Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:06
denk dat hij bij iedereen tijdens de EA games of beach buggy blitz wel dat knipperende led aan gaat geven na langdurig spelen. Wat ik doe als ik de warmte voel opkomen is tijdens het laden van die spellen blazen in de headphone ingang of de usb ingang. werkt erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Mijn One x is gevallen nog geen meter op een houten vloer en doet _helemaal niks_ meer...Geen hboot, niet opladen, laat staan booten ;( Ik heb inmiddels de behuizing eraf, heeft iemand nog tips waar ik naar moet kijken?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
JT schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:28:
Mijn One x is gevallen nog geen meter op een houten vloer en doet _helemaal niks_ meer...Geen hboot, niet opladen, laat staan booten ;( Ik heb inmiddels de behuizing eraf, heeft iemand nog tips waar ik naar moet kijken?
Ik heb exact hetzelfde gehad! Er ging zelfs geen led meer branden als hij aan de oplader hing. Scherm bleef zwart, wat je ook deed. Ook na een kleine val op een houten vloer. Uiteindelijk opgestuurd en gerepareerd teruggekregen (moederbord). Was garantie. Zie mijn eerdere posts hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Al je data dus weg?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Ja, kreeg hem helemaal standaard terug. Gelukkig had ik nog een recente backup van al mijn persoonlijke data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ben ik dus mooi f00ked :') Niet handig dat ik geen recente backup heb maar ook triest dat zo een duur toestel zo snel kapot gaat..

Had jij gewoon gezegd dat je hox was gevallen?

[ Voor 16% gewijzigd door JT op 17-11-2012 11:21 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Zou de accu dan niet losgeraakt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Wat ik ervan kan zien niet, maar als ik de connector zelf wil zien dan moet ik echt het PCB los gaan halen enzo, vraag me af hoe handig dat is als ik garantie wil.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Yonix schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 02:13:
Even een vraagje: hoe warm wordt jullie HTC One X zo nu en dan? Is het normaal dat het toestel tijdens een spel als Deadzone - dat grafisch best een zwaar spel is - best warm wordt? Niet onwijs warm, maar je voelt de warmte wel goed - zo net bij het HTC-logo op de voorkant.

Echter, daarstraks raakte het toestel even oververhit. Dit kon ik zien aan de LED die afwisselend groen en rood knipperde. Waarschijnlijk lag dat aan het hoesje dat om het toestel zat. Misschien dat hij daardoor zijn warmte niet goed weg kon krijgen?
Heb ik ook wel eens, zeker met spelletjes wordt hij erg warm. Rond het HTC logo en ook bij de camera geeft hij een hoop warmte af.

Wat je omschrijft met dat je toestel overhit is: Dat heb ik wel eens met navigatie. Ik gebruik Sygic in de auto, dan hangt hij aan een oplader en is hij druk aan het navigeren. Dat heeft de mijne nog nooit langer dan 2 uur volgehouden, dan wordt hij gewoon te warm. Opladen lukt dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-08 13:16
Boyd schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 12:41:
[...]

Wat je omschrijft met dat je toestel overhit is: Dat heb ik wel eens met navigatie. Ik gebruik Sygic in de auto, dan hangt hij aan een oplader en is hij druk aan het navigeren. Dat heeft de mijne nog nooit langer dan 2 uur volgehouden, dan wordt hij gewoon te warm. Opladen lukt dan niet meer.
Probeer eens je schermhelderheid wat lager te zetten tijdens het navigeren.. Ik heb nog nooit een probleem gehad met sygic en te warm worden als de helderheid wat lager stond. Zelf na 8u navigeren nog niet oververhit en een volle batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

mensen ervaring met sygic?
zo nu en dan tijdens gebruik, zijn ineens de knoppen op net scherm niet meer te gebruiken.
je kan dan wel de kaart slepen en pinchen.
maar meer niet.. geen "afsluiten", niks.
't is geen scherm wat niet meer werkt oid.

wel zeer goed te gebruiken op bv, de canarische eilanden :+ gedetailleerde kaarten zeg..
zelfs wandelpaden in de woestijntjes die ze hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
marcel-o schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:07:
mensen ervaring met sygic?
zo nu en dan tijdens gebruik, zijn ineens de knoppen op net scherm niet meer te gebruiken.
je kan dan wel de kaart slepen en pinchen.
maar meer niet.. geen "afsluiten", niks.
't is geen scherm wat niet meer werkt oid.
Ik gebruik vaak sygic en nog nooit enig probleem mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HTC One X Acer 0x4940014 vs HTC One X Sharp 0x294000f vs HTC One X+ ?? 0x944a03:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YH8VyWPTJ5WECQrQPmFWxtRQ/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N7uJj7w34yEhJsQoUX2shkbM/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/w3vYz0g5LhXta3cJUZ7zALVN/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gHTailVbn7eIW1ml8emjo1a6/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PovtLXfIFRYVkkv6N1O7A0Io/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HVqznoc0BLlFdv1eHci7Ye9G/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/A1PI1vQC9nMUdQbDknLqxRTq/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BHUb9x8ZCheiVbSWsEKrMthb/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6CAXCdDHU3fg49XHH3NOezIw/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/keKTOF1kMg7jE12swSNpRLXT/full.jpg
Lastig om allemaal goed te beoordelen zo 1,2,3 en heb even snel wat shots geschoten...
Het lijkt erop dat m'n One X scherm van Acer toch het beste wit weergeeft, daarna de One X+, dan de Sharp One X... De HTC One X met Acerscherm en deze One X+ ga ik vandweek nog uitvoerig naast elkaar leggen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
JT schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:10:
Ben ik dus mooi f00ked :') Niet handig dat ik geen recente backup heb maar ook triest dat zo een duur toestel zo snel kapot gaat..

