Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Metian schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:25:
[...]

Laten we wel stellen dat het nog altijd Oktober is, en ik meen dat HTC heeft gezegd dat deze eind oktober beschikbaar zou komen. (weet zo even niet meer waar ik dit gelezen heb).
Ik ben benieuwd :)

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 11:32
Helaas is de search functionaliteit voor het zoeken in topics nog steeds niet toegevoegd 8)7 dus hierbij een vraag die wellicht reeds beantwoord is:

Kan de HTC One X via een netwerk share 1080p mkv x264 films vloeiend (High Profile 4.1 of 5.x) afspelen?
Kan de HOX bijvoorbeeld via HW decoding de 1080p h264 birds sample (aka killasample) van planet earth vloeiend afspelen?

Ik weet dat de Tegra 3 1080p h.264 kan afspelen in een mp4 container.
Ik heb reeds gelezen dat er een boel alternatieve videoplayers (BSplayer, MX player, DICE etc) zijn die een stuk meer formaten afspelen dan de default HTC player, maar heb je hierbij dan ook HW acceleratie en speelt deze dan ook AC3/DTS af zonder framedrops of stotterende audio?

Kan de HOX/Tegra 3 dus inmiddels de algemeen bekende en wijd verspreide x264 films afspelen vanaf een netwerk share over wifi, zonder de films te moeten converteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55
1080p op een 720p scherm? :?

Ik heb zelf wat jij allemaal aanhaalt nog niet gedaan, ook niet nuttig gevonden want heb mijn Nexus 7 daar wel voor :9.
MX Player kan trouwens HW decoding afspelen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Quad schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:57:

Ik heb zelf wat jij allemaal aanhaalt nog niet gedaan, ook niet nuttig gevonden want heb mijn Nexus 7 daar wel voor :9.
Streamen kan die toch wel in 1080p?

Maar dat vraagt hij niet, kan je wel 1080p met de One X streamen als je een mediaplayer hebt?

[ Voor 12% gewijzigd door OneTimer op 24-10-2012 15:06 ]

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Quad schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:57:

Het gaat hierbij niet zozeer om de kwaliteit maar meer om dat ik geen zin heb om een lagere kwaliteits versie te moeten downloaden als ik een film wil (af)kijken op m'n telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:41
Frag1le schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:48:

Ik weet dat de Tegra 3 1080p h.264 kan afspelen in een mp4 container.
Ik heb reeds gelezen dat er een boel alternatieve videoplayers (BSplayer, MX player, DICE etc) zijn die een stuk meer formaten afspelen dan de default HTC player, maar heb je hierbij dan ook HW acceleratie en speelt deze dan ook AC3/DTS af zonder framedrops of stotterende audio?

Kan de HOX/Tegra 3 dus inmiddels de algemeen bekende en wijd verspreide x264 films afspelen vanaf een netwerk share over wifi, zonder de films te moeten converteren?
Algemeen bekende x264 die word aangeboden kan je via dice bijv. prima afspelen, ook als deze word gestreamd naar je telefoon/tablet.

Wat betreft DTS, dat gaat niet werken. Er is momenteel naar mijn weten geen enkele speler die dit audioformaat wel kan afspelen. Zorg dus dat je een x264 zonder DTS vind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Frag1le schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:16:
[...]

Het gaat hierbij niet zozeer om de kwaliteit maar meer om dat ik geen zin heb om een lagere kwaliteits versie te moeten downloaden als ik een film wil (af)kijken op m'n telefoon.
Volgens mij kan je telefoon dat wel. Mijn transformer tf300 kan het namelijk ook (met een iets uitgeklede versie van de tegra3). je moet het wel via de hardware decoding doen, wat met sommige spelers weer problemen kan geven voor het geluid.

Ik zou VLC eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
EJPostema schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:17:
[...]

Volgens mij kan je telefoon dat wel. Mijn transformer tf300 kan het namelijk ook (met een iets uitgeklede versie van de tegra3). je moet het wel via de hardware decoding doen, wat met sommige spelers weer problemen kan geven voor het geluid.

Ik zou VLC eens proberen
Ik heb geen HOX, vandaar de vraag.

