Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de speaker aan de achterkant van de telefoon steeds zachter wordt, meer mensen dit opgevallen ? Telefoon zit nooit in een hoesje trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
brilsmurfffje schreef op donderdag 18 april 2013 @ 14:22:
Ik heb de laatste tijd het gevoel dat de speaker aan de achterkant van de telefoon steeds zachter wordt, meer mensen dit opgevallen ? Telefoon zit nooit in een hoesje trouwens
Tandenborstel :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
ppFreddy schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:19:

Iemand een idee hoe snel de HTC hersteldienst werkt?
bij me voor de wifi bug de vrijdag komen ophalen en dinsdag middag geleverd

er is ook lopende topic op tweakers ivm dynafic en htc one x reparatie

Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

succes ! lees zekers mijn topic daarin eens, van het bijgestoken papiertje met welke problemen enzo, tzijn de kleine dingen die de kans op verkeerd aflopen verkleinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:21
Jasperv6 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:51:
Ik heb sinds een week dat mijn HOX af en toe boven de 50 graden komt.(gemeten met batery widget) Gebruik de originele flipcase. Normaal is hij altijd zo rond de 35 graden.
In taakbeheer lopen niet abnormaal veel processen o.i.d.

Ik weet dat de tegra 3 een aardig heethoofdje is, maar waar houdt het op? Had altijd een temperatuurmelding staan op 50 graden en kwam er nooit boven. Nu ongeveer 1x per dag bij een beetje internetten :S

Edit; lees dat de telefoon zichzelf uitschakelt als hij te warm is, weet iemand bij welke temperatuur dat is?
Overigens stoor ik me niet aan de warmte, ben alleen bezorgt om mijn niet vervangbare accu :9
Een paar weken geleden was die van mij 59 graden! Ik had toen dat mijn toestel direct na het opstarten warm/heet werd en ook bleef. Uiteindelijk was de accu na volledig opgeladen te zijn binnen 1 uur weer helemaal leeg.

Ik heb toen een fabrieksreset gedaan en nu werkt het al een tijdje weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:23:
Even een update op de reactie van hakani-chihan,

Ik heb gedownload wat je vertelde, en hiervan een screenshot gemaakt. De media bestanden weet ik niet wat ik daarmee moet doen omdat ik al tijden Spotify Premium gebruik.

[afbeelding]

[afbeelding]

Edit: @ Avotar, Synchronisaties doe ik zo min mogelijk. Op de dag van de screenshot was ik op het werk dat ligt tussen de grens van Nederland/België. De verbinding daar valt iedere 10/15 min weg. Maar hetzelfde verhaal is met een normale schooldag. Tijdens 2 uur reizen van huis naar school muziek luisteren tijdens het slapen. Op school aangekomen is de One X al gemiddeld 79% terwijl het scherm hooguit 5 minuten is aan geweest. Spotify Premium (in de offline modus) staat toch helemaal niet bekend als zo'n accu-killer?
Even een update op mezelf om misschien andere Tweakers te helpen.

Ik heb het verder uit gezocht en ben op een hele simpele oplossing gekomen. Ik heb de HOX aangesloten op mijn laptop en de map DCIM geopend. Ik heb hier een lege map met de naam '' .nomedia ' aangemaakt. Sindsdien is mijn Mediaserver gebruik van 39% naar 2% gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hakani-cihan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 18 april 2013 @ 17:47:
[...]

Even een update op mezelf om misschien andere Tweakers te helpen.

Ik heb het verder uit gezocht en ben op een hele simpele oplossing gekomen. Ik heb de HOX aangesloten op mijn laptop en de map DCIM geopend. Ik heb hier een lege map met de naam '' .nomedia ' aangemaakt. Sindsdien is mijn Mediaserver gebruik van 39% naar 2% gegaan!
Heel fijn om dit te horen. Mijn aangedragen oplossing heeft voor mij niet volledig geholpen omdat ik een deel van corrupte mediabestanden niet kon fixen... Maar aan de andere kan betekent, als jouw oplossing ook bij mij en bij anderen helpt, dat de fotos en de videos in android gemaakt de oorzaak van de probleem is. Dit is wel een beetje raar. Maar ik ga het zeker proberen. [Edit]: Ik heb de ".nomedia" in de DCIM map gezet en nu kan ie dus niet meer bij de fotos in de galerij. Dit was wel te verwachten, maar wilde dit even benadrukken. [\Edit]

Om nog enige indruk te geven van hoe groot dit probleem eigenlijk wel niet is een paar links naar sites van google betreffende bugs over de mediaserver:
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=37298
https://code.google.com/p/android/issues/detail?id=40370

Dit zijn toch wel enorme waslijsten met klachten over de mediaserver-drain (ik heb ze niet allemaal gelezen uiteraard, maar ze lijken wel allemaal daarover te gaan). Ik heb het idee dat de meeste tweakers hier niet eens van op de hoogte staan laat staan de gewone gebruiker. Dit probleem lijkt zich voor te doen sinds de update naar jellybean (althans werd ergens beweerd, kan bron helaas niet terugvinden) en ben ook tegengekomen dat het al 3 jaar zou bestaan (Bron)
In ieder geval is het niet toestel gebonden, maar zou het ook bij bijvoorbeeld samsung galaxy en andere android toestellen zich voordoen. De probleem lijkt de media scanner te zijn, maar de "google searches" leveren geen eenduidige oplossingen op en zijn beetje vaag. :? :? :?

[ Voor 4% gewijzigd door hakani-cihan op 19-04-2013 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauritsvdb
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 17:57
Jahoor!

Moeders heeft m’n hox laten vallen met als gevolg twee barsten in het scherm. Gisteren contact gehad met onze inboedelverzekering en te horen gekregen dat het wordt vergoed! Pakketje wordt vandaag opgehaald door DHL en gebracht naar replace direct. Binnen een week moet ik een gerepareerd toestel thuis hebben.

Ik ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

Is het mogelijk om smsjes van bepaalde contacten direct in de secure box te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Daarmee de gaatjes doorprikken? Iemand die dit al geprobeerd heeft? straks maak ik de speaker stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:48
Zoek maar even in dit topic op "tandenborstel".