Had jij gewoon gezegd dat je hox was gevallen?
Ik heb naar HTC gebeld en de symptomen beschreven. Daarop kreeg ik wat vragen en moest ik wat tests uitvoeren. Er is nooit gevraagd naar het ontstaan van het probleem, dus daar heb ik niets over verteld... Zou ik ook niet doen als ik jou was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Laatst online: 11-09 12:58
CLB schreef op zondag 18 november 2012 @ 00:13:
HTC One X Sharp 0x294000f vs. HTC One X Acer 0x4940014 vs HTC One X+ ?? 0x944a03:

Kapot veel plaatjes van CLB!! ;)

Lastig om allemaal goed te beoordelen zo 1,2,3 en heb even snel wat shots geschoten...
Het lijkt erop dat m'n One X scherm van Acer toch het beste wit weergeeft, daarna de One X+, dan de Sharp One X... De HTC One X met Acerscherm en deze One X+ ga ik vandweek nog uitvoerig naast elkaar leggen.
Dat Sharp scherm van de 'gewone' One X is toch juist by far de mooist qua kleur of ben ik nou gek..?

/Ik ga zelf gelijk ook ff checken wel type scherm ik heb.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind ik zeker niet, de Sharp toont wit met een erg gele zweem, maar ieder zn ding :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:22
CLB schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:22:
Vind ik zeker niet, de Sharp toont wit met een erg gele zweem, maar ieder zn ding :)
De Acer toont een gele zweem? Tenminste de middelste (volgens je vs vs vs is dat de Acer).
Sharp vind ik de beste weergave hebben.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi is dat heh, 2 One X'es en 'n One X+ naast elkaar kunnen leggen...
En dan gewoon even de verkeerde volgorde aanhouden met typen, veranderd: Acer vs Sharp vs unknown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijk
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-01 22:19
Ik weet niet precies of dit de juiste plek is voor deze vraag, anders verplaats ik 'm gewoon!
Heb twee weken geleden mijn one X terug gekregen na een reparatie (wifi antenne). Sinds die tijd kan ik 'm niet meer als USB-apparaat koppelen aan mijn computer. In verkenner wordt hij namelijk als cd-station weergegeven en kan ik er helemaal niets mee. Iemand nog meer dit probleem? Kon er namelijk niets over vinden verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Wanneer je hem aansluit op de PC, vraagt de mobiel dan hoe je hem wil aansluiten (charge only, htc sync etc). Zo niet, ga dan even naar 'settings » connect to PC' en vink 'ask me' aan en sluit hem opnieuw aan.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:45

Zorian

What the fox?

Ik heb een onbekend type scherm schijnbaar...

panel_id=0x944501
panel_vendor: 944501

Is geen Acer, Sharp of Sony. Kan ook niks op Google vinden omtrent dit.

Dit is overigens mijn 3e HOX, 2 maal in reparatie geweest en beide keren een andere IMEI en serienummer.

[ Voor 39% gewijzigd door Zorian op 18-11-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm nog erg weinig over dat type scherm gelezen...
Alleen in m'n eigen thread op XDA is die een keer genoemd.

Binnenkort komt Jellybean uit voor de One X, heel fijn, maar ik gebruik het nu op m'n One X+ en let op:
• Een toggle voor de 'flashlight' die ik gebruikte van SwitchPro Widget werkt niet meer
• Een widget van SetCPU, waarmee ik de CPU-snelheid in de gaten kan houden werkt niet meer
• 'Onscreen' tijd niet meer precies kan zien, je ziet dus niet 'onscreen time 03:18' ofzo
• Bij de standaard HTC browser op JB kun je tabbladen niet weghalen bij bookmarks
• Als ik bijvoorbeeld een foto open, kan ik dat met meerdere applicaties. Bij Android ICS kun je dan kiezen voor bijvoorbeeld QuickPic en hij opent hem. Als je hem altijd wilt openen met QuickPick moet je daarvoor een vinkje zetten. Bij Android JB kan ik hem ook openen met QuickPic, maar moet ik persé een vinkje zetten bij 'altijd QuickPic' of 'slechts 1x' oftewel een extra handeling.
• De 'skins' hebben niet meer dezelfde kleur Zo is de 'Matte' skin op ICS blauwig en op JB groen... Dit zie je bijvoorbeeld in settingsmenu's, laadbalkjes enzovoort.. Beetje vaag en erg jammer, ik wil blauw en 'matte'!
• Android JB werkt niet meer met 'mass storage device' maar met 'MTP' waarbij je constant de melding (bij films) in de trend van 'misschien kunt uw apparaat het niet afspelen, wilt u het toch kopiëren?' krijgt.
• Er bestaat geen soft-reset meer, waarbij de content op het interne geheugen (muziek, films, foto's) wel blijft staan... Het is een volle reset, waarbij ook al je foto's, muziek, films, documenten en alle zut verloren gaan.
Swype werkt voor geen meter (in de standaard browser)

Als je aan iets heeeeel erg gehecht bent en het er hierboven tussen staat weet je het alvast :+

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 19-11-2012 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijk
Metian schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:51:
Wanneer je hem aansluit op de PC, vraagt de mobiel dan hoe je hem wil aansluiten (charge only, htc sync etc). Zo niet, ga dan even naar 'settings » connect to PC' en vink 'ask me' aan en sluit hem opnieuw aan.
Dit had ik al gedaan. Krijg op m'n telefoon wel de mogelijke keuzes te zien. Maar wanneer ik dan "Disk drive" aan klik, zie ik in windows verkenner ineens een extra cd-rom drive verschijnen waar ik vervolgens niets mee kan (als ik er op klik staat er plaats een geschikt medium).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 10:28:
Als dit thuis bij je is gebeurd zou het onder de dekking van je inboedel verzekering moeten vallen..wellicht de moeite even navraag bij ze te doen en zien wat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 19:18
CLB schreef op maandag 19 november 2012 @ 00:29:

Binnenkort komt Jellybean uit voor de One X, heel fijn, maar ik gebruik het nu op m'n One X+ en let op:
• Een toggle voor de 'flashlight' die ik gebruikte van SwitchPro Widget werkt niet meer
• Een widget van SetCPU, waarmee ik de CPU-snelheid in de gaten kan houden werkt niet meer
• 'Onscreen' tijd niet meer precies kan zien, je ziet dus niet 'onscreen time 03:18' ofzo
• Bij de standaard HTC browser op JB kun je tabbladen niet weghalen bij bookmarks
• Als ik bijvoorbeeld een foto open, kan ik dat met meerdere applicaties. Bij Android ICS kun je dan kiezen voor bijvoorbeeld QuickPic en hij opent hem. Als je hem altijd wilt openen met QuickPick moet je daarvoor een vinkje zetten. Bij Android JB kan ik hem ook openen met QuickPic, maar moet ik persé een vinkje zetten bij 'altijd QuickPic' of 'slechts 1x' oftewel een extra handeling.
• De 'skins' hebben niet meer dezelfde kleur Zo is de 'Matte' skin op ICS blauwig en op JB groen... Dit zie je bijvoorbeeld in settingsmenu's, laadbalkjes enzovoort.. Beetje vaag en erg jammer, ik wil blauw en 'matte'!
• Android JB werkt niet meer met 'mass storage device' maar met 'MTP' waarbij je constant de melding (bij films) in de trend van 'misschien kunt uw apparaat het niet afspelen, wilt u het toch kopiëren?' krijgt.
• Er bestaat geen soft-reset meer, waarbij de content op het interne geheugen (muziek, films, foto's) wel blijft staan... Het is een volle reset, waarbij ook al je foto's, muziek, films, documenten en alle zut verloren gaan.

Als je aan iets heeeeel erg gehecht bent en het er hierboven tussen staat weet je het alvast :+
Pfff dat zijn een hoop negatieve veranderingen als je het mij vraagt.. Nog meer redenen om custom ROMs te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Bijk schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:51:
[...]

Dit had ik al gedaan. Krijg op m'n telefoon wel de mogelijke keuzes te zien. Maar wanneer ik dan "Disk drive" aan klik, zie ik in windows verkenner ineens een extra cd-rom drive verschijnen waar ik vervolgens niets mee kan (als ik er op klik staat er plaats een geschikt medium).
Probeer anders hard-reset, klinkt alsof er een fout is met systeem. Heb dit zelf nog nooit mee gemaakt of überhaupt gehoord van iemand.

Wat gebeurd er overigens wanneer je HTC Sync gebruikt ?.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:59
ViNOK16Bit schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:26:
[...]

Pfff dat zijn een hoop negatieve veranderingen als je het mij vraagt.. Nog meer redenen om custom ROMs te draaien.
Nu werd er natuurlijk een lijstje gegeven met alleen nadelen, de voordelen zullen er ook wel zijn. Deze zijn niet opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik ga er gemakshalve vanuit dat de JB versies voor de Samsung Galaxy SII en de HOX zo ongeveer gelijk zijn. Heb in dat licht even wat opmerkingen:

- Onscreen tijd zie je toch gewoon als je naar Accu / scherm gaat?
- Of je nu klikt op openen, vinkje, keuze of nu op JB op openen, keuze, altijd het zijn dus evenveel klikken ;)
- Er is een app die heet ums1.0.apk en die doet wat jij wil. Mijn ervaring is dat na 1 x gebruiken opeens de Mass Storage android weer op popt en ik UMS1.0.apk kan deinstalleren. Het lijkt dus of dat appje, behalve dat het het zelf kan regelen, ook de MTP modus uitschakelt.
- Wat is een soft reset? Een full wipe in CWM laat immers ook je SD inhoud bestaan en wist alleen /system/app en /system/data

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
- Nee
- Niet, bij ICS kan ik op het bestand klikken en QuickPic selecteren waarna hij opent.
Bij JellyBean klik ik op het bestand, klik ik op QuickPic, en daarna moet ik perse nog 'n vinkje zetten
- Zal wel, maakt mij niet uit, want ik sync weinig met 64GB, af en toe een paar filmpje, just to take notice
- Een softreset is iets wat op de One X (met ICS) wel kan waarbij de data (foto's, muziek, documenten) bewaard blijft. Bij de HTC One X+ (met JB) kan dit niet en wordt er aangegeven dat alles wordt gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bijk
Metian schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:30:
[...]

Probeer anders hard-reset, klinkt alsof er een fout is met systeem. Heb dit zelf nog nooit mee gemaakt of überhaupt gehoord van iemand.

Wat gebeurd er overigens wanneer je HTC Sync gebruikt ?.
HTC sync kan ik ook niet gebruiken. Hiervoor wacht ik nog op bericht van HTC. Wanneer ik namelijk de USB-drivers installeer voor Sync krijg ik een BSOD op de pc die direct na het opnieuw opstarten weer verschijnt.