Met MX Player kun je de audio via SW afspelen en op deze manier DTS via een custom softcodec afspelen, tevens heb ik gelezen dat DICE ook DTS kan afspelen.
De vraag is dus of de HOX via wifi 1080p x264 mkv's via een van deze players vloeiend af kan spelen wanneer er AC3 of DTS geluid bij zit (wat meestal het geval is zoals iedereen hier zo'n beetje weet).
Hoe je dit alles streamend moet afspelen weet ik, alleen vraag ik me dus af of de HOX genoeg horsepower heeft hiervoor.

[ Voor 9% gewijzigd door Frag1le op 24-10-2012 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
Frag1le schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:21:
[...]

Ik heb geen HOX, vandaar de vraag.

Met MX Player kun je de audio via SW afspelen en op deze manier DTS via een custom softcodec afspelen, tevens heb ik gelezen dat DICE ook DTS kan afspelen.
De vraag is dus of de HOX via wifi 1080p x264 mkv's via een van deze players vloeiend af kan spelen wanneer er AC3 of DTS geluid bij zit (wat meestal het geval is zoals iedereen hier zo'n beetje weet).
Hoe je dit alles streamend moet afspelen weet ik, alleen vraag ik me dus af of de HOX genoeg horsepower heeft hiervoor.
Volgens mij wel, kan het wel eens voor je testen...

Je hebt overigens gelijk over MX player, maar volgens mij werkt dat niet met DTS
Ik zou gewoon VLC downloaden. Ook al is die nog in beta, ik ben een groot fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt ook nog Dice Player, die ik zelf gebruikte omdat MX Player... (bugs had, vastliep, weet 't niet meer)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydroxine
  • Laatst online: 16:41
Nu nog een app vinden die wel dts ondersteunt. Zou het nog weer een stuk makkelijker maken! Maar een One X kan het prima aan (streamend, en los van de DTS dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-09 22:00
Net een telefoontje gehad van BelSimpel.nl dat ik de HTC One X+ over 2 weken ontvang en dat het nu nog niet leverbaar is. Toch wel aardig dat ze een belletje plegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:32
Ik snap echt niet waarom mensen zo graag die JB update willen. Wat verwachten jullie precies dat er gebeurd? Je krijgt Google Now, die alleen werkt als je Engels als systeemtaal hebt en in het Engels inspreekt.

Verder zal alles iets smoother lopen, maar over het algemeen denk ik echt niet dat er zo superveel veranderd. Zeker niet genoeg om je een maand over op te winden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
nieuwsgierigheid denk ik. niks mis mee hoor. als niemand dat zou zijn was de wereld nog steeds "plat"

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
KaiseRRuby schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:04:
Ik snap echt niet waarom mensen zo graag die JB update willen. Wat verwachten jullie precies dat er gebeurd? Je krijgt Google Now, die alleen werkt als je Engels als systeemtaal hebt en in het Engels inspreekt.

Verder zal alles iets smoother lopen, maar over het algemeen denk ik echt niet dat er zo superveel veranderd. Zeker niet genoeg om je een maand over op te winden.
Wie heeft nou tegenwoordig nou niet de systeemtaal naar Engels veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Bij staat ie gewoon op nederlands. Hoezo zou ik 'm op z'n engels zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
Omdat alle firmware, apps, en documentatie gemaakt worden in het Engels, en dan achteraf vertaald worden. en daar kunnen (voor zover het vertaald of beschikbaar is) al eens fouten inzitten ...

[ Voor 4% gewijzigd door efari op 25-10-2012 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Daar heb ik nog niet echt last van gehad.
Maar voor Google Now moet de taal ook in z'n engels ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:43
ik ben al een tijdje op zoek naar een goede app om dock mode te aan te kunnen zetten. kan ik hem mooi als wekker gebruiken. maar de gene die ik uit de play store hebben werken niet. iemand tips? of kan dit ergens in de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
jvang schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:25:
ik ben al een tijdje op zoek naar een goede app om dock mode te aan te kunnen zetten. kan ik hem mooi als wekker gebruiken. maar de gene die ik uit de play store hebben werken niet. iemand tips? of kan dit ergens in de instellingen?
Dockmode staat bij instellingen.
Ik weet niet wat je ermee kan omdat ik geen dock heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
PM_Petrol schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:32:
[...]

