Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
urbie47 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:46:
[...]

Ik heb deze besteld, gekregen ( 1 week !!) en getest voor mijn Note II. Werkt perfect.
video adapter
Welke is dat ? Je verwijst naar een ebay pagina maar zie meerdere modellen.

Ik heb al twee kabels en een 'S2 naar S3 adapter (5 naar 11 pins)' een van deie kabels is van ebay (andere verkoper dan deze) en de andere kabel + adapter is van allekabels.nl. Geen ervan werkt, noch op mijn Samsung TV noch op mijn Samsung 24" computerscherm (net nieuw gekocht) waarop andere HDMI apparaten wel werken.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 00:27
skatebiker schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 12:09:
[...]

Welke is dat ? Je verwijst naar een ebay pagina maar zie meerdere modellen.

Ik heb al twee kabels en een 'S2 naar S3 adapter (5 naar 11 pins)' een van deie kabels is van ebay (andere verkoper dan deze) en de andere kabel + adapter is van allekabels.nl. Geen ervan werkt, noch op mijn Samsung TV noch op mijn Samsung 24" computerscherm (net nieuw gekocht) waarop andere HDMI apparaten wel werken.
Misschien is dit wat voor jou?:
http://www.ebay.nl/itm/Sa...m460b1fe2b9#ht_2422wt_738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
@ronaldinho: Dank je ! Besteld.
The Wizard schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:16:
[...]

Oude toestellen blijven er trouwens nog wel lang in staan, die onderste 2 heb ik allang niet meer...
Kun je makkelijk oplossen.

Log in bij Google Play en klik rechtsboven op 'My Android' en dan zie je al je geinstalleerde apps. Scroll helemaal naar beneden en dan zie je helemaal onder staan in een zwarte balk 'My Orders & Settings'. Klik daarop en dan zie je twee tabbladen 'ORDERS' en 'SETTINGS' waarvan 'Orders' open staat. Klik op 'Settings' en daarin staat 'My Devices' waar je je huidige apparaten een eigen naam kunt geven (zo heb ik mijn 'Vodafone GT-N7100' hernoemd naar 'Galaxy Note') en die twee toestellen die je niet meer hebt afvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 12:04

The Wizard

Moderator Mobile
skatebiker schreef op zaterdag 20 april 2013 @ 19:59:
@ronaldinho: Dank je ! Besteld.

[...]

Kun je makkelijk oplossen.

Log in bij Google Play en klik rechtsboven op 'My Android' en dan zie je al je geinstalleerde apps. Scroll helemaal naar beneden en dan zie je helemaal onder staan in een zwarte balk 'My Orders & Settings'. Klik daarop en dan zie je twee tabbladen 'ORDERS' en 'SETTINGS' waarvan 'Orders' open staat. Klik op 'Settings' en daarin staat 'My Devices' waar je je huidige apparaten een eigen naam kunt geven (zo heb ik mijn 'Vodafone GT-N7100' hernoemd naar 'Galaxy Note') en die twee toestellen die je niet meer hebt afvoeren.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26

Chocoball

瞧好吧!

Je kunt ze niet verwijderen maar wel verbergen volgens Google.

It is not possible to completely delete devices listed under Settings on the Google Play website. However, if you'd prefer to hide or remove a device from view, you can do so:
•Visit play.google.com
•Select Orders & Devices (at the bottom of the page)
•Navigate to Devices
•Click Show in Menus (under Visibility)
•Select Hidden in Menus next to the device you wish to hide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Op http://omega-roms.net/blog/?page_id=912 zijn ze inmiddels aanbeland bij Omega rom versie v16.
Werkt bij mij na volle tevredenheid. Ook is de pen nog steeds te gebruiken inclusief bijbehorende apps.
Ook triangle away gebruikt en daarna gecontroleerd door de phone in download mode op te starten.
Daar gaf hij netjes weer dat de counter weer op 0 stond :)
OTA updates zijn nu uiteraard niet mogelijk, maar je hebt niet voor niets een custom rom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
icefire171 schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 17:13:
[...]

Nope ik heb iig nog geen updates beschikbaar. Op welke versie zit je?
Android-versie
4.1.2

kernelversie
3.0.31-1071214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:54
mathy_ schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 15:03:
[...]

Android-versie
4.1.2

kernelversie
3.0.31-1071214
Dan zit wel op een gehele andere kernelversie dan ik;

3.0.31-679347

zit je op een branded Note?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Laatst online: 22-07 08:08
ik wilde net een App installeren (Spot Get) en ineens kapt mijn playstore ermee. Dus ik opnieuw opstarten. Nu krijg ik de melding 'Het process com.google.process.gapps is gestopt' En nu kan ik niet meer in de Playstore.. die sluit direct af wanneer ik hem open en whatsapp werkt heel traag + Swift key loopt om de haver klap ineens vast!

Iemand enig idee wat ik kan doen?

*EDIT*

Ik had vanmiddag tijdens het downloaden van een PDF (wat maar bleef downloaden) de download app uitgezet.. Nu doet alles het weer! (via settings > applicatiebeheer > tabje alles en dan helemaal onderaan)

[ Voor 22% gewijzigd door Noctonix op 23-04-2013 23:17 ]

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
icefire171 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 19:41:
[...]

Dan zit wel op een gehele andere kernelversie dan ik;

3.0.31-679347

zit je op een branded Note?
Ik heb dezelfde Android en kernel versie als mathy_.
Zover ik weet is die van mij niet branded.
Komt uit de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Interessante site voor wie houdt van custom roms:
http://galaxynote2root.co...axy-note-2-roms-gt-n7100/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heeft iemand de Facebook Home App al geprobeerd? Ben zelf niet zo een heel fanatieke facebooker, maar toch beetje nieuwsgierig naar ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Nu net aan de hand van jouw bericht geprobeerd.
Voor mij is het niks. Het kan je home screen over nemen en dan krijg je fullscreen foto's te zien. Of het precies zo is als in de app, dat weet ik niet.