Wat is die hard reset exact, ben je dan al je data kwijt? Ik kan die nu namelijk ook niet back-uppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelezen dat de Power Saver in de Notificatiebalk niet weg te halen is? Klopt dat?
Hoe werken de nieuwe notificaties, veel verschil met pinch to zoom endergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Power Saver zie je als je de notificatiebalk omlaag trekt, niet als je standaard de balk ziet (met je 3G signaal enzo) Nieuwe notificaties zitten volgens mij niet in HTC's Sense... Dus een preview van een mailtje met de eerste woorden zie je niet... Wel zie je dat je 2 nieuwe emails hebt met rechts bijvoorbeeld een '4' wat inhoud dat je nog 4 ongelezen emails hebt... Of dit ligt misschien aan het gebruik van Apex Launcher bij mij? :)
Pinch to zoom werkt nagenoeg hetzelfde, alleen bij de standaard browser is dit veel smoother / vloeiender...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DqvmLEoj9uz1Y3wKWokpjfvO/full.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 19-11-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:00:
Power Saver zie je als je de notificatiebalk omlaag trekt, niet als je standaard de balk ziet (met je 3G signaal enzo) Nieuwe notificaties zitten volgens mij niet in HTC's Sense... Dus een preview van een mailtje met de eerste woorden zie je niet... Wel zie je dat je 2 nieuwe emails hebt met rechts bijvoorbeeld een '4' wat inhoud dat je nog 4 ongelezen emails hebt... Of dit ligt misschien aan het gebruik van Apex Launcher bij mij? :)
Pinch to zoom werkt nagenoeg hetzelfde, alleen bij de standaard browser is dit veel smoother / vloeiender...
[afbeelding]
Dankjewel! Dit heeft me overgehaald om een custom rom te installeren.. wat een crap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
CLB schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:00:
[afbeelding]
Toch leuk, post geplaatst om 18:00 terwijl de tijd in de screenshot om 18:04 staat.
Hoax! :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Quad schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:19:
[...]

Toch leuk, post geplaatst om 18:00 terwijl de tijd in de screenshot om 18:04 staat.
Hoax! :+
Als je goed had gekeken had je kunnen zien dat ie zijn bericht om 18:06 had bijgewerkt , waarschijnlijk om de screenshot die hij om 18:04 had gemaakt er bij te kunnen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
indofk schreef op maandag 19 november 2012 @ 19:03:
[...]

Als je goed had gekeken had je kunnen zien dat ie zijn bericht om 18:06 had bijgewerkt , waarschijnlijk om de screenshot die hij om 18:04 had gemaakt er bij te kunnen zetten :)
Had ik gezien, maar vond het wel grappig op het eerste gezicht 8) .

Heb gevoel dat de Phone laatste tijd wat minder smooth is, keyboard komt niet direct tevoorschijn, tablad in Chrome openen wat langzaam etc.
Hopelijk komt de JB update een keertje snel, kan hij gelijk een hard reset op dat moment.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ahh zoo , dacht dat je het serieus bedoelde, vandaar mn reactie :)

Leuke video review trouwens van CLB (hij heeft talent)

Heb mn HTC One X afgelopen vrijdag een harde reset gegeven omdat telkens als ik een video wou opslaan die ik had bewerkt met de standard meegeleverde "film editor" de melding kwam "geheugen is vol" zelf nadat ik 10 gig had vrij gemaakt gaf ie daarna dat aan (en dat was ook steeds zo) heel vreemd 8)7 .

maar goed wou voor de jellybean update toch al een hard reset uitvoeren (eerste keer sinds aanschaf)

wat me op viel is dat alle kleine bugjes zoals de hik ups in het geluid bij welke muziekplayer dan ook weg is youtube hikt ook niet meer alles is weer snel en smooth zo als je mag verwachten van de HTC One X

dus af en toe een hard reset doet wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Soms heb ik het idee dat Android problemen heeft met bijvoorbeeld fragmentatie ofzo, op mijn tablet ervaar ik namelijk hetzelfde, deze is naar 4.2 geupdated, en gelijk ook gereset. Veel smoother weer dan voorheen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mark Moons (@markmoons) tweeted at 6:46 AM on Tue, Nov 20, 2012:
'Android Jellybean update komt er aan, maar we willen niet dat je Kerstmis overslaat. ;-)'

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 20-11-2012 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Leuk, die update komt dus net voor kerst en niet meer in de zak van Sinterklaas...

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Of hij bedoelt dat het JB 4.2 is waarvan eerst nog de december-bug hersteld moet worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
smartje74 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:09:
Of hij bedoelt dat het JB 4.2 is waarvan eerst nog de december-bug hersteld moet worden..
I think you are dreaming! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanKillem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-12-2022
Het is wel cryptische tweet https://twitter.com/markmoons/status/270810205258928129 Het zou een strakke actie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-08 22:56
Mark Moons ‏@markmoons

People, de JB update voor One X komt dit kwartaal. We hebben nooit anders gezegd (ik zeker niet) Zijn met de laatste testjes bezig.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:59
https://twitter.com/markmoons/status/270834345487507456

Mark Moons:
@peter_mulders heb nooit Oktober gezegd en zeg ook geen December.

Dus november?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
Ik heb iets heel vreemds. Ik heb bij de htc mail client aangegeven om te syncen tussen 07.30 en 23.00. Dan laat ik 's nachts mijn geluid aan staan in geval van euhm..nood ofzo.
De laatste 3 dagen word ik echter steevast om 06.00 wakker getjilpt door mijn HOX vanwege E-mail. Instellingen zijn niet gewijzigd ofzo. Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad?