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rigs
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-07 20:27
SYQ schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:40:
Is het mogelijk om smsjes van bepaalde contacten direct in de secure box te plaatsen?
uiteraard genoeg software te vinden in de google playstore

Hide SMS
bv: Google Play: Hide SMS - private text vault

of deze maar is wel niet gratis

extreme call blocker:
Google Play: Extreme Call Blocker (Stealth)

video: YouTube: Extreme Call Blocker App Demo

want als ze je lastig vallen via sms kunnen ze dat ook door je op te bellen op de meeste gekke uren, heb extreme call blocker zelf gebruikt en werkt echt heel goed, contacten blokken en ook de speciaal sms mail box waar je naar hartewens kan instellen hoe je kan weten dat er een bericht is, bv door middel van een email of notificatie of iets anders, zit wel goed in elkaar.

ideaal voor de stalker om de hoek of een verborgen liefdesleven <3 8)

[ Voor 8% gewijzigd door Rigs op 19-04-2013 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo! Ik heb ook mijn telefoon (Acer) laten vallen, en overweeg nu een nieuwe. De One X, One X+ of misschien de One XL uit Duitsland. Heeft die One XL hetzelfde scherm als de One X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:58:
Hallo! Ik heb ook mijn telefoon (Acer) laten vallen, en overweeg nu een nieuwe. De One X, One X+ of misschien de One XL uit Duitsland. Heeft die One XL hetzelfde scherm als de One X?
Ze hebben allebij een 4.7-inch Super LCD 2 scherm.
En dezelfde resolutie, namelijk 720x1280. Verder hebben ze allebij Gorilla Glass wat beter tegen krassen beschermt.
De One X+ heeft Gorilla Glass 2, dit is de opvolger van Gorilla Glass en een 4.7-inch Super LCD 3 scherm.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn One X nu al zo'n 10 maanden maar het lijkt wel of het wifi probleem alleen maar erger wordt. In mijn kamer heb ik al nauwelijks bereik en als ik in bed lig valt die constant weg en moet ik mij in rare bochten wringen om weer een signaal te vinden. Daarnaast kraakt het geluid door mijn oortjes. (Hij hapert zo nu en dan en het geluid wordt dan zachter, waardoor ik hem weer harder moet zetten. Heel vreemd). Het betreft de HT23 serie. Met mijn vorige HTC (Sensation) had ik ook al problemen met het bekende screenshot/powerknop probleem. Deze moet dus ook weer opgestuurd worden. Het is dat de One zo godsgruwelijk mooi is en de S4 zo'n lelijk plastic gedrocht is, anders was ik daar voor gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 23:58

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 22:30:
Ik heb mijn One X nu al zo'n 10 maanden maar het lijkt wel of het wifi probleem alleen maar erger wordt. In mijn kamer heb ik al nauwelijks bereik en als ik in bed lig valt die constant weg en moet ik mij in rare bochten wringen om weer een signaal te vinden. Daarnaast kraakt het geluid door mijn oortjes. (Hij hapert zo nu en dan en het geluid wordt dan zachter, waardoor ik hem weer harder moet zetten. Heel vreemd). Het betreft de HT23 serie. Met mijn vorige HTC (Sensation) had ik ook al problemen met het bekende screenshot/powerknop probleem. Deze moet dus ook weer opgestuurd worden. Het is dat de One zo godsgruwelijk mooi is en de S4 zo'n lelijk plastic gedrocht is, anders was ik daar voor gegaan.
De HT23 en HT24 hadden nou eenmaal last van productieproblemen, shit happens. Wel jammer dat het uitgerekend bij een highend toestel voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:02
PM_Petrol schreef op zondag 21 april 2013 @ 20:50:
[...]

Ze hebben allebij een 4.7-inch Super LCD 2 scherm.
En dezelfde resolutie, namelijk 720x1280. Verder hebben ze allebij Gorilla Glass wat beter tegen krassen beschermt.
De One X+ heeft Gorilla Glass 2, dit is de opvolger van Gorilla Glass en een 4.7-inch Super LCD 3 scherm.
De eerste One X heeft ook Gorilla Glass 2
http://www.htconex.net/18...ikt-over-gorilla-glass-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Software update 3.20.401.1 is beschikbaar!

"This update contains important enhancements and bug fixes, including - System enhancement."

[ Voor 53% gewijzigd door renem op 22-04-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net geïnstalleerd. Hij loopt een stuk smoother.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Grappig, hij zegt hier dat ik up-to-date ben. Hebben jullie een unbranded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Xereon schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:26:
Grappig, hij zegt hier dat ik up-to-date ben. Hebben jullie een unbranded toestel?
Yep, branded toestellen krijgen de updates vaak (veel) later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

renem schreef op maandag 22 april 2013 @ 10:42:
[...]

Yep, branded toestellen krijgen de updates vaak (veel) later.
Ik heb zelf ook een unbranded toestel, maar toch zie ik helemaal niks aan updates.
Was van plan de update te doen, een copy te maken van de ROM en deze aan de bakkers van custom ROM's te geven zodat ze de nieuwe base kunnen gebruiken. Maar helaas. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Unbranded. Heb update binnen maar wifi lijkt niet verbeterd bij mij.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 21:50

Christiano007

Ich bin der champion

Xereon schreef op maandag 22 april 2013 @ 07:50:
[...]

De HT23 en HT24 hadden nou eenmaal last van productieproblemen, shit happens. Wel jammer dat het uitgerekend bij een highend toestel voorkomt.
Ik heb zelf ook wel interesse in de One X, alleen zou ik deze 2e hands willen kopen. Is het Wifi probleem alleen bij deze 2 producties (HT23 en 24)?

En hoe kom ik er achter welke productieversie wél goed is?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Help!!!! schreef op maandag 22 april 2013 @ 11:34:
Unbranded. Heb update binnen maar wifi lijkt niet verbeterd bij mij.
Nee, ik begin ook te geloven dat het wifi probleem niet opgelost is...
Ik merk uberhaupt geen verbeteringen door deze update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 18:17
Hahah grappig dat we net die update krijgen. Ik heb namelijk net mijn toestel aangemeld voor een reparatie aan van de wifi module omdat ik zulk slecht bereik heb. Als ik 5 meter van het modem af sta valt mijn WIFI al regelmatige weg.

