Het is een perfect toestel. Ik ben vorige maand overgestapt naar de Xperia Z maar had na een aantal dagen alweer spijt. Heb de Z toen verkocht en had geen zin om op de One te wachten. Heb toen via Marktplaats een nieuwe One X aangeschaft. Ik vind de HTC One X één van de betere toestellen wat de afgelopen jaren uitgekomen is.
Ik was ook nog aan het kijken bij de X+...lastig, lastigVerwijderd schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:21:
Ik vind de HTC One X één van de betere toestellen wat de afgelopen jaren uitgekomen is.
Als het goed is komt er of deze maand of volgende maand een update aan naar 4.2 en sense 5. Wat er daarna nog zal gebeuren is natuurlijk de vraag. Het is al een wat "ouder" model, maar volgens mij bieden ze volgens mij 2 jaar ondersteunig bij high end toestellen. Dat was in het verleden iig wel zo.Nighthawk12 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:11:
Ik was van plan dit toestel los te halen icm simonly, maar naar het lezen van dit topic ben ik er niet heel veel vrolijker van geworden...
Zou HTC deze nog een tijdje blijven ondersteunen qua updates, of zal je hiervoor al op korte termijn richting de custom roms moeten om een beetje bij te blijven ?
Alvast dank,
Mijn HOX is gevallen en daarna deed deze helemaal niks meer. Ergens een werkend mobo geregeld en in de foon geplaatst. Ging weer aan alleen zwak en knipperend backlight. Dus telefoon weer uit elkaar gehaald en weer in elkaar. Resultaat:
• Constant brandende rode led als ik deze aansluit
• Telefoon doet he-le-maal niks meer
• Als je hem aansluit op de pc wil die drivers gaan installeren, o.a. voor een MTP apparaat en een HTC Android device, maar de HTC verbreekt in een halve minuut ofzo de usb-verbinding
Heeft er iemand een idee wat er hier aan de hand is?
• Constant brandende rode led als ik deze aansluit
• Telefoon doet he-le-maal niks meer
• Als je hem aansluit op de pc wil die drivers gaan installeren, o.a. voor een MTP apparaat en een HTC Android device, maar de HTC verbreekt in een halve minuut ofzo de usb-verbinding
Heeft er iemand een idee wat er hier aan de hand is?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Dan heb je het waarschijnlijk niet via HTC direct gedaan maar via een winkel/webshop.RoasteR87 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:10:
Bij mij wilde ze persee een bewijs van aankoop / garantiebewijs mee hebben. Dus ik zou maar niet al te hard nee hoor roepen. En dat is overigens allebei de keren geweest dat ik hem opstuurde.
Nee hoor, twee keer via de HTC Servicedesk (020-715-7310) en beide keren werd verzocht ivm garantie bepaling om een kopie van mijn factuur/garantiebewijs mee te sturen. En inderdaad, als deze niet bijgevoegd waren wilde de koerier van Dynalogic de mobiel niet meenemen omdat hij anders niet compleet was.MikeOO schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 08:48:
[...]
Dan heb je het waarschijnlijk niet via HTC direct gedaan maar via een winkel/webshop.
Dat is vrij apart...
HTC kijkt naar IMEI-nummers... En de One X is nog geen twee jaar op de markt...
HTC kijkt naar IMEI-nummers... En de One X is nog geen twee jaar op de markt...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Je moet wel even bedenken dat je in dit soort topics in elk fora over het algemeen klachten over het toestel hoort. Tevreden gebruikers hebben hier weinig te zoeken tenslotte. Als je het topic over de iPhone en de galaxy s3 gaat lezen zul je precies hetzelfde tegen komenNighthawk12 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 15:11:
Ik was van plan dit toestel los te halen icm simonly, maar naar het lezen van dit topic ben ik er niet heel veel vrolijker van geworden...
Zou HTC deze nog een tijdje blijven ondersteunen qua updates, of zal je hiervoor al op korte termijn richting de custom roms moeten om een beetje bij te blijven ?
Alvast dank,
Ik heb nu een Desire Z en ben aan t kijken naar de HTC One X, die ik heel erg mooi vindt.
Vindt het wel erg jammer dat er geen krait quadcore inzit, maar een tegra. Maar goed, ik neem aan dat de performance van dit toestel wel ok is?
Vraagje had ik over de behuizing. Ik heb mijn Desire Z zonder bumpers/hoesje/screenprotector enz. altijd in mn zak, en hij ziet er nog prima uit. Was benieuwd hoe dat zit met de One X. Krijg je makkelijk grote krassen in de behuizing? Ik neem aan dat het scherm krasbestendig genoeg is?
Vindt het wel erg jammer dat er geen krait quadcore inzit, maar een tegra. Maar goed, ik neem aan dat de performance van dit toestel wel ok is?
Vraagje had ik over de behuizing. Ik heb mijn Desire Z zonder bumpers/hoesje/screenprotector enz. altijd in mn zak, en hij ziet er nog prima uit. Was benieuwd hoe dat zit met de One X. Krijg je makkelijk grote krassen in de behuizing? Ik neem aan dat het scherm krasbestendig genoeg is?
Ik heb de telefoon iets langer als een jaar in gebruik. Altijd los in de broekzak zonder hoesje oid. Nog geen krasje te bekennen. Ik gebruik de telefoon erg veel dagelijks.
Mijn vorige htc (desire) heb ik 2jaar in gebruik gehad op dezelfde manier, welke ook geen gebruikssporen vertoonde
Mijn vorige htc (desire) heb ik 2jaar in gebruik gehad op dezelfde manier, welke ook geen gebruikssporen vertoonde
Cons:::BB4E
Same here 
Moet ik wel bijvertellen dat ik nooit sleutels of andere dingen bij die broekzak in heb zitten en stiekem heb ik de HOX+
Moet ik wel bijvertellen dat ik nooit sleutels of andere dingen bij die broekzak in heb zitten en stiekem heb ik de HOX+
Is er nog een manier om foto's te maken dmv de camera eerst de boel scherp te laten stellen? Ik had mijn met vorige toestel (samsung Ace 2) dat de camera eerst ging scherpstellen en dat je na een sec. of 2 een strakke foto had. Bij de One X kun je wel héél snel foto's maken, maar als ik iets van dichtbij neem is het vooral wazig.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Helpt niets, dan hoor je wel iets focussen maar ik zie geen verschil. Allen wat ook maar enigszins dichtbij is ziet er wazig uit.Osiris schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 15:58:
Op je scherm 't object 'selecteren'/'aanraken'?
Heb het nu eens vergeleken met wat andere toestellen en die focussen gewoon scherp op een stukje papier van 20 cm en dat ziet er perfect uit. Als ik het doe is het gewoon onleesbaar.
Contact opgenomen met HTC via de chat en nu gaat een service center een onderdeel (camera) bestellen en bellen mij volgende week zodat ik langs kan komen. Dus hoef ik gelukkig niet de boel op te sturen alleen voor de camera
top.
Contact opgenomen met HTC via de chat en nu gaat een service center een onderdeel (camera) bestellen en bellen mij volgende week zodat ik langs kan komen. Dus hoef ik gelukkig niet de boel op te sturen alleen voor de camera
Verwijderd
Scherm van mijn HOX gebroken, hier al eens gezocht in Gent naar lokale winkels die android-schermen repareren, maar ofwel willen ze het niet doen, ofwel ziet het er zeer louche uit allemaal.
Wat zijn de opties?
Iemand ervaringen met het zelf te doen? Is dat aan te raden? Hier leggen ze het precies nog goed uit: YouTube: HTC One X Touch Screen Glass Digitizer & LCD Display Repair Replacement Guide
Wat zijn de opties?
Iemand ervaringen met het zelf te doen? Is dat aan te raden? Hier leggen ze het precies nog goed uit: YouTube: HTC One X Touch Screen Glass Digitizer & LCD Display Repair Replacement Guide
Ik heb dit ooit eens geprobeerd met mijn oude one x. Heb toendertijd alleen een glasplaatje voor de voorkant besteld. Dit kan ik je iig NIET aanraden. Je moet dat glas van je LCD zien te scheiden, dit ging bij mij mooi fout, waardoor ook heel mn LCD naar klote was.Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 18:13:
Scherm van mijn HOX gebroken, hier al eens gezocht in Gent naar lokale winkels die android-schermen repareren, maar ofwel willen ze het niet doen, ofwel ziet het er zeer louche uit allemaal.