Ik heb hem er zelf weer af gegooid. Maar kan me wel voorstellen dar mensen er blij van worden, maar dan moet je facebook wel echt vaak gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Dit ziet er wel geweldig uit:
http://imageshack.us/a/img849/839/themexnotegold.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.us/a/img849/839/themexnotegold.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door ronaldinho op 25-04-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
daar heb je de reden....die van mij is een NL-er

De updates worden per land/regio uitgerold en als je dan toevallig een UK of Pools toestel hebt kan dit verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:26
ronaldinho schreef op woensdag 24 april 2013 @ 00:48:
[...]

Ik heb dezelfde Android en kernel versie als mathy_.
Zover ik weet is die van mij niet branded.
Komt uit de UK.
Weet je het zeker dat hij uit de UK komt?
Die van mij komt uit Duitsland gezien de boekjes/flyers die er in bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
mathy_ schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 21:00:
[...]

Weet je het zeker dat hij uit de UK komt?
Die van mij komt uit Duitsland gezien de boekjes/flyers die er in bij zitten.
Bij die van mij zaten geen boekjes of iets dergelijks bij.
Gebruikte telefoon (zonder gebruikerssporen) in the UK gekocht (ebay).
Door *#1234# te 'bellen', kon ik er achter komen dat het een UK versie was.
Als ik het goed heb kan je dat zien aan datgene wat achter 'CSC' staat, toch?
Na een paar custom roms er op te hebben geknalt, heb ik mijn huidige CSC even
Gegoogled, nu blijkt dus dat ik geen uk rom meer heb, maar een Jamaicaanse, lol.
Na wat speurwerk kwam ik er achter hoe je je telefoon van root naar unroot kan maken.
Open SuperSU -->instellingen -->unroot.
Op dit http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1896696 forum kan je daarna een rom naar keuze downloaden en installeren (is geen root voor nodig).

Voor de geïnteresseerden:
Op mijn eerder gegeven link van galaxynote2root vind je ook een custom rom met cm10.1 gebaseerd op Android 4.2.2., het is maar dat je het weet ;)

[ Voor 8% gewijzigd door ronaldinho op 26-04-2013 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Arunia schreef op donderdag 25 april 2013 @ 07:32:
Nu net aan de hand van jouw bericht geprobeerd.
Voor mij is het niks. Het kan je home screen over nemen en dan krijg je fullscreen foto's te zien. Of het precies zo is als in de app, dat weet ik niet.

Ik heb hem er zelf weer af gegooid. Maar kan me wel voorstellen dar mensen er blij van worden, maar dan moet je facebook wel echt vaak gebruiken.
Ik heb FB Home inmiddels al 2 weken draaien en ben er erg blij mee! (voor nu :P). MAar ik zou graag zoiets willen hebben voor FB, Twitter en Google+ samen, dat zou ultiem zijn!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Sinds vandaag heb ik ook een Note 2. Mooi speelgoed. Ik kom van een Galaxy Nexus. Nu lees ik her en der dat ik "van alles mis" als ik niet TouchWiz gebruik. Ik ben helemaal gewend aan Go Launcher Ex.

Wat mis ik als ik die gebruik op m'n Note 2? So far, mis ik niets. Maar misschien weet ik niet wat ik mis. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

spaceboy schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 20:34:
Sinds vandaag heb ik ook een Note 2. Mooi speelgoed. Ik kom van een Galaxy Nexus. Nu lees ik her en der dat ik "van alles mis" als ik niet TouchWiz gebruik. Ik ben helemaal gewend aan Go Launcher Ex.

Wat mis ik als ik die gebruik op m'n Note 2? So far, mis ik niets. Maar misschien weet ik niet wat ik mis. :)
Volgens mij mis je de widgets en pages voor je S Pen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees op verschillende plaatsen op het web dat Triangle Away pas werkt op de N7100 versie als je de stock rom weer draait...
Heb jij deze dan weer terug gezet? Of werkt ie dus ook met de Omega Rom.

Draai sinds donderdag de Omega Rom. Heb jij veel getweakt in de STweaks? Ik heb een aantal settings aangepast, maar heb niet het idee dat de batterij er veel op vooruit is gegaan...Of ben ik nu te voorbarig?

Thx voor de tip in ieder geval! Omega rom ziet er goed uit.
ronaldinho schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 01:05:
Op http://omega-roms.net/blog/?page_id=912 zijn ze inmiddels aanbeland bij Omega rom versie v16.
Werkt bij mij na volle tevredenheid. Ook is de pen nog steeds te gebruiken inclusief bijbehorende apps.
Ook triangle away gebruikt en daarna gecontroleerd door de phone in download mode op te starten.
Daar gaf hij netjes weer dat de counter weer op 0 stond :)
OTA updates zijn nu uiteraard niet mogelijk, maar je hebt niet voor niets een custom rom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2013 @ 04:05:
Ik lees op verschillende plaatsen op het web dat Triangle Away pas werkt op de N7100 versie als je de stock rom weer draait...
Heb jij deze dan weer terug gezet? Of werkt ie dus ook met de Omega Rom.

Draai sinds donderdag de Omega Rom. Heb jij veel getweakt in de STweaks? Ik heb een aantal settings aangepast, maar heb niet het idee dat de batterij er veel op vooruit is gegaan...Of ben ik nu te voorbarig?

Thx voor de tip in ieder geval! Omega rom ziet er goed uit.

[...]
Volgens mij had ik niks getweakt in de Omega rom. Batterijduur ging eerder omlaag dan omhoog. Heb nu sinds een paar dagen de X-note rom (en golden theme gekozen, zie afbeelding in dit forum). Bevalt mij goed. Accuduur is ook veel beter als de vorige rom. Op xda bestaat ook nog een lite versie van deze rom.