En zo ja, heeft diegene er misschien een oplossing voor? :z

[ Voor 8% gewijzigd door Wessee op 20-11-2012 12:26 ]

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
silent sleep. of via tasker een profiel aanmaken

zo heb ik een profiel die alles stil houd van 24:00 tot 8:00 behalve nood oproepen (familie) dit moest wel aangezien vrienden van mij nog wel eens door de weeks om 4uur gaan bellen of ze na het stappen nog even langs kunnen komen :o

nu moet ik nog een app vinden die het zelfde doet met de deurbel :/

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
CLB schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:34:
'Android Jellybean update komt er aan, maar we willen niet dat je Kerstmis overslaat. ;-)'
smartje74 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:09:
Dat denk ik zelf dus ook , gezien dit artikel ga ik er nu eigenlijk al vanuit dat mark moons dus jellybean 4.2 bedoeld , en anders klopt zijn cryptische tweet voor geen kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Mja, waarom zou je erop ranten oid. De telefoon werkt nu toch? :)
De update is leuk, maar hoeveel ga je er van merken.. Niet bijster veel.
Gewoon er niet over gaan frustreren, laat je verrassen! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, wat Quad zegt, net of een telefoon met Android 4.0.4 ICS onwerkbaar is...
Ik heb nu Android 4.0.4 ICS op de One X en Android 4.1.1 op de One X+, nou heel fijn, maar noodzakelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Helemaal gelijk ,draait nu ook als een zonnetje hier , update komt wel een keer , maar als ze cryptische tweets gaan verturen vind ik het in eens wel interesant om het er over te hebben ( hou wel van dit soort raadsels )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Ach, laat die Mark Moons maar lekker twitteren ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 08:34:
HEt kan ook zijn dat ze niet willen dat je kerstmis overslaat zodat je geen aankopen doet (lees One X+) en als ze voor kerstmis gaan updaten heeft die onex+ geen meerwaarde meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessee
  • Registratie: Februari 2006
Dan had ie ook Sinterklaas kunnen zeggen ;)

Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jappas
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:56
Zijn er hier meer mensen die er wel eens last van hebben dat de koptelefoon wat slecht contact maakt? Het gebeurt met mij regelmatig dat als ik de plug iets heen en weer draai dat het geluid in mijn rechter oor wat sterker en weer zwakker wordt.

Wellicht kan het ook met het volgende te maken hebben: Het viel me op dat de behuizing bij de koptelefoon aan de achterkant niet geheel afgerond is, alsof het iets is verbogen.

Ik plug de koptelefoon nagenoeg altijd met de stekker in en haal hem er zo ook weer uit (dus niet door aan de kabel te trekken). Heeft iemand anders ook last van dat de achterkant van dusdanig zacht kunststof is dat dit gebeurd? Dit zou toch niet mogelijk mogen zijn/een productie fout zijn? Ik zit te denken om HTC hier over te contacten, maar ben bang dat ze het gelijk op gebruikersschade willen gooien en ik ze daarna flink kan gaan betalen om mijn telefoon terug te krijgen.. :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Heeft iemand het probleem ook dat als je de One X op luidspreker zet tijdens een gesprek dat het beeld zwart wordt maar ook niet meer aan te krijgen is? Als je vervolgens op de aan/uit knop drukt wordthet gesprek beeindigd! Beetje raar. Tevens heb ik al sinds het begin na wat geklooid te hebben met de instellingen > opties voor ontwikkelaars dat bij mij de vensteranimatie niet meer in te schakelen is. Dit blijft greyed out. Nu heb ik dit voorgelegd aan HTC maar die zeggen doodleuk terugzetten naar fabrieksinstellingen. En daar heb ik nu juist geen zin in... :(

[ Voor 5% gewijzigd door P.E.No.1 op 20-11-2012 17:09 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:02
Dat lijkt me toch echt de meest makkelijke (mogelijke) oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

P.E.No.1 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:58:
Heeft iemand het probleem ook dat als je de One X op luidspreker zet tijdens een gesprek dat het beeld zwart wordt maar ook niet meer aan te krijgen is? Als je vervolgens op de aan/uit knop drukt wordthet gesprek beeindigd! Beetje raar. Tevens heb ik al sinds het begin na wat geklooid te hebben met de instellingen > opties voor ontwikkelaars dat bij mij de vensteranimatie niet meer in te schakelen is. Dit blijft greyed out. Nu heb ik dit voorgelegd aan HTC maar die zeggen doodleuk terugzetten naar fabrieksinstellingen. En daar heb ik nu juist geen zin in... :(
Titanium backup, factory reset. Klaar.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:53:
[...]

Titanium backup, factory reset. Klaar.
Mijn one x is niet geroot..had gewoon geen zin in geklooi meer tegenwoordig. Maar goed ,misschien is dat dan toch de makkelijkste oplossing..
Het ging mij erom dat ik alleen wat met die instellingen wat aan t klooien was en plotseling die optie greyed out blijft. Dus om dat te herstellen gelijk allemaal tijd stoppen in t hele backup proces was ik gewoon wat te lui voor :/

[ Voor 27% gewijzigd door P.E.No.1 op 20-11-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 09:25
Nou heb ik dit nog niet getest, maar probeer eens te booten in save mode en dan kijken of je het weer kan aanvinken?

*Enigste nadeel van savemode is dat je wallpaper wordt gereset en je je widgets even opnieuw moet toevoegen... hooguit 2 min werkt dus :)

[ Voor 57% gewijzigd door SmiGueL op 20-11-2012 23:35 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
P.E.No.1 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 20:19:
[...]

Mijn one x is niet geroot..had gewoon geen zin in geklooi meer tegenwoordig. Maar goed ,misschien is dat dan toch de makkelijkste oplossing..
Het ging mij erom dat ik alleen wat met die instellingen wat aan t klooien was en plotseling die optie greyed out blijft. Dus om dat te herstellen gelijk allemaal tijd stoppen in t hele backup proces was ik gewoon wat te lui voor :/
Had ik ook, en dat kun je met een app terug zetten.
Ben daar de naam van vergeten, maar in het vorige topic is daarover gesproken, dus kan je daar eens ff zoeken.

Edit: hier

[ Voor 6% gewijzigd door efari op 21-11-2012 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
SmiGueL schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:33:
Nou heb ik dit nog niet getest, maar probeer eens te booten in save mode en dan kijken of je het weer kan aanvinken?

