Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Help!!!! schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 19:45:
^
Op zich best nuttig denk ik. Zou alleen handig zijn als je daarnaast standaard een optie krijgt om de dataconnectie uit te zetten gedurende bepaalde uren. Bijv. 2300 - 0700uur....
Volgens mij doet de HOX dat al automatisch :X Niet voor niets bestaat er zo'n SmartSync-disabler die deze feature uitzet. Nog zo'n irritante feature van HTC die eigenlijk meer op een bug lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 17:42
RoD schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:11:
[...]

Volgens mij doet de HOX dat al automatisch :X Niet voor niets bestaat er zo'n SmartSync-disabler die deze feature uitzet. Nog zo'n irritante feature van HTC die eigenlijk meer op een bug lijkt.
Ja internet valt bij mij ook wel eens uit s'nachts. Maar moet het zelf weer aanzetten. Heb er niet echt last van, maar het is toch niet zoals het hoort.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 19:01
Probeer eens met Juice Defender te installeren? :) Die schakelt bij mij ook steeds data connectie uit maar van zodra je gsm begint te gebruiken schakelt hij alles in en je kan opzetten dat als er programma's gelijk Skype actief zijn dat hij de verbinding niet mag verbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
ys8574 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 20:32:
Probeer eens met Juice Defender te installeren? :) Die schakelt bij mij ook steeds data connectie uit maar van zodra je gsm begint te gebruiken schakelt hij alles in en je kan opzetten dat als er programma's gelijk Skype actief zijn dat hij de verbinding niet mag verbreken.
Maar als ik nou een whatsapp krijg? Ontvang ik dat pas nadat ik op mn telefoon heb gekeken?

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 12:04

Metian

Snert is vies

PM_Petrol schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:01:
[...]

Maar als ik nou een whatsapp krijg? Ontvang ik dat pas nadat ik op mn telefoon heb gekeken?
Nee, JuiceDefender sync om de 15min (meen ook dat je hetzelf kan instellen) zodat het nog wel binnenkomt.. mja wel met vertraging.. althans, dit was zo op mijn desire hd toen ik het gebruikte.. eigenlijk maar week vol gehouden en daarna nooit meer gebruikt.

Mij zal je niet horen klagen over de batterij

Vanaf 06:00 uur van de lader, heb op dit moment 20% over met 2h 2m 51s screen on.
Zeker 3 uur muziek lopen luisteren en de gebruikelijk mails, whatsapp, internetten (dit alles grootdeel van de dag op 3g met matige verbinding, en soms helemaal niks (trein reizen))..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Metian schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 21:30:
[...]

Nee, JuiceDefender sync om de 15min (meen ook dat je hetzelf kan instellen) zodat het nog wel binnenkomt.. mja wel met vertraging.. althans, dit was zo op mijn desire hd toen ik het gebruikte.. eigenlijk maar week vol gehouden en daarna nooit meer gebruikt.

Mij zal je niet horen klagen over de batterij

Vanaf 06:00 uur van de lader, heb op dit moment 20% over met 2h 2m 51s screen on.
Zeker 3 uur muziek lopen luisteren en de gebruikelijk mails, whatsapp, internetten (dit alles grootdeel van de dag op 3g met matige verbinding, en soms helemaal niks (trein reizen))..
Die van mij is 1 dag en 12uur van de lader en heeft nu nog 6%.
Hele tijd op WIFI en 1uur en 14min screen time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:58
Ik had wel het idee dat smart sync Disabler pittig de accuduur naar beneden haalde. Komt ook omdat nu de WiFi wel aanstaat natuurlijk. Maar het was wel erg wennen opeens wakker te worden met 25/30% minder energie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:03
CLB schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:00:
Nieuwe notificaties zitten volgens mij niet in HTC's Sense... Dus een preview van een mailtje met de eerste woorden zie je niet... Wel zie je dat je 2 nieuwe emails hebt met rechts bijvoorbeeld een '4' wat inhoud dat je nog 4 ongelezen emails hebt...
CLB, kun je dit eens proberen? Op XDA kom ik namelijk posts tegen die het volgende zeggen:
To get expanded notifications use two fingers and slide them outwards towards the edges of your phone
On stock jb I think you just need to drag down your two fingers?
The expandable notifications work by using a pinch gesture on a notification.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Billie schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 02:07:
[...]

CLB, kun je dit eens proberen? Op XDA kom ik namelijk posts tegen die het volgende zeggen:

[...]

[...]