Dockmode staat bij instellingen.
Ik weet niet wat je ermee kan omdat ik geen dock heb.
moet je eerst in dock mode komen. dat is het probleem. als je de pogo pins niet gebruikt gaat hij ook niet in dock mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
jvang schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

moet je eerst in dock mode komen. dat is het probleem. als je de pogo pins niet gebruikt gaat hij ook niet in dock mode.
Oke, dan weet ik het ook niet. Hoe wil je m dan in dock modus zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
PM_Petrol schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Ik wilde gaan zeggen, daar is een programma voor bij je apps. Maar ik zie dat die er niet meer staat. Zeker weten dat ie er bij oudere Sense versies wel was.
Je hebt wel een auto modus. Die kun je zo activeren.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Xanion schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:10:
[...]

Ik wilde gaan zeggen, daar is een programma voor bij je apps. Maar ik zie dat die er niet meer staat. Zeker weten dat ie er bij oudere Sense versies wel was.
Je hebt wel een auto modus. Die kun je zo activeren.
Auto modus zit er nog steeds op. Voor als je in de auto zit, krijg je meerdere grote tabs. Navigatie, Radio, Telefoon en nog een.
En de tijd en weer in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

Is er niemand die voicedailing mist? Dit is nu mijn 2e HTC, had hiervoor de Desire Z maar voorheen jaren BlackBerry gehad. Op de BlackBerry werkte voicedailing prima, maar bij HTC bestaat het volgens mij (nog steeds) niet? Ik ben er ook niet meer erg naar op zoek omdat ik in de auto (waar ik het voornamelijk toe paste) nu op het display van de radio prima de nummers kan raadplegen enz.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbok
  • Laatst online: 20:34
Ik heb daar Dock Simulator voor. Erg handig en precies hetzelfde scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
superbok schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:21:
Ik heb daar Dock Simulator voor. Erg handig en precies hetzelfde scherm.
App niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbok
Dat is raar, als ik hem aanklik zie ik hem wel
https://play.google.com/s...=net.geekherd.dockenabler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Krijg op allebij de links hetzelfde. Niet gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Zelfde hier, link werkt niet.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Juiste url lijkt mij Home-Dock enabler

[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 25-10-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 15:40

stuffer

Ondertietel

thomasvant schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:41:
Net een telefoontje gehad van BelSimpel.nl dat ik de HTC One X+ over 2 weken ontvang en dat het nu nog niet leverbaar is. Toch wel aardig dat ze een belletje plegen!
FF een vraag tussendoor? wanneer had je hem besteld bij ze?

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PM_Petrol schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Ik gebruik hiervoor de app "set orientation" die vind je na installatie in je notificatie Balk. Deze app kan je o.a. instellen op "automatic" en zodra je je mobiel in de dock zet gaat in "dockmode" ook voor je homescreen. Echt een mooie app. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
EJPostema schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:33:
[...]

Volgens mij wel, kan het wel eens voor je testen...

Je hebt overigens gelijk over MX player, maar volgens mij werkt dat niet met DTS
Ik zou gewoon VLC downloaden. Ook al is die nog in beta, ik ben een groot fan
Als je dat zou willen graag.
Ik heb je gisteren een PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 22:06

allstarted1

WTRFTS

KaiseRRuby schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:04:

Omdat Jellybean in mijn ervaring een stuk soepeler loopt dan ICS. M'n Asus Transformer loopt op JB alsof het een nieuwe tablet is, en zover ik kan opmaken uit m'n custom JB rom heeft HTC echt z'n best gedaan op de vloeiendheid van de GUI.

Nee, ik kan me heel goed voorstellen dat mensen op JB zitten te wachten zonder op dit moment hun garantie om zeep te helpen. :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

Ik gebruik hiervoor de app "set orientation" die vind je na installatie in je notificatie Balk. Deze app kan je o.a. instellen op "automatic" en zodra je je mobiel in de dock zet gaat in "dockmode" ook voor je homescreen. Echt een mooie app. _/-\o_
werkt top bedankt. maar het is toch niet de dock mode die hij pakt als hij aan de orginele htc docking station wordt gekoppeld met de pogo pins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasvant
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-09 22:00
stuffer schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:16:
[...]

FF een vraag tussendoor? wanneer had je hem besteld bij ze?
Vorige week dinsdag, de 16e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 15:52
Hallo medegebruikers:)

Nog steeds erg tevreden over mijn htc one x!

Alleen wat mij nu pas opvalt is het opladen..........
Heeft net 4 uur geduurd om van 9 % naar 100% te gaan met de ac oplader, dit lijkt mij toch vrij lang? Mijn ipad 2 doet er ook 4 uur over.

Wat zijn jullie ervaringen?