*Enigste nadeel van savemode is dat je wallpaper wordt gereset en je je widgets even opnieuw moet toevoegen... hooguit 2 min werkt dus :)
Dat had ik geprobeerd maar haalde ook niets uit. Ach..ik heb die titanium back up al geinstalleerd. Zal binnenkort wel gewoon een hardreset doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren een HTC One X, alleen ik heb een blauwe vlek in me scherm bij zwart beeld (vooral zichtbaar met hoge brightness) Ik heb er zelf niet echt veel last van maar ik weet niet of het een voorbode is voor erger en ik kon er op internet niks over vinden.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-0ErYNNppN_I/UKy_CTSTWBI/AAAAAAAABFE/5Q5wsU4VQco/s800/IMG_20121120_183124.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon aanmelden als DOA zou ik zeggen :)

• P.E.No.1
efari schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:45:
[...]

Had ik ook, en dat kun je met een app terug zetten.
Ben daar de naam van vergeten, maar in het vorige topic is daarover gesproken, dus kan je daar eens ff zoeken.

Edit: hier
Dit werkt inderdaad. Maar ook al zet ik het met dit tooltje de vensteranimatie weer aan, blijft de optie greyed out in de optie voor ontwikkelaars van de hox zelf..raar :?

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09 15:58

Yotta

0110101001111010

Iemand bekend met de fout dat de telefoon niet meer uit vliegtuigmodus komt?
Gevolg is geen mobielnetwerk kunnen detecteren en je telefoon in principe onbruikbaar is, alleen internet via WiFi is dan mogelijk!

Na wat nazoeken zag ik dat tweaker 'Pimpam' hier op 9 september al last van had, een oplossing wordt verder niet genoemd. Hieronder zijn post, dit komt exact overeen met mij probleem.
Probleem:
Helaas herkent hij de sim-kaart niet meer sinds gisteren: Hij heeft geen bereik, en geeft aan dat SIM-diensten niet beschikbaar zijn.

Als ik de aan/uit knop lang inhoud dan staat erbij vliegmodus: Bezig met uitschakelen. Echter blijft dit er de gehele tijd staan. [Er staat geen vliegtuig-icoon meer bovenin]

Reeds geprobeerd:
Fabrieksinstellingen teruggezet vanuit de instellingen, factory reset vanuit aan/uit + volume, widget voor vliegtuigmodus, en andere sim kaart (die wel werkt) geprobeerd..... Echter niets helpt!

Heeft iemand enig idee waarom de HTC one X niet uit vliegtuigmodus kan komen?
Na diverse malen gereset te hebben,
- hard reset dmv power button lang indrukken
- reset door telefoon uit te zetten, en dan aan met volume knop - ingedrukt houden vervolgens recovery gedaan

Het maakt allemaal niets uit. :/

0110101001111010

• Daanoz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 19:29
Yotta schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:42:
Gevolg is geen mobielnetwerk kunnen detecteren en je telefoon in principe onbruikbaar is, alleen internet via WiFi is dan mogelijk!

Na wat nazoeken zag ik dat tweaker 'Pimpam' hier op 9 september al last van had, een oplossing wordt verder niet genoemd. Hieronder zijn post, dit komt exact overeen met mij probleem.

[...]

- reset door telefoon uit te zetten, en dan aan met volume knop - ingedrukt houden vervolgens recovery gedaan

Ik heb dit ook gehad:

uitzetten
simkaart eruit halen
zonder simkaart opstarten
uitzetten
simkaart er weer in
en bij mij deed ie het weer

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 09:27

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik zit wat in een cirkelredenatietje... ik wil graag Titanium backup installeren, maar voordat dat werkt, moet ik de telefoon rooten. En om em te rooten moet ik via HTC Dev de boel regelen (bootloader etc). Alleen: dan is mijn HOX leeg. Dus zou ik vooraf een backup willen maken van apps, instellingen, sms en de hele reut. Maar ja, dan moet ie rooted zijn... zucht..

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:09
Check deze handleiding even. En dan vooral het kopje backing up your data. Hierin staat hoe je met behulp van ADB je data zou moeten kunnen backuppen. Bij liep dit uiteindelijk niet (of ik was te ongeduldig) dus heb uiteindelijk eigenlijk alleen mijn smsjes en whatsapp gebacked up en wat instellingen van sommige programma's en uiteindelijk geroot.

• Yotta

Yotta

0110101001111010

daanoz schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:19:
[...]

Ik heb dit ook gehad:

uitzetten
simkaart eruit halen
zonder simkaart opstarten
uitzetten
simkaart er weer in
en bij mij deed ie het weer
:| Helaas, geen gewenst resultaat.
Nog steeds: 'vliegmodus uitschakelen'

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/11wa6ma.png

0110101001111010

• Jitsert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 12:09
Hallo iedereen,

Als eerste heb ik natuurlijk geprobeerd te zoeken binnen dit forum naar mn probleem, maar ik heb het helaas niet kunnen vinden.

Ik probeer op dit moment via android beam bestanden (foto's/apps/etc) door te sturen naar een ander toestel (Galaxy S3).

Dit gaat redelijk goed, nu is het echter zo dat ik een video probeer te versturen vanuit de gallerij. Op het moment dat ik de video 'aanklik/tik' begint deze af te spelen. Op het moment dat ik hem pauzer en probeer te beamen lukt dit niet. De beam functionaliteit komt niet naar boven. Dit terwijl dit bij foto's juist wel lukt.

Op het moment dat de S3 een video naar mij wilt sturen vanuit de gallerij komt de beam functionaliteit wel naar boven, op het moment dat hij verstuurd word geeft mijn One x aan dat hij het bestand wilt openen met de playstore?.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of een oplossing hiervoor?
If not, kan iemand mij dan vertellen hoe ik een groot bestand (video) kan versturen via nfc/wifi direct.