[...]
Ja, je moet met 2 vingers naar de buitenkant van je scherm bewegen. Handig bij mailtjes vind ik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werkt wel, dacht van niet, maar je moet vanaf de email zelf 'swypen' handig wel eigenlijk.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met een carkit, het koppelen werk goed maar ik kan niet vinden, hoe hij automatisch gaat antwoorden in de auto. Ik moet nu op de carkit een knop indrukken om het gesprek aan te nemen. Met dezelfde auto werkte dit wel met mijn nokia, volgens mij kon ik dat instellen in de telefoon optie´s, dat hij automatisch antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:09

FeaR

In GoT we trust

Wellicht niet echt One X gerelateerd aangezien ik het probleem op mijn Desire HD ook had, maar het is dus meegekomen naar de One X.

Ooit is het woord "nasr" toegevoegd aan mijn woordenboek. Reden, dikke vingers en te snel op spatie drukken zodat Android het woord onthoudt. Echter krijg ik dat woord er niet uit. Het staat namelijk niet in mijn persoonlijk woordenboek. Iemand anders een idee waar ik kan kijken? Het is redelijk irritant aangezien het woord als eerste opkomt als suggestie als ik bijvoorbeeld "naar" spel. Het dubbel toevoegen van "naar" en "Naar" om deze voorrang te geven mocht niet baten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 08:54:
Werkt wel, dacht van niet, maar je moet vanaf de email zelf 'swypen' handig wel eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Y0MIezvoivfP8KfEbcrmR1q2/full.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowron
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
FeaR schreef op zondag 25 november 2012 @ 23:41:
Wellicht niet echt One X gerelateerd aangezien ik het probleem op mijn Desire HD ook had, maar het is dus meegekomen naar de One X.

Ooit is het woord "nasr" toegevoegd aan mijn woordenboek. Reden, dikke vingers en te snel op spatie drukken zodat Android het woord onthoudt. Echter krijg ik dat woord er niet uit. Het staat namelijk niet in mijn persoonlijk woordenboek. Iemand anders een idee waar ik kan kijken? Het is redelijk irritant aangezien het woord als eerste opkomt als suggestie als ik bijvoorbeeld "naar" spel. Het dubbel toevoegen van "naar" en "Naar" om deze voorrang te geven mocht niet baten.
Ik weet niet of je veel gebruik maakt van de autocorrectie, anders kun je deze gewoon uitschakelen(suggesties blijven dan wel aan, maar kun je appart uitzetten). Wel raar dat dit woord niet in je persoonlijk woordenboek staat, hier hoort deze namelijk wel in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Braindamage1989 schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:27:
[...]

Ik weet niet of je veel gebruik maakt van de autocorrectie, anders kun je deze gewoon uitschakelen(suggesties blijven dan wel aan, maar kun je appart uitzetten). Wel raar dat dit woord niet in je persoonlijk woordenboek staat, hier hoort deze namelijk wel in te staan.
Misschien niet de oplossing waarop je zit te wachten, maar neem SwiftKey! Fantastisch toetsenbord met een goede woordvoorspelling. Een woord dat je een maand niet gebruikt gaat automatisch uit je woordenboek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:03
Dank je, ziet er goed uit. :) Zijn dat de enige twee knoppen/opties die er zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Laatst online: 11:56
De uitrol van JB 4.1 voor One X toestellen met CID HTC_044 is ook begonnen:
Afbeeldingslocatie: http://i1023.photobucket.com/albums/af355/kelvinti/2012-11-26_23-20-23.png

bron: http://forums.hardwarezone.com.sg/71837309-post8093.html & XDA :)

[ Voor 27% gewijzigd door Patrick V. op 26-11-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Billie schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:24:
Dank je, ziet er goed uit. :) Zijn dat de enige twee knoppen/opties die er zijn?
Yes, as far as I know wel... Kan ze ook nergens configureren... Straks nog even in 'landscape' kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

heeft iemand nog nieuws over JB? ik wacht nog een paar dagen maar dan gaat er toch echt een custom rom op want ik wil iets meer tijd hebben wat betreft de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 11:02
EJPostema schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:29:
[...]

Misschien niet de oplossing waarop je zit te wachten, maar neem SwiftKey! Fantastisch toetsenbord met een goede woordvoorspelling. Een woord dat je een maand niet gebruikt gaat automatisch uit je woordenboek
Grappig dat deze ook in de Play store staat onder HTC recommends, alsof ze zelf ook al weten dat ze een waardeloos toetsenbord meeleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

NLF schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:39:
heeft iemand nog nieuws over JB? ik wacht nog een paar dagen maar dan gaat er toch echt een custom rom op want ik wil iets meer tijd hebben wat betreft de accu.
"Soon".. maar ziet er naar uit dat niet lang meer duurt, CID HTC__038 en CID HTC__044 roepen dat ze nu ook updates binnen krijgen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Metian schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:07:
[...]

