Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:56:
Bij mij was het ook zo'n bubbeltjesenvelop. Alles is goed verlopen, telefoon was binnen de week terug (en dat vanuit België :)).
Probleem was dat het scherm aan de linkerkant los kwam. Dus het was gewoon een nieuw scherm erin steken en hij was hersteld. Als hij terugkomt krijg je nog een poetsdoekje en een screen protector :)
Zozo dus nog een cadeautje erbij ook :P

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:43
die van mij werd opgehaald via het HI leaseplan wegens wifi die steeds slechter werd. ook kaal in de bubbeltjes envelop. kwam terug met alleen blauwe folie op het scherm en wat papieren. maar na 10 dagen is de wifi wel weer top. overal in huis vol ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:45

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:56:
Bij mij was het ook zo'n bubbeltjesenvelop. Alles is goed verlopen, telefoon was binnen de week terug (en dat vanuit België :)).
Probleem was dat het scherm aan de linkerkant los kwam. Dus het was gewoon een nieuw scherm erin steken en hij was hersteld. Als hij terugkomt krijg je nog een poetsdoekje en een screen protector :)
Bij jou ook al? Linksonder bij de back knop? Superscherp randje en je kan hem naar binnen duwen? En ook beroerde 3G-ontvangst en constante reboots zonder reden en als je een oplader in de telefoon propt je dit effect krijgt?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jgi8Xl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xereon schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:07:
[...]

Bij jou ook al? Linksonder bij de back knop? Superscherp randje en je kan hem naar binnen duwen? En ook beroerde 3G-ontvangst en constante reboots zonder reden en als je een oplader in de telefoon propt je dit effect krijgt?

[afbeelding]
Het was midden links, niet linksonder, maar wel over een lengte van ongeveer 8cm. Naar binnen duwen ging en dan klikte hij voor 5 seconden vast om dan weer los te komen :+. Verder heb ik geen problemen gehad met 3G, reboots of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 08:57
jvang schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:05:
die van mij werd opgehaald via het HI leaseplan wegens wifi die steeds slechter werd. ook kaal in de bubbeltjes envelop. kwam terug met alleen blauwe folie op het scherm en wat papieren. maar na 10 dagen is de wifi wel weer top. overal in huis vol ontvangst.
Even ter info; heeft je telefoon een hard-reset gehad, maw, is al je data foetsie of kun je die (met natuurlijk een backup voor de zekerheid) gewoon laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:43
alles gaat eraf wegens privacy redenen. dus ja je moet een back up maken van alles. media met htc sync manager gedaan en de rest op google

[ Voor 24% gewijzigd door jvang op 30-10-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Xereon: Hoe krijg je dat grafiekje te zien?

@ jvang: Je kan expliciet aangeven dat ze 'm niet mogen resetten, wat ze dan ook niet doen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:46:
@ Xereon: Hoe krijg je dat grafiekje te zien?

@ jvang: Je kan expliciet aangeven dat ze 'm niet mogen resetten, wat ze dan ook niet doen
Gewoon, bij Energie en dan de tijd aantikken dat ie op de batterij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar dan krijg ik niet dat blauwe lijntje...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:11:
Maar dan krijg ik niet dat blauwe lijntje...
Jelly Bean of Ice Cream Sandwich? Dit is namelijk Jelly Bean, ICS heeft nog een ander soort lijntje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Owh je draait 'n custom rom :) Didn't know that :)

[Verwijderde gebruiker] zegt trouwens dat hij net de JB update heeft gekregen met z'n E11_CID...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:19:

[Verwijderde gebruiker] zegt trouwens dat hij net de JB update heeft gekregen met z'n E11_CID...
Custom ROM of niet, dit is standaard zo in JB. ;)
En ach, I don't care about OTA, gebruik al sinds ik Android heb custom ROM's. Vele malen beter dan die stock crap en je hebt updates veel eerder dan de OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:48

BPP

Ik weet niet of het altijd al zo is geweest, maar het valt me nu eigenlijk pas op. Als ik terug ga naar het homescherm na een programma dan licht het scherm opeens op. Ga ik weer een programma in dan dimt het scherm weer. Dit geldt voor nagenoeg elke programma/scherm behalve het homescreen en de appsscreen. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

CLB schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 23:19:

En hij is ook meteen de enige, heb nog niemand anders met htc_e11 gehoord die de update heeft kunnen binnenhalen, behalve jij met photoshop :9

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ook helaas voor mij nog geen JB update: HTC__001.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Heb sinds gisteren een kras midden op het scherm. Hoe kan ik dit verminderen? Werkt tandpasta echt?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uhm een nieuw scherm plaatsen, vroeger met de resistieve schermen werkte dat enigzins, nu niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen last dat bij een nieuw whatsapp berichtje niet automatische een hoofdletter komt? Dus weer op backspace moet drukken om een hoofdletter te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Dat betreft mag ik sowieso niet klagen over mijn batterij in me One X. Tegenwoordig gaat die pas s'avonds aan de oplader rond uur of 10, en komt s'morgens om 6 uur van de lader af, met screen-on tijd van ongv. 2 tot 3 uur.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al meerdere malen is binnen dit forum het probleem van het krakende geluid en haperingen tijdens het afspelen van filmpjes in de YouTubeapp besproken. Echter is niemand met de oplossing gekomen. Zaken als telefoon resetten of apps verwijderen hebben het probleem niet verholpen. Ik heb HTC gebeld, maar zij kennen het probleem niet. Ook op andere fora wordt er over gesproken, maar niemand komt met de uiteindelijke oplossing. Wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:33
CLB schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:31:
[...]