[ Voor 3% gewijzigd door exi22 op 26-10-2012 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
exi22 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 01:27:
Hallo medegebruikers:)

Nog steeds erg tevreden over mijn htc one x!

Alleen wat mij nu pas opvalt is het opladen..........
Heeft net 4 uur geduurd om van 9 % naar 100% te gaan met de ac oplader, dit lijkt mij toch vrij lang? Mijn ipad 2 doet er ook 4 uur over.

Wat zijn jullie ervaringen?
Dat is toch normaal?
Bij mij duurt het ook zo lang hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
JB update zal morgen in Azie starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:46
SAWYER schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:04:
JB update zal morgen in Azie starten.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dat zag ik ook inderdaad. Nu hopen dat Europa snel volgt, ik kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:26
In dit topic op xda zeggen ze dat de OTA begonnen is in Taiwan, met screenshots als bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Maar WTF! Hebben ze weer de scrolling background weggehaald?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
DNA_Saint schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:42:
Maar WTF! Hebben ze weer de scrolling background weggehaald?
Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

check het filmpje maar. Niet meer een achtergrond die meescrolled, maar een fixed achtergrond.
Hebben ze dus ook bij de Sensation gedaan, na klachten weer terug gezet, en nu dus weer terug.

Goddamn!

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Andere launcher? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 19:31
Nee, is gewoon zo in Sense 4+.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Vodafone helpdesk; half november

volgens xda idem;
http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1814

:'(
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:56:
[...]

Ben bang dat dat toch echt ergens begin november gaat worden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
DNA_Saint schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:27:
check het filmpje maar. Niet meer een achtergrond die meescrolled, maar een fixed achtergrond.
Hebben ze dus ook bij de Sensation gedaan, na klachten weer terug gezet, en nu dus weer terug.

Goddamn!
Ja je hebt gelijk! Ik heb de test update draaien op mijn HOX en daar is het ook zo. Was me niet eens opgevallen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:13
DNA_Saint schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 22:27:

Goddamn!
Was bij de DHD ook. Toen de achtergrond niet meer mee scrolledde kon je ook blijven draaien. Dus van je linker blad direct naar de meest rechter. Zal nu ook wel weer veranderd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbok
Nu jelly bean er eindelijk is, wil ik het ook kunnen gebruiken. Mijn Cid is HTC_E11. Als ik de firmware download die bij mijn Cid hoort, en ik deze flash, heb ik dan root nodig? Of is dit ook zonder root te doen? Ik bedoel deze firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

superbok schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:51:
Nu jelly bean er eindelijk is, wil ik het ook kunnen gebruiken. Mijn Cid is HTC_E11. Als ik de firmware download die bij mijn Cid hoort, en ik deze flash, heb ik dan root nodig? Of is dit ook zonder root te doen? Ik bedoel deze firmware.
Ik zou gewoon lekker even paar dagen wachten tot JB officieel uitrolt in Nederland. Dan weet je zeker dat je de goede heb.

Overigens krijgen we Android 4.1.1 en niet 4.1.2 :/

[ Voor 4% gewijzigd door Metian op 27-10-2012 11:51 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbok
Metian schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:40:
[...]

Ik zou gewoon lekker even paar dagen wachten tot JB officieel uitrolt in Nederland. Dan weet je zeker dat je de goede heb.

Oké, dan wacht ik toch maar even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
[...]

Dit is sowieso alleen de HBOOT firmware en niet de JB update dus eigenlijk schiet je er ook niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efari
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-09 10:21
nieuws: HTC begint uitrol Android Jelly Bean voor One X
oh boy oh boy! ik kan niet wachten!
zeker nu een vriend van mij JB op zijn SGSIII gekregen heeft, zit hij constant te stoefen dat zijn toestel nu eindelijk sneller gaat dan de mijne.. hopelijk zal dit na de update weer anders worden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Heb om dit topic schoon te houden mbt de update (Update naar 4.0.4 was een rommeltje) een topic aan gemaakt: [HTC One X] Jelly Bean update topic

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
[...]

4.1.2 zal dan later wel weer komen toch?
Net als met 4.0.4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach joh, dat komt inderdaad wel, maar zulke kleine updates, tsjaa, ik heb liever weer Android 4.2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
CLB schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:07:
Ach joh, dat komt inderdaad wel, maar zulke kleine updates, tsjaa, ik heb liever weer Android 4.2 :)
Ja inderdaad, die komt op de Nexus 10.
Maar voor dat we die krijgen zitten we zeker al in februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
PM_Petrol schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:37:
[...]

