Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:45

Zorian

What the fox?

Pffffffffffffffff, mag lappen voor de reparatie van mijn arme HOX. :( Ze hebben dat ding niet goed dicht gelijmd bij de reparatie van de WiFi en dus gooien ze het nu maar doodleuk op "gebruikersschade". :(
Ik zal verdomme eens gebruikersschade aan komen richten bij die lui. :(

En natuurlijk komt de prijsopgave niet aan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Als hij minder dan 6 maanden oud is moeten zij bewijzen dat jij de schade hebt aangericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Lizard schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:20:
Ik betwijfel dat die meteen vanavond al zou komen, de laatste OTa voor HTC Elevate gebruikers bevat nog steeds de 1.31 hboot en niet de nieuwe 1.33 hboot die nu in Taiwan is uitgebracht.
Toch... Net nu het Jelly Bean topic gesloten is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

rdohmen schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:17:
Als hij minder dan 6 maanden oud is moeten zij bewijzen dat jij de schade hebt aangericht.
Hey, je hebt het wel over een telefoonreparatiecenter hè. Daar is het gewoon gebruikersschade en waterschade, je betaalt maar gewoon en je houdt verder je muil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:28
Xereon schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:21:
[...]

Hey, je hebt het wel over een telefoonreparatiecenter hè. Daar is het gewoon gebruikersschade en waterschade, je betaalt maar gewoon en je houdt verder je muil.
Dynafix toch?

Ik heb ook een keer een hele discussie gehad met Dynaflop, wat een ***** bedrijf is dat zeg!
Vervolgens T mobile in gebreke gesteld en binnen 1.5 week had ik een nieuwe iphone.

Als ik jou was zou ik morgen vroeg htc opbellen en ff lullen als Brugman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Als je lult als Rutte komt het helemaal goed en krijg je een dozijn nieuwe HOX en wellicht wat nieuwe HOX+ telefoons erbij.
Die is in staat 16 miljoen mensen te naaien dus een bedrijf moet het helemaal wel lukken.
:+

Wel mooi kloten Xereon, enig idee wat je nu gaat/kan doen?

[ Voor 40% gewijzigd door Quad op 06-11-2012 18:35 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

exi22 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:30:
[...]

Dynafix toch?

Ik heb ook een keer een hele discussie gehad met Dynaflop, wat een ***** bedrijf is dat zeg!
Vervolgens T mobile in gebreke gesteld en binnen 1.5 week had ik een nieuwe iphone.

Als ik jou was zou ik morgen vroeg htc opbellen en ff lullen als Brugman :)
Nope, Smartcare. Heb net al gebeld en "ze zouden de mail wel even opnieuw sturen". Ja nee dat gaat wonderen verrichten als ie de eerste keer ook al niet aankwam. :')
Quad schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:34:
Als je lult als Rutte komt het helemaal goed en krijg je een dozijn nieuwe HOX en wellicht wat nieuwe HOX+ telefoons erbij.
Die is in staat 16 miljoen mensen te naaien dus een bedrijf moet het helemaal wel lukken.
:+

Wel mooi kloten Xereon, enig idee wat je nu gaat/kan doen?
Ik kan alleen maar wachten totdat het mailtje besluit aan te komen, als dat al gebeurt.
En dan heb ik 2 keuzes:

A: Ik betaal, vrij waarschijnlijk, een bedrag van 250 euro en hij wordt gerepareerd
B: Ik weiger te betalen, en het toestel wordt per direct vernietigd en ik moet 50 euro betalen om vervolgens de rest van mijn contract met deze retetrage Samsung Galaxy Mini opgescheept te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Waarom zou jouw toestel vernietigd worden? het is nog steeds van jou. Daarbij hebben zij het de eerste keer gesloopt... Dus zaakje rechtsbijstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:45
Xereon schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 18:38:
[...]

Nope, Smartcare. Heb net al gebeld en "ze zouden de mail wel even opnieuw sturen". Ja nee dat gaat wonderen verrichten als ie de eerste keer ook al niet aankwam. :')

[...]

Ik kan alleen maar wachten totdat het mailtje besluit aan te komen, als dat al gebeurt.
En dan heb ik 2 keuzes:

A: Ik betaal, vrij waarschijnlijk, een bedrag van 250 euro en hij wordt gerepareerd
B: Ik weiger te betalen, en het toestel wordt per direct vernietigd en ik moet 50 euro betalen om vervolgens de rest van mijn contract met deze retetrage Samsung Galaxy Mini opgescheept te zitten.
Zou er zeker geen genoegen mee nemen. Inderdaad rechtsbijstand inschakelen en ook direct bij ze melden. Mogelijk dat dit al voldoende is. Het maakt niet uit dat het een reparatiecenter is. Je bent niet degene die bewijslast heeft. Of smartcare of je provider heeft deze bewijslast.

Je kunt aantonen dat je problemen had aangezien je dit gemeld hebt en hiervoor was reparatie nodig.
Tevens is het WiFi verhaal erkend door HTC. Dat een bedrijf vervolgens zijn werk niet goed doet is de laatste druppel.

Als je leest wat Smartcare inhoudt (ervan uitgaande dat je dus KPN/Hi hebt) dan lees ik o.a
Reparatie voor schade ontstaan door het toestel zelf, niet verwijtbaar aan de klant

Nou dat zegt genoeg. Laat ze dit maar aantonen dan.