Ik voer nu toch ff de update uit, want ik zie het al helemaal gebeuren dat ze op het service center zeggen. "Owh die heeft de nieuwste update nog niet: updaten en terug sturen! "

Dit is overigens al de tweede keer dat mijn HOX terug gaat naar HTC en in totaal de 3de reparatie. De eerste keer naar HTC gestuurd voor de GPS module. Deze was binnen 5 dagen uitgevoerd, dus zeer tevree daar over, maar toen ik toevallig muziek afspeelde via de speakers merkte ik dat alle hoge tonen kraakten. Dus weer HTC gebeld, en toen via de vodafone service shop (blijkbaar ook htc service) de speaker laten vervangen. En nu dit weer..

De service is goed, maar de producten laten soms nog wel wat te wensen over blijkbaar. Overigens, over de overige functies van het toestel ben ik zeer te spreken!

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

renem schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:07:
[...]

Nee, ik begin ook te geloven dat het wifi probleem niet opgelost is...
Ik merk uberhaupt geen verbeteringen door deze update!
Ik had altijd goede wifi verbinding in de slaapkamer maar sinds de vorige update (dus voor die van vandaag) is het niet goed meer. Haperende verbinding terwijl er verder niets veranderd is.

Derhalve wijt ik dit wifi probleem aan die desbetreffende update. Heb net getest in slaapkamer en lijkt dus niet verbeterd helaas.... :'(

Verder wel heel tevreden over telefoon maar wifi is wel erg belangrijk punt bij een smartphone....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Christiano007 schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:04:
[...]

Ik heb zelf ook wel interesse in de One X, alleen zou ik deze 2e hands willen kopen. Is het Wifi probleem alleen bij deze 2 producties (HT23 en 24)?

En hoe kom ik er achter welke productieversie wél goed is?
Bij welke het allemaal optreedt weet ik niet, maar HT23/24 zijn wel de meest beruchte ja.
Je kan het heel simpel testen. Ga een eindje van de router afstaan en gooi de WiFi aan.
Heb je slecht bereik, dan even drukken op het gebied tussen camera en opladeringang ongeveer. Als je die een beetje stevig indrukt en het bereik verbetert opeens dan heb je last van het productieprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Xereon schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:38:
[...]

Bij welke het allemaal optreedt weet ik niet, maar HT23/24 zijn wel de meest beruchte ja.
Je kan het heel simpel testen. Ga een eindje van de router afstaan en gooi de WiFi aan.
Heb je slecht bereik, dan even drukken op het gebied tussen camera en opladeringang ongeveer. Als je die een beetje stevig indrukt en het bereik verbetert opeens dan heb je last van het productieprobleem.
Maar er is geen instelling waar je het type model kan zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Christiano007 schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:24:
[...]

Maar er is geen instelling waar je het type model kan zien ?
Staat op de doos en bij de systeeminformatie onder telefoonidentiteit.

Aan de mensen met de update naar 3.20.401.1: Wat is de versie van jullie radio, HBOOT en kernel?
Kernel en radio vind je bij systeeminformatie -> software -> meer.
Als je HBOOT wil checken moet je rebooten. Zodra hij uit valt hou je volume down in tot hij aan gaat in een wit scherm met 3 skateboardende Androids.
Daar zal je de HBOOT versie zien. Je kan met de volumeknoppen naar Reboot navigeren en met Power/Unlock bevestigen. Dan zal hij gewoon weer opstarten.

[ Voor 47% gewijzigd door Zorian op 22-04-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Xereon schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:28:
[...]

Ah ok. Merci voor de antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrytr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 09:19
Xereon,

net geupdate naar 3.20.401.1:

hboot 1.39.0000
radio 5.1204.162A.29
kernel 3.1.10-g03b5369

gr.,
Henry T.
Xereon schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:28:
[...]

Aan de mensen met de update naar 3.20.401.1: Wat is de versie van jullie radio, HBOOT en kernel?
Kernel en radio vind je bij systeeminformatie -> software -> meer.
Als je HBOOT wil checken moet je rebooten. Zodra hij uit valt hou je volume down in tot hij aan gaat in een wit scherm met 3 skateboardende Androids.
Daar zal je de HBOOT versie zien. Je kan met de volumeknoppen naar Reboot navigeren en met Power/Unlock bevestigen. Dan zal hij gewoon weer opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Xereon schreef op maandag 22 april 2013 @ 12:38:
[...]

Ik heb zelf een H26 en heb zowel de GPS als de wifi bug...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

RoasteR87 schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:22:
[...]

Ik heb zelf een H26 en heb zowel de GPS als de wifi bug...
De H26 kende ik nog niet. Wel jammer dat het zelfs daar nog optreedt.
Gewoon opsturen, heb je hem met 1-2 weken helemaal als nieuw terug.
henryt schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:12:
Xereon,

net geupdate naar 3.20.401.1:

hboot 1.39.0000
radio 5.1204.162A.29
kernel 3.1.10-g03b5369

gr.,
Henry T.

[...]
Dank. :)
Nieuwe radio dus, de rest is hetzelfde.

[ Voor 32% gewijzigd door Zorian op 22-04-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik wacht nog even met updaten, misschien wordt het alleen maar rotter na de update. En veel grote veranderingen zullen er niet zijn. WiFi werkt goed na de reparatie dus....
In juni zou Sense 5 uitkomen voor de HOX toch?
Wordt wel weer eens tijd voor een grote update met Android 4.2.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
PM_Petrol schreef op maandag 22 april 2013 @ 14:58:
In juni zou Sense 5 uitkomen voor de HOX toch?
Wordt wel weer eens tijd voor een grote update met Android 4.2.
Inderdaad, rond mei/juni zou HTC beginnen met het uitrollen van de 4.2 update voor onze Hox-en. Vraag me inderdaad alleen af of dat nou echt iets gaat verbeteren gezien alle problemen die vorige update(s) hebben veroorzaakt. Ik ben wel benieuwd naar Sense 5.0. Lijkt me zeer functioneel en heel prettig werken van wat ik er zo van gezien heb.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 10:44
update ging soepel. Merk weinig verschil en zal vooral nog ff aankijken of wifi weer beter is.