Ja inderdaad, die komt op de Nexus 10.
Maar voor dat we die krijgen zitten we zeker al in februari.
achja hoort er een beetje bij toch... Is al sinds tijden zo dat het gewoon lang duurt voordat er een nieuwe android versie naar andere telefoons komt, behalve de nexus.

Is één van de voordelen, maar tegelijkertijd ook nadelen van het systeem. Gelukkig zijn de fabrikanten er wel echt mee bezig om iig de top toestellen up to date te houden (voor zover dat lukt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Als ik de berichten op XDA mag geloven zal vandaag Jelly Bean uitrollen voor Europa, dus hoop vandaag hem nog te updaten :P

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:47:
Als ik de berichten op XDA mag geloven zal vandaag Jelly Bean uitrollen voor Europa, dus hoop vandaag hem nog te updaten :P
Ze rollen uit per CID-nummer dus de verwachting is dat het nog wel even kan duren voordat Nederland aan de beurt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En op een zondag... Neehoor, wees gerust :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:10:
En op een zondag... Neehoor, wees gerust :)
Dat zegt niets. Hij is tenslotte vandaag vrijgegeven in Europa voor enkele CID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:48
Ik heb mijn hox verkocht aan een vriend.
Wat kan ik het beste doen om alle gegevens te wissen zodat hij clean begint en er van mij niks meer opstaat?

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdohmen
Instellingen-> Opslagruimte-> Terug zetten op fabrieksinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
rdohmen schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:04:
Instellingen-> Opslagruimte-> Terug zetten op fabrieksinstellingen
Heb gelezen dat daar mee niet alles weg is,maar het zou wel tof zijn moest het zo simpel zijn.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat klopt niet, alles is gewist dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
CLB schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:16:
Dat klopt niet, alles is gewist dan :)
Ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Fabrieksinstellingen doet niets met de data op de sd kaart. Die zal je dus separaat moeten schonen.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 23:33
AllSeeyinEye schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:04:
Fabrieksinstellingen doet niets met de data op de sd kaart. Die zal je dus separaat moeten schonen.
Tenzij je in het Factory Reset menutje 'Erase all data' Erase music, pictures,and all data on the storage aanvinkt ;)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Heeft iemand hier ook last van slechte geluidskwaliteit bij opnames?
Ik wilde een stukje van mijn eigen gitaarspel horen door het op te nemen, maar het klonk verschrikkelijk. Ik ben er vrij zeker van dat het niet aan mijn gitaarspel lag :p

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dasherman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 17:57:
Heeft iemand hier ook last van slechte geluidskwaliteit bij opnames?
Ik wilde een stukje van mijn eigen gitaarspel horen door het op te nemen, maar het klonk verschrikkelijk. Ik ben er vrij zeker van dat het niet aan mijn gitaarspel lag :p
Je hebt toch de juiste encoder geselecteerd? Standaard staat de encoder bij de voice recorder applicatie op AMR, wat goed is voor spraak maar minder goed voor muziek, eens op AAC zetten kan dan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:54:
[...]

Je hebt toch de juiste encoder geselecteerd? Standaard staat de encoder bij de voice recorder applicatie op AMR, wat goed is voor spraak maar minder goed voor muziek, eens op AAC zetten kan dan helpen.
Oeps, waar verander ik dat?

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dasherman schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:03:
[...]

Oeps, waar verander ik dat?
Open de voice recorder applicatie
Dan: Menu -> Settings -> Encoding format
Nederlandse versie zal wel redelijk hetzelfde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 06:44
Ik heb nu al een paar keer gehad, dat al mijn afspraken ineens weg zijn, terwijl ik ze toch echt niet weg gooi. Zijn hier mensen bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman

Dasherman

._.

Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:06:
[...]

Open de voice recorder applicatie
Dan: Menu -> Settings -> Encoding format
Nederlandse versie zal wel redelijk hetzelfde zijn
Thanks!

EDIT: Het werkt weer! :D En de opname van mijn gitaarspel klinkt weer zoals het hoort: middelmatig :P

[ Voor 17% gewijzigd door Dasherman op 28-10-2012 21:35 ]

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alvast 'n warning voor mensen die (waarschijnlijk deze week) JB op hun One X gaan zetten:
Glaxo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:12:
Aan allen die de Sense JB rom heeft draaien heb ik een vraag. Ik heb begrepen dat HTC het bestandsoverdracht protocol heeft veranderd van UMS(usb mass storage) naar MTP(media transfer protocol).