Over de app Triangle Away:
Heb mijn note 2 eerst geroot, toen de Omega rom er op gezet en vervolgens heb ik de triangle away app geinstalleerd en gestart. Vervolgens heb ik de telefoon uitgezet en heb deze vervolgens laten opstarten in Downloadmode. Toen stond de counter weer op 0. Overigens kan je daarna niet meer OTA updaten via Samsung, maar als gebruiker van custom roms lijkt mij dat nou niet iets waar we wakker van hoeven te liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als je inlogt bij Google, kun je ergens in je account zien van welke apps er data op de server staan. Dit zijn er bij mij maar 4. Nu zou ik het fijn vinden dat er van meerdere apps data wordt gebackupt. Bijvoorbeeld van SwiftKey, zodat ik als ik een keer mijn telefoon reset of een andere android telefoon ga gebruiken meteen de data wordt teruggezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Heb via TaoBao een qi charging pad en qi ontvanger speciaal voor de Note II gekocht. Aangezien ik geen broodplank wou heb ik een charger pad wat op een iPhone lijkt genomen. De Note II past er nog makkelijk op. De ontvanger past makkelijk onder de standaard achterkant of flipcover maar de Note II voelt wel een fractie zwaarder aan.

De Note II herkent meteen dat hij draadloos kan opladen maar het zal voor mij vooral een nachtelijk gebeuren worden want hij doet ongeveer 10% per uur.

Ik had 2 pads en ontvangers gekocht (just in case het niet zou werken). Aangezien het goed werkt heb ik nu de 2e pad en ontvanger in de V&A gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Zijn hier mensen die een grotere accu voor de Note II hebben gekocht en die weten of de gewone flipcover er dan nog oppast?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Chocoball schreef op maandag 29 april 2013 @ 10:28:
De Note II herkent meteen dat hij draadloos kan opladen maar het zal voor mij vooral een nachtelijk gebeuren worden want hij doet ongeveer 10% per uur.
Als je dan toch 's nachts oplaadt vraag ik mij wat het voordeel is t.o.v. gewoon even een kabeltje inprikken. :?
En om nou te zeggen dat draadloos opladen zo efficiënt is... Ik zie er de voordelen nog niet van in.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

sjaool schreef op maandag 29 april 2013 @ 11:44:
[...]

Als je dan toch 's nachts oplaadt vraag ik mij wat het voordeel is t.o.v. gewoon even een kabeltje inprikken. :?
En om nou te zeggen dat draadloos opladen zo efficiënt is... Ik zie er de voordelen nog niet van in.
Voorlopig is draadloos opladen meer een gadget. Heb nu wel een vaste plek waar ik mijn Note II kan opladen zonder eerst op zoek te moeten naar mijn lader of in het donker op gevoel de USB stekker er in moet prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat idee had ik ook wel hoor. Het gadgetgehalte is dan ook redelijk hoog en ik zal niet ontkennen dat ik er niet ook al naar gekeken heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Sinds enkele dagen heb ik een grote accu drain op google maps. Op 24 uur actief slurpt maps gemakkelijk +/- 35% van de accu weg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? of beter mensen met een oplossing?

Daarnaast even een oude vraag weer nieuw leven in blazen :)....als ik me headset inplug krijg ik geen icoontjes te zien van een headset. Maar er komt wel geluid uit. Klopt dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:27
icefire171 schreef op maandag 29 april 2013 @ 19:52:
Sinds enkele dagen heb ik een grote accu drain op google maps. Op 24 uur actief slurpt maps gemakkelijk +/- 35% van de accu weg. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? of beter mensen met een oplossing?

Daarnaast even een oude vraag weer nieuw leven in blazen :)....als ik me headset inplug krijg ik geen icoontjes te zien van een headset. Maar er komt wel geluid uit. Klopt dit wel?
de issue met maps heb ik niet.. sinds gisteren merk ik wel wat lag en gestotter.. Willekeurige momenten, soms ff zwart blijven van scherm met balk bovenaan bij inladen app.. Heb al reboot en enkele apps gewist, maar helpt precies niet.. afgelopen weekend wel een update gehad van samsung psuh service.. mss was het dat.

Wat betreft headset: je krijgt enkel icoontje als je page buddy hebt ingesteld dacht ik. Als je dat neit activeert, verschijnt icoon niet, maar werkt ie wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Hakki schreef op maandag 29 april 2013 @ 22:09:
[...]

Wat betreft headset: je krijgt enkel icoontje als je page buddy hebt ingesteld dacht ik. Als je dat neit activeert, verschijnt icoon niet, maar werkt ie wel:)
Het zou geen ramp zijn als die het niet zou doen,maar ik vroeg het me af. Dus bij deze bevestiging :)

Betreft Maps, het is en blijft raar dat die app zo veel accu trekt. Wederom in +/- 15 uur 25%.....dus als iemand toevallig een oplossing weet, hou ik me aanbevolen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 13:44
Hier en daar hoor je wel eens dat de Note II wel een "premium suite" update zal krijgen. Is hier eigenlijk iets van bekend onder de tweakers? Zal de telefoon inderdaad een dergelijke update krijgen met alle/de meeste features zoals deze op de Galaxy S4 zitten? Camera update o.a.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icefire171 schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 15:41:
[...]

Het zou geen ramp zijn als die het niet zou doen,maar ik vroeg het me af. Dus bij deze bevestiging :)

Betreft Maps, het is en blijft raar dat die app zo veel accu trekt. Wederom in +/- 15 uur 25%.....dus als iemand toevallig een oplossing weet, hou ik me aanbevolen :P
Dit is 25% van het totale verbruik. Des te minder totaal verbruik je hebt des te groter dit getal dus.
Hoop dat ik nu geen open deuren intrap. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Laatst online: 12-09 09:44

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Dat is op zich waar, maar feit blijft dat het 25% verstookt.