Wat zijn de opties?
Dus ik zou zo'n combi-unit kopen, dan is het relatief makkelijk. Zeker met al die repairguides moet dat wel lukken, beetje gepriegel dat wel, maar geen rocket-science
n.a.
Heb hiermee geen problemen gehad. (moet je even met en htc medewerker chatten die zal je verder helpen)RoasteR87 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 09:49:
[...]
Nee hoor, twee keer via de HTC Servicedesk (020-715-7310) en beide keren werd verzocht ivm garantie bepaling om een kopie van mijn factuur/garantiebewijs mee te sturen. En inderdaad, als deze niet bijgevoegd waren wilde de koerier van Dynalogic de mobiel niet meenemen omdat hij anders niet compleet was.
Mijn toestel is netjes onder garantie gefixt laat ik m gister tot 2x toe uit me handen glippen fixe barst in me scherm. Zo maar eens een ebay schermpje fixen (denk dat ik er een pak die al op het voorfrond gelijmd dus een complete assembly)
Telefoon is ook zo &%$ op vast te houden met dat formaat. Ik heb geen kleine handen maar ik kan niet single handed het toestel besturen. Al werkt het default toetsenbord wel beter in portrait mode ipv landscape als ik met 2 handen typ dan krijg je de backspace nooit goed tepakken en bij het typen van een A tript hij hem ook zodra je er iets naast drukt.
Al met al snel en mooi maar erg onpraktisch
K twijfel nog welke ik zal nemen
http://www.ebay.nl/itm/HT...Tools&hash=item1c314d7118
of dees
http://www.ebay.nl/itm/13....m1423.l2649#ht_846wt_906
Het verschil zal hem in de prijs zitten en in de levertijd. Of ziet er nog iemand andere verschillen.
[ Voor 36% gewijzigd door BurnerT op 13-05-2013 11:12 ]
Succes met de repatatie! Bij mij is het moederbord bij demontage defect geraakt. Geen idee hoe dat kan, ik ben zo voorzichtig mogelijk te werk gegaan. Ik las ergens dat je er voor moet zorgen dat het toestel niet aan is/gaat tijdens demontage. Misschien heb je iets aan die tip.BurnerT schreef op maandag 13 mei 2013 @ 11:01:
[...]
Heb hiermee geen problemen gehad. (moet je even met en htc medewerker chatten die zal je verder helpen)
Mijn toestel is netjes onder garantie gefixt laat ik m gister tot 2x toe uit me handen glippen fixe barst in me scherm. Zo maar eens een ebay schermpje fixen (denk dat ik er een pak die al op het voorfrond gelijmd dus een complete assembly)
Telefoon is ook zo &%$ op vast te houden met dat formaat. Ik heb geen kleine handen maar ik kan niet single handed het toestel besturen. Al werkt het default toetsenbord wel beter in portrait mode ipv landscape als ik met 2 handen typ dan krijg je de backspace nooit goed tepakken en bij het typen van een A tript hij hem ook zodra je er iets naast drukt.
Al met al snel en mooi maar erg onpraktisch
K twijfel nog welke ik zal nemen
http://www.ebay.nl/itm/HT...Tools&hash=item1c314d7118
of dees
http://www.ebay.nl/itm/13....m1423.l2649#ht_846wt_906
Het verschil zal hem in de prijs zitten en in de levertijd. Of ziet er nog iemand andere verschillen.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Iemand een idee of ik m'n toestel best opstuur of niet?
Ik heb een toestel uit de HT23 serie, inmiddels berucht dus ;-). Een vriend van me heeft een Sony Xperia T, een andere een S3 etc... . Die Xperia T is geen high end phone in principe, maar die z'n batterij gaat enorm lang mee, en mobiel internet is veel sneller. Ook bij de S3 zijn beiden enorm veel beter dan de mijne... .
Als ik mn netwerkinstellingen voor mobiel internet op 'automatisch' zet, haal ik geen hoge snelheden, bij WCDMA enkel krijg ik wel heel hoge snelheden, maar dan ben ik vaak niet te bereiken. Binnenkort schakel ik over naar een ander netwerk (is aangevraagd, maar duur een tijdje in België
) - dan zal ik zien of m'n internet zo traag blijft!
Ik denk er serieus over na om 'm eens te laten fixen, wifi-bug zal ik ook hebben --> op m'n kamer hebben m'n iPad en laptop volle bereik, de One x heeft soms maar 1 'streepje' of valt soms weg.
- batterijduur is enorm laag, ik haal met gemiddeld bereik de dag wel, maar 's nachts verlies ik meer dan 15% (wifi uit, data uit, 'clean' zeg maar)
- 3G is traag, kan dit iets te maken hebben met het 'wifi-probleem' of eerder m'n simkaart? Of nog iets anders?
Of denken jullie dat m'n telefoon niet direct gefixt zal worden en dat ik 'm beter houd? In het begin heb 'k 'm eens een 3-tal weken kwijt geweest voor een flikkerend scherm, was opgelost na de trip.
Ik heb een toestel uit de HT23 serie, inmiddels berucht dus ;-). Een vriend van me heeft een Sony Xperia T, een andere een S3 etc... . Die Xperia T is geen high end phone in principe, maar die z'n batterij gaat enorm lang mee, en mobiel internet is veel sneller. Ook bij de S3 zijn beiden enorm veel beter dan de mijne... .
Als ik mn netwerkinstellingen voor mobiel internet op 'automatisch' zet, haal ik geen hoge snelheden, bij WCDMA enkel krijg ik wel heel hoge snelheden, maar dan ben ik vaak niet te bereiken. Binnenkort schakel ik over naar een ander netwerk (is aangevraagd, maar duur een tijdje in België
Ik denk er serieus over na om 'm eens te laten fixen, wifi-bug zal ik ook hebben --> op m'n kamer hebben m'n iPad en laptop volle bereik, de One x heeft soms maar 1 'streepje' of valt soms weg.
- batterijduur is enorm laag, ik haal met gemiddeld bereik de dag wel, maar 's nachts verlies ik meer dan 15% (wifi uit, data uit, 'clean' zeg maar)
- 3G is traag, kan dit iets te maken hebben met het 'wifi-probleem' of eerder m'n simkaart? Of nog iets anders?
Of denken jullie dat m'n telefoon niet direct gefixt zal worden en dat ik 'm beter houd? In het begin heb 'k 'm eens een 3-tal weken kwijt geweest voor een flikkerend scherm, was opgelost na de trip.
Batterij is moeilijk te zetten en zal je moeten onderzoeken. Er is genoeg info hier te vinden hoe je dit kan testen met div apps. Een app kan er namelijk ook voor zorgen dat je batterij snel leegraakt. De batterij is niet de beste maar een dag moet je toch wel doorkomen als je deze niet de hele tijd gebruikt.Matey schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:11:
Iemand een idee of ik m'n toestel best opstuur of niet?
Als ik mn netwerkinstellingen voor mobiel internet op 'automatisch' zet, haal ik geen hoge snelheden, bij WCDMA enkel krijg ik wel heel hoge snelheden, maar dan ben ik vaak niet te bereiken. Binnenkort schakel ik over naar een ander netwerk (is aangevraagd, maar duur een tijdje in België) - dan zal ik zien of m'n internet zo traag blijft!
WiFi bug kun je ook testen door voorzichtig aan de achterkant (rechts van de lens) de voor en achterkan samen te drukken). Als het ontvangst beter wordt dan heb je er last van. Niet te hard drukken.
3G is internet van je provider en heeft niets met WiFi te maken. Dat probleem zit meer in de dekking die je op dat moment hebt en/of welke provider/snelheid je hebt. Er zijn genoeg abbo's te krijgen met internet maar als je dan even verder kijkt welke snelheid bij het abbo hoort dan weet je genoeg.
Je zal dus moeten nagaan welke snelheid bij je abbo hoort en tevens testen op diverse lokaties.
Kun je verder weinig aan doen dan evt switchen naar een provider of abbo die sneller is.
Start de One X ook eens in veilige mode op en test de dingen dan ook eens. Hoe dit moet en wat dit is kun je ook in het topic terug vinden.
Bedankt voor de tips. Ik heb een aanvraag gedaan naar de provider met de beste 3G-dekking in België. Door de grote vraag naar nieuwe abonnementen is er echter wat vertraging bij de overzetting, wachten geblazen dus.MikeOO schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:01:
[...]