Ik zou direct overleg plegen met je rechtsbijstand en vragen wat je nu het beste kunt doen. Grote kans dat als je nu een reparatie laat uitvoeren of hem voor 50 euro terugneemt je hiermee erkend dat jij het probleem hebt veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Tja, laat ze maar eens beginnen met het opsturen van de prijsopgave. Ik heb nog steeds niks binnen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:43
volgens mij is dit hiervoor het verkeerde topic

Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Offtopic, dus weg.

[ Voor 91% gewijzigd door janvanduschoten op 07-11-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Volgens mij verschijnt de Jellybean update nogal snel voor de One X :+

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2d8huw.png

Let vooral van de "binnenkort" naar "snel" aanpassing :9

[ Voor 19% gewijzigd door DukeN op 07-11-2012 15:26 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kleine verrassing voor de htc one x eigenaren staat al op ieder zn toestel. Mark Moons heeft op twitter gezet dat dit de ea games waren die je gratis kan spelen... Excuses als dit een dubbele post is maar ik heb het nog niet voorbij zien komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WTF zeg... Fijn hoor 4 trials en een gratis game die ik al gekocht had :+

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 07-11-2012 15:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:41
Mooie domper dan weer. Zoveel interesse had ik al niet in EA games, laat staan in de games die ze aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Op zich wel leuk gevonden, bloatware in een update stoppen en dan roepen "Surprise !!" Helemaal supergratis!
Ik lag er niet wakker van maar dat hadden ze beter even wat eerder kunnen melden en ook verwijderbaar moeten maken, ik heb spul op mijn telefoon staan wat ik niet gebruik en ook niet ga gebruiken.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, stond na 10 seconden al op 'disabled' Achja ansich ook wel leuk, Dead Space kost toch paar €

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat men reclame tegenwoordig nog als verrassing kan classificeren :-|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Die andere versie van de HTC One X (die hier niet meer genoemd mag worden ;) ) ligt vanaf vandaag in de winkels dus als we HTC mogen geloven kan de jellybean update vanaf vandaag in nederland uitgerold worden , en als ik hierboven zo die tweets lees van htc kan het idd niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Daar zat ik laatste paar dagen ook al aan te denken, dat de OTA uitgerold wordt wanner de One X+ verkocht zou worden. We zullen zien, word aankomende dagen lekker rammen op de check update en XDA en hier in de gaten houden :D

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit momenteel op ARHD 13.0 Hboot 1.31, is het voldoende als ik gewoon mijn bootloader lock? (ik ga er van uit dat de update ook via de HTC manager binnen te halen is?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:07
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:04:
Ik zit momenteel op ARHD 13.0 Hboot 1.31, is het voldoende als ik gewoon mijn bootloader lock? (ik ga er van uit dat de update ook via de HTC manager binnen te halen is?)
Dit kan je beter in het custom rom topic vragen, maar het gaat niet om het locken van je bootloader, je moet je recovery weer naar stock flashen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
ik heb vanochtend een update gehad. Ben benieuwd wat de wijzigingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbok
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 20:34
chimera2 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:54:
ik heb vanochtend een update gehad. Ben benieuwd wat de wijzigingen zijn.
De jelly bean update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

denk dat hij een branded toestel heeft. En nu dus pas de öude"update heeft.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

jep , er is nog geen update beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

offtopic:
Wel grappig dit, gewoon al 1 dag geen nieuwe post in HOX topic, iedereen wacht op de update :p

Ik denk dat het trouwens niet maandag komt eigenlijk. Volgens mij kwamen namelijk bij de vorige updates al verschillende berichten op fora en twitter met de verwachte releasedatum voor UK etc...
En nu zie ik nog niks. Wanneer er een OTA update komt, is er altijd wel ergens een lek met een release date...

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heb een naar probleem. Sinds vandaag doet mijn One X heel raar wat betreft WiFi. Ik heb 2 routers thuis, waarvan hij één zelden uberhaupt ziet (en als hij hem ziet heeft hij maar één streepje en valt de verbinding na een paar seconden weer weg), ookal hou ik mijn telefoon er praktisch naast. De andere router ziet hij wel beter, maar zelfs als ik hem er naast houd, krijg ik maar 2 streepjes.

Dit is totaal uit het niets gebeurd, iemand een idee hoe het kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Thomasthomas schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:32:
Heb een naar probleem. Sinds vandaag doet mijn One X heel raar wat betreft WiFi. Ik heb 2 routers thuis, waarvan hij één zelden uberhaupt ziet (en als hij hem ziet heeft hij maar één streepje en valt de verbinding na een paar seconden weer weg), ookal hou ik mijn telefoon er praktisch naast. De andere router ziet hij wel beter, maar zelfs als ik hem er naast houd, krijg ik maar 2 streepjes.

Dit is totaal uit het niets gebeurd, iemand een idee hoe het kan komen?
WiFi wordt wel sterker als je aan de linker kant naast de camera op de behuizing drukt?

Daar is best al veel over gepost hier. Dat is DE bug van de One X. Daar moet hij voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hml kabel gekocht, maar mijn televisie krijgt geen signaal door. Is er ergens een instelleing op de hox die ik aan moet zetten? of een app downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Laatst online: 10-09 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:25:
Ik heb een hml kabel gekocht, maar mijn televisie krijgt geen signaal door. Is er ergens een instelleing op de hox die ik aan moet zetten? of een app downloaden?
Media Link HD heet het volgens mij. Dat staat bij je instellingen.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

golem501 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:04:
[...]