"Soon".. maar ziet er naar uit dat niet lang meer duurt, CID HTC__038 en CID HTC__044 roepen dat ze nu ook updates binnen krijgen.
Dat is Singapore zo te lezen. En in Taiwan hadden ze het vorige maand al. Misschien weer een maand wachten voor dat wij m krijgen :9 . Ik heb E_11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

hopelijk gooien ze deze week wat meer landen aan de update zodat we kunnen zien hoe lang het nog duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 11:09

FeaR

In GoT we trust

Braindamage1989 schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:27:
[...]
Wel raar dat dit woord niet in je persoonlijk woordenboek staat, hier hoort deze namelijk wel in te staan.
Typisch hè... heb gisteren mijn hele woordenboek gewist (HTC Sense Keyboard cache geleegd) en nu lijkt het woord toch weg te zijn. Moet alleen wel weer drie jaar Android gebruik en woordenboek overnieuw beginnen :P Durf niet een backup terug te zetten in de angst dat de "Nasr" daar weer in zit.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Altijdgriep schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:56:
[...]

Grappig dat deze ook in de Play store staat onder HTC recommends, alsof ze zelf ook al weten dat ze een waardeloos toetsenbord meeleveren.
Haha en dan te bedenken dat het toetsenbord van sense één van de pluspunten is in vergelijking met andere skins :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06-10 09:41

sanzut

It's always christmas time

Hier ook E11. Dat ze maar eens opschieten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Klopt het dat de toetsenbord ook is veranderd met de nieuwe JB update ?. Heb overal lopen zoeken maar kan eigenlijk nergens iets vinden of een screenshot hier van...

offtopic:
het is vroeg

[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 27-11-2012 08:37 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 22:09
FeaR schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:19:
[...]

Typisch hè... heb gisteren mijn hele woordenboek gewist (HTC Sense Keyboard cache geleegd) en nu lijkt het woord toch weg te zijn. Moet alleen wel weer drie jaar Android gebruik en woordenboek overnieuw beginnen :P Durf niet een backup terug te zetten in de angst dat de "Nasr" daar weer in zit.
Ik zou het gewoon terugzetten, en indien "Nasr" er weer in zit opnieuw je 'HTC Sense Keyboard cache' weer legen? :)
Niets te verliezen toch? :D

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-10 22:33
Het lijkt erop dat de JB update naar 4.1 is hervat na een tijdje te hebben stilgelegen. Goed teken!

http://www.androidworld.n...ial&utm_campaign=wordtwit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 08:36:
Klopt het dat de toetsenbord ook is veranderd met de nieuwe JB update ?.
Heb overal lopen zoeken maar kan eigenlijk nergens iets vinden of een screenshot hier van...
Dan heb je net niet overal gezocht...
productreview: HTC One X 32GB Wit review door CLB met:
HTC toetsenbord op Android 4.0.4 vs Swype

vs productreview: HTC One X+ 64GB Zwart review door CLB met:
HTC toetsenbord op Android 4.1.1 vs Swype

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 27-11-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 06-10 15:29
Rechts is toch gewoon swype? Het logo wat linksonder staat is in ieder geval het Swype logo'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Links is HTC toetsenbord op Android 4.0.4 vs Swype
Links is HTC toetsenbord op Android 4.1.1 vs Swype

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 06-10 15:29
Ah zo, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Damn, hoe kan ik dat gemist hebben. Hoe dan ook, bedankt!

offtopic:
Zal wel komen omdat ik weer is moe ben van NS en haar praktijken..

---

Jammer dat ze overigens de 12# button verplaatst hebben, dat was een van de kleine dingen die ik zo heerlijk vond en eigenlijk altijd haatte wanneer ik een andere toetsenbord gebruikte...maar weer opnieuw wennen =(

[ Voor 12% gewijzigd door Metian op 27-11-2012 10:46 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik lees wat tegenstrijdigheden. Bij HTCDEV wordt gezegd dat na een bootloader unlock, je nog steeds FOTA kunt ontvangen. Bij XDA lees ik dat om b.v. straks ICS te krijgen, je je bootloader weer moet locken. Wat is het nu..? JB is aan het uitrollen lees je links en rechts, maar ben even benieuwd of dat nu toch nog eerst een actie vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
gyedema schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:00:
Ik lees wat tegenstrijdigheden. Bij HTCDEV wordt gezegd dat na een bootloader unlock, je nog steeds FOTA kunt ontvangen. Bij XDA lees ik dat om b.v. straks ICS te krijgen, je je bootloader weer moet locken. Wat is het nu..? JB is aan het uitrollen lees je links en rechts, maar ben even benieuwd of dat nu toch nog eerst een actie vraagt..
Bij de vorige update was een unlocked bootloader geen probleem... zolang je maar een originele recovery hebt (en dus bijvoorbeeld niet de ClockWorkMod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 14:57
Chaser2600 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:05:
[...]