Ik mis in 1 oogopslag hoeveel de batterij nog is... Nu is het maar gokken, zo'n 37% :9
Scroll hiervoor de balk bovenaan een cm. naar beneden, hier staat het wel dus heeft het imo ook weinig zin om ook in het battery HISTORY scherm te zetten ;)

*iig zo met mijn laatst gelekte build van HTC (niet de final dus btw)

[ Voor 13% gewijzigd door SmiGueL op 31-10-2012 20:47 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
[b]Deathchant schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:27:
EDIT: dit schermpje word ik wel vrolijk van, zo lekker gedetaileerd:
Wat vond je van de vernieuwde gallery die de geotag uitleest van de foto's en dan op de kaart weergeeft? :D
Toevallig zocht ik vanavond een foto van iets die ik genomen had in plaats X, maar met 1.5k aan foto's op mijn telefoon (en ofc. geen bekende datum :P) was ik na 1 min. al flauw van het zoeken ernaar..

Totdat ik mij ineens bedacht dat HTC nu in de Gallery de foto's ook weergeeft PER LOCATIE van de genomen foto :)
Dus in de gallery op het MAP icoontje geklikt, en waarempel: Al mijn foto's zijn altijd automagisch gegeotagd :P (ik dacht dat dat standaard altijd uitstond 7(8)7)
Maargoed, binnen 4 klikken had ik mijn foto gevonden! :D

Hier enkele afbeeldingen van hoe het er uit ziet: Zoom in voor meer details/spreiding van de getallen (aantal foto's per locatie) Werkt zeer goed tot op huisadres niveau :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TNY1CiPnKOgA8LZrn0X9TTjd/full.png _ _ Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LVHIUr98LGHFVWzwlSAekZEQ/full.png

Niice! _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door SmiGueL op 01-11-2012 15:01 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
[b][message=39207406,noline]..
On: erg goede verbetering lijkt het. Maar die waas.. lijkt me best expres gedaan,het is té.
Die foto rechts klopt echt wel voor de front cam...
[b][message=39207406,noline]..
Quad core performance for amazing browser and ggame experience, sinds wanneer heb je bij browsen een quad core nodig? Dat is toch werk voor de companion core?
Nee alles waar je telefoon actief is is voor de main cores. De companion core gaat alleen wat doen als je telefoon "stand-by" is.
Zeker websites tegenwoordig met alle graphics en banners gebruiken echt wel wat processing power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-08 19:58

NLF

jongens, mijn HTC doet weer vaag als ik van Wifi na Mobiele data wil. Ik had onlangs een instelling gewijzigd maar ineens werkt het niet meer sinds een aantal dagen en moet ik handmatig een aantal x mobiele data kiezen voordat het werkt. Dit alles trouwens i.c.m. met Tele2(t-mobile)

Heeft iemand anders hier nu ook spontaan weer last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is dus een Tele2 issue, ook vaker gemeld hier (oa. in deel 1) en hier
Hallo RAS76,

Ik heb het probleem zelf ook gehad, en met deze instellingen moet het probleem op te lossen zijn:

Startscherm.
Kies Applicaties
Kies Instellingen
Kies Draadloos en netwerk
Kies Mobiele netwerken
Kies Roaming en vink deze aan.
Kies Pakketgegevens gebruiken en vink deze aan.
Kies Namen toegangspunten.

Belangrijk!
Voor mobiel internetten in het buitenland worden hogere datakosten doorberekend.
Indien je hier in het buitenland geen gebruik van wilt maken, dient Roaming (tijdelijk) uitgevinkt te worden.
Let erop dat je bij terugkomst in Nederland deze optie weer aanvinkt,
zodat je in Nederland weer mobiel kunt internetten.

Verwijder alle bestaande APN's (met uitzondering van Tele2 MMS) door erop te tikken en te kiezen voor de
menu-toets, APN verwijderen.
Kies de menu-toets en kies Nieuw toegangspunt.

Bij Naam, voer Tele2 Internet in.
Bij APN, voer internet.tele2.nl in.
Bij Proxy, voer niets in.
Bij Poort, voer niets in.
Bij Gebruikersnaam, voer niets in.
Bij Wachtwoord, voer niets in.