Paar uur later......

Nou WiFi is nog steeds hetzelfde of te wel bagger..... Wat is er dan wel gefixed?

[ Voor 36% gewijzigd door exi22 op 22-04-2013 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Bij mij is na de update het WiFi signaal duidelijk beter ik had geen signaal meer in de slaapkamer.
En heb nu weer 2-3 streepjes, ben er zeer blij mee.
Ik denk zelf dat het WiFi ontvangst beter is dan voor de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier even de update binnengehengeld. Na de vorige update (die van 2 maand geleden ofzo) had ik dus last van het wifi probleem, na deze update is dat nu gelukkig verholpen en heb ik weer prima bereik :))
Mooi dat het nu opgelost is, maar wel slordig van HTC dat zo'n fout in de update komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:33
nog meer mensen die sinds de laaste update geen smsjes meer kunnen versturen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Is het niet handiger voor die gene met het WiFi probleem, om voor de update te meten hoeveel WiFi signaal ze hebben met een app?
WiFi Analyzer bijvoorbeeld.
Als je dan voor de update en na de update wat metingen doet kan je precies zien of er echt iets is verbetert/verschlechtert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperv6
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-08-2022
renem schreef op donderdag 18 april 2013 @ 16:29:
[...]

Een paar weken geleden was die van mij 59 graden! Ik had toen dat mijn toestel direct na het opstarten warm/heet werd en ook bleef. Uiteindelijk was de accu na volledig opgeladen te zijn binnen 1 uur weer helemaal leeg.

Ik heb toen een fabrieksreset gedaan en nu werkt het al een tijdje weer goed.
Oh haha dan heb ik nog wel wat speling. Die van mijn tik hooguit 51 graden aan, batterij vindt dat ook niet heel prettig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
PM_Petrol schreef op maandag 22 april 2013 @ 21:39:
Is het niet handiger voor die gene met het WiFi probleem, om voor de update te meten hoeveel WiFi signaal ze hebben met een app?
WiFi Analyzer bijvoorbeeld.
Als je dan voor de update en na de update wat metingen doet kan je precies zien of er echt iets is verbetert/verschlechtert.
Ja, maar die gaf ook aan toen wifi verslechterd was dat het ontvangst goed was. Maar wifi viel steeds uit of ik had verbinding maar geen internet. Nu is het nog steeds hetzelfde verhaal, ik heb vol bereik maar soms opeens weer geen internet. Ook met muziek streamen naar mijn onkyo receiver heb ik veel haperingen wat ik in het begin nooit had. Uiteraard heb ik alles uitgesloten zoals de router maar daar ligt het niet aan. Zou htc dit niet duidelijk vermelden als ze de wifi problemen hebben verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
exi22 schreef op maandag 22 april 2013 @ 23:15:
[...]

Ja, maar die gaf ook aan toen wifi verslechterd was dat het ontvangst goed was. Maar wifi viel steeds uit of ik had verbinding maar geen internet. Nu is het nog steeds hetzelfde verhaal, ik heb vol bereik maar soms opeens weer geen internet. Ook met muziek streamen naar mijn onkyo receiver heb ik veel haperingen wat ik in het begin nooit had. Uiteraard heb ik alles uitgesloten zoals de router maar daar ligt het niet aan. Zou htc dit niet duidelijk vermelden als ze de wifi problemen hebben verholpen?
Ik heb hier ook last van. Helaas nog geen oplossing kunnen vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerBas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07-2024
Dit is een probleem met de base van je rom waarschijnlijk zit je nog op 3.16 hierin zit dat Wi-Fi probleem. Ik draai nu ARHD(custrom rom) met de nieuwe 3.17 base en ik heb er nu veel minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

En vandaag is de 3.20 rom uitgerold :) hier zouden alle WiFi problemen opgelost moeten zijn! Laten we het hopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees gerust even hetbtopic voordat je post...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pattatje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 09:57
Er is inderdaad een update beschikbaar.
Aangezien ik geen Wifi of andere problemen heb wacht ik even met installeren van de update.
Ben wel benieuwd voor de toestellen die wel WIFI problemen hebben of de problemen dmv 3.20.401.1 update de klacht(en) verhelpen. Ik hoor het graag.
CLB schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:05:
Lees gerust even hetbtopic voordat je post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecker3000
  • Laatst online: 14-09 17:34
Ik keek vanochtend op mijn vodafone app en toen bleek dat ik al dik over mijn databundel heen zat. Nu heb ik eens zitten kijken waar dit door is veroorzaakt en het blijkt volgens de data-usage van mijn one X dat mail hierachter zit. Zo zou de mail app vanaf begin deze maand tot nu al 1.03GB hebben verstookt waarvan grotendeels (95%+ ) op de achtergrond.

Hier heb ik eerder nog geen problemen mee gehad maar ik lees op andere fora dat er wel meer issues mee zijn. Ik heb nu de sync op manueel gezet, maar vind het toch een vreemd verhaal dat er zoveel data verbruikt wordt.

Nu vraag ik me af of meer mensen hier last van hebben?
Wat zou een eventuele oplossing kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Even een vraag:

Wat halen jullie met de One X aan wifi snelheid op een 11n 300Mbps netwerk?

Voor mij is dit:

Router: TP Link 1043
Settings: 11n 300Mbps
Behaalde snelheid Speedtest.net app: 17Mbps
Snelheid abo: 60Mbps
Wifi Bereik: Vol, alle streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
pattatje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:49:
Er is inderdaad een update beschikbaar.
Aangezien ik geen Wifi of andere problemen heb wacht ik even met installeren van de update.
Ben wel benieuwd voor de toestellen die wel WIFI problemen hebben of de problemen dmv 3.20.401.1 update de klacht(en) verhelpen. Ik hoor het graag.

