Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
http://www.pcmweb.nl/nieu...met-sense-5-junijuli.html
Heb een foto gemaakt om te laten zien wat er kapot is.

Me vraag is:
Wat is er naar jullie idee stuk? en is dit te maken voor een redelijke prijs.
of is het beter om op zoek te gaan naar een nieuwe?
las dit deze morgen op flipboard
HTC One 4.2.2 OTA appears for international users in Taiwan
bron: http://www.androidcentral...pears-international-users
Heb op youtube een filmpje gekeken hoe iemand de digitizer vervangt. Denk dat ik hem laat reparen ipv dat gepriegel zelf te doen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:37:
75 euro voor het scherm mocht je het zelf willen doen.
Alleen is dit voor de HTC One, niet de HTC One X, maar hopelijk komt de update vrij snelRigs schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:13:
de update zal wel vrij snel komen mensen !
Ik kom ook van de Desire af. Toestel bevalt me goed so far, al vind ik hem aan de grote kant. Achteraf gezien zou ik voor een 4.3" gaan. Een 2de hands HOX vind je niet voor €100, dan zit je al snel rond de €250 dus dan heb je het wel over een vrij groot verschil.musicfreak schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:11:
Ik overweeg om deze telefoon aan te schaffen als vervanger van mijn HTC Desire, vooral vanwege het mooie en ook in het zonlicht goed afleesbare scherm. Ik schrik alleen een beetje terug van de zaken die ik in het Schermen en in het Problemen en garantie topic lees.
Wil het toestel 2e hands kopen (wel met bon en dus nog met garantie), maar ik heb weinig zin in een gele waas of roze gloed over het scherm of slechte Wifi ontvangst die ik met een stukje rubber of zilverfolie op moet lossen.
Heeft de One X meer last van dit soort issues dan andere smartphones? Zo ja dan ga ik nl. liever voor een nieuwe goedkope smartphone, de Huawei Y300 spreekt me wel aan. Die kost na de cashback maar 100 euro (T-Mobile prepaid pakket).
Edit: Misschien woont iemand die dit topic leest in Amersfoort zodat ik de One X een keer kan uitproberen?
Is er eigenlijk verschil in krasbestendigheid tussen de witte en zwarte versie?
Ben benieuwd of de update deze maand nog komt.
Het probleem is, je kan niet de touchscreen of scherm los laten repareren. Dit gaat als 1 onderdeel. Dit kostte mij voor de x+ 180 euro incl plaatsing. Je kan het ook zelf proberen, maar ze moesten het bij mij 2x overnieuw doen en ze moesten dus ook 2x het scherm wat ze verkeerd plaatste eraf halen en kon niet meer terug geplaatst worden. Dus zelf plaatsen zou ik eigenlijk afraden.Toet3r schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 01:09:
Eergister pleurde mijn One x op de grond: Kapot
Heb een foto gemaakt om te laten zien wat er kapot is.
[afbeelding]
Me vraag is:
Wat is er naar jullie idee stuk? en is dit te maken voor een redelijke prijs.
of is het beter om op zoek te gaan naar een nieuwe?
Bedankt voor je reactie, ik was ook van plan om het te laten doen. Het is best een gepriegel en ik wil het risico niet lopen dat er iets fout gaat en er nog meer kapot gaat.ralph0603 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:05:
[...]
Het probleem is, je kan niet de touchscreen of scherm los laten repareren. Dit gaat als 1 onderdeel. Dit kostte mij voor de x+ 180 euro incl plaatsing. Je kan het ook zelf proberen, maar ze moesten het bij mij 2x overnieuw doen en ze moesten dus ook 2x het scherm wat ze verkeerd plaatste eraf halen en kon niet meer terug geplaatst worden. Dus zelf plaatsen zou ik eigenlijk afraden.
Nondeju bijna 500MB, is dat altijd zo groot bij Android Updates?Rigs schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 09:13:
de update zal wel vrij snel komen mensen !
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
nieuws: HTC schrapt Android 4.2-update voor One S
Neehoor, ligt aan van alles. Preloaded content, applicaties, bloatware, extra applicaties enzovoortPM_Petrol schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 21:42:
Nondeju bijna 500MB, is dat altijd zo groot bij Android Updates?
Misschien krijg je er wel gratis een HTC promofilmpje bij van 499MB
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Berichtje van gisteren op Android Police:Card Nox schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:24:
De 4.2 update voor de One S is gecancelled, hopelijk gaat de One X wel door!!
nieuws: HTC schrapt Android 4.2-update voor One S
HTC has yet to confirm if the One X and One X+ will be receiving Android 4.2 updates (or Sense 5), though earlier rumblings from reliable sources on Twitter have indicated as much.
Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
HBoot = 1.39
Radio-5.1204.162A.29
HTC_011
fastboot getvar version-main = 3.20.401.1
Alvast hartelijk dank.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2013 11:20 ]
Volgens mij moet je deze hebben:Verwijderd schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:07:
Wie kan mij helpen de juiste RUU te vinden om mijn HTC One X naar stock terug te brengen? Ik download iedere keer de verkeerde schijnbaar. http://androidfiles.org/ruu/?developer=Endeavor
HBoot = 1.39
Radio-5.1204.162A.29
HTC_011
fastboot getvar version-main = 3.20.401.1
Alvast hartelijk dank.
RUU_ENDEAVOR_U_JB_45_S_HTC_Europe_3.14.401.27_Radio_5.1204.162.29_release_298897_signed.exe
Dit is de laatste "losse" RUU uit mijn hoofd, daarna zijn er alleen OTA's geweest.
Verwijderd
Heb ik niets aan. Ik heb 3.20 en de link heeft 3.14 dus foutmelding weer.mhulsegge schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 15:05:
[...]
Volgens mij moet je deze hebben:
RUU_ENDEAVOR_U_JB_45_S_HTC_Europe_3.14.401.27_Radio_5.1204.162.29_release_298897_signed.exe
Dit is de laatste "losse" RUU uit mijn hoofd, daarna zijn er alleen OTA's geweest.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Verwijderd
Misschien teveel druk op de achterkant geweest met bukken of wat dan ook, zou kunnen dat de backcover eruit is geschoten.
Ik heb het hier genoemde wissen van de cache geprobeerd, maar dat hielp niet. Is hier inmiddels al een fix voor? Ik heb het idee dat er wel veel meer mensen met dat probleem zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door henk99 op 09-07-2013 15:07 ]
Later openwrt op mijn router geflasht, wifi n staat aan, maar het het probleem is niet teruggekomen.
Is die 4,72 Gb overig het besturingssysteem zelf? Welke map moet ik in bijv. Total commander opzoeken om te zien welke bestanden dit zijn?
Het lijkt me niet dat dit het besturingssysteem zelf betreft, aangezien de meeste custom roms zo'n 0,5 GB groot zijn. (Dit kan ik natuurlijk mis hebben, weet ook niet wat er na verloop van tijd allemaal gebeurtmusicfreak schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:52:
Ik heb een wellicht wat basale vraag, maar ik kan het antwoord zo niet in dit topic vinden. Sinds gisteren ben ik het bezit van een 2e hands One X. Bij opslagruimte zie ik dat ik bij Apps opslag ik ik al 5,31 Gb van de 6,67 Gb heb gebruikt. Hiervan is 605 Mb apps, 4,72 Gb overig en 1,45 Gb beschikbaar.
Is die 4,72 Gb overig het besturingssysteem zelf? Welke map moet ik in bijv. Total commander opzoeken om te zien welke bestanden dit zijn?
Wat dit dan wel kan zijn weet ik ook niet.
Dikke kans dat daar de data staat van verschillende spellen die niet meer op het toestel staan, alsook de cache van verschillende versies van (verschillende) galerij-apps.
edit: iedere zichzelf respecterende file browser heeft toch wel een SD card analyse functie? De jouwe niet? Kijk bijvoorbeeld eens naar ES File Explorer.
[ Voor 28% gewijzigd door AllSeeyinEye op 15-07-2013 11:00 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Als ik Wifi uitschakel en weer inschakel krijg ik wel verbinding. Als ik 'beste wi-fi prestaties' aanzet dan heb ik het probleem soms niet, maar het is dus geen definitieve oplossing. Of 'automatisch verbinding verbreken' aan of uit staat maakt niet uit, wifi staat verder ook in de slaapstand aan.
Enig idee wat ik hier aan kan doen? De 2,4 Ghz band van mijn router uitschakelen is niet zo handig omdat de laptop van mijn vriendin geen 5Ghz ondersteund, en de 5 Ghz uitschakelen vind ik wat jammer omdat ik anders de snelheid van mijn glasvezelverbinding niet benut.
[ Voor 15% gewijzigd door musicfreak op 21-07-2013 08:34 ]
Kijk eens in dit topic op XDA. Mocht er nieuws zijn, verschijnt het daar waarschijnlijk ook heel snel.bluecupra schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:34:
Al iemand met meer informatie over de Android 4.2 update met Sense 5? Duurt wel erg lang allemaal..