Scroll naar beneden.
Bij MCC, voer 204 in.
Bij MNC, voer 02 in.
Bij Verificatietype, kies PAP.
Bij APN-type, default (let op: in kleine letters)
Kies het opties-symbool.
Kies Opslaan

Toestel uit en aan zetten. Als het goed is kan je dan op internet. :-)

[ Voor 89% gewijzigd door CLB op 01-11-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Quad schreef op donderdag 01 november 2012 @ 01:49:
Waarom niet gewoon een mooie vrouw?

On: erg goede verbetering lijkt het. Maar die waas.. lijkt me best expres gedaan,het is té.
Zou best kunnen dat de lens van de frontcamera op de One X vies was. Ik zie helemaal niets meer door mijn frontcamera, bijvoorbeeld. Moet hem nog steeds een schoonmaken, maar dat valt niet mee, in zo'n klein inkepingkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwestie van 'n wattenstaafje imho, maar als ik mijn frontcam-pics erbij pak, dan zie ik ook zo'n waas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:35:
Al meerdere malen is binnen dit forum het probleem van het krakende geluid en haperingen tijdens het afspelen van filmpjes in de YouTubeapp besproken. Echter is niemand met de oplossing gekomen. Zaken als telefoon resetten of apps verwijderen hebben het probleem niet verholpen. Ik heb HTC gebeld, maar zij kennen het probleem niet. Ook op andere fora wordt er over gesproken, maar niemand komt met de uiteindelijke oplossing. Wie o wie?
Zelfde probleem hier, niet altijd dat maakt het ook lastig. Ook ik heb nergens een oplossing kunnen vinden.

Zijn er tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 05:37
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:35:
Als dat niet verholpen is met de JB update ga ik hem verkopen, dan maar een S3. Het is werkelijk ongelooflijk dat zo'n krachtig toestel nog niet eens fatsoenlijk mp3's en YouTube kan afspelen. Mijn Desire deed dat altijd zonder problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
renem schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:29:
[...]

Als dat niet verholpen is met de JB update ga ik hem verkopen, dan maar een S3. Het is werkelijk ongelooflijk dat zo'n krachtig toestel nog niet eens fatsoenlijk mp3's en YouTube kan afspelen. Mijn Desire deed dat altijd zonder problemen...
Nou ik heb nergens last van met m'n One X

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

Even terug komend op dat Tele2 probleem, ik heb al meerdere dingen geprobeerd en het was een tijdje goed door PAP of CHAP te gebruiken.. ik zal nu wel weer even PAP proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 07:34
Ok, ik heb een flink baalmomentje met m'n 2 maanden oude HTC One X.

Sinds vandaag begon hij artifacts te vertonen bij het aanzetten van het scherm, wat in de loop van de dag eigenlijk steeds erger werd. Soms schiet hij terug naar een soort 16bits modus, meestal zit het scherm te springen, knipperen en staat alles door elkaar heen.

Ik heb 1 filmpje kunnen vinden met iemand die EXACT hetzelfde probleem heeft. Hij heeft de problemen met artifacts, 16bit kleuren en groene pixels ook, maar ook niet altijd zoals ik. 1 keer in de 5 keer aanzetten geeft de problemen (ongeveer).

Doorspoelen naar 2:35 voor het effect.

Het grootste probleem wat ik hiervan zie, is dat je niet binnen een weekje je telefoon terug hebt, maar dat het echt weken duurt bij iedereen en zelfs uiteindelijk een nieuw toestel ervoor terug komt. Zo te zien ben ik hier ook de eerste die dit probleem heeft? Zo niet: dan hoor ik het graag.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kgb545
  • Laatst online: 03-09 21:22
NLF schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:42:
Even terug komend op dat Tele2 probleem, ik heb al meerdere dingen geprobeerd en het was een tijdje goed door PAP of CHAP te gebruiken.. ik zal nu wel weer even PAP proberen.
Ik heb hetzelfde probleem. Zit ook bij Tele2. Ik denk dat dit toch te maken heeft met het feit dat het toestel denkt dat het "roaming" is. Ik heb het nog niet kunnen oplossen in ieder geval, behalve dan inderdaad een paar keer mobiele data aan/uit te zetten.
Het went, maar wel iritant als je het even vergeet en buiten wifi bereik gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55
Het is alleen O2, was poosje terug nog op de FP dat die aanbieder geen laders meer leverde omdat iedereen thuis wel genoeg spul heeft liggen om op te laden. Milieu etc.

Schijnt dus alleen HTC te zijn bij O2 provider:
Telefoonproducent HTC begint in de komende weken in Groot-Brittannië met een opvallende test. Het bedrijf doet in het land bij de nieuwe telefoons geen oplader meer in de verpakking.

Volgens het bedrijf en telecomaanbieder O2 bezit 70 procent van de nieuwe smartphonekopers al een adapter die die werkt in combinatie met de nieuwe telefoon. Volgens de twee bedrijven wordt het milieu flink belast door de ongebruikte opladers.

