjesenvelop. Je moet alleen de "ticket" uitprinten en meegeven aan de koerier. De ticket krijg je als je een afspraak hebt gemaakt.
Je krijgt ook een track and trace nummer, en kan kijken wat de status van je toestel is. Bij mij duurde het 6 dagen, had hem op vrijdag op laten halen en op donderdag weer terug (wifi bug).
Dus het gaat vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

westergas schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:27:
[...]

Net geprobeert te vervangen...zware fail :'(

Waarschijnlijk met het los wrikken van de digitizer van de LCD het LCD beschadigd want die doet nu niets meer. Zitten ook barten in terwijl ik redelijk voorzichtig was. Zit te twijfelen of ik nou ook nog een nieuw LCD zal bestellen. Straks vervang ik die en blijkt dat er nog iets anders stuk is...dilemma...
Heb te horen gekregen dat het voor mij verzekerd wordt, dus ik laat hem gewoon repareren via HTC /3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Laatst online: 08:32
ralph0603 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:43:
[...]

Heb te horen gekregen dat het voor mij verzekerd wordt, dus ik laat hem gewoon repareren via HTC /3
Da's luxe. Verzekerd zijn voor zelf 'slopen' van je toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

ralph0603 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 23:43:
[...]

Wat voor verzekering is dat dan? En bij welke maatschappij? En heb je eerlijk gezecht wat er is gebeurd?
Dan neem ik zeker ook zo'n verzekering :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JM83
  • Laatst online: 11-09 17:33
Verwijderd schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:35:
ook zelfde probleem op de one x met steeds opnieuw te moeten kiezen van welke agenda, terwijl op mijn andere HTC one x dit goed blijft staan, als je één keer een nieuwe afspraak hebt gemaakt met de juiste agenda.
Hoe kan dit toch? Ik heb al uren gezocht of ik iets over het hoofd zie maar ik kan niets vinden. Zelfs met beide telefoons naast elkaar alle instellingen gecontroleerd.
Heeft iemand hier inmiddels al een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 21:34
pfff, ben nu al een paar uur bezig met de one x aan de pc te hangen, maar heb hetzelfde probleem als ieder ander lijkt het wel..

Htc sync manager vindt hem niet of geeft foutcode 30005 of zegt device locked..

Het lullige is dan wel dat ik hem wel als ''draagbaar apparaat'' te zien krijg en op het moment dat ik daar dan op klik in deze computer krijg ik ook even mijn mappenstructuur te zien zoals die bij mijn desire op de sd kaart te zien was.

Echter zodra htc sync opstart kan ik niet meer klikken en is het draagbaar apparaat ook niet meer zichtbaar.

Verwijderen van htc sync alleen zorgt ervoor dat hij niet eens meer als draagbaar apparaat te zien is...

Ik dacht dat MTP, ervoor zorgde dat je juist geen problemen meer zou moeten hebben met allerlei applicaties e.d. Echter kan ik nu helemaal niets.. Hij installeert de mtp driver niet eens, En usb debugging is niet uit te zetten..

Heel veel lurken, heel weinig posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Speeddragon schreef op donderdag 18 april 2013 @ 01:30:
pfff, ben nu al een paar uur bezig met de one x aan de pc te hangen, maar heb hetzelfde probleem als ieder ander lijkt het wel..

Htc sync manager vindt hem niet of geeft foutcode 30005 of zegt device locked..

Het lullige is dan wel dat ik hem wel als ''draagbaar apparaat'' te zien krijg en op het moment dat ik daar dan op klik in deze computer krijg ik ook even mijn mappenstructuur te zien zoals die bij mijn desire op de sd kaart te zien was.

Echter zodra htc sync opstart kan ik niet meer klikken en is het draagbaar apparaat ook niet meer zichtbaar.

Verwijderen van htc sync alleen zorgt ervoor dat hij niet eens meer als draagbaar apparaat te zien is...

Ik dacht dat MTP, ervoor zorgde dat je juist geen problemen meer zou moeten hebben met allerlei applicaties e.d. Echter kan ik nu helemaal niets.. Hij installeert de mtp driver niet eens, En usb debugging is niet uit te zetten..
Probeer het eens op een andere PC. Waarschijnlijk dat het toch daar aan ligt. Werkt hier prima onder Windows 8.

Probeer dit eens om USB debugging uit te zetten
when you connect htc and sync say error, let him bee connected and go to options>>developer options>>and uncheck usb debugging then again check an that will solve problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boemboem schreef op woensdag 17 april 2013 @ 20:38:
Heeft iemand hier inmiddels al een oplossing voor?
Dat is al een hele tijd een feit, ligt aan Jellybean, helaas nog geen fix voor vanuit HTC :/

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik heb sinds een week dat mijn HOX af en toe boven de 50 graden komt.(gemeten met batery widget) Gebruik de originele flipcase. Normaal is hij altijd zo rond de 35 graden.
In taakbeheer lopen niet abnormaal veel processen o.i.d.

Ik weet dat de tegra 3 een aardig heethoofdje is, maar waar houdt het op? Had altijd een temperatuurmelding staan op 50 graden en kwam er nooit boven. Nu ongeveer 1x per dag bij een beetje internetten :S

Edit; lees dat de telefoon zichzelf uitschakelt als hij te warm is, weet iemand bij welke temperatuur dat is?
Overigens stoor ik me niet aan de warmte, ben alleen bezorgt om mijn niet vervangbare accu :9

[ Voor 19% gewijzigd door Jasperv6 op 18-04-2013 13:59 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>