Het beste kun je denk ik gewoon afwachten tot HTC er zelf wat over naar buiten brengt, want elk gerucht zegt ook weer iets verschillends en je zult nooit weten welke van de geruchte nou klopt.
Er is in dat topic op XDA trouwens wel iemand die contact heeft opgenomen met HTC met de vraag wanneer de update voor de HTC One X komt. Hij kreeg dit antwoord:
Dear Josip,
Thank you for contacting HTC.
Kindly note that 4.2.2 update for Jelly Bean should be released as soon as the updating of HTC One is completed. We do not have any specific date at the moment, however we do believe that it will happen very soon, as the update for HTC One was already released for majority of active devices.
YouTube: HTC One X running Sense 5
Reken maar op een paar weken..infidel011 schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:32:
Helaas is mijn HTC One X eergisteren uit het niets overleden. Het toestel ging niet meer aan en laadde niet meer op, en dat terwijl hij nog op precies dezelfde plek lag als waar ik hem de dag daarvoor had neergelegd ( werkend ). Inmiddels opgehaald voor reparatie, hoop dat dit geintje niet lang duurt aangezien ik volgende week op vakantie ga. Toch balen dit.
Ik zat vandaag Tiny Thief te spelen en t viel me op dat er heel veel color banding in t spel was. Allerlei kleuren in ringen of banen, die heel slecht in elkaar over liepen. Iets wat je niet zou verwachten van een spel van Rovio. Het viel me erg op, en het irriteerde me ook omdat het er vrij lelijk uitziet.
Ik heb Lcd Tester geinstalleerd en bij de color gradients zie je allemaal horizontale balken van 0.33cm. Het is dus een vrij blokkerig geheel, wat volgens mij als color banding bekend staat.
Het punt is, dat mijn LCD vervangen is door Dynafix omdat er pixelrijen uitvielen. Ik zit nu dus met de vraag of deze banding normaal is voor een HTC One X, of dat Dynafix een kwalitatief minder scherm geplaatst heeft. (Wat me erg onwaarschijnlijk lijkt, maar het is de enige verklaring indien het niet normaal is).
Ik zal morgen een foto proberen te nemen van zo'n gradient. Tevens zal ik mijn tablet en oude foon eens testen. Zou iemand op zijn originele HTC One X scherm eens naar de gradients kunnen kijken in de genoemde app? Misschien ben ik gewoon te kritisch maar t is storend.
Even zoeken in dit het accessoires topic geeft je wat tips qua laders. http://gathering.tweakers...der&data%5Bboolean%5D=AND
[ Voor 29% gewijzigd door Hmmbob op 21-07-2013 08:40 ]
Kan me voorstellen dat het een afknapper is... dat je telefoon gewoon uitgaat als hij geen stroom meer heeft.hansie18 schreef op zondag 21 juli 2013 @ 07:32:
Met tomtom, camsam en muziek tegelijk aan, naar Toscane gereden. Phone aan de accu van de auto. Na een tijdje geeft de HOX aan dat hij niet voldoende meer kan opladen (de batterij wordt dus leeggetrokken). Bij negeren boodschap, sluit hij na tijdje vanzelf. Iemand een oplossing voor deze afknapper?
Maar inderdaad wat hierboven staat.... investeren in een goede lader.
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Heb heel veel via ebay gekocht die allemaal wel 2.a zouden moeten leveren maarrrrr htc zag het als een data kabel. Vervolgens gezocht op genuine htc one x car charger en toen kwam ik op deze uit.
En deze werkt perfect!
Succes
Mijn HOX bevalt me nog altijd uitstekend icm met mijn cover en screen protector.
Verwijderd
Ik hoop het echt maar ik ben bang van niet. Volgende tel gaat een Nexus worden want ik ben klaar met dat wachten. Ik draai wel 4.2 maar ik heb geen zin in dat gedoe om een goeie rom te vinden en flashen blabla.Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:13:
Dacht gelezen te hebben dat er wat problemen waren bij de update van 4.2.2 bij de One en dat ze al snel 4.3 uitbrengen....misschien dus nog langer wachten en krijgen we ook 4.3 ?
Heb dit echt gemist gister met de aankondiging van android 4.3. Wel mooi dat ze deze update meteen releasen op de nexus apparaten.