[...]
Ik heb nu ook 3.20.401.1 zonder iets gedownload te hebben? anyweg wifi is wel verbeterd maar nog steeds niet top. Minder haperingen met muziek streamen maar tot op heden geen internet uitval. Ik hoop dat het nog beter wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
chimera2 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 07:46:
[...]

Ik heb hier ook last van. Helaas nog geen oplossing kunnen vinden. :(
Hebben jullie dit al wel gezien? http://webwereld.nl/nieuw...oor-fout-in-hardware.html

En omdat de update van gisteren mijn problemen niet heeft verholpen ga ik hem denk ik toch maar een keer naar HTC sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plaster
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-01 12:36
Renem jouw linkje komt dacht ik de mensen hier niet onbekend voor , ik wacht de komende feestdagen af en stuur mijn HOX ook op. Ik heb overigens wel het idee dat de WIFI wel constanter is geworden zonder uit val. Na de vorige update wel contact met de router maar traag. Dit lijkt nu verbeterd. Eigenlijk zou ik ff een paar daagjes moeten testen voor ik dit nu opschrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Gorefest

serial killer.

Nou het "verbinding maar geen internet" probleem is dus NIET opgelost bij mij.
Ik had laatst contact gehad met HTC en ze zeiden dat het door een security probleem kwam in combinatie met sommige routers. En dat ze dit in de volgende update op zouden lossen....niet dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Nou dan gaan we hem maar opsturen.... Bedankt voor de link.

Net contact opgenomen met htc. Volgens hun komt er nog een fix om de wifi problemen te verhelpen. Ik snap het nou al helemaal niet meer maar ik wacht wel af.

[ Voor 81% gewijzigd door exi22 op 23-04-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Hoeveel WiFi fixes willen ze nog gaan uitbrengen voor de HOX?!
Dat heeft toch allemaal geen zin. Waarschijnlijk zijn er meerdere series met een wifi hardware fout, maar dit zal wel te duur zijn om allemaal terug te roepen.

Cijfers van HTC zijn al niet zo best en nu weer dat gedoe met de microfoons voor de nieuwe One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Gorefest schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:41:
Nou het "verbinding maar geen internet" probleem is dus NIET opgelost bij mij.
Ik had laatst contact gehad met HTC en ze zeiden dat het door een security probleem kwam in combinatie met sommige routers. En dat ze dit in de volgende update op zouden lossen....niet dus helaas.
Ik geloof eigenlijk ook wel dat het een combinatie van HOX en AP is. Ik heb zowel thuis als op mijn werk een ander AP geplaatst omdat mijn HOX anders niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Gorefest

serial killer.

renem schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:42:
[...]

Ik geloof eigenlijk ook wel dat het een combinatie van HOX en AP is. Ik heb zowel thuis als op mijn werk een ander AP geplaatst omdat mijn HOX anders niet werkt.
Thuis nooit problemen, op het werk binnen 20-30 minuten geen connectie meer.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik heb nooit last gehad van wifi problemen tot de update van enkele dagen geleden, heb nu geen internetverbinding meer ondanks dat er wel wifi verbinding is met de router. Internetverbinding is dus niet instabiel o.i.d. maar gewoon helemaal afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Net een wat mindere ervaring gehad met betrekking tot de reparatie van mijn HOX. Dynalogic zou in opdracht van HTC vanmorgen tussen 9 en 13 mijn telefoon op komen halen op mijn huisadres. Heel de morgen braaf thuis geweest, wachtende op de goede man of vrouw die mijn HOX zou komen ophalen. Langzaam wordt het 14 uur en ik heb nog steeds niets vernomen van Dynalogic. Kan gebeuren, file pech etc etc. Ik ga eens kijken in mijn brievenbus (lees, ik woon in een portiekflat met een algemene voordeur met daar de deurbellen en de brievenbussen) en wat vind ik in mijn brievenbus? Een envelop van Dynalogic met de mededeling dat ik zelf maar mijn HOX moet opsturen omdat ik niet thuis was op het moment van ophalen? Huh!? Ik heb toch echt heel de morgen thuis gezeten en geen bel gehoord? Dus meteen even mijn bel getest. Die staat namelijk zo hard dat ik hem beneden in het trappenhuis kan horen. En ja hoor, bel doet het gewoon. Of wel de meneer van Dynalogic kan niet goedlezen en heeft bij een van mijn buren aangebeld om vervolgens wel naar de brievenbus nummers te kijken en daar mijn envelop in te dumpen, of hij/zij was gewoon te lui om aan te bellen / wachten.

Heb meteen ff Dynalogic gebeld om te vragen hoe dit mogelijk is, krijg ik een Belgische medewerker aan de lijn die overduidelijk een Waal is, met slechte kennis van de Nederlandse taal. (No-offence to Belgen in general) Deze meneer is er van overtuigd dat zijn bezorgers ALTIJD aanbellen en dat ik dus gewoon niet aanwezig ben geweest / de bel niet heb gehoord. En nee, hoezo een nieuwe afspraak maken, je kunt de mobiel toch opsturen in het dunne met envelopje met een paar bubbeltjes er in? Als je persee een nieuwe wilt, dan moet je HTC maar bellen...

Dus zo gezegd, HTC gebeld met de klacht. Nu was de jongeman aan de andere kant van de lijn ook niet echt de best gehumeurde persoon. Volgens mij verlangde hij veel naar het einde van deze dag / zijn vakantie, want het kon hem allemaal niet zo veel boeien had ik de indruk. Na veel moeite een nieuwe afspraak gemaakt voor komende vrijdag. Maar waar ik maandag bijna direct een mailtje kreeg van HTC laat het zich nu al bijna 2 uur op zich wachten. Zometeen weer maar eens bellen met die vriendelijke mensen van HTC en vragen of ze aub mij dat mailtje kunnen sturen.

Zucht tis ook wat, eigenaar van een HOX met WIFI/GPS/Speaker problemen zijn... :'( ;)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

SAWYER schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:49:
Even een vraag:

Wat halen jullie met de One X aan wifi snelheid op een 11n 300Mbps netwerk?