Probeer je location settings eens uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Gisteren mijn telefoon geupdate. Verschillende ROMs geprobeerd, maar geen enkele die ook maar met Simplistic Control werkte, en ook de Ultra Sound Mod werkte niet meer op geen van de ROMs.

Uiteindelijk ben ik er achter gekomen dat het te maken had met de kernel, alle ROMS gebruiken tegenwoordig XXDMC3, die blijkbaar niet werkt met de MODs. Uiteindelijk maar een oudere kernel installed (XXDLK7) en alles werkt naar behoren. :)

Voor de mensen die net als ik problemen hadden met MODs, kijk hier even naar. Allerlei opties om je nieuwe ROM aan te passen met Aroma installer.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
jabberwock schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:31:
Dat is op zich waar, maar feit blijft dat het 25% verstookt.

Probeer je location settings eens uit te zetten.
Helaas was dat een van de eerste dingen die ik probeerde en dat was ook geen succes ;(

Maar we gaan gewoon door met zoeken :P voor de rest heb ik nog geen klachten over de hardware, ondanks dat het toestel simpel weg te snel wendt. Binnen een 2 weken voelt het al als gewoon ;(

[ Voor 5% gewijzigd door icefire171 op 02-05-2013 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb de note en er is mij wat opgevallen als ik een bericht wil sturen of whtsup valt mij op dat de 1 en pijltje voor hooftletters en de smilyknop nietg werken pas na opnieuw opstarten doet het het weer voor een dag soms langer soms korten hebben meer mensen dat en wat is daar aan te doen?iemand een idee misschien?mvg.jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Laatst online: 28-08 09:57
Weet iemand of het mogelijk is de toetsenbord van de galaxy s4 te installeren op de note 2? Voordeel van die van de s4 is dat die gebruikt maakt van swiftkey, maar wel een aparte rij heeft boven de normale letters voor cijfers. Bij de normale swiftkey heb je standaard deze rij niet, maar moet je weer op een knopje drukken om cijfers direct te kunnen invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Morgoth schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:30:
Weet iemand of het mogelijk is de toetsenbord van de galaxy s4 te installeren op de note 2? Voordeel van die van de s4 is dat die gebruikt maakt van swiftkey, maar wel een aparte rij heeft boven de normale letters voor cijfers. Bij de normale swiftkey heb je standaard deze rij niet, maar moet je weer op een knopje drukken om cijfers direct te kunnen invoeren.
Je kan gewoon de knop q ingedrukt houden om de 1 te krijgen, hetzelfde voor andere tekens. Probeer het eens, ik vind het zelf erg fijn werken.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
BabyXL schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:42:
[...]

Je kan gewoon de knop q ingedrukt houden om de 1 te krijgen, hetzelfde voor andere tekens. Probeer het eens, ik vind het zelf erg fijn werken.
Ja, dat snap ik :), maar dat vind ik dus niet fijn werken. Ik wil liever gewoon een extra aparte rij voor nummers. Toch zat ruimte op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redlightning
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 16:07
@morgoth

Het standaard samsung toetsenbord heeft dit toch ook?

http://db.tt/32FMqNLO

Ik heb bij mijn weten geen plugins aan het standaard keyboard geïnstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
redlightning schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:01:
@morgoth

Het standaard samsung toetsenbord heeft dit toch ook?

http://db.tt/32FMqNLO

Ik heb bij mijn weten geen plugins aan het standaard keyboard geïnstalleerd
Ja, maar die maakt weer niet gebruikt van Swiftkey's woord-voorspelllings-engine :P. Dat doet die van de S4 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Morgoth schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:15:
[...]

Ja, maar die maakt weer niet gebruikt van Swiftkey's woord-voorspelllings-engine :P. Dat doet die van de S4 wel.
Interesting... Ik gebruik zelf Swiftkey, maar als Samsung dat nu standaard gebruikt zou ik die wel eens willen uitproberen.

Het zal vanzelf wel op XDA terecht komen een dezer dagen. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Ik vond dit filmpje om de S4 keyboard en voice APK op een S3 te krijgen.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9htiq_yT8TQ]
Wel moet je over Android ROM versie 4.2.1 beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga volgende week donderdag naar New York en wil het ff zeker weten, kan ik de Note 2 gewoon opladen daar? Heb ik alleen maar z'on reisstekker nodig en niet een of andere omvormer?? Ik wil niet mijn toestel opeens kwijtraken omdat ie de stroom niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icefire171
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:38:
Ik ga volgende week donderdag naar New York en wil het ff zeker weten, kan ik de Note 2 gewoon opladen daar? Heb ik alleen maar z'on reisstekker nodig en niet een of andere omvormer?? Ik wil niet mijn toestel opeens kwijtraken omdat ie de stroom niet aankan.
Je hebt alleen een Amerikaanse (als het goed is Type b) stekker nodig. Aangezien deze alles omzet naar je het juiste voltage voor je note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
icefire171 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:53:
[...]

Je hebt alleen een Amerikaanse (als het goed is Type b) stekker nodig. Aangezien deze alles omzet naar je het juiste voltage voor je note II.
De lader is 100 tot 240 volt, dus een simpel verloopstekkertje is voldoende. Nagenoeg alle netvoedingen voor telefoons van de afgelopen jaren zijn geschakelde voedingen die tussen de 100 en 240 volt werken dus geen enkel probleem.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
Geprobeerd. Doet niks :( Zie wel kort een melding 'HDMI connected' op het schermpje van de Note, maar geen beeld noch op de TV (Samsung UE32C6000) noch op beeldscherm (Samsung S24B350). Op de TV zie ik wel dat de HDMI toont dat die aangesloten is maar melding 'cable disconnected' of zoiets. Misschien vindt de MHL kabel deze schermen niet leuk ?? Zal m eens op een ander merk TV proberen maar helaas heb ik niks anders. Mijn Macbook (en Canon camera's) doen het wel via HDMI op deze schermen.