WiFi wordt wel sterker als je aan de linker kant naast de camera op de behuizing drukt?

Daar is best al veel over gepost hier. Dat is DE bug van de One X. Daar moet hij voor terug.
Ben dan eigenlijk ook wel meteen benieuwd wanneer hij de One X heeft gehaald, mag namelijk aannemen dat die bug inmiddels al opgelost is door HTC.

offtopic:
Overigens grappig dat ik nog nooit problemen heb ondervonden met mijn One X die ik sinds de release heb, enige wat ik heb is dat signaal lager is op mijn kamer. Maar dit komt door de ligging van de router...

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 13:33
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 20:25:
Ik heb een hml kabel gekocht, maar mijn televisie krijgt geen signaal door.
Heb je je oplader ook op de hml adapter aangesloten? Duurde bij mij even voor ik dat door had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Metian schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 21:07:
[...]

Ben dan eigenlijk ook wel meteen benieuwd wanneer hij de One X heeft gehaald, mag namelijk aannemen dat die bug inmiddels al opgelost is door HTC.

offtopic:
Overigens grappig dat ik nog nooit problemen heb ondervonden met mijn One X die ik sinds de release heb, enige wat ik heb is dat signaal lager is op mijn kamer. Maar dit komt door de ligging van de router...
Heb de One X ook sinds de release, en hij heeft het altijd prima gedaan, maar nu opeens niet meer. Heel vervelend, ik heb namelijk nu alleen op zolder Wi-Fi bereik... Heb eigenlijk ook geen zin om hem op te sturen, maar goed. Vervelend probleem dit, snap er helemaal niks van, aangezien hij het dus altijd goed gedaan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Trouwens, wat mij net is opgevallen.
De Media Link HD bestaat toch al sinds de introductie van d HOX?
En de promofilmpjes ervan bestaan toch ook al sinds de release?

check het filmpje op de site:
http://www.htc.com/www/sm...sories/htc-media-link-hd/

Waarom heeft de telefoon al een landscape modus op de homescreen? Terwijl het volgens mij toen nog niet mogelijk was? Of wel?
Of zorgt de HML dat de HOX's homescreen op landscape werkt?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
DNA_Saint schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 16:09:
Trouwens, wat mij net is opgevallen.
De Media Link HD bestaat toch al sinds de introductie van d HOX?
En de promofilmpjes ervan bestaan toch ook al sinds de release?

check het filmpje op de site:
http://www.htc.com/www/sm...sories/htc-media-link-hd/

Waarom heeft de telefoon al een landscape modus op de homescreen? Terwijl het volgens mij toen nog niet mogelijk was? Of wel?
Of zorgt de HML dat de HOX's homescreen op landscape werkt?
Ik gebruik het al vanaf het begin en de HML zorgt ervoor dat hij in landscape gaat

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:39:
[...]

Heb de One X ook sinds de release, en hij heeft het altijd prima gedaan, maar nu opeens niet meer. Heel vervelend, ik heb namelijk nu alleen op zolder Wi-Fi bereik... Heb eigenlijk ook geen zin om hem op te sturen, maar goed. Vervelend probleem dit, snap er helemaal niks van, aangezien hij het dus altijd goed gedaan heeft.
Ik heb sinds een paar weken ook het wifi probleem dat ontstond nadat ik hem (plat) heb laten vallen. Had geen zin in het gezeik met dynafix en daarom maar de stoute schoenen aangetrokken en aan de hand van dit filmpje het probleem zelf verholpen. Ik ben zelf verre van handig, maar dit was goed te doen.

Heb overigens niets gesoldeerd, alleen beide klemmetjes iets omhoog geduwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:36:
[...]

Ik heb sinds een paar weken ook het wifi probleem dat ontstond nadat ik hem (plat) heb laten vallen. Had geen zin in het gezeik met dynafix en daarom maar de stoute schoenen aangetrokken en aan de hand van dit filmpje het probleem zelf verholpen. Ik ben zelf verre van handig, maar dit was goed te doen.

Heb overigens niets gesoldeerd, alleen beide klemmetjes iets omhoog geduwd.
Ah vandaar. Heb hem ook van een kleine hoogte plat laten vallen. Lijkt me wel doodeng om je One X zo open te maken, maar ach, waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat zo je garantie helemaal pleite is als ze zien dat die open is geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:53:
Omdat zo je garantie helemaal pleite is als ze zien dat die open is geweest...
Ik vraag me af of het te zien is, aangezien er geen sprake is van verzegeling oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Als ik WIFI thuis aan heb staan en ik gebruik m'n telefoon een uurtje of langer niet, schakelt die automatisch naar mobiel internet. Ik heb bij de geavanceerde WIFI instellingen dit: Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/9062/20121110192213.png

Hebben jullie daar ook last van? Want er worden meestal ook updates uit de play store uitgevoerd als de telefoon standby staat. En dat wordt meestal van mn mobiele data gedaan omdat WIFI dan wordt uitgeschakeld.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het laatste kun je in je settings van de market gewoon 'only wifi' inschakelen.
Hier schakelt mn WiFi nooit over naar mobiele data als ik binnen bereik van een WiFi-netwerk ben.