Ik kom van een oude Omnia 7 af met 1 Ghz single core processor en had veel met deze quad 1,7 Ghz veel meer snelheid verwacht, Praktijk is echter dat mijn oude Windows phone veel en veel sneller was. Ik heb het dan over het besturingssysteem, niet de apps uiteraard want die starten veel sneller op, het besturingssysteem, dat merk je echter dagelijks het meeste. Ook de batterij is zwaar k..Een dag haal ik niet als ik hem gewoon gebruik. Vooral op vakantie is het ruk en balen want dan heb je hem gewoon nodig. Wat heb ik aan een gave telefoon als ik er niet eens de dag mee door kom? Ik vind alles bij elkaar zwaar ruk gezien het prijskaartje. Oh ja, ik vergeet de diverse foutmeldingen die steeds meer toenemen. Plotseling stoppen van apps, niet onthouden van voorkeuren. Het hele Android doet mij denken aan het oude windows. Heel veel instellingen mogelijk, maar in praktijk log systeem en brak. Pas je het één aan, werkt het ander niet meer. Is wel een workaround voor, maar dan werkt wat anders niet meer. Opladen in de auto ging eerst wel maar sinds twee weken trek ie juist de batterij leeg...
Ik word er gewoon een beetje triest van van deze telefoon en snap niet dat Android zo populair is.
Enorme deja vu terug naar Windows 95. Met het verschil dat ik pielen aan een besturingssysteem toen wel leuk vond. Nu moet het gewoon werken out of the box en blijven werken. Punt.
WP zit veel doordachter in elkaar dan Android. Bij WP start je altijd in het startscherm van een app. Bij Android ga je terug naar de laatste staat van de app. Kost me gewoon 3 klikken meer als ik mijn mail wil lezen. Eerst moet ik dan een oude openstaande mail sluiten om dan naar de nieuwe te gaan. WP is ook veel consistenter in zijn vormgebing. Knoppem zitten steeds op dezelfde plaats. Hier heeft iedere app weer andere icoontjes en zitten de icoontje op andere plaatsen. WP is nogmaals heel consistent. Hoef ik dius niet na te denken bij wat ik doe, Bij Android wel.
Andere stupide zaken zijn er voldoende. Ik verbaas me er eigenlijk dagelijks over. Waarom zit in hemelsnaam de verzendknop voor mail bovenaan de app??? Je snapt toch dat je voor eenhandig gebruik zoveel mogelijk knoppen aan de onderkant van het scherm plaatst?
Reden voor mij om weer uit te gaan kijken naar een nieuwe telefoon, ik wil terug naar WP. Via collega's heb ik vernomen dat de Ativ S wel 3 dagen mee kan op een batterij. Dat gaat hem dus worden.
Alles kommer en kwel? NEE! Ik waardeer de vele apps. Het was alsof ik in een snoepwinkel terecht kwam na WP. In de praktijk gebruik ik er echter niet zoveel.
De 64 GB opslagruimte. Heerlijk
Apps starten heerlijk snel op
Het geluid kan echt knoerhard en daar had ik hem ook voor gekocht.
De Sense skin met oa het weer. Geweldige weer-annimaties. Deden me denken aan mijn oude HD2!
De x64 is echter geen HD2. Dat was een legende ;-)
[ Voor 28% gewijzigd door P. vd Loo op 25-07-2013 15:32 ]
1) Na een paar minuten gebruik bevriest het beeld op het scherm. Het systeem is verder nog wel actief. Bij angrybirds kan ik bijvoorbeeld nog wel volgens wegschieten (je hoort ze vliegen en het level instorten), maar het beeld wordt niet verversts. Als ik vervolgens op de powerknop druk dan gaat hij naar standby en als ik weer op power druk dan komt ik weer in het lockscreen waarna alles weer een paar minuten lang functioneert.
2) Het bevroren screen wordt bij films af en toe afgewisseld met artefacts. Net alsof je naar een oude videoband kijkt.
3) Soms heb ik ook last van een blank screen (na een paar uur). Zie ook YouTube: HTC One X Black screen problems (June 1st 2013). . Enige manier om daaruit te komen is het ding uit te zetten met 15 seconden de power button indrukken.
Iemand enig idee wat er mee aan de hand kan zijn? Heb in het verleden weleens onderdelen bij smartphones vervangen, maar kan niet zo goed plaatsen wat hier nu kapot is of dat het puur een software probleem is,
Zijn dit dingen die met 1 jaar en 3 maanden gebruik nog onder garantie zouden kunnen vallen of kan ik beter maar gelijk een nieuwe kopen?