Bij een winkel (Techshop in Velp) eentje gehaald onder voorwaarde of ik hem terug mocht brengen als die het niet doet was ok. Hetzelfde probleem als hierboven. Teruggebracht en geld (25 euro) terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Just checking....je hebt ook je oplader aangesloten op het moment dat je het probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rini1976
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10-2023
Hoi mensen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Hoe krijg ik mijn apps naar mijn microSD?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat is alleen mogelijk met App2SD Script, dit script verwisselt het interne opslaggeheugen met de Micro-SD of Directory Binder. Je telefoon moet dan wel geroot zijn. De diverse mogelijk heden zijn te vinden op XDA. Het normale App2SD werkt niet op de Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldinho
Rini1976 schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 19:03:
Hoi mensen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Hoe krijg ik mijn apps naar mijn microSD?

Groeten
XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

na ruim 5 maanden in het bezit te zijn van dit toestel heb ik een vreemd maar ernstig probleem.

Wanneer ik de lader in de telefoon stop herkent hij hem netjes en verandert het batterijlogo rechtsboven in een stroomlogo. Echter zie ik de bekende groene beweging in het logo niet. De telefoon laadt dus niet op. Ook wanneer het toestel uitstaat en ik de lader er in stop komt het batterijlogo netjes in beeld maar vervolgens ontbreekt de 'groene beweging'.

Opnieuw starten en de batterij eruit halen en er in stoppen werkt niet. Ook heb ik andere laders geprobeerd maar zonder succes. Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan zijn?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 12:33:
Beste mensen,

na ruim 5 maanden in het bezit te zijn van dit toestel heb ik een vreemd maar ernstig probleem.

Wanneer ik de lader in de telefoon stop herkent hij hem netjes en verandert het batterijlogo rechtsboven in een stroomlogo. Echter zie ik de bekende groene beweging in het logo niet. De telefoon laadt dus niet op. Ook wanneer het toestel uitstaat en ik de lader er in stop komt het batterijlogo netjes in beeld maar vervolgens ontbreekt de 'groene beweging'.

Opnieuw starten en de batterij eruit halen en er in stoppen werkt niet. Ook heb ik andere laders geprobeerd maar zonder succes. Heeft iemand enig idee wat dit probleem kan zijn?

Alvast bedankt!
Laadt hij wel op? dat je de procenten toch omhoog ziet gaan (kan zijn dat er iets verkeerd is met de batterij icoon?)

zo niet dat denk ik dat de batterij aan vervanging toe is of je moet een factory reset proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knamix schreef op zondag 12 mei 2013 @ 17:38:
[...]

Laadt hij wel op? dat je de procenten toch omhoog ziet gaan (kan zijn dat er iets verkeerd is met de batterij icoon?)

zo niet dat denk ik dat de batterij aan vervanging toe is of je moet een factory reset proberen
De procenten gaan niet omhoog, hij laadt dus echt niet op helaas. Een factory reset heb ik gedaan, dit zonder resultaat. Vraag me echt af wat dit kan zijn. De batterij is origineel en pas 5 maanden in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je lader stuk is ... had zo iets met een s2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:08:
Denk dat je lader stuk is ... had zo iets met een s2.
Vraagsteller heeft al aangegeven dat hij andere laders heeft geprobeerd.

Ik vermoed eerder iets met zijn micro usb poort. Kan je wel probleemloos data overbrengen? Word in kies je telefoon nog herkent als een N7100?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:26
Iemand anders ook al last van een vastlopende en willekeurig opnieuw opstartende Note 2? Ik wel...
Ben me nu aan het inlezen over het sudden death syndrome. Met de app geckeckt of ik een 'insane chip' heb, en ja hoor :+

Heb al een retour aangevraagd bij Coolblue. Of is hier toch al een fix voor? Kan het zelf niet vinden namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 13:39
Bobbus schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:44:
Iemand anders ook al last van een vastlopende en willekeurig opnieuw opstartende Note 2? Ik wel...
Ben me nu aan het inlezen over het sudden death syndrome. Met de app geckeckt of ik een 'insane chip' heb, en ja hoor :+

Heb al een retour aangevraagd bij Coolblue. Of is hier toch al een fix voor? Kan het zelf niet vinden namelijk...
Same here. Weekje of 2 terug was het echt erg. 5/6 keer per dag. Nu 1 keer per dag. Wipe haalt niks uit. Binnenkort ook maar eens kijken voor een retour, maar ik las op youtube (niet echt geloofwaardig, maar toch) dat Samsung het probleem niet erkent. En ik heb nou bepaald geen zin om 2 weken zonder toestel te zitten en dan te horen dat het probleem niet vastgesteld kan worden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:48

Reley

Zoom Zoom

Hier ook... zal eens kijken of ik een gestoorde chip heb....

Ook hier een Insane chip.... fijn
WHELP!

[update]
Ben nu met CoolBlue in conclaaf. Best lastig om hen uit te leggen wat het probleem is ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Reley op 14-05-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

Volgens mij heeft de laatste Samsung fw een fix tegen de SDS, tevens zou je een custom kernel kunnen flashen om het SDS tegen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Alle 4.1.2 versies hebben de fix tegen de SDS, tevens heeft lang niet elke telefoon met de last van dit probleem (geschat is 0,01%).