Misschien is kijken naar 'SmartSync Disabler' :)

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 10-11-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
CLB schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 19:57:
Voor het laatste kun je in je settings van de market gewoon 'only wifi' inschakelen.
Hier schakelt mn WiFi nooit over naar mobiele data als ik binnen bereik van een WiFi-netwerk ben.

Misschien is kijken naar 'SmartSync Disabler' :)
Heb het in de Play Store op "Alleen WIFI" gezet.
SmartSynch Disabler : https://play.google.com/s...smartsync+disabler&c=apps

Staat er niet tussen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat ook niet in de Market ;)

[ Voor 53% gewijzigd door CLB op 10-11-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Ik heb net een nieuwe HTC One X, maar als ik een app wil downloaden in de Play Store begint hij met downloaden en daar blijft het bij. Ik zie niet hoe veel procent al gedownload is of hoeveel MB. Ik heb alle updates van de Play Store al een keer verwijderd en ik heb het ook al met verschillende Google accounts geprobeerd. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sniperzkillz schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 20:30:
Ik heb net een nieuwe HTC One X, maar als ik een app wil downloaden in de Play Store begint hij met downloaden en daar blijft het bij. Ik zie niet hoe veel procent al gedownload is of hoeveel MB. Ik heb alle updates van de Play Store al een keer verwijderd en ik heb het ook al met verschillende Google accounts geprobeerd. Weet iemand hoe dit op te lossen is?
Instellingen --> Apps --> Tab=Alle Applicaties --> Zoek Google Play Store en klik erop --> Klik op Gedwongen stoppen en Gegevens wissen.

Open Google Play weer en je moet de voorwaarden etc weer accepteren.
Probeer het nu nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
Ik heb het geprobeerd. Helaas geen resultaat. Ik heb HTC ook al een bericht gestuurd maar daar is nog niet op gereageerd.

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kost het aanstaan van NFC batterij? Als deze de hele dag aanstaat en er word 2 keer een tag gescand? Want als dat zo is vind ik het wel zonde van de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperzkillz
NFC gebruikt gewoon batterij. Ik zou het inschakelen wanneer je het nodig hebt maar niet de hele dag aan laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sniperzkillz schreef op zondag 11 november 2012 @ 11:47:
NFC gebruikt gewoon batterij. Ik zou het inschakelen wanneer je het nodig hebt maar niet de hele dag aan laten staan.
Maar dan is het net zo makkelijk om Wifi handmatig aan of uit te zetten.. ipv eerst handmatig NFC aanzetten en dan een tag scannen om Wifi aan/uit te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je beter een app installeren, die dit op basis van je locatie doet (gsm-masten dan, GPS vreet stroom natuurlijk)

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 11-11-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Widget op je home screen... Je moet toch eerst unlocken voor NFC aangaat. Als je phone gelocked is staat NFC uit.

<ed> Dat was een beetje een korte reply (PC typed toch makkelijker) -> Ik bedoel dus dat je voor je wifi net zo goed een widget op je home screen kan zetten.

Ik weet niet hoeveel batterij NFC trekt. Ik heb standaard NFC en bluetooth aan staan maar als ik in m'n batterij gebruik kijk zie ik die dingen nooit terug.

[ Voor 58% gewijzigd door golem501 op 12-11-2012 06:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Sniperzkillz schreef op zondag 11 november 2012 @ 09:09:
Ik heb het geprobeerd. Helaas geen resultaat. Ik heb HTC ook al een bericht gestuurd maar daar is nog niet op gereageerd.
Dan telefoon een keer resetten naar fabriek instellingen en opnieuw proberen. Meer opties heb je niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
DukeN schreef op woensdag 07 november 2012 @ 15:26:
Volgens mij verschijnt de Jellybean update nogal snel voor de One X :+

[afbeelding]

Let vooral van de "binnenkort" naar "snel" aanpassing :9
sorry jongens maar wat duurt het toch lang met die update.
zit al 3keer te denken dat ik beter kan flashen. maar elke keer komt er dan weer een sprankeltje hoop voor de JB update. en vervolgens is alles weer stil. geen update niks. laat ze gewoon duidelijk zijn naar mensen. ipv update komt snel of binnekort. geef gewoon aan een week maand of jaar.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

De update zal in dit kwartaal komen had ik begrepen dus binnen nu en eind December. Ik vind het ook leuk als hij snel komt maar hij functioneert nu ook prima, precies waar ik hem voor heb aangeschaft. Voldoet hij nu niet aan je wensen of is het gewoon het gevoel dat je het wilt hebben omdat het bestaat?
Heb gewoon geduld, binnenkort wordt je wens vervult :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-08 18:51
Ik vind het ook erg lang duren. Ik snap niet dat een toestel wat later wordt uitgebracht (lees de SGS3) eerder de JB update krijgt dan een toestel wat langer in de winkel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm... Kwestie van andere prioriteiten, marketing voor de One X+, andere schil, andere opties enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Laatst online: 07:13
Kan het zo zijn dat ze android 4.1 ''overslaan'' en meteen de software updaten naar 4.2?