Voor mij is dit:

Router: TP Link 1043
Settings: 11n 300Mbps
Behaalde snelheid Speedtest.net app: 17Mbps
Snelheid abo: 60Mbps
Wifi Bereik: Vol, alle streepjes.
Router: Netgear WNDR3700v2
Settings: Channel 13, N, 5Ghz, 300+300Mbps
WiFi bereik: Maximaal
Link speed: 65Mbps

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G8PXEPRl.png

Om de 1 of andere reden gaat hij nooit sneller dan 65Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Xereon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:22:
[...]

Router: Netgear WNDR3700v2
Settings: Channel 13, N, 5Ghz, 300+300Mbps
WiFi bereik: Maximaal
Link speed: 65Mbps

[afbeelding]

Om de 1 of andere reden gaat hij nooit sneller dan 65Mbps.
Allereerst bedankt!

Echter heb je een screenshot met de Link speed en niet de werkelijke snelheid.
Link speed is de max van het netwerk. Kun je mss een speedtest.net screenshot maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

SAWYER schreef op woensdag 24 april 2013 @ 18:25:
[...]

Allereerst bedankt!

Echter heb je een screenshot met de Link speed en niet de werkelijke snelheid.
Link speed is de max van het netwerk. Kun je mss een speedtest.net screenshot maken?
Dit is met WiFi:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/C9yF3arl.png

Dit is met HSDPA:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2sTvfxUl.png

Bij WiFi maakt het niet uit of ik beste WiFi prestaties aan of uit heb, even snel.
Ik heb overigens een 120Mbit abonnement, dus 15 megabyte/sec is de max.

Dit is op de computer:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/2666954721.png
Jazzle schreef op woensdag 24 april 2013 @ 15:03:
Ik heb nooit last gehad van wifi problemen tot de update van enkele dagen geleden, heb nu geen internetverbinding meer ondanks dat er wel wifi verbinding is met de router. Internetverbinding is dus niet instabiel o.i.d. maar gewoon helemaal afwezig.
Dat is dus de bekende bug in de WiFi, ligt aan de firmware.

[ Voor 32% gewijzigd door Zorian op 24-04-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ik heb op 2.4GHz en op 5GHz getest.
Allebij direct naast de router gemeten. UPC 50MBit abo, Netgear WNDR4000

2.4G: http://i.imgur.com/HszYo0i.png

5G: http://i.imgur.com/wr43scJ.png

Speedtest 2.4G: http://i.imgur.com/ZllntDj.png

Speedtest 5G: http://i.imgur.com/ujQ0PgR.png

Linksnelheid: http://i.imgur.com/KLayvgq.png

Ik weet niet hoe ik kleine thumbnails moet maken, en met het voorbeeld wat in de FAQ staat kom ik ook niet veel verder (Afbeeldingslocatie: http://thumbnail.gif).....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

PM_Petrol schreef op woensdag 24 april 2013 @ 19:11:
Ik heb op 2.4GHz en op 5GHz getest.
Allebij direct naast de router gemeten. UPC 50MBit abo, Netgear WNDR4000

2.4G: http://i.imgur.com/HszYo0i.png

5G: http://i.imgur.com/wr43scJ.png

Speedtest 2.4G: http://i.imgur.com/ZllntDj.png

Speedtest 5G: http://i.imgur.com/ujQ0PgR.png

Linksnelheid: http://i.imgur.com/KLayvgq.png

Ik weet niet hoe ik kleine thumbnails moet maken, en met het voorbeeld wat in de FAQ staat kom ik ook niet veel verder ([afbeelding]).....
Grappig, jij komt dus wel boven de 65Mbps uit qua linksnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Xereon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:58:
[...]

Ja maar hoger ook niet hoor, zelfs niet met 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
Xereon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 22:58:
[...]

Hier ook met een WNDR3700, maar dan de v1, een Linkspeed van 72Mbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Dan heb ik toch misschien wel de wifi bug.
Ik haal namelijk maar maximaal 16Mb/s. Met de HTC One haal ik op zelfde afstand 29Mb/s lol.

RMA'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:54
Geweldig, dat rotding van mij wil nu niet meer filmen.... Gaat meteen naar homescreen als ik wil filmen...

zzucht.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

KaWaReZ schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:46:
Geweldig, dat rotding van mij wil nu niet meer filmen.... Gaat meteen naar homescreen als ik wil filmen...

zzucht.....
Fabrieksreset geprobeerd?
SAWYER schreef op donderdag 25 april 2013 @ 14:18:
Dan heb ik toch misschien wel de wifi bug.
Ik haal namelijk maar maximaal 16Mb/s. Met de HTC One haal ik op zelfde afstand 29Mb/s lol.

RMA'tje
Onthoud wel dat de linkspeed verlaagt wordt indien er geen/weinig data te verzenden valt om stroom te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
Xereon schreef op donderdag 25 april 2013 @ 23:48:
[...]

Fabrieksreset geprobeerd?

[...]

Onthoud wel dat de linkspeed verlaagt wordt indien er geen/weinig data te verzenden valt om stroom te besparen.
Linkspeed is op zich irrelevant. Alhoewel de linkspeed mij de One X maximaal 52Mbps terwijl de One er naast staat met 65Mbps. De feitelijke snelheid verschilt gewoon heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 02:59

ppFreddy

gewoon Frederik

Ik denk dat ik de hardware wifi bug kan uitsluiten bij mijn toestel, sinds de laatste update wordt de verbinding niet meer verbroken als ik iets verder van het AP zit. Ook eens getest nu met wifi analyzer en het signaal verandert niet als ik op de antenne druk.
Intussen contact gehad met HTC, hele vriendelijke, duidelijke en uitgebreide mail teruggehad. Ze raden me aan om eerst een factory reset te doen ivm het touchscreen probleem, maar dat had ik dus al gedaan. Ben benieuwd naar het volgende antwoord.

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
KaWaReZ schreef op donderdag 25 april 2013 @ 22:46:

zzucht.....
En met deze info kunnen wij verder ook niets en dus nutteloze reactie.