Betterij is moeilijk te zetten en zal je moeten onderzoeken. Er is genoeg info hier te vinden hoe je dit kan testen met div apps. Een app kan er namelijk ook voor zorgen dat je batterij snel leegraakt. De batterij is niet de beste maar een dag moet je toch wel doorkomen als je deze niet de hele tijd gebruikt.
WiFi bug kun je ook testen door voorzichtig aan de achterkant (rechts van de lens) de voor en achterkan samen te drukken). Als het ontvangst beter wordt dan heb je er last van. Niet te hard drukken.
3G is internet van je provider en heeft niets met WiFi te maken. Dat probleem zit meer in de dekking die je op dat moment hebt en/of welke provider/snelheid je hebt. Er zijn genoeg abbo's te krijgen met internet maar als je dan even verder kijkt welke snelheid bij het abbo hoort dan weet je genoeg.
Je zal dus moeten nagaan welke snelheid bij je abbo hoort en tevens testen op diverse lokaties.
Kun je verder weinig aan doen dan evt switchen naar een provider of abbo die sneller is.
Start de One X ook eens in veilige mode op en test de dingen dan ook eens. Hoe dit moet en wat dit is kun je ook in het topic terug vinden.
Misschien vind ik de One X gewoon zo'n leuke telefoon dat ik 'm iets te vaak gebruik waardoor m'n batterij maar net de dag overleeft. Is trouwens ook dé reden waarom er plots een One X+ verscheen.
In veilige modus net hetzelfde, toen ik goed en wel opgestart was had ik nog 93% batterij over :-) (kwam net van de lader) die indicator lijkt mij ook niet altijd te kloppen. Anyway, heb me 'n autolader aangeschaft, op die manier haal ik zelf het einde van de dag als ik m wat meer gebruik ook
Dat wifi-probleem, heb ik wel last van denk 'k, moet ook zeggen dat de modem niet de beste is, laptop ondervindt daar weinig problemen mee, maar heb gemerkt dat Android-devices sowieso niet de beste zijn in het omgaan met wifi (bij Asus TF ook vaak verbindingsproblemen).
Het hangt er ook vanaf hoe je de instellingen bij schermweergave hebt staan. Als deze op automatisch staan dan kost dit extra batterij en beter kun je hem handmatig zetten. Tevens hoe lager het scherm het langer de batterij het vol houdt. Vol vermorgen is prachtig maar dan is hij zo leeg. Zelf heb ik net over de helft staan. Misschien dat dit iets voor je is. Deze gebruik ik als ik weet dat ik veel ga doen onderweg met de HTC: http://www.ebay.com/itm/B...C-One-X-New-/350574312954. Hiermee blijf je mobiel en laad hij netjes op onderweg. Je toestel wordt er wel wat groter door maar soms handiger dan een lader mee te slepen.Matey schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:26:
[...]
Bedankt voor de tips. Ik heb een aanvraag gedaan naar de provider met de beste 3G-dekking in België. Door de grote vraag naar nieuwe abonnementen is er echter wat vertraging bij de overzetting, wachten geblazen dus.
Misschien vind ik de One X gewoon zo'n leuke telefoon dat ik 'm iets te vaak gebruik waardoor m'n batterij maar net de dag overleeft. Is trouwens ook dé reden waarom er plots een One X+ verscheen.
In veilige modus net hetzelfde, toen ik goed en wel opgestart was had ik nog 93% batterij over :-) (kwam net van de lader) die indicator lijkt mij ook niet altijd te kloppen. Anyway, heb me 'n autolader aangeschaft, op die manier haal ik zelf het einde van de dag als ik m wat meer gebruik ook
Dat wifi-probleem, heb ik wel last van denk 'k, moet ook zeggen dat de modem niet de beste is, laptop ondervindt daar weinig problemen mee, maar heb gemerkt dat Android-devices sowieso niet de beste zijn in het omgaan met wifi (bij Asus TF ook vaak verbindingsproblemen).
WiFi problemen herken ik niet in Android. Ik heb hier 2x een HTC Desire - HTC One X - Hannspree Tablet - Huawai Ideos X5 en geen hiervan heeft problemen met WiFi.
Denk eerder dat, zoals je zelf al aangeeft, je modem de problemen geeft met WiFi. Dit is op te lossen door zelf een losse router te gaan gebruiken en hiervan het WiFi te gebruiken. In NL is dat geen probleem maar lijkt mij dat het in Belgie ook zonder problemen gebruikt kan worden. Bij je provider even op de site kijken hoe je dit het beste kunt doen.
Een TP-Link TL-WR1043ND icm OpenWRT draait uitstekend en kost een paar tientjes.
Gisteren update 3.20.401.1 gepusht gekregen. Aangezien ik het nieuws niet meer zo volg wist ik niet dat deze update allang uit was.
Ik ben aan de ene kant blij dat de wifi het weer naar behoren doet. Aan de andere kant is het schraal dat ik 1 à 2 maanden met zeer brakke wifi heb gezeten. Had het toestel al bijna opgestuurd maar dit hoeft gelukkig niet meer.
Ik ben aan de ene kant blij dat de wifi het weer naar behoren doet. Aan de andere kant is het schraal dat ik 1 à 2 maanden met zeer brakke wifi heb gezeten. Had het toestel al bijna opgestuurd maar dit hoeft gelukkig niet meer.
NOSIG
Welke internet browser gebruiken jullie? Ik heb altijd Dolphin gebruikt, maar bij de HTC One X krijg je standaard een dikke optiebalk onderin. Dat scheelt dus wel een stuk wat je kunt zien met browsen.
Ik gebruik Chrome. Synct mooi met Chrome op mijn desktopChristiano007 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:52:
Welke internet browser gebruiken jullie? Ik heb altijd Dolphin gebruikt, maar bij de HTC One X krijg je standaard een dikke optiebalk onderin. Dat scheelt dus wel een stuk wat je kunt zien met browsen.
Ik gebruik ook Chrome. Vindt Firefox langzaam op de HOX. Laad tijden zijn langer.Christiano007 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:52:
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ja daarom gebruik ik hem ook, erg fijnpvtonger schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:41:
[...]
Ik gebruik Chrome. Synct mooi met Chrome op mijn desktop
Hmm bij Chrome krijg ik altijd verschillende font's op fora's. Dan zijn de meeste post normaal te lezen en de laatste 2 of 3 zijn heel klein. Hebben jullie blijkbaar geen last van.
Verwijderd
Nog maar eens proberen of iemand al een oplossing heeft voor mijn probleem.
Bij het maken van een nieuwe afspraak in de agenda, opent steeds de Google account agenda, i.p.v. alleen pc-sync agenda.
Ik heb alleen de pc-sync agenda aangevinkt staan en alle andere agenda's en taken, contacten etc. uitgevinkt. In het verleden werkte het wel goed maar sinds één van de laatste update's, gaat dit niet meer goed.
Hoe is dit goed te krijgen?
Bij het maken van een nieuwe afspraak in de agenda, opent steeds de Google account agenda, i.p.v. alleen pc-sync agenda.
Ik heb alleen de pc-sync agenda aangevinkt staan en alle andere agenda's en taken, contacten etc. uitgevinkt. In het verleden werkte het wel goed maar sinds één van de laatste update's, gaat dit niet meer goed.
Hoe is dit goed te krijgen?
Afgelopen donderdag ook de laatste update ontvangen 3.20.401.1 op mijn HOX
En het lijkt wel alsof het wifi probleem "wel wifi verbinding maar geen data" erger is geworden.
Ik had er in 5 maanden tijd 3 of 4 keer last van gehad en nu in 2 dagen tijd al 2 keer.
Dit is dan op te lossen door wifi uit en weer aan te zetten maar toch redelijk onhandig.
een full reset van de router heeft niet geholpen
Ik gebruik thuis een linksys EA3500 waar ik tot nu toe dit probleem mee heb gehad. Ik weet niet of het een combinatie is met deze router. Ik gebruik namelijk buitenshuis voornamelijk 3G/H.
En het lijkt wel alsof het wifi probleem "wel wifi verbinding maar geen data" erger is geworden.
Ik had er in 5 maanden tijd 3 of 4 keer last van gehad en nu in 2 dagen tijd al 2 keer.