Ik snap dat mijn toestel nu ook goed werkt, maar je koopt een toptoestel (dus een hoge prijs)
ook met in je achterhoofd een goede ondersteuning vanuit HTC, en ik vind dat nu erg tegenvallen.
En maar roepen dat hij ''snel'' komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4.1 wordt al uitgerold, alleen nog niet in Europa, over 4.2 is nog niks bekend, hij komt eraan, geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Laatst online: 07:13
Ochja, dat is waar ook. Mijn geduld begint een beetje op te raken, maar ik overleef het wel ;) haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Swizzler24 schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:59:
Ik vind het ook erg lang duren. Ik snap niet dat een toestel wat later wordt uitgebracht (lees de SGS3) eerder de JB update krijgt dan een toestel wat langer in de winkel ligt.
Omdat jb pas uitkwam wanneer beide toestellen al in de winkel lagen, dus jouw redenatie doet er niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02
Inderdaad, dat is een behoorlijke drogreden. :/ Heb je trouwens de klachtenregen gezien over de update in de verschillende S3 topics?

Persoonlijk kijk ik ook uit naar de update, maar getuige het aantal OTA's met bugfixes dat nog gepusht is na de initiële JB update in Taiwan ben ik blij dat HTC nog even de puntjes op de 'i' aan het zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Billie schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:48:
Inderdaad, dat is een behoorlijke drogreden. :/ Heb je trouwens de klachtenregen gezien over de update in de verschillende S3 topics?

Persoonlijk kijk ik ook uit naar de update, maar getuige het aantal OTA's met bugfixes dat nog gepusht is na de initiële JB update in Taiwan ben ik blij dat HTC nog even de puntjes op de 'i' aan het zetten is.
Maar wat duidelijkheid zou wel welkom zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Laatst online: 24-03 10:56
Beste tweakers,

Ik heb een probleem met hox.

Ik heb vandaag de 1ste keer camera video opname gedaan, ik ben een persoon die zelden foto's of video's opneem.

Ik heb hem vandaag als dashcam gebruikt, tijdens het rijden nam ik video op en tegelijkertijd was het aan laden. +/- heb ik 17 minuten opgenomen ik voelde aan me telefoon was zeer heet ik kon gewoon niet aanraken. Paar minuten later vervaagde mijn beeld ( 3 keer in een opname gebeurt) werd langzaam.
Automatische zonder dat ik home butten of terug butten heb gedrukt is het naar homescreen gegaan. Ik had filtsmrister ook aan.

Ik wou naar het film kijken of daadwerkelijk tijdens mijn opname de beeld vervaagd was ik kom hem.ook niet vinden het werd ook niet opgeslagen.

Mijn vraag is is dit probleem hrkend bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 13:13

Comgenie

Soms heb je dat

Natuurlijk is dat niet normaal. Dat hij warmer wordt is niet zo raar, zeker als je tegelijkertijd ook gps gebruikt (en ook aan een oplader hebt hangen?) en het scherm aan blijft. Maar echt heet zou hij niet moeten worden. Ook moet hij prima 17 minuten kunnen opnemen. Het crashen/sluiten van de camera app kan door de hitte komen.

Het wazig worden soms herken ik wel, dat is het scherpstellen van de camera. Dat gaat niet zo snel en lijkt hij soms uit zichzelf te doen. Ook heb je kans dat hij zich scherp stelt op iets wat dichtbij is, zoals iets op het raam of de dashboard zelf.

Had je verder nog apps aan staan? Bij het ontwikkelen van een app heb ik wel eens een fout gemaakt waardoor het scherm aan bleef en hij continue bezig was met de gpu. Had het na een kwartier in de gaten terwijl hij in mijn broekzak zat. Toen was hij wel zo warm dat je hem inderdaad niet normaal meer kon aanraken. Misschien dat een combinatie van apps heeft gezorgd dat jouw one x continue al zijn cpu/gpu heeft gebruikt tijdens het opnemen van een video.

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silahsor
  • Laatst online: 24-03 10:56
Ik had alleen flitsmeister aan.

Ik bedoel met wazig hoe kan ik het mooi verwoorden...... Dat er telkens stuk geknipt word of net als, je telt tv kanaal in maar niet helemaal snap je ?

Is wel balen als dit probleem steeds vaker voor komt morgen probeer ik het weer. Als dit probleem weer gebeurd, ga ik hem opsturen.

Dit is de vierde keer dat ik hem opstuur, eerste Touch screen deed het niet opgestuurd gemaakt, 2de accu ging in 2 uur op zonder dat ik wat deed, opgestuurd gemaakt, 3de had sim kaart Wi-Fi netwerk probleem, opgestuurd heb een nieuwe gekregen. 4de keer dit probleem word er ziek!

[ Voor 54% gewijzigd door Silahsor op 13-11-2012 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 12:33

BramT

Rule #1

Probeer het 's zonder flitsmeister. Ik heb soortgelijke ervaringen gehoord van collega's een (ondertussen wel behoorlijke) tijd terug. Die app trekt onder sommige omstandigheden bezopen veel van je gsm. En de hox wordt al warmer uit zichzelf dan de meeste phones. Dat zou best wel 's een lelijke combinatie kunnen zijn.

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Tot nu toe heb ik een slechte ervaring met de HTC One X.
De prestaties en accu duur heb ik niks op aan te merken, prima!