Mijn toestel draait gewoon op de stock rom btw, weet niet of dat van toegevoegde waarde is.
Alvast bedankt :)

• Tarabass
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-04 17:02

Tarabass

Webmaster

• Quad
Jitsert schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:11:
Hallo iedereen,

Als eerste heb ik natuurlijk geprobeerd te zoeken binnen dit forum naar mn probleem, maar ik heb het helaas niet kunnen vinden.

Ik probeer op dit moment via android beam bestanden (foto's/apps/etc) door te sturen naar een ander toestel (Galaxy S3).

Dit gaat redelijk goed, nu is het echter zo dat ik een video probeer te versturen vanuit de gallerij. Op het moment dat ik de video 'aanklik/tik' begint deze af te spelen. Op het moment dat ik hem pauzer en probeer te beamen lukt dit niet. De beam functionaliteit komt niet naar boven. Dit terwijl dit bij foto's juist wel lukt.

Op het moment dat de S3 een video naar mij wilt sturen vanuit de gallerij komt de beam functionaliteit wel naar boven, op het moment dat hij verstuurd word geeft mijn One x aan dat hij het bestand wilt openen met de playstore?.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of een oplossing hiervoor?
If not, kan iemand mij dan vertellen hoe ik een groot bestand (video) kan versturen via nfc/wifi direct.

Mijn toestel draait gewoon op de stock rom btw, weet niet of dat van toegevoegde waarde is.
Alvast bedankt :)
Heeft te maken met de beperkte NFC functionaliteit. Een APP kan je ook niet versturen maar opent op de andere telefoon gewoon de PlayStore.

PVOutput☀️

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
met andere woorden. HTC One X is EOL. terwijl het een jaar oud is. hoe zit het met 1,5 jaar update support?

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Uhm ja, ze moeten eerst nog 4.1 uitrollen dus ze gaan zeker zeggen dat hij ook 4.2 gaat krijgen...

Geduld... Tevens wat is de bron van dat artikel? 'Het bedrijf meld'?
Maar ik lees niks over expliciet NL... JB is er al in Taiwan dusja...

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 22-11-2012 13:22 ]

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

CLB schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:17:
Uhm ja, ze moeten eerst nog 4.1 uitrollen dus ze gaan zeker zeggen dat hij ook 4.2 gaat krijgen...

Geduld... Tevens wat is de bron van dat artikel? 'Het bedrijf meld'?
Voordat wij de 4.2 update krijgen zijn we waarschijnlijk weer een jaar verder.

Andere site met hetzelfde nieuwsbericht:
http://www.fudzilla.com/h...jelly-bean-41-within-days

Maar ook geen bron.

• Jitsert
Quad schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:10:
[...]

Heeft te maken met de beperkte NFC functionaliteit. Een APP kan je ook niet versturen maar opent op de andere telefoon gewoon de PlayStore.
Ja, thanks voor je antwoord.

Ik begrijp nu dus het te maken heeft met de beperkte functionaliteit van de HOX, beetje jammer. De Galaxy S3 kan dit wel. Nu ben ik uitermate blij met mijn One x, maar vind dit natuurlijk dan wel weer jammer :|

• Pimpam
  • Laatst online: 05-09 17:22
Yotta schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:42:

[...]

Ik heb het destijds niet kunnen oplossen. Opgestuurd naar HTC en (goed) werkend weer terug gekregen.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jitsert schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:32:
[...]

Ja, thanks voor je antwoord.

Ik begrijp nu dus het te maken heeft met de beperkte functionaliteit van de HOX, beetje jammer. De Galaxy S3 kan dit wel. Nu ben ik uitermate blij met mijn One x, maar vind dit natuurlijk dan wel weer jammer :|
Een snelle Google search leverde deze pagina op:
http://howto.cnet.com/830...over-wi-fi-with-tappouch/

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Vraagje:

Hoe krijg ik het keuzemenu om te kiezen welke launcher ik wil terug.
Wil Homeswitcher niet gebruiken maar weet van vroeger dat er een andere manier is.....ben 'm alleen kwijt.

ThnX
Even naar je applicaties en de defaults van de launcher clearen die je nu gebruikt :)

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zet HomeSmack op je telefoon en je hebt er nooit meer last van :)

• Jitsert
Opnieuw bedankt, dit gaat echter alleen op het moment dat je samen verbonden bent met hetzelfde wifi netwerk.

Ik ben op zoek naar iets dat grote bestanden kan overzetten via wifi-direct/nfc. Maar als dit niet gaat met de One X dan zal ik daar vrede mee hebben.

Ik heb de WiFi Direct app van j4velin geprobeerd, maar deze geeft aan alleen 'goed' te werken met Jelly bean. Deze app geeft de volgende error aan: Please note that the underlaying Wifi Direct Framework of your android device may be the problem, not the application.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Je bedoelt dat 4.2 er niet meer in zit?

• Daanoz
Yotta schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:41:
[...]

:| Helaas, geen gewenst resultaat.
Nog steeds: 'vliegmodus uitschakelen'

[afbeelding]
Heb je originele microsim, of een "bijgeknipte"? Ik zal even zoeken, maar dat werd toen ik er naar zocht als oplossing aangedragen (de microsim variant dan :9 )

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Proxx schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:13:
[...]

met andere woorden. HTC One X is EOL. terwijl het een jaar oud is. hoe zit het met 1,5 jaar update support?
Je doet aannames waarvan niets zeker is

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• Xanion
  • Laatst online: 12-03 21:20
Wat houdt die nieuwe power savings mode in?
De standby tijd is toch al erg goed?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Xanion schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:31:
Wat houdt die nieuwe power savings mode in?
De standby tijd is toch al erg goed?
Ik vermoed dat ie dan gewoon de draadloze verbindingen (3g, wifi enzo) uitzet als je het scherm uitzet. Dat merkte ik althans toen ik het aanzette. Nutteloze feature wat mij betreft.