"De 100 miljoen ongebruikte opladers die inwoners van het Verenigd Koninkrijk al bezitten hebben een hoge prijs als het om invloed op het milieu gaat: het gewicht van 1.000 Londense bussen aan componenten en genoeg koper en plastic om de O2 Dome 200.000 keer te omwikkelen," aldus een verklaring.

Het is alleen niet bekend wat de mensen die nog geen compatibele oplader bezitten, moeten doen. Het is niet duidelijk of zij er alsnog één krijgen, of dat ze er voor zullen moeten betalen.
Bron
Kan het zo niet direct op Tweakers vinden, maar het heeft erop gestaan.

[ Voor 77% gewijzigd door Quad op 02-11-2012 00:53 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:07
Boyd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:05:

Sinds vandaag begon hij artifacts te vertonen bij het aanzetten van het scherm, wat in de loop van de dag eigenlijk steeds erger werd. Soms schiet hij terug naar een soort 16bits modus, meestal zit het scherm te springen, knipperen en staat alles door elkaar heen.

Ik heb 1 filmpje kunnen vinden met iemand die EXACT hetzelfde probleem heeft. Hij heeft de problemen met artifacts, 16bit kleuren en groene pixels ook, maar ook niet altijd zoals ik. 1 keer in de 5 keer aanzetten geeft de problemen (ongeveer).

Doorspoelen naar 2:35 voor het effect.

[video]

Het grootste probleem wat ik hiervan zie, is dat je niet binnen een weekje je telefoon terug hebt, maar dat het echt weken duurt bij iedereen en zelfs uiteindelijk een nieuw toestel ervoor terug komt. Zo te zien ben ik hier ook de eerste die dit probleem heeft? Zo niet: dan hoor ik het graag.. :(
Kan geen youtube kijken nu, maar collega heeft iets soortgelijks gehad, zijn scherm zoomde ineens 50% iedere keer, en het was niet meer werkbaar.
Na een harde reset ging het weer goed, 1 a 2 keer.
Uiteindelijk ging scherm ook niet meer aan.
Opgesturud naar HTC, was hem 1 week kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boyd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:05:

Heb hetzelfde gehad.Als ik de telefoon iets diagonaal bewoog, was het weer even goed. Na telefonisch contact met HTC het probleem besproken en tel. opgehaald en na 10 werkdagen retour. Jammer, ze hadden alleen een softwareupdate gedaan. :-( Weer gebeld, blijkt dat de klacht niet juist genoteerd was, terwijl ik er nog een extra brief bij deed waar het probleem omschreven stond. Dus weer terug naar Dynafix. Telefoon retour, inderdaag een hardware fout en het display met hardware was vervangen. Probleem opgelost. Jammer, nu geen wifi meer, althans, een heel zwak signaal. :-( Weer gebeld en weer tel. retour. Dit maal kreeg ik een geheel nieuw exemplaar opgestuurd en die werkt goed. :)

Moraal van dit verhaal, spreek met de medewerker van HTC goed het probleem door en dat het echt om een hardware fout gaat en dat hij dit ook zo noteerd. Bij mij stond er nu ´after sleep mode, touchscreen doesn´t work. When pressing screen, it solves temporarily`

Boyd Kooij,andere Boyd dus'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

CLB schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:47:
[...]

Altijd leuk zulke weetjes...
'Zwaar verbruik' is 13 uur bij de One X en 15 uur bij de One X+
Gebruik is 8 uur standby, 2 uur bellen, 2 uur video kijken en 4 uur browsen

'Gemiddeld verbruik' is 36 uur bij de One X en 41 uur bij de One X+
Gebruik is 20 uur standby, 1 uur bellen, 1 uur video, 2 uur browsen

'Licht gebruik' is 117 uur bij de One X en 119 uur bij de One X+
Licht gebruik is 23 uur standby, 0,5 uur bellen, geen video en 0,5 uur browsen

[...]
Ben benieuwd met hoeveel uur dat wordt opgekrikt met een custom ROM. Stock software staat nou niet bekend om de meest fantastische prestaties en accuverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Laatst online: 06-09 07:34
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 13:58:
[...]

Heb hetzelfde gehad.Als ik de telefoon iets diagonaal bewoog, was het weer even goed. Na telefonisch contact met HTC het probleem besproken en tel. opgehaald en na 10 werkdagen retour. Jammer, ze hadden alleen een softwareupdate gedaan. :-( Weer gebeld, blijkt dat de klacht niet juist genoteerd was, terwijl ik er nog een extra brief bij deed waar het probleem omschreven stond. Dus weer terug naar Dynafix. Telefoon retour, inderdaag een hardware fout en het display met hardware was vervangen. Probleem opgelost. Jammer, nu geen wifi meer, althans, een heel zwak signaal. :-( Weer gebeld en weer tel. retour. Dit maal kreeg ik een geheel nieuw exemplaar opgestuurd en die werkt goed. :)

Moraal van dit verhaal, spreek met de medewerker van HTC goed het probleem door en dat het echt om een hardware fout gaat en dat hij dit ook zo noteerd. Bij mij stond er nu ´after sleep mode, touchscreen doesn´t work. When pressing screen, it solves temporarily`

Boyd Kooij,andere Boyd dus'
Ah dat zijn wel nuttige tips, dankjewel! Mijne wordt maandag opgehaald en heb duidelijk uitgelegd dat het om een hardware fout gaat.