Dit is dan op te lossen door wifi uit en weer aan te zetten maar toch redelijk onhandig.
Ik gebruik thuis een linksys EA3500 waar ik tot nu toe dit probleem mee heb gehad. Ik weet niet of het een combinatie is met deze router. Ik gebruik namelijk buitenshuis voornamelijk 3G/H.
Had voor deze update wat dode plekken in huis betreffende ontvangst. Na de update geen last meer gehad.Serge306 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 13:30:
Afgelopen donderdag ook de laatste update ontvangen 3.20.401.1 op mijn HOX
Heb vandaag besteld hoesje binnen gekregen, de X-serie

Perfect ! Mooi dun en sluit perfect aan. Toestel wordt amper dikker.
En vandaag een belletje gehad van KPN repair center, kan langskomen om de camera te laten vervangen. Hopelijk is dan de camera focus weer goed.
Verwijderd
Als ik met mijn HTC One X een filmpje maak met 1080P dan slurpt de batterij heel snel leeg is dat een normaal verschijnsel bij de smartphones ??????
Dat hoesje heb ik ook, eigenlijk gelijk bij aanschaf van de HOX deze er al bij gekocht. Bevalt zeker goed....Christiano007 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:30:
[...]
Had voor deze update wat dode plekken in huis betreffende ontvangst. Na de update geen last meer gehad.
Heb vandaag besteld hoesje binnen gekregen, de X-serie [afbeelding]
Perfect ! Mooi dun en sluit perfect aan. Toestel wordt amper dikker.
En vandaag een belletje gehad van KPN repair center, kan langskomen om de camera te laten vervangen. Hopelijk is dan de camera focus weer goed.
Toch, 1x het toestel er weer uit gehaald (simwissel) en toen voelde het toestel wel erg dun aan opeens
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
Wat is snel? Hoelang film je dan ongeveer, met flits?Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 14:39:
Als ik met mijn HTC One X een filmpje maak met 1080P dan slurpt de batterij heel snel leeg is dat een normaal verschijnsel bij de smartphones ??????
Als je een minuutje filmt ofzo is het heel normaal dat er een paar % af zijn.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ziezo, net een reparatie geboekt. Woensdag komen ze 'm ophalen. HT23 batch, had dus problemen met wifi-ontvangst en batterijduur. Kan bij heel licht gebruik geen anderhalve dag doen. Even back to the Nokia E72 voor een 2 of 3 tal weken!
Hopelijk loont het de moeite, anders voel ik me verplicht om 'n ander toestel aan te kopen, zal dan wel geen HTC meer zijn!
Hopelijk loont het de moeite, anders voel ik me verplicht om 'n ander toestel aan te kopen, zal dan wel geen HTC meer zijn!
Mijn 1 jaar oude HOX draait nog op 2.17.401.12 ofzo In ieder geval ik heb mijn one x gereset (fabrieksinstellingen en alle gegevens gewist.) Alleen ik het idee dat mijn batterij dood is, Rond 08:00 uur had k mijn hox van de lader gehaald ik heb geen instellingen meer gewijzigd na de fabrieksinstelingen of apps geinstaleerd.
Toen ik rond 20.00 thuis kwam keek ik op mijn hox en zag ik dat bij 11uur en 45 min er ongeveer 9 % batterij is gedrained terwijl er in de tweakers tests 5 % van de batterij weg ging in 16 uur standby met wifi en 3g aan. (Mijn wifi staat ook aan). Ik vraag mij dus af of het komt door 2.17.401.12 (Dit is de kleine update firmware voor die van jellybean, had wel deze kleine update geinstaleerd omdat die de batterij zou optimaliseren).
Dus is mijn batterij dood aan het gaan/ achteruitgegaan na een jaar? Of ligt het aan de firmware?
Toen ik rond 20.00 thuis kwam keek ik op mijn hox en zag ik dat bij 11uur en 45 min er ongeveer 9 % batterij is gedrained terwijl er in de tweakers tests 5 % van de batterij weg ging in 16 uur standby met wifi en 3g aan. (Mijn wifi staat ook aan). Ik vraag mij dus af of het komt door 2.17.401.12 (Dit is de kleine update firmware voor die van jellybean, had wel deze kleine update geinstaleerd omdat die de batterij zou optimaliseren).
Dus is mijn batterij dood aan het gaan/ achteruitgegaan na een jaar? Of ligt het aan de firmware?
Begrijp ik goed dat je ongeveer 9% van je accu capaciteit bent kwijtgeraakt in ongeveer 12uur tijd met weinig/geen gebruik?
Zo ja, dan zou ik 10keer een vreugdedans doen en 3 dagen huilen van vreugde met zulke accu prestaties! Dan heb je wat mij betreft geen problemen met je accu hoor, integendeel.
Zo ja, dan zou ik 10keer een vreugdedans doen en 3 dagen huilen van vreugde met zulke accu prestaties! Dan heb je wat mij betreft geen problemen met je accu hoor, integendeel.
''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''
Er is ook nogal een verschil in gebruikte providers, bereik mobiel internet/gsm masten, wifi toegangspunt etc. etc.faisje schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:24:
Mijn 1 jaar oude HOX draait nog op 2.17.401.12 ofzo In ieder geval ik heb mijn one x gereset (fabrieksinstellingen en alle gegevens gewist.) Alleen ik het idee dat mijn batterij dood is, Rond 08:00 uur had k mijn hox van de lader gehaald ik heb geen instellingen meer gewijzigd na de fabrieksinstelingen of apps geinstaleerd.
De enige echte manier om te vergelijken zou zijn geweest om de toestellen naast elkaar te leggen.
Het verschil lijkt mij niet extreem... Maar snap je zorgen
Ok nou dankje! Ja voorheen gebruikte ik vodafone maar had een tmobile simkaart aangeschaft voor de vodafone actie in capelle voor de htc one
! Mijn HOX wil ik aan mijn moeder geven maar dan ook zonder problemen. Mijn t-mobile simkaart zit nu in de hox.
Met andere woorden de HOX van vroeger is tegenwoordig niet meer zoals het was door updates etc? Dus ik hoef me geen zorgen te maken? aangezien het ook nog op 2.17.401.12 draait en ik niet wil updaten?
Voorheen was de % afname minder voorzover ik kan heugen, maar dat was dan uiteraard met firmware versie 1.29 dacht ik met een vodafone simkaart erin.
EDIT: + dat 9 % draining is zonder niks doen. Dus gewoon de hox 12 uur met rust laten in standby.
Met andere woorden de HOX van vroeger is tegenwoordig niet meer zoals het was door updates etc? Dus ik hoef me geen zorgen te maken? aangezien het ook nog op 2.17.401.12 draait en ik niet wil updaten?
Voorheen was de % afname minder voorzover ik kan heugen, maar dat was dan uiteraard met firmware versie 1.29 dacht ik met een vodafone simkaart erin.
EDIT: + dat 9 % draining is zonder niks doen. Dus gewoon de hox 12 uur met rust laten in standby.
[ Voor 7% gewijzigd door faisje op 21-05-2013 14:23 ]
Kan iemand eens een foto maken van een stuk tekst van ongeveer 15/20 cm afstand? Ben benieuwd hoe dat er bij jullie uit ziet.
Laat ik het zo zeggen:faisje schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:21:
Ok nou dankje! Ja voorheen gebruikte ik vodafone maar had een tmobile simkaart aangeschaft voor de vodafone actie in capelle voor de htc one! Mijn HOX wil ik aan mijn moeder geven maar dan ook zonder problemen. Mijn t-mobile simkaart zit nu in de hox.
Ik merk duidelijk dat mijn HOX qua accu stukken korter meegaat dan bij anderen.
Grootste verschil: Ik heb T-Mobile, zij KPN / Vodafone.
Hetzelfde probleem had ik met andere identieke toestellen in het verleden (HTC Desire, Nokia's etc.).
Probleem voor mij is dus met name het bereik van T-mobile in het oosten des lands vaak / vaak switchen tussen verbinding etc.
Ook met een vrijwel kaal toestel in het begin.
Dus providers / dekking etc. hebben zeker hun invloed, zelfs in rust stand.
Elke update heeft ongetwijffeld ook weer een (beperkte?) invloed, afhankelijk van wat geupdate word.