Bij de vorige update was een unlocked bootloader geen probleem... zolang je maar een originele recovery hebt (en dus bijvoorbeeld niet de ClockWorkMod)
Heb je wel CWM, dan kan je de laatste update gewoon van XDA halen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1957376

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:13

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Hmm, ok. Even afwachten dan hoe het gaat. (Nee, heb de cwm -nog- niet, nog niet aan toegekomen in alle drukte. Was het al wel steeds van plan maar stel dat dan nog maar even uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
gyedema schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:00:
Nee hoor, niet nodig om je bootloader te relocken. Althans de vorige update dan.
stock backup terugzetten (zonder root! want dat kan problemen geven), bijbehorende stock recovery flashen en updaten maar.

Het kan mogelijk zijn dat bij de update van ICS naar JB je wel de bootloader moet relocken, maar heb dat nog niet gelezen.

Edit: zo te zien heb je alleen nog maar een unlocked bootloader. OTA-update zou geen probleem moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door HugoFR op 27-11-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hox heeft de stock rom en is geroot. Wat zijn de stappen om hem voor te bereiden zodat de OTA kan worden ontvangen en geinstalleerd?

-stock recovery flashen -> unrooten -> factory reset

zoiets?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
asjeblieft zeg, als je gaat vergelijken, doe dan ten minste de pijltjes weg van onder het toetsenbord.. (nu lijkt het alsof het nodeloos te groot is)
desalniettemin een zeer mooie en welkome vergelijking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat standaard zo ingesteld, I'm sorry, fix ik vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altijdgriep
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10 11:02
Sorry? Het zijn 2 fantastische reviews waar anderen nog heel wat van kunnen leren. Als iemand een paar pijltjes niet kan wegdenken dan ligt dat niet aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Achja hij wordt 'boos' :p Maaruhm kan ik niet meer fixen, m'n One X is weg namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 06-10 12:57
Kunnen die pijltjes onderaan het toetsenbord in de stock rom uberhaubt weg? Ik kon via google zo snel niets vinden namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39
Even een vraagje: tijdens het luisteren van muziek wordt de muziek tijdelijk gemute bij een nieuwe melding (nieuwe e-mail etc.). Kan dit uitgeschakeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
ruurd v. schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:51:
Kunnen die pijltjes onderaan het toetsenbord in de stock rom uberhaubt weg? Ik kon via google zo snel niets vinden namelijk...
Ja dat kan. Instellingen --> toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
CLB schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:53:
Achja hij wordt 'boos' :p Maaruhm kan ik niet meer fixen, m'n One X is weg namelijk :)
Neem aan dat er hier genoeg anderen zijn die deze screenshot wel even willen maken ;)
(Pak wel dezelfde link er even bij om de achtergrond gelijk te houden (alhoewel CLB die er zonder enige twijfel ook achter kan shoppen ;))

Ik draai zelf de 3.14.401.22 build (laatste ARHD versie van Jelly Bean) en deze is in elk geval exact gelijk aan de onderste screenshot van de One X+ behalve dat het microfoontje rechtsonder in mijn geval mist. (zal wss een instelling zijn)

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 28-11-2012 21:36 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

rajackar

Blood Minister

EJPostema schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:34:
[...]

Ja dat kan. Instellingen --> toetsenbord
Welke instelling is dat dan?
Ik heb een One S en die zou qua instellingen gelijk moeten zijn maar ik kan het nergens vinden.
Of mss is het toch een klein beetje anders op dit toestel :?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Laatst online: 01-06 23:32
Mogelijk een hete One X via USB-charging na de JB-update. Dit zou de oplossing moeten zijn:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2016697

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:52:
[...]