Moet toegeven dat ik het qua kwaliteit van HTC wel vind tegenvallen met dit toestel, lijkt er steeds meer op dat de One X maar "even snel" geproduceerd is zodat ze eerder waren dan Samsung met het uitbrengen, maar ze zijn vergeten de boel een beetje te testen. Eerst het WiFi probleem en nu weer dit, waar ik overduidelijk niet de enige mee ben. Mijn vorige HTC was ook geen groot succes wat dat betreft, maar laten we het even op pech houden nog voordat ik te snel conclusies ga trekken.

Ik laat wel weten hoe het zich uiteindelijk heeft opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die klachten hebben, zie je vaker op het internet, weet dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
En als je het topic doorleest van de galaxy series kom je ook allemaal problemen tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:35
Even een vraagje: als ik muziek luister op mijn telefoon en ik krijg een e-mailbericht binnen, dan wordt de muziek onderbroken. Naast dat het doorgeven van de melding niet helemaal soepel verloopt, het geluid wil dan nog eens kraken, vind ik het vervelend dat de muziek onderbroken wordt. Is er een optie/app die het doorgeven van meldingen tijdens het luisteren van muziek uitschakeld? Ik kan hem zo niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Chrome is ook pre installed met jelly bean toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat blijkt :) Wist ik niet, dus viel me op, maar je hebt gelijk volgens mij... :)

Er was toch een filmpje van een (custom rom) JB-model... Daarin zat je in 'settings' ook het Beats-menu...
Maar er stond ook een linklje naar apps-associatie ofzo, zodat je kon kiezen welke app wat deed? Hier niet?

[ Voor 57% gewijzigd door CLB op 02-11-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

goddamn, mijn volume knopje is doormidden gebroken.
Gelukkig werkt het gewoon nog. Maar het zijn nu 2 knoppen ipv 1 :p

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Osiris schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:15:
*Knip*

BTW, kan het levertijdtopic niet meer terugvinden, maar Typhone zegt nu week 46 :/
Staat keurig in de topicstart :Y)

[HTC One X / One X+] Ervaringen & Discussie - Deel 2

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
offtopic:
Ah, in Telecomproviders, nee da's logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mdaemen schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:14:
Nu twijfel ik zitten de ur beats nou wel of niet bij de htc one x+
Ik zie ze namelijk bij de unboxing dat ze de standaard oordopjes hebben.
En wat denk je van een actiepagina waar je ze dan kunt bestellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekoss
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-05 15:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Osiris schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:24:
[...]

offtopic:
Ah, in Telecomproviders, nee da's logisch :P
Bij gebrek aan beter, GeeEs in "Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Gezien de leverproblemen wel een mogelijkheid om op te zeggen IMO bij m'n huidige winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb trouwens dat niet altijd de 'return', 'home' en 'recent app' knoppen bij mij verlicht zijn. Net als nu zijn ze niet verlicht. Dat is heel sporadisch. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Yonix schreef op zondag 04 november 2012 @ 23:11:
Ik heb trouwens dat niet altijd de 'return', 'home' en 'recent app' knoppen bij mij verlicht zijn. Net als nu zijn ze niet verlicht. Dat is heel sporadisch. Hebben jullie dat ook?
Nevermind. Ik lees hier dat de verlichting en de sensoren gevoelig zijn voor omgevingslicht. Bij weinig licht worden de knoppen verlicht en bij voldoende licht blijft de verlichting uit. Dit heb ik daarnet even getest door van de donkere slaapkamer naar de goed verlichte woonkamer te lopen. De verlichting gaat automatisch aan/uit. Best een toffe en nuttige functie! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Laatst online: 05-07 11:10
Mijn HTC one X heeft last van slechte wifi verbinding. Hij werkt wel, maar heb zelfs als ik naast de router zit maar 3 streepjes. Op zich niet zo erg, zo lang de wifi maar gewoon blijft werken.
Echter, de linker kant van mijn scherm is zeer gevoelig voor druk. Zodra ik zeer licht aan de linker kant van het scherm druk (tegen de rand) dan 'waast' het scherm op diezelfde plek.