Heb mijn oude HTC Desire maar weer van stal getrokken. Niet vooruit te branden op Jellybean, maar werkt nog wel na al die tijd
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Sinds 2 weken is het ook mooi zonovergoten weer. Gevolg, de telefoon zet je scherm constant op max. helderheid en je batterij slurpt leeg. Overigens is de One-X(+) inderdaad niet de telefoon met de beste accu, maar dat ligt niet aan Android.P. vd Loo schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 15:17:
Opladen in de auto ging eerst wel maar sinds twee weken trek ie juist de batterij leeg...
Waar je voor de rest allemaal last van hebt weet ik niet, maar mijn moeder van bijna 70 gebruikt toch zonder problemen de Android telefoon.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Bedankt voor het meedenken maar het warme weer is niet de oorzaak. Het scherm is gewoon uit tijdens de autorit en de USB-verbinding trekt de One sinds kort leeg. Als ik dan de verbinding verbreek blijft de telefoon leeglopen totdat ik hem weer aan het lichtnet leg. De oorzaak ligt denk ik bij Andoid en niet bij de hardware.Xanion schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 19:00:
[...]
Sinds 2 weken is het ook mooi zonovergoten weer. Gevolg, de telefoon zet je scherm constant op max. helderheid en je batterij slurpt leeg. Overigens is de One-X(+) inderdaad niet de telefoon met de beste accu, maar dat ligt niet aan Android.
Waar je voor de rest allemaal last van hebt weet ik niet, maar mijn moeder van bijna 70 gebruikt toch zonder problemen de Android telefoon.
Zou toch eerder denken aan een hardware probleem. Ik heb de mijne sinds vorig jaar april en nooit dit probleem gehad. Mijne hangt iedere dag onder de autoruit te tomtommen.P. vd Loo schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 22:28:
[...]
Bedankt voor het meedenken maar het warme weer is niet de oorzaak. Het scherm is gewoon uit tijdens de autorit en de USB-verbinding trekt de One sinds kort leeg. Als ik dan de verbinding verbreek blijft de telefoon leeglopen totdat ik hem weer aan het lichtnet leg. De oorzaak ligt denk ik bij Andoid en niet bij de hardware.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ben er eigenlijk van overtuigd dat het geen hardware probleem is, omdat het over is als ik hem aansluit op het lichtnet.Xanion schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 09:00:
[...]
Zou toch eerder denken aan een hardware probleem. Ik heb de mijne sinds vorig jaar april en nooit dit probleem gehad. Mijne hangt iedere dag onder de autoruit te tomtommen.
Toch raar probleem. Als het Android of One-X eigen zou zijn zou hier meer over geklaagd moeten worden. Heb je wel een goede lader in de auto? De goedkope laders geven vaak maar 1A, terwijl 2A nodig is.P. vd Loo schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 22:50:
[...]
Ben er eigenlijk van overtuigd dat het geen hardware probleem is, omdat het over is als ik hem aansluit op het lichtnet.
Hard reset gedaan. Probleem blijft. Kunnen nu wel stellen dat het een hardware probleem is. Papieren voor garantie zou ik eens op moeten duikelen. Initiële vraag blijft echter staan. Welk onderdeel zou er kapot zijn? Soms lijkt er niets aan de hand en op een ander moment bevriest het scherm of gaat ie blank.iCy schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 18:51:
Hard reset al geprobeerd? En heeft de OneX geen twee jaar garantie?
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Hoi,Xanion schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:47:
[...]
Toch raar probleem. Als het Android of One-X eigen zou zijn zou hier meer over geklaagd moeten worden. Heb je wel een goede lader in de auto? De goedkope laders geven vaak maar 1A, terwijl 2A nodig is.
op basis van de geluiden hier heb ik inderdaad deze week een nieuwe lader aangeschaft. Ik hoop dat dat de oplossing is.
Vandaag weer wat nieuws, na twee spontane herstarts (ook dat is nieuw) zijn alle wifi wachtwoorden verdwenen.
[ Voor 3% gewijzigd door P. vd Loo op 28-07-2013 11:06 ]
Verwijderd
Na een korte chatsessie met de helpdesk van HTC werd een afhaalafspraak gemaakt.
Keurig op tijd stond de koeriersdienst aan de deur om mijn HOX op te halen. De gsm werd netjes ingepakt en meegenomen. Via mail werd ik keurig op de hoogte gehouden van het proces.
Zaterdag opgehaald en donderdagochtend weer terug.
Keurig nette en snelle service van HTC! De HOX kwam in een mooie verpakking met brief retour!