Maar met deze afname zou ik me nog geen extreme zorgen gaan maken. (mening)
Het duurt soms wel lang voor hij scherp stelt op die afstanden, maar als hij scherpgesteld is gaat dat bij mij prima.Christiano007 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:23:
Kan iemand eens een foto maken van een stuk tekst van ongeveer 15/20 cm afstand? Ben benieuwd hoe dat er bij jullie uit ziet.
Als ik meer afstand neem is het allemaal prima, maar wat ik met goedkopere toestellen van dichterbij neem is het gewoon niet te vergelijken. Dan ziet het er niet uit. Dus als ik een foto maak van een kamer ziet het er allemaal prima uit, maar van een label oid dan is het wazig. Hij focust nu wel, alleen dus blijkbaar nog niet goed genoegFrankRicard schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 15:08:
[...]
Het duurt soms wel lang voor hij scherp stelt op die afstanden, maar als hij scherpgesteld is gaat dat bij mij prima.
Blijkbaar is het gewoon niet beter met dit toestel, met wat meer afstand krijg ik ook wel redelijk strakke tekstfoto's. Dan accepteren we dat maar gewoon
[ Voor 12% gewijzigd door Christiano007 op 22-05-2013 14:21 ]
Christiano007 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 14:23:

Moet zeggen dat ik mijn camera ook al tijden van slechte kwaliteit vind.
Heb wel even wat gevoelige data weggehaald, voor de rest niks gedaan.
Net contact gehad met de helpdesk van htc omdat ik last heb van wifi problemen .
Volgens de helpdesk is met firmware 3.20 dit probleem nog niet opgelost .
Volgens de helpdesk is met firmware 3.20 dit probleem nog niet opgelost .
Hallo,
ben voor mijn betere wederhelft bezig met een nieuwe telefoon, de HTC One X is een goede kandidaat, maar nu heb ik wel een vraagje: dat wifi probleem, is dat heel significant of verschilt dat per toestel?
En hoe gedraagt dit toestel zich nu na zo een jaar van release? Is de accu duur bij oa facebooken, youtube, en wat internet acceptabel te noemen?
alvast bedankt!
ben voor mijn betere wederhelft bezig met een nieuwe telefoon, de HTC One X is een goede kandidaat, maar nu heb ik wel een vraagje: dat wifi probleem, is dat heel significant of verschilt dat per toestel?
En hoe gedraagt dit toestel zich nu na zo een jaar van release? Is de accu duur bij oa facebooken, youtube, en wat internet acceptabel te noemen?
alvast bedankt!
Ik heb er geen last van iig.horizon1978 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:48:
Hallo,
alvast bedankt!
Accu vind ik prima, maar dat is wel wat persoonlijk. Veel met het toestel spelen kost gewoon accu.
Hallo,horizon1978 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:48:
Hallo,
alvast bedankt!
je wil een nieuwe kopen of 2de hands?
De wifi problemen kwamen bij de eerste productie batches voor. Dit was een hardware probleem bij de productie van de One X. Dit is al een tijdje verholpen. Het kan natuurlijk altijd nog zijn dat er wifi problemen zijn, maar dat kan met elke telefoon gebeuren. De hardware fout is er in ieder geval uit gehaald door HTC.
De accu is aardig goed vind ik. Ik heb 'm nu 1 jaar en kom er makkelijk de dag mee door. Gebruik wifi en 3G en zit toch aardig vaak spelletjes te doen of te facebooken. Accu houdt het aardig goed uit.
Een nieuwe, dus dat zou goed moeten zitten. Bedankt voor jullie antwoorden.
Voor de goede orde: ik heb ook één van de eerste batches, en nooit een wifi probleem gehad. Sterker nog, ik krijg een uitstekende verbinding met de One X, ook op een afstand waar mijn laptop er soms wel eens moeite mee heeft. Slechts één kleine kanttekening past bij dit verhaal: ik ben niet heel hard in de telefoon gaan knijpen om te kijken of ik een wifi-probleem kon uitlokken, zoals sommigen hier wel deden.PM_Petrol schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 18:59:
[...]
De wifi problemen kwamen bij de eerste productie batches voor.

Verwijderd
Niet in een toesteltopic, dit soort dingen horen thuis in het accessoiretopic
[ Voor 70% gewijzigd door janvanduschoten op 23-05-2013 08:39 ]
Heb hier een HT23 en ook nergens problemen mee met Wifi.Appelsap schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:32:
[...]
Voor de goede orde: ik heb ook één van de eerste batches, en nooit een wifi probleem gehad. Sterker nog, ik krijg een uitstekende verbinding met de One X, ook op een afstand waar mijn laptop er soms wel eens moeite mee heeft. Slechts één kleine kanttekening past bij dit verhaal: ik ben niet heel hard in de telefoon gaan knijpen om te kijken of ik een wifi-probleem kon uitlokken, zoals sommigen hier wel deden.
Appelsap schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 23:32:
[...]
Voor de goede orde: ik heb ook één van de eerste batches, en nooit een wifi probleem gehad.
Het feit dat je een toestel uit die batch hebt wil niet meteen zeggen dat je ook direct problemen er mee hebt. Het is alleen zo dat die productie batches MEER kans hebben op die problemen, maar dat dan is het nog steeds mogelijk, zoals bij jullie, dat je een perfect werkend toestel in je handen krijgt. Als het echt een grootschalig probleem was geweest, had HTC wel een recall actie gedaan, echter was dit niet het geval.Christiano007 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 10:31:
[...]
Heb hier een HT23 en ook nergens problemen mee met Wifi.
De HT26 zou een goede productie batch geweest moeten zijn, desondanks heb ik toch een toestel die alle problemen heeft gehad (WIFI/GPS/Speaker). Het is gewoonweg pech of geluk hebben. Ik zou zeggen, wrijf in je handjes
Klopt als een tiet. Heb zelf een HT24 en geen problemen een kameraad van me heeft een HT26 en gaat voor de 4e keer weg. (Wifi 2x defect, GPS daarna en daarna speakerproblematiek.)RoasteR87 schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 12:24:
[...]
[...]
Het feit dat je een toestel uit die batch hebt wil niet meteen zeggen dat je ook direct problemen er mee hebt. Het is alleen zo dat die productie batches MEER kans hebben op die problemen, maar dat dan is het nog steeds mogelijk, zoals bij jullie, dat je een perfect werkend toestel in je handen krijgt. Als het echt een grootschalig probleem was geweest, had HTC wel een recall actie gedaan, echter was dit niet het geval.
De HT26 zou een goede productie batch geweest moeten zijn, desondanks heb ik toch een toestel die alle problemen heeft gehad (WIFI/GPS/Speaker). Het is gewoonweg pech of geluk hebben. Ik zou zeggen, wrijf in je handjes
Maar ik klop het even af, want straks heb ik dezelfde shit :-)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Het enige probleem wat ik voorlopig lijk te hebben is het befaamde probleem met de simcard.
Het lijkt alsof hij voor 99% past en zo nu en dan dus geen contact maakt en je dus een toestel hebt zonder dienst. Erg irritant.
Het lijkt alsof hij voor 99% past en zo nu en dan dus geen contact maakt en je dus een toestel hebt zonder dienst. Erg irritant.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ik weet dat dit een vraag is die heel moeilijk te beantwoorden valt, maar ik wil het toch proberen. Mijn HOX is nu binnen voor reparatie (accu, wifi). Hoelang kunnen jullie voort met jullie accu? Dit hangt uiteraard af van jullie instellingen, maar ik ben wel eens benieuwd.
Ik moest mijn HOX iedere avond/nacht aan de lader hangen, hoe wienig ik die ook gebruikte. Nu hoop ik dat ik zeker bij licht en middelmatig gebruik toch iets langer met mijn accu rond kan komen. Als ik 'm bvb. 's morgens om 6u van de lader haalde, was ie tegen 's avonds 23h zo goed als leeg... .
Ik moest mijn HOX iedere avond/nacht aan de lader hangen, hoe wienig ik die ook gebruikte. Nu hoop ik dat ik zeker bij licht en middelmatig gebruik toch iets langer met mijn accu rond kan komen. Als ik 'm bvb. 's morgens om 6u van de lader haalde, was ie tegen 's avonds 23h zo goed als leeg... .