Maar het scherm heb ik keer op keer problemen mee.
Een paar dagen na aankoop begon het scherm oplichtende pixels te tonen.
Dit heb ik laten repareren en viel onder de garantie.
Volgens het reparatie rapport is het scherm vervangen.
Na een paar dagen kreeg ik weer het zelfde probleem, bij precies de zelfde pixels.
Vervolgens een nieuwe gekregen. Na 2 uurtjes merkte weer dode pixels.
Ongeveer 12 dode pixels verspreid over het hele scherm.
Weer een ander toestel gekregen, 3 oplichtende pixels en 3 dode pixels.
Het valt allemaal onder de garantie. Volgens HTC mag het toestel maximaal 2 dode/oplichtende pixels bevatten.

heb ik gewoon heel veel pech of komt die probleem vaker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel veel pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:25
Ik heb in de afgelopen topics (8k posts) volgens mij 1 iemand gehoord over dode pixels bij de One X
(en diegege had 20 andere problemen, dus ook gewoon een pechgevalletje..)

Denk dat gezien het scherm al 2x gerepareerd is de rest van je toestel dus niet helemaal 100% is dus misschien een idee om na de 3e keer toch om een totaal nieuw exemplaar te vragen :)

[ Voor 9% gewijzigd door SmiGueL op 13-11-2012 10:56 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
SmiGueL schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:54:
Ik heb in de afgelopen topics (8k posts) volgens mij 1 iemand gehoord over dode pixels bij de One X
(en diegege had 20 andere problemen, dus ook gewoon een pechgevalletje..)

Denk dat gezien het scherm al 2x gerepareerd is de rest van je toestel dus niet helemaal 100% is dus misschien een idee om na de 3e keer toch om een totaal nieuw exemplaar te vragen :)
Het toestel is 1 keer gerepareerd.
Ik heb nu al 3 verschillende toestellen gehad |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online
Ai, heel veel pech dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
BasRR schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:40:
[...]

Het toestel is 1 keer gerepareerd.
Ik heb nu al 3 verschillende toestellen gehad |:(
Misschien de manier van gebruiken?
Zit ie vaak klem in je broekzak oid?

Zelf heb ik 1 dode pixel (vanaf het begin al) maar doordat de pixels erg klein zijn valt deze nauwelijks op.
Maar het blijft bij die ene, het worden er niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste lezers,

Sinds 1 maand in het bezit van een Htc one x white. Super blij mee,tot er drie dagen terug allerlei problemen ontstonden met m'n beeldscherm/touchscreen.
Soms ging m'n scherm niet aan. Bleef zwart,alleen de onderste drie knopje lichtte op.
Ik had/heb een onwijs flikkerend scherm waar je bijna dizzy van werd als je er naar keek.
M'n scherm word soms helemaal roze spikkelig.
Hij blijft vaak hangen als ik 'm van z'n standby af wil halen en dan staan er vervormd letters op het scherm.
Vanmiddag stonden m'n letters zelfs in spiegelbeeld.

Mijn htc komt van Mtv mobile. Ik heb HTC zelf gebeld vanochtend, wat ik moest doen.
Man aan de telefoon raadde me aan factory reset te doen. Dit had ik zaterdag zelf al geprobeerd. Dit heeft niet geholpen.
Ook kon ik nog proberen m'n sim kaart eruit te halen. Heb ik ook nog gedaan,maar helaas dat was het ook niet.
Het schijnt dat dit probleem nog niet eerder is voorgekomen.
Baal onwijs.
Morgen breng ik 'm naar een servicepunt en dan maar afwachten hoelang het gaat duren.

Iemand anders met een dergelijk probleem?
Of enig idee wat het kan zijn?

HtcMirel

P.s.
Toestel gister weg gebracht.
Heren in de winkel van Vodafone denken dat het aan het moederbord ligt.
Hij is opgestuurd naar Dynafix

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoiets?
Boyd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:05:
Ok, ik heb een flink baalmomentje met m'n 2 maanden oude HTC One X.

Sinds vandaag begon hij artifacts te vertonen bij het aanzetten van het scherm, wat in de loop van de dag eigenlijk steeds erger werd. Soms schiet hij terug naar een soort 16bits modus, meestal zit het scherm te springen, knipperen en staat alles door elkaar heen.

Ik heb 1 filmpje kunnen vinden met iemand die EXACT hetzelfde probleem heeft. Hij heeft de problemen met artifacts, 16bit kleuren en groene pixels ook, maar ook niet altijd zoals ik. 1 keer in de 5 keer aanzetten geeft de problemen (ongeveer).

Doorspoelen naar 2:35 voor het effect.

Het grootste probleem wat ik hiervan zie, is dat je niet binnen een weekje je telefoon terug hebt, maar dat het echt weken duurt bij iedereen en zelfs uiteindelijk een nieuw toestel ervoor terug komt. Zo te zien ben ik hier ook de eerste die dit probleem heeft? Zo niet: dan hoor ik het graag.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Jep, dat klinkt als mijn probleem (bovenstaande quote met filmpje dus). Ik had exact hetzelfde probleem, af en toe bleef het zwart, meestal een hoop rare dingen op het scherm en soms werkte het wel weer goed. Ik krijg de mijne morgen terug. Duurde een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://st.gsmarena.com/pics/12/04/one-x-battery/gsmarena_002.jpg
vs
Afbeeldingslocatie: http://st.gsmarena.com/pics/12/11/htc-onex-plus-battery/gsmarena_002.jpg

Natuurlijk komt dat deels door de iets grotere batterij, maar ook JellyBean moet wonderen doen :D
Als de One X even smooth JellyBean gaat draaien als m'n One X+ wordt het nog een grotere topper trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
Dat is echt een bizar groot verschil! De One X was zeker getest met de 4.0.3 firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
Dat komt zeker niet alleen door de 15% grotere accu, maar de vraag is of de energiebesparendemaatregelen in Jelly Bean zitten of ook door bv. het andere scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirstIntro
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05-2023
Wie heeft er ervaring met het gebruik van wifi-direct? Ik wilde daarmee bestanden overzetten naar een samsung tab, maar krijg de apparaten met geen mogelijkheid gekoppeld, terwijl ze elkaar wel gewoon zien en uitnodigen om te connecten etc.