Welke instelling is dat dan?
Ik heb een One S en die zou qua instellingen gelijk moeten zijn maar ik kan het nergens vinden.
Of mss is het toch een klein beetje anders op dit toestel :?
Ik kan het op mn One X ook niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit niet in Android 4.0.4 as far as I know... Dit is 4.1.1:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zB8uEEwkTFHgqbYdstuwkt6a/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Laatst online: 06-10 12:57
CLB schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:33:
Zit niet in Android 4.0.4 as far as I know...
...
Dat vermoeden had ik dus ook al.. Maar mooi dat de optie er in 4.1.1 wel is, ik vond die pijlen toch wel in de weg zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

rajackar

Blood Minister

Hmm zo te zien blijven ze in landscape dus staan.
Jammer want sinds die pijltjes zit de spatie balk niet helemaal in het midden en type ik nogal vaak een "." tussen woorden ipv een spatie als ik in landscape met twee duimen type. Wordt er redelijk gek van :(

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
bizar, ik had altijd gedacht dat die functie er wel in zat..
sorry dus voor mijn 'harde' taal, maar je kan eventueel wel een screenshot maken in 4.1 mét de pijltjes als je daar zin in hebt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Portrait MET arrowkeys:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0AoDjcDn4zFEOcE4ybjTYMzx/full.png

Portrait ZONDER arrowkeys:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KTFIg2ZY8lLpOaVsHeIY5wLX/full.png

Bij mij stonden de pijltjes standaard uit.. wist niet eens dat je ze aan kon zetten :P

*snel weer uitgezet, werkt prima zonder! :D

[ Voor 99% gewijzigd door SmiGueL op 28-11-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 08:05

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

http://www.gsmpedia.nl/ht...update-nu-wel-beschikbaar

Hij is eindelijk onderweg, de JB update :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Laatst online: 06-10 16:22
Mja maar nog steeds niet voor ons (NL'ers met hoogstwaarschijnlijk CID E11). Kan gerust nog wel even duren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach ik geloof het nog niet, las vandaag ook weer dat het 'voor de kerst' zou zijn :p

M'n HTC One X is weg, duurde me niet te lang, maar ben gegaan voor een HTC One X+ dus goed natuurlijk.
De One X was de eerste telefoon die mij maar liefst 7 maanden lang kon bekoren in telefoonland en dat valt voor CLB echt niet mee. Maar er is in mijn opinie gewoon nog steeds niks beters op de markt (afgezien van
de One X+ dan natuurlijk) dus HTC heeft dat wat mij betreft toch wel goed voor elkaar... Met JellyBean wordt alles nog smoother en nog sneller en als ik geen One X+ had gehad, had ik hem zeker nog maanden gehouden om er elke dag van te genieten zoals ik heb gedaan. Totdat de Full HD devices de markt opkomen natuurlijk...

One X, loved ya! *;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 16:01
Ik liep vanmiddag door de HI winkel, en idd CLB de One X is in mijn ogen
nog de allermooiste en beste telefoon nu op de markt (de S3 is lelijk :+ )
ondanks dat Jelly Bean nog niet is uitgebracht.

Ik wacht rustig af. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Komt omdat het er oa verkeerd staat ;)
One X is 1.5 GHz single core :>

[ Voor 13% gewijzigd door SmiGueL op 28-11-2012 23:42 ]

• krimpsok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-07 16:44
CLB schreef op woensdag 28 november 2012 @ 22:46:
Ach ik geloof het nog niet, las vandaag ook weer dat het 'voor de kerst' zou zijn :p

M'n HTC One X is weg, duurde me niet te lang, maar ben gegaan voor een HTC One X+ dus goed natuurlijk.
De One X was de eerste telefoon die mij maar liefst 7 maanden lang kon bekoren in telefoonland en dat valt voor CLB echt niet mee. Maar er is in mijn opinie gewoon nog steeds niks beters op de markt (afgezien van
de One X+ dan natuurlijk) dus HTC heeft dat wat mij betreft toch wel goed voor elkaar... Met JellyBean wordt alles nog smoother en nog sneller en als ik geen One X+ had gehad, had ik hem zeker nog maanden gehouden om er elke dag van te genieten zoals ik heb gedaan. Totdat de Full HD devices de markt opkomen natuurlijk...

One X, loved ya! *;
Hij heeft weer een warm thuis hier. Wacht met smart op de JB update, al is ie met ICS ook al redelijk rap (vooral als je van een Desire af komt).
:)

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

Sinds kort ben ik in het bezit van een One x en ik ben er zeer tevreden over. Wat mij wel opvalt is dat het scherm nauwelijks vettig wordt in vergelijk met mijn vorige telefoon de Desire HD. Die was na een min gebruik helemaal onder de vingerafdrukken.