Start hem in veilige mode op en test het dan. Werkt het dan wel dan wordt het veroorzaakt door een app of iets en is het een software probleem. Dat staat los van dat "rotding" en kun je simpel oplossen door een reset en dan uitvoerig je apps gaan testen door 1 voor 1 weer te installeren en steeds het filmen proberen of het nog goed gaat.

Als het in veilige mode ook voorkomt dan is er meer aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvtonger
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 21:43
Is het volume van de speaker aan de achterkant toegenomen na de laatste update?
Kan het zelf niet testen want mijn telefoon ligt bij Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Nu online
Mijn HOX is niet meer lief.. Sinds afgelopen donderdag krijg ik met geen mogelijkheid mijn notificatiebalk omlaag getrokken als ik in portrait mode ben. Als ik bijvoorbeeld de de browser open en ga naar landscape modus dan komt hij wel gewoon omlaag. Heb al een factory reset gedaan maar dat heeft ook niet geholpen. Ik draai op stock rom (v 3.18.401.1), de bootloader is wel unlocked maar daar heb ik nooit iets mee gedaan.

Morgen de hotline van HTC maar eens bellen aangezien ik hem gister een jaar geleden heb besteld en dus nog een jaar garantie heb.

Hopelijk kunnen ze dan ook gelijk mijn Wifi problemen fixen waar ik al sinds deze zomer last van heb maar nog te lui voor was om te laten maken :9

[ Voor 11% gewijzigd door Sand0rf op 28-04-2013 14:23 ]

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sand0rf schreef op zondag 28 april 2013 @ 14:21:
Mijn HOX is niet meer lief.. Sinds afgelopen donderdag krijg ik met geen mogelijkheid mijn notificatiebalk omlaag getrokken als ik in portrait mode ben. Als ik bijvoorbeeld de de browser open en ga naar landscape modus dan komt hij wel gewoon omlaag. Heb al een factory reset gedaan maar dat heeft ook niet geholpen. Ik draai op stock rom (v 3.18.401.1), de bootloader is wel unlocked maar daar heb ik nooit iets mee gedaan.

Morgen de hotline van HTC maar eens bellen aangezien ik hem gister een jaar geleden heb besteld en dus nog een jaar garantie heb.

Hopelijk kunnen ze dan ook gelijk mijn Wifi problemen fixen waar ik al sinds deze zomer last van heb maar nog te lui voor was om te laten maken :9
Zorg wel dat jede bootloader locked voor je hem laat ophalen. HTC kan soms lastig doen als je hem unlocked hebt of als ze zien dat hij relocked is. Sommige worden netjes gemaakt en anders krijgen een nota. Door een relock heb je de meeste kans van slagen ook als kunnen ze het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Nu online
Thanks, inmiddels via de chat contact gehad. Hij hoeft niet naar Dynafix maar kan hem langsbrengen bij het KPN servicepunt in Barendrecht. Wist niet dat die ook reparaties van HTC afhandelen?

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 12:17
Zojuist geüpdate naar de nieuwste update die OTA beschikbaar werd gesteld.
Ik had ook sinds de laatste update pas last van WiFi problemen met mijn HT23 versie.
Met deze nieuwe update wordt dat probleem grotendeels weer verholpen.
Waarom grotendeels? Omdat hij wel voornamelijk contact met WiFi blijft houden, maar wel laag in het bereik zit op sommige momenten. Vóór de vorige update (die de problemen veroorzaakte) had ik het idee toch een stuk stabielere verbinding te hebben.
Dit is in ieder geval een fikse verbetering weer, en geeft mij de hoop mijn toestel niet op te hoeven sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Sypheron schreef op maandag 29 april 2013 @ 18:39:
Zojuist geüpdate naar de nieuwste update die OTA beschikbaar werd gesteld.
Ik had ook sinds de laatste update pas last van WiFi problemen met mijn HT23 versie.
Met deze nieuwe update wordt dat probleem grotendeels weer verholpen.
Waarom grotendeels? Omdat hij wel voornamelijk contact met WiFi blijft houden, maar wel laag in het bereik zit op sommige momenten. Vóór de vorige update (die de problemen veroorzaakte) had ik het idee toch een stuk stabielere verbinding te hebben.
Dit is in ieder geval een fikse verbetering weer, en geeft mij de hoop mijn toestel niet op te hoeven sturen.
Helaas iets te snel geroepen.
Nog steeds behoorlijk brak, dus ook ik ga hem vandeweek aanmelden bij HTC ter reparatie. Jammer maar helaas!
Eerst even wat backups maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 11:35
Bij mijn HTC One X is opeens de letter 'T' achterop de telefoon verdwenen. Ik heb een witte telefoon, op mijn achterkant zie je nu een grijze 'H' en een grijze 'C' en een zwarte 'T'. Ik vind dat spuuglelijk, mijn telefoon heeft nog garantie, kan ik daar mee terug gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

Iemand die weet waar je docks kan halen puur voor het opladen op basis van die puntjes die achterop de telefoon zitten?

Deze pricewatch: HTC Desktop Cradle CR S650 (HTC One X) is eigenlijk een audio dock, dat hoeft voor mij niet, puur voor het opladen..

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuzige
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2023

deuzige

2nd best person ever!!

The_Sukkel schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:16:
@Deuzige: dank voor de snelle check!
Een paar aanvullende vragen:
Heb je windows XP of W7-W8 (ik weet niet of W7-W8 het MTP protocol meer native ondersteunt)? Heb je een schijfletter die aan de One X is toegewezen in de verkenner of staat er in de verkenner helemaal onderaan een icoontje van de One X met de naam van je telefoon (zonder schijfletter)? In het eerste geval denk ik dat je USB mass storage hebt in het andere het MTP protocol. Om er zeker van te zijn: kan je in de verkenner een preview/thumbnail zien van je foto's als je daarvoor kiest?