Chapau!
Inderdaad nette service, als HTC zo ook eens met de updates van het OS om zou gaan... *wacht op 4.2.2*
Verwijderd
Over die updates, er zijn veel meer verschillende android telefoons dan verschillende iPhone's.
Ik snap dus wel dat dat wat langer duurd, boeit mij persoonlijk niet echt want mijn HOX werkt gewoon goed.
Met Sygic wordt de telefoon inderdaad veel te warm, zeker na een wat langere tijd navigeren kan je een eitje bakken op het toestel en schakelt het vanzelf uit.Xanion schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 23:47:
[...]
Toch raar probleem. Als het Android of One-X eigen zou zijn zou hier meer over geklaagd moeten worden. Heb je wel een goede lader in de auto? De goedkope laders geven vaak maar 1A, terwijl 2A nodig is.
Na wat tests met TomTom heb ik het idee dat dit niet zo warm wordt, hebben anderen die ervaring ook?
Alleen het opladen tijdens gebruik lijkt inderdaad niet zo goed te gaan. De batterij blijft ietsje teruglopen wat aangeeft dat er toch te weinig energie krijgt. Ik had echter gedacht dat dit niet aan de UDB lader voor in de auto kon liggen, maar gezien de reacties hier heb je dus verschillende typen met lagere en hogere output.
Ik moet dus op zoek naar een 2A autolader? (via sigarettenaansteker aansluiting).
Iemand tips welke goed zijn?
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Ik heb altijd TT gebruikt op de One-X, wordt wel wat warmer maar nooit een hete telefoon gehad na navigeren.Xymox schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 14:09:
[...]
Met Sygic wordt de telefoon inderdaad veel te warm, zeker na een wat langere tijd navigeren kan je een eitje bakken op het toestel en schakelt het vanzelf uit.
Na wat tests met TomTom heb ik het idee dat dit niet zo warm wordt, hebben anderen die ervaring ook?
Alleen het opladen tijdens gebruik lijkt inderdaad niet zo goed te gaan. De batterij blijft ietsje teruglopen wat aangeeft dat er toch te weinig energie krijgt. Ik had echter gedacht dat dit niet aan de UDB lader voor in de auto kon liggen, maar gezien de reacties hier heb je dus verschillende typen met lagere en hogere output.
Ik moet dus op zoek naar een 2A autolader? (via sigarettenaansteker aansluiting).
Iemand tips welke goed zijn?
Mijn 1A oplader geeft meestal genoeg stroom, behalve als de telefoon op een hele hoge helderheid staat. Daarom laadt ie niet op bij de mooie zonnige zomerdagen. Op die dagen doe ik zelf de helderheid handmatig terug zetten, dan laad ie wel op. Als je een 2A oplader neemt zou je dit probleem dus niet moeten hebben, Belkin schijnt goede 2A opladers te hebben.
ik heb een klein probleempje met de HOX.
De notification bar werkt niet meer. Zodra ik in een app zit in landscape werkt het weer wel.
Heb met google gezocht maar kan niet echt een oplossing vinden.
bvd
Simon
Zijn er meer mensen die dat hebben? Het was me nog nooit opgevallen dat hij ophield met laden.
Gisterenavond ook nog genavigeerd (waze)en toen bleef hij keurig laden en bleef hie net wat boven de 40 graden hangen qua temperatuur dus het zal wel aan de buitentemperatuur hebben gelegen. Wel jammer dat het niet goed werkt als het wat warmer is

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Creating my own hero.
Dit is gewoon een standaard batterij beveiliging, hier had ik ook last mee met mijn HTC Legend en ook met mijn One X. Wat helpt is de airco erop zetten
Verder kan het geen kwaad denk ik zo.
Geen informatie beschikbaar
Had vorig jaar na de aanschaf in april hetzelfde probleem. Dus keurig een 2A lader aangeschaft voor m'n vakantierit naar Italie. Heenweg: geen problemen meer. Terugweg: weer dezelfde problemen (oververhitting, niet opladen). Die 2A lader is dus niet dé oplossing.Ik heb altijd TT gebruikt op de One-X, wordt wel wat warmer maar nooit een hete telefoon gehad na navigeren.
Mijn 1A oplader geeft meestal genoeg stroom, behalve als de telefoon op een hele hoge helderheid staat. Daarom laadt ie niet op bij de mooie zonnige zomerdagen. Op die dagen doe ik zelf de helderheid handmatig terug zetten, dan laad ie wel op. Als je een 2A oplader neemt zou je dit probleem dus niet moeten hebben, Belkin schijnt goede 2A opladers te hebben.