• We.are.cake
  • Laatst online: 13-09 11:18
CLB schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:33:
Zit niet in Android 4.0.4 as far as I know... Dit is 4.1.1:
[afbeelding]
Ben ik het of is het een gebroken wit kleurtje geworden in plaats van normaal wit? Vind het er veel prettiger uitzien.

• Appelsap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het is bij mij (4.0.4) niet wit, maar heel licht grijzig. Met een screenshot kun je zien dat er een licht grijs gestreepte achtergrond zit in 4.0.4, die kennelijk dus door effen gebroken wit is vervangen. Ik vind het nieuwe kleurtje overigens ook wel een verbetering.

Edit: zo ziet de achtergrond eruit in Android 4.0.4:

Afbeeldingslocatie: http://img402.imageshack.us/img402/8794/cropje.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Appelsap op 29-11-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* garantiezaken zijn hier niet de bedoeling.

[ Voor 134% gewijzigd door RoD op 30-11-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 30-11-2012 10:43 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Bezig met custom rom, ARHD.. duurt mij veel te lang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
exi22 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 11:40:
https://twitter.com/markmoons/status/270834345487507456

Mark Moons:
@peter_mulders heb nooit Oktober gezegd en zeg ook geen December.

Dus november?
Dan komt de update dus vandaag, ofwel wordt dat direct januari.
Mss is het beter dat mark Moons helemaal niets meer zegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
efari schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:53:
[...]

Of dat HTC gewoon eens wat meer resources inzet voor het ontwikkelen van updates. Het duurt allemaal wel erg lang. Ze lopen behoorlijk achter op concurrent Samsung. Ik draai al een tijdje een custom rom met JB, maar het valt me allemaal wel erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
RoD schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:55:
[...]

Of dat HTC gewoon eens wat meer resources inzet voor het ontwikkelen van updates. Het duurt allemaal wel erg lang. Ze lopen behoorlijk achter op concurrent Samsung. Ik draai al een tijdje een custom rom met JB, maar het valt me allemaal wel erg tegen.
Daar staat wel tegenover dat er vrij veel klachten zijn (of inmiddels waren) over de JB update bij Samsung. Het duurt wel lang idd, maar liever dat het in één keer werkt. En als je eerlijk bent is het wel moeilijk concurreren met zo'n groot bedrijf als samsung. Die hebben gewoon veel meer resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dan moet je gewoon minder overbodige telefoons uitbrengen zodat je je op een paar echt goede kunt concentreren.
Daarnaast, als JB al draait op de HOX+ wat is dan het probleem :?

Als je in de nabije toekomst geen duidelijk upgradepath kunt overleggen en garanderen dan denk ik dat behoorlijk nadelig gaat zijn voor je verkopen.

Dus: HTC regel je zaakjes en Moons houdt beter gewoon zijn mond dicht want er komt weinig zinnigs uit en veroorzaakt alleen maar irritatie en verwarring. :(

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-10 11:05
Dit is mijn eerste HTC en ben echt wel tevreden over de meeste zaken maar niet over de update`s. Hiervoor had ik een iphone 3gs en die draait nu ook ios6. Dus ik was het wel gewend dat alles naar elke device kwam op dezelfde tijdstip. Toch moet misschien Google een manier vinden zodat Samsung HTC en de rest sneller hun update`s eruit kunnen gooien!

OF ik moet niet zeiken en volgende keer een Nexus halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

[...]

Hij doelt er op dat er nooit een maand gezegd is maar laatste kwartaal van dit jaar. Wanneer JB pas in januari uit zal komen, zal dat voor HTC wel heel slecht uitpakken, aangezien ze gezegd hebben 'laatste kwartaal van dit jaar'.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-10 16:50
Maar het is toch niet zo moeilijk om wat duidelijker en/of specifieker te zijn? 2/3e van dit kwartaal is al voorbij. Ik neem aan dat die uitrol niet pas gedaan wordt als een of andere medewerker er zin in heeft en er wel daadwerkelijk een planning aan vast hangt. Tenminste, dat mag ik toch hopen.

[ Voor 7% gewijzigd door Wessee op 30-11-2012 15:29 ]

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

https://twitter.com/markmoons/status/262882575360598016
@pavibo @HTC_NL hi, we kunnen niet anders dan bij ons vorige statement blijven. JB wordt dit kwartaal uitgerold naar One X.
heb nooit Oktober gezegd en zeg ook geen December.
Ik heb even de kalender erbij gepakt maar ik heb verder geen andere maanden meer over in dit kwartaal. Ik lig er niet echt wakker van maar vind de communicatie niet zo sterk hierin. Ik denk dat de trage updates ook wel zorgen voor het verminderde marktaandeel van HTC. Of de update wel of niet wereldschokkend is, maakt niet uit, als het er is wil de consument het zsm hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
janvanduschoten schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:54:
https://twitter.com/markmoons/status/262882575360598016

[...]