Het is trouwens niet eens een echte fix, meer een workaround. Maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Laatst online: 11-09 08:56

heb hier ook last van, begon ook zo'n 2 weken geleden. Afgelopen weekend heb ik de UK versie van de software geflashed met ODIN (zat op laatste versie PHN), sindsdien geen vastloper weer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

The Wizard schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:41:
Alle 4.1.2 versies hebben de fix tegen de SDS, tevens heeft lang niet elke telefoon met de last van dit probleem (geschat is 0,01%).

Het is trouwens niet eens een echte fix, meer een workaround. Maar het werkt wel.
Die van mij heeft die 4.1.2 versie. En toch met probleem... dus de stelling 'Maar het werkt wel' kan iets genuanceerd worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redlightning
Ook hier sinds een tijdje last van spontane reboots en vastlopers. Na installatie van de eMMC check app; ja hoor... 'Insane Chip'

@stijnec1: Je zegt dat je de UK software hebt geflasht, heb je een NL versie (hardwarematig)? Ik heb mijn Note 2 in België gekocht (heb ik dan sowieso een BE/NL versie?), lukt het mij dan ook om deze software te installeren zonder noemenswaardige gevolgen? Het enige gevolg dat ik wil zien is dat de reboots en vastlopers verdwijnen.

Heb jaren een HTC gehad, vind dit toch niet zo netjes van samsung. Als je een toestel van 600€ koopt, wil je gewoon dat het werkt. (wat doe je hieraan als niet-tweaker?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees in het topic behoorlijk wat mensen met een 'insane chip'; is dit een model gerelateerd probleem of is dit alleen bij modellen van een bepaalde bouw-maand?

Ik wil zelf graag een note 2 kopen maar ben nu wel een beetje huiverig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:36:
Ik lees in het topic behoorlijk wat mensen met een 'insane chip'; is dit een model gerelateerd probleem of is dit alleen bij modellen van een bepaalde bouw-maand?

De nieuwe Note II heeft hier geen last van. De mijne heeft geen insane chip.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayman1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 20:37
Hier denk ik ook een gevalletje sds :'( .

Op me werk deed hij het gewoon nog.
Ik zet de telefoon in de houder in de auto en toen kreeg ik het scherm niet meer aan.
Thuis nog in de lader gedaan, batterij, sim en sd-kaartje er uit en weer er in. Helpt allemaal niet.
Als ik het power knopje even ingedrukt houd zie je heel even een rood ledje oplichten en dan gebeurt er niets.

Zijn dit de symptonen van een sds? Kan nu lastig nog allemaal fabriekscodes gaan achterhalen om te kijken of die van mij er ook voor in aanmerking komt :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lijkt mij inderdaad een gevalletje SDS gezien je symptomen. Garantiewerk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayman1987
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 20:37
Was er al een beetje bang voor. Morgen maar naar de winkel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hebben meer mensen last van een trager wordend toestel? Mijn toestel heeft dat nu sinds 2 weken ongeveer. Vooral het foto album is enorm langzaam geworden.

Komt er trouwens binnenkort nog een nieuwe update aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nope, geen last van. Ik draai alleen af en toe wel Android Assistant om de boel weer wat op te ruimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Reley schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 13:33:
[...]

Die van mij heeft die 4.1.2 versie. En toch met probleem... dus de stelling 'Maar het werkt wel' kan iets genuanceerd worden ;)
Het kan zijn dat je EMMC geheugen al beschadigd was voordat 4.1.2 erop kwam, dan ben je idd te laat, eenmaal beschadigd is het afwachten tot hij uit valt. De S3's vielen met bosjes uit na ongeveer 100 dagen, die van mij ook.

SDS is het alleen als het toestel totaal niet meer doet, traag werken en spontane reboots hoeft niet SDS gerelateerd te zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:36:

De eerste generaties van de S3 en Note 2 hebben dit probleem, je kunt niet zeggen dat als je er eentje koopt dat deze niet deze chip heeft, er kunnen nog oudere voorraden zijn. De productiedatum t/m februari hebben nog de oude chip. Al is dat geen probleem meer door de workaround in 4.1.2.

En mocht het wel gebeuren, dan gebeurt het ruim binnen een jaar, en dat is geen probleem met de 2 jaar garantie. Je bent hem alleen wel 1-2 weken kwijt. Je krijgt er dan een nieuw moederbord in met de laatste chip revisie.

Het is echt een hele kleine groep die deze problemen krijgt, de kans is groter dat je telefoon gestolen wordt of dat het scherm barst :).
darkdesign schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:59:
Hebben meer mensen last van een trager wordend toestel? Mijn toestel heeft dat nu sinds 2 weken ongeveer. Vooral het foto album is enorm langzaam geworden.

Komt voornamelijk door alle thumbnails die geladen moeten worden, vooral bij > 1000 foto's in de gallerij. Wat je kunt doen is Perseus kernel te flashen, daar kun je de ZRam vergroten waardoor deze lag een stuk minder wordt.

[ Voor 14% gewijzigd door The Wizard op 15-05-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley

Reley

Zoom Zoom

Gisteren mijn N2 gewiped en opnieuw ingesteld. Echter bij app 2 om te installeren hing hij al weer en herstarte hij uit zichzelf. Inmiddels ook een paar keer gehad dat scherm zwart bleef en dat ik de batterij moest verwijderen eer hij weer opstartte..
Ga hem morgen maar inleveren bij CoolBlue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Laatst online: 11-09 08:56
redlightning schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:18:

@stijnec1: Je zegt dat je de UK software hebt geflasht, heb je een NL versie (hardwarematig)? Ik heb mijn Note 2 in België gekocht (heb ik dan sowieso een BE/NL versie?), lukt het mij dan ook om deze software te installeren zonder noemenswaardige gevolgen? Het enige gevolg dat ik wil zien is dat de reboots en vastlopers verdwijnen.
heb een originele nederlandse Note II, waar ik nu UK software op gezet heb, gedownload via sammobile. Taal blijft gewoon Nederlands, verder verandert er niets, alleen de build versie is anders. Je blijft gewoon op Android 4.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

patrickt35 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 18:19:
[...]