Vorige maand weer heen en weer naar Italie gereden. Vooral de terugweg tot aan de alpen was heet (35c - 39c). Nu tot m'n verbazing echter geheel geen problemen gehad. Geen oververhitting en de batterij constant op 100%.
Wat me wel opviel: gebruik m'n HOX in landscape mode met de snoeraansluiting onderop. Soms verliest de stekker het contact met m'n HOX. Hij blijft er wel inzitten, maar de rode led brandt niet. Blijkbaar trilt hij door het rijden af en toe een beetje los.
Ik had mijn HTC One X ge-root en een custom ROM draaien (Viper)
Nou wilde ik vanwege de originele update terug naar stock en heb alles weer terug gezet (wel "RELOCKED" in scherm)
Vervolgens wil ik een stock RUU terugzetten (RUU_ENDEAVOR_U_JB_45_S_HTC_Europe_3.14.401.27_Radio_5.1204.162.29_release_298897_signed) maar krijg een foutmelding (error 140 bootloader version error) .
Verkeerde RUU, moet 3.20.401.1 hebben maar die is niet te vinden.
Ik was hier al een aantal uurtjes mee aan het stoeien en besloten de volgende dag verder te gaan.
Toen ik een dag later verder wilde gaan zag ik tot mijn verbazing dat de One X, die ik de dag ervoor echt vanuit de bootmode had uitgezet, weer in dezelfde mode aan stond.
Helaas nu met de melding "Battery level is too low to flash"
Waarschijnlijk al een tijdje aan gestaan dus maar probleem wordt nog groter, hij laadt ook niet meer op.
Kan dus niks meer met One X, niets flashen, opladen etc.
Inmiddels ben ik al 3 dagen aan het zoeken maar heb nu een scriptje gevonden om in bootmode toch de accu op te laden. Normaal kan dit namelijk niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Royer op 01-08-2013 23:32 ]
Kan het zo zijn dat je bij de instellingen van je HOX per ongeluk 'Automatisch Synchroniseren' uit hebt gezet? Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk en ik ga er vanuit dat je hier zelf ook al naar hebt gekeken, maar je weet maar nooitYonix schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 16:54:
Ik heb het 'probleem' dat e-mailberichten sinds een aantal dagen niet meer gepusht worden. De e-mailberichten worden nu slechts binnen gehaald bij het openen van het e-mailprogramma. Hoe kan dit?
Lijkt mee niet dat dat met het slecht zittende sim kaartje probleem te maken heeft, of toch?
Of wordt er iets teveel bezuinigd in de energie spaar stand?
http://www.gottabemobile....date-3-reasons-its-close/
Ik merk overigens dat wanneer ik telefoon aan lader heb dat hij last heeft van lag, met name met typen.
Heeft Sense 5 toevallig sneltoetsen mbt WiFi aan/uit etc in statusbalk?
Edit: Even wat YT filmpjes opgezocht, het heeft het dus niet, en dat vind ik een groot gemis.
[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 08-08-2013 23:53 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jazeker wel, is 1 van de zoveel nieuwe dingen waar ik naar uit kijk!Quad schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 23:47:
Hm, hier is het topic dus.
Ik merk overigens dat wanneer ik telefoon aan lader heb dat hij last heeft van lag, met name met typen.
Heeft Sense 5 toevallig sneltoetsen mbt WiFi aan/uit etc in statusbalk?
Edit: Even wat YT filmpjes opgezocht, het heeft het dus niet, en dat vind ik een groot gemis.
Zie het plaatje aan de rechterkant
http://cdn-static.cnet.co...nse-5.0-android-4.2.2.jpg
Ik mis dat enorm waardoor ik dus op een custom ROM zit
Wil wel weer terug naar stock straks, maar dan moet inderdaad die toggles erbij zitten. Ik mis wel de GPS aan/uit toggle, maar misschien zijn ze nog aan te passen.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Als je het simkaart probleem hebt, zie je ook steeds onder in je scherm de melding "simkaart voorbereiden" en moet je steeds vaker ineens de pincode van je simkaart invoeren.horizon1978 schreef op donderdag 08 augustus 2013 @ 17:45:
Mijn eega heeft er de laatste dagen vaak last van het signaal wegvalt. Zowel 3g als 2g. Als ik dan vliegtuig modus aan en uitzet is het signaal weer op volle sterke terug.