Kan dit op de lange termijn problemen gaan veroorzaken? Ik kan me voorstellen dat het niet goed is voor het scherm. Maar ik heb eigenlijk geen zin om hem RMA te sturen, aangezien ik hem dan misschien lang kwijt ben. Met de Wifi kan ik wel leven, maar op een kappot scherm zit ik niet te wachten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Huppol op 05-11-2012 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tynos
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 17:53
Huppol schreef op maandag 05 november 2012 @ 00:09:
Mijn HTC one X heeft last van slechte wifi verbinding. Hij werkt wel, maar heb zelfs als ik naast de router zit maar 3 streepjes. Op zich niet zo erg, zo lang de wifi maar gewoon blijft werken.
Echter, de linker kant van mijn scherm is zeer gevoelig voor druk. Zodra ik zeer licht aan de linker kant van het scherm druk (tegen de rand) dan 'waast' het scherm op diezelfde plek.

Kan dit op de lange termijn problemen gaan veroorzaken? Ik kan me voorstellen dat het niet goed is voor het scherm. Maar ik heb eigenlijk geen zin om hem RMA te sturen, aangezien ik hem dan misschien lang kwijt ben. Met de Wifi kan ik wel leven, maar op een kappot scherm zit ik niet te wachten :)
Gewoon even via de HTC site je problemen aangeven(http://www.htc.com/nl/contact/) . WiFi probleem is bekend. Dit repareren ze via Dynafix gratis voor je. Het scherm probleem lijkt mij ook niet normaal. Geef dit ook aan. Ik was mijn toestel nog geen week kwijt en ze komen hem nog ophalen voor je ook!

Neem risico's in wat jij geloofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een moderator niet een keer ingrijpen? het gaat hier zolangzamerhand meer over die One X+ dan over de gewone One x. Maak daar een apart topic voor zou ik zeggen...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Tja, dit is dan ook een gemengd topic, voor beide toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:39:
Kan een moderator niet een keer ingrijpen? het gaat hier zolangzamerhand meer over die One X+ dan over de gewone One x. Maak daar een apart topic voor zou ik zeggen...
Heb je de topicTitle al wel eens gelezen?

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Xanion schreef op maandag 05 november 2012 @ 12:58:
[...]

Heb je de topicTitle al wel eens gelezen?
Als de update uitkomt en de one+ op de markt is zal het wel weer wat gebalanceerder worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Zolang iedereen gewoon duidelijk is met One X of One X+ in zijn berichten kan het haast ook niet fout gaan.

Heb overigens gisteren Mark Moons nog twitter bericht gestuurd of die al iets wist over de kleine verrassing, maar geen reactie (en verwacht ook geen reactie).

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Yonix schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 16:07:
Even een vraagje: als ik muziek luister op mijn telefoon en ik krijg een e-mailbericht binnen, dan wordt de muziek onderbroken. Naast dat het doorgeven van de melding niet helemaal soepel verloopt, het geluid wil dan nog eens kraken, vind ik het vervelend dat de muziek onderbroken wordt. Is er een optie/app die het doorgeven van meldingen tijdens het luisteren van muziek uitschakeld? Ik kan hem zo niet vinden namelijk.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Metian schreef op maandag 05 november 2012 @ 13:33:
Heb overigens gisteren Mark Moons nog twitter bericht gestuurd of die al iets wist over de kleine verrassing, maar geen reactie (en verwacht ook geen reactie).
Verwacht ik ook niet, heb het ook al meerdere malen gevraagd... No response O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-08 11:04
@CLB: in de VS draaien zowel de HTC One X als Samsung Galaxy S3 op een dualcore Qualcomm Snapdragon S4, vandaar de verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ahh stupid, niet aan gedacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Hallo

Misschien weet iemand een oplossing voor een probleem die ik heb!

elke keer als ik een foto maak of ontvang slaat hij hem 2 of 3 keer op mijn telefoon.

1 x bij camera opnames, 1 keer bij alle foto`s, en soms 1 x bij downloads.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Alle foto's is gewoon een verzamelbak, verwijderen uit alle foto's is ook gelijk verwijderd uit camera opnames.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:34
Als je er last van hebt, kan je de map Alle foto's verbergen (of elke andere map). Als je alle fotomappen ziet ff knopje rechtsboven aanklikken en voila aanvinken welke mappen je wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Nu online
Top ik verberg hem wel anders blijf ik bezig met verwijderen :)

Overigens heb ik hier eerder gepost over mijn wifi probleem dat het steeds uitvalt in de nacht om de 20 min.

Nou had iemand van de klantenservice mij hierover gebeld om te zeggen dat ze naar de app hebben gekeken. Ze ging het doorgeven aan de klantenservice afdeling en wellicht de app aanraden als klanten er last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Mja, HTC moet gewoon in de FW instellen dat WiFi na 0:00 niet uit mag vallen, easy as is.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Nu online
Quad schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:26:
Mja, HTC moet gewoon in de FW instellen dat WiFi na 0:00 niet uit mag vallen, easy as is.
True....
Maar we weten hoelang dat kan duren bij htc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
He? Dat is gewoon de HTC SmartSync-feature, uit te zetten via de gelijknamige Disabler-app in de Play Store.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quad schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:26:
Hier staat WiFi heeeeeeeeeele nachten lang aan hoor... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Nu online
CLB schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:34:
[...]