Veel randapparatuur(radio in auto) schijnt niet om te kunnen gaan met MTP. Ik kan hier echter weinig over vinden, Hoe het werkt.

Is het met Sense JB niet meer mogelijk om met drag and drop muziek ed op je One X te zetten?

Misschien kan iemand hier duidelijkheid over geven, stond gisteren op het punt JB erop te zetten totdat ik dit ontdekte.
So, that you all know :)
De rest van de discussie kan verder vanaf Glaxo in "[HTC One X] Rooten & Custom ROM's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 19:17

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Gunth schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:01:
Ik heb mijn hox verkocht aan een vriend.
Wat kan ik het beste doen om alle gegevens te wissen zodat hij clean begint en er van mij niks meer opstaat?
Toestel uitschakelen, weer aanzetten met [volume -] en [power] ingedrukt. Kies in het gestarte HBOOT menu voor [FACTORY RESET] en je toestel is helemaal leeg, alsof hij net uit de doos komt.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Set orientation werkt wel alleen het is toch niet de volledige dockmodus.
Zijn er nog andere mogelijkheden want ik gebruik vaak mijn dock en krijg het niet aan de praat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Gunth schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Heb gelezen dat daar mee niet alles weg is,maar het zou wel tof zijn moest het zo simpel zijn.
heb ik ook gedaan. en alles zou dan weg moeten zijn. maar het rare is dat hij wel al mijn wifi ww onthouden heeft. zou mij niet verbazen als dan niet het enige is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Laatst online: 23:33
jvang schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:51:
[...]

heb ik ook gedaan. en alles zou dan weg moeten zijn. maar het rare is dat hij wel al mijn wifi ww onthouden heeft. zou mij niet verbazen als dan niet het enige is.
Omdat je ná de factory reset toevallig weer met hetzelfde gmail account hebt aangemeld?
Deze gegevens slaat hij op bij google (backup), en haalt hij dus niet uit de telefoon :)

*Dit is als het goed is alleen het geval als je tijdens de 1e keer inloggen op je phone aanvinkt dat of je google data wilt herstellen/backup aanzetten/terugzetten

[ Voor 17% gewijzigd door SmiGueL op 29-10-2012 16:35 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
dat ook? dat wist ik niet mega handig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Hij haalt dan idd ook meer terug dan dat, contacten, apss etc

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 16:45

Zorian

What the fox?

En mijn arme HOXje gaat er weer vandoor, 2e keer. Ding komt linksonder de behuizing uitzetten, niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Xereon schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:05:
En mijn arme HOXje gaat er weer vandoor, 2e keer. Ding komt linksonder de behuizing uitzetten, niet goed.
Foto?

Wel klote!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golem501
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-04 07:32
Xereon schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 20:05:
Is hij voor reparatie geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kan lastig een foto maken van het toestel met de camera van het toestel. :p
Het is sowieso slecht zichtbaar, maar je voelt dat scherpe randje des te meer en het voelt eng aan dat je hem in die hoek naar binnen kan drukken.
Bovendien doet de audiojack soms moeilijk (gekraak, geplop, en dan met name als je aan de stekker zit) en heb ik zwak 3G bereik terwijl de WiFi uitstekend is. Ik woon zowat pal onder een mobiele antenne en ik heb 0 tot 2-3 streepjes waar dat voorheen altijd maximaal was.
golem501 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 06:35:
[...]

Is hij voor reparatie geweest?
Jap, ik had 1 van de allereerste toestellen met de WiFi bug, nog ruim voordat deze wijd bekend was.
In eerste instantie toen ik hem terug kreeg was alles prima, maar na 1 keer (niet eens al te hard, gewoon vanaf zittende positie vanuit mijn handen met de bovenkant eerst glijdend de vloer op en niet BAF vlak erop) laten 'vallen' lag dat ding al in 2 stukken. Niet goed gelijmd waarschijnlijk.

[ Voor 31% gewijzigd door Zorian op 30-10-2012 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Klink niet goed!
Nou ja als tie terug is dan is 4.1 ook uit jeujj :P

Overigens was ik er achter gekomen dat mijn htc in de nacht steeds mijn wifi eruit gooit. Meteen even aan htc gevraagd en moest allemaal dingen proberen zoals een harde reset. Dat werkte allemaal niet en vervolgens ging ik zoeken op het internet en kwam ik op het volgende.

http://www.androidauthori...sabler-app-review-100311/

Na het installeren van deze app is het probleem ook opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 17:51
Negaiido schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:39:
[...]