[...]

Ik heb even de kalender erbij gepakt maar ik heb verder geen andere maanden meer over in dit kwartaal. Ik lig er niet echt wakker van maar vind de communicatie niet zo sterk hierin. Ik denk dat de trage updates ook wel zorgen voor het verminderde marktaandeel van HTC. Of de update wel of niet wereldschokkend is, maakt niet uit, als het er is wil de consument het zsm hebben.
Sorry hoor, maar in het begin was iedereen lyrisch over de support van HTC. Hoeveel updates zijn er wel niet geweest die allemaal dingen gefixt en verbeterd hebben... Volgens mij is dat allang vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb een goed werkend toestel dus het is leuk als JB er komt maar meer ook niet. Ik denk dat veel mensen alleen lezen dat er een nieuwe versie is, de collega/buurman etc. met zijn Samsung heeft de update al wel dus HTC is ruk. Even gechargeerd maar zo werkt het.
En dan nog de 75% die de OneX heeft gekocht en er niet om geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Laatst online: 28-08 17:05
kun je met jelly bean nu wel of geen flash via de standard browser afspelen of moet je daarvoor je One X rooten , of kun je die via een apk bestandje gewoon installeren ,lees nu zo veel verschillende verhalen snap er niks meer van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

EJPostema schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:14:
[...]

Sorry hoor, maar in het begin was iedereen lyrisch over de support van HTC. Hoeveel updates zijn er wel niet geweest die allemaal dingen gefixt en verbeterd hebben... Volgens mij is dat allang vergeten
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd. Vergeet je dat, dan ga je de prijs betalen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
[...]

Blijkbaar denken ze daar bij HTC ook zo over aangezien Mr. Moons sinds de 20ste niks serieus meer getweet heeft.. Leuke screenshot ook te vinden van de HTC Facebook pagina waar 6 november 'deze week nog' nieuws beloofd wordt.
EJPostema schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 16:14:
[...]

Dan hebben we het ook alweer over 2 jaar geleden. Geen 2.3 voor de Desire was de eerste stap richting de afgrond. Tel daar geen 4.0 voor de Desire HD, geen 4.1 voor de Sensation (XE) en volledig onjuiste of gewoon geen informatie m.b.t. 4.1 voor de One X bij op, en je ziet het HTC van tegenwoordig. Een bedrijf dat volledig de weg kwijt is, ook na de belofte dit jaar teveel toestellen uitbrengt en een beetje zielig gaat lopen doen alsof ze niet weten waar de dalende winstcijfers vandaan komen.

[ Voor 46% gewijzigd door Extraxyz op 30-11-2012 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Eerlijk gezegd had ik liever meteen 15 december gehad als datum, dan had ik niet sinds 1 oktober 6x per dag op updates gecontroleerd...

Heldere communicatie is beter dan vaag getweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Nou ik reken er op dat ik de update dit jaar niet meer krijg. Ze zeggen dit kwartaal maar op de twitter van die ene "markmoons" zegt die dat het ook december niet 100% gaat worden.
Dit kwartaal eindigt eind december dus.....
Heb een unbranded E_11 toestel. Leugenaars zijn het net als alle andere grote bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
indofk schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:47:
kun je met jelly bean nu wel of geen flash via de standard browser afspelen of moet je daarvoor je One X rooten , of kun je die via een apk bestandje gewoon installeren ,lees nu zo veel verschillende verhalen snap er niks meer van
Zit er standaard in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

ik verbaas mij over hoe mensen kunnen reageren op een update....
HTC wordt voor leugenaar uitgemaakt, ze zijn de weg kwijt, ze zijn zielig.... wat is er aan de hand met jullie?

Er zijn een aantal landen waarin de update is uitgebracht, Nederland komt echt wel aan de beurt, wees blij dat de andere landen nu voor ons aan het bugtesten zijn.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
Het gaat niet zozeer om de update zelf, maar om de beschamende, amateuristische communicatie eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-09 07:01
Als ze nu direct 4.1.2 uitbrengen dan scoren ze ineens weer heel veel. Het is maar net wat ze willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

golem501 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:34:
Eerlijk gezegd had ik liever meteen 15 december gehad als datum, dan had ik niet sinds 1 oktober 6x per dag op updates gecontroleerd...