Bij normaal gebruik, dus geen spellen en niet al te veel internet, kan ik zeker tot het einde van de dag met het toestel doen. Ga ik veel internetten en spelletjes doen dan is het toch echt een kwestie van de oplader erbij pakken aan het einde van de avond. Maar dan heb ik het echt over een uur gamen (Carmageddon oid) en 2 uur internetten).Matey schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:44:
Ik weet dat dit een vraag is die heel moeilijk te beantwoorden valt, maar ik wil het toch proberen. Mijn HOX is nu binnen voor reparatie (accu, wifi). Hoelang kunnen jullie voort met jullie accu? Dit hangt uiteraard af van jullie instellingen, maar ik ben wel eens benieuwd.
En bij geen gebruik kan ik zeker wel 2 dagen met de accu
Al met al ben ik wel tevreden over de accuduur, heb de brightness wel vrij laag staan want dit slurpt natuurlijk accu
Ik heb de beeldhelderheid op het één na laatste standje. Met zo'n 600 whatsappjes per dag versturen, tiental emailtjes kijken en wat Nu.nl, houdt ik aan het einde van de dag zo'n 35% over (15 uur). Mijn vorige hox was echter een heel ander verhaal, deze was na 6 uur al helemaal leeg..Matey schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:44:
Verwijderd
Oh, sorry niet aan gedacht, zal ik de volgende keer op lettenVerwijderd schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 08:27:
[mbr]Niet in een toesteltopic, dit soort dingen horen thuis in het accessoiretopic[/]
Als ik jullie ervaringen lees, dan ben ik toch best blij dat m'n HOX eens binnen is! Vraag me eigenlijk af of ze een batterij à la HOX+ kunnen plaatsen? Of doet men dit gewoon niet?
Verwijderd
Je kan het zelf doen, HTC zal het nooit gaan doen. Maar ik denk dat de kernel ook raar gaat doen als je er een andere batterij inzet, maar het hoeft niet. Zou leuk zijn als het konMatey schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 16:34:
Als ik jullie ervaringen lees, dan ben ik toch best blij dat m'n HOX eens binnen is! Vraag me eigenlijk af of ze een batterij à la HOX+ kunnen plaatsen? Of doet men dit gewoon niet?
Net op youtube een filmpje bekekn van iemand die dat doet, maar tja ... 't is tweaken, maar 'k zou het zelf niet riskeren. De winst is blijkbaar niet zo spectaculair! Ondertussen met mn oude Nokia E72 aan de slag, wifi en 3G liggen vaak aan en na 2 dagen nog maar 1 streepje kwijt --- waar is de tijd ;-). Ik mis m'n HOX wel al!
* Hmmbob wrijft in zijn ogen. Jep, het staat er echt, 600...Mauritsvdb schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 15:21:
[...]
... Met zo'n 600 whatsappjes per dag versturen, ...

Sometimes you need to plan for coincidence
Hier nog iemand een idee over?ruud2all schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:50:
Iemand een idee hoe ik de naam van de gemaakte foto's kan aanpassen (IMAG00xx).
Na een verse installatie begint de telefoon weer van vooraf aan te tellen, graag zou ik ergen de nummering aanpassen zodat deze verder loopt.
Geen idee.
M'n ega heeft dit toestel nu. Jee, wat kan iemand blij zijn met een nieuwe smartphone. Ben zelf ook wel jaloers, HTC One X werkt snel en soepel en heeft inderdaad een prachtig scherm.
Ben met de Nexus 7 de hele basic android gewend en daardoor is sense wel even wennen waar dingen staan maar het werkt allemaal wel goed. Maar jee, wat een bloatware! Gelukkig kun je apps verbergen,
M'n ega heeft dit toestel nu. Jee, wat kan iemand blij zijn met een nieuwe smartphone. Ben zelf ook wel jaloers, HTC One X werkt snel en soepel en heeft inderdaad een prachtig scherm.
Ben met de Nexus 7 de hele basic android gewend en daardoor is sense wel even wennen waar dingen staan maar het werkt allemaal wel goed. Maar jee, wat een bloatware! Gelukkig kun je apps verbergen,
*weg* dit is hier niet de bedoeling.
[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 27-05-2013 10:21 ]
*knipje*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 27-05-2013 10:21 ]
Sometimes you need to plan for coincidence
Ik heb sinds kort geen mobiel signaal meer, en als ik herstart hoef ik niet eens mijn pin code meer in te vullen. Het is alsof hij de sim kaart niet herkent, maar hier geeft hij geen enkele melding over. Ik heb de sim kaart al bekeken, deze lijkt in orde te zijn, ook heb ik een factory reset gedaan, maar dit mag ook niet baten...
Is dit waarschijnlijk een hardware fout? stekkertje losgegaan? Of zou ik het ook softwarematig kunnen troubleshooten?
Is dit waarschijnlijk een hardware fout? stekkertje losgegaan? Of zou ik het ook softwarematig kunnen troubleshooten?
Dit heb ik gedaan, het leek aanvankelijk geen effect te hebben. Toen mijn eigen simkaart er weer in gedaan, en moest ik mijn puk-code ineens invoeren, en een nieuwe pincode aanmaken. Kort daarna kreeg ik ineens alle voicemail, smsjes etc. en had ik weer vol bereik!RoD schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:21:
Probeer de simkaart eens in een ander toestel?
Heel mooi dat het weer werkt (bedankt voor de suggestie!), maar ik vraag me toch af hoe dit heeft kunnen gebeuren.
[ Voor 3% gewijzigd door coendeurloo op 27-05-2013 10:53 ]
Ik haalde mijn One X gister van de lader en toen werd mij ook ineens gevraagd om de puk-code (of hij een reboot had gedaan daarvoor weet ik niet) en zag ik dat ik geen bereik had (maar niet in vliegtuigmodus). Ik heb hem toen zonder iets te doen een soft reset te geven.coendeurloo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:53:
[...]
Dit heb ik gedaan, het leek aanvankelijk geen effect te hebben. Toen mijn eigen simkaart er weer in gedaan, en moest ik mijn puk-code ineens invoeren, en een nieuwe pincode aanmaken. Kort daarna kreeg ik ineens alle voicemail, smsjes etc. en had ik weer vol bereik!
Heel mooi dat het weer werkt (bedankt voor de suggestie!), maar ik vraag me toch af hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Daarna kon ik mijn pincode weer invoeren en werkte alles weer.
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
'Soft reset', is dat die powerknop ingedrukt houden?
Ik ben sinds enkele dagen in het bezit van een HTC One X. Erg fijn toestel en werkt prima.
Enige ergernis is de trilfunctie. Uiteraard kun je trillen aan de zijkant in- en uitschakelen, maar probleem is dat de telefoon ook gaat trillen bij ieder inkomend bericht (facebook melding / email).
Heb reeds forums en de handleiding doorgespit maar tot op heden geen oplossing gevonden.
iemand een idee?
Enige ergernis is de trilfunctie. Uiteraard kun je trillen aan de zijkant in- en uitschakelen, maar probleem is dat de telefoon ook gaat trillen bij ieder inkomend bericht (facebook melding / email).
Heb reeds forums en de handleiding doorgespit maar tot op heden geen oplossing gevonden.
iemand een idee?
Vraag over de stock Mail app en widget. Ik heb er 4 mails in (hotmail en 3x exchange) en als ik kies welke inbox ik wil zien hebben ze in dat drop-down menuutje ook alle 4 een eigen kleurtje.
In de mail app zelf en in de mail widget echter zie ik niet zo'n streepje ervoor met de kleur?
De agenda widget laat wel gewoon de verschillende kleuren zien die mn gmail, hotmail en exchange adressen hebben.
Iemand een idee?
Cliffs: dropdown zie ik wel de kleurtjes, maar in de inxbox/widget niet:

Edit: of hebbben ze nu alleen nog maar kleurtjes vóórdat je de mails gelezen hebt
In de mail app zelf en in de mail widget echter zie ik niet zo'n streepje ervoor met de kleur?
De agenda widget laat wel gewoon de verschillende kleuren zien die mn gmail, hotmail en exchange adressen hebben.
Iemand een idee?
Cliffs: dropdown zie ik wel de kleurtjes, maar in de inxbox/widget niet:

Edit: of hebbben ze nu alleen nog maar kleurtjes vóórdat je de mails gelezen hebt

[ Voor 7% gewijzigd door Het Vosje op 29-05-2013 18:54 ]
Klopt. Na het openen van de mail verdwijnt het kleurtje (inbox).Het Vosje schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 18:24:
Edit: of hebbben ze nu alleen nog maar kleurtjes vóórdat je de mails gelezen hebt![]()
Zie daar echt het nu niet van, is toch veel overzichtelijker met kleurtjes .... maarja, het zij zoHolgersson schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 00:34:
[...]