Zijn er nog ergens instellingen die je kunt aanpassen of zo? Deze heb ik niet gevonden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat mensen die nog geen One X hebben misschien twijfelen tussen One X vs. One X+ ook hier...
Tevens staan er wat JellyBean-ervaringen in, waar ook de huidige One X bezitters mee te maken krijgen!

Na 7 maanden de One X te hebben gebruikt met veel plezier en alle genot is het One X+ tijd :)
Het is hetzelfde toestel, maar op sommige punten toch wel stukken beter, wat me vandaag al opviel...
Was de softtouchfinish toen ik het toestel voor het eerst vasthad, het lijkt een beetje op de behuizing van de BlackBerry PlayBook, voelt solide en stroef aan en is eigenlijk een veraderming t.o.v. m'n huidige One X.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/makeZeWzbGLapE7Ez4GbjtcN/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P6J9nSZPHfgIPnJ0nnR7lzYb/full.jpg
De rode accenten op de achterkant (Beats logo en rond de camera-ring) zijn netjes en ogen chique, evenals de powerbutton die soort metallic zwart is. Voor de rest is de pikzwarte behuizing iets anders dan de witte van m'n One X, maar eigenlijk vind ik het wel chique met de genoemde rode accenten en de drie rode softbuttons op de voorkant van het toestel. Het lensje van de frontcamera is iets groter en ligt iets minder verzonken dan bij de One X (dit zal te maken hebben met de verbetere frontcam, maar daar ga ik pas op in, in m'n One X+ review)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/r9iNXl9K4MUYlPf6mRZ13rpV/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aZll8ji81xSWfJMDNIKRFP9i/full.jpg
Het ding is s-n-e-l, of dat nou werkelijk waar is, of dat nou is 'omdat die nieuw is' weet ik niet, maar hij is snel. Applicaties laden als 'n malle, applicaties installeren achter elkaar, downloaden van content (voor games) gaat rap, scrollen door m'n homescreens gaat buttersmooth... Kracht van de One X+ of toch Android 4.1 JellyBean? Time will tell, want ik heb nog een One X die draait op Android 4.0.4 ICS, dus tijd voor wat vergelijkingen!

Het scherm van de One X+ is iets grauwer (blauwer / grijziger) dan het Acer-scherm van mijn One X...
Ja, als je ze naast elkaar legt zie je dat er verschil is (maar dat was ook tussen de drie type schermen bij de One X) Gebruik je de toestellen echter zonder ze naast elkaar te leggen dan heb je er niet eens weet meer van.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/V3vAwTmxg21j33hW6b4p83Ui/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HVDoXTuuVoqjQsSATTS2OR0Q/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LncjKnn71ZOrFVNqT9kyNvWk/full.jpg

Ik heb als type scherm in de One X+ een '0x944a03', die ook al genoemd was eerder in de thread. Of er nog meer fabrikanten zijn voor het SLCD2 scherm van deze HTC telg durf ik niet te zeggen, zie XDA-thread.

Omdat ik de One X redelijk goed ken is het gebruik van de One X+ een peuleschilletjes, maar doordat daar al Android JellyBean op draait is het hier en daar anders. Een kleurtje daar, een schuifje zo, een extra menu'tje daar and that's it. Van wat ik tot nu toe gezien heb is Android JellyBean icm Sense 4+ lekker om mee te werken, werkt het erg vlot en is er weinig tot niks op aan te merken. Sommige applicaties (zoals de camera-app / browser) hebben wat aanpassingen ondergaan of zijn geüpdatet (zoals HTC Watch) naar nieuwere versies.

Een toggle voor de 'flashlight' die ik gebruikte van SwitchPro Widget werkt niet meer, evenals een widget van SetCPU, waarmee ik de CPU-snelheid in de gaten kan houden, waarschijnlijk Android 4.1 JellyBean related.
Wat ik wel jammer / gek vind is dat ik de 'onscreen' tijd niet meer precies kan zien, dat is gewoon heel weird.
Bij de browser heb je met ICS de keuze om de tabbladen 'Most visited', 'History' , 'Saved' te laten zien of niet, dat is fijn, want dat hoef ik niet, bij JB kun je die bijvoorbeeld niet weghalen, wat resulteert in 'schermverlies' Het toevoegen van widgets is wat mooier gemaakt, ipv een hele lijst met 100 widgets zie ik nu een paar applicaties met daarachter hoeveel widgets ze bevatten, ik klik erop en ik kan kiezen, das mooi. Als ik bijvoorbeeld een foto open, kan ik dat met meerdere applicaties. Bij Android ICS kun je dan kiezen voor bijvoorbeeld QuickPic en hij opent hem. Als je hem altijd wilt openen met QuickPick moet je daarvoor een vinkje zetten. Bij Android JB kan ik hem ook openen met QuickPic, maar moet ik persé een vinkje zetten bij 'altijd QuickPic' of 'slechts 1x' oftewel een extra handeling. Kleine dingetjes maar toch ICS vs JB! De 'skins' hebben niet meer dezelfde kleur |:( Zo is de 'Matte' skin op ICS blauwig en op JB groen... Dit zie je bijvoorbeeld in settingsmenu's, laadbalkjes enzovoort.. Beetje vaag en erg jammer, ik wil blauw en 'matte'! Android JB werkt niet meer met 'mass storage device' maar met 'MTP' M'n One X+ hangt nu aan de computer en wordt gezien als een 'draagbare mediaspeler'. Ook goed, want nu kan ik er dus content opzetten, maar ondertussen wel een applicatie installeren, een wallpaper kiezen of files weggooien met een file-manager. Bij Android ICS kan dit niet, want als hij als 'mass storage device' aan de computer hangt, kan je geen content openen, verwijderen, aanpassen of gebruiken. Wel krijg je constant de melding (bij films) in de trend van 'misschien kunt uw apparaat het niet afspelen, wilt u het toch kopiëren?' Zo vaak zet ik er geen content op, met 64GB >:) :9
One X vs One X+ - Bookmarks