Serieus , 6x per dag? Mensen, rustig aan, hij doet het gewoon hoor, onze HOX. En als de update er is krijg je vanzelf een melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Laatst online: 28-08 17:05
Bedankt voor je reactie ,

Goed om te weten dat flash er gewoon standaard in zit
Kan ik hem met een gerust hart updaten ,als ie er is :)
Vind het nog net te vroeg om zonder flash op een smartphone te zitten
Gelukkig denkt htc daar kennelijk ook zo over, en hebben ze het ondanks jelly bean het officieel niet meer ondersteund
Het er toch ingebouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
golem501 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:34:

Als zo'n update zo belangrijk voor je is, waarom unlock je dan je HOX niet en stap je over op ARHD of een vergelijkbare custom rom?
Ik draai op die manier al weken op JB. Dat gezegd hebbende, is het al die ophef echt niet waard. Het verschil met ICS valt (aan de buitenkant) reuze mee. Of tegen, zoals jij het waarschijnlijk zult gaan ervaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Extraxyz schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 00:57:
Het gaat niet zozeer om de update zelf, maar om de beschamende, amateuristische communicatie eromheen.
Ja inderdaad. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook dan, als die update niet zo belangrijk voor je is, wat maakt het dan uit wat ze erover zeggen of niet zeggen? Ik kan me daar echt niet druk over maken. Ik heb een prima werkende telefoon. En die update komt er wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:56:
[...]

Ook dan, als die update niet zo belangrijk voor je is, wat maakt het dan uit wat ze erover zeggen of niet zeggen? Ik kan me daar echt niet druk over maken. Ik heb een prima werkende telefoon. En die update komt er wel een keer.
Ja die van mij werk ook prima. Maar als HTC in oktober zegt dat de One X dit jaar nog de JB update krijgt en het nu inmiddels al december is lijkt het mij sterk dat die update ook nog echt gaat komen dit jaar. Volgens mij heeft alleen taiwan en nog 1 land de update gehad. En als je ze op twitter vragen stelt over de update krijg je elke keer hetzelfde antwoordt: "Wij kunnen hier helaas niks over zeggen."
Zeg dan gewoon niks over een Update en rol het uit zodra het klaar is voor meerdere CID versies. En niet in oktober gaan roepen dat de update dit jaar nog voor iedereen uitgerold is. Want ik weet zeker dat ik geen update meer krijg dit jaar (E_11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 14:56:
[...]

Mijn vrouw heeft de HTC One X en is geen tech-lover. Maar zelfs zij wil graag JB hebben. Wat ik niet begrijp ban ALLE fabrikanten is de geheimzinnigheid over de updates.
Als je gewoon open bent over de status zijn de meeste mensen al tevreden. Zoiets als: 1. We richten ons op een release date van "bla bla" 2. We gaan datum "bla bla" niet redden om deze reden en dit wordt de nieuwe datum.

Als je slim bent kijk je wanneer je realistisch gezien je update af kunt hebben en uit kunt rollen en plak je daar een maand of twee maanden aan vast. (dan bedoel ik niet het noemen van een kwartaal. DIE datum communiceer je. Als je dan op je verwachtte datum klaar bent en je begint eerder uit te rollen is iedereen HAPPY. Als je tegenslagen hebt, heb je een marge ingebouwd.

Hierboven wordt gerept over het feit dat het "maar" over 25% van de mensen gaat die updates wel belangrijk vindt en zal hierdoor mede overwegen een ander merk aan te schaffen als ze weer aan de beurt zijn. Op de eerste plaats is dat een leuke gok en op de tweede plaats zou ik me als leverancier heel erg veel zorgen maken als ik 25% minder verkoop.

Ik denk dat HTC's slechte cijfers ook hier mee te maken hebben. Let op: Ik zeg OOK en niet hoofdzakelijk.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Kleine vraag tussen door, iemand al eens problemen gehad dat de keyboard (stock) er gewoon mee stopt en dan error geeft. Waarna je vervolgens op tekstveld kan drukken zonder dat er een keyboard tevoorschijn komt ?.

Gelukkig is het makkelijk op te lossen door even mobiel-scherm aan en uit te doen (gek genoeg werkt dit ja). Maar vind het toch beetje vreemd dat die zo nu en dan een error geeft.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Mn volgende phone wordt denk ik gewoon een Google Nexus. Geen gezeur met updates, je krijgt ze gewoon gelijk. Nu is 4.2.1 al uit en wij met een topmodel van HTC zitten nog met 4.0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Doe je dat toch, een telefoon is toch niets meer dan een softwareversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timper
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-06 23:01
Heeft iemand ook last van dat de G-sensor het niet meer doet?
Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>