• Yotta

Yotta

0110101001111010

:-( Vliegmodus probleem vervolg:

Ik heb uit ellende maar een factoryreset gedaan. Eerst mn foto's en whattsapp berichten op de PC opgeslagen.
Na de factoryreset ben je echt alles kwijt, en moet je dus al je apps opnieuw installeren, je bureaublad op nieuw aanpassen. Verder ben ik ook mn agenda kwijt. :|
Whattsapp berichten zijn ook weg, gelukkig zijn wel de contacten mee opgeslagen en staan ze inmiddels weer terug op de HOX.

Nu is het weer normaal en kan ik weer bellen.
Pff, wat een gedoe. Zou het echt niet makkelijker kunnen?

Pimpam, hoe was dat met jouw gegevens?

@daanoz
Ik heb een normale sim zelf geknipt tot een normale, deze deed het in 1 keer en heb daar geen problemen mee gehad.

[ Voor 9% gewijzigd door Yotta op 22-11-2012 16:41 ]

0110101001111010

• Xanion
RoD schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:36:
[...]

Ik vermoed dat ie dan gewoon de draadloze verbindingen (3g, wifi enzo) uitzet als je het scherm uitzet. Dat merkte ik althans toen ik het aanzette. Nutteloze feature wat mij betreft.
Mag hopen van niet. Als ie de draadloze verbindingen uitzet hoe wil ie dan alles, waaronder mijn email, synchroniseren.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Billie
Xanion schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:59:
[...]

Mag hopen van niet. Als ie de draadloze verbindingen uitzet hoe wil ie dan alles, waaronder mijn email, synchroniseren.
Dan zet je de power saver functie toch uit? Kwestie van prioriteiten als je accu ~15-20% is.

• Daanoz
Yotta schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:39:
@daanoz
Ik heb een normale sim zelf geknipt tot een normale, deze deed het in 1 keer en heb daar geen problemen mee gehad.
Als het nog een keer gebeurt misschien even proberen een micro sim te lenen van iemand ofzo, aan de andere kant, dat zou niet verklaren waarom een hard-reset zou werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:34
Na de factoryreset ben je echt alles kwijt, en moet je dus al je apps opnieuw installeren, je bureaublad op nieuw aanpassen. Verder ben ik ook mn agenda kwijt. :|
Whattsapp berichten zijn ook weg, gelukkig zijn wel de contacten mee opgeslagen en staan ze inmiddels weer terug op de HOX.
Het is toch zo dat je apps en agenda aan je Google account zijn gekoppeld, of heb ik het nou mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
  • Laatst online: 05-09 17:22
:-( Vliegmodus probleem vervolg:

Ik heb uit ellende maar een factoryreset gedaan. Eerst mn foto's en whattsapp berichten op de PC opgeslagen.

Nu is het weer normaal en kan ik weer bellen.
Pff, wat een gedoe. Zou het echt niet makkelijker kunnen?

Pimpam, hoe was dat met jouw gegevens?

@daanoz
Factory reset hielp bij mij ook niet. Meerdere malen geprobeerd zelfs.... Zelfs ook die recovery optie geprobeerd (maar volgens mij is dat zelfde als factory reset?)

Dus ook ik was alle data kwijt... Echter levert aanmelding bij je google accoutn alle apps, contacten en agenda weer terug. De instellingen, homescreen, wifi wachtwoorden etc moet je inderdaad wel allemaal opnieuw instellen.

Laatst nog een keer factory reset gedaan en toen kwamen trouwens niet alle apps vanzelf terug, iemand enig idee hoe dat komt?

[ Voor 38% gewijzigd door Pimpam op 23-11-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
https://twitter.com/HTC_NL/status/271894498496364544

Tweet van HTC NL, geen exacte datum maar wel asap.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Billie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 17:27:
[...]

Dan zet je de power saver functie toch uit? Kwestie van prioriteiten als je accu ~15-20% is.
Is heel wat anders.
k heb even gegoogled, maar is niet echt veel informatie over te vinden wat het precies inhoudt. Behalve dat het onderdeel was van project Butter en het OS dus veel beter de snelheid van je processor regelt. (sneller terugschroeven naar lagere MHz scheelt batterij dus) Er zijn wel meldingen van mensen met een Nexus telefoon die opmerkten dat na 4.1 installatie ze tot 40% langer deden op 1 accu. Het beloofd dus wel wat...Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
Volgens mij is het toch vrij duidelijk wat het inhoudt...

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-4dAz_fqDAXc/UG6kmPSiLMI/AAAAAAAAAJg/xtlXHfxPP4g/s512/sense4PlusEn%2520%252813%2529.png

Vrij simpel in- en uitschakelbaar dus vanuit het nieuwe notificatiescherm. :) Mijn HTC Incredible S had deze functie ook al, en toen was het precies zoals RoD al omschreef:
RoD schreef op donderdag 22 november 2012 @ 16:36:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Power saving functie: aan / uit te zetten... En dan nog individueel te kiezen voor lagere CPU snelheid of
niet, displaybrightness lager of niet, vibratie aan of uit en data connectie aan / uit als het scherm uitgaat :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RF220OjiP4hPkts6HG4886rC/full.png
(screenshot van m'n HTC One X+ met Android 4.1 JellyBean)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Op zich best nuttig denk ik. Zou alleen handig zijn als je daarnaast standaard een optie krijgt om de dataconnectie uit te zetten gedurende bepaalde uren. Bijv. 2300 - 0700uur....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>