Vraagsteller heeft al aangegeven dat hij andere laders heeft geprobeerd.

Ik vermoed eerder iets met zijn micro usb poort. Kan je wel probleemloos data overbrengen? Word in kies je telefoon nog herkent als een N7100?
Uiteindelijk bleek het toch om een defecte connector te gaan. Gelukkig werkt het nu weer.

Wel loop ik nu tegen een ander probleem aan, wanneer ik een willekeurige website wil openen krijg ik in ongeveer 50% van de gevallen de melding: 'This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below' Internal error in gateway.

Herstarten heeft geen zin, iemand hiermee bekend en zijn er oplossingen voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Ik heb dit toestel vanaf gisteren ook. Vandaag helemaal ingesteld. Een vraagje :

Ik gebruik what's app op de telefoon, en bij alle contacten met wie ik daar een gesprek begin komt er een afbeelding bij te staan die diegene op facebook gebruikt. Helemaal prima. Maar bij een contact gebeurd dat niet, terwijl ik die ook op facebook heb. Sync staat gewoon aan. Bij mijn contactenlijst ( bellen, etc ) staat de afbeelding wel. Alleen bij WA dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41

Een late reaktie omdat ik een poosje niet op dit forum heb gelezen.

Mijn N7100 heeft eind april ook het probleem gehad dat ie uit zichzelf een paar keer opstartte en uiteindelijk niet meer opstartte maar op het witte Samsung Note logo bleef hangen.
Kon ook niet meer in de recovery-mode komen.
Omdat ik mijn Note los heb gekocht bij Belcompany ben ik daar naar toe terug gegaan en uitgelegd wat het probleem was. Had het toestel sinds 1 november in gebruik.
Was totaal geen probleem.

Toestel is opgestuurd naar Dynafix en was na 10 dagen al terug met een nieuw 'electronisch component'.
Er stond verder niks op de reparatiebon vermeld van een nieuw moederbord of zoiets maar probleem is opgelost en toestel is weer als nieuw!
Zat wel een kraskaart bij met een code waar je mooie prijzen mee kan winnen :)

Meeste werk was het opnieuw indelen van m'n apps/widgets op de homescreens :(

[ Voor 3% gewijzigd door catt4u op 15-05-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Tip, maak af en toe een nandroid backup, kun je alles compleet terugzetten. Je moet hiervoor wel een aangepaste recovery flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redlightning
stijnec1 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:10:
[...]

heb een originele nederlandse Note II, waar ik nu UK software op gezet heb, gedownload via sammobile. Taal blijft gewoon Nederlands, verder verandert er niets, alleen de build versie is anders. Je blijft gewoon op Android 4.1.2
Het was sinds gisteren niet meer uit te houden... De ene spontane reboot na de andere. Tussentijds nog enkele vastlopers, compleet onwerkbaar. Heb hem terug naar de winkel gebracht ter reparatie (zolang de garantie periode loopt heb k liever goeie hardware)
Nu ben k wel een paar weken mn speeltje kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Alwayshappyz schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:50:
Ik heb dit toestel vanaf gisteren ook. Vandaag helemaal ingesteld. Een vraagje :

Ik gebruik what's app op de telefoon, en bij alle contacten met wie ik daar een gesprek begin komt er een afbeelding bij te staan die diegene op facebook gebruikt. Helemaal prima. Maar bij een contact gebeurd dat niet, terwijl ik die ook op facebook heb. Sync staat gewoon aan. Bij mijn contactenlijst ( bellen, etc ) staat de afbeelding wel. Alleen bij WA dus niet.
Bij WA moeten mensen zelf hun profielfoto aanpassen.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
BabyXL schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 04:21:
[...]

Bij WA moeten mensen zelf hun profielfoto aanpassen.
Klopt. Maar bij sommige contacten neemt hij automatisch de facebook foto erbij als het gesynced is. Dat is ook bij dat contact het geval ( en ik heb nu ook andere mensen ontdekt waarbij ik geen foto zie op WA ). Bij sommige contacten doet hij het wel, maar bij sommige dus niet. Ik heb gewoon dezelfde sim-kaart als in mijn vorige telefoon en toen had ik ook veel meer contacten, en had iedereen gewoon hun facebook foto. Ik denk dus dat ik wat verkeerd heb ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Heb je bij je contacten in je telefoon zelf gekeken of daar bij die contacten ook WA gekoppeld is?
Zo niet, anders ingedrukt houden en "contact koppelen" kiezen. Hier zoeken naar dat contact waar WA logotje achter staat en kiezen.

Maar ik gok er op dat iedereen gewoon een foto heeft gekozen die zowel FB als WA heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Arunia schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:28:
Heb je bij je contacten in je telefoon zelf gekeken of daar bij die contacten ook WA gekoppeld is?
Zo niet, anders ingedrukt houden en "contact koppelen" kiezen. Hier zoeken naar dat contact waar WA logotje achter staat en kiezen.