One X vs One X+ - Widgets

Willen jullie vergelijkingen zien tussen de One X en One X+? Wat wil je dan zien?
Een benchmark, een spel, de browser, foto's van de schermen, foto's van de camera? Let me know!

In de loop der weken ga ik lekker genieten van m'n upgrade en ben ik weer bezig met een uitgebreide review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:43
top mini review dit. beloofd veel goeds. Een maat heeft net zijn baas ervan overtuigd om ipv iphone 5 hem de hox+ aan te laten schaffen. ben ervan overtuigd dat die sneller en beter is.
Heb ik ook nog liggen, mja vergelijken met verschillende OS'en is altijd lastig vind ik.

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
Wat voor een skin of app is dit? Ziet er mooi uit

it's as simple as something the nobody knows....

Verwijderd

Ik zit erg te twijfelen om deze telefoon te kopen, ik twijfel namelijk over het volgende: klopt het dat de batterij erg tegen valt? En zorgt beats ervoor dat je onnodig veel bass hebt? Ik heb namelijk echt een hekel aan onnatuurlijke en onbedoelde wijzigingen aan mijn muziek als ik het afspeel.
Over de batterij is al veel geschreven, kwestie van reviews lezen en ervaringen.
Beats is aan of uit te zetten, ik vind het een fijne toevoeging, maar ik luister ook veel hiphop / dubstep.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Mij valt de accu heel erg mee (hij is heel zuinig als je 'm niet contstant gebruikt :))

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Ik ben niet zo'n zware telefoongebruiker. Af en toe wat opzoeken, bellen, berichtje sturen. Dan gaat de telefoon echt lang mee! In standby is het verbruik van de tegra3 processor namelijk onovertroffen zuinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Boyd en @CLB bedankt voor jullie reacties.
Het is inderdaad precies hetzelfde als in het filmpje.
Ik hoop dat ik 'm dan ook iniedergeval maandag of dinsdag dan alweer terug heb, dan is ie een week weg. Mis dat ding vreselijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ys8574
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-08 13:16
Update begint wel heel lang te duren.. :) Hopelijk zijn ze al bezig met 4.2. Al heb ik ergens het benauwde gevoel dat die update er nooit zal komen voor de One X. Zal maar beginnen sparen voor een (HTC) phone met 5" en 1080p scherm! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

ys8574 schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:41:
Update begint wel heel lang te duren.. :) Hopelijk zijn ze al bezig met 4.2. Al heb ik ergens het benauwde gevoel dat die update er nooit zal komen voor de One X. Zal maar beginnen sparen voor een (HTC) phone met 5" en 1080p scherm! ;)
Die update komt echt wel. Eerst is het zaak de HOX+ geheel te voorzien, daarna is de HOX aan de beurt. Net als bij Samsung, de S3 is voorzien, de S2 is nu aan de beurt.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 14:56

ppFreddy

gewoon Frederik

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:58:
Die update komt echt wel. Eerst is het zaak de HOX+ geheel te voorzien, daarna is de HOX aan de beurt. Net als bij Samsung, de S3 is voorzien, de S2 is nu aan de beurt.
Verschil is wel dat de HOX moet concurreren met de S3, niet met de S2, want die is al een generatie ouder. Begint dus eigenlijk wel hoog tijd te worden vind ik.
Mijn zus haar S3 doet trouwens heel raar sinds JB erop draait (standaard 4.1.1 rom) loopt random vast en is bij momenten extreem traag.

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij had het over de 4.2 update denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 20:58:
[...]

De OneX+ komt factory made met Jelly Bean toch? Daar is geen roll-out of server bezetting voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:27:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

CLB schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 21:27:
4.1.2, dus wel nog JB. De meeste fabrikanten slaan 4.1.1 over.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:02
Even een vraagje: hoe warm wordt jullie HTC One X zo nu en dan? Is het normaal dat het toestel tijdens een spel als Deadzone - dat grafisch best een zwaar spel is - best warm wordt? Niet onwijs warm, maar je voelt de warmte wel goed - zo net bij het HTC-logo op de voorkant.

Echter, daarstraks raakte het toestel even oververhit. Dit kon ik zien aan de LED die afwisselend groen en rood knipperde. Waarschijnlijk lag dat aan het hoesje dat om het toestel zat. Misschien dat hij daardoor zijn warmte niet goed weg kon krijgen?
Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>