Hier staat WiFi heeeeeeeeeele nachten lang aan hoor... :)
Dat komt omdat jij niet 20 min je telefoon met rust kan laten :)

[ Voor 6% gewijzigd door exi22 op 05-11-2012 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Vandaag op mijn branded Vodafone One X dan eindelijk de HTC Sense 4.1 (Android 4.0.4) update ontvangen. Dat is 3 maanden na de intro van Sense 4.1 (en 7 maanden na Android 4.0.4).

Ben benieuwd wanneer Jellybean binnenkomt...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbok
  • Laatst online: 20:34
Mijn wifi gaat na 10 minuten intensief gebruik uit. Als ik dan een online spelletje speel, doet deze het niet meer na 10 minuten. Is dit het bekende wifi probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF

NLF

ik las net toevallig nog iets op Tele2 forum dat iemand ook zoiets had.. maar dan meer snachts volgens mij. het bekende Wifi probleem is dat het bereik slecht is en wanneer je drukt (volgens mij) rechts boven achter , dat je beter bereik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbok
  • Laatst online: 20:34
Als ik begin met online dingen doen heb ik vol bereik, maar na 10 minuten niet meer. Het is trouwens overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit soort berichten voegen niets toe.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 06-11-2012 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 11:34
The_Sukkel schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:11:
Vandaag op mijn branded Vodafone One X dan eindelijk de HTC Sense 4.1 (Android 4.0.4) update ontvangen. Dat is 3 maanden na de intro van Sense 4.1 (en 7 maanden na Android 4.0.4).

Ben benieuwd wanneer Jellybean binnenkomt...
Dat is best vreemd, want ik heb mijn update toch al een aantal weken (en heb ook Vodafone branded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Omdat de OneX en de OneX+ toch wel veel verschillen hebben hebben we besloten dat beide toestellen een apart topic verdienen, ook om onnodige vragen en verwarring te voorkomen. We hebben CLB gevraag om de topics te openen. Mocht hij daar geen zin/tijd voor hebben dan zal dat hier in het topic door mij worden gemeld.

Totdat er nieuwe topics zijn mag de discussie hier ontopic verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Milkman
  • Laatst online: 24-06 21:51

The Milkman

█████░░░░░ 50%

NLF schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:42:
FYI

Er zit een bug in de ONE X software waardoor ie inderdaad slecht schakelt tussen Wifi en mobiel internet.
Geen pijl op te trekken qua betrouwbaarheid. Instellingen zijn het probleem niet.

Tele2 (welke eindelijk het probleem erkent heeft) heeft ons toegezegd dat met de Android 4.1 update deze problemen verholpen moeten zijn.

Zo niet... dan is het einde contract! (Tenminste daar gaan we dan voor zorgen.)

𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ik vraag me af, zou het door middel van bijvoorbeeld een mod (dus sowieso root nodig e.d.) mogelijk zijn om bij de One X ook de spanning op de 3,5mm jack te verhogen naar die van de One X+? Of is dat hardwarematig onmogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Vanaf nu is dit topic alleen voor de OneX, alles voor de OneX+ hoort thuis in [HTC One X+] Ervaringen & Discussie met dank aan CLB. De OneX+ gerelateerde posts zullen in de loop van de dag worden verplaatst naar het juiste topic.

Hier weer ontopic, over de OneX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toppie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Mijn vrouw beschikt sinds gisteren over een One X.
Omdat het op basis van het eerste leeswerk mij te omslachtig is / geen zin en tijd om me erin te verdiepen / om het ding geroot te krijgen en van andere ROMs te voorzien, heb ik m haar in gebruik gegeven met alleen 'haar' apps en instellingen geinstalleerd.

Liep dus gelijk al tegen een aantal problemen aan (TB, Backdrop Root, AdAway, RootExplorer, verwijderen van een aantal voorgeinstalleerde apps), dus mogelijk dat ik m binnenkort toch maar ga rooten / busybox / SU.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Want, je vrouw wordt daar blijer van? Hide de apps die ze niet nodig heeft en klaar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02
Inderdaad, gewoon die apps uitschakelen bij Instellingen en klaar ben je.

Moet er persoonlijk niet aan denken om het toestel van mijn vriendin van een custom ROM te voorzien, brrr. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

TB: backups zijn simpelweg nodig, verwijderen apps / services etc.
File manager met root: aanpassen geluiden, verwijderen apps / services
AdAway: wie wil er nou ads op z'n telefoon?

@Billie
Waarom zou je het niet doen? Of zitten de HTC custom ROMs zo vol met bugs?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet niet hoe je vrouw met een telefoon omgaat, maar backups zijn nodig?
Backups zijn handig dat is een ander verhaal, maar als ze wat Facebookt en WhatsAppt...

Ads zijn me nog nooit negatief opgevallen op de One X eerlijk gezegd op het www...
Ingame heb je er weleens last van, is een kwestie van de game kopen en weg adds.