Lijkt mee niet dat dat met het slecht zittende sim kaartje probleem te maken heeft, of toch?
Of wordt er iets teveel bezuinigd in de energie spaar stand?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Oké, bedankt, dat is het dus niet.avotar schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 06:52:
[...]
Als je het simkaart probleem hebt, zie je ook steeds onder in je scherm de melding "simkaart voorbereiden" en moet je steeds vaker ineens de pincode van je simkaart invoeren.
Zag wel op allestoringen site dat Vodafone gister meer dan gemiddeld aantal storingsmeldingen had, wellicht dat het ermee te maken heeft.
Zal ik haar alvast gaan voorbereiden op nieuwe versie.
dit zie ik ook geregeld maar hoef nooit n pincode te doen.avotar schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 06:52:
[...]
Als je het simkaart probleem hebt, zie je ook steeds onder in je scherm de melding "simkaart voorbereiden" en moet je steeds vaker ineens de pincode van je simkaart invoeren.
dit komt vaak nadat de data verbinding faalt, valt de hele data verbinding weg, daarna de hele gsm verbinding en staat er "simkaart voorbereiden" en doet ie t vanzelf weer.
best vaag.
andere vraag, iemand bekend met het vervangen met de "achterkant" dus zowat de hele behuizing?
mn camera glaasje is er uit en vind k niet zo relaxed vanwege stof en vocht wat er nu in kan komen

Verwijderd
Er zijn ook kleine widgets waarmee je je gps, wifi, 3g etc. aan/uit kan zetten, die heb ik dan wel op het startscherm staan (vraagt dus wat icon ruimte maar ach) je zet zo snel iets aan/uit.Quad schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 00:07:
You gotta be kidding me? Prima!
Ik mis dat enorm waardoor ik dus op een custom ROM zit
Wil wel weer terug naar stock straks, maar dan moet inderdaad die toggles erbij zitten. Ik mis wel de GPS aan/uit toggle, maar misschien zijn ze nog aan te passen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2013 11:07 ]
Huidige custom ROM biedt wat ik wil en dus zal ik daar sowieso tot de update van Sense erop blijven.
⏩ PVOutput☀️
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Het leuke van zo'n google account is natuurlijk dat hij "stiekum" alles voor je bij houdt.SnoeiKoei schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 00:34:
Ik las dat men momenteel bezig is de update naar Android 4.2.2 met sense 5 uit te rollen voor de One X+. Ik ben benieuwd! Maar ik vroeg me af of al mijn data, contacts en apps enzo behouden blijven bij het upgraden of begin ik straks weer met een lege telefoon als na een fabrieksreset?
Dus ookal zou er een reset zijn, dat is vaak weer zo helemaal ingevuld.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
En ook gelijk gevraagd voor de update. Binnen nu en een 1 maand, exacte datum niet bekend.
Dus we zullen zien.
Ik heb mijn account al eens weg gegooid (hotmail) en weer toegevoegd.
Je ziet dat de app de mail ververst, maar niets binnen haalt. Ook is het niet mogelijk om een bericht te verzenden. Meer mensen hier toevallig last van?
Of zal het een tijdelijke storing zijn
Cons:::BB4E
Blijft hij syncen? Ik heb dit ook wel eens, en dan is het gewoon een fout van hotmail.shameblaster schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 20:01:
Sinds gisteren doet de standaard mail app het niet meer. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb mijn account al eens weg gegooid (hotmail) en weer toegevoegd.
Je ziet dat de app de mail ververst, maar niets binnen haalt. Ook is het niet mogelijk om een bericht te verzenden. Meer mensen hier toevallig last van?
Of zal het een tijdelijke storing zijn
Kan na 1 dag weer over zijn. Maar kijk is bij Accounts & Synchronisatie, als er daar een rood Sync icoontje bij hotmail staat ligt het aan hotmail zelf.
⏩ PVOutput☀️
Nu staat alles echter weer "in the green", dus zou opgelost moeten zijn.
Outlook - 15 augustus - 17 augustus
A small percentage of mobile users may experience intermittent issues while syncing email.
Opgelost - Details weergeven
Outlook - 15 augustus
You might have issues syncing email with your mobile device.
Opgelost - Details weergeven
[ Voor 9% gewijzigd door Hmmbob op 17-08-2013 08:03 ]
Op XDA krijgen mensen uit Denemarken, Slowakije en Kroatie de update al binnen. Dus ik denk dat wij de update deze of volgende week ook wel binnen hebben
What a fine day for Science! | Specs
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.
Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>