Klopt. Na het openen van de mail verdwijnt het kleurtje (inbox).

M'n HOX is terug van Dynafix (of hoe ze ook mogen heten). Batterij werd vervangen en dat lijkt een succes te zijn. M'n batterij lijkt tot nu toe een stuk langer te gaan meegaan. Vannacht 'm laten aanliggen en opvallend minder % verloren dan een voor ik 'm binnen deed. Dit geeft hoop :-).
Verwijderd
Ik heb vandaag de HTC One X binnen gekregen. Ik had specifiek gezocht naar de 32GB-versie en een leverancier gevonden die deze op de site had staan (stond vermeld bij de specs). Helaas is er een 16GB geleverd, heb de leverancier nog niet te pakken gekregen.
Uit een rondje internet bekruipt me het gevoel dat de 32gb eigenlijk niet meer leverbaar is ? Dat zie ik bijv in diverse discussies over garantie-problemen, waarbij men voor de kapotte 32 een 16 geleverd krijgt omdat de 32 niet meer leverbaar is.
Klopt het dat de 32 niet meer leverbaar is of lastig te vinden is ?
En dan de 2e vraag, van die 16GB geheugen, hoeveel is daarvan beschikbaar voor de gebruiker ?
Bij de 32 staat, 26gb voor gebruiker dus het systeem gebruikt 6gb.. Misschien voor de 16 vergelijkbaar ?
Op mijn huidige toestel zie ik dat ik 7,91GB in gebruik heb, dus twijfel een beetje of ik het ga redden met de OneX 16gb.
Uit een rondje internet bekruipt me het gevoel dat de 32gb eigenlijk niet meer leverbaar is ? Dat zie ik bijv in diverse discussies over garantie-problemen, waarbij men voor de kapotte 32 een 16 geleverd krijgt omdat de 32 niet meer leverbaar is.
Klopt het dat de 32 niet meer leverbaar is of lastig te vinden is ?
En dan de 2e vraag, van die 16GB geheugen, hoeveel is daarvan beschikbaar voor de gebruiker ?
Bij de 32 staat, 26gb voor gebruiker dus het systeem gebruikt 6gb.. Misschien voor de 16 vergelijkbaar ?
Op mijn huidige toestel zie ik dat ik 7,91GB in gebruik heb, dus twijfel een beetje of ik het ga redden met de OneX 16gb.
Wow, de Mediamarkt heeft nu de 16GB versie voor 340 euro. Dat is toch wel aantrekkelijk.
Ik zit nog te kijken idd naar een nieuwe htc one x, ik vind de htc one niet mooi, en wil toch wel HTC een beetje supporten door hem nieuw te kopen. (I love my Desire Z).
Maar goed om te weten idd of de 32 GB versie niet meer leverbaar is.
Ik zie bijv. dat de witte 32 gb versie bij phoneshop gewoon als 16gb in de details staat...
Ik denk dat ik maar gewoon voor de deal van de Mediamarkt ga.
Ik zit nog te kijken idd naar een nieuwe htc one x, ik vind de htc one niet mooi, en wil toch wel HTC een beetje supporten door hem nieuw te kopen. (I love my Desire Z).
Maar goed om te weten idd of de 32 GB versie niet meer leverbaar is.
Ik zie bijv. dat de witte 32 gb versie bij phoneshop gewoon als 16gb in de details staat...
Ik denk dat ik maar gewoon voor de deal van de Mediamarkt ga.
[ Voor 19% gewijzigd door - peter - op 04-06-2013 01:26 ]
Mijn simkaart zit vast met wat plakband. Er zat wat speling op waardoor ik ook geregeld mijn pincode terug moest ingeven. Met de plakband (tip die ik ook hier gelezen heb) heb ik geen problemen meer gehad.coendeurloo schreef op maandag 27 mei 2013 @ 10:53:
[...]
Dit heb ik gedaan, het leek aanvankelijk geen effect te hebben. Toen mijn eigen simkaart er weer in gedaan, en moest ik mijn puk-code ineens invoeren, en een nieuwe pincode aanmaken. Kort daarna kreeg ik ineens alle voicemail, smsjes etc. en had ik weer vol bereik!
Graag gedaan.ys8574 schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 21:30:
[...]
Mijn simkaart zit vast met wat plakband. Er zat wat speling op waardoor ik ook geregeld mijn pincode terug moest ingeven. Met de plakband (tip die ik ook hier gelezen heb) heb ik geen problemen meer gehad.
Ik had voor de zekerheid eerst nog een nieuwe sim aangevraagd om een probleem met de simkaart uit te sluiten, maar het lijkt toch aan de cradle (of hoe je dat dingetje ook noemt) te liggen.
Echt bizar hoe mensen op de Amerikaanse forums hierover uit hun stekker gaan, terwijl ik er in Nederland amper voorbeelden / forumposts over kon vinden.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Nu ik het zo lees ja, deze klacht heb ik ook!avotar schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 07:00:
[...]
Graag gedaan.
Ik had voor de zekerheid eerst nog een nieuwe sim aangevraagd om een probleem met de simkaart uit te sluiten, maar het lijkt toch aan de cradle (of hoe je dat dingetje ook noemt) te liggen.
Echt bizar hoe mensen op de Amerikaanse forums hierover uit hun stekker gaan, terwijl ik er in Nederland amper voorbeelden / forumposts over kon vinden.
Thanks!
PSN: Maichel
Ik heb nu een dag de HTC One X (nieuw) en er vallen me twee dingen op.
Batterijduur. Men, dat gaat wel snel zeg. Ik heb een half uur het apparaat gebruikt en het is al weer 15% leger. Hopen dat ik er wel de dag mee blijf halen.
Foto kwaliteit: Eigenlijk viel dat erg tegen, ik zit zelf beetje te denken aan een defect ofzo? Kleuren worden vrij raar weergegeven. Is dit normaal? Detail foto: (niet gescaled). T gaat vooral om de oranje bank. Rare gele vlekken in het oranje.
Batterijduur. Men, dat gaat wel snel zeg. Ik heb een half uur het apparaat gebruikt en het is al weer 15% leger. Hopen dat ik er wel de dag mee blijf halen.
Foto kwaliteit: Eigenlijk viel dat erg tegen, ik zit zelf beetje te denken aan een defect ofzo? Kleuren worden vrij raar weergegeven. Is dit normaal? Detail foto: (niet gescaled). T gaat vooral om de oranje bank. Rare gele vlekken in het oranje.

Verwijderd
Mn vriendin heeft een One-X alles stock, laatste update en heeft sinds een paar dagen enorm last van een trage telefoon. Voornamelijk typen in Whatsapp gaat traag en Facebook scrollen via de browser hangt vaak vast. Ding was eerst enorm snel dus snap er weinig van. Iemand een idee? Kan geen eenduidige oorzaak vinden. En google resultaten geven tal van tips die nog niet werken...
Effe telefoon van ega getest:
Over die foto's raar. Geen idee.
Over de traagheid: geen last van, whatsapp tikken gaat snel en zonder problemen. Facebook doet ze via app en dat gaat goed. Wel vond ik Chrome traag, de stock browser was wel rap.
Over die foto's raar. Geen idee.
Over de traagheid: geen last van, whatsapp tikken gaat snel en zonder problemen. Facebook doet ze via app en dat gaat goed. Wel vond ik Chrome traag, de stock browser was wel rap.
Verwijderd
Sinds de laatste update is het helemaal niet zo fijn met Wi-Fi! Zelfs in dezelfde ruimte heb ik maar twee streepjes terwijl dat altijd vol was in het hele huis. 3G wordt ook vaak eruit geknikkerd. Nooit meer HTC. Nog nooit zoveel problemen gehad na hun updates. Neem volgende keer wel een Oppo Find 5.
[ Voor 3% gewijzigd door janvanduschoten op 06-06-2013 09:14 ]
Als eens de telefoon herstart? Zet wel het vinkje uit bij Snel starten in de instellingen.Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:42:
Mn vriendin heeft een One-X alles stock, laatste update en heeft sinds een paar dagen enorm last van een trage telefoon. Voornamelijk typen in Whatsapp gaat traag en Facebook scrollen via de browser hangt vaak vast. Ding was eerst enorm snel dus snap er weinig van. Iemand een idee? Kan geen eenduidige oorzaak vinden. En google resultaten geven tal van tips die nog niet werken...