Ieder z'n ding natuurlijk, maar 'n huis-tuin-en-keukengebruiker van de One X hoeft geen rootacces / custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 12:33

BramT

Rule #1

The Milkman schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 13:10:
[...]
Er zit een bug in de ONE X software waardoor ie inderdaad slecht schakelt tussen Wifi en mobiel internet.
Geen pijl op te trekken qua betrouwbaarheid. Instellingen zijn het probleem niet.
[...]
Dit vermoeden heb ik ook, want lekker soepeltjes werkt dit inderdaad niet... (duurt 20 a 30 seconden voordat mobiel weer actief is). Maar je bent de eerste die ik er (zo specifiek) over hoor. Waar heb jij die info vandaan?

En ik denk niet dat tele2 uberhaupt weet welke verbeteringen de 4.1.1 update voor de One X technisch inhoudelijk gaat omvatten. Althans, zo hoog heb ik die telecomboeren niet echt zitten.

Oftewel... bron bron bron?

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Eindelijk wat meer info gevonden op XDA over Jelly Bean. Ziet er naar uit dat de huidige Jelly Bean gebruikers een nieuwe OTA hebben ontvangen met aantal bug fixes, nu maar hopen dat JB ook voor de rest in de wereld uitgerold wordt.

Afbeeldingslocatie: http://dl.xda-developers.com/attachdl/a1124aa7901f354d96adf98eefca5778/50991402/1/4/5/9/6/3/5/uploadfromtaptalk1352147040617.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Metian op 06-11-2012 14:43 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Had ik ook gelezen idd. Taiwan was blijkbaar (misschien onbedoeld) een proefcase.
Nu wachten of alles is gefixt en dan zal de update wel weer gaan uitrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Denk dat ze de stekker er meteen uit hebben getrokken toen bleek dat er aardig wat problemen waren met JB OTA. Dus dat zal ook wel één van de redenen zijn waarom we hier tot heden nog geen OTA hebben ontvangen. Weer lekker rustig afwachten tot er op XDA of hier iemand roept, JB is er :+

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
EJPostema schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 14:47:
Had ik ook gelezen idd. Taiwan was blijkbaar (misschien onbedoeld) een proefcase.
Nu wachten of alles is gefixt en dan zal de update wel weer gaan uitrollen
Gezien het feit dat er erg selectief is uitgerold met geen vooruitzicht op een release elders ter wereld, vermoed ik dat het niet eens onbedoeld is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
Dit is net gemeld op twitter door htc_uk
Hi guys, Jelly Belly was meant to be out the end of October, we are about to release it and it will be worth the wait @ignorantwit @pytt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Lizard schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:47:
Dit is net gemeld op twitter door htc_uk

[...]
Had het net gelezen, alleen gaat de vraag over de One S. Dus weet niet of ze ook One X bedoelen, maar lijkt me wel.

Heb inmiddels maar even tussen neus en lippen door gevraagd of dat alleen voor UK is of voor Europa :9

[ Voor 13% gewijzigd door Metian op 06-11-2012 16:01 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 15:16

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Goed nieuws,

Vanuit het officiele HTC Twitter account van vanochtend:

https://twitter.com/HTC_NL/status/265748287808753664

Een ene maarten vraagt:
@HTC_NL Ik las dit http://xxx.htconex.net/69...tvangt-jelly-bean-update/ … Klopt dat?

En een Ene HTC_NL meldt:
@MAARTEN_VW ik kan je nog geen precieze datum geven. Maar je geduld zal snel worden beloond. :)

Vooral de :) vanuit HTC doet mij goed!

[ Voor 4% gewijzigd door DukeN op 06-11-2012 16:10 ]

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Heb z'n voorgevoel - mits alles goed gaat - de OTA binnen enkele dagen uitgerold zal worden. Zeker nu ze ook een OTA in Taiwan hebben uitgebracht met fixes. zal je zien als ik vanavond in de trein zit in eens de ota binnen krijg :P

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:27
Ik betwijfel dat die meteen vanavond al zou komen, de laatste OTa voor HTC Elevate gebruikers bevat nog steeds de 1.31 hboot en niet de nieuwe 1.33 hboot die nu in Taiwan is uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Lizard schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:20:
Ik betwijfel dat die meteen vanavond al zou komen, de laatste OTa voor HTC Elevate gebruikers bevat nog steeds de 1.31 hboot en niet de nieuwe 1.33 hboot die nu in Taiwan is uitgebracht.
achja, ik denk dat het iig op korte termijn zal gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Taiwan heeft nu volgens mij al 2x een update/fix gehad na de JellyBean release?
Dus de kans dat er nog een komt is ook niet nihil..

Vind het wel prima zo. Beter dan gehaast de update wereldwijd verspreiden, en vervolgens iedereen wekenlang met de bugs laten zitten..

We wachten rustig af :)

[ Voor 39% gewijzigd door SmiGueL op 06-11-2012 16:53 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>