Maar ik gok er op dat iedereen gewoon een foto heeft gekozen die zowel FB als WA heeft.
Inmiddels opgelost, thanks :)

Verder echt een enorm mooi toestel moet ik zeggen, al is hij wat groot, maar dat is meer een pluspunt. Mooi hoesje erbij gehaald meteen. Al wel 30% batterij verloren nadat ik hem gisterochtend ( hij was 12 uur klaar ofzo ) oplaadde, maar dat lijkt me normaal, gezien ik alles heb ingesteld toen hij niet aan de accu lag, en ik er toch regelmatig even een paar minuutjes mee bezig ben. Alsnog veel beter dan m'n vorige telefoon die het met moeite 12 uur volhield bij zeer licht gebruik ( zie af en toe what's app checken + facebook ). En ik las dat de Note2 batterij sowieso langer mee gaat zodra je hem een tijdje hebt gebruikt. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Batterij tijd kan niet missen. Volgens mij het toestel met de langste batterijduur Voorbeeld: mijn toetsel momenteel 7 uur van de lader af en al een ruim uur actief (lees scherm aan) en batterij nog op 82%. Ik haal doorgaans 5 uur scherm aan tijd met +- 17 uur totaal aan...half 7 van de lader 23:30 weer aan de lader (en dan is ie vaak nog niet leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik ben er op zich ook wel tevreden mee, maar vannacht heb ik hem niet gebruikt ( van 12 uur tot 7 uur ongeveer ) maar er was al wel 7% af of zo. En later van 7 uur tot 11 uur ook nog eens 4/5% in standby. Geen idee of dat normaal is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb nog geen ervaring met custom roms op m'n Note 2 (daar heb ik 'm te kort voor), maar ik irriteer me aan die gepushte shitsoftware van Samsung die je niet mag uninstallen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een custom rom op hun Note 2. Ik hoef niet persé 4.2.2, maar ik wil wel een zo clean mogelijk ding die zo snel mogelijk is en zo lang mogelijk met de accu doet.

Of wil ik iets wat er (nog) niet is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

spaceboy schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:08:
Ik heb nog geen ervaring met custom roms op m'n Note 2 (daar heb ik 'm te kort voor), maar ik irriteer me aan die gepushte shitsoftware van Samsung die je niet mag uninstallen.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een custom rom op hun Note 2. Ik hoef niet persé 4.2.2, maar ik wil wel een zo clean mogelijk ding die zo snel mogelijk is en zo lang mogelijk met de accu doet.

Je kan die software ook uitschakelen. Dan heb je daar iig geen last meer van.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

Pierre

Van nature lui!

BabyXL schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 17:31:
[...]
Je kan die software ook uitschakelen. Dan heb je daar iig geen last meer van.
Is dat zo, hoe dan :) als ik vragen mag. Tenminste ik kan het niet vinden vandaar mijn vraag

[ Voor 10% gewijzigd door Pierre op 16-05-2013 18:10 . Reden: typo ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Pierre61 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:03:
[...]

Is dat zo, hoe dan :) als ik vragen mag
Ja, dat kan wel. Ik ben het ook al tegengekomen. Als je bij je apps alle updates verwijderd komt er de knop "UITZETTEN" bij. Maar het irriteert me gewoon. Die shit moet eraf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Kan je zeggen dat ik net alle updates bij Chaton verwijderd heb maar dan komt er echt geen knop Uitzetten bij hoor.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Pierre61 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 18:17:
Kan je zeggen dat ik net alle updates bij Chaton verwijderd heb maar dan komt er echt geen knop Uitzetten bij hoor.
Heb 'm net geprobeerd. Bij mij wel. Eerst updates verwijderen. En daarna komt naast de knop "Gedwongen stoppen" nu ook "Uitzetten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Heel bijzonder bij mij dus niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile

Rooten en titanium Backup gebruiken. Ik gebruik zelf Alliance ROM, een fijne rom met veel mogelijkheden. Geen idee of er een aparte custom rom gedeelte is voor de Note 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Dat is er zeker klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:59:

Heb dat album altijd sloom gevonden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
Album is idd een brakke app lijkt het wel. Op het moment dat je er een redelijk aantal fotos in heb wordt het alleen maar erger. Quickpic is wat gallery app betreft echt een goede oplossing. Altijd snel, ongeacht aantal fotos. Enkel de eerste keer even laten inladen, maargoed het zou fijn zijn wanneer de ori app ook naar behoren werkt. Ik moet zeggen dat het toestel voor de rest nog altijd net zo snel is als voorheen (enkel de youtube app opstarten zit altijd een vertraging in en contacten app, maar dat is algemeen bekend volgens mij :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Ik heb zelf sinds kort een custom ROM op m'n Note 2 staan, met de nieuwste Android-versie (4.2.2) en zonder alle shit software van Samsung. Ik merk dat 'ie nu veel sneller lijkt te reageren op alles en de standaard versie van Android heeft ook genoeg functies; zeker in combinatie met alle mods die in de ROM zitten.

De ROM die ik nu gebruik heet PACman en is hier te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
SpaceK33z schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:19:
[...]

Ik heb zelf sinds kort een custom ROM op m'n Note 2 staan, met de nieuwste Android-versie (4.2.2) en zonder alle shit software van Samsung. Ik merk dat 'ie nu veel sneller lijkt te reageren op alles en de standaard versie van Android heeft ook genoeg functies; zeker in combinatie met alle mods die in de ROM zitten.

De ROM die ik nu gebruik heet PACman en is hier te vinden.
Ziet er erg gaaf uit. Maakt die rom ook gebruik van de s-pen? Eigenlijk zelfde functionaliteit als de Samsung F/W, maar dan met minder bloatware.

Ik zie zat dingen die er van mij ook best wel uit mag. Wellicht ga ik me daar ook eens in verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Arunia schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:58:
[...]

Ziet er erg gaaf uit. Maakt die rom ook gebruik van de s-pen? Eigenlijk zelfde functionaliteit als de Samsung F/W, maar dan met minder bloatware.

Ik zie zat dingen die er van mij ook best wel uit mag. Wellicht ga ik me daar ook eens in verdiepen.
Ziet er inderdaad tof uit. Maar... ik quote van de site:

This is an AOSP rom and therefore it doesn't have any of the Samsung apps (SNote etc) because they need the Touchwiz framework and yes you can use the Spen but its functions are very limited at the minute in time... If you want the Samsung Apps and Spen functionality don't use this rom... simple

Jammer.

Pagina: 1 ... 25 ... 37 Laatste