Als het antwoord op deze vragen allemaal "ja"zijn, dan begin ik erg enthousiast te worden rest me nog te vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen? Root met custom rom? :9~
Oeps sorry voor de late reply. Ik heb w7 ultimate (64) met een schijflettertje voor de one-x autometatiesch. Ook heb ik dat icoontje met de naam van me telf. Thumbnails doet ie gek genoeg niet... Ik draai de enige ROM voor one x die stabiel is en geen batterij issues heeft: Insert Coin. (root natuurlijk)

en ik heb omdat ik in het begin wel problemen had drivers gedowned die niet van htc zelf zijn geloof ik. Als ik onthouden had waarvandaan had ik het je verteld.... sorry. Maar google op windows 7 64 htc one x en dan geloof ik op de 1e of 2e pagina hits ergens... :P

Spawned from the awesomeness of deuZige!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
CasGas schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 12:08:
Iemand die weet waar je docks kan halen puur voor het opladen op basis van die puntjes die achterop de telefoon zitten?

Deze pricewatch: HTC Desktop Cradle CR S650 (HTC One X) is eigenlijk een audio dock, dat hoeft voor mij niet, puur voor het opladen..
Daar hebben we weer een ander topic voor
Accessoires voor de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 15:00

CasGas

.

My bad -O-

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonnieDoezoe
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:25
Gister de gratis MediaLink binnen...Ik dacht eerst...ik wil m alleen omdat het gratis is. Maar serieus, ik zie nu wel echt een nuttige toevoeging...top dingetje!! Vooral voor op vakantie enzo...ook leuk is het lve filmen en fotos schieten op feestjes.. Kan je leuke dingen mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:23
Iemand een idee hoe ik de naam van de gemaakte foto's kan aanpassen (IMAG00xx).

Na een verse installatie begint de telefoon weer van vooraf aan te tellen, graag zou ik ergen de nummering aanpassen zodat deze verder loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:09
DonnieDoezoe schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:48:
Gister de gratis MediaLink binnen...Ik dacht eerst...ik wil m alleen omdat het gratis is. Maar serieus, ik zie nu wel echt een nuttige toevoeging...top dingetje!! Vooral voor op vakantie enzo...ook leuk is het lve filmen en fotos schieten op feestjes.. Kan je leuke dingen mee doen.
Is dat in dit geval niet voor de HTC One :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
ruud2all schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:50:
Iemand een idee hoe ik de naam van de gemaakte foto's kan aanpassen (IMAG00xx).

Na een verse installatie begint de telefoon weer van vooraf aan te tellen, graag zou ik ergen de nummering aanpassen zodat deze verder loopt.
Dat is een goeie, ik heb vandaag mijn One X aangeboden ter reparatie voor het WiFi issue. Hoop hem snel terug te hebben, maar die begint natuurlijk ook van voren af aan te tellen. Nou is dat opzich geen probleem, maar hoe gaat Dropbox daarmee om? Overschrijft ie dan de oude foto's? Of doet ie automatisch een rename?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Heb afgelopen vrijdag mijn HOX aangeboden aan DynaLogic voor transport naar de fix-it dudes van HTC. Kreeg vanmiddag een mailtje dat hij klaar stond voor transport dus ik verwacht hem ergens volgende week :) Hopelijk is hij nu wel weer goed...

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Voor garantie/reparatie hebben we een apart topic
Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Het was meer om een indicatie te geven aan Sypheron hoe snel hij zijn HOX weer terug kon verwachten, na ongeveer een weekje dus.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
RoasteR87 schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 08:39:
[...]

Het was meer om een indicatie te geven aan Sypheron hoe snel hij zijn HOX weer terug kon verwachten, na ongeveer een weekje dus.
Begrijp ik maar daar is juist dat topic voor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:23
Sypheron schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:57:
[...]

Dat is een goeie, ik heb vandaag mijn One X aangeboden ter reparatie voor het WiFi issue. Hoop hem snel terug te hebben, maar die begint natuurlijk ook van voren af aan te tellen. Nou is dat opzich geen probleem, maar hoe gaat Dropbox daarmee om? Overschrijft ie dan de oude foto's? Of doet ie automatisch een rename?
Dropbox herkent dat het over andere afbeeldingen gaat, dus zal ze niet overschrijven (geloof ik).... maar gaat er overal "conflicting copy" oid achter zetten.....
Het zou dus beter/makkelijker zijn indien iemand kan zeggen hoe we kunnen doortellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Laatst online: 10-09 11:54
Je kkunt volgens mij (of dat is bij mn cam) instellen welke ppretekst ie gebruikt...

moeg nog steeds alles backuppen voor ik die van mij ter rep aanbied...

Mooiste zou een image van je apps en data zijn... Maar dat komt later..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
KaWaReZ schreef op zondag 05 mei 2013 @ 00:26:
Je kkunt volgens mij (of dat is bij mn cam) instellen welke ppretekst ie gebruikt...

moeg nog steeds alles backuppen voor ik die van mij ter rep aanbied...

Mooiste zou een image van je apps en data zijn... Maar dat komt later..
Zonder root kom je hier een eind mee
Google Play: Helium - App Sync and Backup

Met root zijn er voldoende mogelijkheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Krijg je bij HTC ook garantie zonder bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Christiano007 schreef op zondag 05 mei 2013 @ 18:23:
Krijg je bij HTC ook garantie zonder bon?
Ja werkt op serienummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05:38
MikeOO schreef op maandag 06 mei 2013 @ 07:59:
[...]

Ja werkt op serienummer
Maar verwacht toch wel dat ze enige bewijs van aanschaf willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-08 16:29
Nee hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoasteR87
Bij mij wilde ze persee een bewijs van aankoop / garantiebewijs mee hebben. Dus ik zou maar niet al te hard nee hoor roepen. En dat is overigens allebei de keren geweest dat ik hem opstuurde.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nighthawk12
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-02 09:55
Ik was van plan dit toestel los te halen icm simonly, maar naar het lezen van dit topic ben ik er niet heel veel vrolijker van geworden...

Zou HTC deze nog een tijdje blijven ondersteunen qua updates, of zal je hiervoor al op korte termijn richting de custom roms moeten om een beetje bij te blijven ?

Alvast dank,
Pagina: 1 ... 19 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>