Wie heeft nou tegenwoordig nou niet de systeemtaal naar Engels veranderd.
Iedereen die graag de straatnamen fatsoenlijk verstaanbaar uitgesproken wil hebben in Google Nav. Het wordt tijd dat ze daar de taal apart instelbaar maken, in plaats van default de systeemtaal te nemen.

Verder: heeft iemand enig idee of de update de communicatie met de Media Link HD ook verbeterd? Tot nu toe lijkt het echt mijn grootste miskoop van het afgelopen jaar...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
exi22 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:35:
Klink niet goed!
Nou ja als tie terug is dan is 4.1 ook uit jeujj :P

Overigens was ik er achter gekomen dat mijn htc in de nacht steeds mijn wifi eruit gooit. Meteen even aan htc gevraagd en moest allemaal dingen proberen zoals een harde reset. Dat werkte allemaal niet en vervolgens ging ik zoeken op het internet en kwam ik op het volgende.

item niet gevonden zegt ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimpam
  • Laatst online: 05-09 17:22
Ik heb het probleem dat de WIFI verbinding vaak verbroken wordt (ook overdag) en niet weer automatisch of handmatig opnieuw wil verbinden.

Omschrijving: De telefoon had wifi verbinding maar wordt een tijdje niet gebruikt. Bij inschakelen van de telefoon wordt de verbinding niet opnieuw gemaakt. De telefoon zegt vrolijk dat er een wifi verbinding beschikbaar is en binnen bereik is. Echter zelfs na handmatig klikken op de verbinding wordt er geen verbinding gemaakt (komt even ' verbinding maken...' te staan maar doet vervolgens niks).
Na uit- en weer inschakelen van wifi wil de telefoon wel weer (automatisch) verbinding maken.

Het probleem hang niet af van:
- netwerk (op UT en thuis zelfde probleem)
- instelling ' Beste wifi prestaties'
- instelling ' wifi Altijd ingeschakeld houden'
- herstart (uitschakelen en vervolgens weer inschakelen)

Het volgende (hieronder) ga ik voor de zekerheid maar even testen... Maar zijn er meer mensen met dit probleem of die misschien weten wat de oplossing kan zijn?
exi22 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 12:35:
...

edit: Kan hier worden gevonden: google.com/search?q=SmartSync+Disabler+filetype:apk
(Bron is niet van mij, dus weet niet of het originele apk is)

[ Voor 4% gewijzigd door Pimpam op 30-10-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
Mijn fout het ging puur om het artikel inplaats van de App.

http://www24.zippyshare.com/v/88539806/file.html

Heb ik net geupload.

[ Voor 37% gewijzigd door exi22 op 30-10-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaaky
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 13:33
@Pimpam: Op mijn werk vaak soort gelijk probleem, thuis werkt het prima.
Op mijn werkplek is het bereik net aan. Loop ik naar het AP toe, dan is het signaal prima, maar wil authenticatie nog steeds niet lukken.
Als ik in de terminal emulator naar de uitvoer van dmesg kijk, lijkt het erop dat authentication na 200ms een timeout geeft. Ik heb geen idee of dat te snel is, of dat het AP echt niet kan authenticeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvang
Top. Bedankt voor de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dag arme HOX. ;( Zonder bescherming een bubbeltjesenvelop in, ben benieuwd of dat goed gaat. :X
Nja, ik ben niet degene die dat doet/heeft gedaan. Ze fixen me maar een gloednieuwe als ie nu weer kapot terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
Pfft ia dat de manier van transport van zo dure telefoon?? Geen advies oid van HTC?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was het ook zo'n bubbeltjesenvelop. Alles is goed verlopen, telefoon was binnen de week terug (en dat vanuit België :)).
Probleem was dat het scherm aan de linkerkant los kwam. Dus het was gewoon een nieuw scherm erin steken en hij was hersteld. Als hij terugkomt krijg je nog een poetsdoekje en een screen protector :)
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Let op:
Discussie over de Jelly Bean-update graag <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1528372">HIER</a>.

Heb wel/geen last van wifi problemen na de laatste update? <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/40820284#40820284">Vul de poll in!</a>