Verwijderd
Ga het proberen, waarschijnlijk staat snel starten nog aan.MikeOO schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 08:58:
[...]
Als eens de telefoon herstart? Zet wel het vinkje uit bij Snel starten in de instellingen.
Edit: Stond inderdaad aan, lijkt nu beter te zijn weer.
Weer een edit: Hielp toch niet, stappen nagegaan. Stonden veel eBooks (epub) in Aldiko, hebben die weer verwijderd op 5 na en kijken nu of dit het probleem oplost. Lijkt wel weer goed te gaan.
Is het normaal dat in Taakbeheer steeds ongeveer 800 MB vd 1 Gig in gebruik is?
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2013 22:35 ]
Ja bij mij is dat ook wel regelmatig. Ik heb wel een hoop apps uitgeschakeld die ik toch niet gebruik. Daardoor zit ik wat minder vaak in de 800 mb. Dit kan je doen bij Apps in het instellingen menu. Let er wel op wat je uitschakeld want soms werken bepaalde apps dan weer niet.Verwijderd schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 12:55:
[...]
Is het normaal dat in Taakbeheer steeds ongeveer 800 MB vd 1 Gig in gebruik is?
Succes
Verwijderd
Even een rectificatie van mijn vorige post over Wi-Fi problemen sinds laatste update.
Het komt dus niet door de update. Ik had al een andere HTC One X gehad van HTC zelf vanwege problemen maar met deze nieuwe heb ik het weer met Wi-Fi. Als ik een stukje rubber aan de rechter onderkant naast de lens plakt en dan terug in mijn hoesje klikt waardoor er op dat punt druk wordt uitgeoefend is mijn Wi-Fi signaal helemaal top. Schiet letterlijk omhoog. Dus leuk en aardig maar in de loop der tijd door het dragen in je broekzak ontstaat er toch ruimte tussen de achterkant en het Wi-Fi connectie punt. In mijn ogen een grote faal van HTC met deze productie. Ik ben hem al drie keer kwijt geweest aan hun en nu met deze nieuwe weer dat gezeik. Om nu weer zonder telefoon te zitten zit ik niet op te wachten plus dat ik hem geroot heb sinds dit weekend wat ik al veel eerder had moeten doen.
Update:
HTC One X opengemaakt en een stuk zilverfolie onder dat koperen plaatje gepropt zodat hij iets hoger komt te liggen. Hoppa, hij is gelijk weer perfect. Probleem opgelost.
Het komt dus niet door de update. Ik had al een andere HTC One X gehad van HTC zelf vanwege problemen maar met deze nieuwe heb ik het weer met Wi-Fi. Als ik een stukje rubber aan de rechter onderkant naast de lens plakt en dan terug in mijn hoesje klikt waardoor er op dat punt druk wordt uitgeoefend is mijn Wi-Fi signaal helemaal top. Schiet letterlijk omhoog. Dus leuk en aardig maar in de loop der tijd door het dragen in je broekzak ontstaat er toch ruimte tussen de achterkant en het Wi-Fi connectie punt. In mijn ogen een grote faal van HTC met deze productie. Ik ben hem al drie keer kwijt geweest aan hun en nu met deze nieuwe weer dat gezeik. Om nu weer zonder telefoon te zitten zit ik niet op te wachten plus dat ik hem geroot heb sinds dit weekend wat ik al veel eerder had moeten doen.
Update:
HTC One X opengemaakt en een stuk zilverfolie onder dat koperen plaatje gepropt zodat hij iets hoger komt te liggen. Hoppa, hij is gelijk weer perfect. Probleem opgelost.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 12:55 ]
Telefoon is nu een week terug van reparatie. Nieuwe batterij, mijn ervaringen zijn heel goed.
Wanneer ik m'n telefoon niet gebruik vermindert de accu echt niets of héél weinig i.t.t. voor de accu swap. Wanneer ik 'm uiteraard meer gebruik en actief ga browsen + scherm helder zetten gaat de accu zienderogen achteruit, maar da's logisch.
Wanneer ik m'n telefoon niet gebruik vermindert de accu echt niets of héél weinig i.t.t. voor de accu swap. Wanneer ik 'm uiteraard meer gebruik en actief ga browsen + scherm helder zetten gaat de accu zienderogen achteruit, maar da's logisch.
Ik ontvang (hopelijk) mijn HOX morgen van een medetweaker. Ik vraag me af of het mogelijk is de cores uit te schakelen en of dat uberhaupt wat oplevert?
Zodra het scherm aangaat worden volgens mij alle vier de cores geactiveerd, al zal de kloksnelheid niet op 100% staan. Ik vraag me af of het energie-bewuster is maar 2 cores te activeren en die iets harder te laten werken?
Dit hebben de nieuwste motoren (in auto's) ook dat ze soms op één of meerdere cylinders minder werken.
Zodra het scherm aangaat worden volgens mij alle vier de cores geactiveerd, al zal de kloksnelheid niet op 100% staan. Ik vraag me af of het energie-bewuster is maar 2 cores te activeren en die iets harder te laten werken?
Dit hebben de nieuwste motoren (in auto's) ook dat ze soms op één of meerdere cylinders minder werken.
Volgens mij is het juist zuiniger om 4 cores op 20% te laten draaien dan 1 core op 80%.Card Nox schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 12:06:
Ik ontvang (hopelijk) mijn HOX morgen van een medetweaker. Ik vraag me af of het mogelijk is de cores uit te schakelen en of dat uberhaupt wat oplevert?
Ik overweeg om deze telefoon aan te schaffen als vervanger van mijn HTC Desire, vooral vanwege het mooie en ook in het zonlicht goed afleesbare scherm. Ik schrik alleen een beetje terug van de zaken die ik in het Schermen en in het Problemen en garantie topic lees.
Wil het toestel 2e hands kopen (wel met bon en dus nog met garantie), maar ik heb weinig zin in een gele waas of roze gloed over het scherm of slechte Wifi ontvangst die ik met een stukje rubber of zilverfolie op moet lossen.
Heeft de One X meer last van dit soort issues dan andere smartphones? Zo ja dan ga ik nl. liever voor een nieuwe goedkope smartphone, de Huawei Y300 spreekt me wel aan. Die kost na de cashback maar 100 euro (T-Mobile prepaid pakket).
Edit: Misschien woont iemand die dit topic leest in Amersfoort zodat ik de One X een keer kan uitproberen?
Is er eigenlijk verschil in krasbestendigheid tussen de witte en zwarte versie?
Wil het toestel 2e hands kopen (wel met bon en dus nog met garantie), maar ik heb weinig zin in een gele waas of roze gloed over het scherm of slechte Wifi ontvangst die ik met een stukje rubber of zilverfolie op moet lossen.
Heeft de One X meer last van dit soort issues dan andere smartphones? Zo ja dan ga ik nl. liever voor een nieuwe goedkope smartphone, de Huawei Y300 spreekt me wel aan. Die kost na de cashback maar 100 euro (T-Mobile prepaid pakket).
Edit: Misschien woont iemand die dit topic leest in Amersfoort zodat ik de One X een keer kan uitproberen?
Is er eigenlijk verschil in krasbestendigheid tussen de witte en zwarte versie?
[ Voor 11% gewijzigd door musicfreak op 28-06-2013 14:05 . Reden: Enige woorden toegevoegd, dat lees twat fijner ;-) ]
Is er eigenlijk nog nieuws over mbt de aangekondigde update naar android 4.2.2 / sense 5 voor de one-X ?
Cons:::BB4E
Voor zover ik weet niet.shameblaster schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:40:
Is er eigenlijk nog nieuws over mbt de aangekondigde update naar android 4.2.2 / sense 5 voor de one-X ?
Er is wel een persoon die (met foto's erbij) beweert dat hij al een update naar Android 4.2 en Sense 5 heeft op zijn HTC One X, maar ik dit bericht / deze foto's zo snel even niet vinden.
Deze persoon heeft gezegd dat Zoe helaas niet te vinden is in de update, wat dus erg jammer zou zijn als dit in de uiteindelijke update hetzelfde is. Maar ik denk dat we beter gewoon nog even kunnen afwachten
Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>